Bedankt. Jij ook! ik ben best moe, maar moet dit even checken!G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:52:
Nog 8 minuten mensen! Have fun, voor wie er nog wakker zijn en gaan spelen..
Geen dank, ik lig al in bed hahaRobvG schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:54:
[...]
Bedankt. Jij ook! ik ben best moe, maar moet dit even checken!
Want heb al 3 uur gespeeld vandaag, morgen weer een nieuwe kans
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch ook na de reviews maar de pre-order gedaan en over een minuut voor het slapen gaan even aan de slag. Hyped!
Its time to become a wizard or witch boys and girls!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb vier modes waar ik kan uit kiezen
Oh sereus? Ik alleen maar deze 3 (zie foto)Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:02:
Ik heb vier modes waar ik kan uit kiezen
:strip_exif()/f/image/81A9mDnzZsLl4zaVffG6umnu.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog maar 18 uur en 56 minuten tot ik me kan ergeren aan de PC port.
HF console players!
HF console players!
Ja heb nog ultra high performance ookG_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:03:
[...]
Oh sereus? Ik alleen maar deze 3 (zie foto)
[Afbeelding]
Ik heb het eerlijk gezegd wel te doen hoor met de pc gamers, want wat is dit toch best wel appart dat jullie zoveel langer moeten wachten en dan ook nog geen pre-load krijgen. Sterkte!Evernote schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:04:
Nog maar 18 uur en 56 minuten tot ik me kan ergeren aan de PC port.
HF console players!
Hoe dan?Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:05:
[...]
Ja heb nog ultra high performance ook
Geen idee. Heb natuurlijk de ultra high performance gekozen....
Correctie kan er vijf kiezen lolWolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:06:
[...]
Geen idee. Heb natuurlijk de ultra high performance gekozen....
:strip_exif()/f/image/rRTatRO0wg1PECZomkkWxTuL.jpg?f=fotoalbum_large)
In hoeverre maakt het uit welke school je kiest?
Misschien heeft dit te maken met VRR?Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:18:
[...]
Correctie kan er vijf kiezen lol[Afbeelding]
Hebben ze meerdere scholen dan? Dacht enkel Hogwarts.GluonC schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:19:
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Denk dat ie se de verschillende huizen bedoelt.Dennis1812 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:21:
[...]
Hebben ze meerdere scholen dan? Dacht enkel Hogwarts.
Maakt erg weinig uit in principe. Indien je helemaal niet bekend bent met harry potter kies je lekker wat het je meeste aan spreektGluonC schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:19:
Indien je het leuk vind kan je ook een test doen die je verteld bij welke je volgens de lore het beste past
Op https://www.wizardingworld.com/profile
Er zijn wat sidequests in je "house" te doen. en die verschillen wel iets per house maar het maakt over het algemeen qua spelen vrij weinig uit nee.
En dat heb ik😀 ale schermRaem schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:34:
[...]
Voor Balanced en HFR mode heb je een 120hz tv nodig.
Yay gelukkig nog wakker anders kwam ik er pas morgenavond achter hahaha. Download aangezet en nu lekker slapen.Tweakwondo schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 01:42:
steam heeft pre load!!!!
Zoo zin in!
En ben er uit. Begin met Gryffindor
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2023 01:45 ]
tot uw dienst.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 01:43:
[...]
Yay gelukkig nog wakker anders kwam ik er pas morgenavond achter hahaha. Download aangezet en nu lekker slapen.
Zoo zin in!
En ben er uit. Begin met Gryffindor
Ik heb een spinnenfobie😂 Die ‘kleintjes’ kan ik nog wel hendelen maar zit er daadwerkelijk erg grote dan wel de grootste in? En zo ja, kan ik deze dan skippen?
Super ook aan het pre downloaden op de pc. 109mb/sec. Nice binnen 9 min binnen.
Net op tijd voordat ik naar me werk moet.
Net op tijd voordat ik naar me werk moet.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ja vandaag ook maar eens Harry Poter ophalen bij Gamemania na het werk
Als er een Deluxe copy is, want dat is momenteel de enige manier om het nu te spelen. Tot vrijdag dan, wanneer de reguliere versie te spelen is.Carlos0_0 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:06:
Ja vandaag ook maar eens Harry Poter ophalen bij Gamemania na het werk
Ik heb inderdaad de Deluxe editie in de Pre Order staan, ik lever Pokemon Scarlet in dat spel viel mij vies tegen.Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:07:
[...]
Als er een Deluxe copy is, want dat is momenteel de enige manier om het nu te spelen. Tot vrijdag dan, wanneer de reguliere versie te spelen is.
Dan scheelt het mij weer paar euro extra betalen, aangezien ik toch dat spel toch niet ga verder spelen
Maar goed Pokemon is weer offtopic voor dit topic
[ Voor 25% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-02-2023 07:16 ]
Voor de Steam Deck gebruikers;
https://m.youtube.com/watch?v=W28x8u_SWvw
https://m.youtube.com/watch?v=W28x8u_SWvw
Heb 1 probleempje gehad. Kan de harry potter fan club niet linken met de game. Er zijn blijkbaar problemen met de warner bros servers. Er zijn nog veel mensen met dit probleem.
Ik snap dit niet, waarom bestaat de fidelity ZONDER raytracing mode ? wie zou dat kiezen boven de 2e optie ?G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:03:
[...]
Oh sereus? Ik alleen maar deze 3 (zie foto)
[Afbeelding]
Kan niet wachten om vanavond de PS5 op te starten met mijn Deluxe Edition.
Nadeel, Coolblue komt hem tussen 20:40 en 21:40 leveren... Dus 72 u eerder wordt 51 uur en 20 minuten eerder op z'n vroegst.
Achteraf had ik dus beter na m'n werk de disc kunnen ophalen.
Ik kies bewust voor disk versie, ik snap dat een digital download mij vannacht al toegang had gegeven.
Nadeel, Coolblue komt hem tussen 20:40 en 21:40 leveren... Dus 72 u eerder wordt 51 uur en 20 minuten eerder op z'n vroegst.
Ik kies bewust voor disk versie, ik snap dat een digital download mij vannacht al toegang had gegeven.
Antfarmer
Heb t zelfde, mn harry potter account kwam ik in, maar laatste stap via WB liep alles vast.Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:46:
Heb 1 probleempje gehad. Kan de harry potter fan club niet linken met de game. Er zijn blijkbaar problemen met de warner bros servers. Er zijn nog veel mensen met dit probleem.
Uurtje kunnen spelen, erg leuk! Hopen dat t snel 5uur is en de kids vanavond heel braaf
PSN: Wauzer010
Gisteravond ook een aantal keer moeten refreshen, maar kwam er uiteindelijk door!Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:46:
Juist nog eens geprobeerd en niets. Kwartier geprobeerd. Unable to connect lolHt87 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:02:
[...]
Gisteravond ook een aantal keer moeten refreshen, maar kwam er uiteindelijk door!
Ik zag ergens voorbijkomen dat de schaduwen met ray tracing aan van een veel lagere kwaliteit zouden zijn.lord_fh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:53:
[...]
Ik snap dit niet, waarom bestaat de fidelity ZONDER raytracing mode ? wie zou dat kiezen boven de 2e optie ?
Dat geeft je TV altijd aan aangezien de output van je Xbox op 4K staat.G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:25:
[...]
Xbox zegt 3840x2160p op de tv
[Afbeelding]
Dat zegt niets over de daadwerkelijke resolutie van de game op dat moment.
- PS5 and Xbox X Series have 5 display modes. The quality snot displays settings similar to High/Ultra on PC with an average resolution of 1800p at 30fps without ray-tracing.
- Ray-tracing mode is applied on shadows and reflections (except water).
- The PC version applies ray-tracing on the ambient occlusion of the character. However, RT by generates too much noise on some surfaces on consoles and PC.
- Ray-Tracing mode decreases drawing distance and texture quality on PS5 and Xbox Series X.
- Xbox Series S does not have Ray-Tracing. In this version we can choose between 3 display modes that prioritize graphic quality, framerate or balanced (the latter only with 120Hz screens).
- Shorter loading times on PS5.
- Shadows in Quality (Fidelity) mode have a higher resolution on PS5 compared to Xbox Series X.
- We can unlock the framerate on consoles (except Xbox Series S).
- PS5 shows better performance in Ray-Tracing mode, but Xbox Series X framerate is higher in all other modes.
- Quality mode increases texture quality, draw distance, shadows, vegetation and lighting on consoles.
- All versions have stuttering problems inside the castle while advancing through the rooms. There will even be times when we get stuck in a doorway until the other room has finished loading.
- Xbox Series S has a lower NPC density.
- Balanced and Performance HFR modes can only be enabled on 120Hz compatible displays.
- On PC, Ray-Tracing is too demanding for what it delivers. This is another case of a game whose traditional lighting system is the clear basis of development and Ray-Tracing is a superfluous improvement.
- In the absence of some patches to correct the annoying stuttering, Hogwarts Legacy does a good job on all platforms and any version is enjoyable.
[ Voor 67% gewijzigd door Rivanov op 07-02-2023 08:26 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee dan ben je de sjaak voor die sectie van de gameSmit260 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 01:52:
Ik heb een spinnenfobie😂 Die ‘kleintjes’ kan ik nog wel hendelen maar zit er daadwerkelijk erg grote dan wel de grootste in? En zo ja, kan ik deze dan skippen?
Ik zit in hetzelfde schuitje. althans ik kan er omdat het moet wel nog doorheen spelen maar als er een Aragnaphobia modus in had gezeten had ik dat wel fijner gevonden dat de spinnen veranderde in gekleurde ballonnen ofzo XD
Maar helaas dit zit er niet in last time I checked en moeten we doorbijten.
Ik denk dat die optie er is voor mensen die wel met Fidelity modes willen spelen maar ook stabielere frames willen. Met RT mode kan ik me zo voorstellen dat dit ook weer effect heeft op de framerates.lord_fh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:53:
[...]
Ik snap dit niet, waarom bestaat de fidelity ZONDER raytracing mode ? wie zou dat kiezen boven de 2e optie ?
Rupsen, Rapsen.
Ja daarom fiets ik langs de gamemania na het werk straks, ik fiets toch dagelijks langs de stad dus effe daar stoppen geen problemen.Artilux schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:53:
Kan niet wachten om vanavond de PS5 op te starten met mijn Deluxe Edition.
Ik kies ook bewust voor de disc versie want mocht ik het niks vinden verkoop ik hem door, digitaal kan je wel refund doen. Alleen is dit in een korte periode na de aankoop meestal(Af mag je misschien amper spel opgestart hebben en is refund optie al weg).
Zoals ik nu Pokemon Scarlet mee neem en weer inlever, echt teleurgesteld in dit spel. en ga pokemon zo niet leuk meer vinden op deze manier.
Dus ik haal over algemeen mijn spel gewoon op na het werk, zeker in geval van een spel ik graag wil spelen en niet afhankelijk wil zijn van postnl etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-02-2023 08:20 ]
"We can unlock framerates on console"Rivanov schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:10:
[...]
Dat geeft je TV altijd aan aangezien de output van je Xbox op 4K staat.
[YouTube: Hogwarts Legacy | PS5 - Xbox Series S|X - PC | Graphics Comparison | Analista de Bits]
- PS5 and Xbox X Series have 5 display modes. The quality snot displays settings similar to High/Ultra on PC with an average resolution of 1800p at 30fps without ray-tracing.
- The PC version applies ray-tracing on the ambient occlusion of the character. However, RT by generates too much noise on some surfaces on consoles and PC.
- Ray-Tracing mode decreases drawing distance and texture quality on PS5 and Xbox Series X.
- Xbox Series S does not have Ray-Tracing. In this version we can choose between 3 display modes that prioritize graphic quality, framerate or balanced (the latter only with 120Hz screens).
- Shadows in Quality (Fidelity) mode have a higher resolution on PS5 compared to Xbox Series X.
- PS5 shows better performance in Ray-Tracing mode, but Xbox Series X framerate is higher in all other modes.
- Quality mode increases texture quality, draw distance, shadows, vegetation and lighting on consoles.
- All versions have stuttering problems inside the castle while advancing through the rooms. There will even be times when we get stuck in a doorway until the other room has finished loading.
- Balanced and Performance HFR modes can only be enabled on 120Hz compatible displays.
- On PC, Ray-Tracing is too demanding for what it delivers. This is another case of a game whose traditional lighting system is the clear basis of development and Ray-Tracing is a superfluous improvement.
- In the absence of some patches to correct the annoying stuttering, Hogwarts Legacy does a good job on all platforms and any version is enjoyable.
Wat betekend dat, weet iemand dat ?
De bekende 40FPS mode.lord_fh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:25:
[...]
"We can unlock framerates on console"
Wat betekend dat, weet iemand dat ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yup het werkt nudrawing_a.k schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:27:
Een tip van de hogwarts legacy discord met betrekking tot het probleem van het account linken[Afbeelding]
Pre-order gedaan op Amazon.nl (Xbox deluxe disk). Er staat nog steeds dat hij vanavond voor 8u geleverd wordt maar hij is ook nog niet verzonden of voorzien van een track en trace code. Zijn er meer mensen die in diezelfde status zitten?
Ik vrees dat het niet goed gaat!
Ik vrees dat het niet goed gaat!
A life lived in fear is a life half lived
Nog een keer de cijfers, maar nu hopelijk de complete lijst van alle reviewers:
- MeuPlayStation – 10
- IGN Portgual – 10
- Areajugones – 9.7
- PlayStation Universe – 9.5
- TierreGamer – 9.5
- Atomix – 9.3
- Generación Xbox – 9.3
- IGN Italië – 9.3
- SomosXbox – 9.2
- AusGamers – 9.1
- GRYOnline – 9.0
- Gameblog.fr – 9.0
- IGN – 9.0
- Hobby Consolas – 9.0
- Gamereactor Spanje – 9.0
- Pure Xbox – 9.0
- PlayStation Lifestyle – 9.0
- ImpulseGamer – 9.0
- GameRant – 9.0
- God is a Geek – 9.0
- Jeuxvideo.com – 9.0
- IGN – 9.0
- CD-Action – 9.0
- Finger Guns – 9.0
- Press Start Australia – 9.0
- PSX Brasil – 9.0
- WellPlayed – 9.0
- SpazioGames – 8.7
- MeriStation – 8.5
- MGG – 8.5
- Gamer – 8.5
- TrueGaming – 8.5
- Multiplayer.it – 8.5
- Vandal – 8.2
- Dexerto – 8.0
- GameSpew – 8.0
- Stevivor – 8.0
- Push Square – 8.0
- Metro GameCentral – 8.0
- We Got This Covered – 8.0
- TheSixthAxis – 7.0
- Games.cz – 7.0
- GamesRadar+ – 7.0
- PCGamesN – 7.0
- NME – 6.0
Mooie cijfers zeg. Enig idee wat de meest benoemde minpunten zijn?G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:31:
[...]
Wat heeft NME nu weer voor klachten?G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:31:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar dan voor de PS5 versieNot_Disclosed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:31:
Pre-order gedaan op Amazon.nl (Xbox deluxe disk). Er staat nog steeds dat hij vanavond voor 8u geleverd wordt maar hij is ook nog niet verzonden of voorzien van een track en trace code. Zijn er meer mensen die in diezelfde status zitten?
Ik vrees dat het niet goed gaat!![]()
Hoe zet je twitch drop enabled? Daarnaast, krijg je dan een code ofzo?ZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:39:
Ik heb de early access stream gemist, maar kan nog de launch stream gebruiken voor deze drops.
[Afbeelding]
Me at the moment:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YxaIks2xaxLXJdQobtnhFudO.png?f=user_large)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee sorry heb alleen deze lijstJustinn1988 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:36:
[...]
Mooie cijfers zeg. Enig idee wat de meest benoemde minpunten zijn?
Ja dat is een goeie, zal hun review zo wel even Googlen.
Die begint om 17:00, zal ook van de partij zijn.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:39:
Ik heb de early access stream gemist, maar kan nog de launch stream gebruiken voor deze drops.
[Afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2023 08:47 ]
Even deze stappen volgen dan komt het helemaal goed;Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:42:
[...]
Hoe zet je twitch drop enabled? Daarnaast, krijg je dan een code ofzo?
https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-drops
2 uur een gewone stream op Twitch kijken (of natuurlijk gewoon aanzetten en minimaliseren)
En dan voor de exclusive drop de Analance stream op Twitch kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door ZesBarkiePK op 07-02-2023 08:50 ]
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
De early acces stream is ja vanavond om 17:00 en de launch stream over 3 dagen wanneer de volledige game uitkomt dus je kan ze beiden nog zienZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:39:
[Afbeelding]
Oh dat is heel erg goed nieuws, ik dacht de eerste ronde al gemist te hebben. Dank je wel.G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:50:
[...]
De early acces stream is ja vanavond om 17:00 en de launch stream over 3 dagen wanneer de volledige game uitkomt dus je kan ze beiden nog zien
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Ehh, mij niet bekend haha, hoe werkt dat ?
[ Voor 4% gewijzigd door lord_fh op 07-02-2023 08:51 ]
Krijg nu net volgende mail binnen:Not_Disclosed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:31:
We ervaren een vertraging bij het versturen van je bestelling. We zullen alles in het werk stellen om het vertraagde item zo snel mogelijk te leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Nieuwe verwachte bezorgdatum:
We sturen je een e-mail zodra we een bezorgdatum weten.
Sadface.jpg
De mijne is wel verzonden en zou later vandaag binnen moeten komen. Nog geen melding gehad dat deze onderweg is.
Hier nog wat meer handige tips van iemand die al 40 uur gespeeld heeft en de story uitgespeeld heeft.
Zitten geen major spoilers in!
Zitten geen major spoilers in!
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Dat het allemaal zo doods aanvoelt buiten de quests om. En daar geef ik ze groot gelijk in. Een enorme wereld maar er is geen enkele interactie als je er doorheen beweegt. Voor mij zou het een 7,5/10 zijn
Getver:
Dan maar annuleren en de digital edition kopen (PS5).Beste klant van Amazon.nl,
We ervaren een vertraging bij het versturen van je bestelling. We zullen alles in het werk stellen om het vertraagde item zo snel mogelijk te leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Ben benieuwd naar de Digital Foundry analyse en hoe merkbaar de verschillen zijn.Rivanov schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:10:
[...]
Dat geeft je TV altijd aan aangezien de output van je Xbox op 4K staat.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Werkt ook enkel wanneer je een VRR monitor hebt.lord_fh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:51:
[...]
Ehh, mij niet bekend haha, hoe werkt dat ?
https://www.theverge.com/...-120hz-30fps-refresh-rate
Hier lees je meer informatie over hoe dat werkt.
Meerdere games ondersteunen dit.
Maar zoveel spellen hebben dat. Ook bijv. Assassins Creed Origins of Red Dead Redemption 2.shoombak schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:59:
[...]
Dat het allemaal zo doods aanvoelt buiten de quests om. En daar geef ik ze groot gelijk in. Een enorme wereld maar er is geen enkele interactie als je er doorheen beweegt. Voor mij zou het een 7,5/10 zijn
precies dit inderdaad, maar kijk ook naar de vorige harry potter games , het heeft er nog nooit zo mooi uit gezien als dit , zo veel detail in de omgeving + het rpg element .Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:04:
[...]
Maar zoveel spellen hebben dat. Ook bijv. Assassins Creed Origins of Red Dead Redemption 2.
ik vind dat je deze games niet kan vergelijken met welke rpg dan ook , maar je moet eerder kijken naar andere harry potter games , als je er met dat gevoel in gaat dan is het voor mij echt wel een 9 waard ,
psn: taker-mart
Aangezien Amazon.nl niet gaat leveren overweeg ik digitaal te bestellen. Hoe werd de pre-order bonus "Onyx Hippogriff" geleverd? Via een code of zit die er gewoon in omdat je hem nu al kunt spelen?
Enig idee hoe CDKeys omgaat met de pre-oder bonussen?
Kan ik willekeurige twitch steamer kijken?ZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:46:
[...]
Even deze stappen volgen dan komt het helemaal goed;
https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-drops
2 uur een gewone stream op Twitch kijken (of natuurlijk gewoon aanzetten en minimaliseren)
En dan voor de exclusive drop de Analance stream op Twitch kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-02-2023 09:11 ]
Nee alleen https://www.twitch.tv/avalanchesoftwareXtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Kan ik willekeurige twitch steamer kijken?
Same, dat wordt maar digitaal kopen.. Heb liever toch altijd mijn games fysiek.
Net een mail gehad dat mijn deluxe editie voor de PS5 is vertraagd via AmazonNot_Disclosed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:31:
Have fun iedereen 
Zoals gezegd ik moet eerst nog Death Stranding uitspelen...
Zoals gezegd ik moet eerst nog Death Stranding uitspelen...
PS4 PSN: Dazzler2120
Lijkt dat Amazon issues heeft. Vraag me af of er anderen zijn waarbij het wel goed lijkt te gaan.
Wel jammer dat het wederom misgaat met het op tijd leveren van de fysieke versie, ze hebben zoveel tijd gehad om dit goed te laten verlopen. Ik zeg slechte voorbereiding
120 minuten een willekeurige Hogwarts stream aanzeetten voor 5 drops.
20 minuten de Avalanche stream kijken voor een 1 exclusieve drop. Zie Merlins Cloak.
Die laatste is vandaag om 17:00u, wil je dus de cloak hebben. Ik wel.
Nu heb ik gewoon een willekeurige stream aanstaan voor de gewone drops.
Je moet ook gewoon bij bol.com kopen, nog nooit problemen gehad met relases. Eerder dat ze de fout in gaan met te vroeg versturen dan te laat
Als je de game digitaal koopt en je start de game voor de eerste keer op dan kan je al uw pre order stuff collecten. Zelfde voor de warner bros link waar je de rewards in game voor krijgt. Is allemaal automatischNot_Disclosed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:09:
Aangezien Amazon.nl niet gaat leveren overweeg ik digitaal te bestellen. Hoe werd de pre-order bonus "Onyx Hippogriff" geleverd? Via een code of zit die er gewoon in omdat je hem nu al kunt spelen?
Ik heb altijd goede ervaringen met Bol.com en allyourgames.nl. Die laatste heeft vaak ook nog eens de beste prijs en heeft mij altijd op release geleverd.kaanmijo schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:18:
Even in de chat gekropen met Amazon, daar gaan we dus ook geen games meer preorderen
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Wauw dat is wel heel raar zeg aangezien je idd betaald voor een deluxe editie met early access.kaanmijo schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:18:
Even in de chat gekropen met Amazon, daar gaan we dus ook geen games meer preorderen
[Afbeelding]
Lekker annuleren en kijken of je nog in je lokale shop kan ophalen ofzo. en anders digitale versie.
Of gewoon normale editie kopen en nog 3 dagen wachten natuurlijk.
Volgens mij moet je wel een stream hebben waar Drops Enabled zijn;)ZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:22:
[...]
120 minuten een willekeurige Hogwarts stream aanzeetten voor 5 drops.
20 minuten de Avalanche stream kijken voor een 1 exclusieve drop. Zie Merlins Cloak.
Die laatste is vandaag om 17:00u, wil je dus de cloak hebben. Ik wel.
Nu heb ik gewoon een willekeurige stream aanstaan voor de gewone drops.
volgens mij kun je niet zomaar elke willekeurige streamer pakken toch
Zeker waar. Maar Amazon was de enige aanbieder die de afgelopen weken nog voorraad claimde.Blik1984 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:22:
Je moet ook gewoon bij bol.com kopen, nog nooit problemen gehad met relases. Eerder dat ze de fout in gaan met te vroeg versturen dan te laat
Daar hebben dus nog een heleboel forum leden hun game besteld.
Ik vind de prijzen achterlijk, maar digitaal is wel gewoon fijner met dit soort releases. Niemand wilt lang op z'n game wachten.
De streamer moet de drops wel aanzetten natuurlijk. Gewoon even voor de zekerheid een stream met de titel drops enabled pakken.Swaxie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:28:
[...]
Volgens mij moet je wel een stream hebben waar Drops Enabled zijn;)
Daarbij kom je er na 20 minuten al achter of het werkt, want dan krijg je de eerste drop.
[ Voor 30% gewijzigd door ZesBarkiePK op 07-02-2023 09:30 ]
Klopt er staat vaak de dropsenabled tag bij en veel channels hbeben het in de titel staan.Swaxie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:28:
[...]
Volgens mij moet je wel een stream hebben waar Drops Enabled zijn;)
als een stream het actief heeft zie je het ook rechtsboven de chat wanneer je de stream opent dat er een Evenement is of een drop loopt.
Ik heb de deluxe edition voor de ps5 gekocht. Echter heb ik de Digital version van de ps5. Zit er dan wel een code bij om hem te installeren of alleen de schijf?
Ik had bij bol geen keuze uit de Digital of de fysieke versie..
@G_Dragon
Die puzzle is nog Chinees voor mij voorlopig lol... moet het nog eens goed bekijken. Ivm die foto die je gestuurd hebt
Die puzzle is nog Chinees voor mij voorlopig lol... moet het nog eens goed bekijken. Ivm die foto die je gestuurd hebt
Iemand een linkje naar een juiste stream?Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:30:
[...]
Klopt er staat vaak de dropsenabled tag bij en veel channels hbeben het in de titel staan.
als een stream het actief heeft zie je het ook rechtsboven de chat wanneer je de stream opent dat er een Evenement is of een drop loopt.
PSN: Wauzer010
Drops starten ook pas om 19u onze tijd. Daarvoor nog niet.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:30:
[...]
Klopt er staat vaak de dropsenabled tag bij en veel channels hbeben het in de titel staan.
Dat zal een disc editie zijn. Fysieke disk die je in de PS5 moet stoppen om hem te spelen.Redmonkey92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:33:
Ik heb de deluxe edition voor de ps5 gekocht. Echter heb ik de Digital version van de ps5. Zit er dan wel een code bij om hem te installeren of alleen de schijf?
Linkjes zijn er nog niet maar wanneer de drops actief zijn vanavond moet je gewoon in deze categorie kijken en dan zie je makkelijk wie drops heeft en wie niet.
De channels die sowieso drops hebben staan bijna altijd bovenaan qua kijkersaantallen.
Verwacht dat er veel channels zullen zijn met drops.
Is echt heel simpel, stuur eens een foto via dmWolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:34:
@G_Dragon
spoiler:
Van de deur waar je bij staat
Heb hem even in een embed gezet voor jeJobRapati schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:40:
https://twitter.com/Hogwa...tatus/1622758039383322625
Steam heeft een preload gekregen!

To all PC Players of #HogwartsLegacy, preloading is now available on Steam. This will be available for those playing during the Early Access Period and Global Launch. If you are not seeing the update please restart the Steam client. https://t.co/j2BWTKz80u
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 7 februari 2023
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2023 09:41 ]
Heb het gevondenG_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:40:
[...]
Is echt heel simpel, stuur eens een foto via dm
spoiler:Van de deur waar je bij staat
Heb maar geannuleerd bij Amazon. Nu even bedenken of het me waard is om nog eens 10 euro extra te besteden aan de digital deluxe, of ik gewoon wacht tot 'ie vrijdag uitkomt.
Hadden ze dat niet een half uur eerder kunnen doen, ik rij net wegG_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:41:
[...]
Heb hem even in een embed gezet voor je![]()
[Twitter]

Ach vanavond maar installeren met mijn 25mb lijn. Lang leven verhuizen
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Wie kan dat checken op de PS5 ? Zou hem graag in Nederlands voor mijn kids aanbiedenswv schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:06:
[...]
Lijkt er op dat alleen op consoles de Nederlandse taal beschikbaar is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions