• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:34
Kerst was in Harry Potter altijd iets speciaal, dus vermoed wel rond december ergens :)

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik zal toch eerst even een PS5 moeten gaan aanschaffen. :P En wat mij betreft duurt dat nog even... ;) Oftewel, dat deze game in december gaat komen; dát vind ik in dit geval dus niet zo erg... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +7Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21-05 16:10
Nieuwe video over nieuwe footage van character creation

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • 0Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:41:
Kerst was in Harry Potter altijd iets speciaal, dus vermoed wel rond december ergens :)
Deze ga ik toch ook aanschaffen samen met Modern warfare 2

Acties:
  • 0Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:30:
[...]

Is niet bepaald een competitieve prijs.n

Geen enkel nut om nu al te pre-orderen voor deze prijs.
Online op ps5 kan Je nog niet pre orderen. Er staat enkel binnenkort

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gamerboy
Hier is de originele post van de leak!

https://www.reddit.com/r/...ras_offered_with_initial/

Wat is jullie mening van meerdere edities van de game met mogelijk contect die gelocked is per versie?

[Voor 25% gewijzigd door gamerboy op 26-06-2022 20:32]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
Ik denk dat Amazon de game iets te vroeg erop heeft gezet, hier een screenshot voor jullie playstation gebruikers met de prijzen. de standaard €60,- voor een game lijkt eruit te vliegen voor de nieuwe gen consoles!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamerboy
Interessante post op reddit over het worden van een animus:
Animagus
Speculation
i know there has been a post about becoming an animagus but i cant find it so imma post it here and why i dont think we will get to be an animagus (at least in the base game)

So from a development point of view it would be very time consuming to program (3) +- animal forms to be mostly freely able to walk/fly and explore the world but not impossible, the bigger problem i see is with the players being able to do the process correctly. The process is rather detailed, you have to put a mandrake leaf in your mouth from full moon to full moon (rather easy to do) then collect a few special items like teaspoon of dew from a place that neither sunlight nor human feet have touched and the chrysalis of a Death’s-head Hawk Moth both would be fairly easy to do as well but now comes the tricky part, you have to cast an incantation onto yourself every dusk and dawn without fail till a thunderstorm appears (a random event in the wizarding world so it may take a week or months) but what i find hard to do would be the selfcasting, i dont know how fast the time in hogwarts legacy is but if your in a dungeon and cant see what time it is (and also dont have it in the hud) then you would have to do the whole process again if your unlucky (i also dont know if you have to be in the sun/moon light while casting so that would be another thing to consider). of course you could say just dont go to dungeon then but putting exploring the game world on hold for possible multiple ingame months isnt something most would do i think. so what i think is that they will make it an add-on/dlc later on or just wont do any animagus.
Persoonlijk lijkt het mij enorm kicke om een animus te worden. Voor de gene die de harry potter mobile game hebben gespeeld. in jaar 3 (volgens mij) heb je de optie om een animus te worden en dat hadden ze met een hele story eromheen gebouwd wat echt enorm fun was!

link naar de originele post; https://www.reddit.com/r/...comments/vo6xma/animagus/

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja mijn fantasieën slaan echt helemaal op hol als ik over deze game na denk. Maar dat is ook het grote risico denk ik voor deze game.

Zooo veel potentie. Hoop dat ze het waar kunnen maken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
De game is zojuist toegevoegd aan de epic games launcher

Acties:
  • +2Henk 'm!
gamerboy schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:27:

[Afbeelding]
Yup vanmorgen al op de wishlist gezet :) maarja weet niet waarom want komt er toch niet eerder door uit hahah maar heb er echt ontzettend zin in

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:36:
[...]

Yup vanmorgen al op de wishlist gezet :) maarja weet niet waarom want komt er toch niet eerder door uit hahah maar heb er echt ontzettend zin in
Jaa kan ook niet op wachten, af en toe de store page maar even kijken om te checken of er nieuwe informatie staat.

Acties:
  • +3Henk 'm!
gamerboy schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:27:

[Afbeelding]
Oeh de hype begint nu wel steeds meer op te bouwen!
Echt heel veel zin in deze game, ben echt zo ontzettend benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:00
Vraag me af of een 3080 deze in 4k 60 max settings kan draairn

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:53
Frez schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 06:02:
Nog te vroeg om hier een goed antwoord op te geven denk ik. Zal grotendeels afhankelijk zijn van wat qua max settings sowieso wordt aangeboden. Max ik kan mij niet voorstellen dat je er met een 3080 ver vanaf zal zitten om op 4K een goede speelervaring te hebben.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:36:
[...]

Hij staat ook op Steam he. ;) Geen reden om naar Epic rommel om te kijken.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:38
SCIxX schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:56:
[...]

Ik heb hem op Steam wishlisted.

Maar ik hoop dat er ergens een fysieke special editie (met digital code) uitkomt.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:11

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Ik vind persoonlijk anders de Epic store veel fijner dan de Steam store. Steam is druk en onoverzichtelijk door alle extra features (aka troep) die er nog extra bij tonen. Dat heeft Epic gelukkig een stuk minder.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

[...]

Ben tegenwoordig grotere voorstander van Epic dan Steam. Met name gewoon dat ze minder geld (12% tegenover 30% van steam) van devs stelen en ik krijg veel gratis games van ze :P

[Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 02-07-2022 16:40]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:53
offtopic:
Om ook nog maar een duit in het zakje te doen vind ik Steam qua community features en gaming library te verkiezen boven Epic. De client is ontzettend fijn als library van je games, de achievement tracking is prettig, de cloud save status en remote play opties bijvoorbeeld binnen het eigen netwerk zijn ontzettend fijn. Daarnaast helpt het natuurlijk ook niet dat ik op Steam al gewoon een jarenlang archief aan games heb. Waardoor je toch geneigd blijft om hier naar terug te keren.

De Steam store daarentegen is de afgelopen jaren echt ontzettend achteruit gegaan. Circa 99% van de Store content is absolute garbage. Epic heeft hier minder last van, maar begint dit toch ook steeds meer te verkrijgen.

Wat ik persoonlijk graag zou zien is dat partijen als Epic, Steam, GOG, etc. gaan samenwerken, komen tot een soort onderlinge API waar je accounts kunt koppelen en ondersteunde titels die je op één platform hebt aan kunt schaffen kunt spelen op je platform naar keuze.

Maar hier dus ook al een tijdje wishlisted op Steam :p.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:39:
[...]

Ben tegenwoordig grotere voorstander van Epic dan Steam. Met name gewoon dat ze minder geld (12% tegenover 30% van steam) van devs stelen en ik krijg veel gratis games van ze :P
In dat opzicht stelen Playstation en XBOX ook gezien die ook 30% vragen, dat is gewoon marktconform. Epic vraagt niet minder uit liefdadigheid, maar omdat hun positie simpelweg veel zwakker is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Frez schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 06:02:
Zonder iets van Raytracing en met DLSS moet dat lukken.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:00
Hulleman schreef op zondag 3 juli 2022 @ 04:37:
[...]

Zonder iets van Raytracing en met DLSS moet dat lukken.
Wat zou je nodig hebben om raytrace erbij te hebben met 4k 60?

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Lion
Frez schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:07:
[...]

Mogelijk de nieuwe RTX 4000 series :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Frez schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:07:
[...]

Lastig te zeggen. Een 3080 zal de game met DLSS en RT vast ook op 60fps draaien. Je hebt verschillende DLSS modi en ook RT kent verschillende soorten. De ene is zwaarder dan de ander en maar de vraag wat ze aan RT implementeren. RT shadows zijn niet zo veeleisend. RT reflections wel, ook weer afhankelijk van waar het op wordt toegepast. RT global illumination is een van de zwaardere RT toepassingen. Als het cyberpunk achtige proporties aan gaat nemen dan kan een 3090ti de game niet eens op 4K 60 @ ultra settings draaien. Kan ook nog. Niemand die het weet.

Met een 3080 zou ik me overigens geen zorgen maken. Die kan deze game wel netjes draaien natuurlijk. Persoonlijk zou ik een 3080 niet voor een 4000 serie upgraden voor €1.500, zonder dat ik uberhaupt weet hoe de 4000 serie gaat presteren. Dat zal een upgrade vanaf een 3080 wel ongeveer gaan kosten.

[Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 04-07-2022 02:18]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamerboy
Iemand op Reddit kent iemand die tot 5 jaar geleden bij het DEV team zat en zegt het volgende gesprek te hebben gehad met ze:
It turns out that I know someone who used to work at WB, was part of the initial planning and development for Hogwarts Legacy almost five years ago, a fact they didn’t deem necessary to share with me until recently. I was blown away as they talked about their friend who works on the game and the stuff they discussed like the setting such as whether or not to do cyberpunk Harry Potter.

They were then cryptic about the setting chosen, and the unique way the student enters Hogwarts as they hadn’t kept up with the games marketing and wasn’t sure what was released yet. When I said, “Oh yeah there was a paper that said 1891 and it’s confirmed we’re starting as 5th years.” They deadpan responded, “Oh cool so they released that info.” This then spun into them talking about some things discussed in initial planning for the game, and they stressed that they had no idea what they kept or how things have changed, but I still wanted to share.

They confirmed that they discussed romantic options, even saying they were discussing lgbt+ options. They talked heavily about wand customization, and how difficult it would be to come up with an engaging sorting process. Lastly they said offhandedly that one of the options they were talking about for why we come to Hogwarts late was because we were thought to be squibs in a Wizarding family.

Once again this is all info they had before leaving WB, so nothing confirmed and things could obviously have changed since so long ago. I just thought y’all might’ve liked to read some of what was talked about in the initial planning of the game.
Originele post; https://www.reddit.com/r/...initial_game_development/

De hud van de game is waaarschijnlijk geleaked;

Waarschijnlijk kunnen we geen quiditch spelen

[Voor 8% gewijzigd door gamerboy op 15-07-2022 19:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamerboy
gamerboy schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:31:
Iemand op Reddit kent iemand die tot 5 jaar geleden bij het DEV team zat en zegt het volgende gesprek te hebben gehad met ze:

[...]

Originele post; https://www.reddit.com/r/...initial_game_development/
Volgens mij is het romantische stukje la bevestigd maar dat ze LGBT+ opties geven, respect! _/-\o_

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
Nieuwe foto's zijn gereleased op twitter van de noordelijke toren

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned
De special edities zijn gelekt

Hogwarts Legacy Collector’s Edition
  • Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Cosmetic pakket
  • Dark Arts Battle Arena
  • Dark Arts Garrison hoed
  • 72 uur eerder toegang tot de game
  • Kelpie Robe
  • Steelcase
  • Floating Ancient Magic Wand met boek
Hogwarts Legacy Deluxe Edition
  • Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Battle Arena
  • Kelpie Robe

[Voor 70% gewijzigd door G_Dragon op 25-07-2022 12:10]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik ga waarschijnlijk die collectors editie halen.
Sir_Lion schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:05:
[...]

Ik ga waarschijnlijk die collectors editie halen.
Ik twijfel want wil hem digitaal halen vanwege de Series S die ik boven heb staan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
G_Dragon schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:02:

• Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Battle Arena
  • Kelpie Robe
  • Steelcase
  • Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Battle Arena
  • Kelpie Robe
Mmh, als je dus waarde hecht aan cosmetische digitale meuk is de deluxe edition leuk maar anders gaat het alleem om de collectors editie als je wat coole merch wilt hebben

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
Btw misschien ook leuk om hier te zeggen;

Je kan lid worden op https://www.wizardingworld.com/ voor de harry potter fanclub en daar je petronas vinden, een eigen wand kiezen en vragen beantwoorden om er achter te komen welke house je wordt ingedeeld!

Misschien leuk om te doen :) Hier is die van mij;

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:16
gamerboy schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:05:
[...]

Mmh, als je dus waarde hecht aan cosmetische digitale meuk is de deluxe edition leuk maar anders gaat het alleem om de collectors editie als je wat coole merch wilt hebben
Het zou voor mij vooral om die 72 uur early access gaan, minder wachten is meer beter :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +5Henk 'm!
gamerboy schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:50:

Je kan lid worden op https://www.wizardingworld.com/ voor de harry potter fanclub en daar je petronas vinden, een eigen wand kiezen en vragen beantwoorden om er achter te komen welke house je wordt ingedeeld!

Misschien leuk om te doen :) Hier is die van mij;
Dit is mijne :)

Vond mijn petronas wel zielig :P had liever een almighty beast ofzo haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:40

Dennis1812

Amateur prutser

G_Dragon schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:02:

• Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Battle Arena
  • Kelpie Robe
  • Steelcase
  • Exemplaar van de game
  • Thestral Mount
  • Dark Arts Battle Arena
  • Kelpie Robe
Ik ben wel benieuwd welke prijs eraan hangt

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:36

Agent47

I always close my contracts.

Dennis1812 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:02:
[...]

Ik ben wel benieuwd welke prijs eraan hangt
Vaak zit dit tussen de €99.99 en €130 dacht ik te menen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sir_Lion

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
Gerucht is dat de CE zo'n 400$ is...

https://www.reddit.com/r/...s/w04n0h/comment/igekodz/

Als dat zo is, dan ga ik hem niet halen :'). Dat is mij te gortig. Had max €150 verwacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gamerboy
Sir_Lion schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:44:

Als dat zo is, dan ga ik hem niet halen :'). Dat is mij te gortig. Had max €150 verwacht.
Tandjes, dat is wel echt even te veel van het goede voor mij :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
Nu ik een PS5 heb weten te bestellen, overweeg ik nu om dit spel op de PS5 te halen.

• gamerboy
Sir_Lion schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:16:
Nu ik een PS5 heb weten te bestellen, overweeg ik nu om dit spel op de PS5 te halen.
Waar wilde je het anders op halen? PC, PS4 of iets anders?

• Sir_Lion
gamerboy schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:43:
[...]

Waar wilde je het anders op halen? PC, PS4 of iets anders?
PC, ben eigenlijk voornamelijk een PC gamer. Maar deze game lijkt ook echt met specifieke gimmicks te hebben voor de PS5.

• gamerboy
Sir_Lion schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:44:
[...]

PC, ben eigenlijk voornamelijk een PC gamer. Maar deze game lijkt ook echt met specifieke gimmicks te hebben voor de PS5.
Hadden ze eerder al genoemd inderdaad! Als je daar veel waarde aan hecht zou ik zeker voor de PS5 versie gaan. Ik heb ook het gevoel dat deze game goed geoptimaliseerd zal zijn voor de PS5 en daardoor goed eruit zal zien en prima zal spelen (echter moet dat wel nog blijken). Op PC ligt het heel heavy aan je setup of het goed en netjes gaat spelen of niet en daar zal je hoogst waarschijnlijk alleen achterkomen als je het probeert op de PC maar dan mis je wel de gimmicks die de PS5 te bieden heeft.

hoop dat dit je misschien een beetje op weg helpt ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
gamerboy schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:33:
[...]

Hadden ze eerder al genoemd inderdaad! Als je daar veel waarde aan hecht zou ik zeker voor de PS5 versie gaan. Ik heb ook het gevoel dat deze game goed geoptimaliseerd zal zijn voor de PS5 en daardoor goed eruit zal zien en prima zal spelen (echter moet dat wel nog blijken). Op PC ligt het heel heavy aan je setup of het goed en netjes gaat spelen of niet en daar zal je hoogst waarschijnlijk alleen achterkomen als je het probeert op de PC maar dan mis je wel de gimmicks die de PS5 te bieden heeft.

hoop dat dit je misschien een beetje op weg helpt ;)
Uiteindelijk kan ik het altijd nog voor het een of ander in een uitverkoop nogmaals halen :P
Na een jaar heb je die spellen vaak toch wel afgeprijsd.
Sir_Lion schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:44:

Pff en dan zou ik er nog een ps5 bij moeten kopen ook, ik vermoed niet dat de switch een soortgelijke CE krijgt toch?
Überhaupt nog steeds onduidelijk wat de plannen met de switch gaan worden natuurlijk.

• gamerboy

Amazon heeft een datum staan voor de official game guide. Misschien een clue voor de release date van de game?

https://www.amazon.nl/Hog...+legacy%2Caps%2C58&sr=8-3

• Sir_Lion
gamerboy schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:16:
[Afbeelding]

Amazon heeft een datum staan voor de official game guide. Misschien een clue voor de release date van de game?

https://www.amazon.nl/Hog...+legacy%2Caps%2C58&sr=8-3
Dat is een placeholder datum.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:18
https://playsense.nl/5052...t-mogelijk-op-6-december/

Hier wordt 6 december als mogelijke datum genoemd.

is overigens ook de geboortedatum van Hagrid
Ik had gehoopt dat de game een maand of twee eerder zou uitkomen want kan niet wachten :D

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:53:
Ik had gehoopt dat de game een maand of twee eerder zou uitkomen want kan niet wachten :D
Wat mij betreft, volgende week al :P

Acties:
  • +8Henk 'm!
  • Pinned

• Agent47

Agent47

Ricmaniac schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:59:
[...]

Fucking hyped man! :D kom maar op met de game
Same here! Hoop echt dat we snel van deze game mogen gaan genieten oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!
Die stem rond 1:10... Dat klinkt zo erg als de stem van Dumbledore. Maar echt een vette trailer! _/-\o_ :9~

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:18
In die trailer zitten maar weinig/geen nieuwe beelden toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Uh guys? Zie dit Tiktok filmpje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47

Agent47

6 december is op een dinsdag. Kak :'(

[Voor 8% gewijzigd door Agent47 op 29-07-2022 16:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Agent47 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 16:15:
[...]

6 december is op een dinsdag. Kak :'(
Ik neem Tiktok nog wel met een grote korrel zout want geloof zelf niet veel van video's daar. Maar het ziet er wel steeds meer uit dat 6 December de datum gaat worden, hoop zelf ergens nog steeds dat de game een maand of twee eerder uitkomt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 17:06
RobinNL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:26:
[...]

Die stem rond 1:10... Dat klinkt zo erg als de stem van Dumbledore. Maar echt een vette trailer! _/-\o_ :9~
Dat kan kloppen, want het is een fan made trailer met geluidsfragmenten uit de films ;)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Gezien er nog geen enkele merch is dacht ik maak mijn eigen wel.
laser/cnc/epoxy combo.
(de map van hp, met de (mini)elder wand)
(net het laatste epoxy er in gedaan en dan kan ik 'm ophangen :) )

Acties:
  • +1Henk 'm!
rejer schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:09:
laser/cnc/epoxy combo.
(net het laatste epoxy er in gedaan en dan kan ik 'm ophangen :) )[Afbeelding]
Super gaaf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47

Agent47

rejer schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:09:
laser/cnc/epoxy combo.
(net het laatste epoxy er in gedaan en dan kan ik 'm ophangen :) )[Afbeelding]
Super cool! Echt jaloers :O

Blijkbaar hebben ze iets gepost , kan de orginele short zelf nog niet vinden.

G_Dragon schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:54:
Blijkbaar hebben ze iets gepost , kan de orginele short zelf nog niet vinden.

[YouTube: Hogwarts Legacy NEW Haunting Clip Hints to an ANCIENT ENEMY]
Deze short bedoel je toch?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Sir_Lion

[Voor 61% gewijzigd door Sir_Lion op 01-08-2022 12:45]

Een vertaling erbij zetten is wel handig ;)

"Een bijgewerkte boekenlijst heeft mogelijk gesuggereerd naar de releasedatum van Hogwarts Legacy. Amazon UK-klanten die "The Art and Making of Hogwarts Legacy" hebben gereserveerd, meldden dat de releasedatum van het boek is gewijzigd in 6 december!"

• Sir_Lion
RobinNL schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:46:
[...]

Een vertaling erbij zetten is wel handig ;)

"Een bijgewerkte boekenlijst heeft mogelijk gesuggereerd naar de releasedatum van Hogwarts Legacy. Amazon UK-klanten die "The Art and Making of Hogwarts Legacy" hebben gereserveerd, meldden dat de releasedatum van het boek is gewijzigd in 6 december!"
Was ook meer voor het plaatje... maar wie kan er nou geen portugees :+ ?

En ja, ik weet het is een fan-made concept... maar zou toch mooi zijn!

[Voor 6% gewijzigd door Sir_Lion op 01-08-2022 13:04]

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
Nieuwe leaked footage

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:25
De hype is zo aanwezig voor deze game, zou er zelfs expres ruzie voor maken met m'n vriendin bij launch zodat ik een week op de bank mag slapen/gamen.

• gamerboy
Daan0s schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 13:19:
De hype is zo aanwezig voor deze game, zou er zelfs expres ruzie voor maken met m'n vriendin bij launch zodat ik een week op de bank mag slapen/gamen.
Not the hero we deserve, but the hero we need ;)

Daan0s schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 13:19:
Je kan haar ook gewoon vragen? :o

Weet niet tot hoever deze informatie klopt maar kwam de video tegen..

G_Dragon schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:42:
Weet niet tot hoever deze informatie klopt maar kwam de video tegen..

[YouTube: No One Expected THIS Much Hogwarts Legacy News!]
Ben deze ook tegen gekomen. Moet nog kijken ´naar het filmpje. Over wat gaat het eigenlijk
Er komt wel meer en meer nieuws uit over deze game. Dus ik vermoed dat de release datum en de pre order niet ver af zal zijn. Hier en daar gelezen dat het 6 december zal zijn..
Wolverine9000 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:01:
Er komt wel meer en meer nieuws uit over deze game. Dus ik vermoed dat de release datum en de pre order niet ver af zal zijn. Hier en daar gelezen dat het 6 december zal zijn..
Echt? Waar heb je dit gelezen? :D

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:02:
[...]

Dit is sarcastisch en rhetorisch btw.
Sir_Lion schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:03:
[...]

Dit is sarcastisch en rhetorisch btw.
Oh ik moet koffie gaan halen want ik las dat er vandaag nieuws uitkomt over de game oops.. :o

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:03:
[...]

Oh ik moet koffie gaan halen want ik las dat er vandaag nieuws uitkomt over de game oops.. :o
Ga maar koffie halen dan ;) Want als je sarcastisch gaat zijn over echt nieuw nieuws, dat moeten we niet hebben :+
G_Dragon schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:02:
[...]

Op YouTube staat er een video dat de state of book arts of zoiets op 6 december uit komt. En er stond op amazon dat release 6 december is. Natuurlijk wat is er van waar. December dat is al zeker en als je pr order doet heb je 72 uur early acces...

• gamerboy
Hier is de autodesk presentatie voor wie interesse heeft

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

Audione0

Strijdt der titanen

Vet hoor, maar dit zijn inside filmpjes die bij elke grote game wel worden getoond… laten ze maar gewoon een goede game neerzetten zonder een hoop blabla.. ik ben helemaal niet onder de indruk oid..

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Agent47

Agent47

Audione0 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 21:19:
Vet hoor, maar dit zijn inside filmpjes die bij elke grote game wel worden getoond… laten ze maar gewoon een goede game neerzetten zonder een hoop blabla.. ik ben helemaal niet onder de indruk oid..
Dan ben je één vd weinige die niet onder de indruk is.

• gamerboy
Agent47 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

Dan ben je één vd weinige die niet onder de indruk is.
Same! haha ik nerd echt hard op dit soort video's

Wat eeeeen gameplay aaaaaaah _/-\o_ :D :D :D
Take my money!!!!

[Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2022 23:30]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:15
Huh waar komt al die gameplay opeens vandaan, ziet er tof uit maar ai lijkt wel nogal dom te zijn, hopelijk staat ie daar op makkelijkste difficulty:)

Playstation 5 / LG CX 55" /

Stylze schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:35:
[...]

Huh waar komt al die gameplay opeens vandaan, ziet er tof uit maar ai lijkt wel nogal dom te zijn, hopelijk staat ie daar op makkelijkste difficulty:)
Geen idee kwam deze video tegen op Youtube en werd serieus helemaal gek haha

[Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2022 23:39]

• Agent47

Agent47

Hier gaan echt honderden uren inzitten. Wat ik zag, zijn er dus ook “ seizoenen” van winter, herfst en zomer etc.

Pooh dit ziet er zoo goed uit. Ik raak veel te hyped. Kan denk ik alleen maar tegenvallen straks :P.

Mooi. Wacht op meer nieuws en hopelijk kunnen we pre order doen heel binnenkort

• gamerboy

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

Audione0

Strijdt der titanen

De stem van dat meisje aan het begin lijkt erg veel op de stem van main voice actor uit de game “a plaque tale”.. of heb ik dit verkeerd?

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• gamerboy

Vandaag geen post voor HL

• Sir_Lion
Dat was gisteren. "Usual Thursday post" en het is "pushed for tomorrow".

Dus vandaag misschien juist wel post voor HL?
Pagina: 1 2 3 ... 54 Laatste

Let op:
Er zijn problemen met Steam, heel vervelend maar op dit moment is afwachten de enige optie.

Gebruik de spoiler-tag waar nodig.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee