Lekker.. 3 jaar Live Gold gekocht bij Eneba.com
Gekozen voor europees, ja een tientje duurder dan dat braziaans gedoe per jaar.. maar ik speelde liever op safe en vond het nog rete goedkoop.
Deze 3 codes toegevoegd aan mijn Nederlandse account, binnen Nederlands netwerk en binnen de Nederlandse store.
Werkt nog goed tot dusver, er staat nu Live Gold in mijn account tot ergens in 2023.
Dan als ik op knop druk van de aanbieding voor conversie voor een euro meldt de store dat er een regioprobleem is.
Geprobeerd via de store op de xbox en in een browser.
Zojuist een chat gehad met microsoft support en die kon niet verifieren dat de toegevoegde live gold codes goed te boek staan voor deze regio en die heeft de boel nu geescaleerd naar een volgend hokje.
Dit kan 24 tot 48 uur duren!
Ik heb een ticket nummer gekregen ter referentie maar kan nergens met dit nummer heen, iemand een idee?
Snap er de ballen van.. waarom kan ik een code redeemen op een account als die niet voor die regio bedoeld zou zijn (er vanuit gaande dat eneba.com de boel zit te flessen..)?
Als ik de keys in detail bekijk staat er toch echt Region Europe, country Netherlands.
[
Voor 20% gewijzigd door
PepieNL op 29-09-2020 00:07
]