Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:10
Krijg al pijn in mijn handen als ik er naar kijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Niet exact die maar wel met heb wel de normale SNES kleuren schema controller. Prima controller kan ik je vertellen en mocht je bekend zijn met een SNES controller dan weet je precies hoe die aanvoelt. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robsta86 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:45:
Dat weet niemand... Het einde van het goedkoop upgraden van gold naar GPU zal MS waarschijnlijk wel aankondigen voordat ze het stopzetten... De loophole met goedkope kaarten uit een andere regio zou maar zo gedicht kunnen worden op korte termijn. Las hier al bericht van iemand waar GPU weer afgenomen was omdat hij een kaart had gebruikt die niet bij zijn regio hoort...
Dat was wel iemand waar meer mis ging en die daarvoor een ticket bij de 2e lijn of zo had lopen. Ik acht de kans hoger dat dit gewoon gerelateerd was aan pogingen van Microsoft om het probleem op te lossen, dan dat ze botweg het geheel afpakten. Maar ik weet ook niet meer wie het was en of die persoon nog een update gegeven heeft hier (om eerlijk te zijn skim ik meestal nogal oppervlakkig door dit topic momenteel omdat ik geen tijd heb om 30 keer dezelfde vragen met aandacht te lezen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
Vandaag eens bluestacks + xbox game pass geprobeerd en dat werkt prima. Even Doom Eternal gespeeld met Gamepad op USB kabel. Heb geen USB stick, die wil ik nog wel gaan scoren omdat het draadje vaak in de weg zit.

Voor de personen die niet weten wat bluestacks is, bluestacks is een ge-emuleerde Android omgeving op je PC. Deze werkt het beste als je een virtualisatie optie op je CPU hebt zitten. Voor Intel is dit Hyper-V en voor AMD (Ryzen) is dit SVM. Dit moet je aanzetten in je bios.

Zijn een paar dingen die je wel even moet instellen in Bluestacks en dat zijn wat finetunings zoals je resolutie enzo maar de belangrijkste is je gamepad. Klik op Settings (tandwieltje) -> Preference (links) -> Enable gamepad detection (volgens mij standaard aan) maar deze moet je wel op Force on zetten (standaard op Auto).

Vanaf daarna zou Bluestacks prima moeten werken om je games te streamen naar PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Wie heeft er ervaring met eneba? Ik moet mijn telefoonnummer invullen ter verificatie maar krijg een error dat mijn nummer niet geverifieerd kan worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Erik-1980 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:27:
Wie heeft er ervaring met eneba? Ik moet mijn telefoonnummer invullen ter verificatie maar krijg een error dat mijn nummer niet geverifieerd kan worden...?
Ik koop daar vaak World of Warcraft game time, nog nooit geen probleem mee gehad altijd meteen code in mail en zonder gezever met PayPal betaald.
Ook al een paar keer Xbox Gold gekocht, ook meteen ontvangen.

Zie dat je nummer correct begint met +31 of +32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Katmi schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:32:
[...]

Ik koop daar vaak World of Warcraft game time, nog nooit geen probleem mee gehad altijd meteen code in mail en zonder gezever met PayPal betaald.
Ook al een paar keer Xbox Gold gekocht, ook meteen ontvangen.

Zie dat je nummer correct begint met +31 of +32.
In het invoerscherm staat al in invoerveld voorvoegsel (+31)nederland
Bij telefoonnummer verwacht ik dat ik mijn 06 moet invullen zonder +31. Ook zonder 0 geprobeerd maar zelfde melding.....

Edit:
Maar even een ticket aangemaakt. Er lijkt nog geen geld ten laste van mijn cc gebracht.

[ Voor 7% gewijzigd door Erik-1980 op 02-10-2020 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Robsta86 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:45:
Dat weet niemand... Het einde van het goedkoop upgraden van gold naar GPU zal MS waarschijnlijk wel aankondigen voordat ze het stopzetten... De loophole met goedkope kaarten uit een andere regio zou maar zo gedicht kunnen worden op korte termijn. Las hier al bericht van iemand waar GPU weer afgenomen was omdat hij een kaart had gebruikt die niet bij zijn regio hoort...
Alles wijst erop dat ze het op dit moment gedogen om terug te slaan naar Sony. Als ze politieagent gaan spelen (terecht of niet) dan gaat dat de sfeer bedereven en daar hebben ze echt geen zin in. Deze truc bestaat overigens al sinds zomer vorig jaar want toen heb ik het al gedaan. Dus echt wel bekend bij Microsoft.

Daarnaast is Microsoft vanaf de Xbox One al super coulant met wisselen van store regios en opwaarderen etc. en dat zullen ze ook wel blijven, in tegenstellig tot Sony. Ik woon in het buitenland maar al mijn accounts blijven Nederlandse accounts en Sony is echt gewoon 3x niks hoe het allemaal werkt in de backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
Ik ben wat in de war met de Games With Gold. Ik zie daar regelmatig in de aankondigingen ook Xbox en Xbox 360 titels. Ik heb ze eens allemaal opgezocht en heb nu een tiental van die games. Echter in de Store staat gewoon telkens bij System Requirements dat je een Xbox One of Xbox Series moet hebben. Zijn die games dan niet afspeelbaar op een Xbox 360 ?!
Maar hier staat dan bvb wel weer dat het ook op 360 is : https://www.thurrott.com/...mes-with-gold-for-october .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Twixie schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:23:
Ik ben wat in de war met de Games With Gold. Ik zie daar regelmatig in de aankondigingen ook Xbox en Xbox 360 titels. Ik heb ze eens allemaal opgezocht en heb nu een tiental van die games. Echter in de Store staat gewoon telkens bij System Requirements dat je een Xbox One of Xbox Series moet hebben. Zijn die games dan niet afspeelbaar op een Xbox 360 ?!
Maar hier staat dan bvb wel weer dat het ook op 360 is : https://www.thurrott.com/...mes-with-gold-for-october .
Het lijkt me raar dat een xbox 360 game niet afspeelbaar is op een xbox 360. Denk eerder dat het komt omdat Microsoft Xbox 360 EOL heeft verklaard en er daarom niet meer actief bijzetten dat het werkt.

Maar heb jij nog een xbox 360 aangesloten staan zonder mods waardoor je hem nog kan gebruiken? Zou zeggen probeer het. :)

EDIT beter gezegd. Volgens mij stond er een maand of 2 geleden gewoon nog xbox 360 bij maar sinds de Series in de verkoop is gegaan is dit allemaal veranderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 02-10-2020 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Kadardar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:29:
[...]
Het lijkt me raar dat een xbox 360 game niet afspeelbaar is op een xbox 360. Denk eerder dat het komt omdat Microsoft Xbox 360 EOL heeft verklaard en er daarom niet meer actief bijzetten dat het werkt.
...
EDIT beter gezegd. Volgens mij stond er een maand of 2 geleden gewoon nog xbox 360 bij maar sinds de Series in de verkoop is gegaan is dit allemaal veranderd.
Mja, toch een beetje vreemd/onnozel. Maar inderdaad, heb nog een 360 staan, dus misschien gewoon eens uitproberen. Ik heb zelfs nog een OG Xbox staan die aangesloten is. Benieuwd of die nog werkt, maar kan me niet inbeelden dat ik daar games op kan downloaden, dus dat zijn wellicht gewoon digitale versies voor op 360/One/Series via BC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Twixie schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:37:
[...]

Mja, toch een beetje vreemd/onnozel. Maar inderdaad, heb nog een 360 staan, dus misschien gewoon eens uitproberen. Ik heb zelfs nog een OG Xbox staan die aangesloten is. Benieuwd of die nog werkt, maar kan me niet inbeelden dat ik daar games op kan downloaden, dus dat zijn wellicht gewoon digitale versies voor op 360/One/Series via BC ?
Ik heb ze ook nog allemaal maar niet perse aangesloten.

OG Xbox live ken ik niet. Weet niet of er een store was eerlijk gezegd. Zou er niet vanuit gaan

Xbox 360 pushde ik altijd via de marketplace/store op een website. Geen idee of er op de console een store zit daarvoor.

Wat je nu krijgt in Games with Gold 2 Xbox One, 1, 360 en 1 OG Xbox (Geloof dat ze altijd hebben gezegd je krijgt 4 games oer maand. Dus die oudere meuk erin zetten vullen ze belofte maar weliswaar een beetje van... deze meuk verkoopt toch niet. Succes ermee!). Ik ken maar vrij weinig mensen die nog pro actief hun 360 gebruiken en aangezien Microsoft ook zegt... oude console, tijd om te upgraden vind ik het op zich niet raar dat ze die tags weghalen. Alhoewel ik het ermee eens ga dat het volgens mij echt niets mag uitmaken om de tags erbij te laten staan. Maar kan Microsoft ook wel ergens begrijpen daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Kadardar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Xbox 360 pushde ik altijd via de marketplace/store op een website. Geen idee of er op de console een store zit daarvoor.
Dit moet ik toch eens opzoeken, want ik ben dit dus nog nergens tegengekomen, alhoewel mijn Microsoft Account wel mijn 360 toont.
Alhoewel ik het ermee eens ga dat het volgens mij echt niets mag uitmaken om de tags erbij te laten staan. Maar kan Microsoft ook wel ergens begrijpen daarin.
Moeten ze toch eens bij Sony gaan kijken dan, want daar vind je in de PlayStation Store (website) nog gewoon ook PS3, Vita en zelfs PSP. Maar ja, die kun je natuurlijk nergens anders op spelen wegens geen BC, en misschien redeneert Microsoft gewoon dat iedereen dan maar een One moet aanschaffen aangezien de OG en 360 EOL zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Twixie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:08:
[...]

Dit moet ik toch eens opzoeken, want ik ben dit dus nog nergens tegengekomen, alhoewel mijn Microsoft Account wel mijn 360 toont.
https://marketplace.xbox.com/nl-nl/ was de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ariekanari schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:59:
Voor de puntenjagers: Wandersong is ook gemakkelijk met scene selectie.
Er zijn 2 nieuwe Hall of Fame Gamepass Quests. Één voor Max 10000 punten en 1 voor 500 punten. Die van 500 is simpel, gewoon 6 achievements halen. Ik heb 6 games van Rare replay gestart welke ook in Gamepass staat. De 10000 telt voor elke achievement score. Haal je een achievement van 10GS dan krijg je 10 punten. Geldig tot 19 oktober.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:36:
[...]

Er zijn 2 nieuwe Hall of Fame Gamepass Quests. Één voor Max 10000 punten en 1 voor 500 punten. Die van 500 is simpel, gewoon 6 achievements halen. Ik heb 6 games van Rare replay gestart welke ook in Gamepass staat. De 10000 telt voor elke achievement score. Haal je een achievement van 10GS dan krijg je 10 punten. Geldig tot 19 oktober.
Gisteravond gelijk maar even twee simpele completions gedaan, tracks en fractured minds. Dat waren 2500 hele snelle punten :+
Eens kijken of die 10k gs gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:16
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 03-10-2020 11:03 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Aangezien Gold nu onderdeel is van Game Pass Ultimate.
Ik lees op reddit dat de gratis BC 360 en OG XBOX als ze via de oude marketplace.xbox.com óf met een originele 360 console geclaimd worden deze gekoppeld worden aan het XBOX/MS-account waarmee de spellen worden geclaimd. Deze spellen worden dus permanent eigendom.

Als de BC 360 of OG XBOX geclaimd worden via de reguliere XBOX Store of met een One- of Series-console deze spellen worden gekoppeld aan het Gold-abonnement van een XBOX/MS-account. De geclaimde spellen kunnen dus alleen gespeeld worden met een actief Gold-abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 03-10-2020 10:57 . Reden: link toegevoegd ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowardDeer50
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-05 18:15
ariekanari schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:53:
Aangezien Gold nu onderdeel is van Game Pass Ultimate.
Ik lees op reddit dat de gratis BC 360 en OG XBOX als ze via de oude marketplace.xbox.com óf met een originele 360 console geclaimd worden deze gekoppeld worden aan het XBOX/MS-account waarmee de spellen worden geclaimd. Deze spellen worden dus permanent eigendom.

Als de BC 360 of OG XBOX geclaimd worden via de reguliere XBOX Store of met een One- of Series-console deze spellen worden gekoppeld aan het Gold-abonnement van een XBOX/MS-account. De geclaimde spellen kunnen dus alleen gespeeld worden met een actief Gold-abonnement.
Dit probleem heb ik ook al met enkele Games with Gold games voor de Xbox One. Zo heb ik Forza Horizon 2 in 2018 geclaimed, echter heb ik nu geen Gold meer actief. Dat betekent dat ik de game niet opnieuw kan downloaden, terwijl ik in principe de game digitaal in bezit zou moeten hebben. Wellicht werkt het weer als ik Gold activeer, maar dat weet ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CowardDeer50 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Dit probleem heb ik ook al met enkele Games with Gold games voor de Xbox One. Zo heb ik Forza Horizon 2 in 2018 geclaimed, echter heb ik nu geen Gold meer actief. Dat betekent dat ik de game niet opnieuw kan downloaden, terwijl ik in principe de game digitaal in bezit zou moeten hebben. Wellicht werkt het weer als ik Gold activeer, maar dat weet ik nu niet.
Voor de Xbox one is het van het begin zo geweest dat games with gold titels alleen beschikbaar zijn zolang je gold hebt. In de 360 store was die functionaliteit er volgens mij gewoon nog niet, daarom kon je die wel nog gewoon blijven gebruiken ook al had je geen gold meer.

Ik zou het wel vreemd vinden als ze dat nu veranderd hebben want ik meen dat ze zelf ook altijd gecommuniceerd hebben dat je 360 games echt kreeg om te houden, in tegenstelling tot xbo games. Lijkt me vreemd als ze dat dan nu ineens stilletjes veranderen. Niet dat ik er mee zou zitten, maar vooral in Amerika vraag ik me af of ze zich dan niet voor een of andere class action zaak bloot geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Weet iemand of de truc om Gold om te zetten in Ultimate ook een tweede keer werkt? Bij mij verloopt Ultimate op 12-12. Kan ik dan opnieuw Gold aanschaffen voor 1/2/3 jaar en dat opnieuw goedkoop omzetten naar Game Pass Ultimate. Heb het forum al afgespeurd maar kan dus niet vinden of deze truc een tweede keer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19
Folkert1985 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:39:
Weet iemand of de truc om Gold om te zetten in Ultimate ook een tweede keer werkt? Bij mij verloopt Ultimate op 12-12. Kan ik dan opnieuw Gold aanschaffen voor 1/2/3 jaar en dat opnieuw goedkoop omzetten naar Game Pass Ultimate. Heb het forum al afgespeurd maar kan dus niet vinden of deze truc een tweede keer lukt.
Ja het werkt, alleen zijn de kosten een klein beetje hoger dan de 1 euro conversie totaal. Deze vraag wordt hier letterlijk om de 10 berichten gevraagd en beantwoord. Scroll dit topic even door en je hebt je antwoord plus werkwijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowardDeer50
  • Laatst online: 12-05 18:15
Finraziel schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Voor de Xbox one is het van het begin zo geweest dat games with gold titels alleen beschikbaar zijn zolang je gold hebt. In de 360 store was die functionaliteit er volgens mij gewoon nog niet, daarom kon je die wel nog gewoon blijven gebruiken ook al had je geen gold meer.

Ik zou het wel vreemd vinden als ze dat nu veranderd hebben want ik meen dat ze zelf ook altijd gecommuniceerd hebben dat je 360 games echt kreeg om te houden, in tegenstelling tot xbo games. Lijkt me vreemd als ze dat dan nu ineens stilletjes veranderen. Niet dat ik er mee zou zitten, maar vooral in Amerika vraag ik me af of ze zich dan niet voor een of andere class action zaak bloot geven.
Ah, dat is mij destijds ontschoten! Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Folkert1985 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:39:
Sorry, maar dan heb je het forum echt niet afgespeurd. Deze vraag is echt al tig keer voorbij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:43

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

bambam1979 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Surviving Mars, 1500 GP binnen 10 minuten, even op youtube opzoeken hoe dat moet. Als je Game Pass Ultimate hebt dan kan je Surviving Mars ook nog eens voor PC doen, 3000 GP in ongeveer 20 minuten totaal.

Ark 1000 GP in ongeveer 30 minuten

Pixark (free trial werkt ook) 1000 GP in ongeveer 30 minuten

Goat Simulator is goed te doen, op de Flappy Goat Achievement na, die is erg moeilijk.

The Turing Test is goed te doen en redelijk snel

Subnautica via Youtube guide is goed te doen

Conan Exiles is in 30 minuten wel 1000 GP te halen (1 Co-op achievement)

Tracks - The Train Set Game ongeveer 20/30 minuten
Heerlijk, die truuk voor Surviving Mars. 200 achievements (4 accounts binnen gezin) in 10 minuutjes!

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 14:59
Belindo schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Heerlijk, die truuk voor Surviving Mars. 200 achievements (4 accounts binnen gezin) in 10 minuutjes!
Haha ja die is lekker hè oOo d:)b

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tracks..? Die heb ik met mijn dochter gespeeld maar snap er vrij weinig van dus na een uurtje kf twee waren we er wel klaar mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Zeker. En net hetzelfde gedaan met alle accounts op Win10. Telden ook mee voor de Rewards punten *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56
De game pass conversion trick werkt nog steeds. Zojuist gedaan met 36 maanden aan Xbox live gold keys van Eneba voor 129. Had ook al eerder ultimate gehad - maar die subscription was expired. Ik kon hem alsnog converteren met het opnieuw aanzetten van ultimate voor 1 euro (de eerste maand). Mijn game pass ultimate loopt nu af op 3-10-2023 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Voor de gamerscore punchcard (en de MS Rewards); Don't Starve Giant Edition is ook een makkelijke, maar dan wel op PC (voor de GPU leden dus). Er zijn 3 console commands nodig voor de eerste 8 achievements. Daarna bouw je één item voor de 9e achievement, en vervolgens interact je 720x 725x met dat item voor de 10e en laatste achievement (en de 1000 gamerscore). In de YT video wordt verteld dat diegene iets zwaars op de spatiebalk zette, maar voor mij werkte het om het spel niet fullscreen te draaien, en tijdens het ingedrukt houden van spatie, een ander venster (in dit geval Chrome) te focussen, het spel gaat dan door alsof je spatie ingedrukt houdt.

Howto op YT: YouTube: Don't Starve: Giant Edition - 1000 Gamerscore in 10 Minutes (on Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Ik wil straks eigenlijk mijn games enkel nog digitaal aanschaffen... maar wel jammer om de prijsverschillen te zien...

Cyberpunk 2077
Retail 59,99
Online 69,99

Maar het kan nog veel gekker..
Red Dead Redemption 2
Retail 26,99
Online 69,99

10 euro premium betalen is nog wel te slikken maar 43 euro...

Zijn er nog andere opties om X-Box digital games aan te schaffen buiten de online store om? Denken jullie dat er ook download codes bij retail winkels gaan volgen?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:19
Vraagje: Ik heb dus alvast een GPU subsription afgesloten voor 3 jaar. Ik heb nog geen xbox, maar wil straks graag de XSX kopen. Ik kan de cloud games wel starten op mijn chromebook, maar heb dus geen xbox controller. Is er een mogelijkheid om de game toch te spelen zonder xbox controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Thalaron schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:12:
Ik wil straks eigenlijk mijn games enkel nog digitaal aanschaffen... maar wel jammer om de prijsverschillen te zien...

Cyberpunk 2077
Retail 59,99
Online 69,99

Red Dead Redemption 2
Retail 26,99
Online 69,99

Zijn er nog andere opties om X-Box digital games aan te schaffen buiten de online store om? Denken jullie dat er ook download codes bij retail winkels gaan volgen?
even wachten op een aanbieding. RDR2 is echt heel vaak in de aanbieding. Afgelopen week nog gekocht voor 31.50. Geldt voor veel oudere spellen. gewoon in je wenslijst zetten en die elke week even nalopen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

codegro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:36:
Vraagje: Ik heb dus alvast een GPU subsription afgesloten voor 3 jaar. Ik heb nog geen xbox, maar wil straks graag de XSX kopen. Ik kan de cloud games wel starten op mijn chromebook, maar heb dus geen xbox controller. Is er een mogelijkheid om de game toch te spelen zonder xbox controller?
Alle controllers werken gewoon, ik gebruik op mijn laptop en smartphone nog mijn oude PS4 controller. Inmiddels het hele spul te koop gezet, dat dan weer wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:19
Rpower18 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:10:
[...]

Alle controllers werken gewoon, ik gebruik op mijn laptop en smartphone nog mijn oude PS4 controller. Inmiddels het hele spul te koop gezet, dat dan weer wel.. :)
Ah...mijn zoon heeft een PS4, kijken of ik die via bluetooth kan koppelen aan de chromebook en zo GPU cloud games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Nog een tip voor snelle Gamerscore. Voor Endless Legend op de PC kun je een AutoHotKey script gebruiken die één voor één de console commando's invoert. 71 achievements á 1000GS in 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Thalaron schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:12:

Cyberpunk 2077
Retail 59,99
Online 69,99

Red Dead Redemption 2
Retail 26,99
Online 69,99

Die retailprijs is eigenlijk altijd al wel geweest. Maar die RDR2 die al een tijdje uit is, kun je ook al wel goedkoper online krijgen. Nu staat ie weer voor 100%, zodat ze straks bij de aanbiedingen eind dit jaar kunnen zeggen dat ie 50% goedkoper is, terwijl dat eigenlijk gewoon de normale prijs is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... Was untitled goose game aan het doen maar die laatste speedrun achievements hebben me volgens mij al een jaar van mijn leven gekost, en ik heb ze nog niet eens allemaal. Zit nou op 745 gs maar laat het daar wel even bij. Wat een enorme stress boel zeg...
Wel in korte tijd what remains of Edith Finch, fractured minds en tracks op 1000 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Kadardar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Wat je nu krijgt in Games with Gold 2 Xbox One, 1, 360 en 1 OG Xbox (Geloof dat ze altijd hebben gezegd je krijgt 4 games oer maand. Dus die oudere meuk erin zetten vullen ze belofte maar weliswaar een beetje van... deze meuk verkoopt toch niet. Succes ermee!).
Ik heb eens gecheckt en het lijkt er inderdaad op dat ze nog gewoon op de 360 kunnen gedownload en gespeeld worden. Dit zijn dus zowel de games die als Xbox als Xbox 360 gemerkt staan, dus zelfs al zegt de website store dat het voor One en Series is.
Vreemd genoeg heb ik wel 1 spel dat ineens niet (meer) in mijn bezit is: Armed & Dangerous. Ben nochtans pertinent zeker dat ik die had, maar als ik nu kijk, moet ik zogezegd betalen. Zal ze in de toekomst voor alle zekerheid via de console claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Heb Survivor Mars toch even links laten liggen. (het blijft toch een cheat, hé)
Finraziel schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
Pfff... Was untitled goose game aan het doen maar die laatste speedrun achievements hebben me volgens mij al een jaar van mijn leven gekost, en ik heb ze nog niet eens allemaal. Zit nou op 745 gs maar laat het daar wel even bij. Wat een enorme stress boel zeg...
Wel in korte tijd what remains of Edith Finch, fractured minds en tracks op 1000 gezet :)
Voor de Quickly achievements van Untitled Goose Game moet je voor jezelf gewoon de goede volgorde vinden.

Ik was ook begonnen aan What Remains of Edith Finch. Ben al halverwege. Wilde eerst Minit doen, ook omdat die verdwijnt. Maar heb het gelaten.

Tacoma zou ook wel easy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royalty schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:23:
Heb Survivor Mars toch even links laten liggen. (het blijft toch een cheat, hé)

[...]

Voor de Quickly achievements van Untitled Goose Game moet je voor jezelf gewoon de goede volgorde vinden.

Ik was ook begonnen aan What Remains of Edith Finch. Ben al halverwege. Wilde eerst Minit doen, ook omdat die verdwijnt. Maar heb het gelaten.

Tacoma zou ook wel easy zijn.
Ja op zich wel, maar de ai is niet helemaal te voorspellen (voor mij dan) en iedere keer loopt er weer eentje net de verkeerde kant op of wil per se dat ene item terug halen ipv wat ik voor zijn neus hou om hem af te leiden.
Zal vast ook wel aan mij liggen, maar vond vooral in die achtertuinen erge stress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
Finraziel schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
Fractured Minds gister gedaan, 10 minuten 1000GP is niet slecht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 14:00

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Heb nu de gamepass op de pc, bevalt best wel goed moet ik zeggen.. nou mag de de game log wel wat interresanter worden.. is die op de xbx veel anders? Want de s of de x gaat er cht wel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:46

Nogne

>.<

Coldbullet schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:31:
Heb nu de gamepass op de pc, bevalt best wel goed moet ik zeggen.. nou mag de de game log wel wat interresanter worden.. is die op de xbx veel anders? Want de s of de x gaat er cht wel komen!
Als je de Xbox app opent op je W10 machine kan je zien wat er ook beschikbaar is voor de Xbox. Maar wat mis je dan nog als ik vragen mag, want ik vind de collectie redelijk groot voor PC (al is die voor Xbox wel wat groter). Maar wat voor type games zie je graag nog bij Gamepass?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPzeAn95DQwm50eh3vQEBcb4jQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Tvw8Roebg99o4XpyPnrNIkvI.png?f=user_large

Hopelijk keert 12 maanden snel weer terug :), tot nu toe nog geen bericht over gezien.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:44:
Hopelijk keert 12 maanden snel weer terug :), tot nu toe nog geen bericht over gezien.
Volgens mij gaat dat ook niet meer terugkeren. Waarom zouden ze de optie weghalen en later dan terugbrengen ? Was zelfs een FP artikel erover : nieuws: Microsoft stopt verkoop van Xbox Live Gold-jaarabonnementen .
Ben eerder benieuwd of ze ook pre-paid gaan voorzien voor Game Pass. Vandaag kan je dat enkel bij Microsoft zelf afsluiten en is enkel als maand-abonnement. Zou me verbazen als ze geen Game Pass pre-paid kaartjes zouden lanceren die je dan gewoon in de winkels kan kopen, want zeker met een Series S wil je toch echt op het moment dat iemand in de winkel een S koopt toch al rap proberen te binden aan Game Pass.
Vraag blijft dan of die pre-paid gewoon een soort winkelkrediet is dat aangewend wordt voor je maandelijks abonnement (beetje gelijk Netflix, iTunes...) of dat je ook kaartjes zult hebben die je x maanden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Volgens mij gaat dat ook niet meer terugkeren. Waarom zouden ze de optie weghalen en later dan terugbrengen ? Was zelfs een FP artikel erover : nieuws: Microsoft stopt verkoop van Xbox Live Gold-jaarabonnementen .
Ben eerder benieuwd of ze ook pre-paid gaan voorzien voor Game Pass. Vandaag kan je dat enkel bij Microsoft zelf afsluiten en is enkel als maand-abonnement. Zou me verbazen als ze geen Game Pass pre-paid kaartjes zouden lanceren die je dan gewoon in de winkels kan kopen, want zeker met een Series S wil je toch echt op het moment dat iemand in de winkel een S koopt toch al rap proberen te binden aan Game Pass.
Vraag blijft dan of die pre-paid gewoon een soort winkelkrediet is dat aangewend wordt voor je maandelijks abonnement (beetje gelijk Netflix, iTunes...) of dat je ook kaartjes zult hebben die je x maanden geven.
Dan gaat het helaas een stuk duurder worden 8)7
Wat ik per jaar betaalde word straks dan per 3 maand neerleggen :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Wat ik per jaar betaalde word straks dan per 3 maand neerleggen :/
Inderdaad, daarom ook dat er wordt gespeculeerd of je überhaupt nog Live Gold zal nodig hebben om online te gamen. Ik gok er toch ook op dat Live Gold zal verdwijnen. Ze kunnen het m.i. toch echt niet maken om mensen richting Game Pass (zelfs al is het 'maar' de console-only versie) te duwen om nog online te kunnen gamen, want dat wordt dan ineens een kost van €120 per jaar ipv max €60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:19:
[...]

Inderdaad, daarom ook dat er wordt gespeculeerd of je überhaupt nog Live Gold zal nodig hebben om online te gamen. Ik gok er toch ook op dat Live Gold zal verdwijnen. Ze kunnen het m.i. toch echt niet maken om mensen richting Game Pass (zelfs al is het 'maar' de console-only versie) te duwen om nog online te kunnen gamen, want dat wordt dan ineens een kost van €120 per jaar ipv max €60.
Dat mag ik inderdaad wel hopen, want als ze mensen gaan dwingen om rond de 20 euro per 3 maand te laten betalen krijgen ze veel gezeur. Ik was nu 35 euro per jaar kwijt voor Xbox Live Gold, met de nieuwe prijzen ben ik 40 euro voor 6 maanden kwijt. Hopelijk word Xbox Live Gold en party's gratis _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
Twixie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Ik zat in het Intertoys boek te bladeren wat in de brievenbus was gevallen en kwam dit tegen:

https://folder.intertoys....eelboek-2020/page/176-177

Dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Torgo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Ik zat in het Intertoys boek te bladeren wat in de brievenbus was gevallen en kwam dit tegen:

https://folder.intertoys....eelboek-2020/page/176-177

Dus ja :)
De foto van die losse zwarte controller... :')

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Inderdaad. Ik zie nu dat Gamemania ze ook heeft. Prijs voor 1 en 3 maand is respectievelijk €12.99 en €38.99. De 3 maand wordt gepositioneerd als 'Speciale Introductie-aanbieding' terwijl je dus eigenlijk 2 eurocent teveel betaalt 8)7 .

Ook voor de gewone Game Pass (console-versie) hebben ze kaartjes voor 3 en 6 maand, maar opnieuw doe je helemaal geen profijt en zelfs 1 cent per extra maand 'verlies'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GPU kun je iig gewoon bij livekaarten.nl bestellen voor 100 euro... https://livekaarten.nl/xbox-game-pass

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:05:
GPU kun je iig gewoon bij livekaarten.nl bestellen voor 100 euro... https://livekaarten.nl/xbox-game-pass
Ook wel vaag dat 1 maand voor nieuwe accounts duurder is dan voor bestaande accounts. 8)7
Als ik het zo ziet is het toch weer best verwarrend, en wij zitten er dan nog midden in. Wat moeten occasionele gamers, of ouders daarvan gaan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
GP voor 3 jaar proberen kopen bij cdkeys. Braziliaanse verse.. Helaas niet gelukt. Maar dat is mss omdat ik met Belgische cc heb proberen te betalen? Heb mijn VPN wel op Brazilië gezet voor aankoop ervan.
We are sorry to inform you that unfortunately we were unable to process your order this time. This may have been for one or more of the following reasons:

we are unable to confirm and authorise your payment
due to region restriction you are unable to purchase the code
there may have been a technical error in completing the transaction and delivering the code
Please note that you have not been charged for this transaction. Should you wish to try again we recommend trying a different card or payment method.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Sphinkx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:06:
GP voor 3 jaar proberen kopen bij cdkeys. Braziliaanse verse.. Helaas niet gelukt. Maar dat is mss omdat ik met Belgische cc heb proberen te betalen? Heb mijn VPN wel op Brazilië gezet voor aankoop ervan.

[...]
Denk dat het juist mis gaat omdat je vpn op Brazilië staat bij aankoop. Dit hoeft pas bij het inwisselen. Ik heb gewoon met een NL CC gekocht zonder VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:05:
Zag het inderdaad, schrok een beetje van de hoge prijs. ( ben 35 euro per jaar gewend bij Xbox Live Gold )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:11:
[...]

Zag het inderdaad, schrok een beetje van de hoge prijs. ( ben 35 euro per jaar gewend bij Xbox Live Gold )
Niet echt te vergelijken natuurlijk... De standaard prijs voor een jaar gpu is 156 euro. Voor gold was dat 60. Als je straks (nadat de omgezette gold jaren op zijn) nog steeds voor 100 euro een jaar gpu kan kopen dan lijkt me dat eigenlijk een top deal.
Maar goed dat is als je echt voor de games gaat, ze moeten het niet verplicht gaan maken voor online gaming want dan raak je mensen die alleen FIFA of zo spelen echt kwijt (maar zou me zeer verbazen als ze dat zouden doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Rossi46 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

De foto van die losse zwarte controller... :')
Heb er een hele tijd naar zitten kijken, maar mij ontgaat waar je op doelt? Het is toch gewoon een Xbox One controller zoals erbij staat vemeld? Aangeboden naast een One S console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Powder Toastman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

Heb er een hele tijd naar zitten kijken, maar mij ontgaat waar je op doelt? Het is toch gewoon een Xbox One controller zoals erbij staat vemeld? Aangeboden naast een One S console?
Het is de eerste generatie Xbox One controller. Die wordt - als het goed is - al een hele tijd niet meer verkocht. Toegegeven, het is een detail, maar toch...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
Powder Toastman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

Ik denk dat er bedoeld wordt dat het een foto is van de eerste Xbox One controller, die nu niet meer verkocht wordt. Je ziet het aan de zwart glanzende rand waar de Xbox knop in verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:05
Sphinkx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:06:

[...]
Mij is het gisteren met een NL cc niet gelukt. Vandaag met Paypal ook niet. Geen vpn, gewoon het cdkeys account waar ik al jaren games op koop.

-edit-
Met Eneba meteen gelukt (eu key) en de kortingscode UNIKORN werkt ook nog steeds.

[ Voor 8% gewijzigd door RemcoINC08 op 06-10-2020 14:10 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

vectormatic

Warlock of the doorlock

Vandaag GP maar weer eens aangezet, ik had toch wel zin om Dirt 4 weer eens te spelen in aanloop naar deel 5.

En meteen xcloud eens uitgeprobeerd, na een beetje gestoei met mijn 8bitdo controller (niet persee ideaal, maar had geen zin om beneden een XO controller te halen), gewoon het eerste level van halo CE gespeeld. Met slechte wifi wel aardig wat compression artifacts, maar dat is geen verrassing, met betere verbinding werkte het best prima.

Ik verwacht niet persee dat ik het veel ga gebruiken of zo, maar als "hey, check dit" gimmick is full blown X1 games spelen op je telefoon toch wel echt gaaf.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
@Rossi46 en @bambam1979 Aha, thx voor de opheldering... Heb zelf een Xbox OG, Xbox360, One S en One X, maar het was mij echt niet opgevallen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Vraagje waar ik niet echt meteen duidelijk antwoord op kan vinden.

Ik heb nu een Xbox live account op mijn Xbox en deze ingesteld als home Xbox, kan ik een tweede account maken en daar GamePass op zetten en die ook als home Xbox instellen zodat ik toegang heb tot alle GamePass content?
Als ik dan iets wil downloaden moet ik dat doen vanuit het tweede account neem ik aan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
[
vectormatic schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:59:

-edit-
Met Eneba meteen gelukt (eu key) en de kortingscode UNIKORN werkt ook nog steeds.
Waar kun je de kortingscode invoeren? Ik ga van winkelwagen direct naar betaalmethode?

[ Voor 19% gewijzigd door Erik-1980 op 06-10-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Phusebox schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:09:
Vraagje waar ik niet echt meteen duidelijk antwoord op kan vinden.

Ik heb nu een Xbox live account op mijn Xbox en deze ingesteld als home Xbox, kan ik een tweede account maken en daar GamePass op zetten en die ook als home Xbox instellen zodat ik toegang heb tot alle GamePass content?
Als ik dan iets wil downloaden moet ik dat doen vanuit het tweede account neem ik aan?
Volgens mij is dat niet nodig. Een console ingesteld als "home" console
Account A met Game Pass (hoofdaccount; deze wordt automatisch aangemeld bij het opstarten van de console[ergens onder "instellingen"] )
Account B, Account C kunnen op deze console gewoon Game Pass spellen van Account A spelen.
Zo heb ik het min of meer thuis ingesteld, alle spellen worden aangeschaft op Account A met Game Pass Ultimate.

[ Voor 13% gewijzigd door ariekanari op 06-10-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
ariekanari schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Volgens mij is dat niet nodig. Een console ingesteld als "home" console
Account A met Game Pass (hoofdaccount; deze wordt automatisch aangemeld bij het opstarten van de console[ergens onder "instellingen"] )
Account B, Account C kunnen op deze console gewoon Game Pass spellen van Account A spelen.
Zo heb ik het min of meer thuis ingesteld, alle spellen worden aangeschaft op Account A met Game Pass Ultimate.
Hmm ja maar ik wil account A niet automatisch inloggen want dat wordt niet mijn hoofd account enkel voor het welbekende GamePass trucje.

Helaas had ik al GPU op mijn huidige account en verloopt dat pas in april. Ben bang dat het tegen die tijd niet meer mogelijk is met deze truc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Erik-1980 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:17:
[
[...]

Waar kun je de kortingscode invoeren? Ik ga van winkelwagen direct naar betaalmethode?
Op de pagina waar je je betalingsmethode kiest, dan zie je rechts je Total price en daar meteen boven staat '' Got discount code? '' in het geel, click daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
...

Ik probeer nu op mijn PC Halo Anniverary te installateren..

Krijg ik de volgende opmerking; Dit is geclassificeerd boven de beperkingen voor "gebruiker"

Iemand enig idee waarom ik deze opmerking krijg en hoe ik dit kan oplossen?...

Ik moet een volwassene om toestemming vragen ofzo... maar ik ben beheerder...??!

Nvm... Xbox App nieuwe installatie gedaan en nu werkt het..

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 06-10-2020 23:03 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
Weet iemand toevallig of rogue squadron in EA pass komt en daardoor straks in Gamepass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:19:
Weet iemand toevallig of rogue squadron in EA pass komt en daardoor straks in Gamepass :)
Uiteindelijk vast wel maar dat duurt over het algemeen 6-12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
Ik zit pas sinds een week aan de Gamepass en dacht Forza Motorsport te kunnen installeren maar die staat niet in de lijst (Horizon wel).
First party titels komen toch altijd in gamepass te zitten of heb ik iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
PepieNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:17:
Ik zit pas sinds een week aan de Gamepass en dacht Forza Motorsport te kunnen installeren maar die staat niet in de lijst (Horizon wel).
First party titels komen toch altijd in gamepass te zitten of heb ik iets gemist?
Ja, alleen Forza Motorsport 7 was volgens mij al gereleased voordat Gamepass uit kwam :P Niet alle 1st party titels die voor Gamepass uit zijn gekomen zitten direct in Gamepass.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Forza Motorsport 7 zou er vandaag opkomen. Later vandaag zou hij wel moeten verschijnen neem ik aan.

Edit: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab Hier staat hij wel al beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Sebastiaan92 op 08-10-2020 11:33 ]

psn: t-zakje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 17:49
Even opgezocht, in januari 2018 hebben ze pas gezegd dat vanaf dan alle nieuwe 1st party games van Microsoft direct naar gamepass komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
Ah duidelijk, dank Allen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:07
Sinds kort gamepass ultimate erbij voor op PC, dacht ik even lekker Forza Horizon 4 te kunnen spelen maar na vele launch crashes (conflict met andere software) kom ik erachter dat de game niet werkt met mijn logitech controller....

Blijkbaar moet je een xbox controller kopen, ik vind dat nou niet echt heel consumenten vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Palindrome schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:45:
Sinds kort gamepass ultimate erbij voor op PC, dacht ik even lekker Forza Horizon 4 te kunnen spelen maar na vele launch crashes (conflict met andere software) kom ik erachter dat de game niet werkt met mijn logitech controller....

Blijkbaar moet je een xbox controller kopen, ik vind dat nou niet echt heel consumenten vriendelijk.
Welke controller gebruik je dan? Want laatst een Ali apparaat gebruikt en die werkte wel goed (was niet mijn eigen).

Moet wel zeggen dat ik die op mijn computer gebruikte en niet op de Xbox en/of xCloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ook 3 jaarcodes gekocht en de aanbieding gepakt voor Game Pass Ultimate, voor € 124,- ben ik de komende 3 jaar wel zoet. Laat die XSX maar komen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Palindrome schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:45:

Om eerlijk te zijn verbaast het me dat Logitech nog steeds controllers levert... Wat ik in de pricewatch zie staan is erg oud en ik zie bij sommige modellen dat het zelfs uitdagend kan zijn om ze op Windows 10 aan de praat te krijgen...
Maar als het wel werkt dan zie ik ook dat je het ding kan schakelen naar xinput (al weet ik niet precies welke jij hebt natuurlijk). Daarmee zou het dan toch moeten werken? Volgens mij doet het ding dan namelijk gewoon alsof hij een Xbox controller is (hoewel in principe dan een 360 controller waarschijnlijk).
Hoe dan ook vind ik het wat kort door de bocht om Microsoft de schuld te geven als je antieke controller niet werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
Persoonlijk vind ik een Xbox one controller een must voor bij de pc. Het werkt gewoon foutloos bij elk spel doe controllers ondersteunen.

Zelf nog geen Xbox hier maar wel een Xbox one controller van marktplaats gehaald voor 30 euro een tijd terug. En met de backwards compatibility kan ik hem straks ook mooi als 2e controller gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Nogne schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:07:
[...]

Welke controller gebruik je dan? Want laatst een Ali apparaat gebruikt en die werkte wel goed (was niet mijn eigen).

Moet wel zeggen dat ik die op mijn computer gebruikte en niet op de Xbox en/of xCloud.
Logitech dual action G-UF13A, welke heb jij dan ?
Finraziel schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Om eerlijk te zijn verbaast het me dat Logitech nog steeds controllers levert... Wat ik in de pricewatch zie staan is erg oud en ik zie bij sommige modellen dat het zelfs uitdagend kan zijn om ze op Windows 10 aan de praat te krijgen...
Maar als het wel werkt dan zie ik ook dat je het ding kan schakelen naar xinput (al weet ik niet precies welke jij hebt natuurlijk). Daarmee zou het dan toch moeten werken? Volgens mij doet het ding dan namelijk gewoon alsof hij een Xbox controller is (hoewel in principe dan een 360 controller waarschijnlijk).
Hoe dan ook vind ik het wat kort door de bocht om Microsoft de schuld te geven als je antieke controller niet werkt...
Ik heb ook nog geen enkele game gehad waarbij het niet werkte en alle input wordt in windows herkend, Forza horizon 4 herkent vervolgens wel dat er een controller aanhangt maar ik kan geen knoppen instellen.

Het is een wat oude controller maar als windows gewoon de input herkent en ik er dagelijks fall guys mee speel waarom dan Forza niet ? Daarom wijs ik ook naar MS.

Normaal zou ik nog een emulator kunnen proberen maar omdat je niet bij de files kan van gamepass games kan lukt het ook niet op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Speelt best lekker dat Forza. Mooi spel om op de PC te spelen totdat de Xbox arriveert.

psn: t-zakje

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Microsoft werkt aan een browser based xCloud voor iOS en PC! (Ze werken ook nog steeds verder aan de app)

Komt begin 2021! *O*

https://www.theverge.com/...loud-ios-web-browser-2021

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 21:46

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ook goed nieuws voor iedereen die niks mag installeren op hun low-spec enterprise laptop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Fireshade schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

Ook goed nieuws voor iedereen die niks mag installeren op hun low-spec enterprise laptop :P
Er lopen vast heel wat handige Harry's rond op de ICT-afdelingen die dergelijke olifantenpaadjes zullen afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Palindrome schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Logitech dual action G-UF13A, welke heb jij dan ?

[...]

Ik heb ook nog geen enkele game gehad waarbij het niet werkte en alle input wordt in windows herkend, Forza horizon 4 herkent vervolgens wel dat er een controller aanhangt maar ik kan geen knoppen instellen.

Het is een wat oude controller maar als windows gewoon de input herkent en ik er dagelijks fall guys mee speel waarom dan Forza niet ? Daarom wijs ik ook naar MS.

Normaal zou ik nog een emulator kunnen proberen maar omdat je niet bij de files kan van gamepass games kan lukt het ook niet op die manier.
Zelf gebruik ik een Xbox controller, maar geef je wel gelijk dat als de controller het normaal doet dan zou dat ook met Forza zo moeten zijn. Mogelijk dat die game bepaalde knoppen of functies nodig heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Nogne schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Zelf gebruik ik een Xbox controller, maar geef je wel gelijk dat als de controller het normaal doet dan zou dat ook met Forza zo moeten zijn. Mogelijk dat die game bepaalde knoppen of functies nodig heeft?
@Finraziel Het wordt nog opmerkelijker, Forza 7 is net op gamepass erbij gekomen, forza horizon 4 maar gedeinstalleerd en wat denk je, mijn controller werkt wel in forza 7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Palindrome schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

@Finraziel Het wordt nog opmerkelijker, Forza 7 is net op gamepass erbij gekomen, forza horizon 4 maar gedeinstalleerd en wat denk je, mijn controller werkt wel in forza 7 :P
Zijn wel twee verschillende studio's die horizon en motorsport maken...
Moet wel zeggen dat ik de controller support van fh4 op pc ook niet geweldig vond, ook niet met mijn Xbox one controller. Ik miste namelijk wat functionaliteit op het vlak van live telemetrie wat je op de Xbox wel gewoon krijgt. Wat helemaal suf is als je dingen mist maar wel 'Anna' en photo mode verplicht toegewezen moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Ervaringsdeskundigen, ik heb een brandende vraag. Met een xbox series x in de pre order dacht ik ook ‘even’ gebruik te maken van de handige truuk om 3 jaar gamepass te scoren voor een mooi bedrag. Ik heb nu zowel eneba als cdkeys geprobeerd om xbox live gold keys brazil te kopen maar helaas geen succes tot op heden.

Eneba lijkt moeite te hebben met mijn telefoonnummer die verplicht ingevoerd moet worden voor het activeren van de keys. Vreemd genoeg kan eneba wel mijn telefoonnummer verifieren als onderdeel van accountregistratie maar niet bij het afronden van de koop.

Bij cdkeys is mijn order geannuleerd waarschijnlijk omdat ik met nederlandse adresgegevens een brazil key wil kopen. Letterlijke reply was
“ Dear Erik

We are sorry to inform you that unfortunately we were unable to process your order this time. This may have been for one or more of the following reasons:

there may have been a technical error in completing the transaction and delivering the code”

Mijn vraag is nu hoe andere mensen de brazil keys hebben gekocht? Het lijkt er bij mij op dat het niet gaat lukken.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
Erik-1980 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:12:
Ervaringsdeskundigen, ik heb een brandende vraag. Met een xbox series x in de pre order dacht ik ook ‘even’ gebruik te maken van de handige truuk om 3 jaar gamepass te scoren voor een mooi bedrag. Ik heb nu zowel eneba als cdkeys geprobeerd om xbox live gold keys brazil te kopen maar helaas geen succes tot op heden.

Eneba lijkt moeite te hebben met mijn telefoonnummer die verplicht ingevoerd moet worden voor het activeren van de keys. Vreemd genoeg kan eneba wel mijn telefoonnummer verifieren als onderdeel van accountregistratie maar niet bij het afronden van de koop.

Bij cdkeys is mijn order geannuleerd waarschijnlijk omdat ik met nederlandse adresgegevens een brazil key wil kopen. Letterlijke reply was
“ Dear Erik

there may have been a technical error in completing the transaction and delivering the code”

Mijn vraag is nu hoe andere mensen de brazil keys hebben gekocht? Het lijkt er bij mij op dat het niet gaat lukken.....
ik heb het gewoon via Cdkeys gedaan met paypal one click buy, dan hoef ik ook nergens op de website van cdkeys facturering gegevens in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Palindrome schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

ik heb het gewoon via Cdkeys gedaan met paypal one click buy, dan hoef ik ook nergens op de website van cdkeys facturering gegevens in te vullen.
Bedankt, zojuist inderdaad met paypal geregeld en kreeg de codes direct gemaild. Heb nu mooi tot oktober 2023 gamepass 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Beetje vreemde notificatie in de app : "Console Verlaten 15.10 - Speel ze voordat het te laat is: Metro 2033 Redux, Felix the Reaper, en nog veel meer. Of bespaar tot 20% op je aankoop en speel meteen door."

Dat soort verwoording ben ik gewoon als er met iets gepocht wordt, maar zeker niet als het slecht nieuws is :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Het leest als een typische Microsoft automatische vertaling, de website staat er vol mee. De productpagina van de Series X bevat bijvoorbeeld "MEER VOORRAAD. COMPROMISLOZE PRESTATIES." voor de externe SSD-uitbreidingsmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn app staat in het Engels en volgens mij stond daar inderdaad gewoon 'more' of zo, in ieder geval compleet andere toon anders was het me wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik zou graag mijn xbox gamepass ultimate met een vriend delen. Er is alleen zo veel informatie te vinden dat ik er niet wijs uit word. Met inloggen op elkaars console en dan weer uitloggen en xbox home toewijzen etc. etc.

Ik heb een XboX SX in de preorder staan en hij ook. Hij heeft geen xbox live, of een ander abbonement. Het is een nieuwe xbox-eigenaar. Ik heb nog 3 jaar GPU te gaan (bekende truukje).

Hoe moeten we dit nou opzetten? Dat we samen games kopen/downloaden (via mijn GPU account) en hij die ook kan spelen en we evt zelfs tegelijk hetzelfde spel kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
OcNewB schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:31:
Ik zou graag mijn xbox gamepass ultimate met een vriend delen. Er is alleen zo veel informatie te vinden dat ik er niet wijs uit word. Met inloggen op elkaars console en dan weer uitloggen en xbox home toewijzen etc. etc.

Ik heb een XboX SX in de preorder staan en hij ook. Hij heeft geen xbox live, of een ander abbonement. Het is een nieuwe xbox-eigenaar. Ik heb nog 3 jaar GPU te gaan (bekende truukje).

Hoe moeten we dit nou opzetten? Dat we samen games kopen/downloaden (via mijn GPU account) en hij die ook kan spelen en we evt zelfs tegelijk hetzelfde spel kunnen spelen.
Sorry maar dit is echt overal te vinden. Je bent er al behalve dat je jouw Xbox zijn home console moet maken en zijn Xbox jouw home console..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
D-Ed schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Sorry maar dit is echt overal te vinden. Je bent er al behalve dat je jouw Xbox zijn home console moet maken en zijn Xbox jouw home console..
Ok. Dus tussen alle pagina's vol met nonsens die hier gepost worden, kom ik met een "echte" vraag, die volgens jou overal beantwoord wordt (klopt, alleen word ik er geen wijs uit). En dan hoort het hier niet thuis, maar de rest van de nonsens wel. Ik vond dat het met Corona al een rare wereld aan het worden was.

[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 10-10-2020 12:39 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)