Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:21
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:52:
[...]

Die komt ook niet op de One...(toch?) https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Of wil je hem voor de PC downloaden?
Inderdaad. Download zal waarschijnlijk alleen werken op de next gens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

Convoy

g44p

mobygo76 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

Inderdaad. Download zal waarschijnlijk alleen werken op de next gens.
klopt:

"Pre-order for the Xbox Series X|S Edition and Windows 10 PC only" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:22
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:47:
Als ik op iOS met de nieuwe XBox app naar mijn telefoon stream, dan gaat het lampje van het Xbox logo niet aan op de Xbox zelf. Niemand ziet thuis dat je stiekem aan het gamen bent :D

Maar die nieuwe app werkt prima, zowel via 4G als WiFi op de iPhone. Ook geen verbindings problemen meer. Dat was bij de oude XBox app wel nog vaak zo als je dan via de app wilde streamen, dan kon vaak de console niet aan gezet worden of gevonden worden.
Ik wist helemaal niet dat ze dit in de Xbox app hadden ingebouwd! Speelde nu via OneCast op de iPad, maar dit werkt veel stabieler. En inderdaad handig dat het lampje op de Xbox niet aangaat 😉

Maar zo wist ik ook niet dat je de firmware van je controller kan updaten, toevallig deze week ergens in het instellingen menu achter gekomen.

In de Xbox streaming app werkt bij mij de “X” home button van de controller niet, maar dit kun je dan op de iPad/iPhone doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 22:50
Weet iemand of de "Braziliaanse methode" nog werkt? Ik heb hem zelf een paar weken terug gedaan (nog dank voor de tip), maar bij mijn neef lukte het zojuist niet. Hij had netjes zijn vpn op Brazilië aan, maar kreeg bij het redeemen een melding dat zijn transactie op dat moment niet uitgevoerd kon worden en werd gevraagd contact met support op te nemen. Hij heeft daarna de regio van zijn account naar Brazilië veranderd en de codes verzilverd... Uiteraard krijgt hij nu zonder vpn de melding dat zijn regio niet klopt (systeem ziet immers een Braziliaans account waarop vanuit Nederland ingelogd wordt). Ik hoop dat MS zijn regio wil aanpassen, maar op de een of andere manier kreeg hij net geen contact met de Amerikaanse chat support. Dus ik dacht ik check even hier of meer mensen het niet meer voor elkaar krijgen. Ik houd jullie sowieso op de hoogte van zijn verhaal zodra er reactie van MS is.

EDIT:
Zojuist opgelost door MS US via chat. Mijn neef heeft daar aangegeven dat hij een error op zijn account kreeg waar hij niets van snapte. De medewerker stelde hem meteen gerust dat het opgelost zou worden. En dat is het. Geen vragen over betalingen met Braziliaanse kaarten of vpn's. Hij heeft het daarna voor een euro omgezet naar Ultimate. Dus het werkt nog 👍🏻

[ Voor 17% gewijzigd door kesj op 25-10-2020 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Ik heb op dit moment nog geen Xbox, maar wil alvast Game Pass regelen voor als ik de Series X in huis heb. Als ik het goed begrijp koop ik Live Gold (bijv 3x dit https://www.allkeyshop.co...scription-compare-prices/), en upgrade het daarna in mijn account naar Game Pass console (of ultimate?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 13:01
Anoniem: 159816 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:09:
Ik heb op dit moment nog geen Xbox, maar wil alvast Game Pass regelen voor als ik de Series X in huis heb. Als ik het goed begrijp koop ik Live Gold (bijv 3x dit https://www.allkeyshop.co...scription-compare-prices/), en upgrade het daarna in mijn account naar Game Pass console?
Ja. Alleen voor €1 zet je het vervolgens om in 36 maanden ultimate in plaats van console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TJGKessels schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:12:
[...]

Ja. Alleen voor €1 zet je het vervolgens om in 36 maanden ultimate in plaats van console!
En van wat ik begreep moet je ook eerst al je Gold codes gebruiken, omdat anders de conversie ruk is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 13:01
Anoniem: 159816 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

En van wat ik begreep moet je ook eerst al je Gold codes gebruiken, omdat anders de conversie ruk is?
Lees even de 1e post van dit topic, daar staat het uitgelegd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:09
Ook hier via Kinguin zonet 3 maal 12 maanden Xbox gold gekocht en omgezet naar game pass ultimate. 125,37€ met paypal betaling: top deal! :)

Kortingscode ALLKEYSHOP8 werkt ook nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Switcht op 25-10-2020 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:39
Zojuist ook via Kinguin 3x 12mnd gold gekocht. Moest nog even wachten tot m'n huidige ultimate pass was verlopen (25-10). Zonder problemen 36mnd live toegevoegd. Daarna was ook de ultimate upgrade weer €1, ik had de normale prijs verwacht!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nieuwe games incoming!

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/Wario64_2020-Oct-26.jpg

https://news.xbox.com/en-...on-october-november-2020/

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2020 14:16 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:48
Grim Fandango ga ik zeker nog eens spelen. De humor in die game is in mijn herinnering nog steeds van hoog niveau. Benieuwd of ik nog weet waar alles zit enzo.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 17:06
Thanks voor de tip iedereen hier! Zojuist ook 3 jaar game pass ultimate op de kop getikt voor een mooi prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-06 23:30
Ik kom excl. VAT wel op jullie bedrag maar als ik netjes doe (NL tax) toch op 150. Hoe hebben jullie dit gedaan ;-) ?

En nog een vraag. Bij de redeem pagina krijg ik het volgende te zien:
Redeem your code or gift card
It'll be added to ************@hotmail.com (United States)

Waarom staat daar United States achter. Is mijn microsoft account dan US? Zien jullie dit ook en/of gaat dit problemen geven met EU codes?

Alvast bedankt

[ Voor 58% gewijzigd door Physx op 26-10-2020 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:39
Physx schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:46:
Ik kom excl. VAT wel op jullie bedrag maar als ik netjes doe (NL tax) toch op 150. Hoe hebben jullie dit gedaan ;-) ?
Prijs zal een beetje fluctueren over de dag / dagen heen. Als ik nu kijk op kinguin is een 12maanden xbox live gold (EU) +/- €43. Ik dacht dat de prijzen incl 21% waren. Zo te zien moet je zelf iets kiezen bij de 'Select location tax'. Lekker intuïtief 8)7

Verder is er nog deze kortingscode: ALLKEYSHOP8

[ Voor 4% gewijzigd door Felzura op 27-10-2020 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 09:04
Celeste wilde ik heel graag nog spelen! Top zeg dit 😊

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-06 23:30
IK heb contact opgenomen met microsoft en het bleek dat mijn xbox account waar ik al 10 jaar niets mee deed op de US stond. Deze vandaag overgezet naar een NL account. Kan ik hier nog last van krijgen bij het gold --> ultimate trucje?

Geen idee waarom hij uberhaupt op US stond :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik heb net zelf Ultimate aangevraagd. Dat tax gebeuren bij Kinguin is mij niet opgevallen, denk dus dat ik dat niet betaald heb? Was iig €125,- kwijt plus de €1,- voor de upgrade. Wel even opletten dat als je de codes toevoegt je niet zegt dat je een automatisch abo wilt waarbij je 1 maand gratis krijgt.

Anyway, ben nu dus ongeveer €3,50 per maand kwijt voor 3 jaar gamepass. Omdat ik nog geen Xbox heb, maar wel een PC ben ik maar gelijk gaan kijken wat er dan te spelen valt: 199 PC games. Incl. een hoop titels die ik ooit al bijna had gekocht.

Dit is de beste deal in gaming ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:00
Ik vind Game Pass op PC wel dramatisch werken qua zoeken. Ik vind het vinden van games die je op de PC kunt spelen verre van gebruiksvriendelijk. Dan vind ik een game op de Xbox-site die op de PC te spelen valt, en dan kan ik het alleen op console downloaden... En als ik dan vanuit de Xbox companion app een spel zoek, opent de Microsoft Store en kan ik helemaal niet filteren op wel/niet pc.
Gaat in dit geval om Minecraft Dungeons en Rage 2.

Ben ik nou zo wazig dat ik de logica hierin niet snap of klopt er echt iets niets? Ik kan niet wachten tot de Series S binnenkomt, dan kan ik tenminste alles spelen naast de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 17:48
Ik heb nu 6 weken terug game pass 3 jaar voor 86 euro totaal gedaan. Met wat ik de afgelopen weken heb gespeeld heb ik het bedrag er inmiddels wel uit. Vanuit gaande van het bedrag in de Microsoft store.

Halo: The Master Chief Collection 40 euro aanschaf.
A Plague Tale: Innocence 50 euro aanschaf
DOOM Eternal 20 euro aanschaf
Forza Horizon 4 70 euro aanschaf

Bevalt prima. Ik zie mijzelf de komende 3 jaar weinig games meer kopen. Alleen Cod of GTA of farcry zou ik nog wel willen aanschaffen bij release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Orangelights23 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:08:
Ik vind Game Pass op PC wel dramatisch werken qua zoeken. Ik vind het vinden van games die je op de PC kunt spelen verre van gebruiksvriendelijk. Dan vind ik een game op de Xbox-site die op de PC te spelen valt, en dan kan ik het alleen op console downloaden... En als ik dan vanuit de Xbox companion app een spel zoek, opent de Microsoft Store en kan ik helemaal niet filteren op wel/niet pc.

Ben ik nou zo wazig dat ik de logica hierin niet snap of klopt er echt iets niets? Ik kan niet wachten tot de Series S binnenkomt, dan kan ik tenminste alles spelen naast de PS5.
Ik heb al een tijd geen gamepass pc games meer gezocht, dus geen idee of het aan jou ligt... Maar als tip, installeer de gamepass app op je telefoon. Daar kun je in ieder geval gewoon op pc drukken en dan zie je alleen nog pc games. In ieder geval op Android maar lijkt me dat het op iOS ook zo werkt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08
Orangelights23 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:08:

Op de console onder "Volledige Bibliotheek" vind je alle huidige Game Pass spellen onder "Volledige bibliotheek-Game Pass-spellen".

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
ariekanari schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:37:
[...]

Op de console onder "Volledige Bibliotheek" vind je alle huidige Game Pass spellen onder "Volledige bibliotheek-Game Pass-spellen".
Dan moet ik nog twee weken wachten, mijn vraag ging specifiek over de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 14:54

Nogne

>.<

Orangelights23 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Dan moet ik nog twee weken wachten, mijn vraag ging specifiek over de pc.
Als je in de Microsoft Store naar je profiel gaat, en dan naar je gekochte apps. Dan zie je aan de linkerkant Gamepass. Als je daar op klikt zie je een overzicht van de beschikbare games voor PC en Xbox, en alleen bij de PC games zie je een Install knop.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
Nogne schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Als je in de Microsoft Store naar je profiel gaat, en dan naar je gekochte apps. Dan zie je aan de linkerkant Gamepass. Als je daar op klikt zie je een overzicht van de beschikbare games voor PC en Xbox, en alleen bij de PC games zie je een Install knop.
Thanks, zal vanavond even kijken. Klinkt alsnog wel omslachtig, maar beter zo dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Vraagje.
Ik heb Xbox live voor 1 jaar afgesloten (Braziliaans), en daarna de normale Xbox Ultimate van 12.99.

Dus voor 50 een jaar lang Ultimate met conversie.

Wat gebeurd er nu als ik bijv 3 maanden live toevoeg? Wordt het dan ook nog Ultimate? Of is dat eenmalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:03
Zhankou schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:54:
Vraagje.
Ik heb Xbox live voor 1 jaar afgesloten (Braziliaans), en daarna de normale Xbox Ultimate van 12.99.

Wat gebeurd er nu als ik bijv 3 maanden live toevoeg? Wordt het dan ook nog Ultimate? Of is dat eenmalig
Die vraag is echt al tig keer gesteld. Neem alsjeblieft even de moeite een paar pagina's terug te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Vraagje.

Ja dat gaat ook Ultimate worden maar zolang je Ultimate hebt is de conversation rate van Gold naar Ultimate echt slecht, zet jij 6 of 12 maanden Gold nu dan krijg je geen 6 of 12 maanden Ultimate maar slechts iets van ongeveer 33% daarvan ( geloof dat 12 maanden Gold dan maar 4 Maanden Ultimate ofzo geeft )

Dus je had van in het begin meer dan 1 jaar moeten zetten of nu moet je wachten tot je periode is afgelopen en dan kan je weer Gold kopen + 1x Gamepass Ultimate voor 13 Euro om al je Gold naar Gamepass te zetten.

Als de gimmick tegen dan nog werkt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Toppie.
We zien dit dan wel weer eind volgend jaar.
Voor nu heb ik tot december 2021, dus kan even voorruit ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhankou
bribrab schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:53:
[...]

Die vraag is echt al tig keer gesteld. Neem alsjeblieft even de moeite een paar pagina's terug te lezen.
Zal er wel overheen hebben gelezen.
Ga ook niet begin tot eind aan topics lezen, heb wel betere dingen te doen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bribrab
  • Laatst online: 04:03
Zhankou schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:39:
[...]

Maar je gaat er wel vanuit dat mensen geen betere dingen te doen hebben dan jouw vragen te beantwoorden die je ook zelf kunt beantwoorden als je even het forum doorzoekt?
Erg attent naar je medetweakers dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
*knip* maar hij heeft wel een punt. Volgens onze huisregels verwachten we wel dat je zelf wat moeite doet. Het is hier geen helpdesk. Met de zoekfunctie op het forum kun je een boel vinden.

zie Het algemeen beleid

[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37
Hoe werkt dat nu precies met save games en game pass.
Stel ik speel een game ten tijde dat dat hij uit game pass gehaald wordt.
Als ik het spel dan besluit te kopen, kun je dan met je save game door gaan of moet je dan opnieuw beginnen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59
Rudoo schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:30:
Hoe werkt dat nu precies met save games en game pass.
Stel ik speel een game ten tijde dat dat hij uit game pass gehaald wordt.
Als ik het spel dan besluit te kopen, kun je dan met je save game door gaan of moet je dan opnieuw beginnen ?
Ik zou zeggen dat die save gewoon in de cloud is opgeslagen en gekoppeld is aan je account. Dus ja dan kun je gewoon doorgaan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Laatst online: 10:25
Zojuist 3x 12 maanden Xbox Gold via Kinguin gekocht en ingewisseld in m'n xbox account.
Nu wil ik de GPU upgrade doen, maar stuit ik op het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/untf0sEwPO023iLqGgd9on90P-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2MrwCiffVKzApGfWP2B2sCiU.png?f=user_large
Betekent dat dat ik alleen de eerste maand voor €1,- per maand GPU krijg en daarna per maand €12,99?
Doe ik iets fout? Hoe is dat bij andere gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Dat is goed zo. Je account wordt dan voor 1 euro omgezet in ultimate.

Na 36 maanden ga je automatisch 13 euro betalen. Maar dat kun je ook direct uitzetten straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

jaspernts schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:39:
Zojuist 3x 12 maanden Xbox Gold via Kinguin gekocht en ingewisseld in m'n xbox account.
Nu wil ik de GPU upgrade doen, maar stuit ik op het volgende:
[Afbeelding]
Betekent dat dat ik alleen de eerste maand voor €1,- per maand GPU krijg en daarna per maand €12,99?
Met die 1 euro word je gehele tegoed omgezet in GPU, als het daarna is afgelopen (na 36maanden) betaal je 12.99 per maand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
jaspernts schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:39:
Lees eens de openingspost, daar staat het gewoon uitgelegd ! En ja, €1 is gewoon een promo voor eerste maand, en heeft ook niets te maken met het omzetten van Gold naar GPU.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixie
Lees de openingspost van dit topic !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixie
Zhankou schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:39:
[...]
Juist daarom hebben we met een aantal mensen alles samengevat in de openingspost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
Nogne schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:49:
[...]

Met die 1 euro word je gehele tegoed omgezet in GPU, als het daarna is afgelopen (na 36maanden) betaal je 12.99 per maand.
1993jjohan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:48:
Dat is goed zo. Je account wordt dan voor 1 euro omgezet in ultimate.

Na 36 maanden ga je automatisch 13 euro betalen. Maar dat kun je ook direct uitzetten straks.
Twixie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:51:
[...]

Lees eens de openingspost, daar staat het gewoon uitgelegd ! En ja, €1 is gewoon een promo voor eerste maand, en heeft ook niets te maken met het omzetten van Gold naar GPU.
Bedankt voor jullie snelle reacties! _/-\o_
@Twixie: aan de hand van de handleiding in de openingspost heb ik dit uitgevoerd.
Misschien is het goed om deze specifieke melding met uitleg toe te voegen? Voorkomt wellicht verwarring, net zoals bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
jaspernts schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:56:
Misschien is het goed om deze specifieke melding met uitleg toe te voegen? Voorkomt wellicht verwarring, net zoals bij mij.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat wil je juist toegevoegd zien ? Ik neem aan in de openingspost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:56

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
@Twixie Wil je voortaan je posts editten? Triple-posten staat beetje chaotisch :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
Twixie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:59:
[...]

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat wil je juist toegevoegd zien ? Ik neem aan in de openingspost ?
Ja, de openingspost inderdaad.
Slechts een suggestie ter verbetering. Vind dit topic en zeker de openingspost sowieso tof en bevat handige en goede info. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
BM schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:06:
@Twixie Wil je voortaan je posts editten? Triple-posten staat beetje chaotisch :p
Tweakers voegt die toch vanzelf samen ? Juist een heel mooie feature.
Als ik edit in 1 post, is het enige verschil dat lijntje tussen de posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
jaspernts schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:08:
[...]
Ja, de openingspost inderdaad.
Thanks, maar wat vond je nu dat er ontbrak, of beter kon ? :) Is me nog niet geheel duidelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
Twixie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:09:
[...]

Thanks, maar wat vond je nu dat er ontbrak, of beter kon ? :) Is me nog niet geheel duidelijk ;).
Wat mij betreft ontbreekt de melding en uitleg daarover waarvan ik een screenshot stuurde in de post hierboven.

[ Voor 30% gewijzigd door jaspernts op 03-11-2020 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-07-2024
jaspernts schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:16:
[...]

Sorry, was me niet duidelijk dat je jezelf dat afvroeg.
Het ontbreekt nu, dus het zou toegevoegd kunnen worden wat mij betreft.
Man man man, je bent niet erg duidelijk. Hij vraagt je WAT er ontbreekt en jij bevestigd nog eens dat HET ontbreekt.

@Twixie Ik denk dat @jaspernts doelt op het feit dat MS aangeeft dat je enkel GPU krijgt voor de eerste maand, in plaats van dat je Live Gold over de gehele periode voor die €1 euro wordt omgezet naar GPU. Niet enkel de eerste maand. Dat staat inderdaad niet duidelijk in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Dalim schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:20:
[...]
@Twixie Ik denk dat @jaspernts doelt op het feit dat MS aangeeft dat je enkel GPU krijgt voor de eerste maand, in plaats van dat je Live Gold over de gehele periode voor die €1 euro wordt omgezet naar GPU. Niet enkel de eerste maand. Dat staat inderdaad niet duidelijk in de openingspost.
Dat staat ook niet in het bericht dat op de screenshot staat. Er staat alleen dat je 1E betaald. De laatste zin is afgebroken en als je die openklapt staat er nog wel wat meer informatie waaronder, meen ik, dat het xbox live tegoed wordt omgezet. Maar verduidelijking in de startpost is natuurlijk nooit slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-06 15:40
Ben het er wel mee eens dat dit niet heel duidelijk is op de MS site. Er staat dus letterlijk € 1,00 inclusief BTW voor de eerste maand, daarna € 12,99 inclusief BTW elk(e) maand.
Staat er nota bene twee keer. Zou duidelijker zijn als er staat dat de gehele Gold periode dat abonnement loopt wordt omgezet naar GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37
Powder Toastman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:47:
Ben het er wel mee eens dat dit niet heel duidelijk is op de MS site. Er staat dus letterlijk € 1,00 inclusief BTW voor de eerste maand, daarna € 12,99 inclusief BTW elk(e) maand.
Staat er nota bene twee keer. Zou duidelijker zijn als er staat dat de gehele Gold periode dat abonnement loopt wordt omgezet naar GPU.
Staat dat niet in de voorwaarden waar je op kan klikken ? Dacht dat ik dat toen erin heb zien staan toen ik het deed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
PC: €9,99/maand (€1 voor eerste maand voor nieuwe abonnees)
Ultimate: €12,99/maand (€1 voor eerste maand voor nieuwe abonnees)
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat niet duidelijk is aan 'voor eerste maand' ;).

EDIT: ok, nog even de laatste x posts hier gelezen. De verwarring komt dus (opnieuw) voort uit het feit dat mensen de abonnementskost (eerste maand €1, daarna €13) door elkaar halen met de Live Gold omzetting. Die 2 staan totaal los van mekaar, dus het werkt als volgt:
1. Je abonneert je op GPU. Gezien je nieuwe klant bent, betaal je maar €1 voor de komende maand.
2. Doordat je al Gold had, wordt je restant gold vanzelf toegevoegd aan die eerste maand.
3. Daardoor is je volgende betaling van €12.99, niet volgende maand al, maar pas over x maanden (afhankelijk van hoeveel Gold je had).
Ik zal eens zien of ik het nog wat duidelijker kan beschrijven.

[ Voor 57% gewijzigd door Twixie op 03-11-2020 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 11:07
Twixie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:06:
[...]

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat niet duidelijk is aan 'voor eerste maand' ;).
Als je niet 'in de wereld' van game pass zit snap ik de verwarring wel: is de eerste maand nu? of is dat de 37e maand?

Wellicht goed om in de TS te zetten:

Je krijgt met de Xbox Live Gold truuk dus 36 maanden Game Pass Ultimate. Je hoeft pas €13 per maand te betalen na deze 36 maanden. De 1 euro die Microsoft vraagt is om het abonnement af te sluiten en moet je eigenlijk vooral symbolisch zien.

of iets dergelijks..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Melantrix schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:10:
[...]
Als je niet 'in de wereld' van game pass zit snap ik de verwarring wel: is de eerste maand nu? of is dat de 37e maand?
Wellicht goed om in de TS te zetten:
Ja, had het uiteindelijk door waar de verwarring zat :), zie mijn Edit.

OP is aangepast met enkele zinnetjes, met ook een link naar waar in je Microsoft account je kan checken tot hoe lang je GPU op dit moment loopt (en dus wanneer er automatisch verlengd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Powder Toastman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:47:
Klopt toch ook met wat er staat? Je krijgt voor deze pop up al uitleg dat je Gold word omgezet en dat je eerste GPU maand €1 kost. En met het activeren van de eerste maand (wat €1 kost) word ook je Gold omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:26
Hallo allen,

ik wil ook de GPU kopen voor mijn pc gaming. Ga dit jaar en waarschijnlijk volgend jaar dus de nieuwe AMD team rood spullen halen.

Nu heb ik de eerste 5-6 paginas van deze thread bekeken maar kan niks vinden betreft de vpn, brazilianse versie wat in laatste pagian's aangetoond wordt om te doen. Dus mijn vraag is iemand die me een directe link kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-05 08:10

shyheim

busta! straight busta!

Had bij het kopen van een harde schijf 2 maand GPU gekregen - verloopt pas midden december.

Volgens OT kan ik dit trucje dan pas activeren. Wel opletten dat ik 'automatisch verlengen' uitzet, right?
Of kan dit überhaupt niet meer nadat je 'ooit' al GPU-klant bent geweest?

Handig om te weten, want ik vermoed dat er richting Black Friday wel enkele deals zullen te scoren vallen daarmee.
Let op:
Geef je Gold codes in voordat je je abonneert op Game Pass Ultimate. Je codes inwisselen terwijl je al Game Pass Ultimate hebt, zal ervoor zorgen dat je slechts 4 maand Ultimate krijgt voor je code voor 12 maand Gold.

[ Voor 10% gewijzigd door shyheim op 03-11-2020 12:42 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:58

Whaam

Meer beter

theduke1989 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:23:
Hallo allen,

ik wil ook de GPU kopen voor mijn pc gaming. Ga dit jaar en waarschijnlijk volgend jaar dus de nieuwe AMD team rood spullen halen.

Nu heb ik de eerste 5-6 paginas van deze thread bekeken maar kan niks vinden betreft de vpn, brazilianse versie wat in laatste pagian's aangetoond wordt om te doen. Dus mijn vraag is iemand die me een directe link kan geven?
Even in dit topic zoeken op "braziliaanse", er zijn meerdere plekken waar je dit kan kopen namelijk.
shyheim schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:41:
Had bij het kopen van een harde schijf 2 maand GPU gekregen - verloopt pas midden december.

Volgens OT kan ik dit trucje dan pas activeren. Wel opletten dat ik 'automatisch verlengen' uitzet, right?
Of kan dit überhaupt niet meer nadat je 'ooit' al GPU-klant bent geweest?

Handig om te weten, want ik vermoed dat er richting Black Friday wel enkele deals zullen te scoren vallen daarmee.

[...]
Ja, dat kan (mits de €1,- voor de eerste maand + al je resterende maanden gold naar GPU deal dan nog geldig is), alleen als je al eens eerder de 1 euro deal hebt gebruikt dan kost het 12,99 voor de eerste maand. Maar ook dan wordt al je Gold omgezet naar GPU.

Let wel: er is geen enkele garantie dat MS deze deal aanhoudt. Het kan maar zo afgelopen zijn. Daar zijn momenteel geen aanwijzingen voor, maar ik kan je dus niets beloven.

Edit: je quote, dit houdt in als je het andersom doet, dus al GPU hebt en er live Gold aan toevoegt. Ofwel je huidige situatie denk ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Whaam op 03-11-2020 13:23 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Pfffff, het kan aan mij liggen, maar als één of twee personen al aangegeven hebben dat iets overbodig is, of dat ik beter dingen uit moet zoeken, waarom dan na X aantal dagen nog steeds muggenziften over hetzelfde.
Lekker onvolwassen en onnodig.@Twixie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Omdat de anderen ook niet op de openingspost gewezen hebben, dus hopelijk weet iedereen (voorlopig) nu waar de info gestructureerd te vinden is, zonder dat je een hele thread moet lezen. Is sowieso een probleem met de meeste lange gestructureerde threads waar een TS de moeite nam om een hoop info te verzamelen en documenteren, maar niemand leest dat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-05 08:10

shyheim

busta! straight busta!

Dragon Quest XI S kan al gedownload worden, maar ook de demo kan al gespeeld worden. Progress wordt verdergezet naar het full game, dat gewoon op Gamepass zal staan.

Dikke aanrader voor wie hem nog niet op de Switch heeft gespeeld.

(geen idee of hier ook de games die op GP staan besproken worden, of dat dat in de Xbox-topics moet ;))

[ Voor 18% gewijzigd door shyheim op 03-11-2020 13:49 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 12:38
Guerilla schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:01:
Heeft er iemand ervaring met de Razer Kishi of andere game controllers die jullie gebruiken voor Game Pass op Android?

Ik wil graag Game Pass spellen op mijn telefoon spelen, maar ik twijfel of ik de Razer Kishi moet aanschaffen. Ik vind 110€ voor een controller best veel geld.
https://www.razer.com/eu-...-Kishi/RZ06-02900200-R3M1
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:21:
[...]

Niemand waarvan ik het weet iig die er hier ervaring mee heeft. Maar waarom niet een clip waarin je je telefoon en controller vast zet? Gebruik ik zelf ook voor onderweg. Speelt prima voor een klein uurtje. Deze kost via AliExpres nog geen 2 euro. Heb er destijds 5 gehaald voor onder 10 euro. Je kan ze ook via de Microsoft Store kopen, maar dan betaal je ongeveer 15-17 euro dacht ik. Heeft natuurlijk geen hoog gadget gehalte, maar vind een native controller fijner werken dan zo’n Razer ding, althans dat denk ik want nog nooit geprobeerd :)

[Afbeelding]
Late reactie, maar dacht deel nog even mijn ervaring met diverse clips.

Ken iemand met de Razer Kishi en zijn ervaring komt overeen met online reviews. Werkt erg goed, boven verwachting, maar niet vergelijkbaar met de xbox controller. Sticks zijn iets minder en knoppen zijn minder fijn. Zelf geen ervaring mee, maar wel met clips.

de afgebeelde clip met enkel schanier zou ik niet adviseren. Dan komt je telefoon in het verlengde van de controller te hangen, wat een hefboom effect geeft op de controller, welke dan in je hand over wil hellen. Volet vervelend naar een tijd op een groot scherm telefoon (6,6 inch).

diverse merken leveren clips met dubbel schanier waardoor je je telefoon zo kunt uitlijnen dat je je telefoon boven je controller heb hangen, daardoor precies qua evenwichtspunt uit te lijnen. Dat gamed zo prettig dat ik diverse games liever zo speel dan op de tv. Heb zelf die van moga die ook via de xbox store aangeboden wordt. was toen 16 euro, maar nu goedkoper zag ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Zhankou schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:30:
Pfffff, het kan aan mij liggen, maar als één of twee personen al aangegeven hebben dat iets overbodig is, of dat ik beter dingen uit moet zoeken, waarom dan na X aantal dagen nog steeds muggenziften over hetzelfde.
Lekker onvolwassen en onnodig.@Twixie
Was jij niet diegene die hier uit het niets een vraagt dumpte, en het te veel moeite vond om zelf wat op te zoeken. Maar er wel vanuit ging dat anderen het voor jou doet.

De meeste hier vinden het echt niet erg om mensen te helpen, graag zelfs. Maar als iemand een vraag stelt die al vaker voorbij is gekomen (of in de TS staat), word er daar naar gewezen. En dan is het niet erg aardig om dan maar meteen vol gas er tegen in te gaan.

Je had de moeite die je stak in je comment, ook kunnen gebruiken om het hier op te zoeken en alsnog te delen voor degene die het ook graag willen weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Nogne op 03-11-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:26
@Nogne ik heb eigenlijk ook moeite gehad.

Op de laatste pagina's zeggen mensen kijk naar de eerste pagina, of enkele pagina's terug. Die enkele pagina's kan van alles zijn 3-4-5- of misschien 10-15 pagina's. Daarnaas heb ik denk ik echt 5 minuten zitten zoeken in de TS maar kan alsnog steeds niks vinden.

Het zou iets moeten zijn als een aparte post of in het rood etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

theduke1989 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:25:
@Nogne ik heb eigenlijk ook moeite gehad.

Op de laatste pagina's zeggen mensen kijk naar de eerste pagina, of enkele pagina's terug. Die enkele pagina's kan van alles zijn 3-4-5- of misschien 10-15 pagina's. Daarnaas heb ik denk ik echt 5 minuten zitten zoeken in de TS maar kan alsnog steeds niks vinden.

Het zou iets moeten zijn als een aparte post of in het rood etc.
Ben het er ook wel mee eens dat het soms wat onduidelijk is, maar mijn opmerking ging meer over het feit dat we hier best willen helpen als de moeite van beide kanten komt. Niet als je zomaar een vraag hier dumpt, dan gaan mensen je (vriendelijk) adviseren om eerst het topic door te nemen.

En zijn vraag word al beantwoord door Microsoft op hun FAQ
Token says…

You get…

1 month of Gold

20 days of Ultimate

3 months of Gold

50 days of Ultimate (1+ month)

6 months of Gold

79 days of Ultimate (2+ months)

12 months of Gold

4 months of Ultimate

24 months of Gold

8 months of Ultimate

1 month of Xbox Game Pass (Console Games)

20 days of Ultimate

3 months of Xbox Game Pass (Console Games)

2 months of Ultimate

6 months of Xbox Game Pass (Console Games)

4 months of Ultimate

12 months of Xbox Game Pass (Console Games)

5 months of Ultimate

24 months of Xbox Game Pass (Console Games)

10 months of Ultimate

1 month of Xbox Game Pass PC Games

20 days of Ultimate
toon volledige bericht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhankou
En mijn eerste commentaar over moeite was een beetje kort door de bocht, excuses daarvoor. Ik had al wel meerdere topics doorgebladerd, maar kon het zo snel niet vinden. En mijn reactie was daardoor ook lichtelijk gepikeerd. Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb eerder ook de Braziliaanse methode gebruikt. Net support gesproken via de chat. Deed uiteraard alsof ik dom was. Hij gaf aan dat ik een US Live supscription had. Vervolgens zei hij je kan het volgende doen, koop een US prepaid kaart en betaal daar de Ultimate van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5d5GTfaPwdk4jPGHzDwVHGw3Op4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Or0ArB5LWLXxbbH1Wf9oHoGP.png?f=fotoalbum_large

Update: Oke opnieuw met support gesproken, want bovenstaande werkte niet. Weer de domme ezel gespeeld. Ik had mijn live in september laten in gaan, nu heeft hij mijn account omgezet naar NL en heb ik live wat in gaat op 4 november. Koste behoorlijk wat tijd heb zeker 20 min in de chat met hem gezeten + een supervisor moest goedkeuring geven.
Tip: koop geen Braziliaanse live kaart :9

[ Voor 62% gewijzigd door laurens700 op 04-11-2020 16:50 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben ik blij dat ik nog even heb gewacht met het direct bestellen van GPU, dat scheelt een heleboel.

Heb alleen nog een vraag. Ik bestel zo drie maal een 12 maanden code en voeg die toe aan m'n account via "een code inwisselen". Hoe kun je dit vervolgens omzetten naar GPU? Dat haalde ik niet duidelijk uit de beschrijving in de openingspost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Inwisselen via https://redeem.microsoft.com

Dan gewoon naar de game pass ultimate pagina en gewoon aanvragen.

[ Voor 59% gewijzigd door 1993jjohan op 04-11-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Thanks! Zijn er nog tips waar je het beste Xbox Live Gold codes kan kopen (gewoon europese, geen zin om met VPN te werken)? Zag bij eneba 12 maanden voor 41.99, bij cdkeys voor 45,19, maar misschien kan het nog goedkoper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
eneba heb ik wel goede ervaringen mee.
Maar kan je toch wel de vpn methode aanraden. Kleine extra moeite maar dan betaal je ongeveer 35 per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kleine moeite als alles goed gaat. Als het niet goed gaat is het een hoop extra moeite en geen garantie dat het lukt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:22

Rannasha

Does not compute.

Ik heb een, waarschijnlijk eenvoudige vraag over XBox Game Pass (Ultimate), maar ik ben totaal onbekend op dit gebied en heb in de laatste paar pagina's en de TS het antwoord niet kunnen vinden:

Is het mogelijk om met 1 XBox Game Pass Ultimate abonnement op een XBox en een PC tegelijk hetzelfde spel te spelen, eventueel tegen/met elkaar? Ik overweeg om een XBox te scoren voor de kinderen en zelf op de PC te spelen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-05 17:35
Rannasha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:02:
Ik heb een, waarschijnlijk eenvoudige vraag over XBox Game Pass (Ultimate), maar ik ben totaal onbekend op dit gebied en heb in de laatste paar pagina's en de TS het antwoord niet kunnen vinden:

Is het mogelijk om met 1 XBox Game Pass Ultimate abonnement op een XBox en een PC tegelijk hetzelfde spel te spelen, eventueel tegen/met elkaar? Ik overweeg om een XBox te scoren voor de kinderen en zelf op de PC te spelen.
Volgens mij kan je de account met game pass als home account instellen op de xbox en dan nog een andere xbox account toevoegen, de home account is dan een soort licentie, "family sharing". Als het goed is kan je dan tegelijkertijd spelen op PC en XBOX met maar 1 licentie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

1993jjohan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:17:
eneba heb ik wel goede ervaringen mee.
Maar kan je toch wel de vpn methode aanraden. Kleine extra moeite maar dan betaal je ongeveer 35 per jaar.
Ik heb het zonder VPN gedaan met EU kaarten en betaalde 42 per jaar. Voor die 7 euro per jaar ga ik niet lopen kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 11:32

Vagax

Hehe

Ik heb nog 1 maandje Game Pass for PC lopen en wil 3 jaar XBLG halen om het om te zetten, dus net ietsjes meer dan 3 jaar, is dat eventueel een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:40:
Ik heb nog 1 maandje Game Pass for PC lopen en wil 3 jaar XBLG halen om het om te zetten, dus net ietsjes meer dan 3 jaar, is dat eventueel een probleem?
Tsja dat ligt eraan wanneer je de XBLG wil verzilveren. Als je dat nu doet is het geen probleem omdat je geen 3 jaar GPU krijgt als je dit nu verzilvert. Als je wacht tot je huidige Gamepass is afgelopen en dan je Gold verzilverd en dan omzet met de 1 euro truuk dan heb je 36 maanden GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-06 18:13
laurens700 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:45:
Heb eerder ook de Braziliaanse methode gebruikt. Net support gesproken via de chat. Deed uiteraard alsof ik dom was. Hij gaf aan dat ik een US Live supscription had. Vervolgens zei hij je kan het volgende doen, koop een US prepaid kaart en betaal daar de Ultimate van.

[Afbeelding]

Update: Oke opnieuw met support gesproken, want bovenstaande werkte niet. Weer de domme ezel gespeeld. Ik had mijn live in september laten in gaan, nu heeft hij mijn account omgezet naar NL en heb ik live wat in gaat op 4 november. Koste behoorlijk wat tijd heb zeker 20 min in de chat met hem gezeten + een supervisor moest goedkeuring geven.
Tip: koop geen Braziliaanse live kaart :9
Ik ben toch wel benieuwd naar die eerste oplossing die werd voorgesteld. Je had dus een NL Microsoft-account met US Xbox Live Gold, toch? Maar het omzetten met 1 dollar tegoed ging niet? Dat is namelijk wat ik eigenlijk wilde doen. Heb toch nog wat prepaid tegoed in dollars op mijn account.

Als ik er nu over nadenk gaat dat misschien ook wel weer gedoe opleveren als de 36 maanden voorbij zijn en ik m'n abo in dollars moet gaan betalen. Laat ik dus maar niet te moeilijk/lui doen en alles binnen de EU regio houden. :+ M'n account is namelijk wel gewoon Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik betaalde 150 euro voor 3 jaar Gold en dat omgezet naar GPU. Dat is een zeer nette prijs voor 3 jaar lang top kwaliteit games op PC en Xbox, ben nu xCloud aan het uitproberen :D

Overigens was het proces wel vrij zenuwslopend, er is weinig informatie als je door het proces gaat over wat er precies met je Gold gebeurt zodra je het overzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:29
Ik volg dit topic al een tijd omdat ik dan af en toe iets lees over nieuwe gamepass games of andere nieuwtjes, maar volgens mij zijn het inmiddels 30 pagina's met hoe zet ik om naar GPU hahahha

Ik ben benieuwd hoe we moeten gaan kiezen welke games te spelen straks als we de XSX/S hebben met EA play ook nog er bij... En mensen zoals ik die nu veel wachten met games omdat ze die graag op de nieuwe generatie willen gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:19:
Ik betaalde 150 euro voor 3 jaar Gold en dat omgezet naar GPU. Dat is een zeer nette prijs voor 3 jaar lang top kwaliteit games op PC en Xbox, ben nu xCloud aan het uitproberen :D

Overigens was het proces wel vrij zenuwslopend, er is weinig informatie als je door het proces gaat over wat er precies met je Gold gebeurt zodra je het overzet.
Dan is het proces ondertussen aangepast, want toen ik de conversie deed werd er duidelijk aangegeven dat als ik de 1 euro doe. Dat al mijn huidige XBLG maanden worden omgezet in GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Vraag me ook af wat er juist zenuwslopend was. Dat het wat spannend is omdat je niet juist weet wat er waar gaat gebeuren, kan ik begrijpen. Maar in het proces wordt er duidelijk, vooraleer je bevestigt dat je GPU wil nemen, aangegeven dat je Gold zal omgezet worden naar even veel maanden GPU en dat die keuze onomkeerbaar is (alsof iemand dat zou willen, want je krijgt 1:1 geconverteerd naar iets dat extra's biedt boven wat je al had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Dat zal dan misschien wel, ik wist wel dat het goed zal komen maar zo duidelijk maken ze het niet wat er precies gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Dioscuri schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:52:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd naar die eerste oplossing die werd voorgesteld. Je had dus een NL Microsoft-account met US Xbox Live Gold, toch? Maar het omzetten met 1 dollar tegoed ging niet? Dat is namelijk wat ik eigenlijk wilde doen. Heb toch nog wat prepaid tegoed in dollars op mijn account.

Als ik er nu over nadenk gaat dat misschien ook wel weer gedoe opleveren als de 36 maanden voorbij zijn en ik m'n abo in dollars moet gaan betalen. Laat ik dus maar niet te moeilijk/lui doen en alles binnen de EU regio houden. :+ M'n account is namelijk wel gewoon Nederlands.
Ik had Braziliaanse Live kaarten gekocht. Via VPN naar de Braziliaanse xbox site gegaan. Daar alles ingevoerd en ik had Live. Ultimate lukte niet.
Vervolgens contact via de chat met Microsoft, die zagen in het systeem dat ik US codes had gekocht en dat ik een US prepaid moest kopen om Ultimate te kopen. Kreeg nog steeds een fout melding.
Daarna weer contact gelegd met Microsoft via de chat en na 15 - 20 min in de chat, heb ik nu de NL Live met Ultimate.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:47
Waarom doet iedereen die Braziliaanse eigenlijk, scheelt toch maar iets van 10 euro per jaar of niet? Niet de moeite waard lijkt me.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:06:
Waarom doet iedereen die Braziliaanse eigenlijk, scheelt toch maar iets van 10 euro per jaar of niet? Niet de moeite waard lijkt me.
Daarom doet ook niet iedereen mee ;) Maar als je een nederlandse code gebruikt gaat het gelijk goed en heb je dus geen verhaal hier neer te zetten ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06 16:12
https://twitter.com/ea/status/1324381132230709248?s=21

Denk dat veel mensen hier op wachtte. Star Wars Jedi: Fallen Order 10 november naar EA Play!

[ Voor 26% gewijzigd door dglavimans op 05-11-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:34

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

dglavimans schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:10:
https://twitter.com/ea/status/1324381132230709248?s=21

Denk dat veel mensen hier op wachtte. Star Wars Jedi: Fallen Order 10 november naar EA Play!
Weten we al wanneer EA Play precies naar GPU komt?

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
d.bakker84 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:12:
[...]

Weten we al wanneer EA Play precies naar GPU komt?
Ja, 10 november :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:34

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ah nice! Wordt moeilijk kiezen welke games ik als eerste ga spelen, haha

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
d.bakker84 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:14:
[...]

Ah nice! Wordt moeilijk kiezen welke games ik als eerste ga spelen, haha
Zeker.. Ik heb wel een Xbox One X gehad maar veel games gemist.. GamePass zorgt ervoor dat ik nog zoveel te gamen heb straks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
dglavimans schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:48:
[...]

Zeker.. Ik heb wel een Xbox One X gehad maar veel games gemist.. GamePass zorgt ervoor dat ik nog zoveel te gamen heb straks
Ik heb een generatie over geslagen. Alleen een klein beetje casual ge gamed op pc.

Nu mijn videokaart aan vervanging toe is maar de X gehaald. Ik weet absoluut niet waar ik moet beginnen qua games. Het zijn er gewoon te veel.

In de combinatie EA play met ultimate hou ik me voorlopig wel even zoet. Die star wars game is ook wel leuk. Mooie toevoeging na het kijken van the mandalorian.

Ook Forza horizon 4, doom eternal, gears 5, halo 4 en 5, hellblade en nog een hele lijst games die ik eigenlijk nog wil spelen.

Grootste voordeel van de Xbox is toch dat je hem aanzet om even kort tussendoor de tijd te verdrijven. Merkte dat ik als ik op de pc wilde gamen al snel een kwartier verder was eer dat de game liep. Laat staan dat als je een keer een nieuwe game download. Met de updates, installatie, dingen die niet lekker werken en dan nog de juiste settings vinden. Nu weet ik gewoon dat ik met deze aankoop de komende 5 tot 8 jaar weer goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Zeker... Ligt ook enorm aan wat je wel en niet hebt gespeeld. Ik moet bijvoorbeeld nog alle Halo games spelen en Gears en dat lijkt me nu een mooi moment haha..

Straks ook met Bethesda games enzo.. Goeie tijd om een gamer te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Star wars fallen order vanaf 10 november op gamepass (ea play) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verhoeven77
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
laurens700 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:39:
[...]

Ik had Braziliaanse Live kaarten gekocht. Via VPN naar de Braziliaanse xbox site gegaan. Daar alles ingevoerd en ik had Live. Ultimate lukte niet.
Vervolgens contact via de chat met Microsoft, die zagen in het systeem dat ik US codes had gekocht en dat ik een US prepaid moest kopen om Ultimate te kopen. Kreeg nog steeds een fout melding.
Daarna weer contact gelegd met Microsoft via de chat en na 15 - 20 min in de chat, heb ik nu de NL Live met Ultimate.
Ik kom zover nog niet eens, mijn braziliaanse codes blijven maar aangeven dat ik niet in de juiste regio zit. Al diverse VPN services geprobeerd. Zelf een nieuw MS account aangemaakt met Region and Language op Braziliaans. redeem.microsoft.com geeft zelfs (brasil) aan . Toch op 3 codes melding dat deze voor een andere regio bestemd zijn. iemand nog tips, of moet ik toch concluderen dat deze codes niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Verhoeven77 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:46:
[...]

Ik kom zover nog niet eens, mijn braziliaanse codes blijven maar aangeven dat ik niet in de juiste regio zit. Al diverse VPN services geprobeerd. Zelf een nieuw MS account aangemaakt met Region and Language op Braziliaans. redeem.microsoft.com geeft zelfs (brasil) aan . Toch op 3 codes melding dat deze voor een andere regio bestemd zijn. iemand nog tips, of moet ik toch concluderen dat deze codes niet goed zijn.
op welk apparaat probeer je het te claimen? Ik zou persoonlijk een pc proberen.
Tevens in een incognito sessie proberen, terwijl de 'normale' browser uit is voordat je de vpn aan zet.

Bij mij was het genoeg om een icognito sessie op te zetten met een vpn naar brazilie (via airvpn). kon inloggen met mijn nederlandse account en had ook gewoon mijn taal op nederlands (of engels, weet ik niet meer zeker) staan. Het enige probleem waar ik tegen aan liep was dat hij mn code niet gelijk herkende, maar na een paar keer proberen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verhoeven77
Melantrix schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:04:
[...]

op welk apparaat probeer je het te claimen? Ik zou persoonlijk een pc proberen.
Tevens in een incognito sessie proberen, terwijl de 'normale' browser uit is voordat je de vpn aan zet.

Bij mij was het genoeg om een icognito sessie op te zetten met een vpn naar brazilie (via airvpn). kon inloggen met mijn nederlandse account en had ook gewoon mijn taal op nederlands (of engels, weet ik niet meer zeker) staan. Het enige probleem waar ik tegen aan liep was dat hij mn code niet gelijk herkende, maar na een paar keer proberen lukte het wel.
Dat heb ik reeds geprobeerd, andere pc, verschillende browsers, allemaal incognito. waar had jij je code gekocht? deze komen van mtcgame.com, maar support is ook belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Verhoeven77 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:07:
[...]

Dat heb ik reeds geprobeerd, andere pc, verschillende browsers, allemaal incognito. waar had jij je code gekocht? deze komen van mtcgame.com, maar support is ook belabberd.
Eerst geprobeerd bij cdkeys maar daar kreeg ik ze niet besteld. Vervolgens naar eneba gegaan en dat ging vrijwel vlekkeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
Tunnelbear en incognito modes werkte bij mij op de telefoon. Wel locatie even uitzetten. Meestal duurt het ook een paar minuten lijkt wel voordat je vpn echt zijn werk doet. Tenminste, hier dan. @Verhoeven77

[ Voor 3% gewijzigd door Zhankou op 06-11-2020 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verhoeven77
Zhankou schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:04:
Tunnelbear en incognito modes werkte bij mij op de telefoon. Wel locatie even uitzetten. Meestal duurt het ook een paar minuten lijkt wel voordat je vpn echt zijn werk doet. Tenminste, hier dan. @Verhoeven77
Super bedankt voor deze tip, nu lukt het wel. Ook wel een erg grappige VPN app die Tunnelbear :)
of het nu aan mijn laptop lag of aan de VPN client weet ik niet maar het werkt nu. Thanx.
Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)