Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:01
Mars18 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Wie kan dat checken op de PS5 ? Zou hem graag in Nederlands voor mijn kids aanbieden
Alleen Engels geen Nederlands op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Mars18 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Wie kan dat checken op de PS5 ? Zou hem graag in Nederlands voor mijn kids aanbieden
Volgens mij niet gezien, maar 100% zeker ben ik niet

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Was dat nog niet bekend? begon al bijna 2 uur geleden met de preload.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:22:
Je moet ook gewoon bij bol.com kopen, nog nooit problemen gehad met relases. Eerder dat ze de fout in gaan met te vroeg versturen dan te laat
Bol.com is een digitale marktplaats. Je hebt met meerdere verkopers te maken. En ervaringen met leveringen varieren dan ook enorm. Als je een betrouwbare levering wilt zou ik juist nooit bij bol.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 15:54
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:45:
[...]

Was dat nog niet bekend? begon al bijna 2 uur geleden met de preload.. :)
Was bij mij inderdaad nog niet bekend, anders meld ik het niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:17
Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Dat zal een disc editie zijn. Fysieke disk die je in de PS5 moet stoppen om hem te spelen.
Dat zou echt heel kut zijn. Lekker gecommuniceerd van bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:34:
[...]

Drops starten ook pas om 19u onze tijd. Daarvoor nog niet.
Weet je dat zeker?

Q: Can I earn drops before I own Hogwarts Legacy?
A: Yes – during the Drops campaign window, you will be able to watch and earn Drops without owning the game. You will only need to have a WB Games Account to earn your Drops. However, you will need to log into Hogwarts Legacy and set up your account in order to claim your drops on the site. Once you have the game and have set up your account, return to the Drops website and claim your rewards. When you login to the game with the same WB Games Account you used to claim your rewards, the rewards will populate in the game. This also applies to versions of the game with a later release, such as PlayStation®4, Xbox One, and Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Gister even verhuisd naar nieuw zeeland, van morgen weer geland in nederland. Moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb zo de eerste uurtjes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Vergeet niet je Twitch te linken aan je WB account voor de Twitch drops.

Stappen: https://www.hogwartslegacy.com/en-gb/twitch-drops

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-02-2023 09:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Weet je dat zeker?

A: Yes – during the Drops campaign window, you will be able to watch and earn Drops without owning the game. You will only need to have a WB Games Account to earn your Drops. However, you will need to log into Hogwarts Legacy and set up your account in order to claim your drops on the site. Once you have the game and have set up your account, return to the Drops website and claim your rewards. When you login to the game with the same WB Games Account you used to claim your rewards, the rewards will populate in the game. This also applies to versions of the game with a later release, such as PlayStation®4, Xbox One, and Nintendo Switch.
Jep. Hogwarts Legacy staat nog niet in de lijst van active games met drops. Daarnaast heb ik niets gezegd over dat je het spel nodig hebt om drops te krijgen. Dus dat is een red herring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Redmonkey92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Dat zou echt heel kut zijn. Lekker gecommuniceerd van bol
Ik denk dat er nog wel een aantal die blij zouden zijn als je deze aan hun doorverkoopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45
Kloever schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Hadden ze dat niet een half uur eerder kunnen doen, ik rij net weg 8)7

Ach vanavond maar installeren met mijn 25mb lijn. Lang leven verhuizen
Was het ook. ik deed het vannacht al om 01:50 :P ook hier in form gepost haha.
Maar er is zo veel chitchat over bestellingen en twitch drops dat alles betreffende de game amper zichtbaar is :P 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2023 09:52 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Weet je dat zeker?

https://www.twitch.tv/drops/campaigns

Actieve en verlopen twitch drop campaigns. Hogwarts legacies staat er nog niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 15:14
Seth_Chaos schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Bol.com is een digitale marktplaats. Je hebt met meerdere verkopers te maken. En ervaringen met leveringen varieren dan ook enorm. Als je een betrouwbare levering wilt zou ik juist nooit bij bol.com bestellen.
Amazon is daarin niet anders. En je kunt gewoon zien bij welke partij je besteld, releases zijn 99 vd 100 keer direct bij bol.com te bestellen, loopt via de magazijnen van bol.com en via de reguliere bezorgdienst die altijd je pakketjes komt brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gehaktballemans
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 20-12-2023
Als ik vandaag op Steam de Digital Deluxe aanschaf.
Kan ik de game dan vanavond al spelen? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Not_Disclosed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:09:
Aangezien Amazon.nl niet gaat leveren overweeg ik digitaal te bestellen. Hoe werd de pre-order bonus "Onyx Hippogriff" geleverd? Via een code of zit die er gewoon in omdat je hem nu al kunt spelen?

Enig idee hoe CDKeys omgaat met de pre-oder bonussen?
afgelopen week besteld, vandaag 2 keys van hun online ontvangen een voor het spel ander de preorder bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
gehaktballemans schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:58:
Ja want de preload is nu actief dus je kan hem installeren en om 19:00 is het open voor play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
ja je kan hem nu al activeren op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 21:09
Yes dat kan inderdaad :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:52:
[...]

Amazon is daarin niet anders. En je kunt gewoon zien bij welke partij je besteld, releases zijn 99 vd 100 keer direct bij bol.com te bestellen, loopt via de magazijnen van bol.com en via de reguliere bezorgdienst die altijd je pakketjes komt brengen
Ik zeg ook niet dat die twee verschillen. Maar het is belangrijk te beseffen dat het een marktplaats is, met deels een eigen winkel. Als je het weet, kun je er rekening mee houden. En daarom zeg ik dan ook dat de ervaringen met bol.com enorm varieren. Bol.com doet zijn best om de ervaring en het niveau van de dienst verlening hoog te houden. Maar ze hebben weinig vat op de kwaliteit van de verkopers op hun platform. Als je een consistente en kwalitatief hoogstaande verkoper zoekt zijn bedrijven zoals Coolblue een betere keuze. Maar daar betaal je dan ook wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Justinn1988 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:36:
[...]

Mooie cijfers zeg. Enig idee wat de meest benoemde minpunten zijn?
Performance issues
zeer weinig enemy variety (Spinnen, evil wizards, trolls, goblins. Dat is het)
Saaie side quests (fetch quests eigenlijk)
Trage loading van areas

moet wel zeggen dat de performance + loading met de day 1 patch opgelost kunnen worden, geen idee of dat zo is.

De rest? Daar maak ik me niet druk om :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Net ook maar even een chat met Amazon gestart over het niet leveren van de pre-order (XSX). Ze kon er weinig zinnigs over zeggen, maar bood aan een korting te geven zodra hij geleverd is of de bestelling annuleren. Op mijn vraag wat die korting dan zou zijn kon ze nog geen antwoord op geven, daar zou ze dan nog voor bellen :? Ik wacht het nog maar even af, gelukkig heb ik geen extreme haast, maar irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:08
corset schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Performance issues
Trage loading van areas

moet wel zeggen dat de performance + loading met de day 1 patch opgelost kunnen worden, geen idee of dat zo is.

Quick resume (xbox) zorgt in ieder geval voor framedrops en rare particles bij mij. Is na een minuut of vijf spelen wel weer weg overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd hoe snel ze zijn met patches voor de issues, al met al wel een prima launch zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Normaal hou ik er altijd van om een hoesje en schijfje fysiek te hebben maar deze zijn werkelijk waar nergens te krijgen voor de deluxe edition.

Toch maar eens overstag gegaan en zojuist digitaal de deluxte editie aangeschaft, vanavond eens installeren en aan de gang!!

ZIN AAN!!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
Vraagje aan hen die 'm al spelen op consoles... hoe is het contrast? Ik vind de gameplay videos namelijk vaak best 'plat' qua contrast, alsof die heel laag staat of HDR helemaal uit. Lastig uit te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 09:06
Door de Amazon.nl problemen zojuist maar bij CDKeys besteld voor de XBox (was ook goedkoper dan bij Amazon!). Ik kreeg maar 1 activatiecode maar de Onyx Hippogriff Mount (pre-order bonus) zit daar blijkbaar wel bij in. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c88jmn-Ducc8XW9uu1NpuWSxuwM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3oRAoXHAigtBm7fTmY4Sd5Je.png?f=fotoalbum_large

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mikkelnl schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:12:
Vraagje aan hen die 'm al spelen op consoles... hoe is het contrast? Ik vind de gameplay videos namelijk vaak best 'plat' qua contrast, alsof die heel laag staat of HDR helemaal uit. Lastig uit te leggen...
Je kunt bij het starten van de game dit vrij uitgebreid zelf instellen (contrast, helderheid, witbalans etc). Vind het er goed uitzien en dat is al op de series s :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
corset schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Performance issues
Trage loading van areas

Dat zijn letterlijk alle vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Moet naar één of andere class gaan maar ben veel te veel afgeleid in het kasteel lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Ik denk dat er nog wel een aantal die blij zouden zijn als je deze aan hun doorverkoopt :).
Ongetwijfeld, maar dan niet die eerdere toegang :)

En verstandig om hem dan niet open te maken ivm de waarde?

[ Voor 10% gewijzigd door Redmonkey92 op 07-02-2023 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb vanmorgen even een half uurtje gespeeld voor dat ik weer aan het werk moest. Ik ben wel een beetje teleurgesteld in de opties van de character creator. Ik had gehoopt dat je ook de vorm van ogen,neus,lippen kon aanpassen. Maar je kunt alleen de vorm van het gezicht kiezen en oogkleur of wenkbrauw vorm aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-09 17:55
Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen weer enigzins getemperd zijn na alle reviews die ik lees. Ja, dit beloofd een heerlijke nostalgische, maar ook zeer traditionele rpg te worden.

Ik lees op meerdere plekken dat de open wereld traditioneel en standaard aanvoelt. Ja hij is mooi, maar je ontdekt er geen grote geheimen en je wordt niet ineens volledig van het pad getrokken n.a.v. een gesprek met een npc die je ergens op wijst. De wereld is redelijk doods.

Jammer, dit soort zaken zoals wel gebeurd in RDR2, skyrim, witcher 3 en Elden Ring onderscheiden voor mij goede games van geweldige games.

Desondanks heb ik er wel zin in. Maar mijn verwachtingen zijn getemperd.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:17:
[...]

Dat zijn letterlijk alle vijanden?
Van wat ik lees in verschillende reviews en in filmpjes zie? Zo'n beetje wel

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 13:21
Ik heb deze zojuist fyiek besteld voor mijn dochter van 11jaar die grote HP fan is.
Voor haar zal het eerste ervaring met een open wereld RPG zijn (ik tel animal crossing niet mee ;-) ) en al de negatieve punten in dit topic zijn op haar dus niet van toepassing.
Het zal voor haar een magische ervaring zijn hoop ik.
En zelf kijk ik dan af en toe graag mee als ze speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Frez schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:40:
Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen weer enigzins getemperd zijn na alle reviews die ik lees. Ja, dit beloofd een heerlijke nostalgische, maar ook zeer traditionele rpg te worden.

Ik lees op meerdere plekken dat de open wereld traditioneel en standaard aanvoelt. Ja hij is mooi, maar je ontdekt er geen grote geheimen en je wordt niet ineens volledig van het pad getrokken n.a.v. een gesprek met een npc die je ergens op wijst. De wereld is redelijk doods.

Jammer, dit soort zaken zoals wel gebeurd in RDR2, skyrim, witcher 3 en Elden Ring onderscheiden voor mij goede games van geweldige games.

Dlc here we Come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio

We gaan het zien over een puur uurtjes. Verhaallijn schijnt ook heel dun te zijn... ben benieuwd of het toch vermakelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:49:
[...]

We gaan het zien over een puur uurtjes. Verhaallijn schijnt ook heel dun te zijn... ben benieuwd of het toch vermakelijk is.
Toch wel opmerkelijk dat er zo veel geklaagd word op een game die gemiddeld op metacritics een 8.5 krijgt. Lijkt me dat er dan toch wel iets goeds aan de game moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 20:01
In 1 woord: wauw! Wat ziet dit er mooi uit, wel even fidelity en ray-tracing aanzetten. Speel op de PS5. Eén van de redenen waarom ik een PS5 wilde bemachtigen :) Veel plezier allemaal!

Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:08
Amazon zegt het spijtig te vinden dat de game niet geleverd kan worden vandaag. Er zijn wel leveringen met HL binnen gekomen maar niet genoeg om alle pre-orders te voldoen blijkbaar.
Ik heb hem in november besteld. Beetje jammer dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn eerste stappen gezet in de game. Genieten!
Ben gestopt nadat ik mijn house heb gekozen, Ravenclaw. Vanaf het eerste moment zat ik meteen in de game, wat een sfeer. Het ziet er hartstikke goed uit imo in performance60, geen reden voor mij om andere modes te checken. Combat voelde ook goed maar daar heb ik nog te weinig van gedaan. Eerste indruk is dus zeer goed.
Vanavond lekker verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
Daradius schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:50:
[...]

Toch wel opmerkelijk dat er zo veel geklaagd word op een game die gemiddeld op metacritics een 8.5 krijgt. Lijkt me dat er dan toch wel iets goeds aan de game moet zijn.
Disclaimer : nog niet gespeeld.

Wat mij opvalt is hoeveel reviewers spreken over negatieve punten (lege wereld, dun verhaal,ect.) maar dit niet terug lijkt te komen in de score die word gegeven, er zal ongetwijfeld veel goed zijn aan de game, maar als er toch een paar negetieve punten zijn, mogen deze ook wel terug komen in een score wat in dit geval niet gebeurd lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
[...]

Ik denk dat niemand ook ontkent dat er een hoop goede zaken in de game zitten!
Ik denk echter wel dat er genoeg kritiek op aan te merken is. Dat is prima en fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Vintelligence schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:51:
In 1 woord: wauw! Wat ziet dit er mooi uit, wel even fidelity en ray-tracing aanzetten. Speel op de PS5. Eén van de redenen waarom ik een PS5 wilde bemachtigen :) Veel plezier allemaal!
Ik vrees dat ik die 30fps niet meer trek, ik neig naar Balanced mode... Vooral de draw distance is een stuk minder anders schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:53:
Ik heb ook mijn eerste stappen gezet in de game. Genieten!
Ben gestopt nadat ik mijn house heb gekozen, Ravenclaw. Vanaf het eerste moment zat ik meteen in de game, wat een sfeer. Het ziet er hartstikke goed uit imo in performance60, geen reden voor mij om andere modes te checken
Klinkt goed! Op welk platform speel je?
Ik ga denk ik ook voor ravenclaw, puur omdat die school behoorlijk onderbelicht is in de films en het cool klinkt! Hufflepuff spreekt me dan weer niet aan :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Redmonkey92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:29:
[...]

Ongetwijfeld, maar dan niet die eerdere toegang :)

En verstandig om hem dan niet open te maken ivm de waarde?
Zekers verstandig hem niet open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Vintelligence schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:51:
Mja, maar die 30fps he..... twijfel nog heel erg in welke modus ik ga spelen, maar het zal wel de 60fps mode worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 07-02-2023 10:59 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

mikkelnl schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Ik vrees dat ik die 30fps niet meer trek, ik neig naar Balanced mode... Vooral de draw distance is een stuk minder anders schijnbaar.
Ik zou verwachten dat de draw distance het best zou zijn in de fidelity mode (30fps) op consoles.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor mij is dit spel gewoon een prachtige game die je direct in de wereld van Harry Potter trekt want de muziek en sfeer zijn ontzettend goed gedaan, ook buiten het kasteel is het erg vermakelijk. Er hoeven voor mij geen 100 verschillende vijanden te zijn of 100 verschillende quests, zolang het verhaal en de wereld maar sterk zijn en kloppen.

Ik hoop dat we nog meer van dit soort kwaliteit games gaan zien als Hogwarts Legacy en Red Dead Redemption 2, maar van Red Dead Redemption 2 hoop ik al jaren zonder dat ooit een gelijkwaarde game is uitgekomen tot grote teleurstelling :X . Weet mag beide games misschien ook niet met elkaar vergelijken maar toch leveren ze beide een unieke kwaliteit af..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Kalder schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:59:
[...]

Ik zou verwachten dat de draw distance het best zou zijn in de fidelity mode (30fps) op consoles.
Sorry, ben in de war inderdaad, die is stuk lager met 60fps (waar ik normaal gesproken voor kies...)...

Denk dat de Balanced mode voor mij het beste is, ca. 40 fps maar wel met dus betere draw distance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Klinkt goed! Op welk platform speel je?
Ik ga denk ik ook voor ravenclaw, puur omdat die school behoorlijk onderbelicht is in de films en het cool klinkt! Hufflepuff spreekt me dan weer niet aan :P
PS5.
De kleuren van Ravenclaw spraken mij aan, via de test op de site kwam die er uit en de hoed vertelde het ook in game haha. Ik kon mijn roots niet meer ontkennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

mikkelnl schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:00:
[...]

Sorry, ben in de war inderdaad, die is stuk lager met 60fps (waar ik normaal gesproken voor kies...)...

Denk dat de Balanced mode voor mij het beste is, ca. 40 fps maar wel met dus betere draw distance.
Bij hogere framerates moet je juist details weg halen, dat kan ondermeer door de draw distance te verlagen.
Ah verkeerd gelezen, je begrijpt het al zo te zien :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 07-02-2023 11:04 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben ook een ravenclaw. Twee classes gedaan en da ist. Nu kasteel beetje aant rondlopen. We hebben geen haast. Wel best veel duren met een lock. Das voor later. Kasteel ziet er echt vet uit...

[ Voor 28% gewijzigd door Wolverine9000 op 07-02-2023 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:01:
[...]

PS5.
De kleuren van Ravenclaw spraken mij aan, via de test op de site kwam die er uit en de hoed vertelde het ook in game haha. Ik kon mijn roots niet meer ontkennen. ;)
ha, cool! ik ga het van het weekend zien in welke school de sorting hat me plaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Hulleman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:08:
[...]

ha, cool! ik ga het van het weekend zien in welke school de sorting hat me plaatst.
Een tip wat misschien kan helpen. Ik heb wel gemerkt dat de sorting hat in game niet heel speciaal is. Op de site wizardingworld kan je een account maken en heb je een veel uitgebreidere vragenlijst die bepaald in welk huis je geplaatst word. Deze kan je vervolgens in game koppelen, en dan zal je ook in dat huis geplaatst worden.

spoiler: Sorting hat
De sorting hat in game basseert hem namelijk maar op 1 simpel vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
[...]

ja, dat bedoel ik dus, waarschijnlijk heeft dat een minimale invloed en is het dus gewoon leuk om te spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik loop gewoon verloren in dat kasteel 😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:13:
Ik loop gewoon verloren in dat kasteel 😄😄
Haha lekker ontdekken en ronddwalen, heerlijk toch..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:16:
[...]

Haha lekker ontdekken en ronddwalen, heerlijk toch..
Zal wel zijn. Hier gaan toch veel uren in zitten hoor. Enfin das ieder zen mening hoor. Ik vermaak mij en das het voornaamste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand hier die al op de PC versie zit te gamen middels een omweg qua Time-Zone aanpassing?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh... Ik zie dat ik pas vrijdag kan spelen. Had de normale editie gekocht op steam blijkbaar. :F
Je kan niet upgraden via Steam toch?

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 07-02-2023 11:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:27:
Iemand hier die al op de PC versie zit te gamen middels een omweg qua Time-Zone aanpassing?
Die is er helaas niet, volgensmi jis de globale release voor pc vanavond om 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
holygame schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:53:
Amazon zegt het spijtig te vinden dat de game niet geleverd kan worden vandaag. Er zijn wel leveringen met HL binnen gekomen maar niet genoeg om alle pre-orders te voldoen blijkbaar.
Ik heb hem in november besteld. Beetje jammer dit.
Hmm, ik heb recent de standard edition in de pre-order gezet bij ze. Na dit verhaal ga ik toch echt twijfelen of ik die niet zal annuleren en de digitale koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:28:
Oh... Ik zie dat ik pas vrijdag kan spelen. Had de normale editie gekocht op steam blijkbaar. :F
Je kan niet upgraden via Steam toch?
Nope maar je kan wel een refund aanvragen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZB01sSOzS9ZMn9GLff1uS3pX0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTJCvgLO5nTmgrB7t3S5Yj8r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Bij bol.com weer deluxe editions op voorraad!

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Sir_Lion schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Zekers verstandig hem niet open te maken.
Top, dankje!

Dus voor de mensen die er nog 1 zoeken, hij staat op Vraag & Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Nope maar je kan wel een refund aanvragen..
[Afbeelding]
Een idee hoe snel Steam Support reageert hierop? Want als ik een week ofzo moet wachten, heeft het weinig zin. Zolang de game, normale editie, nog in m'n library zit, kan ik hem niet de deluxe kopen voor mezelf namelijk (heb de game al zegt ie dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Zeror schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:39:
[...]

Een idee hoe snel Steam Support reageert hierop? Want als ik een week ofzo moet wachten, heeft het weinig zin. Zolang de game, normale editie, nog in m'n library zit, kan ik hem niet de deluxe kopen voor mezelf namelijk (heb de game al zegt ie dan).
Volgensmij kan je dit via je account zelf aanvragen. Bij mij in het verleden ging dit altijd vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Redmonkey92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:37:
[...]

Top, dankje!

Dus voor de mensen die er nog 1 zoeken, hij staat op Vraag & Aanbod
Voor de X-Box S/X betreft dit een download code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Daradius schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:40:
[...]

Volgensmij kan je dit via je account zelf aanvragen. Bij mij in het verleden ging dit altijd vrij snel.
Ja, voor games die al uit zijn. Maar voor pre-order games werkt het net even iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Schuimpje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:33:
[/quote]

edit:
verkeerde persoon gequoteded (of hoe je het ook schrijft :| :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Schuimpje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:33:
Helaas geen Select bezorg optie om hem vandaag nog in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Motion2 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Helaas geen Select bezorg optie om hem vandaag nog in huis te hebben.
de enige die beschikbaar zijn, zijn zo te zien digital deluxe ditions, dus een download code lijkt me

Edit: nevermind ik ben gewoon weer te snel met reageren :P als je door klikt heben ze inderdaad ook de disc versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Daradius op 07-02-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:30
Daradius schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:43:
[...]

de enige die beschikbaar zijn, zijn zo te zien digital deluxe ditions, dus een download code lijkt me
Klopt, dat staat er ook bij. Maar voor dat geld kan je hem beter op cdkeys halen, dit is wel een hele dure grap zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
dragoncry schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:40:
[...]

En daar zat de disk ook bij? Normaal koop ik altijd online dus weet niet hoe dit met de disk versies gaat bij PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Redmonkey92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:47:
[...]

En daar zat de disk ook bij? Normaal koop ik altijd online dus weet niet hoe dit met de disk versies gaat bij PS
Nee, geen disk, alleen een code die te activeren is in de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ik heb de deluxe editie besteld bij CD Keys, je krijgt 2 code. Code 1 = voor de game en code 2 = voor de deluxe editie... beid codes ingevoerd echter blijft bij mij staan dat de game pas beschikbaar is vanaf 10 feb.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:58:
Ik heb de deluxe editie besteld bij CD Keys, je krijgt 2 code. Code 1 = voor de game en code 2 = voor de deluxe editie... beid codes ingevoerd echter blijft bij mij staan dat de game pas beschikbaar is vanaf 10 feb.
Dat hoort zo, is ook met aankoop van steam zelf zo. Bij ondersteuning kan je zien dat je deluxe hebt.

Krijg je trouwens geen code voor deluxe versie & DLC?

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 07-02-2023 12:00 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wolverine9000
@G_Dragon luna lovegoodAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdLTArK-2-QPzgpBKdz_kM5K8ps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/saqlNfbZZmtvbNrCRhTRTRGz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ferio schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:59:
[...]

Dat hoort zo, is ook met aankoop van steam zelf zo. Bij ondersteuning kan je zien dat je deluxe hebt.

Krijg je trouwens geen code voor deluxe versie & DLC?
jawel 2 codes, ik zie idd bij ondersteuning deluxe editie staan. Wel raar dat niet wordt aangegeven dat vanavond de game speelbaar zou moeten zijn.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:13

Moet hem nog starten, morgen waarschijnlijk. Maar specifiek deze review:

YouTube: Buy Hogwarts Legacy Review - "Buy, Wait for Sale, Never touch?"

Maakte juist de vergelijking met RDR2 qua random encounters etc. Niet even veel / net zo dynamisch, maar absoluut beter dan in andere open-world games.

Moet het zelf natuurlijk nog ervaren, maar die review triggerde het mij om het spel te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja ik hem ook al _O-

Dit is mijn karakter na 3 uur spelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHDO6F-8Ivq6CX64Mo_8kYrNVI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HsAhZYzZJgxy6S7sF9Wae4wD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-poYd3-6P2GfAPVmQWPfjqoN_iQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oLJoaKr3p0eQyRqxJ2KpByuO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2023 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Trouwens. In de winkelstraat waar je ook spullen kan kopen. Wat voor credit is er trouwens in het spel? Gewoon goud of?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik gok bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Weet iemand of er Nederlandse ondertiteling in zit bij de Xbox Series X
versie? Dan weet ik of mijn zoontje hem kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Xtr3me4me schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:11:
Trouwens. In de winkelstraat waar je ook spullen kan kopen. Wat voor credit is er trouwens in het spel? Gewoon goud of?
Ik gok op Knuts, Sickles en Galleons, zie: https://harrypotter.fandom.com/wiki/Wizarding_currency

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 07-02-2023 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
IIRC zijn het wel alleen galleons en zijn de sickle en knut weggelaten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Inverted_World schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:05:
[...]

Moet hem nog starten, morgen waarschijnlijk. Maar specifiek deze review:

YouTube: Buy Hogwarts Legacy Review - "Buy, Wait for Sale, Never touch?"

Maakte juist de vergelijking met RDR2 qua random encounters etc. Niet even veel / net zo dynamisch, maar absoluut beter dan in andere open-world games.

Moet het zelf natuurlijk nog ervaren, maar die review triggerde het mij om het spel te kopen.
Ik hoop het. Ga hem later deze week ook zelf proberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik weet niet wie zei dat er amper afwisseling was in vijanden, maar het main menu laat toch weten dat er 67 enemies zijn :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ananas_NL schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:14:
Nope, er is geen NL in het spel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Ananas_NL schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:14:
Echt de tip : laat hem in het Engels spelen. Heb ik bij mijn kinderen ook altijd gedaan. De eerste maanden vragen ze vaak wat iets betekend. Maar mijn jongste is nu 15 en beide spreken zo goed als vloeiend Engels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Mariekeb schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Echt de tip : laat hem in het Engels spelen. Heb ik bij mijn kinderen ook altijd gedaan. De eerste maanden vragen ze vaak wat iets betekend. Maar mijn jongste is nu 15 en beide spreken zo goed als vloeiend Engels.
Ja inderdaad goede tip inderdaad! Het zou ook zonde zijn als hij deze niet kan spelen hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Mariekeb schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Sowieso is dit hoe ik zelf vroeger als kind ook een basis engels heb geleerd, gewoon lekker spelen.

Als ze iets niet begrijpen vragen ze het wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:22:
[...]

120 minuten een willekeurige Hogwarts stream aanzeetten voor 5 drops.

20 minuten de Avalanche stream kijken voor een 1 exclusieve drop. Zie Merlins Cloak.

Die laatste is vandaag om 17:00u, wil je dus de cloak hebben. Ik wel.

Nu heb ik gewoon een willekeurige stream aanstaan voor de gewone drops.
Na 20minuten zou je al een reward moeten krijgen alleen ik krijg niks? ik heb twitch etc al met WB gekoppeld en dergelijke. volgens de stappenplan ben ik klaar om twitch te gebruiken en te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:19:
Ik weet niet wie zei dat er amper afwisseling was in vijanden, maar het main menu laat toch weten dat er 67 enemies zijn :o
Verschillende reviews.. en ja dat kan makkelijk ;)

Groene spin
Blauwe spin
Rode spin
Gele spin
Paarse spin

tadaa, heb er al 5.

Dan nog

Melee dark wizard
Ranged dark wizard
Healing dark wizard

Nog 3 erbij

Dus zit al op 8 :+

en je hebt alsnog maar 2 soorten in essentie. Goblins en dark wizards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Nimflix schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:37:
[...]

Na 20minuten zou je al een reward moeten krijgen alleen ik krijg niks? ik heb twitch etc al met WB gekoppeld en dergelijke. volgens de stappenplan ben ik klaar om twitch te gebruiken en te kijken.
Drops zijn nog niet actief Sommige streams lijken wel al drops te hebben.

Edit 2: Sommige streamers lijken te zeggen dat ze drops hebben, maar geen popup of iets die dit laat weten. Ook staat Hogwarts Legacy nog niet tussen de "Open Campaigns" op Twitch

[ Voor 25% gewijzigd door JobRapati op 07-02-2023 12:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JobRapati schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Drops zijn nog niet actief Sommige streams lijken wel al drops te hebben.
Oeh welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al avond? Ik wil verder. :P
Merk door de game weer goed dat ik liefhebber ben van de HP films. Die wereld als basis hebben voor je game is nogal wat.
Aftellen tot vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions