Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal niet voor ravenclaw gaan in de game maar de controller en achtergond zijn wel het mooist. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:09:
Ik zal niet voor ravenclaw gaan in de game
Je zou een 30 hr+ action RPG maar beginnen met de verkeerde keuze. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Marrtijn op 31-01-2023 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Marrtijn schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Je zou een 30 hr+ action RPG maar beginnen met de verkeerde keuze. ;)
Ik heb de films zo lang niet meer gezien dat ik echt vrijwel geen idee heb wat de verschillende rooms doen en waarom je bij de een of de ander zou willen, dus ik laat me wel verassen in de game, en neem gewoon degene die me op dat moment het meest aanspreekt.

En 30 uur+? Had begrepen dat het verhaal alleen al een stuk meer dan 30 uur zou moeten zijn :)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 21:14
Dat heb ik ook inderdaad. Hoop dat ze in het begin ook beetje duidelijk maken wat de verschillen zijn alvorens je kiest (meer dan een vage beschrijving). Ook geen idee of het erna echt veel uitmaakt in welke kamer je zit.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:05:
[...]
En 30 uur+? Had begrepen dat het verhaal alleen al een stuk meer dan 30 uur zou moeten zijn :)
Een Dev had het erover dat hij in een interne playtest 80 uur nodig had om alles naar 100% te brengen, dan doen mensen die de game niet gebouwd hebben er wellicht wel zo'n 100 uur over.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
VincentG schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:11:
Dat heb ik ook inderdaad. Hoop dat ze in het begin ook beetje duidelijk maken wat de verschillen zijn alvorens je kiest (meer dan een vage beschrijving). Ook geen idee of het erna echt veel uitmaakt in welke kamer je zit.
Maakt het uberhaupt een verschil? Of is dit een hele domme vraag? Ik kan me namelijk voorstellen dat het puur alleen voor het 'reskinnen' is van het een of andere gedurende de storyline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VincentG
Deze guide gaat over de verschillende kamers:
https://www.ign.com/wikis...h_House_Should_You_Choose

Vanavond maar eens doorheen gaan.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-09 18:08
Je kunt ook jezelf in een "house" laten indelen via de website van Wizarding World. Daar beantwoord je een aantal vragen, waarna je, net als in de boeken, wordt ingedeeld in een van de huizen. Als je wilt kun je daarna ook nog een aantal vragen beantwoorden waarna je een toverstaf krijgt toebedeeld. De resultaten van deze twee tests kun je vervolgens importeren in de game.

Op die manier hoef je dus niet zelf een house en wand te kiezen, maar word je, net als in Harry Potter, ergens ingedeeld en kiest de wand jou in plaats van andersom. Dus mochten jullie geen zin hebben om te kiezen en dat leuk vinden, kun je ook daar eens een kijkje nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

evil_lemon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:31:
Je kunt ook jezelf in een "house" laten indelen via de website van Wizarding World. Daar beantwoord je een aantal vragen, waarna je, net als in de boeken, wordt ingedeeld in een van de huizen. Als je wilt kun je daarna ook nog een aantal vragen beantwoorden waarna je een toverstaf krijgt toebedeeld. De resultaten van deze twee tests kun je vervolgens importeren in de game.

Op die manier hoef je dus niet zelf een house en wand te kiezen, maar word je, net als in Harry Potter, ergens ingedeeld en kiest de wand jou in plaats van andersom. Dus mochten jullie geen zin hebben om te kiezen en dat leuk vinden, kun je ook daar eens een kijkje nemen
Dit heb ik dus gedaan. Ik zit bij Ravenklauw en heb een zeer simpel stafje :9

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Die test heb ik gedaan, maar kreeg daar Gryffindor, maar Ravenclaw spreekt mij wat meer aan nu ik die pagina hierboven even doorgenomen heb die @VincentG deelde, op de 2e plek komt wel Gryffindor denk ik, dan Slytherin en als laatst Hufflepuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:34:
[...]

Die test heb ik gedaan, maar kreeg daar Gryffindor, maar Ravenclaw spreekt mij wat meer aan nu ik die pagina hierboven even doorgenomen heb die @VincentG deelde, op de 2e plek komt wel Gryffindor denk ik, dan Slytherin en als laatst Hufflepuff
Dan mag je geen andere house kiezen hoor :P

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

CoeliJoeli schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:35:
[...]

Dan mag je geen andere house kiezen hoor :P
Jawel dat was al bevestigd, je kunt in de game gewoon nog kiezen welke je wil.
Die website deed het trouwens ook niet perfect op mijn laptop, stotterde nogal en kon pas laat op antwoorden klikken en kreeg soms niet eens de kans om te antwoorden.

[ Voor 25% gewijzigd door Kalder op 31-01-2023 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:35:
[...]

Jawel dat was al bevestigd, je kunt in de game gewoon nog kiezen welke je wil.
Die website deed het trouwens ook niet perfect op mijn laptop, stotterde nogal en kon pas laat op antwoorden klikken en kreeg soms niet eens de kans om te antwoorden.
Ik bedoelde het sarcastisch :P

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:32
Via Wizardingworld bij Ravenclaw uitgekomen, had niet echt een voorkeur dus dit helpt wel:)
Daarbij een simpele pine wand en een slangen patronus (go figure).
Wel leuk om even door te lopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-09 18:08
CoeliJoeli schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:37:
[...]

Ik bedoelde het sarcastisch :P
Een ander huis kiezen kan denk ik alleen als je herhaaldelijk: "not Ravenclaw, not Ravenclaw, not Ravenclaw..." in je controller fluistert. Overigens ga ik zelf dus wel voor Ravenclaw :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

evil_lemon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:39:
[...]

Een ander huis kiezen kan denk ik alleen als je herhaaldelijk: "not Ravenclaw, not Ravenclaw, not Ravenclaw..." in je controller fluistert. Overigens ga ik zelf dus wel voor Ravenclaw :)
Met een kans van 50% dat je de hoed niet kan overtuigen en je toch bij Ravenclaw wordt ingedeeld :*)

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:54
Ik ga ook eerst voor Ravenclaw. Dan de rest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48

Dit is echt de beste manier als je zelf niet kan kiezen of wil kiezen. je wordt ingedeeld en die kan je ingame gebruiken, hetzelfde als je wand. Je kan hem inderdaad in game wel nog aanpassen mocht je niet tevreden zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Stelletje Ravenclawtjes hier..
Waar zijn m'n Slytherin boys?! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08
Ravenclaw represent!

Doet deugd om te zien dat er hier veel Ravenclawtjes zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zalaroth schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:50:
Slytherin is voor de tweede playthrough. Dan gaan we de kwade kant op....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52
Ik hoor het al, dat word tijd voor een PS5 :+

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2023 14:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:56:
[...]

Ik hoor het al, dat word tijd voor een PS5 :+
Inderdaad, PS4 levert tweede hands nog best wat op zag ik laatst, zeker de pro is nog niet zo goedkoop dan ik dacht dat hij zou zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:58:
[...]

Inderdaad, PS4 levert tweede hands nog best wat op zag ik laatst, zeker de pro is nog niet zo goedkoop dan ik dacht dat hij zou zijn ondertussen.
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik zeg doen! Of je gaat voor een Xbox Series X :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:00:
[...]

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik zeg doen! Of je gaat voor een Xbox Series X :D
Haha nee ik ben al een trotse PS5 eigenaar sinds launch :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:01:
[...]

Haha nee ik ben al een trotse PS5 eigenaar sinds launch :*)
Oh ik dacht dat @Agent47 reageerde oeps.. twee dingen tegelijk doen gaat nog steeds niet geweldig _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
Wolverine9000 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:55:
[...]

Slytherin is voor de tweede playthrough. Dan gaan we de kwade kant op....
Ho ho, niet alle Slytherins over één kam scheren. >:) Beetje kwade kant associëren met Slytherin!
Professor Quirrell en Lockhart waren Ravenclaws. Wat een schatjes zijn dat gebleken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56

Dennis1812

Amateur prutser

Zalaroth schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:07:
[...]

Ho ho, niet alle Slytherins over één kam scheren. >:) Beetje kwade kant associëren met Slytherin!
Professor Quirrell en Lockhart waren Ravenclaws. Wat een schatjes zijn dat gebleken. ;)
Quirrel was niet slecht. Enkel zijn achterhoofd.
Hij had gewoon pech dat hij Voldemort tegenkwam en hij dacht, dat is handig. Iemand met een tulband. Dan schrikken ze niet zo en kan ik bij Harry komen.
Dikke prima!

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gezelige uitstraling van gryffindor en hufflepuff kun je toch niet weerstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het lastig vinden met de huizen.
Voor m’n gevoel (door de Harry Potter films en boeken) is goed/kwaad gechargeerd gezien vooral Gryffindor/Slytherin.
Het onderscheid tussen Ravenclaw en Hufflepuff zie ik dan weer een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
Dennis1812 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:13:
[...]

Quirrel was niet slecht. Enkel zijn achterhoofd.
Hij had gewoon pech dat hij Voldemort tegenkwam en hij dacht, dat is handig. Iemand met een tulband. Dan schrikken ze niet zo en kan ik bij Harry komen.
Dikke prima!
De tulband droeg ie pas nadat Voldemort kwam eh, logeren.
Hij werkte al voor Voldermortje vóórdat ie kwam logeren.
‘I met him [Voldemort] when I travelled around the world. A foolish young man I was then, full of riddiculous ideas about good and evil. Lord Voldemort showed me how wrong I was. There is no good and evil, there is only power, and those too weak to seek it … Since then, I have served him faithfully, […]
Niet slecht nee, sympathieke kerel. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Zalaroth op 31-01-2023 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56

Dennis1812

Amateur prutser

Hij was zoals hij zelf zegt. Gewoon een beetje dom.

Keertje naar de school psycholoog had hem vast geholpen

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:45
Ht87 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:17:
Voor m’n gevoel (door de Harry Potter films en boeken) is goed/kwaad gechargeerd gezien vooral Gryffindor/Slytherin.
Ravenclaw waren meer de slimme kids toch (op Hermelien na). en Hufflepuff vooral skilled in andere onderdelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zalaroth
Ht87 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:17:
Elke house heeft goede, slechte, slimme en domme mensjes. Daarop sorteert de hoed niet en zo moet je het ook niet zien. Door het Harry Potter evil-good verhaal lijkt het alleen daarop.

Het gaat erom welke waardes JIJ belangrijk vindt. En daarom sorteert de hoed je ook altijd bij de afdeling die jij wilt, of voorkomt dat je in een afdeling komt die je absoluut niet wilt.

Gryffindor valued bravery, daring, nerve, and chivalry.
Hufflepuff valued hard work, dedication, patience, loyalty, and fair play.
Ravenclaw valued intelligence, knowledge, curiosity, creativity and wit.
Slytherin valued ambition, leadership, self-preservation, cunning and resourcefulness.

Dus ik kan een domme maar moedige tovenaar zijn en toch in Ravenclaw zitten omdat IK VIND dat intelligentie en creativiteit belangrijker zijn, ook al ben ik dat zelf dus niet. Het gaat er om wat je zou willen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zalaroth schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:46:
[...]

Dus ik kan een domme maar moedige tovenaar zijn en toch in Ravenclaw zitten omdat IK VIND dat intelligentie en creativiteit belangrijker zijn, ook al ben ik dat zelf dus niet. Het gaat er om wat je zou willen zijn.
Mooie uitleg, dat laatste stukje had ik nog niet zo bekeken.
Slytherin wordt steeds boeiender ;)

Al vraag ik me af of je in de game het zwaard kan vinden als je een ware Gryffindor bent. Dat kan ook wel vet zijn haha :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:21

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zalaroth schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:50:
Yo!

Snap zelf niet waarom maar dat is wat gekozen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:39
Deze wil ik hebben :)

Ben benieuwd wat je er allemaal mee kan.

De beschrijving beloofd in ieder geval veel goeds.

Volgens mij was er ook een mount waar je op kon vliegen. Ik heb er gameplay van gezien.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:20
Niemand die voor Hufflepuff gaat en mij wilt vergezellen? :p

Newt Scamander was een Hufflepuff en Hufflepuff was het meest loyaal tijdens het grote gevecht op Hogwarts. Geef het een overweging :p

J.K. Rowling has previously said that nearly all the Hufflepuffs stay to fight during the Battle of Hogwarts. 'They didn't want to show off, they weren't being reckless, that's the essence of Hufflepuff. '

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
D. Ninjai schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:00:

Newt Scamander was een Hufflepuff en Hufflepuff was het meest loyaal tijdens het grote gevecht op Hogwarts. Geef het een overweging :p

J.K. Rowling has previously said that nearly all the Hufflepuffs stay to fight during the Battle of Hogwarts. 'They didn't want to show off, they weren't being reckless, that's the essence of Hufflepuff. '
Hahah aaaahh. Mijn tweede keer wordt Hufflepuf. Mijn eerste wordt zoals blijkbaar veel mensen hier Ravenclaw :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024

Op elke website / vragenlijst kwam ik op Hufflepuff uit. Dus dat wordt hem voor mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mijn eerste wordt griffindor. Beetje cliché i know. Maar ga toch sowieso alle 4 huizen spelen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik twijfel tussen Gryffindor of Ravenclaw voor het begin. Ik probeer veel info te lezen want heb eerlijk gezegd nog geen enkele HP-film gezien. Ik ben wel grote fan van single-player open-world games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Ik ga voor Slytherin. Tegen de stroom in…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik weet het nog steeds niet met welk huis ik ga starten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:09:
Ik weet het nog steeds niet met welk huis ik ga starten :P
Dat dilemma heb ik ook. twijfel tussen Ravenclaw, Slytherin of Gryffindor.

Ravenclaw gewoon omdat ik in die video's de commonroom er cool uit vond zien en ze in de films enzo een beetje de underdog zijn en je weinig van ze gezien heb.

Slitherin omdat ik die donkere stijl wel vet vind.

Griffindor kwam uit mijn test though en vind ik er ook heel tof uit zien maarja je hebt 8 films lang hun perspectief gezien dus ben TE bekend met die kleuren ofzo haha :P

Kan nog geen keuze maken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maditude schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 07:41:
Ik twijfel tussen Gryffindor of Ravenclaw voor het begin. Ik probeer veel info te lezen want heb eerlijk gezegd nog geen enkele HP-film gezien. Ik ben wel grote fan van single-player open-world games.
Ik ben ze toevallig afgelopen week allemaal weer gaan kijken :P inmiddels bij de 4e film. De eerste 2 nu weer opnieuw kijken op deze leeftijd (32) was toch iets meer cringe af en toe hahah. Ze waren gewoon echt heeel jong in die films. Vanaf de 3e film word het elke keer allemaal wat grimmiger en stukje spannender.

Het wakkert mijn vuur wel extra aan hoor voor de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robe kleuren van Ravenclaw en de common room van Hufflepuff heeft mijn voorkeur. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ricmaniac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:32:
[...]

Dat dilemma heb ik ook. twijfel tussen Ravenclaw, Slytherin of Gryffindor.

Ravenclaw gewoon omdat ik in die video's de commonroom er cool uit vond zien en ze in de films enzo een beetje de underdog zijn en je weinig van ze gezien heb.

Slitherin omdat ik die donkere stijl wel vet vind.

Griffindor kwam uit mijn test though en vind ik er ook heel tof uit zien maarja je hebt 8 films lang hun perspectief gezien dus ben TE bekend met die kleuren ofzo haha :P

Je hebt in ieder geval wel al meer onderbouwing dan mij om eerlijk te zijn, ik weet het gewoon serieus echt nog niet :X :D ! Denk dat ik mijn besluit pas ga maken wanneer ik het spel aan het spelen ben O-)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 17-09 20:07
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:57:
[...]

Je hebt in ieder geval wel al meer onderbouwing dan mij om eerlijk te zijn, ik weet het gewoon serieus echt nog niet :X :D ! Denk dat ik mijn besluit pas ga maken wanneer ik het spel aan het spelen ben O-)...
Dat lijkt me ook vet hoor. Misschien is er wel een optie om de sorting hat te laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:32:
[...]

Dit voelt wel herkenbaar ja!
Hufflepuff lijkt me beetje de dorky club, maar tegelijk weet je daar dus weer zo’n beetje het minste van en is t ook weer boeiend…
Ik vermoed dat t voor mij Skyrim (en alle elder scrolls games) all over again is… elke keer al die classes doorlezen en dan uiteindelijk toch gewoon wood elf met een boog worden. Met als enig verschil dat ik nog geen flauw idee heb van de perks of cons die bij het kiezen van een huis horen. Misschien eens een uurtje of 2 spelen en dan herstarten met het echte werk als ik weet wat de keuze inhoudt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46

Sowieso Hufflepuff, al vanaf het begin mijn favoriete House.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Voor diegene die het misschien wel wil weten:

What Happens if You Go Bad in Hogwarts Legacy?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
RobvG schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:20:
[...]

Dat lijkt me ook vet hoor. Misschien is er wel een optie om de sorting hat te laten kiezen.
Volgens mij gaat de sorting hat dat ook doen.
En je kan volgens mij van daarna kiezen of je akkoord bent met wat hij kiest of dat je je account van wizarding world wil gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door Swaxie op 01-02-2023 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
Bij mij kwam ook Hufflepuff uit de test. :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Net de test gedaan en ik ben een echte Gryffindor

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
VincentG schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:01:
Bij mij kwam ook Hufflepuff uit de test. :+
Ik ravenclaw uit de test....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
test? welke test? :O

Edit: found it! Slytherin it is })

[ Voor 52% gewijzigd door Kieft91 op 01-02-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
RobvG schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:20:
[...]

Je kan toch zelf ook gewoon een dobbelsteentje rollen oid. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuke discussie die eens over wat anders gaat dan welke house je kiest: ;)

Ik neig naar Singleplayer met een beperkte Co-op optie voor wie dat wil. Een mmo zou de game te veel veranderen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Swaxie
Official Launch trailer staat op de FB pagina van Hogwarts legacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Heb hem zonder geluid moeten kijken.
Volgens mij heb ik de Patronus nog niet eerder gezien.
had ook nog geen house elves gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:20:
Een leuke discussie die eens over wat anders gaat dan welke house je kiest: ;)

[YouTube: Should Hogwarts Legacy Have Been Multiplayer?]

Ik neig naar Singleplayer met een beperkte Co-op optie voor wie dat wil. Een mmo zou de game te veel veranderen.
Wie weet voor een vervolg game ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een mmorpg in deze wereld lijkt me geweldig dan kun je jaren genieten van de game en er is genoeg lore achter de hand. En dan als student beginnen terwijl je langzaam volwassen wordt. De mogelijkheden lijken me haast eindeloos.
Die trailer is niet verkeerd. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2023 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Swaxie schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:12:
[YouTube: Hogwarts Legacy - Official Launch Trailer 4K]
My god..... :9~ :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:29:
Een mmorpg in deze wereld lijkt me geweldig dan kun je jaren genieten van de game en er is genoeg lore achter de hand. En dan als student beginnen terwijl je langzaam volwassen wordt. De mogelijkheden lijken me haast eindeloos.
Oef, ik ben juist zo blij van niet joh. Elke aandacht mag voor mij uitgaan naar extra single player gameplay. Wil daar ook best goed voor betalen bij goede dlc's.
Bij online verliezen de dev's vaak om uberhaupt nog om te zien naar de singleplayer. Denk aan GTA, RDR2... Maar een spin-off mag uiteraard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ht87 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:42:
[...]

Oef, ik ben juist zo blij van niet joh. Elke aandacht mag voor mij uitgaan naar extra single player gameplay. Wil daar ook best goed voor betalen bij goede dlc's.
Bij online verliezen de dev's vaak om uberhaupt nog om te zien naar de singleplayer. Denk aan GTA, RDR2... Maar een spin-off mag uiteraard ;)
Ik ben ook liefhebber van goede single player games en bij een goede game zie ik ook graag DLC''s. En het is helemaal prima dat Hogwart's single player is. :)
Maar een nieuwe game in die wereld lijkt mij toch best leuk om dan eens de mmorpg kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:29:
Ik denk als deze game het goed doet dat (wat het eigenlijk door pre-orders al doet)
Zal er vast wel op doorgeborduurd worden.

Maar zou het ook niet erg vinden als er een multiplayer (mod) komt denkde aan GTA RP. zou zoo gaaf zijn.

Goed eerst maar eens met deze game vermaken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaaf die nieuwe launch trailer! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Heb de launch trailer halverwege maar uitgezet zodat ik niet teveel te zien krijg maar wat ik zag, zag er erg goed uit! Las dat er in de playthroughs, zelf niet gezien overigens, klachten waren over de gezichtsanimaties maar deze zagen er in deze trailer goed uit?

Ben benieuwd erg benieuwd en een mooie afwisseling want ik ben nu bezig met Dead Space.

Overigens laat ik de hoed mijn afdeling kiezen want het maakt mij niet zoveel uit. Iets anders dan Griffoendor zou leuk zijn omdat, zoals iemand dat hierboven ook al zei, je dit al 8 films lang gezien hebt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Damn looks good...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben zo hyped na het zien van deze trailer.. my... En dan heb ik nog geen enkel gameplay stukje gezien van de previews :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Ik ben zo hyped na het zien van deze trailer.. my... En dan heb ik nog geen enkel gameplay stukje gezien van de previews :o
Dan zijn we met twee. Ik heb allee´ een klein stukje van hogsmead gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben opzich niet meer hyped. Ben redelijk afgekoeld in de afgelopen 2 weken daar in haha maar heb er wel echt ontzettend veel zin in gewoon. Maar toch blijf ik een klein tikkeltje worried. Of het nou komt doordat we niks gezien hebben van PC en ik bang ben voor flaws daarin of dat het nog steeds te mooi lijkt om waar te zijn haha geen idee.

Maar in ieder geval verwacht ik gewoon dat het een leuke game word en als ik daar 40 uur plezier uit haal was het voor mij al een succes aankoop :)

Gaan het mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Swaxie schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:12:
[YouTube: Hogwarts Legacy - Official Launch Trailer 4K]
Gaaf hoor, ziet er echt heel indrukwekkend uit! Nog 9 nachtjes slapen, of 6 als je de deluxe editie hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:16
Ricmaniac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:00:
Ik ben opzich niet meer hyped. Ben redelijk afgekoeld in de afgelopen 2 weken daar in haha maar heb er wel echt ontzettend veel zin in gewoon. Maar toch blijf ik een klein tikkeltje worried. Of het nou komt doordat we niks gezien hebben van PC en ik bang ben voor flaws daarin of dat het nog steeds te mooi lijkt om waar te zijn haha geen idee.

Maar in ieder geval verwacht ik gewoon dat het een leuke game word en als ik daar 40 uur plezier uit haal was het voor mij al een succes aankoop :)

Gaan het mee maken.
Zoals met ieder spel, gewoon niet pre-orderen en de 'echte' reviews even afwachten. Nu is de hype voor dit spel ook bij mij stiekem wel groot, maar het gevoel bekruipt me dat e.e.a. erg casual is. Dat dit spel meer past bij 'actie' dan 'RPG' en het vooral moet hebben van lore of nostalgie. Dan wordt het voor mij een soort Assassins Creed-repetitie wat telkens bij mij na 10, hooguit 20 uur echt te monotoon wordt. We gaan het zien, de verwachtingen zijn desondanks erg hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Ik heb de previews wel gekeken (niet de influencers die een speelrondje mochten doen), op zich veel onderwerpen die daar ook in naar voren kwamen.
Ben wel benieuwd wie die
spoiler:
man is die in de trailer tegen de main character praat en met hem meeloopt, is dat t schoolhoofd? Of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
De achievements staan online voor de liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:02:
[...]

Ik heb de previews wel gekeken (niet de influencers die een speelrondje mochten doen), op zich veel onderwerpen die daar ook in naar voren kwamen.
Ben wel benieuwd wie die
spoiler:
man is die in de trailer tegen de main character praat en met hem meeloopt, is dat t schoolhoofd? Of mis ik iets?
Volgens mij is het dit personage wat je ziet: Ht87 in "[Multi] Hogwarts Legacy"

Dit is het schoolhoofd: gamerboy in "[Multi] Hogwarts Legacy"
Ricmaniac schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:52:
[...]

Ik denk als deze game het goed doet dat (wat het eigenlijk door pre-orders al doet)
Zal er vast wel op doorgeborduurd worden.

Maar zou het ook niet erg vinden als er een multiplayer (mod) komt denkde aan GTA RP. zou zoo gaaf zijn.

Goed eerst maar eens met deze game vermaken uiteraard.
Ik weet niet hoe ik hierover denk. Aan de ene kant hoop ik wel dat ze meer met de Harry Potter wereld gaan doen, maar dan denk ik dat het wordt uitgemolken. Ze kunnen het best om de tien jaar een topgame neerzetten dan dat meerdere studio's nu geld ruiken en zelf snel iets proberen te maken.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahhh natuurlijk, nu zie ik t ook, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Justinn1988 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:39:
[...]

Zoals met ieder spel, gewoon niet pre-orderen en de 'echte' reviews even afwachten. Nu is de hype voor dit spel ook bij mij stiekem wel groot, maar het gevoel bekruipt me dat e.e.a. erg casual is. Dat dit spel meer past bij 'actie' dan 'RPG' en het vooral moet hebben van lore of nostalgie. Dan wordt het voor mij een soort Assassins Creed-repetitie wat telkens bij mij na 10, hooguit 20 uur echt te monotoon wordt. We gaan het zien, de verwachtingen zijn desondanks erg hoog.
Dit denk ik ook. Vooral weinig uitdaging, veel vraagtekens en een herhaling aan zelfde herkauwde activiteiten, dat verwacht ik.

Alleen een enorm sterke story zou het dan voor mij kunnen redden.

Maar ik ben benieuwd en volg de game zeker.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frez schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 00:15:
[...]

Dit denk ik ook. Vooral weinig uitdaging, veel vraagtekens en een herhaling aan zelfde herkauwde activiteiten, dat verwacht ik.
Op basis van wat verwacht je dit? Van de previews?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 19:53
Voor mij als casual gamer zou ik dat geeneens erg vinden. Ik kijk vooral uit naar de open world en het kunnen ontdekken van Hogwarts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Met name het laatste is toch wel een van de redenen om de game gewoon te kopen. Sowieso van wat ik tot nu gezien heb, ben ik wel mild hyped voor de game, al is het alleen maar om het jeugdsentiment dat ik heb met Harry Potter series.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even doorheen gekeken, maar vrij snel gestopt door de spoilers.
Eentje wel gelezen en vind ik erg interessant:
spoiler:
deathly hallows (elder wand, resurrection stone en cloak of invisibility) zitten er in aangezien je een achievement kunt krijgen dat je ze gebruikt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Hey hey psst... :+

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/81G0y8vRmRjiLaudwOo1ft-IpmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSAKJdr1hXnWFwirxj1faoqC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Ht87 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:18:
[...]

Op basis van wat verwacht je dit? Van de previews?
De previews en gameplay die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:01:
[...]

De previews en gameplay die ik gezien heb.
Maar dan ben ik wel benieuwd waar je repetitief spel gezien hebt. Niet dat ik kan zeggen dat het niet zo is hoor, maar er is nog eigenlijk niks van te zeggen toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frez
Ht87 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Maar dan ben ik wel benieuwd waar je repetitief spel gezien hebt. Niet dat ik kan zeggen dat het niet zo is hoor, maar er is nog eigenlijk niks van te zeggen toch?
Laat ik voorop stellen dat ik een verwachting uitspreek en het ook niet zeker weet.
Ik vind echter de previews die ik gelezen heb en de gameplay die ik gezien heb vooral ingaan op hoe mooi de wereld is, weinig op wat er nou echt te doen is...

Maar goed. Ik hoop oprecht op een vette game. Dan koop ik m meteen. Ik ben echter te vaak in previews en trailers misleid. Ik pre order niet meer en wacht de reviews af om te lezen wat de game écht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:24:
[...]

Laat ik voorop stellen dat ik een verwachting uitspreek en het ook niet zeker weet.
Ik vind echter de previews die ik gelezen heb en de gameplay die ik gezien heb vooral ingaan op hoe mooi de wereld is, weinig op wat er nou echt te doen is...

Maar goed. Ik hoop oprecht op een vette game. Dan koop ik m meteen. Ik ben echter te vaak in previews en trailers misleid. Ik pre order niet meer en wacht de reviews af om te lezen wat de game écht is.
Verbeter me als ik er naast zit, maar volgens mij hadden ze ook niet de volledige vrijheid tijdens het spelen van de preview. Het vliegen mocht enkel rond het kasteel zover ik had gelezen. Misschien waren er wel meer restricties voor deze spelers?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Er staat een spoiler vrije Q&A op Reddit met iemand die al 7 uur het spel speelt.
Wat opvalt: wereld is gedetailleerd, ietwat tegenvallende draw distance, niet storende texture pop in, gevechten zijn uitdagend, side quests zijn niet heel erg bijzonder.

Al met al is hij erg positief over het spel.

[ Voor 11% gewijzigd door The_Worst op 02-02-2023 10:40 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Budget bakkie voor mij deze game ;)

Maar dat is meer omdat ik eerst moet weten hoe vaak en waar de spinnen tevoorschijn komen.

Als het eventueel vrij laat in de game is dan haal ik hem misschien alsnog wel.

Wel leuk om de hype een beetje mee te lezen, ben ook erg benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white00devil
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04 13:49
Ik probeer al weken een deluxe ps5 op bol.com te scoren maar helaas zonder succes. Nu zijn ze overal uitverkocht :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Sipio schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:58:
Budget bakkie voor mij deze game ;)

Maar dat is meer omdat ik eerst moet weten hoe vaak en waar de spinnen tevoorschijn komen.

Als het eventueel vrij laat in de game is dan haal ik hem misschien alsnog wel.

Wel leuk om de hype een beetje mee te lezen, ben ook erg benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat worden.
Hier 't zelfde. Eerst maar even afwachten of 't echt zo gaat zijn als ze nu voorschotelen.
Geen 60/70 euro waard imo.

Maar vind de hype leuk om te volgen en wordt blij van 't feit dat mensen zo hyped zijn hier, in ieder geval voor iedereen veel plezier :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:50
spoiler: UI komt bekend voor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5DdONoWafO2H4znLfsLI4nV844=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3p9EGWuzCvCRNc1qrJwerEEb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:35:
Er staat een spoiler vrije Q&A op Reddit met iemand die al 7 uur het spel speelt.
Wat opvalt: wereld is gedetailleerd, ietwat tegenvallende draw distance, niet storende texture pop in, gevechten zijn uitdagend, side quests zijn niet heel erg bijzonder.

Al met al is hij erg positief over het spel.
Nu ben ik zelf niet bekend met de PS5, maar is dat onderaan niet de download die loopt en op 21% staat? Hoe weet je eigenlijk dat deze persoon de game kan spelen of heeft gespeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Paar jaartjes terug hoorde ik over het spel, veel interesse, maar nooit gevolgd. Van de week met de kleine harry potter deel 1 gekeken en laat ik nou is kijken hoe het zit met de staat van dit spel. Nooit een video gekeken en release staat om de hoek! Heerlijk! ;-)

Ik wacht nog even op de reviews en dan koop ik hem waarschijnlijk. Merk wel dat er een behoorlijke hype is en hopelijk geen cyberpunk ding.

[ Voor 34% gewijzigd door Ferio op 02-02-2023 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RobinNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Nu ben ik zelf niet bekend met de PS5, maar is dat onderaan niet de download die loopt en op 21% staat? Hoe weet je eigenlijk dat deze persoon de game kan spelen of heeft gespeeld?
Hij heeft de disc editie al binnen gekregen want je ziet dat schijfje.

Downloads op ps5 staat in de game afbeelding. is niet datgeen wat je onderaan op 21% ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

RobinNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Wat @Ricmaniac zegt. Er staat een schijfje achter de naam dus dat betekent dat het een disc-versie betreft. Installatie- en downloadvoortgang staat onder het gameicoon (links naast de titel Hogwarts Legacy). Onderin bij de 21% staat de progressie voor trofeeën of missies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hahahah hier moest ik heel erg om lachen :P

Modders 2 days after the game releases:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h71qoTdqn1HveJuXnPtA14hj_Qo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t5dkGgG3MxM50KRV6l6N7WaY.png?f=user_large

Is van de film Guns Akimbo met Daniel Radcliffe in de hoofdrol

Geen spoiler maar is leuker voor de verassing :P

Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions