Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:56
Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:25:
[...]

Je kunt aan het begin je karakter instellen. Daarbij kun je kiezen uit twee stemmen. Het is aan de speler om te kiezen hoe het poppetje eruit ziet en hoe het moet klinken.
Ja maar die gozer of meid in dat filmpje is een npc achter de bar of begrijp ik het verkeerd :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook spelen. Nog vijf uur lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:10:
[...]

Ja maar die gozer of meid in dat filmpje is een npc achter de bar of begrijp ik het verkeerd :9
Ja, sorry. Geen tijd om op links te klikken, moet toveren! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 17:01
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:10:
[...]

Maar maakt het heel veel uit? Het is sowieso een fictief verhaal met trollen etc. Een vrouw met een mannen stem is toch het minst rare in die wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
Al aardig wat uurtjes aan het spelen en bevalt tot nu toe uitstekend. Ben inmiddels level 11, maar heb nog niet de beschikking over een bezem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Heb de bug over die stem net gemeld op het forum van Warner Bros :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twitch Drops!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itcgVNS_j723sA4zGBuIvEYimwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dd8vGqFgYDD9p6Uxl6cVvRlK.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:14:
Al aardig wat uurtjes aan het spelen en bevalt tot nu toe uitstekend. Ben inmiddels level 11, maar heb nog niet de beschikking over een bezem.
Ik level 0 want sta nog in de wachtrij tot middernacht 😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Bolko schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:14:
[...]

Maar maakt het heel veel uit? Het is sowieso een fictief verhaal met trollen etc. Een vrouw met een mannen stem is toch het minst rare in die wereld.
Het is gewoon raar :p snap dat we in een magische wereld leven, maar het lijkt eerder op een fout dan dat het logisch is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:16:
[...]

Het is gewoon raar :p snap dat we in een magische wereld leven, maar het lijkt eerder op een fout dan dat het logisch is :D
Zelfs als het een bug zou zijn, zouden ze echt een mannelijke en vrouwelijke stemacteur de zelfde lines uit laten spreken? Lijkt me heel sterk to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Thanks! Gelijk alles even goedgezet en zal morgen de ipad wel even aan laten staan om zo die kijk minuten te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Bolko schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:17:
[...]

Zelfs als het een bug zou zijn, zouden ze echt een mannelijke en vrouwelijke stemacteur de zelfde lines uit laten spreken? Lijkt me heel sterk to be honest.
Geen idee om eerlijk te zijn, maar we gaan lekker genieten van de game en hopen dat er een patch uitkomt :p.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
Bolko schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:17:
[...]

My guess: geen bug. De game is heel inclusief. Er is al meermaals een personage geweest die naar mijn personage refereerde als 'they' - dat verandert niet op basis van hoe je je character maakt. Je kunt ook gewoon een personage aanmaken met uiterlijk dat we associëren met 'vrouwelijk' en er vervolgens een mannenstem aan hangen. Kan allemaal.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:54:
[...]

Dat soort kranten zouden zich niet moeten bemoeien met gamen. Alles wordt erger gemaakt dan werkelijkheid. achja levert clicks
Valt wel mee hoor. De auteur van het stuk (Len Maessen) publiceert enkel over games en tech. En niet alleen voor NRC, maar ook voor Bright, The Next Web, AD en Nu.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
Tweakjur schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:21:
[...]

My guess: geen bug. De game is heel inclusief. Er is al meermaals een personage geweest die naar mijn personage refereerde als 'they' - dat verandert niet op basis van hoe je je character maakt. Je kunt ook gewoon een personage aanmaken met uiterlijk dat we associëren met 'vrouwelijk' en er vervolgens een mannenstem aan hangen. Kan allemaal.
En dat vind ik een groot pluspunt. In ieder geval een grote middelvinger vanuit Portkey Games richting J.K. Rowling als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:15:
Heb de bug over die stem net gemeld op het forum van Warner Bros :)
Ahem… ;)
Is al bevestigd in diverse reviews
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:01:
[...]

Nee de
spoiler:
bartender is transgender, stond in diverse reviews.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Mog schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:23:
[...]

Valt wel mee hoor. De auteur van het stuk (Len Maessen) publiceert enkel over games en tech. En niet alleen voor NRC, maar ook voor Bright, The Next Web, AD en Nu.
Dit, en je moet je ook afvragen voor welk publiek je schrijft. NRC-lezers zullen meer bezig zijn met JK Rowling en de ophef in die hoek, dan dat wij dat zijn. Dus dan snap ik de invalshoek heel goed. Wij zullen eerder iets zeggen over framerates en raytracing, dat zullen de mainstream media dan weer niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:28:
[...]

Ahem… ;)
Is al bevestigd in diverse reviews

[...]
-O- dan moeten we het er maar mee doen, want ga het spel sowieso wel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:04
Tweakjur schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:21:
[...]

Oprecht heel tof.

Ik kan niet wachten tot vrijdag.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bolko schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:25:
[...]

En dat vind ik een groot pluspunt. In ieder geval een grote middelvinger vanuit Portkey Games richting J.K. Rowling als je het mij vraagt.
Mwah je sluit nu juist een hele groep mensen uit, namelijk de groep die hem of haar genoemd wil worden. Maak het dan een optie bij de karakter creation: vrouwelijk, mannelijk, onzijdig.

Ik vind het persoonlijk toch een beetje irritant als ik steeds met they/them aangesproken wordt. Dat doet afbreuk aan het maken van een 'eigen' karakter.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 06-02-2023 19:33 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:01:
[...]

Nee de
spoiler:
bartender is transgender, stond in diverse reviews.
Ah, the good ol' 1800s. Waar transgenders en diversiteit ook al gemeengoed was.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind alle mensen gelijk, maar qua tijdgeest... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chaoss schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:31:
[...]

Mwah je sluit nu juist een hele groep mensen uit, namelijk de groep die hem of haar genoemd wil worden. Maak het dan een optie bij de karakter creation: vrouwelijke, mannelijk, onzijdig.

Ik vind het persoonlijk toch een beetje irritant als ik steeds met they/them aangesproken wordt.
Kan alleen maar zeggen dat je geen keuze voor iemand moet maken in het leven en ook niet bij een spel en dit gebeurd nu wel met deze situatie, maar goed ik kan er van alles van vinden. Het verranderd de situatie helaas niet dat ze dit in de game hebben gestopt, eraan wennen is dan onze enige optie als je het spel echt wil blijven spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Martinez- schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:33:
[...]

Ah, the good ol' 1800s. Waar transgenders en diversiteit ook al gemeengoed was.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind alle mensen gelijk, maar qua tijdgeest... :/
Totaal ongeloofwaardig inderdaad. Een game met kobolds en draken moet toch wel realistisch blijven. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
[...]

Mwah je sluit nu juist een hele groep mensen uit, namelijk de groep die hem of haar genoemd wil worden. Maak het dan een optie bij de karakter creation: vrouwelijke, mannelijk, onzijdig.

Ik vind het persoonlijk toch een beetje irritant als ik steeds met they/them aangesproken wordt.
Nou, het gebeurt heeeeel weinig dat mensen in de game OVER je praten he. Je wordt aangesproken met You en mensen noemen je, als het over jou gaat, dingen als 'that new student'. 'They' hoor je echt niet heel vaak. Ik vind het wel mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:34:
[...]

Totaal ongeloofwaardig inderdaad. Een game met kobolds en draken moet toch wel realistisch blijven. :P
Goed punt, alhoewel ik transgenders niet zo snel in dezelfde categorie wil plaatsen als draken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hahaha, helemaal waar.

Het is nu wel moeilijk niet teveel streams te kijken zeg! Bewust niet gedaan maar zo vlak voor release wordt het steeds lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:34:
[...]

zo ver ik weet draait tlou1 op 60 fps. VRR Kickt in bij minimaal 48hz (PS5) als ik het goed heb. Als je op 30fps speelt zou je niets merken van VRR.
Lag eraan welke setting je pakte. Fidelity met unlocked fps merkte je dat alleen als het onder die 48 kwam idd. Verder draaide het super soepel.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Overzicht van de revieuws
  • OpenCritic: 85/100
  • IGN 9/10
  • VGC 4/5
  • Metro 8/10
  • Screen Rant 4.5/5
  • XboxEra 9/10
  • GameRant 4.5/5
  • PS Universe 9.5/10
  • Stevivor 8/10
  • Jeuxvideo 9/10
  • XboxEra 9/10
  • PressStart 9/10
  • PowerUp! 9/10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kR_DCsM8qRNg8DgF5HU59o6eFZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOIWffhXdZQGxeLS5tCbHvKQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 06-02-2023 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:34:
[...]

Beetje vreemde vergelijking, de laatste 2 zijn onderdeel van het verhaal en de eerste bestond op dat moment gewoon niet. Laten we anders ook wat aliens introduceren, ben zelf wel fan van sci-fi namelijk en een alien bartender lijkt me wel leuk staan d:)b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Mwah je sluit nu juist een hele groep mensen uit, namelijk de groep die hem of haar genoemd wil worden. Maak het dan een optie bij de karakter creation: vrouwelijk, mannelijk, onzijdig.

Ik vind het persoonlijk toch een beetje irritant als ik steeds met they/them aangesproken wordt. Dat doet afbreuk aan het maken van een 'eigen' karakter.
Mij ook hoor, een optie om mannelijk, vrouwelijk, onzijdig toe te voegen en dit terug te laten komen in de stemmen en ondertiteling lijkt me niet heel moeilijk.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:37:
Hahaha, helemaal waar.

Het is nu wel moeilijk niet teveel streams te kijken zeg! Bewust niet gedaan maar zo vlak voor release wordt het steeds lastiger.
Heb nog steeds maar vijf minuten gezien en dat was de dark forest met de leuke spinnen 😃 voor de rest niets gezien en ga het zo houden tot middernacht. Alhoewel het ook piekt om effe te gluren lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het nou dat je niet dood kan gaan ?
Geen mogelijkheid van falen zeg maar?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ricmaniac schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:41:
Klopt het nou dat je niet dood kan gaan ?
Geen mogelijkheid van falen zeg maar?
Hoe bedoel je dit? Je kunt gewoon dood hoor. En dan naar laatste save of checkpoint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:40:
[...]

Heb nog steeds maar vijf minuten gezien en dat was de dark forest met de leuke spinnen 😃 voor de rest niets gezien en ga het zo houden tot middernacht. Alhoewel het ook piekt om effe te gluren lol
Spinnen vallen toch best wel mee? :P Ik kreeg gister bij dit beest de kriebels :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Nopheros schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:39:
[...]

Beetje vreemde vergelijking, de laatste 2 zijn onderdeel van het verhaal en de eerste bestond op dat moment gewoon niet. Laten we anders ook wat aliens introduceren, ben zelf wel fan van sci-fi namelijk en een alien bartender lijkt me wel leuk staan d:)b.
Ik maakte maar een grapje joh. Ik snap gewoon de ophef en het gezeur niet echt.

Al zouden aliens best cool zijn zo. Ik ben voor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakjur schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:42:
[...]

Hoe bedoel je dit? Je kunt gewoon dood hoor. En dan naar laatste save of checkpoint.
Oke goed om te horen. las ergens in de comments van een video of hier op tweakers weet niet meer zeker dat dit niet kon. Vandaar de vraag of dat klopt. gelukkig kan het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:43:
[...]

Ik maakte maar een grapje joh. Ik snap gewoon de ophef en het gezeur niet echt.

Al zouden aliens best cool zijn zo. Ik ben voor. :P
Ah had ik zo niet begrepen. Zal het spel er ook echt niet minder om spelen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het geen ik gezien heb in de 5 minuten vallen ze inderdaad mee denk ik....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Wolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:46:
[...]

Voor het geen ik gezien heb in de 5 minuten vallen ze inderdaad mee denk ik....
spoiler:
Spinnen zijn wel makkelijk. Niet de makkelijkste, maar zeker niet de moeilijkste vijanden. Hun moeilijkheid is dat je er vaak veel tegelijk krijgt, en soms een superspinnenmama (groter, sterker). Maar dan nog zijn er een stuk lastigere vijanden te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakjur schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:51:
[...]

spoiler:
Spinnen zijn wel makkelijk. Niet de makkelijkste, maar zeker niet de moeilijkste vijanden. Hun moeilijkheid is dat je er vaak veel tegelijk krijgt, en soms een superspinnenmama (groter, sterker). Maar dan nog zijn er een stuk lastigere vijanden te vinden.
-O- -O- -O- :o :o :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:34:
[...]

zo ver ik weet draait tlou1 op 60 fps. VRR Kickt in bij minimaal 48hz (PS5) als ik het goed heb. Als je op 30fps speelt zou je niets merken van VRR.
Klopt niet helemaal, klopt van de minimale 48Hz bij de TV, maar het is vrij simpel te programmeren om die 30fps op 60Hz te krijgen en het gebeurt volgens mij al bij games die locked op 30fps zijn die op 60Hz TV's afspelen. De frames worden dan namelijk gewoon verdubbeld.
Tijdens VRR zou het dan bijvoorbeeld 29fps=58Hz of 31=62Hz kunnen zijn

Daarom gaat het vanaf 48Hz denk ik, het dubbele van 24 waardoor je ook films en tv makkelijk goed kunt weergeven op 48Hz door frame verdubbeling, aangezien die meestal in 24fps zijn (zo zou je bijvoorbeeld straks zelfs films met vrr kunnen krijgen, zoals bijvoorbeeld de nieuwe avatar die in bepaalde scènes in 48fps draait in de bioscoop)

[ Voor 22% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 20:03 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:01:
[...]

spoiler:
Xbox Series X, locatie naar New Zealand , restart en spelen maar
Lukt helaas niet op de ps5 :’(

PSN: Wauzer010

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Is dat hele "they"-gedoe niet gewoon een "bug"? Ik kan mij voorstellen dat Avalanche iets met de kritiek rond Rowling moest en "they" heeft toegevoegd om iedereen tevreden te stellen. Maar mogelijk heeft die wijziging een fuck-up in de code veroorzaakt waardoor him en her niet meer werkten en men er met de naderende release voor gekozen heeft alles dan maar "onzijdig" te laten en dit later te patchen.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je er bewust voor kiest om een heel kleine minderheid tevreden te stellen door een veel grotere groep tegen het hoofd te stoten met een game met zoveel belangen. Dan laat je eerder een proefballonnetje op in een wat kleinere game en geef je de gamer ten minste 3 verschillende opties in HL.

Ik begin morgenavond pas aan mijn eerste speelsessie, dus moet nog even zien hoe storend het in praktijk blijkt, maar deze rigide keuze voor enkel "they" klinkt alles behalve logisch voor zo'n grote game.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:32

kaanmijo

Picobello B.V.

KlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:58:
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je er bewust voor kiest om een heel kleine minderheid tevreden te stellen door een veel grotere groep tegen het hoofd te stoten met een game met zoveel belangen. Dan laat je eerder een proefballonnetje op in een wat kleinere game en geef je de gamer ten minste 3 verschillende opties in HL.
Als je je voor je hoofd gestoten voelt omdat je digitale tovenaars-poppetje die rijdt op vliegende paarden en woont in een kasteel met pratende schilderijen een paar keer wordt aangesproken met “they” in plaats van “he” of “she” ligt het probleem niet bij de game, imho.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Het is wel een idee om de discussie over aanspreekvormen hier weg te houden. Meningen als 'transgender, dat bestond nog niet vroeger hoor' en 'ik wens gewoon normaal aangesproken te worden als man/vrouw' zitten nogal op de rand van het behoorlijke wat mij betreft. Nog los van het feit dat dit soort opmerkingen niet bijdragen aan 'een vriendelijker tweakers' is een topic over een media genre waarin je soms als draak, soms als autorijder, soms als kat, soms als 16 meter lange Space Marine en soms als heel leger speelt, echt de meest idiote plek dat ik me kan voorstellen om het over gender politiek te hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
Let op dit is een handige afbeelding voor iedereen, als je de game straks speelt snap je waarom deze handig kan zijn om er zo even bij te kunnen pakken. Anders was ik er serieus zelf ook nooit uitgekomen :D

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMiGNIgQ0D4F6yG2glPSxFISafA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CaUhvSNwmk2rg8LVJnHFMtnG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Toch maar even de Deluxe versie kopen in de PSN store zo :D

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hogwarts Legacy doet het op dit moment goed op Twitch, ruim 460k kijkers! Enkel 'Just Chatting' staat hoger, dus eigenlijk is het op dit moment de best bekeken game op Twitch.

https://www.twitch.tv/directory

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:
Let op dit is een handige afbeelding voor iedereen, als je de game straks speelt snap je waarom deze handig kan zijn om er zo even bij te kunnen pakken. Anders was ik er serieus zelf ook nooit uitgekomen :D

spoiler:
spoiler:
HOOOOLY SHIT ik brute forcede die dingen steeds maar dit is handig hey

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:
Het is wel een idee om de discussie over aanspreekvormen hier weg te houden. Meningen als 'transgender, dat bestond nog niet vroeger hoor' en 'ik wens gewoon normaal aangesproken te worden als man/vrouw' zitten nogal op de rand van het behoorlijke wat mij betreft. Nog los van het feit dat dit soort opmerkingen niet bijdragen aan 'een vriendelijker tweakers' is een topic over een media genre waarin je soms als draak, soms als autorijder, soms als kat, soms als 16 meter lange Space Marine en soms als heel leger speelt, echt de meest idiote plek dat ik me kan voorstellen om het over gender politiek te hebben.
Ach ik denk dat iedereen elkaar best het beste gunt. Of je nou him/her of they bent. Sommige mensen hebben hier weken over zitten dagdromen hoe ze deze game gaan spelen en willen dan zo realistisch mogelijk hun eigen personage creëren en vinden het irritant dat die keuze er niet in zit. En dat raakt aan een maatschappelijke discussie waarin de uitgever een uiterste kant heeft gekozen, al dan niet bewust. Ik vind dat niet onbetamelijk als je graag him of her wil zijn en vind het ook niet onbetamelijk als iemand liever they wil.
De keuze zelf maken had imo iedereen tevreden gehouden.

Inhoudelijk:
Net de Nieuw-Zeeland truc gedaan, ik kan m gewoon spelen nu! Zin an!

[ Voor 4% gewijzigd door Ht87 op 06-02-2023 20:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:29:
[...]

Ach ik denk dat iedereen elkaar best het beste gunt. Of je nou him/her of they bent. Sommige mensen hebben hier weken over zitten dagdromen hoe ze deze game gaan spelen en willen dan zo realistisch mogelijk hun eigen personage creëren en vinden het irritant dat die keuze er niet in zit. En dat raakt aan een maatschappelijke keuze waarin de uitgever een uiterste kant heeft gekozen, al dan niet bewust.

Inhoudelijk:
Eens! Mij maakt het ook niet uit hoe een ander genoemd wil worden (hij, zij, hen etc), maar een keuze in de game was wel netjes geweest. Het gaat ook om jou als persoon in de game, meer dan dat is het eigenlijk niet.

Maar zoals Jurian al aangaf hierboven... Je wordt maar heel soms zo aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:14:
[...]

beginnen met het downloaden van 80GB ja :(
Ach heb een gigabit glasvezel verbinding. Als de servers niet overloaded zijn, heb ik dat ook zo binnen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:34:
[...]

Ach heb een gigabit glasvezel verbinding. Als de servers niet overloaded zijn, heb ik dat ook zo binnen.
ik 10x zo langzaam |:(

Ik kan me er zooo moeilijk van weerhouden om niet streams te kijken enzo maarja met een game als dit heb je daar gewoon niks aan :P zou zo zonde zijn als je gewoon het verhaal wil volgen en je wilt laten verassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik weet niet wat ik er mee moet maar ik heb het plaatje opgeslagen haha. Ik zal je morgen wel bedanken eventueel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:29:
[...]

Ach ik denk dat iedereen elkaar best het beste gunt. Of je nou him/her of they bent. Sommige mensen hebben hier weken over zitten dagdromen hoe ze deze game gaan spelen en willen dan zo realistisch mogelijk hun eigen personage creëren en vinden het irritant dat die keuze er niet in zit. En dat raakt aan een maatschappelijke discussie waarin de uitgever een uiterste kant heeft gekozen, al dan niet bewust. Ik vind dat niet onbetamelijk als je graag him of her wil zijn en vind het ook niet onbetamelijk als iemand liever they wil.

Inhoudelijk:
Ook xbox zeker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Klopt, series s, ziet er schitterend uit op fidelity mode. Wel op 4K scherm met goede HDR, dus weet niet of m’n tv het nog wat oppoetst.
Vraag me af hoe mooi t dan is op een series x…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauzer
Lekker hoor, have fun!
Ik moet helaas tot morgen wachten, of morgen met kleine oogjes gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:42
Xtr3me4me schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:34:
[...]

helaas heeft niet iedereen zoveel geluk :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:
,, een topic over een media genre waarin je soms als draak, soms als autorijder, soms als kat, soms als 16 meter lange Space Marine en soms als heel leger speelt, echt de meest idiote plek dat ik me kan voorstellen om het over gender politiek te hebben.
Daarom, wegwezen met gender politiek in games. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt het zover @G_Dragon en andere die al spelen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2023 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:09:
Begint te korten voor mij. Nog twee uur en 47 min 😁😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht dat die dingen altijd netjes waren :+ (spoiler in de link!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zonder spoilers te geven pakt de introductie van de game je al lekker mee en geeft goed t Harry Potter wereldje dat je kent weer. Goede fan service aan t begin ook, paar leuke herkenningszaken.
Heel erg benieuwd verder!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben positief verrast, heb de settings wel omgezet naar performance mode want begon steeds meer frame drops te krijgen. Maar heb net een toverstaf mogen ophalen en daarna ben ik gestopt na 2 uur spelen.

Vind de puzzels ook echt ontzettend leuk en de manier hoe je de magie mag gebruiken geeft je veel vrijheid, daarnaast is het menu en je world map echt heel creatief gedaan. Ik ben tot nu toe heel tevreden ondanks een paar persoonlijke minpunten die ik al benoemd had, dus niet telkens hoef te herhalen :)

Ik denk dat ik hier veel uren in kan gaan steken want ik wil nog wel alle huizen en gaan spelen, waardoor ik uiteindelijk 4 karakters moet gaan maken waarvan ik met eentje de duistere kant op wil gaan onder het huis Huffelpuf >:).

Hopelijk is het zo spoilervrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 09:19
Het is vast al 1000 keer gevraagd maar vannacht kunnen we het spel dus spelen?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:00
gamerboy schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:23:
Het is vast al 1000 keer gevraagd maar vannacht kunnen we het spel dus spelen?
Via PS5/Xbox X, ja.

Via PC pas om 19.00 morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Sir_Lion schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Via PS5/Xbox X, ja.

Sorry, wtf

Waar slaat dat op

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:31:
[...]

Sorry, wtf

Waar slaat dat op
Je kan er boos om worden, maar dat zal niks veranderen. Straks gaan we toch weer slapen en morgen moeten de meesten werken of naar school en voordat je het weet is het 19:00u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Je kan er boos om worden, maar dat zal niks veranderen. Straks gaan we toch weer slapen en morgen moeten de meesten werken of naar school en voordat je het weet is het 19:00u ;)
Haha zeker waar hoor. Ik blijf het alleen irritant vinden dat om een of andere reden console altijd maar hoog staat en pc vooral hoog en laag moet springen en altijd als een soort van vergeten kind wordt gezien (niet zo erg als de nintendo switch gelukkig 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:19:
[...]

Ik ben positief verrast, heb de settings wel omgezet naar performance mode want begon steeds meer frame drops te krijgen. Maar heb net een toverstaf mogen ophalen en daarna ben ik gestopt na 2 uur spelen.

Vind de puzzels ook echt ontzettend leuk en de manier hoe je de magie mag gebruiken geeft je veel vrijheid, daarnaast is het menu en je world map echt heel creatief gedaan. Ik ben tot nu toe heel tevreden ondanks een paar persoonlijke minpunten die ik al benoemd had, dus niet telkens hoef te herhalen :)

Ik denk dat ik hier veel uren in kan gaan steken want ik wil nog wel alle huizen en gaan spelen, waardoor ik uiteindelijk 4 karakters moet gaan maken waarvan ik met eentje de duistere kant op wil gaan onder het huis Huffelpuf >:).

Dus nu raad je mij de performance mode op 60 fps aan lol😁😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
ik krijg toch wel kriebels om de game aan te schaffen. Ik speel op de pc en rond reddit is de pc status niet heel geweldig (maar ik wil eerst zelf zien dan geloven) ook zuur dat de pc release pas morgen avond 7 uur is. Als ik een next gen console zou hebben gehad had ik de game wel al gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:05
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Lol met die mentaliteit kan je nog wel een jaartje wachten. PC volgt kennelijk niet de global launch van consoles. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik Hogwarts op de PS5 ga spelen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:38:
ik krijg toch wel kriebels om de game aan te schaffen. Ik speel op de pc en rond reddit is de pc status niet heel geweldig (maar ik wil eerst zelf zien dan geloven) ook zuur dat de pc release pas morgen avond 7 uur is. Als ik een next gen console zou hebben gehad had ik de game wel al gekocht :)
Volgens mij zijn dit beelden op de PC. Ik vind dit er nog erg netjes uitzien! Alleen weten we de specs van deze gebruiker niet. Speler vliegt over de map, ik denk dat je wel door de video kan skippen.
ZesBarkiePK schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:39:
[...]

Lol met die mentaliteit kan je nog wel een jaartje wachten. PC volgt kennelijk niet de global launch van consoles. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik Hogwarts op de PS5 ga spelen.
Gelukkig is het maar 19 uur ;) Ik bedoelde meer... Je kan mopperen erover, maar je hebt enkel jezelf ermee. En 19 uur is gelukkig ook weer niet heel lang als je een volgeplande dag hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door RobinNL op 06-02-2023 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
Sir_Lion schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Via PS5/Xbox X, ja.

Op steam staat hij anders pas de
10 feb 2023 dat hij komt.

dus dan word het nog langer wachten ... maar kijk er wel naar uit lijkt me wel een leuke game

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:19:
[...]

Kun je bij de keuze voor 1 huis ook de andere huizen bezoeken of kom je daar gewoon niet in? Gryffindor trekt mij het meest door de meeste herkenning, maar het lijkt mij leuk om er dan juist geen deel van uit te maken, maar juist voor een anders huis te kiezen en Gryffindor te kunnen bezoeken. Maar ik heb weinig zin om met bijvoorbeeld Huffelpuf te beginnen en er dan achter te komen dat ik Griffindor helemaal niet kan bekijken om dan weer opnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
ravw schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:45:
[...]

Op steam staat hij anders pas de
10 feb 2023 dat hij komt.

dus dan word het nog langer wachten ... maar kijk er wel naar uit lijkt me wel een leuke game
Deluxe edition is op de 7e te spelen. Xboxers kunnen de console omzetten naar Nieuw Zeeland waardoor het spel denkt dat het al de 7e is. Mijn console is minder slim dan jouw pc gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:40:
[...]

Volgens mij zijn dit beelden op de PC. Ik vind dit er nog erg netjes uitzien! Alleen weten we de specs van deze gebruiker niet. Speler vliegt over de map, ik denk dat je wel door de video kan skippen.
[YouTube: Hogwarts Legacy Map Size (Full Map Tour)]
Damn wel echt groot ja. super nice. stuk groter dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:40:
[...]

[YouTube: Hogwarts Legacy Map Size (Full Map Tour)]

[...]

Gelukkig is het maar 19 uur ;) Ik bedoelde meer... Je kan mopperen erover, maar je hebt enkel jezelf ermee. En 19 uur is gelukkig ook weer niet heel lang als je een volgeplande dag hebt.
gebaseerd op de beschrijving onder de video speelt degene op een xbox series x. Qua graphics zeker niets te klagen echter schijnt de pc versie minder "soepel" te lopen, en de gebruikers die inmiddels wel pc game beelden hebben geüpload hebben allemaal een dikke game pc. Niet iedereen heeft een 3090/4080/4090. Ik zelf heb een 2070s en verwacht er eigenlijk weinig van qua performance, Het zou mij verbazen als ik überhaupt RT kan aanzetten (console mode 30fps bijv.) ik speel op 1440p echter gebruik ik een oled 4k tv dat alles net ff wat mooier maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:57:
[...]

gebaseerd op de beschrijving onder de video speelt degene op een xbox series x. Qua graphics zeker niets te klagen echter schijnt de pc versie minder "soepel" te lopen, en de gebruikers die inmiddels wel pc game beelden hebben geüpload hebben allemaal een dikke game pc. Niet iedereen heeft een 3090/4080/4090. Ik zelf heb een 2070s en verwacht er eigenlijk weinig van qua performance, Het zou mij verbazen als ik überhaupt RT kan aanzetten (console mode 30fps bijv.) ik speel op 1440p echter gebruik ik een oled 4k tv dat alles net ff wat mooier maakt :D
In de comments wordt gevraagd hoe de persoon aan een 'pc copy' is gekomen, met als reactie 'review code'. Op basis daarvan denk ik weer de PC versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:08:
[...]

In de comments wordt gevraagd hoe de persoon aan een 'pc copy' is gekomen, met als reactie 'review code'. Op basis daarvan denk ik weer de PC versie.
dat kan. ik heb niet de hele video gezien misschien dat hij het erover heeft gehad. in de beschrijving staat "mijn setup" xbox,ps5 en switch. er worden knoppen gebruikt als LT wat duidt op xbox of inderdaad de pc.
maar goed ik ga even stoppen mezelf op te hypen want zo duurt het allemaal nog langer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

spoiler:
Gespiekt, zga meteen weg geklikt, niets duidelijk gezien, maar heb zonder de game al te kunnen spelen al een idee hoe dit mij zou kunnen helpen in de game, bedankt, als ze dit geniepig geïmplementeerd hebben snap ik de verwarring. Maar weet dus dat deze afbeelding niet meer wijzigt ;)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:35:
[...]

Dus nu raad je mij de performance mode op 60 fps aan lol😁😁😁
Ja klopt want ik merkte toch best veel drops en ook schokkerig beeld bij die hoogste modus, best wel jammer! Maar op 60fps speelt wel heel goed weg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:19:
[...]

Gespiekt, zga meteen weg geklikt, niets duidelijk gezien, maar heb zonder de game al te kunnen spelen al een idee hoe dit mij zou kunnen helpen in de game, bedankt, als ze dit geniepig geïmplementeerd hebben snap ik de verwarring. Maar weet dus dat deze afbeelding niet meer wijzigt ;)
Geen dank! Was voor mij ook echt een gezoek en gedoe, omdat ik niet wist wat te doen bij die ..... maar door deze foto wist ik het uiteindelijk wel,

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerste benchmark video die ik kon vinden op YouTube, is wel in combinatie met een RTX 4090 (die vrijwel niemand onder ons heeft).

Ik zie ook al een video op YouTube met alle verschillende eindes. Deze ga ik hier expres niet linken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

G_Dragon schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:20:
[...]

Ja klopt want ik merkte toch best veel drops en ook schokkerig beeld bij die hoogste modus, best wel jammer! Maar op 60fps speelt wel heel goed weg :)
Tegen de tijd dat ik de gewone versie in huis heb zijn we hopelijk 2 updates verder en loopt de RT mode soepel O-)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:19
KlaasjeNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:46:
[...]

Kun je bij de keuze voor 1 huis ook de andere huizen bezoeken of kom je daar gewoon niet in? Gryffindor trekt mij het meest door de meeste herkenning, maar het lijkt mij leuk om er dan juist geen deel van uit te maken, maar juist voor een anders huis te kiezen en Gryffindor te kunnen bezoeken. Maar ik heb weinig zin om met bijvoorbeeld Huffelpuf te beginnen en er dan achter te komen dat ik Griffindor helemaal niet kan bekijken om dan weer opnieuw te moeten beginnen.
Jup dat kan, zonder al te veel te spoilen ik ben slytherin en moest in het begin voor de mainstory quest ook gewoon door het griffindor gedeelte waar je ook puzzles kan doen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:00
Inhumanous schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:53:
[...]

Jup dat kan, zonder al te veel te spoilen ik ben slytherin en moest in het begin voor de mainstory quest ook gewoon door het griffindor gedeelte waar je ook puzzles kan doen etc.
Je weet dat er spoiler tags zijn, he?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qrGCeB5JfMXSbLtH3XXalTq35w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0foAPCEt99rUHQkLawjcs1bc.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chaoss schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:39:
[...]

Tegen de tijd dat ik de gewone versie in huis heb zijn we hopelijk 2 updates verder en loopt de RT mode soepel O-)
Ik hoop het want het ziet er wel ontzettend goed uit met ray tracing! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
RobinNL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:32:
De eerste benchmark video die ik kon vinden op YouTube, is wel in combinatie met een RTX 4090 (die vrijwel niemand onder ons heeft).
[YouTube: Hogwarts Legacy - Native 4K vs DLSS 2 vs DLSS 3 - Max Settings - Full Ray Tracing - NVIDIA RTX 4090]

Ik zie ook al een video op YouTube met alle verschillende eindes. Deze ga ik hier expres niet linken.
Oef die beelden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk nog 17 minuutjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Nvm @Verwijderd was me voor haha

[ Voor 94% gewijzigd door G_Dragon op 06-02-2023 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha te laat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Good luck everyone, veel speel plezier voor de mensen die over een kwartier al gaan knallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net op t punt in de game aangekomen dat ik
spoiler:
mijn toverstok uitgezocht heb in de game, tjonge, daar ging zomaar 3 uur voorbij zeg, voor m’n gevoel nog niet eens een tipje van de sluier van de game gezien! Beloofd veel goeds!

Ik vind wel de gezichtsuitdrukkingen wat minder sprekend in de dialogen, maar t is niet heel storend ofzo!

Deze ambitieuze slytheraar is klaar voor de rest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb op de series s maar 2 modi om uit te kiezen: fidelity of performance. Ik mis blijkbaar een derde :? Morgen de instellingen nog maar eens langslopen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog 8 minuten mensen! Have fun, voor wie er nog wakker zijn en gaan spelen :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ht87 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:48:
[...]

Ik heb op de series s maar 2 modi om uit te kiezen: fidelity of performance. Ik mis blijkbaar een derde :? Morgen de instellingen nog maar eens langslopen!
Ik kan bij de Series X ook geen balanced mode vinden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hey de lock er weer af :P

Die video die @RobinNL linkte even kort skippend gekeken. Dat ziet er wel erg goed uit met Ratracing en DLSS.

Ben benieuwd hoe het op mijn rig draait. ga het morgen avond zien :D

Pagina: 1 ... 23 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions