• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:41:
[...]

well shit, waarom vraag je dat nou :+ Ik dacht van wel maar ging toch even controlleren en nee, hij past niet. Althans, je krijgt hem er wel op maar hij klikt niet echt lekker vast. Als je geen oude controller hebt liggen zou ik dus voor een andere gaan.. |:(
Ah dat verklaart ook waarom ze hem niet meer op de xbox site verkopen. :+

Playstation 5

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Mijn huisgenoot heeft destijds gebruik gemaakt van de 1,- ultimate deal. Onwetend van de XBL gold hack maar foutje bedankt.

Nu ben ik verhuisd maar wil ik m'n live account graag houden.. er zit behoorlijk wat in game progressie in + aankopen etc. Nu verloopt hij 2 januari 2021, wat denken jullie, gokje wagen dat de actie dan nog steeds loopt? :X

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
ariekanari schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:03:
Bij mij is de conversie van 12 maanden EA Play correct toegevoegd aan mijn Game Pass Ultimate abonnement. De einddatum is 4 nu vier maanden later (conversie 3:1).
Bedankt allemaal. Heb net gechat met Xbox Support en blijkbaar is het niet bij iedereen goed gegaan en zijn ze het aan het uitzoeken. Heeft verder geen haast voor mij gezien huidige 12-2022 afloopt maar wil niet dat die 8 maanden in mijn geval verloren gaan.

• sohus
Graft schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:49:
Mijn huisgenoot heeft destijds gebruik gemaakt van de 1,- ultimate deal. Onwetend van de XBL gold hack maar foutje bedankt.

Nu ben ik verhuisd maar wil ik m'n live account graag houden.. er zit behoorlijk wat in game progressie in + aankopen etc. Nu verloopt hij 2 januari 2021, wat denken jullie, gokje wagen dat de actie dan nog steeds loopt? :X
Dat werkt niet meer.

Maar je kan genoeg deals vinden voor GPU. Op key sites kan je het voor ongeveer 7 euro per maand krijgen (de Europese GPU) en wellicht nog goedkoper als je Turkijke of Brazilie route doet. Dat is uiteraard geen 100 euro voor 3 jaar maar nog altijd 50% goekdoper dan 14,99 per maand.

Voor zoiets ga je toch geen account wegdoen? Kan je over 3 jaar weer hetzelfde gaat doen.

Voor 15 euro per maand zou ik nog niet eens klagen over waarde van Game Pass Ultimate.

• rutger_010
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-09 15:08
Sorry om zo laat nog te reageren hierop, maar:

Heb 36 maanden gold in Brazilië geactiveerd. Probeer nu voor 1 euro in Nederland naar Ultimate te gaan. Dan krijg ik de melding:
Uw Microsoft Store-regio wijzigen
De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.
Uw Microsoft Store-regio wijzigen De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.

PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch
9XDt4e9BUOWYyoX6ewEQ1z.11
2020/11/12 - 10:09:01 UTC
Ik heb ook geprobeerd om via Brazilië dit te doen maar geen succes. Heb ik beide landen met medewerkers gesproken (heb laatst een Portugese cursus gedaan :) maar ze kunnen me niet helpen.

Ik heb ook tokens voor 1 maand Ultimate Global en Brazilië geprobeerd maar dat hielp ook niet.

Heeft iemand anders vergelijkbare problemen? En nog andere ideeën?

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

rutger_010 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:11:

Heb 36 maanden gold in Brazilië geactiveerd. Probeer nu voor 1 euro in Nederland naar Ultimate te gaan. Dan krijg ik de melding:

[...]

Ik heb ook geprobeerd om via Brazilië dit te doen maar geen succes. Heb ik beide landen met medewerkers gesproken (heb laatst een Portugese cursus gedaan :) maar ze kunnen me niet helpen.

Ik heb ook tokens voor 1 maand Ultimate Global en Brazilië geprobeerd maar dat hielp ook niet.

Misschien hebben ze eindelijk het misbruik gestopt?

Lijkt erop dat ze het op valuta afkeuren. Misschien toch wat Reaal's inkopen?
sohus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:05:
[...]

Dat werkt niet meer.

Maar je kan genoeg deals vinden voor GPU. Op key sites kan je het voor ongeveer 7 euro per maand krijgen (de Europese GPU) en wellicht nog goedkoper als je Turkijke of Brazilie route doet. Dat is uiteraard geen 100 euro voor 3 jaar maar nog altijd 50% goekdoper dan 14,99 per maand.

Voor zoiets ga je toch geen account wegdoen? Kan je over 3 jaar weer hetzelfde gaat doen.

Voor 15 euro per maand zou ik nog niet eens klagen over waarde van Game Pass Ultimate.
Waar baseer je dat op? Volgens de faq van Microsoft werkt het nog steeds.
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass
Wat gebeurt er met mijn Xbox Live Gold- of Xbox Game Pass-lidmaatschap als ik upgrade naar Xbox Game Pass Ultimate?

Als je Xbox Game Pass Ultimate aanschaft, wordt je bestaande Xbox Live Gold- of Xbox Game Pass-lidmaatschap automatisch opgewaardeerd naar Xbox Game Pass Ultimate.

Gamertag: FinrazielNL

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Finraziel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:50:
[...]

Waar baseer je dat op? Volgens de faq van Microsoft werkt het nog steeds.

[...]
Thanks! Maar dan dus voor éénmalig 12,99,- ipv de orginele 1,- deal als ik dit topic er op na sla.

Dan ga ik drie 12 maanden XBL keys aanschaffen en duimen dat ik ze in het nieuwe jaar nog 1:1 kan converteren. :)
Graft schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:08:
[...]

Thanks! Maar dan dus voor éénmalig 12,99,- ipv de orginele 1,- deal als ik dit topic er op na sla.

Dan ga ik drie 12 maanden XBL keys aanschaffen en duimen dat ik ze in het nieuwe jaar nog 1:1 kan converteren. :)
Klopt is dan 12,99 inderdaad, heb ik zelf van de zomer ook gedaan. Let op dat je automatisch verlengen uit zet als je de codes invoert anders krijg je een gratis maand en kom je niet uit op 36 maanden waardoor je de laatste code niet in kan voeren.

• rutger_010
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-09 15:08
tuinïnen schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:42:
[...]

Misschien hebben ze eindelijk het misbruik gestopt?

Lijkt erop dat ze het op valuta afkeuren. Misschien toch wat Reaal's inkopen?
Ik denk dat het adres van paypal of de creditcard inderdaad wordt meegenomen. Maar het vreemde is dat Ultimate tokens ook niet werken terwijl je daar geen kaart voor nodig hebt.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
Als je zeker wil zijn van je stuk, dan annuleer je je lopende GPU via de klantendienst van Microsoft vroegtijdig. Vervolgens 3 jaar gold en 1:1 omzetten. Werkt nu nog. Chat best altijd via USA klantendienst, die gasten werken top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 20:01
Spacewide schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:30:
Als je zeker wil zijn van je stuk, dan annuleer je je lopende GPU via de klantendienst van Microsoft vroegtijdig. Vervolgens 3 jaar gold en 1:1 omzetten. Werkt nu nog. Chat best altijd via USA klantendienst, die gasten werken top.
Ik heb al eens mijn Gold omgezet naar GPU en die is inmiddels al even afgelopen en ik betaal nu de gewone prijs.

Begrijp ik nou goed dat ik GPU kan cancellen, opnieuw gold kan nemen en weer om kan zetten naar GPU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wouterkaas schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:13:
[...]
Ik heb al eens mijn Gold omgezet naar GPU en die is inmiddels al even afgelopen en ik betaal nu de gewone prijs.

Begrijp ik nou goed dat ik GPU kan cancellen, opnieuw gold kan nemen en weer om kan zetten naar GPU?
Ja. Je moet wel wachten tot het echt afgelopen is. Als je nu annuleert dan zal je abonnement nog doorlopen tot de volgende keer dat je zou moeten betalen. Daarna kun je pas weer je gold keys invoeren. Doe je het er voor dan wordt het met een conversie factor omgezet naar gamepass ultimate (ik geloof 4 maanden ultimate voor 1 jaar gold).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Wouterkaas schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:13:
[...]

Yupz mijn vorige twee jaar waren zo goed als om. Nu heb ik er weer drie jaar bij voor 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Hi allen, ik ga de overstap maken van de Ps4 naar de Xbox series X, hierbij wil ik zeker gebruik maken van de game pass. Nu heb ik een xbox account van de 360 serie nog, hierop heb ik alleen wel de gratis maand xbox pass gebruikt.

Is het nog mogelijk om dan met korting de xbox pass aan te schaffen of moet ik dan een nieuw xbox account maken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0dsk0ll schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:33:
Hi allen, ik ga de overstap maken van de Ps4 naar de Xbox series X, hierbij wil ik zeker gebruik maken van de game pass. Nu heb ik een xbox account van de 360 serie nog, hierop heb ik alleen wel de gratis maand xbox pass gebruikt.

Is het nog mogelijk om dan met korting de xbox pass aan te schaffen of moet ik dan een nieuw xbox account maken?
Je kunt gewoon je oude account blijven gebruiken maar op het moment dat je dan je gestapelde gold om gaat zetten betaal je 12,99 ipv 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0dsk0ll schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:33:

Zolang er geen Gamepass actief is zou de truc moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prabath
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb een maand geleden gold aangeschaft (via buitenlandse site, vpn etc alles gevolgd zoals aangegeven). Echter blijf ik nu bij een upgrade naar ultimate de melding krijgen over regios. Ik kan tot nu toe nergens vinden wat ik nu moet aanpassen. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing? Moet ik dan toch regio op brazilie zetten? (Heb deze stappen gebruikt https://nl.pepper.com/aan...ia-vpn-op-brazilie-131476 )
Het lijkt dat ik dan verder kom, maar moet een braziliaans adres invoeren. Tips zijn welkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFK_41gnUSuix31CZcJU7qQW_zM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oahtof9busBYPVXKx2FiRgG4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Sta ik hier alleen in als ik die hele Brazilië truc hier niet op het forum vind passen?

Zie het toch als misleiding/fraude door het verstrekken van valse informatie en gaat hier natuurlijk in tegen de ToS van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prabath
rutger_010 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:11:

[...]

Ik heb hetzelfde probleem, heb jij al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:06
tuinïnen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:59:
Sta ik hier alleen in als ik die hele Brazilië truc hier niet op het forum vind passen?

Zie het toch als misleiding/fraude door het verstrekken van valse informatie en gaat hier natuurlijk in tegen de ToS van Microsoft.
Is het tegen de ToS van Microsoft? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Dat het ongewenst is zou kunnen (aanname) maar staat er ook ergens omschreven dat het niet mag? Hetzelfde geldt voor het kopen van spellen in andere regios. Die zijn (bewust) regio vrij, dus dan mag het, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Torgo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:00:
[...]

Is het tegen de ToS van Microsoft? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Dat het ongewenst is zou kunnen (aanname) maar staat er ook ergens omschreven dat het niet mag? Hetzelfde geldt voor het kopen van spellen in andere regios. Die zijn (bewust) regio vrij, dus dan mag het, neem ik aan?
Lijkt mij ook. Als ik van vakantie een spel mee neem mag dat toch ook gewoon?

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

[...]

Zodra je je IP/locatie gaat wijzigen via VPN en een Braziliaans adres gaat opgeven geef je daarbij gewoon valse informatie. Doelbewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
[...]

Om te beginnen betaal je geen BTW wat volgens mij strafbaar is. Deze waarschuwing staat op elke key site. Het zijn meestal kleine bedragen maar stellen dat het allemaal zuiver is lijkt me niet helemaal fair.

[ Voor 8% gewijzigd door sohus op 13-11-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Prabath schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:48:
Ik heb een maand geleden gold aangeschaft (via buitenlandse site, vpn etc alles gevolgd zoals aangegeven). Echter blijf ik nu bij een upgrade naar ultimate de melding krijgen over regios. Ik kan tot nu toe nergens vinden wat ik nu moet aanpassen. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing? Moet ik dan toch regio op brazilie zetten? (Heb deze stappen gebruikt https://nl.pepper.com/aan...ia-vpn-op-brazilie-131476 )
Het lijkt dat ik dan verder kom, maar moet een braziliaans adres invoeren. Tips zijn welkom.

[Afbeelding]
Voor inwisselen codes moet je altijd de regio hetzelfde hebben staan als van de key/kaart. Beste werkt dit via Microsoft store en dan een VPN gebruiken. Het is een Windows 10 setting. Ik geloof ook dat als je veel wisselt er een cooldown periode van 3 dagen van toepassing kan zijn maar pin me er niet op vast. Heb deze error codes ook weleens maar meestal werkt het uiteindelijk wel als je maar genoeg probeert. Voorheen gebruikte ik altijd de mobile apps maar die hebben geen "redeem code" optie meer na redesign geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
d.bakker84 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:11:
[...]

Lijkt mij ook. Als ik van vakantie een spel mee neem mag dat toch ook gewoon?
Ja maar als het boven een bepaalde waarde gaat moet je het aangeven.

Uiteraard loopt iedereen die het doet een risico. Als Microsoft er wel een probleem in ziet krijg je account ban en dan ben je al je digitale content permanent kwijt.

Het grootste risico wat je loopt is dat de key die jij koopt gekocht is met een gestolen credit card. Als je daar beetje pech mee hebt kan je account kwijtraken. Gebeurd weinig, maar het risico is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Ik krijg over 3 weken (hopelijk) de Xbox Series X, nu heb ik hiervoor jaren Playstation gehad en daarvoor een Xbox 360. Hiervan heb ik nog een account die ik wil gaan gebruiken. Aangezien het onduidelijk is hoe lang de truc van 1 euro het doet, zit ik eraan te denken om dit maar meteen af te sluiten. Via VPN in het buitenland durf ik het niet aan. Weet iemand een goede en vooral betrouwbare site waar ik voor een goede prijs 3 x xbox live 12 maanden kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12
Ik heb dus ook de regio error: De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.

Zojuist contact gehad met Mcirosoft US maar wat een pannenkoeken zijn dat:

Alright I completely understand how concerned you might be now about this case, So let me kindly clarify that Yes you will be able to get/ upgrade / buy Game Pass Ultimate, What happens is that at the moment as you mentioned, the account already has 36 months of Gold, so that cant be changed or bypassed, we are unable to apply another month since the system does not allow it, So what the best to do now , is wait 1-2 Months to passby, then it will let you get the Month of Ultimate and all what you already have will be converted into Ultimate,
Now there is not Region, VPN issues, Currently what is not allowing you to complete the upgrade is the 36 Months of Gold you just purchased.
Now since you are trying to purchase 1 Month of Ultimate the system takes it as you are trying to have 37 Months of subscription, and that's why it not letting you get it, Am I making sense ?

Alrighty I get you, and well what I am trying to explain is that There is no Issue at all with the Region in the account, Now its a bit weird that in an official page you were able to see that you would be able to have more than 36 Months of an active subscription in the account, Now I am not looking to make thins hard or give you a hard time today about this Mate, All I am trying to do is explain to you how our processes work, which is actually our Duty, So, you can have no more than 36 months of any subscription active in your account, and this applies to US, Europe, NL, so in all Region where Xbox Services is Supported.
Now let me kindly advise you that yes you can continue to buy the Ultimate, but as long as 36 months are still left in the account it wont go through. So here is where we get to my initial point, which to wait for 1-2 months to pass then you will be able to get the ultimate you are trying to purchase now.

Zo nog maar een keer proberen bij een ander. Iemand nog tips hoe dit het beste aan te vliegen? Ik heb de braziliaanse kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Voor de zekerheid dat ik het goed begrijp. Via bol.com kost een Gold abbo voor 12 maand 59,-. Koop je 3 kaarten (36 maand) is dus effectief ~5,- per maand. Die kan je als ik het goed begrijp omzetten naar Game Pass Ultimate wat normaal 12,99 per maand kost? Dus Xbox + PC? Dat is toch een erg goeie deal, ook als je geen Braziliaanse tegoed kaarten hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
Klopt helemaal. En als je gewoon Nederlandse kaarten koopt heb je geen potentieel gezeik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:59
Je hoeft die kaarten niet voor 59€ bij bol te kopen. Je hebt ook europese kaarten die goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
tuinïnen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:59:

Er is niks mis met de Brazilië truc. De mensen van Microsoft support hebben mij zelfs geholpen om de 3 keys te activeren op mijn account nadat het mij maar niet lukte.

Het boeit ze echt vrij weinig. Dit is kleingeld voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
Spacewide schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:22:
[...]

Yupz mijn vorige twee jaar waren zo goed als om. Nu heb ik er weer drie jaar bij voor 75 euro.
Waar haal ik 3 jaar gold voor 75 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
BigDay schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:58:
[...]

Waar haal ik 3 jaar gold voor 75 euro?
Ik heb de link verwijderd, geen idee wat de regels zijn op tweakers hieromtrent.
60 euro trouwens.
Codes werken, de backstory van deze verkoper weet niemand.

[ Voor 32% gewijzigd door Spacewide op 14-11-2020 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag mss maar wanneer zouden games als bv. AC Valhalla, Halo Infinite of Cyberpunk naar game pass komen?

Zit daar een vaste tijd tussen of kunnen die ook gewoon niet beschikbaar zijn waar je verplicht bent om te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:50:
Stomme vraag mss maar wanneer zouden games als bv. AC Valhalla, Halo Infinite of Cyberpunk naar game pass komen?

Zit daar een vaste tijd tussen of kunnen die ook gewoon niet beschikbaar zijn waar je verplicht bent om te kopen ?
Dat zijn duidelijke third party studio games, dus die komen in principe niet naar Game Pass. Microsoft moet daar echt over gaan onderhandelen, en dan nog is de kans dat ze slechts voor een aantal maanden erop komen groot. Maar voor 2024 zou ik er zeker niet op rekenen.

en zoals @Finraziel zegt Halo natuurlijk wel gewoon.

In principe komen op Gamepass direct de games die van MS zelf zijn. Alle andere games in principe niet, tenzij er deals gemaakt worden. Dat kan per individuele game zoals RDR2 en GTA5 voor een beperkte tijd, of bijvoorbeeld deals met onbeperkte tijd zoals bijvoorbeeld met EA op dit moment.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2020 08:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:52:
[...]

Dat zijn duidelijke third party studio games, dus die komen in principe niet naar Game Pass. Microsoft moet daar echt over gaan onderhandelen, en dan nog is de kans dat ze slechts voor een aantal maanden erop komen groot. Maar voor 2024 zou ik er zeker niet op rekenen. De kans dat die abonnementsdienst van Ubisoft op de Xbox beschikbaar komt is groter denk ik.
Halo wel natuurlijk, die komt gewoon dag van release er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:53:
[...]

Halo wel natuurlijk, die komt gewoon dag van release er op.
helemaal overheen gelezen, alleen AC en cyberpunk zien staan :X
Heb dat gedeelte over ubisoft ook maar weggehaald omdat dat natuurlijk ook alleen over AC gaat en niet over die andere 2.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 12-09 21:19
Finraziel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:38:
[...]

Je kunt gewoon je oude account blijven gebruiken maar op het moment dat je dan je gestapelde gold om gaat zetten betaal je 12,99 ipv 1 euro.
Als ik het om wil zetten krijg ik te zien "1 maand voor €12,99", staat deze €13 voor de rest van mijn 24 maanden of wordt dit bedrag nu aangepast en dit elke maand van mijn cc afgeschreven? In de Xbox store staat namelijk letterlijk 'Ultimate 1 maand - €12,99 en niet dat dit bedrag voor mijn hele live periode geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prabath
Workingtitle schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:36:
Ik heb dus ook de regio error: De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.

Alright I completely understand how concerned you might be now about this case, So let me kindly clarify that Yes you will be able to get/ upgrade / buy Game Pass Ultimate, What happens is that at the moment as you mentioned, the account already has 36 months of Gold, so that cant be changed or bypassed, we are unable to apply another month since the system does not allow it, So what the best to do now , is wait 1-2 Months to passby, then it will let you get the Month of Ultimate and all what you already have will be converted into Ultimate,
Now there is not Region, VPN issues, Currently what is not allowing you to complete the upgrade is the 36 Months of Gold you just purchased.
Now since you are trying to purchase 1 Month of Ultimate the system takes it as you are trying to have 37 Months of subscription, and that's why it not letting you get it, Am I making sense ?

Alrighty I get you, and well what I am trying to explain is that There is no Issue at all with the Region in the account, Now its a bit weird that in an official page you were able to see that you would be able to have more than 36 Months of an active subscription in the account, Now I am not looking to make thins hard or give you a hard time today about this Mate, All I am trying to do is explain to you how our processes work, which is actually our Duty, So, you can have no more than 36 months of any subscription active in your account, and this applies to US, Europe, NL, so in all Region where Xbox Services is Supported.
Now let me kindly advise you that yes you can continue to buy the Ultimate, but as long as 36 months are still left in the account it wont go through. So here is where we get to my initial point, which to wait for 1-2 months to pass then you will be able to get the ultimate you are trying to purchase now.

Zo nog maar een keer proberen bij een ander. Iemand nog tips hoe dit het beste aan te vliegen? Ik heb de braziliaanse kaarten.
Deze reactie kreeg ik een maand geleden ook, geld nu niet meer, maar toch krijg ik dezelfde error nog steeds. Ik heb dus ook al via vpn geprobeerd in Brazilië te activeren, echter dan krijg ik dus geen mogelijkheid om te betalen.
Hoe ben jij bij die chatdienst van de us gekomen? Want bij mij is die opeens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
Prabath schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:39:
[...]

Deze reactie kreeg ik een maand geleden ook, geld nu niet meer, maar toch krijg ik dezelfde error nog steeds. Ik heb dus ook al via vpn geprobeerd in Brazilië te activeren, echter dan krijg ik dus geen mogelijkheid om te betalen.
Hoe ben jij bij die chatdienst van de us gekomen? Want bij mij is die opeens verdwenen.
Heb het al op 10 manieren geprobeerd er werkt niet. Heb zelfs een braziliaans microsoft tegoed gekocht om ultiamte te kunnen activeren met VPN aan maar werkt niet. Reactie is natuurlijk onzin.

De US chat kom ik nu zelf ook niet meer in, heb precies hetzelfde probleem
Phone calls and chats aren't available for this issue. (bij alles ongeveer)

Gister zat ik ook niet helemaal lekker, want toen werd ik door de beste medewerker doorverbonden naar het ''xbox team'', ik weet alleen niet hoe ik daar terecht kwam. Heb ok daar ondertussen al heel veel geprobeerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Workingtitle op 14-11-2020 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:39:
[...]

Als ik het om wil zetten krijg ik te zien "1 maand voor €12,99", staat deze €13 voor de rest van mijn 24 maanden of wordt dit bedrag nu aangepast en dit elke maand van mijn cc afgeschreven? In de Xbox store staat namelijk letterlijk 'Ultimate 1 maand - €12,99 en niet dat dit bedrag voor mijn hele live periode geldig is.
Je betaalt 13 euro voor 1 maand. Daarnaast wordt het tegoed wat je nog had staan voor gold of gamepass (zonder ultimate) omgezet naar gamepass ultimate. Dus heb je 10 maanden gold staan, 5 maanden gamepass en betaal je die 13 euro, dan kom je op 16 maanden gamepass ultimate uit voor je weer maandelijks 13 euro gaat betalen.
Alleen de maximum is 36 maanden waardoor als je 36 maanden gold stapelt en het dan doet het 36 maanden blijft.

De melding is inderdaad wat verwarrend als je het om wil zetten maar je betaalt dus nu eenmalig en dan pas weer als je voorraad helemaal op is (over 3 jaar dus als je maximaal gestapeld hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Iemand nog een betrouwbare link voor goedkope xbox live EU kaarten? Durf het niet aan met VPN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
*knip*

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik heb net Xbox Gold codes gekocht en geactiveerd. Alleen de laatste (3 maanden) kan niet activeren omdat ik een actief Game Pass PC heb lopen. Ik dacht dat je alleen geen Game Pass Ultimate mocht hebben? Nu nog 3 weken wachten hopelijk werkt het dan nog. Online kan ik het ook niet deactiveren, omdat ik al heb betaald zit ik er tot de einddatum aan vast 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
BF bad company uit de Gamepass is een frustrerende singleplayer. Holy shit, geen andere woorden voor.
Een tank kan nog geen kegel omver rijden, je zit vast. En die npcs hebben 1 doelwit, dat ben jij. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
bsmpower schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:08:
Ik heb net Xbox Gold codes gekocht en geactiveerd. Alleen de laatste (3 maanden) kan niet activeren omdat ik een actief Game Pass PC heb lopen. Ik dacht dat je alleen geen Game Pass Ultimate mocht hebben? Nu nog 3 weken wachten hopelijk werkt het dan nog. Online kan ik het ook niet deactiveren, omdat ik al heb betaald zit ik er tot de einddatum aan vast 😑
Xbox USA support chat kan dit vroegtijdig annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:07
Weet iemand of er een game beschikbaar is voor Game Pass die lijkt op American Ninja Warrior ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bsmpower schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:08:
Je kunt de laatste gold code niet activeren omdat je nog gamepass zou hebben? Volgens mij klopt dat niet hoor... Heb je niet gewoon teveel door automatisch verlengen te accepteren waardoor die laatste code je over de 36 maanden heen zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:06:
[...]
Je kunt de laatste gold code niet activeren omdat je nog gamepass zou hebben? Volgens mij klopt dat niet hoor... Heb je niet gewoon teveel door automatisch verlengen te accepteren waardoor die laatste code je over de 36 maanden heen zou willen?
Heb precies 36 maand gekocht dus dat moet dan toch lukken? Bij het invullen van de laatste code (3 maanden) geeft ie de melding dat ik over de max 36 maand heen ga wat niet mag. En het enige wat ik nog heb lopen is mijn Game Pass PC... Ga maandag wel ff chatten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bsmpower schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:25:
[...]

Heb precies 36 maand gekocht dus dat moet dan toch lukken? Bij het invullen van de laatste code (3 maanden) geeft ie de melding dat ik over de max 36 maand heen ga wat niet mag. En het enige wat ik nog heb lopen is mijn Game Pass PC... Ga maandag wel ff chatten
Als je zo'n code invoert dan staat er een aanbod bij om automatisch te gaan verlengen en als je dat doet dan krijg je een gratis maand. Volgens mij staat dat standaard aan dus als je daar niet op gelet hebt dan kom je nu uit op 37 maanden en daar zit het probleem. Check maar eens tot wanneer je nu gold hebt en tel hoeveel maanden dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:33:
[...]
Als je zo'n code invoert dan staat er een aanbod bij om automatisch te gaan verlengen en als je dat doet dan krijg je een gratis maand. Volgens mij staat dat standaard aan dus als je daar niet op gelet hebt dan kom je nu uit op 37 maanden en daar zit het probleem. Check maar eens tot wanneer je nu gold hebt en tel hoeveel maanden dat zijn.
Allereerst bedankt voor het meedenken 👍🏻

Er staat bij mijn Gold: verloopt op 22-8-2023. Rare einddatum, waar komt die 22e vandaan? Zou ik dan 23 november alsnog die 3-maanden kaart kunnen invoeren?

Automatisch verlenging stond al uit en ik heb geen aanbod gehad om auto verlenging aan te zetten.
Mijn Xbox Game Pass for PC: verloopt op 8-12-2020

Heb nu dus nog een code voor 3 maand.
Ben daarnaast bang om gebruik te maken van die Game Pass Ultimate upgrade voor 1,- als er nog een andere Game Pass loopt. Dus voor de zekerheid maandag eerst maar eens contact zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 14-11-2020 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bsmpower schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:54:
[...]

Allereerst bedankt voor het meedenken 👍🏻

Er staat bij mijn Gold: verloopt op 22-8-2023. Rare einddatum, waar komt die 22e vandaan? Zou ik dan 23 november alsnog die 3-maanden kaart kunnen invoeren?

Automatisch verlenging stond al uit en ik heb geen aanbod gehad om auto verlenging aan te zetten.
Mijn Xbox Game Pass for PC: verloopt op 8-12-2020

Heb nu dus nog een code voor 3 maand.
Ben daarnaast bang om gebruik te maken van die Game Pass Ultimate upgrade voor 1,- als er nog een andere Game Pass loopt. Dus voor de zekerheid maandag eerst maar eens contact zoeken.
Volgens mij kun je dan net zo goed nu gewoon het omzetten naar ultimate. Je uitstaande tegoed voor gold, gamepass (zonder ultimate) en de maand ultimate waar je voor betaalt wordt dan bij elkaar opgeteld.
Dus als je gold nu loopt tot 22-8-2023, dan komt daar een maand bij, 22-9-2023, en je hebt nog 24 dagen gewone gamepass, dat is 15-10-2023.
Als je dan je 3 maanden gold code na de conversie invoert dan krijg je daar 50 dagen ultimate voor, wat je op begin december zou zetten (wat niet kan want dat is meer dan 36 maanden, dus wacht met het invoeren van die code).

Je kunt nalezen dat het zo zou moeten werken in de vragen onderaan hier:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
@Finraziel ik denk dat het is gelukt? 🙂
Heb 1,- betaald. Geen eenmalig maandbedrag a 12,99. Die laatste 3 maanden zal ik later invoeren.
Super bedankt voor je hulp👍🏻🍻
Nu nog een Xbox... Maar kan blijven spelen op de laptop tot die tijd 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFZif-4be41f2ZJasLHohK8bHTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u639wHogwEXDRNHEttOiB2fc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door bsmpower op 14-11-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah 17-10 komen ze op uit, zat ik bijna goed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 23:53
Toch even vermelden hoe geweldig game pass is. Sinds EA play is toegevoegd hebben mijn kinderen A Way Out ontdekt. Nooit een game dat we als gezin zouden aankopen, maar heerlijk om samen te ontdekken. Lekkere couch co-op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Antigo schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:27:
Toch even vermelden hoe geweldig game pass is. Sinds EA play is toegevoegd hebben mijn kinderen A Way Out ontdekt. Nooit een game dat we als gezin zouden aankopen, maar heerlijk om samen te ontdekken. Lekkere couch co-op.
Helemaal mee eens! Hebben mensen hier nog tips voor andere goede games voor mijn zijn tweeën vanaf de bank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
d.bakker84 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:10:
[...]

Helemaal mee eens! Hebben mensen hier nog tips voor andere goede games voor mijn zijn tweeën vanaf de bank?
Heb met men vrouwtje A Way Out uitgespeeld. Topgame en zij was aangedaan op het einde.

Nu zijn we Astroneer begonnen. Iets meer grondstoffen verzamelen, maar zeer "satisfying" spel.

Minecraft Dungeons ook een aanrader. Niet te intensief en toch vermaak. Snel weer op te pikken als je er enkele werken tussenuit was.

Watchlist: Fable3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Spacewide schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:27:
[...]

Heb met men vrouwtje A Way Out uitgespeeld. Topgame en zij was aangedaan op het einde.

Nu zijn we Astroneer begonnen. Iets meer grondstoffen verzamelen, maar zeer "satisfying" spel.

Minecraft Dungeons ook een aanrader. Niet te intensief en toch vermaak. Snel weer op te pikken als je er enkele werken tussenuit was.

Bij Minecraft Dungeons als je > level 150 bent en op Apocalypse plus plus plusssss gaat spelen zal je zien dat het "iets" intensiever is hehe (in december weer nieuwe levels yes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Spacewide schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:27:
[...]

Kan je Astroneer dan ook met zijn tweeën spelen op één scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Zijn er mensen die hun XSX direct bij MS besteld hebben en hiervoor al Reward Points hebben ontvangen?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:09

Nogne

>.<

Licko schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:08:
Zijn er mensen die hun XSX direct bij MS besteld hebben en hiervoor al Reward Points hebben ontvangen?
Ik heb mijne direct bij Microsoft gekocht, waar kan ik controleren of ik ook Reward Point heb gekregen? Dan kan ik het wel even controleren.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[...]

Unravel 1 en 2?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 21:42
[...]

Ben hier ook erg benieuwd naar!
Gisteren op de bank met m'n vriendin 'Overcooked! 2' gespeeld. Erg lachen om met z'n tweëen even een paar uurtjes tijd te doden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
jaspernts schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:20:
[...]

Ben hier ook erg benieuwd naar!
Gisteren op de bank met m'n vriendin 'Overcooked! 2' gespeeld. Erg lachen om met z'n tweëen even een paar uurtjes tijd te doden.
Dit spel kan ik ook aanraden, al moet je relatie wel tegen wat verwijten heen en weer kunnen hoor :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:06
[...]

Moving Out is een beetje zoals Overcooked. En Tetris is ook leuk om samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 17:49
Blaauw87 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:18:
[...]

Dit spel kan ik ook aanraden, al moet je relatie wel tegen wat verwijten heen en weer kunnen hoor :o
Hahaha, ja dat dus. Ik kan niet teveel potjes achter elkaar doen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 12-09 14:52
Nogne schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb mijne direct bij Microsoft gekocht, waar kan ik controleren of ik ook Reward Point heb gekregen? Dan kan ik het wel even controleren.
Hier: https://account.microsoft.com/rewards/earninghistory/
Voor fysieke goederen kan het tot 14 dagen duren voordat de punten worden bijgeschreven.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Workingtitle schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:36:

Vriend van me had exact hetzelfde. Na bellen met de helpdesk hebben ze hem de oplossing kunnen geven. Bij hem was het probleem dat hij zijn XBox op regio VS had staan (waar hij eerst woonde). Om GPU af te sluiten moest hij een Amerikaans Billing Adress invullen, dit was voor hem de oplossing. Hopenlijk heb je er iets aan....

Aanvulling: de Braziliaanse Gold kaarten hadden er dus niks meer mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 16:45

Vagax

Hehe

Spacewide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:00:
BF bad company uit de Gamepass is een frustrerende singleplayer. Holy shit, geen andere woorden voor.
Een tank kan nog geen kegel omver rijden, je zit vast. En die npcs hebben 1 doelwit, dat ben jij. |:(
Gisteren nog uitgespeeld, ik ervaarde hem heel anders :P
Nu naar Bad Company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
d.bakker84 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:17:
[...]

Vriend van me had exact hetzelfde. Na bellen met de helpdesk hebben ze hem de oplossing kunnen geven. Bij hem was het probleem dat hij zijn XBox op regio VS had staan (waar hij eerst woonde). Om GPU af te sluiten moest hij een Amerikaans Billing Adress invullen, dit was voor hem de oplossing. Hopenlijk heb je er iets aan....

Aanvulling: de Braziliaanse Gold kaarten hadden er dus niks meer mee te maken.
Net weer de helpdesk in de chat gehad en blijven aangeven dat:

For us to make a purchase for an xbox game pass ultimate, once you already have a 35 months of xbox live gold subscription after a month please contact us back so we can try to purchase another xbox game pass ultimate

Het enige wat ze doen is dus ook gewoon 88x dit antwoord kopieren. Ik probeer het na 13 december nog een keer, hopende dat de actie dan nog online is.

Ik heb dus geen Xbox, ook niet van plan te kopen. Het is puur voor Ultimate op PC.
Wel irritant dit, ook een beetje stom om voor die 3 tientjes Braziliaans te kopen maarja, vooralsnog €100 euro wegegooid :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik heb paar dagen geleden BF Bad Company uitgespeeld, ik vond het nog wel leuk maar qua gameplay merk ik wel idd dat het wat ouder is maar zeker geen problemen mee.

Probeer BF Bad Company 2, is heel wat moderner en je zal het vast wel leuker vinden dan nr1.
Spacewide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Workingtitle schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:40:
[...]

Net weer de helpdesk in de chat gehad en blijven aangeven dat:

For us to make a purchase for an xbox game pass ultimate, once you already have a 35 months of xbox live gold subscription after a month please contact us back so we can try to purchase another xbox game pass ultimate

Het enige wat ze doen is dus ook gewoon 88x dit antwoord kopieren. Ik probeer het na 13 december nog een keer, hopende dat de actie dan nog online is.

Ik heb dus geen Xbox, ook niet van plan te kopen. Het is puur voor Ultimate op PC.
Wel irritant dit, ook een beetje stom om voor die 3 tientjes Braziliaans te kopen maarja, vooralsnog €100 euro wegegooid :|
Is het probleem wat Microsoft aangeeft niet gewoon het probleem? Je hebt te veel maanden in je account zitten waardoor je geen gamepass kan kopen. Waar dat door komt, geen idee, wellicht heb je nog een gamepass pc oid aan je account zitten?

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met de service van Microsoft, dus als er meerdere keren door verschillende personen wordt aangegeven dat de regio geen probleem is, maar de aantal maanden aan subscription wel, zou ik er van uit gaan dat dat het probleem is..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
Melantrix schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:49:
[...]

Is het probleem wat Microsoft aangeeft niet gewoon het probleem? Je hebt te veel maanden in je account zitten waardoor je geen gamepass kan kopen. Waar dat door komt, geen idee, wellicht heb je nog een gamepass pc oid aan je account zitten?

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met de service van Microsoft, dus als er meerdere keren door verschillende personen wordt aangegeven dat de regio geen probleem is, maar de aantal maanden aan subscription wel, zou ik er van uit gaan dat dat het probleem is..
Ja zou kunnen. Maar aan de andere kant staan er op meerdere plekken online uitleg waar mensen dus 36 maanden kopen en direct omzetten naar GPU. Kennelijk moet dat werken.

Maar ik wacht wel even tot half december. Die ene maand overleven we wel.
Ik lees hier links en rechts alleen best wat andere mensen met hetzelfde probleem, ook mensen die wel al 1 a 2 maanden hebben gewacht en nog steeds het regio probleem hebben.

Verder gaf iemand aan dat hij gewoon zei dat hij Brazilië kaarten had gekocht en dit had gemeld op de chat en het was opgelost. Naar deze jurisprudentie heb ik letter gewezen, maar men blijft hameren op de ''je hebt al 36 maanden, dus eigenlijk is de actie €1 voor 1 maand , en dat maakt 37 maanden totaal, dat werkt niet zeggen ze''.

[ Voor 3% gewijzigd door Workingtitle op 16-11-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ariekanari schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:06:
[...]

Hier: https://account.microsoft.com/rewards/earninghistory/
Voor fysieke goederen kan het tot 14 dagen duren voordat de punten worden bijgeschreven.
Heb net gekeken en zie mijn XSX daar niet tussen staan, kijk over een week nog wel een keer (volgens die site kan het tot 14 dagen duren voordat het daar zichtbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Workingtitle schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:53:
[...]

Ja zou kunnen. Maar aan de andere kant staan er op meerdere plekken online uitleg waar mensen dus 36 maanden kopen en direct omzetten naar GPU. Kennelijk moet dat werken.

Ik lees hier links en rechts alleen best wat andere mensen met hetzelfde probleem, ook mensen die wel al 1 a 2 maanden hebben gewacht en nog steeds het regio probleem hebben.

Verder gaf iemand aan dat hij gewoon zei dat hij Brazilië kaarten had gekocht en dit had gemeld op de chat en het was opgelost. Naar deze jurisprudentie heb ik letter gewezen, maar men blijft hameren op de ''je hebt al 36 maanden, dus eigenlijk is de actie €1 voor 1 maand , en dat maakt 37 maanden totaal, dat werkt niet zeggen ze''.
Ik moest destijds ook een maand wachten (vanwege de 36maanden max). Na een maand zonder problemen omgezet naar GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:58:
[...]

Ik moest destijds ook een maand wachten (vanwege de 36maanden max). Na een maand zonder problemen omgezet naar GPU.
Met het omzetten naar ultimate? Of met het invoeren van je laatste code?
Ik kon namelijk gewoon toen ik op exact 36 maanden zat het omzetten... Zou wel vaag zijn als het soms wel en soms niet werkt. Maar aan de andere kant, dat is ook zo met die regio fout, genoeg mensen waarbij die niet op treedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Workingtitle schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:53:
[...]

Ik heb zelf inderdaad ook eerst 36 maanden gold geactiveerd en direct daarna GPU afgesloten voor 1 Euro. Werkte gewoon, in totaal 36 maanden GPU gekregen, dus niet 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Finraziel schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:08:
[...]

Met het omzetten naar ultimate? Of met het invoeren van je laatste code?
Ik kon namelijk gewoon toen ik op exact 36 maanden zat het omzetten... Zou wel vaag zijn als het soms wel en soms niet werkt. Maar aan de andere kant, dat is ook zo met die regio fout, genoeg mensen waarbij die niet op treedt...
Het omzetten ging bij mij niet goed, support gaf aan dat er bij het omzetten een maand zou bijkomen (€1 actie) maar zag dat nergens staan. En toen mijn XLG nog maar 35maanden had kon ik het omzetten naar GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
Bijzonder die verschillen. Ik wacht wel een maandje, kennelijk lukt het dus niet altijd.
Ik heb ondertussen 3 man gesproken via de chat die allen aangeven dat ik een maand moet wachten, nou kan dit natuurlijk een antwoord zijn wat ze vinden in hun ''database'' als ze de foutmelding checken.

Achja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:18
Workingtitle schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:57:
Bijzonder die verschillen. Ik wacht wel een maandje, kennelijk lukt het dus niet altijd.
Ik heb ondertussen 3 man gesproken via de chat die allen aangeven dat ik een maand moet wachten, nou kan dit natuurlijk een antwoord zijn wat ze vinden in hun ''database'' als ze de foutmelding checken.

Achja :)
Ik werd ook uiteindelijk verzocht om 1 maand te wachten, ze moesten toen daarna wel (via US MS chat) mijn abo omzetten naar NL en vervolgens GPU activeren. Ook veel zorgen gehad, maar toch nog goed gekomen :)

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb gisteren mijn (Rabo) creditcard gegevens geüpdate en moest een land selecteren (koppeling cc met specifiek land MS Store. Per land kan je dus een andere CC koppelen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Vagax schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:24:
[...]

Gisteren nog uitgespeeld, ik ervaarde hem heel anders :P
Nu naar Bad Company 2
Ik ben verder geraakt! Die missie waar je met een tank naar de haven moet gaan om het goud veilig te stellen. Ik had geen repair tool! Beeld je in.. damn. Die EA games zijn echt een dikke meerwaarde in je pass.

@d.bakker84 Mijn excusus. We hebben twee tvs in de woonkamer. Dat is hier zo een gewoonte dat ik niet aan split dacht. Je kan uiteraard meespelen met je kids of partner, maar dan zal 1 iemand via de tablet of smartphone moeten met Game Stream. (Extra controller nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:06
Ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is. Maar ik heb gamepass ultimate. Ik zou graag een aantal PC-only gamepass games willen spelen. Ik heb zelf geen computer. Enkel een krachtige iMac van mijn werk thuis staan. Volgens mij ondersteunt gamepass MacOS niet. Is er een manier om makkelijk toch deze gamepass PC-games op m'n iMac te spelen? Of moet ik dat ingewikkeld gaan doen met dua boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuujii schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:49:
Ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is. Maar ik heb gamepass ultimate. Ik zou graag een aantal PC-only gamepass games willen spelen. Ik heb zelf geen computer. Enkel een krachtige iMac van mijn werk thuis staan. Volgens mij ondersteunt gamepass MacOS niet. Is er een manier om makkelijk toch deze gamepass PC-games op m'n iMac te spelen? Of moet ik dat ingewikkeld gaan doen met dua boot?
Ik denk dat je dan beter af bent in een Mac topic inderdaad, dit is meer een 'hoe draai ik Windows op mijn Mac' vraag dan een vraag over gamepass. Ik vermoed dat je inderdaad met dual boot aan de slag zou moeten maar heb weinig kaas gegeten van Macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Windows Client kan als beta getest worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 17-11-2020 14:53 . Reden: filmpje aangepast ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Filmpje verwijderd. Waar gaat het over?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
Melantrix schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:52:
[...]

Filmpje verwijderd. Waar gaat het over?
Heb het filmpje aangepast. Je kunt via sideloading xCloud streaming toepassen op Windows 10.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nieuw spel op gamepass ark nog wat. 203 gb past nog amper op mijn s versie :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
soccerroos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:06:
Nieuw spel op gamepass ark nog wat. 203 gb past nog amper op mijn s versie :$
Voorlopig de enige reden waar ik spijt van kan hebben over de keuze voor de S, achteraf kan de schijfgrootte toch wel gaan tegenvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Blaauw87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
[...]

Voorlopig de enige reden waar ik spijt van kan hebben over de keuze voor de S, achteraf kan de schijfgrootte toch wel gaan tegenvallen...
Hier hetzelfde, ik had bijna de x maarja.
We kunnen nog altijd ssd bij halen. Die zou in prijs hopelijk nog omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
soccerroos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:54:
[...]

Hier hetzelfde, ik had bijna de x maarja.
We kunnen nog altijd ssd bij halen. Die zou in prijs hopelijk nog omlaag gaan.
Tsjah, die discussie is terecht vaker gevoerd. Voor een meerprijs van 200 euro kan je of een portable ssd kopen of direct de Series X in je bezit hebben met betere specs.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind de Series S een prachtig ding. Staat subtiel op onze tv meubel en ben echt onder de indruk van wat die grafisch laat zien, hoe snel het werkt etc. Ik speel meestal maar 2 games tegelijk, waardoor ik niet snel over de grens van 500GB zal gaan, maar toch ben ik benieuwd hoe groot spellen in de toekomst zullen zijn en hoe future proof deze versie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:43
Vraag:
Als ik al een live abo heb van een jaar.
Kan ik daar dan nog prepaid codes aan toevoegen.
Zo ja hoeveel?
Kan ik die daarna omzetten naar game pass ultimate?

Wat is de handigste volgorde?

lama.. ik heb mn antwoorden hier gevonden:
https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

[ Voor 31% gewijzigd door BlueFoxOne op 18-11-2020 12:31 ]

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Vraagje misschien hebben jullie een idee ik zoek naast Call of Duty en Forza Motorsport 7 nog een game om te spelen ik ben eigenlijk wel van het type basis bouwen en andere basissen aanvallen zoals bijv good old Red Alert 3 is er iemand die weet of er zo een soort game op Game Pass te krijgen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:47
michaeltjeh1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
Vraagje misschien hebben jullie een idee ik zoek naast Call of Duty en Forza Motorsport 7 nog een game om te spelen ik ben eigenlijk wel van het type basis bouwen en andere basissen aanvallen zoals bijv good old Red Alert 3 is er iemand die weet of er zo een soort game op Game Pass te krijgen is?
Ik zelf speel veel Age of Empires (II & III), wellicht ook iets voor jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Man man man wat ben ik blij met die game pass.
Ipv de nieuwe COD kopen en weapons grinden, gewoon maar eens andere games gaan spelen. FH4 houdt me nu weer lekker bezig.

XBL: theArthurrrr

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Ik heb een vraag over de GamePass :

Ik verwacht begin december de nieuwe Xbox Series X te ontvangen via mijn pre-order. Ik wil dan gelijk aan de gang met de gamepass. Echter ik kom van de PS af dus ik heb nu nog geen Xbox account/gamertag.
Nu wil ik gebruik maken van de actie van 3 jaar XBL en dan omzetten naar Ultimate zoals de link van TechTastic beschrijft.

Is dit iets wat ik van te voren al kan aanvragen en kan activeren of kan ik beter wachten tot ik de Xbox heb?
Ik weet namelijk ook niet waar je een account/gamertag aanmaakt

Ik ben nieuw met de Xbox dus het is voor mij nog een beetje gissen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:11:
Ik heb een vraag over de GamePass :

Ik verwacht begin december de nieuwe Xbox Series X te ontvangen via mijn pre-order. Ik wil dan gelijk aan de gang met de gamepass. Echter ik kom van de PS af dus ik heb nu nog geen Xbox account/gamertag.
Nu wil ik gebruik maken van de actie van 3 jaar XBL en dan omzetten naar Ultimate zoals de link van TechTastic beschrijft.

Is dit iets wat ik van te voren al kan aanvragen en kan activeren of kan ik beter wachten tot ik de Xbox heb?
Ik weet namelijk ook niet waar je een account/gamertag aanmaakt

Ik ben nieuw met de Xbox dus het is voor mij nog een beetje gissen :)
Je kan dit al doen via een Microsoft account, via hun website kan je dan ook de codes redeemen en de upgrade van Live naar GPU gebruiken. Wel dus eerst een account aanmaken met je Gamertag, en dan daar je codes aan toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:55
Het account gaat dan overigens al wel meteen lopen.
Pagina: 1 ... 10 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)