• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
The_Worst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:35:
[...]

In de boeken toen ze een gedaanteverwisselingsdrankje maakten moest dit ook meerdere dagen koken volgens mij dus dat snap ik dan nog wel. Zolang zoals je zegt het niet met geld versneld kan worden.
Oh ja, zou ik ook wel een goede verklaring vinden :)

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nog nooit een game gepre-orderd, alleen als dat hier zou kunnen ga ik het waarschijnlijk wel doen! Ziet er echt mooi uit!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SmashingJummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:17
The_Worst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:35:
[...]

In de boeken toen ze een gedaanteverwisselingsdrankje maakten moest dit ook meerdere dagen koken volgens mij dus dat snap ik dan nog wel. Zolang zoals je zegt het niet met geld versneld kan worden.
Community manager heeft al aangegeven dat er geen microtransactions in de game zitten :)

https://mobile.twitter.co...tatus/1504591261574987800

iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Zo zeg, ziet er goed uit. Nog meer hyped dan ik al was. Veel trowbacks naar de oude HP games.

Releasedatum rond de eindejaarsdagen 2022 als ik het goed lees ?

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:58
Zo zeg, wat een game. Het gaat afwachten hoe goed het speelt, maar de game ziet er goed uit, de wereld oogt erg groot en er lijkt veel te doen. Natuurlijk wel nog een slag om de arm, maar dit kan een topper worden.

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 15:10
zeer vette game, die gaan we zeker kopen. Iemand enig idee of die cross-play is en of er multiplayer elementen in zitten? :-)
Vet zeg, nu moet ik alleen nog een console om t op te spelen.
Ben best onder de indruk zeg!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-04 16:32
Gaat waarschijnlijk alleen een Playstation titel worden he? Dan toch maar weer eens de PS4 afstoffen!

Net gezien dat ie op alle platformen uitkomt!

[Voor 20% gewijzigd door KwepsjIrrpel op 18-03-2022 07:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:24
slijkie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:45:
zeer vette game, die gaan we zeker kopen. Iemand enig idee of die cross-play is en of er multiplayer elementen in zitten? :-)
Zitten geen Multiplayer elementen in.
Is gewoon een SP waar jij je eigen verhaal bouwt.

Acties:
  • +3Henk 'm!
slijkie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:45:
Gelukkig word dit een single player only game! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:36

Agent47

I always close my contracts.

Beetje ver gezocht Maar het lijkt een soort GTA in Harry potter style qua vrijheid en wereld. Dit spel kan je niet uit hebben in 3 dagen zeg maar. Zo veel mogelijkheden!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gister ook redelijk met open mond zitten kijken, het ziet er prachtig uit. Lijkt een game met een gigantisch budget. Ik heb nooit een Harry Potter film gezien (heb er niks mee) maar als ik dit zie heb ik wel zin om het te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Tom schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:35:
Gister ook redelijk met open mond zitten kijken, het ziet er prachtig uit. Lijkt een game met een gigantisch budget. Ik heb nooit een Harry Potter film gezien (heb er niks mee) maar als ik dit zie heb ik wel zin om het te spelen.
Ik raad je juist aan om de films te bekijken dan. Wordt het alleen maar leuker van.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
De FAQ geeft wel een hoop antwoorden. Waaronder de volgende:
Q: Does Hogwarts Legacy have online or co-op gameplay?
A: Hogwarts Legacy is a single player experience and does not have online or co-op gameplay.

Q: Are there in-game purchases or micro-transactions in Hogwarts Legacy?
A: Hogwarts Legacy does not have in-game purchases or micro-transactions.

Q: What platforms will Hogwarts Legacy be on?
A: Hogwarts Legacy will be available for PlayStation5, PlayStation4, PlayStation4 Pro, Xbox Series X|S, Xbox One consoles, Nintendo Switch and PC.
https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/faq

[Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 18-03-2022 08:53]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49

DarkSide

theres no place like ::1

Deze toch maar even op de wishlist zetten.
Ziet er zeer vermakelijk uit.
En fijn dat het gewoon een good old Single Player experiance is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Nu de gameplay onthuld is heb ik eindelijk een fatsoenlijk start topic kunnen maken :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:52:
De FAQ geeft wel een hoop antwoorden. Waaronder de volgende:

[...]

https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/faq
Hij komt naar de switch? Hoe gaan ze dat doen dan qua graphics en performance?
Maar wel goed nieuws, want dan heb ik toch geen nieuwe console nodig haha :9

Wel zeer verfrissend: single player, geen online, geen micro-transacties. Alleen daarom is het kopen al waard.

[Voor 12% gewijzigd door Ht87 op 18-03-2022 09:17]

• dutchgio
Ht87 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:16:
[...]

Hij komt naar de switch? Hoe gaan ze dat doen dan qua graphics en performance?
Maar wel goed nieuws, want dan heb ik toch geen nieuwe console nodig haha :9

Wel zeer verfrissend: single player, geen online, geen micro-transacties. Alleen daarom is het kopen al waard.
Ja was er even bang voor dat die wachttijd afgekocht zou kunnen worden, maar dat is dus niet het geval.

De wereld lijkt zich wel te lenen voor een online gedeelte, mogelijk komt dat in een later stadium nog als uitbreiding op de game zoals bijvoorbeeld met GTA Online.

De Switch draait ook een grote openwereldgame als The Witcher 3, grafisch ziet het er dan alleen een stuk minder mooi uit.

[Voor 182% gewijzigd door dutchgio op 18-03-2022 09:21]

dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:18:
[...]

Ja was er even bang voor dat die wachttijd afgekocht zou kunnen worden, maar dat is dus niet het geval.

De wereld lijkt zich wel te lenen voor een online gedeelte, mogelijk komt dat in een later stadium nog als uitbreiding op de game zoals bijvoorbeeld met GTA Online.

De Switch draait ook een grote openwereldgame als The Witcher 3, grafisch ziet het er dan alleen een stuk minder mooi uit.
Ik speel toevallig ook the witcher 3 momenteel op de switch, maar dat is wel een game van jaren terug en speciaal voor de switch verbouwd zeg maar.
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het om game-streaming gaat (beetje a la stadia). Hitman 3 is onder andere ook zo te spelen op de switch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-01 16:53
G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:11:
[...]

Gelukkig word dit een single player only game! :)
Online dueling / zwerkbal zou wel lachen zijn.

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-01 16:53
Tom schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:35:
Met agent47 eens, kijk de films doe jezelf een plezier.

• dutchgio
Het duurt nog wel even voor de game uit is, dan zou ik de films kijken als opwarmer, zeker als je die nog niet eerder gezien hebt. :)

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
De boeken zijn beter dan de films. En je hebt toch de tijd!

Maar films zijn misschien wel vermakelijker.
Ja altijd gaan voor de boeken!

De films zijn wel een meerwaarde aangezien ik net in die faq zie dat de lore van de wizarding world (de HP-films en de Fantastic Beasts films) canon is.

• NightFox89
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 13:14
Ht87 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Ik speel toevallig ook the witcher 3 momenteel op de switch, maar dat is wel een game van jaren terug en speciaal voor de switch verbouwd zeg maar.
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het om game-streaming gaat (beetje a la stadia). Hitman 3 is onder andere ook zo te spelen op de switch.
Witcher 3 draait volledig lokaal en zonder downloads op de switch. Staat de game om bekend (want is knap staaltje kunst, dat het op een 32gb cartridge past en speelbaar is).

Veel andere titels kiezen idd voor de easy way out en streamen de zwaardere games. Jammer voor de game collectie, mooi dat de optie er is voor de mensen met alleen een switch.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik hoop wel dat ze deze game op 60Fps laten draaien vanaf release! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:30:
Ik hoop wel dat ze deze game op 60Fps laten draaien vanaf release! :)
Je merkte op sommige momenten dat het zo'n 30 fps was, bijvoorbeeld op het moment dat er binnen een brug werd gevormd dacht ik. Maar de devs hebben nog wel even de tijd om dit te optimaliseren.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:44
De studio achter deze game heeft nog een topper op zijn naam staan dus ik maak mezelf nog niet te blij.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:42
Net de gameplay trailer gezien en nu baal ik nog meer dat ik geen next gen heb en er geen nieuws omtrent een stadia release is :(

Misschien toch ooit bij een financiele mee aller maar een PS5 aanschaffen voor deze game (en Horizon2)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Agent47

Agent47

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:25:
Net de gameplay trailer gezien en nu baalnik nog meer dta ik geen next gen heb en er geen nieuws omtrent een stadia release is :(

Misschien toch ooit bij een financiele mee aller maar een PS5 aanschaffen voor deze game (en Horizon2)
Waarom geen tweedehands (V&A) van tweakers? Of een ps4 can tweakers?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:28

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Net de gameplay trailer gezien en nu baalnik nog meer dta ik geen next gen heb en er geen nieuws omtrent een stadia release is :(

Je hebt nog een half jaar de tijd om te sparen ;)

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:42
Agent47 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:27:
[...]

Waarom geen tweedehands (V&A) van tweakers? Of een ps4 can tweakers?
Omdat ik het liefst geen console meer wil aanschaffen. Ben nou zo gewend aan het cloud gamen haha. Maar het zijn beide opties inderdaad. Weet alleen niet of ok nog voor een PS4 zou willen gaan. Zeker nu het nog vers in mijn hoofd zit hoeveel lawaai die dingen maakte.

First world problems eigenlijk :P

[Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2022 12:30]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
PC kan toch ook gewoon?

• grassmoon
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:12
roelvk123 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:32:
[...]

Online dueling / zwerkbal zou wel lachen zijn.
Krijg je alleen maar gezeik van omdat vaardigheden opeens rond dat moet worden gebalanceerd. Co-op de wereld verkennen lijkt mij wel leuk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29
Net de gameplay trailer gezien en nu baal ik nog meer dat ik geen next gen heb en er geen nieuws omtrent een stadia release is :(

is shadow een idee?

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-06 14:48
Ter zijnde tijd bij release eens kijken of ik de game ga halen. Wel jammer dat er geen multuplayer in zit

Twitch.tv/coelijoeli

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:17

Ik zou mijn hoop voor de toekomst niet meer vestigen op Stadia. Dat platform is op sterven na dood.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:19:
Beetje ver gezocht Maar het lijkt een soort GTA in Harry potter style qua vrijheid en wereld. Dit spel kan je niet uit hebben in 3 dagen zeg maar. Zo veel mogelijkheden!
Zou vet zijn als ze zo'n game zouden maken 👌 gewoon de volgende versie 😁

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kijk heel erg uit naar deze game. En ben erg blij dat ie ook voor de Switch is aangekondigd. Echter vraag ik mij nog wel af hoeveel van kwaliteit ingeleverd moet worden om die game draaiend te krijgen op de Switch.

Verder ben ik nog wel benieuwd hoe liniair de game/verhaal gaat zijn. Gaan we van quest naar quest, van zone naar zone of bepalen we helemaal zelf welke kant we op willen (beetje zoals in Zelda BotW op de Switch).

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Sir_Lion
  • Nu online
Zeror schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 23:14:
Ik kijk heel erg uit naar deze game. En ben erg blij dat ie ook voor de Switch is aangekondigd. Echter vraag ik mij nog wel af hoeveel van kwaliteit ingeleverd moet worden om die game draaiend te krijgen op de Switch.

Verder ben ik nog wel benieuwd hoe liniair de game/verhaal gaat zijn. Gaan we van quest naar quest, van zone naar zone of bepalen we helemaal zelf welke kant we op willen (beetje zoals in Zelda BotW op de Switch).
Wut? Switch support?! Waar?!

EDIT: Ik zie dat de FAQ op de website hem bevat. Eerst stond dat er dus niet.

[Voor 6% gewijzigd door Sir_Lion op 18-03-2022 23:28]

• Agent47

Agent47

Ik denk dat je met een hoofdlijn voor je character begint en dat je vanuit daar zelf bepaald wat je gaat doen / wanneer je wat gaat doen. Net als in GTA. Je bepaalt zelf wanneer je welke missie gaat doen.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42
De state of play gisteren kunnen bekijken. Zag er in ieder geval erg goed uit. Verder in ieder geval ook fijn dat het een unreal engine game is. De kans dat het een soortgelijke teleurstelling wordt op technisch vlak als een recent langverwachte titel wordt daarmee aanzienlijk kleiner. Kijk in ieder geval erg uit naar de launch.

Ik zet m'n geld vooralsnog in op streaming op de switch, ook omdat er ooit sprake was van cloudgaming bij deze game en t vermoeden er was dat Stadia betrokken zou zijn. Dit zou de link met streaming kunnen zijn geweest, maar goed, allemaal speculatie nu nog!
Ik ben benieuwd inderdaad hoe vrij je wordt gehouden met rondlopen en quests aannemen etc. Ik ben behoorlijk hyped wel merk ik :9

[Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 19-03-2022 10:39]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:10
Dit is, samen met Horizon, toch wel een titel om de PS5 voor aan te gaan schaffen. Damn dit lijkt me toch wel heerlijk een "one of a kind" game waar ik veel plezier aan kan gaan beleven! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Agent47

Agent47

Hier te pre orderen voor de ps4 en ps5, ps4 is tien euro goedkoper

https://www.gamemania.nl/...-4/146321_hogwarts-legacy

Komt uit in december als ik het goed gelezen heb.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39
Net eindelijk kunnen kijken, ziet er ontzettend gaaf uit. Ben absoluut benieuwd en ik ben eigenlijk meer benieuwd naar hoe het er out of bounds uit ziet. :+ Maar dat ben ik!

Deze gaat er zeker komen, maar weet nog even niet of ik het voor de pc wil, maar verwacht dat mijn vrouw ook wel wil spelen of anders mee kijken, dus dan wordt het de PS5 waarschijnlijk.

• dutchgio
Agent47 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:52:

Is niet bepaald een competitieve prijs.
Geen enkel nut om nu al te pre-orderen voor deze prijs.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Misschien dat ik deze heb gemist in State of Play, maar het verboden bos ziet er mooi en griezelig uit!

https://gfycat.com/mixednextcaiman

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Chelseamarre123
  • Nu online
dutchgio schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:30:
[...]

Is niet bepaald een competitieve prijs.
Geen enkel nut om nu al te pre-orderen voor deze prijs.
Zal wel 75 a 80 euro gaan kosten bij release op ps5.
Vraag me wel af of er daadwerkelijk een verschil is tussen ps4 en ps5 versie.

• dutchgio
Chelseamarre123 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Zal wel 75 a 80 euro gaan kosten bij release op ps5.
Vraag me wel af of er daadwerkelijk een verschil is tussen ps4 en ps5 versie.
Zolang dat nog niet bekend is zou ik niet nu al de te dure PS5 versie bestellen.

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

Dennis1812

Amateur prutser

Ik ben vooral heel benieuwd naar eventuele collectors editions of special editions.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 21:33
Agent47 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 20:52:

Pre orderen bij Game Mania, dat is jezelf gewoon in de voet schieten.. ze zijn altijd duurder dan andere zaken.

Overigens is er nog geen datum bekend, behalve het tijdelijke "releases before, or on 31-12-2022"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

RobinNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:49:
Misschien dat ik deze heb gemist in State of Play, maar het verboden bos ziet er mooi en griezelig uit!

https://gfycat.com/mixednextcaiman
Wow dat ziet er inderdaad heel goed uit _/-\o_

Wat ziet dit er kneiter gaaf uit zeg! ben bijna direct hyped gewoon.
Vond het persoonlijk een hele erge domper dat dit geen multiplayer heeft.

Hoeft geen MMO te zijn maar een soort van online singleplayer met coop elementen zoals Genshin of zelfs zoals Eldenring het doet had ook al leuk geweest denk ik.

Hopen op een online mod. loop natuurlijk veels te ver op de zaken vooruit maar "online" was direct het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik begrijp ook niet helemaal waarom het niet op alle platform wordt uitgebracht.

Als de daadwerkelijke gameplay zelfs een beetje lijkt op de hype, dan had dit een doodsteek kunnen zijn voor vele MMO games.

Maar… ik heb een stille hoop dat dit nog wel gaat gebeuren.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3Henk 'm!
GTA V was ooit ook alleen single player, misschien dat de online kant pas wordt ontwikkeld na lancering van de game. Voor mij hoeft t eigenlijk juist niet, ik vind de online kant van veel games grote melkkoeien, ik heb dan liever veel DLC voor de gewone game haha. Maar ik ben dan ook een casual gamer die online vaak gewoon niet goed genoeg is :9

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
streamnl schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:14:
Ik begrijp ook niet helemaal waarom het niet op alle platform wordt uitgebracht.

Als de daadwerkelijke gameplay zelfs een beetje lijkt op de hype, dan had dit een doodsteek kunnen zijn voor vele MMO games.

Het enige platform dat ik ken waar het niet op uitgebracht lijkt te worden is Stadia...

Verder op PS4, PS5, Xbox X, Xbox S, Xbox One, Switch en de PC wordt die wel uitgebracht.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

streamnl schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:14:

Welke mis je behalve stadia?

Acties:
  • +7Henk 'm!
Ik ben juist blij dat ze voor de verandering weer een Single Player only game gaan maken aangezien tegenwoordig alles co-op / online moet zijn..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:14:
Ik ben juist blij dat ze voor de verandering weer een Single Player only game gaan maken aangezien tegenwoordig alles co-op / online moet zijn..
Ach er zijn wel wat games geweest met Single Player, zoals Assassins Creed en RDR2 (ja er is ook een Online, maar er is ook een zeer groot SP game).
Sir_Lion schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:15:
[...]

Ach er zijn wel wat games geweest met Single Player, zoals Assassins Creed en RDR2 (ja er is ook een Online, maar er is ook een zeer groot SP game).
Mee eens, maar vind het wel fijn dat er weer een single player game uitkomt.
Vooral bij deze titel hoopte ik er al op :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47

Agent47

G_Dragon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:14:
Ook ideaal mocht je een keer een dag(je) geen netwerk hebben. Niet dat dat vaak voor komt, maar goed. Je kunt dan wel je spel spelen. Alleen de opslag is vaak wel in de Cloud realiseer ik me O-)

Agent47 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:31:
[...]

Ook ideaal mocht je een keer een dag(je) geen netwerk hebben. Niet dat dat vaak voor komt, maar goed. Je kunt dan wel je spel spelen. Alleen de opslag is vaak wel in de Cloud realiseer ik me O-)
Haha ja maar daar wens ik het niet voor, persoonlijk vind ik dat je altijd kan merken wanneer de Single Player van een game gebouwd is voor co-op. Simpel voorbeeld voor mij is State Of Decay, deel 1 heb ik wel 10x uitgespeeld maar deel 2 na 5 pogingen opgegeven want het was solo amper te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:17:
[...]

Mee eens, maar vind het wel fijn dat er weer een single player game uitkomt.
Vooral bij deze titel hoopte ik er al op :o
Ik vind dat ook niet erg dat dit een singleplayer game wordt. Al had ik een online multiplayer versie ook leuk gevonden. Het zal mij niks verbazen als een modding community ontstaat straks die zelf een online versie bouwt. De vraag naar grote online HP wereld is namelijk wel.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29
Of zullen ze er net als bij GTA V eerst een single player variant van maken en een paar weken/maanden later *tadaaa* een online versie van maken? Dat lijkt mij denk ik het meest logische

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar hun focus is best wel gericht op singleplayer en als er al iets van een plan richting multiplayer zou zijn, hadden we het inmiddels al wel geweten denk.

Een potje online quidditch spelen met andere spelers zou ik wel mooie toevoeging vinden haha! Bijna een spel op zich waard.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ht87 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:47:
Een potje online quidditch spelen met andere spelers zou ik wel mooie toevoeging vinden haha! Bijna een spel op zich waard.
Wikipedia: Harry Potter: WK Zwerkbal

Speel hem nog steeds soms

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
offtopic:
Dat spel heb ik op de PS2 echt kapot gespeeld. Enige spel dat ik nog een keer gekocht heb nadat ik hem kwijt was (lees: uitgeleend aan neefje en totaal vergeten).

per aspera ad astra

Acties:
  • +1Henk 'm!
LAD93 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:19:
[...]

offtopic:
Dat spel heb ik op de PS2 echt kapot gespeeld. Enige spel dat ik nog een keer gekocht heb nadat ik hem kwijt was (lees: uitgeleend aan neefje en totaal vergeten).

offtopic:
Dat heb ik nou bij deze game

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik krijg gewoon zin om dit weer te spelen nu hahaha waarschijnlijk 5 minuten en zet je hem weer uit maar goed :P Hogwarts Legacy heeft me wel echt getriggered

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moet zeggen dat deze game er wel heel erg goed uitziet, zowel visueel als qua gameplay :)

De blog met meer info vond ik ook erg interessant. Wat een werk zit erin!

[Voor 33% gewijzigd door 2Dutch op 24-03-2022 09:35. Reden: filmpje was al gedeeld, tis nog vroeg :+]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:38
Bevestiging dat er inderdaad geen multiplayer of co-op gaat zijn maar ook geen micro-transactions

https://gameranx.com/upda...wont-include-multiplayer/

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

55 details die jullie misschien hebben gemist.

[Voor 31% gewijzigd door RobinNL op 30-03-2022 22:11]

Acties:
  • +4Henk 'm!

Acties:
  • +6Henk 'm!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Het gaat er almaar beter uitzien

Acties:
  • 0Henk 'm!
Agent47 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:59:
Precies wat ik ook dacht toen ik de trailer zag, naast F1 22 is dit zeker een MUST have game!

Acties:
  • +1Henk 'm!
En dan krijgen we straks vlak voor de release te horen: HP Hogwards legacy komt niet uit in NL / BE vanwege microtransactions :P

Ziet er echt mega gaaf uit man

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:12:
En dan krijgen we straks vlak voor de release te horen: HP Hogwards legacy komt niet uit in NL / BE vanwege microtransactions :P

Ziet er echt mega gaaf uit man
Al bevestigd dat er geen MTX in de game komt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Agent47 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:59:
En dan zeg je het nog magertjes. Eerste trailers zagen er wel oké uit maar als je nu een blik werpt op de omgevingen, het ziet er zeer gedetailleerd uit. De personages zien er ook een stuk beter uit.

Ik ben zeer enthousiast over deze nieuwe trailer!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1Henk 'm!
Poeh, gaaf zeg! Als switch bezitter ben ik benieuwd wat er overblijft van de graphics straks, maar gameplay is ook vet!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
Ht87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:46:
Poeh, gaaf zeg! Als switch bezitter ben ik benieuwd wat er overblijft van de graphics straks, maar gameplay is ook vet!
Ben ook heel benieuwd, zit nog steeds te twijfelen of ik het op de Switch ga halen of op de PC en ligt er heel erg aan hoe het eruit komt te zien op de switch!

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +2Henk 'm!

Ht87 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 19:46:
Ja ben ook wel benieuwd naar de switch graphics van deze game. Zowel in docking als in handheld mode. Al zou ik hem gewoon op mijn PC kopen en niet zo snel op de switch :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• gamerboy
Dacht wel een interessante voor hier

En voor wie die ASMR video nog niet had gezien qoute ik hier even G_Dragon die hem eerder al deelde!
Nieuwe video voor wat hints:

[Voor 93% gewijzigd door gamerboy op 04-06-2022 10:26]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02-06 09:59
Dit ziet er wel echt veelbelovend uit allemaal! Lang geleden dat ik zo uit keek naar een game!
Mooi ook om te zien dat de makers echt liefhebbers zijn van de boeken/films gezien alle details :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42
Had de trailer nog niet gezien. Mooi te zien dat deze nog steeds eindigt met een holiday 2022 release. Geruchten waren een aantal weken geleden toch potentiële uitstel naar 2023, dit lijkt voorlopig dus nog niet waar.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
Een leuke video die praat over de verschillende spells die je in de game zou moeten kunnen casten!

Paar mechanics waren zojuist bevestigd;

[Voor 22% gewijzigd door gamerboy op 14-06-2022 19:05]

Deze ga ik zeker en vast aanschaffen. Juist de state of play gezien. Zag er naar mijn mening super uit....

Acties:
  • +1Henk 'm!
Poooh wat ziet het er allemaal toch gaaf uit zeg! ik maak me echt zorgen om de hypetrein waar ik al in zit XD ik probeer dat nooit meer bij games te doen maar dit is echt amazing.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• gamerboy
Leuke video over the main character en de tegenstanders

[Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 20-06-2022 13:28]

• Agent47

Agent47

Ben nu wel echt benieuwd wanneer die komt hoor :O

De film is al een tijdje uit. “ holiday” is nogal algemeen. Dat is vanaf heden tot september.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-06 11:45
Agent47 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:18:

De film is al een tijdje uit. “ holiday” is nogal algemeen. Dat is vanaf heden tot september.
Holiday wordt mee bedoeld het seizoen van de feestdagen, dus november en december helaas. Paar maandjes wachten dus nog

Acties:
  • +1Henk 'm!

Ik vrees dat met Holiday in de Engelstalige landen de kerstperiode bedoeld wordt, nog ff afwachten denk :9

Edit: @destroye was me al voor haha :P

[Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 20-06-2022 14:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:36
Iemand al iets gehoord over een eventuele col edition? Zelf heb ik er nog niet iets over kunnen vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Holiday word meestal mee bedoeld rond de feestdagen in december.

Dus verwacht hem december en denk dan nog wel voor de kerst zodat die massaal als kerstcadeautje gekocht kan worden :P

Pagina: 1 2 3 ... 54 Laatste

Let op:
Er zijn problemen met Steam, heel vervelend maar op dit moment is afwachten de enige optie.

Gebruik de spoiler-tag waar nodig.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee