Dat ZIJN Brazilië codes... Die site geeft gewoon instructies hoe je Brazilië codes buiten Brazilië kunt gebruiken en noemt het dan wereldwijde codesJuzels schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:55:
Aan de mensen die hun gold abonnement hebben omgezet naar Game Pass; heb ik 2 vragen:
- Kan ik deze daar ook voor gebruiken in plaats van die van Brazilië?
https://livekaarten.be/xbox-live-gold-12-months-br- Kan je de conversie van gold naar gamepass enkel via de Microsoft website doen? Ik woon in België en de betaalmogelijkheden wijn hier: Mobile (mijn provider staat er niet bij), creditcard (heb ik niet) en paypal (heb ik niet maar hier moet dan een credit card aan gekoppeld zijn)

Wat betreft conversie, ik meen dat je ook gewoon een gamepass ultimate code kunt kopen en die gebruiken om je gold om te zetten maar dat weet ik niet zeker... Heb zelf wel gewoon een creditcard gekoppeld.
Edit: en voor de duidelijkheid, je hoeft helemaal geen Brazilië codes te gebruiken hè, dat doen mensen omdat het nog wat goedkoper is. Ik heb er zelf gezeik mee gehad al kwam het uiteindelijk wel goed. Mijn advies is gebruik gewoon codes voor je eigen regio.
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 05-04-2021 13:33 ]
Gamertag: FinrazielNL