Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ricmaniac schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:09:
[...]

Is onbekend. Je kan wel door middel van bepaalde antwoorden de Elden Wand krijgen van Mr Olivander. Maar dat is er 1 met 3 mogelijkheden qua cores.

Phoenix, Unicorn of Dragon core.

Het is onbekend of we de almighty elden wand in game kunnen bemachtigen :P
Damn, lijkt me wel tof om early in the spel al de wand te kunnen bemachtigen, immers speelt het verhaal van de Deathly Hollows al voor de late 1800 als waar we straks in de tijdlijn van het spel zitten.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het zou zomaar kunnen
spoiler:
omdat de ancient magic nog niet is toegelicht, maar denk eerder aan speciale krachten (zoals bv de krachten van een obscurus) dan aan attributen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 16-09 12:45
Ik zie hier elderly wand en elden wand voorbij komen. Het is de elder wand.

Sorry voor de correctie. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh ik zie net dit filmpje op Youtube!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon een preview van iemand die de game gespeeld heeft, verder niet :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Volgens mij heeft hij niet zelf gespeeld hoor. Hij heeft alleen alles gezien online, dat hebben wij ook toch? ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Morgen krijgen we als het goed is vanaf een uurtje of 5 in de middag wat previews!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zie net dat de preload live is!! oOo *O*

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 24-01-2023 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Aleen voor xbox ja, voor pc komt er helaas helemaal geen pre-load optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:21
Donnie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 06:12:
Volgens mij heeft hij niet zelf gespeeld hoor. Hij heeft alleen alles gezien online, dat hebben wij ook toch? ;-)
Het is idd gewoon een soort samenvatting.Volgens mij is er niemand die de game al ff heeft kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:16
G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:15:

[Twitter]
Voor ps5 is het pas 5 februari. Zal ook wel zoiets zijn qua download grootte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:15:

[Twitter]
Op mijn series s geeft hij 47,8 GB aan, misschien verschil met de series x?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ht87 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:40:
[...]

Klopt,

Bij mijn vrouw Xbox series X geeft ie 76.67GB. Denk meer te maken met textures, vanwege hogere res en raytracing functies etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Klopt,

Bij mijn vrouw Xbox series X geeft ie 76.67GB. Denk meer te maken met textures, vanwege hogere res en raytracing functies etc...
Erg benieuwd naar t verschil in graphics, misschien ooit nog de overstap naar een x als t verschil extremer wordt… :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:40:
[...]

Ja eerlijk gezegd geen idee want kan zelf nog niet kijken vanwege werk, zag dit vanmorgen op Twitter voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Pfoeh datum komt dicht bij nu... dacht miss nog de pre-order doen, maar ervaring blijkt dat het meestal toch nog wel wat dagen nodig is om stabiel te komen. Nu hoop ik dat op release het al goed draait, en anders wacht ik nog ff met aanschaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Precies nog 2 weken voor de mensen die de Deluxe Editie hebben gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:04
Plainside schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:49:
Pfoeh datum komt dicht bij nu... dacht miss nog de pre-order doen, maar ervaring blijkt dat het meestal toch nog wel wat dagen nodig is om stabiel te komen. Nu hoop ik dat op release het al goed draait, en anders wacht ik nog ff met aanschaf.
Ja vaak zit het met een singleplayer nog wel goed.
Gewoon niet pre-orderen :P wacht het af

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:50:
Precies nog 2 weken voor de mensen die de Deluxe Editie hebben gekocht.
Ik heb hem via mijn vaste key leverancier gekocht, scheelt me toch weer bijna 20 euro. Haal mijn spellen altijd daarvandaan.

Ik hoop dat ik de steam key voor de 10 nog krijg, aangezien ik straks vanaf de 10e, 2 weken vrij ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:51:
[...]

Ik heb hem via mijn vaste key leverancier gekocht, scheelt me toch weer bijna 20 euro. Haal mijn spellen altijd daarvandaan.

Ik hoop dat ik de steam key voor de 10 nog krijg, aangezien ik straks vanaf de 10e, 2 weken vrij ben.
Netjes! Dan doen we bijna hetzelfde, want ik haal al jaren mijn games in Brazilië waardoor ik ook 20 tot 30 euro per spel weet te besparen. Volgens mij heb ik voor de Deluxe Editie maar €63 betaald, maar dat moet ik even nakijken vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:52:
[...]

Netjes! Dan doen we bijna hetzelfde, want ik haal al jaren mijn games in Brazilië waardoor ik ook 20 tot 30 euro per spel weet te besparen. Volgens mij heb ik voor de Deluxe Editie maar €63 betaald, maar dat moet ik even nakijken vanavond.
Ik heb precies 53 euro betaalt voor de Deluxe versie. Geen VAT betaald aangezien ik het via Zwitserland gekocht heb. Dus scheelde mij de btw kosten ook erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:05
Ik twijfel nog om de PS5 versie of PC versie te kopen. Nog lastig te zeggen welke het fijnste zal spelen.
Sommige games spelen nu eenmaal fijner op console dan PC. Vaak zie je ook dat hij echt gemaakt wordt voor een console met een port naar de PC. Ik weet niet in welke catogorie deze zal vallen, jullie nog advies? :)

Ik denk dat ik met mijn PC gezien de vereisten een eind moet komen (misschien wel ultra). Ik heb zelf niet echt een voorkeur op welk platform ik hem wil spelen.

resolutie 3840x1600
cpu AMD Ryzen 7 5800X3D
gpu ASUS TUF Gaming Radeon RX 6900 XT
mem 32gb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Diversity schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:59:
Ik twijfel nog om de PS5 versie of PC versie te kopen. Nog lastig te zeggen welke het fijnste zal spelen.
Sommige games spelen nu eenmaal fijner op console dan PC. Vaak zie je ook dat hij echt gemaakt wordt voor een console met een port naar de PC. Ik weet niet in welke catogorie deze zal vallen, jullie nog advies? :)

Ik denk dat ik met mijn PC gezien de vereisten een eind moet komen (misschien wel ultra). Ik heb zelf niet echt een voorkeur op welk platform ik hem wil spelen.

resolutie 3840x1600
cpu AMD Ryzen 7 5800X3D
mem 32gb
Overduidelijk op je pc spelen, controllertje erbij en gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

resolutie 3840x1600
cpu AMD Ryzen 7 5800X3D
mem 32gb
PC versie zal altijd mooier eruit komen te zien dan de PS5 versie, puur om de hardware. Met jouw pc kan je gerust Ultra spelen zonder RT aan uiteraard en daar smooth zeker 60+ fps behalen.

Het is maar wat jij liever wilt, bank hangend achter PS5 misschien groter scherm dan je PC, of mooier beeld met alle eye candy maar dan op een kleiner scherm.
Plus als het om console gaat...koop een XBOX controller en sluit hem aan op je PC, werkt uitstekend 10/10 als je het mij vraagt.

Dus heb je beste van beide werelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinez- schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:01:
[...]

Overduidelijk op je pc spelen, controllertje erbij en gaan.
Ik blijf hier persoonlijk jeuk van krijgen :X PC met controller? Speel dan op de Playstation 5 :o.
Maar dat is mijn mening en zal wel aan mij liggen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:47

Nielless

Born at a very young age.

G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Ik blijf hier persoonlijk jeuk van krijgen :X PC met controller? Speel dan op de Playstation 5 :o.
Controller is allang niet meer console gebonden hahah.
veel spellen zijn gewoon fijner te spelen op een controller

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nielless schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:05:
[...]

Controller is allang niet meer console gebonden hahah.
veel spellen zijn gewoon fijner te spelen op een controller
Haha ik kan er blijkbaar nog niet aan wennen dat het zo is O-)
Misschien een teken dat ik oud word :+

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 24-01-2023 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Niet online
[...]

Waarom zou je gebruik maken van een inferieur product (in termen van grafische capaciteiten en configuratie)? Een console is uiteindelijk ook gewoon een pc met gewoon een ander OS erop ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17

resolutie 3840x1600
cpu AMD Ryzen 7 5800X3D
mem 32gb
Ik zou te allen tijde voor de PS5 gaan (tenzij het een RTS betreft). Puur voor het gemak en lekker op de bank in de woonkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinez- schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:06:
[...]

Waarom zou je gebruik maken van een inferieur product (in termen van grafische capaciteiten en configuratie)? Een console is uiteindelijk ook gewoon een pc met gewoon een ander OS erop ;) .
Ja geen idee om eerlijk te zijn, krijg er bij het lezen gewoon een error bij terwijl het onnodig is. Want kan er gewoon niet aan wennen dat je voor PC gaming kiest en dan met een controller gaat zitten gamen, terwijl dit natuurlijk de vrije keus is van de persoon zelf. dus daarom dat ik ook zeg dat het wel aan mij zal liggen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Steven030 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:06:
[...]

Ik zou te allen tijde voor de PS5 gaan (tenzij het een RTS betreft). Puur voor het gemak en lekker op de bank in de woonkamer
Ieder is anders. Ik speel liever op de PC, heb ook een 48" Oled scherm wat mij meer Eye Candy geeft dan mijn gewone 65" tv.

Daarnaast, zit mijn gamingchair 10 x beter dan de bank :P plus geen gezeur met vrouwtje lief dat ik de hele tijd de tv in beslag heb.

In mijn geval heb ik ook geen keuze en moet ik wel op de PC, immers speelt zij op de Xbox series x op de TV het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Ja geen idee om eerlijk te zijn, krijg er bij het lezen gewoon een error bij terwijl het onnodig is. Want kan er gewoon niet aan wennen dat je voor PC gaming kiest en dan met een controller gaat zitten gamen, terwijl dit natuurlijk de vrije keus is van de persoon zelf. dus daarom dat ik ook zeg dat het wel aan mij zal liggen :D
Zal vast te maken hebben met de associatie dat een controller bij een console hoort. Je doet jezelf alleen zo tekort... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:08:
[...]

Ieder is anders. Ik speel liever op de PC, heb ook een 48" Oled scherm wat mij meer Eye Candy geeft dan mijn gewone 65" tv.

Daarnaast, zit mijn gamingchair 10 x beter dan de bank :P plus geen gezeur met vrouwtje lief dat ik de hele tijd de tv in beslag heb.

In mijn geval heb ik ook geen keuze en moet ik wel op de PC, immers speelt zijn op de Xbox series x op de TV het spel.
Klopt helemaal, ik zou het juist weer niet kunnen verkopen aan mijn vrouw (en kind) als ik een teruggetrokken bestaan in een mancave zou gaan leiden. Het beeld en besturing van mijn pc op zolder naar de woonkamer krijgen zou enorm veel gedoe zijn. Ik ben ook juist weer prima tevreden met de 65” oled en Atmos geluidssysteem. En ik vind het gewoon heerlijk als alles perfect werkt, zonder dat ik aan teveel instellingen hoef te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Laat spel maar komen.
De vrouw kan niet wachten op deze game.
Pre-order op de PS5 :)
Dit spel was de reden dat ik 2 jaar terug de PS5 mocht kopen O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Starscreamer op 24-01-2023 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:52:
[...]

Wacht eens.. als relatief nieuwe Xbox gebruiker moet ik daar toch maar eens in duiken, dat scheelt behoorlijk geld zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:05
Ok, de keuze is dus eigenlijk meer een persoonlijke (dank allemaal).

PC - grafisch mooier (indien via controller + gemak)
PS5 - gemak en klein beetje minder mooi :)

Affijn, ik weet het nog steeds niet hahaha. Gelukkig nog 2 weken de tijd om erover na te denken :P.
Al nijg ik stiekem toch naar de PC, moet dat beestje maar eens aan het werk zetten.
Blijft gewoon een luxeprobleem natuurlijk dat die keuze er überhaupt is :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ht87 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Wacht eens.. als relatief nieuwe Xbox gebruiker moet ik daar toch maar eens in duiken, dat scheelt behoorlijk geld zeg!
VPN op Turkije en je kan games voor een schijntje kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
Heb nog meer zin in deze game nu ik weet dat het aanpasbaar is voor mensen met beperkingen, maar vooral voor mij van toepassing dat het aanpasbaar is voor visueel beperking . Hierdoor kan ik ook ultiem gaan genieten van de game en worden mijn gamesessies niet belemmerd door mijn beperking. Hierbij de link voor mensen die misschien behoefte hebben om te lezen over de mogelijke aanpassingen, mochten zij deze eventueel nodig hebben: www.pockettactics.com/hogwarts-legacy/accessibility

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Starscreamer schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:22:
[...]

VPN op Turkije en je kan games voor een schijntje kopen ;)
Ik doe alles zonder VPN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Diversity schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:18:
Ok, de keuze is dus eigenlijk meer een persoonlijke (dank allemaal).

PC - grafisch mooier (indien via controller + gemak)
PS5 - gemak en klein beetje minder mooi :)

Affijn, ik weet het nog steeds niet hahaha. Gelukkig nog 2 weken de tijd om erover na te denken :P.
Al nijg ik stiekem toch naar de PC, moet dat beestje maar eens aan het werk zetten.
Blijft gewoon een luxeprobleem natuurlijk dat die keuze er überhaupt is :).
Nog een voordeel: Koop een key in plaats van het spel. 53 euro tov kosten voor console.
Je krijgt een digitale key in plaats van een fysieke disc (waar krassen op kan komen)

Plus als je later ooit je pc upgrade, via steam kun je altijd je spel snel downloaden en installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinez- schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:13:
[...]

Zal vast te maken hebben met de associatie dat een controller bij een console hoort. Je doet jezelf alleen zo tekort... :P
Haha ja dat zal het vast en zeker zijn, maar ik doe mijzelf zeker niet te kort want speel toch alleen maar op de Xbox :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:14

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

Het ligt voor mij compleet aan het soort spel. Is het een shooter, of een spel waarbij gericht werken erg belangrijk is? M & KB is het antwoord. Is het een adventuregame, hack and slash etc, dan vind ik meestal een controller veel fijner werken.
Voor HL weet ik het nog niet wat ik ga doen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
[...]

Ik speel alleen maar met controller. Ene keer via de shield en de andere keer via de pc. Hoef ik tenminste niet weer te wennen aan muis/keyboard etc. (en de kans op muisarm is dan ook een stuk lager)

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 24-01-2023 11:31 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Steven030 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:06:
[...]

PC op de TV in de woonkamer en je kan nog steeds lekker op de bank.
Dikke couchmaster er bij en set for life ! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8glVkML0ZkpQfQN7d3Ci64K8wE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sLnuYCkehHsh4dKRqfgXYrxc.png?f=fotoalbum_large

Heb zelf ook een Xbox360 controller nog bij mijn pc liggen though. voor Games als Hogwarts Legacy speelt dat wel heel fijn waarschijnlijk. Merk alleen dat ik meestal alsnog gewoon met KBAM speel als de controls niet ontiechelijk klote zijn. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 24-01-2023 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Morgen vanaf 17u gaan we previews zien iig mannen, wie gaat er kijken? Ik denk ik wel maar ben wel beetje bang voor spoilers.. haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Donnie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:48:
Morgen vanaf 17u gaan we previews zien iig mannen, wie gaat er kijken? Ik denk ik wel maar ben wel beetje bang voor spoilers.. haha
Ga mij niet kunnen inhouden denk ik. Gelijk een klein kind in een snoep winkel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Haha precies dat kerel #me2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
Ondanks dat ik bang ben voor spoilers, ga ik hem wel kijken. Tot nu toe hebben ze de trailers en showcases behoorlijk spoiler vrij kunnen houden, wat betreft het verhaal. Hoop dat het zo blijft met de preview maar denk dat we wel meer gaan zien van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:58:
[...]

PC op de TV in de woonkamer en je kan nog steeds lekker op de bank.
Dikke couchmaster er bij en set for life ! :P

[Afbeelding]

Heb zelf ook een Xbox360 controller nog bij mijn pc liggen though. voor Games als Hogwarts Legacy speelt dat wel heel fijn waarschijnlijk. Merk alleen dat ik meestal alsnog gewoon met KBAM speel als de controls niet ontiechelijk klote zijn. 8)7
dat gaat dan wel weer heel ver! Heb zelf gewoon een HDMI kabel van 20 meter van mijn PC naar de tv. Daarnaast een usb kabel met een bluetooth adapter. (i.c.m. een xbox controller)

Kan straks gebruik maken van de pracht en praal van de ruwe kracht van de PC, in combinatie met het heerlijk hangen op de bank en genieten van de OLED kwaliteit.

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ga ze bewust skippen :) niks meer kijken nu tot het 7 februari is! lekker zelf aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Niet online
osseh schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:35:
[...]

dat gaat dan wel weer heel ver! Heb zelf gewoon een HDMI kabel van 20 meter van mijn PC naar de tv. Daarnaast een usb kabel met een bluetooth adapter. (i.c.m. een xbox controller)

Kan straks gebruik maken van de pracht en praal van de ruwe kracht van de PC, in combinatie met het heerlijk hangen op de bank en genieten van de OLED kwaliteit.
Ga je dan niet signaal verliezen over zo'n afstand? Ik dacht dat HDMI maar een kabellengte van max 12m ondersteunde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Martinez- schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:25:
[...]

Ga je dan niet signaal verliezen over zo'n afstand? Ik dacht dat HDMI maar een kabellengte van max 12m ondersteunde?
Het ligt denk ik vooral aan het apparaat wat de HDMI out heeft, ik had met mijn oude pc een hdmi van 10 meter en had daar een hdmi signaal versterker voor nodig om 4K/60Hz+HDR te krijgen, 1080p werkte wel zonder signaal versterking.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 24-01-2023 22:17 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:49

Audione0

Strijdt der titanen

Of via een Nvidia shield en dan je game streamen vanaf de pc in kantoor en bankhangend via een oled + alle eye candy wat mogelijk is binnen het werkbaar gebied van je game pc. Heb je alles van beide werelden👍

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
Martinez- schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:25:
[...]

Bij mij werkt het, gewoon op 4k. Maar het is dan ook wel een flink dikke kabel om die stabiliteit te garanderen. Veel langer dan 20 meter kon ik ook niet betaalbaar vinden, dus dit zal wel de limiet zijn.

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond toen ik de Xbox aanzette om de pre load te installeren, bleek dat mijn Xbox hem in slaapstand al had geïnstalleerd :D. Blijft handig van Xbox dat de console dit allemaal kan doen in slaapstand _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is hier mss al eens gepasseerd. Maar rond welk uur mogen we nieuws verwachten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vanaf 16u vanmiddag :-)

En check deze gameplay mannen, het is de oude footage maar dit keer met alleen maar game audio en in 4k!

YouTube: 15 Minutes of Hogwarts Legacy Gameplay in Unreal Engine 4K (2023)

Echt super gaaf om de ingame muziek te horen en de natuur geluiden etc, sound design is super goed!

[ Voor 16% gewijzigd door Donnie op 25-01-2023 08:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:36
Zojuist toch de pre-order geplaatst voor de deluxe edition.
Toch erg benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

2 kleine snippets van een franse streamer die zn nda verprutst: (geen spoilers)

https://clips.twitch.tv/S...ckSSSsss-xxsO0gjiJi0ilrM_
https://clips.twitch.tv/R...largNaut-YJ80JlBt7VuMBOM0

[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 25-01-2023 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GERMEY
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:14
Zou er op tweakers ook een preview komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GERMEY schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:32:
Ik weet van een redacteur dat hij er erg naar uitkijkt :9 :
Tweakjur op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Heel veel! Het is dat Jedi Survivor ook bijna uitkomt (maart), anders was Hogwarts Legacy de game waar ik op dit moment het meest naar uitkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zoals ik ze gezien heb. Het is precies waarop ik gehoopt had. Het ziet er amazing uit en de combat uit.
Zoals ik een beetje kon zien aan de characters bewegingen en de omgeving, ben ik vrijwel zeker ervan overtuigd dat zowel de AI als de omgevingswereld en alle mechanismes die het spel heeft subliem gaat uitblinken.

Uiteraard, bugs kunnen nog voorkomen. Maar als we dat achterwegen laten, ben ik zekers overtuigd dat 1 ieder die dit spel gekocht heeft, zich alvast hun gordels kunnen vastmaken omdat we allemaal een magisch avontuur zullen aangaan in Hogwarts Legacy.

Ik ben er klaar voor en hoop jullie ook! :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:40

Tweakjur

Redacteur
GERMEY schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:32:
Geen preview meer. Maar ik verwacht wel dat we er ergens komende maand mee aan de slag kunnen en dan maken we uiteraard een review.

Edit: ik weet dat er wel previews gedaan zijn en dat die ergens vandaag online komen, maar daar zaten wij helaas niet bij.

[ Voor 19% gewijzigd door Tweakjur op 25-01-2023 14:16 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:45
Ben toch wel benieuwd hoe dit op 4k gaat draaien met alle graphics op max icm een 4090.
Hopelijk is de performance en optimalisatie oke.

[ Voor 22% gewijzigd door Robi op 25-01-2023 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Robi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:01:
Ben toch wel benieuwd hoe dit op 4k gaat draaien met alle graphics op max icm een 4090.
Er zit DLSS 3.0 ingebouwd, wil je alles op max spelen met alle toeters en bellen open in 4k, dan is er een reden waarom DLSS 3.0 erin zit om meer frames eruit te spugen. Denk op Native met alles open, de 4090 op z'n knieën wordt gebracht.

Denk dat HL ook wel een spel zal zijn waarbij DLSS 3.0 een must zal zijn, in ieder geval het buiten terrein.
Maar immers net als jij, ben ik zelf ook erg benieuwd met mijn 4090.

[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-01-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Robi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:01:
Probeer je nu lollig te doen of wil je graag met je medetweakers delen dat je een 4090 hebt?
Het is een GPU van 2000 EUR, sneller is er niet te krijgen, wat probeer je te bewerkstelligen met deze opmerking?

Als de game slecht draait dan ligt dat aan de game, niet jou hardware.
Xtr3me4me schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:10:
[...]
Denk op Native met alles open, de 4090 op z'n knieën wordt gebracht.
Op basis van wat? Grafisch is het niet bijzonder, een 3060 zal deze game al met gemak aan moeten kunnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Dhrax op 25-01-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
@Dhrax jaloers :+ Sommige mensen laten nu eenmaal graag weten dat ze een leuk nieuw speeltje hebben

[ Voor 68% gewijzigd door Webgnome op 25-01-2023 14:41 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Webgnome schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:41:
@Dhrax jaloers :+ Sommige mensen laten nu eenmaal graag weten dat ze een leuk nieuw speeltje hebben
Niet bepaald, wat moet ik op 1440p met een 4090, juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dhrax schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:37:
[...]

Probeer je nu lollig te doen of wil je graag met je medetweakers delen dat je een 4090 hebt?
Het is een GPU van 2000 EUR, sneller is er niet te krijgen, wat probeer je te bewerkstelligen met deze opmerking?

Als de game slecht draait dan ligt dat aan de game, niet jou hardware.

[...]

Op basis van wat? Grafisch is het niet bijzonder, een 3060 zal deze game al met gemak aan moeten kunnen.
Grafisch denk je niet bijzonder? Ik denk dat jij echt wel verder moet kijken dan naar hoe iets eruit ziet.
De omvang, de AI, Raytracing, denk je nou echt een 3060 het gaat redden?
De PC req. zijn er niet voor niets, als leidraad en vaak is het zelfs zo dat deze leidraad nog eronder zit van wat je echt nodig hebt.

3060, ja op 1080p have fun.

De game en hardware. Ik weet niet maar heb jij ooit met Unreal Engine 5.1 gespeeld (ik weet, niet gebaseerd op dit spel) dat zelfs een 4090 met moeite lucht kan happen in 4k om 60fps te behalen.

Probleem is met mensen, zodra ze een spel zien wat in omvang en in populariteit groot is en zeggen meteen vanuit de hoogste toren: Ja een 3060 kan makkelijk.
Dat op het moment het spel uit is en ze zien dat een 3060 max 1080p aan kan om enigszins 60fps te behalen, dat ze meteen klagen dat het spel slecht geport is en slecht geoptimaliseerd....uhu...

Daarnaast met je opmerking naar je medetweaker toe is compleet zinloos en slaat nergens op. Zijn vraag is gebaseerd op basis van de snelste GPU dit spel in 4k met alles open ook minimaal 60fps gaat halen.
Het klonk haast alsof je jaloers was op hem, dat hij een 4090 heeft.

Nu weer ontopic. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Xtr3me4me schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Grafisch denk je niet bijzonder? Ik denk dat jij echt wel verder moet kijken dan naar hoe iets eruit ziet.
De omvang, de AI, Raytracing, denk je nou echt een 3060 het gaat redden?
De PC req. zijn er niet voor niets, als leidraad en vaak is het zelfs zo dat deze leidraad nog eronder zit van wat je echt nodig hebt.

3060, ja op 1080p have fun.

De game en hardware. Ik weet niet maar heb jij ooit met Unreal Engine 5.1 gespeeld (ik weet, niet gebaseerd op dit spel) dat zelfs een 4090 met moeite lucht kan happen in 4k om 60fps te behalen.

Probleem is met mensen, zodra ze een spel zien wat in omvang en in populariteit groot is en zeggen meteen vanuit de hoogste toren: Ja een 3060 kan makkelijk.
Dat op het moment het spel uit is en ze zien dat een 3060 max 1080p aan kan om enigszins 60fps te behalen, dat ze meteen klagen dat het spel slecht geport is en slecht geoptimaliseerd....uhu...

Daarnaast met je opmerking naar je medetweaker toe is compleet zinloos en slaat nergens op. Zijn vraag is gebaseerd op basis van de snelste GPU dit spel in 4k met alles open ook minimaal 60fps gaat halen.
Het klonk haast alsof je jaloers was op hem, dat hij een 4090 heeft.

Nu weer ontopic. :P
Heb in m'n laptop een mobiele 3060 en ik sta zelf nog weleens versteld wat die laptop kan doen in 4k. FH5 draait prima weg op 4k, niet op ultra settings natuurlijk, maar wel met dlss en mid/high settings gewoon rond de 60fps. Aan de andere kant Assetto Corsa Competition draait als dikke stront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Check youtube, eerste previews zijn online mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Oh mu god wat ziet het er goed uit. Ben gewoon random youtubers aant zien.wateen mooie wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kalder schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:59:
[...]

Heb in m'n laptop een mobiele 3060 en ik sta zelf nog weleens versteld wat die laptop kan doen in 4k. FH5 draait prima weg op 4k, niet op ultra settings natuurlijk, maar wel met dlss en mid/high settings gewoon rond de 60fps
FH5 zeg je ook wat. Niet elke game is hetzelfde. Pak maar eens anders Cyberpunk 2077, draai je daar ook 60fps in 4k? ik betwijfel het ten zeerste, aangezien een 4090 in 4k met RT aan al moeite heeft om boven de 50fps te komen.

Niet iedere game engine is hetzelfde, HL zal immers net zo zijn als elk ander triple A game. DLSS 3.0 zit er niet voor niets in en dit heeft te maken met RT wat erin zit gebakken.

Of je RT wilt ja of nee, is eigen keuze uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
Oh my god wat ziet het er goed uit. Ben gewoon random youtubers aant zien.wat een mooie wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Xtr3me4me schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:04:
[...]

FH5 zeg je ook wat. Niet elke game is hetzelfde. Pak maar eens anders Cyberpunk 2077, draai je daar ook 60fps in 4k? ik betwijfel het ten zeerste, aangezien een 4090 in 4k met RT aan al moeite heeft om boven de 50fps te komen.

Niet iedere game engine is hetzelfde, HL zal immers net zo zijn als elk ander triple A game. DLSS 3.0 zit er niet voor niets in en dit heeft te maken met RT wat erin zit gebakken.

Of je RT wilt ja of nee, is eigen keuze uiteraard.
RT is natuurlijk niet vereist hè...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Yes er kan gezwommen worden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinez-
  • Niet online
Holy macaroni, ziet er goed uit.

Offtopic: maar wat een accent zeg, kan er niet naar luisteren :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik wil niks weten van de previews, please gebruik spoilertags zodat ik dit topic niet moet gaan vermijden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:19:
Ik wil niks weten van de previews, please gebruik spoilertags zodat ik dit topic niet moet gaan vermijden :o
Heb vijf min gekeken. De rest is voor release. Man wat een beelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Heb vijf min gekeken. De rest is voor release. Man wat een beelden.
Ben ergens wel heel benieuwd maar ik probeer mezelf in bedwang te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:28:
[...]

Je kan personage aanmaken, poppy sweeting quest en vliegen door de map zien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 16-09 12:45
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:28:
[...]

Dat ga ik nooit volhouden, dus ik bezwijk vandaag maar vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ziek hoor! Kan echt niet wachten. Vraag me wel af of zijn review niet een beetje based is. Denk dat het goed zit natuurlijk maar het is wel iemand die echt door WB is uitgenodigd en een HP fan to the bone.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2023 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Je kan gerust kijken het is wel heel vastgesteld waar ze wel en niet mochten komen en wat ze mochten laten zien etc, dus spoiler free wat ik tot nu toe heb gezien iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Donnie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:34:
Je kan gerust kijken het is wel heel vastgesteld waar ze wel en niet mochten komen en wat ze mochten laten zien etc, dus spoiler free wat ik tot nu toe heb gezien iig
Ja ik zag net bijv hoe die rondvliegt maar toen uit gezet omdat dat voor mij betreffende deze game nu al spoiler is zeg maar. Ik wil het gewoon zelf ervaren :D maar kan het niet weerstaan.

Wel grappig want hij zegt daar dus ook : I don't know anything about games. but this is probably the best game ever for HP fans.

Dus mijn reactie van "Based opinion" klopt wel haha. Totaal niet bekend met games though.

Ik wil een winterslaap tot 7 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:32

kaanmijo

Picobello B.V.

Warner Bros. Brazilië heeft een livestream lopen voor degene die geïnteresseerd zijn:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Hij klinkt als René van Meurs in het engels :+
Verder mega veel zin in deze game. Het zal zeker niet perfect zijn maar denk dat de ervaring wel mega wordt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hier gaan zoveel uren inzitten. Niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Laatst online: 29-08 09:57
Hoe gaan jullie hem spelen en op welk platform.

Ik twijfel nog tussen op een 34" ultrawide met alle toeters en bellen icm RTX 3080 of op de bank met PS5 op een oled 55 inch en surround sound (maar dan is de bank net iets verder weg van de tv dan me lief is)....

Moeilijk

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt jezelf aardig gaan verliezen met de wereld bewonderen zo te zien. Ik kijk ook nog maar even niet te veel haha!
Wel t zelfde gevoel als bij skyrim ooit: ik ga gewoon die wereld eens helemaal doorlopen en kijken wat gebeurt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Er zijn geen beelden van buiten het kasteel. Mochten niet verder vliegen van de developers lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Frez schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:47:

Ik twijfel nog tussen op een 34" ultrawide met alle toeters en bellen icm RTX 3080 of op de bank met PS5 op een oled 55 inch en surround sound (maar dan is de bank net iets verder weg van de tv dan me lief is)....

Moeilijk
Ik zelf op de PC met mijn 48" LG C2 Oled scherm die ik gebruik als gaming monitor/tv met alle toeters en bellen wagenwijd open uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Laatst online: 29-08 09:57
Xtr3me4me schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:50:
[...]

Ik zelf op de PC met mijn 48" LG C2 Oled scherm die ik gebruik als gaming monitor/tv met alle toeters en bellen wagenwijd open uiteraard.
Ga ik op 4k en raytracing niet redden in 60fps met een 3080 haha. Daarom ben ik naar 1440p overgestapt

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
De muziek is ook echt top. Amai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Frez schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:47:

Moeilijk
Met zulke games hou ik wel van het trophy hunten. Waarbij achievements op steam mij dan weer over het algemeen niks doen :P

Maar ga hem toch op PC spelen. Console raak ik gewoon bijna nooit meer aan nu ik weer een redelijke pc heb.

Ook nooit het probleem dan dat vrouw en/of kinderen de TV in gebruik hebben :P en ik gewoon kan spelen als ik wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Frez schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:52:
[...]

Ga ik op 4k en raytracing niet redden in 60fps met een 3080 haha. Daarom ben ik naar 1440p overgestapt
Op 1440p zal het spel ook prachtig eruit zien. Ik denk zelf op elke high end pc of next gen console als je daarop speelt, zal je niet teleurgesteld zijn.
3080 is nog steeds high end in mijn ogen en in 1440p zal je zekers vloeiend spelen en geen RT zal denk ik het spel niet minder leuk ervan worden.
Ach je kan het ook zo zien, wat men niet weet wat men niet deert als je aan het gamen bent toch? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-01-2023 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:21
Ik ben overtuigd door de previews dus dat gaat een aankoop worden.
Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions