Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
Ht87 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:47:
Je kunt jezelf aardig gaan verliezen met de wereld bewonderen zo te zien. Ik kijk ook nog maar even niet te veel haha!
Wel t zelfde gevoel als bij skyrim ooit: ik ga gewoon die wereld eens helemaal doorlopen en kijken wat gebeurt :9
Snap heel goed wat je hier zegt ja.

denk wel dat dat bij Hogwarts Legacy een klein tikje minder zal voelen omdat je kan vliegen dus. weet niet hoe snel dat in de game al komt maar verwacht vrij snel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Gezichts animaties zien er soms wel behoorlijk dood uit. Maar als dat het ergste is, voor de rest ziet de game er geniaal uit

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frez schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:47:
Hoe gaan jullie hem spelen en op welk platform.

Ik twijfel nog tussen op een 34" ultrawide met alle toeters en bellen icm RTX 3080 of op de bank met PS5 op een oled 55 inch en surround sound (maar dan is de bank net iets verder weg van de tv dan me lief is)....

Moeilijk
Ik ga voor een graphics mode als die beschikbaar is op m’n series s. Ben nog weinig verwend en game al ruim 25 jaar op 30fps of minder dus dan t liefst zo mooi mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ht87 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:02:
[...]

Ik ga voor een graphics mode als die beschikbaar is op m’n series s. Ben nog weinig verwend en game al ruim 25 jaar op 30fps of minder dus dan t liefst zo mooi mogelijk ;)
Ik snap nog steeds niet waarom men die series s koopt, iets langer doorsparen en je hebt de series x, de series s lijkt me toch meer een apparaat voor 1080p/1440p schermen. Maar in ieder geval heb je een apparaat waar je HL op kunt spelen 👍 vraag me wel af hoe hij zal draaien op de XSS, heb weinig hoop voor je dat je performance modes kunt kiezen op die console.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:11:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom men die series s koopt, iets langer doorsparen en je hebt de series x, de series s lijkt me toch meer een apparaat voor 1080p/1440p schermen. Maar in ieder geval heb je een apparaat waar je HL op kunt spelen 👍 vraag me wel af hoe hij zal draaien op de XSS, heb weinig hoop voor je dat je performance modes kunt kiezen op die console.
Nou door het hebben van een jong gezin komen de game-uurtjes niet heel veel bovendrijven, dus is de 220 euro geen geld om toch wat moderne games te kunnen spelen. Daarbij kreeg ik geld terug vanuit Stadia en was hij nu praktisch voor niks. Mocht ik uit de kinderluiers raken dan is t weer tijd voor het hoger segment :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er nog steeds allemaal mooi uit en voor iemand de zich wil onderdompelen in de HP wereld zal het sowieso wel goed komen. Maar ik vraag mij af hoe het zit voor iemand die in de game gaat duiken als gamer en een goede game zoekt. Ik moet dus alsnog de reviews afwachten want de previews brengen mij niet verder.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2023 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:27:
Het ziet er nog steeds allemaal mooi uit en voor iemand de zich wil onderdompelen in de HP wereld zal het sowieso wel goed komen. Maar ik vraag mij af hoe het zit voor iemand die in de game gaat duiken als gamer en een goede game zoekt. Ik moet dus alsnog de reviews afwachten want de previews brengen mij niet verder.

[YouTube: Hogwarts Legacy Gameplay and Impressions...]

[YouTube: We PLAYED Hogwarts Legacy - 21 NEW Things You NEED TO KNOW, Impressions, Gameplay Details & More...]
Ik snap jou punt wel hoor.Het ding is dat er niet veel van die Fable[qua vibe] achtige games zijn zoals dit.
als dit gewoon een fijne casual achtige RPG gaat worden dan is dat prima voor mij.Fable was trouwens ook verre van een hardcore achtige RPG.

Het Dark Souls/Elden Ring publiek gaat dit denk niet spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:35:
[...]

Ik snap jou punt wel hoor.Het ding is dat er niet veel van die Fable[qua vibe] achtige games zijn zoals dit.
als dit gewoon een fijne casual achtige RPG gaat worden dan is dat prima voor mij.Fable was trouwens ook verre van een hardcore achtige RPG.

Het hoeft voor mij echt niet hardcore te worden. ;) Ik vind Tomb Raider bijvoorbeeld ook een heerlijke serie. Ik wil gewoon meer dan een HP ervaring, een goede game. Maar goed, zo kan ik door blijven zeuren hier haha ik wacht de reviews gewoon af. Geniet er van mensen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

JAck frags ook met zn harry pogger hahahaha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:28
[...]

Oh jawel hoor😉 groot ‘souls fan’ hier, maar ik heb zeker ook interesse in deze game. Ik heb natuurlijk wel heel andere verwachtingen van deze game, maar als de game(play) goed is en voldoende uitdagend op de moeilijkere difficulties dan ben ik tevreden.

Heb even de preview van de buren van PU.nl gelezen. Bevestigt wel een beetje wat ik verwacht/hoop… pessimisme slaat om in optimisme. Nu hopen dat het ook een echte kraker gaat worden… ik laat de pre-order in ieder geval staan!

[ Voor 20% gewijzigd door Timx2 op 25-01-2023 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:16
Kon het niet laten en heb een uur gekeken lol. Ga niets spoilen ziet er zo leuk uit. Nog 12 dagen te gaan en dan wordt het genieten....
De greenhouse ziet er geweldig uit....

[ Voor 12% gewijzigd door Wolverine9000 op 25-01-2023 20:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Ik hoop vooral dat de open world exploration niet alla ubisoft is met allemaal voorgekauwde icoontjes. Maar een beetje zoals elden ring/zelda waarbij je uitgenodigd wordt zelf op dingen af te gaan

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:59 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik had de deluxe editie gepre-orderd bij bol voor 75 euro, maar nu is de gewone versie 55 euro bij amazon. Dus nu de vraag of de deluxe versie het die 20 euro waard is, aangezien je een soort extra training modus erbij krijgt, en zo'n mooi ''dood'' paard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ht87 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:56:
[...]

Haha kleine topic-mixup gok ik ;)
Jep... :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:54
Wow. Dit is vet!
Zo om de twee jaar lees ik de boeken opnieuw en kijk ik de films opnieuw, en vroegâh vond ik HP op de PS1 en PS2 het vetste spel ooit. Er is weinig wat ik als kind leuk vond wat ik nog steeds net zo leuk vind en Harry Potter is daar een van. Als volwassene ontdek ik steeds opnieuw weer dingen die me eerder niet opvielen en dat dat boek tot leven komt in een game is ultiem.

Reuze benieuwd naar deze game.

Ik heb alleen niks om het op te spelen: dus dat wil ik even op marktplaats scoren. Wat raden jullie aan voor een game n00b als ik die verder niets/weinig op de console zou spelen maar wel een leuke speelervaring met deze game wenst? Xbox, playstation. En welke dan? Ik wil ook niet de duurste kopen als dat niet nodig is.. maar weet niet zo goed wat de opties nou precies zijn..

Ik zou als ik de game zat ben de boel weer verkopen. Dus doorverkoopwaarde is ook wat waard. Heb geen fancy scherm, dus dat is niets om rekening mee te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poumelie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:10:
Wow. Dit is vet!
Zo om de twee jaar lees ik de boeken opnieuw en kijk ik de films opnieuw, en vroegâh vond ik HP op de PS1 en PS2 het vetste spel ooit. Er is weinig wat ik als kind leuk vond wat ik nog steeds net zo leuk vind en Harry Potter is daar een van. Als volwassene ontdek ik steeds opnieuw weer dingen die me eerder niet opvielen en dat dat boek tot leven komt in een game is ultiem.

Reuze benieuwd naar deze game.

Ik heb alleen niks om het op te spelen: dus dat wil ik even op marktplaats scoren. Wat raden jullie aan voor een game n00b als ik die verder niets/weinig op de console zou spelen maar wel een leuke speelervaring met deze game wenst? Xbox, playstation. En welke dan? Ik wil ook niet de duurste kopen als dat niet nodig is.. maar weet niet zo goed wat de opties nou precies zijn..

Ik zou als ik de game zat ben de boek weer verkopen. Dus doorverkoopwaarde is ook wat waard. Heb geen fancy scherm, dus dat is niets om rekening mee te houden.
Ik gok dan toch op een Xbox series s, die gaan voor rond de 280 euro (soms minder met aanbiedingen) en zijn goed verkrijgbaar. Met wat meer budget richting een ps5 digital, mits verkrijgbaar of de series x of gewone ps5. Maar dan zit je op 500 euro al is dat altijd nog goedkoper dan een game pc :)
Je zou ook kunnen wachten tot april en dan met een vorig goedkoper model (ps4 of Xbox one) aan de slag kunnen, maar dan ga je wel inleveren op performance denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 25-01-2023 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De previews vliegen links en rechts om mijn oren op Youtube :D ook van content creators die normaal gesproken hele andere soort games spelen. Moet mij ontzettend inhouden om het niet allemaal aan te klikken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:53
Ricmaniac schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:15:
vliegen links en rechts om mijn oren
Heh, bedoelde woordgrap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

IN principe zijn ze allemaal hetzelfde, ze mochten allemaal maar bepaald gedeelte laten zien, dus als je er 2 ofzo kijkt heb je ze allemaal gezien eigenlijk ;-) Ook geen spoilers verder ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Er is een q & a met de developers op wizarding world.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
leuk leesvoer die Q&A idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Volgens de game director is de main story tussen de 40 en 50 uur...
Er zijn meer dan 100 side quest. Als je alles wilt doen geraak je gemakkelijk aan 80 en 100 uur...
En die weten alles zitten, dus bereid u maar voor op nog veel meer uur. Zeker als je gelijk mij een playthrough gaat doen van alle vier de huizen.
De keuzes die je maakt qua interactie met de side quest heeft wel degelijk invloed op de main story vertellen ze
Tot release hou ik me bezig met forspoken....

[ Voor 14% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-01-2023 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:32:
Volgens de game director is de main story tussen de 40 en 50 uur...
Er zijn meer dan 100 side quest. Als je alles wilt doen geraak je gemakkelijk aan 80 en 100 uur...
En die weten alles zitten, dus bereid u maar voor op nog veel meer uur. Zeker als je gelijk mij een playthrough gaat doen van alle vier de huizen. Tot release hou ik me bezig met forspoken....
Ja dat laatste is even afwachten voor mij denk ik hoe lang het duurt om die kamer te vinden :P anders zal dat vermoedelijk een achievement zijn die ik oversla haha.

Maar ben al blij als het gewoon 50 uur vermaak is. Genoeg singleplayers die dat niet halen :P dus dat moet wel goed komen.

Ik las eerder op verschillende plekken iets over 35 uur main story en 70-80 uur voor 100% completion.though.

Nou zie ik mijzelf ook als iemand die gewoon random beetje rond vliegt en van de omgeving geniet :P dus dan zullen de uren snel oplopen.

Ook ben ik altijd ontzettend van het collecten en kan ik niet tegen gaan. Dus stel dat ik op de minimap iets in de buurt zie dan ga ik daar meestal naartoe waardoor ik helemaal afdwaal van mijn originele objectives haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Ja dat laatste is even afwachten voor mij denk ik hoe lang het duurt om die kamer te vinden :P anders zal dat vermoedelijk een achievement zijn die ik oversla haha.

Maar ben al blij als het gewoon 50 uur vermaak is. Genoeg singleplayers die dat niet halen :P dus dat moet wel goed komen.

Ik las eerder op verschillende plekken iets over 35 uur main story en 70-80 uur voor 100% completion.though.

Nou zie ik mijzelf ook als iemand die gewoon random beetje rond vliegt en van de omgeving geniet :P dus dan zullen de uren snel oplopen.

Ook ben ik altijd ontzettend van het collecten en kan ik niet tegen gaan. Dus stel dat ik op de minimap iets in de buurt zie dan ga ik daar meestal naartoe waardoor ik helemaal afdwaal van mijn originele objectives haha.
Heb het zelfde als u. Alles collecten. En ga proberen het fast travel, de floo frames te vermijden en te voet of in de lucht te doen. Mis je niets van deze wondere wereld waar ik al zo lang naar uit kijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Argh ik kwam gisteren het filmpje tegen dat ze gingen zwemmen bij Hogwarts Legacy want blijkbaar heeft de nieuwste update van Twitter een autoplay functie die je niet kan uitzetten, dus dat word eerst niet meer buitenom wifi op Twitter. Maar helaas heb ik nu dus ook gezien hoe het zwemmen er uitziet, ben wel diep onder de indruk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:40:
Argh ik kwam gisteren het filmpje tegen dat ze gingen zwemmen bij Hogwarts Legacy want blijkbaar heeft de nieuwste update van Twitter een autoplay functie die je niet kan uitzetten, dus dat word eerst niet meer buitenom wifi op Twitter. Maar helaas heb ik nu dus ook gezien hoe het zwemmen er uitziet, ben wel diep onder de indruk :)
Surface zwemmen wel. Maar over duiken is er nog niets bekend. Zoiets wel tof zijn moest er op de bodem van de black lake iets kunnen vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het is wel bekend, duiken kan NIET, alleen maar surface idd en je kan er direct uit met je broom haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Donnie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:44:
Het is wel bekend, duiken kan NIET, alleen maar surface idd en je kan er direct uit met je broom haha
Of met de bezem in het meer vallen kan ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:42:
[...]

Surface zwemmen wel. Maar over duiken is er nog niets bekend. Zoiets wel tof zijn moest er op de bodem van de black lake iets kunnen vinden....
En dan zeker hopen dat het zwaard van Griffoendor opeens op de bodem ligt? Zou een leuke Easter egg zijn geweest :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:47:
[...]

Of met de bezem in het meer vallen kan ook....
Dat is dan pech bezem weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

Donnie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:44:
Dat is wel een gemiste kans.
Zou leuk zijn dat je, om te kunnen duiken, een bepaalde potion of iets anders moet gebruiken.
Een beetje zoals in HP vuurbeker film waar ze kiewwier (of zoiets) gebruikte of een andere manier.

Hoop ook wel dat de quests en met name de side quests niet te veel herhaling is. Dan ben ik er toch snel klaar mee.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:40:
Maar helaas heb ik nu dus ook gezien hoe het zwemmen er uitziet
En helaas weet ik nu dat zwemmen er in zit :P

Haha nee is wel cool.

In die Q&A ging het ook over easter eggs en herkenbare plekjes voor de fans en toen maakte die dev wel een opmerking over meertjes tegenkomen bijv. dus ik moest ook gelijk denken aan dat zwaard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ricmaniac schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:07:
[...]

En helaas weet ik nu dat zwemmen er in zit :P

Haha nee is wel cool.

In die Q&A ging het ook over easter eggs en herkenbare plekjes voor de fans en toen maakte die dev wel een opmerking over meertjes tegenkomen bijv. dus ik moest ook gelijk denken aan dat zwaard :P
Sorry! Ik had het eerst ook in een spoilertag gezet maar toen werd de hele zin uit verband getrokken, ben wel blij dat het gelukkig geen groot probleem is want ik wil namelijk zelf ook zo weinig mogelijk spoilers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
aah toch maar weer een preorder voor de PS5 gedaan. Ja kost teveel maar toch gewoon omdat het kan 8)
Probeer zo weinig mogelijk trailers te kijken...
Veel zin in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
[...]

Ik ben ontzettend benieuwd of dit inderdaad een casual RPG is in de trend van Horizon/God of War of dat we het met een heel ander genre moeten vergelijken..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
Gynnad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:30:
[...]

Ik ben ontzettend benieuwd of dit inderdaad een casual RPG is in de trend van Horizon/God of War of dat we het met een heel ander genre moeten vergelijken..
Ik vermoed dat het nog meer casual achtig gaat zijn dan bv Horizon of God of War.Maar dat hoeft in dit geval geen slecht ding te zijn hé.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ricmaniac schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:37:
[...]

50 uur is wel genoeg. Ik speel al jaren (J)RPG's en merk dat ik na 40-50 uur er toch wel klaar mee ben. Daarna wordt het een sleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Goeie spoiler free overview van alles wat we tot nu toe weten sinds de preview vids gister:

YouTube: These New Hogwarts Legacy Reveals Are HUGE | Dragon Dueling Pit, Ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40
FreqAmsterdam schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:18:
[...]

50 uur is wel genoeg. Ik speel al jaren (J)RPG's en merk dat ik na 40-50 uur er toch wel klaar mee ben. Daarna wordt het een sleur.
Daar ben ik het helemaal mee eens!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh, dit ziet er wel bruut uit:

spoiler:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik volg het spel de laatste tijd steeds meer en denk dat ik 'm ga kopen - zeker als de reviews goed zijn. En een extra pluspunt is dat ik gevoelsmatig lekker tegen de twitter-woke-mensjes in ga, zag nu ook weer een twitterstrompje waarin opgeroepen wordt vooral niet het spel te kopen want Rowling = evil... LOL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:41:

spoiler:
spoiler:
ik hoop dat als die tornado rond gaat je daar iemand in kan gooien;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

spoiler:
Super vet!

Ben echt benieuwd hoe veel van die grote spells er in zitten. En met wat voor frequentie je ze kan doen.
De previews zijn allemaal goed te spreken over de combat maar ik blijf toch een klein beetje sceptisch ofzo :P ik geloof het gewoon niet dat de game echt zo goed word als dat het lijkt hahah. Te vaak telleurgesteld in het verleden denk ik hahha

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 27-01-2023 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000

spoiler:
Amai nog niet. Nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Super vet!

Ben echt benieuwd hoe veel van die grote spells er in zitten. En met wat voor frequentie je ze kan doen.
De previews zijn allemaal goed te spreken over de combat maar ik blijf toch een klein beetje sceptisch ofzo :P ik geloof het gewoon niet dat de game echt zo goed word als dat het lijkt hahah. Te vaak telleurgesteld in het verleden denk ik hahha
Echt he, vanaf de aankondiging schreeuwt alles aan dit spel 'too good to be true'. Of het nou de wereld is, de gameplay, de controls of de technische staat, de scepsis blijft knagen in het achterhoofd. :)

Wordt nog een hele opgave om mezelf in te houden en niet te pre-orderen voor de early access.

Deze game heeft echt de potentie een van de meest succesvolle games ooit te worden door ook de dames massaal aan het gamen te krijgen. Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk veel vrouwen in m'n omgeving zo enthousiast gehoord over dit spel die een PS5 of Bbox Series X te overwegen.

De Harry Potter lezeers van weleer zitten nu toch ook wel in de in de 30/35+ leeftijdscategorie voor wie geld ook geen grote rol meer speelt, ik kan niet wachten om te zien wat hier mee gaat gebeuren.

Ook eindelijk weer eens wat nieuws na 4 jaar veelal uitermate slechte en ongeinspireerde AAA games. Nog maar 1,5 week spoilers zien te vermijden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleujelle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
YouTube: A Magical First Look at Hogwarts Legacy

Opnieuw een review met al bekende beelden, maar voor het eerst (althans, ik heb het niet eerder gehoord) ook wat " negatieve" geluiden, bugs aangestipt.. Ongeveer van 13:37.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jelleujelle schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:22:

Opnieuw een review met al bekende beelden, maar voor het eerst (althans, ik heb het niet eerder gehoord) ook wat " negatieve" geluiden, bugs aangestipt.. Ongeveer van 13:37.
Die tijdsaanduiding is dan wel weer helemaal top _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Jelleujelle schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:22:

Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Die tijdsaanduiding is dan wel weer helemaal top _/-\o_
Haha ik dacht om die tijd ook eerst dat het ook een grap was naar een Rickroll filmpje O-) :X, maar begrijp nu dat het geen gekkigheid was :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Zit er eigenlijk wel een zadel op die bezems? Lijkt me toch zeer oncomfortabel om op alleen zo'n stokje te zitten, net als een fiets zonder zadel :P
Sorry, begon het me af te vragen na al die wizards te zien vliegen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:28
Ik denk dat ik hier zo onderhand een van weinige ben die bij het zien van de previews nogal twijfelt.. ik ben namelijk helemaal niet zo onder de indruk van wat ik zie en besef mij maar al te goed hoe goed een open World RPG moet zijn wil het boeiend blijven.

Hoop dat het allemaal goed uitpakt :) maar ga zeker niet preorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:20:
[...]

Echt he, vanaf de aankondiging schreeuwt alles aan dit spel 'too good to be true'. Of het nou de wereld is, de gameplay, de controls of de technische staat, de scepsis blijft knagen in het achterhoofd. :)

Wordt nog een hele opgave om mezelf in te houden en niet te pre-orderen voor de early access.

Deze game heeft echt de potentie een van de meest succesvolle games ooit te worden door ook de dames massaal aan het gamen te krijgen. Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk veel vrouwen in m'n omgeving zo enthousiast gehoord over dit spel die een PS5 of Bbox Series X te overwegen.

De Harry Potter lezeers van weleer zitten nu toch ook wel in de in de 30/35+ leeftijdscategorie voor wie geld ook geen grote rol meer speelt, ik kan niet wachten om te zien wat hier mee gaat gebeuren.

Ook eindelijk weer eens wat nieuws na 4 jaar veelal uitermate slechte en ongeinspireerde AAA games. Nog maar 1,5 week spoilers zien te vermijden. :D
Klopt. Mijn super serieuze advocaten zusje die vroeger HP geweldig vond is zelfs geïnteresseerd en wilde bij me langs komen om samen te spelen/kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:15:
Ik denk dat ik hier zo onderhand een van weinige ben die bij het zien van de previews nogal twijfelt.. ik ben namelijk helemaal niet zo onder de indruk van wat ik zie en besef mij maar al te goed hoe goed een open World RPG moet zijn wil het boeiend blijven.

Hoop dat het allemaal goed uitpakt :) maar ga zeker niet preorderen
Wat zie je waar je niet van onder de indruk bent? Of waar je twijfels zitten?
Ik ben gewoon een wizarding world fanboy, dus mega biased, maar had juist t gevoel dat er eindelijk een game in een bestaande franchise komt die de verwachtingen wel waar maakt haha.
Ben wel benieuwd waar de twijfels bij deze game liggen voor als je dat biased gevoel zoals ik heb niet bezit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Wat zie je waar je niet van onder de indruk bent? Of waar je twijfels zitten?
Ik ben gewoon een wizarding world fanboy, dus mega biased, maar had juist t gevoel dat er eindelijk een game in een bestaande franchise komt die de verwachtingen wel waar maakt haha.
Ben wel benieuwd waar de twijfels bij deze game liggen voor als je dat biased gevoel zoals ik heb niet bezit ;)
Ik als niet per se Hogwarts fan, vond eigenlijk alleen de facial animations wat basic, voor de rest ziet het eruit als een toffe game imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou fijn zijn als ze een demo uitgeven nu. Als de game echt goed gaat worden kunnen ze nog veel meer pre orders binnen halen op die manier. Ik zou de demo meteen checken iig.
Een uitgebreide demo zou toch moeten kunnen wanneer een game zoveel uur gameplay heeft?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2023 13:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17:46
Ik koop het spel wel een week na de release op marktplaats van iemand die het 'toch niet echt zijn/haar ding vond'. :$

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:51:
Het zou fijn zijn als ze een demo uitgeven nu. Als de game echt goed gaat worden kunnen ze nog veel meer pre orders binnen halen op die manier. Ik zou de demo meteen checken iig.
Een uitgebreide demo zou toch moeten kunnen wanneer een game zoveel uur gameplay heeft?
Ik denk dat ze nog hard bezig zijn de laatste bugs eruit te halen en met de day one patch. Dat hoorde ik ook terug in t filmpje van een paar posts terug. T zou anders ook wat pre-orders kunnen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:58:
[...]

Ik denk dat ze nog hard bezig zijn de laatste bugs eruit te halen en met de day one patch. Dat hoorde ik ook terug in t filmpje van een paar posts terug. T zou anders ook wat pre-orders kunnen kosten.
Bij de digitale pre orders zit de day one patch al inbegrepen. Voor de mensen die een cd hebben moeten nog een day one patch hebben dacht ik. Heb ergens gelezen dat op ps5 het maar 25 gb download zou zijn vanwege de compressie... zou mij verbazen. Het kan altijd natuurlijk´ dying light 2 was ook maar 26 gb op ps5. Morgen zitten we onder de tien dagen. Eindelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:22
Wat een details zitten hierin verwerkt, ik lees de boekenreeks bijna jaarlijks van kinds af aan. Ik zit met open mond naar de preview beelden te kijken.
Een mandrake uit je gewaad halen om vijanden te AoE stunnen? Daaaaaamn yes.

Ook heb ik van 2 verschillende spelers de combat gezien. Bij de één zag het er niet uit omdat de speler gewoon slecht was. De 2de speler was een stuk beter en dat zag je omdat het veel vloeiender was door goede timing, potion gebruik en combo's. Beter worden in combat lijkt dus super satisfying, juist daar was ik erg bang voor.

Enige nadeel voor mij: geen Quidditch.. maar ik heb nog hoop dat dit DLC gaat worden.
Wat ik dus een mooi detail vind, is dat dit in het verhaal meegenomen is. Je komt erachter waarom Quidditch ontbreekt. Simpele oplossing? Zeker, maar het is realistisch voor deze wereld dus accepteer je het makkelijker en blijf je in het thema denken.

Geen Quidditch omdat de ontwikkelaar er geen tijd voor had? Ja, maar in het verhaal: Nee, geen Quidditch omdat
spoiler:
het schoolhoofd een smerige vieze vuile ***** is. >:)
Nou, als je zo omgaat met teleurstelling en gebreken, dan laat je mij glimlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Zalaroth schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:13:
Wat een details zitten hierin verwerkt, ik lees de boekenreeks bijna jaarlijks van kinds af aan. Ik zit met open mond naar de preview beelden te kijken.
Een mandrake uit je gewaad halen om vijanden te AoE stunnen? Daaaaaamn yes.

Ook heb ik van 2 verschillende spelers de combat gezien. Bij de één zag het er niet uit omdat de speler gewoon slecht was. De 2de speler was een stuk beter en dat zag je omdat het veel vloeiender was door goede timing, potion gebruik en combo's. Beter worden in combat lijkt dus super satisfying, juist daar was ik erg bang voor.

Enige nadeel voor mij: geen Quidditch.. maar ik heb nog hoop dat dit DLC gaat worden.
Wat ik dus een mooi detail vind, is dat dit in het verhaal meegenomen is. Je komt erachter waarom Quidditch ontbreekt. Simpele oplossing? Zeker, maar het is realistisch voor deze wereld dus accepteer je het makkelijker en blijf je in het thema denken.

Geen Quidditch omdat de ontwikkelaar er geen tijd voor had? Ja, maar in het verhaal: Nee, geen Quidditch omdat
spoiler:
het schoolhoofd een smerige vieze vuile ***** is. >:)
Nou, als je zo omgaat met teleurstelling en gebreken, dan laat je mij glimlachen.
Denk inderdaad dat de kans groot is dat het er wel komt, vooral de shitloads aan mensen die deze game gaan kopen zal miljoenen opleveren, lijkt me dat ze daar genoeg aan kunnen verdienen om inderdaad hele mooie dlc te introduceren na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:17:
[...]

Denk inderdaad dat de kans groot is dat het er wel komt, vooral de shitloads aan mensen die deze game gaan kopen zal miljoenen opleveren, lijkt me dat ze daar genoeg aan kunnen verdienen om inderdaad hele mooie dlc te introduceren na release.
Ja ik ben dan misschien net die 1% die hier dan weer anders over denkt. Want quidditch is in de boeken al gewoon een wedstrijdje tussen 2 zoekers die de snaai moeten vangen. De rest eromheen is bijna altijd bijzaak. Ik vraag me ook af hoe je dan zo'n snaai gaat vinden. Als je geholpen wordt door de hud/UI is hij te snel gevonden, doe je dit niet is hij onvindbaar. Dus je krijgt dan volgens mij hele korte potjes tussen 2 zoekers of immens lange potjes omdat het niet tot een eind komt.
Denk dat hier ook het besluit in zat om het niet uit te brengen.
Maar wie weet, als voor bovenstaande een goede oplossing zou zijn dan zou het ook een mooie spin-off kunnen zijn of iets à la rocket league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:22
Al gaat het een kopie worden van Quidditch World Cup uit 2003 dan ben ik al blij. Heb ik die ff grijs gespeeld zeg, ik heb 'm nog op mn pc staan.
Daar krijg je dmv door doelpunten te scoren een (soms dus enorme) voorsprong op het automatisch zoeken van de snitch.
Een game ontwikkelaar is vast creatief genoeg om er iets van te maken ook al is Quidditch inderdaad op papier een onrealistisch spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18:23

MevrouwDeKat

Miauw

Jaaaaaa Quidditch world cup _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zalaroth schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:29:
Al gaat het een kopie worden van Quidditch World Cup uit 2003 dan ben ik al blij. Heb ik die ff grijs gespeeld zeg, ik heb 'm nog op mn pc staan.
Daar krijg je dmv door doelpunten te scoren een (soms dus enorme) voorsprong op het automatisch zoeken van de snitch.
Een game ontwikkelaar is vast creatief genoeg om er iets van te maken ook al is Quidditch inderdaad op papier een onrealistisch spel.
Ai, in die periode had ik nog geen boek gelezen van Harry Potter en die titel is toen volledig aan mij voorbij gegaan. Maar een kleine youtube search moet me toch laten beseffen dat dit stiekem wel erg cool is ja... Oke, ik ga overstag, als er een dlc komt koop ik m! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:23:
[...]

Ja ik ben dan misschien net die 1% die hier dan weer anders over denkt. Want quidditch is in de boeken al gewoon een wedstrijdje tussen 2 zoekers die de snaai moeten vangen. De rest eromheen is bijna altijd bijzaak. Ik vraag me ook af hoe je dan zo'n snaai gaat vinden. Als je geholpen wordt door de hud/UI is hij te snel gevonden, doe je dit niet is hij onvindbaar. Dus je krijgt dan volgens mij hele korte potjes tussen 2 zoekers of immens lange potjes omdat het niet tot een eind komt.
Denk dat hier ook het besluit in zat om het niet uit te brengen.
Maar wie weet, als voor bovenstaande een goede oplossing zou zijn dan zou het ook een mooie spin-off kunnen zijn of iets à la rocket league.
Juist het WK heeft laten zien dat je kan winnen zonder de snaai te vangen.
Je moet alleen 150 punten voorstaan (15x scoren).

En de beukers kunnen je het leven ook verdomd zwaar maken.
Maar het is net hoe ze de invulling eraan geven. A la WK zwerkbal game van vroeger dat je in diverse rollen mag spelen zou gaaf zijn

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Zalaroth schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:29:
En toch zijn er real life kampioenschappen door de hele wereld. Met ook Nederlandse teams :+

(Serieus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Dennis1812 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:31:
[...]

En toch zijn er real life kampioenschappen door de hele wereld. Met ook Nederlandse teams :+

(Serieus!)
Haha dat lijkt me wel heel grappig om in ieder geval 1 keer gezien te hebben, waar kun je dat kijken? :> :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Wikipedia: Quidditch (sport)

Daar staan wat teams en info benoemd.
Misschien een leuke sport voor je?

Toernooien staan vast op YouTube

[ Voor 9% gewijzigd door Dennis1812 op 27-01-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Dennis1812 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:35:
Wikipedia: Quidditch (sport)

Daar staan wat teams en info benoemd.
Misschien een leuke sport voor je?

Toernooien staan vast op YouTube
Haha nee ik en sporten gaan sowieso niet samen, maar lijkt me grappig om een keer te zien, allemaal op de bezemsteel 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik ben inmiddels ook gevallen voor de hype :P en ik ben blijkbaar niet de enige.

De pre-order voor de Deluxe Edition van Hogwarts Legacy voor PS5 lijkt maar matig verkrijgbaar. De enige shops met voorraad willen er inmiddels €85 of €90 voor hebben... Dan kan ik 'm net zo goed digitaal kopen.

Of weet iemand nog een webshop die de PS5 Deluxe Disc op 7 februari kan leveren voor €75? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Richh schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:41:
Ik ben inmiddels ook gevallen voor de hype :P en ik ben blijkbaar niet de enige.

De pre-order voor de Deluxe Edition van Hogwarts Legacy voor PS5 lijkt maar matig verkrijgbaar. De enige shops met voorraad willen er inmiddels €85 of €90 voor hebben... Dan kan ik 'm net zo goed digitaal kopen.

Of weet iemand nog een webshop die de PS5 Deluxe Disc op 7 februari kan leveren voor €75? :+
NVM. Zie dat het daar ook uitverkocht is 8)7

EDIT: @Richh Ik heb verder gezocht, enige wat ik kan vinden is deze voor een notificatie met de prijs van €75: https://www.mediamarkt.nl...laystation-5-1739505.html

[ Voor 34% gewijzigd door Sir_Lion op 27-01-2023 21:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wow dit spel heeft het zelfs voor elkaar dat coolblue op de pagina van de game de muisaanwijzer in een toverstafje heeft veranderd 8)7 wel uitverkocht (deluxe edition dan) trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 27-01-2023 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07
Kalder schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:09:
Wow dit spel heeft het zelfs voor elkaar dat coolblue op de pagina van de game de muisaanwijzer in een toverstafje heeft veranderd 8)7 wel uitverkocht (deluxe edition dan) trouwens.
Dat is potdomme marketing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYvwlABR_ItyMKHNVQyGq6rzAqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qjX0aURDCiNrv8yQikUxWSqz.jpg?f=fotoalbum_large
De dubbele cijfers zijn verdwenen. We komen dichter en dichter.....
Ben wel nog altijd aan het twijfelen voor de eerste playthrough ravenclaw of huffelpuf...
Zal deze week wel een trailer ook komen. En dat zal het zijn tot release...

[ Voor 15% gewijzigd door Wolverine9000 op 28-01-2023 10:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:50
Gameranx heeft een before you buy gemaakt.

Vind ik zelf altijd wel relaxed

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
gamerboy schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:26:
Gameranx heeft een before you buy gemaakt.

Vind ik zelf altijd wel relaxed

[YouTube: Hogwarts Legacy: 10 NEW Things You NEED TO KNOW]
Is gewoon een top game mits je van het genre houdt :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik neig nu ook meer naar kopen, maar wacht tegenwoordig eigenlijk altijd de reviews af, pre-order die ik sowieso niet :P

Komende week maar 'even' als.voorbereiding de 3 Fantastic Beasts films op HBOm kijken :P

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 28-01-2023 12:00 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Let op de beschikbaarheidsdatum :9~
Kwam vandaag in de mail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwcJWfc6Ul0zL0XQ_bEpEew8FY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPqEaEYF6BaNWpQPsPBqFiJl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 28-01-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

6 februari? Zal wel 6 februari om 23:59 zijn dan vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kalder schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:41:
[...]

6 februari? Zal wel 6 februari om 23:59 zijn dan vermoed ik ;)
Die dag staakt de post lol. Ik heb hem digitaal. Voor mij maakt het niet. Moet wachten tot middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:16:
[...]

Die dag staakt de post lol. Ik heb hem digitaal. Voor mij maakt het niet. Moet wachten tot middernacht.
Ik ga hem denk ik ook digitaal kopen, aangezien de fysieke deluxe edition nu even duur is als de digitale deluxe edition voor PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kalder schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:17:
[...]

Ik ga hem denk ik ook digitaal kopen, aangezien de fysieke deluxe edition nu even duur is als de digitale deluxe edition voor PS5.
Maakt wel dat ik blij ben dat ik hem heel vroeg ge-preordered heb, voor 65€ nog wel. (Deluxe editie ;) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Sir_Lion schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:17:
[...]

Maakt wel dat ik blij ben dat ik hem heel vroeg ge-preordered heb, voor 65€ nog wel. (Deluxe editie ;) ).
Ja ik kan me echt niet meer herinneren dat een game zo populair was dat alle pre-orders uitverkocht zijn, heb dit volgens mij nog niet eerder meegemaakt. Zal me verbazen als dit niet de best selling game van deze generatie wordt (alhoewel, dan moeten ze het wel opnemen tegen van die bazen zoals CoD die hoe dan ook goed verkopen)

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 28-01-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom zit er zo een enorm prijsverschil tussen de digitale Xbox versie en de winkelversie?
Bij Xbox store is de prijs 74,99 (https://www.xbox.com/nl-N...es-xs-versie/9PCQD194J7L8)
Bij Amazon is de prijs 54,95 (https://www.amazon.nl/dp/...1&linkCode=osi&th=1&psc=1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Exocet schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:56:
Waarom zit er zo een enorm prijsverschil tussen de digitale Xbox versie en de winkelversie?
Bij Xbox store is de prijs 74,99 (https://www.xbox.com/nl-N...es-xs-versie/9PCQD194J7L8)
Bij Amazon is de prijs 54,95 (https://www.amazon.nl/dp/...1&linkCode=osi&th=1&psc=1)
Dat is met games altijd al zo geweest, games op discs zijn 9 van de 10 keer een stuk goedkoper.

Zie het als kosten voor het gemak, ofzo... ook al maken ze veel meer winst met digitale verkopen.
Maar voor de digitale versie hoef je niet van de bank af :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 28-01-2023 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kalder schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:03:
[...]

Dat is met games altijd al zo geweest, games op discs zijn 9 van de 10 keer een stuk goedkoper.

Zie het als kosten voor het gemak, ofzo... ook al maken ze veel meer winst met digitale verkopen.
Maar voor de digitale versie hoef je niet van de bank af :P
Ik koop alles digitaal. Heb al mensen gekend die een willekeurige game bv twee dagen na release maar in hun handen hebben met de post. Dus digitaal betaal je idd meer maar wel safe....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Amazon is niet altijd snel/betrouwbaar met verzenden en de enige interresant perk van de deluxe versie is dat je 72 uur eerder kunt spelen. De bekendere Nederlandse webshops zijn over het algemeen betrouwbaar met op tijd verzenden.

Ik koop vaak wel fysieke versie, is me nog nooit gebeurd dat die uitverkocht zijn. Als ik iets wil hebben rij ik op release dag gewoon even langs de MediaMarkt die een paar km verderop zit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Vrees dat we deze week heel veel leaks gaan zien. Zijn al heel veel mensen op Twitter die ik al met cd gezien hebben van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:38:
Vrees dat we deze week heel veel leaks gaan zien. Zijn al heel veel mensen op Twitter die ik al met cd gezien hebben van de game.
Als je er niet naar gaat zoeken, zie je de leaks ook niet ;) Even een weekje niet de Reddit pagina van Hogwarts Legacy bekijken kan toch geen kwaad?

Ik ben op dit moment helemaal bezig met Horizon Zero Dawn (PC) en op het werk zijn het wat drukke weken, waardoor ik het nieuws van Hogwarts Legacy half mee krijg. Daardoor zit ik minder op Reddit, YouTube etc en krijg ik minder dingetjes van Hogwarts Legacy te weten. Afgelopen woensdag zijn de previews verschenen. Misschien dat ik hier een paar kleine minuten aan beeldmateriaal heb gezien, maar meer dan dat ook niet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
RobinNL schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:44:
[...]

Als je er niet naar gaat zoeken, zie je de leaks ook niet ;) Even een weekje niet de Reddit pagina van Hogwarts Legacy bekijken kan toch geen kwaad?

Ik ben op dit moment helemaal bezig met Horizon Zero Dawn (PC) en op het werk zijn het wat drukke weken, waardoor ik het nieuws van Hogwarts Legacy half mee krijg. Daardoor zit ik minder op Reddit, YouTube etc en krijg ik minder dingetjes van Hogwarts Legacy te weten. Afgelopen woensdag zijn de previews verschenen. Misschien dat ik hier een paar kleine minuten aan beeldmateriaal heb gezien, maar meer dan dat ook niet.
Reddit en youtube vermijd ik zeker e´ vast tot nu toe....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:13:
[...]
Ik koop alles digitaal. Heb al mensen gekend die een willekeurige game bv twee dagen na release maar in hun handen hebben met de post. Dus digitaal betaal je idd meer maar wel safe....
Je hebt ook kans dat je de game juist eerder dan gepland krijgt, al is die kans meestal maar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kalder schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 16:42:
[...]

Je hebt ook kans dat je de game juist eerder dan gepland krijgt, al is die kans meestal maar klein.
Das ook waar. Maar dan is er mss nog een day 1 patch voor de cd versie en kan je niet spelen tot die er is. Dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wolverine9000 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:07:
[...]

Das ook waar. Maar dan is er mss nog een day 1 patch voor de cd versie en kan je niet spelen tot die er is. Dacht ik.
Meestal kun je prima spelen zonder day 1 patch, tenzij je game Cyberbug 77 heet, maar dan is het na release alsnog ruk :P .

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 28-01-2023 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Hier ook maar de disc versie bij Amazon besteld voor de XSX. Normaal koop ik alles digitaal, maar 20 euro verschil is wel enorm.
Zag weinig meerwaarde in de Deluxe editie, die paar dagen extra kan ik wel wachten. De extra content is ook wel mager, of ligt dat aan mij?

Kijk al tijdje uit naar dit spel, ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Motion2 op 28-01-2023 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Motion2 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 18:15:
Hier ook maar de disc versie bij Amazon besteld voor de XSX. Normaal koop ik alles digitaal, maar 20 euro verschil is wel enorm.
Zag weinig meerwaarde in de Deluxe editie, die paar dagen extra kan ik wel wachten. De extra content is ook wel mager, of ligt dat aan mij?
Ja het is volgens mij alleen die dark arts arena die je dan mist, maar die kon je geloof ik als losse dlc ook kopen, maar kan me daarin vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Kalder schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 18:16:
[...]

Ja het is volgens mij alleen die dark arts arena die je dan mist, maar die kon je geloof ik als losse dlc ook kopen, maar kan me daarin vergissen...
Ja dat zag ik ook in een preview, dus dat kan altijd later nog.
spoiler:
daarnaast gaven ze aan dat er in totaal 3 arena's zijn waar dit er 1 van is. Dus hoeveel je eraan mist is de vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
Wolverine9000 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Reddit en youtube vermijd ik zeker e´ vast tot nu toe....
Je hoeft YouTube niet te vermijden hoor, gewoon de filmpjes over Harry Potter niet openen.
Zo moeilijk is dat niet doe ik ook al weken, heb dit jaar nog geen 1 Harry Potter filmpje bekeken :) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Hogwarts Legacy duurt volgens ontwikkelaar nog wat langer dan eerder gedacht:
spoiler:
“So we are finding it is hard to put a number on, just based on playstyles. But for a first-time playthrough, if you just go through the mainline, you are looking at a 40 hour plus experience. If you decide that you want to do everything you are at over 100 hours, 120 hours probably.”

“Anecdotally, I’ve worked on the game for six years, and I’ve played through it multiple times, and I have not seen every part of Hogwarts. There are parts of Hogwarts, the school, that I haven’t even seen.”

@drawing_a.k

Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions