Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 19:57
Ik heb ook maar even drie jaar Xbox live gekocht om het om te zetten naar game pass ultimate. Ik heb bij mijn eerste 2 codes niet de recurring payments aangezet zoals hier meermaals besproken. Mijn vraag is kan ik dit bij de 3e code wel doen voor de gratis maand en dan alsnog upgraden voor een euro of heb je dan teveel maanden prepaid?

Edit: heb het maar uitgelaten, een maandje is het expirimenteren niet waard.

[ Voor 10% gewijzigd door stickfiguur op 06-11-2020 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Verhoeven77 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:09:
[...]

Super bedankt voor deze tip, nu lukt het wel. Ook wel een erg grappige VPN app die Tunnelbear :)
of het nu aan mijn laptop lag of aan de VPN client weet ik niet maar het werkt nu. Thanx.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-06 18:48
zo je hebt voor 32,- XBL Gold, als ik dit nu ga kopen wat is de volgende stap? want ik zie geen truuuk op de voorpagina. hoe zet ik dit goedkoop in voor ultimate.

wil dus nu via een vpn verbinding in Brazilie zijn met met mijn hoofd, maar hoe zet ik het om? en is 32,- een goede prijs?

[ Voor 28% gewijzigd door theduke1989 op 06-11-2020 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 13:01
theduke1989 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:38:
zo je hebt voor 32,- XBL Gold, als ik dit nu ga kopen wat is de volgende stap? want ik zie geen truuuk op de voorpagina. hoe zet ik dit goedkoop in voor ultimate.

wil dus nu via een vpn verbinding in Brazilie zijn met met mijn hoofd, maar hoe zet ik het om? en is 32,- een goede prijs?
Beter lezen. Zie de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-06 18:48
@TJGKessels dat probeer ik. enige wat ik er uit kan begrijpen is dat je veel minder betaald.
Maar er staat niks over hoe je dit moet doen.

Ik ben op een site gekomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zNExbQNcYJl8m08uoD0Z0L4UfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uM4BY9wuAhRj7FKyrVrRVeaS.png?f=fotoalbum_large

€100,- prima deal lijkt me, moet alleen iets extra's doen vpn. maar maakt het uit welke dit dat. en wanneer ik als nieuwe abbonee die ultimate pak op mijn account, wordt dit automatisch omget van xbl gold naar ultimate prima stuff alleen moet dit ook op vpn gebeuren of dat weer niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 11:07
theduke1989 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:52:
@TJGKessels dat probeer ik. enige wat ik er uit kan begrijpen is dat je veel minder betaald.
Maar er staat niks over hoe je dit moet doen.

Ik ben op een site gekomen.
[Afbeelding]

€100,- prima deal lijkt me, moet alleen iets extra's doen vpn. maar maakt het uit welke dit dat. en wanneer ik als nieuwe abbonee die ultimate pak op mijn account, wordt dit automatisch omget van xbl gold naar ultimate prima stuff alleen moet dit ook op vpn gebeuren of dat weer niet.
Schijnbaar is de op niet duidelijk genoeg want er blijven maar vragen komen. Hier dan nog 1 maal een uitleg;

Let op, doe deze truuk alleen als je nog geen gamepass ultimate hebt, anders krijg je een zeer slechte conversie.
1. Koop 3x 12 maanden Xbox live gold bij een winkel. Als die EU codes zijn kan je die gewoon gelijk activeren zonder verdere stap, ga dan naar stap 4. Zijn het codes voor een andere land zoals Brazilië, zie stap 2.

2. Zet een VPN tunnel op naar het betreffende land. Maakt niet uit welk VPN provider je hebt, er zijn goede ervaringen met tunnelbear (gratis voor 500mb)
3.Open een incognito venster, en sluit al het andere af.
4. Ga naar redeem.microsoft.com en log in met je account waarop je gold wil hebben. Het maakt niet uit dat dit een Nederlandse account is.
5. Activeer de 3x 12 maanden codes. Let er hierbij op dat je de gratis 1 maand niet aanzet, anders zal je 3e code niet geaccepteerd worden.
6. Als alle 3 de codes geactiveerd zijn ga je naar de site van gamepass. VPN mag uit, die is niet meer nodig.
7. Sluit gamepass ultimate af. Als dit de eerste x is, betaal je 1 euro. Dit moet je zien als een symbolisch bedrag om je Xbox live gold om te zetten naar gamepass. De genoemde 13 euro per maand zal pas over 36 maanden in rekening gebracht worden.
Voila, je hebt nu gamepass ultimate voor een zeer goede prijs.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-05 17:35
Ik probeer m'n xbox live gold om te zetten naar ultimate, helaas lukt dit niet. iDeal is grijs, Paypal geeft een fout dat het niet lukt. Voeg ik opnieuw de paypal account toe, vraagt het om mijn creditcard info, die heb ik niet en nooit nodig geweest. Hoe kan ik dit oplossen?

Edit: Heel vreemd maar zo te zien opgelost. Alle browsers lukte niet, toen naar microsoft store app in windows gegaan en daar XGPU gekocht. Nu is het omgezet naar ultimate

[ Voor 24% gewijzigd door ApfelMoes op 06-11-2020 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Wat is iedereen's favoriete game pass game?
Mijne is op dit moment Sniper Elite 4 (al staat die er al heel lang op volgens mij)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Melantrix schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:06:
[...]

Schijnbaar is de op niet duidelijk genoeg want er blijven maar vragen komen. Hier dan nog 1 maal een uitleg;

Let op, doe deze truuk alleen als je nog geen gamepass ultimate hebt, anders krijg je een zeer slechte conversie.
1. Koop 3x 12 maanden Xbox live gold bij een winkel. Als die EU codes zijn kan je die gewoon gelijk activeren zonder verdere stap, ga dan naar stap 4. Zijn het codes voor een andere land zoals Brazilië, zie stap 2.

2. Zet een VPN tunnel op naar het betreffende land. Maakt niet uit welk VPN provider je hebt, er zijn goede ervaringen met tunnelbear (gratis voor 500mb)
3.Open een incognito venster, en sluit al het andere af.
4. Ga naar redeem.microsoft.com en log in met je account waarop je gold wil hebben. Het maakt niet uit dat dit een Nederlandse account is.
5. Activeer de 3x 12 maanden codes. Let er hierbij op dat je de gratis 1 maand niet aanzet, anders zal je 3e code niet geaccepteerd worden.
6. Als alle 3 de codes geactiveerd zijn ga je naar de site van gamepass. VPN mag uit, die is niet meer nodig.
7. Sluit gamepass ultimate af. Als dit de eerste x is, betaal je 1 euro. Dit moet je zien als een symbolisch bedrag om je Xbox live gold om te zetten naar gamepass. De genoemde 13 euro per maand zal pas over 36 maanden in rekening gebracht worden.
Voila, je hebt nu gamepass ultimate voor een zeer goede prijs.
Dank voor de duidelijke uitleg! _/-\o_ Ik heb nu ook Gamepass Ultimate tot november 2023 voor € 98,29 (had blijkbaar ook al een keer van de € 1 deal gebruik gemaakt...)

"Choose life"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 17:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1X35cAMg9OI9QzvmDd0hFo1Yvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cab0EkGvWOuAA5jy5w2Qe3dO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zat eens te kijken wat ik allemaal wil gaan spelen straks op de series X van gamepass. Ik ben voorlopig nog wel even zoet. Nu alvast met halo 3 en fh4 begonnen op de pc.

Nog suggesties? Hidden gems?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor wat het waard is, vandaag ook 36 maanden GPU kunnen verkrijgen via de Braziliaanse methode (codes gekocht bij eneba). Geen problemen/obstakels onderweg en totaal afgerond 96 euro kwijt. Mooie deal, dank voor de info in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Als er een game is waarbij staat "Leaving soon". Is er dan ook bekend hoe lang ik nog heb? of kan je dat ergens terug vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
1993jjohan schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:56:
[Afbeelding]

Ik zat eens te kijken wat ik allemaal wil gaan spelen straks op de series X van gamepass. Ik ben voorlopig nog wel even zoet. Nu alvast met halo 3 en fh4 begonnen op de pc.

Nog suggesties? Hidden gems?
Ik geniet echt ongelooflijk van Spiritfarer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:34

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ga ik beginnen met ori en Will of The wisps

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:50:
Als er een game is waarbij staat "Leaving soon". Is er dan ook bekend hoe lang ik nog heb? of kan je dat ergens terug vinden?
Helaas is dat nog vrij slecht geregeld... Je kunt in de gamepass app kijken of er in de notificaties staat wanneer ze weg gaan, maar van de huidige leaving soon lijst heb ik geen notificatie staan. Enige andere optie is volgens mij googlen op de game naam en leaving gamepass of zo, meestal vind je dan wel een website die het geplaatst heeft.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:11
N.a.v. reactie @ariekanari: EA Play aankopen via MS Store lijkt niet meer mogelijk, keys halen via CDKeys.com en toevoegen aan account werkt nog wel!

Nog een snelle herinnering voor anderen die eerder al gebruik hebben gemaakt van de 1 euro truc, maar alsnog goedkoop een extra jaar GPU willen:

Vanaf morgen worden EA Play abonnementen met een ratio van 3 maanden Play = 1 maand GPU omgezet naar GPU. Ik heb zelf 3 jaar EA Play gestapeld en zo voor €45,72 een extra jaar kunnen regelen. €3,81 per maand :-)

12 maanden Play kost bij de Nederlandse MS store €24,99, dus dat komt neer op een kleine 75 euro voor het extra jaar. Via de Microsoft Store in Hongarije (https://www.microsoft.com/hu-hu/p/ea-play/CFQ7TTC0K5DH/0004) is 12 maanden echter te regelen voor net boven de 15 euro, dat scheelt dus weer een paar tientjes. VPN is niet nodig en betaling kan met creditcard.

Belangrijk is om na aankoop van elk jaar EA Play de 'recurring billing' voor dat abonnement weer uit te zetten. Op die manier kun je dan 36 maanden stapelen en profiteren van de omzetting.

Ziet er uiteindelijk zo uit in je overzicht bij MS:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cu99llSS5n59YTXXjon-oxxvsA4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IbRsSGoZgmP4Ol80rFL9ovvU.png?f=user_large

Let op dat 3 jaar Play toevoegen uiteraard alleen handig is als je nog minder dan 2 jaar GPU overhebt in je account, aangezien het maximum aantal maanden GPU 36 is. Je kunt alternatief natuurlijk ook 1 jaar Play toevoegen voor 4 maanden GPU, of 2 jaar Play voor 8 maanden GPU.

[ Voor 9% gewijzigd door ACDSL op 09-11-2020 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:26
Ik kan de code voor EA Play niet aankopen. Ik kan EA Play alleen beheren. Ik heb alleen Game Pass Ultimate en never nooit niet een los abonnement op EA Play afgenomen.
Aannemelijk is dat EA Play inmiddels is geïntegreerd met Game Pass Ultimate.

@ACDSL Ik heb 12 maanden EA Play via CDkeys aangeschaft en deze is als afzonderlijk abonnement aan mijn account toegevoegd en als het goed is wordt dit morgen omgezet naar 4 maanden Game Pass Ultimate.

[ Voor 29% gewijzigd door ariekanari op 09-11-2020 11:29 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:11
ariekanari schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:40:
Ik kan de code voor EA Play niet aankopen. Ik kan EA Play alleen beheren. Ik heb alleen Game Pass Ultimate en never nooit niet los abonnement op EA Play afgenomen.
Ai, da's jammer. Zou kunnen dat de boel inmiddels definitief is gemaakt aan Microsoft's kant en EA Play aankopen dan niet meer mogelijk is. Als dat voor anderen ook zo is mag mijn bovenstaande post als niet verzonden worden beschouwd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het nagekeken, mijn ea lijkt per 4 november beëindigd te zijn en is verder inderdaad omgezet naar GPU.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06 21:28

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

zojuist gedaan ms gold jaar kaarten via kinguin gekocht. nu net voor €1 geupgrade op de manier wat hier aan gegeven is.. werkt super! overigens wel eu kaarten gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
36 maanden via Braziliaanse kaarten gescoord. Gamepass Ultimate 3 jaar voor 100 euro :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:43
https://news.xbox.com/en-...-game-pass-november-2020/

Planet Coaster ook in de GP morgen. 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Het blijft maar beter worden.

Ik heb van de week de Forza horizon 4 ultimate expansion gekocht.
Maar voorlopig heb ik niks te kopen. Ben wel zoet met gamepasss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ik wacht ook tot de eindejaarssale rond de feestdagen. Ik kan wel even vooruit met o.a. FH4, Gears 5, Ori en andere games met Series X|S enhancements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Melantrix schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:06:
[...]

Lees dit bericht net nadat ik via MS een abo (met eerste maand €1) voor GPU heb afgesloten.
Kan ik je truuk nu nog doen of gaat dit helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Dat kan nog. Verlengen uitzetten en laten verlopen. Daarna kun je alleen doen. Alleen betaal je voor het omzetten straks geen euro maar 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
1993jjohan schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:
Dat kan nog. Verlengen uitzetten en laten verlopen. Daarna kun je alleen doen. Alleen betaal je voor het omzetten straks geen euro maar 13
Moet dus sowieso eerst huidige GPU laten verlopen? Kan nu niet 3 jaar eraan vastplakken met bovenstaande truuk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Nee echt laten verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Als je nu gold gaat toevoegen krijg je maar 3 maanden ultimate voor 1 jaar gold ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
1993jjohan schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:20:
Als je nu gold gaat toevoegen krijg je maar 3 maanden ultimate voor 1 jaar gold ofzo.
Thx, dan probeer ik het over een maand weer.
Heb verlenging uitgezet, zie dat ik het abonnement ook kan annuleren.

Zou ik nog kunnen proberen te annuleren en dan meteen weer aanvragen via de truuk, of gaat dan de hele zooi in de soep :)

Lees het al, gaat niet:
Upon cancelation, your subscription will run until the current paid period concludes. If you want to go back into Xbox Game Pass Ultimate at any time during the preview phase, you will need to go through the Xbox Insider Hub app on your console to re-enroll.

[ Voor 24% gewijzigd door Flash3d op 09-11-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Als je al eens gamepass gehad hebt op de xbx
Kan je dan nog de 3 jaar inc gamepass doen voor €1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Coldbullet schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:25:
Als je al eens gamepass gehad hebt op de xbx
Kan je dan nog de 3 jaar inc gamepass doen voor €1?
Daat staat letterlijk een post of 4 boven je....
1993jjohan schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Oeps haha bietje scheel vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Dit spel leek mij serieus al heel leuk.. man, man, man. Laat die toren maar morgen in mijn huis komen. Ik houd het niet meer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 15:37
Game Pass heeft een filmpje met Dude Perfect gedaan:

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-01 08:29
EA Play is inmiddels beschikbaar voor Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:40
Over 15 dagen loopt ie af. Hopelijk werkt de truc dan nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 15:05
Epiloque schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:44:
EA Play is inmiddels beschikbaar voor Ultimate.
Ook voor PC? Ik zie namelijk niks gebeuren, behalve 1 maand disney+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:14
MEN-O schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:35:
[...]

Ook voor PC? Ik zie namelijk niks gebeuren, behalve 1 maand disney+
Voor PC komt het blijkbaar in december en nu alleen voor console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik zie Star Wars Jedi: Fallen Order ook nog niet bij EA play. Die zou vandaag ook toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel later op de dag vrijgegeven worden vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14-06 15:37
1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:53:
Ik zie Star Wars Jedi: Fallen Order ook nog niet bij EA play. Die zou vandaag ook toch komen?
Meestal lanceren ze de games van Game Pass vanaf ergens in de middag. Dat is niet gelijk aan normale releases. Meestal dus

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Ik heb MS gamepass op de PC, als ik nu een series S heb, heb ik dan automatisch ook gamepass op de console met dezelfde games? En als ik op de series S bv AC Valhalla koop, kan ik die dan ook op de PC spelen? Ik begrijp dat EA play ook werkt op de console? Ubisoft + ook?

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NosferatuX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:52:
Ik heb MS gamepass op de PC, als ik nu een series S heb, heb ik dan automatisch ook gamepass op de console met dezelfde games? En als ik op de series S bv AC Valhalla koop, kan ik die dan ook op de PC spelen? Ik begrijp dat EA play ook werkt op de console? Ubisoft + ook?
Nee om gamepass op zowel pc als console te hebben heb je gamepass ultimate nodig. Wel zit er dan ook gelijk gold in en streaming (xcloud).
Ac valhalla zal niet automatisch voor beide systemen zijn, alleen games waar expliciet play anywhere aangegeven staat (vooral Microsofts eigen games, maar die heb je ook al in gamepass dus niet echt interessant dan).
EA play is vandaag alleen voor gamepass op de console beschikbaar. In december zou deze ook naar pc komen.
Ubisoft weet ik niet, zit niet in gamepass in ieder geval voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Ubisoft+ is pc only en is niet op xbox beschikbaar. Games van Ubisoft zal je opnieuw moeten kopen voor de andere console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
AC zit niet in de gamepass en geen play anywhere titel dus dan gaat het sowieso niet werken.

Gamepass for PC = PC only
Gamepass for Console = Alleen console dus
Gamepass Ultimate = Dan heb je console en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Melantrix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:19:
Ubisoft+ is pc only en is niet op xbox beschikbaar. Games van Ubisoft zal je opnieuw moeten kopen voor de andere console.
Ok thanks wellicht dat dat nog komt, ik had begrepen dat Ubi+ naar google stadia zou komen dacht misschien dat het er al is op de xbox.

De series S leek me wel interessant om bv beneden lekker verder te gamen met cross saves (gaming PC staat op zolder) maar als ik de game dan twee keer moet komen is het gelijk een stuk minder interessant :)

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Ik had al eerder gebruik gemaakt van de Xbox Live Gold naar Gamepass Ultimate upgrade "truc" van 1 euro, maar toch heb ik aardige deal kunnen maken:
  • Online voor 45,- een EU key voor 12 maanden Gold gekocht. (Ik zag het niet zitten om via de Braziliaanse store en VPN aan de slag te gaan)
  • De key kunnen redeemen via xbox.nl, nog een maand extra gekregen omdat ik auto-renewal aanzette: 13 maanden
  • Gekozen voor "upgrade naar gamepass ultimate", de enige optie die ik kreeg was 12,99 voor 1 maand.
  • Eindresultaat is dat ik tot 10-1-2022 Gamepass Ultimate heb (14 maanden) voor 58 euro...

[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 10-11-2020 15:39 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
estorino schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:38:
Ik had al eerder gebruik gemaakt van de Xbox Live Gold naar Gamepass Ultimate upgrade "truc" van 1 euro, maar toch heb ik aardige deal kunnen maken:
  • Online voor 45,- een EU key voor 12 maanden Gold gekocht. (Ik zag het niet zitten om via de Braziliaanse store en VPN aan de slag te gaan)
  • De key kunnen redeemen via xbox.nl, nog een maand extra gekregen omdat ik auto-renewal aanzette: 13 maanden
  • Gekozen voor "upgrade naar gamepass ultimate", de enige optie die ik kreeg was 12,99 voor 1 maand.
  • Eindresultaat is dat ik tot 10-1-2022 Gamepass Ultimate heb (14 maanden) voor 58 euro...
Linkje als je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
De naam geeft het al een beetje weg he. "For PC"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
RodeStabilo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

De naam geeft het al een beetje weg he. "For PC"
Er zijn al lang nuttige antwoorden gegeven, dus niet nuttige hoeven niet meer 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 14:38

ThunderNet

Flits!

Iemand toevallig ook ervaring om je bestaande ea play account te koppelen met je xbox live account (als ze niet hetzelfde email adres gebruiken?)
Wil m'n EA Play namelijk opzeggen aangezien dat nu ook in game pass zit, maar wil liever niet m'n settings en games in m'n account verliezen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinalBob
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 15:28
Hoi allen,

Vraagje met betrekking tot xcloud. Mijn Oneplus 6 ziet mijn Xbox One (original) controller niet als bluetooth device. Ik kan dus op geen enkele manier linken. Ik heb het met drie verschillende controllers geprobeerd, geen enkele werkte.

Als ik rondzoek vind ik een aantal mensen die ook die ervaring hadden met OP6, maar zonder oplossing. Ook mensen die er geen last van hadden/hebben. Vooralsnog kan ik er niet de vinger op leggen.

Mensen hier die hetzelfde hebben ervaren? en eventueel een oplossing hebben?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:18

CerandoX.nl

Vides

Via GamePass Rainbow Six Siege gedownload, maar ik zie de year 1 en 2 operators niet erbij staan, heb de DLC wel gedownload, iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 10:05

Nogne

>.<

FinalBob schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:54:
Hoi allen,

Vraagje met betrekking tot xcloud. Mijn Oneplus 6 ziet mijn Xbox One (original) controller niet als bluetooth device. Ik kan dus op geen enkele manier linken. Ik heb het met drie verschillende controllers geprobeerd, geen enkele werkte.

Als ik rondzoek vind ik een aantal mensen die ook die ervaring hadden met OP6, maar zonder oplossing. Ook mensen die er geen last van hadden/hebben. Vooralsnog kan ik er niet de vinger op leggen.

Mensen hier die hetzelfde hebben ervaren? en eventueel een oplossing hebben?

Dank!
Check even of jouw controller bluetooth ondersteund. Als ik het mij goed herinner zijn de eerste generatie One controller zonder bluetooth.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 14-06 10:51
Is dit nieuw? You're already playing on another console. Ik heb twee consoles in huis. Eentje van mezelf en eentje waar de kinderen op kunnen.

Uiteraard deel ik mijn Ultimate op beide consoles..

Is dit plots geen feature meer?

Edit: Kids xbox was niet meer als Home Xbox ingesteld!

[ Voor 51% gewijzigd door Spacewide op 10-11-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
ariekanari schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:40:
Ik kan de code voor EA Play niet aankopen. Ik kan EA Play alleen beheren. Ik heb alleen Game Pass Ultimate en never nooit niet een los abonnement op EA Play afgenomen.

@ACDSL Ik heb 12 maanden EA Play via CDkeys aangeschaft en deze is als afzonderlijk abonnement aan mijn account toegevoegd en als het goed is wordt dit morgen omgezet naar 4 maanden Game Pass Ultimate.
Ik quote mezelf even zodat alle relevante info direct leesbaar is.
Ik heb een lopend Game Pass Ultimate account (met 31 maanden resterend) en heb hieraan 12 maanden EA Play toegevoegd met een conversiefactor 3:1, dus 4 maanden Game Pass Ultimate, en zou dan op 35 Game Pass Ultimate moeten uitkomen.
De conversie van EA Play naar Game Pass gebeurde echter niet automatisch en ik had daardoor dus twee abonnementen in mijn account staan (GP Ultimate en EA Play).

Ik heb contact opgenomen via de chat met MS en het blijkt dat ze een achterstand hebben met het converteren van abonnementen. Het kan 24-72 uur duren voordat wijzigingen in een account zichtbaar worden.
Medewerker kwam er eerst niet helemaal uit want in de backend gaat mogelijk nog iets mis en worden 12 maanden EA Play mogelijk geheel opgesteld bij het resterend aantal maanden GP Ultimate. In mijn geval: 31 + 12 en dat is > 36 maanden. Dat kan niet volgens het systeem.
Ze gaan het i.i.g. binnen 24-72 uur fixen en ik kom dan uit op 35 maanden Game Pass Ultimate t/m oktober 2023.

Je kunt dus nog steeds EA Play tegoed toevoegen en converteren tegen 3:1 naar Game Pass Ultimate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
12 maanden Live Gold gekocht op cdkeys.com, met paypal betaald
Vervolgens gewoon ingelogd op xbox.nl met mijn account en de code daar geredeemed.
Als laatste in het overzicht van abonnementen gekozen voor “upgrade naar Gamepass Ultimate”.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 04:35
Aww de laatste LEGO game is van gamepass verdwenen merk ik :'( .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Ik kreeg net een melding dat Destiny2 Beyond Light via de Gamepass te spelen is. Goed dat ik de pre-order geannuleerd heb (door tijdsgebrek..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
sdk1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:34:
Aww de laatste LEGO game is van gamepass verdwenen merk ik :'( .
Jammer als je je download ziet verdwijnen uit de bibliotheek.. hoe bepalen ze dit eigenlijk? Microsoft "huurt" de game voor enige tijd denk ik dan.
Of teveel clutter?

[ Voor 26% gewijzigd door Spacewide op 11-11-2020 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 22:50
CerandoX.nl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:55:
Via GamePass Rainbow Six Siege gedownload, maar ik zie de year 1 en 2 operators niet erbij staan, heb de DLC wel gedownload, iemand ervaring hiermee?
Exact hetzelfde probleem hier. Heb gisteren de Deluxe Edition eerst geprobeerd, met de game add ons los gedownload. Werkte niet. Toen de game verwijderd en vannacht de Ultimate Edition geïnstalleerd, maar zelfde probleem.

Ik had de eerste keer mijn Ubisoft Club gelinkt aan mijn pc account en later een nieuwe Ubisoft Club account aangemaakt, maar dat hielp ook niet. Snap sowieso niet goed wat hier de bedoeling van is, want progress is niet overdraagbaar zoals ik zag (en zoals wel bij cod: mw is).

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit op te lossen is. Las wel meer problemen op internet, ook van mensen die hem niet uit Game Pass hebben geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Spacewide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:28:
[...]
Jammer als je je download ziet verdwijnen uit de bibliotheek.. hoe bepalen ze dit eigenlijk? Microsoft "huurt" de game voor enige tijd denk ik dan.
Of teveel clutter?
Zelf nog geen XB, dus mss kan je het ook op de console zelf zien, maar op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games staat linkt in het menu de optie 'Verdwijnt binnenkort'. Goed om dat in de gaten te houden ;).

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

kesj schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:28:
[...]

Exact hetzelfde probleem hier. Heb gisteren de Deluxe Edition eerst geprobeerd, met de game add ons los gedownload. Werkte niet. Toen de game verwijderd en vannacht de Ultimate Edition geïnstalleerd, maar zelfde probleem.

Ik had de eerste keer mijn Ubisoft Club gelinkt aan mijn pc account en later een nieuwe Ubisoft Club account aangemaakt, maar dat hielp ook niet. Snap sowieso niet goed wat hier de bedoeling van is, want progress is niet overdraagbaar zoals ik zag (en zoals wel bij cod: mw is).

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit op te lossen is. Las wel meer problemen op internet, ook van mensen die hem niet uit Game Pass hebben geloof ik.
Ik lees heel veel van dit soort berichten inderdaad, ook bij mensen die nota bene de content gekocht hebben en de problemen doen zich voor op zowel PlayStation als Xbox.

Ik heb ook wat geprobeerd en heb inderdaad ook nog steeds die operators niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 22:50
CerandoX.nl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:34:
[...]

Ik lees heel veel van dit soort berichten inderdaad, ook bij mensen die nota bene de content gekocht hebben en de problemen doen zich voor op zowel PlayStation als Xbox.

Ik heb ook wat geprobeerd en heb inderdaad ook nog steeds die operators niet.
Volgens deze site is Ubisoft ervan op de hoogte en aan een oplossing aan het werken:

https://answers.microsoft...-a34c-61932c4b232b?page=2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Qu-oWVmUD-ScN5FYUZ6r5HB6Xw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dwHOuY8anToUM5RIGvsFSQkc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

kesj schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:03:
[...]

Volgens deze site is Ubisoft ervan op de hoogte en aan een oplossing aan het werken:

https://answers.microsoft...-a34c-61932c4b232b?page=2

[Afbeelding]
Goed om te horen! Heb express nog geen operators uit year 1 of 2 gekocht met renown. :-)

[ Voor 5% gewijzigd door CerandoX.nl op 11-11-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Weet iemand of EA heeft aangegeven hoe lang EA Play minimaal in Game Pass blijft? Is er iets van een commitment of zou het bijv na een jaar er ook weer uit kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 10:27
Melantrix schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:33:
Weet iemand of EA heeft aangegeven hoe lang EA Play minimaal in Game Pass blijft? Is er iets van een commitment of zou het bijv na een jaar er ook weer uit kunnen?
Volgens mij blijft dit er gewoon altijd bij zitten. Is niet over een einddatum gesproken.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:34:
[...]

Volgens mij blijft dit er gewoon altijd bij zitten. Is niet over een einddatum gesproken.
hmm oke. In theorie kan ea dus ook gewoon weer uitstappen als het ze niet bevalt? :X We gaan het zien verder maar voor mensen die de 3 jaar truuk doen, is het natuurlijk wel fijn om te weten of het deel van de deal blijft de aankomende 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Melantrix schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:36:
[...]

hmm oke. In theorie kan ea dus ook gewoon weer uitstappen als het ze niet bevalt? :X We gaan het zien verder maar voor mensen die de 3 jaar truuk doen, is het natuurlijk wel fijn om te weten of het deel van de deal blijft de aankomende 3 jaar.
Dat is met iedere game in Game Pass. Afgezien van de Microsoft games kan iedere game er op een zeker moment uitgaan. Dat is bij Netflix ook bijvoorbeeld. Zodra de licentie/contract verloopt en ze verlengen dat niet, verdwijnt de game / serie weer.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2020 10:40 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Foster
  • Laatst online: 14-06 16:31
Werkt EA Play bij iedereen? Ik krijg bij elke EA Play-game ‘momenteel niet beschikbaar’ als boodschap? Ik heb nochtans (sinds eergisteren) Game Pass Ultimate. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog de EA Play Hub moet installeren? Nochtans lees ik overal dat dit niet nodig is, aangezien het nu onder Game Pass valt. Iemand die hierover uitsluitsel kan geven?

EDIT: Het is blijkbaar niet bij elke game, bij sommige games krijg ik wel de optie om te downloaden. Bij bv. FIFA 20, Madden NFL 20, NHL 20 echter niet. Iemand die dit vlug eens wil testen op hun console?

[ Voor 22% gewijzigd door Major Foster op 11-11-2020 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 19:54
Ben ik nu zo verkeerd, maar EA Play kwam toch ook voor de PC games, dacht ik ? In de Xbox app op PC krijg ik geen enkel game te zien. Op de IOS app, waar je kan kiezen tussen console of PC, valt het nog meer op dat de EA games wel op console staan, maar niet op PC.

EDIT: ondertussen gevonden dat het voor PC blijkbaar pas op 15 december launcht.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 11-11-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Twixie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:48:
Ben ik nu zo verkeerd, maar EA Play kwam toch ook voor de PC games, dacht ik ? In de Xbox app op PC krijg ik geen enkel game te zien. Op de IOS app, waar je kan kiezen tussen console of PC, valt het nog meer op dat de EA games wel op console staan, maar niet op PC.

EDIT: ondertussen gevonden dat het voor PC blijkbaar pas op 15 december launcht.
Komt later deze maand / dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 19:54
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:58:
[...]
Komt later deze maand / dit jaar.
Wel grappig dat je hierbij ook gewoon mijn eigen, gedetailleerder, antwoord quotet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17
Heb gister via enaba 3 x 12 maanden brazil codes gekocht. Werkte perfect! TunnelBear op telefoon geïnstalleerd, vpn aan op Brazilië en activeren maar. Voor degene die twijfelt, gewoon doen scheelt je 30/40 euro die je aan wat anders kan uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Major Foster schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
Werkt EA Play bij iedereen? Ik krijg bij elke EA Play-game ‘momenteel niet beschikbaar’ als boodschap? Ik heb nochtans (sinds eergisteren) Game Pass Ultimate. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog de EA Play Hub moet installeren? Nochtans lees ik overal dat dit niet nodig is, aangezien het nu onder Game Pass valt. Iemand die hierover uitsluitsel kan geven?

EDIT: Het is blijkbaar niet bij elke game, bij sommige games krijg ik wel de optie om te downloaden. Bij bv. FIFA 20, Madden NFL 20, NHL 20 echter niet. Iemand die dit vlug eens wil testen op hun console?
De games van dit jaar zijn zover ik weet niet deel van EA Play. Daar komen alleen games in die al een jaar op de markt zijn zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Madden 20 kan ik gewoon downloaden en spelen.

@Melantrix De nieuwste games kun je 10 uur lang gratis spelen vanuit EA Play. De games die in de Vault zitten kun je onbeperkt spelen.. en dat zijn dan telkens de voorgaande edities van bijvoorbeeld FIFA, NHL, Madden etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 14-06 19:15

vectormatic

Warlock of the doorlock

Kleine tussendoor gripe: gisteren dacht ik eens die disney+ perk te proberen, een keertje the mandolarian kijken en een SW marathon, prima! Behalve dat Disney meteen ook je creditcard gegevens wil hebben, en je er zelf aan moet denken om te cancellen, nee, geef mijn portie dan maar aan fikkie mickey

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-11-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Foster
  • Laatst online: 14-06 16:31
Melantrix schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:33:
[...]

De games van dit jaar zijn zover ik weet niet deel van EA Play. Daar komen alleen games in die al een jaar op de markt zijn zover ik weet.
De games die ik aanhaal zijn de games van vorig jaar (zitten dus wel in EA Play).
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:38:
Madden 20 kan ik gewoon downloaden en spelen.

@Melantrix De nieuwste games kun je 10 uur lang gratis spelen vanuit EA Play. De games die in de Vault zitten kun je onbeperkt spelen.. en dat zijn dan telkens de voorgaande edities van bijvoorbeeld FIFA, NHL, Madden etc.
Jij kan Madden NFL 20, Fifa 20 en NHL 20 wel gewoon downloaden? Bij mij krijg ik de melding dat ze ‘niet beschikbaar’ zijn. Bij andere games van EA Play heb ik dan wel weer de optie ‘Download EA Play’, dus vermoed dat ik die wel gewoon kan downloaden. Vreemd, wou net de sportgames 🙁

EDIT: Hier het verschil bij mij tussen pakweg Star Wars en Madden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-w4vfWZndfDeO0yZwHFmmaQrayY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dbKwmeFiEltFWgYpuZdDpmtG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3gjbEYKUwmx9v2v3evJfHsWeyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zlMKqumWKjIC4SFjcjPiZyuc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Major Foster op 11-11-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Basket Kees schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:11:
Voor wat het waard is, vandaag ook 36 maanden GPU kunnen verkrijgen via de Braziliaanse methode (codes gekocht bij eneba). Geen problemen/obstakels onderweg en totaal afgerond 96 euro kwijt. Mooie deal, dank voor de info in dit topic!
Ik zie bij Eneba alleen GPU (Brazilië) codes voor 3 maanden voor €18.98. Hoe heb je die 36 maanden voor 96 euro gekocht?

EDIT: Ah, ik snap denk ik al hoe dit hebt gedaan. Voor 12 maanden Gold Live gekocht en die omgezet naar GPU voor 1 euro per maand. Dit werkt zeker niet als je al een Game Pass abonnement hebt lopen.

[ Voor 17% gewijzigd door TheKillingBean op 11-11-2020 12:41 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

TheKillingBean schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:37:
[...]

Ik zie bij Eneba alleen GPU (Brazilië) codes voor 3 maanden voor €18.98. Hoe heb je die 36 maanden voor 96 euro gekocht?

EDIT: Ah, ik snap denk ik al hoe dit hebt gedaan. Voor 12 maanden Gold Live gekocht en die omgezet naar GPU voor 1 euro per maand. Dit werkt zeker niet als je al een Game Pass abonnement hebt lopen.
Jep, je kan het alleen doen als je nog geen GP hebt. Als je al GP hebt dan is elke 3 maanden aan Gold 1 maand GP geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-11-2020 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 19:10
Pingpong bal blijft zweven boven rooster schijnt.
Kan het niet reproduceren. Heb hem al liggend geïnstalleerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4TDAL3-PVrsTwqvL_B0-n8kwxI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s4iLUqTXnGaNFS3rusASTxFw.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 10:05

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:23:
Pingpong bal blijft zweven boven rooster schijnt.
Kan het niet reproduceren. Heb hem al liggend geïnstalleerd.

[Afbeelding]
Ziet er wel heel fake uit :p

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 19:10
Nogne schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:25:
[...]

Ziet er wel heel fake uit :p
Ha ja, ook verkeerde topic zie ik lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 13-06 15:05
Major Foster schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:

Voor Android werkt ea-play cloud gaming dan weer wel met een aantal games slechts (7).

Maar die streamen wel goed itt de Microsoft games die haperen als een malle. Even Mirrors edge catalyst geprobeerd, en dat ging bovenverwachting smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:04
Heb alsnog de foute key van Eneba terug gekregen en er maar een jaartje EU gold bij gekocht en eindelijk omgezet naar 3 jaar GP ultimate.

Toch 2 vragen :

Komt EA play nou ook maar de pc gamepass of enkel op de Xbox? Laat maar .. In december dus

En hoe kan ik de gratis gold games aan mijn library toevoegen zonder dat ik een Xbox heb? Als ik het via de website probeer krijg ik alleen een download to console optie. (Heb nog wel een 360 op zolder staan als dat helpt).

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 11-11-2020 20:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
@Beakzz De 360 en OG games kun je inderdaad beter via een XBOX 360 console claimen. De games worden dan gekoppeld aan het account waarmee je claimt. Claim je ze via een XBOX One (en ik neem aan idem voor Series X|S) dan worden ze gekoppeld aan het Gold-abonnement.
Bij de eerste methode worden de spellen permanent je eigendom maar bij de tweede methode raak je de spellen kwijt zodra het Gold-abonnement is verlopen en kunnen ze niet worden gespeeld op een Series X|S of One.
Bron: gelezen op Reddit.

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
Is er bij iemand al een conversie gedaan van EA Play naar Game Pass Ultimate?

In mijn account staat bij EA Play dat het converted is maar ik heb welgeteld 0 maanden erbij gekregen op GPU. Wellicht komen die nog maar ben even benieuwd naar ervaringen van anderen anders ga ik even contact zoeken met Microsoft. Ik had 24 maanden staan dus gaat om 6 maanden Game Pass Ultimate.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij is de conversie gedaan en toegevoegd.

• ariekanari
Bij mij is de conversie van 12 maanden EA Play correct toegevoegd aan mijn Game Pass Ultimate abonnement. De einddatum is 4 nu vier maanden later (conversie 3:1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:34

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wat een uitvinding is deze gamepass zeg. Hoop al jaren op een 'netflix voor games' en zo breed qua aantallen games en kwaliteit als de gamepass bestaat er verder niet.

Mijn zoontje heeft gisteren rush op de xbox zitten spelen (pixar game, anders denk ik nooit gekocht), mijn vrouw two point hospital (anders ook nooit gekocht) en vanavond staat voor mij doom eternal op het programma (anders ook nooit gekocht).

Trekkers om wel de game pass te halen waren voor mij: ori, jedi fallen order en forza.

Voor mijzelf heb ik deep rock galactig getest met vrienden, op dit moment een van de leukste games in de pass wat mij betreft.

Omdat er geen drempel is om een game in te duiken qua kosten speel ik (en mijn gezin) ineens allemaal dingen die je anders niet zou hebben.

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-06 23:01
LtMarx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:19:
Wat een uitvinding is deze gamepass zeg. Hoop al jaren op een 'netflix voor games' en zo breed qua aantallen games en kwaliteit als de gamepass bestaat er verder niet.
Het is beter dan "Netflix voor games", omdat de spellen niet gestreamd worden zoals bij PS Now (behalve PS4 spellen) of Google Stadia.

• Stylze
  • Laatst online: 10:21
Iemand nog tips waar ik een goede controller clip kan kopen zodat ik kan streamen vanaf de series X naar mijn telefoon? de officiele voor xbox lijkt niet meer te bestellen op de microsoft website...

Moet dus voor series X controller zijn weet niet of dat dan nog verschilt vergeleken met oude xbox controllers.

Playstation 5

• Grawler
Wat voor telefoon heb je? Razer Kish is goed, maar wel prijzig. Controller gaat de USB-poort in, dus je hebt geen last van bluetooth lag.

• Stylze
Grawler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:15:
Wat voor telefoon heb je? Razer Kish is goed, maar wel prijzig. Controller gaat de USB-poort in, dus je hebt geen last van bluetooth lag.
Dat is inderdaad wel handig om te vermelden, Samsung galaxy S10.
Ja die had ik gezien maar te prijzig (even genoeg ge investeert in series X etc. het liefst wil ik gewoon een goede clip voor op mijn xbox controller aangezien de controller zelf heel fijn speelt.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
Ik zou gewoon op Aliexpress iets uitzoeken als je wat langer kan wachten. Het is letterlijk een stukje plastic wat je koopt, dus daar hoef je niet de hoofdprijs voor te betalen imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Stylze schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:19:
[...]

Dat is inderdaad wel handig om te vermelden, Samsung galaxy S10.
Ja die had ik gezien maar te prijzig (even genoeg ge investeert in series X etc. het liefst wil ik gewoon een goede clip voor op mijn xbox controller aangezien de controller zelf heel fijn speelt.
ik heb deze https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 gekocht. nog niet veel gebruikt. het is wat plastic fantastic maar werkt prima!

• Stylze
Melantrix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:25:
[...]

ik heb deze https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 gekocht. nog niet veel gebruikt. het is wat plastic fantastic maar werkt prima!
Ah top die kon ik dus nergens meer vinden! die werkt ook op series X/S controller?

Playstation 5

• Melantrix
Stylze schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:31:
[...]

Ah top die kon ik dus nergens meer vinden! die werkt ook op series X/S controller?
well shit, waarom vraag je dat nou :+ Ik dacht van wel maar ging toch even controlleren en nee, hij past niet. Althans, je krijgt hem er wel op maar hij klikt niet echt lekker vast. Als je geen oude controller hebt liggen zou ik dus voor een andere gaan.. |:(

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)