Aangezien het 15 december is.. iemand al EA Play beschikbaar via Game Pass op pc?
is toch media december niet specifiek 15e?joekek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:15:
Aangezien het 15 december is.. iemand al EA Play beschikbaar via Game Pass op pc?
Er wordt op verschillende plekken 15 december genoemd (ook hier in dit topic), bv. https://twitter.com/XboxG...tatus/1336732344837754880, maar inderdaad ook op andere plekken wordt weer medio december gezegd. We gaan het zien.is toch media december niet specifiek 15e?
Ik was ook al zoekende maar heb zelf nog niets iig.joekek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:15:
Zie ook dit: https://news.xbox.com/en-...ass-update-december-2020/
Ik vond ook dit wat nog meer chaos opleverde
[ Voor 33% gewijzigd door jorisdekloris op 15-12-2020 16:11 ]
Tierelier
Net een update op xbox.com, het wordt dus pas 2021: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Text_lrn_12.15.1
Wat opvallend dat ze een uur voor de aangekondige release dit onderdeel een maand uitstellen. Je zou verwachten dat er dan ergens een grote fout is gemaakt?joekek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:02:
Net een update op xbox.com, het wordt dus pas 2021: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Text_lrn_12.15.1
Ik zie op de cdkeys site dat er ook MEA versies beschikbaar zijn voor €32.79 ... Iemand dit al geprobeerd?
(https://www.cdkeys.com/xb...p-xbox-one-360-mea-cd-key)
(https://www.cdkeys.com/xb...p-xbox-one-360-mea-cd-key)
Waar lees jij 'een maand' ? Ze zeggen enkel dat ze begin volgend jaar meer zullen delen, wat me doet vermoeden dat ze dan pas een release datum gaan geven, en het dus zeker nog niet in januari zal zijn.PaulR schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:16:
[...]
Wat opvallend dat ze een uur voor de aangekondige release dit onderdeel een maand uitstellen. Je zou verwachten dat er dan ergens een grote fout is gemaakt?
Ja wat klote zeg. Ik zat er echt op te wachten.
Tierelier
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb al ultimate tot juli 2023. Net een tip van Twitter om ea play jaarabonnement te nemen voor 22 euro. Dit wordt omgezet naar 4 maand ultimate. Ik heb het getest en het werkt !
Heb daarnet de Brazil versie bij cdkeys proberen kopen met paypal, dat leek eerst te lukken, transactie bij paypal ziet er normaal uit, maar even later kreeg ik van cdkeys de melding dat het geweigerd werd en dat een refund zou volgen... 
Update: refund was gisterenavond al in orde, en bestelling van de keys via livekaarten.nl is ondertussen ook gelukt. Wederom eerst een mislukking via paypal, maar met de visa kaart lukte het wel (heb wel een foto moeten doorsturen van een deel van de kaart om fraude te voorkomen). Game Pass Ultimate is ook zonder problemen geregeld geraakt!
Update: refund was gisterenavond al in orde, en bestelling van de keys via livekaarten.nl is ondertussen ook gelukt. Wederom eerst een mislukking via paypal, maar met de visa kaart lukte het wel (heb wel een foto moeten doorsturen van een deel van de kaart om fraude te voorkomen). Game Pass Ultimate is ook zonder problemen geregeld geraakt!
[ Voor 85% gewijzigd door bmaster001 op 17-12-2020 11:11 ]
Ik raad mensen voor het geld verschil aan de nederlandse te kopen. Zelf ook bovenstaande probleem gehad. Vorige maand vertelde zij mij, 2x dat ik een maand moest wachten omdat 36 maanden + 1 ultimate niet kan vanwege de maximale 36 maanden. (onzin volgens mij).MJay schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:42:
Hoi,
Ik heb de truc geprobeerd met Braziliaanse gold kaarten maar loop nu vast. Ik heb 3x 1 jaar gold gekocht en geredeemed, dit ging zonder problemen. Als ik nu mijn gold om wil zetten naar gpu krijg ik de volgende foutmelding:
Wijzig de Microsoft Store-regio
U heeft momenteel een abonnement uit een andere regio. Neem contact op met de klantenondersteuning als het nog steeds niet werkt.
Ik heb mijn adres op een Braziliaans adres ingesteld. Verder heb ik mijn regio naar Brazilië aangepast en log ik in via een Braziliaanse vpn (Nordvpn). Iemand weet hoe dit op te lossen is?
Nb: ik heb al eerder gebruik gemaakt van de actie, maar mijn gold en gpu waren nu verlopen dus wil het graag meteen voor 3 jaar renewen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Nu vanmiddag vertelde zij me dat dit een bekende omzeilingstruc is en dat dit een vorm van fraude is en zij mij daarmee niet kunnen helpen. Helaas.
Nog een keer gebeld, anders persoon, zelfde verhaal.
Edit: nu heeft iemand het omgezet naar 2,5 jaar Nederlands. Langer kon niet.
Je moet dus echt iemand hebben die deze truc niet kent. Die eerste vertelde letterlijk dat deze truc heel vaak wordt gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door Workingtitle op 17-12-2020 17:22 ]
Omdat ik geen gedoe wil met Braziliaanse gold kaarten heb ik voor de EU-versie gekozen. Geen problemen mee ondervonden dus het werkt nog steeds
36 maanden is ook echt de max, staat ook in de meeste handleidingen voor dit trucje dat je automatisch vernieuwen uit moet zetten oid.Workingtitle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:14:
[...]
Ik raad mensen voor het geld verschil aan de nederlandse te kopen. Zelf ook bovenstaande probleem gehad. Vorige maand vertelde zij mij, 2x dat ik een maand moest wachten omdat 36 maanden + 1 ultimate niet kan vanwege de maximale 36 maanden. (onzin volgens mij).
[ Voor 4% gewijzigd door voog op 18-12-2020 10:03 ]
Jij haalt denk ik twee zaken door elkaar. Bij het redeemen van 12 maanden kan je gratis 1 extra maand krijgen. Die moet je uitvinken want anders kan je niet 3 x 12 maanden redeemen omdat je dan over die 36 maanden heen gaat, dat klopt.voog schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:02:
[...]
36 maanden is ook echt de max, staat ook in de meeste handleidingen voor dit trucje dat je automatisch vernieuwen uit moet zetten oid.
In dit geval heb ik gewoon 36 maanden, want heb dus 3x gezegd dat ik die extra maand niet hoef. Bij de €1 ultimate actie krijg je echter ook 1 of 2 extra maanden (die kun je niet uitvinken). Volgens support kan dat niet omdat hij die dus niet bij die 36 maanden kan optellen. Echter zijn er, ook in deze topic, al velerlei voorbeelden dat dit wel hoort te werken, hetzij deze dan gewoon worden gedowngrade naar 36 maanden max.
Vraagje:
Ik had voor deze actie een nieuwe account aangemaakt. Nu had ik op mijn oude account 1 maand ultimate en hier wil ik mijn safegame graag van overnemen naar mijn nieuwe account (Forza Horizon 4), want als ik Horizon opstart via het nieuwe account moet ik opnieuw beginnen.
Iemand een idee of dit kan en zoja, hoe?
Dat had idd niet uit je verhaal gehaald.Workingtitle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:
[...]
Jij haalt denk ik twee zaken door elkaar. Bij het redeemen van 12 maanden kan je gratis 1 extra maand krijgen. Die moet je uitvinken want anders kan je niet 3 x 12 maanden redeemen omdat je dan over die 36 maanden heen gaat, dat klopt.
In dit geval heb ik gewoon 36 maanden, want heb dus 3x gezegd dat ik die extra maand niet hoef. Bij de €1 ultimate actie krijg je echter ook 1 of 2 extra maanden (die kun je niet uitvinken). Volgens support kan dat niet omdat hij die dus niet bij die 36 maanden kan optellen. Echter zijn er, ook in deze topic, al velerlei voorbeelden dat dit wel hoort te werken, hetzij deze dan gewoon worden gedowngrade naar 36 maanden max.
Kan niet want het is een ander account. Je had het oude account moeten verlengen (na afloop contractperiode of eventueel nadat deze geforceerd is opgezegd) met 36 maanden.Workingtitle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:
[...]
Vraagje:
Ik had voor deze actie een nieuwe account aangemaakt. Nu had ik op mijn oude account 1 maand ultimate en hier wil ik mijn safegame graag van overnemen naar mijn nieuwe account (Forza Horizon 4), want als ik Horizon opstart via het nieuwe account moet ik opnieuw beginnen.
Iemand een idee of dit kan en zoja, hoe?
Je kan natuurlijk wel je console als "home console" instellen voor het primaire nieuwe account (en dit account automatisch laten aanmelden) dat beschikt over Game Pass Ultimate, dan kun je ook met het oude account FH4 blijven spelen zonder dat je de progressie verliest.
@Workingtitle Of iets vergelijkbaars op PC ook mogelijk is weet ik helaas niet.
[ Voor 23% gewijzigd door ariekanari op 18-12-2020 12:42 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Om toch nog even terug te komen op de oplossing wbt de Brazilie kaarten.
Ik denk dat ik vorige maand mijn adres op Brazilië had gezet, daardoor dus een probleem gegenereert.
Wat nu het euvel was is dat microsoft ziet dat mijn Xbox Live memebrship Braziliaans is, en ik die niet kan ''upraden'' met een actie uit onze regio.
Medewerker heeft mijn Braziliaans Membership verwijderd en nieuwe toegevoegd, heb nu tot 23 december 2023 Ultimate
Gesprek duurde wel bijna een half uur.
Tips bij problemen met regio - ivm Braziliaans kaarten:
- Bel naar de Nederlandse Microsoft, althans vraag om een terugbelverzoek.
- Gooi het wel op het feit dat het per ongeluk Braziliaanse kaarten waren.
- Stel wat domme vragen, om te laten merken dat je er geen reet van snapt.
- In mijn geval was mijn zoontje ook degene die het wilde, en ik als papa heb problemen.
- Ik zat ook echt in Curacao toen, dus gezegd dat ik daardoor ook dacht dat regio's geen problemen waren.
- Accepteer het als een medewerker je niet ''mag'' helpen, gewoon ophangen en terugbellen en grote kans dat je een collega krijgt.
- Onthoud zijn naam, als je de Nederlandse belt hang op bij de naam Mathijs
die werkt er al te lang.
Ik denk dat ik vorige maand mijn adres op Brazilië had gezet, daardoor dus een probleem gegenereert.
Wat nu het euvel was is dat microsoft ziet dat mijn Xbox Live memebrship Braziliaans is, en ik die niet kan ''upraden'' met een actie uit onze regio.
Medewerker heeft mijn Braziliaans Membership verwijderd en nieuwe toegevoegd, heb nu tot 23 december 2023 Ultimate
Gesprek duurde wel bijna een half uur.
Tips bij problemen met regio - ivm Braziliaans kaarten:
- Bel naar de Nederlandse Microsoft, althans vraag om een terugbelverzoek.
- Gooi het wel op het feit dat het per ongeluk Braziliaanse kaarten waren.
- Stel wat domme vragen, om te laten merken dat je er geen reet van snapt.
- In mijn geval was mijn zoontje ook degene die het wilde, en ik als papa heb problemen.
- Ik zat ook echt in Curacao toen, dus gezegd dat ik daardoor ook dacht dat regio's geen problemen waren.
- Accepteer het als een medewerker je niet ''mag'' helpen, gewoon ophangen en terugbellen en grote kans dat je een collega krijgt.
- Onthoud zijn naam, als je de Nederlandse belt hang op bij de naam Mathijs
Ik heb geen Xbox, Ultimate alleen voor PC, is bovenstaande dan ook een optie via een workaround?ariekanari schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:20:
[...]
Je kan natuurlijk wel je console als "home console" instellen voor het primaire nieuwe account (en dit account automatisch laten aanmelden) dat beschikt over Game Pass Ultimate, dan kun je ook met het oude account FH4 blijven spelen zonder dat je de progressie verliest.
[ Voor 53% gewijzigd door Workingtitle op 18-12-2020 12:42 ]
Workingtitle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:36:
....
- Onthoud zijn naam, als je de Nederlandse belt hang op bij de naam Mathijsdie werkt er al te lang.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Eergisteren helaas weer save games kwijt, dit keer bij Doom Eternal, waar ik al flink wat tijd in had gestopt. Xbox app had een update, na de update start ik Doom op en drie keer 'New game'Skating_vince schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:35:
Sinds een tijdje heb ik een game pass abonnement op de PC (geen Xbox in huis). Erg blij mee en een paar leuke games kunnen spelen. Ik ben alleen tot nu toe al twee keer save games kwijt geraakt (New Super Lucky's Tale en Celeste). Het is ook gebeurd bij Forza Horizon 4, maar die heeft waarschijnlijk cloud sync, waardoor mijn save game er nog was (alle settings waren wel weg). Bij andere games (Dishonored 2 bijvoorbeeld) is het (nog...) niet gebeurd.
Op internet vind ik over verschillende games topics met dit probleem, waarbij de gemene deler Game Pass of in ieder geval de Windows Store lijkt. Op de officiële fora van Game Pass en de Windows Store vind ik er helaas geen algemeen topic over.
De makers van de games verwijzen me vervolgens naar Microsoft en Microsoft kan na lang zoeken niks betekenen en verwijst me naar de makers... Inmiddels maak ik lokale backups, elke keer afsluiten van een game, maar dat is ook irritant. Ben ik de enige? Op mijn topic op het forum van Microsoft komt niet echt reactie: https://answers.microsoft...c?tm=1605942977235&auth=1
.........
[ Voor 0% gewijzigd door Skating_vince op 19-12-2020 08:05 . Reden: verduidelijkt. ]
De hele GP ervaring op de PC laat veel te wensen over, ik vind het een waardeloze app. Al meerdere keren games opnieuw moeten downloaden omdat ze niet meer willen starten (zonder dat er in de tussentijd ook maar iets veranderd is, niet eens een app of Windows update). Alles laadt traag of niet (lege zwarte vlakken in de lijsten van games). Schijfruimte wordt niet vrijgegeven na uninstall. Achievements en speeltijd worden ‘ooit’ eens een keer ververst (hecht er geen waarde aan, maar verlaagt ook het vertrouwen in de werking). Je download een game van een MS studio terwijl je ingelogd ben in de MS XBox app terwijl je ingelogd bent in je MS Windows account, start de game en je wordt gevraagd om in te loggen in XBox Live. Het is een bij elkaar geraapt zooitje met weinig tot geen integratie. Het herbruikt ook de infrastructuur van de Windows store op een typische halfbakken MS manier.Skating_vince schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:04:
[...]
Eergisteren helaas weer save games kwijt, dit keer bij Doom Eternal, waar ik al flink wat tijd in had gestopt. Xbox app had een update, na de update start ik Doom op en drie keer 'New game'. De backups die ik had ingesteld zijn blijkbaar versleuteld met een ander wachtwoord dan ik dacht, dus daar heb ik deze keer helaas nog niks aan. Zijn er al meer 'slachtoffers'? Wees in ieder geval gewaarschuwd!
Gelukkig ben ik jouw probleem van verdwijnende save games niet tegengekomen, maar gezien de rest van mijn ervaringen verbaast het me niet.
Het concept van GP vind ik heel goed, maar de uitwerking op PC vind ik hoogstens matig.
Is een tijdje geleden dat ik gamepass op pc gebruikt heb en ik had er niet zoveel problemen mee als jij blijkbaar, maar dat het allemaal wat minder goed werkt was ook mijn ervaring. Dat is ook deel van de reden dat ik toch liever op de Xbox speel, het is een veel beter geïntegreerd geheel.Basket Kees schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:20:
[...]
De hele GP ervaring op de PC laat veel te wensen over, ik vind het een waardeloze app. Al meerdere keren games opnieuw moeten downloaden omdat ze niet meer willen starten (zonder dat er in de tussentijd ook maar iets veranderd is, niet eens een app of Windows update). Alles laadt traag of niet (lege zwarte vlakken in de lijsten van games). Schijfruimte wordt niet vrijgegeven na uninstall. Achievements en speeltijd worden ‘ooit’ eens een keer ververst (hecht er geen waarde aan, maar verlaagt ook het vertrouwen in de werking). Je download een game van een MS studio terwijl je ingelogd ben in de MS XBox app terwijl je ingelogd bent in je MS Windows account, start de game en je wordt gevraagd om in te loggen in XBox Live. Het is een bij elkaar geraapt zooitje met weinig tot geen integratie. Het herbruikt ook de infrastructuur van de Windows store op een typische halfbakken MS manier.
Gelukkig ben ik jouw probleem van verdwijnende save games niet tegengekomen, maar gezien de rest van mijn ervaringen verbaast het me niet.
Het concept van GP vind ik heel goed, maar de uitwerking op PC vind ik hoogstens matig.
Gamertag: FinrazielNL
Dubbel post
[ Voor 98% gewijzigd door Nogne op 20-12-2020 15:06 ]
PS/XBL: Nogne
Ik gebruik de GP app ook niet op de PC, ik doe alles via de Windows Store en kan me gelukkig niet vinden in de problemen die je hebt. Microsoft maakt er alleen wel een zooitje van met alle verschillende apps op de PC/iOS/Android. Elke app heeft elk platform weer verschillende functionaliteit (Xbox app op iOS is sinds de laatste update echt een draak).Basket Kees schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:20:
[...]
De hele GP ervaring op de PC laat veel te wensen over, ik vind het een waardeloze app. Al meerdere keren games opnieuw moeten downloaden omdat ze niet meer willen starten (zonder dat er in de tussentijd ook maar iets veranderd is, niet eens een app of Windows update). Alles laadt traag of niet (lege zwarte vlakken in de lijsten van games). Schijfruimte wordt niet vrijgegeven na uninstall. Achievements en speeltijd worden ‘ooit’ eens een keer ververst (hecht er geen waarde aan, maar verlaagt ook het vertrouwen in de werking). Je download een game van een MS studio terwijl je ingelogd ben in de MS XBox app terwijl je ingelogd bent in je MS Windows account, start de game en je wordt gevraagd om in te loggen in XBox Live. Het is een bij elkaar geraapt zooitje met weinig tot geen integratie. Het herbruikt ook de infrastructuur van de Windows store op een typische halfbakken MS manier.
Daar ben ik het ook mee eens. Die app werkt sowieso voor geen meter. Ik werk veel met Microsoft producten en dit ben ik echt niet van ze gewend! Alsof ze het niet eens proberen... Misschien was EA het ook wel niet eens met de staat van de app haha.Basket Kees schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:20:
[...]
Misschien is dat een idee, de Xbox app wissen en gewoon via de Windows Store de games installeren! Dank voor je (onbedoeldeNogne schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:19:
[...]
Ik gebruik de GP app ook niet op de PC, ik doe alles via de Windows Store en kan me gelukkig niet vinden in de problemen die je hebt. Microsoft maakt er alleen wel een zooitje van met alle verschillende apps op de PC/iOS/Android. Elke app heeft elk platform weer verschillende functionaliteit (Xbox app op iOS is sinds de laatste update echt een draak).
[ Voor 16% gewijzigd door Skating_vince op 20-12-2020 15:41 ]
Ik heb 12 maanden xbox live gold gekocht via cdkeys brasil, code geregistreerd, vpn gesloten. Alleen bij het activeren van xbox game pass ultimate krijg ik de volgende melding
De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.
Suggesties? Wat zijn de opties?
- Activeren via VPN in Brasilie?
- Microsoft bellen
- Anders?
Dank jullie wel
De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.
- Microsoft bellen
- Anders?
Dank jullie wel
Optie 4; stoppen met frauduleuze handelingenHamsterhein schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:50:
Ik heb 12 maanden xbox live gold gekocht via cdkeys brasil, code geregistreerd, vpn gesloten. Alleen bij het activeren van xbox game pass ultimate krijg ik de volgende melding
- Microsoft bellen
- Anders?
Dank jullie wel
Lees even terug in het topic, dit is ondertussen al zo vaak langs gekomen... In het kort, je eigen schuld, je kunt proberen of Microsoft support je wil helpen maar dat zijn ze zeker niet verplicht.Hamsterhein schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:50:
- Microsoft bellen
- Anders?
Dank jullie wel
Activeren via de webclient met de vpn nog aan.Hamsterhein schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:50:
- Microsoft bellen
- Anders?
Dank jullie wel
Ik kreeg eerst die melding ook.
Ik dacht laat ik even een potje Efootball PES 2020 spelen. Maar de game is volledig verdwenen uit de Store en uit Gamepass zonder aankondiging, of heb ik iets gemist?
volgens mij moet je gewoon de update hebben: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
inderdaad wel uit de GP gehaald ja. week geleden geloof ik.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En die moet dan nog wel even los 'afgetikt' worden. Valt op zich mee 14,99. Tot vorige week was PES2020 nog speelbaar, maar kreeg een melding dat de game niet beschikbaar is toen ik wilde spelen.ArthurMorgan schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:51:
volgens mij moet je gewoon de update hebben: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Games van losse studios zitten meestal maar tijdelijk in de GP. GTA 5 en RDR 2 hebben er allebei bijvoorbeeld maar een aantal maanden ingezeten. Dus dat is wel redelijk wat je kunt verwachten. Het is echt een soort netflix, wil je iets spelen, begin er dan gelijk aan als het erin komtWidgetTWW schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:34:
[...]
En die moet dan nog wel even los 'afgetikt' worden. Valt op zich mee 14,99. Tot vorige week was PES2020 nog speelbaar, maar kreeg een melding dat de game niet beschikbaar is toen ik wilde spelen.
Dank je wel. Welke betaalmethode heb je geselecteerd? Mijn mastercard werkt helaas niet ...Antigo schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:18:
[...]
Activeren via de webclient met de vpn nog aan.
Ik kreeg eerst die melding ook.
Maar net als Netflix missen ze daardoor toch echt de cruciale feature van ten allen tijde aan te duiden tot wanneer je (gegarandeerd) toegang hebt tot de content. Ik ga echt niet aan een GTA5 beginnen als ik weet dat 2 maand later de game zal verdwijnen, net zo min ik aan een TV serie van 10 seizoen ga beginnen als die maar 2 maand meer beschikbaar is.ArthurMorgan schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:39:
[...]
Het is echt een soort netflix, wil je iets spelen, begin er dan gelijk aan als het erin komt
Ik snap niet waarom zowel Netflix als MIcrosoft daar niet transparanter over zijn. Nu, in het geval van Microsoft kan ik het nog enigszins begrijpen, aangezien zij ook een graantje meepikken van digitale aankopen nadat een game uit de Game Pass gaat, en je daar gaan zeker wat gamers bij zijn die het spel in Game Pass gestart waren, maar nog willen verder doen (vandaar ook de korting die je dan als Game Pass subscriber krijgt).
Gisteren met succes 36 maanden game pass geactiveerd op een account dat nog nooit GPU heeft gehad. Ging helemaal prima, even goed opgelet om alle instellingen ook op Brazilië te zetten alvorens alles te activeren en om te zetten.
Over een maandje verloopt mijn huidige GPU abo, daar had ik nog wat gratis maanden van door de omzetting van EA Play. Eens kijken of het na verlopen van een abo net zo makkelijk werkt
Over een maandje verloopt mijn huidige GPU abo, daar had ik nog wat gratis maanden van door de omzetting van EA Play. Eens kijken of het na verlopen van een abo net zo makkelijk werkt
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dit dus. Ik was met PES 2020 een seizoen gestart, maar als ik had geweten dat de game verwijderd zouden uit zowel de store als Gamepass dan had ik er niet aan begonnen. Dan had ik gewoon wat wedstrijden normaal gespeeld.Twixie schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:57:
[...]
Maar net als Netflix missen ze daardoor toch echt de cruciale feature van ten allen tijde aan te duiden tot wanneer je (gegarandeerd) toegang hebt tot de content. Ik ga echt niet aan een GTA5 beginnen als ik weet dat 2 maand later de game zal verdwijnen, net zo min ik aan een TV serie van 10 seizoen ga beginnen als die maar 2 maand meer beschikbaar is.
Ja dan kan je ze voor korting nog kopen en als je het langer dan die aantal maanden wilt spelen dat het erin staat, dan is de game het ook wel waard om te kopen aangezien het je blijkbaar veel speelplezier oplevert.
Vergeet niet dat we echt rete weinig betalen voor wat je krijgt op gamepass he vind dit een prima systeem zo
Vergeet niet dat we echt rete weinig betalen voor wat je krijgt op gamepass he vind dit een prima systeem zo
Playstation 5
Tip: installeer de Game Pass app en zet notificaties aan, dan krijg je berichten over games die verwijderd gaan worden. Helpt een beetjeWidgetTWW schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:25:
[...]
Dit dus. Ik was met PES 2020 een seizoen gestart, maar als ik had geweten dat de game verwijderd zouden uit zowel de store als Gamepass dan had ik er niet aan begonnen. Dan had ik gewoon wat wedstrijden normaal gespeeld.
Dat heb ik, maar PES 2020 was helemaal niet aangekondigd om verwijderd te wordeneggsforpedro schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:35:
[...]
Tip: installeer de Game Pass app en zet notificaties aan, dan krijg je berichten over games die verwijderd gaan worden. Helpt een beetje
Ik ga gewoon de 2021 versie aanschaffen.
[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 21-12-2020 16:22 ]
Ik heb de melding van pes 2020 wel gehad paar weken geleden geloof ik. Heb er verder niet speciaal op gelet omdat ik hem niet speelde, maar hij stond wel in mijn notificaties. Dat herinner ik me omdat het echt rond de introductie van EA was, dat ik me afvroeg of het met elkaar verband hieldWidgetTWW schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:21:
[...]
Dat heb ik, maar PES 2020 was helemaal niet aangekondigd om verwijderd te worden.
Die heeft overigens nog wel een leuke side-effect lijkt het. Als ik op mijn telefoon een notificatie van de app krijg, gaat mijn NVidia Shield TV aan, vermoedelijk doordat de Game pass app daar ook iets van een notificatie ontvangt. Omdat HDMI-CEC aanstaat, geldt ook voor mijn versterker en TVeggsforpedro schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:35:
[...]
Tip: installeer de Game Pass app en zet notificaties aan, dan krijg je berichten over games die verwijderd gaan worden. Helpt een beetje
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Is de DLC (The Ancient Gods 1) nu geen onderdeel van GamePass Ultimate?? Ik zie geen optie om deze te spelen zonder aanschaf of ik doe wat fout(?)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zoveel keuze in de gamepass en zoveel power in de Xbox series X en wat speel ik? Wilmot’s Warehouse. Heb zitten organiseren als een malle
In de Game Pass app kun je vrij duidelijk zien welke games binnenkort niet meer beschikbaar zijn, daar stond PES ook een poosje tussen. In de maand berichten van MS kun je de exacte datum zien, meestal een maand van te voren. PES 2019 verdween vorig jaar ook rond deze tijd, maar toen kwam 2020 daar gelijk voor terug. Blijkbaar zit die wissel er nu niet meer in....WidgetTWW schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:21:
[...]
Dat heb ik, maar PES 2020 was helemaal niet aangekondigd om verwijderd te worden.
Anthem gisteren maar is gedownload nadat ik die wel een tijd bij launch had gespeeld maar toen in zeer slechte staat was, wat een fantastisch mooie game is dat toch echt niet normaal, de omgevingen voelen zo groots aan en je kan er heerlijk doorheen vliegen!
Veel problemen lijken ook aangepakt van het begin zoals het langzaam bewegen in de hub en on the fly je gear aanpassen in de wereld wat eerst alleen bij de hub kon.
Ze schijnen ook bezig te zijn nog om het hele loot systeem te vernieuwen etc met een update binnenkort maar zeker nu op de series X draait ie echt als een zonnetje met lekker korte laadtijden.
Veel problemen lijken ook aangepakt van het begin zoals het langzaam bewegen in de hub en on the fly je gear aanpassen in de wereld wat eerst alleen bij de hub kon.
Ze schijnen ook bezig te zijn nog om het hele loot systeem te vernieuwen etc met een update binnenkort maar zeker nu op de series X draait ie echt als een zonnetje met lekker korte laadtijden.
Playstation 5
Ik heb me reuze vermaakt met Zuma van EA PlayBeakzz schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 04:39:
Zoveel keuze in de gamepass en zoveel power in de Xbox series X en wat speel ik? Wilmot’s Warehouse. Heb zitten organiseren als een malle
Ik heb gisteren Observation ontdekt. Filmische ervaring. Echt hele gave en mooie beelden. Voor mij echt een parel. Waren er maar meer van dit soort games!
@Finraziel en dat houdt me inderdaad tegen. Wellicht dat ik ook gewoon NL kaarten bestel zo goedkoop mogelijk en dan die om zet.
Ben er zelf ook veelal van om iets zelf in bezit te hebben. Alhoewel dat met stores en dergelijke toch al niet is. Maar het scheelt abonnementen.
Wellicht dat gewoon een jaar of 3 maanden wel even prima is.
Ben er zelf ook veelal van om iets zelf in bezit te hebben. Alhoewel dat met stores en dergelijke toch al niet is. Maar het scheelt abonnementen.
Wellicht dat gewoon een jaar of 3 maanden wel even prima is.
Cdkeys hoeft ook niet zuiver te zijn hoor. Als je echt helemaal zeker wilt zijn moet je het via MS zelf kopen.Finraziel schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:21:
Het is niet illegaal maar ook niet zonder risico hoor... Je kunt ook voor 45 per jaar gewoon eu codes bij cdkeys.com bestellen (misschien elders nog goedkoper, heb niet echt gezocht) en dan weet je zeker dat het goed gaat. Ik heb zelf een paar uur met support in de chat moeten hangen om het gefixt te krijgen door die Brazilië methode en dat hoor je tegenwoordig vaker in het gamepass topic.
De BR manier is echt niet zo heel moeilijk. Alleen VPN is wel erg handig
Net even zitten kijken. Dan is 30,25 per jaar het goedkoopste wat je kunt vinden op dit moment.
Het blijft veel geld voor iets waar het ook mis mee kan gaan.
Zal eens kijken wat normaal een jaar kost.
Je kunt ook gewoon de normale 12 maanden gold kopen, dus zonder vpn/Brazilië. Dan ben je 3x 38 ish euro voor 3 jaar kwijt en dan laat je het via de Microsoft actie omzetten naar game pass ultimate voor 1 euro. Niks shady aan verder, je kan het zelfs via een nl site doen.Arunia schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:58:
Net even zitten kijken. Dan is 30,25 per jaar het goedkoopste wat je kunt vinden op dit moment.
Lichtpuntje...
Persoonlijk vond ik het die 40E niet waard om via Brazilië te proberen te doen. Teveel kans op gezeik waarbij je alsnog aan de lijn moet met Microsoft en die ene medewerker moet vinden die je wel wil helpen.
Daarnaast is 140E nog steeds minder dan 4E per maand voor de komende 3 jaar en dus gewoon nog steeds een goede aankoop IMO.
Daarnaast is 140E nog steeds minder dan 4E per maand voor de komende 3 jaar en dus gewoon nog steeds een goede aankoop IMO.
@LuisjeNL dat is ook een optie. Kom zelf alleen geen 38 euro tegen.
Heb al wel een paar spellen staan qua opties. Immortals fenyx rising en Sea of thieves.
Mijn vrouw kijkt naar need for speed en sims 4.
Allemaal geen Series spellen, maar volgens mij doet het niet voor elkaar ronder behalve de snelheid.
Dit is niet het topic, maar waar haal je de EU variant voor 40?
Heb al wel een paar spellen staan qua opties. Immortals fenyx rising en Sea of thieves.
Allemaal geen Series spellen, maar volgens mij doet het niet voor elkaar ronder behalve de snelheid.
[ Voor 41% gewijzigd door Arunia op 23-12-2020 10:52 ]
@Arunia ik had even een snelle Google gedaan, maar zie nu dat dat alsnog brazil kaarten waren
Lichtpuntje...
Als je goed zoekt kan 40E nog wel. Kinguin + allkeyshop discount bijv. 45E zonder gedoe (Kinguin levert wel eens problemen op) is ook best te doen.LuisjeNL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:59:
@Arunia ik had even een snelle Google gedaan, maar zie nu dat dat alsnog brazil kaarten waren
Maar misschien moeten we hiervoor naar het gamepass topic verhuizen..
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 23-12-2020 11:12 ]
Eneba werkt prima hoor. Heb er regelmatig dingen besteld nu. Nooit problemen gehad. (Gewoon world wide en europe gekozen voor de regio zodat ik geen omwegen hoef te gebruiken.)
Ik heb het ook voor die 42 Euro van eneba gedaan, ging prima.
XBox Series X: BloodyB2121
AlCaelorum schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:11:
[...]
....
Maar misschien moeten we hiervoor naar het gamepass topic verhuizen..
Lichtpuntje...
We hebben de lijst zitten kijken en wordt 3 jaar gold/ultimate gebeuren, maar wel via de EU.
Zag gisteren ineens dat MotoGP 20 ook was toegevoegd. Nice.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn eerste game op Series X was Dead Space uit 2008Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 04:39:
Je had al besloten zie ik, maar 3 van die games zitten dan ook al in gamepassArunia schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:49:
@LuisjeNL dat is ook een optie. Kom zelf alleen geen 38 euro tegen.
Veel plezier er mee in ieder geval
@Caelorum op mijn vraag waarschijnlijk. 
@Finraziel inderdaad. Precies om die reden besloten om het maar meteen goed te doen dan.
En goed gedaan heb ik ondertussen. 125 euro nog iets.
En inderdaad t/m februari 2024 Game pass ultimate aangeschaft.
Nu zorgen dat mijn vrouw er gebruik van kan maken met mijn account als hoofdaccount.
Kan ik de maandelijkse betaling (beginnende februari 2024
) nu al gewoon stop zetten?
@Finraziel inderdaad. Precies om die reden besloten om het maar meteen goed te doen dan.
En goed gedaan heb ik ondertussen. 125 euro nog iets.
En inderdaad t/m februari 2024 Game pass ultimate aangeschaft.
Nu zorgen dat mijn vrouw er gebruik van kan maken met mijn account als hoofdaccount.
Kan ik de maandelijkse betaling (beginnende februari 2024
[ Voor 51% gewijzigd door Arunia op 23-12-2020 22:33 ]
Hi allemaal,
Vandaag heb ik de Braziliaanse live gold gekocht en geactiveerd, ik zag dit op veel plekken als advies inclusief positieve ervaringen, waaronder dit forum,en dacht ook voor 3 jaar goedkoop klaar te zijn. Nu lees ik hier ook dat microsoft hier naar kijkt en de drie jaar ook kan cancellen. (Had ik maar de EU codes gekocht.)
Heeft iemand hier nog recentelijk ervaring mee dat dit gebeurt?
Weet nu even niet zo goed wat ik het beste kan doen.
Vandaag heb ik de Braziliaanse live gold gekocht en geactiveerd, ik zag dit op veel plekken als advies inclusief positieve ervaringen, waaronder dit forum,en dacht ook voor 3 jaar goedkoop klaar te zijn. Nu lees ik hier ook dat microsoft hier naar kijkt en de drie jaar ook kan cancellen. (Had ik maar de EU codes gekocht.)
Heeft iemand hier nog recentelijk ervaring mee dat dit gebeurt?
Weet nu even niet zo goed wat ik het beste kan doen.
@Ahzriaz als het is gelukt dan gewoon genieten van je 3 jaar gamepass. Je kan je aankoop niet terug draaien. Heb zelf in oktober de 3 jaar game pass ultimate geactiveerd via Brazilië. Later ook nog 3 games gekocht via Brazilië omdat ze goedkoop zijn daar (anders had ik ze niet gekocht tot een goede kortingsactie) diezelfde dag ook in NL een aankoop gedaan op de Microsoft store dus als iets verdacht was was dat het vast. So far 0 issues.
Ik zit te kijken hoe ik bij mijn vrouw op haar laptop game pass ultimate beschikbaar kan krijgen zonder mijn account beschikbaar te hebben.
Ze staat in de familie groep.
Moet het nog proberen en lees dingen als een keer inloggen in de store met mijn account en weer uitloggen etc.
Zag al dat ik bij mezelf de inlog voor de store moest veranderen omdat blijkbaar de Xbox app de inlog van de app verwacht en niet een andere inlog. Vroeger scheen het wel te werken.
Nahja, whatever. Als het maar werkt.
Ze staat in de familie groep.
Moet het nog proberen en lees dingen als een keer inloggen in de store met mijn account en weer uitloggen etc.
Zag al dat ik bij mezelf de inlog voor de store moest veranderen omdat blijkbaar de Xbox app de inlog van de app verwacht en niet een andere inlog. Vroeger scheen het wel te werken.
Nahja, whatever. Als het maar werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 27-12-2020 20:24 ]
Nog leuke game pass tips watt betreft coop games? Heb me erg meemaakt met Grounded, astroneer nog niet geprobeerd.
Moving out en overcooked zijn erg vermakelijk. Laatst genoemde kan wel voor een hoop frustratie zorgen..
Deze kan ik ook aanraden, al vind ik persoonlijk de controlls van Moving out wel net iets te tricky. Ik zit als 'ervaren' gamer al regelmatig te kloten qua besturing (het samen iets verplaatsen bijvoorbeeld) en dan heeft mijn vriendin daar vanzelfsprekend ook moeite mee. Misschien hebben ze dat bewust een beetje clonky gelaten, het zorgt naast frustratie ook voor een hoop gelach namelijkBramsko schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:13:
Moving out en overcooked zijn erg vermakelijk. Laatst genoemde kan wel voor een hoop frustratie zorgen..
Unravel 2 is overigens ook een mooi spel waarbij samenwerken belangrijk is. Ik vond het prachtig, helaas vond mijn vriendin het net iets te veel gepuzzel en te weinig actie.
Mijn vrouw en ik hebben op de Switch weliswaar Overcooked 1 en 2 en vinden het erg leuk om te spelen.
Moving out kon mijn vrouw niet bekoren. Ik denk dat dat kwam door de controls inderdaad.
Moving out kon mijn vrouw niet bekoren. Ik denk dat dat kwam door de controls inderdaad.
Moving out niet gespeeld, maar van die games met onhandige controls wat tot hilariteit leidt is praktisch een genre op zich geworden. Bijvoorbeeld ook veel lol gehad met gang beasts op een lanparty een paar jaar terug. Geen idee of die er ook voor Xbox is, wel echt een party game, lijkt me niet leuk met maar 2 spelers.
In Moving Out kan je de controls aanpassen. Vond het eerst ook irritant. Toen Assist Mode on en Toggle Grab of Throw aangevinkt.
Dacht eerst een miskoop gedaan te hebben met de Xbox One X, omdat er weinig couch coop games ervoor is. Maar ik heb mij vermaakt met Overcooked 2. En inderdaad ook een beetje frustratie. Online is het ook leuk te spelen. Ben er tevreden mee en heb de eerste Overcooked daarna gekocht. .
Mis toch wel een goede party game a la Mario Party op de Xbox.
Tetris Effect: Connected wordt hier ook leuk gevonden. Je kan met zijn drieën tegen de baas opnemen.
Phogs (recent toegevoegd aan Game Pass) is ook een coop game. Eerste indruk: mij te kinderachtig.
Dan heb je ook nog de Battletoads achtige fighting games wat multiplay is. Trine 4 (via Gold) is ook voor max 3 players.
Ik houd mij aanbevolen voor leuke couch coop games.
Dacht eerst een miskoop gedaan te hebben met de Xbox One X, omdat er weinig couch coop games ervoor is. Maar ik heb mij vermaakt met Overcooked 2. En inderdaad ook een beetje frustratie. Online is het ook leuk te spelen. Ben er tevreden mee en heb de eerste Overcooked daarna gekocht. .
Tetris Effect: Connected wordt hier ook leuk gevonden. Je kan met zijn drieën tegen de baas opnemen.
Phogs (recent toegevoegd aan Game Pass) is ook een coop game. Eerste indruk: mij te kinderachtig.
Dan heb je ook nog de Battletoads achtige fighting games wat multiplay is. Trine 4 (via Gold) is ook voor max 3 players.
[ Voor 7% gewijzigd door Royalty op 28-12-2020 20:28 ]
Tetris Connected ben ik ook fan van.
Zelf speel ik ook HyperDot ongelofelijk simpel (qua looks) spelletje... maar o zo anyoing... ;-)
Zelf speel ik ook HyperDot ongelofelijk simpel (qua looks) spelletje... maar o zo anyoing... ;-)
Is volgens mij geen co-op (al is het wel bijna 20 jaar geleden dat ik die nog gespeeld heb
).
Maar heb al vaker gemerkt dat mensen co-op in 1 adem met couch benoemen, zelfs als ze gewoon lokale multi-player bedoelen... (co-op = co-operative, en zijn dus games waar je samenwerkt naar een gemeenschappelijk doel).
Maar heb al vaker gemerkt dat mensen co-op in 1 adem met couch benoemen, zelfs als ze gewoon lokale multi-player bedoelen... (co-op = co-operative, en zijn dus games waar je samenwerkt naar een gemeenschappelijk doel).
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 06-01-2021 13:57 ]
Kan iemand bevestigen of het '3 jaar gold/ultimate' truukje ook in dit nieuwe jaar nog van kracht is?
Yep, net toevallig gedaan nadat gisteren mn GPU afgelopen isWietBoer schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:23:
Kan iemand bevestigen of het '3 jaar gold/ultimate' truukje ook in dit nieuwe jaar nog van kracht is?
Unruly Heroes !Royalty schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:23:
In Moving Out kan je de controls aanpassen. Vond het eerst ook irritant. Toen Assist Mode on en Toggle Grab of Throw aangevinkt.
Geweldige couch-coop en zelfs een heuse brawler modus.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 07-01-2021 18:04 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zien andere Nederlanders (sorry voor de Belgen die meelezen, maar is land specifiek), wel de 2021 10k challenge in de rewards app?
Hier niets te bekennen helaas, maar in Duitsland, UK en VS wel blijkbaar.
Ik zie hem niet helaas..Segafreak83 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
Zien andere Nederlanders (sorry voor de Belgen die meelezen, maar is land specifiek), wel de 2021 10k challenge in de rewards app?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
De rewards app craste gisteren bij mij de hele tijd wanneer ik de +50 voor een achievement wilde inwisselen. En dan ook echt een chrash dat je naar het dashboard gaat en daar ook alle tegels weg zijn op de eerste rij. Zelfs mn game die op de achtergrond draaide, was helemaal gestopt.Segafreak83 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:29:
XBL: MRE Inc
Bij mij crashte deze ook om de haverklap, compleet terug naar het dashboard inderdaad.MRE-Inc schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:14:
[...]
De rewards app craste gisteren bij mij de hele tijd wanneer ik de +50 voor een achievement wilde inwisselen. En dan ook echt een chrash dat je naar het dashboard gaat en daar ook alle tegels weg zijn op de eerste rij. Zelfs mn game die op de achtergrond draaide, was helemaal gestopt.
Net Unruly Heroes getest. Lijkt me een toffe game en ik heb nu zojuist het 1e level gehaald met veel pijn en moeite.. niet omdat het moeilijk was ofzo... maar ik heb wel iets van 50 disconnects gehad met mijn controller
Dit gaat nergens meer over. Hebben er meer mensen steeds vaker last van of heb ik gewoon dikke vette pech?
Console staat open en bloot zonder spullen ertussen zo’n 3/3.5 meter van mij af...
Dit gaat nergens meer over. Hebben er meer mensen steeds vaker last van of heb ik gewoon dikke vette pech?
Console staat open en bloot zonder spullen ertussen zo’n 3/3.5 meter van mij af...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nergens last van hier, ook met een elite v1. Toen de xsx nog achter de tv stond had mijn headset soms problemen met de connectie maar de controller nog steeds niet, die is rock solid (behalve heel af en toe moet ik de xsx power cyclen omdat de controller niet reageert maar dat zal niet aan het radio signaal liggen).Thalaron schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:46:
Net Unruly Heroes getest. Lijkt me een toffe game en ik heb nu zojuist het 1e level gehaald met veel pijn en moeite.. niet omdat het moeilijk was ofzo... maar ik heb wel iets van 50 disconnects gehad met mijn controller![]()
![]()
![]()
Heb je misschien een WiFi access point in de buurt van de Xbox staan? Je zou eens kunnen proberen om die wat verder weg te zetten... Of gewoon WiFi eens uitzetten er op om te testen of het probleem dan weg is. Of hetzelfde voor eventuele andere apparaten op de 2,4 GHz band, daar werkt de controller ook op namelijk.
Ik heb wel een AP in de buurt hangen. Boven de bank en die kan/ga ik niet verplaatsen. Overigens hing die daar al jaren... en het geeft nu steeds meer problemen.. maar het is uiteraard de moeite om een keer te testen of dat problemen geeft, zo ja dan kan 2.4GHz evt. wel uit blijven.Finraziel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:59:
[...]
Nergens last van hier, ook met een elite v1. Toen de xsx nog achter de tv stond had mijn headset soms problemen met de connectie maar de controller nog steeds niet, die is rock solid (behalve heel af en toe moet ik de xsx power cyclen omdat de controller niet reageert maar dat zal niet aan het radio signaal liggen).
Heb je misschien een WiFi access point in de buurt van de Xbox staan? Je zou eens kunnen proberen om die wat verder weg te zetten... Of gewoon WiFi eens uitzetten er op om te testen of het probleem dan weg is. Of hetzelfde voor eventuele andere apparaten op de 2,4 GHz band, daar werkt de controller ook op namelijk.
Verder heb ik Phillips HUE spul waarvan ik zo even niet weet of dat mogelijk nog mee kan spelen. Maar ook dat hangt er al van voor de XSX er is...
Ik heb ook geen problemen met mijn controllers en heb dezelfde apparatuur als jij. Een Unify Access Point UAP Lite (2.4 en 5Ghz) op 5.5 meter van de Series X en overal in de woonkamer Philips Hue lampen. Hell zelfs een Hue lightstrip achter de tv hangen op 20cm van mijn Series X.Thalaron schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:04:
[...]
Ik heb wel een AP in de buurt hangen. Boven de bank en die kan/ga ik niet verplaatsen. Overigens hing die daar al jaren... en het geeft nu steeds meer problemen.. maar het is uiteraard de moeite om een keer te testen of dat problemen geeft, zo ja dan kan 2.4GHz evt. wel uit blijven.
Verder heb ik Phillips HUE spul waarvan ik zo even niet weet of dat mogelijk nog mee kan spelen. Maar ook dat hangt er al van voor de XSX er is...
Wellicht eens opnieuw pairen of naar factory default zetten (als dat uberhaupt mogelijk is).
XBL: MRE Inc
Heb ook allemaal Hue staan incl hub praktisch naast de XSX. Verder ook nog een soundbar die een adhoc wifi netwerk opzet die er in de buurt staat. Geen last met de controller.
Nouja.. als ik em via USB aansluit voor opladen en dan de console een nachtje laat staan reageert die niet meer als die is losgekoppeld totdat de XSX geforceerd uit is gezet, maar dat is meer een ding met de console zelf denk ik.
Nouja.. als ik em via USB aansluit voor opladen en dan de console een nachtje laat staan reageert die niet meer als die is losgekoppeld totdat de XSX geforceerd uit is gezet, maar dat is meer een ding met de console zelf denk ik.
Net een reder uitgevoerd, met behoud van games, en helaas heeft dat in ieder geval geen resultaat. De komende week kan ik toch niet/amper spelen dus ik hoop dat MS een fix in een update geeft... zo niet kijk ik over een tijdje wel weer...
Over welke app spreken we eigenlijk ? Want op mijn iPad zit dat gewoon in de Game Pass app. Ik ben me niet bewust van een specifieke Rewards app.
Op de Xbox is dit een losse applicatie.Twixie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:13:
[...]
Over welke app spreken we eigenlijk ? Want op mijn iPad zit dat gewoon in de Game Pass app. Ik ben me niet bewust van een specifieke Rewards app.
en voor erbij: https://account.microsoft.com/rewards/
Ah ok, want die Game Pass is dus niet enkel voor XBox owners he
Xbox staat voor het gaming platform niet voor de console in deze, op de computer heb je namelijk ook de Xbox app wat centraal staat voor het game platform van Microsoft.Twixie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:23:
[...]
Ah ok, wat die Game Pass is dus niet enkel voor XBox owners he. Zelfs al heet het 'XBox Game Pass'...
En ik weet dat Game Pass niet alleen voor Xbox is, gaf alleen maar antwoord op je vraag
Ja, en ik wou enkel aangeven dat dat de reden is waarom die Rewards app mij niet bekend wasNogne schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:25:
[...]
En ik weet dat Game Pass niet alleen voor Xbox is, gaf alleen maar antwoord op je vraag
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog