Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:01
Sir_Lion schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:47:
[...]

Dat was gisteren. "Usual Thursday post" en het is "pushed for tomorrow".

Dus vandaag misschien juist wel post voor HL?
Is het niet gamescom binnenkort. Dus mss gaan we daar iets of wat meer nieuws weten qua pre order en releasedate...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-06 18:52
Sir_Lion schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:47:
[...]

Dat was gisteren. "Usual Thursday post" en het is "pushed for tomorrow".

Dus vandaag misschien juist wel post voor HL?
Sorry je hebt helemaal gelijk! was wat traag vandaag hahaha

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Hier weer een leuke nieuwe video

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
New Details on Hogwarts Legacy's Professors

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24

Zeror

Ik Henk 'm!

Release Hogwarts Legacy uitgesteld naar 10 februari 2023

https://www.gamingbible.c...e-date-confirmed-20220812

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neeeeeeeeee -O- :F
Weer een game die uitgesteld word, wanneer houdt het op? Sorry ik ben echt serieus teleurgesteld op het moment :|

EDIT: maar wel een datum :)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2022 18:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
Er is een datum! Ik heb hier vrede mee, mits het de kwaliteit van de game ten goede komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wel jammer natuurlijk. Maar februari 2023 is maar twee maand later e. En beter een goed draaiende game dan een cyberpunk fiasco remember

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wel verwacht dat de Switch-versie later zou komen (en er ongetwijfeld minder uit ziet), maar heb er wel zin in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Liever een game verlaten ten goede dan de game uitbrengen onder druk van de fans (en soms bedreigingen) en vervolgens commentaar krijgen dat de game geen goeie kwaliteit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bombvis schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:09:
Wel verwacht dat de Switch-versie later zou komen (en er ongetwijfeld minder uit ziet), maar heb er wel zin in
Denk wel dat het zwaar gaat worden voor de Nintendo Switch, want bij Stardew Valley in split-screen kunnen we al amper tegen Dino's vechten. Want het beeld blijft telkens schokken, ben daarom heel benieuwd naar de prestaties van Hogwarts Legacy op de Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:36
Is de Switch-versie niet gewoon streaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:34:
Is de Switch-versie niet gewoon streaming?
Dat zal geen succes worden. Kijk eens naar de Kingdom Hearts release voor de Switch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:57:
[...]

Dat zal geen succes worden. Kijk eens naar de Kingdom Hearts release voor de Switch :+
Die demo van hitman 3 speelde dan weer wel goed weg hier op de switch, beetje zoals stadia, wie weet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had het wel verwacht.
De game kreeg ook zo veel hype dat ze het niet mogen verprutsen gewoon.
Als het bijv een cyberpunk situatie zou worden doet dat geen goed :P

Ontzettend jammer dit natuurlijk maar ik hoop gewoon echt dat het goed released word.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:00
Voordeel is wel, we hebben dan meer tijd voor bepaalde andere spellen...

Pokemon Scarlet & Violet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:07:

Pokemon Scarlet & Violet
Als je het zo bekijkt _/-\o_ :D :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34

Dennis1812

Amateur prutser

Wel fijn, 11 maart eind assessment van mijn opleiding.
Dus deze timing ziet er beter uit voor mij.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zoals saint row binnenkort.modern warfare2 en god of war ragnarok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Sir_Lion schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:07:

Pokemon Scarlet & Violet
Ja precies en God of War en A Plague Tale Requiem, dus jammer dat die uitgesteld is.
Maar er is nog genoeg te doen deze aankomende maanden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aan de ene kant jammer, maar net zoals iedereen heb ik liever een game die gewoon goed is dan een game die is afgeraffeld. Aan de andere kant... De game is maar 2 maanden uitgesteld als de datum van 6 december had geklopt, dus het is ook weer niet heel veel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jongens... Ik kom net weer deze video tegen...
Enjoy!

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Hogwarts Legacy Full Gameplay Demo (2023)

Over het uitstellen van de game, ik ben het met iedereen eens hoor! Alleen dat uitstellen van games is de afgelopen twee jaar zo'n trend geworden en daar reageerde ik even op sorry als dat te fel was :D

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2022 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
G_Dragon schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:02:
Enjoy!

[YouTube: Hogwarts Legacy Full Gameplay Demo (2022)]

Over het uitstellen van de game, ik ben het met iedereen eens hoor! Alleen dat uitstellen van games is de afgelopen twee jaar zo'n trend geworden en daar reageerde ik even op sorry als dat te fel was :D
Is deze niet al een maand terug een keertje gedeeld? kwam toch half july al op youtube uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:17:
[...]

Is deze niet al een maand terug een keertje gedeeld? kwam toch half july al op youtube uit?
Jaa klopt maar denk deel heb even weer voor de hype :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:02:
Enjoy!

[YouTube: Hogwarts Legacy Full Gameplay Demo (2022)]

twee jaar? Uitstellen van games is al echt veel langer een dingetje..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webgnome schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:18:
[...]

twee jaar? Uitstellen van games is al echt veel langer een dingetje..
Ja klopt maar de afgelopen jaren wel echt heel extreem veel :D. Maar ik ben zeker wel een voorstander van liever een paar maand uitstellen dan halfgebakken uitbrengen.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2022 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
G_Dragon schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:35:
[...]

Jaa klopt maar denk deel heb even weer voor de hype :D
Hahha gelijk heb je hoor! Altijd leuk voor de hype.

Kan echt niet wachten tot Feb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Toch iets positiefs. Uiteindelijk is februari niet zo ver e. We zijn half augustus.... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm1iEUVu0xg64oKit3oXz0qsnHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aKibmWlYDBwFjFzj2WP6KkMB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Aragog leeft nog niet in die tijd toch?

Wellicht zijn vader of opa daar verstopt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben benieuwd wat we deze keer te zien gaan krijgen
Er was een jaar geleden ook al iemand die het discoverde op de eerste Cover art.

Ze hebben toen op twitter iemand van de game benaderd en hij had bevestigd dat er zoiets in ging zitten wat required was om doorheen te gaan voor de story :P

Nou is dat natuurlijk een jaar geleden dus kan van alles veranderd zijn maargoed.

Ik hoop maar dat er een Arachnaphobia mode in komt voor die forest ofzo. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel spinnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bekijk op YouTube
Hogwarts Legacy - A Hot Summer Day [ASMR] [4K]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb deze video ook juist gezien. Ziet er mooi beeld uit. De open wereld gaat zo groot zijn en dan hogwarts castle ook nog en mss nog veel meer. Hier gaan toch veel uren in zitten denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Vond deze op YouTube, wel grappig :)

Https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 5% gewijzigd door gamerboy op 22-08-2022 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
Interessante video, hoe slecht kan je worden;

Bekijk op YouTube
How Evil Can You Be in Hogwarts Legacy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Livestream (vanavond vanaf 20:00u):

Bekijk op YouTube
2022 gamescom Opening Night LIVE (ONL): Official Livestream: Sonic, Hogwarts Legacy, Outlast Trials

Of wanneer je liever via Twitch kijkt: https://www.twitch.tv/thegameawards

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
Ik ben wel benieuwd naar de officiële info over de fysieke deluxe en collector's editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
'Gameplay' in de titel om vervolgens geen gameplay te laten zien. Jammer. Ben echt benieuwd in welke staat deze game werkelijk verkeert.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sir_Lion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZpkjPo1iH7J99CPPsj-9tEhS78=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TOlzgMtJUKNxIcWIxBA14mci.png?f=fotoalbum_large

MSRP prijs voor Collectors schijnt 290$ te zijn...

No thanks.

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Lion op 24-08-2022 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:06:
[Afbeelding]

No thanks.
No thanks indeed jezus wat een geld. Maar die floating wand is wel cool. waarschijnlijk werkt het met magneten en zweeft die "echt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
[Afbeelding]

No thanks.
Jezus wat een geld!

Hier nog een trailer breakdown

Bekijk op YouTube
Hogwarts Legacy NEW TRAILER Breakdown + Pre-Order Information!

[ Voor 16% gewijzigd door gamerboy op 24-08-2022 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

No thanks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTWz2qHuk3FdNU_c30DzRVg2lBQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/khVL8pNX5oW4EB9dLUo7bfon.jpg?f=user_large
"Afbeelding staat ook in het starterstopic"

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2022 09:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

[Twitter]
[Afbeelding]
"Afbeelding staat ook in het starterstopic"
die was hier al gedeelt 3 posts omhoog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:35:
[...]

die was hier al gedeelt 3 posts omhoog :P
oeps! :D
Dank je dat je me er even op wijst!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:36:
[...]

oeps! :D
Dank je dat je me er even op wijst!
...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ND79Hi6g1ctFIJvQwEdvQBYpMdY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EbXMcNg27vNt8lmvGOF54C6Q.png?f=user_large

Je had hem al geliked...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
* G_Dragon gaat koffie halen, wil jij ook wat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
En een filmpje van de unboxing of de CE:

YouTube: Hogwarts Legacy - Collector's Edition Unboxing

Vraag blijft of dit nu echt 290 euro moet gaan kosten, zoals eerder is vermeld hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fitznl schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:25:

Vraag blijft of dit nu echt 290 euro moet gaan kosten, zoals eerder is vermeld hierboven.
Zoals ik dacht dat boek met die wand wil ik wel heel graag hebben haha. maarja ik ga gewoon geen 200+ euro betalen voor een game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
fitznl schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:25:

Daar zou ik idd max iets van 150 voor neertellen. En dat is echt de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wat ik nu lees is dat er veel backlash en teleurstelling is met betrekking tot die CE.

Terecht ook hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UNcmgrURyr8uIduMolMyBxzgY0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vZqoif4A5dKs2FrGAiK9PeZF.png?f=user_large

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat CE boek/wand is een dure gimmick. Gaat hem hier ook absoluut niet worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-06 21:35

nitrodesign

There is more joy on a ...

Nee voor mij ook niet, als er een beeld bij zou zitten van Hogwarts was het nog wel de moeite waard. Maar ik kan niet wachten tot die uit komt. Alleen jammer dat als je meer gaat betalen eerder kan spelen.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

• gamerboy

Bekijk op YouTube
This is Way Too Confusing for Hogwarts Legacy Fans

Goeie uitleg over wat je kan verwachten voor elke versie

[ Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 25-08-2022 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pre-orders zijn live: https://www.hogwartslegacy.com/en-us/purchase

Stap 3 werkt op dit moment nog niet, hier zijn ze mee bezig. Waarschijnlijk zijn de prijzen straks bekend.

PC (Steam):
Standard Edition: €59,99
Deluxe Edition: €69,99

[ Voor 32% gewijzigd door RobinNL op 25-08-2022 17:31 ]

• Sir_Lion
RobinNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:23:
Pre-orders zijn live: https://www.hogwartslegacy.com/en-us/purchase

Stap 3 werkt op dit moment nog niet, hier zijn ze mee bezig. Waarschijnlijk zijn de prijzen straks bekend.
Ik weet alleen niet of je het daar fysiek kan bestellen.

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:20
Alleen niet de collectors edition nog?
Sir_Lion schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:28:
[...]

Ik weet alleen niet of je het daar fysiek kan bestellen.
Ik hoopte meer om de prijzen daar te vinden van alle edities. Ik twijfel zelf nog tussen de Standard en Deluxe Edition voor PC.

• Sir_Lion
RobinNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:35:
[...]

Ik hoopte meer om de prijzen daar te vinden van alle edities. Ik twijfel zelf nog tussen de Standard en Deluxe Edition voor PC.
Deluxe is +10€

PS4/Xbox = 70€, Ps5/XboxX = 80€

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:00

Agent47

I always close my contracts.

€70 of €80 voor 3 dagen eerdere content vind ik deze game wel waard _/-\o_

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Sir_Lion
RobinNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lzO04TWAt1OWsk4egVv3T8WVSw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dUIX1nzkO8vxOS1aqSNO2RAH.png?f=user_large

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik twijfel alleen toch enorm over de CE. Altijd geroepen dat ik die zou nemen.
Maar de extra's vallen fors tegen eerlijk gezegd.

Ik had die prijzen ook al in m'n post gezet ;) Maar ik heb vorig geleerd om niet snel te pre-orderen. Daarvoor wil ik echte gameplay zien.
nitrodesign schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:50:
Nee voor mij ook niet, als er een beeld bij zou zitten van Hogwarts was het nog wel de moeite waard. Maar ik kan niet wachten tot die uit komt. Alleen jammer dat als je meer gaat betalen eerder kan spelen.
Die 3 dagen kunnen me niet echt boeien. Na 3 dagen is dat 'voordeel' weg. Exclusieve items trekken me dan net wat meer.

[ Voor 32% gewijzigd door RobinNL op 25-08-2022 18:18 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

nitrodesign schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:50:
Als dat boek nou op de gouden lessenaar van Dumbledore lag, was het misschien nog wel de moeite.

Afbeeldingslocatie: https://blockwarts.files.wordpress.com/2021/02/cee29b4f2e57a6728122dcd8afeaf80a.jpg?w=480

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 25-08-2022 18:15 ]

Zeror schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:15:
[...]

Als dat boek nou op de gouden lessenaar van Dumbledore lag, was het misschien nog wel de moeite.

[Afbeelding]
En de kaarsen, die je aan/uit kan doen door met je hand langs te zwaaien? :+

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Voor dat geld minimaal. En reageren op lumos en nox.

RobinNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:15:
[...]

Die 3 dagen kunnen me niet echt boeien. Na 3 dagen is dat 'voordeel' weg. Exclusieve items trekken me dan net wat meer.
ja en welk voordeel :P .. het is een single player. echt jammer en slecht dat dit de nieuwe standaard is bij games

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Dennis1812 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:02:
Ik twijfel alleen toch enorm over de CE. Altijd geroepen dat ik die zou nemen.
Maar de extra's vallen fors tegen eerlijk gezegd.
Ik heb bij final fantasy vii re ook altijd geroepen de meest luxe versie te halen. Totdat ik zag dat het een actie figuur was (heb zelf het echte beeld in die stijl), dat deed voor mij afbreuk.

Lang verhaal, maar dit valt ook wel in de categorie, laat maar. Een beeld van hogwarts inderdaad of net iets meer dan wat ze nu hebben gedaan. Het is de prijs in combi met toch wel tegenvallend iets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdUnGVXVJqgc_nToNE4d2XZQHxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5cHjcZY55YdqztICRAy00bZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2022 20:43 ]

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Waarom zie ik iets anders?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dn7zCCeo4XI_qI6RJLHgmTngHrs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ag1xJALKYyc8I8V1TlEse3v0.jpg?f=fotoalbum_large

Onyx hippogrif

Dennis1812 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:44:
[...]

Waarom zie ik iets anders?
[Afbeelding]

Onyx hippogrif
Dat durf ik niet te zeggen, kijk je ook op https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/purchase ?

Want ik heb net na je berichtje weer gekeken, maar krijg niet wat jij ziet.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2022 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:55:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen, kijk je ook op https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/purchase ?

Want ik heb net na je berichtje weer gekeken, maar krijg niet wat jij ziet.
Waarschijnlijk omdat je dit bovenaan ziet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dHTGjHUzMUC22tl30mt-gg5g8ME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nEHo2kF725edBCxLRtRDgtg6.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ja dat heb jij eraf geknipt idd.

Bijzonder dat het toch verschilt.
Maar de Onyx Hippogriff krijg je sowieso bij Pre order in elk geval.

Dennis1812 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:11:
Ja dat heb jij eraf geknipt idd.

Bijzonder dat het toch verschilt.
Maar de Onyx Hippogriff krijg je sowieso bij Pre order in elk geval.
Oh ja ik heb inderdaad het eraf geknipt, maar dat verklaard niet het verschil wat we beiden zien.. echt appart :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik heb de deluxe versie besteld op ps5. Extra opdracht en 72 uur early acces. Welke bestellen jullie allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:00

Agent47

I always close my contracts.

Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:23:
Ik heb de deluxe versie besteld op ps5. Extra opdracht en 72 uur early acces. Welke bestellen jullie allemaal
Deluxe PS4. Oh dat is alleen voor PS5 :'( In de store

[ Voor 8% gewijzigd door Agent47 op 26-08-2022 10:32 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En weer inspelen op de fomo van mensen door een preorder exclusive reward aan te bieden :) .. zoo slecht om geld te vragen voor iets wat nog niet uit is. Helemaal omdat dit gewoon een singleplayer is, wat maakt het dan uit dat je een andere gryphon krijgt.

Doe het gewoon uit principe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Agent47 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:30:
[...]

Deluxe PS4. Oh dat is alleen voor PS5 :'( In de store
Geen idee eigenlijk. Zal wel zelfde zijn voor ps4 en ps5 zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog even tot de prijzen in Brazilië gaan droppen tot rond de 40 a 50 euro en dan ga ik de Deluxe Edition halen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:49:
[...]

Ik wacht nog even tot de prijzen in Brazilië gaan droppen tot rond de 40 a 50 euro en dan ga ik de Deluxe Edition halen :D
72 uur early acces nice e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is best wel veel uur extra (En dan heb je ook nog die NZ manier of zou die niet werken met early acces), maar ik wil ook graag die andere extra's hebben die erbij zitten.
Als er in Brazilië weer een drop komt kwa prijs ga ik Modern Warfare 2 en Hogwarts Legacy gelijk halen.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

72u is veel, maar je hebt er niet veel aan want het is SP. Dus een voorsprong op je vrienden ofzo heb je niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:52:
[...]

Ja dat is best wel veel uur extra (En dan heb je ook nog die NZ manier of zou die niet werken met early acces), maar ik wil ook graag die andere extra's hebben die erbij zitten.
Als er in Brazilië weer een drop komt kwa prijs ga ik Modern Warfare 2 en Hogwarts Legacy gelijk halen.
Eerst saints row wat kloten. Binnenkort beta modern warfare. Daarna terug saints row. En dan full game modern warfare. En dan hogwarts legacy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

Eerst saints row wat kloten. Binnenkort beta modern warfare. Daarna terug saints row. En dan full game modern warfare. En dan hogwarts legacy
Ja daar ben ik ook nog druk mee, wat een vermakelijke game is dat zeg!
Speelt ontspannen weg zonder irritaties of bugs.

Modern Warfare 2 doe ik samen met me stiefvader, dus scheelt me al de helft O-) .

EDIT: Zie net dat de Deluxe Edition €68 euro is in Brazilië

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2022 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy

Bekijk op YouTube
Does Hogwarts Legacy have a morality system? ⚡ NEW UPDATED FAQs (August 2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Ik zie enkel Harry Potter brand met particle effects.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUwL7pY9w4I8DEIOv4l1qc9FQK8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uyat8EPDFU8Dkx8HUpFzrRwo.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbZy9BRApYDF2IS1hM3frQKE6fE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IA1ie5AYPuSVk61MWkc3hmu2.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sjsxv7VQq6pyYf-wOxXdtARu7r8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IiutfBtNKRXePXvmPKOw8ksW.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LadyVodka schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:05:
Ik zie enkel Harry Potter brand met particle effects.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
oh my... :D
Shut up and take my money _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn keus is beperkt tot de switch versie... en die durf ik eigenlijk niet te pre-orderen voordat ik daar beelden van zie. Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat hij erop uitkomt, dat zou toch niet moeten kunnen, dus ik ben nog sceptisch over die versie. Maar dit spel zou voor mij bijna een reden zijn om de series s te halen om t toch goed en mooi te kunnen spelen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bericht van Hogwarts Legacy Discord:

We're aware of the confusion that has sparked following the rollout of Pre-Orders, and we acknowledge and apologize for the frustration caused in our Community. The team hears you, and we'd like to provide some clarity on questions that have come up:

1) Regarding Collector’s Edition availability, Collector’s Editions are going live with our retailers on a rolling basis and links are updated on www.hogwartslegacy.com as we receive them.

2) For those in Turkey, Pre-Orders for Hogwarts Legacy will go live in this region soon.

3) For clarity, Pre-Order of the PS4 and PS5 editions (Standard, Deluxe, Digital Deluxe, and Collector’s) will come with the Felix Felicis Potion Recipe. All PlayStation editions will come with the Exclusive Quest; no Pre-Order is required to obtain it. More information around Sony exclusives is coming soon.

4) Regarding some confusion around the Dark Arts Pack and potential microtransactions, there are NO microtransactions in Hogwarts Legacy. Players with the Standard Edition will be given the option to purchase the Dark Arts Pack in-game separately at launch if they would like to upgrade. There are no other items for purchase in-game.

5) A Wizarding World account OR WB Games account is NOT REQUIRED to play Hogwarts Legacy.

Again, we’d like to reiterate that we understand the frustrations around the experience for the Community yesterday. Thank you for your continued excitement and passion for Hogwarts Legacy.

Mocht je twijfelen tussen Standard en Deluxe, dan kan je altijd overwegen om de Dark Arts Pack later aan te schaffen.

En geen WW / WB account nodig om te spelen vind ik wel chill. Het is een singleplayer game, dus dit is zeker niet nodig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoezo zou je een game pre-orderen? Als je hem gewoon op de dag van de release op steam kan kopen?

Heb dat nooit echt gesnapt. Hoewel ik sowieso hyped ben wacht ik denk ik nog 1-2 maanden, altijd goeie kans dat er dan nog behoorlijk wat bugs gefixed gaan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Chip. op 26-08-2022 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Chip. schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:42:
Hoezo zou je een game pre-orderen? Als je hem gewoon op de dag van de release op steam kan kopen?

Heb dat nooit echt gesnapt. Hoewel ik sowieso hyped ben wacht ik denk ik nog 1-2 maanden, altijd goeie kans dat er dan nog behoorlijk wat bugs gefixed gaan worden.
Dit dus, aan de andere kant alleen maar fijn... Mensen die extra geld betalen om alvast vroegtijdig wat extra bugs er uit te halen voor mij voor de first day patch. Thanks mensen :+

Beetje hetzelfde als mensen die vrij nemen om te gamen op de launch dag,.. super leuk man. Bugs galore, ik wacht liever 2 tot 3 maanden zodat ik een veel fijnere eerste ervaring heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Ircghost op 27-08-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

Bekijk op YouTube
Hogwarts Legacy Fans Should Know This Before Pre-Ordering...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
nieuws: Avalanche Software maakt systeemeisen van Hogwarts Legacy bekend

Minimum
Besturingssysteem: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
Geheugen: 8 GB RAM
Vdeokaart: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56
DirectX: 12
Opslagruimte: 85 GB beschikbare ruimte
Aanvullende opmerkingen: SDD(Preferred), HDD (Supported), 1080p/60 fps, Low Quality Settings, Upscale Performance Setting

Aanbevolen
Processor: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
Geheugen: 16 GB RAM
Videokaart: Nvidia GeForce 1080 Ti / AMD RX 5700 XT
Aanvullende opmerkingen: SSD, 1080p/60 fps, High Quality Settings, Upscale Quality Setting

Ik ben zelf nog benieuwd naar de systeemeisen voor 4k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zag deze tweet voorbij komen. Is inmiddels een paar dagen oud. Is dit oude info of bestaat er idd een Digital Deluxe Edition, die verschilt met de Deluxe Edition?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/onvKuZ4yTpexayW9d4xQ8VV0IYA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yr36XyXcFsFYNVG5k84vwkqE.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qQp7poIa3veAYQJ8xa6Hx-Xw5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62dlS13FDSgsISvdB0LvM6KL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door RobinNL op 27-08-2022 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:21:
nieuws: Avalanche Software maakt systeemeisen van Hogwarts Legacy bekend

Minimum
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
Geheugen: 8 GB RAM
Vdeokaart: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56
Aanvullende opmerkingen: SDD(Preferred), HDD (Supported), 1080p/60 fps, Low Quality Settings, Upscale Performance Setting

Aanbevolen
Processor: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
Geheugen: 16 GB RAM
Videokaart: Nvidia GeForce 1080 Ti / AMD RX 5700 XT
Aanvullende opmerkingen: SSD, 1080p/60 fps, High Quality Settings, Upscale Quality Setting

Ik ben zelf nog benieuwd naar de systeemeisen voor 4k.
toon volledige bericht
Best een pittige systeem eisen voor 1080P 60fps. Vraag me af of dit een beetje overdreven is of dat de optimalisatie in deze game nog niet echt .... optimaal is!
RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:45:
[Twitter]

Ik zag deze tweet voorbij komen. Is inmiddels een paar dagen oud. Is dit oude info of bestaat er idd een Digital Deluxe Edition, die verschilt met de Deluxe Edition?

[Afbeelding][Afbeelding]
Klopt is nu een hele discussie over op Reddit maar het lijkt dat er wel degelijk een verschil is tussen fysiek deluxe en digital :(

[ Voor 38% gewijzigd door gamerboy op 28-08-2022 19:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions