Bla Bla Bla
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dat kloptelaho schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:04:
Ik heb het spel ook binnen. Klopt het dat er geen nederlandse ondertiteling is? Ik zag nl dat de hoes engelstalig is.
Lets get cloakedXtr3me4me schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:59:
Nice! Tijd voor de Cloak
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:fill(white):strip_exif()/f/image/FP1RDmZFMbSORHsxOsJGV2x7.png?f=user_large)
RobinNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:38:
[...]
Bij webshops koop je volgens mij enkel op disc. Die zijn wel wat goedkoper, vanaf 55 euro voor PS5 versie.
Eigenlijk best ruk, ik ben blij dat ik een disc edition heb gekocht, maar als je dus een ps5 digital hebt, moet je altijd duur aan de spellen. Wel een rare keuze van PS om de digitale variant ook niet elders beschikbaar te stellen zoals de tegenhangers dat wel doen.Pat-Juh schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:02:
[...]
PS-Store is inderdaad digital en 3rd party winkels fysiek.
Maar goed, dat wordt vandaag dus niet spelen
Ohw en ik zag net Helena Ravenclaw rondzweven
Ik heb namelijk eigenlijk helemaal geen zin in spoilers en heb ook nog wat andere dingen te doen
[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 10-02-2023 17:39 ]
De Cloak is alleen met de livestream van de developer. Deze drop loopt tot 25 februari, maar het is niet bekend of de developer hierna nog een livestream gaat doen. De rest van de drops kan je tot 25 februari krijgen via andere livestreams met de tag DropsEnabled / DropsIngeschakeld etc (wel kijken of er wordt getrackt).Morrar schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:38:
Vraagje: De cloak is alleen tijdens deze live stream toch? Maar kun je die andere drops later nog een keer krijgen door Twitch te kijken? Of moet dat ook nu tijdens deze stream?
Ik heb namelijk eigenlijk helemaal geen zin in spoilers en heb ook nog wat andere dingen te doen
Je kan de livestream ook aanzetten en het geluid van het tabblad uitzetten. Dan kan je gewoon je eigen ding doen en krijg je niks mee van de game
En wil je lui zijn... https://chrome.google.com...djjoieckminnmigmpeclkdmjm. Deze extensie claimt automatisch je drops, dus dan hoef je dat zelf niet te doen.
[ Voor 20% gewijzigd door RobinNL op 10-02-2023 17:49 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Kreeg 5 health potions voor ik een stuk in liep.. dan weet je het wel
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Op normal vond ik die al lastig iddFamous schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:09:
Denk dat ik net de eerste boss had op level 20.
Kreeg 5 health potions voor ik een stuk in liep.. dan weet je het wel
Dan hadden wij een andere want dit stelde echt niks voor haha.Wolverine9000 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:11:
[...]
Op normal vond ik die al lastig idd
Oh ja die. Die is lastig je zal wel merkenFamous schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:12:
[...]
Dan hadden wij een andere want dit stelde echt niks voor haha.
spoiler:Die eerste knight, waarna je Rookwood krijgt in de Chamber of Maps
Leuk sfeertje, maar na deze game ben ik wel weer klaar in 2023 met een dergelijk open wereld spel
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-02-2023 18:21 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vind het juist wel grappiguchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:20:
Ben ik de enige die echt helemaal niets moet hebben van die skins en iedere keer de skins aanpast naar normale kleren?
Elke keer die rare hoedjes of brillen als je in een dialoog zit haha.
Ik vind het zelf ook leuker om gewoon schoolkleding aan te hebben, al heb ik nu wel wat wat een beetje staat.uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:20:
Ben ik de enige die echt helemaal niets moet hebben van die skins en iedere keer de skins aanpast naar normale kleren?
Leuk sfeertje, maar na deze game ben ik wel weer klaar in 2023 met een dergelijk open wereld spel
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als Steam je geen optie geeft of het niet automatisch gaat, na enige tijd Steam herstarten, kijken bij 'downloads' of hij aan het unpacken is, dat duur minuut of 8 - 20, afhankelijk van je pc.
Uiteindelijk gaat het goedkomen en viel spass zo!
Dank voor de tip, want zo het lijkt bij mij, staat er een 'update' klaar van 69,7GB en dat is volgens mij exact wat ik van de week tijdens de pre-load ook heb gedownload.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:32:
Voor degenen die hem al ge-preload hebben en straks om 19:00 uit moeten pakken.
Als Steam je geen optie geeft of het niet automatisch gaat, na enige tijd Steam herstarten, kijken bij 'downloads' of hij aan het unpacken is, dat duur minuut of 8 - 20, afhankelijk van je pc.
Even in de gaten houden straks.
Edit: gaat goed
[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 10-02-2023 19:09 ]
Dit vind ik echt wel vervelend. Ik kocht dit vooral voor mijn 9 jarige dochter die er nu geen snars van snapt. Ik moet nu voortdurend vertaler spelen.elaho schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:04:
Ik heb het spel ook binnen. Klopt het dat er geen nederlandse ondertiteling is? Ik zag nl dat de hoes engelstalig is.
https://www.reddit.com/r/...pc_that_causes_save_game/
Eerst hopen dat WB de package op tijd unlockt, wat dinsdag niet het geval wasA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:32:
Voor degenen die hem al ge-preload hebben en straks om 19:00 uit moeten pakken.
SR+ | Black | Black | 19" | Bestelling LM: 05/02 | RN 05/02 | VIN 27/02 | SMS 06/03 | Levering 17/03
Hij is ook wat meer op 12+ gericht (gezien de PEGI-rating), hij is vrij duister op sommige momenten… denk dat er daarom geen poging in het NL is gedaan, volgens mij zijn the fantastic beasts films ook niet meer vertaald.Rikusentai schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:55:
[...]
Dit vind ik echt wel vervelend. Ik kocht dit vooral voor mijn 9 jarige dochter die er nu geen snars van snapt. Ik moet nu voortdurend vertaler spelen.
Volgens mij is dat de totale progressie, inclusief puzzels en alles wat je kan verzamelen.RobinNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:05:
[...]
Tot nu heb ik auto saves en handmatige saves in 1 slot opgeslagen. Ga je met meerdere personen spelen en zou je het op dezelfde manier als ik opslaan, dan heb je totaal 4 saves staan.
Waar is eigenlijk te zien hoe ver je bent in het verhaal / de game, is dat het getal wat je onderaan ziet als je start drukt?
Of old-school het woordenboek op schoot leggen.Rikusentai schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:55:
[...]
Dit vind ik echt wel vervelend. Ik kocht dit vooral voor mijn 9 jarige dochter die er nu geen snars van snapt. Ik moet nu voortdurend vertaler spelen.
Zo kwamen wij vroeger rond die leeftijd in Police Quest III nog verdomd ver, zonder ook maar 1 woord Engels te kunnen. Zonder gekheid, ik betwijfel of een kind van 9 ook met Nederlands als taal alles van het verhaal en de UI meekrijgt, maar de dialoogkeuzes kan je wel goed uitleggen en aan haar voorleggen lijkt me.
Net een update van 295mb inderdaad. Daarna de computer herstart en nu gaat die ineens 33gb downloaden. Ben benieuwd of alles goed aan het gaan is.remco8264 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:04:
Heb hier net een update binnengekregen op Steam: 295 mb download, 35 gb unpacken. Had de game hiervoor al geïnstalleerd voor early access.
Bedankt voor de uitleg over Twitch drops!
Overigens de DLC herken ik nu als zijnde van de deluxe, maar die stonden er van de week niet.
Overigens2, bij mijn vrouw staat er nog een DLC: Kelpie Robe, die zie ik dan weer niet? Maar zij kan m niet installeren..
[ Voor 60% gewijzigd door MisterEagle op 10-02-2023 19:38 ]
De backlog is gigantisch en zit eigenlijk alleen maar COD te spelen.
Maar vriendin komt uur geleden thuis met een cadeautje! Installeren die hap en gaan.
Ik hier ook. Alleen ken nergens terug vinden waar deze update voor is en wat ze gefixt/aangepast hebben.remco8264 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:04:
Heb hier net een update binnengekregen op Steam: 295 mb download, 35 gb unpacken. Had de game hiervoor al geïnstalleerd voor early access.
She's a *Keeper* ;)!GovertNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:38:
Blijkbaar loop ik thuis al even te mompelen dat ik twijfel over de aanschaf van Hogwarts Legacy op de PS5.
Maar vriendin komt uur geleden thuis met een cadeautje! Installeren die hap en gaan.
Wat een klasbak!GovertNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:38:
Blijkbaar loop ik thuis al even te mompelen dat ik twijfel over de aanschaf van Hogwarts Legacy op de PS5.
Hier gaan jullie echt van kunnen genieten hoor, het is echt een top game met belachelijk hoge WAF!
Marry That Girl!GovertNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:38:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geen idee, vroeg mij dat zelf ook af.Ferio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:50:
Zojuist wat moeten downloaden van steam? Patch? Zie echter geen notes.. of was het geen patch?
Pre-order bonus en/of Deluxe items?MisterEagle schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:33:
ik heb in steam opeens ook een dlc? Waar komt die nou weer vandaan haha
Overigens de DLC herken ik nu als zijnde van de deluxe, maar die stonden er van de week niet.
Overigens2, bij mijn vrouw staat er nog een DLC: Kelpie Robe, die zie ik dan weer niet? Maar zij kan m niet installeren..
Ik heb hier drie items:
- Garnizoenshoed Zwarte Kunsten
- Zwarte Kunstenpakket
- Berijdbare Onyn Hippogrief
[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 10-02-2023 19:59 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Soms kan het helpen om de download even te pauzeren en dan weer verder te gaan.Craftop schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:01:
Laatste GB aan het downloaden nadat ik hem al gepreload had. Helaas met 0 B/s dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren..
Ferio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:50:
Zojuist wat moeten downloaden van steam? Patch? Zie echter geen notes.. of was het geen patch?
:strip_exif()/f/image/NuD2256Wcqf9vrnTE8ZRSHkO.jpg?f=fotoalbum_large)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Same hereThe_Worst schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:20:
Ik zie hier vooralsnog geen patch op de PS5. Draai nu versie 1.000.003 en dat al sinds de launch van de deluxe versie volgens mij.
TheBrut3 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:27:
[...]
Tsja, om één of andere reden heeft JK Rowling een hoop haters, en meelopers, die zichzelf overal willen laten gelden.
Ik vind persoonlijk dat het spel zelfs erg woke is... Ik bedoelspoiler:.de kroeg wordt gerund door een transgender. Iets zegt mij dat dit rond 1890 nog helemaal niet bestond, want de medische wereld liep een stukje achter vergeleken met nu.
inderdaad, alleen bij mn vrouw zie ik er nog een staan maar die krijgt ze niet geinstalleerd en ik zie die niet eens.. mafRobinNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:57:
[...]
Pre-order bonus en/of Deluxe items?
Ik heb hier drie items:
- Garnizoenshoed Zwarte Kunsten
- Zwarte Kunstenpakket
- Berijdbare Onyn Hippogrief
Maar het sfeertje spreekt me aan dus ik heb hem toch maar gekocht.
Andere game die op bepaalde manier vergelijkbaar is en waar ik erg naar uitkijk is SW Jedi: Survivor.
[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-02-2023 21:03 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ga je geen spijt van krijgen, ik bedoel, wij zijn Battlefield launch (+jaren aan patches) taferelen gewend, dit komt niet eens in de buurt zo gelikt is dit ter vergelijking, het is echt leuk, maar Unreal Engine 4, dus je moet mogelijk even de Engine.ini induiken.Help!!!! schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:02:
Vind E60 wel erg veel voor een SP only game en de hickups, shader loads, performance etc staan me behoorlijk tegen. Hopelijk gaan ze full on patchen.
Maar het sfeertje spreekt me aan dus ik heb hem toch maar gekocht.
Andere game die op bepaalde manier vergelijkbaar is en waar ik erg naar uitkijk is SW Jedi: Survivor.
Anoniem: 1486766

Ik kon hem dinsdag stipt 19.00 unpacken en daarna gelijk spelen via steam.RobinNL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:59:
[...]
Eerst hopen dat WB de package op tijd unlockt, wat dinsdag niet het geval was
[ Voor 3% gewijzigd door Wolverine9000 op 10-02-2023 21:37 ]
Er waren dinsdag wat problemen waardoor spelers die hun key hadden gekocht bij andere webshops niet konden unpacken. WB was vrij laat met het activeren van de packages.daveytje schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Ik kon hem dinsdag stipt 19.00 unpacken en daarna gelijk spelen via steam.
@Wolverine9000
1
| [spoiler]Een bericht in spoiler tags.[/spoiler] |
wordt
[ Voor 15% gewijzigd door RobinNL op 10-02-2023 21:27 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
De lat wordt wel ineens erg hoog gelegd zeg. Wat een geld zal deze game kwa ontwikkeling gekost hebben. Zoveel details, zo groot, zo'n enorme hoeveelheid voice acting regels, al die verschillende puzzels / zoek elementen, de lore, de herkenbaarheid en de sfeer. Echt alles is top kwaliteit.
Ik ben echt verbaasd dat in de huidige tijden nog zulke kwaliteit hoogwaardige games ontwikkeld worden.
Top game als je maar enigzins in de wizarding world geinteresseerd bent.
Wel ontzettend leuk om jullie enthousiasme te lezen. Mooi dat de game uiteindelijk toch goed geworden is.
In mijn ogen zielige review van Wired. Ze geven hem 1/10.
Een review is geen column en een column is geen review dus wat oneerlijk dat het wel zo wordt verkocht.
[ Voor 48% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2023 22:11 ]
Antigo schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:07:
https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
In mijn ogen zielige review van Wired. Ze geven hem 1/10.
na dat te hebben gelezen heb ik al afgehaaktThe gameplay feels dated. The graphics feel like they’re a couple generations behind
Serieuze kandidaat naar game of the year 2023 imorobinez schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:37:
inmiddels zo'n 6 uur hogwarts legacy gespeeld,
De lat wordt wel ineens erg hoog gelegd zeg. Wat een geld zal deze game kwa ontwikkeling gekost hebben. Zoveel details, zo groot, zo'n enorme hoeveelheid voice acting regels, al die verschillende puzzels / zoek elementen, de lore, de herkenbaarheid en de sfeer. Echt alles is top kwaliteit.
Ik ben echt verbaasd dat in de huidige tijden nog zulke kwaliteit hoogwaardige games ontwikkeld worden.
Top game als je maar enigzins in de wizarding world geinteresseerd bent.
Gaat niet gebeuren. Gaan ze de handen niet aan branden!Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:10:
[...]
Serieuze kandidaat naar game of the year 2023 imo
Persoonlijk vermaak ik me kostelijk. Heerlijke game. Rijke wereld die vol met leven zit. Heerlijk om op deze manier terug te keren in de Harry Potter wereld waar ik vroeger zo gek op was!
[ Voor 28% gewijzigd door Dubrillion op 10-02-2023 22:13 ]
Gelukkig is er dit
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 36% gewijzigd door Wolverine9000 op 10-02-2023 22:20 ]
Ik speel dan wel op balanced maar vind het geen grafisch hoogstandje hoor.Tweakwondo schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:09:
[...]
[...]
na dat te hebben gelezen heb ik al afgehaakt
Het is niet slecht maar ook niet top of the line.
Hoop alleen dat het niet gaat vervelen.
Nu 12 uur erin en het ontdekken gaat nog prima. Merk alleen wel dat ik dezelfde spells continu gebruik.
Ik kan mezelf er niet zo in verliezen als The Witcher Wildlands, maar 3 uurtjes lukt wel
Over het algemeen denk ik dat consoles de betere keuze zijn. Op PC heb je met Unreal engine snel last van stutter struggle.PearlChoco schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:47:
Is er al een consensus wat de beste versie is (qua performance): PS5 of high end PC?
Misschien speelt ze op een GTX960?Tweakwondo schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:09:
na dat te hebben gelezen heb ik al afgehaakt
het feit dat de game alleen al ray trace gebruikt nekt het verhaal dat de game generaties achterlooptFamous schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:18:
[...]
Ik speel dan wel op balanced maar vind het geen grafisch hoogstandje hoor.
Het is niet slecht maar ook niet top of the line.
Hoop alleen dat het niet gaat vervelen.
Nu 12 uur erin en het ontdekken gaat nog prima. Merk alleen wel dat ik dezelfde spells continu gebruik.
Ik kan mezelf er niet zo in verliezen als The Witcher Wildlands, maar 3 uurtjes lukt wel
wellicht zou je dit kunnen zeggen voor de switch versie als die nog komt.
Drivers updaten? Game files checken?Esjaro1985 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:24:
Ik heb blauwe poppetjes als ik het spel speelt en de omgeving lijkt grijs te worden. Als het filmpje er is dan is alles wel weet normaal. Alle pijltjes hebben ook gewoon kleur. Wat doe ik fout.
Anoniem: 1486766
Quake met ray tracing vind je meteen daardoor graphics hebben van deze generatie?Tweakwondo schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:23:
[...]
het feit dat de game alleen al ray trace gebruikt nekt het verhaal dat de game generaties achterloopt
wellicht zou je dit kunnen zeggen voor de switch versie als die nog komt.
Ik vind de game er goed genoeg uit zien. De aandacht die aan de wereld gegeven is is sowieso belangrijker dan high end graphics imo.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 10-02-2023 22:49 ]
Wat zijn "goede graphics"? Fotorealistisch? Moet je dat willen?
Wat is het genieten zeg! Voor haar ook zojuist maar een eigen character aangemaakt. En even het begin doorlopen, zodat ze van weekend mijn PS5 denk in zal pikken haha.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:41:
[...]
Wat een klasbak!
Hier gaan jullie echt van kunnen genieten hoor, het is echt een top game met belachelijk hoge WAF!
Nu snel weer naar mijn eigen character
Heb overigens niks meer van de day one patch gehoord.
Mac Mini M1, MacBook Pro M2
Draai op ps5 fidelity met ray tracing en draait goed en het is echt super mooi!
Dacht even fps cap uit te zetten maar dan gaat het wat schokken.
Motion blur wel uit dat speelt veel lekkerder
En de tip gebruikt.van ergens hier over camera sensitiviteit aanpassen, loopt het ook soepeler.
Top game ! Al kan ik me er wel in vinden dar de poppetjes id omgeving niet echt wat doen als je bijv. Tegen ze aan loopt enzo
/f/image/65rZj6cqDXnzT7pq6yn3WTHz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3bg6yT7EVXAtYhumsjJJPrsm.png?f=fotoalbum_large)
P s. Tijdens het spelen zelf is het verschil nog veel beter te zien dan op deze screenshots.
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 10-02-2023 23:48 ]
Vind de verschillen op de screenshots echt enorm meevallen als ik eerlijk ben. Gelukkig heb je tegenwoordig in bepaalde games de keuze, moest er niet aan denken om deze game met 30fps te spelen.Kaasje123 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:44:
Het verschil in graphics tussen fidelity en performance is mij te groot om voor performance te gaan. De drawdistance en geometrie complexiteit krijgt een grote knauw in performance. Het ziet eruit als een last gen game op 60 fps op de series x terwijl fidelity als een next gen game oogt op 30 fps. De game speelt verder ook prima op 30 fps. De reden dat ik geen raytracing kies is omdat ook dan de drawdistance een knauw krijgt en het voegt te weinig toe in verhouding. Zie hieronder 2 screenshots de 1e fidelity de 2e performance en let dus goed op het grasveld erachter hoeveel lelijker het is in performance met rare schaduwplekken en complete grasvelden die er niet meer zijn
[Afbeelding]
[Afbeelding]
P s. Tijdens het spelen zelf is het verschil nog veel beter te zien dan op deze screenshots.
Nouja ieder zijn ding. Ik moet er niet aan denken hoeveel lelijker de game is op performanceNotSoSteady schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:52:
[...]
Vind de verschillen op de screenshots echt enorm meevallen als ik eerlijk ben. Gelukkig heb je tegenwoordig in bepaalde games de keuze, moest er niet aan denken om deze game met 30fps te spelen.
Graphics zijn wel goed imo trouwens. Leuk stijltje.
[ Voor 74% gewijzigd door Timothy3000 op 11-02-2023 00:07 ]
Ik ga wel beginnen met RT modus en even switchen met fidelity om te kijken naar de verschillen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik kan nu wel al zeggen dat ik een soort van hooked ben…..
:strip_exif()/f/image/Vx1MTqNwGwdIv87nWkgvcfNk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Wolverine9000 op 11-02-2023 00:46 ]
Je kan er heel veel doen hoor´ zal je wel merken....RobinNL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 00:52:
Ik ben even naar Hogsmeade Station gelopen. Ik was best benieuwd hoe ze dat in de game hebben gemaakt. Misschien kan je er niet zoveel doen, maar als je toch wil genieten van de game, ga er eens langs!
Echt, voor de arachnofoben. Dit is niet het spel om te spelen want
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:04:
Zojuistspoiler:.mijn eigen winkeltje kunnen openen
Echt, voor de arachnofoben. Dit is niet het spel om te spelen wantspoiler:.er zat toch een jump-scare in die quest voor de shop
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions