Wat een details zitten hierin verwerkt, ik lees de boekenreeks bijna jaarlijks van kinds af aan. Ik zit met open mond naar de preview beelden te kijken.
Een mandrake uit je gewaad halen om vijanden te AoE stunnen? Daaaaaamn yes.
Ook heb ik van 2 verschillende spelers de combat gezien. Bij de één zag het er niet uit omdat de speler gewoon slecht was. De 2de speler was een stuk beter en dat zag je omdat het veel vloeiender was door goede timing, potion gebruik en combo's. Beter worden in combat lijkt dus super satisfying, juist daar was ik erg bang voor.
Enige nadeel voor mij: geen Quidditch.. maar ik heb nog hoop dat dit DLC gaat worden.
Wat ik dus een mooi detail vind, is dat dit in het verhaal meegenomen is. Je komt erachter
waarom Quidditch ontbreekt. Simpele oplossing? Zeker, maar het is realistisch voor deze wereld dus accepteer je het makkelijker en blijf je in het thema denken.
Geen Quidditch omdat de ontwikkelaar er geen tijd voor had? Ja, maar in het verhaal: Nee, geen Quidditch omdat
spoiler:het schoolhoofd een smerige vieze vuile ***** is.

Nou, als je zo omgaat met teleurstelling en gebreken, dan laat je mij glimlachen.