Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:11:
[...]

spoiler:
die ben ik nog altijd niet tegen gekomen, gelijk de onderkant van de map ook nog niet verkend...
spoiler:
Voor de quest is Wingardium Leviosa vereist. Die krijg je pas na de 2e Trial van de Keepers. De onderkant lijkt mij voor nu nog locked.

Het is momenteel Kerst in mijn spel. Maar ik ga nu lekker naar bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:52
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:13:
[...]

spoiler:
Voor de quest is Wingardium Leviosa vereist. Die krijg je pas na de 2e Trial van de Keepers. De onderkant lijkt mij voor nu nog locked.

spoiler:
Ik heb wingardium leviosa al maar moet nog beginnen aan de 2e trial?

Trusten :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:17
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:13:
[...]

spoiler:

spoiler:
hier nog geen kerst. Zit nog bij de pompoenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
MisterEagle schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:16:
[...]

spoiler:
Ik heb wingardium leviosa al maar moet nog beginnen aan de 2e trial?

Trusten :-)
spoiler:
Heb ook nog maar 1 trial gedaan en die was verdomd lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:40
Spoiler dieren
spoiler:
Lijkt er op dat ik het de eerste playthrough zonder Phoenix moet gaan doen. Quest gedaan, beest gevangen, quest afgemaakt in RoR, veer gehad.... Maar de Phoenix is nergens meer te bekennen. Zit niet in 1 van de kassen en ook niet meer in de tas. Of ik zie iets over het hoofd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-06 23:23
Nou koop ik games best regelmatig bij release: Ragnarok, Forbidden West, TLOU2 zijn voorbeelden.

Deze game kan bij mij betreft na 3 a 4 uurtjes spelen al in dat rijtje toppers. Heerlijk om door het kasteel te dwalen, alle bijzondere plekken te bekijken. Graphics zijn ook nog eens zeer mooi.

Dit is zo’n spel waaraan je ziet dat er ontzettend veel liefde en aandacht in is gestoken. Ik ben er niet meer van weg te trekken en ga hier héél veel uren in steken. Bij sommige games krijg je meteen zo’n gevoel, en deze is daar zeker een van!

Heel mooi om te zien dat een relatief onervaren ontwikkelaar zo’n bijzonder en overweldigd spel weet neer te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yhq7yH60rEnCbmlmxq1-NRwWCZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KuHJZkjkahBpe7ODBIaJ3u1N.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe je erachter moet geraken?
spoiler:
ik zie een kist, een mot locatie en een vliegje voor een house token

Heb mij al zot gezocht ma ik vind het echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

NotSoSteady schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:52:
[...]

Vind de verschillen op de screenshots echt enorm meevallen als ik eerlijk ben. Gelukkig heb je tegenwoordig in bepaalde games de keuze, moest er niet aan denken om deze game met 30fps te spelen.
Vroeger zag ik het verschil niet zo goed dus koos ik altijd quality. Tot je het juiste spul hebt en het wel opvalt, 30fps voelt gewoon niet soepel maar houterig/schokkerig.

Tegenwoordig probeer ik quality mode niet eens en ga direct voor meer fps. Liever ietjes minder pracht op het beeld & een spoelere gameplay, anders irriteert het echt :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04

Metian

Snert is vies

Kaasje123 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:44:
Het verschil in graphics tussen fidelity en performance is mij te groot om voor performance te gaan. De drawdistance en geometrie complexiteit krijgt een grote knauw in performance. Het ziet eruit als een last gen game op 60 fps op de series x terwijl fidelity als een next gen game oogt op 30 fps. De game speelt verder ook prima op 30 fps. De reden dat ik geen raytracing kies is omdat ook dan de drawdistance een knauw krijgt en het voegt te weinig toe in verhouding. Zie hieronder 2 screenshots de 1e fidelity de 2e performance en let dus goed op het grasveld erachter hoeveel lelijker het is in performance met rare schaduwplekken en complete grasvelden die er niet meer zijn

[Afbeelding]

[Afbeelding]

P s. Tijdens het spelen zelf is het verschil nog veel beter te zien dan op deze screenshots.
Je zou eens Balanced moeten proberen met de frame cap op ‘on’. Ik speelde eerst met performance, maar deze keus speelt goed weg, voelt nog gewoon vloeiend aan met ook mooie graphics.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:28
Yes! Count me in.. :7

Na alle lovende berichten hier, zojuist de game aangeschaft! Laat die slapeloze nachten maar komen..
Nu eerst downloaden, maar zelfs dit duurt mij nu al te lang!

:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Maditude schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 05:11:
spoiler:

Weet iemand hoe je erachter moet geraken?
spoiler:
ik zie een kist, een mot locatie en een vliegje voor een house token

Heb mij al zot gezocht ma ik vind het echt niet.
spoiler:
Hier heb je Repulso voor nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 12:48
Vintelligence schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:20:
Lang geleden dat ik zo gekluisterd ben geweest aan een game. Geweldig om alleen al in de wereld rond te lopen. En er is zoveel mogelijk. Graphics ook heel goed (wel met ray tracing aan). Op de PS5 loopt het spel overigens behoorlijk stabiel. Nette release!

Heb overigens niks meer van de day one patch gehoord.
Deze is ook nog niet verschenen, als je in steam naar eigenschappen van het spel gaat en naar het tabje update zie je dat deze nog niet in versie is verandert na 19:00 gisteravond. (mocht je pc spelen uiteraard)

Zodra de patch zelf verschijnt zijn hier de notes te lezen:

https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 11-02-2023 08:36 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:13
Mooi verhalen al hier. 😆

Zit te twijfelen tussen ps5/ pc of xbox (S) versie. Heb het liefst de xbox versie maar hij kost 84,99 in die gamestore. - Dat is vrij gortig.

Iemand nog een tip?

[ Voor 6% gewijzigd door WillemJanJansen op 11-02-2023 08:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkElement
WillemJanJansen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:47:
Mooi verhalen al hier. 😆

Zit te twijfelen tussen ps5/ pc of xbox (S) versie. Heb het liefst de xbox versie maar hij kost 84,99 in die gamestore. - Dat is vrij gortig.

Iemand nog een tip?
Kijk voor een key op Eneba. Scheelt klauwen met geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
@DarkElement Goeie tip. Daar is het 62 euro. Dat is wel oké. 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
WillemJanJansen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:55:
Heb mijn Steam key daar ook vandaan, prima site hoor. :-)

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 11-02-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:38
BTFD schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 07:33:
Yes! Count me in.. :7

Na alle lovende berichten hier, zojuist de game aangeschaft! Laat die slapeloze nachten maar komen..
Nu eerst downloaden, maar zelfs dit duurt mij nu al te lang!

:)
Na alle lovende reacties nu ook aan het overwegen om een Series S en Hogwarts Legach te kopen. Heb al tijden geen console meer.

Klopt het dat er voor de series S geen disc versie van Hogwarts Legach te koop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 21:38
G33st schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:01:
[...]

Na alle lovende reacties nu ook aan het overwegen om een Series S en Hogwarts Legach te kopen. Heb al tijden geen console meer.

Klopt het dat er voor de series S geen disc versie van Hogwarts Legach te koop is?
Klopt, de series S heeft geen diskdrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:51
G33st schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:01:
[...]

Series S heeft geen disk drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:58
WillemJanJansen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:55:
Ik ben ook weer aan het rondkijken, maar fysiek bij bijv de mediamarkt of zelfs coolblue lijkt goedkoper te zijn? Met als voordeel dat je het eventueel ook weer kan verkopen (uiteraard, als je de console versie zoekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik lees zojuist op twitter dat er in ieder geval dinsdag een patch verschijnt:

https://twitter.com/PS5Trophies_/status/1624209692095311873
(geretweet door de community manager van Avalanche Games zelf: Chandler Wood)

Zie overigens nog niets over een day 1 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
LopendeVogel schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:08:
[...]

Ik ben ook weer aan het rondkijken, maar fysiek bij bijv de mediamarkt of zelfs coolblue lijkt goedkoper te zijn? Met als voordeel dat je het eventueel ook weer kan verkopen (uiteraard, als je de console versie zoekt).
Ja het is bijzonder dat fysiek goedkoper is. Voor een download hoeven ze niets fysieks te leveren. Voor de series S heb je die keuze helaas niet. Ik koop liever digitale versies. Dan kun je in je stoel blijven zitten bij het wisselen en heb je geen extra geluiden.

Zat eens naar wat reviews te kijken. Peeves ziet er wel een beetje te lief uit. Daar hadden ze echt een huftertje van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

UTM

Heerlijk om jullie enthousiasme te lezen :)
Zelf twijfel ik wat te doen. Heb zelf een PS4 Pro, dus ik kan ‘m daar straks op spelen. Of ga ik toch voor de upgrade naar een PS5? Of investeer ik in een nieuwe PC.
Let wel, ben een casual gamer die soms maanden niets speelt om vervolgens weer een maand lang wel te spelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37
Tot dusver een juweeltje op de xbox x. Vooral het geluid ook. Wat een surround met Atmos.
Pas een uurtje gespeeld, maar erg onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
UTM schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:14:
Zelf twijfel ik wat te doen. Heb zelf een PS4 Pro, dus ik kan ‘m daar straks op spelen. Of ga ik toch voor de upgrade naar een PS5? Of investeer ik in een nieuwe PC.
Let wel, ben een casual gamer die soms maanden niets speelt om vervolgens weer een maand lang wel te spelen :P
Last Gen verschijnt pas in april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37
Zelf de ps5 weer van de hand gedaan. Simpelweg omdat de gamepass wel erg goeie bang for Buck is in combinatie met pc. (Heeft niets met Legacy te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:46
Dan zou ik gewoon op de PS4 versie wachten. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Na heel wat uurtjes gespendeerd te hebben in de wereld vind ik het vliegen op je bezemsteel en de wat pittigere gevechten eigenlijk nog wel het beste gelukt qua gameplay. Merk wel dat ik veel dialogen (zeker bij nietszeggende sidequests) steeds vaker skip. En degene die dacht dat een minigame bij het openen van elk slot een goed idee was mag wat mij betreft een extra cursus game design doen. Hetzelfde geldt voor de Merlin Trials. Leuk voor de eerste, tweede… tiende keer maar daarna? :P Voor mensen die niets hebben met achievements kan ik dan ook adviseren om vooral de main questline te volgen en alle random zaken op de map te laten voor wat het is. Want al die gear die je vindt boeit ook vrij weinig. Elk half uur heb ik een zooi aan gear gevonden die als enig nut dienen om te verkopen als je geen groen maar een rood getal ziet. Het zorgt er ook voor dat je structuur hebt in de game want er zit echt een hoop (herhalende) content in de game. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2023 09:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:12
Ik heb de game aangeschaft via humble bundle als cadeau voor mijn vrouw.

Geen idee hoeveel fps ik haal, maar de game is prima speelbaar in story-mode op 1440p met mijn pc.

Denk dat als je enkel deze game wil spelen dat het slimmer is om een console aan te schaffen, want je hebt een dure pc nodig om aan de system requirements te voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
Dan zou ik een PS5 of Series X (i.v.m. GamePass) aanschaffen!

Even afwegen of je daarnaast liever Sony of Microsoft Exclusives zou willen spelen?

Zo ontbeten, gedoucht. PS5 aanslingeren maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sommige puzzels zijn soms nog moeilijk of weten welke spell je moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:16:
Sommige puzzels zijn soms nog moeilijk of weten welke spell je moet gebruiken
Doorgaans vind ik de puzzels wel makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DarkElement schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:50:
[...]

Kijk voor een key op Eneba. Scheelt klauwen met geld.
Dom van mij om niet even een key site te checken. Nu volle steamprijs betaald. Mja, klein stukje gespeeld en game lijkt het gelukkig wel waard.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:26:
[...]

Doorgaans vind ik de puzzels wel makkelijk :P
Main quest puzzels soms lastig. Ben wel al op leeftijd natuurlijk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
Is er een patch uitgebracht dat ik 74GB moet downloaden ?
Koop je de game op disc, moet ik nog zo grote download doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-06 19:42
DarkElement schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:33:
[...]

Deze is ook nog niet verschenen, als je in steam naar eigenschappen van het spel gaat en naar het tabje update zie je dat deze nog niet in versie is verandert na 19:00 gisteravond. (mocht je pc spelen uiteraard)

Zodra de patch zelf verschijnt zijn hier de notes te lezen:

https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes
Wel bijzonder dat er geen day-one patch is en dat er zo weinig communicatie over is terwijl er zo ontzettend veel mensen met performance problemen zijn. Maar goed, liever dat het in 1x goed opgelost wordt dan dat een patch de chaos alleen maar groter maakt.

Enfin…
Gister heeft mijn vrouw een uurtje op story mode gespeeld maar die krijgt de controls nog niet echt onder de knie omdat ze nog nooit echt gegamed heeft en soms moeite heeft met links en rechts uit elkaar houden. Maar ze is wel een groot Harry Potter fan dus wil het vandaag graag nog een keer proberen. Misschien even met een controller proberen.. ze komt er wel! O+

Zelf ook even op een eigen character gespeeld en ik moet zeggen, het is wel echt een heel mooi spel kwa graphics, geluid en sfeer. Hier gaan we aardig wat tijd in steken denk ik zomaar! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-06 18:10
Iemand die weet wat de beste deal is voor een key te kopen voor de Xbox Series X versie van Hogwarts legacy (mag de standaard editie zijn)? Beste wat ik vind is voorlopig hier voor 55 euro: https://www.gamingdragons...l&utm_campaign=allkeyshop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Cowamundo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Wel bijzonder dat er geen day-one patch is en dat er zo weinig communicatie over is terwijl er zo ontzettend veel mensen met performance problemen zijn. Maar goed, liever dat het in 1x goed opgelost wordt dan dat een patch de chaos alleen maar groter maakt.

Enfin…
Gister heeft mijn vrouw een uurtje op story mode gespeeld maar die krijgt de controls nog niet echt onder de knie omdat ze nog nooit echt gegamed heeft en soms moeite heeft met links en rechts uit elkaar houden. Maar ze is wel een groot Harry Potter fan dus wil het vandaag graag nog een keer proberen. Misschien even met een controller proberen.. ze komt er wel! O+

Zelf ook even op een eigen character gespeeld en ik moet zeggen, het is wel echt een heel mooi spel kwa graphics, geluid en sfeer. Hier gaan we aardig wat tijd in steken denk ik zomaar! _/-\o_ :D
Haha die van mij is 5 en net begonnen maar ook zeker met een controller.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCVurOsnTqcrpo-UbnCESEo_vhY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ETt1TpXWNtmjJps0SM5oWn8.jpg?f=fotoalbum_large

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik ben gisterenavond even een stukje begonnen (net de stad weer uit), maar in het begin wel veel verhalen, zonder echt nog veel te kunnen doen. Hopelijk wordt dat snel wat beter.

PS5

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
carpebios schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:49:
Ik ben gisterenavond even een stukje begonnen (net de stad weer uit), maar in het begin wel veel verhalen, zonder echt nog veel te kunnen doen. Hopelijk wordt dat snel wat beter.

PS5
Achterover zitten en onthaasten. De verhalen moeten je meenemen in de sfeer. Dat lijkt me de helft bij zo'n spel. 😆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Laatst online: 16:11
Na 1-2 uurtjes spelen op PS5, paar indrukken:

Grafisch mooi, maar - voor mij - alleen in Performance speelbaar. Ik lever dus aanzienlijk in op vooral draw distance merk ik, dat is wel echt jammer. Balanced geprobeerd maar ook dat schokt mij te veel. Fidelity enz voelt voor mij als 20 fps. Ik ben denk ik te oud ;-)

Ander GFX puntje; ik vind het allemaal soms wat bleek, alsof contrast ontbreekt. Ik heb black level in het spelmenu al omlaag gezet en dat maakt het iets beter. Maar lightning voelt erg kunstmatig indoors.

Verder is het schitterend wat ze gemaakt hebben...

Merk wel dat ik enorm in de knoop kom als ik duels doe, met al die kleurtjes enz, denk dat dat zal wennen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb bij een vriend gezeten en die speelt op ps5 met een full hd monitor en ik op 4k 120 fps monitor. Je ziet wel degelijk het verschil qua scherpte maar ook minder stutteringen op 4k dan op full hd scherm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

CHKYBSTRD schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Haha die van mij is 5 en net begonnen maar ook zeker met een controller.[Afbeelding]
Die van mij is express extra vroeg opgestaan en heeft de PS5 in beslag genomen. Vond het al zo raar dat ik “mocht” uitslapen. 😂

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Doughty schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Die van mij is express extra vroeg opgestaan en heeft de PS5 in beslag genomen. Vond het al zo raar dat ik “mocht” uitslapen. 😂
Schitterend toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-06 22:26
Nu net de tutorial door gespeeld op de ps5. Moet die nog verder installeren.... Nadat de tutorial klaar is beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Doughty schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Lekker assertief, zo hoort het ook!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Zeer zeker. Heel leuk dat we beide weer eens enthousiast zijn over 1 game. Mevrouw vergeet alleen in haar enthousiasme weleens dat er zoiets bestaat als spoilers. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Doughty schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Zeer zeker. Heel leuk dat we beide weer eens enthousiast zijn over 1 game. Mevrouw vergeet alleen in haar enthousiasme weleens dat er zoiets bestaat als spoilers. 😂
Haha das minder😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Het einde (of mogelijk?) Is al gespoild via FB
Idiote trolls.

Alhoewel je nog steeds de aanloop erheen hebt en de momenten etc.
Maar ergens toch jammer dat het gebeurd.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ach, als je partner enthousiast is en geniet, dan vooral niet klagen toch. En ondertussen mooie strijd wie de meeste field pages heeft gevonden. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dennis1812 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:27:
Idiote trolls.

Heb al die groepen uitstaan. Want zijn verschillende eindes per huis en welke dialogen je kiest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Doughty schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:28:
[...]

Ach, als je partner enthousiast is en geniet, dan vooral niet klagen toch. En ondertussen mooie strijd wie de meeste field pages heeft gevonden. 😎
Ik mankeer er nog zes in het kasteel. In hogsmeade heb ik ze allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:21
Wat een heerlijke game.
Sfeer is top.. Besturing is goed.. Speelt lekker weg.
Geluid via headset is immersive, maar ook over de speakers uitermate goed.
Vind de aansturing van RGB een welkome bijkomstigheid... Mijn HUE lampen gekoppeld aan mijn RGB profiel maken de sfeer nog intenser

Nog niet echte glitches gezien, wel wat clipping in Hogwarts maar niet storend.

Speel op PC op 4K met een 3090 en op de hoogste stand nagenoeg geen drops te zien.
Heb het ook geïnstalleerd op de laptop met FullHD op een integrated RTX 3050.. Iets minder soepel maar prima te spelen..

Alleen bij opstarten op de laptop de melding dat mijn progress van gisteren niet is opgeslagen in de cloud en als ik op de andere plek (Steam offline) speel er problemen kunnen optreden... Even aankijken wat er gebeurd op de PC straks

Heb de extra goodies via de site van "wizarding world" ondertussen ook kunnen claimen

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis1812 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:27:
Idiote trolls.

Sociale media en plekken waar over de game gepraat wordt moet je gewoon een beetje vermijden deze dagen/weken.
mikkelnl schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:04:
Merk wel dat ik enorm in de knoop kom als ik duels doe, met al die kleurtjes enz, denk dat dat zal wennen (hoop ik).
In Zweinstein kan je ook oefenen met een dummy, zoals dat ook werd gedaan in Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Ik had donderdag zelf ook dat ik niet voorbij het duelleren kwam, na 45 minuten steeds te hebben verloren had ik het maar even opgegeven. Gisteren opnieuw geprobeerd en het lukte me in 1 keer. Neem rustig de tijd en haast je vooral niet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Doughty schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:28:
[...]

Het is na Farm Together het enige spel waarmee ik mijn vrouw aan het gamen krijg. Maar een strijd zal het niet worden denk ik aangezien ze met een T-bord en muis soms 5 minuten naar de grond/lucht of een muur staat te staren omdat ze :”de controls niet snapt. :D zelfs op story mode kwam ze niet voorbij het eerste “gevecht”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:23
Ik vind de game tot nu toe vermakelijk. De quest om mounts te unlocken net gedaan. Die vond ik erg vet, even kippenvel momentje.

Vraagje: gister avalanche stream gekeken voor merlin robe... twitch zegt dat ik hem heb maar nergens in game. Is wel goed gegaan met de andere items... weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
JDdeV1992 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:18:
Ik vind de game tot nu toe vermakelijk. De quest om mounts te unlocken net gedaan. Die vond ik erg vet, even kippenvel momentje.

Vraagje: gister avalanche stream gekeken voor merlin robe... twitch zegt dat ik hem heb maar nergens in game. Is wel goed gegaan met de andere items... weet iemand hoe dit kan?
Heb je ze ook hier geactiveerd?
https://www.hogwartslegacy.com/en-gb/twitch-drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
De robe is een 'appearance' als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 09:56
DarkElement schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:22:
De robe is een 'appearance' als het goed is.
During the launch period, if you’ve linked your WB Games account and Twitch account, you can watch a Avalanche Software’s Twitch Channel with Hogwarts Legacy for 20 minuteswith drops enabled to receive the Merlin’s Cloak appearance for your Cloaks and Robes Appearance gear slot.

https://www.hogwartslegacy.com/en-gb/twitch-drops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:28
Same! (maar dan op PC / I9 - RTX 3080 - 32Gb)
Speel hem op 1440p, alles ultra zonder RT en merk dat 120fps toch wel de max is voor nu..

Eerste indruk: SCHITTEREND!! _/-\o_

Merk dat ik compleet in de game gezogen wordt en geen verhaallijn oversla, zoals ik dit wel eens bij Assassins creed deed om zo snel mogelijk verder te spelen. Ook qua geluid waan ik mij soms in een Efteling attractie :*)

Kortom:
Zeker een game waarin ik mijzelf de komende tijd in ga verliezen!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxqTz4ckiXFWIXmRyY8tNsws2t0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ID5q0Rbm5cxSm9wvz5AwVat1.jpg?f=fotoalbum_large

Installatie loopt! Kan nog niet echt kiezen voor welke house ik ga maar neig denk ik het meest naar Hufflepuf want die hebben volgens mij de mooiste common room :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chaoss schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:39:
[Afbeelding]

Installatie loopt! Kan nog niet echt kiezen voor welke house ik ga maar neig denk ik het meest naar Hufflepuf want die hebben volgens mij de mooiste common room :P
Alle vier spelen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hehe ja dan moet de game wel heel goed zijn. Zelfs mijn all-time favorites speel ik zelden een 2de keer, laat staan 4 keer. Aangezien de speelstijl of het verhaal ook nauwelijks verschilt per house is er bij HL ook niet echt een motivatie om de game vaker te spelen

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch de resolutie van de game verlaagd van 2160p naar 1440p. AMD FSR 2.0 aangezet op Quality. Kijkend naar de kwaliteit van de graphics merk ik eigenlijk geen verschil, terwijl de game net wat vloeiender loopt.
[Afbeelding]

Have fun!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vandaag ook begonnen met het spel, m'n 3 jaar oude laptopje draait alles op medium en ben langzaam dingen op high aan het zetten, kijken wat hij trekt (foliage en npcs staan nu op high).

Heerlijk sfeertje in de game, de Slytherins hadden van mij wel gemener mogen zijn, maar dat is zeuren.
Ik ga nu bijna Reparo leren, dus zit nog flink aan het begin.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
...

Ander GFX puntje; ik vind het allemaal soms wat bleek, alsof contrast ontbreekt. Ik heb black level in het spelmenu al omlaag gezet en dat maakt het iets beter. Maar lightning voelt erg kunstmatig indoors.

...
Ik speel zelf op de sp5 op fidelity met raytracing, maar ik ben denk ik wat minder gevoelig voor die framerate schommelingen en vind die raytracing zoveel toevoegen in de game dat ik die framerate voor lief neem, dus ik snap je wel.

wat betreft die bleekheid, dat vond ik ook op de ps5. Ik zie het ook op alle youtube filmpjes, maar op de ps5 kon ik het simpel oplossen in die raytracing mode in combinatie met HDR. Bij mij is de bleekheid helemaal weg en ziet het er contrast rijk uit en spatten de graphics van het scherm. Gisteren ook in zo'n tombe, die raytracing in combinatie met die water nevel en zo, ongelooflijk mooi.

Maar de default vond ik zelf kwa contrast en brightness settings ook niet al te best inderdaad, dus in dat image calibration menu moet je wel even naar smaak instellen (wat geloof ik alleen maar in detail kan op een HDR monitor / tv in de game, anders krijg je alleen een brightness slider in dat menu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:58
[Afbeelding]

Heel veel gameplezier! _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Fix voor de stutters (nvidia) op PC

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Enable hardware-accelerated GPU scheduling (I had turned this off because it caused issues in another game, I can't remember which one). Windows search for "GPU" to find this setting, a restart is required.

Navigate to "AppData\Local\Hogwarts Legacy\Saved\Config\WindowsNoEditor" and backup "Engine.ini". Add the following to the bottom of the file and save it:

[SystemSettings]
r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True
r.GTSyncType=1
r.OneFrameThreadLag=1
r.FinishCurrentFrame=0
r.TextureStreaming=1
r.Streaming.PoolSize=3072
r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1

[ConsoleVariables]
AllowAsyncRenderThreadUpdates=1
AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1
AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1

This only applies to Nvidia users, set the shader cache size to 10GB in Nvidia control panel global 3D settings.

[ Voor 68% gewijzigd door Valandin op 11-02-2023 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23
[Afbeelding]

Er schijnt ook alleen voor de hufflepuffs een speciale quest te zijn die je naar een bekende plek brengt.
spoiler:
azkaban
Ik had geen specifieke voorkeur dus heb ik de sorting hat laten kiezen en ben zelf ook een hufflepuff. Hun common room is inderdaad prachtig plus dus als kers op de taart die quest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:23
Dit is de oplossing inderdaad! Je moet op die pagina nog redeemen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:04:
Zojuist
spoiler:
mijn eigen winkeltje kunnen openen
.

Echt, voor de arachnofoben. Dit is niet het spel om te spelen want
spoiler:
er zat toch een jump-scare in die quest voor de shop
.
Dat is een PlayStation specifieke quest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kaasje123 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Klopt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Kaasje123 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Voor nu wel ja. Over een jaar komt het voor iedereen vrij.

Bonus ermee is wel:
spoiler:
10% meer coins als je dingen verkoopt
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Beetje jammer dat soort gatekeeping. Tis niet alsof ik er een ps5 voor bij ga kopen ofzo maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Als dit iets oplost is het natuurlijk mooi maar een script draaien om de juiste values te berekenen als je misschien zelf niet begrijpt wat het doet is natuurlijk best tricky. En als ik de verhalen mag geloven komt er dinsdag in ieder geval een patch (wat het precies allemaal fixed is natuurlijk nog even afwachten).

Als niemand de echte werking van zo’n script kan valideren zou ik het lekker links laten liggen en nog een paar dagen wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Cowamundo op 11-02-2023 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

leuke game

Ook op de PS5 gespeeld , ook de pc versie maar gehaald. PC loopt echt niet.. PS5 is een stuk beter..

Maar ik meen te lezen dat niet elke House evenveel questen heeft , zelfs met de bovenstaande quest , heeft dat huis de minste questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
TheBrut3 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 02:15:
Spoiler dieren
spoiler:
Lijkt er op dat ik het de eerste playthrough zonder Phoenix moet gaan doen. Quest gedaan, beest gevangen, quest afgemaakt in RoR, veer gehad.... Maar de Phoenix is nergens meer te bekennen. Zit niet in 1 van de kassen en ook niet meer in de tas. Of ik zie iets over het hoofd?
Net weer gekeken. Helaas gaan de autosaves niet zo ver terug, dus pech voor mij. Baal hier wel van, ook geen idee waarom het mis is gegaan.

Edit: Nevermind, found it! :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 11-02-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:46
Kaasje123 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:16:
[...]

Beetje jammer dat soort gatekeeping. Tis niet alsof ik er een ps5 voor bij ga kopen ofzo maargoed.
Nog een reden om even te wachten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
@G_Dragon @Sir_Lion @RobinNL en hoe verloopt het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Goed. Het is kerst bij mij en ben nu bezig met de rechtsonder gebied helemaal te verkennen en de challenges iig te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:03:
[...] oei ik ben de bovenkant van de map wat aan het opruimen. En dan side quest erin... bij lij nog altijd geen kerst... veel te veel afleiding

Goed. Het is kerst bij mij en ben nu bezig met de rechtsonder gebied helemaal te verkennen en de challenges iig te voltooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben een beetje bezig met de side missions. Net wat moeten vechten. De eerste keer dat ik heftige framedrops heb gehad. Ik ging van 50-60fps naar zo'n 25-30fps. Na het nemen van een potion en/of in en uit het menu te gaan leek het te hebben verholpen.

Qua story nog niet heel veel gedaan, heb nog geen andere seizoenen gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door RobinNL op 11-02-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:07:
[...]

Ik ben een beetje bezig met de side missions. Net wat moeten vechten. De eerste keer dat ik heftige framedrops heb gehad. Ik ging van 50-60fps naar zo'n 25-30fps. Na het nemen van een potion en/of in en uit het menu te gaan leek het te hebben verholpen.
Ik ben helaas maar heel veel spinnen tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:58
Haha ik heb een slipcursus, vanmorgen een uurtje kunnen spelen tijdens het huishouden :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Slytherin it is! Modderbloedjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
spoiler:
voor de mensen met spinnen fobie. De sidequest search for tobbs is inside een spinnengrot 😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Wolverine9000 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:20:
spoiler:
voor de mensen met spinnen fobie. De sidequest search for tobbs is inside een spinnengrot 😁😁
Niet alleen dat. Er zitten veel spinnen in het spel, dat hoeft geen spoiler te zijn volgens mij. Iemand met serieuze angst voor spinnen kan het spel beter niet spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Hell yeah! Slytherins Army.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/811266528170344488/1073956731081740338/image.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkElement
Heb het volgende scriptje gedraaid en dit heeft mij enorm geholpen met de FPS problemen.

Disclaimer: Eigen risico, backup engine.ini voor je het probeert:

Locatie ini:
code:
1
AppData\Local\Hogwarts Legacy\Saved\Config\WindowsNoEditor

Script:
[klik]

Het script doet wat hier wordt omschreven echter berekent het zelf de waarden die moeten worden aangepast, wat in de reddit post staat gaat er vanuit dat iedereen 4096mb vRam heeft.

edit: dode link script, fix: https://github.com/BigBra...chive/refs/heads/main.zip

[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 11-02-2023 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
TheBrut3 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:21:
[...]

Niet alleen dat. Er zitten veel spinnen in het spel, dat hoeft geen spoiler te zijn volgens mij. Iemand met serieuze angst voor spinnen kan het spel beter niet spelen.
Ik ben een enorme arachnafoob. Een optie om ze iets minder realistisch te maken was fijn geweest ala grounded. Maar goed heb me ook door Resident Evil 1 remake heen geslagen dus dit gaat me ook lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Cowamundo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:17:
[...]

Als dit iets oplost is het natuurlijk mooi maar een script draaien om de juiste values te berekenen als je misschien zelf niet begrijpt wat het doet is natuurlijk best tricky. En als ik de verhalen mag geloven komt er dinsdag in ieder geval een patch (wat het precies allemaal fixed is natuurlijk nog even afwachten).

Als niemand de echte werking van zo’n script kan valideren zou ik het lekker links laten liggen en nog een paar dagen wachten.
Je past gewoon wat UE4 engine parameters aan. Je kan per line even googlen en je ziet precies wat ze doen. Wordt bij een eerstvolgende game update ook gewoon overschreven. Zulke parameter tweaks zijn niet zeldzaam, recent waren CP2077 en FF7 ook een stuk speelbaarder.

Verplicht niemand tot iets, maar speelt tot de officiële update wel een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
spoiler:
die ene missie die ik vermeld had. Daar kruipen ze gewoon naast u lol... die spinnen maar is mij gelukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:04
Volgens mij heeft de xbox afgelopen nacht de day one patch gehad. Als ik de versie info opvraag heeft hij een hogere versie .7 ipv .6. Merkte het omdat het spel niet via Quick Resume startte.

Heb nog weinig verschil gemerkt moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-10-2024
Zelfs na de patch van vandaag loopt het nog steeds moeilijk op de pc. 120+ fps op high met drops naar 5/6 fps... Op mn Steamdeck speelt ie beter maarja kleiner scherm ook haha. Hoop dat er snel nieuwe drivers/patches komen. Dit overigens met een 3060ti, maat met een ADM kaart heeft nergens problemen mee. Lijkt ook voornamelijk bij Nvidia kaarten te spelen als ik Reddit moet geloven. Ben ook wel met klaar met van alles te proberen wat ik op het internet vind, lijkt toch niet werken allenmaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DarkElement schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:22:
Heb het volgende scriptje gedraaid en dit heeft mij enorm geholpen met de FPS problemen.

Disclaimer: Eigen risico, backup engine.ini voor je het probeert:

Locatie ini:
code:
1
AppData\Local\Hogwarts Legacy\Saved\Config\WindowsNoEditor

Script:
[klik]

Het script doet wat hier wordt omschreven echter berekent het zelf de waarden die moeten worden aangepast, wat in de reddit post staat gaat er vanuit dat iedereen 4096mb vRam heeft.
Dit werkt voor mij ook prima, geen drops meer. Speel met 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
KwepsjIrrpel schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:43:
Zelfs na de patch van vandaag loopt het nog steeds moeilijk op de pc. 120+ fps op high met drops naar 5/6 fps... Op mn Steamdeck speelt ie beter maarja kleiner scherm ook haha. Hoop dat er snel nieuwe drivers/patches komen. Dit overigens met een 3060ti, maat met een ADM kaart heeft nergens problemen mee. Lijkt ook voornamelijk bij Nvidia kaarten te spelen als ik Reddit moet geloven. Ben ook wel met klaar met van alles te proberen wat ik op het internet vind, lijkt toch niet werken allenmaal.
Op de Steam Deck beter? De ervaring op de Steam Deck is na de shader cache van vandaag iets beter maar ik vind ‘t niet goed genoeg (lees: nagenoeg onspeelbaar) en stream maar gewoon m’n PC via Moonlight/Sunshine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Beetje vervelend dit qua collectibles.

Ik mis namelijk nog het volgende met de hele map verkend:
spoiler:
- 3 Magic Hotspots
- 4 sets Balloons
- 1+X Landing Platforms
- 2 Astronomy Tables

Gaat heel vervelend worden om ze te vinden, want ze worden niet op de grote map weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
Ziet er knap uit in performance mode op xbox series x in 1080p.

Had wel even high contrast colors aangezet, werd mijn mannetje blauw heel de tijd.
Dacht eerst dat zo hoorde te zijn 8)7 Na 15 min had ik nu wel door dat door een setting was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-06 20:55

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

KwepsjIrrpel schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:43:
Precies dit. Hier ook een 3060ti. Ik heb wel 20 verschillende magische oplossingen geprobeerd die het probleem zouden moeten oplossen, maar zonder succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Hebben jullie dat ook wanneer je met een npc praat en de camera verplaatst naar de andere persoon dat een fractie van een seconde de kleuren zich soort van aanpassen. Je moet er wel op letten.
Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions