Zie helemaal niks staan helaasZalaroth schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:18:
Ik zie het gewoon. Zit op 56%
https://www.twitch.tv/drops/inventory
Bij mij ligt de stream eruit en op de chat lees je dat iedereen geen drop heeft.
Stay hungry, stay foolish!
voor wat betreft de gewone drops kan je op: https://www.twitch.tv/drops/inventoryG_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:17:
Eerlijk gezegd zie ik geen eens wat staan bij drops en beloningen als ik erop klik, hmm..
je progress zien. Dar werkt hier in elk geval.
De exclusieve staat wel bij de campagne, maar (nog?) niet hierbij.
Edit: ze zijn aan het rebooten, stream zal zo wel weer online komen.
[ Voor 8% gewijzigd door MisterEagle op 07-02-2023 17:20 ]
Nu ik een andere stream gestart heb , zie ik ineens progress bars inderdaad!
Due to some technical difficulties, the stream will be restarted shortly. Stay tuned, we'll be right back! https://t.co/kFWAyzaqmy
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 7 februari 2023
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je kunt zo te zien ook drops halen bij andere kanalen die meedoen. Merlin's robe alleen via Avalanche.
Ik heb aan dit soort gedoe wel een schurfthekel; bepaalde cosmetics voor een groot publiek uitsluiten via promoacties of stream-drops. Neem bijvoorbeeld Call of Duty, waar je exclusief een ingame ghillie suit kon krijgen als je in de VS fysiek een pakje worstjes kocht...
Ik heb aan dit soort gedoe wel een schurfthekel; bepaalde cosmetics voor een groot publiek uitsluiten via promoacties of stream-drops. Neem bijvoorbeeld Call of Duty, waar je exclusief een ingame ghillie suit kon krijgen als je in de VS fysiek een pakje worstjes kocht...
[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2023 17:27 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
83% hier van de eerste item. Draait vrolijk bij 1 streamer (duitser) gaat goed terwijl de stream op me werk pc draait.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
de stream van XQC werkt iig met die drops.
Nice! Ik weet niet of ik heet aan durf, PSN lijkt niet normaal te functioneren. Ik kan de store nauwelijks laden en heb om te testen een f2p game download gestart en die zit al enkele minuten vast op ‘calculating’ en wil niet eens beginnen.
Voor de duidelijkheid. Als je dit ziet in je user menu, is Twitch drops enabled op het kanaal. Je krijgt van te voren ook een notificatie ervan te zien als goed is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZATH8CPUxz7vr9EComciYmbL.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 07-02-2023 17:32 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is dat Twitch ook voor PS5? Heb er nog nooit van gehoord?
(Maar ik doe dan ook met name single player, casual een paar uurtjes per week/maand).
En als ik dat aanmaak/open zet. Krijg ik dan sowieso iets? Of is dat loten? Kopen? Geluk hebben?
(Maar ik doe dan ook met name single player, casual een paar uurtjes per week/maand).
En als ik dat aanmaak/open zet. Krijg ik dan sowieso iets? Of is dat loten? Kopen? Geluk hebben?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
ik neem aan van wel, mits je op de ps5 ook je wb gaming account linked. (en die weer aan twitch)Dennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:33:
Alle instructies staan op deze pagina:Dennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:33:
https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-drops
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
De eerste is binnen. 2e is al op 8%
Nee, is aanmaken, Twitch account linken met je ps5/wb account en openzetten.Dennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:33:
stream is weer live, maar hapert enorm en nog steeds geen audio 
Edit, voor wat betreft de reguliere drops. Het lijkt erop dat je inderdaad moet claimen voordat hij door loopt naar de volgende. Vergeet dus niet elke 30 minuten even op die knop te drukken
Edit 2: stream is weer offline
Edit, voor wat betreft de reguliere drops. Het lijkt erop dat je inderdaad moet claimen voordat hij door loopt naar de volgende. Vergeet dus niet elke 30 minuten even op die knop te drukken
Edit 2: stream is weer offline
[ Voor 66% gewijzigd door MisterEagle op 07-02-2023 17:37 ]
Dank, zo eens naar kijken.
Beetje de trant van. We doen geen micro transacties. Maaaaaar we willen wel je gegevens zodat we alsnog geld verdienen.
En twitch zal vast ads hebben waar ook geld aan hangt
Dus micro transacties met data.
Beetje de trant van. We doen geen micro transacties. Maaaaaar we willen wel je gegevens zodat we alsnog geld verdienen.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Als je alleen voor de exclusieve robe gaat via de developer dan heb je geen ads in elk geval. Bij reguliere streamers wel inderdaadDennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:36:
Dank, zo eens naar kijken.
Stream weer offline. Stress niveau bij Avalance is over 9000!

Overigens een andere vraag tussendoor die ik in het topic nog niet voorbij had zien komen. Vannacht had ik de game ge-preload. Ik dacht te zien dat het ging om 80gb download maar bij 69.9 is deze gestopt. Nu zie ik alleen staan dat de app niet op de markt is.
Krijg ik nou straks nog 11gb te downloaden of is die wel geinstalleerd en komt er alleen een stukje om het te starten?
Krijg ik nou straks nog 11gb te downloaden of is die wel geinstalleerd en komt er alleen een stukje om het te starten?
Bij mij zelfs op 69.6gb. Ik denk om 1900 het laatste gedeelte om te unlocken.MisterEagle schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:41:
Overigens een andere vraag tussendoor die ik in het topic nog niet voorbij had zien komen. Vannacht had ik de game ge-preload. Ik dacht te zien dat het ging om 80gb download maar bij 69.9 is deze gestopt. Nu zie ik alleen staan dat de app niet op de markt is.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
hm maar wel speelbaar geloof ik, een collega van me heeft vanmorgen gewoon gespeeld ?batumulia schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:43:
[...]
Bij mij zelfs op 69.6gb. Ik denk om 1900 het laatste gedeelte om te unlocken.
Stream van Avalanche loopt eindelijk lekker.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Niet op PC dan lijkt me..demokert schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:44:
[...]
hm maar wel speelbaar geloof ik, een collega van me heeft vanmorgen gewoon gespeeld ?
En @batumulia je hebt gelijk, 69,6 inderdaad bij mij ook.
Misschien unlockt met een New-Zealand VPN? Hier is tie nog niet actief in ieder geval. Consoles kunnen al even los geloof ik.demokert schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:44:
[...]
hm maar wel speelbaar geloof ik, een collega van me heeft vanmorgen gewoon gespeeld ?
Nee gewoon NL PSN account.batumulia schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:45:
[...]
Misschien unlockt met een New-Zealand VPN? Hier is tie nog niet actief in ieder geval. Consoles kunnen al even los geloof ik.
Nee gewoon NL PSN account.MisterEagle schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:44:
[...]
Niet op PC dan lijkt me..
En @batumulia je hebt gelijk, 69,6 inderdaad bij mij ook.
Consoles mogen inderdaad al sinds middernacht.
Twitch drops op avalanche stream is gefixed.
Eindelijk thuis, direct de download op Steam aangezet. 78mb/s ipv de 62,5mb/s die ik had geschat
Game is vanaf de start binnen 15-20 minuten binnen.
Twitch livestream ook gelijk aangezet voor de drops. Straks even alle berichten hier doorlezen, eten en daarna eindelijk spelen
Twitch livestream ook gelijk aangezet voor de drops. Straks even alle berichten hier doorlezen, eten en daarna eindelijk spelen

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Zie ik ook in het kanaal, maar er verschijnt niets in mijn inventory ? of uberhaupt voortgangZeror schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:52:
En op moment van verzenden, nu komt ie erbij...
[ Voor 9% gewijzigd door demokert op 07-02-2023 17:57 ]
Na zojuist een refresh op de stream heb ik hier nu voortgang:demokert schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:57:
[...]
Zie ik ook in het kanaal, maar er verschijnt niets in mijn inventory ? of uberhaupt voortgang
En op moment van verzenden, nu komt ie erbij...
https://www.twitch.tv/drops/inventory
En hoe is de game zelf?
16 x sunpower 430wp
Zo item 2 ook binnen, item 3 al bezig. Gaat snel zo met twitch.
Benieuwd hoe het staat in game
Benieuwd hoe het staat in game
Vraagje.. Misschien is het al benoemd in dit topic, maar is het nog mogelijk om vandaag HL aan te schaffen en meteen te spelen?
Mits je de deluxe editie koopt wel. Overigens op PC pas over 49 minuten.jurrien1989 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:10:
Vraagje.. Misschien is het al benoemd in dit topic, maar is het nog mogelijk om vandaag HL aan te schaffen en meteen te spelen?
We hebben de cloak en tegelijk doe je mee voor de andere claims
Zijn er al reviews bekend van de PC-versie? En waar kan ik deze het beste/goedkoopste halen?
85 euro... Nah, die extraatjes zijn me geen 30 euro meer waard. Ik wacht wel geduldigG_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:52:
[...]
Auw... Koop anders de Deluxe Editie? Dan kan je vanavond spelen
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Met de minste eigen inzet is dit zelf zo gevonden...jurrien1989 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:22:
Zijn er al reviews bekend van de PC-versie? En waar kan ik deze het beste/goedkoopste halen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Ondanks dat ik weinig interesse heb in Harry Potter (heb met moeite de eerste twee films afgekeken
), spreekt deze game mij wel ontzettend aan. Het ziet er erg tof uit en Hogwarts ontdekken lijkt mij ook erg gaaf. Maar magie is helaas niet helemaal mijn thema. Ga de game dit weekend wel bij een vriend spelen, ben benieuwd of ik mij daaroverheen kan zetten.
Andere niet HP-fans die deze game kunnen waarderen?
Andere niet HP-fans die deze game kunnen waarderen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2023 18:41 ]
Oke zoon nu naar bed brengen en dan zit ik er klaar voor haha. Vrouw is lekker de hort op dus branden zo eindelijk los!
lekker dan, 50% behaald terwijl ik van a tot z de stream heb bekeken.Zeror schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:52:
Kan je die drop van Avalance nog steeds krijgen ?
Ik heb helemaal niks terwijl stream gewoon open stond. Vermoedelijk omdat ie nog bezig was met een andere drop van Hogwarts Legacy in een andere stream. Was ondertussen even eten, dus heb het verder niet in de gaten gehouden.rejer schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:52:
[...]
lekker dan, 50% behaald terwijl ik van a tot z de stream heb bekeken.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 07-02-2023 18:54 ]
Ja, kijk maar hier: https://www.twitch.tv/drops/campaignsFerio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:53:
Komende dagen gaan ze weer streamen als ik het goed heb.di 7 feb. 17:00 - za 25 feb. 09:00 CET
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
alleen live?RobinNL schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:56:
[...]
Ja, kijk maar hier: https://www.twitch.tv/drops/campaigns
[...]
Komende dagen gaan ze weer streamen als ik het goed heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 07-02-2023 18:59 ]
kan niet spelen op steam....
Drops krijg je uiteraard enkel met livestreams.
Heb geduld, het is net 19:01uCHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:01:
Geef het 5 minCHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:01:
geduld... geduld.... zit de hele middag al te wachten...
Ff steam herstarten, unpacking hier.
Ja hier nog 1CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:02:
geduld... geduld.... zit de hele middag al te wachten...
bij mij nog steeds niks hoor
Hier zowel op de Steam Deck als PC 0 teken van leven.. zucht. Lost Ark all over again.
Nope ik refresh als een malle. Denk dat halve wereld dat ook al doet ppffffCHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:04:
bij mij nog steeds niks hoor
Ik moet de game opnieuw installeren
Had hem op een non-ssd hardeschijf geinstalleerd ipv m'n game ssd. Nog even wachten dus....

Had hem op een non-ssd hardeschijf geinstalleerd ipv m'n game ssd. Nog even wachten dus....
Helaas nog steeds niks. Nog steeds app niet op de markt ppffff
[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-02-2023 19:06 ]
Bij downloads is ie nu bezig als het goed is na een restartXtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:06:
[...]
Vreemd, hier nog 4 minuten te gaan.Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:06:
[...]
Geef het even 15 minuten. De halve wereld zit te refreshen op Steam 
Dit laat ook zien dat we verwend zijn en we het gewoon goed hebben hier
Dit laat ook zien dat we verwend zijn en we het gewoon goed hebben hier
Al 2 x steam herstart. Helaas nog steeds dezelfde melding. Pre-load wel al gedaan, maar hij moet de rest doen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:06:
[...]
Bij downloads is ie nu bezig als het goed is na een restart
Dubbel gechecked maar toch:
Hogwarts Legacy: digitale deluxe-editie
Beschikbaar 10 feb 2023
Je hebt dit spel al
[ Voor 16% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-02-2023 19:09 ]
Hier is die nu aan het uitpakken. Mooi getimed. Even de kleine knul op bed leggen en dan op naar hogwarts
niks hierMisterEagle schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:09:
Hier is die nu aan het uitpakken. Mooi getimed. Even de kleine knul op bed leggen en dan op naar hogwarts
Ik geef 't voorlopig even op.. PCMR my ass iig weer. Have fun mensen waarbij 't wel lukt.
Ja, hij moet even de bestanden uitpakken, lijkt hier in totaal iets van 8 minuten te kosten. Of ie daarna start is nog een tweede, zover ben ik ook nog niet.Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:08:
[...]
Al 2 x steam herstart. Helaas nog steeds dezelfde melding. Pre-load wel al gedaan, maar hij moet de rest doen.
Meh, heb de deluxe versie maar mn "spelen"button in Steam blijft grijs. Sad
Alleen de melding dat ie vanaf de 10de beschikbaar is,.
[ Voor 27% gewijzigd door KwepsjIrrpel op 07-02-2023 19:11 ]
Ik heb overigens niets gerefreshed oid, ook geen game runnend via steam. De rest is vanzelf binnengehaald en nu aan het uitpakken dus. Maar dat duurt ook best even zo te zien (18 min resterend) en ik heb best een fatsoenlijke pc dus geen idee waar dat dan weer aan ligt. (er wordt niets meer gedownload namelijk)
Niks met steam gedaan en is paar minuten geleden vanzelf uit gaan pakken. Geduld is een schone zaak mensen.
Mogelijk langer de 10e want ze zeiden al dat ze de stream dan wat verlengen miss om die drops nog te claimen.
De overige 4 drops zijn allemaal gewoon te behalen voor 3 weken lang op elke stream die drops enabled heeft voor Hogwarts Legacy
Ja maar alleen 10 feb 17:00 - 18:30 ong. zelfde als vandaag. Je progressie blijft van vandaag bewaard.Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:53:
Mogelijk langer de 10e want ze zeiden al dat ze de stream dan wat verlengen miss om die drops nog te claimen.
De overige 4 drops zijn allemaal gewoon te behalen voor 3 weken lang op elke stream die drops enabled heeft voor Hogwarts Legacy
Haha, hier hetzelfde. Klaar met uitpakken maar geen speelknop.KwepsjIrrpel schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:10:
Meh, heb de deluxe versie maar mn "spelen"button in Steam blijft grijs. Sad
Hier idem. Steam al 3 x herstart nu maar nog steeds het laatste gedeelte downloaden zodat ie unlocked om te spelen doet ie niet.KwepsjIrrpel schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:10:
Meh, heb de deluxe versie maar mn "spelen"button in Steam blijft grijs. Sad![]()
Er is niemand geloof ik, die nu met een PC speelt als ik het zo lees.Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:12:
[...]
Hier idem. Steam al 3 x herstart nu maar nog steeds het laatste gedeelte downloaden zodat ie unlocked om te spelen doet ie niet.
Hier ook aan het uitpakken. Nog 7 min. Benieuwd of het daarna wat wil gaan doen.
Daar betaal je dan extra voor haha over een uurtje nog maar eens proberen dan!
Na het uitpakken verscheen de play button en ik ben los, het kán dus wel.
edit: preparing shaders idd
[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-02-2023 19:14 ]
Hij werkt, nogmaals steam herstart. Preparing shaders....
Echt?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:14:
Hier nog grijs en 10 februari..
Ah men, have fun!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:14:
Verwijderd
Je moet Steam even afsluiten en daarna Steam opnieuw opstarten. Hier ben ik aan het uitpakken.
Ja echt al meerdere malen gedaan, tevens mn pc ook hahaVerwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:16:
Je moet Steam even afsluiten en daarna Steam opnieuw opstarten. Hier ben ik aan het uitpakken.
Hier idem. Verwijdert en maar opnieuw downloaden. Wat een gezeikEvernote schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:16:
Download 'm wel opnieuw..
Werkte wel destijds met RDR2.Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Hier idem. Verwijdert en maar opnieuw downloaden. Wat een gezeik
Ga dit ook maar doen, is gelukkig maar 70Gb hahaXtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Hier idem. Verwijdert en maar opnieuw downloaden. Wat een gezeik
Hier nu klaar met uitpakken. Moet daarna nog 8 min. wachten op verifying. Wat een systeem.
Oke, eerst hoop menu's door en rebinds.
De benchmark geeft aan voor 10700k oc @ 4,9 ghz allcore, 16 gb ram, en 1080 ti in elk geval high settings aan, valt me nog alles mee. Graphische opties vallen tegen, post-processing kan niet uit lijkt het, dat belooft wat met blur, ao, lens flares en AA.
TAA kan niet uit, alleen op Low
De benchmark geeft aan voor 10700k oc @ 4,9 ghz allcore, 16 gb ram, en 1080 ti in elk geval high settings aan, valt me nog alles mee. Graphische opties vallen tegen, post-processing kan niet uit lijkt het, dat belooft wat met blur, ao, lens flares en AA.
TAA kan niet uit, alleen op Low

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-02-2023 19:23 ]
Bij Lost Ark hadden heel veel mensen dit ook, Steam kan het niet aan en geeft de encryptiesleutels niet snel genoeg vrij..CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:22:
2023 en dan dit soort shit moeten meemaken en er nog voor betalen ook.
/f/image/GFzaHuon0IuWnUVJ19Ev3z2w.png?f=fotoalbum_large)
Hier lijkt die ook klaar te zijn, dus het kan echt hoor! wellicht werkt t met een soort queue systeem en continu herstarten zet je steeds naar achteren? Ik heb helemaal niets gedaan verder qua herstarten oid.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 07-02-2023 19:43 ]
Groene play button na steam herstart.
[ Voor 34% gewijzigd door Septimamus op 07-02-2023 19:23 ]
Dus verwijderen en opnieuw downloaden of wat is dat de gouden tip?
Wisselvallig.Astratuner schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:23:
Bij RDR2 werkte het wel, dus zou hier ook best kunnen werken.
Als tig keer steam herstarten niet werkt, dan verwijderen en opnieuw downloaden en dan bidden tot de heilige maagd maria dat ie het daarna wel doet, want anders is steam mij flink aan het naaien zonder eerst het fatsoen te hebben mij uit eten te nemen.Astratuner schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:23:
Ben benieuwd of je ook de dark side van de force kan gebruiken!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Heb hem maar verwijderd. Ben nu opnieuw aan het downloaden. Nog 10 minuten.
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions