• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-04 14:09
Blaauw87 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]

Je kan dit al doen via een Microsoft account, via hun website kan je dan ook de codes redeemen en de upgrade van Live naar GPU gebruiken. Wel dus eerst een account aanmaken met je Gamertag, en dan daar je codes aan toevoegen.
Thanks!
Als ik het allemaal goed begrijp koop je dus eigenlijk 3 Xbox Live jaarkaarten, die redeem je via de xbox site. En vervolgens kan je dit omzetten naar Ultimate en dan wordt er maandelijks maar €1,- afgeschreven voor 3 jaar lang Ultimate game pass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:37
Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:55:
[...]
Thanks!
Als ik het allemaal goed begrijp koop je dus eigenlijk 3 Xbox Live jaarkaarten, die redeem je via de xbox site. En vervolgens kan je dit omzetten naar Ultimate en dan wordt er maandelijks maar €1,- afgeschreven voor 3 jaar lang Ultimate game pass?
so close... ^^
Nee, er wordt eenmalig 1E afgeschreven bij omzetten en na 3 jaar ga je 12,99 per maand betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:05

Whaam

Meer beter

Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:55:
[...]

Thanks!
Het is zelfs mooier nog, je betaalt eenmalig 1 euro en de rest van je Gold wordt dan omgezet naar Game Pass Ultimate. d:)b

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:56:
[...]

so close... ^^
Nee, er wordt eenmalig 1E afgeschreven bij omzetten en na 3 jaar ga je 12,99 per maand betalen.
Teringjantje. Dus voor eenmalig €136,57 te betalen krijg je drie jaar lang Gamepass Ultimate?
(dan maak ik even gebruik van deze deal : https://www.cdkeys.com/12...cd-key?mw_aref=dealtastic)

Tweede vraag : op bovenstaande link staat specifiek Xbox 360, maar ik neem aan dat deze kaarten gewoon te gebruiken zijn voor de Series X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-06 12:08

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:59:
[...]

Teringjantje. Dus voor eenmalig €136,57 te betalen krijg je drie jaar lang Gamepass Ultimate?
(dan maak ik even gebruik van deze deal : https://www.cdkeys.com/12...cd-key?mw_aref=dealtastic)

Tweede vraag : op bovenstaande link staat specifiek Xbox 360, maar ik neem aan dat deze kaarten gewoon te gebruiken zijn voor de Series X?
Yes

XBox Series X: BloodyB2121

• Spaulding1
Jeetje. wat een goede deal zeg.

Bedankt voor alle antwoorden iedereen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:03:

Het is inderdaad zowat een nobrainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:03:

Let even op: bij het inwisselen van die live Gold codes NIET kiezen voor automatisch verlengen. Hierdoor krijg je een maand gratis. Daardoor kan je je 3e jaar niet meer verzilveren, want dan zou je boven de 36 maanden in totaal komen.

• Spaulding1
d.bakker84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:04:
[...]

Let even op: bij het inwisselen van die live Gold codes NIET kiezen voor automatisch verlengen. Hierdoor krijg je een maand gratis. Daardoor kan je je 3e jaar niet meer verzilveren, want dan zou je boven de 36 maanden in totaal komen.
Dank, zal er op letten.
Zojuist maar drie codes besteld via cd-keys. Staan nu op mijn email.
Gelijk maar verzilveren wanneer ik weet wanneer ik de Xbox mag ophalen :)

• d.bakker84

d.bakker84

Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
[...]

Dank, zal er op letten.
Ik had de GPU al afgesloten voordat ik een XBox had. Wilde niet het risico lopen dat de actie zou verlopen voordat ik het had afgesloten. Heb nog wat games op mijn pc kunnen spelen totdat ik mijn Series X ontving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Spaulding1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
[...]

Dank, zal er op letten.
Niet bestellen bij cdkeys. Heb daar 2 maanden geleden een jaar gold gekocht voor 50 euro, en de key bleek al gebruikt te zijn: Ik probeer nog steeds mijn geld terug te krijgen. Dispute geopend bij paypal, maar cdkeys wacht steevast tot de langst mogelijke deadline om een antwoord te geven zodat de dispute blijft openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-06 07:23
Ben benieuwd, Series X wordt straks bezorgd, Game pass Ultimate aangeschaft. Wil toch ook weer wat herinneringen ophalen met bijvoorbeeld Skate 3, Battlefield BC is de ervaring dat dat goed werkt?

Nog game pass tips?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
Krimglas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:17:
[...]

Niet bestellen bij cdkeys. Heb daar 2 maanden geleden een jaar gold gekocht voor 50 euro, en de key bleek al gebruikt te zijn: Ik probeer nog steeds mijn geld terug te krijgen. Dispute geopend bij paypal, maar cdkeys wacht steevast tot de langst mogelijke deadline om een antwoord te geven zodat de dispute blijft openstaan.
Had ze voor jouw bericht al besteld bij ze. Ik wilde nog even wachten met activeren maar na je berichtje gelijk maar even gedaan maar mijn codes waren gewoon geldig gelukkig :). Ik ben vanaf gister dus ook 3 jaar lid van GPU :). Nu nog even wachten op de Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:53
Hier 2 codes van cd keys besteld en werken perfect.
Wel vaker daar ook wat voor de computer besteld en nooit problemen gehad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Laatst online: 06-06 11:27
Hier gister ook 3 codes gekocht, werkt inderdaad prima.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Gewoon alle bovenstaande stappen volgen en komt het goed! _/-\o_ dus je kan de codes van Brazilië gewoon kopen, scheelt toch weer 12 euro per keer met de Europese.

[ Voor 16% gewijzigd door Martijn2307 op 20-11-2020 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Laatst online: 07-06 07:23
Ik heb ook altijd goede ervaringen met CDKeys, nooit problemen gehad en prima klantenservice contact.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:23
Ik heb helaas een niet werkende key ontvangen van CDKEYS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Voor dat ik een lading live gold koop.. dat omzetten voor een euro moet je een rekening koppelen aan je account toch? Iemand die kan vertellen hoe dat werkt?
Dit werk zeker niet met een maand GPU prepaid kaart?
Ben nooit zo van het onnodig rekening/accounts koppelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 20-11-2020 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_nl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2022
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:52:
Voor dat ik een lading live gold koop.. dat omzetten voor een euro moet je een rekening koppelen aan je account toch? Iemand die kan vertellen hoe dat werkt?
Dit werk zeker niet met een maand GPU prepaid kaart?
Ben nooit zo van het onnodig rekening/accounts koppelen.
Ik heb mn paypal account gekoppeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:24
Ik gebruik de gamepass ultimate voorlopig alleen voor de PC. Overweeg overstap naar Xbox Series X.

Als ik tel via de microsoft website verkoop website:
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games#all-games

Console games: 347 waarvan EA Play games: 84
PC games: 225

EA play games: 84

EA play games worden in december toegevoegd aan de PC games, totaal wordt dan 225+84 = 309

1) Welke games krijg je nu extra op de Xbox? (347 - 309 = 38 games, maar welke?) Is hier ergens een overzichtelijk lijstje van.
2) Hoe kan het dat als ik op de PC de Xbox App open, en beschikbare PC games selecteer, ik dan op volgens mij 52 games uitkom?? (50 in lijst, 2 al geïnstalleerd). Ik mis op dit moment, dus zonder EA play, 225 - 52 = 173 games. Wat klopt hier niet of doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 17:55
Hier ook de 3 braziliaanse codes gekocht via cdkeys en met behulp van tunnelbear geactiveerd. Ging zeer vlot en inmiddels 3 jaar Gamepass geactiveerd. Ben er blij mee, voor zo weinig geld is het een goede koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Leuk die Game Pass maar nadeel is dat na een stuk of 7 spelletjes(beetje racen, voetbal en wat schiet spelletjes )en de nieuwe CoD gekocht te hebben op disc die 1TB alweer vol zit🤭
Snel kijken voor de Seagate 1Tb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 08:32

Nogne

>.<

Vassie18 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:20:
Leuk die Game Pass maar nadeel is dat na een stuk of 7 spelletjes(beetje racen, voetbal en wat schiet spelletjes )en de nieuwe CoD gekocht te hebben op disc die 1TB alweer vol zit🤭
Snel kijken voor de Seagate 1Tb
En dan zit die ook zo vol :p Ik wacht op de 2TB versie (als die ooit komt). Tot die tijd verwijder en download ik de game wel weer opnieuw als ik het wil spelen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vassie18
Heb er ook maar weer wat verwijderd en gewoon op het wens lijstje gezet🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Ben even opzoek naar jullie objectieve mening m.b.t gold vs game pass.
Omdat ik de spellen die ik op de Xbox wil spelen al bezit (denk aan Gears, Forza, Halo etc) heeft de library van game pass voor mij weinig nut. Heb ook al erg veel spellen op de pc die ik bezit die ook in de game pass library voorkomen.

Ik heb echter wel Xbox live gold nodig om met mijn vrienden online te kunnen spelen als ik achter de Xbox zit (gek genoeg kan ik vanaf de pc zonder Xbox live gears online spelen).

Maar zoals bekend als je Xbox live gold hebt kunt je dat momenteel omzetten naar game pass ultimate. Zitten hier nog nadelen aan vast? Ik zoek de goedkoopste manier om samen te spelen toegang tot gratis spellen maakt mij niks uit.

Als tweede vraag waarom zouden mensen nu in de Black Friday sale eigenlijk nog games kopen als er zoveel games al op Xbox pass zitten? Zodra je online wilt spelen heb je toch weer gold nodig = game pass dus het weerhoudt mij ook om nu nieuwe games aan te schaffen. Leuk dat als game pass afloopt ik de games nog bezit, ik kan ze alleen niet online spelen als ik geen gold en daarmee game pass aanschaf of mis ik iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@timpie81 mensen kopen nu nog spellen naast de gamepass omdat deze spellen er niet inzitten. Nogal wat nieuwe spellen zitten er niet in en ik verwacht dat deze het komende jaar ook niet in de pass gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Caelorum schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:58:
@timpie81 mensen kopen nu nog spellen naast de gamepass omdat deze spellen er niet inzitten. Nogal wat nieuwe spellen zitten er niet in en ik verwacht dat deze het komende jaar ook niet in de pass gaan zitten.
Bijvoorbeeld resident evil 3 zit er nu niet in en shadow of the tomb raider. Zat naar beide te kijken:)
Welke spellen doel jij op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timpie81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:43:
Ben even opzoek naar jullie objectieve mening m.b.t gold vs game pass.
Omdat ik de spellen die ik op de Xbox wil spelen al bezit (denk aan Gears, Forza, Halo etc) heeft de library van game pass voor mij weinig nut. Heb ook al erg veel spellen op de pc die ik bezit die ook in de game pass library voorkomen.

Ik heb echter wel Xbox live gold nodig om met mijn vrienden online te kunnen spelen als ik achter de Xbox zit (gek genoeg kan ik vanaf de pc zonder Xbox live gears online spelen).

Maar zoals bekend als je Xbox live gold hebt kunt je dat momenteel omzetten naar game pass ultimate. Zitten hier nog nadelen aan vast? Ik zoek de goedkoopste manier om samen te spelen toegang tot gratis spellen maakt mij niks uit.

Als tweede vraag waarom zouden mensen nu in de Black Friday sale eigenlijk nog games kopen als er zoveel games al op Xbox pass zitten? Zodra je online wilt spelen heb je toch weer gold nodig = game pass dus het weerhoudt mij ook om nu nieuwe games aan te schaffen. Leuk dat als game pass afloopt ik de games nog bezit, ik kan ze alleen niet online spelen als ik geen gold en daarmee game pass aanschaf of mis ik iets
Ik ben inderdaad wel ook kritischer geworden en koop minder nu met gamepass. Alleen als ik een game echt wil spelen (en hij uiteraard niet in gamepass zit) koop ik hem misschien. Vroeger kocht ik meer van lijkt me wel leuk en speel ik nog wel eens... Maar door gamepass heb ik een overvloed aan dat soort games.

Verder is er geen nadeel aan het omzetten van gold naar gamepass ultimate. Je behoudt alles van gold, maar krijgt er gamepass bij. Wat je hooguit een nadeel zou kunnen noemen is dat je op moet letten dat je geen gold keys in gaat voeren terwijl je nog gamepass ultimate hebt. Als je gamepass niet meer wil dan moet je wachten tot het abonnement echt afgelopen is voor je weer nieuwe gold toe gaat voegen (anders wordt 12 maanden gold omgezet naar 4 maanden ultimate).

Verder wat minder objectief, maar ik zou je zeker aanraden om als je je gold omzet naar ultimate toch eens wat verschillende games uit te proberen. Zelf kom ik regelmatig games tegen die ik vroeger niet geprobeerd had omdat het genre me bijvoorbeeld minder lag (of dat dacht ik dan). Door gamepass, en door dingen er in uit te proberen, ben ik al meermaals onverwacht tegen een pareltje aangelopen die ik anders gemist had. En ik heb door de extra variatie ook weer een stuk meer lol in het gamen gekregen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
timpie81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:00:
[...]Bijvoorbeeld resident evil 3 zit er nu niet in en shadow of the tomb raider. Zat naar beide te kijken:)
Welke spellen doel jij op?
Ik heb nog jaren in te halen, dus behalve civ6 is er niets dat ik nog ga kopen. Heb al sinds de xbox 360 geen console game en praktisch geen pc games aangeraakt dus ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Iemand die de Disney+ van de game pass voordelen (PERKS) niet gaat gebruiken?
Geen idee of dit aan je account is gekoppeld.
Maar ruilen voor wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
mv_ak schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:45:
Ik gebruik de gamepass ultimate voorlopig alleen voor de PC. Overweeg overstap naar Xbox Series X.

EA play games worden in december toegevoegd aan de PC games, totaal wordt dan 225+84 = 309

1) Welke games krijg je nu extra op de Xbox? (347 - 309 = 38 games, maar welke?) Is hier ergens een overzichtelijk lijstje van.
2) Hoe kan het dat als ik op de PC de Xbox App open, en beschikbare PC games selecteer, ik dan op volgens mij 52 games uitkom?? (50 in lijst, 2 al geïnstalleerd). Ik mis op dit moment, dus zonder EA play, 225 - 52 = 173 games. Wat klopt hier niet of doe ik iets verkeerd.
Er zijn wel websites met een lijst van de Game Pass games per maand. Ben ze wel tegen gekomen.

Het aantal Game Pass games varieert op de console. In de zomer telde ik er 366.

En het viel mij destijds ook op dat in de xCloud (beta) andere games zit dan op de XBOX. Wat ik vreemd vond. Weet niet of dat nog steeds het geval is. Maar men zou dat gelijk moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:58
Hoe vaak en hoe veel games komen er gemiddeld nieuwe games op gamepass?

Dan heb ik het vooral over grotere titels, zoals Star Wars Fallen Order, Monster Hunter, Resident Evil 7 etc.?

Niet dat ik niet genoeg om te spelen heb, integendeels zelfs. Ik ben gewoon razend benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuujii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:21:
Hoe vaak en hoe veel games komen er gemiddeld nieuwe games op gamepass?

Dan heb ik het vooral over grotere titels, zoals Star Wars Fallen Order, Monster Hunter, Resident Evil 7 etc.?

Niet dat ik niet genoeg om te spelen heb, integendeels zelfs. Ik ben gewoon razend benieuwd.
Te vaak 7(8)7 ik hou het in ieder geval echt niet bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 28-05 18:52
Royalty schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:44:
Iemand die de Disney+ van de game pass voordelen (PERKS) niet gaat gebruiken?
Geen idee of dit aan je account is gekoppeld.
Maar ruilen voor wat anders?
Ik heb je mijn link gestuurd in een DM. Kijk maar of het lukt. Is alleen voor nieuwe klanten dus heb er toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:17
Martijn2307 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:15:

Gewoon alle bovenstaande stappen volgen en komt het goed! _/-\o_ dus je kan de codes van Brazilië gewoon kopen, scheelt toch weer 12 euro per keer met de Europese.
Werkt dit nog steeds? Ik wil alleen dan Gamepass voor de console afsluiten voor 1 jaar, of geldt de korting dan niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 09:57

ThunderNet

Flits!

MuVo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:14:
[...]

Werkt dit nog steeds? Ik wil alleen dan Gamepass voor de console afsluiten voor 1 jaar, of geldt de korting dan niet?
Ik heb het zaterdag nog gedaan :) dat werkt ook, geld voor de gehele looptijd van je huidige abbo/tegoed.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
1993jjohan schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:20:
[...]

Ik heb je mijn link gestuurd in een DM. Kijk maar of het lukt. Is alleen voor nieuwe klanten dus heb er toch niks aan.
Ik heb vorige week mijn disney+ abo verlengd met de game pass deal ;).
Je moet het abo uiteraard wel eerst laten vervallen, maar bestaande klanten kunnen er dus ook gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IH95
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-01 11:49
Werkt nog perfect! 102 euro in totaal voor 3 jaar, je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet koopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Laatst online: 06-06 11:27
MuVo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:14:
[...]

Lijkt me wel!? Ik zie dat het andere ook is gelukt. Wel zeker zijn dat je Tunnelbear aanstaat en dan heb je 3 jaar lang plezier voor weinig geld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 17:20
Ik kom net uit de chat met MS over twee issues die ik heb met Game Pass Ultimate op mijn XSX. Zij konden me niet helpen (erg basic hulp gehad...), dus hopelijk kan iemand hier me wat meer inzicht geven.

Allereerst mijn situatie: ik heb een XSX met daarop twee accounts. Het account waarop GPU staat, is ingesteld als Home Xbox. Het tweede account gebruik ik om te gamen.

Het eerste probleem doet zich voor met Rainbow Six Siege:
Ik heb de Year 1 & 2 operators gedownload en geinstalleerd, maar deze verschijnen niet in game. Dit probleem heb ik op beide accounts. Ik lees vaker over dit probleem, maar echt niemand lijkt een antwoord te hebben... Om te kunnen gamen moest ik of een nieuw Ubi Club account maken of connecten met een bestaande. Dat laatste heb ik gedaan, ik heb het account waarop ik Siege op pc speel gekoppeld.

Het tweede probleem is in Battlefield V:
Als ik op mijn account (waar niet GPU op staat) de online multiplayer wil doen, krijg ik een melding dat ik een trial speler ben en daardoor niet online kan. Op mijn XSX account waar GPU op staat, werkt het wel gewoon...

Ik vind de Game Pass ervaring nog niet helemaal top. Op pc heb ik gisteren ook uren in de chat gehangen, omdat ik games niet meer kon starten of zelfs verwijderen. Uiteindelijk was het advies daar om mijn pc te formatten. Uiteindelijk vond ik een redelijk recent restore punt in Windows, net voordat de problemen begonnen. Die heb ik teruggezet en alles werkt weer. Maar soepel gaat het hier dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 07-06 08:32

Nogne

>.<

kesj schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:06:
Het tweede probleem is in Battlefield V:
Als ik op mijn account (waar niet GPU op staat) de online multiplayer wil doen, krijg ik een melding dat ik een trial speler ben en daardoor niet online kan. Op mijn XSX account waar GPU op staat, werkt het wel gewoon...

Ik vind de Game Pass ervaring nog niet helemaal top. Op pc heb ik gisteren ook uren in de chat gehangen, omdat ik games niet meer kon starten of zelfs verwijderen. Uiteindelijk was het advies daar om mijn pc te formatten. Uiteindelijk vond ik een redelijk recent restore punt in Windows, net voordat de problemen begonnen. Die heb ik teruggezet en alles werkt weer. Maar soepel gaat het hier dus nog niet.
Om mijn guest online te laten gaan moest ik zelf afgemeld zijn van de console (niet verwijderd maar ik kon niet aangemeld zijn want dan kon mijn guest geen online games spelen),

En tweede punt heeft niet met Gamepass te maken maar met je huidige set up als ik het zo lees, want het werkt nu wel na een restore. Of kon je wel andere apps/games uit de Microsoft Store downloaden / verwijderen?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 17:20
Nogne schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:57:
[...]

Om mijn guest online te laten gaan moest ik zelf afgemeld zijn van de console (niet verwijderd maar ik kon niet aangemeld zijn want dan kon mijn guest geen online games spelen),

En tweede punt heeft niet met Gamepass te maken maar met je huidige set up als ik het zo lees, want het werkt nu wel na een restore. Of kon je wel andere apps/games uit de Microsoft Store downloaden / verwijderen?
Dank voor je reactie.

Ik log mijn hoofdaccount nooit in. Mijn controller zit zelfs gekoppeld aan het account waarmee ik game, het andere account dus.

Het tweede punt wat je noemt (wat eigenlijk mijn derde punt was ;-): had niets met mijn setup te maken, maar het schijnt volgens MS vaker mis te gaan met updaten en het verwijderen van games. Dit was trouwens op pc en niet op console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:17
ThunderNet schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:30:
[...]

Ik heb het zaterdag nog gedaan :) dat werkt ook, geld voor de gehele looptijd van je huidige abbo/tegoed.
Martijn2307 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:13:
[...]

Lijkt me wel!? Ik zie dat het andere ook is gelukt. Wel zeker zijn dat je Tunnelbear aanstaat en dan heb je 3 jaar lang plezier voor weinig geld! :)
Het is gelukt met VPN naar Brazilië, gisteren heb ik de gamepass voor 1 jaar geactiveerd :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:50
next charge on 1/25/2022

Mooi dat is ook weer geregeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuLo09
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 17:17
Ik weet dat deze vraag al vaker is langsgekomen en heb hier en op reddit genoeg over gelezen maar toch voor de zekerheid alsnog deze vraag... Ik heb gamepass ultimate die over een paar weken gaat verlopen. Ik heb een jaar terug gebruik gemaakt van de actie om mijn gold live abo om te zetten naar xbox game pass ultimate voor 1 euro per maand. Klopt het dat dit nog steeds kan door:
1) Mijn ultimate abo laten verlopen (of moet ik het opzeggen?)
2) Xbox gold live kaarten kopen voor max 3 jaar en invoeren (wat is de goedkoopste optie voor gold kaarten? Ik zie hier meldingen van GPU voor 3 jaar voor maar 90 euro, Dat wil ik ook :) )
3) en wat dan precies? Ik zie berichten over het omgezet naar GPU voor 12.99. Wanneer krijg je deze optie te zien?

Zou heel fijn zijn als iemand de exacte stappen kan delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:05
SuLo09 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:07:
Ik weet dat deze vraag al vaker is langsgekomen en heb hier en op reddit genoeg over gelezen maar toch voor de zekerheid alsnog deze vraag...
Zo werkt het dus echt niet he... 8)7

Ik weet dat het niet mag, maar toch doe ik het. Ik weet dat ik hier het antwoord kan vinden, maar toch maar even vragen. Ik weet dat ik het kan googlen, maar misschien kan iemand me sneller het antwoord geven. Enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:58
Ik weet dat deze vraag al vaker is langsgekomen en heb hier en op reddit genoeg over gelezen maar toch voor de zekerheid alsnog deze vraag... Ik heb gamepass ultimate die over een paar weken gaat verlopen. Ik heb een jaar terug gebruik gemaakt van de actie om mijn gold live abo om te zetten naar xbox game pass ultimate voor 1 euro per maand. Klopt het dat dit nog steeds kan door:
1) Mijn ultimate abo laten verlopen (of moet ik het opzeggen?)
2) Xbox gold live kaarten kopen voor max 3 jaar en invoeren (wat is de goedkoopste optie voor gold kaarten? Ik zie hier meldingen van GPU voor 3 jaar voor maar 90 euro, Dat wil ik ook :) )
3) en wat dan precies? Ik zie berichten over het omgezet naar GPU voor 12.99. Wanneer krijg je deze optie te zien?

Zou heel fijn zijn als iemand de exacte stappen kan delen.
Melantrix schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:06:
[...]

Schijnbaar is de op niet duidelijk genoeg want er blijven maar vragen komen. Hier dan nog 1 maal een uitleg;

Let op, doe deze truuk alleen als je nog geen gamepass ultimate hebt, anders krijg je een zeer slechte conversie.
1. Koop 3x 12 maanden Xbox live gold bij een winkel. Als die EU codes zijn kan je die gewoon gelijk activeren zonder verdere stap, ga dan naar stap 4. Zijn het codes voor een andere land zoals Brazilië, zie stap 2.

2. Zet een VPN tunnel op naar het betreffende land. Maakt niet uit welk VPN provider je hebt, er zijn goede ervaringen met tunnelbear (gratis voor 500mb)
3.Open een incognito venster, en sluit al het andere af.
4. Ga naar redeem.microsoft.com en log in met je account waarop je gold wil hebben. Het maakt niet uit dat dit een Nederlandse account is.
5. Activeer de 3x 12 maanden codes. Let er hierbij op dat je de gratis 1 maand niet aanzet, anders zal je 3e code niet geaccepteerd worden.
6. Als alle 3 de codes geactiveerd zijn ga je naar de site van gamepass. VPN mag uit, die is niet meer nodig.
7. Sluit gamepass ultimate af. Als dit de eerste x is, betaal je 1 euro. Dit moet je zien als een symbolisch bedrag om je Xbox live gold om te zetten naar gamepass. De genoemde 13 euro per maand zal pas over 36 maanden in rekening gebracht worden.
Voila, je hebt nu gamepass ultimate voor een zeer goede prijs.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-06 13:54
Zodra je huidige Game Pass Ultimate is verlopen, kan je opnieuw 36 maanden live toevoegen (instructies staan TS) en dit omzetten naar Game Pass Ultimate. Het je dit nog niet eerder gedaan dan kan dat voor slechts €1. In alle andere gevallen geldt het reguliere maandbedrag van €13.

[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 28-11-2020 21:28 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:45
das toch ook niet legit, microsoft zal hier niet mee kunnen lachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
elsympatico schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:33:
das toch ook niet legit, microsoft zal hier niet mee kunnen lachen.
Jawel hoor... Staat in hun eigen faqs uitgelegd en de support helpt je er mee als je contact opneemt. Microsoft is momenteel gewoon geld in de service aan het pompen om zoveel mogelijk leden te krijgen. En ik meen laatst gelezen te hebben dat het ondanks dat ze dit doen toch al kostendekkend was (waarschijnlijk is het toch maar een relatief klein deel wat zo de limiet opzoekt van het zo goedkoop mogelijk doen en zijn er toch ondertussen wel aardig wat mensen die gewoon maandelijks betalen).

Je moet ook niet onderschatten wat gamepass doet voor marketing. Je ziet het hier op Tweakers al heel goed, veel gamers veranderen door gamepass in ware Xbox ambassadeurs en je hoort ook geregeld van mensen die overstappen naar Xbox vanwege gamepass. Uiteindelijk zal deze methode wel dichtgezet worden maar ik heb het idee dat ze zich daar nu nog niet zo druk om maken (ook al verwachte ik voorheen dat ze het voor de nieuwe console launch wel zouden stoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Finraziel schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:44:
[...]

Jawel hoor... Staat in hun eigen faqs uitgelegd en de support helpt je er mee als je contact opneemt. Microsoft is momenteel gewoon geld in de service aan het pompen om zoveel mogelijk leden te krijgen. En ik meen laatst gelezen te hebben dat het ondanks dat ze dit doen toch al kostendekkend was (waarschijnlijk is het toch maar een relatief klein deel wat zo de limiet opzoekt van het zo goedkoop mogelijk doen en zijn er toch ondertussen wel aardig wat mensen die gewoon maandelijks betalen).

Je moet ook niet onderschatten wat gamepass doet voor marketing. Je ziet het hier op Tweakers al heel goed, veel gamers veranderen door gamepass in ware Xbox ambassadeurs en je hoort ook geregeld van mensen die overstappen naar Xbox vanwege gamepass. Uiteindelijk zal deze methode wel dichtgezet worden maar ik heb het idee dat ze zich daar nu nog niet zo druk om maken (ook al verwachte ik voorheen dat ze het voor de nieuwe console launch wel zouden stoppen).
Precies dit. En ik heb zeker niet de illusie dat ik na de 3 jaar dit trucje nog een keer kan doen.

Dit zie je vaker bij bedrijven. Netflix bijvoorbeeld.
Eerst zo veel mogelijk klanten vissen. Als ze aan de haak zitten de prijs verhogen. Of zoals in dit geval dit soort omwegen dichtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuLo09
Bedankt @ariekanari & @Melantrix . Ik wacht af totdat mijn huidige abo verloopt en ga het er daarna op wagen. @Twixie begrijp dat het misschien lui overkomt maar ik heb serieus meerdere threads hier en op reddit gelezen en zie toch verschillende dingen gezegd worden. Vandaar hier mijn vraag ter bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qpido80
  • Laatst online: 05-06 10:39
Het valt me wel op dat als je op de normale manier game pass ultimate wil aanschaffen, de prijzen wel flink aan het stijgen zijn. Begin dit jaar nog ergens voor rond de 18/19 euro per 3 maanden kunnen kopen. Nu zitten de kaarten van 3 maanden rond de 30 euro. Zelfs bij cdkeys.com

Maar ik merk wel dat het echt dagkoersen zijn. Hoop dat ze na de Kerst toch weer wat zakken. En de nieuwe consoles zullen ook wel de prijzen wat stuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 10:31

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Onderstaande website nog iets goedkoper voor iets minder dan 30 euro. Ik heb het donderdag nog voor 27,5 euro per stuk kunnen kopen.

Oyunfor.com is in Turkije een van de populairste online winkel voor games/digitale codes etc..

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
Op cdkeys was het verschil tussen de Braziliaanse en EU versie van 12 maanden xbox live gold maar een paar euro.
Voor het gemak maar voor de EU kaartjes gegaan. Na de upgrade naar Game Pass Ultimate ben ik 79 euro kwijt voor 2 jaar.

Met sinterklaas mag de xbox worden uitgepakt. Nog heel even geduld...

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:45
Cool kan niet beter dan .

Leuk om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
weststar schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:09:
Op cdkeys was het verschil tussen de Braziliaanse en EU versie van 12 maanden xbox live gold maar een paar euro.
Voor het gemak maar voor de EU kaartjes gegaan. Na de upgrade naar Game Pass Ultimate ben ik 79 euro kwijt voor 2 jaar.

Met sinterklaas mag de xbox worden uitgepakt. Nog heel even geduld...
Vraag aan jou en iedereen die niet direct de volle 3 jaar doet via deze truc, ben je niet bang spijt te krijgen als je straks meer moet gaan betalen dat je maar 1 of 2 jaar hebt gedaan?

Er van uitgaande dat deze truc over 2 jaar niet meer werkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
1993jjohan schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:05:
[...]

Vraag aan jou en iedereen die niet direct de volle 3 jaar doet via deze truc, ben je niet bang spijt te krijgen als je straks meer moet gaan betalen dat je maar 1 of 2 jaar hebt gedaan?

Er van uitgaande dat deze truc over 2 jaar niet meer werkt natuurlijk.
Eerlijk gezegd: dat zie ik dan wel weer 🤣

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Sinds een tijdje heb ik een game pass abonnement op de PC (geen Xbox in huis). Erg blij mee en een paar leuke games kunnen spelen. Ik ben alleen tot nu toe al twee keer save games kwijt geraakt (New Super Lucky's Tale en Celeste). Het is ook gebeurd bij Forza Horizon 4, maar die heeft waarschijnlijk cloud sync, waardoor mijn save game er nog was (alle settings waren wel weg). Bij andere games (Dishonored 2 bijvoorbeeld) is het (nog...) niet gebeurd.

Op internet vind ik over verschillende games topics met dit probleem, waarbij de gemene deler Game Pass of in ieder geval de Windows Store lijkt. Op de officiële fora van Game Pass en de Windows Store vind ik er helaas geen algemeen topic over.

De makers van de games verwijzen me vervolgens naar Microsoft en Microsoft kan na lang zoeken niks betekenen en verwijst me naar de makers... Inmiddels maak ik lokale backups, elke keer afsluiten van een game, maar dat is ook irritant. Ben ik de enige? Op mijn topic op het forum van Microsoft komt niet echt reactie: https://answers.microsoft...c?tm=1605942977235&auth=1

Daarnaast vind ik de app op de PC en op Android niet heel erg gebruiksvriendelijk. Over savegames kan je bijvoorbeeld niks vinden en ik kan op Android niet instellen dat ik alleen een PC heb en geen notificaties wil voor nieuwe games die alleen op de Xbox beschikbaar zijn.

Los van die problemen (waarvan het verdwijnende save game issue wel echt vervelend is) ben ik erg blij met het abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:58
Skating_vince schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:35:
Sinds een tijdje heb ik een game pass abonnement op de PC (geen Xbox in huis). Erg blij mee en een paar leuke games kunnen spelen. Ik ben alleen tot nu toe al twee keer save games kwijt geraakt (New Super Lucky's Tale en Celeste). Het is ook gebeurd bij Forza Horizon 4, maar die heeft waarschijnlijk cloud sync, waardoor mijn save game er nog was (alle settings waren wel weg). Bij andere games (Dishonored 2 bijvoorbeeld) is het (nog...) niet gebeurd.

Op internet vind ik over verschillende games topics met dit probleem, waarbij de gemene deler Game Pass of in ieder geval de Windows Store lijkt. Op de officiële fora van Game Pass en de Windows Store vind ik er helaas geen algemeen topic over.

De makers van de games verwijzen me vervolgens naar Microsoft en Microsoft kan na lang zoeken niks betekenen en verwijst me naar de makers... Inmiddels maak ik lokale backups, elke keer afsluiten van een game, maar dat is ook irritant. Ben ik de enige? Op mijn topic op het forum van Microsoft komt niet echt reactie: https://answers.microsoft...c?tm=1605942977235&auth=1

Daarnaast vind ik de app op de PC en op Android niet heel erg gebruiksvriendelijk. Over savegames kan je bijvoorbeeld niks vinden en ik kan op Android niet instellen dat ik alleen een PC heb en geen notificaties wil voor nieuwe games die alleen op de Xbox beschikbaar zijn.

Los van die problemen (waarvan het verdwijnende save game issue wel echt vervelend is) ben ik erg blij met het abonnement!
Ik heb hier nog niet eerder van gehoord eigenlijk. Heb je dit alleen bij gamepass/Windows store games? Wellicht worden de saves op een disk opgeslagen die niet meer goed zijn oid? Klinkt meer als een corruptie dingetje dan iets met gamepass eigenlijk..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Melantrix schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:51:
[...]

Ik heb hier nog niet eerder van gehoord eigenlijk. Heb je dit alleen bij gamepass/Windows store games? Wellicht worden de saves op een disk opgeslagen die niet meer goed zijn oid? Klinkt meer als een corruptie dingetje dan iets met gamepass eigenlijk..
Ja, alleen met Game Pass / Windows store games. De disk is prima. Je ziet ook dat de save files ineens leeg zijn. De mappen van de oude save files staan er nog, maar zijn leeg. Heeft dus niks met een corrupte disk te maken (helaas...).

Hier een voorbeeld van zo'n topic:
https://forums.funcom.com...-just-lost-my-saves/77073

Andere game, maar daar blijkbaar opgelost.
https://phoenixpoint.cann...-on-xbox-game-pass-for-pc

Zo zijn er nog veel meer topics te vinden....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:53
Martijn2307 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:15:

Gelukt! Voor mij en mijn collega 3 jaar xbox ultimate voor 101euro! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
ikdedinges schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:50:
Ik heb helaas een niet werkende key ontvangen van CDKEYS :(
Hoe loopt dat ondertussen bij jou?
Na lange arbitrage heeft paypal eindelijk het dispuut in mijn voordeel beslecht en het geld teruggestort. cdkeys haalde echt alle truukjes uit de doos om het proces zo lang mogelijk te verlengen. Nooit meer :r

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/XboxGamePass_2020-Dec-01.png

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Vraagje volgende maand loopt mijn gamepass af. Heb de trick van gold maar gamepass ultimate al toegepast. Het liefste wil ik geen nieuw account aanmaken en vind het niet erg 11 euro meer te betalen. Werkt deze trick ook als je dit eerder hebt gedaan? Of moet je echt een nieuw acc aanmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paver89 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 02:04:
Vraagje volgende maand loopt mijn gamepass af. Heb de trick van gold maar gamepass ultimate al toegepast. Het liefste wil ik geen nieuw account aanmaken en vind het niet erg 11 euro meer te betalen. Werkt deze trick ook als je dit eerder hebt gedaan? Of moet je echt een nieuw acc aanmaken?
Ja dat kan gewoon, en staat ook al 25 keer of zo in dit topic uitgelegd. Geen nieuw account nodig.
Geen garanties uiteraard dat Microsoft niet volgende week besluit de voorwaarden aan te passen maar dat weet dan nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeloffzen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 18:30
mv_ak schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:45:

https://docs.google.com/s...ZTFrJOUmOtOytg/edit#gid=0

PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:01
Game Pass met EA Play is paar weken geleden uitgekomen voor XBOX echter voor de PC blijft het nog opvallend stil.
Met mijn nieuwe PC gebouwd zou ik toch graag gebruik willen maken van EA play icm Star Wars Squadrons bijvoorbeeld.

Online kom ik ook niet veel verder wanneer EA Play op de PC icm GamePass beschikbaar zou moeten zijn:
"Xbox Game Pass Ultimate-leden kunnen nu genieten van EA Play op de console. Xbox Game Pass Ultimate en pc-leden ontvangen vanaf december 2020 EA Play zonder extra kosten op pc via de EA Desktop-app."

Link:https://support.xbox.com/...y-with-xbox-game-pass-FAQ

Of zie ik iets over het hoofd en is het al beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aramiss
Toevallig deze vraag ook gesteld in een Telegram groepje met gamers kreeg deze link gedeeld met antwoord:

"EA Play is also coming to Xbox Game Pass for PC on December 15th, with PC players able to access to the EA Play library by downloading the EA Desktop app currently in beta for Windows 10 PCs."

Link: https://www.purexbox.com/...mate_heres_whats_included

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:23

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 12:52
Bizar, in mijn xbox profiel via een browser staat dat ik Ultimate klant ben tot 2023/10.
Via de Xbox zelf staat "renew now and play EA games". Zo plots, mogelijk liggen de diensten lam?

Via een omweg geraak ik wel bij downloadbare games. Komt goed.
Control spel is trouwens genieten. (y)

[ Voor 26% gewijzigd door Spacewide op 08-12-2020 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manarinth
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Wel benieuwd wie het publiek is voor Rage 2 en Control op Android. 8)7
----
Verder me ook maar eens gewaagd aan Game Pass Ultimate, met een klein kind speel ik niet zoveel games uit en best wel gefragmenteerd. Ik denk dat dit beter past dan een nog grotere backlog creëren die ik toch al nooit uitspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33
Aramiss schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:43:
Game Pass met EA Play is paar weken geleden uitgekomen voor XBOX echter voor de PC blijft het nog opvallend stil.
Met mijn nieuwe PC gebouwd zou ik toch graag gebruik willen maken van EA play icm Star Wars Squadrons bijvoorbeeld.

Online kom ik ook niet veel verder wanneer EA Play op de PC icm GamePass beschikbaar zou moeten zijn:
"Xbox Game Pass Ultimate-leden kunnen nu genieten van EA Play op de console. Xbox Game Pass Ultimate en pc-leden ontvangen vanaf december 2020 EA Play zonder extra kosten op pc via de EA Desktop-app."

Link:https://support.xbox.com/...y-with-xbox-game-pass-FAQ

Of zie ik iets over het hoofd en is het al beschikbaar?
Dan hoop ik dat je tevreden bent met 10 uur, want games komen pas na 12 maanden volledig beschikbaar voor EA Play. 15 december heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, maar dat is geen zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Beakzz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:37:
[...]

Dan hoop ik dat je tevreden bent met 10 uur, want games komen pas na 12 maanden volledig beschikbaar voor EA Play. 15 december heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, maar dat is geen zekerheid.
Ik kan dan in een aantal uur bepalen of ik de game leuk genoeg vind om te kopen. Dat is het toch al waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:37:
[...]

15 december heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, maar dat is geen zekerheid.
Geen zekerheid, buiten dan dat Microsoft dit via alle kanalen zelf blijft bevestigen ;)

Edit: https://twitter.com/XboxG...tatus/1336412110004301824

[ Voor 12% gewijzigd door Basket Kees op 10-12-2020 13:42 ]

• Beakzz
Basket Kees schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:49:
[...]

Geen zekerheid, buiten dan dat Microsoft dit via alle kanalen zelf blijft bevestigen ;)
Kom dan minstens met een link, want al die bevestigingen heb ik niet gevonden in mijn Google search.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 09:48
Beakzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:37:
[...]

Kom dan minstens met een link, want al die bevestigingen heb ik niet gevonden in mijn Google search.
Eerste de beste Google search: klik

• Beakzz
Hmmm..of mijn Google skills nemen af of mijn zoektocht was voor 1 december. I am defeated :+ Maar goed nieuws (voor mij) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 20:31
Basket Kees schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:49:
[...]

Edit: https://twitter.com/XboxG...tatus/1336412110004301824
Wat betekent dit eventueel voor de 'goedkope' update naar 36 maanden Ultimate voor €1,-?

Ik heb sinds 1 maand een Xbox en game ook veel op PC, morgen loopt mijn huidige gold membership af en ik heb nog nooit ultimate gehad.

Nu wil me er toch aan gaan wagen.
Zoals in vele eerdere berichten al over gesproken dien ik dus 3x 12 maanden gold aan te schaffen en pas daarna voor 1 euro te updaten naar Ultimate?

Wat is op dit moment een veilige deal voor de Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key EUROPE?
Gamico - Kinguin - Eneba - CDKeys de meeste zijn zo rond de € 40 - 42 euro. Of heeft er iemand een betere recent aangeschaft? Het gaat met niet om die laatste centen, maar het laatste wat ik wil is niet werkende keys en daarom moeten gaan zeuren bij de bedrijven.
En ik neem aan dat ik het beste via paypall kan betalen in verband met mogelijke geschillen?

Vergeef me het grote aantal vragen, maar vind het best 'spannend' om voor 3 jaar iets 'aan te gaan'

Alvast bedankt voor de input! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkehuus op 10-12-2020 17:40 ]

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gekkehuus schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:38:
[...]

Wat betekent dit eventueel voor de 'goedkope' update naar 36 maanden Ultimate voor €1,-?
Het live gaan van EA Play voor XBGPU abonnees op PC? Lijkt mij dat dat op geen manier met elkaar in verband staat. Feit blijft natuurlijk dat Microsoft op elk moment die optie stop kan zetten.

Hoe je gebruik kan maken van de deal is al vele malen besproken in dit topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Gekkehuus schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:38:
[...]

Ik heb sinds 1 maand een Xbox en game ook veel op PC, morgen loopt mijn huidige gold membership af en ik heb nog nooit ultimate gehad.

Nu wil me er toch aan gaan wagen.
Zoals in vele eerdere berichten al over gesproken dien ik dus 3x 12 maanden gold aan te schaffen en pas daarna voor 1 euro te updaten naar Ultimate?

Wat is op dit moment een veilige deal voor de Xbox Live Gold 12 months Xbox Live Key EUROPE?
Gamico - Kinguin - Eneba - CDKeys de meeste zijn zo rond de € 40 - 42 euro. Of heeft er iemand een betere recent aangeschaft? Het gaat met niet om die laatste centen, maar het laatste wat ik wil is niet werkende keys en daarom moeten gaan zeuren bij de bedrijven.
En ik neem aan dat ik het beste via paypall kan betalen in verband met mogelijke geschillen?

Vergeef me het grote aantal vragen, maar vind het best 'spannend' om voor 3 jaar iets 'aan te gaan'

Alvast bedankt voor de input! :)
Ik heb vandaag mijn Xbox series X geleverd gekregen van MM en ik heb zojuist 3 x Xbox Live Gold aangeschaft bij CDKeys (45 euro per stuk). Daarna heb ik de 1 euro upgrade gedaan en ik heb nu voor 38 maanden Gamepass Ultimate (2 maanden extra bij upgrade). Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
Ik heb bij CDKeys 3x 12 maanden Xbox Live Gold gekocht.
Let op: gebruik niet de auto-renewal bonus (1 gratis maand) als je je codes redeemed.
Er is dus blijkbaar een limiet van 36 maanden, langer dan dat kan je niet redeemen.
Nu moet ik helaas een maand wachten tot 1 maand xbox live gold is verstreken en ik mijn laatste 12 maanden gold kan redeemen waarna ik de Ultimate aanbieding kan gebruiken.

Heb met Microsoft Support nog geprobeerd, maar ze kunnen die gratis maand voor auto-renewal niet terugnemen of iets doen anders dan wat ik hierboven beschrijf te adviseren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

rvdlaar schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:31:
Ik heb bij CDKeys 3x 12 maanden Xbox Live Gold gekocht.
Let op: gebruik niet de auto-renewal bonus (1 gratis maand) als je je codes redeemed.
Er is dus blijkbaar een limiet van 36 maanden, langer dan dat kan je niet redeemen.
Nu moet ik helaas een maand wachten tot 1 maand xbox live gold is verstreken en ik mijn laatste 12 maanden gold kan redeemen waarna ik de Ultimate aanbieding kan gebruiken.

Heb met Microsoft Support nog geprobeerd, maar ze kunnen die gratis maand voor auto-renewal niet terugnemen of iets doen anders dan wat ik hierboven beschrijf te adviseren.
Je bedoelt wat in de openingspost uitgelegd is? ;)

Edit: extra waarschuwen kan geen kwaad natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door d.bakker84 op 11-12-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
d.bakker84 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:39:
[...]

Je bedoelt wat in de openingspost uitgelegd is? ;)

Edit: extra waarschuwen kan geen kwaad natuurlijk
Ah, ja nu zie ik dat pas.
Tekst omtrent het gamepass trucje kan wat mij betreft nog wel wat kernachtiger wat ten goede van de leesbaarheid komt.
Maar inderdaad, ik had dit gedoe kunnen voorkomen door de topic start goed door te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:33

Stimulate14

⭐⭐⭐

ariekanari schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:27:
[...]
Zodra je huidige Game Pass Ultimate is verlopen, kan je opnieuw 36 maanden live toevoegen (instructies staan TS) en dit omzetten naar Game Pass Ultimate. Het je dit nog niet eerder gedaan dan kan dat voor slechts €1. In alle andere gevallen geldt het reguliere maandbedrag van €13.
:D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 16:29

Louw Post

Cerenas

Iemand waarbij de Voordelen/Perks zichtbaar zijn? In zowel de Xbox app op m'n pc als de Game Pass app op mijn Android telefoon krijg ik de melding:
Vanwege een probleem kunnen voordelen nu niet worden weergegeven. Probeer het later opnieuw.
Dit is al minstens een week zo. Ik heb echter wel gewoon GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Louw Post werkt prima hier op Android en de xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:52
Nu maar hopen dat de nieuwe Battlefield van komend jaar er ook in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:57
Hoi,

Ik heb de truc geprobeerd met Braziliaanse gold kaarten maar loop nu vast. Ik heb 3x 1 jaar gold gekocht en geredeemed, dit ging zonder problemen. Als ik nu mijn gold om wil zetten naar gpu krijg ik de volgende foutmelding:
Wijzig de Microsoft Store-regio

U heeft momenteel een abonnement uit een andere regio. Neem contact op met de klantenondersteuning als het nog steeds niet werkt.

Ik heb mijn adres op een Braziliaans adres ingesteld. Verder heb ik mijn regio naar Brazilië aangepast en log ik in via een Braziliaanse vpn (Nordvpn). Iemand weet hoe dit op te lossen is?

Nb: ik heb al eerder gebruik gemaakt van de actie, maar mijn gold en gpu waren nu verlopen dus wil het graag meteen voor 3 jaar renewen.
Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je moet alleen bij het redeemen van de Keys de VPN aan hebben staan, niet bij het omzetten naar GPU. Je moet ook niks doen met je adres of regio, die had je gewoon op NL moeten laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:52
MJay schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:42:
Hoi,

Ik heb de truc geprobeerd met Braziliaanse gold kaarten maar loop nu vast. Ik heb 3x 1 jaar gold gekocht en geredeemed, dit ging zonder problemen. Als ik nu mijn gold om wil zetten naar gpu krijg ik de volgende foutmelding:
Wijzig de Microsoft Store-regio

U heeft momenteel een abonnement uit een andere regio. Neem contact op met de klantenondersteuning als het nog steeds niet werkt.

Ik heb mijn adres op een Braziliaans adres ingesteld. Verder heb ik mijn regio naar Brazilië aangepast en log ik in via een Braziliaanse vpn (Nordvpn). Iemand weet hoe dit op te lossen is?

Nb: ik heb al eerder gebruik gemaakt van de actie, maar mijn gold en gpu waren nu verlopen dus wil het graag meteen voor 3 jaar renewen.
Alvast bedankt voor de hulp!
https://www.techtastic.nl...ng-90-euro-december-2020/

Met deze guide is het me twee dagen geleden nog gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:57
VanRoyal schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:14:
Je moet alleen bij het redeemen van de Keys de VPN aan hebben staan, niet bij het omzetten naar GPU. Je moet ook niks doen met je adres of regio, die had je gewoon op NL moeten laten staan.
Dit had ik eerst geprobeerd, maar toen kreeg ik dus diezelfde melding.
Daarna adres aangepast naar Brazilië en VPN e.d. aangezet voor het redeemen van GPU.

Ik denk dat ik helaas contact op zal moeten met de klantenservice ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuLo09
Ik kan bevestigen dat het omzetten van gold live naar game pass nog steeds werkt.

Ik heb net 3 jaar aan gold kaarten ingewisseld (zonder de maand extra optie) en daarna via gamepass site (https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass) gamepass abo afgesloten (klik op deelnemen, je ziet optie voor 13 euro per maand, als je verder gaat zie je dat je abos geupgrade gaan worden). Je betaald 13 euro en hebt voor 3 jaar gamepass ultimate. Als je naar services & subscribtions pagina gaat (https://account.microsoft.com/services/) zie je dat volgende afschrijving voor xbox game pass pas over 3 jaar staat. Bij mij staat:
€ 12,99 every month, next charge on 12/12/2023.

Ik zie dat recurring billing aanstaat. Kan het nu veilig uitgezet worden of moet het juist aan staan om gebruik te maken van game pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat kun je gewoon uitzetten. Aan het einde kun je kijken of de huidige methode nog bestaat, of ergens ultimate in een shop kopen, of een abonnement nemen. Maar dat hoef je dus pas over 3 jaar uit te zoeken ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Ik kwam deze zojuist nog tegen:
  • 11.12.20 - Mørkredd
  • 15.12.20 - The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
  • 15.12.20 - Beholder: Complete Edition
  • 17.12.20 - Code Vein
  • 17.12.20 - Monster Train
  • 17.12.20 - MotoGP 20
  • 17.12.20 - Neoverse
  • 17.12.20 - Wilmot's Warehouse
https://news.xbox.com/en-...s-update-december-2020-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 20:31
MJay schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:44:
[...]

Dit had ik eerst geprobeerd, maar toen kreeg ik dus diezelfde melding.
Daarna adres aangepast naar Brazilië en VPN e.d. aangezet voor het redeemen van GPU.

Ik denk dat ik helaas contact op zal moeten met de klantenservice ;(
Dat is de reden waarom ik gewoon voor die paar euro extra de Europese codes heb gekocht.
Maar we blijven Nederlanders hè ;)

Ik heb in ieder geval nu met die 2 maanden extra Ultimate tot 12-2-2024! :*)

Succes in ieder geval met de klantenservice! Het zal denk ik vast goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekkehuus schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:33:
[...]

Dat is de reden waarom ik gewoon voor die paar euro extra de Europese codes heb gekocht.
Maar we blijven Nederlanders hè ;)

Ik heb in ieder geval nu met die 2 maanden extra Ultimate tot 12-2-2024! :*)

Succes in ieder geval met de klantenservice! Het zal denk ik vast goed komen.
Staat die einddatum ook echt zo in je account? Ik dacht dat dat niet kon en je dan gecapt zou worden op 36 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubnix
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-05 17:28
Finraziel schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:30:
[...]

Staat die einddatum ook echt zo in je account? Ik dacht dat dat niet kon en je dan gecapt zou worden op 36 maanden.
Yes, ik heb het net vandaag toevallig ook gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSCbFB3-fSWAOA0NhxDb-gwOS4A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HjUbNfXJFZKc7x6J2n9zxvoO.png?f=user_large

Nu nog even tot de 15e wachten, dan wordt EA-play ook toegevoegd! :Y (edit: voor de pc dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VN1X
  • Laatst online: 12-05 10:19
Iemand hier bekend mee? Ik heb XGPU tot en met maart 2021 maar krijg nu sinds vandaag dit bericht te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0wNwe3xnAm5HIC7ftDKyykO5PQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FqDunihWa6dbWcJJR9Utbzpy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluffybeast
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 28-03 23:58
Waarom krijg ik de Chinese versie van halo Mc collection? Daarna bericht dat ik kan bijwerkene het Duits.
Al de andere games zijn wel in het Engels
Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)