In het Gamepass topic wordt het verschillende keren perfect uitgelegd (net zoals ik ook voor je heb gedaan dus ik weet niet wat Corona er nu mee te maken heeft). Je hebt je vraag beantwoord gekregen man..OcNewB schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:38:
[...]
Ok. Dus tussen alle pagina's vol met nonsens die hier gepost worden, kom ik met een "echte" vraag, die volgens jou overal beantwoord wordt (klopt, alleen word ik er geen wijs uit). En dan hoort het hier niet thuis, maar de rest van de nonsens wel. Ik vond dat het met Corona al een rare wereld aan het worden was.
https://www.xboxnederland...box-games-met-een-vriend/OcNewB schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:38:
[...]
Ok. Dus tussen alle pagina's vol met nonsens die hier gepost worden, kom ik met een "echte" vraag, die volgens jou overal beantwoord wordt (klopt, alleen word ik er geen wijs uit). En dan hoort het hier niet thuis, maar de rest van de nonsens wel. Ik vond dat het met Corona al een rare wereld aan het worden was.
Ik heb sinds kort xcloud ook geprobeerd op een Android telefoon. Ik heb supersnel internet (200mbps) en een goed WiFi netwerk op zowel 2.4 als 5ghz.
Helaas veel stotteren of slechte kwaliteit. Voor mij een no go op deze manier helaas.
Helaas veel stotteren of slechte kwaliteit. Voor mij een no go op deze manier helaas.
Het gaat bij game streaming niet om snelheid maar om reactietijd. (Ping)Antigo schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:12:
Ik heb sinds kort xcloud ook geprobeerd op een Android telefoon. Ik heb supersnel internet (200mbps) en een goed WiFi netwerk op zowel 2.4 als 5ghz.
2.4 is een no go voor game streaming. Kijk of je telefoon wel echt op de 5ghz zat.
Misschien loop ik al (iets teveel) op zaken vooruit, aangezien ik nog geen Xbox heb.
Staan er toffe co-op (met voorkeur splitscreen) of andere games op game pass, die leuk zijn om met meerdere mensen te spelen (voor dezelfde TV)? Zo ja, wat zijn wat toffe suggesties?
Voorbeelden: Overcooked, Until Dawn.
Staan er toffe co-op (met voorkeur splitscreen) of andere games op game pass, die leuk zijn om met meerdere mensen te spelen (voor dezelfde TV)? Zo ja, wat zijn wat toffe suggesties?
In de android of Windows app kun je bij alle game pass games filteren op lokale co op. Of locale multiplayer.
Staat naar mijn mening veel te weinig in. Maar vind in het algemeen dat er te weinig split screen spellen zijn.
Blijf dan bijvoorbeeld call of duty zombie's nog altijd erg leuk vinden in split screen. Maar die zit niet in game pass.
Forza 7 en Gears 5 kan ik je aanraden.
Staat naar mijn mening veel te weinig in. Maar vind in het algemeen dat er te weinig split screen spellen zijn.
Blijf dan bijvoorbeeld call of duty zombie's nog altijd erg leuk vinden in split screen. Maar die zit niet in game pass.
Forza 7 en Gears 5 kan ik je aanraden.
[ Voor 5% gewijzigd door 1993jjohan op 10-10-2020 20:04 ]
Gears of Wars, de Forza's, Battletoads en Minecraft Dungeons wat ik zo weet.Fuujii schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:37:
Misschien loop ik al (iets teveel) op zaken vooruit, aangezien ik nog geen Xbox heb.
Buiten wat al genoemd is de Halo reeks.Fuujii schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:37:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je kan natuurlijk ook elk je abonnement nemen zoals het hoort. Het is al zo goedkoop, en dan nog persé kosten willen delen tegen de Algemene Voorwaarden in. En met 3 jaar vooraf betaald is dat ook gewoon vragen om problemen vroeg of laat (of ben je zo zeker dat je met je vriend nog eenzelfde band zult hebben dan ?).OcNewB schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:38:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 10-10-2020 21:04 ]
Wilde net mijn laatste key toevoegen op de Braziliaanse manier via een tunnel (maand geleden was ik zo stom om die gratis extra maand te accepteren), maar ik kreeg de melding code al gebruikt. Ik heb die zeker niet gebruikt, maar zou het iets te maken kunnen hebben dat de MS site toch weet dat ik in NL zit? IP locatie is Brazilië, maar op de 1 of andere manier is site waar ik de code invoert gewoon in het Nederlands. Bij invoeren zonder tunnel krijg ik wel een andere foutmelding (wrong region code).
Heb Eneba al een mail gestuurd, maar daar verwacht ik weinig van aangezien het meer dan een maand geleden is en ik zo goed als geen bewijs heb. Koop maar een extra NL jaar als dit niet lukt
Nog steeds goedkoop.
Heb Eneba al een mail gestuurd, maar daar verwacht ik weinig van aangezien het meer dan een maand geleden is en ik zo goed als geen bewijs heb. Koop maar een extra NL jaar als dit niet lukt
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 11-10-2020 02:17 ]
Heb je dit uit een tooltje of hou je dit zelf bij?Belindo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:51:
Toch leuk, Gamepass icm. die wedstrijd en punch card die nu actief is. Flinke vooruitgang in mijn Gamerscore:[Afbeelding]
Zo, Surviving Mars even ‘uitgespeeld’. Was even wachten op de juiste ingrediënten .... 🤣
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Dit komt van de site Trueachievements. Een erg fijne site moet ik zeggen.Fliepke schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:19:
[...]
Heb je dit uit een tooltje of hou je dit zelf bij?
Coding in the cold; <brrrrr />
Thanks, volgens mij is het goed te zien dat ik een generatie Microsoft heb verraden. Speel nu wat op PCBelindo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Dit komt van de site Trueachievements. Een erg fijne site moet ik zeggen.
/f/image/7k4aridUYCAvJXTpZJV8OHyY.png?f=fotoalbum_large)
Microsoft’s new Xbox app for iPhone lets you stream Xbox games to an iPhone 😎 It’s coming soon, and here’s how it works. More information here: https://t.co/zsQ7S2cEis pic.twitter.com/env64JlaAt
— Tom Warren (@tomwarren) 25 september 2020
Weet iemand of die app er al is? Of wanneer die komt? Ziet er ziek goed uit!
Dit gaat wel over console streaming, niet over xCloud. Op Android is er een nieuwe app waar dit in zit (wat overigens al een aantal jaar kan overigens), voor iOS weet ik dit echter niet.Antigo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:40:
[Embed]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik geloof dat Apple wat de app betreft dwarszit, maar dat er nu naar een website oplossing komt.
YouTube: Microsoft Plans Workaround for Xbox Game Streaming on iOS App Store
[ Voor 45% gewijzigd door MEN-O op 12-10-2020 20:44 ]
Dat is voor xcloud, de console streaming versie is wel oke, nu in betaMEN-O schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:41:
Ik geloof dat Apple wat de app betreft dwarszit, maar dat er nu naar een website oplossing komt.
Als dit er door komt is dit ook een goed alternatief voor xcloud. Werkt blijkbaar vanop afstand met de console zelfs via mobiel netwerk. Hopelijk komt die app er snel!Xlast88 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:27:
[...]
Dat is voor xcloud, de console streaming versie is wel oke, nu in beta
Ja idd, dan kun je in ieder geval de games doen waar je lokaal ook mee bezig bent en ik denk dat 90% dan toch wel een console heeft om dat mee te doen.Antigo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:46:
[...]
Als dit er door komt is dit ook een goed alternatief voor xcloud. Werkt blijkbaar vanop afstand met de console zelfs via mobiel netwerk. Hopelijk komt die app er snel!
Performance is nog wel een dingetje, dat snoept ook weer wat weg van wat games kunnen tonen, lijkt me. Gezien er weer wat compressie e.d. moet worden gedaan om te streamen
In de categorie: Gewoon omdat het kan, er is blijkbaar iemand die de GamePass app op zijn Samsung koelkast heeft kunnen installeren.
https://www.instagram.com/p/CGQoq2HpHKS/
En nieuwe accessoires voor on the go van Nacon via https://www.xboxnederland...ned-for-xbox-accessoires/
Ziet er beter uit dan die Razer Kishi...
https://www.instagram.com/p/CGQoq2HpHKS/
En nieuwe accessoires voor on the go van Nacon via https://www.xboxnederland...ned-for-xbox-accessoires/

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 13-10-2020 09:53 ]
XBL: MRE Inc
Dit zou top zijn. Ik hoop dat dit ook naar macOS komt. Kan ik lekker op mijn werkkamer op mijn grote monitor spelen. Heb ik meteen met de Switch en PS5 alle platformen gedekt.Antigo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:40:
[Embed]
Je zou altijd nog de apk met android op een raspberry pi ofzo kunnen installeren. Dan heb je een soort Xbox thin Client
Of gewoon een android tv box van AliExpress. Misschien ga ik dat eens overwegen.
Of gewoon een android tv box van AliExpress. Misschien ga ik dat eens overwegen.
[ Voor 27% gewijzigd door 1993jjohan op 13-10-2020 10:14 ]
Deze app is voor console streaming niet voor xCloud. Wil je xCloud gebruiken moet je wachten totdat Microsoft de web versie af heeft (die zijn ze aan het maken ivm iOS restricties).bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
Dit zou top zijn. Ik hoop dat dit ook naar macOS komt. Kan ik lekker op mijn werkkamer op mijn grote monitor spelen. Heb ik meteen met de Switch en PS5 alle platformen gedekt.
PS/XBL: Nogne
Ja ik zag onderstaande ook langskomen net. Ik heb er ook absoluut geen haast mee hoor.Nogne schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Deze app is voor console streaming niet voor xCloud. Wil je xCloud gebruiken moet je wachten totdat Microsoft de web versie af heeft (die zijn ze aan het maken ivm iOS restricties).
https://www.gamespot.com/...pe=twitter&PostType=image
https://news.xbox.com/en-...pass-october-2020-wave-2/
Age of Empires III: Definitive Edition (PC) – October 15
Heave Ho (PC) ID@Xbox – October 15
Katana Zero (Android, Console & PC) ID@Xbox – October 15
Tales of Vesperia: Definitive Edition (Console & PC) – October 15
The Swords of Ditto: Mormo’s Curse (PC) – October 15
ScourgeBringer (Console) ID@Xbox – October 21
Supraland (Console) ID@Xbox – October 22
Age of Empires III: Definitive Edition (PC) – October 15
Heave Ho (PC) ID@Xbox – October 15
Katana Zero (Android, Console & PC) ID@Xbox – October 15
Tales of Vesperia: Definitive Edition (Console & PC) – October 15
The Swords of Ditto: Mormo’s Curse (PC) – October 15
ScourgeBringer (Console) ID@Xbox – October 21
Supraland (Console) ID@Xbox – October 22
Mogelijk verkeerde topic, maar komt toch de vraag:
Na opstarten van mijn PC is de Xbox app begonnen met 2 downloads van games die ik al gedownload heb (The Outer Worlds & Gears 5). De grootte van de download is dezelfde grootte van de games, maar ik hoop (en neem aan) dat dit een fout is. Weet iemand of dit gewoon een update is, maar dat de app gewoon de grootte van de complete game weergeeft i.p.v. de grootte van de update? Zijn er meer mensen die hier al tegen aan zijn gelopen?
Na opstarten van mijn PC is de Xbox app begonnen met 2 downloads van games die ik al gedownload heb (The Outer Worlds & Gears 5). De grootte van de download is dezelfde grootte van de games, maar ik hoop (en neem aan) dat dit een fout is. Weet iemand of dit gewoon een update is, maar dat de app gewoon de grootte van de complete game weergeeft i.p.v. de grootte van de update? Zijn er meer mensen die hier al tegen aan zijn gelopen?
Outer Worlds was bij mij initieel iets van 40 GB, de update iets van 30 GB, dus volgens mij klopt dat wel.
Kan wel eens zo zijn, Warzone heb ik nu ook al 3x helemaal opnieuw gedownload volgens mij, maar heel soms download een game zichzelf opnieuw. Dat is dan vaak een foutje, maar dat gaat dan niet anders.Lincor schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:32:
Mogelijk verkeerde topic, maar komt toch de vraag:
Ook heb ik wel eens dat ik een game dubbel op mn systeem heb staan (1x intern, 1x extern) dus dan download ie hem ook 2x

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2020 20:32 ]
Heb mijn account proberen te verlengen met de in dit topic genoemde optie.
Ik krijg alleen bij de 3de kaart de volgende foutmelding
You've reached the limit of how far you can extend a subscription.Depending on the product it could be 2-5 years
Hij is pas verlengt tot 12 oktober 2022
You've reached the limit of how far you can extend a subscription.Depending on the product it could be 2-5 years
Heb je het activeren voor ja gekozen bij automatisch verlengen? Dan uitzetten en een maand je wachten dan kun je de laatste toevoegenArend1987 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:45:
Heb mijn account proberen te verlengen met de in dit topic genoemde optie.
Ik heb zojuist 3x12 maanden Live Gold toegevoegd, maar als ik nu via de Xbox website gebruik probeer te maken van de "upgrade voor 1 euro" krijg ik een pop-up dat het 12,99 per maand is. Wat gaat er mis?
niks. Je hebt die 1 euro optie waarschijnlijk al een keer gebruikt.
Nu kost het je eenmalig 12.99. (Dus niet per maand)
Nu kost het je eenmalig 12.99. (Dus niet per maand)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voor de puntenjagers: Het eerste deel van Tell Me Why is ook goed te doen, al bestaat een groot deel uit cutscènes die niet kunnen worden overgeslagen in de verhaalmodus en vraagt daarom behoorlijk wat tijd.
Na het uitspelen van de verhaalmodus is een hoofdstukmodus beschikbaar zodat deze afzonderlijk speelbaar zijn en waarbij de cutscènes wel kunnen worden overgeslagen (met Y). Daarmee kun je gemiste achievements als snel behalen.
Het eerste deel zit in Game Pass en levert 500 GS op.
@Finraziel Dank voor het melden, ik had alleen deel 1 geïnstalleerd en werd doorverwezen naar de Store voor deel 2 en 3. Dank, ik ga ze de week maar eens oppakken.
Na het uitspelen van de verhaalmodus is een hoofdstukmodus beschikbaar zodat deze afzonderlijk speelbaar zijn en waarbij de cutscènes wel kunnen worden overgeslagen (met Y). Daarmee kun je gemiste achievements als snel behalen.
@Finraziel Dank voor het melden, ik had alleen deel 1 geïnstalleerd en werd doorverwezen naar de Store voor deel 2 en 3. Dank, ik ga ze de week maar eens oppakken.
[ Voor 14% gewijzigd door ariekanari op 14-10-2020 12:25 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Deel 2 en 3 zitten er ook gewoon in hoorariekanari schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:56:
Voor de puntenjagers: Het eerste deel van Tell Me Why is ook goed te doen, al bestaat een groot deel uit cutscènes die niet kunnen worden overgeslagen in de verhaalmodus en vraagt daarom behoorlijk wat tijd.
Gamertag: FinrazielNL
Nee niet voor gekozen. Nu maar via support chat proberen om het op te lossen.1993jjohan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Heb je het activeren voor ja gekozen bij automatisch verlengen? Dan uitzetten en een maand je wachten dan kun je de laatste toevoegen
Game Pass Ultimate Perks (Xbox One, Series S|X en PC) bevat nu een Forza Horizon 4 Road Trip-bundel. Kan worden geclaimd tot 14 januari 2021. Inwisselen voor 13 februari.
Dez exclusieve bundel bevat 3 fantastische auto's: de Koenigsegg Agera (2011), de Pagani Zonda R (2010) en de Maserati BCTF (1938)
[ Voor 38% gewijzigd door ariekanari op 15-10-2020 12:01 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Hier stond een stomme vraag...
[ Voor 88% gewijzigd door roches op 15-10-2020 15:36 ]
iemand inside info tot hoe lang de aanbieding loopt om hem met 1 euro te veranderen naar Ulimate? Lijkt mij dat ze dit niet na de release van de xbox one x aanhouden?
Via hele betrouwbare insider gehoord: Nobody knows!Arend1987 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:02:
iemand inside info tot hoe lang de aanbieding loopt om hem met 1 euro te veranderen naar Ulimate? Lijkt mij dat ze dit niet na de release van de xbox one x aanhouden?

De interessante vraag is helemaal niet hoe lang het €1 aanbod zal blijven gelden (mijn gok: zeer lang). De vraag is hoe lang we een 1:1 conversie rate van Xbox Live Gold periode naar Game Pass Ultimate periode gaan krijgen (mijn gok: niet lang meer).Arend1987 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:02:
Blijft verbazend hoe iedereen die 2 zaken blijft door mekaar halen (en staat ondertussen al lang uitgelegd in de openingspost van deze thread).
Je kunt de MG-X Pro (controller in jouw post) niet echt vergelijken met de Razer Kishi, maar wel met de standaard MG-X (zie onderstaande afbeelding). Beide varianten zien er in ieder geval robuuster uit dan de Kishi.MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/dxGzrVrAqkCfpOSrw3xjW5Ru.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk het wel, want de Xbox One X is al sinds november 2017 gereleased, dus al ruim 3 het na release houden ze het nog steeds aan.Arend1987 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:02:
Ik wilde even mijn dank betuigen voor de duidelijke uitleg voor het converten van Gold naar Ultimate! Ik heb nu tot 17-10-2023 Game Pass Ultimate. Als PC-gamer (en nu dus ook toekomstig Xbox-bezitter, voornamelijk vanwege de Bethesda overname want ik denk dat Fallout/Elder Scrolls alleen zal uitkomen op PC/Xbox) was de deal gewoon te mooi om te laten liggen. En dan binnenkort ook nog eens EA-play!
Het kon vast goedkoper, maar ik heb geen ervaring met VPN en onbekendere (buitenlandse) websites, maar in totaal heb ik €126,26 betaald voor 36 maanden ultimate, €3,51 per maand dus... wat mij betreft prima!
Het kon vast goedkoper, maar ik heb geen ervaring met VPN en onbekendere (buitenlandse) websites, maar in totaal heb ik €126,26 betaald voor 36 maanden ultimate, €3,51 per maand dus... wat mij betreft prima!
Waar heb je Gold gekocht?TJGKessels schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:42:
Ik wilde even mijn dank betuigen voor de duidelijke uitleg voor het converten van Gold naar Ultimate! Ik heb nu tot 17-10-2023 Game Pass Ultimate. Als PC-gamer (en nu dus ook toekomstig Xbox-bezitter, voornamelijk vanwege de Bethesda overname want ik denk dat Fallout/Elder Scrolls alleen zal uitkomen op PC/Xbox) was de deal gewoon te mooi om te laten liggen. En dan binnenkort ook nog eens EA-play!
Kinguin.net (met ALLKEYSHOP8 kortingscode). 3 x 12 maanden en dan + €1 voor het omzetten naar Ultimate.
Thanks, ga ik morgen ook maar even doen.TJGKessels schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:03:
[...]
Kinguin.net (met ALLKEYSHOP8 kortingscode). 3 x 12 maanden en dan + €1 voor het omzetten naar Ultimate.
Even feedback geven! Ik heb via Eneba de BR key gekocht 3x 12maanden, betaald via Paypal geen probleem.
Bij activeren op de pc, incognito + VPN (PIA VPN) naar Brazilie kreeg ik een foutcode met alle keys.
Via de telefoon heb ik met hetzelfde gedaan in Chrome, incognito + VPN (PIA VPN) en daar werkte het in een keer!
Bij activeren op de pc, incognito + VPN (PIA VPN) naar Brazilie kreeg ik een foutcode met alle keys.
Via de telefoon heb ik met hetzelfde gedaan in Chrome, incognito + VPN (PIA VPN) en daar werkte het in een keer!
Rainbow Six Siege komt waarschijnlijk naar Game Pass.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet zo heel verbazingwekkend, ik had hem eigenlijk al Free2Play verwacht, maar dit is eigenlijk de stap daar nog voorRivanov schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:14:
Rainbow Six Siege komt waarschijnlijk naar Game Pass.
Hier overigens het bericht waar ik het over had.Martinspire schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Niet zo heel verbazingwekkend, ik had hem eigenlijk al Free2Play verwacht, maar dit is eigenlijk de stap daar nog voor
https://www.windowscentra...game-pass-suggests-teaser
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vraag mij niet waarom, maar de xCloud streaming werkt beter op een Pixel 5 dan op een Galaxy S7. Merkbaar minder lag op hetzelfde 4G netwerk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja, maar...Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:14:
kan je de lopend gamepass ook nog upgraden met live gold cards?
Heb je alleen gamepass, dan is je gold nog apart en kun je het 'trucje' nog toepassen. Je uitstaande tijd van gamepass en gold worden bij elkaar gevoegd en omgezet in gamepass ultimate als je ultimate activeert, tot maximaal 36 maanden.
Heb je al gamepass ultimate en voeg je een code voor gold toe dan krijg je een kortere tijd aan de hand van een conversie (gebaseerd op de prijs van wat je activeert ten opzichte van de prijs van ultimate). 12 maanden gold wordt dan 4 maanden ultimate.
Zie ook https://www.xbox.com/en-US/live/gold/upgrade
En klik op After I join Xbox Game Pass Ultimate, can I still redeem Xbox Live Gold and Xbox Game Pass codes?
Die S7 is ook al niet meer het nieuwste toestel. Die heeft ook niet de beste 4G chip meer en de processor is ook al 5 generaties oud (S7, S8, S9, S10, S20). Ik verwacht dat de nieuwere modellen het wel beter draaien, maar het is bv niet onmogelijk om nog van spellen te genieten met een S7, lijkt me.Wom schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:33:
Vraag mij niet waarom, maar de xCloud streaming werkt beter op een Pixel 5 dan op een Galaxy S7. Merkbaar minder lag op hetzelfde 4G netwerk.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2020 21:56 ]
UPDATE: Microsoft has confirmed Rainbow Six Siege hits Xbox Game Pass on 22nd October https://t.co/ymUjkWajti
— Eurogamer (@eurogamer) 19 oktober 2020
Let erop, dat is niet de nederlandse store maar de amerikaanse.
Microsoft wilt dat al je regio's gelijk zijn (dus in de store, in je profiel en je lokatie/IP) en mocht je gezeik krijgen en hulp inroepen van support..zijn dat de eerste dingetjes die ze nalopen.
Klik heeelemaal links onderin selecteer je regio of pak deze :
https://www.xbox.com/nl-nl/live/gold/upgrade?source=lp
[ Voor 24% gewijzigd door PepieNL op 19-10-2020 16:20 ]
Ging alleen om het overzicht van hoeveel ultimate je krijgt bij het invoeren van een gold keyPepieNL schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Let erop, dat is niet de nederlandse store maar de amerikaanse.
Microsoft wilt dat al je regio's gelijk zijn (dus in de store, in je profiel en je lokatie/IP) en mocht je gezeik krijgen en hulp inroepen van support..zijn dat de eerste dingetjes die ze nalopen.
Klik heeelemaal links onderin selecteer je regio of pak deze :
https://www.xbox.com/nl-nl/live/gold/upgrade?source=lp
Hier nu ook 3x Brasil keys ingevoerd en krijg nu ook regio issue bij upgrade naar Ultimate.
Op zich ben ik tevreden met alleen gold. Twijfel of nu de support moet contacten om het om te laten zetten gezien eerdere reacties hier. Bestaat schijnbaar de kans dat ze 3 jaar aan gold deleten?
Op zich ben ik tevreden met alleen gold. Twijfel of nu de support moet contacten om het om te laten zetten gezien eerdere reacties hier. Bestaat schijnbaar de kans dat ze 3 jaar aan gold deleten?
[ Voor 12% gewijzigd door Marcusso op 19-10-2020 20:10 ]
No Shame, only Fame!
Gisteren nog om laten zetten van Brazilië naar Nederland ging zonder problemen met support van USA.Marcusso schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:09:
Hier nu ook 3x Brasil keys ingevoerd en krijg nu ook regio issue bij upgrade naar Ultimate.
Ik heb dat nog nooit bevestigd gezien en geloof er eigenlijk niet veel van... Strookt niet echt met hoe Xbox support normaal met de klanten om gaat. Volgens mij is er alleen één iemand geweest die een ticket doorgezet gekregen had naar de 2e lijn en de dag daarna zei hij dat hij ineens helemaal geen abonnement meer zag... Maar ik weet niet meer wie dat was en volgens mij heeft die persoon niet meer bevestigd wat er nou uitgekomen is. Ik vermoed dat de 2e lijn gewoon iets aan het proberen was waardoor het abonnement even weg was maar dat hij uiteindelijk gewoon zijn gamepass ultimate gekregen heeft.Marcusso schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:09:
Ik zou het dus gewoon even proberen... Gewoon vriendelijk uitleggen dat je codes gekocht hebt en nu een foutmelding krijgt bij het omzetten. En geduld hebben want het kan wel even duren, zorg dat je de tijd hebt.
*Moet wel zeggen dat ik ook niet alle posts meer gelezen heb want het waren er op een gegeven moment wel heel veel alleen maar over de keys en het omzetten... Zou dus ook kunnen dat ik wat gemist heb.
Dat was ikFinraziel schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:45:
[...]
Ik heb dat nog nooit bevestigd gezien en geloof er eigenlijk niet veel van... Strookt niet echt met hoe Xbox support normaal met de klanten om gaat. Volgens mij is er alleen één iemand geweest die een ticket doorgezet gekregen had naar de 2e lijn en de dag daarna zei hij dat hij ineens helemaal geen abonnement meer zag... Maar ik weet niet meer wie dat was en volgens mij heeft die persoon niet meer bevestigd wat er nou uitgekomen is. Ik vermoed dat de 2e lijn gewoon iets aan het proberen was waardoor het abonnement even weg was maar dat hij uiteindelijk gewoon zijn gamepass ultimate gekregen heeft.
Ik zou het dus gewoon even proberen... Gewoon vriendelijk uitleggen dat je codes gekocht hebt en nu een foutmelding krijgt bij het omzetten. En geduld hebben want het kan wel even duren, zorg dat je de tijd hebt.
*Moet wel zeggen dat ik ook niet alle posts meer gelezen heb want het waren er op een gegeven moment wel heel veel alleen maar over de keys en het omzetten... Zou dus ook kunnen dat ik wat gemist heb.
Hoe het opgelost is heb ik uitgebreid beschreven en mag daar niet over klagen.
Ik had 3 x een jaar aan codes gekocht bij eneba.com , niet de brazilliaanse codes maar Global wat dus helemaal sluitend hoort te zijn qua regio etc zonder VPN truucjes.
Iets duurder dan de brazilliaanse keys maar nog steeds goedkoper dan via MS zelf en volkomen legaal.
Die kon ik netjes op mn account zetten maar toen ik die 3 jaar om wilde zetten naar GP ultimate ging het mis.
Diezelfde avond wilde een servicedesk medewerkster handmatig de conversie doorzetten maar dat lukte haar ook niet. Ondertussen had ze wel die 3 jaar aan Live Gold weggegooid (om te converteren) dus dat was even schrikken.
Dag twee is het netjes opgelost door een 2e lijns.
Regio problemen zijn er vooral met abonnementen.PepieNL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:21:
[...]
Dat was ik![]()
Ik had 3 x een jaar aan codes gekocht bij eneba.com , niet de brazilliaanse codes maar Global wat dus helemaal sluitend hoort te zijn qua regio etc zonder VPN truucjes.
Iets duurder dan de brazilliaanse keys maar nog steeds goedkoper dan via MS zelf en volkomen legaal.
Die kon ik netjes op mn account zetten maar toen ik die 3 jaar om wilde zetten naar GP ultimate ging het mis.
Diezelfde avond wilde een servicedesk medewerkster handmatig de conversie doorzetten maar dat lukte haar ook niet. Ondertussen had ze wel die 3 jaar aan Live Gold weggegooid (om te converteren) dus dat was even schrikken.
Je kan de store op desktop/mobiel etc. in verschillende landen instellen. Ik heb mijn mobiele app op US staan, mijn Xbox straks op UK denk ik en dan web op NL/DE waar ik woon. Dit kun je ook vrij probleemloos on the fly wisselen.
Het probleem is dat als je al een actief Game Pass abo hebt, dat wordt afgeschreven in bijvoorbeeld Nederland dat je dan niet dat kan aanvullen met codes vanuit een andere regio.
Ik ben super blij met hoe Microsoft hier mee omgaat. Bij Sony kan je het vergeten en mijn PlayStation account staat nog steeds op Nederlands en ik woon al 5 jaar in het buitenland. Moet dus NL codes kopen als ik iets wil bestellen. Daarom ook geen PlayStation meer voor mij.
Ja ik heb het idee dat die support mensen echt geïnstrueerd worden dat elke klant er een is en zelfs als ze vage dingen doen met goedkope keys, gewoon helpen en te vriend houden. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over Xbox support en dat soort ervaringen houden mensen vaak wel loyaal waardoor ze op de lange termijn toch meer er aan verdienen dan als ze er heel star in gaan staan en mensen boos een andere console kopen.sohus schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:33:
Ik ben super blij met hoe Microsoft hier mee omgaat.
Klopt. Maar vaak is zo'n houding wel tijdelijk.... zodra ze weer een super marktaandeel hebben en Game Pass solide in de markt staat kan het zo maar weer omslaan als ze puur winst gaan nastreven in plaats van marktaandeel. Dat zal nog jaren duren maar zo gaat het vaak wel.Finraziel schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:45:
[...]
Ja ik heb het idee dat die support mensen echt geïnstrueerd worden dat elke klant er een is en zelfs als ze vage dingen doen met goedkope keys, gewoon helpen en te vriend houden. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over Xbox support en dat soort ervaringen houden mensen vaak wel loyaal waardoor ze op de lange termijn toch meer er aan verdienen dan als ze er heel star in gaan staan en mensen boos een andere console kopen.
Traditioneel is de partij die geen marktleider is de fijnste om zaken mee te doen.
Maar over de hele linie in al hun producten en diensten is Microsoft vrij prettig in de omgang, dus het is geen gegeven dat ze weer terugvallen in hun oude patroon. Maar kijk bijvoorbeeld naar Apple... was altijd de under-dog, de anti-Microsoft, de partij van de creatieve professional... en nu is het enige waar ze omgeven pure winst ten koste van alles... chargers uit de box, overal reclames, betaalde zoektermen in de shop die legitieme app hijacken, hun App Store controle misbruiken ten faveure van hun eigen diensten...ze zijn voor mij echt de "Jaren 90 Microsoft" van het moment: te machtig en dat misbruiken.
Als ik op iOS met de nieuwe XBox app naar mijn telefoon stream, dan gaat het lampje van het Xbox logo niet aan op de Xbox zelf. Niemand ziet thuis dat je stiekem aan het gamen bent 
Maar die nieuwe app werkt prima, zowel via 4G als WiFi op de iPhone. Ook geen verbindings problemen meer. Dat was bij de oude XBox app wel nog vaak zo als je dan via de app wilde streamen, dan kon vaak de console niet aan gezet worden of gevonden worden.
Maar die nieuwe app werkt prima, zowel via 4G als WiFi op de iPhone. Ook geen verbindings problemen meer. Dat was bij de oude XBox app wel nog vaak zo als je dan via de app wilde streamen, dan kon vaak de console niet aan gezet worden of gevonden worden.
[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 20-10-2020 14:49 ]
Vind de kwaliteit van het streamen vanaf je eigen Xbox een stuk beter dan streamen vanaf xCloud. Ik kon vanochtend de hele rit naar mijn werk onafgebroken Sea of Thieves spelen, dat lukt mij nog niet met xCloud.
PS/XBL: Nogne
Heeft er iemand ervaring met de Razer Kishi of andere game controllers die jullie gebruiken voor Game Pass op Android?
Ik wil graag Game Pass spellen op mijn telefoon spelen, maar ik twijfel of ik de Razer Kishi moet aanschaffen. Ik vind 110€ voor een controller best veel geld.
https://www.razer.com/eu-...-Kishi/RZ06-02900200-R3M1
Ik wil graag Game Pass spellen op mijn telefoon spelen, maar ik twijfel of ik de Razer Kishi moet aanschaffen. Ik vind 110€ voor een controller best veel geld.
Niemand waarvan ik het weet iig die er hier ervaring mee heeft. Maar waarom niet een clip waarin je je telefoon en controller vast zet? Gebruik ik zelf ook voor onderweg. Speelt prima voor een klein uurtje. Deze kost via AliExpres nog geen 2 euro. Heb er destijds 5 gehaald voor onder 10 euro. Je kan ze ook via de Microsoft Store kopen, maar dan betaal je ongeveer 15-17 euro dacht ik. Heeft natuurlijk geen hoog gadget gehalte, maar vind een native controller fijner werken dan zo’n Razer ding, althans dat denk ik want nog nooit geprobeerdGuerilla schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:01:
Heeft er iemand ervaring met de Razer Kishi of andere game controllers die jullie gebruiken voor Game Pass op Android?

Dat lijkt me ook een goede optie en het scheelt veel in prijs. Voor dat geld kan ik het wel proberen. Thanks!MRE-Inc schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:21:
[...]
Niemand waarvan ik het weet iig die er hier ervaring mee heeft. Maar waarom niet een clip waarin je je telefoon en controller vast zet? Gebruik ik zelf ook voor onderweg. Speelt prima voor een klein uurtje. Deze kost via AliExpres nog geen 2 euro. Heb er destijds 5 gehaald voor onder 10 euro. Je kan ze ook via de Microsoft Store kopen, maar dan betaal je ongeveer 15-17 euro dacht ik. Heeft natuurlijk geen hoog gadget gehalte, maar vind een native controller fijner werken dan zo’n Razer ding, althans dat denk ik want nog nooit geprobeerd
Ik heb dan nog een vraag, zit de clip stevig aan de controller vast, zodat je telefoon niet veel beweegt tijdens het gamen?
Ik heb een vraag over de korting van gamepass op gamepass games en dlc.
Bij The outer worlds krijg ik 10% korting op de season pass. Bij doom eternal krijg ik geen korting op de season pass maar wel op de aparte dlc ( die inbegrepen is bij de seasonpass). Hoe zit dit precies?
Bij The outer worlds krijg ik 10% korting op de season pass. Bij doom eternal krijg ik geen korting op de season pass maar wel op de aparte dlc ( die inbegrepen is bij de seasonpass). Hoe zit dit precies?
Dat je op de een wel korting krijgt en op de ander niet?....Darow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:36:
Ik heb een vraag over de korting van gamepass op gamepass games en dlc.
Misschien het gamepass truukje ook maar eens proberen. Vind gamepass toch wel erg gaaf hoor. Het gaat mij dan meer om de indie games waar ik gek op ben. Iemand bijvoorbeeld the touryst al geprobeerd? of nog andere goede tips op gamepass?
No shit sherlock. Ik vraag toch naar de reden.FrankoNL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 01:03:
[...]
Dat je op de een wel korting krijgt en op de ander niet?....
tsja het is niet moeilijker dan dat. Soms krijg je korting op dit dan weer op dat.
GP geeft een korting van 20% op spellen die uit de GP verdwijnen. Dat is het enige wat (op dit moment) vast ligt.
GP geeft een korting van 20% op spellen die uit de GP verdwijnen. Dat is het enige wat (op dit moment) vast ligt.
Ook niet helemaal waar.ArthurMorgan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:36:
tsja het is niet moeilijker dan dat. Soms krijg je korting op dit dan weer op dat.
Vanaf de releasedatum krijg je de eerste 90 dagen 10% korting en na 90 dagen 20% korting.
"up to".Darow schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:15:
En dan:
“ For game add-ons and consumables, Xbox Game Pass members receive up to a 10% discount from the day the add-on is released.”
Dan is het toch niet raar dat ik het vreemd vind dat ik op de season pass van doom geen korting krijg?
Dus tot 10%, 0% is dan perfect binnen die regel.
Wij hebben geen glazen bol hè.Darow schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:25:
[...]
No shit sherlock. Ik vraag toch naar de reden.
Interessante firstparty game die in 2021 gereleased gaat worden en beschikbaar op Gamepass vanaf dag 1.
YouTube: 13 Minutes Of Exclusive 4K Xbox Series X Scorn Gameplay
YouTube: 13 Minutes Of Exclusive 4K Xbox Series X Scorn Gameplay
Beetje stomme vraag en uit eigen hebberigheid onstaan:
Heb afgelopen weekend 3 x 12 maanden Xbox Live Gold gekocht en de eerste 2 ingewisseld en iedere keer automatisch verlengen aan en uit gezet, daar krijg je per keer een extra maand Gold voor.
Toen ik code 3 wilde omwisselen kwam ik natuurlijk over de 36 maanden heen en moet nu tot ergens in december wachten om deze te kunnen activeren.
Heeft iemand hier nog een truukje voor, want wil eigenlijk zo snel mogelijk die Game Pass voor 3 jaar vast zetten. Of gewoon wachten en hopen dat de $1 deal dan nog werkt.
Heb afgelopen weekend 3 x 12 maanden Xbox Live Gold gekocht en de eerste 2 ingewisseld en iedere keer automatisch verlengen aan en uit gezet, daar krijg je per keer een extra maand Gold voor.
Toen ik code 3 wilde omwisselen kwam ik natuurlijk over de 36 maanden heen en moet nu tot ergens in december wachten om deze te kunnen activeren.
Heeft iemand hier nog een truukje voor, want wil eigenlijk zo snel mogelijk die Game Pass voor 3 jaar vast zetten. Of gewoon wachten en hopen dat de $1 deal dan nog werkt.
XBL: theArthurrrr
Ik had precies hetzelfde probleem, 36 maanden xbox live gold (geadverteerd als global maar dus US) geactiveerd en toen problemen met het upgraden naar Ultimate. Mij werd toen uitgelegd dat als je 36 maanden hebt geactiveerd, je niet gelijk kan upgraden naar Ultimate. Dit kan pas na 1 maand, omdat 36 de max is. En inderdaad, na precies 1 maand kon ik gewoon upgraden zonder problemen.PepieNL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:21:
[...]
Dat was ik![]()
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
Ik heb uiteindelijk 1x 3 maanden en 1x 6 maanden gedaan en met de gratis maand die je er dan 3x bij krijgt heb je alsnog 36 maanden.DeWaanzin schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:44:
Beetje stomme vraag en uit eigen hebberigheid onstaan:
Enige is dat je een jaar xbox gold live over hebt.
[ Voor 64% gewijzigd door barellron op 22-10-2020 14:10 ]
Ze weten het zelf niet... Ik had toen het probleem met verkeerde regio, hebben ze toen om kunnen zetten maar toen dachten ze ook dat ik een maand zou moeten wachten maar kon het gewoon omzetten. 36 maanden live werd bij mij gewoon 36 maanden ultimate waarbij er dus 1 maand verviel.detonatic schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem, 36 maanden xbox live gold (geadverteerd als global maar dus US) geactiveerd en toen problemen met het upgraden naar Ultimate. Mij werd toen uitgelegd dat als je 36 maanden hebt geactiveerd, je niet gelijk kan upgraden naar Ultimate. Dit kan pas na 1 maand, omdat 36 de max is. En inderdaad, na precies 1 maand kon ik gewoon upgraden zonder problemen.
Nope, werkt gewoon hoor. Zelf 3x 12 maanden geactiveerd en meteen omgezet. Werkt gewoon prima.detonatic schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem, 36 maanden xbox live gold (geadverteerd als global maar dus US) geactiveerd en toen problemen met het upgraden naar Ultimate. Mij werd toen uitgelegd dat als je 36 maanden hebt geactiveerd, je niet gelijk kan upgraden naar Ultimate. Dit kan pas na 1 maand, omdat 36 de max is. En inderdaad, na precies 1 maand kon ik gewoon upgraden zonder problemen.
Ik vermoed dat je bij 1 van de jaar abonnementen de "1 maand gratis" optie hebt laten staan? Dan heb je 37 maanden en dan moet je dus inderdaad een maand wachten i.v.m. max 36 maanden.detonatic schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
Hoe dan ook kán het wel, want dat heb ikzelf ook gedaan
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik kan bevestigen dat 3x 12 maanden Xbox Live EU kopen bij kinguin.net feitloos ging. Mijn order ging wel even op hold voor een paar minuten maar daarna kon ik ze versilveren bij the Xbox app.
De 1 euro aanbieding was niet beschikbaar voor mij, aangezien ik per ongeluk vorige jaar gebruik van heb gemaakt.
Nieuwe datum van verloop is 2023!
De 1 euro aanbieding was niet beschikbaar voor mij, aangezien ik per ongeluk vorige jaar gebruik van heb gemaakt.
Nieuwe datum van verloop is 2023!
Je weet zeker niet welke foutmelding daar bij hoort? Want ik had dus vorige maand 2 codes van 12 maanden ingevuld en per ongeluk die extra maand gekregen en de 3e code was ineens al gebruikt toen ik het vorige week weer probeerde. Eerder kreeg ik met diezelfde code dus de melding dat dit niet toegevoegd kon worden vanwege het overschrijden van de 36 maanden.sohus schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Het probleem is dat als je al een actief Game Pass abo hebt, dat wordt afgeschreven in bijvoorbeeld Nederland dat je dan niet dat kan aanvullen met codes vanuit een andere regio.
Bij de eerste poging was mijn gamepass abo afgelopen, maar bij de laatste poging had ik in NL een gamepass abo. Zal die code toch nog eens proberen als gamepass weer is afgelopen. Bij Eneba schiet het ook niet op en ik vraag mij hoe dan ook af of dit de schuld van de verkoper kan zijn na jouw verhaal.
Vraagje, met cloud gaming dat bij de gamepass zit kan je dan bijvoorbeeld ook Fortnite spelen of Fifa als je die in bezit hebt?
Uh nee, alleen games in de Game Pass lijst. Want die draaien op servers van Microsoft om ze via cloud gaming te kunnen spelen.Ananas_NL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:38:
Vraagje, met cloud gaming dat bij de gamepass zit kan je dan bijvoorbeeld ook Fortnite spelen of Fifa als je die in bezit hebt?
EA Play komt naar Game Pass in november; ik weet niet of je dan (iets oudere) Fifa games via cloud gaming kan spelen, maar misschien wel.
Duidelijk! Mijn zoon speelt veel fortnite en fifa op de Nintendo switch, maar dan houden we die nog even aan!GHDpro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:44:
[...]
Uh nee, alleen games in de Game Pass lijst. Want die draaien op servers van Microsoft om ze via cloud gaming te kunnen spelen.
EA Play komt naar Game Pass in november; ik weet niet of je dan (iets oudere) Fifa games via cloud gaming kan spelen, maar misschien wel.
Kan ik mn oude xbox live account die ik voor laatste keer in 360 era heb gebruikt ook gebruiken voor de 3 jaar gamepass truc? Mn zwager zegt dat het alleen met nieuwe accounts kan.
Zou moeten lukken. Zolang je er nooit xbox ultimate mee gedaan hebt zou ik niet weten waarom het niet zou werken.Menace_1981 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:18:
Kan ik mn oude xbox live account die ik voor laatste keer in 360 era heb gebruikt ook gebruiken voor de 3 jaar gamepass truc? Mn zwager zegt dat het alleen met nieuwe accounts kan.
Ja heb ik ook gedaanMenace_1981 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:18:
The Medium staat ook al bij de game pass, maar de installatie loopt alleen niet lekker. Tis ook nog maar een pre load, maar eerste keer dat de installatie daarvan niet lekker loopt.
Die komt ook niet op de One...(toch?) https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtabmobygo76 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:37:
The Medium staat ook al bij de game pass, maar de installatie loopt alleen niet lekker. Tis ook nog maar een pre load, maar eerste keer dat de installatie daarvan niet lekker loopt.
Of wil je hem voor de PC downloaden?
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog