Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:17:
[...]

Is 40 euro voor 1 jaar XBL Gold normaal dan tegenwoordig ? Zie iig op Livekaarten.nl dat ze 2 soorten aan bieden. 1 normale en 1 via vpn en die laatste is dus wat goedkoper, namelijk 36 vs 47 euro. Volgens mij zijn die van 47 euro de normale prijzen die je buiten Microsoft om betaalt.

Het kan dus idd zo zijn dat je goedkoper uitbent, maar alsnog buitenlandse kaarten hebt gekocht.

Livekaarten heeft zelfs een instructie die dus ook gebruik maakt van vpn naar brazielie. Ze zullen vast niet de enige zijn die deze goedkopere kaarten aan bieden.

[...]
Ik snap je en je hebt gelijk, maar ik heb ze gekocht op Eneba.com, die maakt duidelijk onderscheid tussen de regio's.
Ik ga geen risico's lopen voor die paar euro en heb EU gamecards gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWpY1w2gU_Objd41h6sEsIysIaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lih7IyU43RmbqH966q3UGdru.jpg?f=fotoalbum_large

Ze waren ook netjes geactiveerd gisteravond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gubw6oahhwuMOIvAkewEyn1FGMQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GVikJnnuBbc73W7LESQZhnaq.jpg?f=user_large

En nu niet meer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmyBNbmzhZIfOyFAHzt7sdr5K9w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UHXruSBl1ZrMLVK8DrINuiaQ.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door PepieNL op 29-09-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:31
Nu EA games ook op GamePass komen (of EA Play erin zit) de volgende vraag. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een nieuwe titel wordt toegevoegd door EA? Ik zie Battlefield 5 er tussen staan. Dus het is niet enkel oude meuk.
Maar ben benieuwd wanneer Star Wars Squadron dan toegevoegd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:37
over het agemeen een half jaartje.
Alle games kan je we met release spelen, maar dan maar 10 uur.

@Retrospect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:45
Thanks allemaal voor het delen van de info mbt 3 jaar Xbox Live kopen en omzetten naar Game Pass.

https://www.techtastic.nl...-36-maanden-goedkoop/amp/

Ik heb bovenstaande stappen gevolgd en ging prima. Alleen kreeg ik ook niet meteen de keys via CDKeys maar bleef hij op 'under review' staan. Gister avond laat gedaan. De live chat schoot niet op, dus gewoon naar bed en vanmorgen stonden de 3 keys klaar en kon ik de stappen afmaken.

Het was wel iets duurder dan aangegeven, ik geloof 33 EUR per jaar. (nog steeds een super deal).

Jammer dat ik geen Android device heb anders kon ik met xcloud alvast beginnen met gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:31
Ruudox schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:37:
over het agemeen een half jaartje.
Alle games kan je we met release spelen, maar dan maar 10 uur.

@Retrospect
Dank je. Een half jaartje kan ik prima wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

10 november dus EA Play in Gamepass. Samen met de release van de Series X|S _/-\o_

HIER meer informatie !!

[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 29-09-2020 15:05 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

10 november, gelijk met de release van de Series X|S dus EA Play in Gamepass.

https://news.xbox.com/en-...t-ea-play-on-november-10/

Weer een druppeltje informatie :+

[ Voor 48% gewijzigd door MRE-Inc op 29-09-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:04:
10 november dus EA Play in Gamepass. Samen met de release van de Series X|S _/-\o_

[Twitter]

HIER meer informatie !!
Ben benieuwd of ze nog wat gaan doen voor mensen die al een abonnement hadden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
10 november EA PLAY voor Gamepass Ultimate

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MLMG3x9dU6I42oO36MASUoqkak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/596UFlKMZBPTEuUo3QB5jRYT.jpg?f=fotoalbum_large

Mooie infographic

o ja, Bethesda games naar Gamepass natuurlijk _/-\o_
Bringing Bethesda Games to Xbox Game Pass

As we shared, Bethesda were early supporters of Xbox Game Pass, and we will be adding Bethesda’s iconic franchises to Xbox Game Pass for console and PC. One of the things that has me most excited is seeing the roadmap with Bethesda’s future games, coming to Xbox console and PC including Starfield, the highly anticipated, new space epic currently in development by Bethesda Game Studios and Doom Eternal, which is coming to Xbox Game Pass on October 1 and for PC later in 2020.

[ Voor 39% gewijzigd door drakiesoft op 29-09-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:12:
[...]

Ben benieuwd of ze nog wat gaan doen voor mensen die al een abonnement hadden.
Zoiets als een bedankje voor je loyaliteit ? Hoeven ze natuurlijk niet te doen, maar zou wel leuk zijn. Maar ach, het is al erg goedkoop gamen zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Heb via het trucje 3 jaar xbox live Brazilië gekocht via cdkeys. Betaald via PayPal, maar als ik de keys ophalen, staat er under review. Wie weet wat er fout gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:14:
10 november EA PLAY voor Gamepass Ultimate

[Afbeelding]

Mooie infographic
[Twitter]

o ja, Bethesda games naar Gamepass natuurlijk _/-\o_

[...]
Zo te zien is er dus iedere dag deze week om 15:00 uur (onze tijd) een nieuwtje dat ze droppen _/-\o_

Morgen weer wat reviewers die met iets komen of wat denken we? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:17:
[...]

Zoiets als een bedankje voor je loyaliteit ? Hoeven ze natuurlijk niet te doen, maar zou wel leuk zijn. Maar ach, het is al erg goedkoop gamen zo....
Ik bedoel meer dat je nog een abonnement hebt aangeschaft voor een heel jaar en nu loopt dat tot 10 november, waarna het gratis bij GamePass zit. Dus dan betaal je bv een half jaar voor jan met de korte achternaam

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:36
Even een vraagje betreffende die 3 jaar Xbox live om te zetten naar Gamepass voor 1€.. Kan je ook gebruik maken van die "actie" als je al een tijdje Gamepass gehad hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:28:
[...]

Ik bedoel meer dat je nog een abonnement hebt aangeschaft voor een heel jaar en nu loopt dat tot 10 november, waarna het gratis bij GamePass zit. Dus dan betaal je bv een half jaar voor jan met de korte achternaam
Dat werd toch omgezet / terugbetaald ? Ik neem aan dat je bedoelt als je in Augustus 2020 een jaar voor EA Play hebt betaald ? Volgens mij krijg je dan een gedeelte terug of er werden maanden GPU toegevoegd. Het heeft ergens gestaan, vlak nadat bekend werde dat EA Play in GPU zou komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 18:34
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:24:
Heb via het trucje 3 jaar xbox live Brazilië gekocht via cdkeys. Betaald via PayPal, maar als ik de keys ophalen, staat er under review. Wie weet wat er fout gaat?
Wellicht dat je order geannuleerd wordt net als bij mij. Helaas heb ik betaald met iDEAL en wacht al een week op de refund. Ze blijven volhouden dat het vorige week is teruggestort..echt niet, betalingsverkeer EU is seconden werk tegenwoordig.

Laatste keer cdkeys voor mij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:24:
zie mijn eerdere post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63988446

[ Voor 20% gewijzigd door Torgo op 29-09-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
destro9704 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:35:
[...]

Wellicht dat je order geannuleerd wordt net als bij mij. Helaas heb ik betaald met iDEAL en wacht al een week op de refund. Ze blijven volhouden dat het vorige week is teruggestort..echt niet, betalingsverkeer EU is seconden werk tegenwoordig.

Oei, dat klinkt niet goed. Ik ben bijna aan de beurt in de chat (na 2 uur in de wacht te staan)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Niet helemaal het goede topic, maar ik lach me werkelijk waar rot :D

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2020/09/TW_ComingSoon_MixedPlatform_9.29.jpg?w=1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:38:
[...]

Oei, dat klinkt niet goed. Ik ben bijna aan de beurt in de chat (na 2 uur in de wacht te staan)
Chat heeft geen zin helaas. Ik had hetzelfde en na 2,5 uur in de wachtrij werd me doodleuk verteld dat ik pech had. Dat het waarschijnlijk was omdat ik een andere browser moest gebruiken of dat ik wellicht een VPN gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
destro9704 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:35:
[...]

Kan rustig 7 dagen duren omdat refunds via een Payments Processor gaan. Dit is marktconform (ik werk zelf voor een van de grootste payment processors wereldwijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
MiramarVTM schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:44:
[...]

Chat heeft geen zin helaas. Ik had hetzelfde en na 2,5 uur in de wachtrij werd me doodleuk verteld dat ik pech had. Dat het waarschijnlijk was omdat ik een andere browser moest gebruiken of dat ik wellicht een VPN gebruikte.
Crap, ik heb wel een vpn gebruikt, had die al aangezet namelijk. Met paypal kan ik toch me geld snel terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:45:
[...]

Crap, ik heb wel een vpn gebruikt, had die al aangezet namelijk. Met paypal kan ik toch me geld snel terug krijgen?
Ja ik had het na een paar uur al terug. Heb het meerdere keren geprobeerd. Met VPN, zonder, en zelfs een keer Chrome op incognito mode. Elke keer weer under review en na paar uur geld terug en order geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
MiramarVTM schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:47:
[...]

Ja ik had het na een paar uur al terug. Heb het meerdere keren geprobeerd. Met VPN, zonder, en zelfs een keer Chrome op incognito mode. Elke keer weer under review en na paar uur geld terug en order geannuleerd.
Misschien een idee dat je het probeert met ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Xlast88 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:45:
[...]

Kan rustig 7 dagen duren omdat refunds via een Payments Processor gaan. Dit is marktconform (ik werk zelf voor een van de grootste payment processors wereldwijd)
Bedankt voor de geruststelling!! Ga ik weer even in de afkoel modus en alvast een verticale plek creëren voor de series x, lijkt mij toch beter voor de koeling, hele ontwerp is gebaseerd op vertikale opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:48:
[...]

Misschien een idee dat je het probeert met ideal?
Geen nut, zie mijn bevindingen. Kan livekaarten.nl aanbevelen was nog goedkoper en terstond geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
destro9704 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:51:
[...]

Geen nut, zie mijn bevindingen. Kan livekaarten.nl aanbevelen was nog goedkoper en terstond geleverd.
Bedankt voor de tip

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
MetalD schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:28:
Even een vraagje betreffende die 3 jaar Xbox live om te zetten naar Gamepass voor 1€.. Kan je ook gebruik maken van die "actie" als je al een tijdje Gamepass gehad hebt?
Er is niet zoiets als een actie van €1 om XBox Live om te zetten. Er zijn 2 losse acties, die welliswaar iedereen combineert :
a) Wie nog nooit GPU had, kan abonneren en betaalt €1 ipv €12.99 voor de eerste maand.
b) Wie nog Xbox Live heeft op het moment dat hij GPU neemt, krijgt zijn resterende periode omgezet naar een even lange periode GPU.

In jouw geval vervalt (a) dus, maar je kan dus wel eerst 3 jaar Xbox Live nemen, en dan abonneren aan €12.99 om die 3 jaar over te zetten naar GPU.

@Wom @uchiha tijntje @BM : geef mij eens co-auteurschap op de OP, zodat ik dit nog slechts 1 keer hoef uit te leggen :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 29-09-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Dit gaat wel off-topic nu, er is een apart Gamepass topic, maar daar melden nu meerdere posters dat Microsoft moeilijk gaat doen. Iemand had gisteravond nog gamepass ultimate, en dat lijkt nu weer teruggezet naar “gewoon” Gold.

Een andere poster had contact met Microsoft en die vroegen al of het Braziliaanse kaarten waren, dus ze zijn er daar van op de hoogte en ik ben bang dat het niet lang meer duurt voordat deze truc niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
MiramarVTM schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:00:
[...]

Dit gaat wel off-topic nu, er is een apart Gamepass topic, maar daar melden nu meerdere posters dat Microsoft moeilijk gaat doen. Iemand had gisteravond nog gamepass ultimate, en dat lijkt nu weer teruggezet naar “gewoon” Gold.

Een andere poster had contact met Microsoft en die vroegen al of het Braziliaanse kaarten waren, dus ze zijn er daar van op de hoogte en ik ben bang dat het niet lang meer duurt voordat deze truc niet meer werkt.
Dus ik moet snel zijn, haha. Ik zal me tot die topic wenden, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Rpower18 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:06:
[...]

Als je dus op de pagina van de key bent, zie je links onderin een bolletje met chat emoticon, die moet je aanklikken en dan kom je op een ander pagina terecht.
Dat bolletje voor de chat zag ik vanmiddag staan. Toen had ik helaas geen tijd. Nu ik tijd heb is het bolletje weg. Blijkbaar zijn ze vanaf de namiddag gesloten. Morgen weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Chris499 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:07:
[...]

Dat bolletje voor de chat zag ik vanmiddag staan. Toen had ik helaas geen tijd. Nu ik tijd heb is het bolletje weg. Blijkbaar zijn ze vanaf de namiddag gesloten. Morgen weer proberen.
Het is daar één grote ellende bij CDkeys, het kan zomaar zijn dat het straks gewoon weer werkt. Dus ik zou het in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris499
  • Laatst online: 23-08 15:22
Rpower18 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:23:
[...]

Het is daar één grote ellende bij CDkeys, het kan zomaar zijn dat het straks gewoon weer werkt. Dus ik zou het in de gaten houden.
Gelukt! Opeens stonden de codes weergegeven. Vreemd dat dit 3 dagen heeft moeten duren. Heb nu 3 jaar game pass Ultimate voor 100 euro :). Bedankt!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:00
Mijn bestelling bij CD keys is een halve dag under review geweest afgelopen zondag maar uiteindelijk allemaal gelukt (gewoon afgewacht). 3 dagen is wel lang idd. Al even op m’n gemak het aanbod doorgelopen en er zitten wel een paar toppers bij waar ik al zin in heb om ze te spelen! Nu op mijn XSS wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Twixie schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:54:
[...]
@Wom @uchiha tijntje @BM : geef mij eens co-auteurschap op de OP, zodat ik dit nog slechts 1 keer hoef uit te leggen :P.
OP is geüpdatet met informatie over die €1 en het converteren van Xbox Live Gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Mijn probleem is opgelost... _/-\o_
PepieNL schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:26:
[...]

Ik snap je en je hebt gelijk, maar ik heb ze gekocht op Eneba.com, die maakt duidelijk onderscheid tussen de regio's.
Ik ga geen risico's lopen voor die paar euro en heb EU gamecards gekocht.

[Afbeelding]

Ze waren ook netjes geactiveerd gisteravond.

[Afbeelding]

En nu niet meer:

[Afbeelding]
Zojuist uitstekend geholpen door de klantenservice.
Deze heeft de verwijderde 3 jaar Gold Live weer terug gezet en omgezet naar gamepass ultimate voor me.

Hij heeft de sleutels bekeken en kon (gelukkig) bevestigen dat ze inderdaad europees waren.
Ook deze medewerker (3e waar ik mee in contact ben geweest deze dagen) gaf aan dat er ontiegelijk gesjoemeld wordt met Braziliaanse keys.
Het staat onder hun aandacht, of ze er iets mee doen heb ik niet naar gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torgo
PepieNL schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:06:
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Mijn probleem is opgelost... _/-\o_

[...]

Zojuist uitstekend geholpen door de klantenservice.
Deze heeft de verwijderde 3 jaar Gold Live weer terug gezet en omgezet naar gamepass ultimate voor me.

Hij heeft de sleutels bekeken en kon (gelukkig) bevestigen dat ze inderdaad europees waren.
Ook deze medewerker (3e waar ik mee in contact ben geweest deze dagen) gaf aan dat er ontiegelijk gesjoemeld wordt met Braziliaanse keys.
Het staat onder hun aandacht, of ze er iets mee doen heb ik niet naar gevraagd.
Zal je net zien, doe ik ook eens gek met VPN en buitenlandse kaarten, ben ik straks het haasje 😅. Scheelde niet eens zoveel met Europese, was meer voor de fun om te proberen 🙂.
Ze kunnen het vrij makkelijk traceren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qbs0MAXEuwJjf4zCptGUBoHrIks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kq5CDcNyhFljDcwG5WKp7tWh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Torgo op 29-09-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Torgo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:27:
[...]

Zal je net zien, doe ik ook eens gek met VPN en buitenlandse kaarten, ben ik straks het haasje 😅. Scheelde niet eens zoveel met Europese, was meer voor de fun om te proberen 🙂.

[Afbeelding]
Jip, dat is wel duidelijk..
Mja blijft een gok. Ik durfde het niet aan, na al dit gezeik blij dat ik netjes eu cards had gekocht.
Meestal werkt het met dat vpn truukje maar als het misgaat zit je op de blaren.
En dat voor een paar tientjes 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik ben in ieder geval blij dat ik codes uit de US heb gebruikt ipv Brazilië. Niet dat het verder verschil zou moeten maken maar toch.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Chris499 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:39:
[...]

Gelukt! Opeens stonden de codes weergegeven. Vreemd dat dit 3 dagen heeft moeten duren. Heb nu 3 jaar game pass Ultimate voor 100 euro :). Bedankt!!
Bij mij gebeurde hetzelfde bij mijn 3e jaar gold. Via chat was het zo opgelost. Dus die kan ik aanraden mocht het bij anderen gebeuren.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
[...]

[Afbeelding]
Lijkt meer op bescherming voor de gebruiker dan van MS. Dat soort meldingen geven andere aanbieders ook als er ineens vanuit een ver land wordt ingelogd op je account.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Murcielago schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:48:
[...]

Lijkt meer op bescherming voor de gebruiker dan van MS. Dat soort meldingen geven andere aanbieders ook als er ineens vanuit een ver land wordt ingelogd op je account.
Ja dat klopt. Ik bedoelde meer dat ze de data hebben en dus redelijk makkelijk een query kunnen schrijven om alle users die een Europese regio hebben voor hun account en recentelijk 12 maanden Xbox live gold hebben toegevoegd en die hebben ingelogd vanuit Brazilië recentelijk. Dan heb je zo in één keer de hele groep in je query zonder veel false positives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Het is bij mij uiteindelijk gelukt dmv de chat. Duurde wel lang om aan de beurt te zijn.

De drie jaar ultimate is geactiveerd, zou microsoft dit nog kunnen afnemen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Natuurlijk kunnen ze je het afnemen, maar nu hebben ze je als abonnee voor de komende 3 jaar en waarschijnlijk koop je ook nog wel eens een spelletje. En misschien verleng je over 3 jaar het abonnement wel. Microsoft snijdt zichzelf in de vingers als ze Game Pass abonnementen annuleren. Toch maar eens de kwartaalcijfers in de gaten houden om te kijken hoe sterk het aantal Game Pass abonnees is toegenomen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Hmmm ik zat nog te wachten om mijn laatste jaar gold toe te voegen (mag pas over een week) vanwege die gratis maand die ik per ongeluk had gekregen. Nu ik bovenstaande verhalen lees denk ik dat ik maar met 2 jaar genoegen neem en dan later die laatste kaart (als het dan nog lukt) 3:1 inwissel :F

Edit : Pas in Kiribati gewoond om eerder MFS2020 te kunnen downloaden, toen naar Brazilië verhuist voor Gold en net naar Polen verhuist om een XBOX Series One te bestellen. Ik denk dat mijn account wel opvalt ondertussen :+

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 29-09-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:57:
Het is bij mij uiteindelijk gelukt dmv de chat. Duurde wel lang om aan de beurt te zijn.

De drie jaar ultimate is geactiveerd, zou microsoft dit nog kunnen afnemen denken jullie?
Natuurlijk niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
nice, het is mij ook gelukt voor 3 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:30
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:57:

Dat kán wel, maar ik acht de kans erg klein.

In het ergste geval zullen ze de eigenlijke conversie-unit (1/3) toepassen en houd je 12 maanden over voor plm. €100,–.

Risico van het vak :+

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:02
Wat ik mij afvraag; tot wanneer kan je deze ‘truc’ gebruiken om voor heel goedkoop de komende drie jaar te gamen? Tot 10 november of zal MS al eerder dit gaan tegenhouden?

• Rudoo
Granaatappel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:02:
Wat ik mij afvraag; tot wanneer kan je deze ‘truc’ gebruiken om voor heel goedkoop de komende drie jaar te gamen? Tot 10 november of zal MS al eerder dit gaan tegenhouden?
Ik vroeg me dit ook af.
Maar ik denk dat ze dit niet stoppen op korte termijn.
Er zijn gewoon heel veel van die kaarten voor Gold in omloop. Dat kun je niet zomaar stoppen zonder impact voor klanten of winkels. Volgens mij hangen ze zelfs bij een Appie.
Ik heb het zo snel mogelijk gedaan gisteren ... maar toen ik er mee bezig was bedacht ik me bovenstaande en denk ik dat het eigenlijk niet zo'n haast heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Rudoo schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:11:
[...]
Er zijn gewoon heel veel van die kaarten voor Gold in omloop. Dat kun je niet zomaar stoppen zonder impact voor klanten of winkels. Volgens mij hangen ze zelfs bij een Appie.
Dat staat toch totaal los van de 'truuk' ? Want je kan volgens mij nog altijd énkel Xbox Live Gold nemen als je geen Game Pass wil. De truuk is namelijk dat je 3x meer value krijgt in de conversie, niet dat GPU de enige manier zou zijn om die XLG kaartjes nog te gebruiken.

Vooral het feit dat het redeemen van Xbox Live Gold op een lopend GPU abonnement je slechts 1/3 van de overeenkomstige XLG tijd oplevert, doet me vermoeden dat ze vroeg of laat toch echt gaan stoppen met die 1:1 conversie en het ook gaan terugschroeven naar 1/3. Nu is het totaal niet logisch dat wie geen lopend abonnement heeft, 3x zoveel GPU krijgt, dan iemand die eenzelfde code gebruikt op een lopend abonnement. Je zal maar niet van die truuk afweten, een code van 12m Gold redeemen en dan te horen krijgen dat je beter je GPU had opgezegd, dan code redeemen en dan terug GPU nemen. Daar zou ik toch ook wel pissed om zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op een gegeven moment zal er toch echt meer geld uit GPU moeten komen natuurlijk. Persoonlijk lijkt 10 november me een mooi moment. Gewoon zeggen wat je nu nog hebt aal gold kun je omzetten, als je nu nog gold bijkoopt en wilt omzetten krijg je de 1 op 3 conversie.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Dalim
  • Laatst online: 04-07 14:50
Beakzz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:21:
Hmmm ik zat nog te wachten om mijn laatste jaar gold toe te voegen (mag pas over een week) vanwege die gratis maand die ik per ongeluk had gekregen. Nu ik bovenstaande verhalen lees denk ik dat ik maar met 2 jaar genoegen neem en dan later die laatste kaart (als het dan nog lukt) 3:1 inwissel :F

Edit : Pas in Kiribati gewoond om eerder MFS2020 te kunnen downloaden, toen naar Brazilië verhuist voor Gold en net naar Polen verhuist om een XBOX Series One te bestellen. Ik denk dat mijn account wel opvalt ondertussen :+
Dan leg je toch even die route af in MFS2020 om te "bewijzen" dat je die reis echt gemaakt hebt? :+
[...]

[Afbeelding]
Oh dit is nieuw!
Ik haal al 10 jaar lang Xbox Live Gold 12 maanden voor rond de 35 euro en zet het erop via vpn.
Nog nooit zo'n mail gehad :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
ik wil misschien de ultimate game pass halen, is nu voor 1$ te koop USA store. is dit een goede deal. of kan het nog beter voor een jaar hoeveel te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudoo
theduke1989 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:45:
ik wil misschien de ultimate game pass halen, is nu voor 1$ te koop USA store. is dit een goede deal. of kan het nog beter voor een jaar hoeveel te betalen.
even naar boven scrollen:
Torgo in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De rest van het topic maar niet doorgelezen om te realiseren dat die 1$ een "upgrade" offer is OF slechts 1 maand geldig is? ;)

Lees even terug; je kan met een beetje goed zoeken 3 jaar Gamepass Ultimate dus voor 100 Euro voor elkaar krijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Twixie
Mensen, lees eens de openingspost van deze thread he. Daar staat het gewoon uitgelegd. *zucht*

[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 30-09-2020 16:25 ]

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:41
Ik heb bijna de knoop doorgehakt op toch maar alvast een gamertag aan te maken en gebruik te maken van de Game Pass Ultimate truc (Xbox ook besteld via Poolse Microsoft).

Ik zie hier Livekaarten, cd-keys en Eneba langskomen (en ook wat gedoe rondom de sites). Maakt het nog heel veel uit via welke ik het best (Braziliaanse) Xbox Gold kan bestellen?

• Thalaron
  • Nu online
@Fuujii gezien dat MS al heeft aangegeven (zie eerdere posts) e.e.a. te hebben opgemerkt rondom codes uit Brazilië zou ik persoonlijk kijken naar codes uit b.v. de US.

Geen garantie dat ze het daar niet opvalt natuurlijk maar goed.

Ik heb mijn codes van Eneba en dat werkte allemaal prima verder.

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 30-09-2020 17:43 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Rudoo
Fuujii schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:29:
Ik heb bijna de knoop doorgehakt op toch maar alvast een gamertag aan te maken en gebruik te maken van de Game Pass Ultimate truc (Xbox ook besteld via Poolse Microsoft).

Ik zie hier Livekaarten, cd-keys en Eneba langskomen (en ook wat gedoe rondom de sites). Maakt het nog heel veel uit via welke ik het best (Braziliaanse) Xbox Gold kan bestellen?
ik ben voor cdkeys gegaan, gisteren om 4 uur smiddags besteld, gisteren avond om 10 uur had ik mijn codes. 5 minuten later had ik GPU :)

• Fuujii
Thalaron schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:42:
@Fuujii gezien dat MS al heeft aangegeven (zie eerdere posts) e.e.a. te hebben opgemerkt rondom codes uit Brazilië zou ik persoonlijk kijken naar codes uit b.v. de US.

Geen garantie dat ze het daar niet opvalt natuurlijk maar goed.

Ik heb mijn codes van Eneba en dat werkte allemaal prima verder.
Volgens mij zijn US codes net zo duur als EU. Bedankt voor de waarschuwing.
EU/US scheelt toch bijna 12 euro p/j. Toch 36 euro. Vanavond of morgen maar even gebruik maken van deze truc.
Rudoo schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:15:
[...]

ik ben voor cdkeys gegaan, gisteren om 4 uur smiddags besteld, gisteren avond om 10 uur had ik mijn codes. 5 minuten later had ik GPU :)
Dank!

• Thalaron
  • Nu online
@Fuujii ah, toen ik Us codes kocht vorige week kon ik ze voor €28 krijgen.. zijn dus in prijs gestegen zo te horen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47
Ben op een lijstje gestuit waarin alle, op dit moment beschikbare games zijn verzameld. Ik ben bezig de TS wat aan te passen, zal proberen daar een redelijk recente lijst bij te houden.

Overigens, via de XBOX app kun je ook games downloaden die je nog niet gekocht hebt. Op het moment dat deze via Game Pass beschikbaar komt kun je hem gelijk spelen. Zo komt Doom Eternal er aan, dus je kunt het daar eens mee testen ;)
XBOX ONE

AVAILABLE GAMES: 242 (9/24/2020)

A Plague Tale: Innocence
Absolver
Ace Combat 7: Skies Unknown
Afterparty
Age of Wonders: Planetfall
Alan Wake
Alien Isolation
Alvastia Chronicles (Xbox Play Anywhere)
Ark: Survival Evolved (Xbox Play Anywhere)
Astroneer (Xbox Play Anywhere)
Bad North: Jotuun Edition - LEAVING SOON
Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts
Banjo-Kazzoie
Banjo-Tooie
Batman: Arkham Knight
Battle Chasers: Nightwar
Battletoads (Xbox Play Anywhere)
Black Desert - Traveler Edition
Blair Witch (Xbox Play Anywhere)
Bleeding Edge (Xbox Play Anywhere)
Bloodstained: Ritual of the Night
Bridge Constructor Portal
Carrion
Children of Morta (Xbox Play Anywhere)
Cities Skylines: Xbox One Edition
Clustertruck
Costume Quest 2
Crackdown 3 (Xbox Play Anywhere)
CrossCode
Darksiders III
Darksiders: Genesis
DayZ
De Blob
Dead by Daylight: Special Edition
Dead Cells
Dead Island Definitive Edition
Death Squared
Deliver Us the Moon
Demon’s Tilt (Xbox Play Anywhere)
Descenders (Xbox Play Anywhere)
Destiny 2 (Shadowkeep and Forsaken expansions)
Dirt 4
Dirt Rally 2.0 - LEAVING SOON
Dishonored 2
Disneyland Adventures (Xbox Play Anywhere)
Don’t Starve: Giant Edition
Double Dragon Neon
Double Kick Heroes
Drake Hollow
Dungeon of the Endless
Efootball PES 2020
Enter the Gungeon (Xbox Play Anywhere)
F1 2019
Fable Anniversary
Fable II
Fable III
Fallout New Vegas
Fallout 76
Farming Simulator 17
Felix the Reaper - LEAVING SOON
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX (Xbox Play Anywhere)
Final Fantasy XV: Royal Edition
Fishing Sim World: Pro Tour
For the King
Forager
Forza Horizon 4 (Xbox Play Anywhere)
Fractured Minds
Frostpunk: Console Edition
Fuzion Frenzy
Gato Roboto
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War 4 (Xbox Play Anywhere)
Gears of War: Judgment
Gears of War: Ultimate Edition
Gears 5 (Xbox Play Anywhere)
Goat Simulator
Golf with Your Friends
Grounded (Xbox Game Preview) (Xbox Play Anywhere)
Guacamelee! 2 (Xbox Play Anywhere)
Halo: The Master Chief Collection
Halo 5: Guardians
Halo Wars: Definitive Edition (Xbox Play Anywhere)
Halo Wars 2 (Xbox Play Anywhere)
Halo: Spartan Assault
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Hello Neighbor (Xbox Play Anywhere)
Hollow Knight: Voidheart Edition
Hotshot Racing
Human Fall Flat
Hyperdot (Xbox Play Anywhere)
Hypnospace Outlaw (Xbox Play Anywhere)
Indivisible
It Lurks Below (Xbox Play Anywhere)
Jetpac Refuelled
Journey to the Savage Planet
Joy Ride Turbo
Kameo
Killer Instinct: Definitive Edition (Xbox Play Anywhere)
Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix
Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue
Kingdom Hearts III
Kona
Lego Star Wars III
Levelhead (Xbox Play Anywhere)
Lonely Mountains: Downhill (Xbox Play Anywhere)
Marvel vs. Capcom: Infinite (Xbox Play Anywhere)
Mass Effect
Max: The Curse of Brotherhood
Metro 2033 Redux - LEAVING SOON
Middle-Earth: Shadow of War (Xbox Play Anywhere)
Minecraft
Minecraft Dungeons
Minit - LEAVING SOON
Momodora: Reverie Under the Moonlight
Monster Hunter World
Moonlighter (Xbox Play Anywhere)
Mortal Kombat X
Mount & Blade: Warband
Moving Out
Mudrunner
Munchkin: Quacked Quest (Xbox Play Anywhere)
Mutant Year Zero: Road to Eden (Xbox Play Anywhere)
My Friend Pedro
My Time at Portia
Naruto to Boruto: Shinobi Striker
Neon Abyss
New Super Lucky’s Tale (Xbox Play Anywhere)
Nier Automata: Become as Gods Edition
Night Call
Night in the Woods
Ninja Gaiden II
No Man’s Sky
Nowhere Prophet
Observation (Xbox Play Anywhere)
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
Ori and the Will of the Wisps (Xbox Play Anywhere)
Outer Wilds
Overcooked! 2
Oxenfree
Pandemic: The Board Game (Xbox Play Anywhere)
Panzer Dragoon Orta - LEAVING SOON
Pathologic 2
Payday 2: Crimewave Edition
Perfect Dark Zero
Pikuniku
Pillars of Eternity: Complete Edition
PlayerUnknown’s Battlegrounds
Power Rangers: Battle for the Grid (Xbox Play Anywhere)
Quantum Break
Rage 2
Rare Replay
ReCore (Xbox Play Anywhere)
Remnant: From the Ashes
Resident Evil VII (Xbox Play Anywhere)
Rise & Shine
Rush: A Disney Pixar Adventure (Xbox Play Anywhere)
Ryse: Son of Rome
Screamride
Sea of Thieves (Xbox Play Anywhere)
Sea Salt (Xbox Play Anywhere)
Secret Neighbor
Shadow Warrior 2
Slay the Spire
Sniper Elite 4
Soulcalibur VI
Spiritfarer
State of Decay: Year-One Survival Edition
State of Decay 2: Juggernaut Edition (Xbox Play Anywhere)
Stellaris: Console Edition
Stranger Things 3: The Game
Streets of Rage 4 (Xbox Play Anywhere)
Streets of Rogue
Subnautica (Xbox Play Anywhere)
Sunset Overdrive
Super Lucky’s Tale (Xbox Play Anywhere)
Surviving Mars
Sword Art Online: Fatal Bullet
Tacoma (Xbox Play Anywhere)
Tekken 7
Terraria
Tell Me Why
The Bard’s Tale ARPG: Remastered and Resnarkled
The Bard’s Tale Trilogy (Xbox Play Anywhere)
The Bard’s Tale IV: Director’s Cut (Xbox Play Anywhere)
The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan
The Elder Scrolls Online
The Escapists 2
The Gardens Between (Xbox Play Anywhere)
The Jackbox Party Pack 4
The Long Dark (Xbox Play Anywhere)
The Lord of the Rings: Adventure Card Game
The Messenger
The Outer Worlds
The Surge 2
The Talos Principle
The Touryst
The Turing Test
The Walking Dead: The Complete First Season
The Walking Dead: Season Two
The Walking Dead: Michonne
The Walking Dead: A New Frontier
The Witcher III: Wild Hunt
The Hunter: Call of the Wild
Thronebreaker: The Witcher Tales
Ticket to Ride
Totally Accurate Battle Simulator (Xbox Play Anywhere)
Totally Reliable Delivery Service
Touhou Luna Nights
Tracks - The Train Set Game
Trailmakers (Xbox Play Anywhere)
Train Sim World 2020
Two Point Hospital
Undermine
Untitled Goose Game
Vambrace: Cold Soul (Xbox Play Anywhere)
Viva Piñata
Viva Piñata: Trouble in Paradise
Void Bastards
Wandersong
Wargroove (Xbox Play Anywhere)
Warhammer: Vermintide 2
Wasteland Remastered (Xbox Play Anywhere)
Wasteland 2: Director’s Cut (Xbox Play Anywhere)
Wasteland 3
We Happy Few (Xbox Play Anywhere)
West of Dead
Westerado: Double Barreled - LEAVING SOON
What Remains of Edith Finch
Wizard of Legend
Wolfenstein: Youngblood
World War Z
Worms WMD
Xeno Crisis
Yakuza 0
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2
Yooka-Laylee - LEAVING SOON
Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection
PC

AVAILABLE GAMES: 203 (9/24/2020)

A Plague Tale: Innocence
ABZU
Age of Empires: Definitive Edition
Age of Empires II HD: Definitive Edition
Age of Wonders: Planetfall
Alan Wake
Alvastia Chronicles (Xbox Play Anywhere)
Alien Isolation
Ape Out
ARK: Survival Evolved (Xbox Play Anywhere)
Astrologaster
Astroneer (Xbox Play Anywhere)
Bad North - Jotunn Edition - LEAVING SOON
Battle Chasers: Night War
Battlefleet Gothic: Armada 2
BattleTech
Battletoads (Xbox Play Anywhere)
Blair Witch (Xbox Play Anywhere)
Bleeding Edge (Xbox Play Anywhere)
Bloodstained: Ritual of the Night
Bridge Constructor Portal
Broforce
Carrion
Children of Morta (Xbox Play Anywhere)
Cities Skylines
Clustertruck
Company of Heroes 2 - Complete Edition
Crackdown 3 (Xbox Play Anywhere)e
Crosscode
Crossing Souls
Crusader Kings III
Darksiders III
Darksiders Genesis
Dead by Daylight
Dead Cells
Death’s Gambit
Deliver Us the Moon
Demon’s Tilt (Xbox Play Anywhere)
Descenders (Xbox Play Anywhere)
Dirt Rally 2.0 - LEAVING SOON
Disgaea 4 Complete+
Dishonored 2
Disneyland Adventures (Xbox Play Anywhere)
Don’t Starve: Giant Edition (Xbox Play Anywhere)
Double Kick Heroes
Downwell
Dungeon of the Endless
Endless Legend
Endless Space 2: Deluxe Edition
Enter the Gungeon (Xbox Play Anywhere)
Europa Universalis IV
F1 2019
Faeria
Fallout 76
Farming Simulator 17
Felix the Reaper - LEAVING SOON
Fishing Sim World Pro Tour
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX (Xbox Play Anywhere)
Final Fantasy XV
Football Manager 2020
Forager
Forza Horizon 4 (Xbox Play Anywhere)
For the King
Frostpunk
FTL - Faster Than Light
Gato Roboto
Gears of War: Ultimate Edition
Gears of War 4 (Xbox Play Anywhere)
Gears 5 (Xbox Play Anywhere)
Gears Tactics
Goat Simulator
Golf with your Friends
Gris
Grounded (Xbox Play Anywhere) (Xbox Game Preview)
Guacamelee 2 (Xbox Play Anywhere)
Halo: Spartan Assault
Halo: Spartan Strike
Halo: The Master Chief Collection (Halo: Reach, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST)
Halo Wars: Definitive Edition (Xbox Play Anywhere)
Halo Wars 2: Standard Edition (Xbox Play Anywhere)
Hatoful Boyfriend
Hearts of Iron IV
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Hello Neighbor (Xbox Play Anywhere)
Hollow Knight: Voidheart Edition
Hotline Miami
Human Fall Flat
Hyperdot (Xbox Play Anywhere)
Hypnospace Outlaw (Xbox Play Anywhere)
Indivisible
Infinifactory
It Lurks Below (Xbox Play Anywhere)
Kathy Rain
Killer Instinct: Definitive Edition (Xbox Play Anywhere)
Levelhead (Xbox Play Anywhere)
Lonely Mountains: Downhill (Xbox Play Anywhere)
Machinarium
Marvel vs. Capcom: Infinite (Xbox Play Anywhere)
MechWarrior 5: Merceneries
Metro 2033 Redux - LEAVING SOON
Metro Last Light Redux
Microsoft Flight Simulator
Middle-Earth: Shadow of War (Xbox Play Anywhere)
Minecraft Dungeons
Minit - LEAVING SOON
Mistover
Momodora: Reverie Under the Moonlight
Moonlighter (Xbox Play Anywhere)
Mother Russia Bleeds
Moving Out
MudRunner
Munchkin: Quacked Quest (Xbox Play Anywhere)
Mutant Year Zero: Road to Eden (Xbox Play Anywhere)
My Friend Pedro
My Time at Portia
Neon Abyss
New Super Lucky’s Tale (Xbox Play Anywhere)
Night Call
Night in the Woods
No Man’s Sky
Nowhere Prophet
Observation - Xbox Play Anywhere
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
Ori and the Will of the Wisps (Xbox Play Anywhere)
Out of the Park 21
Overcooked 2
Oxenfree
Pandemic: The Board Game (Xbox Play Anywhere)
Pathologic 2
Phoenix Point
Pikuniku
Pillars of Eternity: Hero Edition
Plebby Quest: The Crusader
Power Rangers: Battle for the Grid (Xbox Play Anywhere)
Prey
Rage 2
ReCore (Xbox Play Anywhere)
Reigns: Game of Thrones
Resident Evil VII (Xbox Play Anywhere)
Rise of Nations: Extended Edition
Rush: A Disney-Pixar Adventure (Xbox Play Anywhere)
Saints Row IV: Re-Elected - LEAVING SOON
Sea of Thieves: Anniversary Edition (Xbox Play Anywhere)
Sea Salt - Xbox Play Anywhere
ScourgeBringer
Shadow Warrior 2
Slay The Spire
Spiritfarer
Star Renegades
State of Decay 2 (Xbox Play Anywhere)
State of Mind - LEAVING SOON
Stellaris
Stranger Things 3: The Game
Streets of Rage 4 (Xbox Play Anywhere)
Subnautica (Xbox Play Anywhere)
Sunset Overdrive
Super Lucky’s Tale (Xbox Play Anywhere)
Surviving Mars
Tacoma (Xbox Play Anywhere)
Tell Me Why
The Bard’s Tale Trilogy (Xbox Play Anywhere)
The Bard’s Tale IV: Director’s Cut (Xbox Play Anywhere)
The Bard’s Tale ARPG : Remastered and Resnarkled
The Gardens Between (Xbox Play Anywhere)
The Long Dark (Xbox Play Anywhere)
The Lord of the Rings: Adventure Card Game
The Messenger
The Outer Worlds
The Red Strings Club
The Surge 2
The Talos Principle
The Touryst
The Turing Test
Thumper
Ticket to Ride
Torment: Tides of Numenera
Totally Accurate Battle Simulator (Xbox Play Anywhere)
Touhou Luna Nights
Tracks - The Train Set Game
Trailmakers (Xbox Play Anywhere)
Train Sim World 2020
Two Point Hospital
UnderMine
Vambrace: Cold Souls (Xbox Play Anywhere)
Void Bastards
Wandersong
Wargroove (Xbox Play Anywhere)
Wasteland Remastered (Xbox Play Anywhere)
Wasteland 2: Director’s Cut (Xbox Play Anywhere)
Wasteland 3
We Happy Few (Xbox Play Anywhere)
West of Dead
Wizard of Legend
Wolfenstein: Youngblood
World of Horror
World War Z
Worms W.M.D.
Xeno Crisis
Yakuza 0
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2
Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection (Xbox Play Anywhere)

[ Voor 100% gewijzigd door Wom op 30-09-2020 20:41 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:41:
Ben op een lijstje gestuit waarin alle, op dit moment beschikbare games zijn verzameld. Ik ben bezig de TS wat aan te passen, zal proberen daar een redelijk recente lijst bij te houden.

Overigens, via de XBOX app kun je ook games downloaden die je nog niet gekocht hebt. Op het moment dat deze via Game Pass beschikbaar komt kun je hem gelijk spelen. Zo komt Doom Eternal er aan, dus je kunt het daar eens mee testen ;)

[...]

[...]
Vind het wel grappig dat Microsoft adverteert met 100+ games terwijl het er zo te zien al ruim 200+ zijn. Straks met uplay zeker 250+ voor zowel pc als xbox.

Gemiste kans van Microsoft om dit grotere getal te adverteren.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47
Dat viel mij ook al op. Enige marge inbouwen kan prima inderdaad, maar het verschil is wel heel groot. De designer de .psd kwijtgeraakt en kan het getal niet meer aanpassen? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
1993jjohan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:48:
[...]

Vind het wel grappig dat Microsoft adverteert met 100+ games terwijl het er zo te zien al ruim 200+ zijn. Straks met uplay zeker 250+ voor zowel pc als xbox.

Gemiste kans van Microsoft om dit grotere getal te adverteren.
Klopt, ik heb ze daarom maar eens geteld voor de XBOX. In augustus waren dat er 269 games in Game Pass en begin vorige maand waren dat er 265.

Ik denk dat ze 100+ garanderen, dat die er altijd in blijven en de rest rouleert dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
Vraagje over EA Play wat per 10 november wordt toegevoegd. Stel ik wil Fifa 21 kopen.. begrijp ik dat je eerst 10 uur gratis kan spelen en dan de game digitaal kan aanschaffen met korting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 21:15
Granaatappel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:21:
Vraagje over EA Play wat per 10 november wordt toegevoegd. Stel ik wil Fifa 21 kopen.. begrijp ik dat je eerst 10 uur gratis kan spelen en dan de game digitaal kan aanschaffen met korting?
Daar lijkt het wel op inderdaad:

PERKS FOR EA PLAY MEMBERS

Access dates
  • EA Play - Access to the 10-hour Early trial on October 1, 2020.
  • EA Play Pro - Full game access on October 1, 2020.
Other perks
  • A 10% discount on EA digital purchases including FIFA 21, FIFA Points, and other games and content.
  • Access to a library of top games, including fan-favorite series and premium games.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
waarbij de kleine sidenote vermeldt moet worden dat EA Play Pro niet beschikbaar is/zal zijn voor de Xbox (ook niet los van GPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Hierna 2,5 uur under review te staan order geannuleerd omdat cdkeys mn creditcard niet kon worden gebruikt.. bedrag was wel al gewoon gereserveerd heel vreemd eneba lees ik ook het eea over zijn daarmee alle ervaringen wel goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Mijn ervaring met eneba is alleen maar goed. Nooit problemen gehad. Heb hier toen de Turkse gold codes gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
DeTjuk schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Daar lijkt het wel op inderdaad:

PERKS FOR EA PLAY MEMBERS

Access dates
  • EA Play - Access to the 10-hour Early trial on October 1, 2020.
  • EA Play Pro - Full game access on October 1, 2020.
Other perks
  • A 10% discount on EA digital purchases including FIFA 21, FIFA Points, and other games and content.
  • Access to a library of top games, including fan-favorite series and premium games.
Let wel, bepaalde content is gelimiteerd. Bij Singleplayers kun je meestal het eerste hoofdstuk (iets van 10% vna de game) spelen. Multiplayer werkt meestal wel helemaal. Ik verwacht bij de komende Star Wars game dat de singleplayer vrij snel afgelopen is en je de overige tijd dan in de multiplayer steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Via Eneba is het wel direct gelukt aanrader!. Nog een vraag ik heb gamepass nu gekocht en op de pc geinstalleerd met de Xbox app (Ik heb nog geen xbox in huis) ik kan nu gewoon starten met gamen toch? Of activeer ik mn gamepass dan voor enkel pc gebruik oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
Ik gebruik altijd CD Keys ook voor mijn PC games en nog nooit een probleem gehad. Soms wel even wat gedoe met credit card validatie maar dat is meestal wel snel op te lossen. Gebruik verder geen PayPal maar direct mijn credit card.

Ik ga overigens vlak voor de release eind Oktober denk ik 3 jaar EA Play stacken in mijn Xbox account. Dat kost me 75 euro en het converteert naar 1 jaar GPU. Ik heb de $1 deal vorig jaar al gebruikt dus heb nu nog iets minder dan 2 jaar staan op mijn account en wil dat weer naar 3 jaar hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door sohus op 01-10-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:32:
Ik gebruik altijd CD Keys ook voor mijn PC games en nog nooit een probleem gehad. Soms wel even wat gedoe met credit card validatie maar dat is meestal wel snel op te lossen. Gebruik verder geen PayPal maar direct mijn credit card.

Ik ga overigens vlak voor de release eind Oktober denk ik 3 jaar EA Play stacken in mijn Xbox account. Dat kost me 75 euro en het converteert naar 1 jaar GPU. Ik heb de $1 deal vorig jaar al gebruikt dus heb nu nog iets minder dan 2 jaar staan op mijn account en wil dat weer naar 3 jaar hebben.
Ik ook goede ervaringen hoor... Vermoed dat het momenteel gewoon storm loopt met mensen die vlak voor de release even snel gamepass willen scoren. Kijk alleen hier, niemand lijkt het meer ergens anders over te kunnen hebben. En ja het zou niet mogen, maar bij drukte wil het wel eens gebeuren dat men wat steekjes laat vallen.

Overigens heb ik ook wel eens contact gehad met de support afdeling daar... Ik had iets gekocht toen ik de key niet gelijk kon claimen en was het later vergeten. 2 maanden later kreeg ik een foutmelding op de site toen ik het alsnog probeerde. Bleek dat ze op dat moment geen key voor me hadden, mocht kiezen om te wachten of geld terug. Dat laatste gekozen en had het volgens mij vrij vlot ook echt terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 01-10-2020 17:49 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

michaeltjeh1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:06:
Via Eneba is het wel direct gelukt aanrader!. Nog een vraag ik heb gamepass nu gekocht en op de pc geinstalleerd met de Xbox app (Ik heb nog geen xbox in huis) ik kan nu gewoon starten met gamen toch? Of activeer ik mn gamepass dan voor enkel pc gebruik oid?
Nee, je kan gewoon starten. Ik speel nu ook games op mijn telefoon via de cloud. Ik kom van de PS4 dus heb ook geen Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft

Waarom EA play stacken als het strak bij gamepass ultimate inbegrepen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:39
Op die manier kan hij zijn GPU subscription goedkoper aanvullen dan wanneer hij 12x 12,99 moet afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
De Rewards app biedt momenteel een stempelkaart aan waarmee tussen 1 - 19 oktober tot +10.000 extra rewardpunten verdiend kunnen worden. De behaalde gamerscore wordt feitelijk verdubbeld (max. 2 × 10.000).

Zijn er spellen in de Game Pass met makkelijk te behalen gamerscore, die niet heel veel skills, behendigheid en tijd vragen? Zo ja, dan lees ik dat graag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
  • Laatst online: 12-09 14:59
ariekanari schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:40:
De Rewards app biedt momenteel een stempelkaart aan waarmee tussen 1 - 19 oktober tot +10.000 extra rewardpunten verdiend kunnen worden. De behaalde gamerscore wordt feitelijk verdubbeld (max. 2 × 10.000).

Zijn er spellen in de Game Pass met makkelijk te behalen gamerscore, die niet heel veel skills, behendigheid en tijd vragen? Zo ja, dan lees ik dat graag hier.
Surviving Mars, 1500 GP binnen 10 minuten, even op youtube opzoeken hoe dat moet. Als je Game Pass Ultimate hebt dan kan je Surviving Mars ook nog eens voor PC doen, 3000 GP in ongeveer 20 minuten totaal.

Ark 1000 GP in ongeveer 30 minuten

Pixark (free trial werkt ook) 1000 GP in ongeveer 30 minuten

Goat Simulator is goed te doen, op de Flappy Goat Achievement na, die is erg moeilijk.

The Turing Test is goed te doen en redelijk snel

Subnautica via Youtube guide is goed te doen

Conan Exiles is in 30 minuten wel 1000 GP te halen (1 Co-op achievement)

Tracks - The Train Set Game ongeveer 20/30 minuten

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
Dus als ik het goed begrijp, moet ik pas 3 jaar Xbox live aan mijn account toevoegen nadat mijn huidige GPU is afgelopen op 21 oktober. Ik vond het al apart dat vorige jaar er al GPU stond. Denk dat ze toen al begonnen met de conversie.

Of maakt het niet uit als er nog een lopende GPU bestaat? Ik vermoed dat Microsoft mijn Xbox live van vorige jaar gelijk heeft omgezet naar GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo bij livekaarten.nl even 3 jaar ea acces gekocht voor 65 euro, mooi weer een jaar extra GPU straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:29
Net een EU kaart gekocht via Eneba a 43 euro en is omgezet zonder problemen.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVG88
  • Laatst online: 11-09 15:00
Ik heb gisteren bij CDKeys 3 braziliaanse gold kaarten (a €33 p/s) gekocht en omgezet, werkte prima! Moest wel paar uur wachten voordat ze waren goedgekeurd vanuit CDKeys...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalty

Ik wilde eerst zeggen van DON'T !

Maar ik lees al dat je op de hoogte bent van de conversie
What will happen to my subscription if I already have bothe Xbox Game Pass Ultimate & EA Play on Xbox?
When the EA Play member benefit unlocks for Xbox Game Pass Ultimate members, users who have both Xbox Game Pass Ultimate and EA Play purchased through the Microsoft Store will have their EA Play membership canceled and any remaining EA Play time over 50 days will be rounded up and converted to the nearest whole month of Xbox Game Pass Ultimate at a ratio of 3:1.

For example, if you have between 50 days and 3 months of EA Play already on your account when EA Play comes to Ultimate, you will have 1 month of Xbox Game Pass Ultimate added to your account. If you have between 4 months and 6 months of EA Play already on your account when EA Play comes to Ultimate, you will have 2 months of Xbox Game Pass Ultimate added to your account.
Zie ook https://tweakers.net/nieu...j-game-pass-ultimate.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
devandrej schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 07:52:
Dus als ik het goed begrijp, moet ik pas 3 jaar Xbox live aan mijn account toevoegen nadat mijn huidige GPU is afgelopen op 21 oktober.
...
Of maakt het niet uit als er nog een lopende GPU bestaat?
Lees eens de openingspost in deze thread, staat daar gewoon netjes uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Snel een vraagje!

Zo juist met succes 3 Xbox Live Gold cards gekocht en geactiveerd. Nu wil ik het omzetten naar Game Pass Ultimate.

Ik ben naar de website gegaan van Game Pass (Microsoft). Daar op de knop 'deelnemen' gedrukt. Vervolgens krijg ik de melding:
Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass

Bij het volgende scherm krijg ik vervolgens de volgende melding te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVCEPL0jGV1x2JtYGPTNeIzKgOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G9EsstYCuSRprlI75XnbiQtG.png?f=fotoalbum_large

Kan ik gewoon op 'abonneren' druk? Ik vind de tekst een beetje verwarrend. Het klopt toch dat ik dan wél voor 36 maanden GPU heb dan? En niet slechts 1 maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalty
ariekanari schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:40:

Untitled Goose Game en Moving Out zijn ook wel makkelijk en leuk om de achievements te behalen.

Verder, inderdaad de lijst van bambam1979.

Ik ga dit weekend mij eens verdiepen in Survival Mars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04 18:39
Fuujii schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:56:
Snel een vraagje!

Zo juist met succes 3 Xbox Live Gold cards gekocht en geactiveerd. Nu wil ik het omzetten naar Game Pass Ultimate.

Ik ben naar de website gegaan van Game Pass (Microsoft). Daar op de knop 'deelnemen' gedrukt. Vervolgens krijg ik de melding:
Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass

Bij het volgende scherm krijg ik vervolgens de volgende melding te zien.
[Afbeelding]

Kan ik gewoon op 'abonneren' druk? Ik vind de tekst een beetje verwarrend. Het klopt toch dat ik dan wél voor 36 maanden GPU heb? En niet slechts 1 maand?
Yes should be fine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Fuujii schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:56:
Kan ik gewoon op 'abonneren' druk? Ik vind de tekst een beetje verwarrend. Het klopt toch dat ik dan wél voor 36 maanden GPU heb dan? En niet slechts 1 maand?
Ja, is gewoon een generisch tekstje dat geen rekening houdt met je extra maanden door de conversie.
Ik herinner me zelfs dat je dan ergens op een volgend scherm nog eerst ziet staan dat het dan de volgende maand hernieuwt, en het pas ergens anders was dat ik dan zag dat de eerstvolgende hernieuwing pas over 3 jaar was.
Op https://account.microsoft.com/services/ zou het in elk geval correct moeten staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuujii
Twixie schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Ja, is gewoon een generisch tekstje dat geen rekening houdt met je extra maanden door de conversie.
Ik herinner me zelfs dat je dan ergens op een volgend scherm nog eerst ziet staan dat het dan de volgende maand hernieuwt, en het pas ergens anders was dat ik dan zag dat de eerstvolgende hernieuwing pas over 3 jaar was.
Op https://account.microsoft.com/services/ zou het in elk geval correct moeten staan.
Jullie zijn echt helden, bedankt!

Met pijn in m'n hart verlaat ik de PlayStation en ben ik weer terug bij de Xbox. Echter is deze deal zo belachelijk goed dat ik het niet kan laten schieten.
Ik was zwaar teleurgesteld in Xbox deze generatie (hiervoor had ik een 360). Microsoft heeft echt een 180 gedaan betreft hun visie en strategie. Laat maar komen (en op een later moment waarschijnlijk een PlayStation)!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
Voor de puntenjagers: Wandersong is ook gemakkelijk met scene selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
  • Laatst online: 12-09 14:59
ariekanari schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:59:
Voor de puntenjagers: Wandersong is ook gemakkelijk met scene selectie.
Klopt, die heb ik ook gedaan, maar wat een rotspel |:( :+

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
ariekanari schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:
Nee, de €1 actie werkt niet met een lopend GP-abonnement.

Je kunt wel verlengen met een lopend GP-abonnment, Gold wordt omgezet tegen een conversiefactor zie FAQ: "Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?"

Je kunt eventueel ook je lopende GP-abonnement opzeggen (zoals je zelf al aangeeft), dan kun je inderdaad 36 maanden Gold toevoegen, en dit 1 op 1 omzetten naar Game Pass Ultimate, maar tegen het reguliere bedrag €13, dus niet voor €1 (je kan maar een keer gebruik maken van de €1 actie). Ik ga er vanuit dat je al eens gebruik gemaakt hebt van de €1 actie.
@Nubtrix Maakt het veel uit op het totaal als het 1 op 1 omzetten €1 of €13 kost? Volgens mij is het dan nog goedkoop. Je hebt nog niet eerder gebruik gemaakt van de €1 actie dan zou het zomaar - ik weet het niet zeker - eens kunnen werken voor €1. Wel opzeggen en "automatisch verlengen" bij het toevoegen van elke Xbox Live Key (code) uitzetten. 3 × 12 Live toevoegen (elke keer terugkerende facturering uitzetten) en als allerlaatste stap omzetten naar GP Ultimate.
Sowieso bedankt voor de hulp ariekanari!

Nog even hierop terug komen, om misschien voor anderen ook meer duidelijkheid te bieden.

Blijkbaar had ik in augustus 2019 toch al van die 1 euro actie gebruikt gemaakt (toen ik begon met gamepass). Dus had toen 1 maand gamepass voor 1 euro.

Ergens vorige week mijn gamepass opgezegd en deze is uiteindelijk gisteren vervallen.

Vandaag 3 nieuwe codes Xbox live 12 maanden ingegeven via de website op https://redeem.microsoft.com/enter (terugkerende facturering telkens uitzetten!)
Ik heb trouwens mijn codes van cdkeys.com (normale EU codes gepakt) voor in totaal € 133,00. Zeer goede service, kreeg instant mail met codes.

Dan naar de Gamepass pagina gegaan en één maand besteld voor € 12,99. De 1 euro actie was in mijn geval dus inderdaad niet meer geldig.

Conclusie: zit wat duurder dan de meesten hier, maar geen gezever met VPN en ik doe het liever op de 'eerlijke' manier. Uiteindelijk vond ik gamepass aan € 12,99 ook al zijn geld waard.
Zit nu dus op iets meer dan € 4 per maand voor de komende 3 jaar. Zeer tevreden van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.xbox.com/nl-N...es/mobile-gaming/sn30-pro

Iemand bovenstaande controller al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Laatst online: 09-02-2021
Hoe lang zou deze truuk nog werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:39
Dat weet niemand... Het einde van het goedkoop upgraden van gold naar GPU zal MS waarschijnlijk wel aankondigen voordat ze het stopzetten... De loophole met goedkope kaarten uit een andere regio zou maar zo gedicht kunnen worden op korte termijn. Las hier al bericht van iemand waar GPU weer afgenomen was omdat hij een kaart had gebruikt die niet bij zijn regio hoort...
Pagina: 1 ... 5 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)