Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:18
ZesBarkiePK schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:32:
Heeft iemand met een PS5 al een beetje geëxperimenteerd met de graphics settings?

Ik ben op balanced begonnen en eigenlijk bevalt me dat prima.

Maar ik lees ook dat fidelity met raytracing het beste is, alleen moet ik zelf nog even uitproberen of je dan ook stabiel op 30 FPS blijft.

HFR is het me in ieder geval niet waard.

Waar spelen jullie op?
Tot dusverre balanced met unlocked framerate. Ik had hem in de intro op fidelity staan maar dat haperde gelijk alle kanten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:52
Senaxx schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:33:
Gaat @Tweakjur de game ook reviewen? Een paar outlets hebben ervoor gekozen om de game niet te reviewen. Als laatste partij die de game niet gaat analyseren is Digital Foundry
Waarom niet vraag ik me af? Ik wacht er eerlijk gezegd zelfs op, ondanks dat ik de game al aan het spelen ben.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:54
Gaat @Tweakjur de game ook reviewen? Een paar outlets hebben ervoor gekozen om de game niet te reviewen. Als laatste partij die de game niet gaat analyseren is Digital Foundry
Ik hoop echt wel dat Tweakers een review gaat plaatsen, had eerlijk gezegd afgelopen Maandag al een verwacht toen de rest ook uitkwam :o.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Heeft iemand met een PS5 al een beetje geëxperimenteerd met de graphics settings?

Maar ik lees ook dat fidelity met raytracing het beste is, alleen moet ik zelf nog even uitproberen of je dan ook stabiel op 30 FPS blijft. Als je dips krijgt is het ook niet leuk die mooie graphics.

Waar spelen jullie op?
Ik heb alle modi geprobeerd op mijn PS5 en op mijn LG Oled.

Op dit moment komt de game het beste tot zijn recht (imo) in de Balanced mode.
Dit omdat de fps 40 is en daarmee dwing je ook de PS5 in de 120hz modus. Dit resulteert ook weer in een lage input lag. Ook zijn de graphics te goed in Fidelity en Balanced om dat op te gaan geven voor de Performance mode.

Mijn aanbeveling op de PS5 is dus Balanced. En ook vooral de controls sensitivity aanpassen zoals eerder al aangegeven. Dan heb je een smooth ervaring met de beste graphics en weinig input lag. :)

Edit: Ik heb hem zelf ook op Locked framerate staan. Omdat het meeste van de frames onder 48fps is valt deze buiten de VRR range van de PS5. En krijg je dus happeringen.

[ Voor 7% gewijzigd door Doughty op 09-02-2023 15:39 ]

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Jep, ben er mee bezig. We nemen morgen de video op, hopelijk lukt het om de boel dinsdag online te hebben.

Over de keuze van andere media om het niet te reviewen... tja. Ik kan me er best iets bij voorstellen, maar vind het zelf niet de juiste manier. Je kunt ook de game wél bespreken en in de review aangeven dat er een boycot is uit verzet tegen de transfobe uitspraken van JK Rowling als persoon. Er zijn heel veel mensen die deze game gewoon met heel veel plezier gaan spelen. Ik vind het dan beter om die personen desgewenst wel van informatie te kunnen voorzien. Bovendien: iemand waar je fel tegen bent verdient geld aan een product en daarom koop je het niet. Oké. Maar andere franchises dan? Of de games en films waar bedrijven als EA, Sony, Fox, Microsoft, etc etc geld aan verdienen? Als je absoluut niet wil dat racisten/homofoben/transfoben/etc geld aan je verdienen, kun je volgens mij maar beter nooit meer een euro uitgeven. En misschien denk ik er dan te makkelijk over, zou kunnen. Als iemand persoonlijk dermate zware aversie voor Rowling voelt dat je geen zin hebt in de game, moet je em ook vooral niet kopen, het is gelukkig niet verplicht. Voor veel anderen zal het geen rol spelen en die mensen zullen zich prima kunnen vermaken met deze game.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:52
Doughty schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:37:
[...]

Ik heb alle modi geprobeerd op mijn PS5 en op mijn LG Oled.

Op dit moment komt de game het beste tot zijn recht (imo) in de Balanced mode.
Dit omdat de fps 40 is en daarmee dwing je ook de PS5 in de 120hz modus. Dit resulteert ook weer in een lage input lag. Ook zijn de graphics te goed in Fidelity en Balanced om dat op te gaan geven voor de Performance mode.

Mijn aanbeveling op de PS5 is dus Balanced. En ook vooral de controls sensitivity aanpassen zoals eerder al aangegeven. Dan heb je een smooth ervaring met de beste graphics en weinig input lag. :)

Edit: Ik heb hem zelf ook op Locked framerate staan. Omdat het meeste van de frames onder 48fps is valt deze buiten de VRR range van de PS5. En krijg je dus happeringen.
Dank je wel, goede info precies waar ik naar op zoek was.

Heb even gezocht op wat je zei en ik vind dan:

Camera acceleration helemaal naar beneden
Camera sensitivity helemaal omhoog

Schijnt dus ook nog wonderen te verrichten, ga ik tijdens de volgende speel sessie meteen even meenemen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-06 09:21
-Jordi- schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:41:
[...]

[...]

Nog even contact gehad met de Amazon support en wat ik van hun begreep is er pas zekerheid zodra je het vinkje "verzonden" ook hebt. Daarvoor is het eigenlijk gewoon een placeholder die weergeeft wanneer ze het verwachten te bezorgen. Op dit moment ben ik dus bij Amazon nog niet zeker van bezorging morgen.
Klopt inderdaad, hierom heb ik mijn bestelling ook ge-annuleert bij Amazon en in de PS store gekocht, wel jammer had graag de disc versie gehad maar wie weet wanneer ik anders mijn game had gekregen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 08:32
Oke na de dualist finale maar besloten even te switchen naar Keyboard en Muis. Snap niet hoe mensen dat doen met een controller maar het aimen (aimlock werkte voor geen meter) tegen 4 tegenstanders is gg voor mij xD.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19
Lees ik nu wel op neogaf.com. John Linneman geeft aan dat ze de game niet hebben en dat hij de game niet reviewt.

Vreemde keuze ook om deze game dan niet te reviewen door bepaalde uitspraken door J.K. Rowling. Gaat men Atomic Heart ook massaal boycotten omdat het Russisch is?

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 09-02-2023 15:58 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:39
Tweakjur schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:42:
[...]

Jep, ben er mee bezig. We nemen morgen de video op, hopelijk lukt het om de boel dinsdag online te hebben.

Over de keuze van andere media om het niet te reviewen... tja. Ik kan me er best iets bij voorstellen, maar vind het zelf niet de juiste manier. Je kunt ook de game wél bespreken en in de review aangeven dat er een boycot is uit verzet tegen de transfobe uitspraken van JK Rowling als persoon. Er zijn heel veel mensen die deze game gewoon met heel veel plezier gaan spelen. Ik vind het dan beter om die personen desgewenst wel van informatie te kunnen voorzien. Bovendien: iemand waar je fel tegen bent verdient geld aan een product en daarom koop je het niet. Oké. Maar andere franchises dan? Of de games en films waar bedrijven als EA, Sony, Fox, Microsoft, etc etc geld aan verdienen? Als je absoluut niet wil dat racisten/homofoben/transfoben/etc geld aan je verdienen, kun je volgens mij maar beter nooit meer een euro uitgeven. En misschien denk ik er dan te makkelijk over, zou kunnen. Als iemand persoonlijk dermate zware aversie voor Rowling voelt dat je geen zin hebt in de game, moet je em ook vooral niet kopen, het is gelukkig niet verplicht. Voor veel anderen zal het geen rol spelen en die mensen zullen zich prima kunnen vermaken met deze game.
Ik hoop echt van harte dat meer mensen en outlets deze mening delen. _/-\o_
Helaas wel. John op twitter gaf aan dat hij het in ieder geval niet gaat doen. Alex had op Beyond3D forum aangegeven dat hij het ook niet gaat doen en Tom gaf aan dat de game niet gaan reviewen.

[ Voor 12% gewijzigd door Senaxx op 09-02-2023 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Omg ik heb nu pas door dat er een dag/nacht cyclus en dat in de nacht het kasteel (en de gounds) nagenoeg leeg zijn :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +9 Henk 'm!
[quote]RobvG schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:50:
*Knip* offtopic.

Terug naar het spel:
Ik zit net in de
spoiler:
room of requirements
. Volgens mij gaat de game nu pas beginnen :9~

[ Voor 74% gewijzigd door Chaoss op 09-02-2023 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

Maar ik lees ook dat fidelity met raytracing het beste is, alleen moet ik zelf nog even uitproberen of je dan ook stabiel op 30 FPS blijft. Als je dips krijgt is het ook niet leuk die mooie graphics.

Waar spelen jullie op?
Ps5 en LG G1 hier en ik speel op balanced. Bevalt me het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:52
Is het op een manier mogelijk om de appearance vast te zetten en niet elke keer opnieuw te moeten kiezen bij t wisselen van gear?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:11
MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:18:
Is het op een manier mogelijk om de appearance vast te zetten en niet elke keer opnieuw te moeten kiezen bij t wisselen van gear?
Nee want je stelt de appareance in op de gear piece en niet op je slot zeg maar.
Hadden ze van mij idd ook iets anders mogen designen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2023 16:21 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ricmaniac schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:21:
[...]

Nee want je stelt de appareance in op de gear piece en niet op je slot zeg maar.
Hadden ze van mij idd ook iets anders mogen designen.
Zeg dat.. hopelijk komt er een QoL patch voor :😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net op de series s een eerste crash van het spel gehad. Wilde fast travellen naar een locatie buiten nadat eerst een deur in hogwarts weigerde open te gaan, hierop crash naar Xbox scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Ht87 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:32:
Net op de series s een eerste crash van het spel gehad. Wilde fast travellen naar een locatie buiten nadat eerst een deur in hogwarts weigerde open te gaan, hierop crash naar Xbox scherm.
Op pc vandaag ook eerste crash gehad. Ook op een moment van willen fast travellen, nadat ik net door een deur was gegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Laatst online: 23-06 11:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdK4IR7NCim3HKAk99Nl8tCEo9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HBcA4dMUPlznrI3C5AnsoFKd.jpg?f=fotoalbum_large
Met dank aan allyourgames, ik ga ook eens met mijn toverstafje spelen🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Het kan ook zomaar iemand anders zijn uiteraard - een soort van eretitel ;) .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vciniNhM_9pW9EPtEweq4InyvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKuR0Jq493fpNUM2Eoc99nbb.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Waar spelen jullie op?
Speel hier nog op een 1080P TV, dus heb geen speciale opties voor balanced hier. Op dit moment prefereer ik de Fidelity + Ray Tracing, ook al is dat 30fps. Met alle andere grafische opties uit (behalve depth of field dat volgens mij alleen gebruikt wordt in cutscenes) is dit tot nu toe een smooth 30fps zonder framedrops, maar kan nog niet vliegen, dus dat kan nog veranderen.
Grafisch vind ik die RT mode een stuk mooier (veel kleurrijker), vooral in het kasteel en buiten tijdens de regen of in het donker.
Hou van exploren, dus ben meestel toch aan het lopen en rustig rondkijken, zeker als ik nog niet op bepaalde locaties ben geweest. ;)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:39
Ik weet dat er soms vertraging in zit, maar heeft iemand de Twitch drops al gekregen? Of moet je daarvoor op een speciale plek zijn? Ik ben net begonnen met het spel en moet me nu naar het klaslokaal begeven.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 10:05
In de VS en het VK komt morgen een Hogwarts Legacy Dualsense controller uit, maar nergens anders. Fokkers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yQEGjTVDUAuFy-FALQIrIY5uIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4RSrQ8EGrIVRFUFGLWIXP9eg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door RobvG op 09-02-2023 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kortom twitch drops is een blijvertje. ;)
Alsnog leuk om te zien hoeveel mensen van de game genieten uiteraard.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-02-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ook maar besteld bij allyourgames, helaas te laat om morgen nog te ontvangen, dan zaterdag maar ergens los. :p

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Zo we mogen weer.

Eerst maar eens verder met de story.
Ben al een paar dingen tegen gekomen wat ik niet kan doen ivm missende spells.

Have fun iedereen vanavond 8)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

Zijn er meer hier die de twitch drops hebben geclaimd op twitch maar in de game nog niks te zien krijgen? Heb alles geclaimd maar niks in game, alle accounts zijn goed gekoppeld enzo…

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterEagle
Kloever schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:45:
Ik weet dat er soms vertraging in zit, maar heeft iemand de Twitch drops al gekregen? Of moet je daarvoor op een speciale plek zijn? Ik ben net begonnen met het spel en moet me nu naar het klaslokaal begeven.
Alle accounts gelinkt etc? Dan moet je ze eerst op twitch claimen en vervolgens nog op de site van hogwartslegacy zelf. Heb mobiel de link even niet bij de hand, maar wellicht iemand anders wel?

Edit: https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/twitch-drops
Deze link.

Geldt ook voor @Schuimpje

[ Voor 8% gewijzigd door MisterEagle op 09-02-2023 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:02
SpeedyNick schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:10:
[Afbeelding]
Veel plezier. Volgens postnl is mijn pakket vandaag bezorgd, maar heb ik niets ontvangen of het pakket is uit mijn brievenbus gestolen. Was echt siked vandaag te beginnen. Nou zal het wel na het weekend pas worden. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:00:
[...]

Alle accounts gelinkt etc? Dan moet je ze eerst op twitch claimen en vervolgens nog op de site van hogwartslegacy zelf. Heb mobiel de link even niet bij de hand, maar wellicht iemand anders wel?

Deze link.

Ah Tjek...Die laatste had ik niet gezien. Net even gedaan. Thx!

Edit: Kon het net ook claimen in game maar zie nog niks in de game zelf. Zal wel tijd nodig hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Kloever op 09-02-2023 19:20 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Kloever schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:10:
[...]

Ah Tjek...Die laatste had ik niet gezien. Net even gedaan. Thx!

Edit: Kon het net ook claimen in game maar zie nog niks in de game zelf. Zal wel tijd nodig hebben.
Het gaat om appearances en niet om gear zelf, mocht je dat verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:29:
[...]

Het gaat om appearances en niet om gear zelf, mocht je dat verwachten
Ah. Daar moet ik nog even achter komen hoe dat werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:00:
[...]

Deze link.

Yes nu wel! Super bedankt!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
RobvG schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:45:
In de VS en het VK komt morgen een Hogwarts Legacy Dualsense controller uit, maar nergens anders. Fokkers!

[Afbeelding]
Ik hoop dat deze ook ergens hier te verkrijgen gaat zijn binnenkort; ik heb een nieuwe controller nodig en vind deze wel vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Kloever schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:32:
[...]

Ah. Daar moet ik nog even achter komen hoe dat werkt.
In gear scherm waar je ziet wat je allemaal aan hebt als je daar een categorie highlight, maar dus nog niet klikt, krijg je een change appearance optie te zien met welke knop je ervoor moet drukken. (Afhankelijk van welk platform je speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Laatst online: 23-06 11:05
RedNas74 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:07:
[...]

Veel plezier. Volgens postnl is mijn pakket vandaag bezorgd, maar heb ik niets ontvangen of het pakket is uit mijn brievenbus gestolen. Was echt siked vandaag te beginnen. Nou zal het wel na het weekend pas worden. :-(
Enige nadeel altijd, je blijft afhankelijk van PostNL... helaas ook al eens de pineut geweest.
Hoop dat je morgen wel wat in je brievenbus hebt liggen! :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
RobvG schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:45:

[Afbeelding]
Hopelijk volgt Xbox snel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Level 20 hier, wat een fantastische game! Voor iedereen die nog moet beginnen, neem je tijd en geniet van alles wat er gebeurt in het kasteel. Je kunt ten slotte maar één keer de eerste keer Hogwarts betreden. Oh nog een tip, speel de game op hard modus, net wat uitdagender!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 23:45
Chaoss schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:48:
Ook maar besteld bij allyourgames, helaas te laat om morgen nog te ontvangen, dan zaterdag maar ergens los. :p
Ik heb paar uur geleden bij bol.com besteld en komt morgen binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01:32
Ben veel potions aan het brouwen nu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik speel alles op m’n gemakje, maar kom ruimtes tegen waar m’n mond echt van open valt:
spoiler:
Net voor het eerst in die map room geweest, waarna je opeens weer bij Hogwarts naar binnen wandelt. Je komt dan helemaal onder in de kelder van de Bell Tower terecht. Als je de de Bell Tower naar boven loopt kom je in een prachtige muziek/concert kamer uit waar klassieke muziek speelt. Ho-ly shit wat vet die kamer, helemaal na die bosses die je hiervoor hebt verslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Blik1984 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:12:
[...]

Ik heb paar uur geleden bij bol.com besteld en komt morgen binnen
Bij allyourgames moet je voor 18 uur bestellen om dezelfde dag nog te versturen, ik was later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gaat iedereen hier voor alles te vinden en te collecten. Als je u map kleiner doet. Zie je wat je nog moet vinden en bij mij is dat heel veel. En zit nu al 30 uur.... dat beloofd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Wolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:40:
Gaat iedereen hier voor alles te vinden en te collecten. Als je u map kleiner doet. Zie je wat je nog moet vinden en bij mij is dat heel veel. En zit nu al 30 uur.... dat beloofd....
Wel mijn streven om in elk geval op 1 char 100% te halen. De overige huizen speel ik waarschijnlijk alleen tot de achievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:42:
[...]

Wel mijn streven om in elk geval op 1 char 100% te halen. De overige huizen speel ik waarschijnlijk alleen tot de achievements
Ik ga zeker op 1 huis alles 100 procent halen. En de drie andere huizen de main en side quest. En voor de rest zien we wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 23:46

The_Worst

Unox

Meer mensen de weg kwijt? Ik probeer het gouden kompas te vermijden maar ik zoek mij een ongeluk af en toe in het kasteel 😂

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
The_Worst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:38:
Meer mensen de weg kwijt? Ik probeer het gouden kompas te vermijden maar ik zoek mij een ongeluk af en toe in het kasteel 😂
Het kasteel loop ik nog steeds verloren. Hogsmeade begin ik goed te kennen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The_Worst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:38:
Haha dat is dan wel weer lore! Want in boek 1 zijn Harry en co regelmatig te laat omdat ze de weg kwijt zijn :9
CHKYBSTRD schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:04:
Oh nog een tip, speel de game op hard modus, net wat uitdagender!
Ik vind het op normaal al bikkelen om überhaupt te overleven in een gevecht haha! Ik moet denk ik meer met potions etc gaan doen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
Iedereen die straks om 00:00 mag gaan spelen op de consoles heel veel plezier met dit prachtig spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ht87 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:06:
[...]

Haha dat is dan wel weer lore! Want in boek 1 zijn Harry en co regelmatig te laat omdat ze de weg kwijt zijn :9
[...]

Ik vind het op normaal al bikkelen om überhaupt te overleven in een gevecht haha! Ik moet denk ik meer met potions etc gaan doen!
Rollen en Proteco zijn je vriend :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat offtopic reacties over cancellen etc weg gehaald. Laten we het hier gewoon lekker over de game hebben

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Die gele bloemen die lawaai maken. Schitterend

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:23:
Die gele bloemen die lawaai maken. Schitterend
Ja die zijn echt fantastisch! Heb er gewoon even bij stilgestaan haha! Voelt beetje Efteling-achting aan hè!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:49
grafisch is de game van deze tijd maar de muziek is nu al tijdloos!! prachtig orkest!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanavond vooral door het kasteel rondgelopen. Als je geen route hebt naar een locatie is het gewoon een heel groot doolhof. Ik probeerde de Grote Hal te vinden, maar dat was nog best wel lastig 8)7

Daarnaast veel kleine puzzeltjes gedaan. Ik probeerde ook het duelleren tegen 4 studenten (2 vs 4). Op de hoogste moeilijkheidsgraad is het nog best wel pittig. Na 30-45 minuten alleen te hebben verloren maar even opgegeven.

In 4 uur tijd slechts enkele quests gedaan, zoals bepaalde lessen volgen etc :P De rest was echt verkennen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
spoiler:
Moet zeggen de 1e keer forbidden forrest is wel even andere koek en ooh wat haat ik spinnen toch xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Na 25 uur aan speeluren, ben ik inmiddels level 22 en heb nog steeds weinig main missies gedaan. De wereld is veel te intressant en het kasteel is inderdaad een groot doolhof soms, want ik ben voor mijn gevoel nu 5 keer rond geweest en kan geen nieuwe dingen meer vinden. Alles wat ik kan zien zit achter die gesloten deuren met het blauwe slotje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RobinNL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:46:
Vanavond vooral door het kasteel rondgelopen. Als je geen route hebt naar een locatie is het gewoon een heel groot doolhof. Ik probeerde de Grote Hal te vinden, maar dat was nog best wel lastig 8)7

Daarnaast veel kleine puzzeltjes gedaan. Ik probeerde ook het duelleren tegen 4 studenten (2 vs 4). Op de hoogste moeilijkheidsgraad is het nog best wel pittig. Na 30-45 minuten alleen te hebben verloren maar even opgegeven.

In 4 uur tijd slechts enkele quests gedaan, zoals bepaalde lessen volgen etc :P De rest was echt verkennen.
Weet je dat met pijltje omhoog(controller) een route in beeld komt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:08:
Na 25 uur aan speeluren, ben ik inmiddels level 22 en heb nog steeds weinig main missies gedaan. De wereld is veel te intressant en het kasteel is inderdaad een groot doolhof soms, want ik ben voor mijn gevoel nu 5 keer rond geweest en kan geen nieuwe dingen meer vinden. Alles wat ik kan zien zit achter die gesloten deuren met het blauwe slotje :p
Die kan ik openen lol. Wel een ganse opgave om dat te kunnen doen´. Je zal het wel zien. Geloof er zijn nog ruimtes die je niet gezien of ontdekt heb door side missions en main missions. Zelfs na vijf keer doorlopen

[ Voor 10% gewijzigd door Wolverine9000 op 09-02-2023 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
spoiler:
Oke ben nu op het punt van de talent points aangekomen... denk dat ik hier maar even een nacht over ga slapen waar ik het ga spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Wolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:27:
[...]

Die kan ik openen lol. Wel een ganse opgave om dat te kunnen doen´. Je zal het wel zien
Ik ben daar dus voor bezig maar man man man haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 10:39
Voor iedereen die nog een exclusieve Merlin’s robe wilt verdienen; morgen om 17:00 moet je dan 20min naar een live Twitch stream kijken van avalanche studios. Enige kans om die te verdienen! Als je die mist krijg je m nooit.

Do more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
MisterEagle schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:31:
[...]

Ik ben daar dus voor bezig maar man man man haha
Wreed he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mensen die deluxe hebben op ps5. Af en toe die speciale optioneel fenixs drinken. Helpt hier en daar en je kan die brouwen. Blijft geldig voor één volledige dag in de game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Haha mooi man. Zit je deel 1 te kijken van HP en kom je er dan achter waar je die vliegende sleutels van herken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Zit het huis van Hagrid er ook in? Misschien even antwoorden met een spoiler voor degene die het liever niet willen weten.
Heb het zelf nog niet kunnen vinden helaas.
Nu zo'n 20uur erin zitten en ik blijf me steeds weer verbazen. Hogwarts voelt nog altijd als een grote doolhof, heb het gevoel dat ik nog niet eens de helft gezien heb.
stomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:51:
Haha mooi man. Zit je deel 1 te kijken van HP en kom je er dan achter waar je die vliegende sleutels van herken.
Ben ook weer alle delen opnieuw aant kijken :) Ook Fantastic Beasts toch maar eens een kans gaan geven.

[ Voor 32% gewijzigd door GluonC op 10-02-2023 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
@G_Dragon
Oh ja er zijn zeker nog ruimtes in het kasteel. Amai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Wolverine9000 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 00:15:
@G_Dragon
Oh ja er zijn zeker nog ruimtes in het kasteel. Amai
spoiler:
Die depulso puzzels zijn echt heerlijk. Al heb ik ze denk ik ook gecheesed met sprint springen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Deze game is niet goed voor mij. Ben al te verslaafd haha.

Vind het alleen wel raar dat in zo’n mooie game geen photo mode zit. Hopelijk komt die snel. Echt een gemis.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Doughty schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 00:30:
Deze game is niet goed voor mij. Ben al te verslaafd haha.

Vind het alleen wel raar dat in zo’n mooie game geen photo mode zit. Hopelijk komt die snel. Echt een gemis.
Idd ja, niet eens echt bij stil gestaan. maar het zou prachtig zijn idd als je een mooie phote modus erin hebt die je kan editen enzo zoals bij spiderman bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichD1011
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-06 02:20
Eerlijk: wat een ruk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:06
stomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:11:
Kistjes
Wie bedacht heeft dat het logisch is om overal kistjes met loot neer te zetten heeft echt een grote kans gemist. We lopen rond op hogwarts met gigantisch veel studenten en niemand die daarbij denkt " Hey een kistje op de gang, laat ik eens kijken wat hier in zit". Hierin zou veel meer gedacht moeten zijn over de geheime gangen etc van Hogwarts.

Offensive/Defensive stats
Ook een gemiste kans door het zo simpel te houden. Hier hadden ze veel meer kunnen doen met bijvoorbeeld gloves die cd's reducen, armor (zoals de ogres dragen) om resistance voor bepaalde spells te geven.
Tsja, de kistjes. Leuk om ze allemaal gelijk te plunderen en daarna op hogere levels balen dat je te weinig goede gear krijgt:+

En over de stats... Dat lost de RoR toch een beetje op? Gaat niet heel diep, dat klopt. En met de talents valt ook nog wat te tweaken.

Uiteindelijk heb je toch een soort van build en geen 2e kansen. Ik heb al wel dingen die ik anders ga doen in een 2e speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

SpeedyNick schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:10:
[Afbeelding]
Ja hier ook een dagje eerder mogen beginnen dankzij AYG, ben zeer onder de indruk van wat ik tot nu toe gezien heb.

De wereld is super gedetailleerd en geeft mij echt de indruk van een levende open wereld, Hogwarts is gigantisch, en overal vind je wel iets dat met veel oog voor detail in elkaar is gezet, de puzzels tot nu toe vind ik leuk en het is leuk om de field guide pages te vinden alleen zitten er wel heel veel in.
De eerste puzzels met deuren waren vrij eenvoudig, alleen wist ik niet of ze met 1 of 0 begonnen, maar na een deur met brute force open gemaakt te hebben en vervolgens terug te kijken mbv een screenshot (aangezien de puzzel op de deur verdwijnt nadat hij is opgelost) kwam ik daar ook achter en lukt het nu om die deuren te openen.
Ben al level 10 en heb amper nog gevochten.
Ik vind het tot nu toe wel echt een heel tof spel, deze ga ik zeker uitspelen, en misschien, heel misschien zelfs de platinum trophy halen.

De enige minpunten zijn dat er nogal wat grafische bugs/glitches/artefacts in zitten in de performance mode op de PS5, met name bij het betreden van een andere ruimte, en de gezichts animaties zien er soms wat vreemd uit maar tot nu toe heb ik dat vooral bij side quests gemerkt, minder tijdens de main mission.
En soms lopen de npc's door muren of andere dingen heen.

Al met al geen perfecte game, maar toch echt wel zeer indrukwekkend, zeker voor devs die voorheen nog geen enkele AAA game gemaakt hadden.

Mijn cijfer na 5 uur spelen: 8,5/10
Kan nog omhoog maar ook omlaag afhankelijk van hoe de rest van het spel en het verhaal me gaat bevallen

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:02

Dennis1812

Amateur prutser

Leuk als je in de US/UK woont

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpLDgE4iGxg28dxP8SWru7vKPdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LPY4ruZvNsnXPAeUu61Bm6x.jpg?f=fotoalbum_large

Wij mogen niet meedoen helaas.
Vind hem wel erg gaaf!

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GluonC schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 00:03:
Zit het huis van Hagrid er ook in? Misschien even antwoorden met een spoiler voor degene die het liever niet willen weten.
Heb het zelf nog niet kunnen vinden helaas.
Nu zo'n 20uur erin zitten en ik blijf me steeds weer verbazen. Hogwarts voelt nog altijd als een grote doolhof, heb het gevoel dat ik nog niet eens de helft gezien heb.
[...]

Ben ook weer alle delen opnieuw aant kijken :) Ook Fantastic Beasts toch maar eens een kans gaan geven.
spoiler:
zeker! Het is nu van een andere opzichter, maar er zit een leuke hint naar de toekomst in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-06 10:26
Haha, ieder zijn ding hè.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stomley
Het is ook heel erg goed onderbouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irdiwen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-05 13:14
Motion2 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Pas je dan de Nieuw Zeeland truck toe? Want in ieder geval op de Xbox zijn spellen gewoon gelocked tot de daadwerkelijke release datum, ook al heb je de disc.
Nee, PS5 disc editie, dus schijfje erin, installeren en gaan. Ik ben tot dusver erg onder de indruk van de vormgeving van Zweinstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:53

lord_fh

PS5

ik had hem digital pre ordered op de PS5, standard editie, dus hij zou nu te spelen moeten zijn, even dagje werken, kids eten en naar bed en dan hopelik ff een uurtje aanslingeren dat ding ! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:41
Vandaag de day one patch? Of heeft iemand die al binnen geharkt op het moment dat ze konden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 11:03
Ik zit vast met een van de side missions :(
spoiler:
voor een van de merlin quests moet je steeds 5 ronde bollen zoeken en naar de goede plek laten zweven. De bollen zitten verstopt. 5 ervan tussen stenen die je moet opblazen. Ik heb de bollen toen laten rollen over de grond en ben er nu een kwijt die ik met geen mogelijkheid meer terug vind waardoor ik de quest niet kan afronden. Hij wordt ook niet blauw met een reveal :(. Heb zeker een half uur lopen zoeken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Ieder zijn ding natuurlijk, maar kan je het ook meer onderbouwen? O-)
Begrijp me niet verkeerd, want ik ben serieus geïnteresseerd waarom je het een ruk spel noemt.

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 10-02-2023 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
vinom schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:12:
Vandaag de day one patch? Of heeft iemand die al binnen geharkt op het moment dat ze konden spelen.
Ik heb vanmorgen even 10 minuten gespeeld voor werk aan, geen update gehad om half 8.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:08

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat een ruk comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben heel benieuwd naar het aantal spelers vanaf vanavond. Eerder deze week stonden de steam charts al bijna op 500.000 Concurrent players. En dat is Epic games, playstation 5 en Xbox niet meegerekend.

En dat dan alleen al voor deluxe pre-order editie.

Denk dat de game in total echt makkelijk de 10 miljoen sold copies gaat overschrijden na een paar maanden

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2023 08:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-06 13:55
Gisteravond ook mijn eerste stappen mogen zetten in Hogwarts, wat een feest!

Speelt heerlijk weg en heb nog geen last gehad van (zichtbare) framedrops, iets waar ik wel rekening mee had gehouden op de XSX.

Heb eerst wat quests gedaan, en daarna wat door het kasteel rondgestruind, wat een pracht en praal zeg,
combat voelt goed, had eigenlijk verwacht dat ik daar wat moeite mee zou hebben, gelukkig is dit (tot nu toe) niet het geval :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:56
Vanaf morgen tel ik ook mee als een Hogwarts speler (PS5)..
God of War Ragnarok maar even opzij leggen :x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
Aaaah die talent points!!! ik weet nog steeds niet wat ik moet kiezen en heb er gelijk 14 vanaf het begin....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
Happy release day voor de mensen die hem vanaf vandaag kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:13
stomley schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:33:
Aaaah die talent points!!! ik weet nog steeds niet wat ik moet kiezen en heb er gelijk 14 vanaf het begin....
Ik heb er zelf een hoop in de core gegooid.
Ohh en tip zorg dat je zoveel mogelijk extra slots voor de spreuken hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
mithe schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:49:
[...]

Ja toen ik de mogelijkheid ook kreeg tot deze skill tree heb ik gelijk 2 extra slots vrijgespeeld voor mijn spreuken, inderdaad super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
mithe schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:49:
[...]

Ja aan die spell slots zat ik ook te denken. Heb nu alleen gekozen voor die dodge met extra afstand.

weet iemand wat max lvl is qua talent points?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-05 14:24
stomley schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:57:
[...]

Ja aan die spell slots zat ik ook te denken. Heb nu alleen gekozen voor die dodge met extra afstand.

weet iemand wat max lvl is qua talent points?
Wat ik kan vinden is de max level 40.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 23:23:
[...]

Weet je dat met pijltje omhoog(controller) een route in beeld komt?
Weet ik! Ik wilde gewoon blindelings de Grote Hal zoeken, zonder dat ik een route had :P Ik heb een paar keer de map gebruikt om te kijken waar ik stond, verder niks. Dan is het wel even zoeken hoor :P

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 10-02-2023 09:11 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 22-06 12:03
technoaddict schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:30:
Vanaf morgen tel ik ook mee als een Hogwarts speler (PS5)..
God of War Ragnarok maar even opzij leggen :x
Het is wel een omschakeling in kwaliteit graphics en gameplay als je net gow hebt gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:53

lord_fh

PS5

Ik ben erg benieuwd wat nou beste speelt op ps5, pracht en praal of snelle fps ... ik heb geen 120hz scherm dus ik denk dat ik dan 3 scherm opties heb ? Vraag me af of 30fps echt zo storend is in een spel als dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is Halloween seizoen bij mij op hogwarts 😆

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Vandaag een herkansing voor de Merlin's Cloak Twitch drop. Om 17.00u onze tijd.

Kijk min. 20 minuten naar dit kanaal: https://www.twitch.tv/avalanchesoftware

Hoe dit verder werkt, staat uitgelegd een paar pagina's terug (op dinsdag). ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 10-02-2023 09:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions