Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gelukkig, ik hoef dus pas in de 2e helft in te schakelen, als de Roon van het veld is. Zat tijd om eerst te koken.snmght schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:58:
Wat is Frank toch een schijtbak eersteklas, echt om van te kotsen. In de oefen(!)wedstrijd tegen het grote Georgië weer met De Roon in plaats van Gravenberch. Gadverdamme. Op deze manier wil ik echt heel erg graag stranden in de groepsfase.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Van alle suggesties die in dit topic aan de bondscoach worden gedaan is dit toch wel de makkelijkste om te realiseren, en waarschijnlijk ook het enige advies dat De Boer over zal nemen.snmght schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:58:
Op deze manier wil ik echt heel erg graag stranden in de groepsfase.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik heb juist problemen met deze backs in dit systeem. Niks tegen de spelers op zich maar zeker tegen mindere tegenstanders wil je backs hebben die ook als middenvelder kunnen spelen, die meer kunnen dan het gat induiken.remco112 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
Opstelling Nederland: Stekelenburg; Dumfries, Timber, De Vrij, Blind, Wijndal; De Roon, F. de Jong en Wijnaldum; Depay, Weghorst
Verdediging vind ik er echt goed uit zien zo! Zonde dat de Roon weer speelt, pure overkill als je 5-3-2 gaat spelen. Weghorst ben ik ook totaal niet overtuigd van in dit systeem.
Links zou dat van Aanholt kunnen zijn en rechts idealiter Karsdorp. Maar uit deze selectie dan liever Promes dan Dumfries. Vilhena deed het overigens ook ooit goed als back tegen Portugal.
Je zou daar ook Timber nog kwijt kunnen. Daar zit ook veel meer voetbal in dan in een Dumfries.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Ik heb juist problemen met deze backs in dit systeem. Niks tegen de spelers op zich maar zeker tegen mindere tegenstanders wil je backs hebben die ook als middenvelder kunnen spelen, die meer kunnen dan het gat induiken.
Links zou dat van Aanholt kunnen zijn en rechts idealiter Karsdorp. Maar uit deze selectie dan liever Promes dan Dumfries. Vilhena deed het overigens ook ooit goed als back tegen Portugal.
Timber is ook ook geen type rechter middenvelder.snmght schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:21:
[...]
Je zou daar ook Timber nog kwijt kunnen. Daar zit ook veel meer voetbal in dan in een Dumfries.
Ik herinner me dat van Gaal in zijn eerste periode nog eens geëxperimenteerd heeft met Bosvelt als back in een 532. Om maar aan te geven in wat voor types hij het, ook toen in 2001, al zocht.
[ Voor 27% gewijzigd door D-e-n op 06-06-2021 17:26 ]
Ik ben ook totaal geen fan van De Boer. Echter, in een oefenwedstrijd je opstelling aanpassen aan de tegenstander is ook niet echt handig. Nu gaat het niet om de winst maar om het spel te automatiseren met de spelers die het straks moeten gaan doen. Als De Roon straks de eerste keus is is het logisch dat hij dat nu ook is.snmght schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:58:
Wat is Frank toch een schijtbak eersteklas, echt om van te kotsen. In de oefen(!)wedstrijd tegen het grote Georgië weer met De Roon in plaats van Gravenberch. Gadverdamme. Op deze manier wil ik echt heel erg graag stranden in de groepsfase.
alles kan off-topic
Daar begint de misère al. De Roon hoort sowieso niet in de selectie.Ankona schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:27: Als De Roon straks de eerste keus is is het logisch dat hij dat nu ook is.
[ Voor 59% gewijzigd door ephymerous op 06-06-2021 17:51 ]
XXXVI
Ik zou hem in dit systeem tegen dit soort tegenstanders niet opstellen. Maar niet selecteren is natuurlijk ook het andere uiterste en vooral een overschatting van de kwaliteiten van de concurrentie en miskenning van zijn eigen kwaliteiten. Die man staat basis bij een vaste CL deelnemer in een grote competitie. Die kan echt wel wat.ephymerous schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:50:
Daar begint de misère al. De Roon hoort sowieso niet in de selectie.
Een bondscoach heeft maar beperkt aantal dagen om met een spelersgroep te kunnen trainen. Automatisme is door het beperkt aantal dagen niet in te slijpen.Deadsy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:19:
[...]
Sorry, beperkte trainer is de betere term.
Het voetbal onder hem was vaak niet om aan te gluren
Verder wordt de manier van spelen ook bepaald door de kwaliteit van spelers dat er rondloopt.
Er lopen in het huidige Nederlandse elftal nu eenmaal geen spelers rond van het niveau Gullit, van Basten, Rijkaard, Koeman.
De bondscoach moet er het beste van maken, ik heb het met hem te doen.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Vorige thuiswedstrijd ook, toen was Sneijder nog de bestuurder.DoeEensGek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:00:
Wtf is dit, de bal op een rc auto brengen?
Voor Rijkaard en Koeman hebben we De Ligt, de Vrij, Wijnaldum en De Jong nog. Het ontbreken van een van Basten is wat ons uiteindelijk nekt.
Misschien qua talent, maar niet qua niveau.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:01:
[...]
Voor Rijkaard en Koeman hebben we De Ligt, de Vrij, Wijnaldum en De Jong nog. Het ontbreken van een van Basten is wat ons uiteindelijk nekt.
altijd al geweestremco112 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:02:
Oehhhhhh, wat is Blind langzaam zeg!
En een Gullit.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:01:
[...]

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
TXT roelt!Gonadan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:05:
Dus als ik de commentaren van de afgelopen tijd zo'n beetje optel wordt dit een prima EK om via teletekst te volgen?
Als dat je enige criteria is, dan denk ik jaGonadan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:05:
Dus als ik de commentaren van de afgelopen tijd zo'n beetje optel wordt dit een prima EK om via teletekst te volgen?
Maar een combinatie zoals in 1988 was ook echt uniek. Zelfs de waterdrager uit die tijd was een grote meneer in München.
Maar met name De Jong kan nog groeien. De genoemde spelers spelen in elk geval in de top, net als F de Boer, Davids of Seedorf later deden. Dat hebben we aanvallend totaal niet nu.
Wat een klote publiek zegExocet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:07:
Kunnen we hier stoppen met alles negatief te maken? Als je het niks vind, kun je ook iets anders gaan doen.
Niet slecht voor een driesende dolle die verder niks kan aldus sommige kenners hierSempy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:08:
goede aanval, lijkt me terechte pingel

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Teletekst: bestaat dat nog?Gonadan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:05:
Ik denk niet dat ik voor de tv ga zitten en het EK ga kijken. Het afgelopen jaar heb ik door de corona-crisis al teveel voor de tv gezeten. Nu de maatregelen versoepelen ga ik er op uit, naar buiten, weg uit het huis.
Weet ik, maar ik bedoel alleen dat ik toch liever De Ligt op de plek van Timber zie (ookal begint die niet slecht vandaag en denkt ie iig vooruit ipv tikkie terug)
De negatieviteit komt ook voort uit te hoge verwachtingen. We kunnen ook nuchter constateren dat we nu eenmaal geen batterij aan wereldtoppers voorin hebben en accepteren dat Wijnaldum, De Jong, de Ligt of de Vrij daar ook maar mee moeten leven en dat dat Memphis ook niet altijd te verwijten is.Exocet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:07:
Kunnen we hier stoppen met alles negatief te maken? Als je het niks vind, kun je ook iets anders gaan doen.
In de verdediging?ElPaco schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:10:
Niet slecht voor een Driesen de dolle die verder niks kan aldus sommige kenners hierSowieso staat Dumfries best aardig spelen. Duikt steeds op waar ze hem niet verwachten.
geintje dus hè
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Absoluut. De Ligt - de Vrij - Blind is ook mijn ideale achterhoede (als er voor 5-3-2 wordt gekozen!)toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:11:
[...]
Weet ik, maar ik bedoel alleen dat ik toch liever De Ligt op de plek van Timber zie (ookal begint die niet slecht vandaag en denkt ie iig vooruit ipv tikkie terug)
Het enige wat opvalt is dat we nog steeds erg kwetsbaar zijn met een counter op het moment dat de verdedigers rond de middellijn het spel proberen te maken.
Wat een mega fantastische super wedstrijd zegExocet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:07:
Hoge verwachtingen? Ik denk eerder dat men cynisch is, want met dit elftal kun je 10 keer tegen Frankrijk gaan spelen, verlies je 12 keer.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:11:
[...]
De negatieviteit komt ook voort uit te hoge verwachtingen. We kunnen ook nuchter constateren dat we nu eenmaal geen batterij aan wereldtoppers voorin hebben en accepteren dat Wijnaldum, De Jong, de Ligt of de Vrij daar ook maar mee moeten leven en dat dat Memphis ook niet altijd te verwijten is.
Met een 4-3-3 opstelling gegarandeerd met een 5-3-2 kun je nog wel eens een gekke wedstrijd treffen die je nipt wint.Qu3st schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:12:
[...]
Hoge verwachtingen? Ik denk eerder dat men cynisch is, want met dit elftal kun je 10 keer tegen Frankrijk gaan spelen, verlies je 12 keer.
Ik moest hardop lachen!Qu3st schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:12:
[...]want met dit elftal kun je 10 keer tegen Frankrijk gaan spelen, verlies je 12 keer.
Daar heb je gelijk in: het basisniveau was toen erg hoog.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:07:
[...]
Maar een combinatie zoals in 1988 was ook echt uniek. Zelfs de waterdrager uit die tijd was een grote meneer in München.
Maar met name De Jong kan nog groeien. De genoemde spelers spelen in elk geval in de top, net als F de Boer, Davids of Seedorf later deden. Dat hebben we aanvallend totaal niet nu.
Als dat dan de finale is, heb je toch een geweldig toernooi gespeeld.Qu3st schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:12:
[...]
Hoge verwachtingen? Ik denk eerder dat men cynisch is, want met dit elftal kun je 10 keer tegen Frankrijk gaan spelen, verlies je 12 keer.
Nee joh, zeiken is gewoon leukD-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:11:
[...]
De negatieviteit komt ook voort uit te hoge verwachtingen. We kunnen ook nuchter constateren dat we nu eenmaal geen batterij aan wereldtoppers voorin hebben en accepteren dat Wijnaldum, De Jong, de Ligt of de Vrij daar ook maar mee moeten leven en dat dat Memphis ook niet altijd te verwijten is.
Dat dan weer wel, maar denk kwart finale maximale haalbare is.Sempy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:14:
[...]
Als dat dan de finale is, heb je toch een geweldig toernooi gespeeld.
Goede aanval!
Wordt alleen de tweede ronde (volgens mijn ek poolSempy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:14:
[...]
Als dat dan de finale is, heb je toch een geweldig toernooi gespeeld.
Ik zie mensen zeggen dat het voetbal er niet uitziet en ik zie menigeen beweren dat een basisspeler van de nummer drie van Italië ongeschikt is voor dit Oranje. Dan is er sprake van te hoge verwachtingen.
Dat eerste klopt toch ook gewoon?D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Ik zie mensen zeggen dat het voetbal er niet uitziet en ik zie menigeen beweren dat een basisspeler van de nummer drie van Italië ongeschikt is voor dit Oranje. Dan is er sprake van te hoge verwachtingen.
En dat laatste, ik gooi het op het cynisme, De Vrij hoort in NL, maar zo'n elftal als in 2010 hebben we bij lange na niet. Dus als men hoge verwachtingen heeft, stel ze maar bij, want die slaan nergens op.
Voor mij persoonlijk meer het gebrek aan durf vanuit de bondscoaches. Flink dicht timmeren en hopen op een bevlieging van Depay is niet waar ik heel warm van word.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:11:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat hij niet de Vrij bedoelt, die speelt bij de nummer 1 van ItaliëQu3st schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:17:
[...]
Dat eerste klopt toch ook gewoon?
En dat laatste, ik gooi het op het cynisme, De Vrij hoort in NL, maar zo'n elftal als in 2010 hebben we bij lange na niet. Dus als men hoge verwachtingen heeft, stel ze maar bij, want die slaan nergens op.
Ja, maar de suggestie dat we met mooi spel iedereen overhoop zouden kunnen spelen is wel irritant en niet realistisch.
Ik doelde op De RoonEn dat laatste, ik gooi het op het cynisme, De Vrij hoort in NL, maar zo'n elftal als in 2010 hebben we bij lange na niet. Dus als men hoge verwachtingen heeft, stel ze maar bij, want die slaan nergens op.
Dat kan ook prima.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Want laten we eerlijk zijn, Atalanta heeft geen toppers (misschien Zapata)maar vooral een zeer succesvol systeem met spelers die daar heel erg goed bij passen
Ik ook niet maar het is niet anders. Het is niet dat we Tadic of Anthony kunnen kopen.Gonadan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:19:
[...]
Voor mij persoonlijk meer het gebrek aan durf vanuit de bondscoaches. Flink dicht timmeren en hopen op een bevlieging van Depay is niet waar ik heel warm van word.
Klopt. In die zin is het voor mij meer teleurstelling dat we het hiermee moeten doen, niets persoonlijks naar spelers.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:20:
Ik ook niet maar het is niet anders. Het is niet dat we Tadic of Anthony kunnen kopen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan mag je wel wat verwachten van deze wedstrijd. Kom op scoren ....
Wij hebben er ook niet zoveel, voorin zeker niet. En Gosens is ook international toch?
Complete onzin.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Botman is een basisspeler bij de nr 1 van Frankrijk. Zou die dan ook altijd in't elftal moeten staan? Omdat z'n club het goed doet?
Zeker waar, maar het oog wil ook wat. En zodra we toch kampioen worden met k*tvoetbal staan we allemaal lekker langs de grachten hoorD-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:19:
[...]
Ja, maar de suggestie dat we met mooi spel iedereen overhoop zouden kunnen spelen is wel irritant en niet realistisch.
Natuurlijk[...]
Ik doelde op De Roon

Tja over De Roon, is vast een handige speler, en ja hoort wel bij de selectie want we hebben niet beter. Maar echt basisspeler? Ik kan niet echt warm worden van hem in NL. En vanuit het perspectief van de bondscoach snap ik het wel, zekerheden inbouwen, maar maakt het er allemaal niet leuker op.
Ik zou De Roon in een 352 ook niet opstellen overigens, niet in de groepsfase in elk geval.
Maar ik vermoed dat de Boer ook oefent voor daarna.
Inderdaad, wellicht als stofzuiger tegen de sterkere landen, maar passend gewoon te zwak.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:24:
@Qu3st
Ik zou De Roon in een 352 ook niet opstellen overigens, niet in de groepsfase in elk geval.
Maar ik vermoed dat de Boer ook oefent voor daarna.
Tot nu kaatst hij ballen redelijk terug maar voetballend wel heel zwak inderdaad.remco112 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:24:
Weghorst is een prima gozer, maar toch geen basismateriaal? Voetballend echt veel te zwak.
Toch vind ik alleen Wijndal tot nu toe te zwak: geen voorzetten en geen goed verdedigend ingrijpen
Wijndal is iets teveel in zichzelf gaan geloven na een goed seizoen bij AZ.Harribo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Tot nu kaatst hij ballen redelijk terug maar voetballend wel heel zwak inderdaad.
Toch vind ik alleen Wijndal tot nu toe te zwak: geen voorzetten en geen goed verdedigend ingrijpen
Als Wijndal ff gaat plassen merk je dat niet eens. Voegt niks toeHarribo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Tot nu kaatst hij ballen redelijk terug maar voetballend wel heel zwak inderdaad.
I served in a company of heroes.
Ook wel lastig als veel/alles over rechts gaatHarribo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Kijk naar iemand als Roy Makaay, zeer succesvol geweest in Duitsland bij Bayern, maar 43 interlands bij Oranje.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inpassen in wat? Het trio Wijnaldum, de Jong en De Roon liep tegen Frankrijk en Duitsland toch ooit prima.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:28:
Niks tegen De Roon, maar soms kan je moeite hebben spelers in te passen.
Om negatief te zijn natuurlijk!Gunner schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:30:
Hey de negativiteit gaat verder. Waarom kijken jullie eigenlijk.
International maakt je nog geen topper, en dan bedoel ik dragende speler. Een diepgaande linksback is daarnaast stukken makkelijker in te passen dan een puur "slopende" middenvelder a la De Roon op een plek waarbij in Oranje toch ook zeker opbouwend veel verwacht wordt.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:22:
[...]
Wij hebben er ook niet zoveel, voorin zeker niet. En Gosens is ook international toch?
Opvallend ja, lijkt totaal niet op z'n gemak in dit systeem.Vuvuzela schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:28:
[...]
Als Wijndal ff gaat plassen merk je dat niet eens. Voegt niks toe
Ze geven wel te veel kansen weg nu
En al die slechte passes helpen ook niet mee.
Negatief? We zijn aan het discussiëren over het nut van De Roon, deze wedstrijd is bewijs nummer 24 dat ie niet basis materiaal is.Gunner schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:30:
Ja, tegen sterkere tegenstanders waar je niet wil dat zij de bal hebben.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:30:
[...]
Inpassen in wat? Het trio Wijnaldum, de Jong en De Roon liep tegen Frankrijk en Duitsland toch ooit prima.
Tegen Georgië is dat wat overdreven.
Nogmaals, heb niks tegen De Roon, juist niet. Maar tegen Georgië zou hij niet nodig moeten zijn.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Keek jij afgelopen seizoen nog wel eens naar Arsenal? Ja?Gunner schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:30:
Nou, daarom dus.
Dat is nu juist het probleem. De bizarre Nederlandse verwachtingen. Hij staat naast De Jong. Die kan toch wel wat? We hebben geen twee types a la De Jong en kunnen ons het niet veroorloven zo te denken.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:31:
[...]
op een plek waarbij in Oranje toch ook zeker opbouwend veel verwacht wordt.
Het lijkt eerder op systeem fouten. Ik zie hem steeds of een verkeerde pas geven of verkeerd lopen naar iets wat er niet is. Hij lijkt moeite te hebben om wat hij bij Atlanta heeft aangeleerd nu af te leren.Terranova schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:31:
Weer De Roon die niet op zit te letten
Maar dan wel Frenkie naar 6, Gravenberch 'vergeet' nog wel eens dat verdedigen er ook bij hoort.dutchgio schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:31:
Zou inderdaad liever Gravenberch willen zien, De Roon is nuttig maar niet de speler die je nodig hebt in dit systeem en tegen deze tegenstander.
En al die slechte passes helpen ook niet mee.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Aiiii that hurts.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:33:
[...]
Keek jij afgelopen seizoen nog wel eens naar Arsenal? Ja?
Nou, daarom dus.
Maar ja als zelfs Feyenoorders meedoen?
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 06-06-2021 18:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat klopt hoor. Maar ik lees ook andere stellingen, alsof hij niks kan.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Maar tegen Georgië zou hij niet nodig moeten zijn.
Nog totaal niet zoiets gezien van Oranje, tis mij veel te veel breien ook.
Best beschamend dit. Kom op, nr 91 vd wereld
Gravenberch verdedigt eigenlijk niettoolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:34:
[...]
Maar dan wel Frenkie naar 6, Gravenberch 'vergeet' nog wel eens dat verdedigen er ook bij hoort.
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 06-06-2021 18:35 ]
Ik zou ze naast elkaar zetten eigenlijk.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:34:
[...]
Maar dan wel Frenkie naar 6, Gravenberch 'vergeet' nog wel eens dat verdedigen er ook bij hoort.
Nota bene de Roon gaf die pass op Dumfries die naar het midden was gekomen, in de 5e minuut ofzo. Maar dat zien we veel te weinig.Harribo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:34:
Zo'n leep passje over de verdediging waarmee die Georgiër werd vrij gespeeld... Al 3x gezien van Georgië....
Nog totaal niet zoiets gezien van Oranje, tis mij veel te veel breien ook.
Best beschamend dit. Kom op, nr 91 vd wereld
Ik vraag toch niet om een tweede De Jong? Ik vraag iemand die op kan bouwen. Koopmeiners ofzo gaat echt niet minder zijn dan De Roon.D-e-n schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:33:
[...]
Dat is nu juist het probleem. De bizarre Nederlandse verwachtingen. Hij staat naast De Jong. Die kan toch wel wat? We hebben geen twee types a la De Jong en kunnen ons het niet veroorloven zo te denken.
Koopmeiners vind ik internationaal "te lief", vind ik ook nog geen basismateriaal.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:35:
[...]
Ik vraag toch niet om een tweede De Jong? Ik vraag iemand die op kan bouwen. Koopmeiners ofzo gaat echt niet minder zijn dan De Roon.
Voor de goede orde. Ik had vandaag gekozen voor Gravenberch
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 06-06-2021 18:38 ]
Hij schijnt een paar keer achter elkaar kampioen te zijn geworden, of valt dat niet onder presteren?Grindtegel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:36:
geen team heeft ooit onder de boer gepresteerd met zijn angsthazen tikkie breed tikkie terug gebrei. weg ermee, het is he-le-maal niks. ligt 100% aan de trainer
Ja de Roon gaf zelfs 2 goede passen. Helaas gaat niet alles goed bij hem.ElPaco schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:35:
[...]
Nota bene de Roon gaf die pass op Dumfries die naar het midden was gekomen, in de 5e minuut ofzo. Maar dat zien we veel te weinig.
Dat verwacht ik veel meer van Frenkie. Die ik steeds minder nut vind hebben, alleen maar breed en terug.
Dit topic is gesloten.