The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik speel ook alleen in webbrowser, ik heb geen Xbox. Met GPU en een Stadia controller kan ik prima Forza Horizon spelen.Bad Brains schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:27:
[...]
Ik begreep dat deze alleen via de XBOX te activeren was, maar dit kan dus ook gewoon via je webbrowser en je XBOX dot com account. Zijn er mensen di alleen PC spelen en dit hebben gedaan?
Gaat dat überhaupt ?Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:21:
Iemand ervaring met de Gamepass op de Google TV? Werkt dat stabiel?
Ik heb zelf GPU, maar was gewoon omdat ik nog wat Gold Live codes liggen had. Heb geen Xbox One of Xbox Series, maar vroeg me eigenlijk wel af hoe ik xCloud kan gebruiken op een TV (eventueel via Chromecast). Wat ik nu gevonden heb, en zal uitproberen, is dat ik met Samsung DeX xCloud op mijn S21 kan draaien met het beeld op een externe display via een USB-HDMI adaptor.
EDIT: als ik eens rap google, zou het met Google TV wel mogelijk moeten zijn, maar moet je een xCloud app gaan sideloaden.
Als je die kunt activeren dan lijkt mij dat het er achteraan moet komen... Maar ik ken de voorwaarden van die AMD actie niet.Bad Brains schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:34:
[...]
En als ik die andere drie maanden activeer, plakt hij dat erachteraan? Sorry voor de domme vragen maar heb nooit gamepass gehad en ik zie het nergens.
Gamertag: FinrazielNL
thanks, voorlopig krijg ik een error op de AMD site voor het redeemen van het ding. Dus wordt vervolgd lol.Finraziel schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:45:
[...]
Als je die kunt activeren dan lijkt mij dat het er achteraan moet komen... Maar ik ken de voorwaarden van die AMD actie niet.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Enerzijds jammer dat we nog zolang moeten wachten... Anderzijds is het ook niet echt een lente/zomer game...
Nu hopen dat ze niet opnieuw vertraging gaan oplopen.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Ik weet dat het installeerbaar is, heb alleen nog geen NL ervaring gezien, zodoende ook mijn vraag. Vind het zonde om er een aanbte schaffen als het achteraf niet stabiel werkt.
Twixie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:18:
[...]
Gaat dat überhaupt ?
Ik heb zelf GPU, maar was gewoon omdat ik nog wat Gold Live codes liggen had. Heb geen Xbox One of Xbox Series, maar vroeg me eigenlijk wel af hoe ik xCloud kan gebruiken op een TV (eventueel via Chromecast). Wat ik nu gevonden heb, en zal uitproberen, is dat ik met Samsung DeX xCloud op mijn S21 kan draaien met het beeld op een externe display via een USB-HDMI adaptor.
EDIT: als ik eens rap google, zou het met Google TV wel mogelijk moeten zijn, maar moet je een xCloud app gaan sideloaden.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2021 19:46 ]
De android-app doet het bij mij nu ook niet; gisteren echter nog wel.PcManiaxx schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:59:
Bij mij word er al dagen geen frontpage van de app geladen. Hebben anderen hier ook last van? Wanneer ik de app start blijft het als het ware hangen en laden op de pagina.
De pc-versie van de app vind ik sowieso ruk; daar gebeurt het echt regelmatig dat hij niet volledig laadt
pihole of adguard? Bij willen die nog wel eens in de weg zitten.PcManiaxx schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:59:
Bij mij word er al dagen geen frontpage van de app geladen. Hebben anderen hier ook last van? Wanneer ik de app start blijft het als het ware hangen en laden op de pagina.
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Vraagje: waarom niet meteen gaan voor de goedkoopste abo's? Ik ben voor brazilie gegaan dacht ik en was voor 95,- klaar. Of loop ik risico met mijn louche praktijken ;-)?OruBLMsFrl schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:57:
Bedankt voor alle tips! Net via https://www.eneba.com/nl/ de 3 jaar gold EU geshopt en direct naar ultimate de upgrade kunnen doen. Die 4% service/transactie kosten bij gamivo en eneba zijn wel wat apart hoog en vreemd genoeg identiek voor IDeal, Paypal en Creditcard. Maar dan nog, € 138 + € 1 voor 3 jaar ultimate game pass, dat is te mooi om te laten liggen. Vrolijk kerstfeest iedereen!
Velen zijn je voorgegaan. Ik las ergens dat het niet conform de Microsoft servicevoorwaarden zou zijn. Met de EU live gold ook geen gerommel met VPN bijvoorbeeld. Wij kleuren bij die dingen dan toch liever binnen de lijntjes, staat genoeg aan dat account gekoppeld waar we geen risico op willen lopen. Tot slot zit het echt grote prijsverschil hem toch in de gold -> ultimate conversie. Anders ben je voor ultimate op 3 jaar tijd richting de € 500 kwijt. Die laatste euro per maand mogen ze hebbenTheProf82 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:40:
[...]
Vraagje: waarom niet meteen gaan voor de goedkoopste abo's? Ik ben voor brazilie gegaan dacht ik en was voor 95,- klaar. Of loop ik risico met mijn louche praktijken ;-)?
1 jaar Xbox Live Gold Turkije is nog een stuk goedkoper dan Brazilië (€27,58 vs €33,42), dus je had zelfs voor onder de €90 klaar kunnen zijnTheProf82 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:40:
[...]
Vraagje: waarom niet meteen gaan voor de goedkoopste abo's? Ik ben voor brazilie gegaan dacht ik en was voor 95,- klaar. Of loop ik risico met mijn louche praktijken ;-)?
The devil is in the details.
Haha, op het moment dat ik de truuk deed was Brazil 8 cent goedkoperHahn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:08:
[...]
1 jaar Xbox Live Gold Turkije is nog een stuk goedkoper dan Brazilië (€27,58 vs €33,42), dus je had zelfs voor onder de €90 klaar kunnen zijn
Goede argumenten. Ik heb inderdaad wat meer risico genomen.OruBLMsFrl schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:04:
[...]
Velen zijn je voorgegaan. Ik las ergens dat het niet conform de Microsoft servicevoorwaarden zou zijn. Met de EU live gold ook geen gerommel met VPN bijvoorbeeld. Wij kleuren bij die dingen dan toch liever binnen de lijntjes, staat genoeg aan dat account gekoppeld waar we geen risico op willen lopen. Tot slot zit het echt grote prijsverschil hem toch in de gold -> ultimate conversie. Anders ben je voor ultimate op 3 jaar tijd richting de € 500 kwijt. Die laatste euro per maand mogen ze hebben
Geniet van je GPU! Kan niet wachten tot mijn tweede dochter begrijpt wat savonds slapen inhoud zodat ik hem zelf kan gebruiken

[ Voor 53% gewijzigd door TheProf82 op 14-12-2021 23:15 ]
Haha, GPU is geduldig, hoop dat ze snel wat meer de rust vindt. Ik wilde bijna zeggen misschien nog wel voor meer dan alleen dat stuk gaming, maar hee, Tweakers hèTheProf82 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:14:
[...]
Geniet van je GPU! Kan niet wachten tot mijn tweede dochter begrijpt wat savonds slapen inhoud zodat ik hem zelf kan gebruiken
Mag zowel lokaal/splitscreen zijn als online.
Het hoeft overigens niet persé co-op te zijn maar gewoon wat leuk is om samen te spelen
Ik weet niet wat je smaak precies is, maar ik vind sowieso It takes two en A way out geweldige games om samen te spelen (kan ook niet anders).ZIjn beetje adventure/puzzle/platformer achtige spellen.BenvandeKaart schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:09:
Iemand tips voor leuke/grappige co-op games binnen gamepass?
Het hoeft overigens niet persé co-op te zijn maar gewoon wat leuk is om samen te spelen
It Takes Two (via EA Play zoeken), dat is één van de beste co-op games van de laatste jaren, en erg leukBenvandeKaart schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:09:
Iemand tips voor leuke/grappige co-op games binnen gamepass?
Ik was net te laatPolariteit schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:15:
[...]
Ik weet niet wat je smaak precies is, maar ik vind sowieso It takes two en A way out geweldige games om samen te spelen (kan ook niet anders).ZIjn beetje adventure/puzzle/platformer achtige spellen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
EensHahn schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:15:
[...]
It Takes Two (via EA Play zoeken), dat is één van de beste co-op games van de laatste jaren, en erg leuk
Eens! Ook gisteren een uurtje gedaan en positieve indruk gekregen. Het is leuk, zeker niet te kinderachtig en tot nu toe vermakelijk voor "simpele" gameplayHahn schreef op donderdag 16 december 2021 @ 20:27:
Net een uurtje The Gunk gespeeld, wat sinds vandaag op Xbox Game Pass staat. Tot dusver een heel leuk, en vrij origineel spelHeel leuk om 'the gunk' op te zuigen en de wereld tot leven te zien komen
[YouTube: The Gunk - Launch Trailer]
Al die tijd wel Nederlandse dingen kunnen aanschaffen, maar nu hij het abonnement moet upgraden naar Ultimate kan het opeens niet meer. Maandag maar even contact opnemen ben ik bang. Die US Support chat optie kan ik nergens vinden.
Ook nog geprobeerd in de US store, maar die accepteert mijn NL CC niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Ophidian op 18-12-2021 22:14 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Heb je dan wel EU codes voor gold gebruikt? Zo ja dan denk ik dat support je wel moet kunnen helpen om je account ook Nederlands te maken. Denk dat hij nou probeert om er een Amerikaans ultimate abonnement op te zetten wat dus niet mag.Ophidian schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:14:
Ik loop tegen een probleem aan om mijn Gold naar Ultimate om te zetten. Ik snap het alleen niet, want eerder is het wel gelukt om het een keer te doen. Krijg de melding dat de regio niet overeen komt. Blijkbaar stond mijn adres nog in de US. Dit is dus al jaren zo, want dat had ik gedaan in het begin van de Xbox One. Toen nog de enige manier om de taal in het Engels te krijgen.
Al die tijd wel Nederlandse dingen kunnen aanschaffen, maar nu hij het abonnement moet upgraden naar Ultimate kan het opeens niet meer. Maandag maar even contact opnemen ben ik bang. Die US Support chat optie kan ik nergens vinden.
Ook nog geprobeerd in de US store, maar die accepteert mijn NL CC niet.
Ja. Als ik ook de subscriptie aan wil zetten, wil hij meteen in dollars. Dus hangt echt aan de US regio.Finraziel schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:43:
[...]
Heb je dan wel EU codes voor gold gebruikt? Zo ja dan denk ik dat support je wel moet kunnen helpen om je account ook Nederlands te maken. Denk dat hij nou probeert om er een Amerikaans ultimate abonnement op te zetten wat dus niet mag.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Wellicht kun je het al oplossen door je account regio zelf naar Nederland om te zetten:Ophidian schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:46:
[...]
Ja. Als ik ook de subscriptie aan wil zetten, wil hij meteen in dollars. Dus hangt echt aan de US regio.
https://support.xbox.com/...ft-account-country-region
Na enkele minuten een draaiend groen rondje geeft die ook een foutmelding. Dus dat wordt maar bellen ben ik bang.Finraziel schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:49:
[...]
Wellicht kun je het al oplossen door je account regio zelf naar Nederland om te zetten:
There’s a problem completing your move right now. Please check the Region Change Support Page to make sure it will work for you, and try again later.
Morgen echter eindigt het allemaal, dan hebben we geen GPU meer. Ik moet even een paar dingen zeker weten.
Ik moet echt wachten tot het verlopen is voordat ik de XBLG + GPU trick doe he? Recurring billing moet ten alle tijden uit staan. Ik zag net op een website allemaal moeilijke dingen staan dat je niet 3x 1 jaar gold in 1x kan redeemen. Dit is onzin toch?
Oftewel...
3x één jaar aan Gold kopen. Redeemen op Xbox of Xbox site. Dan GPU kopen voor één maandje (want de trial werkt maar eenmalig, toch?) En dan krijg je die melding van het mergen en klaar?
Van die laatste stap ben ik niet helemaal zeker. Is het niet zo dat die € 1 euro merge inderdaad maar 1x kan, maar dat je daar nu € 13 ofzo voor moet betalen? Volgens mij is dat een aparte stap en gaat dat niet automatisch als je los GPU aanschaft.devilsnight schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:20:
Ik was vorige maand vergeten op tijd recurring billing uit te zetten, dus ging het nog een maandje door.
Morgen echter eindigt het allemaal, dan hebben we geen GPU meer. Ik moet even een paar dingen zeker weten.
Ik moet echt wachten tot het verlopen is voordat ik de XBLG + GPU trick doe he? Recurring billing moet ten alle tijden uit staan. Ik zag net op een website allemaal moeilijke dingen staan dat je niet 3x 1 jaar gold in 1x kan redeemen. Dit is onzin toch?
Oftewel...
3x één jaar aan Gold kopen. Redeemen op Xbox of Xbox site. Dan GPU kopen voor één maandje (want de trial werkt maar eenmalig, toch?) En dan krijg je die melding van het mergen en klaar?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Toevallig net een maat gesproken van me die dit onlangs gedaan heeft en het werkte prima. Dus de volle mep betalen voor Ultimate en het mergen gaat automatisch dan.Rossi46 schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:57:
[...]
Van die laatste stap ben ik niet helemaal zeker. Is het niet zo dat die € 1 euro merge inderdaad maar 1x kan, maar dat je daar nu € 13 ofzo voor moet betalen? Volgens mij is dat een aparte stap en gaat dat niet automatisch als je los GPU aanschaft.
Hij heeft toch gewoon over (terug) 1 maand GPU nemen ? Hij spreekt nergens over 1 euro.Rossi46 schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:57:
[...]
Van die laatste stap ben ik niet helemaal zeker. Is het niet zo dat die € 1 euro merge inderdaad maar 1x kan, maar dat je daar nu € 13 ofzo voor moet betalen? Volgens mij is dat een aparte stap en gaat dat niet automatisch als je los GPU aanschaft.
Je moet je dus gewoon abonneren op GPU, en dan wordt er gelijk €13 aangerekend voor de eerste maand, maar wordt ook gelijk je resterende Live Gold periode omgezet in GPU, waardoor de volgende aanrekening voor GPU ineens over 37 maanden is ipv over 1 maand.
Hoedanook: dit staat nog altijd allemaal beschreven in de openingspost. Zo lang we nergens lezen dat die omzetting niet meer geldt, gaan we er maar van uit dat dit nog steeds geldt. In het andere geval zal de openingspost uiteraard zo snel mogelijk aangepast worden.
Die Xcloud werkt erg goed, denk binnenkort die Razer kishi ook aanschaffen.418O2 schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:33:
Ik heb een Razer kishi gehaald (70 euro heb je hem), oude telefoon er in en gaan. Werkt als een trein met xcloud! Is wel een aanrader
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ben er ook voor aan het kijken, neig op het eerste gezicht toch naar de Backbone. Lijkt van afstand wat minder cluncky.Amaze86 schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:45:
[...]
Die Xcloud werkt erg goed, denk binnenkort die Razer kishi ook aanschaffen.
Denk dat die misschien wel wat beter is inderdaad, als je een iphone hebt. Is natuurlijk ook een stukje duurderJesseSebastian schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:37:
[...]
Ben er ook voor aan het kijken, neig op het eerste gezicht toch naar de Backbone. Lijkt van afstand wat minder cluncky.
(dit lijkt me verder offtopic, kan eventueel in een los topic)
[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 20-12-2021 15:52 ]
Een maandje of twee werkte het nog met VPN voor een game code. Gewoon Brazil of Turkey VPN aan op phone en code invoeren op Xbox site, adres veranderen was niet nodig. Echter las ik laatst in het Xbox topic dat dit niet meer werkt? Weet niet of ik dat risico moet gaan nemen dan.
Of werkt dit juist nog wel?
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 20-12-2021 22:50 ]
Al een miljoen keer gevraagd.devilsnight schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:49:
Ik zie dat de verschillen tussen een XLG uit Turkije halen en Nederland qua prijs wel hoog zijn zeg, zo dan.
Een maandje of twee werkte het nog met VPN voor een game code. Gewoon Brazil of Turkey VPN aan op phone en code invoeren op Xbox site, adres veranderen was niet nodig. Echter las ik laatst in het Xbox topic dat dit niet meer werkt? Weet niet of ik dat risico moet gaan nemen dan.
Of werkt dit juist nog wel?
Zolang de topic start moet verandert, werkt het nog.
https://account.microsoft...ns.view-all-subscriptionsdevilsnight schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:05:
Kun je nou echt helemaal nergens zien hoe lang het nog duurt voordat je abonnement echt afgelopen is? Ik zie op xbox.com alleen maar staan 21 december. Verder geen tijd of wat dan ook. Zelfs op PayPal zie ik niet een tijd staan dat ik vorige maand GPU kocht (vanwege recurring billing die per ongeluk toch aan stond).
Datum alleen. Nergens zie ik een tijd staan.
Wacht, bedoel je nu dat je tot op het uur nauwkeurig wil weten wanneer jouw abonnement vervalt ? Ik denk dat er geen enkel abonnement vervalt op exact het uur waarop je je geabonneerd hebt.devilsnight schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:46:
[...]
Datum alleen. Nergens zie ik een tijd staan.

Ik zie ook niet in waarom je het zo precies zou willen weten.
Yes dat bedoelde ik. Normaal is het niet belangrijk maar dit keer gaat mijn sharing buddy de boel regelen omdat hij graag Xcloud wil kunnen gebruiken en dat kan een secondary GPU user niet.Twixie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:53:
[...]
Wacht, bedoel je nu dat je tot op het uur nauwkeurig wil weten wanneer jouw abonnement vervalt ? Ik denk dat er geen enkel abonnement vervalt op exact het uur waarop je je geabonneerd hebt.![]()
Ik zie ook niet in waarom je het zo precies zou willen weten.
Ik ben niet zeker of ik het goed begrijp. Maar dan zeg je toch gewoon een paar dagen op voorhand je abonnement op (i.e. je zet automatische betaling uit - wat je even goed ook nu al zou kunnen doen), en dan zie je wel op welk uur het stopt met werken ? Ik vermoed trouwens dat dat gewoon om middernacht zal zijn.devilsnight schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:54:
[...]
Yes dat bedoelde ik. Normaal is het niet belangrijk maar dit keer gaat mijn sharing buddy de boel regelen omdat hij graag Xcloud wil kunnen gebruiken en dat kan een secondary GPU user niet.
EDIT: nu pas door dat het dus over vandaag gaat... Je wil dus wellicht gewoon asap hernieuwen via de Gold Live truuk, maar dat kan pas wanneer het abonnement effectief ten einde is. Ik vermoed dus dat dat ook gewoon pas morgen zal zijn dan.
[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 21-12-2021 14:57 ]
Even wat achtergrond: ik heb nooit een Xbox gehad, sinds de Wii heb ik elke Nintendo-console gehad en de stap naar 'hardcore games' begon pas met de PS4 en Nintendo Switch een paar jaar terug met o.a. Uncharted, LA Noire en Heavy Rain dus vooral single-player games en geen online games.
Ik heb een PS5, maar deze is meer een PS4 Pro voor mij geworden in de zin dat ik deze vooral gebruik voor PS4 games. Desondanks ben ik bij de PS5 en Nintendo Switch toch heel erg bewust geweest met welke games ik koop omdat ik deze wel wil uitspelen, maar de 'tijd-prijs-kwaliteit'-verhouding is bij sommige games ver te zoeken.
Hoe dan ook, ik hoop dat ik met Game Pass meer games ga spelen die ik anders niet zou kopen. Van een aantal genres heb ik eenmaal weinig spellen (bijvoorbeeld shooters en puzzelgames) omdat ik zelfs de aanbiedingsprijs te veel vind terwijl dit met Game Pass geen probleem. Zo zou ik nooit 40 euro betalen voor Tetris Effect Connected.
In de Xbox Game Pass-app heb ik al gezien dat er veel games van Bethesda er nu op staan en helpt ook wel dat Microsoft Flight Simulator al heel lang op mijn lijstje staat. Als nadeel is het wel zo dat je de games niet bezit en dus afhankelijk bent van Game Pass. Verder heeft de XSS natuurlijk geen disc drive maar dit bespaart wel 200 euro (wat ik juist kan gebruiken voor Game Pass
Vandaag of morgen ga ik Xbox Live Gold kopen en het truucje uitproberen. Is er een specifieke reden om per se via Eneba te kopen? Ik zie deze site hier vaak voorbij komen maar als prijs het enige is, dan koop ik de codes liever via Bol.com of Game Mania.
[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 21-12-2021 15:40 ]
Zoals ik vorige week al aangaf: het werkt zelfs met de VPN truc op je telefoon voor de Turkse versie (wel gewoon die instructies goed lezen en volgen).
Het is letterlijk €90 goedkoper, dus €90 in plaats van €180 voor 3 jaar Xbox Live Gold. Als jou die €90 verschil niet kan schelen, dan doe je er beter aan het via een Nederlandse shop te kopen inderdaadVirinR schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:38:
Na het zien van de Xbox documentaire en dit topic waarin de Xbox Live Gold-truc naar voren kwam, heb ik redelijk snel besloten om een Xbox Series S te kopen, specifiek voor Xbox Game Pass.
offtopic:
Even wat achtergrond: ik heb nooit een Xbox gehad, sinds de Wii heb ik elke Nintendo-console gehad en de stap naar 'hardcore games' begon pas met de PS4 en Nintendo Switch een paar jaar terug met o.a. Uncharted, LA Noire en Heavy Rain dus vooral single-player games en geen online games.
Ik heb een PS5, maar deze is meer een PS4 Pro voor mij geworden in de zin dat ik deze vooral gebruik voor PS4 games. Desondanks ben ik bij de PS5 en Nintendo Switch toch heel erg bewust geweest met welke games ik koop omdat ik deze wel wil uitspelen, maar de 'tijd-prijs-kwaliteit'-verhouding is bij sommige games ver te zoeken.
Hoe dan ook, ik hoop dat ik met Game Pass meer games ga spelen die ik anders niet zou kopen. Van een aantal genres heb ik eenmaal weinig spellen (bijvoorbeeld shooters en puzzelgames) omdat ik zelfs de aanbiedingsprijs te veel vind terwijl dit met Game Pass geen probleem. Zo zou ik nooit 40 euro betalen voor Tetris Effect Connected.
In de Xbox Game Pass-app heb ik al gezien dat er veel games van Bethesda er nu op staan en helpt ook wel dat Microsoft Flight Simulator al heel lang op mijn lijstje staat. Als nadeel is het wel zo dat je de games niet bezit en dus afhankelijk bent van Game Pass. Verder heeft de XSS natuurlijk geen disc drive maar dit bespaart wel 200 euro (wat ik juist kan gebruiken voor Game Pass) en ik heb toch een PS5 voor fysieke multi-platform games. De Xbox wordt dan (zoals ik het nu zie) voornamelijk gebruikt voor de first-party Xbox games en resterende games waarvan de kans bestaat dat ze er uit kunnen gaan.
Vandaag of morgen ga ik Xbox Live Gold kopen en het truucje uitproberen. Is er een specifieke reden om per se via Eneba te kopen? Ik zie deze site hier vaak voorbij komen maar als prijs het enige is, dan koop ik de codes liever via Bol.com of Game Mania.
Waarom maakt het uit wanneer jouw gamepass af loopt als je buddy het nieuwe abonnement gaat nemen? Zijn account heeft nog geen abo dus die kun je gewoon op elk moment activeren dan.devilsnight schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:54:
[...]
Yes dat bedoelde ik. Normaal is het niet belangrijk maar dit keer gaat mijn sharing buddy de boel regelen omdat hij graag Xcloud wil kunnen gebruiken en dat kan een secondary GPU user niet.
Het werkte voor jou, dat is geen garantie dat het altijd werkt. Toen ik het 1,5 jaar geleden deed was het de Brazilië methode die iedereen gebruikte en voor de meeste mensen probleemloos werkte. Bij mij niet (en nee ik deed niks fout). Ik mocht uren met support aan de lijn hangen en had geluk dat ze het nog voor me opgelost hebben. Er zijn sindsdien ook mensen hier op het forum geweest waar dat niet lukte.juanpabloo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:35:
90 euro voor 3 jaar Gamepass ipv een veelvoud hiervan, dat is het voordeel. Met een xbox series S heb je prijstechnisch een leuke game-deal voor 3 jaar lang.
Zoals ik vorige week al aangaf: het werkt zelfs met de VPN truc op je telefoon voor de Turkse versie (wel gewoon die instructies goed lezen en volgen).
Dus @VirinR is helemaal geen gek idee om in ieder geval gewoon EU/NL codes te gebruiken.
Persoonlijk zou ik ze hier kopen:
https://www.cdkeys.com/xb...ip-xbox-one-360-eu-cd-key
Heb goede ervaringen met die shop en het is geen marktplaats zoals Eneba. Maar als je liever een Nederlandse shop gebruikt is ook prima natuurlijk, maar dan ben je wel nog wat meer kwijt inderdaad.
Werkt dat op die manier? Zo had ik er eigenlijk niet eens over nagedacht. Hij gebruikt GPU ook, maar het is inderdaad niet eens actief abonnement voor hem. Lol, zit ik zo moeilijk te doen.Finraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:41:
[...]
Waarom maakt het uit wanneer jouw gamepass af loopt als je buddy het nieuwe abonnement gaat nemen? Zijn account heeft nog geen abo dus die kun je gewoon op elk moment activeren dan.
We waren eigenlijk wel van plan via Eneba 3x Gold te halen, wel de Europese versie, dacht dat Eneba legit was. Maar dan doen we CDkeys, met dingen als abonnementen ga ik niet echt risico's nemen.
Trouwens wanneer 3x Gold is geredeemed, dan kan hij gerust op Xbox.com gewoon Ultimate kopen en dat het dan gemerged wordt toch, hoeft niet perse op de Xbox zelf gedaan te worden , correct? Ben benieuwd of hij Ultimate voor 1 euro kan doen, waarschijnlijk wel, het is een ander account dit keer.
[ Voor 33% gewijzigd door devilsnight op 21-12-2021 23:49 ]
Uiteindelijk contact gehad met Xbox Live Support NL en kwam er op neer dat ik pech had. Wel laten escaleren maar hoorde maar niks. Vond het beetje onzinnig dat ik niet kon upgraden terwijl ik gewoon een code geregistreerd had. Maar blijkbaar stond mijn microsoft account op US.Finraziel schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:49:
[...]
Wellicht kun je het al oplossen door je account regio zelf naar Nederland om te zetten:
Net via een omweg via de US chat contact gezocht. Die hebben subscription omgezet naar EU en nu naar game pass ultimate.
Sharing buddy had de Xbox op USA als locatie en heeft toen de Gold codes ingevoerd die voor Europe waren. Dit ging wel allemaal goed. We lopen vast met het upgraden naar GPU. Hij krijgt daar de error dat hij de store region moet veranderen.
De Xbox staat nu ook op Netherlands. Maar het upgraden naar GPU lukt niet, hij krijgt de error dat hij de store region moet veranderen.
Hoe nu verder? Support?
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 22-12-2021 20:41 ]
Precies wat ik had drie dagen geledendevilsnight schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:37:
Oh jee, problemen.
Sharing buddy had de Xbox op USA als locatie en heeft toen de Gold codes ingevoerd die voor Europe waren. Dit ging wel allemaal goed. We lopen vast met het upgraden naar GPU. Hij krijgt daar de error dat hij de store region moet veranderen.
Hoe nu verder? Support?
Even contact opnemen met de Amerikaanse Xbox Support via:
https://support.xbox.com/en-us/contact-us
Als de link naar de NL-NL gaat, dan in de URL even aanpassen naar EN-US. Dan op contact us --> subscription and billing --> can't redeem a code. Daar staat namelijk de optie voor web chat! Dan even aangeven wat probleem is. Bij mij hebben ze het vanavond aangepast naar EU region door Gold te annuleren en weer aan te zetten in EU regio.
NL Xbox support deed niks...
Ik zit een tijdje in de chat nu.Ophidian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:41:
[...]
Precies wat ik had drie dagen geleden
Even contact opnemen met de Amerikaanse Xbox Support via:
https://support.xbox.com/en-us/contact-us
Als de link naar de NL-NL gaat, dan in de URL even aanpassen naar EN-US. Dan op contact us --> subscription and billing --> can't redeem a code. Daar staat namelijk de optie voor web chat! Dan even aangeven wat probleem is. Bij mij hebben ze het vanavond aangepast naar EU region door Gold te annuleren en weer aan te zetten in EU regio.
NL Xbox support deed niks...
De oplossing die zij biedt
"Indeed just like you mentionned the reason you couldn't upgarde to ultimate was the region missmatch, therefore we have 2 solutions in this case, either you get a code for 1 month ultimate from the same region as those 3 years live gold, or migrate your account to US as well but this one may cause issues later for normale purchases."
Ik vraag nu of ze kunnen doen wat jij zei.
Ze bedoelt dat ik zelf een code koop via waar ik Gold ook vandaan heb. No problem opzich, maar ik twijfel of dit gaat werken. Dan vind ik jouw manier fijner.Ophidian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:30:
@devilsnight Als je met die code kan upgraden naar Game Pass Ultimate is dat ook prima toch? Moet je alleen wel als hij afgelopen is de goede regio pakken.
Want zij bedoelt dus dat ik GPU redeem terwijl de Xbox op USA staat terwijl de code voor Europe is. Dan heb ik zoiets van...waarom werkt het dan niet via het upgrade menu?
[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 22-12-2021 21:40 ]
Gelukt!Ophidian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:40:
@devilsnight Ah zo, nee dan zou ik aandringen. Je hebt europe gekocht, dus je wil ook die regio ivm dit gezeur.
Top tip dude, thanks!
En echt super service van USA Xbox chat support. Ze zei dat ze er alles aan zou doen om het probleem te verhelpen als ook dit niet gelukt was, gewoon tof. Eigenlijk altijd goede service via USA.
Jammer dat ze dat niet aanpakken voor ons land. Geef ons maar dat baantje, wij helpen de mede Xboxers wel evenOphidian schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:56:
@devilsnight Top, fijn dat het gelukt is. US support is top ja, NL kan daar nog wat van leren.
Oh by the way, de vrouw bedankte ook voor jouw tip, want het ging ongetwijfeld nog vele andere mensen helpen zei ze. 👍
Het is geluktFinraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:47:
[...]
Het werkte voor jou, dat is geen garantie dat het altijd werkt. Toen ik het 1,5 jaar geleden deed was het de Brazilië methode die iedereen gebruikte en voor de meeste mensen probleemloos werkte. Bij mij niet (en nee ik deed niks fout). Ik mocht uren met support aan de lijn hangen en had geluk dat ze het nog voor me opgelost hebben. Er zijn sindsdien ook mensen hier op het forum geweest waar dat niet lukte.
Dus @VirinR is helemaal geen gek idee om in ieder geval gewoon EU/NL codes te gebruiken.
Heb goede ervaringen met die shop en het is geen marktplaats zoals Eneba. Maar als je liever een Nederlandse shop gebruikt is ook prima natuurlijk, maar dan ben je wel nog wat meer kwijt inderdaad.
Via bol.com heb ik 3 Xbox Live Gold-kaarten gekocht van 12 maanden, deze ingevoerd op redeem.microsoft.com en er verscheen vanzelf een knop op deze om te zetten naar Xbox Live Gold Ultimate waarbij ik zelf nog 1 euro moest betalen. Paar momenten daarna kreeg ik op de Xbox Series S zelf een bevestiging dat ik toegang heb tot Game Pass Ultimate en per mail kreeg ik een bevestiging dat mijn abonnement op 22 december 2024 afloopt. 5 euro per maand vind ik al een hele goede deal en het account wat ik gebruik is toch mijn primaire e-mail/OneDrive account dus ik wil niet de kans lopen dat er alsnog iets wordt geblokkeerd.
In tegenstelling tot wat er in de TS staat zag ik nergens de optie om terugkerende facturering in te schakelen voor Gold. Pas na het omzetten van Gold naar XGPU stond er dat er terugkerende facturering was ingeschakeld maar dat is specifiek voor XGPU. Toch heb ik de volledige drie jaar aan XGPU ontvangen.
Dit was een optie waarbij ze je ook een gratis maand geven. Misschien is die gratis maand dan weggevallen. Als nog iemand anders het bevestigt van hoe het er juist uitziet, kan ik de OP aanpassen. Mijn eigen GPU loopt nog tot 2023, dus testen zit er niet rap inVirinR schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:45:
[...]
In tegenstelling tot wat er in de TS staat zag ik nergens de optie om terugkerende facturering in te schakelen voor Gold.
@d.bakker84 nu begin ik te twijfelen.
In ieder geval staan hier alle lopende abonnementen: https://account.microsoft.com/services
Voor lopende abonnementen
Staat rechts van de datum de mogelijkheid om terugkerende betalingen in of uit te schakelen.Abonnement verloopt op
Datum
[ Voor 70% gewijzigd door ariekanari op 23-12-2021 13:59 . Reden: aanvulling ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Weet je dat zeker? https://www.xbox.com/nl-NL/live/goldariekanari schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:50:
Gold (als afzonderlijk product) wordt m.i. niet meer verkocht dus is er ook geen mogelijkheid om deze te verlengen.
XBox Series X: BloodyB2121
Zoontje krijgt een xbox series s, maar dacht als ik de gamepass al koop kan en aan mijn account koppel kan hij die dan gelijk gebruiken? Of is het verstandiger te wachten tot de xbox is geinstalleerd?
Ik heb vandaag nog de turkse keys gekocht via CD Keys. Codes via de mail ontvangen. Windscibe VPN voor chrome aangezet op Turkije. Daarna naar https://redeem.microsoft.com, inloggen en code redeemen. Dat nog 2x herhalen en codes waren bevestigd.Finraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:47:
[...]
Daarna VPS uit en naar https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade en live gold omgezet naar Game Pass Ultimate. Tot 22 december 2024 geldig. Staat netjes in de account.
Recurring billing meteen uitgezet zodat je niet vergeet dat je nog een abo hebt lopen.
Voorlopig kan ik even vooruit en dat voor €79,57 voor 3 jaar.
Het zit aan je account gekoppeld, en werkt ook voor PC-games, dus je hoeft niet te wachten tot de Xbox er isCr0kie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:15:
Vraagje met betrekking tot de gamepass, wil de bekende truuk uitvoeren.
Zoontje krijgt een xbox series s, maar dacht als ik de gamepass al koop kan en aan mijn account koppel kan hij die dan gelijk gebruiken? Of is het verstandiger te wachten tot de xbox is geinstalleerd?
Let dan wel even op dat je niet, voor zover ik weet, tegelijkertijd op die series s en bijvoorbeeld een pc kan spelen met hetzelfde account.Hahn schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:08:
[...]
Het zit aan je account gekoppeld, en werkt ook voor PC-games, dus je hoeft niet te wachten tot de Xbox er is
Kan het mis hebben, maar ik dacht dat het zo was
Ik heb dit zojuist gedaan, en heb nu Xbox Live Gold voor 1 jaar gekocht en toegevoegd aan mijn account. Geldig tot 22 december 2022. Wanneer ik dan naar de link ga voor het veranderen naar Xbox GamePass Ultimate voor 1 euro brengt die me naar een site en zegt die 12 eu/ per maand? Klopt dit?Highfive95 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:34:
[...]
Ik heb vandaag nog de turkse keys gekocht via CD Keys. Codes via de mail ontvangen. Windscibe VPN voor chrome aangezet op Turkije. Daarna naar https://redeem.microsoft.com, inloggen en code redeemen. Dat nog 2x herhalen en codes waren bevestigd.
Daarna VPS uit en naar https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade en live gold omgezet naar Game Pass Ultimate. Tot 22 december 2024 geldig. Staat netjes in de account.
Recurring billing meteen uitgezet zodat je niet vergeet dat je nog een abo hebt lopen.
Volgens mij heb je het inderdaad mis (en volgens Google ookFrankoNL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:44:
[...]
Let dan wel even op dat je niet, voor zover ik weet, tegelijkertijd op die series s en bijvoorbeeld een pc kan spelen met hetzelfde account.
Kan het mis hebben, maar ik dacht dat het zo was
Volgens mij checkt Xbox helemaal niet of een game al in gebruik is ergens... Voor consoles gaat het er alleen om dat je ofwel ingelogd bent of dat het je home console is en maar één console kan tegelijk home zijn. Hoe dat precies met de pc werkt weet ik niet maar ze gaan niet checken of je op je Xbox aan het spelen bent.
Alleen als je echt dezelfde game gaat spelen moet je uitkijken met synchroniseren save files, dat zou mis kunnen gaan.
(Edit: dacht dat ik in xbox topic zat, rest van post paste niet in gamepass topic)
[ Voor 19% gewijzigd door Finraziel op 23-12-2021 22:48 ]
regio België in mijn geval.
Xbox Live Gold redeemen heb je via VPN in Turkije gedaan, en het omzetten naar Game Pass Ultimate zonder VPN in België gedaan?Wackowurm schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 00:16:
Bij mij heeft de truuk alvast niet gewerkt, zonder problemen 3 jaar xbox live abonnement van cdkeys.com regio Turkey kunnen activeren maar bij de ultimate game pas te willen activeren: je hebt momenteel een abonnement voor een andere regio.
regio België in mijn geval.
Correct.Hahn schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 00:25:
[...]
Xbox Live Gold redeemen heb je via VPN in Turkije gedaan, en het omzetten naar Game Pass Ultimate zonder VPN in België gedaan?
Werkte hier vorige week prima. Was je toevallig op de site gebleven terwijl je VPN uitzette? Dan kunnen sites nog wel eens doorhebben dat je van VPN gebruik maakte.
Even browser sluiten, VPN uitzetten, en dan opnieuw proberen (desnoods in een andere browser), kan dan helpen.
Misschien, heb denk ik wel eerst uitgelogd en dan daarna de vpn uitgezet en naar xbox BE gegaan en geprobeerd om ultimate game pass te activeren,helaas zonder resultaat.Hahn schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 00:51:
[...]
Werkte hier vorige week prima. Was je toevallig op de site gebleven terwijl je VPN uitzette? Dan kunnen sites nog wel eens doorhebben dat je van VPN gebruik maakte.
Even browser sluiten, VPN uitzetten, en dan opnieuw proberen (desnoods in een andere browser), kan dan helpen.
Jammer maar risico's van het vak zeker, in ieder geval dan toch 3 jaar xbox live gold.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Een game spelen op een console en tegelijkertijd een xCloud game spelen kan bijvoorbeeld niet.
Je krijgt dan de melding dat er al een spelsessie (ergens) actief is. En als je besluit om toch te willen gamen op het "tweede apparaat" dan wordt de spelsessie op het andere ("eerste") apparaat beëindigd.
Thnx! Hier op deze manier ook gedaan. Prijs van lire is weer omhoog want ik ben een tientje in totaal meer kwijt 3x €29,... Maargoed.. prima deal lijkt mij voor 3 jaarHighfive95 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:34:
[...]
Ik heb vandaag nog de turkse keys gekocht via CD Keys. Codes via de mail ontvangen. Windscibe VPN voor chrome aangezet op Turkije. Daarna naar https://redeem.microsoft.com, inloggen en code redeemen. Dat nog 2x herhalen en codes waren bevestigd.
Als je in het verleden al gamepass hebt gehad dan klopt die melding ja.mprkooij schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:57:
[...]
Ik heb dit zojuist gedaan, en heb nu Xbox Live Gold voor 1 jaar gekocht en toegevoegd aan mijn account. Geldig tot 22 december 2022. Wanneer ik dan naar de link ga voor het veranderen naar Xbox GamePass Ultimate voor 1 euro brengt die me naar een site en zegt die 12 eu/ per maand? Klopt dit?
Zelf vanochtend drie EU gold passes gekocht via cdkeys en geactiveerd, alle drie zonder issue's geredeemd op het account en vervolgens geupgrade na Game Pass Ultimate, verval datum is nu 24/12/2024
ook al geprobeerdAmaze86 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:22:
@Wackowurm Moet gewoon werken, probeer via je console.
Zojuist codes van Brazillië geactiveerd. Hotspot Shield VPN op Brazilië en daarna Chrome browser in incognito geopend (ik gebruik doorgaans Edge). Daarop mijn account ingelogd en via redeem.microsoft.com alle codes ingevoerd en geactiveerd. Daarna browser helemaal afgesloten en VPN uitgezet. Vervolgens in Edge (to be sure) Ultimate geactiveerd t/m 2024.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2021 11:38 ]
Er is overigens geen enkele reden om te veronderstellen dat het niet meer werkt omdat dat vrijwel direct hier en elders op internet kenbaar zal worden gemaakt.
Werkte bij mij. Nadat ik eerder al GPU heb gehad. Liep af in maart 2021. Zat dus wel hiaat tussen. Maar ach eenmalig twaalf euro verschil met hoeveel je verder bespaart, dat maakt toch weinig uit?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:38:
Werkt de 1 euro conversie nog? Dus Gold 1 op 1 omzetten in GPU.
Voor alle duidelijkheid (en ook uitgelegd in de openingspost) : die 1 euro heeft niets te maken met die 1:1 omzetting. Die 1 euro is een promo voor wie nog nooit GPU had en die voor de eerste maand daarom 1 euro ipv 13 euro betaalt.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:38:
Dus als je vroeger al GPU had, zal die 1:1 omzettingstruuk je nu 13 euro ipv 1 euro kosten, plus dan de kost van x maanden/jaren Gold.
Verwijderd
Ja, dat snap ik. Gaat mij voornamelijk om de 1:1. Is voor iemand anders die nog geen GPU heeft gehad, maar nog wel Gold heeft en dus of het de moeite is omdat naar 3 jaar af te toppen en dan te converteren.Twixie schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:48:
[...]
Voor alle duidelijkheid (en ook uitgelegd in de openingspost) : die 1 euro heeft niets te maken met die 1:1 omzetting. Die 1 euro is een promo voor wie nog nooit GPU had en die voor de eerste maand daarom 1 euro ipv 13 euro betaalt.
Dus als je vroeger al GPU had, zal die 1:1 omzettingstruuk je nu 13 euro ipv 1 euro kosten, plus dan de kost van x maanden/jaren Gold.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2021 12:49 ]
Werkte afgelopen weekend prima bij mij met aanschaf van 3x12 maanden van de Turkse gold variant en activatie via VPN. Daarna zonder VPN via de gamepass website omgezet voor 1 euroVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:38:
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 29-12-2021 14:11 ]
Om teleurstelling te voorkomen..
Ja, even wachten tot 6 feb dusreplica17 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:00:
Ik heb momenteel PC Game Pass tot 5 feb. 2022. Ik krijg mijn xbox series x binnenkort en wil de live naar gpu truc doen (Turkije of Brazilië) echter lees ik dat als je al GPU hebt je maar 4 maanden krijgt, geldt dit ook voor de PC Game Pass?
Bedankt, dit is de 1 euro voor 3 maanden PC Game Pass. Ik kan het ook annuleren? Beetje vervelend om xbox zonder GPU te hebben ...
Zover ik het begreep is het het beste om je GPU af te laten lopen. Hierna kan je het truucje gewoon uithalen, echter kost het dan €13,99 (1 maand gpu) om alles om te gooien in plaats van de €1,-.replica17 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:00:
Ik heb momenteel PC Game Pass tot 5 feb. 2022. Ik krijg mijn xbox series x binnenkort en wil de live naar gpu truc doen (Turkije of Brazilië) echter lees ik dat als je al GPU hebt je maar 4 maanden krijgt, geldt dit ook voor de PC Game Pass?
Nog steeds een hele hoop goedkoper dan de normale prijs.
Zodra je live aan je account koppelt terwijl je al GPU hebt worden de maanden van live omgegooid naar GPU maanden via een specifieke berekening. Hieronder zie je de berekening.
/f/image/3iGY24uXoy7EVhxBiiTVgzFx.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: Dit is alleen zolang je al een Game Pass Ultimate abonnement hebt, Game pass PC of andere Game pass, zoals de onderstaande Tweakers al aangeven, hebben andere regels
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoMagicMike op 30-12-2021 09:47 . Reden: Gaat niet om GPU ]
Als je dan eenmaal ultimate activeert dan telt hij meen ik zelfs je uitstaande tijd aan gold en losse gamepass bij elkaar op tot een maximum van 36 maanden en zet dat om naar ultimate.
Edit: bovenstaande reageerders missen volgens mij dat je los gamepass hebt en geen ultimate.
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 30-12-2021 09:35 ]
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog