Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Ben ik de enige die de “recent toegevoegd aan gamepass” optie mist op de Xbox zelf? In de pc app zie ik het zo, maar op de Xbox Series X helemaal niet meer.

Heb nu wel in heerlijk 2021 stijl de games met vrouwelijke hoofdrolspelers lekker bovenaan staan en ben bang dat die mijn favo tab heeft overgenomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:53
OMG... Coming Soon: Myst, 8/26
Ik wist niet eens dat daar een Windows 10 versie van bestond. Jaren geleden nog eens proberen het origineel aan de praat te krijgen, maar dat viel wat tegen.

EDIT: OMG2, is blijkbaar een complete remake voor PC en XBox die pas enkele uren geleden aangekondigd is. Zelf toevallig ontdekt toen ik Gamepass app op mijn PC opende.

Officiële trailer :

EDIT: damn, ik wist zelfs niet eens dat Myst ondertussen ook al voor de Oculus Quest verschenen was 8)7 . En The Talos Principle bestaat blijkbaar ook al in VR. Teveel game platforms om in de gaten te houden :).

[ Voor 65% gewijzigd door Twixie op 17-08-2021 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58

GforceNL

Out of memory....

@uchiha tijntje Xbox cloud gaming gaat vrijwel wekelijks er op vooruit. Waar een paar weken terug Outriders redelijk speelbaar was met ok graphics (soms blokjes) en net genoeg delay in de controller om door te kunnen blijven spelen, is het sinds een aantal dagen bijna niet meer van local te onderscheiden. Ik speel Outriders zowel lokaal als in de cloud om te vergelijken en ben echt onder de indruk.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:51
Beakzz schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:45:
Ben ik de enige die de “recent toegevoegd aan gamepass” optie mist op de Xbox zelf? In de pc app zie ik het zo, maar op de Xbox Series X helemaal niet meer.
Hey :) Die staat er gewoon. Ik gebruik die dagelijks. Als je gamepass als tab in de homescreen hebt staan zoals op dit screenshot staat browse recently added er tussen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CUdxXtnU7kuKu0TmO0mfSHJZm8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PU3HoIa7VTwhssU4b11LKCNW.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
squizur schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

Hey :) Die staat er gewoon. Ik gebruik die dagelijks. Als je gamepass als tab in de homescreen hebt staan zoals op dit screenshot staat browse recently added er tussen:

[Afbeelding]
Hmm ik heb inderdaad gamepass als tab staan, maar open die altijd gelijk, want daar stond die dan dan ook. Fijn dat het iig nog zonder externe app kan.

• Twixie
Ben ik de enige die Garou niet kan claimen ? Ik doe dit via de website, en kom daarbij op marketplace.xbox.com terecht, maar als ik dan kies voor 'Downloaden naar XBox 360', krijg ik een popup met een cirkelltje dat oneindig blijft draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:21
Je kan deze claimen via de reguliere Xbox Store. Link

[ Voor 51% gewijzigd door ariekanari op 19-08-2021 15:03 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:55
Twixie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:12:
Ben ik de enige die Garou niet kan claimen ? Ik doe dit via de website, en kom daarbij op marketplace.xbox.com terecht, maar als ik dan kies voor 'Downloaden naar XBox 360', krijg ik een popup met een cirkelltje dat oneindig blijft draaien.
Klopt, heb ik ook regelmatig met claimen van Xbox 360 Games with Gold via Xbox.com site. Al jaren eigenlijk, geen idee waarom MS dat niet gefixt heeft/krijgt.
Oplossing is dan door via de store op de console zelf te doen (mag uiteraard wel een One / Series X|S zijn).

• Twixie
Ik heb de indruk dat ze gewoon een andere link gebruikt hebben vanaf https://www.xbox.com/nl-be/live/gold#gameswithgold dan wat ze anders doen. Ik claim al een jaar alle games, en het is de eerste keer dat ik het probleem heb. De link die @ariekanari geeft is ook wat me het bekendst voorkomt. Je ziet het ook aan die 3 games, de eerste 2 zijn een link naar microsoft.com maar de 3de is er een naar xbox.com .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Kwam via de open beta van Diablo II Resurrected uit bij Torchlight 3 in Game Pass. :+

Had ooit de eerste gespeeld maar niet heel lang of serieus en ik vermaak me nu opperbest met deel 3. Uren zijn letterlijk voorbij gevlogen vanavond.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Vermaak mij prima met Art of Rally, simpel maar leuk om te spelen, vooral de makkelijke achievements helpen mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een klein weekje een Series S erbij en heb Game Pass Ultimate genomen om op de Series S en PC spellen te spelen. De Quake reeks was een aangename verrassing.

Laat het nieuws maar komen.

PS **** PS. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:06:
Ik heb nu een klein weekje een Series S erbij en heb Game Pass Ultimate genomen om op de Series S en PC spellen te spelen. De Quake reeks was een aangename verrassing.

Laat het nieuws maar komen.

PS **** PS. :+
Forza Horizon 5 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Nu heb ik sinds kort een series X, de oude One is naar mijn broertje gegaan. Heb daar mijn account vanaf gehaald maar die kan blijkbaar mijn Game Pass ook gebruiken? Heeft iemand een idee hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:11
DDN schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:21:
Nu heb ik sinds kort een series X, de oude One is naar mijn broertje gegaan. Heb daar mijn account vanaf gehaald maar die kan blijkbaar mijn Game Pass ook gebruiken? Heeft iemand een idee hoe dit zit?
Dan staat die xbox nog als je Home xbox, dat is een andere setting dan alleen uitloggen. Dit is de manier hoe veel mensen gamepass delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Om zo goedkoop mogelijk GPU te verlengen, best laten verlopen (dus opzeggen via account), dan Xbox Live Gold kopen en 'upgraden' naar ultimate? Werkt dat ook voor iemand zoals ik die al eens gebruik heeft gemaakt van de aanbieding van 1 euro? Vervalt 5/9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:17
lapino schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:00:
Om zo goedkoop mogelijk GPU te verlengen, best laten verlopen (dus opzeggen via account), dan Xbox Live Gold kopen en 'upgraden' naar ultimate? Werkt dat ook voor iemand zoals ik die al eens gebruik heeft gemaakt van de aanbieding van 1 euro? Vervalt 5/9.
Volgens mij betaal je dan 12 of 13 euro om het om te zetten ipv 1 euro.
Die aanbieding was alleen als je het nog niet had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:51
Arunia schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:06:
[...]

Volgens mij betaal je dan 12 of 13 euro om het om te zetten ipv 1 euro.
Die aanbieding was alleen als je het nog niet had gebruikt.
Precies dat ja :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
Ok, dus als ik het goed begrijp : abonnement niet (automatisch) laten verlengen, maar laten verlopen. Dan 3j xbox live gold kopen via kaartjes, die inwisselen en dan 'upgrade' doen naar gamepass ultimate voor 13 euro? En dat gaat werken, ook als je al GPU hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:20
lapino schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:38:
Ok, dus als ik het goed begrijp : abonnement niet (automatisch) laten verlengen, maar laten verlopen. Dan 3j xbox live gold kopen via kaartjes, die inwisselen en dan 'upgrade' doen naar gamepass ultimate voor 13 euro? En dat gaat werken, ook als je al GPU hebt gehad?
Ja, dat gaat werken als ik de verhalen hier mag geloven.
Het staat ook in de topic start maar zal het ff hier neer zetten :)

"Doordat Xbox Live veel goedkoper is dan Game Pass Ultimate, laat vorig punt toe om zeer goedkoop Ultimate te nemen. Vóór je je abonneert, kan je eerst tot 3 jaar Xbox Live Gold nemen via pre-paid codes van 1 jaar (minder dan €60 - vaak nog veel goedkoper via buitenlandse sites), en dan pas abonneren op Ultimate. Voor het abonneren betaal je dan €12.99 (of zelfs €1 voor nieuwe abonnees) voor je eerste maand en worden je 36 maanden Gold onmiddellijk geconverteerd naar 36 maanden extra Ultimate. Op deze manier betaal je ver onder de €200 voor 37 maand Ultimate, terwijl de normale prijs ruim €480 bedraagt.

Let op:

Bij het invoeren van een Gold code kan je kiezen om automatisch hernieuwing aan te zetten. Doe dit niet, want je krijgt hiervoor een maand extra, en je zal daardoor na je 2de code 26 maand Gold hebben en geen 12 maand meer kunnen toevoegen (je kan max. 36 pre-paid maanden hebben).
Geef je Gold codes in voordat je je abonneert op Game Pass Ultimate. Je codes inwisselen terwijl je al Game Pass Ultimate hebt, zal ervoor zorgen dat je slechts 4 maand Ultimate krijgt voor je code voor 12 maand Gold.
Deze methode staat totaal los van het feit of je al eerder Gamepass gehad hebt. Dat laatste bepaalt enkel of je €1 of €12.99 zult betalen voor je nieuwe maand, waaraan de gehele Gold periode dan toegevoegd wordt."

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
lapino schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:38:
3 jaar gold en dan nog een kaartjes gpu kopen van €0,70 werkt ook. Zo hoef je geen €13 te betalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Waar koop ik best die 12mnd xbox live gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
lapino schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:34:
Zowel met CDkeys.com als instant-gaming.com heb ik positieve ervaringen.

EDIT: even in dit topic gezocht op 'CDkeys' en zeker niet iedereen is tevreden over hen... Je zou ook nog livekaarten.nl kunnen proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Rossi46 op 27-08-2021 09:13 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ok ga dat doen, heb automatische vernieuwing afgezet. Dus nu wachten tot 6/9 tot GPU gedaan is, dan de drie Gold jaren activeren en dan 'upgraden' naar GPU right? Hoop dat het lukt. Ga bij livekaarten.nl 3x 12 maand kopen, kost dan +- 140 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:57
lapino schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:34:
Ik heb positieve ervaringen met https://www.eneba.com/, vrienden heb ik daar ook naar verwezen en dat is ook allemaal goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:48
Zijn er hier mensen die de gamepass Quest doen? Sinds dinsdag kan ik geen Quest meer unlocken, anders dan de 5 punten Quest die je krijgt om in te loggen op je telefoon. Heb het al via cloud en op m'n Xbox geprobeerd. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe is de input lag bij jullie als je via de xcloud speelt?

Ik wilde gisteren eens kijken hoe het ging op mijn nieuwe telefoon en probeerde FH4... wat een drama. Is daar nog iets wat ik daar aan kan doen, of is het wachten tot MS daar zelf oplossingen voor vind.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 22:02
Ik meen begrepen te hebben dat first party titels er voor eeuwig in staan. Ik had het dus mis gezien ik net de melding krijg dat Forza 7 en een aantal andere titels op 15 september de gamepass verlaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Darow schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:26:
Ik meen begrepen te hebben dat first party titels er voor eeuwig in staan. Ik had het dus mis gezien ik net de melding krijg dat Forza 7 en een aantal andere titels op 15 september de gamepass verlaten.
Forza 7 heeft volgens mij te maken met aflopende licenties. Verwacht ook dat games die uit zijn gekomen vanuit hun eigen studio’s nadat ze Gamepass hebben uitgerold hier geen tot weinig last van krijgen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Darow schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:26:
Inderdaad, dat is een apart vervelend dingetje met auto games met echte auto's. Ze moeten licenties afnemen van die auto's en als die verlopen mogen ze het niet meer verkopen. En dus ook niet meer in gamepass, helaas.
Die andere titels zijn geen first party.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Finraziel schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:15:
[...]

Inderdaad, dat is een apart vervelend dingetje met auto games met echte auto's. Ze moeten licenties afnemen van die auto's en als die verlopen mogen ze het niet meer verkopen. En dus ook niet meer in gamepass, helaas.
Die andere titels zijn geen first party.
Klopt. Zo hebben ze bijvoorbeeld bij GTA V ook de radiozenders met een update moeten aanpassen wegens verlopende licenties. Maar natuurlijk is dat makkelijker te doen dan de auto's in Forza. En heeft dat een minder grote impact. Je kunt natuurlijk moeilijk ineens de helft van de wagens weghalen/vervangen met een update zonder boze gezichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:38
Weet iemand of je ook buitenlandse Game Pass Ultimate kan kopen en gebruiken? Lijkt er op dat er een sale gaande is waardoor ze nu vrij goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Lincor schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:56:
Weet iemand of je ook buitenlandse Game Pass Ultimate kan kopen en gebruiken? Lijkt er op dat er een sale gaande is waardoor ze nu vrij goedkoop zijn.
Dit is alleen voor nieuwe leden, dus hier kan je ook maar één maand voor gebruiken. In Nederland is het overigens ook maar 1 euro, dus dat is alleen voor je eerste maand.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Volgende week heb ik een vriend logeren, is ook wel een gamer. Zijn er leuke couch coop games die jullie aanraden in Gamepass? Overcooked, Moving Out, It takes Two en A Way out hebben wij eerder online al een keer gespeeld. Ben op zoek naar iets anders en ben eigenlijk een beetje besluiteloos O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blaauw87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:19:
Volgende week heb ik een vriend logeren, is ook wel een gamer. Zijn er leuke couch coop games die jullie aanraden in Gamepass? Overcooked, Moving Out, It takes Two en A Way out hebben wij eerder online al een keer gespeeld. Ben op zoek naar iets anders en ben eigenlijk een beetje besluiteloos O-)
Ik heb met mijn dochter altijd veel plezier met Unruly Heroes (kun je met max vier personen spelen). Maar natuurlijk is Halo MCC ook een perfect couch-coop game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
D-Ed schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:30:
[...]

Ik heb met mijn dochter altijd veel plezier met Unruly Heroes (kun je met max vier personen spelen). Maar natuurlijk is Halo MCC ook een perfect couch-coop game _/-\o_
Oeh, goed idee. Unruly heroes zal ik eens downloaden. Het is geen ervaren FPS speler, MCC laat ik dus eventjes voor wat het is. Kan hij meekijken hoe ik strijd voor een Onyx rank :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blaauw87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:43:
[...]

Oeh, goed idee. Unruly heroes zal ik eens downloaden. Het is geen ervaren FPS speler, MCC laat ik dus eventjes voor wat het is. Kan hij meekijken hoe ik strijd voor een Onyx rank :+
Ach, zet je hem toch gewoon op heroic ipv legendary :P

Unruly heroes is echt leuk om samen te spelen en kan best uitdagend zijn, have fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:07

Nogne

>.<

Blaauw87 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:19:
Street of Rage 4 (als het je type game is natuurlijk)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:04
Ik heb zojuist de stappen gevolg zoals omschreven door @MooDyBLueS. Dit werkt nog steeds! 25 maanden Gamepass Ultimate voor €91,98. Top!

(heb zelf gekozen voor 24 maanden om dit uit te proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 09:38
Even een vraagje: hoe filter ik alle gamepass games op FPS Boosted op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:22
Arno90 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:06:
Ik heb zojuist de stappen gevolg zoals omschreven door @MooDyBLueS. Dit werkt nog steeds! 25 maanden Gamepass Ultimate voor €91,98. Top!

(heb zelf gekozen voor 24 maanden om dit uit te proberen)
Is dat die truuk zoals omschreven in de start post van dit topic?
Mijn proefperiodes Ultimate verlopen namelijk bijna, maar voor die truuk moet het ook echt verlopen zijn toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1993jjohan
Henkie_NtA schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:01:
[...]

Mijn proefperiodes Ultimate verlopen namelijk bijna, maar voor die truuk moet het ook echt verlopen zijn toch?
Ja je moet geen actief ultieme abonnement meer hebben. Anders werkt het niet. Dus automatisch verlengen uitzetten en dan laten verlopen.

Neem dan 36 maanden gold. Dus geen 24 ofzo. Niet dat dat voor de truc uitmaakt maar als je niet de volle 36 maanden nu neemt ga je er later spijt van krijgen. Ik verwacht dat Microsoft deze "truc" na een tijd wel zal dichtzetten. En dat over 2 jaar dit niet nogmaals zo goedkoop zal kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door 1993jjohan op 14-09-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:22
1993jjohan schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:45:
[...]

Ja je moet geen actief ultieme abonnement meer hebben. Anders werkt het niet. Dus automatisch verlengen uitzetten en dan laten verlopen.

Neem dan 36 maanden gold. Dus geen 24 ofzo. Niet dat dat voor de truc uitmaakt maar als je niet de volle 36 maanden nu neemt ga je er later spijt van krijgen. Ik verwacht dat Microsoft deze "truc" na een tijd wel zal dichtzetten. En dat over 2 jaar dit niet nogmaals zo goedkoop zal kunnen.
Thanks.
En moet je die Gold dan nemen met prepaid kaartjes zoals in de topicstart staat? Of maakt dat niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Henkie_NtA schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:57:
[...]

Thanks.
En moet je die Gold dan nemen met prepaid kaartjes zoals in de topicstart staat? Of maakt dat niet uit?
Klopt. Dat moet met prepaid kaarten. En als je bij het activeren een gratis maand gold aangeboden krijgt moet je voor nee kiezen. Anders kan je de laatste 12 maanden niet activeren. Want dan heb je 25 maanden en je mag er geen 37 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:04
Henkie_NtA schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:01:
[...]

In de laatst gepinde post van dit topic staat de uitleg van MooDyBLueS op 21-6-2021.

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Hoi, weet iemand of er een storing gaande is? Ik heb drie maanden game pass ultimatie, maar als ik naar de cloud gaming browser pagina ga blijf ik een melding zien dat ik lid moet worden. Ook al ben ik ingelogd. Als ik vervolgens lid wil worden kom ik gewoon uit op mn account pagina weer te zien is dat ik al lid ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:52

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Yes gelukt om voor 3 jaar Gamepass ultimate te krijgen voor €95 + eenmalig 12,99. Heel fijn de tips hier, bedankt daarvoor!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Is de verwachting dat nieuwe games als BF 2042 en cod vanguard meteen speelbaar zijn?

Twijfel tussen een ps5 en xbox.. Maar via de Brazilië route is de xbox misschien interessanter.. Met eventueel gta 6 over een jaar er ook nog bij
greatgonzo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:19:
Is de verwachting dat nieuwe games als BF 2042 en cod vanguard meteen speelbaar zijn?

Twijfel tussen een ps5 en xbox.. Maar via de Brazilië route is de xbox misschien interessanter.. Met eventueel gta 6 over een jaar er ook nog bij
Nee. Dit soort third party games komen niet / niet snel in gamepass. De games van EA wel na een tijdje vanwege EA play.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
greatgonzo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:19:

Het zou mij ten zeerste verbazen indien GTA6 uitkomt in 2022. Ik vermoed dat die eerder in 2024-2025 zal uitkomen en voor GamePass (of hoe dat t.z.t. ook zal heten) denk ik niet voor 2030 :X

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 15-09-2021 19:36 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Oef! Xcloud via Chrome op Chromebook met Stadia controller werkt goeeeeed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Via Chrome wel ja (gewoon de melding "geen controller" negeren). Via de Windows app werkt de stadia controller helaas niet icm xcloud.

[ Voor 5% gewijzigd door H-Alien op 15-09-2021 22:20 ]

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Aurelium schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:14:
Hoi, weet iemand of er een storing gaande is? Ik heb drie maanden game pass ultimatie, maar als ik naar de cloud gaming browser pagina ga blijf ik een melding zien dat ik lid moet worden. Ook al ben ik ingelogd. Als ik vervolgens lid wil worden kom ik gewoon uit op mn account pagina weer te zien is dat ik al lid ben.
Op mn chromebook en android devices moet ik ook regelmatig opnieuw inloggen , misschien zijn dit nog bugs in de beta

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Noob vraagje.. Worden games lokaal opgeslagen, of stream je het net als stadia?
greatgonzo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:13:
In de basis lokaal, maar je kunt steeds meer games (en op steeds meer platformen) ook streamen.

• Vagax
  • Laatst online: 01:21

Vagax

Hehe

greatgonzo schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:13:
Als een game op Game Pass komt is het standaard zo dat je hem gewoon kan installeren op je Xbox (of PC), bepaalde games kan je ook in xCloud spelen en dat aantal loopt best wel sterk op aangezien ze veel aan het toevoegen zijn, vaak worden nieuwe Game Pass toevoegingen gelijk uitgebracht op console en cloud tegenwordig.

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:09
Een aantal jaren geleden heb ik eens een jaar een EA Acces/EA Play abonnement gehad. Hiermee kon ik destijds een aantal EA games eerst 10 uur proberen voor ik overging tot aanschaf. Nu zit EA Play natuurlijk bij het Game Pass Ultimate abonnement. Zit hierbij ook de mogelijkheid om EA games 10 uur te proberen? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik heb al gekeken bij Game Pass en daarin gezocht naar de titels die ik zou willen proberen, maar deze kan ik hier niet vinden. De EA play app voor Xbox zelf kan ik niet downloaden want daar geeft hij steeds een foutmelding.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Dabuh schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:29:
Een aantal jaren geleden heb ik eens een jaar een EA Acces/EA Play abonnement gehad. Hiermee kon ik destijds een aantal EA games eerst 10 uur proberen voor ik overging tot aanschaf. Nu zit EA Play natuurlijk bij het Game Pass Ultimate abonnement. Zit hierbij ook de mogelijkheid om EA games 10 uur te proberen? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik heb al gekeken bij Game Pass en daarin gezocht naar de titels die ik zou willen proberen, maar deze kan ik hier niet vinden. De EA play app voor Xbox zelf kan ik niet downloaden want daar geeft hij steeds een foutmelding.
Ik heb laatst nog een 10 uur trial van Madden 2k22 gespeeld, dus zit erbij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 01:21

Vagax

Hehe

Dabuh schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:29:

In de Game Pass app op de Xbox zit bij mij vrij hoog een rij met alle "Uitprobeer" spellen wat volgens mij er nu maar 2 zijn die je 10 uur kan spelen.

Ideaal want Battlefield komt daar straks ook tussen, kan ik het mooi even uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
Vagax schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:38:
[...]

In de Game Pass app op de Xbox zit bij mij vrij hoog een rij met alle "Uitprobeer" spellen wat volgens mij er nu maar 2 zijn die je 10 uur kan spelen.

Ideaal want Battlefield komt daar straks ook tussen, kan ik het mooi even uitproberen
Deze rij ontbreekt bij mij. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik het wel een trial version kan kiezen als ik de EA spellen kies in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik had een beetje rondgelezen over de 3 jaar Live Gold aan te schaffen en deze voor 1,- om te zetten naar Game Pass Ultimate.
Maar ik krijg steeds de melding dat ik een abonnement in een andere regio heb, en het kan niet.

Ik heb alle regio en taal en betaalmiddel alles naar NL gezet, en ook de aanschaf van de Live Gold karten waren voor Europa, en konden ingewisseld worden, en staan in mijn account.

Kan het zijn dat regio veranderen een paar dagen duurt oid ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrmZwnsa8bkcez0Oa6pznELugTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vLOMuc5HM29agjuX3pxY09zN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door absrnd op 17-09-2021 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
absrnd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:10:
Ik had een beetje rondgelezen over de 3 jaar Live Gold aan te schaffen en deze voor 1,- om te zetten naar Game Pass Ultimate.
Maar ik krijg steeds de melding dat ik een abonnement in een andere regio heb, en het kan niet.

Ik heb alle regio en taal en betaalmiddel alles naar NL gezet, en ook de aanschaf van de Live Gold karten waren voor Europa, en konden ingewisseld worden, en staan in mijn account.

[Afbeelding]
Wanneer krijg je die melding? Heb je je gold keys allemaal ingevoerd en gebeurt dit als je gamepass ultimate wil activeren?
Ik zou anders toch gewoon even chat support raadplegen, die moeten in ieder geval kunnen zien voor welke regio je nu dan een abonnement hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Finraziel schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:17:
[...]

Wanneer krijg je die melding? Heb je je gold keys allemaal ingevoerd en gebeurt dit als je gamepass ultimate wil activeren?
Ik zou anders toch gewoon even chat support raadplegen, die moeten in ieder geval kunnen zien voor welke regio je nu dan een abonnement hebt lopen.
Als ik in de browser of op de Xbox mijn account wil upgraden krijg ik de regio melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:53
Als ik het op de xbox zelf doe, gaat het altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
absrnd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:23:
[...]

Als ik in de browser of op de Xbox mijn account wil upgraden krijg ik de regio melding.
Upgraden van gold naar ultimate bedoel je dan dus hè?
Mja ik zou gewoon hier even een chat openen: https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us
Doe het wel als je even tijd hebt want ze kunnen soms best lang nodig hebben om het uit te zoeken, maar mijn ervaring is dat ze wel echt hun best doen om je te helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Finraziel schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:19:
[...]

Upgraden van gold naar ultimate bedoel je dan dus hè?
Mja ik zou gewoon hier even een chat openen: https://support.xbox.com/nl-NL/contact-us
Doe het wel als je even tijd hebt want ze kunnen soms best lang nodig hebben om het uit te zoeken, maar mijn ervaring is dat ze wel echt hun best doen om je te helpen.
Heel vreemd allemaal,
nadat ik de store naar US heb overgezet, gaat het wel een stap verder, maar blijft ik dan weer hangen op de regio van de betaling.

I dacht dat ze natuurlijk een extra $14,99 nodig hebben voor de volgende betaling, dus heb ik extra $15,- toegevoegd met US giftcards.

Dan gaat het weer een stap verder....
blijft het scherm hangen, met een draaiende cirkel, en gebeurd er verder niets.

En gelukkig na op de X knop teruggeklikt te hebben, blijkt het allemaal actief te zijn _/-\o_

Maar vreemd blijft het nog steeds, Europese Gold live kaarten samen met US gifcards kunnen activeren tot een Game Pass `Ultimate tot 2024

Ik ben blij dat het eindelijk werkt...phew |:(
absrnd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 23:46:
[...]

Heel vreemd allemaal,
nadat ik de store naar US heb overgezet, gaat het wel een stap verder, maar blijft ik dan weer hangen op de regio van de betaling.

I dacht dat ze natuurlijk een extra $14,99 nodig hebben voor de volgende betaling, dus heb ik extra $15,- toegevoegd met US giftcards.

Dan gaat het weer een stap verder....
blijft het scherm hangen, met een draaiende cirkel, en gebeurd er verder niets.

En gelukkig na op de X knop teruggeklikt te hebben, blijkt het allemaal actief te zijn _/-\o_

Maar vreemd blijft het nog steeds, Europese Gold live kaarten samen met US gifcards kunnen activeren tot een Game Pass `Ultimate tot 2024

Ik ben blij dat het eindelijk werkt...phew |:(
Ben nou toch nieuwsgierig, waar had je die 'EU' gold codes gekocht? Zou me niks verbazen als dat gewoon niet klopte...

• absrnd
  • Nu online
Finraziel schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 00:03:
[...]

Ben nou toch nieuwsgierig, waar had je die 'EU' gold codes gekocht? Zou me niks verbazen als dat gewoon niet klopte...
Bij Eneba.com, en het waren EU codes.

https://www.eneba.com/xbo...key-global?af_id=daisycon

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 1993jjohan
Tip voor degene die bijvoorbeeld al de 1 euro actie van ultimate hebben gebruikt en daarom 13 euro ofzo moeten betalen voor het omzetten.

Koop bij je gold codes ook een 7 dagen ultimate trial code

Bij het activeren van de trial code word de gold ook omzet naar ultimate.

[ Voor 16% gewijzigd door 1993jjohan op 18-09-2021 18:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eneba lijkt op zich best ok maar het blijft toch een marketplace. Je koopt niet van eneba zelf. Tenzij bij het inwisselen Microsoft zelf dus ook zei dat het EU codes waren vermoed ik dat dat stiekem gewoon niet zo was. Aan de code op zich is dat niet te zien.
Maar goed, het is je gelukt en je kunt er 3 jaar tegenaan, dus eind goed al goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:24
MooDyBLueS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:15:

Conclusie: 38 maanden GPU voor € 142,57 oftewel € 3,75 per maand.
Ik kan evenals bevestigen dat het nog steeds werkt. Bedankt @MooDyBLueS !

Even samenvatting vanuit mij: 127 EUR betaald bij www.eneba.com (3x12m). Vervolgens in de Xbox PC programma van Windows omgezet naar Ultimate.

"Xbox Game Pass Ultimate
We brengen 18-9-2024, USD$14.99 plus toepasselijke belastingen in rekening" (Ik sta nog op US). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 00:49
Het is vast al 100x gevraagd maar ik doe het toch voor de zekerheid.

Ik heb 2 jaar geleden het trucje van 1 euro al gebruikt. Nu was mijn abbonement verlopen en heb ik zojuist 3 jaar Xbox Live Gold toegevoegd aan mijn account, zonder automatische verlening.

Ik heb tevens een 14 dagen trail van Gamepass Ultimate nog ongebruikt liggen.

Wat kan ik nu het beste doen om Gamepass Ultimate te verkrijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
baswillems1 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:36:Nu was mijn abbonement verlopen en heb ik zojuist 3 jaar Xbox Live Gold toegevoegd aan mijn account, zonder automatische verlening.
Ik heb tevens een 14 dagen trail van Gamepass Ultimate nog ongebruikt liggen.
Wat kan ik nu het beste doen om Gamepass Ultimate te verkrijgen?
Ik denk niet dat iemand hier al geprobeerd heeft om GPU te hernieuwen met een trial (niet trail) code. Het lijkt me het meest logische dat het ook zal werken. Andere mogelijkheden:
1. Die trial code werkt niet meer voor jou, omdat je ooit al eens GPU had. Dan kan je hernieuwen met 1 maand betalen aan €12.99.
2. Die trial code activeert GPU, maar zonder je Live Gold om te zetten. In dat geval kan je 14 dagen wachten tot je GPU trial afloopt, en dan terug GPU hernieuwen voor 1 maand aan €12.99 zodat op dat moment je 3 jaar Live Gold (min 14 dagen) omgezet wordt in GPU.
En als je echt geen risico wil nemen, kun je natuurlijk ook gewoon die trial code weggeven aan iemand, en gewoon hernieuwen aan €12.99.

EDIT: overigens heeft @1993jjohan hierboven al aangegeven dat de omzetting ook gedaan wordt als je een trial code gebruikt, dus optie 2 hierboven zal alvast niet gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 20-09-2021 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@baswillems1 Die trial van 14 dagen of zelfs van 7 dagen kan je gewoon gebruiken dan, voorheen deed die dat en hoefde je ook geen €12,99 te betalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
Twixie schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:27:
[...]

Ik denk niet dat iemand hier al geprobeerd heeft om GPU te hernieuwen met een trial (niet trail) code. Het lijkt me het meest logische dat het ook zal werken. Andere mogelijkheden:
1. Die trial code werkt niet meer voor jou, omdat je ooit al eens GPU had. Dan kan je hernieuwen met 1 maand betalen aan €12.99.
2. Die trial code activeert GPU, maar zonder je Live Gold om te zetten. In dat geval kan je 14 dagen wachten tot je GPU trial afloopt, en dan terug GPU hernieuwen voor 1 maand aan €12.99 zodat op dat moment je 3 jaar Live Gold (min 14 dagen) omgezet wordt in GPU.
En als je echt geen risico wil nemen, kun je natuurlijk ook gewoon die trial code weggeven aan iemand, en gewoon hernieuwen aan €12.99.

EDIT: overigens heeft @1993jjohan hierboven al aangegeven dat de omzetting ook gedaan wordt als je een trial code gebruikt, dus optie 2 hierboven zal alvast niet gebeuren.
Thanks, ik zie dat ik in het verleden al blijkbaar een trail heb gebruikt. Zal gewoon hernieuwen voor 12,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
Ik krijg het niet voor elkaar om Gamepass Ultimate af te sluiten. Krijg de melding dat er ''regio'' problemen zijn.

Het zit zo, mijn account is een US account. Ik heb meer dan 15 dollar op deze account staan, echter vraagt MS om een backup betaalmiddel. Hierin kan ik alleen kiezen tussen, credit card en paypall, hiervan heb ik er echter geen die in the US werkt.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

[ Voor 15% gewijzigd door baswillems1 op 21-09-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
baswillems1 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:35:
Ik krijg het niet voor elkaar om Gamepass Ultimate af te sluiten. Krijg de melding dat er ''regio'' problemen zijn.

Het zit zo, mijn account is een US account. Ik heb meer dan 15 dollar op deze account staan, echter vraagt MS om een backup betaalmiddel. Hierin kan ik alleen kiezen tussen, credit card en paypall, hiervan heb ik er echter geen die in the US werkt.

Iemand enig idee wat ik moet doen?
Misschien een beetje dezelfde problemen als ik, dat de 15,- in je account te weinig is, ook omdat er minimaal nog eens 1,- wordt geïncasseerd voor het omzetten van het account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 18:37
https://www.techtastic.nl...g-90-euro-september-2021/

Kan ik deze optie nog volgen, zie het op de startpagina staan, maar hier an via de kaarten voor 90 euro 36 maanden krijgen.

Heb de Xbox net binnen dus zal het nog wel allemaal rustig moeten uitzoeken :P

Edit:Nou is gelukt, 3 jaar erbij :D

[ Voor 4% gewijzigd door Disker op 29-09-2021 00:11 ]

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:43
absrnd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:10:

[Afbeelding]
Ik had gelezen ergens dat dit komt door de vpn dat je gebruikt. Tunnelbear werkt niet goed meer. Moet je even zoeken dan kom je vanzelf het topic tegen en kun je een andere vpn installeren om het wel weer werkend te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
GranCanaria schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:41:
[...]

Ik had gelezen ergens dat dit komt door de vpn dat je gebruikt. Tunnelbear werkt niet goed meer. Moet je even zoeken dan kom je vanzelf het topic tegen en kun je een andere vpn installeren om het wel weer werkend te krijgen.
Zeker geen VPN probleem, ik heb in de hele transactie geen VPN gebruikt, wat nou eindelijk het probleem was weet ik niet,
maar na een paar keer van NL naar UK en weer naar USA switchen, werkte het ineens 8)7

Ik heb wel het vermoeden dat mijn account nu op USA staat, en ik ga later wel uitzoeken of ik dit zonder problemen kan overzetten weer naar NL, of dat ik vanwege de cash die nog in mijn wallet staat, dit niet kan doen.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
absrnd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:59:
[...]

Zeker geen VPN probleem, ik heb in de hele transactie geen VPN gebruikt, wat nou eindelijk het probleem was weet ik niet,
maar na een paar keer van NL naar UK en weer naar USA switchen, werkte het ineens 8)7

Ik heb wel het vermoeden dat mijn account nu op USA staat, en ik ga later wel uitzoeken of ik dit zonder problemen kan overzetten weer naar NL, of dat ik vanwege de cash die nog in mijn wallet staat, dit niet kan doen.
Hoe heb je dat switchen gedaan? Ik had een tijd geleden namelijk ook exact hetzelfde issue als wat jij omschrijft maar kreeg het niet voor elkaar. Had ook gebeld met MS en die gaven aan dat ik een US Gamepass ultimate account heb en deze alleen met US tegoed kan verlengen. Tenzij ik het hele abonnement laat aflopen en daarna een nieuw abonnement start, dan kan het weer met een regio naar keuze.

• absrnd
  • Nu online
Schweino schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:22:
[...]

Hoe heb je dat switchen gedaan? Ik had een tijd geleden namelijk ook exact hetzelfde issue als wat jij omschrijft maar kreeg het niet voor elkaar. Had ook gebeld met MS en die gaven aan dat ik een US Gamepass ultimate account heb en deze alleen met US tegoed kan verlengen. Tenzij ik het hele abonnement laat aflopen en daarna een nieuw abonnement start, dan kan het weer met een regio naar keuze.
Misschien was het daarom voor mij makkelijk te switchen, ik had helemaal geen Gamepass account, en dit was de eerste keer dat ik een gamepass toevoegde ?

Bij "Taal en Locatie" kan je die aanpassen
Uw land of regio voor Microsoft Store wijzigen en meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:21

nFo

Xbox Game Pass Members Assemble! Marvel’s Avengers Coming September 30
https://news.xbox.com/en-...x-game-pass-september-30/

Staat er nog niet op, wacht het even af.

• Arunia
@nFo Oeh, nice. Hoef ik die niet te kopen. :P

Vandaag Halo masterchief editie geprobeerd, maar man om een spel te spelen moet je in de store ook weer iets downloaden van dat specifieke spel. Daarna werkt het dan wel, maar erg omslachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Nu Scarlet Nexus naar Game Pass is gekomen is een theorie van mijzelf die ik al tijden heb weer een stukje realistischer.

De Xbox series X|S is gelanceert met een feestje (Xbox Launch Celebration) waarbij 15 Xbox series X|S games werden getoond. Deze 15 games zijn:
Gears Tactics, Gears 5, Destiny 2, Forza Horizon 4, Watch Dogs: Legion, Tetris Effect Connected, Assassin’s Creed Valhalla, Yakuza: Like a Dragon, The Falconeer, Grounded, The Medium, Dirt5, Halo MCC, Bright Memory, and Scarlet Nexus.

Op de Ubisoft games na zijn alle games die hier getoond zijn op Game Pass verschenen. Maar er gaan al langer geruchten dat een uitgekleede versie van Ubisoft+ naar Game Pass komt. Net zoals EA Play.

Straks is het een jaar geleden dat Watch Dogs Legion en Assassins Creed Valhalla uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34
Maulwurfje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:52:
Nu Scarlet Nexus naar Game Pass is gekomen is een theorie van mijzelf die ik al tijden heb weer een stukje realistischer.

De Xbox series X|S is gelanceert met een feestje (Xbox Launch Celebration) waarbij 15 Xbox series X|S games werden getoond. Deze 15 games zijn:
Gears Tactics, Gears 5, Destiny 2, Forza Horizon 4, Watch Dogs: Legion, Tetris Effect Connected, Assassin’s Creed Valhalla, Yakuza: Like a Dragon, The Falconeer, Grounded, The Medium, Dirt5, Halo MCC, Bright Memory, and Scarlet Nexus.

Op de Ubisoft games na zijn alle games die hier getoond zijn op Game Pass verschenen. Maar er gaan al langer geruchten dat een uitgekleede versie van Ubisoft+ naar Game Pass komt. Net zoals EA Play.

Straks is het een jaar geleden dat Watch Dogs Legion en Assassins Creed Valhalla uit zijn. Ik vind het wel een geinige theorie.

En als bonus. Volgend jaar komt Marvel Guardians Of The Galaxy naar Game Pass. Dit was de afsluiter van de Xbox TGS 2021. Scarlet Nexus sloot TGS 2020 af.
Komt KOF XV dan ook naar gamepass ? :o :9 oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41
Gebruik game pass al een paar jaar, maar de laatste maanden blijft MS me toch aangenaam verrassen met nieuwe toevoegingen. Zo even semi onaangekondigd Avengers erbij, toch regelmatig one day releases van indie games. Maakt het gamen een heel stuk leuker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41
Maulwurfje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:48:
Straks is het een jaar geleden dat Watch Dogs Legion en Assassins Creed Valhalla uit zijn.
Zou goed kunnen. Afgelopen jaren al paar keer voorgekomen dat ik een game kocht en deze een paar maanden later op game pass verscheen. Paar weken terug Valhalla gekocht, dus ja .... zou mij niet verbazen :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Kan er niet tegenaan spelen, zoveel games! Geniet momenteel erg van Hades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
Ik was in de veronderstelling dat FIFA 22 beschikbaar was op day one op de Gamepass Ultimate?
Heb ik dat verkeerd begrepen?
Meende zeker dat ik dat ergens gelezen had hier.
Nu ik Google, lijkt het anders te zijn.
Is er de afgelopen tijd wat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Gekkehuus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:54:
Ik was in de veronderstelling dat FIFA 22 beschikbaar was op day one op de Gamepass Ultimate?
Heb ik dat verkeerd begrepen?
Meende zeker dat ik dat ergens gelezen had hier.
Nu ik Google, lijkt het anders te zijn.
Is er de afgelopen tijd wat veranderd?
Je kan met GPU 10 uur de trial spelen van FIFA 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkehuus
Segafreak83 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Je kan met GPU 10 uur de trial spelen van FIFA 2022.
Die hebben de kids er al opzitten vanaf afgelopen maandag.
Omdat ik begrepen had dat het vanaf day one in de GPU zou zitten is er nou crisis in huis… _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:07

Nogne

>.<

Gekkehuus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:30:
[...]

Die hebben de kids er al opzitten vanaf afgelopen maandag.
Omdat ik begrepen had dat het vanaf day one in de GPU zou zitten is er nou crisis in huis… _O-
FIFA/EA games komen niet (of iig niet vaak) day one uit op Gamepass. Dat is namelijk niet onderdeel van EA Play (wat inbegrepen zit bij Gamepass) maar het duurdere EA abonnement (weet de exacte naam niet).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 13:20
Gisteren is mijn GPU abo afgelopen en vandaag geprobeerd om mijn 3 EU codes voor Xbox Live Gold in the wisselen op redeem.microsoft.com.
Helaas krijg ik steeds een foutmelding die zegt "something went wrong on our end".
Heb de site waar ik de codes gekocht heb gecontact en die zeggen dat de Xbox/MS servers overbelast zijn.
Begin 'm toch een beetje te knijpen... heb ze bij Gamivo gekocht en hoop dat ik niet invalid keys gekregen heb :/

Morgen maar weer proberen en hopen dat het dan wel lukt. *fingers crossed* :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Vortigen bij gebruikte codes krijg je andere meldingen volgens mij (dat ze al in gebruik zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:51
Na altijd een PlayStation te hebben gehad, Ben ik nu sinds een jaar aan het gamen via Google Stadia.
Voor mij als casual gamer een super uitvinding.

Ik wil ook graag Xbox Game pass Ultimate uitproberen.
Echter heb ik geen Xbox maar wil wel graag via de tv spelen.
Kan ik als ik een abonnement afsluit het dan ook streamen naar de tv ofzo?
Ik heb een Android tv en geprobeerd de Xbox app te sideloaden, Dat ging prima maar de app werkt niet.

En kan ik mijn Stadia controller gebruiken of moet ik een Xbox controller hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Stadia controller werkt alleen via browser, niet via de windows app. Streamen naar tv weet ik niet, sinds ik over ben naar AMD nog niet naar gekeken, daarvoor met Nvidia gebruikte ik Moonlight en dat ging prima.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@RvD86 Als je geduld hebt zou ik wachten, MS komt namelijk met een xbox streaming stick gamepass....alleen we weten nog niet precies wanneer.

https://www.google.com/am...everything-we-know-so-far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@RvD86 Sideload je wel de Xbox Game Pass app? Deze zou gewoon moeten werken (bij mij wel). De Xbox app inderdaad niet en werkt niet op Android TV.

[ Voor 98% gewijzigd door polopolo150 op 02-10-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:51
H-Alien schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:27:
Stadia controller werkt alleen via browser, niet via de windows app. Streamen naar tv weet ik niet, sinds ik over ben naar AMD nog niet naar gekeken, daarvoor met Nvidia gebruikte ik Moonlight en dat ging prima.
Amaze86 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:31:
@RvD86 Als je geduld hebt zou ik wachten, MS komt namelijk met een xbox streaming stick gamepass....alleen we weten nog niet precies wanneer.

https://www.google.com/am...everything-we-know-so-far
polopolo150 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:04:
@RvD86 Sideload je wel de Xbox Game Pass app? Deze zou gewoon moeten werken (bij mij wel). De Xbox app inderdaad niet en werkt niet op Android TV.
Bedankt allen voor de antwoordden.
Het is dus nu nog niet mogelijk, allleen via de app op tv.

Dan zal ik inderdaad op de stick moeten wachten.

@polopolo150 ja die pak ik idd.
Heb de laatste versie van apkmirror gepakt, deze doet niks.
En heb via YouTube een link en daar kon ik het via de tv zelf downloaden.
Dit was de versie van Februari 2021. Deze start wel op maar Crasht daarna weer.
Jij nog tips of suggesties?
Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)