Dhrax schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:37:
[...]
Probeer je nu lollig te doen of wil je graag met je medetweakers delen dat je een 4090 hebt?
Het is een GPU van 2000 EUR, sneller is er niet te krijgen, wat probeer je te bewerkstelligen met deze opmerking?
Als de game slecht draait dan ligt dat aan de game, niet jou hardware.
[...]
Op basis van wat? Grafisch is het niet bijzonder, een 3060 zal deze game al met gemak aan moeten kunnen.
Grafisch denk je niet bijzonder? Ik denk dat jij echt wel verder moet kijken dan naar hoe iets eruit ziet.
De omvang, de AI, Raytracing, denk je nou echt een 3060 het gaat redden?
De PC req. zijn er niet voor niets, als leidraad en vaak is het zelfs zo dat deze leidraad nog eronder zit van wat je echt nodig hebt.
3060, ja op 1080p have fun.
De game en hardware. Ik weet niet maar heb jij ooit met Unreal Engine 5.1 gespeeld (ik weet, niet gebaseerd op dit spel) dat zelfs een 4090 met moeite lucht kan happen in 4k om 60fps te behalen.
Probleem is met mensen, zodra ze een spel zien wat in omvang en in populariteit groot is en zeggen meteen vanuit de hoogste toren: Ja een 3060 kan makkelijk.
Dat op het moment het spel uit is en ze zien dat een 3060 max 1080p aan kan om enigszins 60fps te behalen, dat ze meteen klagen dat het spel slecht geport is en slecht geoptimaliseerd....uhu...
Daarnaast met je opmerking naar je medetweaker toe is compleet zinloos en slaat nergens op. Zijn vraag is gebaseerd op basis van de snelste GPU dit spel in 4k met alles open ook minimaal 60fps gaat halen.
Het klonk haast alsof je jaloers was op hem, dat hij een 4090 heeft.
Nu weer ontopic.