@Ricmaniac dat is wel een spoiler. Blijkt de eindbaas te zijn in de game.
Er lekken nu steeds meer gameplay dingetjes uit.
https://youtube.com/@juniusgaming
hier staan b.v. 3 hele korte vids op dan kun je er zelf voor kiezen om te kijken. Ik heb het niet gedaan though
Just the messenger haha
Hij heeft inmiddels ook de map gepost
hier staan b.v. 3 hele korte vids op dan kun je er zelf voor kiezen om te kijken. Ik heb het niet gedaan though
Lijkt mij dat die snel verwijderd zullen worden dan toch?Ricmaniac schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:52:
hier staan b.v. 3 hele korte vids op dan kun je er zelf voor kiezen om te kijken. Ik heb het niet gedaan thoughJust the messenger haha
Best wat mensen die de game al hebben en geen reviewer oid zijn. Ik zou m toch niet zonder day one patch willen spelen eigenlijk.
Dat gezegd hebbende, zou je met die 72 uur eerder spelen ook de patch al hebben?
Ik wil het niet weten, maar ben zooo benieuwd naar de grote van de map!Ricmaniac schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:52:
hier staan b.v. 3 hele korte vids op dan kun je er zelf voor kiezen om te kijken. Ik heb het niet gedaan thoughJust the messenger haha
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NedGame heeft de Deluxe Edition nog voor 85 euro (Xbox Series).white00devil schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:58:
Ik probeer al weken een deluxe ps5 op bol.com te scoren maar helaas zonder succes. Nu zijn ze overal uitverkocht
Verwijderd
Ik heb dapper het filmpje gekeken. Alsnog nog kan ik niet in schatten of het groot of klein is. Vaak lijkt een map groot of klein maar als je er door heen loopt is het heel anders. Of de map nou groot of klein is laat ik niet los.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2023 14:06 ]
Exact. Heb ook alleen die van die map gekeken maar je weet idd niet hoe groot het is. Moet alleen zeggen dat ik hem nog verder vond gaan dan ik eerst dacht dat die zou gaan toen ik zat te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:05:
Ik heb dapper het filmpje gekeken. Alsnog nog kan ik niet in schatten of het groot of klein is. Vaak lijkt een map groot of klein maar als je er door heen loopt is het heel anders.
Maarja dat is natuurlijk ook persoonlijk op basis van je eigen ervaring en verwachting
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 02-02-2023 14:07 ]
Haha de video's zijn inderdaad nu verwijderd. heeft maar een 2 uur ofzo geduurt.Ht87 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:54:
[...]
Lijkt mij dat die snel verwijderd zullen worden dan toch?
Best wat mensen die de game al hebben en geen reviewer oid zijn. Ik zou m toch niet zonder day one patch willen spelen eigenlijk.
Dat gezegd hebbende, zou je met die 72 uur eerder spelen ook de patch al hebben?
De map video staat er nog wel.
Ik ben zo benieuwd maar ga niet kijken. Ik wacht wel totdat ik hem dinsdag in handen heb en hem na werk kan spelen en zelf kan ervaren.Ricmaniac schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:52:
Nog eventjes:Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:08:
Kortom we weten nog niks haha. Verdorie kom op met die reviews!
Hogwarts Legacy's review embargo lifts on Feb 6 at 4:00 AM PT/ 7:00AM ET/ 12PM GMT
Wel 4 dagen voor release. Over het algemeen is dat al een positief signaal.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
ja en Assassins creed, zelf geen fan van.
4 Dagen? Dag erna is de release van de Deluxe Editie alHulleman schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:23:
[...]
Nog eventjes:
Hogwarts Legacy's review embargo lifts on Feb 6 at 4:00 AM PT/ 7:00AM ET/ 12PM GMT
Wel 4 dagen voor release. Over het algemeen is dat al een positief signaal.
Ik had ze persoonlijk toch wel een paar dagen eerder verwacht..
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2023 14:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vind het wel goed dat ze het niet doen though.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:28:
[...]
4 Dagen? Dag erna is de release van de Deluxe Editie al.
Ik had ze persoonlijk toch wel een paar dagen eerder verwacht..
Officiele release is natuurlijk eigenlijk pas 10 feb he dus dan is het ook 4 dagen.
Ik heb het gisteren nog voor elkaar gekregen bij de mediamarktwhite00devil schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:58:
Ik probeer al weken een deluxe ps5 op bol.com te scoren maar helaas zonder succes. Nu zijn ze overal uitverkocht

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
Dat is ook het eerste wat mij te binnen schoot.Bjjorntjje schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:24:
[...]
ja en Assassins creed, zelf geen fan van.
Iemand is nu live de game (wel in het Duits) aan het streamen op Twitch, uiteraard niet klikken als je geen spoilers wil zien.
[spoiler]https://www.twitch.tv/sagittarius_r[/spoiler]
Is inmiddels offline (gehaald?)
[spoiler]https://www.twitch.tv/sagittarius_r[/spoiler]
Is inmiddels offline (gehaald?)
[ Voor 15% gewijzigd door Srvv93 op 02-02-2023 15:14 ]
Is offline en is niet aan het streamenSrvv93 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:52:
Iemand is nu live de game (wel in het Duits) aan het streamen op Twitch, uiteraard niet klikken als je geen spoilers wil zien.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zie het ja, zal wel offline gehaald zijn.Xtr3me4me schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:10:
[...]
Is offline en is niet aan het streamen
Heb alleen de map bekeken. De rest bewust vermeden. Alhoewel het toch kietelt om te kijken lol
Weten jullie al hoe jullie zouden beginnen?
1) Beginnen jullie eerst met exploren? Sightseeing en bewonderen met open kwijlende mond?
2) Beginnen meteen met de "Main Quest" en eerst dat helemaal doorlopen?
3) Beginnen met Sightseeing + Main Quest volgen op een rustig tempo.
4) Beginnen met 2 rocketlaunchers aan je benen en kijken of je een nieuw spel record kan vasthouden door erdoorheen te rossen als een wilde stier, zonder echt te genieten van de omgeving en meer spelen met oogkleppen op?
Ik ga voor Optie 3 met een extra dingetje. Ik wil proberen zo vroeg mogelijk in het spel de spells onder mijn riem krijgen. Behalve de avada kadavra, aangezien deze spel een aparte spell is die je van je main quest line houd en je moet evil dingen doen.
Dit wil ik doen nadat de main quest gedaan is.
Tevens net nieuw binnen gekregen, alleen voor diegene met PS5 (Belachelijk eigenlijk)
1) Beginnen jullie eerst met exploren? Sightseeing en bewonderen met open kwijlende mond?
2) Beginnen meteen met de "Main Quest" en eerst dat helemaal doorlopen?
3) Beginnen met Sightseeing + Main Quest volgen op een rustig tempo.
4) Beginnen met 2 rocketlaunchers aan je benen en kijken of je een nieuw spel record kan vasthouden door erdoorheen te rossen als een wilde stier, zonder echt te genieten van de omgeving en meer spelen met oogkleppen op?
Ik ga voor Optie 3 met een extra dingetje. Ik wil proberen zo vroeg mogelijk in het spel de spells onder mijn riem krijgen. Behalve de avada kadavra, aangezien deze spel een aparte spell is die je van je main quest line houd en je moet evil dingen doen.
Dit wil ik doen nadat de main quest gedaan is.
Tevens net nieuw binnen gekregen, alleen voor diegene met PS5 (Belachelijk eigenlijk)
:strip_exif()/f/image/3jhNQOoI4tbNEmc6ViGs1D11.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-02-2023 15:30 ]
Hier was ik al bang voor; ik ga dit topic even niet meer openen tot ik in iedergeval de game zelf volgend weekend gespeeld heb haha.
Dit is maar voor 1 ingame dag. Valt me mee. Ik ga ervan uit dat de gear chests gewoon op een vaste plek staan en dat als je ze wilt vinden, goed moet zoeken of gewoon ff internet aanslingert voor de mapXtr3me4me schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:28:
[Afbeelding]
Ja ik denk dat je heel snel al via google een volledige map kan krijgen waar je alles kan vinden qua chests etc...Vinnocchio schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:11:
[...]
Dit is maar voor 1 ingame dag. Valt me mee. Ik ga ervan uit dat de gear chests gewoon op een vaste plek staan en dat als je ze wilt vinden, goed moet zoeken of gewoon ff internet aanslingert voor de map
Dit was met RDR2 ook zo.
Het is een recept, dus neem aan dat je daarna iedere dag zelf zo'n potion kunt maken of iets dergelijks.Vinnocchio schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:11:
[...]
Dit is maar voor 1 ingame dag. Valt me mee. Ik ga ervan uit dat de gear chests gewoon op een vaste plek staan en dat als je ze wilt vinden, goed moet zoeken of gewoon ff internet aanslingert voor de map
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Wanneer je Hogwarts Legacy kan spelen op 7 februari (Digital Deluxe Edition).
Consoles: 00:00u
PC: 19:00u
The 72 Hour Early Access period for #HogwartsLegacy on console will begin on February 7th, 2023 at midnight in your region. pic.twitter.com/EHBIjnfbNq
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 2 februari 2023
Globally for PC players of #HogwartsLegacy the 72 Hour Early Access period will begin on February 7th at 10 AM PST/ 1PM EST. pic.twitter.com/3ESG7WNGX9
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 2 februari 2023
[ Voor 28% gewijzigd door RobinNL op 02-02-2023 19:03 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Met een Nieuw-Zeeland VPN al 8 uur eerder...?
Zo, dat is nog best de moeite waard! Op mijn factuur van Microsoft staat idd wel 6 februari als beschikbare datum…Astratuner schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:49:
Met een Nieuw-Zeeland VPN al 8 uur eerder...?
kwam deze op de instagram van HL tegen: :strip_exif()/f/image/DTWrOB5bWglZFmKybyIovslL.jpg?f=fotoalbum_large)
Een simpele: 0:00 lokale tijd is dan duidelijker toch? Zoals hierboven in een eerdere post ook al werd gezegd haha
:strip_exif()/f/image/DTWrOB5bWglZFmKybyIovslL.jpg?f=fotoalbum_large)
Een simpele: 0:00 lokale tijd is dan duidelijker toch? Zoals hierboven in een eerdere post ook al werd gezegd haha
[ Voor 12% gewijzigd door Ht87 op 02-02-2023 19:24 ]
Mijn licentie is uit Brazilië, denk dat ik hem pas in de ochtend kan spelen vanwege de tijdzoneHt87 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:22:
kwam deze op de instagram van HL tegen: [Afbeelding]
[ Voor 199% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2023 19:25 ]
Dan heeft pc bijna een hele dag om niet te spelen op de 7e, daar gaat hun 72 uur eerder spelenRobinNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:06:
Wanneer je Hogwarts Legacy kan spelen op 7 februari (Digital Deluxe Edition).
[Twitter]
[Twitter]
Voor mij is het gelukkig niet heel erg. Ik ben zelf rond 17:00u klaar met werk, dan nog naar huis reizen en eten. Dan is het al snel 19:00uG_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:26:
[...]
Dan heeft pc bijna een hele dag om niet te spelen op de 7e, daar gaat hun 72 uur eerder spelen
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
PC heeft geen preload toch? Kan die mooi overdag alvast gaan downloaden. Heb je ook geen last van overbelaste Steam-servers.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je kunt hem pas downloaden vanaf 19.00uThe_Worst schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:33:
PC heeft geen preload toch? Kan die mooi overdag alvast gaan downloaden. Heb je ook geen last van overbelaste Steam-servers.
Meen je? Dan heeft pc gewoon bijna 20 uur minder om te spelen of ik begrijp het verkeerdSir_Lion schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:33:
[...]
Je kunt hem pas downloaden vanaf 19.00u
Neen. Je hebt het goed.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:38:
[...]
Meen je? Dan heeft pc gewoon bijna 20 uur minder om te spelen of ik begrijp het verkeerd
De PS5 (en consoles) worden zowiezo in het voordeel getrokken, zie ook additionele esclusives. Als de port dan ook nog eens slecht is dan baal je al helemaal!
Ja PS5 is wel de koploper momenteel, daarna Xbox en dan pc.. want op PS5 heb je die exclusieve potion en kan je op 06-02-2023 00:00 spelen, Xbox hetzelfde maar die van de pc is wel echt dramatisch dus ik wil de pc gamers wel sterkte wensen met wachten! Hoop niet dat er mensen een dag vrij voor hadden gevraagd ..Xqlus1ve schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:45:
De PS5 (en consoles) worden zowiezo in het voordeel getrokken, zie ook additionele esclusives. Als de port dan ook nog eens slecht is dan baal je al helemaal!
Ps5 heeft ook de exclusieve content direct beschikbaar, de rest pas over een jaar. Rare constructie allemaal.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:49:
[...]
Ja PS5 is wel de koploper momenteel, daarna Xbox en dan pc.. want op PS5 heb je die exclusieve potion en kan je op 06-02-2023 00:00 spelen, Xbox hetzelfde maar die van de pc is wel echt dramatisch dus ik wil de pc gamers wel sterkte wensen met wachten! Hoop niet dat er mensen een dag vrij voor hadden gevraagd ..
G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:38:
[...]
Meen je? Dan heeft pc gewoon bijna 20 uur minder om te spelen of ik begrijp het verkeerd
Weer een reden om te stoppen met pre-orderen..
[ Voor 35% gewijzigd door Audione0 op 02-02-2023 19:57 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
De extra content op PlayStation:
- Exclusive “Haunted Hogsmeade Shop” quest
- Additional Dungeon
- Shopkeepers Cosmetic Set
- In-game Hogsmeade Shop
- Felix Felicis Potion Recipe (PlayStation pre-order exclusive)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2023 20:13 ]
Lijkt me niet. De base editie zal dan ook wel om 19:00u zijn, dus dan heb je alsnog 72 eerder toegang. Alleen maar later dan console, maar wel dezelfde uren voordeel.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:38:
[...]
Oh, minus 'n uurtje inderdaad omdat wij niet mogen pre-loaden..
Ik snap alleen niet waarom er geen pre-load is, dit is toch voor steam ook een voordeel zou je zeggen?
[ Voor 18% gewijzigd door Zalaroth op 02-02-2023 20:16 ]
Het kiezen van je toverstok.
spoiler:
https://www.reddit.com/r/...per_nice_lots_of_options/
Het ziet er echt nice uit dat je je toverstok helemaal kan samenstellen
Het ziet er echt nice uit dat je je toverstok helemaal kan samenstellen
Ben benieuwd wanneer sites als voidu hun keys gaan rondsturen. Ben altijd bang dat ik te laat ben bij dit soort sides...(en toch kopen he
)
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Heb al 2 Fantastic Beasts films gekenen vanavond de laatste, dan is de voorbereiding klaar.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die van mij ook, maar kijken ze niet gewoon naar de tijd/regio van de console?G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:22:
[...]
Mijn licentie is uit Brazilië, denk dat ik hem pas in de ochtend kan spelen vanwege de tijdzone.
Nee niet dat ik weet want bij Rdr2 en andere games kon ik ook pas in de ochtend voor werk aan spelen en niet om 00:00 Nederlandse tijd.. komt door de licentie die actief moet gaanNotSoSteady schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:49:
[...]
Die van mij ook, maar kijken ze niet gewoon naar de tijd/regio van de console?
Volgens mij maakt Microsoft geen onderscheid qua regio's, zoals Sony dat doet mijn zijn stores. In het verleden kon ik ook de tijdzone aanpassen, waarna ik een in het buitenland aangeschafte game eerder kon spelen. Online zijn er ook verschillende tutorials te vinden die suggereren dat dit gewoon moet kunnen. Niet iedere game is overigens standaard speelbaar om 00:00. We gaan het zien.G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:57:
[...]
Nee niet dat ik weet want bij Rdr2 en andere games kon ik ook pas in de ochtend voor werk aan spelen en niet om 00:00 Nederlandse tijd.. komt door de licentie die actief moet gaan
Ik heb het al jaren dat games bij mij uit Brazilië niet opstarten om 00:00, toen met Red Dead Redemption 2 ben ik zelfs tot 2 uur opgebleven zonder succes. Zover ik weet word de licentie pas vrijgegeven wanneer het 00:00 is in het land van aanschaf, hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt en dit veranderd is. Want zou wel super zijn om na jaren later spelen nu ook om 00:00 te kunnen beginnenNotSoSteady schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:18:
[...]
Volgens mij maakt Microsoft geen onderscheid qua regio's, zoals Sony dat doet mijn zijn stores. In het verleden kon ik ook de tijdzone aanpassen, waarna ik een in het buitenland aangeschafte game eerder kon spelen. Online zijn er ook verschillende tutorials te vinden die suggereren dat dit gewoon moet kunnen. Niet iedere game is overigens standaard speelbaar om 00:00. We gaan het zien.
Heb je de tijdzone wel aangepast?G_Dragon schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:27:
[...]
Ik heb het al jaren dat games bij mij uit Brazilië niet opstarten om 00:00, toen met Red Dead Redemption 2 ben ik zelfs tot 2 uur opgebleven zonder succes. Zover ik weet word de licentie pas vrijgegeven wanneer het 00:00 is in het land van aanschaf, hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt en dit veranderd is. Want zou wel super zijn om na jaren later spelen nu ook om 00:00 te kunnen beginnen
Op Xbox? Ja heb al bij meerdere games in het vervelend alles geprobeerd en gek genoeg tot op de dag van vandaag werkt alleen die NZ manier

Maar we gaan het gewoon proberen aankomende Maandag en wie weet
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2023 23:13 ]
Op Twitch zijn er al personen die het volledige spel spelen. Moet mij inhouden om niet te kijken. Ik kijk alvast uit naar dinsdag 😁
Ik vraag mij af hoe zij al kunnen spelen. Het spel wordt wereldwijd vanaf de 7e gelanceerd.Maditude schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 07:38:
Op Twitch zijn er al personen die het volledige spel spelen. Moet mij inhouden om niet te kijken. Ik kijk alvast uit naar dinsdag 😁
Bedoel 1. Hoe komen zij aan het spel? En 2. NDA out of the window?
Bannen kan je niet want het is single player dus mja.
oh my .. Wie heeft er vandaag nog meer zo'n brief binnengekregen?
Mooi op tijd ook, want er word op Maandag natuurlijk nooit post bezorgt dus dit is een slimme actie!
Mooi op tijd ook, want er word op Maandag natuurlijk nooit post bezorgt dus dit is een slimme actie!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xevr6nZXeFlJGxOW2w5tzQUh.png?f=user_large)
Nice, hoe heb je dat gehad? 😉G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:25:
oh my .. Wie heeft er vandaag nog meer zo'n brief binnengekregen?![]()
[Afbeelding]
Ze weten blijkbaar uit betrouwbare bronnen dat ik aankomende Dinsdag naar Hogwarts wil gaan
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-02-2023 08:38 ]
Nu komt het toch wel heel dichtbij eG_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:37:
[...]
Ze weten blijkbaar uit betrouwbare bronnen dat ik aankomende Dinsdag naar Hogwarts wil gaan
Jaaa pff spannend hoor, maar zonder brief kom je natuurlijk ook niet binnen heWolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:39:
[...]
Nu komt het toch wel heel dichtbij e
Ik geraak overal binnen hoor...G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:40:
[...]
Jaaa pff spannend hoor, maar zonder brief kom je natuurlijk ook niet binnen he
Gaaf, maar Beetje jammer dat ze niet even een klein detail hebben aangepast het schoolhoofd naar de schoolhoofd van de game.G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:25:
[Afbeelding]
Het zijn over het algemeen mensen die hun fysieke pre-order te vroeg hebben gekregen. Door foutjes van de leverancier of mensen die werken bij zo'n leverancier en hun eigen exemplaar vast hebben meegenomen. Zij hebben geen NDA, maar de streams die online komen zullen vast en zeker worden verwijderd.Xtr3me4me schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:09:
[...]
Ik vraag mij af hoe zij al kunnen spelen. Het spel wordt wereldwijd vanaf de 7e gelanceerd.
Bedoel 1. Hoe komen zij aan het spel? En 2. NDA out of the window?
Bannen kan je niet want het is single player dus mja.
You got me...G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:25:
[Afbeelding]
G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:37:
[...]
/f/image/x1MLZp0qymFs1BG6MZaNQSuQ.png?f=fotoalbum_large)
Via e-meeuw?Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:39:
@G_Dragon Toch wel via een Uil aangekomen hoop ik?
1September, das nog ff geduld hebben
Daarom heb ik de datums eruit gehaald
Overigens, Artwork book is ook verzonden door A-zon. Zal ergens volgende week binnen krijgen.
Heb een kort clipje gezien van de spinnen in de dark forest. Omg
Wolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:50:
Heb een kort clipje gezien van de spinnen in de dark forest. Omg

Ik denk dat ik voorlopig topics van Hogwarts Legacy ga negeren
. Oh gebruik die spoiler-tag zoveel mogelijk
[ Voor 30% gewijzigd door Metian op 03-02-2023 10:54 ]
Rupsen, Rapsen.
Dark forest is echt creepy en op hard de combat is echt moeilijk. Hen minuutje gezien meer niet
Als het goed is word er bij spoilers een spoiler-tag gebruikt zodat je gewoon kan blijven, want er moeten geen mensen wegblijven om spoilers!Metian schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:53:
Ik denk dat ik voorlopig topics van Hogwarts Legacy ga negeren. Oh gebruik die spoiler-tag zoveel mogelijk
Ik spoil niets hoor. Was al langer geweten dat er spinnen gingen aanwezig zijn 😉G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:55:
[...]
Als het goed is word er bij spoilers een spoiler-tag gebruikt zodat je gewoon kan blijven, want er moeten geen mensen wegblijven om spoilers!
Ik zeg ook niet dat je iets spoiledWolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:
[...]
Ik spoil niets hoor. Was al langer geweten dat er spinnen gingen aanwezig zijn 😉

Da weet ik. Was ook voor hem bedoeld 😉G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:57:
[...]
Ik zeg ook niet dat je iets spoiled, ik liet @Metian even weten dat spoilers niet zichtbaar zouden moeten zijn door die regel.
Maar wij gaan dus wel een zware tijd krijgen in dat bos begrijp ikWolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:58:
[...]
Da weet ik. Was ook voor hem bedoeld 😉
Heb het toevallig gezien op twitch zit ene te streamen dia al level 13 is en liep door de dark forest. Is daar niet voor lieverdjes kan ik zeggen en maar een minuutje gezien dan weg gekliktG_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:58:
[...]
Wij gaan dus wel een zware tijd krijgen in dat bos begrijp ik
Geen zorgen, was ook niet gericht op jou hoor. Meer een friendly reminder nu dat er steeds meer streams bij komen en beelden vrijkomenWolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:
[...]
Ik spoil niets hoor. Was al langer geweten dat er spinnen gingen aanwezig zijn 😉
Rupsen, Rapsen.
Mogleijk speel ik het spel nooit uit om die reden XD kom daar nooit voorbij hahaG_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:58:
[...]
Maar wij gaan dus wel een zware tijd krijgen in dat bos begrijp ik
Ze zagen er groot en harig uit lol 😉Ricmaniac schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:26:
[...]
Mogleijk speel ik het spel nooit uit om die reden XD kom daar nooit voorbij haha
Ik wil wel 's kijken, PM me een linkje aub ;-)Wolverine9000 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:54:
[...]
Ze zagen er groot en harig uit lol 😉
Voor mij ook niet te doen, iemand die weet hoe ver in het spel je dat bos in moet?Ricmaniac schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:26:
[...]
Mogleijk speel ik het spel nooit uit om die reden XD kom daar nooit voorbij haha
Niemand nog denk ik, ik blijf meelezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 03-02-2023 15:40 ]
Via een uil, hoe anders?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik kon hier wel even om lachen
Video is spoiler vrij, alles wat in de video te zien is, is al een tijd bekend.
Ik ben echt heel benieuwd naar dit spel.
Maar....
Mijn PC kan hem niet aan ( ben geen echte gamer, laatste pc update was voor Planet coaster 7 jaar terug en dat was maar krap aan met een Core I3-6100, 16GB Ram , GTX960)
Nu heb ik dan drie opties:
Maar....
Mijn PC kan hem niet aan ( ben geen echte gamer, laatste pc update was voor Planet coaster 7 jaar terug en dat was maar krap aan met een Core I3-6100, 16GB Ram , GTX960)
Nu heb ik dan drie opties:
- Of op de switch ( want die heb ik al 1, maar dat is een lite en ik verwacht dat een switch MUCH underpowered is, en te klein scherm voor dit spel. En dan heb ik het nog niet over de releasedatum die over enkele maanden is, en ik zou er niet van staan te kijken uiteindelijk zelfs gecanceld wordt of zoveel aan kwaliteit inboet.
- Of PC upgraden, maar met een beetje upgrade om weer (7
) jaar vooruit te kunnen moet ik toch minimaal 1000 investeren met de huidige prijzen. Voordeel is wel dat planet coaster een stuk beter zal draaien
en dan kan ik eindelijk ook eens Anno1800 gaan spelen
- Of een PS5 kopen, maar zoals gezegd ik game niet zoveel, de PS3 heb ik nog wel staan maar zelfs daarvan zitten nog games nieuw in de seal.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Tweedehands een ps4 of ps4 pro aanschaffen?harley schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:10:
Maar....
Nu heb ik dan drie opties:Keuezes.....
- Of op de switch ( want die heb ik al 1, maar dat is een lite en ik verwacht dat een switch MUCH underpowered is, en te klein scherm voor dit spel. En dan heb ik het nog niet over de releasedatum die over enkele maanden is, en ik zou er niet van staan te kijken uiteindelijk zelfs gecanceld wordt of zoveel aan kwaliteit inboet.
) jaar vooruit te kunnen moet ik toch minimaal 1000 investeren met de huidige prijzen. Voordeel is wel dat planet coaster een stuk beter zal draaien
- Of een PS5 kopen, maar zoals gezegd ik game niet zoveel, de PS3 heb ik nog wel staan maar zelfs daarvan zitten nog games nieuw in de seal.
Eigen keus natuurlijk, maar het voordeel van een PS5 is dat je die eventueel volgend jaar weer meet niet al te veel verlies de deur uit kunt doen. Toen ik m'n PS5 kocht heb ik m'n PS4 verkocht, en uiteindelijk had ik voor iets van 150 euro 4 jaar gespeeld. Voordeel van je pc upgraden is dat je daar blijkbaar een aantal andere games op speelt of wilt spelen en dat die dan ook beter draaien. De Switch versie zou ik sowieso niet doen als je die kunt vermijden, ik denk dat die niet genoeg recht gaat doen aan de game (wat extra zonde is als het een van de weinige games is die je speelt).harley schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:10:
Maar....
Maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de afweging maken
@harley Een series s is ook nog een goede optie, qua investering een stuk lager en toch klaar voor deze generatie. Misschien iets mindere rekenkracht, Maar ik heb daar vooralsnog geen last van.
Met een beetje geluk heb je een goed setje DDR4 en kan je een 2e hands upgrade mobo/cpu vinden voor €200/300 (ryzen 3600/5600 of i5 10400 achtig iets). Een tweedehands 3070 kan je voor €350/400 vinden. Dat kost je dus ongeveer net zoveel als een ps5 enkel met de mogelijkheid meer goedkopere games te spelen en je huidige games op betere settings...harley schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:10:
Maar....
Zelf zit ik met smart te wachten, dit is de eerste game in jaren waar ik op zit te wachten...
Iets als ShadowPC zou een optie zijn als het alleen maar hiervoor is.harley schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:10:
Maar....
Italiaanse twitch stream.. voor zolang het duurt. Als je geen Italiaans verstaat krijg je geen verhaal spoilers mee
[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 03-02-2023 23:39 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
DownChaoss schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:38:
Italiaanse twitch stream.. voor zolang het duurt. Als je geen Italiaans verstaat krijg je geen verhaal spoilers mee
https://www.reddit.com/r/...class_of_hogwarts_legacy/
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions