Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 08:23
Ben benieuwd. Heb mijn pre order bij voidu besteld een tijd terug. Kon er een beste korting krijgen, 48 euro voor de Deluxe versie.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:13:
Hogwarts Legacy duurt volgens ontwikkelaar nog wat langer dan eerder gedacht:
spoiler:
“So we are finding it is hard to put a number on, just based on playstyles. But for a first-time playthrough, if you just go through the mainline, you are looking at a 40 hour plus experience. If you decide that you want to do everything you are at over 100 hours, 120 hours probably.”

“Anecdotally, I’ve worked on the game for six years, and I’ve played through it multiple times, and I have not seen every part of Hogwarts. There are parts of Hogwarts, the school, that I haven’t even seen.”

@drawing_a.k
Ik dacht voor ik je spoiler zag dat de game was uitgesteld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:22:
[...]

Gelukkig niet uitgesteld. Week voor release gaan ze niet meer uitstellen hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:00
Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:22:
[...]

Ja klopt ook maar Ik wist door de vorige keer al hoeveel uur de game ging duren, dus dit was nog veilig voor mij om te lezen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spoiler:
“So we are finding it is hard to put a number on, just based on playstyles. But for a first-time playthrough, if you just go through the mainline, you are looking at a 40 hour plus experience. If you decide that you want to do everything you are at over 100 hours, 120 hours probably.”

“Anecdotally, I’ve worked on the game for six years, and I’ve played through it multiple times, and I have not seen every part of Hogwarts. There are parts of Hogwarts, the school, that I haven’t even seen.”

@drawing_a.k
Ga ook geen floo frames gebruiken. Alles te voet om deze wondere wereld te ontdekken. Gewoon rustig wandelen. Zal zeker meer als 100 uur per playthrough nodig hebben. Alleen aan het twijfelen ravenclaw of huffelpuff om te starten. En bij de tweede playthrough slytherin dat staat vast. En iedere keer als je een playthrough doet qua dialogen een ander antwoord kiezen. Das mijn plan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@G_Dragon
By the way heb je ook een update gehad van 50 gb op xbox. Extra op de normale download. Ik moet nog wachten tot de 5de om te kunnen downloaden op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:03
Was best benieuwd naar de game.

Laatste filmpje dat ik zag heeft het weer getemperd. Wat grafische rare dingen zoals haren die in een sjaal verdwijnen en statisch acteerwerk belemmeren een beetje. Het is maar een game natuurlijk, maar andere developers leggen de lat zo hoog (Tlou, horizon en GoW).

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:56:
Was best benieuwd naar de game.

Laatste filmpje dat ik zag heeft het weer getemperd. Wat grafische rare dingen zoals haren die in een sjaal verdwijnen en statisch acteerwerk belemmeren een beetje. Het is maar een game natuurlijk, maar andere developers leggen de lat zo hoog (Tlou, horizon en GoW).
Ik had dat een beetje met de pop-in inderdaad. Maar goed, zij speelden op een eerdere build en zonder de day-one patch dus misschien valt t mee straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:03
Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:08:
[...]

Ik had dat een beetje met de pop-in inderdaad. Maar goed, zij speelden op een eerdere build en zonder de day-one patch dus misschien valt t mee straks!
Ja idd. En open wereld game is natuurlijk anders.
Maar de animaties in de gezichten en het houterige acteerwerk viel mij in de laatste gameplay filmpjes iets teveel op.

Zolang gameplay goed is, is het prima natuurlijk.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Pop-in is een technisch iets dat valt vaak te optimaliseren/patchen. Facial animaties vielen mij ook (negatief) op maar dat patch je niet even lijkt me. Is wel jammer haalt me soms wel een beetje uit de game, vooral ook omdat we de laatste jaren ook games met helemgoede facial animaties hebben gehad (TLOU2 bijvoorbeeld).

Ben wel benieuwd wanneer het review embargo afloopt, kan online geen concrete datum vinden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
spoiler:

@drawing_a.k
Gelukkig lekker lang genieten van de game en ik wil gewoon alles van de school ontdekken. Dus er worden hier sowieso veel uurtjes in de game gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Wel een aardig idee dat je de stem een bepaalde pitch kunt geven, maar dat zorgt er wel voor dat je character gaat praten zoals C3PO... 8)7

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er zoveel uren zijn te halen in de game vind ik mooi, je hebt altijd de keus om het bij de mainstory te houden. Ik hou wel van games waar je maanden in kunt stoppen als je wil ipv iedere week een nieuwe snack.
Enige voordeel van die deluxe versie is dat men een paar dagen eerder kan beginnen zodat ik de ervaringen kan checken voor dat de game voor het gewone volk beschikbaar komt. ;)

Vinden jullie trouwens ook dat alles op een zelfde manier belicht is? Een soort look alsof de characters in een studio staan zoals bij Horizon. Misschien net die filmpjes die ik gezien heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2023 14:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Hier ook een grote update :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fv9ZM_l1mjI7KD2ohGpXXeR0PmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XgaFfQ9a0SL6TmFyMYyjvfr.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Flinke update, is de uiteindelijke game nu nog steeds zo'n 77GB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Kalder schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:55:
[...]

Flinke update, is de uiteindelijke game nu nog steeds zo'n 77GB?
77,1GB op de Xbox Series X nu :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7pyIEF_cDhl62_aclleIze_o9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7rjO1EzTFEDLPUNnlOX9vA8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2023 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Op PlayStation nog geen download.

Maar dus nog 8 dagen, maar is dat nou inclusief of exclusief de 72 uur early access?

Want als dat exclusief is kunnen we dit weekeind al spelen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

ZesBarkiePK schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:57:

Maar dus nog 8 dagen, maar is dat nou inclusief of exclusief de 72 uur early access?

7 februari for deluxe, 10 voor normale editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:57:

Officieel gezien zouden we de game op 06-02-2023 om 00:00 moeten kunnen spelen als we echt 3 dagen volledig vroeger toegang willen hebben tot de game, want het is 72 uur eerder spelen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

De hype is echt!!! Zit al klaar om te beginnen, heb mijn backlog min of meer weggewerkt van wat ik nog wilde spelen, nu eigenlijk niet echt meer interesse in andere games (behalve soms GT7) dus kan echt niet meer wachten op deze game, heb er enorm zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Kalder schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:58:
[...]

7 februari for deluxe, 10 voor normale editie.
Dinsdag is wel een beetje een rot dag, ik denk dat die early access grotendeels aan mij verloren gaat.

Of ik moet woensdag gewoon al m’n afspraken afzeggen.

Hoe gaan jullie het doen?

Ik neem aan dat de meeste pas vrijdag of in het weekend beginnen?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:22:
[...]

Dinsdag is wel een beetje een rot dag, ik denk dat die early access grotendeels aan mij verloren gaat.

Heb toevallig een week verlof. Maandag 6 feb om 12 uur in de middag verloopt het embargo om te streamen of uploaden van de game, want dan is het middernacht in Nieuw Zeeland. Laat mijn telefoon links liggen tot middernacht Belgische tijd 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Overdag werken en 's avonds de game spelen :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik heb de donderdag een vrije dag toevallig, misschien die maar opofferen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Klinkt alsof je het donderdag heel druk zal krijgen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Heb een hele week vrij. Ik begin om middernacht. Maar denk dat ik al veel tijd zal verliezen met een character aan te maken. Voor welke huizen gaan jullie allemaal? Ben eruit. Ga voor Ravenclaw. Vrouwelijk character Luna Lovegood 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:41:
[...]

Heb een hele week vrij. Ik begin om middernacht. Maar denk dat ik al veel tijd zal verliezen met een character aan te maken. Voor welke huizen gaan jullie allemaal? Ben eruit. Ga voor Ravenclaw. Vrouwelijk character Luna Lovegood 😉
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Na95okr44pCswvCgmXdrkE8b2HE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qsj7FlOJm3jEW8K7GhUK8K55.jpg?f=user_large
En dan zo rondlopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stel u voor. Mss zit er wel zo een bril tussen. Slytherin noem ik Severus. Griffindor hagrid en huffelpuff weet ik nog niet. Mijn eigen creatie misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:41:
[...]

Slytherin en dan met m’n eigen character creatie.

Ik las hier eerder dat de game dik 120 uur is met side content er bij. En ik ben iemand die altijd langzaam speelt en veel verkent, dus ga ik al van 150 uur uit.

Dus ik denk niet dat er snel een replay met een ander huis in zit, want ook na Hogwarts komen er weer games uit die ik wil spelen.

En Slytherin lijkt me het leukste, aangezien er aardig wat dark arts in de game verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:58:
[...]

Slytherin en dan met m’n eigen character creatie.

Ik las hier eerder dat de game dik 120 uur is met side content er bij. En ik ben iemand die altijd langzaam speelt en veel verkent, dus ga ik al van 150 uur uit.

Dus ik denk niet dat er snel een replay met een ander huis in zit, want ook na Hogwarts komen er weer games uit die ik wil spelen.

En Slytherin lijkt me het leukste, aangezien er aardig wat dark arts in de game verwerkt zit.
Ik ga voor platinum en alle vier de huizen. Naar deze game heb ik zo naar uitgekeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Ik ga voor platinum en alle vier de huizen. Naar deze game heb ik zo naar uitgekeken...
Ja dat had ik met Cyberpunk ook, maar heb nooit alle drie de klassen gespeeld.

Dus ik ben een beetje voorzichtig met Hogwarts.

Al ben ik nu ook mega hyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:01:
[...]

Ja dat had ik met Cyberpunk ook, maar heb nooit alle drie de klassen gespeeld.

Dus ik ben een beetje voorzichtig met Hogwarts.

Al ben ik nu ook mega hyped.
Cyberpunk niet echt uitgesteld geweest e. Hogwarts wel al paar keer. Das ieder zen eigen keuze e dat je maakt wat en hoe lang je het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:04:
[...]

Cyberpunk niet echt uitgesteld geweest e. Hogwarts wel al paar keer. Das ieder zen eigen keuze e dat je maakt wat en hoe lang je het speelt.
Meen me te herinneren dat CP77 juist meerdere keren was uitgesteld, maar kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:06:
[...]

Meen me te herinneren dat CP77 juist meerdere keren was uitgesteld, maar kan me vergissen.
Kan zijn weet het niet meer. Enfin is niet belangrijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Kalder schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:06:
[...]

Ja klopt, CP is oneindig keer uitgesteld geweest. Maar Cyberpunk was een voorbeeld want die game wilde ik ooit ook oneindig blijven spelen, zo hyped dat ik was. Maar opeens was het over. Dus respect voor de eerste die hier straks met een Platinum aankomen, want dat gaat echt wat speel tijd vragen. Waarschijnlijk zit ik dan alweer aan de volgende opkomende games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik twijfel of ik een Slytherin wordt die langzaam t goede pad op kan… of toch een good guy die evil wordt… of… aargh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ht87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:29:
Ik twijfel of ik een Slytherin wordt die langzaam t goede pad op kan… of toch een good guy die evil wordt… of… aargh..
Veel keuzes te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:53
Ik wacht eerst nog even de reviews af en koop dan de standard edition. Er zullen ook nog wel wat bugs tevoorschijn komen tijdens die 72 uur die ze dan hopelijk voor de 10e nog fixen. Doordeweeks heb ik daarnaast toch weinig tijd om te spelen en ik heb niet zoveel met de dark arts (en anders koop ik dat later erbij)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Grappig hoe de meeste Slitherin assicieren met kwaadaardig :P

Het is gewoon een house met allemaal indivuën hoor haha
Ik twijfel nog tussen Slitherin of Ravenclaw als eerste playtrough.

Maar in de lore had slitherin ook good guys hoor :P

- Snape
- Leta Lestrange

Zelfs Harry zou eigenlijk in Slitherin ingedeeld worden maar vroeg zelf om Gryffindor.
En zijn zoon: Albus Severus Potter werd ook ingedeeld in Slytherin 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 29-01-2023 19:58 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:51
Ricmaniac schreef op zondag 29 januari 2023 @ 19:57:

- Snape
- Leta Lestrange

Zelfs Harry zou eigenlijk in Slitherin ingedeeld worden maar vroeg zelf om Gryffindor.
Professor Slughorn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kan evengoed als griffindor gaan en allemaal dark choices maken en het slechte pad bewandelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Gisteren ook maar overstag gegaan met een preorder. Wel de normale versie voor de ps5. Wilde hem sowieso gaan kopen, maar uiteindelijk toch gedaan. Wellicht dat mijn vrouw en ik beide gaan spelen en dat we beide een andere richting op gaat qua goed of slecht. Zou ook wel tof zijn. normaal speel ik toch altijd goed, maar wie weet. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Klopt, maar dat kwam ook omdat zijn litteken een onbedoelde link met Voldemort had en hij het daardoor ‘goed zou doen in Slytherin’. Door het goede (liefde) in Harry koos hij iets anders en daar is moed voor nodig: Griffoendor.
Vrijwel alle Slytherins kiezen voor persoonlijke glorie dus is de associatie naar eigengereidheid en ‘evil’ wel wat sneller gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

- Snape
- Leta Lestrange

Tja harry was deels voldemort. Nogal wiedes.
Zijn zoon was enkel in t theaterstuk meen ik en dus geen echte canon. Dat stuk was echt slecht.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vanaf 10 feb gaat mijn week verlof in. Ik noem het ook “Hogwarts vakantie”

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:45
Je zal 10 februari maar een weekend weg gaan.. gelukkig dus die 3 dagen eerder acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:21:
Vanaf 10 feb gaat mijn week verlof in. Ik noem het ook “Hogwarts vakantie”
Ik vanaf 6 feb. Weekje potter spelen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:50
Voor de mensen die een beetje van rolplaying houden zag ik een enorm leuke post op Reddit waar iemand een beetje in de archieven is gedoken om te kijken wat voor namen in de tijd van dit spel het meeste voorkwamen.

Enorm leuk om een beetje doorheen te scrollen en misschien ideëen op te doen voor wat betreft namen

https://www.reddit.com/r/...se_struggling_with_names/

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

gamerboy schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:38:
Voor de mensen die een beetje van rolplaying houden zag ik een enorm leuke post op Reddit waar iemand een beetje in de archieven is gedoken om te kijken wat voor namen in de tijd van dit spel het meeste voorkwamen.

Enorm leuk om een beetje doorheen te scrollen en misschien ideëen op te doen voor wat betreft namen

https://www.reddit.com/r/...se_struggling_with_names/
Speel per house niet een bepaalde character?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Zojuist een pre order geplaats voor de Deluxe edition. Tevens de gameguide bij Amazon besteld voor mijn dochters, stiekem ook wel een beetje voor mijzelf haha.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
CoeliJoeli schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:55:
[...]

Snap je vraag niet helemaal, wat bedoel je precies?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

gamerboy schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Snap je vraag niet helemaal, wat bedoel je precies?
Volgens mij hebben alle characters die je speelt al een naam of bedoel jij wat anders?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
CoeliJoeli schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:12:
[...]

Volgens mij hebben alle characters die je speelt al een naam of bedoel jij wat anders?
Nee als het goed is maak je je eigen character aan en mag je zelf de naam kiezen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
CoeliJoeli schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:55:
[...]

Nee je kan je eigen karakter en naam helemaal maken en bedenken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

gamerboy schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:20:
[...]

Nee als het goed is maak je je eigen character aan en mag je zelf de naam kiezen toch?
Correct. Je mag zelf bepalen hoe je character eruit ziet en hoe je character gaat heten. Dit is ook in de game previews naar voren gekomen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Xtr3me4me schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:21:
[...]

Correct. Je mag zelf bepalen hoe je character eruit ziet en hoe je character gaat heten. Dit is ook in de game previews naar voren gekomen.
Ja ik dacht dat ook gezien te hebben maar door de opmerking wist ik het nu niet meer zeker :D ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

gamerboy schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:22:
[...]

Ja ik dacht dat ook gezien te hebben maar door de opmerking wist ik het nu niet meer zeker :D ;)
Excuses! Heb lang geleden wat van de game gezien. Daarna niet meer naar recente video's gekeken. Ik laat me graag verassen :)

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Ben ook wel benieuwd naar deze game. Lijkt me wel rustgevend om een beetje rond te vliegen op een bezem. :+

Nu vraag ik me af, hoeveel fan van HP moet je zijn voor deze game? Is het echt gericht op de die-hard van, of kan iemand die niets van HP weet ook veel plezier beleven, zonder vele verwijzingen te missen?
Ik heb de meeste films wel eens of meermaals gezien (lang geleden), maar zal wel een beetje als HP noob het spel in gaan. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
VincentG schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:02:
Ben ook wel benieuwd naar deze game. Lijkt me wel rustgevend om een beetje rond te vliegen op een bezem. :+

Nu vraag ik me af, hoeveel fan van HP moet je zijn voor deze game? Is het echt gericht op de die-hard van, of kan iemand die niets van HP weet ook veel plezier beleven, zonder vele verwijzingen te missen?
Ik heb de meeste films wel eens of meermaals gezien (lang geleden), maar zal wel een beetje als HP noop het spel in gaan. :p
Ik denk dat je hem wel kan spelen, het verhaal speelt zich 100 jaar voor HP af. enige dat je misschien mist zijn sommige hints naar bepaalde characters ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanaf vandaag kunnen we eindelijk zeggen dat we volgende week Hogwarts Legacy kunnen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ergens gelezen dat als je op ps5 ergens loopt(gelijk waar) dat je controller begint te trillen als je bij iets in de buurt bent... zal het trillen maar terug aanzetten volgende week...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:05:
Vanaf vandaag kunnen we eindelijk zeggen dat we volgende week Hogwarts Legacy kunnen spelen....
Ik heb toch maar besloten om niet voor de deluxe te gaan, vind het verschil momenteel toch wel veel te groot geworden, 55 vs 85 8)7
Maar nu moet ik wel tot de 10e wachten :-( hopelijk komt de post misschien wat eerder omdat ze in de war zijn of de game nu wel of niet uit is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Kalder schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:03:
[...]

Ik heb toch maar besloten om niet voor de deluxe te gaan, vind het verschil momenteel toch wel veel te groot geworden, 55 vs 85 8)7
Maar nu moet ik wel tot de 10e wachten :-( hopelijk komt de post misschien wat eerder omdat ze in de war zijn of de game nu wel of niet uit is O-)
Flink verschil, ik betaal ipv 45 maar 52 voor de deluxe editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

CHKYBSTRD schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:06:
[...]

Flink verschil, ik betaal ipv 45 maar 52 voor de deluxe editie.
Ja als ik had geweten dat de deluxe editie compleet uitverkocht zou zijn rond deze tijd had ik ook wel eerder de deluxe pre-order gedaan misschien, maar wilde per se nog wat previewers over de game horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Kalder schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Ja als ik had geweten dat de deluxe editie compleet uitverkocht zou zijn rond deze tijd had ik ook wel eerder de deluxe pre-order gedaan misschien, maar wilde per se nog wat previewers over de game horen.
Ik heb hem gister aangeschaft :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

CHKYBSTRD schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:09:
[...]

Ik heb hem gister aangeschaft :*)
Niet voor de PS5 dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:08:
[...]

Ja overal op de meeste plaatsen uitverkocht. Iedereen wil de 72 uur early acces.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Al die zenuwachtige mensen hier haha. Ik wacht op reviews en als het een goede game word klik ik op kopen in de PS store en klaar. Of dat nu volgende week is of de week er op of nog een week later lekker boeiend. Een goede game is over een jaar ook nog een goede game. Ik zal wel zeer geduldig zijn. ;)

Mocht de game een 7 worden dan wacht ik op een deal en wanneer ik enorme HP drang heb zet ik de film wel op. Het is allemaal niet zo lastig mensen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2023 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:34:
Al die zenuwachtige mensen hier haha. Ik wacht op reviews en als het een goede game word klik ik op kopen in de PS store en klaar. Of dat nu volgende week is of de week er op of nog een week later lekker boeiend. Een goede game is over een jaar ook nog een goede game. Ik zal wel zeer geduldig zijn. ;)

Mocht de game een 7 worden dan wacht ik op een deal en wanneer ik enorme HP drang heb zet ik de film wel op. Het is allemaal niet zo lastig mensen.
Ik heb alleen netflix en daar is HP niet meer te zien :P (althans niet in de NL regio en heb geen zin in gedoe om naar een andere regio te gaan), maar ik kan wel wachten tot de 10e, hoop alleen dat ik niet teveel spoilers mee zal krijgen van de early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kalder Mocht je zin hebben in de films, ze staan op HBO Max.
Ik heb ze vorig jaar allemaal weer gekeken. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50

Precies hoe ik er tegenaan kijk :-) Ik heb verder niet zo veel met Harry Potter, maar de beelden so far spreken me wel aan dus ik wacht even de reviews af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48

Ieder zijn ding toch;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lerrie
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 28-11-2023
Ze verkopen de PS5 deluxe editie momenteel wel bij Coolblue

[ Voor 5% gewijzigd door Lerrie op 30-01-2023 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Wanneer kunnen we eigenlijk de reviews verwachten?
Kunnen sommigen al spelen met een finished version en mogen ze al publiceren voor de releasedate?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VincentG schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:53:
Wanneer kunnen we eigenlijk de reviews verwachten?
Kunnen sommigen al spelen met een finished version en mogen ze al publiceren voor de releasedate?
Embargo zal maandag rond de middag verlopen dan is het al de 7ste in Australië. Reviews geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 06:32
Ik ben toch wel benieuwd naar de reviews. Ik heb wat previews op youtube bekeken en ik krijg toch de indruk dat de game aardig aan details en diepte mist. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou geen rekening met revieuws. Als de game slecht is wil ik het zelf ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Lerrie schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Dank :)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

[...]

Ja dat had nog gekund, zou een tientje gescheelt hebben dan. Maar heb de standaard editie al besteld dus nu ga ik niet meer annuleren, dan maar een paar dagen later beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:28
[...]

Thanks, toch maar de fysieke besteld en voor de digitale restitutie aangevraagd. Mocht het tegenvallen, dan gaat ie retour of kan ik hem in ieder geval nog (een keer) door verkopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou er bij de fysieke versie ook een kaart van het kasteel zitten? Dat zijn wel dingen die ik mis in de digitale (series s) versie.
Ik had (vroegah) tijdens de eerste playthrough van Skyrim de map altijd voor me liggen. Lijkt me met dat kasteel ook wel handig, iets als de voorloper van de Marauders map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Hogwarts Legacy: Digital Deluxe Edition is via Brazilië maar €63 :D , mooie prijs voor zo'n titel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:44:
Hogwarts Legacy: Digital Deluxe Edition is via Brazilië maar €63 :D , mooie prijs voor zo'n titel.
Voor console mag ik hopen? :P

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
RobinNL schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:22:
[...]

Voor console mag ik hopen? :P
Ja klopt, watdan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:44:
Nadeel is: digitaal.

Ikzelf heb hem voor 65€ op disc. Dus wie heeft daadwerkelijk de betere deal ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:27:
[...]

Jij wint, maar alleen als hij op tijd bezorgd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Echt heel benieuwd naar de eerste recensies!

Heb hem nog niet besteld of wat dan ook. Ik wacht even geduldig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ht87 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:30:
[...]

Jij wint, maar alleen als hij op tijd bezorgd wordt ;)
Mwah, ik moet de 7e gewoon werken :). Heb er al rekening mee gehouden dat die ergens in de middag komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Richh schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:41:
Ik ben inmiddels ook gevallen voor de hype :P en ik ben blijkbaar niet de enige.

De pre-order voor de Deluxe Edition van Hogwarts Legacy voor PS5 lijkt maar matig verkrijgbaar. De enige shops met voorraad willen er inmiddels €85 of €90 voor hebben... Dan kan ik 'm net zo goed digitaal kopen.

Of weet iemand nog een webshop die de PS5 Deluxe Disc op 7 februari kan leveren voor €75? :+
Coolblue heeft de PS5 Deluxe Edition weer te koop, voor €75 d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:06
Sir_Lion schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:27:
[...]

De Deluxe? Das een goeie prijs ja.

[ Voor 14% gewijzigd door ZeroY85 op 31-01-2023 07:23 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
Hoe vet zou het zijn als ze zo'n controller echt zouden gaan uitgeven?

[Twitter: https://twitter.com/POPeART_/status/1620094477649182722?t=a38FZsTJD79qphY5VCzaHQ&s=19]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7vVtnaviR_vsI9atGLCKtENAFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MV3FF4WEIfpCMreN28PXv3RG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zOTqFZPNy-nqcaLOi43OoOHLPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FFnv19T9DA1BNcyrovq6uO3V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_q8q-I68OL9apumwGcQZ_juI3g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ALKGWZK52YbaEaQnpv2m59U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Al7As8O_r-ywpg35ReUmsy6Ja7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRAL0J9DRxzrBdmKpudBh24n.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2023 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:16:
Hoe vet zou het zijn als ze zo'n controller echt zouden gaan uitgeven?

[Twitter]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Echt vet dan zou ik die van Ravenclaw of slytherin kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
drawing_a.k schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:33:
[...]

Echt vet dan zou ik die van Ravenclaw of slytherin kopen.
Moet zeggen ben zelf een Ravenclaw maar die van Hufflepuff ook wel heel ziek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37uJTmGuXz9DUOwY9R39VA_ZB_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X0279L6fUucUPRp3NFQ1IGAG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Fun fact: Crookshanks, de kat van Hermione is een Kneazle hybrid ;)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:00:
[...]

Fun fact: Crookshanks, de kat van Hermione is een Kneazle hybrid ;)!
Was die kat niet ook al heel erg oud? Als in ruim honderd jaar? Of vergis ik me nu en wil te graag een link naar het spel :9

(Ooit eens een theorie gelezen dat het eigenlijk de kat van Harry’s moeder was en daarom getuige van het verraad van Pettigrew).

[ Voor 17% gewijzigd door Ht87 op 31-01-2023 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mega link naar een grote spoiler hieronder.
Iemand op Reddit heeft de deluxe edition op ps5 vervroegd binnen (werkt zelf bij Walmart en heeft de game al gekregen).
Hij deelt links en rechts wat beelden en beantwoord vragen van de community. Op eigen risico klikken:

spoiler:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

Pagina: 1 ... 15 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions