Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juzels schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:55:
Aan de mensen die hun gold abonnement hebben omgezet naar Game Pass; heb ik 2 vragen:
  • Kan ik deze daar ook voor gebruiken in plaats van die van Brazilië?
    https://livekaarten.be/xbox-live-gold-12-months-br
  • Kan je de conversie van gold naar gamepass enkel via de Microsoft website doen? Ik woon in België en de betaalmogelijkheden wijn hier: Mobile (mijn provider staat er niet bij), creditcard (heb ik niet) en paypal (heb ik niet maar hier moet dan een credit card aan gekoppeld zijn)
Dat ZIJN Brazilië codes... Die site geeft gewoon instructies hoe je Brazilië codes buiten Brazilië kunt gebruiken en noemt het dan wereldwijde codes 8)7 ik zou al gelijk weg blijven bij zo'n site.

Wat betreft conversie, ik meen dat je ook gewoon een gamepass ultimate code kunt kopen en die gebruiken om je gold om te zetten maar dat weet ik niet zeker... Heb zelf wel gewoon een creditcard gekoppeld.

Edit: en voor de duidelijkheid, je hoeft helemaal geen Brazilië codes te gebruiken hè, dat doen mensen omdat het nog wat goedkoper is. Ik heb er zelf gezeik mee gehad al kwam het uiteindelijk wel goed. Mijn advies is gebruik gewoon codes voor je eigen regio.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 05-04-2021 13:33 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzels
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-03 16:44
Finraziel schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:31:
[...]

Dat ZIJN Brazilië codes... Die site geeft gewoon instructies hoe je Brazilië codes buiten Brazilië kunt gebruiken en noemt het dan wereldwijde codes 8)7 ik zou al gelijk weg blijven bij zo'n site.

Wat betreft conversie, ik meen dat je ook gewoon een gamepass ultimate code kunt kopen en die gebruiken om je gold om te zetten maar dat weet ik niet zeker... Heb zelf wel gewoon een creditcard gekoppeld.

Edit: en voor de duidelijkheid, je hoeft helemaal geen Brazilië codes te gebruiken hè, dat doen mensen omdat het nog wat goedkoper is. Ik heb er zelf gezeik mee gehad al kwam het uiteindelijk wel goed. Mijn advies is gebruik gewoon codes voor je eigen regio.
Doh, ik had wat verder moeten kijken. Zie het nu zelf ook. Ik gebruik deze site al even voor andere kaarten dus had er (onterecht) veel vertrouwen in. Bedankt voor de heads-up!

Inzake de credit card ga ik gewoon een pre paid kaartje halen denk ik. Of kan dit ook voor problemen zorgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Juzels schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:55:
Aan de mensen die hun gold abonnement hebben omgezet naar Game Pass; heb ik 2 vragen:
  • Kan ik deze daar ook voor gebruiken in plaats van die van Brazilië?
    https://livekaarten.be/xbox-live-gold-12-months-br
  • Kan je de conversie van gold naar gamepass enkel via de Microsoft website doen? Ik woon in België en de betaalmogelijkheden wijn hier: Mobile (mijn provider staat er niet bij), creditcard (heb ik niet) en paypal (heb ik niet maar hier moet dan een credit card aan gekoppeld zijn)
Ja die kaarten kunnen ook.

Een andere optie voor omzetten is dat je een 14 dagen game pass ultimate code koopt. Als je die activeert zet die de gold kaarten ook om. Wel als laatste activeren natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juzels
1993jjohan schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:57:
[...]

Ja die kaarten kunnen ook.

Een andere optie voor omzetten is dat je een 14 dagen game pass ultimate code koopt. Als je die activeert zet die de gold kaarten ook om. Wel als laatste activeren natuurlijk.
Zo ver had ik nog niet nagedacht. Je hebt me nu net het gedoe van een credit card bespaard. Enorm bedankt!

Dus om het even stap per stap voor te stellen voor anderen met hetzelfde issue:
  1. Koop 3x de 12 maanden card
  2. Redeem de codes zodat je 36 maanden Xbox live gold hebt
  3. Koop 1x de 14 dagen Game Pass Ultimate
  4. Activeer de 14 dagen Game Pass Ultimate op dezelfde account als waar je de 36 maanden xbox live gold hebt
Het gevolg hiervan is dat de 36 maanden Xbox live gold omgezet worden naar 36 maanden Xbox Game Pass Ultimate.

Als ik iets over het hoofd zie, laat het weten!

// edit

Volgens deze recente Reddit post zou bovenstaande niet werken: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Iemand die kan bevestigen?

[ Voor 48% gewijzigd door Juzels op 05-04-2021 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebu42
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-01 23:20
Je hebt trial codes en 'normale' codes. Trial code van 14 dagen die kwam met mijn controller werkte niet. Ik heb een normale 7 dagen bij eneba gekocht en die ingevoerd en alle gold maanden werd game pass ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzels
ebu42 schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:46:
Je hebt trial codes en 'normale' codes. Trial code van 14 dagen die kwam met mijn controller werkte niet. Ik heb een normale 7 dagen bij eneba gekocht en die ingevoerd en alle gold maanden werd game pass ultimate.
Bedankt voor de verduidelijking.
Deze post spreekt je tegen: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Het is een moeilijke om een eenduidig antwoord te krijgen maar ga jou aanpak volgen aangezien die bij je gelukt is. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebu42
Als je nog toevallig ergens een trial code hebt liggen probeer uit zou ik zeggen. Proberen kan geen kwaad. En als het niet werkt koop je wel normale code. Het is maar 70 cent en plus nog fee. En anders via Microsoft website gewoon 1 maand, maar je gaf aan dat je geen paypal of credit card had. Dan gaat het misschien lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 18:13
Ik merk dat ik heel graag Call of Duty: Warzone speel. Ik kan niet wachten tot de nieuwe Battlefield op game pass staat. :)

Dat CrossfireX van Remedy ziet er ook vermakelijk uit.

[ Voor 226% gewijzigd door Bionaut93 op 06-04-2021 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebu42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Sinds ik Xbox series X heb was ik aant twijfelen om deze nog eens te kopen.
Dus ik ben superblij dat deze weer op Gamepass komt.

Enige spel dat ik tot nu toe echt gekocht heb is It Takes Two.

Voor de rest me al goed kunnen bezighouden met GamePass 😁.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snakefoodjah schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:32:
[...]

Ik zou nu sowieso wachten met kopen, ergens later dit jaar komt er een versie die voor de series X is aangepast. En je kunt er vergif op innemen dat die niet gratis gaat zijn.

GTAV heeft er ook eerder ingezeten, en dat was als ik het goed heb voor een half jaar (of iets in die buurt) dus hou er wel rekening mee dat het ook nu maar voor een beperkte tijd in GP komt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
ArthurMorgan schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:23:
[...]

Ik zou nu sowieso wachten met kopen, ergens later dit jaar komt er een versie die voor de series X is aangepast. En je kunt er vergif op innemen dat die niet gratis gaat zijn.

GTAV heeft er ook eerder ingezeten, en dat was als ik het goed heb voor een half jaar (of iets in die buurt) dus hou er wel rekening mee dat het ook nu maar voor een beperkte tijd in GP komt.
Ook van GTA5 komt er nog een series X aangepaste versie die niet gratis is. Dus beter nu meenemen in GP dan aankopen. Heb GTA V al 2x uitgespeeld (PS3 en PS4), hoef hem dus nietmeer :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:26
Ik zou als je GTA nog niet hebt gespeeld lekker op de nextgen versie wachten. GTA in 60fps met verbeterde graphics is wel een paar maandjes wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:35
Bionaut93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:46:
Weet iemand of er iets zoals metacritic.com bestaat voor de game pass verzameling?
Dit simpele overzicht is misschien ook wel aardig als startpunt:
https://www.trueachieveme...ss/games?order=GameRating

Ik gebruik deze website sowieso vaak om mijn achievements bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Lekker. Wilde pas weer eens lekker ouderwets rotzooien in GTA en had hem al een keer bijna gekocht.

Heb hem nooit echt uitgespeeld. Dus als ik hier weer een beetje in zit en de next gen versie komt dan ga ik die wel kopen. Mits niet te gek duur. Hopelijk gaan de saves wel mee.

Ik ben tegen het vragen om extra geld voor een next gen versie bij (bijna)nieuwe games, wat extra geld vragen voor een game die al ruim 7 jaar ofzo uit is vind ik niet zoon probleem. Maar de volle prijs betalen voor een "remaster" doe ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
1993jjohan schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:51:
Ik ben tegen het vragen om extra geld voor een next gen versie bij (bijna)nieuwe games
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
Snakefoodjah schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:32:
[...]

Ik baal dan weer dat GTA 5 in GP komt. Ik heb hem zo’n 1,5 maand geleden toch maar gekocht in een aanbieding. Achteraf gezien dus zinloos. Had hem al ooit op PC gekocht jaaaaaren terug.... uiteindelijk had ik hem dus ‘gratis’ opnieuw kunnen ervaren :( :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Thalaron schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:28:
[...]

Ik baal dan weer dat GTA 5 in GP komt. Ik heb hem zo’n 1,5 maand geleden toch maar gekocht in een aanbieding. Achteraf gezien dus zinloos. Had hem al ooit op PC gekocht jaaaaaren terug.... uiteindelijk had ik hem dus ‘gratis’ opnieuw kunnen ervaren :( :+
Je baalt dus niet dat het in GP komt, je baalt dat je GTA 5 zelf 1,5 maand geleden hebt gekocht. ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Thalaron Story of my life. Ik koop produkt X, 3 weken later te koop voor 50% lagere prijs. Afgelopen zomer een koffiebonen koffieapparaat gekocht. Nog geen 1 maand later 120euro goedkoper bij Amazon.nl.

Schouders ophalen en door. En GTA V was in de aanbieding toch ook iets van 15 euro dacht ik, althans de standaard editie zonder die shark bladiebla shit erbij. Dat is nog wel te overzien die 15€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 18:47
@Thrace Grumble naja, beide.
Ik had liever een andere game erbij in GP ;-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
Thrace Grumble schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:26:
[...]

Je baalt dus niet dat het in GP komt, je baalt dat je GTA 5 zelf 1,5 maand geleden hebt gekocht. ;)
Laatst the Division II gekocht in de sale voor €18. Wordt vlak daarna outriders aangekondigd 😭.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bionaut93 op 07-04-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:53
Bionaut93 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:03:
[...]

Laatst the Division II gekocht in de sale voor €18. Wordt vlak daarna outriders aangekondigd 😭.
Daarom koop ik niks meer :) sinds ik de gamepass heb.
Behalve de spellen die er zeker niet inkomen. ( BV. Diablo, Ubisoft games )

Ik moet me nu voornamelijk bedwingen met Cyberpunk, ik heb goede hoop dat die er ooit nog inkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
ErwinJ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:13:
[...]

Daarom koop ik niks meer :) sinds ik de gamepass heb.
Behalve de spellen die er zeker niet inkomen. ( BV. Diablo, Ubisoft games )

Ik moet me nu voornamelijk bedwingen met Cyberpunk, ik heb goede hoop dat die er ooit nog inkomt :)
Ja, geldverspilling :F

Ik ga ook stoppen met games kopen.

Ik verwacht ook dat Cyberpunk uiteindelijk naar de game pass komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57

GforceNL

Out of memory....

Kan iemand mij vertellen hoe laat de games doorgaans online komen? de games van vandaag staan er nog niet tussen. als ik via de iOS kijk, staat er alleen dag 1 installeren, wat vandaag zou moeten zijn.

De games van vandaag zijn:

GTA V
Zombie Army 4: Dead War
Disneyland Adventures
Rush: A Disney/Pixar Adventure

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

GTA V even bekeken, daar staat bij dat hij morgen beschikbaar is.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruusbes
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 13:28
Door al dat geweld van nieuwe games in de gp, ben ik best wel veel aan het proberen van verschillende games. Omdat ik dus "maar" 1 tb disk heb, is het vaak weer wissen van de game voor wat anders. Is het niet zo dat net als bij windows er veel "rotzooi" achterblijft in het register van de xbox? Ik heb geen probleem hoor, vroeg het mij gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
d.bakker84 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:49:
GTA V even bekeken, daar staat bij dat hij morgen beschikbaar is.
Nee hoor.. was gisteren te spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Rivanov schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 06:57:
[...]

Nee hoor.. was gisteren te spelen.
Ja hoor.. in de XBox app stond dat hij beschikbaar was vanaf 9-4. Misschien was hij wel te spelen, maar het stond er toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
Ik heb GTAV uitgeprobeerd.

Framerate viel tegen :/

[ Voor 48% gewijzigd door Bionaut93 op 09-04-2021 09:15 . Reden: . ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bionaut93 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:14:

Later dit jaar komt er een (waarschijnlijk betaalde) update, daar zal dat hopelijk wel in opgelost zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2021 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Bionaut93 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:14:

30FPS horror.
Bizar hoe snel je "verziekt" bent met alle 60FPS en 120FPS games op de Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 11:40
Waarschijnlijk is deze vraag vaker gesteld en beantwoord (kan het niet terug vinden in dit topic), maar ik heb een 1 maand game pass ultimate gehad voor €1,- (ik gebruikte het op PC en Xbox). Deze heb ik niet verlengd en is nu verlopen
Nu wil ik de constructie gebruiken met 12 maanden gold pass met pre-paid codes. Kan dat nog of is dat niet meer mogelijk doordat ik één maand ultimate heb gehad. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

duk3n schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:16:
Waarschijnlijk is deze vraag vaker gesteld en beantwoord (kan het niet terug vinden in dit topic), maar ik heb een 1 maand game pass ultimate gehad voor €1,- (ik gebruikte het op PC en Xbox). Deze heb ik niet verlengd en is nu verlopen
Nu wil ik de constructie gebruiken met 12 maanden gold pass met pre-paid codes. Kan dat nog of is dat niet meer mogelijk doordat ik één maand ultimate heb gehad. ?
Ja dat kan, allen bij het afsluiten van gamepass, zodat het gold tegoed wordt omgezet in gamepass kan je niet meer een maand voor 1 euro afsluiten, maar zal je het normale maandbedrag moeten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
d.bakker84 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ja dat kan, allen bij het afsluiten van gamepass, zodat het gold tegoed wordt omgezet in gamepass kan je niet meer een maand voor 1 euro afsluiten, maar zal je het normale maandbedrag moeten betalen.
Of een game pass ultimate code van 7 dagen ofzo activeren als laatste. Dat is dan waarschijnlijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
duk3n schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:16:
Zodra Ultimate is verlopen, werkt de constructie gewoon weer, met een klein verschil: het is niet voor 1 euro, maar normaal tarief voor die ene maand. Daarna wordt al je gold weer omgezet en kun je je subscription weer opzeggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 11:40
Iedereen bedankt voor de reacties, ik koop dan voor 30 maanden pre-paid game pass ultimate en als laatste dus een maand ultimate.

Nog tips waar ik deze het beste kan kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is het mogelijk om de vragen/discussie over truken om goedkoop aan GamePass te komen in een apart thread te gaan onderbrengen? Dan kunnen we hier inhoudelijk over de inhoud van GamePass praten. Dezelfde vragen worden keer op keer gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Skating_vince schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:41:
Is het mogelijk om de vragen/discussie over truken om goedkoop aan GamePass te komen in een apart thread te gaan onderbrengen? Dan kunnen we hier inhoudelijk over de inhoud van GamePass praten. Dezelfde vragen worden keer op keer gesteld...
Ach ja, dat zou kunnen, maar dan krijg je weer bergen topics en verwijzingen naar andere topics. De vraag is toch tussendoor zo even beantwoord? Ik heb er niet veel last van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
d.bakker84 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:51:
[...]

Ach ja, dat zou kunnen, maar dan krijg je weer bergen topics en verwijzingen naar andere topics. De vraag is toch tussendoor zo even beantwoord? Ik heb er niet veel last van hoor.
Dat los je op met zo'n mooie rode box voordat je een reactie kan plaatsen ;). Als je dan een melding krijgt van een nieuwe reactie in het topic, is de kans groter op iets interessants :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Ik stel eerder voor van een Topic Warning toe te voegen. Die informatie staat echt al ettelijke maanden in de openingspost, en toch komen dezelfde vragen bijna wekelijks terug. Volgens mij leest echt niemand die openingspost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:02
Twixie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:53:
Ik stel eerder voor van een Topic Warning toe te voegen. Die informatie staat echt al ettelijke maanden in de openingspost, en toch komen dezelfde vragen bijna wekelijks terug. Volgens mij leest echt niemand die openingspost.
Dat is van deze tijd. Je gaat niet echt zelf onderzoek lopen doen. Gewoon even vragen en dan krijg je vanzelf het antwoord. Tijd er in stoppen? Je hebt wel wat beters te doen...

(het beste werkt om de vragen gewoon te negeren of te verwijzen naar de openingspost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik kan niet wachten op yakuza like a dragon. ik denk niet dat het lang gaat duren, omdat heel de reeks al in de game pass zit.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Skating_vince schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:52:
[...]

Dat los je op met zo'n mooie rode box voordat je een reactie kan plaatsen ;). Als je dan een melding krijgt van een nieuwe reactie in het topic, is de kans groter op iets interessants :).
Twixie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:53:
Wat dachten jullie van de tekst die ik er net neergezet heb? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
BM schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:17:
[...]

[...]

Wat dachten jullie van de tekst die ik er net neergezet heb? :)
Nice BM. Hopelijk scheelt dit wat teleurstellingen na een melding over een nieuwe bericht in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:27
Ik weet niet of het on-topic is, maar zit even met het volgende;

Sinds de kids FIFA20 spelen op de game-pass heb ik mijn paypall account gekoppeld aan de Microsoft store.
Aangezien ik een 2 staps verificatie op mijn paypall heb dacht ik dat ik veilig zat?
Nu heeft mijn zoon een voor zijn verjaardag wat Fifapoints kado gekregen en ik heb dat zelf op zijn account gezet. Maar tot mijn verbazing was het klikken en klaar. Geen 2 staps verificatie en/of zelf wachtwoord intikken.

In de instellingen van de Xbox zie ik zo niets wat ik aan kan passen.
Ik heb gegoogeld maar kon zo niets vinden (wellicht zoek ik verkeerd) en op mijn paypall kan ik dit niet zo aanzetten want daar zit het al goed met 2 stapsverificatie.

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Gekkehuus schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:50:

Sinds de kids FIFA20 spelen op de game-pass heb ik mijn paypall account gekoppeld aan de Microsoft store.
Aangezien ik een 2 staps verificatie op mijn paypall heb dacht ik dat ik veilig zat?
Nu heeft mijn zoon een voor zijn verjaardag wat Fifapoints kado gekregen en ik heb dat zelf op zijn account gezet. Maar tot mijn verbazing was het klikken en klaar. Geen 2 staps verificatie en/of zelf wachtwoord intikken.

Ik heb gegoogeld maar kon zo niets vinden (wellicht zoek ik verkeerd) en op mijn paypall kan ik dit niet zo aanzetten want daar zit het al goed met 2 stapsverificatie.

Iemand een idee?
misschien heb je 'nooit meer vragen op dit systeem' aangeklikt? ik weet niet of dat wel mogelijk is eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:31
Gekkehuus schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:50:

Iemand een idee?
Wss ergens aangezet dat je dit apparaat vertrouwt. Je kan proberen je betalingsgegevens te verwijderen en opnieuw te koppelen.

Anders: heeft de Xbox geen parenting controls die dit soort aankopen verbiedt? :)

Edit:

https://www.xbox.com/en-U...eryone/responsible-gaming

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 16-04-2021 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 07:50
nieuws: Microsoft brengt gesloten Xbox Cloud Gaming-bèta uit voor Windows 10 ...

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen wat hun ervaringen zijn.

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Swinnio schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:29:
nieuws: Microsoft brengt gesloten Xbox Cloud Gaming-bèta uit voor Windows 10 ...

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen wat hun ervaringen zijn.
Dat vroeg ik me ook af. Heb mijn mail gecheckt, maar niks... Je kunt je er niet voor aanmelden toch? Lijkt inderdaad random verstuurd te gaan worden...

Info pagina: https://www.xbox.com/nl-NL/play

Hoe krijg ik toegang tot de beta versie?
De bètaversie is alleen toegankelijk op uitnodiging voor bestaande Xbox Game Pass Ultimate-leden. Uitnodigingen worden per e-mail verstuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Xbox-profiel; je hoeft zelf niets te doen.

Als je geen uitnodiging hebt ontvangen, blijf ons dan volgen om te weten te komen wanneer we deze bètaversie uitrollen naar meer Xbox Game Pass Ultimate-leden.

[ Voor 30% gewijzigd door DeTjuk op 20-04-2021 12:31 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Swinnio schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:29:

Jup, zojuist e-mail ontvangen. Nog niet getest, eerst koken :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nog niets ontvangen helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lijkt erop dat ze in waves worden verstuurd want lees op ResetEra dat er zojuist nog iemand een invite heeft ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Hier net een invite ontvangen, mijn bevindingen:

iPhone 11 Pro : Flinke stutter
MacBook Pro 2019:Flinke stutter met
Zowel Safari als Edge.

Helaas in deze opzet onspeelbaar.

Verdere hardware:

Xbox one S controller
KPN glasvezel 200/200
UniFi access points door het hele huis, met goede verbinding.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
GforceNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:53:

Zowel Safari als Edge.

Verdere hardware:

Xbox one S controller
KPN glasvezel 200/200
Vind je stadia beter werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Zowel Safari als Edge.

Verdere hardware:

Xbox one S controller
KPN glasvezel 200/200
En als je op 4G / 5G probeert op je iPhone?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Zowel Safari als Edge.

Verdere hardware:

Xbox one S controller
KPN glasvezel 200/200
Geef het paar dagen.. first day server issues nu waarschijnlijk. En het is nog beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

@uchiha tijntje helaas zelfde ervaring via 4G. Ik probeer het over een paar dagen nog wel een keer !

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
GforceNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:15:
@uchiha tijntje helaas zelfde ervaring via 4G. Ik probeer het over een paar dagen nog wel een keer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Meerdere mensen die invite hebben ontvangen inmiddels:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

Vanochtend werkte het al een stuk beter, maar als ik er nu op wil krijg ik de melding:

Toegang tot Xbox Cloud Gaming
(bètaversie) op xbox.com is alleen mogelijk op uitnodiging.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 21:41
Gisteren ook even geprobeerd, maar vind het nog behoorlijk laggy op de iPad. En moet even wennen aan de laadtijden, dat is toch een heel ander koekje dan op de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Krijg net een bevestiging binnen dat ik toegang heb gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmm hoop dat ik nog wel een uitnodiging krijg... ben gewoon erg benieuwd hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

mobygo76 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:40:
Gisteren ook even geprobeerd, maar vind het nog behoorlijk laggy op de iPad. En moet even wennen aan de laadtijden, dat is toch een heel ander koekje dan op de Series X.
Laad tijden zijn ook een stuk hoger dan bij Stadia. Voor mijn gevoel ook hogere inputlag. Overall is mijn gevoel dat Stadia in deze fase een stuk soepeler werkt, maarja game bibliotheek van Xbox cloud is wel dertig keer beter. Alles heb zijn afweging :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ben stomverbaasd. Heb ook uitnodiging gekregen voor Xbox Cloud Gaming beta.
Stomverbaasd want heb geen Xbox en op PC heb ik nog maar enkel FS2020 gespeeld met GPU. Dus zeker geen voorbeeld gebruiker van GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben op zoek naar eenvoudige spelletjes met nederlandse ondertiteling (of spraak, al is hij wel slechthorend dus ondertiteling is handiger) die op de One X werken. Wie heeft er nog leuke ideeën?

Het is voor mijn vader van 74, die al jaren probeert het engels onder de knie te krijgen maar dat echt niet (meer) lukt. Hij is dus ook niet zo flexibel om daar omheen te werken. En iets als Fifa gaat al snel ook moeilijk zijn. (al zet ik die er wel bij op omdat hij voetbal nog wel leuk vindt.)
Ik zoek dus vooral games die hem de eerste maanden een beetje aan de xbox laten wennen.

/edit: hij wil uiteindelijk FS gaan spelen (ws zonder landen en opstijgen :) ) maar dan zal ik dus de series S voor hem moeten kopen. Dan wil ik wel eerst wat zekerheid dat hij ook daadwerkelijk een beetje met het systeem om kan gaan natuurlijk :)
Wat hem leuk lijkt is een treinsimulator. Degene die op GP staat is echter engelstalig.

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-04-2021 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
ArthurMorgan schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:03:
Ik ben op zoek naar eenvoudige spelletjes met nederlandse ondertiteling (of spraak, al is hij wel slechthorend dus ondertiteling is handiger) die op de One X werken. Wie heeft er nog leuke ideeën?

Het is voor mijn vader van 74, die al jaren probeert het engels onder de knie te krijgen maar dat echt niet (meer) lukt. Hij is dus ook niet zo flexibel om daar omheen te werken. En iets als Fifa gaat al snel ook moeilijk zijn. (al zet ik die er wel bij op omdat hij voetbal nog wel leuk vindt.)
Ik zoek dus vooral games die hem de eerste maanden een beetje aan de xbox laten wennen.

/edit: hij wil uiteindelijk FS gaan spelen (ws zonder landen en opstijgen :) ) maar dan zal ik dus de series S voor hem moeten kopen. Dan wil ik wel eerst wat zekerheid dat hij ook daadwerkelijk een beetje met het systeem om kan gaan natuurlijk :)
Wat hem leuk lijkt is een treinsimulator. Degene die op GP staat is echter engelstalig.
Ik weet niet hoe het met de ondertiteling zit. Maar misschien is het volgende dan wel wat:

FIFA zoals je al noemde

Need for speed the run (niet een open wereld maar gewoon een lange race dus wat simpeler qua mogelijkheden en keuzes)

Mirror's edge misschien. Ik weet dat eigenlijk de meeste EA games op zijn minst Nederlandse menu's en ondertiteling hebben.

New super Lucky's tale. Beetje kinderachtig misschien maar speelt wel leuk weg.

Ik weet niet precies waar je vader leuk vind. Maar er zit helaas niet zo veel echte simulatie games in game pass helaas. Eerst zat er ook farming simulator bij. Daar heb ik heel wat uurtjes in zitten.

Anders gewoon even kijken of je, eventueel via externe websites. Nog leuke simulatie games voor een paar euro op de kop kunt tikken.

Over het omgaan met de Xbox zelf. Vind inderdaad wel dat de interface goed werkt maar wel zeker voor een nieuwkomer erg rommelig kan lijken. Maar met wat instellingen veranderen kun je hem wel iets versimpelen voor hem. Door bijvoorbeeld de games die hij speelde in een groep te zetten en die aan de hoofdpagina toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Farming simulator lijkt me inderdaad een prima start, niet te veel actie en rustig leren omgaan met het ding. (desnoods een oude versie even goedkoop op de kop tikken) Lijkt me een prima start. Zal ook eens kijken naar lucky's tale.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:22
ArthurMorgan schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:03:

Kwam toevallig laatst tegen dat FS misschien ook naar de Xbox One komt: https://www.google.com/am...ne-niet-voor-series-x/amp

Dus misschien is een upgrade toch niet nodig, mocht dit waar blijken te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
theonlymarco83 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:45:
[...]

Kwam toevallig laatst tegen dat FS misschien ook naar de Xbox One komt: https://www.google.com/am...ne-niet-voor-series-x/amp

Dus misschien is een upgrade toch niet nodig, mocht dit waar blijken te zijn....
Dat was eerst ook het vermoeden, maar later nog wel her en der afgeschoten met de argumenten dat zelfs goede PCs het lastig ermee hebben omdat het echt een zwaar spel is. Dus ik ga er niet vanuit dat dit klopt, maar het zou inderdaad wel erg mooi zijn als het ze toch zou lukken. (misschien enorm leunen op de cloud (pun intended) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Heb de xCloud voor pcf op drie low-end apparaten geprobeerd. Een desktop waarop het spel niet echt mooi eruit ziet op een 1440P monitor (dat kan ik ergens nog vergeven)

Op een Celeron Windows laptop niet speelbaar via kabel, twee wifi punten en 4g. Op Chromebook was het nog het meest speelbaar qua graphics maar helaas kan ik daarmee niet met mijn Xbox Series controller spelen en de Xbox One controller moet bekabeld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik hoop wel dat ze het Cloud gamen openstellen voor al je gezinsleden. Mijn zoon kan op zijn PC ook alle GamePass Ultimate games spelen doordat ik op zijn PC ook ingelogd ben in de store. Maar qua Xbox Cloud lijkt dit niet te lukken. Ga ik naar de URL terwijl hij ingelogd is, krijg ik de melding dat je een uitnodiging voor de beta moet hebben. Zou technisch nochtans moeten kunnen want Microsoft weet perfect via de gezins-features welke Micosoft Accounts er nog samen met mij in het gezin zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
@Twixie je kan na een game sessie feedback geven of op hun xbox reddit voor dit testen eens kunnen doorgeven. Zou het ze zeker laten weten, sowieso op reddit zijn ze wel eens actief (dus lezen ze het)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Afgelopen weekend begonnen met Titanfall 2 op Game Pass. De Campaign is amazing! Snap nu waarom iedereen zegt dat dit een toppertje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Dragon Quest Builders 2 staat vanaf 4 mei op Game Pass. Je kan de game al preloaden. Ga hem wel even checken, veel positiefs over gelezen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Laatst online: 20:20
Wat zijn jullie ervaringen met xcloud via de browser?

Bij mij werkt het prima op een windows 10 PC met bekabeld internet en met bekabelde xbox controller. Ik kan bijv competitieve rondetijden rijden in F12019.

Bij mijn Ipad (gekocht in dec 2016, wel nieuwste besturingssysteem) heb ik echter helaas erg veel input lag met internet via wifi bij zowel touch control als xbox controller via bluetooth. Ik kan bij F12019 de auto niet eens op de baan houden door de input lag.

Ik gebruik overigens ook al maanden de android app op een Samsung Galaxy S9 met Razer Kishi. Dat werkt ook goed al kan het niet tegen de bekabelde Windows PC op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

WinterBase schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:29:
Dragon Quest Builders 2 staat vanaf 4 mei op Game Pass. Je kan de game al preloaden. Ga hem wel even checken, veel positiefs over gelezen.
[Twitter]
Neeeee!! Backlog ++. DQB2 stond al een tijdje op mn wishlist voor Switch, maar kwam er niet van. Zo op Gamepass is t natuurlijk ook super :). Een toffe game voor mensen die Minecraft wel aanspreekt, maar een duidelijk doel willen hebben (lees: niet creatief zijn ;) ).

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Game Pass Ultimate genomen voor de XSX.. Waar gebruik ik het het meeste op? Op de pc. :+
Helemaal prima. Zo al een paar spellen gespeeld en uitgespeeld. Waardeer het wel. Sommige spellen zijn gewoon leuk, maar te duur voor de heb. Ideale manier om ze toch te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Had ook de uitnodiging ontvangen voor xCloud en wat verschillende spellen geprobeerd op mijn iPad Pro. Beeld is over het algemeen erg goed, maar sommige spellen knipperden of stotterden enorm.
Spelen met Touch is wel grappig, maar geen alternatief voor een controller. Heel even een controller van mijn zoon geprobeerd met Forza Horizon, maar dat was erg onregelmatig qua performance.
Morgen maar een eigen controller bestellen. Ideaal als we straks weer op zakenreis gaan en alleen een iPad Pro mee hebben voor de hotelkamer. Vrees dat ik wel mijn 4G moet aanspreken dan. Genoeg te testen, maar ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vandaag ook een uitnodiging gehad.

Even op een iPhone 7 geprobeerd. Via Safari de webpagina aan het homescreen toegevoegd en daarna ingelogd. Lijkt nog niet echt soepel te werken. Ook via Edge (Chromium) op de iPhone geprobeerd maar daar blijf je de url balk zien en is dus niet full screen te krijgen.

Iemand die kan bevestigen of onderstaande ook met een Elite V2 werkt ? Ik krijg het vooralsnog niet werkend. Alleen met de nieuwe Series X|S controller werkt het zoals hieronder vermeld:
  • First, you’ll need to sync your Xbox Series controller with your Xbox and PC (or second device of choice)
  • To switch the controller to a PC or mobile device, hold the sync button (it will cause your Xbox guide button to flash 2-3 times)
  • To switch back to your Xbox console, double-tap the synch button (the Xbox guide button should flash once)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
MRE-Inc schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:42:

Even op een iPhone 7 geprobeerd. Via Safari de webpagina aan het homescreen toegevoegd en daarna ingelogd. Lijkt nog niet echt soepel te werken. Ook via Edge (Chromium) op de iPhone geprobeerd maar daar blijf je de url balk zien en is dus niet full screen te krijgen.

Iemand die kan bevestigen of onderstaande ook met een Elite V2 werkt ? Ik krijg het vooralsnog niet werkend. Alleen met de nieuwe Series X|S controller werkt het zoals hieronder vermeld:
  • First, you’ll need to sync your Xbox Series controller with your Xbox and PC (or second device of choice)
  • To switch the controller to a PC or mobile device, hold the sync button (it will cause your Xbox guide button to flash 2-3 times)
  • To switch back to your Xbox console, double-tap the synch button (the Xbox guide button should flash once)
Elite V2 wordt niet door IOS ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:24

Je kan in Edge naar fullscreen gaan door eenmaal in de game links bovenin te klikken op de drie puntjes >> Fullscreen. Dit zit in Xcloud zelf, dus niet in de browser waardoor ik aanneem dat het ook op iPhone werkt. Heb dit zelf alleen op MacOS getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

FrankoNL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:51:
[...]

Elite V2 wordt niet door IOS ondersteund.
iOS 14.5 en iPadOS 14.5 zijn sinds deze week beschikbaar en die staan op mijn apparaten en worden ook netjes herkend nu door zowel mijn iPhone als mijn iPad 2019.

Viel me op dat wanneer ik de Series controller, One X controller en de Elite v2 koppel via BT aan mijn Windows 10 laptop, dat je dan bij de Series controller wel netjes een icoontje ziet met het accu percentage en bij de One X en Elite V2 dus niet. Er zit dus toch wel verschil in de software tussen de controllers. Nou had ik dat wel enigszins verwacht tussen de normale controller en de Elite controller, maar de One X en Series controller verschillen op de share button na verder niet veel van elkaar lijkt mij. Zou qua software dus vast wel gelijk te moeten trekken zijn qua features.

@Dioscuri Bedankt. Wist ik niet. Straks nog eens proberen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Thrace Grumble schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:26:
[...]

Neeeee!! Backlog ++. DQB2 stond al een tijdje op mn wishlist voor Switch, maar kwam er niet van. Zo op Gamepass is t natuurlijk ook super :). Een toffe game voor mensen die Minecraft wel aanspreekt, maar een duidelijk doel willen hebben (lees: niet creatief zijn ;) ).
Dat is eentje waar veel tijd in gaat kruipen inderdaad. Heb hem een tijdlang overwogen voor de switch, maar de op zijn zachts gezegd "matige" performance deed me toch liever geen 60 euro uitgeven. Dat ik hem nu "gratis" kan spelen op een next-gen platform is wel erg leuk nieuws :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Krimglas schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:17:
[...]

Dat is eentje waar veel tijd in gaat kruipen inderdaad. Heb hem een tijdlang overwogen voor de switch, maar de op zijn zachts gezegd "matige" performance deed me toch liever geen 60 euro uitgeven. Dat ik hem nu "gratis" kan spelen op een next-gen platform is wel erg leuk nieuws :o
Ik ben nu wel benieuwd of hij optimised is voor de series X en S aangezien hij nog nooit eerder op xbox is uitgekomen of dat ze een port van de ps4 versie hebben gedaan ofzo?

Ik weet van de matige performance af op de Switch waarbij de fps zelfs onder de 20 kan duikelen dus wilde hem daar niet op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

edge = gewoon safari (webkit engine) op iPhone, geldt voor elke andere browser (ook Chrome) .

bron:
https://blogs.windows.com...ge-ios-android-developer/

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
MRE-Inc schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:07:
[...]

iOS 14.5 en iPadOS 14.5 zijn sinds deze week beschikbaar en die staan op mijn apparaten en worden ook netjes herkend nu door zowel mijn iPhone als mijn iPad 2019.

Viel me op dat wanneer ik de Series controller, One X controller en de Elite v2 koppel via BT aan mijn Windows 10 laptop, dat je dan bij de Series controller wel netjes een icoontje ziet met het accu percentage en bij de One X en Elite V2 dus niet. Er zit dus toch wel verschil in de software tussen de controllers. Nou had ik dat wel enigszins verwacht tussen de normale controller en de Elite controller, maar de One X en Series controller verschillen op de share button na verder niet veel van elkaar lijkt mij. Zou qua software dus vast wel gelijk te moeten trekken zijn qua features.

@Dioscuri Bedankt. Wist ik niet. Straks nog eens proberen dan.
De Elite V2? Of heb je het hier over de series X controllers? De Elite V2 wordt voor zover ik weet niet ondersteund door IOS 14.5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

FrankoNL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:12:
[...]

De Elite V2? Of heb je het hier over de series X controllers? De Elite V2 wordt voor zover ik weet niet ondersteund door IOS 14.5.
Allebei, dus zowel de Series X als de Elite V2 worden nu netjes herkend door Apple devices op 14.5. Inclusief de DualSense van de PS5.

Touch adaptation kit wordt ook prima geimplementeerd. Mooi om te zien dat je een klein gaspedaaltje ziet om gas te geven in HotShot Racing. Nog mooier is dat je je vinger niet van de controls af hoeft te halen om te remmen want als je omlaag schuift met je vinger, verandert de knop in een icoontje van het rempedaal en rem je dus af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTkntlx0ZS9B7weDvzQlGEy2bUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fJ9HOxURNhSA50or5tvgXPA9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z78kJ-jB8KqFnvt0QZ8m3R0uQhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cB7bYzj6N9SYC1R2OGt04BIN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door MRE-Inc op 28-04-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Met kids die erg van Minecraft houden verbaasde me het om te zien dat de game op de Xbox gratis is, maar op de PC niet in de Gamepass zit en je 'm toch apart moet aanschaffen. Best wel vreemd om te zien aangezien dit toch ook een Microsoft product is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Nu online
Update: Fifa 21 releases on 6 May 2021 https://twitter.com/_XboxNews/status/1377908399464136704

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kun je met de Series X|S versie online een wedstrijd spelen tegen een vriend die de normale versies heeft voor de Xbox One ?

Gisteren nog even een test gedaan. Halverwege een potje Battlefield 5 verloor ik verbinding met de EA servers. Bleek dat mijn internet provider een grote landelijke storing had.

XCloud op mijn iPhone gestart en via screenmirroring het beeld naar mijn LG OLED gestuurd. Dat werkt ook nog. Echt vloeiend liep het allemaal nog niet, maar het werkt. Je moet wat, als je alleen maar internet hebt via een iPhone :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:35:
[...]

Kun je met de Series X|S versie online een wedstrijd spelen tegen een vriend die de normale versies heeft voor de Xbox One ?

Gisteren nog even een test gedaan. Halverwege een potje Battlefield 5 verloor ik verbinding met de EA servers. Bleek dat mijn internet provider een grote landelijke storing had.

XCloud op mijn iPhone gestart en via screenmirroring het beeld naar mijn LG OLED gestuurd. Dat werkt ook nog. Echt vloeiend liep het allemaal nog niet, maar het werkt. Je moet wat, als je alleen maar internet hebt via een iPhone :D

[YouTube: xCloud on iPhone with screenmirroring to LG OLED]
Lijkt me in dat geval eigenlijk praktischer om de hotspot op je iPhone aan te zetten en de Xbox daar mee te verbinden :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dit is gewoone en coolere oplossing :P Waarom makkelijk doen als het cooler kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:35:
[...]

Xbox series x tegen Xbox one lukt.
Tegen ander platform dus PlayStation gaat niet

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:00:
[...]

Lijkt me in dat geval eigenlijk praktischer om de hotspot op je iPhone aan te zetten en de Xbox daar mee te verbinden :P
Ja dat kan ook idd en werkt natuurlijk beter, maar wilde eens kijken of dit ook lukte. Ging me voornamelijk om het feit dat ik screenmirroring wel eens geprobeerd had van mijn iPhone naar mijn LG tv, maar eigenlijk alleen maar het vertikale beeld van het homescreen en nooit een app geopend in horizontale layout.

Verder maak ik eigenlijk nooit gebruik van screenmirroring. Maar vond het wel geinig om te zien dat je dan in horizontale view, gewoon full screen je app te zien krijgt.

@Snakefoodjah Dank, over alle Xbox One versies, is het dus 1 SKU. Ik heb de game ooit eens voor 12 euro ofzo gekocht op de PS5, maar wilde toen tegen mijn neefje spelen die nog op de PS4 speelt. Toen moest ik dus ook de PS4 versie installeren. Dan heb je dus 2x Fifa 21 á 45Gb op je console staan die maar 680GB opslag heeft. Dat is zonde van de schaarse ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
Wat vinden jullie van deze geruchten?

- Ubisoft komt naar Games Pass.
- Day one release op Game Pass van Fifa22 en de nieuwe Battlefield.
- Wat gaat Microsoft en Nintendo samen doen.

Zal wat zijn als Microsoft een zak geld geeft aan Nintendo en daarmee oude Nintendo games(NES,SNES,N64,Gamecube,WII,WII U) op Game pass kan aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
0,0 kans dat dat laatste ooit gaat gebeuren. Die bieden ze op de Switch al amper aan.

[ Voor 31% gewijzigd door Timothy3000 op 30-04-2021 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
Timothy3000 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:00:
0,0 kans dat dat laatste ooit gaat gebeuren.
Microsoft is wel erg lief tegen Nintendo de laatste jaren ;)
En dan heb je ook nog die stille hints vanuit Microsoft.
Maar ben het wel met je eens hoor, kans is heel klein/nihil dat Nintendo dat toe gaat staan. Of Microsoft moet Nintendo kopen.

Denk eerder dat Microsoft probeert Nintendo zover te krijgen om Game Pass via Xcloud aan te bieden.
Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste

Let op:
Heb je vragen over hoe goedkoop een Gamepass (UIltimate) abonnement af te sluiten (die 1-euro-truc). Lees dan eerst de Topic Start, en zoek even terug in het topic. Hier zijn al regelmatig vragen over gesteld, en duidelijke antwoorden op gegeven. Even terugzoeken voorkomt herhaling. Let op waar je koopt!
Mocht je er uiteindelijk toch niet uitkomen, stel dan gerust je vraag alsnog :)