Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:46
Ik heb geen deluxe versie gekocht, dus ik wacht lekker tot de 10e. Helaas zie ik nu dat de console versie om 00.00 lokale tijd released, terwijl de pc versie pas om 19.00 uur CET tijd te spelen is, snap niet helemaal wat daar de redenatie achter is...

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:28:
[...]

Activeren is niet hetzelfde als kunnen spelen. De spelers met Deluxe Edition konden de game op de 6e al activeren in Steam, maar konden pas op 7 februari na 19:00u gaan spelen. En voor die tijd was de Hogwarts Legacy folder nog leeg, nadat je had gepre-load.

Spelers met de normale editie moeten netjes tot 10 februari, 19:00u wachten :)
Laat ik het zo zeggen na een volledige her download gisteren om 20:00 heb ik hem uiteindelijk kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markozv schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Laat ik het zo zeggen na een volledige her download gisteren om 20:00 heb ik hem uiteindelijk kunnen spelen ;)
De Deluxe bedoel je hier toch?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:32:
Ik moet het zelf nog testen maar ik kwam de volgende tip tegen voor controller spelers:
  • Camera acceleration helemaal naar beneden.
  • Camera sensitivity helemaal omhoog.
De game zou dan veel soepeler moeten aanvoelen en een groot verschil maken. Morgen testen.
Ik heb het inmiddels zelf getest.
Dikke aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:36:
[...]

De Deluxe bedoel je hier toch?
Ja correct, Deluxe editie. Voor ca €50,- vond ik het meenemen wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Ik had besteld bij Gamemania, die is ook net verzonden. Blijkbaar heeft men toestemming gekregen om een dag eerder te versturen.
Dat geeft mij het vermoeden dat de keys van de gewone versie toch echt pas speelbaar zijn op vrijdag,
Maar ben er wel heel blij mee, want ik dacht tot vrijdag eind van de middag te moeten wachten.
Nu staat hij gewoon geinstalleerd klaar.

En aangezien ik bij de honderduizenden tech ontslagen hoor, heb ik mezelf alvast een dag vrij gegeven om alleen maar te gamen en niet te studeren of netwerken ( huishouden, kinderen verzorgen )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:10
In 1 woord . Wat een geweldige game. Ben nog niet ver in alles, maar wel al heel veel ontdekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
Zingo schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:23:
[...]

Ik ben op de Xbox Series X maar gewoon voor Ray-tracing gegaan, ik heb nog te weinig echt naar het verschil gekeken, maar die weerspiegelingen en het licht ogen wel echt veel beter. Ik leef wel met de FPS dips voor nu.

Ik bak toch nog niets van de gevechten (finale van de duelingclub ging echt brak!) |:(
Zelfde hier, neem de frame drops voor lief. Die finale heb ik overigens maar 10 keer gedaan. :X Pro tip: potions O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GluonC
  • Laatst online: 02-06 07:36
Wat ben ik blij dat ik het verschil niet merk tussen 30 en 60 FPS 😅 hoor iedereen er altijd zo over klagen. Als ik weet waar ik op moet gaan letten weet ik zeker dat het mij ook zal gaan storen. Voor mij is het visuele plaatje dan weer belangrijker en dat zit met deze game wel goed. Speel ook op de Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Wolverine9000 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:57:
In 1 woord . Wat een geweldige game. Ben nog niet ver in alles, maar wel al heel veel ontdekt.
Mee eens, erg vermakkelijk. Hogwarts zelf is een groot doolhof zeg, tot nu toe wel leuk om de verschillende hoeken van het kasteel te ontdekken (ook het dorpje) en de verschillende puzzels te doen die je onderweg tegenkomt (die spiegels en de deuren met nummercodes bijvoorbeeld).

Ik ben ook wel erg van het ontdekken en dan is het wel fijn dat er overal wel iets te vinden is (puzzels, wat geld, die collectibles, etc.).

Speel het op de Series S op de bank in de woonkamer en het valt me nog goed mee hoe soepeltjes het draait. Dat terwijl ik normaal een hoog FPS PC gamer ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Louw Post schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Mee eens, erg vermakkelijk. Hogwarts zelf is een groot doolhof zeg, tot nu toe wel leuk om de verschillende hoeken van het kasteel te ontdekken (ook het dorpje) en de verschillende puzzels te doen die je onderweg tegenkomt (die spiegels en de deuren met nummercodes bijvoorbeeld).

Ik ben ook wel erg van het ontdekken en dan is het wel fijn dat er overal wel iets te vinden is (puzzels, wat geld, die collectibles, etc.).

Speel het op de Series S op de bank in de woonkamer en het valt me nog goed mee hoe soepeltjes het draait. Dat terwijl ik normaal een hoog FPS PC gamer ben.
Komen nog meer puzzels buiten het kasteel aan. Heel veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00
Ahh krijg net de verzendbevestiging van GameResource.. Had verwacht dat ie morgen pas verstuurd zou worden en vrijdag geleverd. Dammit :p had toch een lang weekend ipv alleen de maandag moeten vrijnemen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 20:33
Ik raak gewoon niet uitgepraat over hoe nice ik de game vind. het voelt zooo goed om gewoon rond te lopen in de natuur ook. Net eindelijk eens in hogsmeads aangekomen. Erg leuk :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:39:
Ik raak gewoon niet uitgepraat over hoe nice ik de game vind. het voelt zooo goed om gewoon rond te lopen in de natuur ook. Net eindelijk eens in hogsmeads aangekomen. Erg leuk :)
Je moet nog heel veel terug komen in hogsmeade hoor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:41
Godver, had mezelf voorgenomen om deze game later te spelen en eerst God of War uit te spelen. Maar alsnog de game gekocht in de store nadat ik iedereen hier lovend over hoor spreken en ook de streams er goed uit zagen.
Vanavond maar eens lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Ik heb het inmiddels zelf getest.
Dikke aanrader!
Dit gebruik je in de performance mode?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
frank131331 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:37:
Ahh krijg net de verzendbevestiging van GameResource.. Had verwacht dat ie morgen pas verstuurd zou worden en vrijdag geleverd. Dammit :p had toch een lang weekend ipv alleen de maandag moeten vrijnemen
maandag vrij is een lang weekend toch? :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Laatst online: 02-06 07:36
Had het wel fijn gevonden als je de kleuren van je gear kon aanpassen. Ik zit bij Hufflepuff en dan vind ik het raar om met rode, groene of blauwe kledij rond te lopen. En ben ik de enigste die geen bril draagt?
Ik heb natuurlijk mezelf zoveel mogelijk na proberen te maken en dan ga ik geen bril dragen, die extra defense/offense kan me dan ook gestolen worden (voor zover dat mogelijk is in deze game, character creation valt een beetje tegen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:03
GluonC schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:31:
Had het wel fijn gevonden als je de kleuren van je gear kon aanpassen. Ik zit bij Hufflepuff en dan vind ik het raar om met rode, groene of blauwe kledij rond te lopen. En ben ik de enigste die geen bril draagt?
Ik heb natuurlijk mezelf zoveel mogelijk na proberen te maken en dan ga ik geen bril dragen, die extra defense/offense kan me dan ook gestolen worden (voor zover dat mogelijk is in deze game, character creation valt een beetje tegen)
Je kan bril kiezen en dan via change appearance zorgen dat die onzichtbaar is. Als je in gear over een slot gaat maar nog niet bevestigd, zie je de opties. Zo kan je bv ook wel of niet je capuchon opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

Dennis1812

Amateur prutser

Ik vond 3 brillen erg weinig om uit te kiezen. De rest zo enorm uitgebreid

Of ik deed iets verkeerd.
Kan je eigenlijk achteraf nog aanpassen? Of enkel bij een New game?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Dit gebruik je in de performance mode?
Performance 60 ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dennis1812 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:51:
Ik vond 3 brillen erg weinig om uit te kiezen. De rest zo enorm uitgebreid

Of ik deed iets verkeerd.
Kan je eigenlijk achteraf nog aanpassen? Of enkel bij een New game?
Ja je kan bijna alles aanpassen. sowieso je kleding vind je steeds andere en elke die je vind kan je de appearance van een andere aannemen als je hem eenmaal discorvered hebt.

Dus stel je draagt bril X en vind bril Y die beter is maar vind bril X toch mooier dan kan je bril Y de appearance van bril X geven zodat je toch de betere bril draagt maar ook de mooiere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00
Hulleman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:19:
[...]

maandag vrij is een lang weekend toch? :+
Vrijdag tm maandag is voor mij een lang weekend ;) dit is een “net iets langer” weekend O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:58:
[...]

Ja je kan bijna alles aanpassen. sowieso je kleding vind je steeds andere en elke die je vind kan je de appearance van een andere aannemen als je hem eenmaal discorvered hebt.

Dus stel je draagt bril X en vind bril Y die beter is maar vind bril X toch mooier dan kan je bril Y de appearance van bril X geven zodat je toch de betere bril draagt maar ook de mooiere :P
Thanks.
Ik heb al wel heel veel uit boxen en verborgen kamers gehaald. Straks maar eens wat aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:13
Nadat ik via DLSS-Swapper mijn DLSS heb geupdate heb ik nog geen enkele drop onder 144 FPS gehad.
Op een RTX4070ti @ 3440x1440 (DLSS-Q).. dus het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrien1989
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 15:56
Welke versie voor PC moet ik kopen om vanavond/morgen nog te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
jurrien1989 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:03:
Welke versie voor PC moet ik kopen om vanavond/morgen nog te spelen?
De deluxe version.

Ik kom trouwens ernstig ruimte te kort. Is er niet ergens een plek waar je gear kunt storen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30
batumulia schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:05:
[...]

Ik kom trouwens ernstig ruimte te kort. Is er niet ergens een plek waar je gear kunt storen?
Gear die je niet nodig hebt omdat het "slechter" is dan wat je aan hebt kun je verkopen voor extra geld, je houdt de cosmetische look voor altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De deluxe version.

Je kunt gear toch verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015

Toch flink wat RAM gebruik o.O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

De deluxe version.

Als je gear hebt dat je qua stats niet meer nodig hebt kan je het gewoon verkopen. De cosmetic look onthoud je in je “change appearance” window en kan je dan instellen als je die toch mooier vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een hoop moeite iets met 2 bellen gedaan. Wie het ook heeft gedaan weet wel wat ik bedoel. Idee wat het oplevert? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2023 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:55:
Met een hoop moeite iets met 2 bellen gedaan. Wie het ook heeft gedaan weet wel wat ik bedoel. Idee wat het oplevert? :P
Volgens mij deed het niks XD ... zag iig niks gebeuren. behalve die paar seconden als je dat gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:20
Heeft iemand toevallig de game fysiek als preorder besteld bij Coolblue? Ik heb de standard editie besteld, maar de bestelstatus van de preorder is nu 'betaal €0,01 om je bestelling te ontvangen'. Is dit een standaard placeholder bij een preorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irdiwen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07-07 20:35
Sjurm schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:10:
Heeft iemand toevallig de game fysiek als preorder besteld bij Coolblue? Ik heb de standard editie besteld, maar de bestelstatus van de preorder is nu 'betaal €0,01 om je bestelling te ontvangen'. Is dit een standaard placeholder bij een preorder?
Ja, ik. Mijn bestelstatus was ‘wachten op verzending’. Heb je van te voren betaald of betaal je achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Irdiwen schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:15:
[...]

Ja, ik. Mijn bestelstatus was ‘wachten op verzending’. Heb je van te voren betaald of betaal je achteraf?
Vooraf betaald, wel een cadeaubon ook gebruikt. Maar lijkt dus nu nog €0,01 cent open te staan die ze moeten ontvangen. Vaag, gewoon met iDeal de betaling (naast de bon) verricht. Ik vraag de klantenservice wel even, want dit lijkt dus niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
@G_Dragon en ik hebben nu het vermoeden dat de Main Quests verschillen op basis van welk huis je hebt. We beschrijven nu van een bepaalde quest dezelfde verhaallijn, maar andere acties... Het is vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sir_Lion schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:26:
@G_Dragon en ik hebben nu het vermoeden dat de Main Quests verschillen op basis van welk huis je hebt. We beschrijven nu van een bepaalde quest dezelfde verhaallijn, maar andere acties... Het is vreemd.
Daarmee dat ik playthrough ga doen van alle vier huizen en iedere keer andere dialogen. Nu heb ik altijd brave antwoorden gegeven bij de dialogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:26:
En het is nog waar ook! Net even via Google uitgezocht:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rosz49Sj3EHHNafeHW37UMttzUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGDGNUZVSDRhSyXG3uLg3nHC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 19:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:29:
[...]

En het is nog waar ik! Net even via Google uitgezocht:

spoiler:
En ravenclaw lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat er nu bij

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrien1989
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 15:56
Zit er een nadeel/risico aan die third party keys, want het scheelt zo 20 euro vergeleken met Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Is dit spel überhaupt te spelen met een 1080?
Cpu is wel een 5900x met 32GB DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:29:
[...]

En het is nog waar ook! Net even via Google uitgezocht:

spoiler:
Nu ik t lees herken ik t volgens mij ook uit een van die promotiefilmpjes van HL met de overenthousiaste YouTubers :9
Volgens mij vertelde de host dat de houses een aantal ‘significante’ questlijnen hebben. Tof wel! Geeft een beetje smoel aan het huis. Merk verder in de wereld weinig opmerkingen links en rechts over je huis oid.
En verder valt me op dat een aantal Griffoendors beduidend minder sympathiek zijn dan de meeste slytheraars! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Inmiddels level 15 en heb het gevoel dat ik nog in de tutorial zit :p

Al wel veel gear gevonden en verkocht.
Soms wordt het alleen niet beter op als je in die dialogen jezelf ziet :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HbaLikdiIjO0H4XLyVAJ0p6hx_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rf8FWlHKAX6NAWiPeUUuAOt5.png?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wel jammer dat je die intro niet kan skippen op je extra characters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:03:

[Afbeelding]
Haha geniaal! Ben zelf ook nog niet ver in de main story, vind het op avontuur gaan veel te leuk. Moet zelfs het vliegen nog vrijspelen maar heb er geen haast mee..
Zo ziet mijn karakter eruit na 20 uur spelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHmWy-BSnXXvFKAqCgZ82eIqY_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PzWmASzQpFyNpVowu4A2S6KV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cool die hufflepuff common room! vind de ingang leuker dan Gryffindor thats for sure haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh grappig blijkbaar zijn je save slots per character en niet account wide. dus je hebt erg veel ruimte om saves te maken :P Al zie ik niet per se het nut er van in deze game behalve dan elke character 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDMKbT-gAfaCdA5n1DQM9W_GCOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smtdh9TWHfnMToFOM6aUK6ed.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ziet er zo uit voorlopig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Famous schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:03:

[Afbeelding]
Je weet dat je de gear kan equippen, maar er visueel anders uit kan zien he? Zo kan je er wat minder.... Kleurrijk uitzien en toch de perks van je gear hebben.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ja slechte kwaliteit weet het. Gsm foto rap meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Is er iets van een planning van avalanche beschikbaar qua wanneer zij nog live gaan op twitch? of was dat eenmaling? (kan ik me niet voorstellen..) voor Miss Eagle vandaag een pc geregeld en die wil toch ook die exclusieve drop wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

MisterEagle schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:17:
Is er iets van een planning van avalanche beschikbaar qua wanneer zij nog live gaan op twitch? of was dat eenmaling? (kan ik me niet voorstellen..) voor Miss Eagle vandaag een pc geregeld en die wil toch ook die exclusieve drop wel...
Vrijdagavonds weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Notna schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:15:
[...]

Je weet dat je de gear kan equippen, maar er visueel anders uit kan zien he? Zo kan je er wat minder.... Kleurrijk uitzien en toch de perks van je gear hebben.
Nog niet ondervonden.
Zo eens naar kijken, zal vast geen 22:00 worden vanavond :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
MisterEagle schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:17:
Die drop van Avalanche is vrijdag om 17:00 onze tijd alleen nog. na vrijdag niet meer te halen (voor zover bekend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurrien1989 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:45:
Zit er een nadeel/risico aan die third party keys, want het scheelt zo 20 euro vergeleken met Steam?
Als het een betrouwbare webshop is kan je er gewoon terecht voor je game. Vergeet niet dat Steam 30% van de prijs zelf houdt. Bij webshops is dat wel een stuk minder.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19:07
Komt morgen al binnen. Ik kreeg net een bericht dat de zending is gesorteerd.😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:24:
[...]

Als het een betrouwbare webshop is kan je er gewoon terecht voor je game. Vergeet niet dat Steam 30% van de prijs zelf houdt. Bij webshops is dat wel een stuk minder.
Precies. Mijn G2A aankoop was er netjes eergisteren. Scheelde best veel met Steam.

Merk dat mn 7900XT wel wat driver optimalisaties kan gebruiken. QWHD alles ultra draait niet 100% soepel... RT wat lager draait prima gelukkig...

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Man man man wat een prachtige wereld hebben ze neergezet!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCkYIeDe-IzcAvlGwn_ZbV3lckA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/76B8ywxcrBliqkWMWozn16YW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8JjanNAdJcX1CNQWLd6nHfxz78=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZWNLtRHrlJvO9LIiMcqAtysF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hl-orb2OV3jeAucg-RYxYd3Q6JY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sOTeVruK4Lw49iQjnP2NFfOq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RX-ebCB4kcKpoECCSVbawC6WfoM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WTWyYBYQFopxWSv8FfDzlzvz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CIDSMon0smj2kQwktagjbAA5LQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XVLfIDFeiPzTFMaUygXORkmF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLJmsiTQSdiws2uumST44pzuPRA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NdHn68zeu8Qeb8NMFZruKAvu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPZ3QqcK17kMTjiVUwwzWSoX9x8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YGP1ew2Z3FNLAGJiXte7z5Qc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlCVxjfk9NaKkoRFqHaHRB0ZQco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GPBghLWjcuRsn124aSEmhAVr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_tsO8NrB9B5cfwLjfqQSylhTLI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mmD0kYvuFOeMSexh42AI3bnK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik weet niet exact wat de oorzaak is maar heb echt wel andere dialogues met mijn 2e character in interactie met de andere characters.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik heb ook echt een hele tijd rondgelopen en alle winkeltjes bekeken in Hogsmeade _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:45:
Ik weet niet exact wat de oorzaak is maar heb echt wel andere dialogues met mijn 2e character in interactie met de andere characters.
Laat mij eerst maar alles ontdekken met deze ravenclaw luna. Daarna volgt slytherin. Zal allersinds nog niet voor direct zijn als ik alle icoontjes zie op de map. Ps de map is nog steeds grijs voor een groot stuk en zit er nu bekan 20 uur in..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:46:
[...]

Ik heb ook echt een hele tijd rondgelopen en alle winkeltjes bekeken in Hogsmeade _/-\o_
Genieten is dat he? Ik ben met 21 uur spelen nog maar aan het begin van de main story van Griffoendor omdat de wereld veel te leuk en mooi is! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:51:
[...]

Genieten is dat he? Ik ben met 21 uur spelen nog maar aan het begin van de main story van Griffoendor omdat de wereld veel te leuk en mooi is! :o
Ja nu met deze 2e char rush ik dus main story (op common room stuff na) en merk ineens dat ik maar een uurtje spelen verweg was met mijn main XD ben met me 2e nu net zo ver in 1 uurtje haha.

Als je dus alleen voor de main story speelt en weinig anders doet gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:52:
[...]

Ja nu met deze 2e char rush ik dus main story (op common room stuff na) en merk ineens dat ik maar een uurtje spelen verweg was met mijn main XD ben met me 2e nu net zo ver in 1 uurtje haha.

Als je dus alleen voor de main story speelt en weinig anders doet gaat het een stuk sneller.
Ook wel de kracht van dit soort spellen.
Jezelf “verliezen” ipv story rushen en in paar uur klaar zijn.

Ik ben inmiddels level 16 en kreeg net een quest van level 2… oeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Famous schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:01:
[...]

Ook wel de kracht van dit soort spellen.
Jezelf “verliezen” ipv story rushen en in paar uur klaar zijn.

Ik ben inmiddels level 16 en kreeg net een wuest van level 2… oeps :P
Dat heb ik ook constant hoor. Kan er van meespreken. De eerste echte grote baas was redelijk lastig. Zij die op hard spelen succes 😁😁😁 speel op normaal

[ Voor 27% gewijzigd door Wolverine9000 op 08-02-2023 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spoiler:
Kreeg net voor het eerst de skill tree te zien, wat word die game maar groter en groter! Kon gelijk 16 punten verdelen.. wat een spel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:30:
spoiler:
Kreeg net voor het eerst de skill tree te zien, wat word die game maar groter en groter! Kon gelijk 16 punten verdelen.. wat een spel...
spoiler:
Hou er wel rekening mee dat je niet alles kunt unlocken. Max lv40 en er zijn meer dan 35 skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:34:
[...]

spoiler:
Hou er wel rekening mee dat je niet alles kunt unlocken. Max lv40 en er zijn meer dan 35 skills
Oh dat is goed om te weten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MisterEagle schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:34:
[...]

spoiler:
spoiler:
Vanaf 5 dus dan is toch alles max?
Ik kreeg hem net ook alleen dan met 13 punten :p

Meer dan.. scusi :D

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 08-02-2023 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:23
Ik moet zeggen dat de performance op PC mij toch wel erg begint te storen. Dusdanig dat het mijn plezier enigzins verpest. De stutters zijn echt niet te doen. van 100+ naar ineens 50/60/70 en terug. Met name in hogwarts kan ik niet door het kasteel lopen zodat overladen te worden door stutters. Heb al veel settings geprobeerd te changen maar het levert niks op. Het is echt de optimization.
Momenteel DLSS balanced, alles ultra, vsync off (in nvidia panel aan), 3440x1440p ultrawide. Dit op een rtx 3080, i7 13700, 32gb ddr5. Toch wel erg vervelend.

Overigens zie de afterburner monitoring overlay op mijn bijgevoegde screenshots, 21000mb ram usage op sommige momenten, en onder de 16000 komt die niet. Ook vrij fors als je t mij vraagt.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIq_gJA4E_a7e4srqwXYZKHYWEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t99Z5Fj8cZ8bR4Ihum28CjgS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmLPT2onRPaQGOBLEh_TFdlp_3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQVVoGYuejQdYgiIxI1afI1U.jpg?f=fotoalbum_large

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Famous schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:39:
[...]

spoiler:
Vanaf 5 dus dan is toch alles max?
Ik kreeg hem net ook alleen dan met 13 punten :p

Meer dan.. scusi :D
spoiler:
48 skills

;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:36
PS4 verkocht, Xbox Series S gekocht *O* Kan de hype niet weerstaan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kindapaas schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:50:
PS4 verkocht, Xbox Series S gekocht *O* Kan de hype niet weerstaan..
Welkom bij de current gen! Heel veel speel plezier toegewenst, want het verschil van old gen naar current gen ga je echt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Frez schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:42:
Ik moet zeggen dat de performance op PC mij toch wel erg begint te storen. Dusdanig dat het mijn plezier enigzins verpest. De stutters zijn echt niet te doen. van 100+ naar ineens 50/60/70 en terug. Met name in hogwarts kan ik niet door het kasteel lopen zodat overladen te worden door stutters. Heb al veel settings geprobeerd te changen maar het levert niks op. Het is echt de optimization.
Momenteel DLSS balanced, alles ultra, vsync off (in nvidia panel aan), 3440x1440p ultrawide. Dit op een rtx 3080, i7 13700, 32gb ddr5. Toch wel erg vervelend.

Overigens zie de afterburner monitoring overlay op mijn bijgevoegde screenshots, 21000mb ram usage op sommige momenten, en onder de 16000 komt die niet. Ook vrij fors als je t mij vraagt.

Ik heb een beetje dezelfde ervaring op mijn systeem.
Ryzen 3900x
32GB 3200mHz Ddr4
Amd RX 7900XT.

Het eerste kwartier zat ik op ultra QWHD ook rond de 100+. In hogsmeade knalt dit onderuit tot soms 30/35... Instellingen terugzetten van Ultra en RT aan naar High en RT uit helpt praktisch niets. GPU util zit rond de 60% op momenten. CPU util rond de 40% max.

Afijn morgen weer ff verder. Er zullen vast wat patches volgen de komende week of weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wauw wat een game...speel al sinds vanmorgen 09:00 uur en ben net gestopt. Lvl 19 en bijna alles legendary gear met speciale loom enchants erop.

Spel speelt vloeiend als maar kan. Ik heb geen stotteringen, helemaal niks in het kasteel en buiten het kasteel. Dag of nacht, waar dan ook alles is vloeiend boven de 120fps. Morgen weer verder en dan begint mijn week Hogwarts vakantie. Op naar alles ontdekken en doen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Voor de unforgivable curses, heb ik dan de deluxe edition nodig (vanwege het dark arts package), of is dat puur de mount, wat cosmetische zooi en een arena om te oefenen?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ok, leuk spel inderdaad ^^. Heb 3 uurtjes kunnen spelen in totaal. Ziet er werkelijk waar schitterend uit. Speel op PC met alles op ultra. Ik heb echt totaal geen performance problemen. (ryzen 5800x3d/rx6900xt/32gb).

Vrijdag pas weer tijd om te spelen, ben dan ook vrij :D. Veel plezier allen die wel lekker lang door kunnen spelen (zonder problemen). Hopelijk snel patches etc. voor mensen die wel problemen ervaren.

[ Voor 8% gewijzigd door Diversity op 08-02-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Frez schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:42:

En de RTX options is het niet?

Wel vervelend dan ja. Maar merk je dat echt erg dan 60-70 FPS? is toch alsnog erg soepel lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Speel de game zelf niet maar lees er wel over (reddit etc) en misschien breng ik oud nieuws maar voor de zekerheid,..

Blijkbaar zijn er personen die de game zoveel mogelijk spoilen.

Op reddit al het een en ander gelezen qua end game spoilers en blijkbaar zijn er ook idioten die anderen in een chat uitnodigen en vervolgens spoilen.

Voorzichtig zijn dus met het lezen over de game.

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 08-02-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:16
TheHamQuestion schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:05:
[...]

Ik speel op een 1050TI op mijn televisie. Game geeft alles op Low aan.

Game speelt soepeler dan verwacht en de low instellingen heb ik zelf nog geen problemen mee ervaren dat het er slecht uit ziet. Sommige Cutscenes waren wel een beetje haperig maar dat heb ik nog niet ervaren tijdens het spelen.
Volgens mij is een gtx960 vergelijkbaar met een 1050ti. Dan zou zelfs ik met mijn huidige videokaart vooruit kunnen. De processor daarintegen :( (i3-6100)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb na werk de game gestart en ben net pas gestopt. In elke ruimte waar je komt kijk je toch even rond wat er allemaal staat of hangt. De sfeer is gewoon goed te voelen! Ik heb er ruim 7 uur in zitten tot nu, maar ik heb het gevoel dat ik nog in het begin ben.

Niet echt een spoiler, maar ik zet 'm toch even in een spoiler tag.
spoiler:
Vanavond geduelleerd tegen drie studenten (2 vs 3). Met de game op moeilijk vond ik het toch nog best wel pittig om ze te verslaan. Waarschijnlijk zo'n 5x verloren. En toen... kwam ik erachter dat je offensive en defensive punten krijgt met het dragen van bepaalde kleding. En toen was het opeens veel beter te doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:37:
Ik heb na werk de game gestart en ben net pas gestopt. In elke ruimte waar je komt kijk je toch even rond wat er allemaal staat of hangt. De sfeer is gewoon goed te voelen! Ik heb er ruim 7 uur in zitten tot nu, maar ik heb het gevoel dat ik nog in het begin ben.
[/spoiler]
Dit is zooo waar ja. elke kamer neem ik gewoon chill alles in me op. lekker rustig aan spelen en het bevalt me heerlijk. Eerste singleplayer die ik weer sinds tijden speel omdat ik altijd eigenlijk een mutliplayer gamer ben maar dit bevalt me echt mega goed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:37:

Niet echt een spoiler, maar ik zet 'm toch even in een spoiler tag.
spoiler:
Vanavond geduelleerd tegen drie studenten (2 vs 3). Met de game op moeilijk vond ik het toch nog best wel pittig om ze te verslaan. Waarschijnlijk zo'n 5x verloren. En toen... kwam ik erachter dat je offensive en defensive punten krijgt met het dragen van bepaalde kleding. En toen was het opeens veel beter te doen 8)7
Heb daar ook een paar keer moeten over doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:23
Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:16:
[...]

En de RTX options is het niet?

Wel vervelend dan ja. Maar merk je dat echt erg dan 60-70 FPS? is toch alsnog erg soepel lijkt mij.
Het is heel vreemd. An sich is 60-70 prima. Maar het zijn echt stotteringen. De hele beeld hapert dan even. Shader stutters? Geen idee. Maar het is duidelijk een game issue. Heb ook al geprobeerd met 60fps locked te spelen, ik hoef niet eens 100+ maar de stutters blijven met 60 locked bestaan.

Patches zullen dat wel oplossen. Maar ergens voelt het toch een beetje unfair en slecht gepland van de developer om de day one patch pas op 10 feb te releasen. Die had ook voor de 3 day early acces gewoon beschikbaar moeten zijn.

En nee rtx doe ik altijd uit. Dat is niet te doen in de meeste games met een 3080 en high fps.

[ Voor 5% gewijzigd door Frez op 08-02-2023 23:10 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:08:
[...]

Het is heel vreemd. An sich is 60-70 prima. Maar het zijn echt stotteringen. De hele beeld hapert dan even. Shader stutters? Geen idee. Maar het is duidelijk een game issue. Heb ook al geprobeerd met 60fps locked te spelen, ik hoef niet eens 100+ maar de stutters blijven met 60 locked bestaan.

Patches zullen dat wel oplossen. Maar ergens voelt het toch een beetje unfair en slecht gepland van de developer om de day one patch pas op 10 feb te releasen. Die had ook voor de 3 day early acces gewoon beschikbaar moeten zijn.

En nee rtx doe ik altijd uit. Dat is niet te doen in de meeste games met een 3080 en high fps.
Ik vermoed dat die 3 early days goede testresultaten opleveren om nog wat te tweaken aan die day one patch…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Er zijn 42 main quest. Ik zit iets voorbij de vliegles en zit er 24 uur in...
Dan nog de puzzels side quest en nog veel meer.... zelden lang geleden zo plezier te hebben met een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Wolverine9000 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:49:
[...]

Heb daar ook een paar keer moeten over doen...
Ik ook maar speel op hard dus het is dan wel echt even een aantal keer oefenen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wolverine9000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:48:
Er zijn 42 main quest. Ik zit iets voorbij de vliegles en zit er 24 uur in...
Dan nog de puzzels side quest en nog veel meer.... zelden lang geleden zo plezier te hebben met een game
Heftig, ik dacht dat ik al goed aan het rondneuzen was :p
Heb de eerste les net (gisteravond) gehad van vliegen en zit denk ik op 8 uur.

Aardig wat side quests gedaan en al rond gewandeld door bepaalde delen van de map zonder quest.
CHKYBSTRD schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 02:16:
[...]

Ik ook maar speel op hard dus het is dan wel echt even een aantal keer oefenen.
Defense/dodge in de gaten houden, dan is het redelijk easy.
Oh en de grond, soms krijg je cirkel om je heen. Dan ook even weg lopen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denk om de spoilertag mensen, voor veel anderen is de game nog niet eens uit ;)

Gisteren niet kunnen gamen, vandaag half dagje vrij dus ga er weer eens diep in duiken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 13:21
Kan je tijdens het spelen nog switchen van hard naar normal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:32:
Ik moet het zelf nog testen maar ik kwam de volgende tip tegen voor controller spelers:
  • Camera acceleration helemaal naar beneden.
  • Camera sensitivity helemaal omhoog.
De game zou dan veel soepeler moeten aanvoelen en een groot verschil maken. Morgen testen.
Gisteren ook dit ingesteld, wat een verschil!
Thanks voor de tip @Verwijderd _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:38
Lol @ de mensen met arachnofobie
Wel goed voor de exposure therapie :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Stantana schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:42:
[...]

Gisteren ook dit ingesteld, wat een verschil!
Thanks voor de tip @Verwijderd _/-\o_
Hmm, morgen ook maar is even instellen.

Enige minpunt dat ik tot nu heb voor de PS5 versie is het laden bij deuren... |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bertbelgie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:40:
Kan je tijdens het spelen nog switchen van hard naar normal?
Ja dit kan onder instellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IV7OTM5E1aFce6DgFOhSN0KExD8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ap6KmlrEhFtsw3UuuEZcnQxJ.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Sjurm schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 19:10:
Bleek inderdaad een fout te zijn bij Coolblue. Als het goed is komt hij nu wel morgen mijn kant op :)
Zin in dit weekend, zeker als ik alle enthousiaste berichten hier lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDR brightness is een instelling die een stuk lager mag. Ik kwam 9 tegen online maar dat vind ik te laag, zeker overdag. Ik kan wel aanraden om die lager te zetten dan default. Viel mij al op aan het begin met dat raam in de koets, dat was al even knijpen met de oogjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens een vreemde keus vind in de game is dat je aan het begin al 2 spells hebt met een eigen kleur in je spellbar. Wanneer je de spells gebruikte hebben de spelleffects de kleur van de ander. Onlogisch.

edit: zal wel te maken hebben met counteren van enemies. Dan weet je welke kleur je moet pakken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2023 10:06 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions