Ik ben al veel spinnen tegengekomenRicmaniac schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:43:
[...]
Nu maak je me extra bang. denk dat ik ALT+F4 wanneer ik daar aan kom hahah
Dit is niet een extreem snelle game ofzo. De fights zijn prima te doen op 30FPS> Ik speel op de Series X en het speelt en ziet er uitstekend uit. Als 60 fps er mooier uit zou zien dan ok maar geef mij in dit geval maar de 30 en grote drawdistance e.d.mikkelnl schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Hmm, dit is een beetje mijn 'angst' ook straks als ik 'm kan spelen... Ik vond nl. de gap ook erg groot op videos die ik zag, maar 30fps trek ik niet meer :-)
Ieder zijn ding natuurlijk blij dat er opties zijn.
Ja die krengen zitten niet alleen in het verboden bos
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik weet niet of dat ver is. Heb er nu 9 uur inzitten en heb volgens mij 2 main quests gedaanWolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:48:
Er zijn 42 main quest. Ik zit iets voorbij de vliegles en zit er 24 uur in...
Dan nog de puzzels side quest en nog veel meer.... zelden lang geleden zo plezier te hebben met een game
Het is sloom maar dat is niet ergKaasje123 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:47:
[...]
Ik weet niet of dat ver is. Heb er nu 9 uur inzitten en heb volgens mij 2 main quests gedaanOf ik ben sloom of er is gewoon te veel te zien en te beleven.
Alleen maar bezig met pages zoeken en puzzels oplossen in de school haha
Vervolgens in hogsmead ook een uur bezig om lekker alle winkeltjes te verkennen en pages te verzamelen etc
Nu wel de intensie om de main story wat verder te spelen om in ieder geval mijn bezem te krijgen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ging dat goed met de deluxe?
Dennis1812 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:53:
spoiler:bij de les waar je accio leert in het begin zit het mini spelletje dat je de ballen moet trekken naar 50 punten. Maar hoe laat je de ballen stoppen? Bij mij vlogen ze er steeds overheen. Diverse knoppen geprobeerd
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Digital foundry moet nodig met een analyse komen. Wellicht wachten zij nog op de day one patchG_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:53:
Ik heb zelf nog wel wat last van framedrops tijdens het spelen op Fidelity en Performance, zelfs met Film Grain, Chromatic Aberration, Depth Of Field, Monion Blur, Cap Frame Rate instellingen uit. Ik hoop dat de day one patch hier nog verandering in zal brengen, verder ben ik erg tevreden over de kwaliteit en prestaties die de game levert. Zelfs op Fidelity met raytracing geeft ondanks de drops een fijne speelervaring op de Xbox Series X (ja ik blijf afwisselen)
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
De zelfde spreuk nog een keer drukken.Dennis1812 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:53:
spoiler:bij de les waar je accio leert in het begin zit het mini spelletje dat je de ballen moet trekken naar 50 punten. Maar hoe laat je de ballen stoppen? Bij mij vlogen ze er steeds overheen. Diverse knoppen geprobeerd
Je doet Accio > drukt weer Accio wanneer je los wil laten.
(speel op M/K, mogelijk is het op controller anders)
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2023 09:05 ]
Dennis1812 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:01:
[...]
spoiler:en hoe laat je dan los? Vierkantje loslaten had geen effect r2 ook niet en een andere spell casten lukte niet.
Er is een reden dat ik Slytherin heb gekozen.. ik wil een arrogante *** kunnen zijn
Ja dat zit er niet in helaas. Sowieso is over het algemeen iedereen heel erg spontaan, optimistisch en te lief heb ik het ideestomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:06:
Wat een heerlijk spel is het toch. Enige waar ik me aan irriteer (op de technische problemen op pc na) is dat je char zo verschrikkelijk netjes is in gesprekken.
Er is een reden dat ik Slytherin heb gekozen.. ik wil een arrogante *** kunnen zijn
Haha echt he. Doet wel iets van de belevenis af, maar voor de rest wel een prachtige game, maar ze hadden er echt nog veel meer uit kunnen halen.Ricmaniac schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:07:
[...]
Ja dat zit er niet in helaas. Sowieso is over het algemeen iedereen heel erg spontaan, optimistisch en te lief heb ik het ideeGeen bully's gezien nog. Behalve dat verhaal van dat kleine meisje waarbij studenten haar 6 ballen verstopt hebben
Ja daar heb je wel een goed punt, vind de keuze tussen kwaad en goed ook nog niet overduidelijk in de dialogen want je kan niet extreem veel nare dingen zeggen.stomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:06:
Wat een heerlijk spel is het toch. Enige waar ik me aan irriteer (op de technische problemen op pc na) is dat je char zo verschrikkelijk netjes is in gesprekken.
(Ik heb de DLC codes bij de deluxe edition nog niet gebruikt, ik kon met alleen de disc al spelen ook al is het nog geen 10 feb.)
https://www.strava.com/athletes/10490675
Zeker, om vervolgens wel fan te worden.nickdew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:
Is dit spel aan te raden voor een niet Harry Potter fan?
Rupsen, Rapsen.
Ja zeker wel, misschien dat je bepaalde dingen niet direct begrijpt omdat je de kennis van de films mist. Maar het spel staat daar dan ook weer los van en legt alles duidelijk uit wanneer je begint, dus het zeker aan te raden om deze prachtige wereld te betreden en wie weet haalt het je zelfs over om de films ooit te gaan kijkennickdew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:
Ja ik ben zo'n iemand. Kan niet in de boeken en films komen. Heb wel alle films gezien. Ik vind Harry gewoon niks, maar de wereld die geschapen is geweldig. En in die wereld kan ik nu rond lopen, quests doen, puzzels oplossen, mijn eigen karakter maken en van de magische omgeving genietennickdew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:
Wat is jullie advies 30 FPS met alle toeters en bellen of 60 FPS.
Met name de vrouw (meisjes spel) thuis gaat deze game spelen.
Wacht.. hogwarts legacy is een meisjes spel?!Starscreamer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:02:
Heb spel komt voor mij vrijdag pas uit op de PS5
Wat is jullie advies 30 FPS met alle toeters en bellen of 60 FPS.
Met name de vrouw (meisjes spel) thuis gaat deze game spelen.
Die zijn over het algemeen ook beter met spellen dus ik snap het welJobRapati schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:03:
[...]
Wacht.. hogwarts legacy is een meisjes spel?!

Ik ben niet zo van RPG's en houd meer van rechttoe rechtaan (shooters/racers) maar ik geniet hier toch echt van (man, boven de 40

[ Voor 22% gewijzigd door D-Ed op 09-02-2023 10:05 ]
Dank je, ik vroeg mij al af hoe ik deze kisten open kon maken.drawing_a.k schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:43:
Tip
spoiler:Voor het openen van de kisten met de ogen moet je de disillusionment spell gebruiken, zodat het oog je niet detecteert. Dan kun je de kist gewoon openen.
Geen dank ik zat er zelf ook mee en toen dacht ik er moet wel een manier zijn dat ik ze nu kan openen want alles wat gelocked is afhankelijk van je skill levels wordt het weergeven.G_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
[...]
Dank je, ik vroeg mij al af hoe ik deze kisten open kon maken.
Gisteren hele dag gespeeld en nu weer dit. Dan maar virtual memory aan.
En helaas maakt dat dus niks uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 09-02-2023 10:19 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Voor de liefhebbers ik heb een Interactive World Map gevonden, klik op de afbeelding voor de website: | ![]() |
[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 11:16 ]
Hogsmeade is alsof je in de Efteling loopt. Dit is echt perfect gemaakt!
Ook het eerste moment dat je na het redden ervan op die hippogriff langs Hogwarts vloog was fantastisch!
Al met al is dit spel onvoorstelbaar mooi gemaakt. Inmiddels is de winter net aangebroken in het verhaal en nu heb ik de hele dag mijn twee kinderen om voor te zorgen, dus komt het spelen even op een lager pitje te staan.
Zie het als een Elder Scrolls of The Witcher game in Harry Potter thema.nickdew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja, via Kinguin. Werkte prima. Kreeg wel een losse key voor de pre order mount.Visho schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:55:
Zijn er ook mensen die hem niet direct via steam hebben gekocht, maar eneba oid?
Ging dat goed met de deluxe?
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Dat heb ik ook soms. Is maar 1 of 2 seconden en dan is het beterMetian schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:10:
[...]
Hmm, morgen ook maar is even instellen.
Enige minpunt dat ik tot nu heb voor de PS5 versie is het laden bij deuren...
Nice, wel handig voor als je ergens nog 1 of 2 pages mist.G_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:33:
Voor de liefhebbers ik heb een Interactive World Map gevonden.
Ik ga het wel alleen gebruiken als afmakertje. niet de hele game met die map spelen. Vind het zelf zoeken wel leuk juist
Ik heb voor de release een paar films gekeken, maakt het in mijn ogen wel wat leuker omdat je daardoor veel dingen herkent.nickdew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:51:
Geen 72 uur eerder, maar toch een dagje eerder dan verwacht via all your games.
Ben echt heel nieuwsgierig, heb alleen wat van de previews gezien en de trailers, gelukkig nog geen echte spoilers meegekregen
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nee (mocht je het op PC spelen/gaan spelen, er zijn al wel mensen bezig om wat te maken die eigen vertalingen mogelijk gaan maken).BasGrunn schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:10:
Is dit spel ook Nederlands gesproken en/of Nederlands ondertitels?
Ben net 40D-Ed schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:04:
[...]
Die zijn over het algemeen ook beter met spellen dus ik snap het wel
Ik ben niet zo van RPG's en houd meer van rechttoe rechtaan (shooters/racers) maar ik geniet hier toch echt van (man, boven de 40)

G_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:08:
[...]
Dank je, ik vroeg mij al af hoe ik deze kisten open kon maken.
drawing_a.k schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:13:
[...]
Geen dank ik zat er zelf ook mee en toen dacht ik er moet wel een manier zijn dat ik ze nu kan openen want alles wat gelocked is afhankelijk van je skill levels wordt het weergeven.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik speel op ps5 en speelt heel goed. Nog weinig bugs tegen gekomen. Speel op msi scherm 4kR0elr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:27:
Iemand een PS5 icm een LGC16 die dit spel al speelt? Krijg hem morgen binnen, en ben benieuwd of ie een beetje goed performt
Ben er 43 dus niets erg mee. Vermaak mij zot in deze game. Kleine tip. Niet rushen en alles goed bekijken en uitzoekenStarscreamer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:28:
[...]
Ben net 40maar ik ga hem ook wel spelen hoor maar ik denk de vrouw meer net als RDR2
Weer wat geleerd, toch weer het bewijs dat je nooit te oud bent om iets te leren (32 jaar)batumulia schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:29:
[...]
[...]
spoiler:onder het oog kun je ook het icoon zien van de spell die je nodig hebt
Het is een heerlijk spel om je in te verliezen, voor mannen, vrouwen en alle varianten daartusseninStarscreamer schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:28:
[...]
Ben net 40maar ik ga hem ook wel spelen hoor maar ik denk de vrouw meer net als RDR2
Mijn dochter is 12 maar met dat Engels is het nog niet makkelijk, gaat soms namelijk best diep/uitgebreid en is het echt niet te volgen voor haar..
Dan zou je de (Digital) deluxe edition moeten hebben.FreqAmsterdam schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:39:
Hoe speel ik vandaag al op xbox series x? Mijn bestelling op bol.com komt morgen pas binnen en in de market place kan ik hem ook nog niet downloaden.
Zie: Motion2 in "[Multi] Hogwarts Legacy"FreqAmsterdam schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:39:
Hoe speel ik vandaag al op xbox series x? Mijn bestelling op bol.com komt morgen pas binnen en in de market place kan ik hem ook nog niet downloaden.
Je kan hem al preloaden zodat je morgen niet hoeft te wachten op de download
Wolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:38:
Die schilderijen in het kasteel met interactie. Zalig om te zien
Vreemd, ik heb er al bijna 20 uur in zittenXtr3me4me schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:17:
Man knettergek wordt je van die “out of videomemory” als je het spel wilt starten.
Gisteren hele dag gespeeld en nu weer dit. Dan maar virtual memory aan.
En helaas maakt dat dus niks uit.

Ik heb de melding “out of videomemory” dan ook nog nooit gezien bij mij.
4K alles ultra + raytracing en DLSS3
i9 12900k
RTX 4090
[ Voor 7% gewijzigd door Robi op 09-02-2023 11:45 ]
Verwijderd
"zal het dan toch een kistje zijn in de kamer er naast?"
En zo ga ik dus heel langzaam door de game haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2023 11:49 ]
Morgen lekker vrij, dus dan kan ik sowieso even wat uurtjes verliezen in de game. (mits hij draait, anders is het direct naar internet om een nieuwe laptop te bestellen)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Helaas gaat de Steam versie pas live morgenavond om 19:00 uur.Mad-Matt schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:50:
Vanavond eens kijken of hij het stiekem al doet. Van de week gekocht via Kinguin en gelijk geinstalleerd via Steam. Maar ik mocht nog niet spelen (standaard editie).
Morgen lekker vrij, dus dan kan ik sowieso even wat uurtjes verliezen in de game. (mits hij draait, anders is het direct naar internet om een nieuwe laptop te bestellen)
[ Voor 4% gewijzigd door Simone96 op 09-02-2023 11:55 ]
Ik hoop het, maar ben bang voor je dat je morgen op je vrije dag nog niet aan spelen toe zult komen, zie deze link.. PC versie gaat pas live vanaf 19.00 uur ..Mad-Matt schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:50:
Vanavond eens kijken of hij het stiekem al doet. Van de week gekocht via Kinguin en gelijk geinstalleerd via Steam. Maar ik mocht nog niet spelen (standaard editie).
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

bedankt mannen, scheelt morgen weer een teleurstellende dag. Gelukkig morgenavond uit eten en zaterdag op pad. Beetje jammer dit.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Omgeving
Dit is toch echt wel een grote kracht van het spel. De omgeving is prachtig en het kasteel doet zijn naam eer aan. Groots en heerlijk om te ontdekken.
Combat
Reageert super en combineren van spells werkt vloeiend
Kistjes
Wie bedacht heeft dat het logisch is om overal kistjes met loot neer te zetten heeft echt een grote kans gemist. We lopen rond op hogwarts met gigantisch veel studenten en niemand die daarbij denkt " Hey een kistje op de gang, laat ik eens kijken wat hier in zit". Hierin zou veel meer gedacht moeten zijn over de geheime gangen etc van Hogwarts.
Offensive/Defensive stats
Ook een gemiste kans door het zo simpel te houden. Hier hadden ze veel meer kunnen doen met bijvoorbeeld gloves die cd's reducen, armor (zoals de ogres dragen) om resistance voor bepaalde spells te geven.
Puzzels/collections
Tot op heden redelijk simpel, maar verslavend. Hier had naar mijn mening wel de interactie beter gekund met de omgeving (en gebruik van loot meer op gefocussed) dat wanneer openen van een puzzel de omgeving daar op reageert.
Eigen speler
Op dit gebied had ook veel meer gekund. We merken weinig van hoe we als speler willen zijn als karakter (moedig, intelligent, arrogant, slecht etc). Een dialoog optie was hierin beter geweest.
In het algemeen
Een erg vermakelijk spel waarin je jezelf volledig kan verliezen met ontdekken en bekijken van dingen.
Helaas een paar gemiste kansen om de beleving naar een nieuw level te kunnen brengen voor ons als student van Hogwarts.
Zou je het wel nog een RPG noemen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Er is geen difficulty-level genaamd 'He who must not be named'? ZondeG_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:11:
[...]
Ja dit kan onder instellingen.
[Afbeelding]
Sja, inderdaad... Al moet ik zeggen dat het mij ENORM aanspreekt dat het juist zo 'simpel' / 'basic' is. Ben enorm casual gamer, en verzuip regelmatig in alle moderne RPG's tegenwoordig.
Technisch gezien is het wel een RPG, maar toch meer een lineair karakter.
En dit zie ik meer als een gemiste kans dan dat het een slecht spel wordt ofzo.
Ik had denk het graag gezien zoals de oude Star Wars Knights of the old Republic.
Meer een building om wat voor persoon is je char.
[ Voor 17% gewijzigd door stomley op 09-02-2023 12:29 ]
Moest dit even kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 12:50 ]
Even voor de zekerheid, dit is de allyourgames waarnaar jullie refereren? Ik ken de winkel niet maar zou hem graag nog bestellen zodat hij hopelijk morgen bezorgd wordt. Bij Amazon NL staat nu dit en ik begin me toch wat zorgen te maken:Irdiwen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:39:
Ik heb 'm via allyourgames binnen! Gisteren m'n pre-order omgezet van Coolblue en daar heb ik nu geen spijt van. Vijf euro goedkoper en een avond eerder spelen, yay!
:strip_exif()/f/image/gzMmtWltr44fzFj9PNIx5IQL.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is dé allyourgames ja. Die winkel levert altijd op tijd is mijn ervaring. En vaak ook nog voor een scherpe prijs. Bestel er denk ik wel de meeste games, helemaal als preorder. Bol.com is mijn tweede leverancier wat betreft games. Duurder, maar ook zeer betrouwbaar qua levering.-Jordi- schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Even voor de zekerheid, dit is de allyourgames waarnaar jullie refereren? Ik ken de winkel niet maar zou hem graag nog bestellen zodat hij hopelijk morgen bezorgd wordt. Bij Amazon NL staat nu dit en ik begin me toch wat zorgen te maken:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 09-02-2023 12:57 ]
Verwijderd
Het is voor mij nog te vroeg om echt te kunnen oordelen maar ik snap je punt van stats helemaal. Wanneer gear interessanter is door meer stats heb je een extra laag wat een game langer leuk maakt. Op die manier kun je ieder moment opeens een robe oid vinden met een (perfecte) stat voor jouw build wat looten leuker maakt.stomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:11:
Mijn voorlopige review (na ongeveer 8 a 10 uur spelen dus nog heel weinig gezien).
Omgeving
Dit is toch echt wel een grote kracht van het spel. De omgeving is prachtig en het kasteel doet zijn naam eer aan. Groots en heerlijk om te ontdekken.
Combat
Reageert super en combineren van spells werkt vloeiend
Kistjes
Wie bedacht heeft dat het logisch is om overal kistjes met loot neer te zetten heeft echt een grote kans gemist. We lopen rond op hogwarts met gigantisch veel studenten en niemand die daarbij denkt " Hey een kistje op de gang, laat ik eens kijken wat hier in zit". Hierin zou veel meer gedacht moeten zijn over de geheime gangen etc van Hogwarts.
Offensive/Defensive stats
Ook een gemiste kans door het zo simpel te houden. Hier hadden ze veel meer kunnen doen met bijvoorbeeld gloves die cd's reducen, armor (zoals de ogres dragen) om resistance voor bepaalde spells te geven.
Puzzels/collections
Tot op heden redelijk simpel, maar verslavend. Hier had naar mijn mening wel de interactie beter gekund met de omgeving (en gebruik van loot meer op gefocussed) dat wanneer openen van een puzzel de omgeving daar op reageert.
Eigen speler
Op dit gebied had ook veel meer gekund. We merken weinig van hoe we als speler willen zijn als karakter (moedig, intelligent, arrogant, slecht etc). Een dialoog optie was hierin beter geweest.
In het algemeen
Een erg vermakelijk spel waarin je jezelf volledig kan verliezen met ontdekken en bekijken van dingen.
Helaas een paar gemiste kansen om de beleving naar een nieuw level te kunnen brengen voor ons als student van Hogwarts.
Een specifieke resistance stat vind ik dan weer de saaiste stat in een game, maar dat is mijn mening.
Pas je dan de Nieuw Zeeland truck toe? Want in ieder geval op de Xbox zijn spellen gewoon gelocked tot de daadwerkelijke release datum, ook al heb je de disc.Irdiwen schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:39:
Ik heb 'm via allyourgames binnen! Gisteren m'n pre-order omgezet van Coolblue en daar heb ik nu geen spijt van. Vijf euro goedkoper en een avond eerder spelen, yay!
Ik had gisteren besteld bij GameResource en vandaag zojuist in de bus gehad.-Jordi- schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Even voor de zekerheid, dit is de allyourgames waarnaar jullie refereren? Ik ken de winkel niet maar zou hem graag nog bestellen zodat hij hopelijk morgen bezorgd wordt. Bij Amazon NL staat nu dit en ik begin me toch wat zorgen te maken:
[Afbeelding]
The first Unforgivable Curse you can learn in Hogwarts Legacy is Cruciatus Curse or Crucio. As with all the dark arts spells they’re tied to Sebastian Sallows’ side quest chain. Once you’ve progressed through enough of Sebastian’s missions and hit level 16, you’ll be given the ‘In the Shadow of the Study’ quest. During this adventure, you, Sebastion, and Ominis enter Slytherin’s Scriptorium and eventually, you’ll reach a door that requires an Unforgivable Curse to enter. This is where you’ll learn the Cruciatus Curse or Crucio in Hogwarts Legacy. The Cruciatus Curse deals damage over time in Hogwarts Legacy and is extremely effective in one-on-one combat.
How to get the Imperius Curse: Imperio
After unlocking Crucio and progressing through more of Hogwarts Legacy’s main story, you’ll receive another owl from Sebastian and gain access to the ‘In the Shadow of Time’ quest. During this mission, you and Sebastian explore a catacomb in search of a relic but are confronted by Ominis. It is at this time that you’ll learn the Imperius Curse or Imperio. The Imperius Curse forces enemies to fight for you in Hogwarts Legacy, which can easily help turn the tide of battle if you’re struggling against a large group of enemies.
How to get the Killing Curse: Avada Kedavra
Finally, there is the Killing Curse, otherwise known as Avada Kedavra which has the ability to instantly kill a target. Before receiving an owl from Sebastian to learn the curse, you’ll need to reach level 27 which can easily be achieved by completing main story missions, doing sidequests, or just exploring the open world. After hitting this total level, you’ll gain access to the ‘In the Shadow of the Relic’ quest in which Sebastian casts the Killing Curse and offers to teach you it.
[ Voor 193% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 13:31 ]
Op Playstation niet, daar kun je gewoon spelen als je de disc hebt.Motion2 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:24:
[...]
Pas je dan de Nieuw Zeeland truck toe? Want in ieder geval op de Xbox zijn spellen gewoon gelocked tot de daadwerkelijke release datum, ook al heb je de disc.
Er staat toch dat ie morgen wordt bezorgd?-Jordi- schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
23u lijkt me een placeholder tijd dat ligt er aan wanneer DHL(?) doorgaans in je regio bezorgd.
Daar zou ik ook niet zo zeker van zijn, was met mijn deluxe editie vanuit Amazon ook. Stond gepland voor 20:00 levering maar ook nog niet het verzonden vinkje aangevinkt. Op de dag zelf kreeg ik horen dat er vertraging was.dutchgio schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:44:
[...]
Er staat toch dat ie morgen wordt bezorgd?
23u lijkt me een placeholder tijd dat ligt er aan wanneer DHL(?) doorgaans in je regio bezorgd.
Offensive/Defensive stats:Bij zo'n game als deze moet je veel mensen tegemoed komen dus ik snap dat het qua stats wat mager is.De game had bv in combat nog meer casual kunnen zijn maar dat is gelukkig niet het geval.Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:17:
[...]
Het is voor mij nog te vroeg om echt te kunnen oordelen maar ik snap je punt van stats helemaal. Wanneer gear interessanter is door meer stats heb je een extra laag wat een game langer leuk maakt. Op die manier kun je ieder moment opeens een robe oid vinden met een (perfecte) stat voor jouw build wat looten leuker maakt.
Een specifieke resistance stat vind ik dan weer de saaiste stat in een game, maar dat is mijn mening.
Oeps deze post was voor @stomley bedoeld.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 09-02-2023 14:40 ]
Spel voelt ineens een heel stuk smoother en dat op een verouderde PC.
- Camera acceleration all the way down
- Camera sensitivity all the way up
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dutchgio schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:44:
[...]
Er staat toch dat ie morgen wordt bezorgd?
Nog even contact gehad met de Amazon support en wat ik van hun begreep is er pas zekerheid zodra je het vinkje "verzonden" ook hebt. Daarvoor is het eigenlijk gewoon een placeholder die weergeeft wanneer ze het verwachten te bezorgen. Op dit moment ben ik dus bij Amazon nog niet zeker van bezorging morgen.SoEnergic schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:32:
[...]
Daar zou ik ook niet zo zeker van zijn, was met mijn deluxe editie vanuit Amazon ook. Stond gepland voor 20:00 levering maar ook nog niet het verzonden vinkje aangevinkt. Op de dag zelf kreeg ik horen dat er vertraging was.
Bij mij hetzelfde. Game net binnen gehad. Straks lekker spelen.vinom schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:27:
[...]
Ik had gisteren besteld bij GameResource en vandaag zojuist in de bus gehad.
Ik heb dinsdagavond via cdkeys gekocht. Kwam niet gelijk binnen. Na een support request de volgende ochtend kreeg ik een key binnen een uur.jurrien1989 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:45:
Zit er een nadeel/risico aan die third party keys, want het scheelt zo 20 euro vergeleken met Steam?
Ja ben het eens dat ze het publiek erg groot is, maar had net wat meer toegevoegd op wat voor karakter speel je. Combat ben ik wel tevreden mee qua uitdaging. Vind de schilden dan wel irritant met de kleur. Gezien in het begin je rode spell alleen heel close combat is.jori040 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:34:
[...]
Offensive/Defensive stats:Bij zo'n game als deze moet je veel mensen tegemoed komen dus ik snap dat het qua stats wat mager is.De game had bv in combat nog meer casual kunnen zijn maar dat is gelukkig niet het geval.
Oeps deze post was voor @stomley bedoeld.
Net mijn game binnen gehad van hen, was met Horizon ook een dag te vroeg, toch wel fijnHulleman schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:56:
[...]
Dat is dé allyourgames ja. Die winkel levert altijd op tijd is mijn ervaring. En vaak ook nog voor een scherpe prijs. Bestel er denk ik wel de meeste games, helemaal als preorder. Bol.com is mijn tweede leverancier wat betreft games. Duurder, maar ook zeer betrouwbaar qua levering.
Daar krijg je ook Accio voorstomley schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:00:
[...]
Ja ben het eens dat ze het publiek erg groot is, maar had net wat meer toegevoegd op wat voor karakter speel je. Combat ben ik wel tevreden mee qua uitdaging. Vind de schilden dan wel irritant met de kleur. Gezien in het begin je rode spell alleen heel close combat is.
Hehe ja had hem ook gezien, maar dan moet ik wel eerst de quest volgen
Prima dat mijn eerste reactie verbazing was toen ik de vrouwelijke npc tegenkwam met een mannenstem, want dacht serieus dit is een bug in het geluid van de game. En dan nog mag ik het er wel niet mee eens zijn over dit feit, maar je blijft je toch ten aller tijden je volwassen gedragen en accepteert het zonder anderen er mee lastig te vallen
Als je het mij vraag zou ik zeggen gewoon verbannen zulke kinderachtige mensen die het expres voor anderen lopen te spoilen om hun voorkeur

Kids (en internet) these days.... Hoewel ik dat stukje met de barman/vrouw na een 30 seconden maar heb geskipt, slaat echt helemaal nergens op dus dan skip ik en ga weer door met het spelG_Dragon schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:08:
Wel heel sneu dat er zoveel mensen zijn die de game lopen te spoilen op het internet vanwege een persoonlijke voorkeur en daardoor haat hebben tegen dit spel, best kinderachtig gedrag om van jou probleem iedereen zijn probleem te willen maken als je mij het vraagt.
Prima dat mijn eerste reactie verbazing was toen ik de vrouwelijke npc tegenkwam met een mannenstem, want dacht serieus dit is een bug in het geluid van de game. En dan nog mag ik het er wel niet mee eens zijn over dit feit, maar je blijft je toch ten aller tijden je volwassen gedragen en accepteert het zonder anderen er mee lastig te vallen
Als je het mij vraag zou ik zeggen gewoon verbannen zulke kinderachtige mensen die het expres voor anderen lopen te spoilen om hun voorkeur.

24 december de PS5 normale editie besteld, wordt morgen verwacht

Die bestond toen nog nietMartinez- schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Er is geen difficulty-level genaamd 'He who must not be named'? Zonde.
Volgens mij is PC ook pas s'avonds te spelen toch? iets van 19:00 uur las ik ergens?Yellax schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:27:
Mijn codes (eentje is de pre-order bonus) zojuist ontvangen van Kinguin. Helaas nog even wachten tot morgenavond gezien ik de normale versie heb.
De normale versie is 10 Feb. om 19:00 te spelen.kneusteun schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:28:
[...]
Volgens mij is PC ook pas s'avonds te spelen toch? iets van 19:00 uur las ik ergens?
Zover ik weet wel idd.kneusteun schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:28:
[...]
Volgens mij is PC ook pas s'avonds te spelen toch? iets van 19:00 uur las ik ergens?
Ik ben op balanced begonnen en eigenlijk bevalt me dat prima.
Maar ik lees ook dat fidelity met raytracing het beste is, alleen moet ik zelf nog even uitproberen of je dan ook stabiel op 30 FPS blijft. Als je dips krijgt is het ook niet leuk die mooie graphics.
HFR is het me in ieder geval niet waard.
Waar spelen jullie op?
[ Voor 7% gewijzigd door ZesBarkiePK op 09-02-2023 15:33 ]
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions