Hoi mensen vraagje, ik zit er aan te denken om een Xbox one S te kopen en deze game pass ultimat. Is er echter ook een manier om te zien welke games er in gamepass zitten zonder het al te betalen?
Tuurlijk.johanneslol schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:40:
Hoi mensen vraagje, ik zit er aan te denken om een Xbox one S te kopen en deze game pass ultimat. Is er echter ook een manier om te zien welke games er in gamepass zitten zonder het al te betalen?
https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/games
Ik denk dat je zelfs ook gewoon de gamepass app op je telefoon zou moeten kunnen installeren en daarin naar de lijst kijken.
Gamertag: FinrazielNL
Aanvullend op @Finraziel, ook nog een andere handige site waar alles op staat: https://gamepasscounter.com/johanneslol schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:40:
Met dank aan een andere Tweaker (weet alleen niet meer wie) die dat hier al eens heeft gepost.
Thanks Fineaziel en Dioscuri ! Ik ga eens even kijke 😊komen we hopelijk toch nog de wintermaanden leuk door.
https://gamepassport.net/johanneslol schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:02:
Thanks Fineaziel en Dioscuri ! Ik ga eens even kijke 😊komen we hopelijk toch nog de wintermaanden leuk door.
Nog een handige site, met diverse filters.
Ik denk dat je een series s bedoelt? De ons s zou ik in ieder geval links laten liggenjohanneslol schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:40:
Waarom? Cloud gaming als APP op de one S, net zo prima toch ;/
Wat is er mis met de One S?Ik denk dat je een series s bedoelt? De ons s zou ik in ieder geval links laten liggen
Ik ben recent overgestapt van een full HD naar een 4K tv en heb een prima beeld en game ervaring!
Kan via cloud gaming wel in 4K gespeeld worden? Zo ja, dan ben ik benieuwd wat mooiere beelden geeft. Cloud gaming in 4K of gewoon Full HD via de console?Zhankou schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:14:
Waarom? Cloud gaming als APP op de one S, net zo prima toch ;/
Dat kan, maar die one s heeft als interne resolutie 900p en 1080p Max, vaak sub 30 fps. Ding is in principe 8 jaar oud en gewoon “op” wat mij betreft. Veel nieuwe games zullen vanaf komend jaar ook niet meer naar die generatie komen gok ik.Gekkehuus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:27:
[...]
Wat is er mis met de One S?
Ik ben recent overgestapt van een full HD naar een 4K tv en heb een prima beeld en game ervaring!
Overigens is cloud streaming Max 1080p op 60 fps.
One S is flink verouderd, als je op de markt zit voor een nieuwe console kan een tweede hands One X of een nieuwe Series S veel aantrekkelijker zijn. Vooral met de Series S heb je straks nog een beetje toekomst mocht Microsoft over een jaar of twee de stekker uit game support voor de Xbox One er uit trekken.Gekkehuus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:27:
[...]
Wat is er mis met de One S?
Als het op gamepass aankomt voldoet de One S prima voor 95% van alle games.
Alleen bij de nieuwste titels kan je wel eens teleurgesteld zijn in de performance, al draait bijvoorbeeld forza 5 verrassend goed. Als je budget echt zo crap zit dat zelfs de series S geen optie is kan je voorlopig best verder met de One S.
(Al zou ik in jouw plaats wel een deel van je eindejaarspremie reserveren voor een upgrade, verschil in performance is gigantisch
)
Alleen bij de nieuwste titels kan je wel eens teleurgesteld zijn in de performance, al draait bijvoorbeeld forza 5 verrassend goed. Als je budget echt zo crap zit dat zelfs de series S geen optie is kan je voorlopig best verder met de One S.
(Al zou ik in jouw plaats wel een deel van je eindejaarspremie reserveren voor een upgrade, verschil in performance is gigantisch
[ Voor 17% gewijzigd door Krimglas op 09-11-2021 08:59 ]
Voor de liefhebbers van anime, er is een nieuwe perk beschikbaar die je 75 dagen crunchyroll premium geeft.
Je kunt deze perk via de xbox of computer verzilveren.
Je kunt deze perk via de xbox of computer verzilveren.
Ben nieuw met dit gebeuren. Ik heb vandaag gamepass aangeschaft met een actie voor 1 euro en twee maanden extra. Maar ik kom er nu achter dat ik Ultimate nodig heb als ik ook op een ander apparaat wil gamen. Nu is daar ook een actie voor voor 1 euro. Doet die dan mijn twee maanden extra vervallen?
Hmm, zit de laatste weken toch erg hard te denken aan een series X met gamepass Ultimate voor 3 jaar.
Ik game vrij weinig, (te weinig) maar koop te vaak een game (die ik dan toch niet kan uitspelen wegens te lang, te weinig tijd, ...). Erg veel weggegooid geld doorheen de jaren dus!
Toegegeven, ik heb me eerder al negatief uitgelaten over GamePass. Vooral dan op pc. Dit was een jaar geleden, vooral door de app, een rommeltje. Rigide, onbetrouwbare, buggy rommel. Weinig flexibiliteit (waar en hoe installeren), niet aan de files kunnen, smart delivery nonsense (buggy), updates (buggy).
Hopelijk intussen al verbeterd voor de pc-spelers onder ons, hier komt het er alleszins niet meer in.
Op console lijkt de deal me beter te zijn.
Het dient gezegd dat ik een die hard playstation fan ben. Heb op ps4 alle grote (exclusieve) titels wel gekocht en gespeeld. Echter, op PS5 gebied is het op dit ogenblik nog erg mager.
Er is niet echt een exclusive of game die ik MOET spelen, behalve Returnal. En Gran Turismo is ook steeds een first day buy. Daarom heb ik dus nog geen ps5 (dat, en je kan er op een normale manier niet aan komen. Een xbox series x staat tweedehands overal voor 550 euro te koop, dus dat normaliseert)
In eerste instantie was ik een beetje in het xbox kamp aan het rondkijken omdat ik wel apprecieer wat MS 'under the hood' klaarspeelt, wat betreft software. Daarin zijn ze duidelijk beter. En ook vooral omdat de ps5 een kolossale en niet erg mooie console is, waar de series X een volwassener en soberder design heeft.
Ik heb erg weinig met de huidige grote kaskrakers uit GPU. Forza bvb. Grafisch prachtig en ongeëvenaard, dat wel, dat kan niemand ontkennen, maar als game vind ik het niets. Van wat ik kan inschatten speelt het net als forza 4 en daar vond ik niets aan, als game. Een soort free-roam social space met auto's. Maar als ik de lijst eens doorneem zit er genoeg in om me niet te vervelen.
Veel multiplats, en zoals vorige generaties is de xbox voornamelijk nog de multiplatform machine. Maar daar is ook niets mis mee. Van zodra je de interface voorbij bent zien die games er hetzelfde uit op ps5 of xbox. De xbox controller ben ik intussen al gewoon door er mee te gamen op pc.
Met bovenstaande punten is de kans groter dat een xbox deze keer wel klikt. De laatste keer (xbox one S), was niet goed te noemen. Erg trage console, games zagen er in het algemeen slechter uit dan op ps4. Ik had toen geen library, wat nu dus geen punt meer is door GPU = instant library. Geen exclusives, maar die heeft de ps5 ook nauwelijks, dus geen punt. De interface blijft nog wel een ding. Drie jaar geleden was de interface een compleet circus. Hopelijk is dat nu ook al wat strakker en minimalistischer, ipv allerhande social, store en mixer nonsense op de meest onhandige plaatsen in beeld.
Ik game vrij weinig, (te weinig) maar koop te vaak een game (die ik dan toch niet kan uitspelen wegens te lang, te weinig tijd, ...). Erg veel weggegooid geld doorheen de jaren dus!
Toegegeven, ik heb me eerder al negatief uitgelaten over GamePass. Vooral dan op pc. Dit was een jaar geleden, vooral door de app, een rommeltje. Rigide, onbetrouwbare, buggy rommel. Weinig flexibiliteit (waar en hoe installeren), niet aan de files kunnen, smart delivery nonsense (buggy), updates (buggy).
Hopelijk intussen al verbeterd voor de pc-spelers onder ons, hier komt het er alleszins niet meer in.
Op console lijkt de deal me beter te zijn.
- Meer games, dus meer keuze
- EA Play (heb ik me meerdere jaren op geabonneerd op pc, dus voor mij wel een pluspunt. Heb het wel voor EA games desondanks hun slechte reputatie), dus onder de streep kan ik dat abonnement wegstrepen tegen GPU, en de weinige EA play games die beter zijn op pc (battlefront, battlefield), los op pc kopen.
- De dichtgetimmerde obscure manier van file beheer is op een console veel meer op z'n plaats. Daar heb ik niet het minste probleem mee op console, meer zelfs, daar verwacht ik dat dit uit handen genomen wordt van de gebruiker
- Een factor 100+ meer GPU dan GP for PC gebruikers, schat ik. De ervaring zal op console dus ook een heel stuk vloeiender zijn, met minder bugs (geen hangende updates, niet elke week een volledig spel a 100 GB opnieuw moeten downloaden...)
Het dient gezegd dat ik een die hard playstation fan ben. Heb op ps4 alle grote (exclusieve) titels wel gekocht en gespeeld. Echter, op PS5 gebied is het op dit ogenblik nog erg mager.
Er is niet echt een exclusive of game die ik MOET spelen, behalve Returnal. En Gran Turismo is ook steeds een first day buy. Daarom heb ik dus nog geen ps5 (dat, en je kan er op een normale manier niet aan komen. Een xbox series x staat tweedehands overal voor 550 euro te koop, dus dat normaliseert)
In eerste instantie was ik een beetje in het xbox kamp aan het rondkijken omdat ik wel apprecieer wat MS 'under the hood' klaarspeelt, wat betreft software. Daarin zijn ze duidelijk beter. En ook vooral omdat de ps5 een kolossale en niet erg mooie console is, waar de series X een volwassener en soberder design heeft.
Ik heb erg weinig met de huidige grote kaskrakers uit GPU. Forza bvb. Grafisch prachtig en ongeëvenaard, dat wel, dat kan niemand ontkennen, maar als game vind ik het niets. Van wat ik kan inschatten speelt het net als forza 4 en daar vond ik niets aan, als game. Een soort free-roam social space met auto's. Maar als ik de lijst eens doorneem zit er genoeg in om me niet te vervelen.
Veel multiplats, en zoals vorige generaties is de xbox voornamelijk nog de multiplatform machine. Maar daar is ook niets mis mee. Van zodra je de interface voorbij bent zien die games er hetzelfde uit op ps5 of xbox. De xbox controller ben ik intussen al gewoon door er mee te gamen op pc.
Met bovenstaande punten is de kans groter dat een xbox deze keer wel klikt. De laatste keer (xbox one S), was niet goed te noemen. Erg trage console, games zagen er in het algemeen slechter uit dan op ps4. Ik had toen geen library, wat nu dus geen punt meer is door GPU = instant library. Geen exclusives, maar die heeft de ps5 ook nauwelijks, dus geen punt. De interface blijft nog wel een ding. Drie jaar geleden was de interface een compleet circus. Hopelijk is dat nu ook al wat strakker en minimalistischer, ipv allerhande social, store en mixer nonsense op de meest onhandige plaatsen in beeld.
Volgens mij is jouw hobby eigenlijk veel meer lange posts schrijven over dat je misschien gaat gamen, dan werkelijk gamenAmos_x schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:07:
Hmm, zit de laatste weken toch erg hard te denken aan een series X met gamepass Ultimate voor 3 jaar.
Op console lijkt de deal me beter te zijn.Gewoon spelen en gaan. Door het grote aanbod zal ik telkens wel iets te gamen hebben, en zal ik uiteindelijk vermoedelijk nog 0 games kopen.
- EA Play (heb ik me meerdere jaren op geabonneerd op pc, dus voor mij wel een pluspunt. Heb het wel voor EA games desondanks hun slechte reputatie), dus onder de streep kan ik dat abonnement wegstrepen tegen GPU, en de weinige EA play games die beter zijn op pc (battlefront, battlefield), los op pc kopen.
- De dichtgetimmerde obscure manier van file beheer is op een console veel meer op z'n plaats. Daar heb ik niet het minste probleem mee op console, meer zelfs, daar verwacht ik dat dit uit handen genomen wordt van de gebruiker
- Een factor 100+ meer GPU dan GP for PC gebruikers, schat ik. De ervaring zal op console dus ook een heel stuk vloeiender zijn, met minder bugs (geen hangende updates, niet elke week een volledig spel a 100 GB opnieuw moeten downloaden...)
Jk, succes met je overpeinzingen (en dan probeer ik te negeren dat je nog steeds heel erg je eigen meningen als feiten presenteert...)
Voor grofweg 100 euro heb je GPU met de truc. Die heb je er al in 2 tot 4 spellen spelen dus al uit. Dus als jij maar heel soms gamed heb je het er echt wel uit in 3 jaar tijd.Amos_x schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:07:
Op console lijkt de deal me beter te zijn.Gewoon spelen en gaan. Door het grote aanbod zal ik telkens wel iets te gamen hebben, en zal ik uiteindelijk vermoedelijk nog 0 games kopen.
Over de series X. Als je niet veel gamed is de series S ook een optie. Of zelfs een oude Xbox one S van marktplaats. Met een beetje zoeken heb je die al voor rond de 100 euro. Als je dan later toch de overstap zou maken naar de series X kan je je controller en alle andere accessoires gewoon houden. Die werken allemaal ook op de Series consoles.
Als voormalig pc gamer die niet veel gamed is de Xbox een verademing. Hij update op de achtergrond. En als ik zin heb om te gamen ben ik binnen een minuut in het spel. Dat was bij de pc wel anders. Opstarten, updates windows updates spellen, updates nogwat. Dan het spel grafisch instellen voor je configuratie dan proberen en nogmaals aanpassen. Hoop foutmeldingen dat het allemaal net niet lekker werkt.
Maar mijn pc was ook wel aan vervanging toe qua gaming. Maar dat had me zeker 1000 gekost om een beetje vergelijkbaar systeem te hebben met de series X. En merk dat ik door het gemak ook meer ben gaan gamen. De oude pc staat er nog een en kan ik gebruiken voor andere dingen. Hoewel die nu maar 1 keer per maand aan staat en we ook nog een laptop hebben. Verkopen van de oude pc heeft geen zin. Hij is nog amper 200 euro waard en staat niet in de weg.
[ Voor 4% gewijzigd door 1993jjohan op 13-11-2021 06:47 ]
@Amos_x Gewoon gaan voor de XSX, die gamepass is een no-brainer. Mijn PS5 is al verkocht
haal pas een nieuwe als er meer exclusieves uitkomen en slim versie 
Net afgesloten gamepass ultimate 3 jaar voor €88 , icm code GLAD (turkse codes met vpn) en 14 dagen ultimate trial.
https://www.eneba.com/nl/...ate-choice?af_id=peppernl
Nu voorzien tot 13-11-2024
Net afgesloten gamepass ultimate 3 jaar voor €88 , icm code GLAD (turkse codes met vpn) en 14 dagen ultimate trial.
[ Voor 14% gewijzigd door Amaze86 op 14-11-2021 09:01 . Reden: link ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zelf net de X-box One X voorzien van een internal 1 TB ssd en twee jaar gamepass. Red ik het nog wel even mee totdat ik een series X ga kopem.
Goedenavond!
Vraagje; ik zit erover na te denken om een cloud game service te gaan gebruiken. Zo af en toe game ik, maar heb geen zin om behoorlijk wat geld uit te geven aan een gaming pc dus dan maar een (maandelijks opzegbaar) abonnement.
Nu zou ik heel graag AoE4 in de cloud willen spelen op mijn laptop. Begrijp ik het nu goed dat dit met Xbox Ultimate GamePass abo mogelijk is? Is er dan verder nog iets wat ik moet aanschaffen? Heb al eea doorgelezen, maar is me nog niet helemaal duidelijk.
Thanks alvast!
Vraagje; ik zit erover na te denken om een cloud game service te gaan gebruiken. Zo af en toe game ik, maar heb geen zin om behoorlijk wat geld uit te geven aan een gaming pc dus dan maar een (maandelijks opzegbaar) abonnement.
Nu zou ik heel graag AoE4 in de cloud willen spelen op mijn laptop. Begrijp ik het nu goed dat dit met Xbox Ultimate GamePass abo mogelijk is? Is er dan verder nog iets wat ik moet aanschaffen? Heb al eea doorgelezen, maar is me nog niet helemaal duidelijk.
Thanks alvast!
Nee dat gaat niet, enkel op een pc speelbaar.fetix1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:33:
Goedenavond!
Thanks alvast!
Sorry, ik ben niet duidelijk geweest nu ik het zo lees. Ik wil het ook juist graag op een pc/laptop spelen. Gaat dat dan lukken met Xbox Ultimate game pass?Purejet schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:44:
[...]
Nee dat gaat niet, enkel op een pc speelbaar.
Wel via de PC, maar niet via de cloud. Je Laptop moet het spel dus aankunnen. (En als het voor 1 spel is kun je die dan waarschijnlijk beter los kopen.)fetix1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:14:
[...]
Sorry, ik ben niet duidelijk geweest nu ik het zo lees. Ik wil het ook juist graag op een pc/laptop spelen. Gaat dat dan lukken met Xbox Ultimate game pass?
Game pass ultimate heeft 3 onderdelen, Xbox games, PC games en cloud games. Er is veel overlap, maar niet op alles. Deze zit dus alleen bij de PC.
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-11-2021 21:18 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Aah thanks. Goed dat ik het nog even navraag dan. Zal aan mij liggen, maar vind het allemaal wat onduidelijkArthurMorgan schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:16:
[...]
Wel via de PC, maar niet via de cloud. Je Laptop moet het spel dus aankunnen. (En als het voor 1 spel is kun je die dan waarschijnlijk beter los kopen.)
Game pass ultimate heeft 3 onderdelen, Xbox games, PC games en cloud games. Er is veel overlap, maar niet op alles. Deze zit dus alleen bij de PC.
Je kunt alleen (een deel) van de console games via de cloud spelen omdat het op Xbox servers draait. AoE is geen console game en dus niet vanuit de cloud te spelen.
XBox Series X: BloodyB2121
ook zojuist gedaan! 85,15 in totaal voor 3jr UltimateAmaze86 schreef op zondag 14 november 2021 @ 07:54:
@Amos_x Gewoon gaan voor de XSX, die gamepass is een no-brainer. Mijn PS5 is al verkochthaal pas een nieuwe als er meer exclusieves uitkomen en slim versie
ps. bij mij werd er niet eens 1eur afgeboekt (ondanks de melding, zie screenshot) maar enkel 1cent, vreemd.. maargoed gold is omgezet in ultimate
:strip_exif()/f/image/qbwShUMMNdVlZf5TED6IJgDx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door BigF25 op 16-11-2021 10:14 ]
Vooralsnog in ieder geval. Ik verwacht dat Microsoft ook PC games uiteindelijk wel mogelijk maakt via de cloud.d.bakker84 schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:22:
Je kunt alleen (een deel) van de console games via de cloud spelen omdat het op Xbox servers draait. AoE is geen console game en dus niet vanuit de cloud te spelen.
Zou mooi zijn, maar dan moet er nog wel veel gebeuren. Nu draait het hele cloud systeem in feite op XBox Series Xen.Caelorum schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:
[...]
Vooralsnog in ieder geval. Ik verwacht dat Microsoft ook PC games uiteindelijk wel mogelijk maakt via de cloud.
ik heb vorige week een nieuwe account aangemaakt en die 3 maanden voor 1 euro aangemeld.
Kan ik de upgrade trucje na 3 maanden weer doen? of moet je echt een nieuwe account hebben.
Kan ik de upgrade trucje na 3 maanden weer doen? of moet je echt een nieuwe account hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door acreed166 op 16-11-2021 11:28 ]
Ja, dat is echt alleen de eerste keer dat je het afsluit.
Custom hardware daarvan inderdaad. Ik verwacht niet dat er direct iets in de weg zit om ook Windows erop te draaien of iig een custom versie daarvan (zoals xbox system ook is). Het zal hem vooral zitten in het stabiel draaien van spellen enz.d.bakker84 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:56:
[...]
Zou mooi zijn, maar dan moet er nog wel veel gebeuren. Nu draait het hele cloud systeem in feite op XBox Series Xen.
Gewoon die XSX kopen. Zit volgens mij sowieso één maand gratis GP bij? Kun je een beetje proberen. Is het toch niks, dan verkoop je 'em met amper verlies door. Bevalt het (en dat verwacht ik eigenlijk wel) dan koop je 3 jaar Gold en laat die omzetten naar GPU.Amos_x schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:07:
Wat betreft interface, ik vind oprecht de huidige overzichtelijker dan die van de Playstation, maar dat blijft toch altijd een beetje persoonlijk.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Kan het nergens vinden, maar dacht te hebben gelezen dat ze dat in de toekomst ook willen toevoegen. Maar dat de focus nu op games en marktaandeel ligt. (Al kan ik dit ook hebben gelezen toen ik lag te slapenCaelorum schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:54:
[...]
Vooralsnog in ieder geval. Ik verwacht dat Microsoft ook PC games uiteindelijk wel mogelijk maakt via de cloud.
PS/XBL: Nogne
@acreed166 nee hoor, dat werkt gewoon, hoef je geen nieuw account voor te maken. Alleen als je je gold om wil zetten naar gamepass zul je dan 1 maand moeten betalen wat dan 13 euro is omdat je de 1 euro actie al gedaan hebt. Zou kunnen dat het zelfs kan lukken met een goedkopere code voor gamepass ultimate maar dan moet je weer opletten dat die niet weer alleen voor nieuwe gebruikers is.d.bakker84 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:29:
Ja, dat is echt alleen de eerste keer dat je het afsluit.
Ik las "de upgrade trucje" als 3 maanden game pass afsluiten voor 1 Euro (huidige aanbieding). Dat kan alleen de eerste keer. Inderdaad, als bedoeld werd of het gold om te zetten dan heb je inderdaad gelijk FinrazielFinraziel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:10:
[...]
@acreed166 nee hoor, dat werkt gewoon, hoef je geen nieuw account voor te maken. Alleen als je je gold om wil zetten naar gamepass zul je dan 1 maand moeten betalen wat dan 13 euro is omdat je de 1 euro actie al gedaan hebt. Zou kunnen dat het zelfs kan lukken met een goedkopere code voor gamepass ultimate maar dan moet je weer opletten dat die niet weer alleen voor nieuwe gebruikers is.
Oke dus 3 maanden even wachten en dan kan ik het proberen?Finraziel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:10:
[...]
@acreed166 nee hoor, dat werkt gewoon, hoef je geen nieuw account voor te maken. Alleen als je je gold om wil zetten naar gamepass zul je dan 1 maand moeten betalen wat dan 13 euro is omdat je de 1 euro actie al gedaan hebt. Zou kunnen dat het zelfs kan lukken met een goedkopere code voor gamepass ultimate maar dan moet je weer opletten dat die niet weer alleen voor nieuwe gebruikers is.
Inderdaad. Je moet niet al een lopend ultimate abonnement hebben dan kan het niet. Dus gewoon laten verlopen (check dat automatisch verlengen niet aan staat) en dan zou het gewoon weer moeten kunnen.acreed166 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:15:
[...]
Oke dus 3 maanden even wachten en dan kan ik het proberen?
Eind deze week is het zo ver, dan eindigt GPU. Ik ben een beetje kwijt hoe ik die GPU merge trick ook alweer moet doen.
Stel we willen 3 jaartjes GPU. Moeten we dan voor 3 jaar Gold halen en één maandje Game Pass en dat mergen? Als dit klopt so far, hoe ging dat mergen zelf ook alweer?
Stel we willen 3 jaartjes GPU. Moeten we dan voor 3 jaar Gold halen en één maandje Game Pass en dat mergen? Als dit klopt so far, hoe ging dat mergen zelf ook alweer?
Zie de startpostdevilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:10:
Eind deze week is het zo ver, dan eindigt GPU. Ik ben een beetje kwijt hoe ik die GPU merge trick ook alweer moet doen.
https://www.techtastic.nl...ing-90-euro-oktober-2021/devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:10:
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Dit is mijn plan ook met de PS5. Ook verkocht en een mooie XSX voor gehaald met GPAmaze86 schreef op zondag 14 november 2021 @ 07:54:
@Amos_x Gewoon gaan voor de XSX, die gamepass is een no-brainer. Mijn PS5 is al verkochthaal pas een nieuwe als er meer exclusieves uitkomen en slim versie
Vanavond ook even via Eneba met 3 codes voor Turkije een XBL abonnement met 3 jaar Game Pass afgesloten voor €85. Ging prima.
Voor het eerst sinds een heel lange tijd weer een Xbox, vooral eigenlijk voor Forza Horizon 5. Die zou los al 60 euro kosten, dus nu voor 25 euro meer ook nog eens 3 jaar XBL en GP. Klinkt als een goede deal
Voor het eerst sinds een heel lange tijd weer een Xbox, vooral eigenlijk voor Forza Horizon 5. Die zou los al 60 euro kosten, dus nu voor 25 euro meer ook nog eens 3 jaar XBL en GP. Klinkt als een goede deal
Hi, vandaag overgestapt naar KPN met als cadeau een gloednieuwe xbox series s. Kan niet wachten om gamepass uit te proberen. Ik heb een vraag over de actie om je xbox live gold over te zetten. Tot hoe lang duurt die actie om die 3 jaar om te zetten naar GPU? Het duurt nog een maand minimaal voordat de xbox wordt opgestuurd. Verwachten jullie dat dit op korte termijn kan verloopt?
Heb je misschien een tip m.b.t VPN-provider Tunnelbear geeft namelijk geen ondersteuning in Turkije.Mark_GAE schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:44:
Vanavond ook even via Eneba met 3 codes voor Turkije een XBL abonnement met 3 jaar Game Pass afgesloten voor €85. Ging prima.
Thanks,
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
@Dmp1982 Windscribe vpn
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Niemand weet of en wanneer Microsoft deze methode dicht zal zetten, maar hij bestaat ondertussen al een paar jaar en er lijkt niet echt een reden te zijn om aan te nemen dat ze er nu ineens mee gaan stoppen.sulie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:37:
Hi, vandaag overgestapt naar KPN met als cadeau een gloednieuwe xbox series s. Kan niet wachten om gamepass uit te proberen. Ik heb een vraag over de actie om je xbox live gold over te zetten. Tot hoe lang duurt die actie om die 3 jaar om te zetten naar GPU? Het duurt nog een maand minimaal voordat de xbox wordt opgestuurd. Verwachten jullie dat dit op korte termijn kan verloopt?
Bedankt voor de tip qua VPN (tevens gratis) - 3 jaar GPU voor ongeveer 100 euro is gelukt! 😄
[ Voor 3% gewijzigd door Dmp1982 op 18-11-2021 08:57 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Eigenlijk hetzelfde idee als met oudere Windows upgraden naar 10 (of tegenwoordig zelfs 11) zonder kosten. Dat kan ook nog steeds.Finraziel schreef op donderdag 18 november 2021 @ 06:35:
[...]
Niemand weet of en wanneer Microsoft deze methode dicht zal zetten, maar hij bestaat ondertussen al een paar jaar en er lijkt niet echt een reden te zijn om aan te nemen dat ze er nu ineens mee gaan stoppen.
Denk dat het ze weinig uit zal maken en hopen dat mensen blijve hangen.
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar op beltegoed.nl kan je met de kortingcode E9A7-3EFC-E6C0-A4FD gift cards van 5 euro kopen voor 1,49. Meerdere keren te gebruiken. Het is ff stapelen, maar dan heb je ook wat.
Begrijp ik het goed dat ik met deze gestapelde giftcards bijvoorbeeld Fifa 22 kan kopen?Elias2020 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:51:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar op beltegoed.nl kan je met de kortingcode E9A7-3EFC-E6C0-A4FD gift cards van 5 euro kopen voor 1,49. Meerdere keren te gebruiken. Het is ff stapelen, maar dan heb je ook wat.
Dat zou heel mooi zijn want deze hebben ze voor sinterklaas gevraagd, en kost momenteel zo'n 62,99.
Ik heb ze al aangegeven aan de kids dat deze vanaf mei waarschijnlijk in de GPU zit, maar ze blijven 'zeuren' en geven aan dat het toch een mooi Sinterklaas cadeautje is.
Als ik hem met dit giftcard trucje kan stapelen tot 65 euro dan zou dat mooi zijn!
Ik heb net 100 euro gestapeld voor 30 euro. Je kan ook bol.com bonnen kopen daar met deze kortingscode. Dan ben je misschien nog goedkoper uit en heb je een disc.Gekkehuus schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:32:
[...]
Begrijp ik het goed dat ik met deze gestapelde giftcards bijvoorbeeld Fifa 22 kan kopen?
Dat zou heel mooi zijn want deze hebben ze voor sinterklaas gevraagd, en kost momenteel zo'n 62,99.
Ik heb ze al aangegeven aan de kids dat deze vanaf mei waarschijnlijk in de GPU zit, maar ze blijven 'zeuren' en geven aan dat het toch een mooi Sinterklaas cadeautje is.
Als ik hem met dit giftcard trucje kan stapelen tot 65 euro dan zou dat mooi zijn!
Lek lijkt nu gedicht bij mijElias2020 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:51:
Edit: code is nu ongeldig, werkt ook niet met ander mailadres
[ Voor 8% gewijzigd door d.bakker84 op 19-11-2021 11:46 ]
Ik kan nog steeds bestellen. Krijg de codes nu wel per mail ipv direct op scherm.
Edit; lek lijkt inderdaad dicht.
[ Voor 6% gewijzigd door Elias2020 op 19-11-2021 11:45 ]
70 euro er uit gehaald en staat nu veilig op mijn account
Erg bedankt!
Heb de digital edition, dus een disc is niet mogelijk.Elias2020 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:41:
[...]
Ik heb net 100 euro gestapeld voor 30 euro. Je kan ook bol.com bonnen kopen daar met deze kortingscode. Dan ben je misschien nog goedkoper uit en heb je een disc.
Ik was bezig met kopen, toen ik even weg werd geroepen.
Ik kwam terug en zag dat ze het 'lek' gedicht hadden.
Helaas maar 2 kunnen kopen.
Dit zijn mooie tips voor de volgende keer!
Ik overweeg sterk om tijdens Black Friday een Series S te kopen om Forza Horizon 5 fatsoenlijk te spelen.
(lukt niet echt op mijn 10 jaar oude PC
) Ik kom van jaren PS3 en 4 Pro af, waar ik PS Plus gewend ben (waar je gratis games kunt claimen en zolang je lid bent kunt blivjen spelen).
Mijn vraag: hoe lang blijven games over het algemeen in Game Pass?
Zou nu dus om FH5 (en 4) gaan.
Op moment dat bekend wordt dat hij eruit gaat misschien alsnog via een (Game PAss) aanbieding kopen?
(lukt niet echt op mijn 10 jaar oude PC
Op moment dat bekend wordt dat hij eruit gaat misschien alsnog via een (Game PAss) aanbieding kopen?
Aangezien Forza 5 een MS game is verwacht ik dat dit er heeeel lang in blijft. Forza 4 staat er bijvoorbeeld ook nog gewoon in.Canis Lupus schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:20:
Ik overweeg sterk om tijdens Black Friday een Series S te kopen om Forza Horizon 5 fatsoenlijk te spelen.
(lukt niet echt op mijn 10 jaar oude PC) Ik kom van jaren PS3 en 4 Pro af, waar ik PS Plus gewend ben (waar je gratis games kunt claimen en zolang je lid bent kunt blivjen spelen).
Na een jaar of 4 verdwijnen de oude Forza games meestal omdat dan de licenties van de auto's aflopen.
Dank voor de tip maar ik vermoed dat deze kortingscode niet meer geldig is.
De ingevoerde actiecode is ongeldig of is reeds gebruikt in combinatie met het ingevoerde emailadres
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Niet meer relevant
[ Voor 96% gewijzigd door Elias2020 op 19-11-2021 17:56 ]
Net voor 3 jaar via Turkije xbox live gold gekocht voor €85,52.... (3x 27,29 + service fee op eneba) en omgezet
. Kortom die truc werkt nog steeds.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Wanneer denken jullie dat de nieuwe bf in de gamepass komt?
Voorlopig niet.Coldbullet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:42:
Wanneer denken jullie dat de nieuwe bf in de gamepass komt?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
6-12 maanden na release over het algemeen (EA access).
Hmmm bedankt, dan word het toch maar aanschaffen denk ik zo.. even de grote release issues afwachten😁
Tof die game stream optie nu. Ik share games en vraag me af of mijn sharing buddy deze optie ook kan gebruiken, aangezien het wel Xcloud is toch? Weet iemand dit,die toevallig shared?
Begrijp ik goed dat je de codes (uiteraard) moet kopen en dan via een Turkse VPN ze moet activeren op je Xbox account?Amaze86 schreef op zondag 14 november 2021 @ 07:54:
Sta op het punt dat te doen, maar kom er door alle berichten nog niet goed uit of de VPN stap nou nodig is of niet
Thanks, is gelukt!Amaze86 schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:05:
@reputatio ja gewoon kopen zonder vpn, dan vpn aanzetten en de codes redeemen.
Kun je eigenlijk Android xCloud casten naar een TV ? Heb met Black Friday zowel een nieuwe TV (LG C1) als telefoon (Samsung S21) gescoord en zou eigenlijk wel eens xCloud deftig willen testen nu. Tot nu toe gebruikte ik mijn GPU enkel op PC voor wat installed games (o.a. MSFS). Aangezien ik geen (recente) XBox heb, zou het wel leuk zijn toch met mijn huidige/nieuwe hardware GamePass games op TV te spelen.
Ik weet niet of het kan. Misschien als je het via de browser speelt.Twixie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:51:
Kun je eigenlijk Android xCloud casten naar een TV ? Heb met Black Friday zowel een nieuwe TV (LG C1) als telefoon (Samsung S21) gescoord en zou eigenlijk wel eens xCloud deftig willen testen nu. Tot nu toe gebruikte ik mijn GPU enkel op PC voor wat installed games (o.a. MSFS). Aangezien ik geen (recente) XBox heb, zou het wel leuk zijn toch met mijn huidige/nieuwe hardware GamePass games op TV te spelen.
Het lijkt me overigens wel onspeelbaar door de latency in dat geval. Daarbij is het, even afhankelijk van het formaat van je C1, denk ik een veel te lage resolutie / bitrate om er goed uit te zien.
Ben vandaag begonnen met Plague tale Innocence.
Had er positieve reviews over gelezen en het spel ziet er inderdaad verdraaid mooi uit en heeft een - tot nu toe - pakkende storyline!
Ik probeerde het eerst via xcloud maar ik kan maar niet wennen aan het spelen met een controler
(uitzondering zijn racegames en platformers)
Dus maar even geïnstalleerd en met muis& toetsenbord gaat het me veel beter af
P.s. klopt het dat xcloud nog alleen 1080p streamt? Of heb ik een setting over het hoofd gezien?
Had er positieve reviews over gelezen en het spel ziet er inderdaad verdraaid mooi uit en heeft een - tot nu toe - pakkende storyline!
Ik probeerde het eerst via xcloud maar ik kan maar niet wennen aan het spelen met een controler
Dus maar even geïnstalleerd en met muis& toetsenbord gaat het me veel beter af
P.s. klopt het dat xcloud nog alleen 1080p streamt? Of heb ik een setting over het hoofd gezien?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
@Vortigen ik heb dit spel een tijdje terug op de pc gekocht en uitgespeeld. Vond het erg goed en vooral heerlijke spanning. Alleen richting het einde vond ik zelf minder worden. Maar absoluut een mooi spel.
Ghost of a tale is trouwens ook een leuk spel.
Ghost of a tale is trouwens ook een leuk spel.
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 30-11-2021 21:18 ]
@Arunia Het is inderdaad goed spannend. En leuke stealthy gameplay.
Bedankt voor de tip van Ghost of a Tale. Lijkt me ook een leuk spel. Heb t alvast geïnstalleerd
Bedankt voor de tip van Ghost of a Tale. Lijkt me ook een leuk spel. Heb t alvast geïnstalleerd
Ik heb een half uur of zo de Evil Genius tutorial zitten spelen en vraag me af of het nog leuk wordt.
Stuk of 10 verschillende kamers gebouwd, minions getraind etc. en het enige wat ik tot nu toe kon doen was een ‘scheme’ starten wat niet meer was dan een icoontje op een map aanklikken en wachten, om wat extra geld te verdienen.
Hopelijk wordt het nog wat interessanter dan dit.
Stuk of 10 verschillende kamers gebouwd, minions getraind etc. en het enige wat ik tot nu toe kon doen was een ‘scheme’ starten wat niet meer was dan een icoontje op een map aanklikken en wachten, om wat extra geld te verdienen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Er komen op een gegeven moment heroes langs enz. en dan heb je ook een stuk base defending. Of dat leuk is moet je zelf ervaren. Zelf was ik er naar een tijdje wel klaar mee. Ik vind dat stuk in bijv. een dungeon keeper en afgeleiden veel beter uitgewerkt.On_E schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:12:
Ik heb een half uur of zo de Evil Genius tutorial zitten spelen en vraag me af of het nog leuk wordt.
Ah! Dan ga ik in ieder geval nog even verder spelen om te zien of het dan leuker wordt, thanks!Caelorum schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:32:
[...]
Er komen op een gegeven moment heroes langs enz. en dan heb je ook een stuk base defending. Of dat leuk is moet je zelf ervaren. Zelf was ik er naar een tijdje wel klaar mee. Ik vind dat stuk in bijv. een dungeon keeper en afgeleiden veel beter uitgewerkt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lmhMHtHhXSzs6nLwstUZFF4q.jpg?f=user_large)
Vanaf volgende week kun je deze perk verzilveren als je gamepass ultimate hebt.
Er zullen voor gamepass ultimate leden maandelijks halo infinite multiplayer bonussen komen.
Ik ga vandaag game pass regelen voor de Xbox series S die de Sint heeft afgegooid 
Ik vroeg me af of de Turkse "korting" nog steeds werkt voor drie jaar game pass toegang?
Ik vroeg me af of de Turkse "korting" nog steeds werkt voor drie jaar game pass toegang?
Ff topic doorbladeren?RoyK schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:40:
Ik ga vandaag game pass regelen voor de Xbox series S die de Sint heeft afgegooid
Dat had ik al gedaan meneer Voog, en de meest recente variant hiervan is zeker een week oud. Het is me ook niet bekend of dit een breed toegepaste methode is, of dat het een sneaky dingetje is wat ze snel dichttimmeren al alweer voorbij is.
Snel sowieso niet, want die truc stond ook al in de startpost van meer dan een jaar geledenRoyK schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:21:
[...]
Dat had ik al gedaan meneer Voog, en de meest recente variant hiervan is zeker een week oud. Het is me ook niet bekend of dit een breed toegepaste methode is, of dat het een sneaky dingetje is wat ze snel dichttimmeren al alweer voorbij is.
Maar, ik heb de Turkse methode vrijdag gedaan, en dat werkte prima. Dus ik zou zeggen, go for it.
The devil is in the details.
Waarom zou het ineens dichtgetimmerd zijn? Zou dan niet dit topic en reddit hier vol mee staan?RoyK schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:21:
[...]Het is me ook niet bekend of dit een breed toegepaste methode is, of dat het een sneaky dingetje is wat ze snel dichttimmeren al alweer voorbij is.
Tot nader bericht, werkt het gewoon als je de te volgen stappen juist uitvoert.
De "truuk" werkt nog inderdaadRoyK schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:40:
Soms zijn het Turske codes, dan weer Braziliaanse. Met EU kaarten lukt het trouwens ook alleen zijn die wat duurder.
Check deze link: https://www.techtastic.nl...ng-90-euro-december-2021/
Weet iemand hoe ik kan zien welke game ik op de H schijf heb geïnstalleerd via gamepass? Via treesize zie ik alleen MSIXVC van 179 GB.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ehm, nee. Ik heb gezegd dat ze het geld terug mogen storten.Thank you for placing an order with GAMIVO.
We have received a system security alert. Therefore, we would like to ensure the payment account owner authorized this transaction.
Before we can complete your order, we would like you to provide us with proof of your identity. We kindly ask you to send us a photo of your ID (a government-issued identity document, driving license, or passport), with a handwritten 'gamivo.com' note on a piece of paper next to it. Please make sure that the photo is unedited, and the following details are visible:
Your full name,
Date of birth,
The issue and expiry date of the document.
You may cover any sensitive information from the photo, e.g. with a piece of paper but please make sure that the above-listed details are visible.
Once the verification is successful, we will be happy to complete your order.
We understand that this may seem troublesome, especially if there was no unauthorized access to your account. We apologize for any inconvenience caused.
Best regards,
edit: Ze hebben waarschijnlijk geconstateerd dat de naam van het paypal account niet overeen komt met de naam waar ik een account mee heb aangemaakt op hun site, dus sure, ik begrijp het. Maar ik ga niet een kopie van mijn ID sturen om wat korting te krijgen via een loophole.
[ Voor 11% gewijzigd door walterg op 06-12-2021 01:03 ]
Heb je een andere browser dan Chrome gebruikt? Mijn ervaring is dat bij veel van deze sites het bestelproces niet kan worden afgrond als er een andere browser wordt gebruikt.
Mogelijk speelt ook een antivirusprogramma op de achtergrond een rol maar 1) het tijdelijk uitschakelen van een virusprogramma heeft dit probleem - bij mij - nooit opgelost, 2) een ander virusprogramma gebruiken levert hetzelfde probleem op (eset, bitdefender)
Dan vragen ze tijdens het bestelproces (onnodig) om identificatie middels een paspoort, ID-kaart i.p.v. SMS-controle of werkt bijvoorbeeld de betalingsoptie iDeal niet (eventueel in combinatie met een betalingsplatformtussenpartij als Skrill of Stripe).
Mogelijk werkt een betaling via PayPal nog wel en anders de bestelling staken en de bestelling opnieuw plaatsen en afronden met webbrowser Chrome. MS Edge (chromium) is geen alternatief.
Mogelijk speelt ook een antivirusprogramma op de achtergrond een rol maar 1) het tijdelijk uitschakelen van een virusprogramma heeft dit probleem - bij mij - nooit opgelost, 2) een ander virusprogramma gebruiken levert hetzelfde probleem op (eset, bitdefender)
Dan vragen ze tijdens het bestelproces (onnodig) om identificatie middels een paspoort, ID-kaart i.p.v. SMS-controle of werkt bijvoorbeeld de betalingsoptie iDeal niet (eventueel in combinatie met een betalingsplatformtussenpartij als Skrill of Stripe).
Mogelijk werkt een betaling via PayPal nog wel en anders de bestelling staken en de bestelling opnieuw plaatsen en afronden met webbrowser Chrome. MS Edge (chromium) is geen alternatief.
De betaling werkte gewoon, het is al van mijn Paypal afgeschreven. Dit is een procedure achteraf om mijn identiteit te verifiēren.ariekanari schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:09:
Heb je een andere browser dan Chrome gebruikt? Mijn ervaring is dat bij veel van deze sites het bestelproces niet kan worden afgrond als er een andere browser wordt gebruikt.
Alsof ze er wijzer van worden als ze mijn geboortedatum en de verloopdatum van mijn id bewijs weten.
Update: Na een paar keer heen en weer met teksten als "internettransacties zijn onveilig dus we moeten onze kopers en verkopers beschermen" en "als deze transactie niet door kan gaan zonder het opsturen van een ID dan wil ik graag mijn geld terug" hebben ze me alsnog de keuze geboden om mijn geld terug te krijgen of alsnog de transactie door te laten gaan zonder mijn ID op te sturen.
Ik had bijna de neiging om te zeggen dat ik het niet meer wil als ze op eens die eis laten vallen
Maar goed, ik ben akkoord gegaan en heb tot december 2024 GPU
[ Voor 18% gewijzigd door walterg op 06-12-2021 21:54 ]
Ik heb via Cyberghost VPN via Brazilie geconnect, maar op de microsoft site krijg ik dezelfde foutmelding. Iemand tips?ErikRo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:00:
Vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een gamepass voor een jaar van brazil gekocht voor een jaar bij Gamivo.
Daarna VPN (Cyberghost) op Brazil ingesteld en naar redeem.micorsoft.com gegaan. Inloggen met mijn account, de gekochte code ingegeven en ik kreeg de boodschap "code kan niet geactiveerd worden want land komt niet overeen met account land NL dus.
"This code can't be redeemed. It was purchased in a different region from your account. Get more info"
Ik krijg de code dus niet geactiveerd. Voel me een beetje stom is er nog iets aan te doen of heb ik net mijn geld weggegooid. 30 euro dus schade valt mee maar toch...
Ik had een soortgelijke situatie en zonder VPN kon ik het wel regelen. Ik weet echter niet omdat dit komt omdat ik in het verleden een Game Pass abonnement had via het normale kanaal, maar wellicht de moeite waard om te proberen.TheProf82 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ik heb via Cyberghost VPN via Brazilie geconnect, maar op de microsoft site krijg ik dezelfde foutmelding. Iemand tips?
Probeer het eens met een andere VPN zou ik zeggen. Er zijn wat gratis varianten maar ook de betaalde hebben soms een trial.TheProf82 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ik heb via Cyberghost VPN via Brazilie geconnect, maar op de microsoft site krijg ik dezelfde foutmelding. Iemand tips?
Dit werkte. Tunnelbear ipv Cyberghost (waar betaal ik voor, haha). Top!Vortigen schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:51:
[...]
Probeer het eens met een andere VPN zou ik zeggen. Er zijn wat gratis varianten maar ook de betaalde hebben soms een trial.
Heb je toevallig nog een xbox live of gamepass lopen? Je moet wachten tot die helemaal is afgelopen voor je met een ander land kan verlengenTheProf82 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ja dat heb ik hier wel vaker gelezen; dat een gratis VPN wél werkte en een betaalde juist nietTheProf82 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:56:
[...]
Dit werkte. Tunnelbear ipv Cyberghost (waar betaal ik voor, haha). Top!
Maar top dat het werkt voor je! Happy gaming 😁
Vraagjes,ik heb alleen een PC en ben niet van plan een XBOX te kopen.
Net de 3 maanden actie voor PC afgesloten voor 1 euro, tot zover zo goed.
Ik heb nog een serial voor 3 maanden van AMD, kan ik die activeren en wordt dat er dan achteraan geplakt?
Die 3 jarige VPN truuk, die is alleen voor XBOX begrijp ik?
Net de 3 maanden actie voor PC afgesloten voor 1 euro, tot zover zo goed.
Ik heb nog een serial voor 3 maanden van AMD, kan ik die activeren en wordt dat er dan achteraan geplakt?
Die 3 jarige VPN truuk, die is alleen voor XBOX begrijp ik?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
De 3-jarige truc is voor Gamepass Ultimate, waarbij je zowel met je Xbox als met je PC toegang hebt tot de library. Is dus ook zeker aan te raden wanneer je van plan bent gamepass te gebruiken op de PC (want een stuk goedkoper dan Gamepass PC op de normale manier).
Ik begreep dat deze alleen via de XBOX te activeren was, maar dit kan dus ook gewoon via je webbrowser en je XBOX dot com account. Zijn er mensen di alleen PC spelen en dit hebben gedaan?ytsmapieter schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:25:
De 3-jarige truc is voor Gamepass Ultimate, waarbij je zowel met je Xbox als met je PC toegang hebt tot de library. Is dus ook zeker aan te raden wanneer je van plan bent gamepass te gebruiken op de PC (want een stuk goedkoper dan Gamepass PC op de normale manier).
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Het is ook via de PC te activeren. Ik heb het zelf via de Gamepass app voor Windows 10 gedaan. Ik had in 1e instantie alleen GPU op m'n PC, pas later een Series S gekocht.
Ik heb gamepassultimate genomen toen ik alleen nog op pc speelde, en kon dat gewoon activeren via de site van microsoftBad Brains schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:27:
[...]
Ik begreep dat deze alleen via de XBOX te activeren was, maar dit kan dus ook gewoon via je webbrowser en je XBOX dot com account. Zijn er mensen di alleen PC spelen en dit hebben gedaan?
Xbox is niet nodig hoor
Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog