Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15:57
Ik moet nu ook voor de eerste keer de GPU truc gaan toepassen :)
Mijn abbo is afgelopen en nu zit ik zonder. Dit kan nog perfect toegepast worden op mijn account?

Of werkt dit alleen op nieuwe accounts die nog nooit een abbo hebben afgesloten?

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:39
Till Wura schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:03:
Ik moet nu ook voor de eerste keer de GPU truc gaan toepassen :)
Mijn abbo is afgelopen en nu zit ik zonder. Dit kan nog perfect toegepast worden op mijn account?

Of werkt dit alleen op nieuwe accounts die nog nooit een abbo hebben afgesloten?
Ja dat gaat zolang je geen Gamepass actief hebt.

XBL: Nogne

• DutchNe0n
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 04-06 23:30
Rivanov schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:36:
Zag gisteren ineens dat MotoGP 20 ook was toegevoegd. Nice. :)
Moeilijk spel. Ik dacht bij Q1 een goede tijd neergezet te hebben - was ik 1 na laatste 😅 verder wel vermakelijk spel.

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 15:57
Nogne schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:18:
[...]

Ja dat gaat zolang je geen Gamepass actief hebt.
Thanks

edit: gelukt :) Voor 148€ all-in zit ik weer safe tot 09/01/2024.

[Voor 16% gewijzigd door Till Wura op 09-01-2021 13:12]

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:24
Twixie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Over welke app spreken we eigenlijk ? Want op mijn iPad zit dat gewoon in de Game Pass app. Ik ben me niet bewust van een specifieke Rewards app.
Sorry, zie nu pas je reactie, dank @ArthurMorgan voor het antwoorden d:)b.

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:27
Vanmiddag met wat vrienden online zitten gamen, in de partychat gezamenlijk een beetje door de lijst van games gescrolled. Ons oorspronkelijke plan om Unruly heroes te spelen ging niet door aangezien de campagin multiplayer alleen lokaal kan en niet via online multiplayer, wat ik eigenlijk nog steeds best maf vind..

Toen hebben wij Humans Fall Flat gespeeld, en ineens was het 6 uur later en hebben wij bijna het hele spel uitgespeeld. Wat een heerlijk gekloot zeg, met deze gasten heb ik ook wel eens Gangbeasts gespeeld en qua mechanics is het bijna identiek. Hilarische gameplay waardoor ik soms echt buikpijn van het lachen had. Het is een al iets ouder spel, maar mocht iemand nog een keer een partygame zoeken om te spelen kan ik deze van harte aanraden.

Wat maakt zoiets Gamepass dan toch ideaal, het voelt bijna alsof je vroeger met je vrienden door Piratebay heen scrollde en kijken welk spel je nu op een lanparty ging spelen. Alleen is het nu legaal en werkt het onwijs goed.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:29
Blaauw87 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:45:
Toen hebben wij Humans Fall Flat gespeeld, en ineens was het 6 uur later en hebben wij bijna het hele spel uitgespeeld.
Mijn zoontje is daar ook zot van, en dan moet ik ook wel eens mee spelen. Maar ik kan het dus nauwelijks trekken. Heel die controls met hoe je met beide armen moet bewegen en dingen vastnemen, vind ik zo ongelooflijk frustrerend, dat ik er zelfs fysiek ongemakkelijk van word :p. Er zijn eigenlijk maar weinig spellen waarvan ik me soms niet moet in houden om de controller weg te gooien, maar HFF is er wel een van :p.

Paar dagen geleden zagen we toevallig ook Gang Beasts passeren in de PlayStation store en ik dacht eigenlijk dat het van dezelfde makers was. If not, is dat toch wel een enorme rip-off.

EDIT: blijkbaar is Gang Beasts al van 2014, dus eigenlijk is het HFF die de rip-off is.

[Voor 17% gewijzigd door Twixie op 10-01-2021 13:04]

• Timothy3000
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 08-06 12:00
Misschien lees ik eroverheen maar ik kan nergens echt vinden of Bethesda games vanaf day one in Game Pass zullen verschijnen. Is daar al iets over bekend?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Timothy3000 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:40:
Misschien lees ik eroverheen maar ik kan nergens echt vinden of Bethesda games vanaf day one in Game Pass zullen verschijnen. Is daar al iets over bekend?
Nog niks officieel over bekend gemaakt, maar je mag er wel vanuit gaan aangezien het Microsoft first-party games gaan zijn. En dat is natuurlijk dé manier om nóg meer mensen naar Game Pass te lokken, en daar is het Microsoft uiteindelijk allemaal om te doen.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Iemand een idee hoe je de perk van 3 maanden Discord Nitro kan claimen als je geen Xbox hebt? Ik heb die wel, maar we proberen onze Discord server te boosten en 2 vrienden hebben enkel GPU voor de pc genomen. In de app kan je het niet claimen en er lijkt geen website te bestaan waar je kan claimen?

• Qpido80
  • Laatst online: 13-06 22:33
Till Wura schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Thanks

edit: gelukt :) Voor 148€ all-in zit ik weer safe tot 09/01/2024.
Net ook voor het eerst geprobeerd. Gelukkig goed gegaan. Maar moet ook zeggen, heb nog nooit problemen met CDkeys gehad. Maar.... ik vond het toch een beetje spannend.

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:24
Jammer dat je die $1 deal niet meer kan pakken als je al een keer GPU hebt gehad op je account, maar desalniettemin: met BR codes voor €98 all-in weer 3 jaar GPU :9

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• c0burn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:46

c0burn

Feed your head

Game Pass Ultimate code voor 2 weken die bij mijn controller zat (alleen geldig voor nieuwe Ultimate gebruikers)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Remember what the dormouse said

• Whaam
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:06

Whaam

Meer beter

Beakzz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:32:
Iemand een idee hoe je de perk van 3 maanden Discord Nitro kan claimen als je geen Xbox hebt? Ik heb die wel, maar we proberen onze Discord server te boosten en 2 vrienden hebben enkel GPU voor de pc genomen. In de app kan je het niet claimen en er lijkt geen website te bestaan waar je kan claimen?
Gewoon in de xbox app of hoe die heet op de pc, op de plek waar je de perks vind kan je ze ook claimen.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
De perks zijn zover ik weet alleen voor game pass ultimate.

• Whaam
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:06

Whaam

Meer beter

Hij noemt wel GPU voor de pc, dus zou moeten lukken. Ik heb voordat mijn series x binnen was ook de gamepass alvast geactiveerd, en de nitro discord ook toen al aangezet.

[Voor 53% gewijzigd door Whaam op 17-01-2021 23:58]

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Er was vandaag een kleine drop bij Amazon, dus morgen mijn Series X binnen (volgens Amazon).
Is er nog een manier om Gamepass way cheap ergens op de kip te tikken?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Caelorum
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:41:
[...]Is er nog een manier om Gamepass way cheap ergens op de kip te tikken?
Zou zeggen zoek even in het topic. Er komt zo ongeveer elke 40 posts wel weer wat voorbij..

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Caelorum schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Zou zeggen zoek even in het topic. Er komt zo ongeveer elke 40 posts wel weer wat voorbij..
Nice, dan wacht ik er even 39 :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nipje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-06 17:22
Ik heb een vraagje. Een flinke tijd geleden heb ik het xbox live tegoed dat ik op mijn account had staan omgezet naar Gamepass toen die actie voor het eerst werdt geïntroduceerd. Inmiddels is dat allemaal verlopen en betaal ik maandelijks gewoon direct aan Microsoft voor Gamepass. Ik was benieuwd of er echter toch nog een mogelijkheid is om het trucje te herhalen (3 jaar live inwisselen voor gamepass) als ik nieuw Xbox Live tegoed koop. Of is dit echt een eenmalig iets?

Voor zover ik heb gelezen kan het niet nogmaals voor 1 euro, maar ik begreep dat het wel zou kunnen voor eenmalig het normale gamepass tarief?

Ik dacht ik vraag het even voordat ik een hoop geld kwijt ben. Als het niet kan wordt het speuren naar goede gamepass acties op een andere manier :). Bedankt alvast!
BeefHazard schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:01:
Jammer dat je die $1 deal niet meer kan pakken als je al een keer GPU hebt gehad op je account, maar desalniettemin: met BR codes voor €98 all-in weer 3 jaar GPU :9
Dit geeft al antwoord op mijn vraag, lekker gelezen weer 8)7 Mag ik vragen waar je deze codes hebt gekocht?

[Voor 28% gewijzigd door Nipje op 18-01-2021 13:00]

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:24
Nipje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:56:
Dit geeft al antwoord op mijn vraag, lekker gelezen weer 8)7 Mag ik vragen waar je deze codes hebt gekocht?
Natuurlijk mag je dat vragen, maar ik weet niet of ik mag antwoorden. Laat ik het erop houden dat ik even naar Brazilië ben gegaan om mijn codes te kopen. Daar kun je 36 maanden Xbox Live Gold kopen - zijn genoeg betrouwbare winkels te vinden als je een beetje googlet. Die activeer je terwijl je nog in Brazilië bent (let op: niet de gratis extra maand voor recurring billing nemen) en dan zet je 't hele spul voor €12,99 om.

[Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 18-01-2021 13:25]

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Nipje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-06 17:22
BeefHazard schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:24:
[...]

Natuurlijk mag je dat vragen, maar ik weet niet of ik mag antwoorden. Laat ik het erop houden dat ik even naar Brazilië ben gegaan om mijn codes te kopen. Daar kun je 36 maanden Xbox Live Gold kopen - zijn genoeg betrouwbare winkels te vinden als je een beetje googlet. Die activeer je terwijl je nog in Brazilië bent (let op: niet de gratis extra maand voor recurring billing nemen) en dan zet je 't hele spul voor €12,99 om.
Dank voor je antwoord! En helemaal duidelijk. Je kunt dus altijd nog een tweede keer de live naar gamepass conversie uitvoeren echter kost het de tweede keer 13 euro ipv 1. Nice!

• Twixie
@Nipje Je kon natuurlijk ook even naar de openingspost van dit topic kijken :p.

• Des_Kaje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 03-02 19:57
Voor de mensen die net via de drop van Bol.com hebben gekocht (zoals ik): de 'truc' voor 36 maanden Game Pass Ultimate werkt nog steeds. Zojuist 36 maanden Xbox Live Gold gekocht, en voor €1 kunnen upgraden naar Game Pass Ultimate (had zelf nog niet eerder een Gamepass-abonnement gehad). Eerstvolgende afschrijving van €12,99 voor de GPU wordt 21 maart 2024 :p

Wat ik heb gedaan: exact de instructies op deze pagina (Techtastic) gevolgd. Werkt dus nog steeds.

• Bramsko
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:34
Tijdje geleden ging het hier over Co-op games. Heeft iemand 'A Way Out' al gespeeld? Ziet er wel gaaf uit is weer totaal iets anders dan de games als overcooked.

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:31
Bramsko schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:24:
Tijdje geleden ging het hier over Co-op games. Heeft iemand 'A Way Out' al gespeeld? Ziet er wel gaaf uit is weer totaal iets anders dan de games als overcooked.
A Way Out is een fantastische game. Samen met de vrouw des huizes hier doorlopen en ook zij (niet echt een gamer) heeft er van genoten.

• d.bakker84
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16:00
Bramsko schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:24:
Ik vond het wel grappig, maar niet super. Is meer een interactief verhaal dan echt een game.

Edit: nou is natuurlijk elke game een interactief verhaal. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het wel heel veel verhaal is en niet zo heel veel behendigheid en gamen :P

[Voor 18% gewijzigd door d.bakker84 op 22-01-2021 15:18]

XBox Series X: BloodyB2121

• Bramsko
  • Laatst online: 12:34
d.bakker84 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Ik vond het wel grappig, maar niet super. Is meer een interactief verhaal dan echt een game.

Edit: nou is natuurlijk elke game een interactief verhaal. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het wel heel veel verhaal is en niet zo heel veel behendigheid en gamen :P
Mooi, dat is precies wat ik zoek ook. Zoals Dubbeldekkert al aangeeft lijkt mij dat ook leuk om met (niet-gamende) vriendin te doen.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:41
Het is nu bevestigd dat Xbox Live gold inderdaad een prijsstijging gaat krijgen. Hieronder al een aantal prijzen (in dollars):

1 maand voor $10,99
3 maanden voor $29,99
6 maanden voor $59,99

[Voor 24% gewijzigd door Amaze86 op 22-01-2021 22:04]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Gekkehuus
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16:58
Ja mijn kids hebben (deels samen met mij) a way out gespeeld!
Leuke game binnen enkele dagen uit te spelen.
Dat is nu exact het voordeel vd Gamepass, zoiets zou ikzelf nooit gekocht hebben.
Nu een leuke snack tussendoor!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 21:02
Het is al weer een maand of 5 geleden dat ik game pass ultimate via de bekende truc heb gehaald. Dit heeft me toen met gebruik van VPN ongeveer 86 euro gekost. Dat is dus 2.38 euro per maand.

Met het nieuws dat Microsoft de prijsen ging verhogen (en het weer teruggedraaid heeft.) Ben ik gaan zoeken wat de goedkoopste manier is om aan game pass ultimate te komen als je al een actief abonnement hebt.

De goedkoopste wat ik gevonden heb zijn ea play 12 maanden codes. Ik kon een wereldwijde te activeren code vinden voor 19,37 euro. Als je deze activeert dan zet Microsoft die automatisch om in game pass ultimate 4 maanden. Ik heb dus 4.84 per maand betaald. En heb nu weer de volle 36 maanden.

Niet zo goedkoop als de orginele truc maar nog steeds beduidend goedkoper als de normale prijs.

Zorg er dus wel voor dat je die 4 maanden kunt toevoegen want de max is 36 maanden!

[Voor 5% gewijzigd door 1993jjohan op 24-01-2021 11:27]

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:38

Licko

ZVDK

Die aanbieding voor drie maanden gamepass die nu nog geldig is, kun je die ook als gift kopen en dan zelf redeemen, ook als je zelf een actieve subscription hebt?

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:11

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gekkehuus schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:42:
Ja mijn kids hebben (deels samen met mij) a way out gespeeld!
Leuke game binnen enkele dagen uit te spelen.
Dat is nu exact het voordeel vd Gamepass, zoiets zou ikzelf nooit gekocht hebben.
Nu een leuke snack tussendoor!
Hier exact hetzelfde, spellen die ik, mijn vrouw en kids gespeeld hebben en anders nooit hadden gekocht:
* Mr wilmots warehouse
* two point hospital
* rush (pixar game)
* deep rock galactic
* touryst
* unraveled two
* overcooked two
* Outer Wilds (net aan begonnen, moet nog even kijken hoe lang dit leuk blijft, nog een beetje ruzie met de controls)

Spellen waar ik de gamepass voor haalde en persoonlijk snel weer naast me neer heb gelegd:
* Doom etnernal
* Gears 5
* Fifa 20

Daarnaast nog wat verwachte toppers:
* forza 4 (prachtig spel en lekker om tussendoor casual een rondje de uk aan flarden te racen)
* ori and the will of the wisps
* control

Nog op de todo lijst:
* sea of thieves
* grounded

• m0h4life
  • Laatst online: 20:13
Nipje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:00:
[...]
Dank voor je antwoord! En helemaal duidelijk. Je kunt dus altijd nog een tweede keer de live naar gamepass conversie uitvoeren echter kost het de tweede keer 13 euro ipv 1. Nice!
Je kan ook voor €1,- een 7 dagen trial code ergens vandaan halen en die verzilveren, zo zet je ook jouw Xbox live gold om naar game pass ultimate.

• Twixie
m0h4life schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Je kan ook voor €1,- een 7 dagen trial code ergens vandaan halen en die verzilveren, zo zet je ook jouw Xbox live gold om naar game pass ultimate.
Waarom zou je dat doen als je voor €1 bij Microsoft zelf een hele maand krijgt ?
Tenzij je bedoelt als je eerder al abonnee was, maar dan vraag ik me af of een trial code überhaupt zal werken.

• m0h4life
  • Laatst online: 20:13
Twixie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:28:
[...]
Waarom zou je dat doen als je voor €1 bij Microsoft zelf een hele maand krijgt ?
Tenzij je bedoelt als je eerder al abonnee was, maar dan vraag ik me af of een trial code überhaupt zal werken.
Mijn post was niet helemaal duidelijk daarin, het gaat inderdaad om gebruikers die al eerder abonnee zijn geweest. Het is zojuist bevestigd dat het werkt door een gebruiker op Pepper.
Dat gaat volgens mij om van die 7 dagen codes uit Pringles bussen, dat zijn geen trial codes meen ik. Zijn ook gewoon stapelbaar.

Dat overigens los van dat ik het wel erg gierig vind om moeilijk te gaan doen om 12 euro als je al voor zo'n spotprijs weer 3 jaar gamepass ultimate krijgt (maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten).

Gamertag: Finraziel42

• Beakzz
Vind het ondertussen wel behoorlijk beschamend worden hoe lang EA acces is uitgesteld op de pc gamepass zonder update.

Kan zelf alles spelen op de Xbox, maar vrienden die alleen een pc hebben voelen zich flink in de maling genomen ondertussen.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-06 09:36
Die 7 dagen codes (€0,70) bij Eneba werken prima als je het lopende GPU abonnement wil verlengen.

• Amaze86

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-06 09:36
Ja maar dat werkt niet als je een lopend abonnement hebt van GPU.
Beakzz schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:32:
Vind het ondertussen wel behoorlijk beschamend worden hoe lang EA acces is uitgesteld op de pc gamepass zonder update.

Kan zelf alles spelen op de Xbox, maar vrienden die alleen een pc hebben voelen zich flink in de maling genomen ondertussen.
Ik vraag me af of het samenhangt met de vernieuwde EA app. De huidige Origins app moet eruit gaan, maar de nieuwe is nog steeds in beta, dus ik denk dat ze wellicht daarop wachten. En de reden dus dat de xbox app die nieuwe app moet aansturen om iets te gaan installeren of iets dergelijks.

[Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 27-01-2021 15:23]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Barryvdh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik heb gewoon de Europa kaarten gekocht zoals in dat artikel staat. 3x45 euro betaald, vinkje uitgezet bij redeemen zodat ik niet over de 36 maanden ga en daarna via de Xbox voor 12,99 opgewaardeerd. Dus toch ruim 300 euro bespaard :)

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12-06 21:13
Echt heel erg bedankt voor deze GOUDEN tip! Heb gisteren een Series S besteld, en het duizelde mij nog even van alle on-line opties e.d.

Vond het wel spannend om de bovenstaande stappen te doorlopen (gewoon Europees gedaan), vooral omdat op de Microsoft web site nergens een duidelijke conversieratio te vinden is. Zelfs niet bij het upgraden van gold naar game pass ultimate... Ik heb in ieder geval €9,50 bespaard per maand en hoef me pas op 30 maart 2024 weer zorgen te maken :)

• Starbucks
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-02 07:54
Control zit dus in Gamepass, maar zonder de next-gen update. Is er een mogelijkheid om deze goedkoop te upgraden of ben je verplicht om Control Ultimate Edition te kopen voor 40 euro. Oke, 27 euro via Brazilië dan. Zou fijn zijn als er gewoon een upgrade te koop was voor 5 a 10 euro ofzo.

• Nickjuh1985
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09-06 12:19
Er!k schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:27:
Echt heel erg bedankt voor deze GOUDEN tip! Heb gisteren een Series S besteld, en het duizelde mij nog even van alle on-line opties e.d.

Vond het wel spannend om de bovenstaande stappen te doorlopen (gewoon Europees gedaan), vooral omdat op de Microsoft web site nergens een duidelijke conversieratio te vinden is. Zelfs niet bij het upgraden van gold naar game pass ultimate... Ik heb in ieder geval €9,50 bespaard per maand en hoef me pas op 30 maart 2024 weer zorgen te maken :)
Het is hier ook gelukt voor 3jr tot 31-3-2024 _/-\o_

• bitflusher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 06-06 20:33

bitflusher

flushed die *** pc

Uchiha1911 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:19:
Hier lijkt ook iets fout te zijn gegaan.

1. Xbox Live codes aangeschaft (Europe, dus "gewoon" te activeren in Nederland)
2. Codes geactiveerd (ik vermoed dat mijn regio onverhoopt op US stond in plaats van Nederland)
3. Getracht Xbox Live om te zetten naar Game Pass Ultimate, krijg de volgende foutmelding:

"Je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio. Als het abonnement na het wijzigen nog niet werkt, neem dan contact op met klantondersteuning."

Code:
PUR-ConversionBlockedCurrencyCountryMismatch
tv8V7gMzN0SG2gBK.0.0.15.11
2020/09/26 - 09:16:55 UTC

4. Regio in Windows omgezet naar NL. Microsoft Store online geeft nu ook NL aan.
5. Opnieuw getracht Xbox Live om te zetten naar Game Pass Ultimate, zelfde foutmelding.

Aan te raden om contact op te nemen met Support? Wie heeft reeds contact gehad (en via welke weg)

Update:

6. Getracht Xbox account te migreren via de volgende link: https://account.xbox.com/en-US/accountmigration. Krijg de volgende foutmelding:

"There’s a problem completing your move right now. Please check the Region Change Support Page to make sure it will work for you, and try again later."

Update:

Via Microsoft US chat uiteindelijk kunnen regelen! Regio change kregen we niet voor elkaar, ze hebben mijn Live abonnement verwijderd van US zijde en toegevoegd aan NL zijde (blijkbaar kan dat). Zojuist Game Pass Ultimate geactiveerd! _/-\o_

Nog een aantal handige links:

https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-game-pass-ultimate
https://account.xbox.com/en-US/accountmigration
https://live.xbox.com/nl-NL/AccountMigration/Confirm
Thanx, ik liep tegen het zelfde aan. Bellen en malen met Microsoft Nederland liep op niets uit. Met een amerikaanse chat was het met ongeveer een half uurtje klaar.

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:54
Barryvdh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:33:
Ik heb gewoon de Europa kaarten gekocht zoals in dat artikel staat. 3x45 euro betaald, vinkje uitgezet bij redeemen zodat ik niet over de 36 maanden ga en daarna via de Xbox voor 12,99 opgewaardeerd. Dus toch ruim 300 euro bespaard :)
Waar heb je ze gekocht voor 45,- ? ( cdkeys ? )
Ik moet volgende week ook gaan verlengen :)

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Gekkehuus
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16:58
Ik heb eind december voor 3stuks 135,57 betaald bij Cdkeys.
Dat is dus € 45,19 per stuk.
Succes ermee!

• Barryvdh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16:56
ErwinJ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:23:
[...]

Waar heb je ze gekocht voor 45,- ? ( cdkeys ? )
Ik moet volgende week ook gaan verlengen :)
Ik heb deze link gevolgd, maar dan dus de EU versie (geen VPN enzo nodig); https://www.techtastic.nl...ng-90-euro-februari-2021/

Ik heb zelf bij Eneba besteld. Wel in 3 losse transacties om te kijken of het goed ging. En met 2 tegelijk moest ik sms code gebruiken die ik niet ontving. Maar werkte prima :)

• ErwinJ
Barryvdh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Ik heb deze link gevolgd, maar dan dus de EU versie (geen VPN enzo nodig); https://www.techtastic.nl...ng-90-euro-februari-2021/

Ik heb zelf bij Eneba besteld. Wel in 3 losse transacties om te kijken of het goed ging. En met 2 tegelijk moest ik sms code gebruiken die ik niet ontving. Maar werkte prima :)
Thx, net 3 cards in 1 keer besteld met een extra kortings code 125.75 voor 3 jaar.
Vanavond even mijn ultimate stop zetten ....anders moet ik nog 5 dagen wachten :) en opnieuw verlengen, moet hier nog een dag tussen zitten ?

• Lagune
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:11

Lagune

Its time for warp

ErwinJ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:51:
[...]

Thx, net 3 cards in 1 keer besteld met een extra kortings code 125.75 voor 3 jaar.
Vanavond even mijn ultimate stop zetten ....anders moet ik nog 5 dagen wachten :) en opnieuw verlengen, moet hier nog een dag tussen zitten ?
nee, wel belangrijk dat je de gratis extra maand niet neemt, fout had ik zelf gemaakt, zit max aan 3 jaar wat je kan upgraden maar ik zat al aan 2 jaar + 2 maanden dus kon de laatste code niet meer inwisselen :)

• Tongpo84
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-06 08:36
Mocht er iemand interesse hebben:

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb er ook zo een. Maar kun je na gebruik van zo’n voucher nog steeds de 36 maanden truuk doen? Ik wil ff twee weken checken of het me bevalt, ik game alleen op PC.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• 1993jjohan
OMX2000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:04:
[...]

Ik heb er ook zo een. Maar kun je na gebruik van zo’n voucher nog steeds de 36 maanden truuk doen? Ik wil ff twee weken checken of het me bevalt, ik game alleen op PC.
Ja. Als je jou abonnement laat verlopen. Dus verlengen stop zet en wacht tot je geen game pass meer hebt kun je de truc weer uithalen.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ik wil misschien voor het eerst de gamepass aanschaffen. ik las ergens over een €1 truc ofzo? heb het topic doorzocht, maar het werd een beetje chaos. mijn vraag: hoe kan ik dit doen in stappen?

• d.bakker84
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16:00
Farabi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:25:
ik wil misschien voor het eerst de gamepass aanschaffen. ik las ergens over een €1 truc ofzo? heb het topic doorzocht, maar het werd een beetje chaos. mijn vraag: hoe kan ik dit doen in stappen?
Staat in de openingspost van dit topic.

Samenvatting:
1. koop 3x 12 maanden "gold" tegoed
2. redeem de codes (niet automatisch verlengen zodat je 1 maand gratis krijgt, anders kan je de laatste 12 maanden niet verzilveren, omdat je dan boven de 36 maanden komt)
3. sluit intro abonnement van "ultimate" af voor 1 Euro. Je gold maanden worden automatisch "ultimate" maanden.

[Voor 32% gewijzigd door d.bakker84 op 17-02-2021 09:28]

XBox Series X: BloodyB2121

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:12
ze de gepinde post van mij, daar staat het duidelijk in uitgelegd.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• ErwinJ
Melantrix schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:50:
[...]

ze de gepinde post van mij, daar staat het duidelijk in uitgelegd.
Duidelijker kan het niet ;)

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
d.bakker84 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Staat in de openingspost van dit topic.

Samenvatting:
1. koop 3x 12 maanden "gold" tegoed
2. redeem de codes (niet automatisch verlengen zodat je 1 maand gratis krijgt, anders kan je de laatste 12 maanden niet verzilveren, omdat je dan boven de 36 maanden komt)
3. sluit intro abonnement van "ultimate" af voor 1 Euro. Je gold maanden worden automatisch "ultimate" maanden.
ik had trouwens al een tijdje geleden ultimate als proefversie gebruikt. werkt dit trucje dan nog steeds?
Farabi schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:57:
[...]

ik had trouwens al een tijdje geleden ultimate als proefversie gebruikt. werkt dit trucje dan nog steeds?
Zolang je geen actief gamepass ultimate abonnement hebt kan het altijd (zolang Microsoft de spelregels niet aanpast natuurlijk), alleen kan het zijn dat je 13 euro betaalt ipv 1 euro bij het omzetten als je niet in aanmerking komt voor de proefperiode voor 1 euro.

• Twixie
Staat nochtans mooi in de openingspost van dit topic.
En als er iets verwarrend aan is, hoor ik het graag, dat ik het kan aanpassen/verbeteren.

• ErwinJ
Farabi schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Ja werkt nog steeds zoals al ....( ben de tel kwijt ) aangegeven.

Gisteren was die van mij afgelopen en hoppa opnieuw verlengt en weer happy tot 23-02-2024.
Kaarten via Eneba ging perfect, ben nu klaar voor 135,- incl de 12.99.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:18

E.e.a. schijnt niet waterdicht te zijn als ik bovenstaande video mag geloven.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Beakzz
ariekanari schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:40:

E.e.a. schijnt niet waterdicht te zijn als ik bovenstaande video mag geloven.
Was al vanaf dag 1 bekent en hij heeft ze ook gewaarschuwd. 1 of 2 uur na zijn video kon het al niet meer dus blijkbaar was het niet al te moeilijk.

• anon054630
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 18:48
-

[Voor 102% gewijzigd door anon054630 op 14-04-2021 21:16]

• Amaze86
@Neuzelaar Ja kan dan betaal je €13 ipv die €1, zolang ms dit toelaat.

[Voor 18% gewijzigd door Amaze86 op 28-02-2021 16:05]

• anon054630
-

[Voor 104% gewijzigd door anon054630 op 14-04-2021 21:15]

• Amaze86
Neuzelaar schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:07:
@Amaze86 13 ipv 1? Dat snap ik dan weer niet. Ik dacht 19,99 (3 maanden gold) plus 1 euro voor upgrade, net zoals de eerste keer?
die €1 upgrade is eenmalig, daarna is het €13. Beter koop je voor 36 maanden dan ben je goedkoper uit hé.

• anon054630
-

[Voor 197% gewijzigd door anon054630 op 14-04-2021 21:12]

Neuzelaar schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:14:
@Amaze86 Ah toch, bedankt, het is duidelijk nu denk ik. Ben niet zeker dat ik blijf gamen, het is meer om Corona door te komen denk ik, vandaar dat ik destijds maar 3 maanden had genomen.

Toch nog een vraagje: als mijn huidig abbo afloopt kan ik de gedownloade spellen van de GP wel blijven spelen tot ze uit de GP gaan hè?
Nee, einde abbo is einde van het kunnen spelen.

Gamertag: VAS taijyn

• 1993jjohan
IPV die 13 euro te betalen voor ultimate upgrade als je de 1 euro al gebruikt hebt kun je ook een ultimate code erbij kopen van bijvoorbeeld 14 dagen.

• flowergirl
  • Laatst online: 03-03 19:21
Ik heb nog 3 weken GPU.
Als deze is afgelopen wil mijn zoon (15, ook zo geregistreerd in zijn profiel) via zijn microsoft account GPU aanschaffen.
Is dat een probleem of is het verstandiger deze weer op mijn account af te sluiten (ik speel alleen ray man, haha, verder nooit iets)?

oftwel, zijn er restricties door:
- zijn leeftijd (verder geen content restricties of app/game limits, alles staat open)
- omdat hij lid is van de famliy group en dat dan via mij als ouder moet lopen?

(ik heb er dus niet zoveel verstand van :) )

• Royalty
  • Laatst online: 09-06 09:49
flowergirl schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:21:
Ik heb nog 3 weken GPU.
Als deze is afgelopen wil mijn zoon (15, ook zo geregistreerd in zijn profiel) via zijn microsoft account GPU aanschaffen.
Is dat een probleem of is het verstandiger deze weer op mijn account af te sluiten (ik speel alleen ray man, haha, verder nooit iets)?

oftwel, zijn er restricties door:
- zijn leeftijd (verder geen content restricties of app/game limits, alles staat open)
- omdat hij lid is van de famliy group en dat dan via mij als ouder moet lopen?

(ik heb er dus niet zoveel verstand van :) )
Geen restricties. Behalve dan de content begrenzingen. Welke je op de xbox kan aanpassen.
Ik heb het namelijk ook op mijn zoon's account gedaan.
Wel zou je dan je xbox op zijn account als HOME moeten zetten.

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Nu online
En mocht je GPU bijna aflopen, kan je voor 22 euro een jaar EA play kopen, en die wordt dan automatisch omgezet naar 4 maanden GPU als je de code redeemt.
zetje01 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:01:
En mocht je GPU bijna aflopen, kan je voor 22 euro een jaar EA play kopen, en die wordt dan automatisch omgezet naar 4 maanden GPU als je de code redeemt.
Als hij al bijna afloopt is het goedkoper om daarop te wachten en dan weer gold te stacken en om te zetten naar gpu (als je gelijk weer voor een paar jaar wil gaan).

• zetje01
  • Nu online
Finraziel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:50:
[...]

Als hij al bijna afloopt is het goedkoper om daarop te wachten en dan weer gold te stacken en om te zetten naar gpu (als je gelijk weer voor een paar jaar wil gaan).
Waarschijnlijk wel... als dat soort aanbiedingen ter zijner tijd nog geldig zijn, natuurlijk.

(wat ik wel hoop, natuurlijk, maar geen cent op durf te zetten. Kan me nauwelijks voorstellen dat MS over twee jaar nog steeds jaarabonnementen van 156 euro voor 45 euro laat redeemen.)
zetje01 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:08:
[...]

Waarschijnlijk wel... als dat soort aanbiedingen ter zijner tijd nog geldig zijn, natuurlijk.

(wat ik wel hoop, natuurlijk, maar geen cent op durf te zetten. Kan me nauwelijks voorstellen dat MS over twee jaar nog steeds jaarabonnementen van 156 euro voor 45 euro laat redeemen.)
Daarom zei ik ook als hij bijna afloopt... Over 2 jaar schaar ik daar niet onder :+

• zetje01
  • Nu online
Finraziel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:
[...]

Daarom zei ik ook als hij bijna afloopt... Over 2 jaar schaar ik daar niet onder :+
En mijn gedachtegang was dus: over 2 jaar loopt (mijn) GPU af. Dan wordt het vast een stuk duurder.
Zolang ik nog voor 22 euro 4 maanden bij kan kopen, doe ik dat maar.
En als in de toekomst het een stuk duurder wordt, heb ik nog ruim twee jaar speling.

Maar, ik geef gelijk toe: 50 voor een jaar is nog beter!

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:16
Iemand interesse in een 14days GamePass Ultimate voucher?

Is ondertussen weg !

[Voor 21% gewijzigd door Snakefoodjah op 16-03-2021 09:38]

• zetje01
  • Nu online
Snakefoodjah schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:36:
Iemand interesse in een 14days GamePass Ultimate voucher?
Waarom gebruik je 'm zelf niet?

• Snakefoodjah
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:16
zetje01 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Waarom gebruik je 'm zelf niet?
Heb al ultimate tot 02/2024 ;-)

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 10:30

shyheim

busta! straight busta!

Sorry als m'n vraag mensen zou ergeren, maar ik wilde net de Xbox Live Gold -> Ultimate truc doen, en wilde dit via cards uit Brazilië doen.

Probleem: om die kaarten te kopen, moet ik een Braziliaans adres hebben als billing information. Mijn Belgisch adres lukt dus niet (cf. postcode).
Vullen jullie daar dan zomaar wat in? Of doe ik iets verkeerd?

Thx!

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Zelf gewoon EU kaarten gekocht, maar de meesten zullen het adres van Apple of Microsoft in Brazilië gebruiken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Toen in het heb gedaan met braziaanse kaarten van cdkeys heb ik nergens een postcode hoeven invullen. Vpn naar Brazilië aan in incognito modus op de website de codes intypen.

[Voor 10% gewijzigd door menzo op 14-03-2021 12:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 10:30

shyheim

busta! straight busta!

Alright, het was dus omdat ik "secure checkout" deed blijkbaar. Gewoon rechtstreeks betalen met PayPal, dan is er geen probleem.

Alleszins, mochten er nog twijfelaars zijn: de 3 jaar XBL -> GPU trick zoals stap voor stap beschreven door @Melantrix werkt nog steeds op 14/13/2021 ;)

[Voor 45% gewijzigd door shyheim op 14-03-2021 14:06]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:34
https://www.netflix-neder...met-twee-titelfavorieten/

Voor iedereen dit continu heeft over kwantiteit over kwaliteit bij een abonnement.

En outriders echt day one in gamepass!

https://www.gamesradar.com/outriders-xbox-game-pass/

[Voor 20% gewijzigd door mobygo76 op 15-03-2021 17:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik zou er eigenlijk haast voor willen pleiten om die GPU trick te verwijderen uit dit topic omdat het echt bizar is wat ze voor 15 euro per maand aan content leveren. :P

• Amaze86
uchiha tijntje schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:36:
Ik zou er eigenlijk haast voor willen pleiten om die GPU trick te verwijderen uit dit topic omdat het echt bizar is wat ze voor 15 euro per maand aan content leveren. :P
Hoezo dat, zolang het kan gewoon gebruik van maken. En zelfs MS doet niet moeilijk :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Amaze86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Hoezo dat, zolang het kan gewoon gebruik van maken. En zelfs MS doet niet moeilijk :)
Hij bedoeld dat het eigenlijk idioot is dat we met z'n allen van die deal gebruik maken (waarvan MS idd prima weet dat ie ge/misbruikt word), terwijl Gamepass Ultimate zelfs voor de 'volle' 15 euro/maand een steal is :)

Waar ik het wel mee eens ben, maar MS is domweg aan het 'stunten' om mensen te werven, en hey, we blijven Nederlanders, goeie deal is goeie deal :p

[Voor 16% gewijzigd door BM op 15-03-2021 20:46]

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +2Henk 'm!
Precies wat @BM zegt. :)

Zelf maak ik sinds een jaartje geen gebruik meer van die truc, juist omdat het al echt te bizar is wat je voor 15 euro krijgt. Ik heb dat er graag voor over en hoop velen met mij. :)

Ik ben best wel benieuwd welk percentage van de GP gebruikers hun abbo hebben lopen via die 1 euro truc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik ben een goedkope Nederlander maar inderdaad. Ook 15 per maand had ik met plezier betaald.

En het mooie is. Met alle nieuwe studios die Microsoft heeft hebben we nog maar het begin gezien. De komende 2+ jaar gaan we nog heel veel mooie titels zien.

Naast de 500 voor de Xbox series x en de 95 die ik voor gamepass heb betaald zal ik vrij weinig games los kopen. Ik heb dit jaar dus redelijk wat uitgegeven maar ben daarmee de komende 3 jaar zoet.

Ik verwacht ook dat Xbox echt wel marktaandeel zal winnen van PlayStation deze generatie. Zeker met de goedkope series S die veel gamers er voor "erbij" zullen nemen puur voor gamepass.

• Steelo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10-06 19:11

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Klopt het dat je op dit moment geen xbox ultimate game pass pc spellen kan installeren? (doordat xbox live services er zo goed als helemaal uitligt, volgens hun eigen website)
Ik krijg telkens 'het lijkt erop dat je bent gestrand' melding en ik heb op dit moment geen mogelijkheid om een spel te installeren, de knop daarvan ontbreekt.
MS flight simulator startte ook niet op, kreeg dat load icoontje rechtsonderin en vervolgens werd het scherm zwart. Ik heb in windows instellingen bij de pagina apps opnieuw herstellen gedaan en nu heeft ie het hele installatiemap verwijderd (120GB) :| ...

Ltrz,....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ebu42
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 12-05 00:52
De GPU trick is ook eigenlijk helemaal geen trick of iets dat MS door de vingers ziet. Het staat letterlijk beschreven op hun eigen website. Ze promoten het gewoon zelf. Het is heel slim van ze. Ze bouwen een user base. Zelfs als je alleen op cloud speel, koop je minimaal wel een controller. Je komt in hun ecosysteem. Hoe meer gebruikers er komen en hoe langer ze blijven, hoe beter het is voor ze.

• Clemensmaxt
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 23:09
Doom Eternal gespeeld via Gamepass - wat een vette, soepele & unieke game. Had ik nooit gekocht normaal gesproken.

Echt wel weer een mooie bonus van de Bethesda acquisitions & überhaupt GP.
Clemensmaxt schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 01:26:
Doom Eternal gespeeld via Gamepass - wat een vette, soepele & unieke game. Had ik nooit gekocht normaal gesproken.

Echt wel weer een mooie bonus van de Bethesda acquisitions & überhaupt GP.
Toevallig gisteravond ook gestart en geconcludeerd dat het helemaal niet mijn game is. Maar dat is ook een groot voordeel van gamepass, maakt niet uit. Ik heb niks specifiek aan die game uitgegeven dus geen probleem, gewoon weer verwijderen en volgende game proberen :)

• Rivanov
  • Laatst online: 21:40
Heb ik met Prey. Iedereen is lyrisch over deze game en je MOET de game spelen, maar het is niet echt m’n genre geloof ik. :+
Gisteravond kort aan begonnen “to see what the fuss is all about”. Maar moet misschien even “doorbijten”?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:08:
Heb ik met Prey. Iedereen is lyrisch over deze game en je MOET de game spelen, maar het is niet echt m’n genre geloof ik. :+
Gisteravond kort aan begonnen “to see what the fuss is all about”. Maar moet misschien even “doorbijten”?
Ja die vond ik toevallig ook tegenvallen. Ik heb (op pc een tijd geleden) wel doorgebeten en het werd wel beter als je alles een beetje door hebt, maar ik heb hem niet uitgespeeld want vond het saai worden. Dat geweldige verhaal vond ik voorspelbaar en de combat heel erg eentonig. Maar inderdaad, genoeg mensen vinden hem helemaal geweldig dus gamepass geeft eenieder de kans hem volledig vrijblijvend uit te proberen :)

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True