Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik had de xbox gamespass afgesloten voor de pc voor 1 euro in de maand, na de eerste maand zou het dan 3.99 euro worden in de maand. Dit staat ook correct op de microsoft subscription website. Echter kreeg ik 2 dagen geleden een berichtje in de xbox app dat de prijs per oktober naar 9.99 gaat.

Is dit bij meer mensen gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Brilsmurfffje schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:33:
Ik had de xbox gamespass afgesloten voor de pc voor 1 euro in de maand, na de eerste maand zou het dan 3.99 euro worden in de maand. Dit staat ook correct op de microsoft subscription website. Echter kreeg ik 2 dagen geleden een berichtje in de xbox app dat de prijs per oktober naar 9.99 gaat.

Is dit bij meer mensen gebeurt?
nieuws: Microsoft heeft meer dan 15 miljoen Xbox Game Pass-abonnees

Gaat uit beta en komt dus met die prijsverhoging.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:10
GasProblem schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:51:
Ik ben een schijterd dus ben van plan de 12 maanden Xbox Live code te kopen op bol.com. Even voor de zekerheid. Ik kan via de Xbox app de codes toevoegen bij Instellingen > Codes inwisselen en dan via GamePass dit omzetten voor €1?
Ik heb het via de website gedaan (Met Braziliaanse codes), maar zo zou het inderdaad moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
GasProblem schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:51:
Ik ben een schijterd dus ben van plan de 12 maanden Xbox Live code te kopen op bol.com. Even voor de zekerheid. Ik kan via de Xbox app de codes toevoegen bij Instellingen > Codes inwisselen en dan via GamePass dit omzetten voor €1?
Don't worry, ik had ook geen zin in gedoe dus heb het gewoon met EU kaarten gedaan. Bol.com is wel aan de prijzige kant. Je kunt ze ook via bijvoorbeeld cdkeys aanschaffen.

Ik zou inloggen op xbox.nl en daar de codes inwisselen. Is wat overzichtelijker dan de xbox app. En goed onthouden: maak GEEN gebruik van auto-renewal als je een code ingevoerd hebt. Dan krijg je een maand gratis per keer, maar dat wil je juist niet want dan kom je in de knoop met je laatste 12mnd om in totaal precies op 36mnd uit te komen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 19:32
Thanks for the tip van cdkeys! Ik zie daar een code voor EU en een voor wereldwijd. Bij die van wereldwijd zie ik wel een NLse vlag staan, bij die van EU niet. EU is wel iets goedkoper. Maakt dit nog wat uit? Anders ga ik voor EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Nee, EU is prima want Nederland valt in de XBOX Europa regio.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:09
Ik heb op 20 september, omdat ik Flight Simulator 2020 eens wou uitproberen voor 1€ voor 1 maand, Game Pass Unlimited gepakt.

Nu zie ik hier dat ik 3 jaar GPU kan hebben. Maar daarvoor moet ik eerst 3 jaar Gold laden op mijn account.

Kan ik dat nu nog doen, of omdat ik nu net GPU heb gekozen en deze afloopt op 20/10 niet meer omdat dan die 1€ voor GPU vervallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:55
Astratuner schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:51:
Ik heb op 20 september, omdat ik Flight Simulator 2020 eens wou uitproberen voor 1€ voor 1 maand, Game Pass Unlimited gepakt.

Nu zie ik hier dat ik 3 jaar GPU kan hebben. Maar daarvoor moet ik eerst 3 jaar Gold laden op mijn account.

Kan ik dat nu nog doen, of omdat ik nu net GPU heb gekozen en deze afloopt op 20/10 niet meer omdat dan die 1€ voor GPU vervallen is?
Je kunt dan het beste wachten totdat je proefperiode is afgelopen. Anders wordt Gold middels een conversieunit (1/3?) omgezet naar GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:09
Of kan ik nu GPU annuleren? Dan storten ze die 1€ terug, maar is op 20/10 die 1€ voor GPU nog wel geldig ook als ik deze nu al genomen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Geengrenzuh schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:19:
[...]

Ja dat kan. Heb ik gisteren via de Xbox app gedaan. Als je bent ingelogd en naar de store gaat krijg je de optie ‘get it free’ en dan is de game geclaimed.
De mobile app of PC app? Ik vind op beide niks als ik bijv zoek op 'The Division'?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQduKNjOPHlov4uAQPwkX1_wC8M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EEixinQcQ24U75uluxG2ixJX.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H22ERI42JSnqe_wprUPbuJeWxAM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fGqBMUlSZGpIjZFEmZJZoff0.jpg?f=user_large

Ben ik nou gek?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eoTpk3av-ZtgUqVGhWo6f56U1M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wx6eyMULyvq7PhiVwAeOKOLs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
Astratuner schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:05:
Of kan ik nu GPU annuleren? Dan storten ze die 1€ terug, maar is op 20/10 die 1€ voor GPU nog wel geldig ook als ik deze nu al genomen heb?
Dat eerste durf ik niet te zeggen. Klinkt logisch, misschien morgen even vragen aan MS support.

Dat laatste is (helaas) nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
Mijn broertje en ik hebben allebei de XSX gepre-ordered.

Hebben wij voldoende aan één GPU-subscription?
Heb op internet verhalen gelezen over delen binnen een Family, maar daar vond ik geen eenduidig antwoord en vooral informatie m.b.t. het huidige Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Astratuner schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:51:

Zoals al is gezegd het is beter te wachten tot je huidige GP is afgelopen. Daarna kun je 36 maanden Gold toevoegen en dit 1:1 laten omzetten naar Game Pass Ultimate. Het omzetten gaat niet tegen het actietarief van €1 maar voor €13, het reguliere maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Zo te lezen is de klantenservice van Microsoft behoorlijk behulpzaam voor jullie.
Guerilla schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:33:

Ik ben ook overgestapt van de PS4 naar de XSX. Voornamelijk voor de Game Pass Ultimate.
Welkom!
Guerilla schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:48:
Iemand enig idee of we meer kleurvarianten van de Xbox Series controller kunnen verwachten? Ik heb liever een tweede controller die niet de basic kleur zwart, wit of blauw/wit heeft.
Voorheen kon je dit in de store op je XBOX doen. Mogelijkheden te over. Sinds de recente update kan het (nog) niet. Krijg fout laden pagina melding. Via de website kan dit nog wel. So, go ahead and customize!
Lycaon schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:44:

Heb op internet verhalen gelezen over delen binnen een Family, maar daar vond ik geen eenduidig antwoord en vooral informatie m.b.t. het huidige Gold.
Je kan één XBOX als home maken en dan is één GPU sub voldoende.

Had nog wat tegoed op mijn account. Dus heb een maandje sub op EA play genomen. En dat kan ook gedeeld worden met de familia. :P
BTW: EA play is soon to be added in GPU.

[ Voor 6% gewijzigd door Royalty op 27-09-2020 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Astratuner schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:05:
Support kan je huidige GPU annuleren en je krijgt inderdaad je € 1,- gecrediteerd. Als je 't risico niet wilt nemen dat de conversie gold naar GPU nog actief is 20/10, is dat een optie.

Vervolgens je gold claimen en auto renewal uitzetten zodat je max 36 maanden kunt claimen. Daarna upgrade je gold naar GPU voor € 12,99

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:31

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Lycaon schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:44:

Ik heb zelf GPU en zit in een Family met mijn vrouw en dochter. Wanneer ik mijn Xbox One instel als primaire console, kunnen vrouw en dochter ook gebruik maken van Live en GamePass.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Kan ik mijn GPU subscription ook delen met bv het Microsoft account van mijn vader indien ik besluit om mijn Xbox one X aan hem te geven? Hoe gaat dat precies in zijn werk?

Op dit moment staat mijn gamepc bij hem zodat hij FS2020 kan spelen (vliegtuig fanaat). Indien FS2020 op de Xbox uitkomt zou dat ideaal zijn voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Ik heb 3 codes gekocht bij CDKeys. Hoe kan ik de codes ophalen?

[ Voor 178% gewijzigd door Chris499 op 27-09-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
Belindo schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:31:
[...]

Ik heb zelf GPU en zit in een Family met mijn vrouw en dochter. Wanneer ik mijn Xbox One instel als primaire console, kunnen vrouw en dochter ook gebruik maken van Live en GamePass.
En zij hebben beide een eigen Xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chris499 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:15:
Ik heb 3 codes gekocht bij CDKeys. Hoe kan ik de codes ophalen?
Instructies in je mail volgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
MAX3400 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:43:
[...]

Instructies in je mail volgen?
Al aantal keer gedaan, maar ik krijg de volgende melding: This order has already been added to an account
In eerste instantie via een guest account besteld. Toen een account aangemaakt. Nu krijg ik deze melding zoals gezegd: This order has already been added to an account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Chris499 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:45:
[...]

Al aantal keer gedaan, maar ik krijg de volgende melding: This order has already been added to an account
In eerste instantie via een guest account besteld. Toen een account aangemaakt. Nu krijg ik deze melding zoals gezegd: This order has already been added to an account
Dan heb je een gebruikte key gekregen. Verkoper mailen vragen om een nieuwe/geld terug. Hopen dat ze je willen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

This order has already been added to an account
En als je inlogt op je account? En dan eens rondklikt in je order-history ofzo?

Ik lees echt 0 wat je "wel" doet; alleen "kweenie!"

Er is ook een klantenservice; wat zei ie tegen je?

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 27-09-2020 15:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:50
Door dit topic was ik gisteren helemaal enthousiast en ook keys besteld op cdkeys.com. Eerste key blijkt niet te werken. Key was al gebruikt. Ik was ongeduldig dus ik dacht ik maak maar een tweede order maar die staat nu op on hold. Klantenservice is niet behulpzaam.
Zeer teleurstellend deze zaak.

[ Voor 10% gewijzigd door aalekss op 27-09-2020 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
aalekss schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:49:
Door dit topic was ik gisteren helemaal enthousiast en ook keys besteld op cdkeys.com. Eerste key blijkt niet te werken. Key was al gebruikt. En tweede order staat nu op on hold. Klantenservice is niet behulpzaam.
Zeer teleurstellend deze zaak.
Ook al! Wat een slechte zaak dit. Gelukkig heb ik via Paypal en Visa gekocht. Hopelijk krijg ik daar me geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:50
@Chris499. Via livechat kreeg ik de melding dat deze kwestie te ingewikkeld wat. Dit moest ik maar indienen via ticket systeem. Ik denk dat ik nu al 5 mailtjes/tickets heb ingeschoten.. Ja ik ben soms ongeduldig. Maar dan moet je maar niet zeggen 24 hours support

Ik heb trouwens geen Xbox.. maar tijdje gamepass voor pc gehad. Toen zag ik deze truuk en toen maar besloten.. het wordt deze keer een Xbox (altijd ps gehad). Nu ik vader ben geworden game ik trouwens zelden. Daarom is zo'n gamepass voor mij prima (zeker voor deze prijs ;-) af en toe een game proberen vind ik dan leuker. Ik speel zelden iets uit ;-)

[ Voor 51% gewijzigd door aalekss op 27-09-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Ik heb nu 25 xbox live gold, en nog een key voor 12 maanden liggen. Die laatste kan ik nu nog even niet gebruiken omdat je max 36 maanden gold mag hebben.

Kan ik de 25 die ik heb nu al omzetten naar gamepass, en dan later de 12 maanden toevoegen? Of kan ik beter wachten totdat ik 36 maanden gold kan omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
aalekss schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:53:
@Chris499. Via livechat kreeg ik de melding dat deze kwestie te ingewikkeld wat. Dit moest ik maar indienen via ticket systeem. Ik denk dat ik nu al 5 mailtjes/tickets heb ingeschoten.. Ja ik ben soms ongeduldig. Maar dan moet je maar niet zeggen 24 hours support

Ik heb trouwens geen Xbox.. maar tijdje gamepass voor pc gehad. Toen zag ik deze truuk en toen maar besloten.. het wordt deze keer een Xbox (altijd ps gehad). Nu ik vader ben geworden game ik trouwens zelden. Daarom is zo'n gamepass voor mij prima (zeker voor deze prijs ;-) af en toe een game proberen vind ik dan leuker. Ik speel zelden iets uit ;-)
Ja, hier ongeveer dezelfde situatie. Vader van 2 kinderen en Xbox series X kunnen pre ordere bij Bol.com. Het voelt niet fijn om opgelicht te worden (€99,-!). Bijzonder dat de key al door iemand anders is gebruikt. Blijkbaar worden deze sites gehacked of iets dergelijks, waardoor Keys op straat komen te liggen. Hopelijk gaat cdkeys hier iets aan doen. Zo niet, dan neem ik contact op met Paypal en/ of Visa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:42
Chris499 schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:08:
[...]

Ja, hier ongeveer dezelfde situatie. Vader van 2 kinderen en Xbox series X kunnen pre ordere bij Bol.com. Het voelt niet fijn om opgelicht te worden (€99,-!). Bijzonder dat de key al door iemand anders is gebruikt. Blijkbaar worden deze sites gehacked of iets dergelijks, waardoor Keys op straat komen te liggen. Hopelijk gaat cdkeys hier iets aan doen. Zo niet, dan neem ik contact op met Paypal en/ of Visa.
Ik heb eerder mijn twijfels over hoe ze aan deze codes zijn gekomen en/of ze deze maar netjes 1 keer uitgeven..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Thalaron schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:11:
[...]

Ik heb eerder mijn twijfels over hoe ze aan deze codes zijn gekomen en/of ze deze maar netjes 1 keer uitgeven..
Had ik dit eerder geweten, had het me veel tijd gescheeld. Helaas moet ik hier nu achteraan.
Iedereen die denkt een koopje te kunne krijgen via CDKEYS.com, niet doen!! Voor degene die het wel is gelukt, in je handen wrijven!

Hier een opsomming van anderen met ervaringen:
https://www.sitejabber.com/reviews/cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:31

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Lycaon schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:42:
[...]

En zij hebben beide een eigen Xbox?
Ah, crap. Heb je post niet goed begrepen. Wij hebben 1 Xbox.

Pin me er niet op vast, maar als jij met je broertje in een family gaat, en degene met GPU de Xbox van de ander instelt als Home Xbox, dan zou degene op die Xbox GPU moeten kunnen gebruiken, en de ander op de non-Home Xbox omdat ie het dan gewoon van je account pakt.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
Basekid schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:56:
Kan ik de 25 die ik heb nu al omzetten naar gamepass, en dan later de 12 maanden toevoegen? Of kan ik beter wachten totdat ik 36 maanden gold kan omzetten.
Persoonlijk zou ik nog een maand wachten om die laatste 12 maand toe te kunnen voegen. Als je nu direct GPU neemt, heb je 2 opties: a) onmiddellijk die laatste code inwisselen, maar dan krijg je er maar 4 maand GPU voor, b) wachten tot oktober 2022 en hopen dat ze dan nog altijd 1:1 converteren, wat ik onwaarschijnlijk acht.

Als je een maand wacht, lijkt de kans mij vrij groot dat ze nog 1:1 gaan geven en je 36 maand GPU zult hebben.

Enig risico is dat ze in die maand hun 1:1 conversie kunnen afschaffen en bvb maar 1:3 zouden converteren en je ineens maar 1 jaar GPU krijgt voor je 3 jaar Gold. Maar die kans schat ik klein in, en ik vermoed dat ze dit op voorhand gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Twixie schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:27:
[...]

Persoonlijk zou ik nog een maand wachten om die laatste 12 maand toe te kunnen voegen. Als je nu direct GPU neemt, heb je 2 opties: a) onmiddellijk die laatste code inwisselen, maar dan krijg je er maar 4 maand GPU voor, b) wachten tot oktober 2022 en hopen dat ze dan nog altijd 1:1 converteren, wat ik onwaarschijnlijk acht.

Als je een maand wacht, lijkt de kans mij vrij groot dat ze nog 1:1 gaan geven en je 36 maand GPU zult hebben.

Enig risico is dat ze in die maand hun 1:1 conversie kunnen afschaffen en bvb maar 1:3 zouden converteren en je ineens maar 1 jaar GPU krijgt voor je 3 jaar Gold. Maar die kans schat ik klein in, en ik vermoed dat ze dit op voorhand gaan aankondigen.
Optie a is niet mogelijk. Je kunt simpelweg geen 12 maanden code inwisselen als je bijvoorbeeld nog 25 maanden gold hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Powder Toastman schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:58:
[...]
Optie a is niet mogelijk. Je kunt simpelweg geen 12 maanden code inwisselen als je bijvoorbeeld nog 25 maanden gold hebt.
Je hebt niet goed gelezen. Optie a en b zijn nadat hij al GPU genomen heeft. Op dat moment heeft hij dus 26 maand GPU (1 maand betaald + 25 maand omgezet van Gold). Als je dan een code van 12m Gold gebruikt op een actief GPU abonnement, krijg je er maar 4 maand GPU voor, wat zijn totaal op 30m GPU zou brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daikirai schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:10:
[...]

De mobile app of PC app? Ik vind op beide niks als ik bijv zoek op 'The Division'?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben ik nou gek?

[Afbeelding]
Als ik me niet vergis zit je in de Xbox gamepass app, daarin vind je alleen de gamepass games. Er is een Xbox app (zonder gamepass in de titel). Daarin kun je naar de store gaan (via browse bij mij, maar ik heb mijn telefoon op Engels staan) en ik denk dat je hem daar kunt claimen (maar ik doe het altijd op de console, als ik er aan denk).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:24
Bestaat er niet een andere site ipv cdkeys voor goedkope deals? Wilde toevallig daar bestellen maar lees nu allemaal negatieve ervaringen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:00
Net via Bol.com xbox live gold gekocht, misschien wel iets duurder maar werkt perfect. 120 euro voor 26 maanden in totaal, kan weer een tijdje vooruit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Granaatappel schreef op zondag 27 september 2020 @ 20:34:
Bestaat er niet een andere site ipv cdkeys voor goedkope deals? Wilde toevallig daar bestellen maar lees nu allemaal negatieve ervaringen helaas.
Eneba van de week gebruikt (Braziliaanse codes). Eerste keer gaf die bij het betalen wel een fout, maar 2e keer werkte zonder problemen.

Kan je trouwens de automatische verlening van het abonnement zonder problemen uitzetten? Mogelijk dat in de app dan ook niet steeds staat dat die over 3 jaar verlengt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:39
Ik heb zelf g2a gebruikt, nadat eneba security breach steeds aangaf en cdkeys order op hold had gedaan.
G2a ging super, deed het alleen zelf fout door maand toe te voegen via recurring waardoor ik nadat ik 3x12 maanden had gekocht nog eens 1x6 maanden en 1x 3 maanden moest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Ik heb afgelopen week ook via cdkeys besteld. Eerste order van 12 maanden was direct beschikbaar.

2e order van 2x12 maanden had direct de status under review. Gelijk chat met support geopend, en terwijl ik in de wacht stond werd de order on hold gezet en kreeg ik m'n geld terug.

Toen 2 orders geplaatst van 12 maanden elk en deze kwamen weer under review. Uiteindelijk ongeveer 2 uur en een kwartier in de wacht gestaan voor support en toen werd het wel meteen geregeld.

Van een medetweaker kreeg ik nog de tip van livekaarten.nl, maar daar heb ik zelf geen ervaringen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Zelf laatst ook nog 2x 6 maanden gold gekocht bij cdkeys en werkte prima. Koop daar al jaren met enige regelmaat een key voor abo's of games en nog geen problemen gehad. Jammer dat die key site dan ook niet helemaal probleemloos is blijkbaar.

Bij G2A zou ik wel oppassen, dat zijn 3rd party verkopers op die site en dan gaat het nog wel een om keys die bijvoorbeeld met gestolen creditcards gekocht zijn. Al vaker verhalen over gelezen dat gebruikers van zulke keys geband werden. Zelf nog geen problemen mee gehad, vroeger wel eens keys gekocht daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
GasProblem schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:01:
Thanks for the tip van cdkeys! Ik zie daar een code voor EU en een voor wereldwijd. Bij die van wereldwijd zie ik wel een NLse vlag staan, bij die van EU niet. EU is wel iets goedkoper. Maakt dit nog wat uit? Anders ga ik voor EU.
Ik lees wel wat recente problemen rondom het kopen van kaarten bij cdkeys. Dus wellicht nog even op zoek gaan naar een andere aanbieder (zelf overigens enkel goede ervaringen, maar de laatste keer is alweer een paar maanden geleden).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Laatst online: 03-07 08:25
Zo, ik zit de komende 36 maanden gebakken met GPU voor 2,75 euro per maand :p. Heb 1 van de 3 live gold keys via CDKeys gekocht, werkte prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik had bij cdkeys ‘s avonds 3x 12 maanden Gold Brazilië besteld. Stond even op On Hold maar de volgende ochtend had ik de codes gewoon. Volgens mij is de levering gewoon niet ‘instant’ en moet je een beetje geduld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Benny schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:19:
Ik had bij cdkeys ‘s avonds 3x 12 maanden Gold Brazilië besteld. Stond even op On Hold maar de volgende ochtend had ik de codes gewoon. Volgens mij is de levering gewoon niet ‘instant’ en moet je een beetje geduld hebben..
Wat voor melding kreeg je? Ik denk niet " This order has already been added to an account". Of toevallig wel en lukte het de volgende morgen om de 25 cijferige code te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
[...]

Waarschijnlijk zijn de codes nog gekoppeld aan een guest account. Wellicht helpt het volgende: Kopieer de link uit de mail en plak die in een andere browser dan je normaal gebruikt. Zo omzeil je cookies, automatisch ingevulde wachtwoorden etc. van je nieuwe account en kom je hopelijk in het guest account terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:15:
Zelf laatst ook nog 2x 6 maanden gold gekocht bij cdkeys en werkte prima. Koop daar al jaren met enige regelmaat een key voor abo's of games en nog geen problemen gehad. Jammer dat die key site dan ook niet helemaal probleemloos is blijkbaar.

Bij G2A zou ik wel oppassen, dat zijn 3rd party verkopers op die site en dan gaat het nog wel een om keys die bijvoorbeeld met gestolen creditcards gekocht zijn. Al vaker verhalen over gelezen dat gebruikers van zulke keys geband werden. Zelf nog geen problemen mee gehad, vroeger wel eens keys gekocht daar.
Zou me niks verbazen als juist het feit dat je er al vaker gekocht hebt helpt om vlot door de checks heen te komen terwijl ze bij nieuwe accounts voorzichtiger zijn. Vermoedelijk is er nu opeens een verhoging in verkopen van Brazilië keys aan Nederlanders wat natuurlijk ook een beetje gek is dus eigenlijk niet vreemd dat hun checks daarop kunnen af gaan.
Heb ooit vroeger ook wel eens gehad dat ik niet direct mijn keys kreeg, toen werd ik gebeld om te vragen of ik dat echt besteld had.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Almerian schreef op maandag 28 september 2020 @ 04:23:
[...]

Waarschijnlijk zijn de codes nog gekoppeld aan een guest account. Wellicht helpt het volgende: Kopieer de link uit de mail en plak die in een andere browser dan je normaal gebruikt. Zo omzeil je cookies, automatisch ingevulde wachtwoorden etc. van je nieuwe account en kom je hopelijk in het guest account terecht.
Goede tip. Zou goed kunnen dat er iets met het guest account is. Zojuist in een nieuwe browser een nieuw account aangemaakt. Of moet ik in het guest account inloggen? Echter kan ik niet uitvinden hoe dit moet. Het lijkt er op dat ik een nieuw account aan moet maken om de 25 cijferige code te krijgen. Ik zie nergens de optie om in een guest account in te loggen.

Met een nieuw account aanmaken op een ander e-mail adres krijg ik in ieder geval dezelfde melding: "This order had already been added to an account".

[ Voor 5% gewijzigd door Chris499 op 28-09-2020 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Finraziel schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:48:
[...]

Als ik me niet vergis zit je in de Xbox gamepass app, daarin vind je alleen de gamepass games. Er is een Xbox app (zonder gamepass in de titel). Daarin kun je naar de store gaan (via browse bij mij, maar ik heb mijn telefoon op Engels staan) en ik denk dat je hem daar kunt claimen (maar ik doe het altijd op de console, als ik er aan denk).
Thanks, zat inderdaad in de verkeerde app. Maar desalniettemin is het niet gelukt.

Zojuist uitgebreid contact gehad met de helpdesk. Helaas is dit dus niet mogelijk zonder daadwerkelijk een console te hebben. Inloggen via een kennis zijn Xbox (One) moet volgens hen wel lukken.

[ Voor 6% gewijzigd door Daikirai op 28-09-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Daikirai schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:12:
[...]

Thanks, zat inderdaad in de verkeerde app. Maar desalniettemin is het niet gelukt.

Zojuist uitgebreid contact gehad met de helpdesk. Helaas is dit dus niet mogelijk zonder daadwerkelijk een console te hebben. Inloggen via een kennis zijn Xbox (One) moet volgens hen wel lukken.
Mij is het toch echt gelukt om de gratis Gold games te claimen zonder console...

En nee, niets betaald;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v10m_Xh3DOlPY5zUIJXD7bdWiBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2kC7NwuAMB7p1Ieqmq4HGnsF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2020 11:23 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Thalaron schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:21:
[...]

Mij is het toch echt gelukt om de gratis Gold games te claimen zonder console...

En nee, niets betaald;
[Afbeelding]
Care to explain? Ben nu wel benieuwd, aangezien support het niet eens voor elkaar kreeg.

Ah zie nu je screen pas. Via de app dus. Ik krijg daar aleen deze knoppen, die niets lijken te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X87eT3vdq_AO2x3zl0Oj8hbH4zQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDUv5y59qYJzkcWFNVMCs9SN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Daikirai op 28-09-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Daikirai ik heb de game handmatig opgezocht, en daar stond iets van “koop” en de prijs stond opgegeven als “gratis”. Vervolgens heb ik de game gekocht voor nop.

Valt verder weinig aan uit te leggen. Dit een paar dagen na activatie gedaan. Mogelijk dat een keer uit- en inloggen helpt?

Edit: wat mij opvalt is dat bij jou de taal niet NL staat. Zit je wel in de juiste regio?

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Thalaron schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:29:
@Daikirai ik heb de game handmatig opgezocht, en daar stond iets van “koop” en de prijs stond opgegeven als “gratis”. Vervolgens heb ik de game gekocht voor nop.

Valt verder weinig aan uit te leggen. Dit een paar dagen na activatie gedaan. Mogelijk dat een keer uit- en inloggen helpt?

Edit: wat mij opvalt is dat bij jou de taal niet NL staat. Zit je wel in de juiste regio?
Dat is denk ik omdat mijn gsm op Engels staat. Ik zie nergens iets over regio (in de app althans)

Wat mij nu opvalt is dat jij The Division 2 hebt geclaimed? Terwijl de eerste nu gratis is toch? :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWBj_qF-D4UjFI2KWWkXBC5iQAI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XF2GlGgRm9BVcMWKVuQRtDfh.jpg?f=user_large

Ps, relog doet niets.

[ Voor 3% gewijzigd door Daikirai op 28-09-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Daikirai schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:37:
[...]

Dat is denk ik omdat mijn gsm op Engels staat. Ik zie nergens iets over regio (in de app althans)

Wat mij nu opvalt is dat jij The Division 2 hebt geclaimed? Terwijl de eerste nu gratis is toch? :?

[Afbeelding]

Ps, relog doet niets.
Vreemd...

En ik heb voor de zekerheid nog even mijn CC afschrift bekeken maar ik zie, op €1,- na, niets vanuit MS voorbij komen.

Anyways;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqkfoGox3NqpSUIvOxJyXRLkx2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uXe0BZCAdkRZxpjd6oaYK2zb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Daikirai schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:12:
[...]
Dan weet de Helpdesk dus echt niet waarover ze het heeft. Want de laatste Xbox die ik hier staan heb is de 360, en ik heb sinds ik Gamepass heb, al alle Gold games voor de Xbox One geclaimd. En ik kan zien dat ik ze geclaimd heb, want ik kan ze niet langer aankopen, en er staat wel een knop dat ik kan downloaden naar een Xbox One (waarna je wel een melding krijgt dat je geen geschikt toestel hebt).

PS: ik doe dat overigens gewoon met een browser op de website : https://www.microsoft.com...eswithgold/xbox?source=lp . Als je daar op een game klikt, krijg je eerst de mogelijkheid om ze te claimen, al weet ik niet meer hoe het juist verwoord staat. Als dat gebeurd is, heb je vanaf dan op de pagina van de game 2 buttons : "Op mijn apparaten installeren" en "Kopen en eigenaar worden". En dat is ook zo voor games die ondertussen al niet meer in Games With Gold zitten. Als ik bvb zoek op "Mech City Brawl" zie ik verschillende versies, en bij 1 versie staat er "In bezit" terwijl het een Xbox One game is.

EDIT: The Division is wel wat vreemd. Het is inderdaad de eerste versie die in Gold zit, en die komt ook als 'In Bezit', maar bij The Division 2 krijg ik ook dat ik hem kan afspelen met Gold ("Je kunt Tom Clancy's The Division® 2 afspelen met Gold of je kunt het kopen."), of in mijn bezit krijgen voor €4.99 :?

[ Voor 54% gewijzigd door Twixie op 28-09-2020 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 17:49
Twixie schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:46:
[...]EDIT: The Division is wel wat vreemd. Het is inderdaad de eerste versie die in Gold zit, en die komt ook als 'In Bezit', maar bij The Division 2 krijg ik ook dat ik hem kan afspelen met Gold ("Je kunt Tom Clancy's The Division® 2 afspelen met Gold of je kunt het kopen."), of in mijn bezit krijgen voor €4.99 :?
Komt dat misschien hier door? De gratis proefversie dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xUKf77qv14HKh1ppLIPqdACS7s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9R17nLIidRq2EQl6TGKbYvf0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Twixie schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:46:
[...]

Dan weet de Helpdesk dus echt niet waarover ze het heeft. Want de laatste Xbox die ik hier staan heb is de 360, en ik heb sinds ik Gamepass heb, al alle Gold games voor de Xbox One geclaimd. En ik kan zien dat ik ze geclaimd heb, want ik kan ze niet langer aankopen, en er staat wel een knop dat ik kan downloaden naar een Xbox One (waarna je wel een melding krijgt dat je geen geschikt toestel hebt).

PS: ik doe dat overigens gewoon met een browser op de website : https://www.microsoft.com...eswithgold/xbox?source=lp . Als je daar op een game klikt, krijg je eerst de mogelijkheid om ze te claimen, al weet ik niet meer hoe het juist verwoord staat. Als dat gebeurd is, heb je vanaf dan op de pagina van de game 2 buttons : "Op mijn apparaten installeren" en "Kopen en eigenaar worden".
Wellicht dat die link met de 360 volstaat hiervoor. Ik begrijp er in ieder geval niets van.
Dit zijn mijn opties:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAilxgnwtz_dRUDZEzRbgEe1wAQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dEk0wh1pItVA36rkx3s83NJA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FsdKfX9EKRdfEHNLPDE_5SKWhr4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/12nWlsOCpH95O7qgvvgkFzcT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emNhJxawU4E3BttstLe-XK-TiMI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oKiV5XXicYtMaxd5KxDtQjfa.jpg?f=user_large

Oh well, zo'n ramp is het niet om te wachten tot november maar zou wel leuk zijn als ik deze games mee kon pikken.. heb er uiteindelijk gewoon 'recht' op.

[ Voor 15% gewijzigd door Daikirai op 28-09-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
Is het mogelijk om een NL Gold Subscription van 12 maanden toe te voegen, nadat ik al 2 x 12 MND Brazilië heb toegevoegd? Heb nl. ontzettend veel problemen ondervonden bij CDKeys en Livekaarten.nl.

O.b.v. eerdere bevindingen in dit topic, bewust gekozen om het aantal orders op te splitsen.
Er gaat veel mis en het kost veel tijd om dit recht te zetten. Zou daarom voor de laatste 12 MND een reguliere kaart via Bol.com willen bestellen. Kan dit? Of krijg ik dan issues i.v.m. mogelijk conflicterende regio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Na tips in dit topic ook besloten gpu af te sluiten via Braziliaanse kaarten. Maar heb nog wel wat vragen, die iemand hier hopelijk kan beantwoorden.

Ik heb in mei van dit jaar een gratis code gehad en gebruikt voor Xbox Game Pass for PC. Zou de 1 euro truc nog werken of moet ik eenmalig 12,99 betalen? Ik ging er, misschien ten onrechte, vanuit dat de 1 euro actie gewoon werkt omdat mijn eerdere Game Pass for PC al ruim een maand verlopen is. Een nieuw mail account voor Game Pass maken is overigens geen probleem voor me.

Ik twijfel ook een beetje waar en hoe ik de 3 Live kaarten het beste kan kopen. Ik zag dat al meer mensen hier tips over vroegen. Zou CDKeys te doen zijn, als ik er 3 aparte bestellingen van maak of werkt dit juist niet?

Thanks!

[ Voor 38% gewijzigd door kesj op 28-09-2020 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daikirai
kesj schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:56:
Ik twijfel ook een beetje waar en hoe ik de 3 Live kaarten het beste kan kopen. Ik zag dat al meer mensen hier tips over vroegen. Zou CDKeys te doen zijn, als ik er 3 aparte bestellingen van maak of werkt dit juist niet?

Thanks!
Heb mijn 3 codes in 1x gekocht via Eneba, ging vlekkeloos. Had ze binnen in enkele seconden.

Vervolgens deze stappen uitgevoerd:

Stap 1 - Download & installeer VPN trial software (zelf ZenVPN gebruikt)

Stap 2 - Login op je VPN -> Selecteer Brazilië als je locatie -> Klik ‘Connect

Stap 3 - Ga naar Xbox.com in ‘Incognito Mode’ op je browser en login met je Xbox Live details

Stap 4 - Activeer de codes (steeds gratis maand uitvinken!!)

Stap 5 - Upgrade naar Ultimate (geen idee of dat in jouw geval nog voor 1,- kan)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Daikirai schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:02:
[...]

Heb mijn 3 codes in 1x gekocht via Eneba, ging vlekkeloos. Had ze binnen in enkele seconden.

Vervolgens deze stappen uitgevoerd:

Stap 1 - Download & installeer VPN trial software (zelf ZenVPN gebruikt)

Stap 2 - Login op je VPN -> Selecteer Brazilië als je locatie -> Klik ‘Connect

Stap 3 - Ga naar Xbox.com in ‘Incognito Mode’ op je browser en login met je Xbox Live details

Stap 4 - Activeer de codes (steeds gratis maand uitvinken!!)

Stap 5 - Upgrade naar Ultimate (geen idee of dat in jouw geval nog voor 1,- kan)

Succes!
Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Dat zijn ook de opties die ik zelf zie, en dat is volgens mij ná dat je geclaimd hebt. Voordat je claimt staat er iets anders, maar ik weet niet meer juist wat het is, en moet dus nog een paar dagen wachten tot de oktober games, eer ik kan zien wat het is.

Wat zie je trouwens als je in de Store de games opzoekt ?

Bvb: https://www.microsoft.com...op/Games?q=portal+knights (als je in NL woont gaat hij je mogelijk redirecten naar de NL site).
EDIT: of jij zoekt beter op The Division, aangezien Portal Knights van vorige maand is, en jij die niet zult hebben :). Ik wou eigenlijk tonen dat ik die nog altijd in mijn bezit heb, niettegenstaande ze nu niet meer gratis zijn, en ik zelf geen Xbox One heb :).

Dan krijg ik het volgende te zien. Let wel op, het duurt ettelijke seconden eer de prijs verspringt naar 'In bezit' :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfKuz4ZxXeOKkcceQ2VYymUDHCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/44404md8HTspJab03zEMyHFQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 28-09-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

In aanvulling op alle bovenstaande berichten. Ik heb vanochtend 3 Braziliaanse kaarten gekocht middels paypal via CDkeys. Twee daarvan kreeg ik netjes binnen enkele seconden, de derde staat inmiddels sinds 10 uur vanochtend on hold. Zeer vervelend want nu kan ik nog steeds de GPU niet omzetten. Alle bedragen zijn wel afgeschreven.

Ik heb twee kaarten inmiddels toegevoegd maar het is nu dus wachten op de derde. Inmiddels geprobeerd om contact te krijgen via de chat. Daar stond ik als 80e wachtende. Na anderhalf uur gewacht te hebben, werd ik als 6e in de wachtrij eruit geknikkerd en kon ik achteraan in de rij aansluiten. Een mailtje gestuurd waarbij ik als reactie kreeg dat ze het heel druk hebben met het approven van alle aankopen en dat ik dus geduld moet hebben. De medewerker kon geen ETA geven op wanneer ik de code dan zou kunnen ontvangen.

Al met al heb ik dus nog steeds mijn laatste code niet. Mocht je dus via CDKEYS bestellen, doe hier je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Gaat erg soepel daar.... Zouden ze overspoeld worden met mensen die Live kaarten kopen? Ik heb ook ongeveer 2 uur en een kwartier in de wacht gestaan voordat ik iemand op de chat had. Daarna was het ook in een minuut gefixed, maar het was niet bepaald een geweldige ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ik heb net 3 kaarten gekocht bij Eneba. Codes stonden meteen klaar. Maar... nu wil ik een nieuw Xbox Live account maken waaraan ik ze wil koppelen. Kan dat of komt dat altijd met een maand of wat gratis Live en kom ik daardoor in de problemen met de periode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycaon
kesj schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:21:
Ik heb net 3 kaarten gekocht bij Eneba. Codes stonden meteen klaar. Maar... nu wil ik een nieuw Xbox Live account maken waaraan ik ze wil koppelen. Kan dat of komt dat altijd met een maand of wat gratis Live en kom ik daardoor in de problemen met de periode?
Kan gewoon. Even goed opletten waar je klikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 09:41
Voor de mensen die gebruik gemaakt hebben van de GPU deal: ik heb nog geen Xbox Live account, omdat ik nu een PlayStation heb. Echter wil ik hoogst waarschijnlijk komende generatie een Xbox gaan halen. Daarom ook net 1 in de pre-order gezet. Echter weet ik nog niet wanneer hij binnenkomt natuurlijk.
1) als ik het goed begrijp moet ik al wel een Xbox/Microsoft account hebben waarop ik GPU kan redeemen, klopt dat? En het lijkt me dat dit gewoon via de website kan i.p.v. Xbox? Ik heb dus geen Xbox. Of levert dit problemen op?
2) Een andere Tweaker stuurde me deze link. Ik lees dat meer mensen gebruik maken van deze manier op deze pagina. Op de site staat: Koop drie Braziliaanse Xbox Live Gold-abonnementen bij CDKeys.com (afhankelijk van de duur van je huidige abonnement). Ga je liever voor een Europees Xbox Live Gold-abonnement dan kun je hier terecht (in dat geval kun je stap 2 en 3 overslaan). Is er enige reden om voor een EU kaar te gaan i.p.v. Braziliaanse, lost van het VPN trucje? Ergens voelt het 'eng' mocht het fout gaan. Maar scheelt toch veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ben nu via Braziliaanse VPN verbonden. Maar ik wil heel graag op Xbox.com checken of ik NL wel als regio heb ingesteld. Kan het alleen niet vinden? Ook zie ik nergens een optie om codes in te wisselen? Ik zag elders in dit topic dat ik hiervoor naar redeem.xbox.com moet, maar die site ligt eruit hier?

EDIT:
Gevonden, onder de drie bolletjes naast mijn gamertag staan beide opties...

[ Voor 12% gewijzigd door kesj op 28-09-2020 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daikirai
Twixie schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:11:
[...]

Wat zie je trouwens als je in de Store de games opzoekt ?

Dan krijg ik het volgende te zien. Let wel op, het duurt ettelijke seconden eer de prijs verspringt naar 'In bezit'
Held!
Ik zie nu inderdaad (na even gewacht te hebben) dat deze toch in mijn bezit is.

Super bedankt! _/-\o_

Weet ik ook meteen wat ik kan verwachten van de helpdesk.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Daikirai op 28-09-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
kesj schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:39:
Ben nu via Braziliaanse VPN verbonden. Maar ik wil heel graag op Xbox.com checken of ik NL wel als regio heb ingesteld. Kan het alleen niet vinden? Ook zie ik nergens een optie om codes in te wisselen? Ik zag elders in dit topic dat ik hiervoor naar redeem.xbox.com moet, maar die site ligt eruit hier?

EDIT:
Gevonden, onder de drie bolletjes naast mijn gamertag staan beide opties...
Waarschijnlijk gaat het beter wanneer je naar redeem.microsoft.com gaat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Alle codes werken, maar waar in de browser zie ik nu de upgrade optie?

Is het via deze link?
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

En dan een euro betalen?

Helpt niet echt dat ik (nog) geen Xbox heb :)

EDIT:
Gelukt. Nu nog even recurring billing uitzetten, want dat ga ik in 2023 vast vergeten ;-)

[ Voor 38% gewijzigd door kesj op 28-09-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:00
Fuujii schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:23:
Voor de mensen die gebruik gemaakt hebben van de GPU deal: ik heb nog geen Xbox Live account, omdat ik nu een PlayStation heb. Echter wil ik hoogst waarschijnlijk komende generatie een Xbox gaan halen. Daarom ook net 1 in de pre-order gezet. Echter weet ik nog niet wanneer hij binnenkomt natuurlijk.
1) als ik het goed begrijp moet ik al wel een Xbox/Microsoft account hebben waarop ik GPU kan redeemen, klopt dat? En het lijkt me dat dit gewoon via de website kan i.p.v. Xbox? Ik heb dus geen Xbox. Of levert dit problemen op?
2) Een andere Tweaker stuurde me deze link. Ik lees dat meer mensen gebruik maken van deze manier op deze pagina. Op de site staat: Koop drie Braziliaanse Xbox Live Gold-abonnementen bij CDKeys.com (afhankelijk van de duur van je huidige abonnement). Ga je liever voor een Europees Xbox Live Gold-abonnement dan kun je hier terecht (in dat geval kun je stap 2 en 3 overslaan). Is er enige reden om voor een EU kaar te gaan i.p.v. Braziliaanse, lost van het VPN trucje? Ergens voelt het 'eng' mocht het fout gaan. Maar scheelt toch veel geld.
1 > gewoon die link uit dat artikel volgen (redeem.microsoft.com bij stap 4). Ik heb het op desktop gedaan omdat ik dat wat overzichtelijker vind dan het gepiel op mobile maar dat kan volgens mij ook. 3 codes invullen en niet vergeten iedere keer automatische billing oid uit te zetten. Edit: je moet dus wel een microsoft account hebben/aanmaken maar xbox is niet nodig. Ik heb het via mijn account dat ik voor office gebruik gedaan.
2 > ik heb ook voor EU codes gekozen omdat ik de deal al goed genoeg vond (over 36/37 maanden gezien scheelt het anderhalve euro ofzo) en ik het als extra risico zag waar het mis kan gaan (regio niet goed instellen etc.). Op zich ben ik niet bang voor dit soort trucjes met VPN, heb laatst ook de youtube premium via India truc gedaan. Maar dit voelt toch een beetje als onnodig het onderste uit de kan proberen te schrapen met als risico dat je vervolgens bij de helpdesk een lulverhaal moet ophangen waarom je Braziliaanse codes hebt gekocht. Hoewel ze daar niet moeilijk over doen blijkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Jean-Bob op 28-09-2020 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Even mijn ervaring met Eneba delen: was top. Drie Braziliaanse kaarten tegelijk gekocht en de codes waren meteen zichtbaar. En belangrijker nog: ze werkten.

Tip: gebruik FREDY bij kortingscode voor 10% extra korting. Ik was in totaal 90,34 kwijt (iets met servicekosten ofzo). Heb betaald via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:36

Whaam

Meer beter

kesj schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:10:
Even mijn ervaring met Eneba delen: was top. Drie Braziliaanse kaarten tegelijk gekocht en de codes waren meteen zichtbaar. En belangrijker nog: ze werkten.

Tip: gebruik FREDY bij kortingscode voor 10% extra korting. Ik was in totaal 90,34 kwijt (iets met servicekosten ofzo). Heb betaald via Paypal.
Da’s geen 10% code, maar 3%. Met ‘UNIKORN’ krijg je een whopping 3,1%.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Fuujii schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:23:
Het is inderdaad gewoon een Microsoft Account die je moet hebben, die je mogelijk dus al lang hebt voor bvb Windows 10 (tenzij je daar inlogt met een puur lokaal account).
Een Microsoft account kun je gewoon aanmaken op account.microsoft.com. Enige dat je nodig hebt is een e-mail adres (hoeft niet bij Microsoft te zijn). Daarna kun je dat Microsoft account overal gebruiken (Windows, Office 365, OneDrive...), o.a. ook voor gaming (Xbox/PC) waarbij je dan wel nog een Gamertag moet kiezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lycaon
Ook ik heb zojuist mijn laatste 12 maanden code via Eneba besteld. Verliep vlekkeloos.

Daarna 36 maanden voor 1 euro omgezet naar Gamepass Ultimate. Happy me _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Lycaon op 28-09-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Hoelang blijven die games in de gamespass? je kan ze zeker niet blijven spelen als ze uit gamepass verdwijnen...twijfel om te halen hierdoor.

ah zie al gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Amaze86 op 28-09-2020 19:45 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Whaam schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:39:
[...]

Da’s geen 10% code, maar 3%. Met ‘UNIKORN’ krijg je een whopping 3,1%.
Ah, dan stond het verkeerd op de voucher site. Moet ook zeggen dat ik het niet heel erg goed bekeken had bij wat Eneba aangaf na het toepassen ervan. Het is al mooi genoeg allemaal 😀👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 09:41
Jean-Bob schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:59:
[...]

1 > gewoon die link uit dat artikel volgen (redeem.microsoft.com bij stap 4). Ik heb het op desktop gedaan omdat ik dat wat overzichtelijker vind dan het gepiel op mobile maar dat kan volgens mij ook. 3 codes invullen en niet vergeten iedere keer automatische billing oid uit te zetten. Edit: je moet dus wel een microsoft account hebben/aanmaken maar xbox is niet nodig. Ik heb het via mijn account dat ik voor office gebruik gedaan.
2 > ik heb ook voor EU codes gekozen omdat ik de deal al goed genoeg vond (over 36/37 maanden gezien scheelt het anderhalve euro ofzo) en ik het als extra risico zag waar het mis kan gaan (regio niet goed instellen etc.). Op zich ben ik niet bang voor dit soort trucjes met VPN, heb laatst ook de youtube premium via India truc gedaan. Maar dit voelt toch een beetje als onnodig het onderste uit de kan proberen te schrapen met als risico dat je vervolgens bij de helpdesk een lulverhaal moet ophangen waarom je Braziliaanse codes hebt gekocht. Hoewel ze daar niet moeilijk over doen blijkbaar.
Bedankt voor de reacties. Ik log nu met mijn gmail in bij Microsoft (waar automatisch een gamertag bij gegenereerd is). Ik heb verder geen Microsoft account. Het lijkt me dat dit account dat ook eligble is ervoor? Niet dat ik later gedoe krijg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
@Fuujii je kan je gamertag gratis wijzigen 1x

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ja, je kunt het gmailadres gebruiken als algemeen Microsoft account. Kort gezegd: je kunt er alle Microsoft hard- en softwareproducten (licenties) aan koppelen. Die vind je dan terug onder "Services en abonnementen" (Game Pass, Office), bestelgeschiedenis (aangekochte games), apparaten (als je MS-hardware registreert voor garantiedoeleinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Klopte het als je voor Xbox Game Pass Ultimate kiest dat er staat eenmalig €1 daarna €13 per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:06
Granaatappel schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:49:
Klopte het als je voor Xbox Game Pass Ultimate kiest dat er staat eenmalig €1 daarna €13 per maand?
Jep, die automatische verlenging kun je na afronding direct uitzetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Antifon op 28-09-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Antifon schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:49:
[...]

Jep, die automatische verlenging kun je na afronding direct uitzetten.
Top. Begrijp ik nu goed dat je dan geen €13 per maand betaald via deze ‘truc’ maar dus eenmalig een bedrag voor 3 jaar voor Live Gold plus die eenmalige €1 voor die GamePass? Kom van de PS af dus dit is nogal nieuw voor mij. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Granaatappel schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:01:
[...]

Top. Begrijp ik nu goed dat je dan geen €13 per maand betaald via deze ‘truc’ maar dus eenmalig een bedrag voor 3 jaar voor Live Gold plus die eenmalige €1 voor die GamePass? Kom van de PS af dus dit is nogal nieuw voor mij. 8)7
Klopt. Als je bijvoorbeeld buitenlandse codes koopt en activeert kan het extreem goedkoop maar je betaalt alles in één keer. Ik heb bijvoorbeeld 85 euro voor 3*12m gold betaald en geactiveerd met vpn. Plus nog een euro voor de laagste maand.

Dat maakt de totale kosten dus 86:37=2.32 per maand. Oftewel een besparing van ruim 10 euro per maand voor de komende 3 jaar.

Het reguliere tarief zou 1+(36*12.99)=468.64 euro totaal zijn.

Eigenlijk is game pass in mij ogen zelfs tegen het reguliere tarief echt gewoon de moeite waard. Maar met deze truc, zelfs als je in die 3 jaar maar 2 spellen echt leuk zou vinden en gaan spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door 1993jjohan op 28-09-2020 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
1993jjohan schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:24:
[...]

Klopt. Als je bijvoorbeeld buitenlandse codes koopt en activeert kan het extreem goedkoop maar je betaalt alles in één keer. Ik heb bijvoorbeeld 85 euro voor 3*12m gold betaald en geactiveerd met vpn. Plus nog een euro voor de laagste maand.

Dat maakt de totale kosten dus 86:37=2.32 per maand. Oftewel een besparing van ruim 10 euro per maand voor de komende 3 jaar.

Het reguliere tarief zou 1+(36*12.99)=468.64 euro totaal zijn.

Eigenlijk is game pass in mij ogen zelfs tegen het reguliere tarief echt gewoon de moeite waard. Maar met deze truc, zelfs als je in die 3 jaar maar 2 spellen echt leuk zou vinden en gaan spelen.
Eens. Een van de belangrijkste reden waarom ik van de PlayStation overstap naar de X. Het is bij mij ook gelukt dan. Scheelt inderdaad een hoop geld! Je zou een dief van je eigen portemonnee zijn als je het niet zou doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Amaze86 schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:33:
Hoelang blijven die games in de gamespass? je kan ze zeker niet blijven spelen als ze uit gamepass verdwijnen...twijfel om te halen hierdoor.

ah zie al gevonden.
Microsoft first party games blijven er altijd in. Third party games gaan er op een gegeven moment weer uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
Lekker.. 3 jaar Live Gold gekocht bij Eneba.com
Gekozen voor europees, ja een tientje duurder dan dat braziaans gedoe per jaar.. maar ik speelde liever op safe en vond het nog rete goedkoop.

Deze 3 codes toegevoegd aan mijn Nederlandse account, binnen Nederlands netwerk en binnen de Nederlandse store.
Werkt nog goed tot dusver, er staat nu Live Gold in mijn account tot ergens in 2023.
Dan als ik op knop druk van de aanbieding voor conversie voor een euro meldt de store dat er een regioprobleem is.

Geprobeerd via de store op de xbox en in een browser.

Zojuist een chat gehad met microsoft support en die kon niet verifieren dat de toegevoegde live gold codes goed te boek staan voor deze regio en die heeft de boel nu geescaleerd naar een volgend hokje.
Dit kan 24 tot 48 uur duren!
Ik heb een ticket nummer gekregen ter referentie maar kan nergens met dit nummer heen, iemand een idee?

Snap er de ballen van.. waarom kan ik een code redeemen op een account als die niet voor die regio bedoeld zou zijn (er vanuit gaande dat eneba.com de boel zit te flessen..)?
Als ik de keys in detail bekijk staat er toch echt Region Europe, country Netherlands.

[ Voor 20% gewijzigd door PepieNL op 29-09-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
Chris499 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:36:
[...]

Goede tip. Zou goed kunnen dat er iets met het guest account is. Zojuist in een nieuwe browser een nieuw account aangemaakt. Of moet ik in het guest account inloggen? Echter kan ik niet uitvinden hoe dit moet. Het lijkt er op dat ik een nieuw account aan moet maken om de 25 cijferige code te krijgen. Ik zie nergens de optie om in een guest account in te loggen.

Met een nieuw account aanmaken op een ander e-mail adres krijg ik in ieder geval dezelfde melding: "This order had already been added to an account".
Dat werkt dus niet, Probeer het volgende. Log in op je nieuwe account. Klik op je account (poppetje rechtsboven).
Je krijgt nu het ' My Account" scherm. Klik bovenin op 'My orders'. Vul onderaan bij 'Find your order' de gegevens in van je oorspronkelijke order. Klik dan onderin op 'Link order'. Dit zou moeten werken (werkte bij mij 4 weken geleden). Overigens stond mijn order toen 'On Hold' en heb ik mijn geld terug gekregen na een mail aan de klantenservice.
Daarna 1 kaart per keer besteld bij instant-gaming.com. Iets duurder, maar werkte perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door Almerian op 28-09-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Hallo, gisteren een xbox series x weten te bestellen via de poolse microsoft website :)
Begrijp ik nu goed dat als ik bv deze koop:
Microsoft Xbox Live Gold - 12 Maanden Abonnement - Xbox 360 + Xbox One

Dat ik dit voor 1 euro kan omzetten naar een game pass ultimate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Is EA Play al gratis beschikbaar voor Game Pass Ultimate of komt dat nog? Het wordt me niet echt duidelijk, het ene artikel schrijft "is available NOW", een ander heeft het over "this holiday".

EDIT:
Volgens anderen in deze thread komende december dus. Excuses, had de zoekfunctie in dit topic eerder moeten gebruiken.

[ Voor 255% gewijzigd door kesj op 29-09-2020 08:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twixie
Kunnen we die informatie over €1 voor de eerste maand, en over het 1:1 omzetten van XBox Live Gold (en 'oude' Game Pass) naar GPU niet toevoegen aan de OP ? Want gewoon elke week komt dezelfde vraag terug.

EDIT: ik zie dat er mede-auteurs zijn van de OP. Ik wil er gerust een stukje aan toevoegen. De info over de beta-prijs voor Game Pass for PC mag ondertussen ook weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Twixie op 29-09-2020 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Almerian schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:46:
[...]

Dat werkt dus niet, Probeer het volgende. Log in op je nieuwe account. Klik op je account (poppetje rechtsboven).
Je krijgt nu het ' My Account" scherm. Klik bovenin op 'My orders'. Vul onderaan bij 'Find your order' de gegevens in van je oorspronkelijke order. Klik dan onderin op 'Link order'. Dit zou moeten werken (werkte bij mij 4 weken geleden). Overigens stond mijn order toen 'On Hold' en heb ik mijn geld terug gekregen na een mail aan de klantenservice.
Daarna 1 kaart per keer besteld bij instant-gaming.com. Iets duurder, maar werkte perfect.
Deze methode heb ik al heel vaak geprobeerd, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Dit is toch de manier om je 25 cijferige code op te halen? Of is er een andere manier? Want het zou goed kunnen dat de code ergens anders staat, maar ik deze niet kan vinden. Hoe lang duurde het overigens voordat je een reactie kreeg van de klantenservice? Ze adverteren met 24/7 klantenservice. Afgelopen zondag middag direct een e-mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Ik heb gisteren ook veelvuldig contact gehad met de klantenservice. Via de mail konden ze niet zoveel betekenen dus heb ik een uur lang in de wachtrij gestaan bij de livechat, daar kreeg ik te horen dat ik mijn geld retour zou krijgen.

Vervolgens meteen bij Eneba gekocht. Goedkoper en werkte meteen perfect.

In de mail die je krijgt van CDkeys, staat ergens een plusje als je daarop klikt krijg je de code te zien of er staat dan on hold. Als reactie op bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Bericht verwijderd.

[ Voor 92% gewijzigd door Chris499 op 29-09-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Rpower18 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:12:
Ik heb gisteren ook veelvuldig contact gehad met de klantenservice. Via de mail konden ze niet zoveel betekenen dus heb ik een uur lang in de wachtrij gestaan bij de livechat, daar kreeg ik te horen dat ik mijn geld retour zou krijgen.

Vervolgens meteen bij Eneba gekocht. Goedkoper en werkte meteen perfect.

In de mail die je krijgt van CDkeys, staat ergens een plusje als je daarop klikt krijg je de code te zien of er staat dan on hold. Als reactie op bovenstaande.
Heb je een link hoe ik in de Live chat kom?

Ik zie alleen het volgende staan:
Need help? Our dedicated customer service team is ready to answer your questions and support you every step of the way.
Submit your customer support request Here

You can also send us an email at support@cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb net ook via Eneba de Brazilië route gevolgd. Was even spannend omdat mijn creditcard betaling 2x werd geweigerd, daarna maar via Paypal gedaan. Ik heb nu tot 29-9-2023 Game Pass Unlimited voor € 91,28. Ik heb nog geen Xbox, maar voorlopig kan mijn zoontje lekker Minecraft Dungeons spelen via de PC of streamen op de tablet. En misschien dat papa ook nog wel wat leuks vindt om te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Als je dus op de pagina van de key bent, zie je links onderin een bolletje met chat emoticon, die moet je aanklikken en dan kom je op een ander pagina terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
PepieNL schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:24:
Lekker.. 3 jaar Live Gold gekocht bij Eneba.com
Gekozen voor europees, ja een tientje duurder dan dat braziaans gedoe per jaar.. maar ik speelde liever op safe en vond het nog rete goedkoop.

Deze 3 codes toegevoegd aan mijn Nederlandse account, binnen Nederlands netwerk en binnen de Nederlandse store.
Werkt nog goed tot dusver, er staat nu Live Gold in mijn account tot ergens in 2023.
Dan als ik op knop druk van de aanbieding voor conversie voor een euro meldt de store dat er een regioprobleem is.

Geprobeerd via de store op de xbox en in een browser.

Zojuist een chat gehad met microsoft support en die kon niet verifieren dat de toegevoegde live gold codes goed te boek staan voor deze regio en die heeft de boel nu geescaleerd naar een volgend hokje.
Dit kan 24 tot 48 uur duren!
Ik heb een ticket nummer gekregen ter referentie maar kan nergens met dit nummer heen, iemand een idee?

Snap er de ballen van.. waarom kan ik een code redeemen op een account als die niet voor die regio bedoeld zou zijn (er vanuit gaande dat eneba.com de boel zit te flessen..)?
Als ik de keys in detail bekijk staat er toch echt Region Europe, country Netherlands.
Vandaag wordt het nog mooier, mn gehele Live Gold van 3 jaar is opgeheven.
Zaak is in onderzoek door MS.
Ze vroegen me al of ik braziliaanse Live Gold card gekocht had omdat ze daar ZEER veel mee te maken hebben momenteel.
Nee.. ik heb express europese kaarten voor 10,- per jaar extra gekocht om dit gezeik juist te voorkomen.

Overigens, ter controle heeft MS de keys van mij al handmatig gechecked of ze idd niet Braziliaans zijn.
Vooralsnog ben ik 120,- lichter en heb er niets voor, hopelijk kan MS me helpen en is coulant hierin.
Dus wees gewaarschuwd..

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 29-09-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PepieNL schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:06:
[...]

Vandaag wordt het nog mooier, mn gehele Live Gold van 3 jaar is opgeheven.
Zaak is in onderzoek door MS.
Ze vroegen me al of ik braziliaanse Live Gold card gekocht had omdat ze daar ZEER veel mee te maken hebben momenteel.
Nee.. ik heb express europese kaarten voor 10,- per jaar extra gekocht om dit gezeik juist te voorkomen.

Overigens, ter controle heeft MS de keys van mij al handmatig gechecked of ze idd niet Braziliaans zijn.
Vooralsnog ben ik 120,- lichter en heb er niets voor, hopelijk kan MS me helpen en is coulant hierin.
Dus wees gewaarschuwd..
Is 40 euro voor 1 jaar XBL Gold normaal dan tegenwoordig ? Zie iig op Livekaarten.nl dat ze 2 soorten aan bieden. 1 normale en 1 via vpn en die laatste is dus wat goedkoper, namelijk 36 vs 47 euro. Volgens mij zijn die van 47 euro de normale prijzen die je buiten Microsoft om betaalt.

Het kan dus idd zo zijn dat je goedkoper uitbent, maar alsnog buitenlandse kaarten hebt gekocht.

Livekaarten heeft zelfs een instructie die dus ook gebruik maakt van vpn naar brazielie. Ze zullen vast niet de enige zijn die deze goedkopere kaarten aan bieden.
De beste deal op een Xbox Live Gold 12 Maanden abonnement is hier!

Volg de stappen beneden en geniet van een goedkope Xbox Live Gold 12 Maanden abonnement in minder dan 10 minuten.

Stap 1 - Download & installeer een VPN trial software op je telefoon, pc, of mac (het is Gratis!) Download a free VPN here and here!

Stap 2 – Login op je VPN -> Selecteer Brazilië als je locatie -> Klik ‘Connect

Stap 3 – Ga naar Xbox.com in ‘Incognito Mode’ op je browser en login met je Xbox Live details

Stap 4 – Waar wacht je nog op? Ga je gang en activeer de code!

*Het weigeren / mislukken van de activatie instructies van 10 minuten zal resulteren in een vertraging van 56 tot 72 uur omdat we dit geval door moeten sturen naar onze Shop Manager. Hij zal je transactie moeten evalueren en er een beslissing over nemen

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 4 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)