heeft dat het probleem opgelost?Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Hier idem. Verwijdert en maar opnieuw downloaden. Wat een gezeik
Ben hem ook maar opnieuw aan het downloaden tegen beter weten in. Waarschijnlijk helpt het niet maar tegen dan is hij mss hier wel vrij gegeven.
Erg vervelend maar hier gefrustreerd gaan reageren en schelden doe je niemand een plezier mee.
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 07-02-2023 19:46 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Mijn game was niet klikbaar na het verifyen maar restart van steam loste het gelukkig op.
Nu shaders aan het downloaden ingame. Dan mijn character aanmaken
zoo hyped dat we eindelijk kunnen spelen!
Nu shaders aan het downloaden ingame. Dan mijn character aanmaken
Hebben degene bij wie het niet werkt het via steam gekocht of 3e partij shops?
steamMNDutch schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:29:
Ik wel via steam ja maar net deed die het ook niet gelijk.MNDutch schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:29:
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2023 19:30 ]
Ik 3e partij (instant-gaming) andere via steam direct, allemaal zelfde melding.MNDutch schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:29:
Hahaha veel plezier iedereen, ik vraag een refund aan en ga wat anders doen. Wel de laatste keer dat ik bij een Steam een game koop. Wat schijtplatform is dat zeg.
Stay hungry, stay foolish!
Hier ligt het niet aan, dit is een probleem met de Steam servers..MNDutch schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:29:
Ik via 3de partij shopMNDutch schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:29:
Steam bleef stug volhouden dat de disk 0 bytes was na flinke tijd downloaden, leuke bug verwijderen en ook maar opnieuw downloaden, morgen een nieuwe dag
Dat is geen bug, dat heb ik ook.Markozv schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:31:
Steam bleef stug volhouden dat de disk 0 bytes was na flinke tijd downloaden, leuke bug verwijderen en ook maar opnieuw downloaden, morgen een nieuwe dag
Koop anders meteen even wat azijn. Niks mis met steam. Dat er nu wat gezeur is alleen maar omdat er teveel mensen tegelijk iets willen. Het is net een file op de snelweg. Neem aan dat jij ook niet je auto terug gebracht hebt.CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:30:
Hahaha veel plezier iedereen, ik vraag een refund aan en ga wat anders doen. Wel de laatste keer dat ik bij een Steam een game koop. Wat schijtplatform is dat zeg.
Rupsen, Rapsen.
Irrelevant.Astratuner schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:32:
3rd party key shop hier.
Ik geef 't voor nu ff op.. jammer weer.
Mja lijkt erop dat de steam servers gewoon niet snel genoeg zijn.
Wel geinig ik heb een RGB M/K en muismat van Razer.
Start direct bij het starten van de game blijkbaar een hogwarts legacy profiel op. Mooi profieltje
House colors die afwisselen etc. ben benieuwd wat er ingame gebeurd.
Wel geinig ik heb een RGB M/K en muismat van Razer.
Start direct bij het starten van de game blijkbaar een hogwarts legacy profiel op. Mooi profieltje
House colors die afwisselen etc. ben benieuwd wat er ingame gebeurd.
het is geen gezond gedrag van steam, vandaar bug. Als de servers de load niet aankunnen is de programmatuur en hardware niet goed
Op steam community gaat het ook helemaal los. ZO veel mensen die niks kunnen en zelfde meldingen hebben.
Ricardo niet zo bijdehand, het is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt op steam.Metian schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:32:
[...]
Koop anders meteen even wat azijn. Niks mis met steam. Dat er nu wat gezeur is alleen maar omdat er teveel mensen tegelijk iets willen. Het is net een file op de snelweg. Neem aan dat jij ook niet je auto terug gebracht hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door CHKYBSTRD op 07-02-2023 19:41 ]
Als al die mensen even een biertje pakken en rustig doen kan iedereen vanavond spelen.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
nu je het zegt...Dennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:35:
Als al die mensen even een biertje pakken en rustig doen kan iedereen vanavond spelen.
Die is al leeg toch?CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:35:
[...]
Ricardo niet zo bijdehand, het is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt op steam. Maar als je het leuk vindt kom ik dit weekend ff bij je langs met een bak azijn?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
https://realhosting.nl/helpdesk/wat-is-een-bug/ zucht, ga ergens anders trollenXtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:34:
Op steam community gaat het ook helemaal los. ZO veel mensen die niks kunnen en zelfde meldingen hebben.
het verbaast me eigenlijk dat nVidia nog geen game driver heeft?
Motion Blur, Chromatic Aberration en Film grain maar gelijk uitzetten.. snap niet dat ze dat er altijd default in doen . vooral film grain
Haha dat valt mij ook altijd op ja, triestRobinNL schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:07:
Dit laat ook zien dat we verwend zijn en we het gewoon goed hebben hier

Tot nu best goede performance. Stabiele fps van 60 op ultra.
3700x
5700xt
32 Gb ram
Edit: ohja qhd
3700x
5700xt
32 Gb ram
[ Voor 10% gewijzigd door luxzenburcht op 07-02-2023 19:38 ]
Net mn vriendin vanuit het werk een snelcursus game-pc en Steam gegeven via whatsapp. Als t goed is staat de download aan.
Morgen de hele dag vrij !! Enige minpunt is dat de cv monteur er om 8 uur staat. Wordt een kort nachtje. MOET en zal nog even spelen vanavond, al ben ik pas rond 11 thuis.
Ben zo benieuwd hoe die draait op een i7 13700, 3080 en ultrawide 1440p!
Morgen de hele dag vrij !! Enige minpunt is dat de cv monteur er om 8 uur staat. Wordt een kort nachtje. MOET en zal nog even spelen vanavond, al ben ik pas rond 11 thuis.
Ben zo benieuwd hoe die draait op een i7 13700, 3080 en ultrawide 1440p!
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
:strip_exif()/f/image/3Sg1Tsu5qbKovboLCRFtiTuw.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu wachten tot Avalanche Software’s Twitch Channel live gaat voor die laatste reward..
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2023 19:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Okay ik moet zeggen dat de menu's echt dikke prima zijn voor mouse keyboard. had verwacht dat het heel erg console orientated is. maar je kan alles in principe gewoon met je keyboard of muis goed en snel navigeren.
Thanks, ik ben heel erg benieuwd naar meer van dit soort PC bevindingen!Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:43:
Okay ik moet zeggen dat de menu's echt dikke prima zijn voor mouse keyboard. had verwacht dat het heel erg console orientated is. maar je kan alles in principe gewoon met je keyboard of muis goed en snel navigeren.
heeft de game een 60fps lock?luxzenburcht schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:37:
Tot nu best goede performance. Stabiele fps van 60 op ultra.
3700x
5700xt
32 Gb ram
if you already preloaded, it is actually not downloading, it is decoding a huge 70G archive on your PC
steam preload files into an encrypted archives that lives in depotcache folder in your steam library. once the deadline is past it is simply decoding them, so let it cook, relax and sit back it shoudl be available in a couple hours depending on how fast your PC can decode those 70GB archives
You can find the encrypted data here: C:\Program Files (x86)\Steam\depotcache
It just takes ages for 70gb to decode. Be patient. Depending on your pc if you have it installed on a nvme or SSD, takes about 20-30min.
steam preload files into an encrypted archives that lives in depotcache folder in your steam library. once the deadline is past it is simply decoding them, so let it cook, relax and sit back it shoudl be available in a couple hours depending on how fast your PC can decode those 70GB archives
You can find the encrypted data here: C:\Program Files (x86)\Steam\depotcache
It just takes ages for 70gb to decode. Be patient. Depending on your pc if you have it installed on a nvme or SSD, takes about 20-30min.
Nee ik heb hem op 144 ingesteld.
Ondanks dat er geen achievement achter dfificulty zit ga ik het toch op Hard spelen
denk dat het de play experience nog beter maakt.
Vsync en een variabele framerate van 30 tot 360 fps hier.
Vsync staat hier aan met 60 fps. Iets met energieprijzen

Is er trouwens al bekend wanneer die stream van Avalanche Software’s ingehaald gaat worden voor die drops?
want het laatste wat ik nog weet is dat ze geen geluid hadden en toen plotseling offline gingen van Twitch, maar heb nergens meer wat van hun gelezen of gehoord sinds dien
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die van mij is al binnen. Ze zijn 20 minuten later alsnog goed online gekomen.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:52:
Is er trouwens al bekend wanneer die stream van Avalanche Software’s ingehaald gaat worden voor die drops?want het laatste wat ik nog weet is dat ze geen geluid hadden en toen plotseling offline gingen van Twitch, maar heb nergens meer wat van hun gelezen of gehoord sinds dien
[ Voor 5% gewijzigd door CHKYBSTRD op 07-02-2023 19:52 ]
Op dit soort dagen compenseert dat wel weer de CV die een stuk lager kan.luxzenburcht schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:49:
[...]
Vsync en een variabele framerate van 30 tot 360 fps hier.
Vsync staat hier aan met 60 fps. Iets met energieprijzen.
Als je EDSF speler bent ipv wasd is het wel even werken om alles om te zetten, geen idee wat alles precies doet, er is weinig tot geen uitleg. Hopen dat er geen hardcoded keys zijn, zoals met iets te veel ports tegenwoordig.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:43:
Vrijdag 10/02 om 17u00 NL tijd.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:52:
Is er trouwens al bekend wanneer die stream van Avalanche Software’s ingehaald gaat worden voor die drops?want het laatste wat ik nog weet is dat ze geen geluid hadden en toen plotseling offline gingen van Twitch, maar heb nergens meer wat van hun gelezen of gehoord sinds dien
Hoe dan? Ze zijn ja toen offline gegaan en hebben geen eens lang lopen streamen omdat ze geen geluid hadden
Bij mij will die nog steeds niet uitpakken... "App not released"

Daarna weer online gekomen en na 20 minuten was die binnen.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:53:
[...]
Hoe dan? Ze zijn ja toen offline gegaan en hebben geen eens lang lopen streamen omdat ze geen geluid hadden
Zelfs na opnieuw downloaden en installeren niets
Nee je kan alles aanpassenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:52:
[...]
Op dit soort dagen compenseert dat wel weer de CV die een stuk lager kan.
[...]
Als je EDSF speler bent ipv wasd is het wel even werken om alles om te zetten, geen idee wat alles precies doet, er is weinig tot geen uitleg. Hopen dat er geen hardcoded keys zijn, zoals met iets te veel ports tegenwoordig.
Netjes dat wist ik niet, dan Vrijdag maar even binnenslepenCHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:53:
[...]
Daarna weer online gekomen en na 20 minuten was die binnen.
Mijn vrouw zit in een youtube live stream over de release en daar had iemand het over een issue met het vrijgeven van de Steamkeys vanuit WB, er zou aan gewerkt worden.Robi schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:53:
Bij mij will die nog steeds niet uitpakken... "App not released"
Maar klinkt dus een beetje als overloaded.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wel opletten dat je alleen de Avalanche stream aanzet. Omdat ik twee streams aan had staan telde die van Avalanche niet mee.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:54:
[...]
Netjes dat wist ik niet, dan Vrijdag maar even binnenslepen
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Lees op reddit dat de cutscenes niet in ultrawide zijn. Dat is wederom een teleurstelling.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Zal erop letten, ben gelukkig altijd om 16:45 thuis dus mooi op tijd voor de streambatumulia schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:55:
[...]
Wel opletten dat je alleen de Avalanche stream aanzet. Omdat ik twee streams aan had staan telde die van Avalanche niet mee.
Zo stil hier iedereen aan het gamen ineens?
Hier trouwens na een herinstallatie ook nog steeds niet actief. Heb wel de deluxe versie maar geeft aan "App not released"
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Package voor non-Steam aankopen is nog niet ge-update volgens SteamDB:
https://steamdb.info/app/990080/subs/
De Steam package is een uur geleden ge-update, de reseller package 15 dagen geleden voor het laatst...
De Steam package is een uur geleden ge-update, de reseller package 15 dagen geleden voor het laatst...
[ Voor 32% gewijzigd door fabianspoelman op 07-02-2023 20:03 ]
Misschien even een message onderaan toevoegen ? dat steam problemen heeft met die decrypt keys en iederen gewoon geduld moet hebben ?
@G_Dragon dragon
@G_Dragon dragon
Ik kan dit beamen, zelf toen ze weer online gingen alleen de Avalanche stream aangezet en ik heb nu net mijn laatste binnenbatumulia schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:55:
Wel opletten dat je alleen de Avalanche stream aanzet. Omdat ik twee streams aan had staan telde die van Avalanche niet mee.
/f/image/3kxX5r0KM1jzjJDll1Y3Ra80.png?f=fotoalbum_large)
Heb via steam gekocht en ook niks nog..fabianspoelman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:02:
Heeft denk ik weinig zin totdat het officieel ergens bevestigd word.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:03:
Misschien even een message onderaan toevoegen ? dat steam problemen heeft met die decrypt keys en iederen gewoon geduld moet hebben ?
@G_Dragon dragon
Goed idee, @Geronimous ?Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:03:
@G_Dragon dragon
Die RGB profielen zijn wel cool =p in combat vliegt ook de kleur van je spell over je keyboard heen haha
We wachten rustig af.
Probeer het af en toe en anders speel ik ‘m morgen/overmorgen/vrijdag wel
Dit lees ik idd ook op andere plekken. Het lijkt volgens hen aan de kant van WB te zitten en niet van Steam.fabianspoelman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:02:
If we look at the Steam Store package (https://steamdb.info/sub/757087/info/) we see they set ReleaseStateOverride=released at 17:55 UK time.
If we look at the third-party key unlock package (https://steamdb.info/sub/822364/info/) we see it hasn't been updated since 24th Jan and doesn't have that released status.
Somebody (presumably WB) just needs to get that changed.
We are very sorry that customers who have purchased and preloaded Hogwarts Legacy Deluxe are unable to play their game at this time. We are currently working with Warner Bros, & Steam to understand how we can rectify this issue as soon as possible.
— Green Man Gaming (@GreenManGaming) 7 februari 2023
[ Voor 34% gewijzigd door RobinNL op 07-02-2023 20:10 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Wat is het toch een geweldig spel, de controls en de combat maken het nog zoveel mooier! Ben even een uurtje het verboden bos ingeweest en daar moet je echt wel vechten voor je leven, vooral als je de moeilijkheidsgraad op hard hebt staan. Gelukkig vallen de spinnen in dit spel mee als ze vergelijkt met Grounded, waar @uchiha tijntje mij vaak genoeg heeft horen gillen.
Weetje wat deze game nodig heeft? Een fotomodus, want ik wil mooie shots maken tijdens combat en dat lukt me nu niet.
Weetje wat deze game nodig heeft? Een fotomodus, want ik wil mooie shots maken tijdens combat en dat lukt me nu niet.
Nou, we kunnen opnieuw, Truusje Turfsteker 1.0 kwam in-game een stuk minder goed uit de verf dan in de character creation en het duurt wel even voor je weer de game af kan sluiten en in windows/muis/gpu settings kan wijzigen.
Moeten de beelden niet nog even achter een spoiler oid zodat iedereen dat voor t eerst kan ervaren zo vlak na de launch?G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:09:
Wat is het toch een geweldig spel, de controls en de combat maken het nog zoveel mooier! Ben even een uurtje het verboden bos ingeweest en daar moet je echt wel vechten voor je leven, vooral als je de moeilijkheidsgraad op hard hebt staan. Gelukkig vallen de spinnen in dit spel mee als ze vergelijkt met Grounded, waar @uchiha tijntje mij vaak genoeg heeft horen gillen.
[ Voor 62% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-02-2023 20:10 ]
Ik ben zo ver nog niet. Ik heb tijd en verken alles grondig. Te grondig denk ik....G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:09:
Nou, we kunnen opnieuw, Truusje Turfsteker 1.0 kwam in-game een stuk minder goed uit de verf dan in de character creation en het duurt wel even voor je weer de game af kan sluiten en in windows/muis/gpu settings kan wijzigen.
spoiler:
Als het goed is kun je dit later nog aanpassen..
Gedaan, ging er nu wel vanuit dat het al kon omdat early acces is begonnen sorryA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:09:
[...]
Moeten de beelden niet nog even achter een spoiler oid zodat iedereen dat voor t eerst kan ervaren zo vlak na de launch?
Kan je op console die filmgrain uitzetten ? vind het het echt verslechteren qua graphics.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:09:
spoiler:
Verwijderd
Haha hier ook, ieder hoekje in Hogwarts ben ik grondig aan het onderzoeken onderweg naar de eerste questen. Ik hou wel van dat verzamelen en op je gemak rond kijken.Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:10:
[...]
Ik ben zo ver nog niet. Ik heb tijd en verken alles grondig. Te grondig denk ik....
Blij dat ik de game gekocht heb.
Zelfde issue hier nog steeds. 3 keer opnieuw gedownload, download cache verwijderd. Maar nog steeds niks.batumulia schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:02:
Hier trouwens na een herinstallatie ook nog steeds niet actief. Heb wel de deluxe versie maar geeft aan "App not released"
We're aware of the issue, seems Warner are having some tech issues getting the Deluxe Access going. Hopefully this will be resolved shortly. We have no control over this sadly.
We have reached out to Warner to resolve this and hope to have a response soon.
--------------------
It affects all partners with keys it seems, we've reached out to the publisher to resolve this and it's our top priority at the moment.
--------------------
It affects all partners with keys it seems, we've reached out to the publisher to resolve this and it's our top priority at the moment.
Je bent niet alleen, amuseer mij rotVerwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:19:
[...]
Haha hier ook, ieder hoekje in Hogwarts ben ik grondig aan het onderzoeken onderweg naar de eerste questen. Ik hou wel van dat verzamelen en op je gemak rond kijken.
Blij dat ik de game gekocht heb.
Blijkbaar moet er in de steam DB nog een batch unlocked worden en is jou key daar eentje van (ook die van mij en van vele andere) Het enige wat je kan doen is wachten en geduldig zijn en hopen dat we vanavond kunnen spelen.SaintsMask schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:20:
[...]
Zelfde issue hier nog steeds. 3 keer opnieuw gedownload, download cache verwijderd. Maar nog steeds niks.
Check de settings.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:14:
[...]
Kan je op console die filmgrain uitzetten ? vind het het echt verslechteren qua graphics.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja zelf op PC uitgezet maar in die screenshots die Gdragon poste lijkt het aan te staan en weet dat hij op console speelt. vandaar de vraag
Bullshit, meerdere mensen met aankopen van Steam direct die ook issues hebben.Astratuner schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:20:
We're aware of the issue, seems Warner are having some tech issues getting the Deluxe Access going. Hopefully this will be resolved shortly. We have no control over this sadly.
--------------------
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:14:
[...]
Kan je op console die filmgrain uitzetten ? vind het het echt verslechteren qua graphics.
:strip_exif()/f/image/oQmpM3KXuiSPEYnFuj4cPFFN.jpg?f=fotoalbum_large)
Zet die onderste eens heel gauw uit!
Ik heb met Steam nu dat hij aan het uitpakken is,dat is nieuw voor mij!
Hier ook unpacking, thank fuck..valermos schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:26:
Ik heb met Steam nu dat hij aan het uitpakken is,dat is nieuw voor mij!
V DoneRicmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:26:
[...]
Zet die onderste eens heel gauw uit!gaat het een stuk beter van uit zien haha
Weet niet of iemand dit al gepost heeft. Maar voor diegene die nog steeds niet kunnen spelen en het spel nog steeds staat als: App nog niet op de markt, ondanks al gepre-downloaded.
https://www.reddit.com/r/...e_game_for_key_purchases/
Een beetje liefde ook, want je hebt het toch niet in de handWolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:27:
Beetje geduld helpt altijd
Stond bij mij ook op on. Effe rap uitgezet
JA BETRAPTWolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:29:
[...]
Stond bij mij ook op on. Effe rap uitgezet
Yes, zie het laatste gepinde berichtXtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:29:
Weet niet of iemand dit al gepost heeft. Maar voor diegene die nog steeds niet kunnen spelen en het spel nog steeds staat als: App nog niet op de markt, ondanks al gepre-downloaded.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Moest wel even steam herstarten maar het unpackt eindelijk. Heeft nu ook wel genoeg over de steam problemen gegaan lijkt mij
Yep weer steam herstart en nu doet ie het wel. Halleluja, avond voorbij, dus we gaan weer naar bed, morgen weer vroeg op
Hier ook een bevestiging vanaf mijn kant. Na het opnieuw opstarten van Steam is ie begonnen met uitpakken.Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:30:
[...]
Yep weer steam herstart en nu doet ie het wel. Halleluja, avond voorbij, dus we gaan weer naar bed, morgen weer vroeg op
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions