theduke1989 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:52:
@
TJGKessels dat probeer ik. enige wat ik er uit kan begrijpen is dat je veel minder betaald.
Maar er staat niks over hoe je dit moet doen.
Ik ben op een site gekomen.
[Afbeelding]
€100,- prima deal lijkt me, moet alleen iets extra's doen vpn. maar maakt het uit welke dit dat. en wanneer ik als nieuwe abbonee die ultimate pak op mijn account, wordt dit automatisch omget van xbl gold naar ultimate prima stuff alleen moet dit ook op vpn gebeuren of dat weer niet.
Schijnbaar is de op niet duidelijk genoeg want er blijven maar vragen komen. Hier dan nog 1 maal een uitleg;
Let op, doe deze truuk alleen als je nog geen gamepass ultimate hebt, anders krijg je een zeer slechte conversie.
1. Koop 3x 12 maanden Xbox live gold bij een winkel. Als die EU codes zijn kan je die gewoon gelijk activeren zonder verdere stap, ga dan naar stap 4. Zijn het codes voor een andere land zoals Brazilië, zie stap 2.
2. Zet een VPN tunnel op naar het betreffende land. Maakt niet uit welk VPN provider je hebt, er zijn goede ervaringen met tunnelbear (gratis voor 500mb)
3.Open een incognito venster, en sluit al het andere af.
4. Ga naar redeem.microsoft.com en log in met je account waarop je gold wil hebben. Het maakt niet uit dat dit een Nederlandse account is.
5. Activeer de 3x 12 maanden codes. Let er hierbij op dat je de gratis 1 maand
niet aanzet, anders zal je 3e code niet geaccepteerd worden.
6. Als alle 3 de codes geactiveerd zijn ga je naar de site van gamepass. VPN mag uit, die is niet meer nodig.
7. Sluit gamepass ultimate af. Als dit de eerste x is, betaal je 1 euro. Dit moet je zien als een symbolisch bedrag om je Xbox live gold om te zetten naar gamepass. De genoemde 13 euro per maand zal pas over 36 maanden in rekening gebracht worden.
Voila, je hebt nu gamepass ultimate voor een zeer goede prijs.