Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:56:

Daarna de collections vol maken en dan eens kijken of ik moeite wil stoppen in de overige 3 houses naar de map room grinden. :)
Dat grinden van die andere houses tot de map chamber valt erg mee. als dat zeg maar het enige is wat je nog moet dan zou ik het wel doen om het toch helemaal af te maken haha :P

ik heb een 2e character al gedaan om te checken hoe snel het gaat en als je alleen MSQ doet met skipping dan red je het wel in 2-2.5 uur. erg jammer dat je de intro niet kan skippen op een 2e character. dat zou nog eens een ruim half uur schelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:00:
[...]

Dat grinden van die andere houses tot de map chamber valt erg mee. als dat zeg maar het enige is wat je nog moet dan zou ik het wel doen om het toch helemaal af te maken haha :P

ik heb een 2e character al gedaan om te checken hoe snel het gaat en als je alleen MSQ doet met skipping dan red je het wel in 2-2.5 uur. erg jammer dat je de intro niet kan skippen op een 2e character. dat zou nog eens een ruim half uur schelen.
Kun je de game niet saven en daarna een keuze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NotSoSteady schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Dat was ook mijn gedachte... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kan alleen met een omweg. :-( :-(
After you are all done with the collectibles, the only thing left should be the 3 remaining trophies for reaching the Map Chamber with each House. Because your house can’t be changed you must start a completely new game, replay the prologue, at the end of the prologue pick your house, advance to Main Quest #18: Jackdaw’s Rest, the Map Chamber trophy unlocks after this. Repeat for the next houses until you have them all done. Luckily this is quite early in the game and only requires partial playthroughs. If you skip all dialogue/cutscenes you can reach the Map Chamber within ~2 hours playtime. You can’t manually save at any point before the Sorting Ceremony but the game does keep an Autosave, so if you want to save time quit out during the Sorting Ceremony and upload your save to PS+ Cloud, after you popped the trophy redownload that autosave and it will place you right back at the sorting ceremony without redoing the whole prologue each time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
NotSoSteady schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Nope de eerste manual save optie is pas na de sorting hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:08:
[...]

Nope de eerste manual save optie is pas na de sorting hat
Jammer, maar heb er nu zoveel tijd in zitten dat ik er per week maar eentje ga doe om alle achievements te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:56:
Gisteren de merlin trials gehaald. De eerste 15 vond ik zeker leuk. De overige 70 zijn kinderlijk eenvoudig en pure opvulling. :P

De eerste 5 uur in de game waren vrij magisch vond ik. Daarna gleed het af naar een game met middelmatige mechanics en niet boeiende storylines en characters. Het vliegen is echter wel super uitgevoerd (ook de controls zijn uitstekend) en daar mogen andere developers wel even naar kijken.
Zijn het er serieus 85? :')

Het vliegen is tof, maar de controls vind ik juist helemaal klote. Het zijn denk ik de slechtste vliegcontrols die ik ooit heb gezien in een game. Waarom moet ik met 2 sticks de bezem bedienen, waarbij de rechterstick voor naar omhoog en omlaag is én de camera bediend.....

Ze hadden er beter voor kunnen kiezen om die bezem met 1 stick te bedienen en de andere stick alleen voor de camera.

[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 14-02-2023 14:21 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:30
Hulleman schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:16:
[...]

Zijn het er serieus 85? :')

Het vliegen is tof, maar de controls vind juist helemaal klote. Waarom moet ik met 2 sticks de bezem bedienen? Waarom niet alleen met de rechterstick, waarbij ik met de linkerstick gas kan even en met R2 kan boosten. Nu moet ik R2 gebruiken om gas te geven, L2 indrukken voor een boost en met 2 sticks dat ding besturen.
95 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik vond het echt teveel. Iedere keer dacht ik, nu heb ik het gehaald en dan verschenen er weer drie of vier. Eindelijk afgerond, maar god wat simpel op een gegeven moment. Ook irritant dat ze niet automatisch op de map verschijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 14-02-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Eerste paar missies voltooid.
Nu voor het eerst naar Hogsmeade.
Terwijl sommige vrienden hem al 100% uitgespeeld hebben zit ik nog niet eens op 10%, nja het is gelukkig geen wedstrijd.
Vind het persoonlijk zonde als je zo snel een game uit speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Holy crap... ik zou 20 wel een mooi aantal vinden. Ik ga deze game dus sowieso niet platinummen. We zijn gekke Henkie niet 8)7

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
hoeveel gear space heb je na het volledig completen dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:24:
[...]

hoeveel gear space heb je na het volledig completen dan ?
40. Je krijgt niet meer nadat je die challenges heb voltooid. Niet eens meer XP of Talent Points.

Ik zit nog op 58 van de 95. Vanavond deze afmaken :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pvt.Zaitsev
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-09 08:59
De mensen achter de Skyrim multiplayer mod zijn ook al bezig met een Hogwarts Legacy multiplayer mod.

Ze zijn er vroeg bij en het staat allemaal nog in de kinderschoenen, maar hierbij de eerste beelden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pvt.Zaitsev schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:08:
De mensen achter de Skyrim multiplayer mod zijn ook al bezig met een Hogwarts Legacy multiplayer mod.

Ze zijn er vroeg bij en het staat allemaal nog in de kinderschoenen, maar hierbij de eerste beelden:

[YouTube: HogWarp - Test Build]
Yes dude! ik had niet verwacht dat ze al zo snel zouden zijn.
Maar wel iets waar ik al voor duim sinds de announcement hahaha

Mooi project om zeker in de gaten te houden

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 14-02-2023 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Pvt.Zaitsev schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:08:

[YouTube: HogWarp - Test Build]
Als het een beetje op WoW gaat lijken, dan zie ik het nut nog wel van de MP.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Zijn hier mensen op de PC al met een reshade bezig geweest? Ik heb het net als leek even geprobeerd, maar sommige van die presets zijn echt goed, geeft een hele andere beleving tegenover de default 'washed out' kleuren setting met hoge fog niveau.

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/195
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:02
Metian schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:53:
[...]

Je zou het wel kunnen vergelijken met Horizon. Je kan makkelijk afdwalen van de main quest.
Hoewel dit sowieso soms gebeurt, omdat een main quests soms niet verder kan zonder specifiekere side quests te doen.

Waar ik zelf tegen aanloop is dat ik net als bij Horizon teveel wil doen en soms hierdoor me verlies met datgene wat ik aan het doen was. Maar denk dat dat voor iedereen verschillend is natuurlijk.
Mag ik ook vragen hoe het verloop gaat? Moet je constant x van zoveel zoeken voor je verder kan, 30 keer iets doen voor je iets krijgt etc of verloopt het natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overseer10
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-06 21:27
xoniq schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:44:
Zijn hier mensen op de PC al met een reshade bezig geweest? Ik heb het net als leek even geprobeerd, maar sommige van die presets zijn echt goed, geeft een hele andere beleving tegenover de default 'washed out' kleuren setting met hoge fog niveau.

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/195
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/12
Nog niet geprobeerd, maar ziet er goed uit. Ik wacht eigenlijk nog op een RTX mod die daadwerkelijk wat toevoegt. Heb ray tracing geprobeerd op mijn systeem, maar had niet de indruk dat het veel deed. Ik mis vooral een goede RTAO implementatie eigenlijk. De rest ziet er al best goed uit ook zonder ray tracing.

Heb overigens vandaag 32GB in mijn systeem geprikt (had 16GB). Doet wonderen met haperingen. Ze zijn niet helemaal weg, maar wel een heel stuk minder. Dus mocht iemand twijfelen, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:15
Gewoon 16gb hier, sinds Ascendio mod geen haperingen meer gehad. Hiervoor had ik er héél veel last van.
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/69

[ Voor 14% gewijzigd door Zalaroth op 14-02-2023 17:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 22:42
Het spel speelt zo lekker zonder mini map. Ik let veel meer op de omgeving dan ik enkel een lijntje volg op de mini map richting de quest toe. inmiddels weet ik de weg grotendeels wel te vinden. ik kan dit iedereen aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 22:42
-

[ Voor 100% gewijzigd door Tweakwondo op 14-02-2023 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben jullie deze al gespot? :o

Easter Egg....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Ik niet en ik zie ook maar één bron ervan op interwebz. Alles verwijst naar 1 post, dus voorlopig is deze voor mij fake tot het tegendeel is bewezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hogwarts Legacy players on Xbox Series X and PC, expect a patch today to fix a few bugs and performance issues.

Due to a few extra issues we found, the PS5 patch will need to be pushed by a few days. This includes the fix for the "Collector's Edition" Trophy. We're now targeting the PS5 patch for later this week. Thank you for your patience while we work on this!

Please continue to report bugs on bugs.hogwartslegacy.com
Via Hogwarts Legacy Discord server.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RobinNL schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:47:
[...]

Dat is wel jammer. Nou, bijna klaar met de collections.

Qua trophies moet ik nog wel wat, maar denk ook niet dat dit heel veel tijd in beslag gaat nemen, op die 3x Map Chambers na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:12
Gisterenavond de intro nog snel kunnen spelen, wat een lekker sfeertje :). Wat een detail, hier moet echt veel tijd in gegaan zijn. Lang geleden dat ik zo in een verhaal getrokken ben. Helpt wel als je de films gezien hebt vind ik, zonder blijft het nog altijd een mooie wereld, maar komt nog dat beetje extra bekend voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:47:
[...]

En series s? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-09 17:55
Sir_Lion schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:53:
[...]

Dat is wel jammer. Nou, bijna klaar met de collections.

Qua trophies moet ik nog wel wat, maar denk ook niet dat dit heel veel tijd in beslag gaat nemen, op die 3x Map Chambers na.
Benieuwd naar de pc fixes

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Tweakwondo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:54:
Het spel speelt zo lekker zonder mini map. Ik let veel meer op de omgeving dan ik enkel een lijntje volg op de mini map richting de quest toe. inmiddels weet ik de weg grotendeels wel te vinden. ik kan dit iedereen aanraden
Met pijltje omhoog krijg je een lijntje in beeld die aangeeft waar je heen moet, op de minimap hoef je dan sowieso niet te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:14
Metian schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 06:55:
[...]

Je zou eens Balanced moeten proberen met de frame cap op ‘on’. Ik speelde eerst met performance, maar deze keus speelt goed weg, voelt nog gewoon vloeiend aan met ook mooie graphics.
Ik heb geen 120hz scherm dus die optie heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:54:
Ik heb helemaal niet stilgestaan dat de hud zo is aan te passen. Ook leuk voor een fotomomentje (aangezien de fotomodus er niet in zit…).
Eens kijken of ik de weg uit m’n hoofd geleerd krijg. Vroeger kreeg je nog wel eens een fysieke map bij een game, zou ik best tof vinden voor dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Frez schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:01:
[...]

Benieuwd naar de pc fixes
Voor ons zal die waarschijnlijk pas vannacht of morgen komen gok ik zomaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Cowamundo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:27:
[...]

Voor ons zal die waarschijnlijk pas vannacht of morgen komen gok ik zomaar?
Lees dat na een steam restart de update eruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij mij issie nu aan het updaten.

Edit: volgens download iedereen die update nu, want het gaat retetraag.

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 14-02-2023 19:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:35:
Bij mij issie nu aan het updaten.

Edit: volgens download iedereen die update nu, want het gaat retetraag.
Hoe groot is de update? En zie je patch notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25
345MB op stoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Dat is niet veel 345mb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Patch is een fix voor enkele bugs en performance issues. Voor PS5 worden er ook nog enkele bugs mbt trophy's bijgewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tijdens het wachten is dit wel een leuke video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Dan ben ik toch wel benieuwd wat er bovenaan de andere trappen waar je niet op mag te vinden is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Oon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:53:
[...]

Dan ben ik toch wel benieuwd wat er bovenaan de andere trappen waar je niet op mag te vinden is :o
De kamers van de meisjes. Jongens mogen daar niet komen. Andersom mag wel. Meisjes mogen wel bij de jongens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:00:
[...]

De kamers van de meisjes. Jongens mogen daar niet komen. Andersom mag wel. Meisjes mogen wel bij de jongens komen.
Gadver, dat is nog veel erger, dan heb ik liever die slang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
Game bijna uitgespeeld maar dit filmpje laat mij weer verbazen met hoeveel liefde deze game gemaakt is. Oprecht nooit gedacht dat ik op deze manier alles zou kunnen herbeleven.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Patch lijkt wel verbetering te brengen. Lijken meer assets in het ram geladen te worden. Normaal zat ik rond max 6GB ram gebruik en is nu 11 GB gemiddeld. Loopt redelijk soepeltjes nu op 1440p ultra (100-120fps avg, 3080ti).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hele gave video. Gisteren toevallig gezien. Was een week voor release begonnen met die films weer te kijken. gisteren de ena laatste gezien. nu ik deze video zie wil ik die laatste kijken. de laatste paar zijn zo ontzettend goed.

En de game heeft zo ontzettend veel goed gecaptured. In sommige stukken omtrent hogwarts accurater dan in de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Na de update staan die aanpassingen er gewoon nog in, in die Engine.ini file. dus laat ze maar gewoon staan denk ik want daarmee had ik geen issues meer sinds ik dat er in had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Kun je eigenlijk nog terug naar de “originele” Room of Requirements zoals je er de eerste keer in komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Cowamundo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:17:
Kun je eigenlijk nog terug naar de “originele” Room of Requirements zoals je er de eerste keer in komt?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

.

[ Voor 98% gewijzigd door Help!!!! op 14-02-2023 20:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Bah… vond dat toch wel een hele toffe ruimte om even doorheen te lopen. Balen balen!
Zal bij mijn 2e play-trough een save maken voor ik naar binnen stap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Een kleine update voor de Collections: heb nu echt alle trackable collecties compleet.

Nu nog ergens 3 Appearance items vinden, en 11 conjuration items. Dit laatste is in ieder geval nog een aantal Butterflies vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Patch notes

https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes

Ervaringen betreft fps verbetering zijn wisselend op Discord/Reddit.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik merk geen verschil in FPS (waren al goed door die fix)
Heb wel nu een keer gehad dat ik door de map ben gevallen (iets wat in de patch notes als fix staat) voor de patch nog nooit last van gehad :/

Gelukkig autosaved de game elke minuut ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 14-02-2023 21:06 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hn5c0Xgp1Jz9OqZHYkwwx3ZN_Do=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3STHKThSBjwslVXtr7nj9VOT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od-AbI9tnfuh666rLlpM8MyKI3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfOXPrKuTxM54dSQsS8m49wL.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ziet het er toch ongelovelijk mooi uit _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

G_Dragon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:10:
[Afbeelding]
Wat ziet het er toch ongelovelijk mooi uit _/-\o_
Dat bloedende licht wat rechts onder die muur vandaan komt vind ik wel storend, zie dat best vaak terug komen in de game op PS5.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Als ik jou was zou ik die quest gaan doen, er gaat een wereld voor je open :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:46
DarkElement schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:47:
Patch notes

https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes

Ervaringen betreft fps verbetering zijn wisselend op Discord/Reddit.
Het is beter maar er zijn nog steeds framedrops en memory leak achtige verschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol kom er net pas achter dat je die stun skill heb als je op melee range zit vanuit stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Tof dat ze een ruimte hebben toegevoegd wat te maken heeft met Salazar Slytherin. Beetje puzzels doen, daarna de keuze om Crucio te leren, of dat de ander die vloek op je gebruikt. Ik neigde wel naar zelf leren, maar toch uiteindelijk niet gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
spoiler:
Damn net die boss verslagen in de trials. die grote guardian die je ook in de intro cinematic heb

Kreeg helemaal elden ring vibes :P ziek gevecht man (speel op hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:25:
spoiler:
Damn net die boss verslagen in de trials. die grote guardian die je ook in de intro cinematic heb

spoiler:
Die eerste trial bedoel je toch? Ik vond 'm ook best vet. Niet heel lastig, maar je was er wel even zoet mee (ik speel ook op hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
RobinNL schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:22:
spoiler:
Tof dat ze een ruimte hebben toegevoegd wat te maken heeft met Salazar Slytherin. Beetje puzzels doen, daarna de keuze om Crucio te leren, of dat de ander die vloek op je gebruikt. Ik neigde wel naar zelf leren, maar toch uiteindelijk niet gedaan :P
Ja heel veel van houses hebben van die kleine secrets. vind dat erg leuk gedaan.
spoiler over hufflepuff sidequest:
spoiler:
(Helemaal nu ik weet dat hufflepuff bijv een speciale sidequest heeft voor Azkaban wil ik die ook sowieso nog gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
TheBrut3 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:30:
[...]

Als ik jou was zou ik die quest gaan doen, er gaat een wereld voor je open :o :+
Ben alweer 2 main quests verder,

spoiler:
De tomb waar je Urtkot zijn Helmet moet zoeken was mijn laatste missie vanavond, daarvoor beasts class

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:27:
[...]

Ja heel veel van houses hebben van die kleine secrets. vind dat erg leuk gedaan.
spoiler over hufflepuff sidequest:
spoiler:
(Helemaal nu ik weet dat hufflepuff bijv een speciale sidequest heeft voor Azkaban wil ik die ook sowieso nog gaan doen)
spoiler:
Die wil ik ook nog echt eens gaan beleven, ook al is het maar een quest van 10 minuten

Ik heb nu eindelijk een hippogrief :D
spoiler:
Ik vond het wel apart dat tijdens die quest ook direct de Terzieler had unlockt. Een aparte quest had van mij wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Heb nu mijn eerste season change gehad. Wat gebeurd er eigenlijk als je de game complete hebt? zit je dan vast in een bepaalde season of veranderd dat nog steeds op 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:37:
Heb nu mijn eerste season change gehad. Wat gebeurd er eigenlijk als je de game complete hebt? zit je dan vast in een bepaalde season of veranderd dat nog steeds op 1 of andere manier?
spoiler:
Dan zit je in het voorjaar. Heb (nog) geen mogelijkheid gezien het seizoen aan te passen. Vond winter het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Nou, tot zover Hogwarts Legacy voor vandaag.
Was net lekker bezig en ineens een crash en beeld blijf vast staan. Pc uitgezet en weer aan maar toen gebeurde er helaas niks meer.
Beeldscherm lijkt geen signaal te krijgen dus of mijn 1080 heeft het begeven of mijn voeding?
Morgen maar troubleshooten maar vrees dat er dus iets kapot is.. :'( ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Derbiss schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:59:
[...]

Mag ik ook vragen hoe het verloop gaat? Moet je constant x van zoveel zoeken voor je verder kan, 30 keer iets doen voor je iets krijgt etc of verloopt het natuurlijk?
Dat valt eigenlijk best wel mee. De main quests volgen elkaar op, en worden ondersteund door NPC's die soms met je mee gaan of iets vertellen. Sommige quests brengen je naar een specifieke plek om dingen te zoeken of iets 'af te maken'.

Het is zeker niet een, hier heb je een quest en ga naar die plek om dan 30 keer dit of dat te doen en kom dan maar weer is terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 15-02-2023 07:55 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
Ik zal wel antiek klinken, maar volgens mij is er geen fysieke versie voor de PC verkrijgbaar of wel ?
(heb echt een hekel aan digital only, heb voor de PS3 en Switch ook alleen maar fysieke games)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat je niet kunt vechten vanaf je bezemsteel! Als je dan geen quidditch hebt zou je toch in de lucht kunnen knokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
harley schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:07:
Ik zal wel antiek klinken, maar volgens mij is er geen fysieke versie voor de PC verkrijgbaar of wel ?
(heb echt een hekel aan digital only, heb voor de PS3 en Switch ook alleen maar fysieke games)
Dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Kalder schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:12:
[...]

Dat bloedende licht wat rechts onder die muur vandaan komt vind ik wel storend, zie dat best vaak terug komen in de game op PS5.
Ik heb dat alleen op performance DLSS met RTX reflections aan en RTX op laag, maar als ik upscaling op balanced zet valt het al mee en als ik 'm op quality zet is het zo goed als helemaal weg, en als ik de kwaliteit van raytracing omhoog gooi ook. Alsof de ray tracing het veroorzaakt, en performance upscaling het effect vergroot.

Alleen de 'natte' vloeren blijven, ook onderin de dungeons waar echt niet dagelijks geschrobd wordt en ook niet zoveel licht is dat het logisch is, maar dat is blijkbaar 'gewoon' een bijwerking van raytracing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Niet echt spoiler, maar voor de zekerheid even in de tags gezet.

spoiler:
Ik ben inmiddels lvl 17 en heb prof Fig net bij de grote toren ontmoet, ik had verwacht dat ik inmiddels wel wat lvl 1, misschien lvl 2 sloten kon openen, maar helaas. Weet iemand hoe en waar ik deze spell leer?

[ Voor 12% gewijzigd door Mad-Matt op 15-02-2023 08:45 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mad-Matt schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:44:
Niet echt spoiler, maar voor de zekerheid even in de tags gezet.

spoiler:
Ik ben inmiddels lvl 17 en heb prof Fig net bij de grote toren ontmoet, ik had verwacht dat ik inmiddels wel wat lvl 1, misschien lvl 2 sloten kon openen, maar helaas. Weet iemand hoe en waar ik deze spell leer?
Als het goed is nu nadat je dit gedaan hebt haha. Ik heb het namelijk unlocked na die quest waar jij het over hebt. Is een quest van Prof. Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:49:
[...]

Als het goed is nu nadat je dit gedaan hebt haha. Ik heb het namelijk unlocked na die quest waar jij het over hebt. Is een quest van Prof. Moon.
haha, net te ongeduldig dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:21

BaRF

bijna kerst

man ik hoop dat ze nog een fotomodus gaan toevoegen, zoveel mooie beelden!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik vind het onbegrijpelijk dat er geen manier is om je talents te resetten in een RPG(of mis ik iets?). Ik zit nu de hele tijd te twijfelen welke talents ik moet kiezen. Ik heb geen zin om steeds een save game opnieuw te laden etc. maar dat lijkt de enige manier te zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 15:54
biggydeen2 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:05:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er geen manier is om je talents te resetten in een RPG(of mis ik iets?). Ik zit nu de hele tijd te twijfelen welke talents ik moet kiezen. Ik heb geen zin om steeds een save game opnieuw te laden etc. maar dat lijkt de enige manier te zijn...
Vind het zelf inderdaad ook wel apart, mocht je op pc spelen (of voor andere die op pc spelen) zie ik zojuist wel dat er vannacht een mod is uitgekomen op Nexusmods om dit wel te kunnen :o

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/220

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:25:
spoiler:

Mwoah.. was wel een hele simpele boss met letterlijk 3 moves ofzo. Niet echt Elden Ring waardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Oon schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:16:
[...]

Ik heb dat alleen op performance DLSS met RTX reflections aan en RTX op laag, maar als ik upscaling op balanced zet valt het al mee en als ik 'm op quality zet is het zo goed als helemaal weg, en als ik de kwaliteit van raytracing omhoog gooi ook. Alsof de ray tracing het veroorzaakt, en performance upscaling het effect vergroot.

Alleen de 'natte' vloeren blijven, ook onderin de dungeons waar echt niet dagelijks geschrobd wordt en ook niet zoveel licht is dat het logisch is, maar dat is blijkbaar 'gewoon' een bijwerking van raytracing?
Dat is geen bijwerking van raytracing, maar eerder van de niet optimale implementatie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ik had gister mijn eerste crash op de xbox series X. Ook merk ik dat quick resume regelmatig niet werkt, dan start het spel weer opnieuw in plaats van resume.

Ik speelde voor HL Assassin's Creed Origins. Wel duidelijk te zien dat HL veel inspiratie haalt uit de AC series.

Edit: Ik vind HL overigens echt fantastisch.

[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 15-02-2023 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Ik ga voor de talents die er in deze video worden getoond voor insane damage : https://www.youtube.com/watch?v=ecB2xbU3jnA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:02
Metian schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 07:54:
[...]

Dat valt eigenlijk best wel mee. De main quests volgen elkaar op, en worden ondersteund door NPC's die soms met je mee gaan of iets vertellen. Sommige quests brengen je naar een specifieke plek om dingen te zoeken of iets 'af te maken'.

Het is zeker niet een, hier heb je een quest en ga naar die plek om dan 30 keer dit of dat te doen en kom dan maar weer is terug.
ok thx
Ik ga toch nog even een prijsdaling en x-aantal patches afwachten :).
In maart dan weer resident evil 4 en april jedi.. moeilijke luxeproblemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat was vroeger toch nooit? Diablo2, Elder Scrolls, Fallout. Daar kon je nooit je skills resetten.
(Later bij Diablo2 kon je wel tokens vrijspelen hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:15:
[...]

Dat was vroeger toch nooit? Diablo2, Elder Scrolls, Fallout. Daar kon je nooit je skills resetten.
(Later bij Diablo2 kon je wel tokens vrijspelen hiervoor)
Dat was vroeger ook al rot. :P
Ik zou het ook graag zien in HL, een boek oid dat behoorlijk wat (in game) geld kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

harley schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:07:
Dan heb je al heel lang geen PC games gekocht denk ik? Want ook de fysieke versies van PC games, toen die nog verkocht werden het afgelopen decennium, hadden een key die je moest activeren op Steam, Origin, Uplay, etc. Dus kon je ook niet doorverkopen.

Werd zelfs zo gek dat als je een "fysieke" versie van een EA game kocht dat het gewoon een leeg DVD hoesje was met een code erin. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-09 12:11

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:13:
Ik had gister mijn eerste crash op de xbox series X. Ook merk ik dat quick resume regelmatig niet werkt, dan start het spel weer opnieuw in plaats van resume.

Ik speelde voor HL Assassin's Creed Origins. Wel duidelijk te zien dat HL veel inspiratie haalt uit de AC series.

Toevallig ook bij fast travel dat je een crash kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ht87 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:30:
[...]

Toevallig ook bij fast travel dat je een crash kreeg?
Ik kan het me niet meer herinneren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Vraagje, op de map wat betekent een witte/zwarte vlag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

DarkElement schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:47:
Vraagje, op de map wat betekent een witte/zwarte vlag?
Volgens mij betekent dat er een side quest is.

Gisteren uitgespeeld. Moet nog 6 x vlinders volgen en dan staat de collection op 100%. Ik moest hem van mezelf zo snel mogelijk afronden want als ik het spel een week zou laten liggen was ik er niet meer mee verder gegaan. De eerste uren warme magisch en ik denk dat daar veel reviewers hun review op hebben geschreven. Want als ze de game hadden uitgespeeld en de nodige side quests hadden gedaan zouden ze wat mij betreft niet hoger komen dan een 6,5, 7, misschien een 7.5 vanwege de sfeer en de liefde voor de Hogwarts wereld die je wel goed kan merken.

Het vechten was in de eerste uren tof, maar er kwam in de tientallen uren daarna compleet geen diepgang meer in. Continue spammen van attacks terwijl je of blockt of wegduikt tegen 90% van dezelfde vijanden, alleen maar meer spongy. De non story side quests zijn van een dramatisch niveau qua verhaal en opdracht. Ik heb weet niet hoeveel zinloze doden op mijn geweten omdat een persoon weer wat kwijt was geraakt. Ik heb ook de volledige main quest dialogen maar uiteindelijk geskipt. Zo langdradig, niet to the point en goh, de goblin is evil.

Al met al, de game had een veel betere indruk kunnen achterlaten als ze de game een stuk compacter hadden gemaakt zonder enorme herhaling van gameplay en activiteiten.

Nu snap ik ook weer waarom ik al jaren dit soort open wereld games niet meer speel. Het is wachten op Starfield :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ricmaniac
Je hebt dit inderdaad meerdere keren gezegd maar ik vind het knap dat je het 100% complete als je het eigenlijk niet leuk meer vind :P

En meeste reviewers hebben reviewed op 20-40 uur.

Ik zit nu ook op 40 uur en ervaar juist wel nog steeds het magische. natuurlijk niet zoals de eerste paar uur maar nog steeds denk ik af en toe: jezus wat vet,tof,leuk,goed etc.

Voor mij nog steeds echt een top game. De game laat continue een goeie indruk achter bij mij.
Tevens vind ik het verhaal helemaal niet slecht. En als je gaat skippen is daar niks meer over te zeggen.

Lijkt er meer op dat jij er dus inderdaad geen zin meer in had en zsm klaar wilt zijn.

Naja het hoeft ook niet dat de game voor iedereen een 9+ is natuurlijk. vooral met zo veel mensen die het spelen gaat dat niet.

Ik snap wel je punt van herhaling maar ook dat ervaar ik niet als vervelend. ik hoef met deze game niet klaar te zijn. ik vind het prima om ergens lang over te doen. Vaak zit ik zelfs stukken te vliegen terwijl ik de fast travel al unlocked heb omdat ik de wereld gewoon zo vet vind om doorheen te gaan.

Maar hoe veel uur heb je er nu over gedaan dan voor 100% completion?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
FreqAmsterdam schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:13:

Zoals @Ht87 al aangaf, lijken die crashes vooral te gebeuren bij fast travel.

Dat quick resume niet werkt, zit hem voor zover ik heb kunnen uitvinden in patches die het noodzakelijk maken om het spel volledig opnieuw op te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:01:
[...]

Volgens mij betekent dat er een side quest is.

Gisteren uitgespeeld. Moet nog 6 x vlinders volgen en dan staat de collection op 100%. Ik moest hem van mezelf zo snel mogelijk afronden want als ik het spel een week zou laten liggen was ik er niet meer mee verder gegaan. De eerste uren warme magisch en ik denk dat daar veel reviewers hun review op hebben geschreven. Want als ze de game hadden uitgespeeld en de nodige side quests hadden gedaan zouden ze wat mij betreft niet hoger komen dan een 6,5, 7, misschien een 7.5 vanwege de sfeer en de liefde voor de Hogwarts wereld die je wel goed kan merken.

Het vechten was in de eerste uren tof, maar er kwam in de tientallen uren daarna compleet geen diepgang meer in. Continue spammen van attacks terwijl je of blockt of wegduikt tegen 90% van dezelfde vijanden, alleen maar meer spongy. De non story side quests zijn van een dramatisch niveau qua verhaal en opdracht. Ik heb weet niet hoeveel zinloze doden op mijn geweten omdat een persoon weer wat kwijt was geraakt. Ik heb ook de volledige main quest dialogen maar uiteindelijk geskipt. Zo langdradig, niet to the point en goh, de goblin is evil.

Al met al, de game had een veel betere indruk kunnen achterlaten als ze de game een stuk compacter hadden gemaakt zonder enorme herhaling van gameplay en activiteiten.

Nu snap ik ook weer waarom ik al jaren dit soort open wereld games niet meer speel. Het is wachten op Starfield :)
Gedeeltelijk met jou eens, echter vraag ik mij af of jij er niet teveel van hebt verwacht. Ik verwachte er helemaal niets van en vind het daarom toch wel verassend een zeer vermakelijke game. Er zijn veel dingen die idd beter kunnen maar goed, dit is een eerste game en de basis die gezet wordt vind ik meer dan prima. Ik heb zelf Oblivion, Skyrim, Fallout etc allemaal grijs gespeeld maar als er games zijn waar heel veel herhaling in zit, zijn dat deze wel.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 23:07
Gisteren mijn eerste tripje forbidden forest gehad, echt ontelbare keren doodgegaan bij al die spinnen die je tegenkomt… uiteindelijk met hulp van chinese chompers erdoorheen gekomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:11:
Je hebt dit inderdaad meerdere keren gezegd maar ik vind het knap dat je het 100% complete als je het eigenlijk niet leuk meer vind :P

En meeste reviewers hebben reviewed op 20-40 uur.

Ik zit nu ook op 40 uur en ervaar juist wel nog steeds het magische. natuurlijk niet zoals de eerste paar uur maar nog steeds denk ik af en toe: jezus wat vet,tof,leuk,goed etc.

Voor mij nog steeds echt een top game. De game laat continue een goeie indruk achter bij mij.
Tevens vind ik het verhaal helemaal niet slecht. En als je gaat skippen is daar niks meer over te zeggen.

Lijkt er meer op dat jij er dus inderdaad geen zin meer in had en zsm klaar wilt zijn.

Naja het hoeft ook niet dat de game voor iedereen een 9+ is natuurlijk. vooral met zo veel mensen die het spelen gaat dat niet.

Ik snap wel je punt van herhaling maar ook dat ervaar ik niet als vervelend. ik hoef met deze game niet klaar te zijn. ik vind het prima om ergens lang over te doen. Vaak zit ik zelfs stukken te vliegen terwijl ik de fast travel al unlocked heb omdat ik de wereld gewoon zo vet vind om doorheen te gaan.

Maar hoe veel uur heb je er nu over gedaan dan voor 100% completion?
Blijft bijzonder inderdaad haha. Wanneer je eigenlijk open world moe bent, toch beginnen en dan ook nog eens de standaard "op 100% zetten" na een week. Bij de gedachte word ik al moe.
Ik speel wanneer ik er zin in hebt al doe ik er maanden over en 100% boeit mij niet wanneer het als een sleur aan gaat voelen, alsof dat een missie moet zijn.
Ieder zijn ding laten we maar zeggen. ;)
Pagina: 1 ... 43 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions