Bij al zijn vorige clubs waar hij is ontslagen bleek dat ook al wel, maar zelfs binnen de KNVB zou je dan mogen verwachten dat iemand dat signaal afgeeft om te doen.
Ik kan me voorstellen dat deze jongens heel erg teleurgesteld zijn, dat zijn kinderen ook als ze niet uitgenodigd zijn voor een kinderfeestje.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
https://m.fcupdate.nl/voe...an-tippen-aan-passkoning/
Tja als je centraal staat en alleen passjes breed geeft zonder druk over korte afstand...
Wat een kul bericht
Tja als je centraal staat en alleen passjes breed geeft zonder druk over korte afstand...
Wat een kul bericht
bron: https://nos.nl/collectie/...g-weg-bij-oranje-selectieJasper Cillessen zal zaterdag niet met Oranje afreizen naar Portugal. De doelman van Valencia is positief getest op corona en moet het trainingskamp aan zich voorbij laten gaan.
"De medische staf van het Nederlands elftal monitort de toestand van de keeper nauwlettend en zodra het medisch verantwoord is voegt hij zich bij de spelersgroep", aldus de KNVB.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik zie ze geeneens als outsider om het EK te winnen.Sjah schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:58:
Nou NL komt niet voor in de Top 4 Oddschecker voor dit Ek. Niet zo gek he. Weten we dat ook weer.
Aanvallend kom je gewoon zoveel tekort, er zouden hele aparte dingen moeten gebeuren wil je een kans maken.
Eens hoor, het is op z’n best een matig elftal. De bondscoach is niet in staat om dat te compenseren.Deadsy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:03:
[...]
Ik zie ze geeneens als outsider om het EK te winnen.
Aanvallend kom je gewoon zoveel tekort, er zouden hele aparte dingen moeten gebeuren wil je een kans maken.
XXXVI
Kijk eens aan, positief nieuws over Blind.
https://nos.nl/collectie/...lijkt-op-tijd-fit-voor-ek
https://nos.nl/collectie/...lijkt-op-tijd-fit-voor-ek
Blind terug op groepstraining Oranje en lijkt op tijd fit voor EK
Daley Blind heeft vrijdagavond bij de training van de EK-selectie in Zeist meegedaan met de groepstraining. De linkspoot liep eind maart een gescheurde enkelband op bij de WK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal in Gibraltar.
Halverwege mei liet Blind zich al zien op het trainingsveld van Ajax, maar aan een groepstraining had hij zich nog niet gewaagd. De 31-jarige Blind hoopt in de tweede oefenwedstrijd tegen Georgië op 6 juni inzetbaar te zijn. Het oefenduel met Schotland op 2 juni komt nog te vroeg.
"Ik ben er nog niet voor de volle 100 procent", zegt Blind. "Maar het voelt al goed. Het was pittig en mentaal heel zwaar. Het was afzien, ook voor mijn vrouw. Ze had er soms een derde kind bij. Maar ik heb de juiste mensen om mij heen verzameld. En met mijn geschiedenis valt een enkelblessure ook wel weer mee."
Drie man later
Oranje vliegt zaterdagmiddag met 23 spelers naar Portugal. De middenvelders Georginio Wijnaldum, bij afwezigheid van de revaliderende Virgil van Dijk de aanvoerder van Oranje, en Frenkie de Jong sluiten zondag in Lagos aan. Nathan Aké meldt zich ook pas later in het Cascade Resort, want de verdediger speelt zaterdagavond met Manchester City in Porto de finale van de Champions League tegen Chelsea.
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 28-05-2021 19:10 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vrees dat je gelijk hebt.ephymerous schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:23:
[...]
Eens hoor, het is op z’n best een matig elftal. De bondscoach is niet in staat om dat te compenseren.
Eigenlijk wisten we dat al, als je al niet kunt winnen van Turkije.
De voorronde overleven zal moeilijk genoeg worden
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 28-05-2021 19:21 ]
Persoonlijk heb ik meer het idee dat het de coach is die het team tegenhoudt door zijn ‘visie’ (lees: gebrek aan).Harribo schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:21:
[...]
Vrees dat je gelijk hebt.
Eigenlijk wisten we dat al, als je al niet kunt winnen van Turkije.
De voorronde overleven zal moeilijk genoeg worden
‘Materiaal’ is tot veel in staat. Aansturing schort nogal wat aan.
Koeman heb ik wat dat betreft wel een paar plaatsen hoger zitten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
We kunnen wel negatief gaan doen, maar dat EK gaan we gewoon winnen.

DoeEensGek schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:30:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik herinner mij een WK 2014 waar we dachten er tegen Spanje te worden afgedroogd.
Alhoewel dat toch met flink wat betere spelers was, zeker in de aanval.
En bovenal: Een team dat door het vuur ging voor elkaar, aangestuurd door een trainer die realistisch voetbal speelde en kon vertrouwen op zijn wereldspelers in de voorhoede qua aanval.
@DoeEensGek Je doet je naam wel eer aan met die uitspraak.
Alhoewel dat toch met flink wat betere spelers was, zeker in de aanval.
En bovenal: Een team dat door het vuur ging voor elkaar, aangestuurd door een trainer die realistisch voetbal speelde en kon vertrouwen op zijn wereldspelers in de voorhoede qua aanval.
@DoeEensGek Je doet je naam wel eer aan met die uitspraak.
[ Voor 21% gewijzigd door Maarten_E op 28-05-2021 21:33 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het materiaal is met name voorin erg zwak. Depay is maar een wisselvallige speler als je m vergelijkt met Robben, van Nistelrooij, Kluivert of zelfs Zenden. En dat is dan onze beste aanvallerRamzzz schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:03:
[...]
Persoonlijk heb ik meer het idee dat het de coach is die het team tegenhoudt door zijn ‘visie’ (lees: gebrek aan).
‘Materiaal’ is tot veel in staat. Aansturing schort nogal wat aan.
Koeman heb ik wat dat betreft wel een paar plaatsen hoger zitten.
Ik ben het voor de verandering met je eens voor wat betreft de Boer. Hij maakt het zwakke elftal onnodig zwakker door zijn gebrekkige “voetbalvisie”.
XXXVI
Wedstrijden die verloren gingen onder De Boer werden verloren door teveel tegendoelpunten.ephymerous schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Het materiaal is met name voorin erg zwak. Depay is maar een wisselvallige speler als je m vergelijkt met Robben, van Nistelrooij, Kluivert of zelfs Zenden. En dat is dan onze beste aanvaller![]()
Ik ben het voor de verandering met je eens voor wat betreft de Boer. Hij maakt het zwakke elftal onnodig zwakker door zijn gebrekkige “voetbalvisie”.
Met zo’n spelopvatting en veldbezetting kun je bij wijze van spreken met 3 Messi’s of ‘Mbappé’s aantreden, maar dan leg je het alsnog af.
Tegen f*ing Turkije nota bene.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vind het ook erg dat hij niets nieuws wil proberen. Bv el Ghazi uitproberen.ephymerous schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:23:
[...]
Eens hoor, het is op z’n best een matig elftal. De bondscoach is niet in staat om dat te compenseren.
Ja we onder Koeman maar het is niet alsof het een goed geoliede machine was.
Aanvallend was het te vaak matig tot slecht.
Waar zie jij een Gerd Muller rondlopen in onze voorhoede?DoeEensGek schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:30:
Dit is wel echt een hele goede reden om corona te krijgen. En als je het er niet van krijgt lijkt het me toch niet slim. Kunnen we hem alsnog thuis laten en een slimmere keeper meenemen?
Edit: Cillissen is dus mee gaan feest in Nijmegen toen NEC promoveerde.
[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 29-05-2021 07:34 ]
Inderdaad, thuis laten een Bizot meenemen.ElPaco schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:33:
Dit is wel echt een hele goede reden om corona te krijgen. En als je het er niet van krijgt lijkt het me toch niet slim. Kunnen we hem alsnog thuis laten en een slimmere keeper meenemen?
Cilessen mag sowieso wat mij betreft thuis blijven.
Niet al te sterk team als geheel , zwakke coach....
... Ik verwacht er maar weinig van.
Maar wel dat ik er zin in heb dat Ek!
Oranje is gewoon niet sterk maar ik zie Koeman hier meer uithalen dan de Boer.Deadsy schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 00:28:
[...]
Ja we onder Koeman maar het is niet alsof het een goed geoliede machine was.
Aanvallend was het te vaak matig tot slecht.
Niet al te sterk team als geheel , zwakke coach....
... Ik verwacht er maar weinig van.
Maar wel dat ik er zin in heb dat Ek!

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-05-2021 10:11 ]
Laten we niet vergeten dat het ook mensen zijn. Natuurlijk is het niet slim maar iedereen doet zo nu en dan domme dingen. Dat klimaat om dan iedereen maar aan de hoogste spreekwoordelijke boom te knopen vind ik vreselijk.ElPaco schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:33:
Als je dan toch spelers wilt afrekenen op gedrag. Hoe is Depay afgerekend op zijn gedrag tegen een Rotterdamse agent?
XXXVI
Tuurlijk zijn het ook maar mensen, maar je hebt nu wel kans dat hij door zijn actie de halve selectie corona geeft. Moet je voorstellen dat je straks daadwerkelijk met het B-elftal van een toch al matige selectie moet starten.ephymerous schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:36:
[...]
Laten we niet vergeten dat het ook mensen zijn. Natuurlijk is het niet slim maar iedereen doet zo nu en dan domme dingen. Dat klimaat om dan iedereen maar aan de hoogste spreekwoordelijke boom te knopen vind ik vreselijk.
Als je dan toch spelers wilt afrekenen op gedrag. Hoe is Depay afgerekend op zijn gedrag tegen een Rotterdamse agent?
M.b.t. Memphis, bedoel je dit incident? Is ook walgelijk en dat mag hij ook wel te horen krijgen. Enige verschil wat ik zie is dat Depay niet potentieel zijn teamgenoten benadeeld met dat gedrag. Eerlijk gezegd heb ik dat van Depay van de zomer niet meegekregen, maar dat keur ik uiteraard netzomin goed.
Ik zat de selectie eens te bekijken. Zolang de Boer zorgt voor een team dat er direct staat en ze in het toernooi groeien, dan kunnen ze toch ver komen.
Als je geen wedstrijden kijkt en lekker populair roept, is dit maar een kul post.Harribo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:49:
https://m.fcupdate.nl/voe...an-tippen-aan-passkoning/
Wat een kul bericht
Frenkie was na Messi veruit de beste speler van Barcelona, en echt niet alleen maar met balletjes breed zonder druk. Ook in het onder de druk uit voetballen, dribbelen, openingen zien en gewoon rust uitstralen. Voor een speler van 24 in z'n eerste seizoen heeft ie zich echt geweldig geprofileerd en is wat mij betreft één van de, zo niet dé, beste speler van Oranje.
Cillessen moest zich pas op de vrijdag voor het eerst melden in Zeist, omdat hij afgelopen weekend nog in actie kwam voor Valencia. Hij is preventief getest zonder dat hij klachten had.ElPaco schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:52:
[...]
Tuurlijk zijn het ook maar mensen, maar je hebt nu wel kans dat hij door zijn actie de halve selectie corona geeft.
Een kans van nul dus.
Misschien vervangen door iemand die wel een paar wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. Echt onbegrijpelijk dat hij bij de selectie zit.418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Hoeveel goede spelers die op 10 kunnen spelen hebben we dan?
Donny is gewoon een goede speler die je niet makkelijk vervangt.
Elect a clown, expect a circus.
Die is het echt niet verleerd hoorSlasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Misschien vervangen door iemand die wel een paar wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. Echt onbegrijpelijk dat hij bij de selectie zit.
Als dat een maatstaf is kan je ook Dennis Bergkamp een belletje geven
Hurr durr helaas is Cruijff doodSlasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:52:
[...]
Als dat een maatstaf is kan je ook Dennis Bergkamp een belletje geven

Ik vind dat we Ronald Koeman gewoon weer moeten vragen als bondscoach.
Hij gaat ontslag krijgen bij Barça.
Laten we die incompetente Frank de Boer maar stallen bij Ajax onder 12 jaar .
Hij gaat ontslag krijgen bij Barça.
Laten we die incompetente Frank de Boer maar stallen bij Ajax onder 12 jaar .
[ Voor 12% gewijzigd door 964C2 op 30-05-2021 20:25 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Niet onbegrijpelijk en eigenlijk ook geen verrassing, omdat D. vd Beek sinds maart 2017 altijd bij het Nederlands elftal heeft gezeten. Wie had jij opgeroepen als één van de 26 ?Slasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Misschien vervangen door iemand die wel een paar wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. Echt onbegrijpelijk dat hij bij de selectie zit.
Al vanaf een bepaalde tijd bij Oranje zitten vind ik nou niet echt een rechtvaardiging voor een selectie.. Een seizoen lang op een constante manier goed presteren bij je club wel. En dat is bij "Donny" nou niet bepaald het geval. Alleen maar de bank opwarmen bij zijn club. 512 minuten in de PL gespeeld om precies te zijn.strafschop schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:06:
[...]
Niet onbegrijpelijk en eigenlijk ook geen verrassing, omdat D. vd Beek sinds maart 2017 altijd bij het Nederlands elftal heeft gezeten. Wie had jij opgeroepen als één van de 26 ?
Ik had dan al eind vorig jaar al gekeken naar andere spelers Tony Vilhena bijvoorbeeld. Die heeft meer minuten in de benen. Geen idee of hij goed gespeeld heeft in Rusland.
NOFI, maar Vilhena heeft volgens mij niet echt zicht meer op selectie, onder Koeman was hij toch al afgevallen? Hij kwam toen totaal niet aan de bak.Slasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Al vanaf een bepaalde tijd bij Oranje zitten vind ik nou niet echt een rechtvaardiging voor een selectie.. Een seizoen lang op een constante manier goed presteren bij je club wel. En dat is bij "Donny" nou niet bepaald het geval. Alleen maar de bank opwarmen bij zijn club. 512 minuten in de PL gespeeld om precies te zijn.
Ik had dan al eind vorig jaar al gekeken naar andere spelers Tony Vilhena bijvoorbeeld. Die heeft meer minuten in de benen. Geen idee of hij goed gespeeld heeft in Rusland.
En waarom VdB dan wel? Die komt bij ManU ook niet aan de bak. Waar is de tijd gebleven dat “bij je club niet spelen, bij Oranje ook niet spelen” betekende. De spoeling moet wel dun zijn. Dan zou ik eerder vilhena in een eerder stadium een kans hebben gegeven toen duidelijk was dat VdB geen minuten maakte bij Manu.Ramzzz schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:14:
[...]
NOFI, maar Vilhena heeft volgens mij niet echt zicht meer op selectie, onder Koeman was hij toch al afgevallen? Hij kwam toen totaal niet aan de bak.
Die kulregel was al ‘null and void’ op het moment dat Cillessen ‘onvoorwaardelijk’ mocht spelen zonder te spelen bij zijn club(s).Slasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:28:
[...]
En waarom VdB dan wel? Die komt bij ManU ook niet aan de bak. Waar is de tijd gebleven dat “bij je club niet spelen, bij Oranje ook niet spelen” betekende. De spoeling moet wel dun zijn. Dan zou ik eerder vilhena in een eerder stadium een kans hebben gegeven toen duidelijk was dat VdB geen minuten maakte bij Manu.
Van de Beek heeft jaren goed gepresteerd en kennelijk een goede indruk achtergelaten. Heb ik niets op tegen.
Spelen zou wel een pre zijn, zeker.
Vilhena
.. wat een derderangs voetballer is dat zeg. Dan is Van de Beek die een heel jaar amper heeft gespeeld nog beter om erbij te hebben. Bij Man United spelen is ook wel wat anders dan zo'n Russisch clubje.
Maar het is allemaal best wel armoedig. Alleen twee goede cv's en Frenkie de Jong zijn gewoon niet genoeg. We gaan dit EK keihard af heb ik het gevoel.
Maar het is allemaal best wel armoedig. Alleen twee goede cv's en Frenkie de Jong zijn gewoon niet genoeg. We gaan dit EK keihard af heb ik het gevoel.
Leeft het EK in jullie omgeving?
Zit zo de selectie door te kijken maar merk dat ik er weinig binding mee heb. Misschien komt dat na een paar potjes.
Maar het NLD elftal heeft wel afgedaan na de VI boycot en het Qatar gedoe. Neem daarbij dat er een aantal Corona-wappies bij lopen en het nodigt niet direct uit om er na te kijken....
Zit zo de selectie door te kijken maar merk dat ik er weinig binding mee heb. Misschien komt dat na een paar potjes.
Maar het NLD elftal heeft wel afgedaan na de VI boycot en het Qatar gedoe. Neem daarbij dat er een aantal Corona-wappies bij lopen en het nodigt niet direct uit om er na te kijken....
Ik denk dat het EK pas gaat leven als het daadwerkelijk begint, kan niet herinneren dat het voorheen ook al eerder leefde eerlijk gezegd.Deruxian schreef op maandag 31 mei 2021 @ 07:16:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vilhena speelt bij de nummer 10 van Rusland, dan heb je misschien wel veel speelminuten maar niet echt op niveau. Is ook een heel andere speler dan Van de Beek, uiteindelijk kijk je toch wat voor spelers je nodig hebt en selecteer je niet 6 verdedigende middenvelders omdat zij veel gespeeld hebben bij hun club.Slasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Al vanaf een bepaalde tijd bij Oranje zitten vind ik nou niet echt een rechtvaardiging voor een selectie.. Een seizoen lang op een constante manier goed presteren bij je club wel. En dat is bij "Donny" nou niet bepaald het geval. Alleen maar de bank opwarmen bij zijn club. 512 minuten in de PL gespeeld om precies te zijn.
Met een middenveld van een wedstrijdfitte De Roon, Vilhena, en Koopmeiners kom je niet veel verder dan traag afbreukvoetbal.
Ik denk ook niet dat Van de Beek een basisplek verdiend, maar die kan zeker wel van waarde zijn. Meer dan Vilhena.
Inderdaad, meestal na de groeps fase wordt het helemaal gekkenhuis. Maar gezien de hoeveelheid commentaar op Frank leeft het onderhuids al heel erg. Wat dat betreft doet De Boer niks onder ten opzichte van zijn voorgangers.Gynnad schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:09:
[...]
Ik denk dat het EK pas gaat leven als het daadwerkelijk begint, kan niet herinneren dat het voorheen ook al eerder leefde eerlijk gezegd.
Laten we dan de linksback van TOP Oss selecteren, die heeft (bij wijze van) elke wedstrijd gespeeld...Slasher schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Kwaliteit moet natuurlijk voorop staan, dan pas speelminuten.
Ik vind het wel leuk om er hier over te ouwehoeren, maar dat is puur omdat er geen clubvoetbal is.Deruxian schreef op maandag 31 mei 2021 @ 07:16:
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou heel het internationale voetbal afgeschaft worden.
Het moet een balans zijn, maar als je vilhena dan alternatief voor van de beek noemt...toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:16:
[...]
Laten we dan de linksback van TOP Oss selecteren, die heeft (bij wijze van) elke wedstrijd gespeeld...
Kwaliteit moet natuurlijk voorop staan, dan pas speelminuten.
Ik snap die vergelijking ook niet, Vilhena is veel defensiever ingesteld dan van de Beek. Dat ze beiden geen Oranje-materiaal zijn, staat buiten kijf.418O2 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Het moet een balans zijn, maar als je vilhena dan alternatief voor van de beek noemt...
Het is voor mij juist het enige dat nog wel leeft. Clubvoetbal vind ik steeds minder boeiend worden. Ik sla het steeds vaker over.toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:20:
[...]
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou heel het internationale voetbal afgeschaft worden.
Ik ben wellicht altijd wat 'anders' geweest... Tijdens de finale in '88 (toen was ik 9) was ik de enige in de hele wijk die buiten aan het spelen wasD-e-n schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:49:
[...]
Het is voor mij juist het enige dat nog wel leeft. Clubvoetbal vind ik steeds minder boeiend worden. Ik sla het steeds vaker over.
Jong Oranje: Bijlow; Teze, Schuurs, Botman, Malacia; Harroui, De Wit, Kadioglu; Stengs, Boadu, Kluivert.
Jong Frankrijk: Meslier; Dagba, Upamecano, Konaté, Maouassa; Tchouaméni, Soumaré; Diaby, Aouar, Ikoné; Édouard.
Gaat héél lastig worden voor Nederland. Bizar wat een kwaliteit er rondloopt bij die Fransen!
Jong Frankrijk: Meslier; Dagba, Upamecano, Konaté, Maouassa; Tchouaméni, Soumaré; Diaby, Aouar, Ikoné; Édouard.
Gaat héél lastig worden voor Nederland. Bizar wat een kwaliteit er rondloopt bij die Fransen!
En toch is Frankrijk niet eerste in hun poule geworden. Volgens mij zijn flink wat afvallers van eerste elftal toegevoegd.remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:08:
Jong Oranje: Bijlow; Teze, Schuurs, Botman, Malacia; Harroui, De Wit, Kadioglu; Stengs, Boadu, Kluivert.
Dit was hun opstelling voor hun 2de poule wedstrijd nadat ze de eerste verloren hadden:
Lafont; Dagba, Kounde, Konate, Truffert;Tchouaméni, Soumaré; Faivre, Ikone, Gouiri; Edouard. Dus is er wel wat sterker opgeworden.
Malacia daar in tegen speelt echt goed… maar wat een irritante commentator, Fransen dit, Fransen dat, talenten dit, talenten dat. Wel zonde dat ze nu net met 0-1 achterkomen, Jong Oranje speelt echt goed.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dramatisch!! Die speelt over een aantal seizoenen bij Utrecht of Heerenveen ofzo.Terranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:22:
Stengs is niet eens goed genoeg voor Jong Oranje...
MalariaHan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:24:
Malaria daar in tegen speelt echt goed… maar wat een irritante commentator, Fransen dit, Fransen dat, talenten dit, talenten dat. Wel zonde dat ze nu net met 0-1 achterkomen, Jong Oranje speelt echt goed.

Nouja hij's wel als een plaag voor z'n tegenstander, dus misschien klopt die naam wel
Kloten auto-correctieTerranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:25:
Malaria![]()
![]()
Nouja hij's wel als een plaag voor z'n tegenstander, dus misschien klopt die naam wel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wiens man kon er eigenlijk zo vrij inkoppen? Ik zag iig Botman dichtbij (zette tv aan tijdens de herhaling) maar er leken nog wat spelers lucht te dekken?
Nee hoor gewoon ergens in een c competitie bij een b teamremco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:24:
[...]
Dramatisch!! Die speelt over een aantal seizoenen bij Utrecht of Heerenveen ofzo.
Stengs... Maar waarom hij de beste klopper moet verdedigen....toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:30:
Wiens man kon er eigenlijk zo vrij inkoppen? Ik zag iig Botman dichtbij (zette tv aan tijdens de herhaling) maar er leken nog wat spelers lucht te dekken?
Ik heb beide vleugelspelers het idee dat er genoeg talent in hun lichaam zit, maar dat er nog meer ego in zit en ze zichzelf erg overschatten. Als je het waar maakt, is het niet erg maar helaas doen zij dat niet of weinig en dan gaat het je alleen maar tegen werken.
Kluivert heeft zo goede trap als je naar zijn corners kijkt ook in de poule fase.
Maar hoe hij dan met die kans omgaat match gewoon niet met elkaar...
Maar hoe hij dan met die kans omgaat match gewoon niet met elkaar...
Echt lekker komen ze er niet doorheen, maar ik heb eigenlijk niet echt het idee dat daar het probleem zo enorm ligt. Vond Kluivert best aardig spelen op die gemiste kans na. Heel veel heeftie echter ook weer niet gedaan.Pompi schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:45:
Ik heb beide vleugelspelers het idee dat er genoeg talent in hun lichaam zit, maar dat er nog meer ego in zit en ze zichzelf erg overschatten. Als je het waar maakt, is het niet erg maar helaas doen zij dat niet of weinig en dan gaat het je alleen maar tegen werken.
Mjah, die Fransen verdedigen gewoon vrij degelijk lijkt het en zijn het allemaal van die halve tanks. Lastige wedstrijd... 1-1 was niet heel onverdiend geweest, maarja... Echt klagen kunnen ze met 0-1 ook niet als je zo weinig creëert (hoewel dat ook geldt voor Frankrijk natuurlijk, maar die hebben iig 1 bal in het netje liggen).
Leek wel sterk op buitenspel.Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:08:
Lekkere goal!!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik neig naar gelijke hoogte…Gunner schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:09:
Leek wel sterk op buitenspel.
Maar goed, geen VAR, dus geen gedoe
Geen var en was randje in de eredivisie had die geteld denk ik wel
Brrrr Botman, alsof je nog nooit tegen die gast gespeeld hebt (tis zn teamgenoot)
Dan speel je toch ook niet tegen hem?toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:24:
Brrrr Botman, alsof je nog nooit tegen die gast gespeeld hebt (tis zn teamgenoot)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nooit van training gehoord?
Geen speler die vaker tegenover Ikoné gestaan heeft
Als je Malacia zo ziet spelen lijkt het er voor mij sterk op dat er veel meer in zit als ie net ff wat minder bescheiden of wat meer "overtuigd van zichzelf" zou zijn. Hopen voor hem dat Slot dat ook zo ziet en ermee aan de slag gaat.
Rensch is veel beter dan Teze als rechtsback, daarnaast neem je Ihattaren niet mee maar loopt daar draver De Wit..
Mijn god
Mijn god
Bakker is ook niet echt goed he. Malacia geblesseerd uitgevallen? Heb stuk gemist.
Haha hahaha heerlijk dag dag Frankrijk!!!
Nice.
JAAAAA!!!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Op z'n Duits.
⏩ PVOutput☀️
Boadu met 2 doelpunten natuurlijk. Maar Bijlow speelde wel prima ja.Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:52:
Bijlow man van de wedstrijd
Denk niet dat boadu bang hoeft te zijn bij Heerenveen of Utrecht te eindigen
Deze goal is 100% dankzij Bijlow...toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:52:
[...]
Boadu met 2 doelpunten natuurlijk. Maar Bijlow speelde wel prima ja.
En had echt hele goede reddingen
100% wat?Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Deze goal is 100% dankzij Bijlow...
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 31-05-2021 19:55 ]
Weet ik, maar dan nog.Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Nouja, goed gedaan, maar toch zijn dat soort ballen soms ook wel enigszins gevaarlijk.Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Kan me Zoet in een wedstrijd van PSV nog herinneren die hetzelfde deed (alleen dan dommer, want PSV stond zowaar voor als ik het me goed herinner) waarbij de tegenstander de bal overnam en meteen scoorde wat meteen tot puntverlies voor PSV leidde omdat de wedstrijd afgelopen was.
Uiteindelijk denk ik dan ook dat je Bijlow wel een beetje credits kan geven, maar uiteindelijk zijn het toch de andere spelers die de goal maken, dus vanuit dat oogpunt zou ik Baodu hiervoor meer man of the match credits geven (hoewel ook hij het niet alleen doet natuurlijk).
Anyway, mooi dat het goed uitpakte, gaf Jong Oranje weinig kans meer die laatste 20 minuten, mooi dat hij dan ook helemaal aan het einde valt, dan kan Frankrijk er ook weinig meer tegenover stellen.
Nee, tot na de onderbreking.Joostje123 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:55:
Was dit de nabeschouwing??.....
⏩ PVOutput☀️
Haha, heerlijk dit. Boadu die totaal niet in de wedstrijd zit, deze bal ook compleet verkeerd raakt maar wel de wedstrijd beslist. Goed gezien van Bijlow, speelde een geweldige wedstrijd. Die gaan we missen bij het grote Oranje.
Dit is het goede voorbeeld voor het grote Oranje. Blijven werken, geconcentreerd blijven en loeren op een kansje dan kan je ook de favorieten verslaan.
Dit is het goede voorbeeld voor het grote Oranje. Blijven werken, geconcentreerd blijven en loeren op een kansje dan kan je ook de favorieten verslaan.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 01-06-2021 09:57 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wie is we? Nette speler hoor, maar je kunt er niet echt op bouwen. Ik zal hem dus zeker niet missen!ph4ge schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:57:
Die gaan we missen bij het grote Oranje.
Tomorrow is not today!
Waarom zou je Bijlow missen bij het grote Oranje, zou daar nooit 1e keeper zijn. Kan beter hier minuten maken, mooie ervaring.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwah, als hij zo speelt is hij wel welkom wat mij betreft, zo dik zitten we niet in de keepers. Maar goed, Cilissen is normaal bij Oranje ook wel betrouwbaar en voor de rest het ik het idee dat het allemaal wel rond hetzelfde niveau zit qua keepers. Niet echt iets uitzonderlijks.Sydney08 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Wie is we? Nette speler hoor, maar je kunt er niet echt op bouwen. Ik zal hem dus zeker niet missen!
Wat dat betreft zou ik Bijlow wel de grootste kans geven om van de keepers de echte uitblinker te worden op het EK, mjah altijd afwachten natuurlijk en al zou hij erbij zitten, dan zou hij waarschijnlijk toch niet spelen.
Sydney08 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Wie is we? Nette speler hoor, maar je kunt er niet echt op bouwen. Ik zal hem dus zeker niet missen!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Minimaal 3 dat 2e schot van Stengs was ook op doel.Qu3st schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:05:
Nederland was erg effectief, 2 schoten op doel, 2 doelpunten.
Ga je nou opta John tegenspreken?Snowdog schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Minimaal 3 dat 2e schot van Stengs was ook op doel.
2 - Myron Boadu was the only Dutch player with shots on target (2, 2 goals) for the Netherlands against France in the #U21EURO quarter-final. Clinical. pic.twitter.com/V64d5VhXd0
— OptaJohan (@OptaJohan) 31 mei 2021
[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 31-05-2021 20:08 ]
Omdat ie 50% van het jaar geblesseerd is.ph4ge schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:04:
[...]
Het stond als een huis, hoezo kan je niet op hem bouwen? Voorlopig mist Cilissen ook de voorbereiding.
Worden die andere wedstrijden nog ergens uitgezonden. Zit je met een espn, ziggo sport, eurosport player maar nergens te bekennen....
Omdat hij zo mooi is.
Prachtige aanval. Heerlijk op zijn Duits winnen van de fransen.
https://streamable.com/p8yuh2
Prachtige aanval. Heerlijk op zijn Duits winnen van de fransen.
Hmm, da's apart. Waarom telt dat schot van Stengs dan niet als shot on goal? Leek mij toch een vrij duidelijke shot on goal?
Dit topic is gesloten.