Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 141.107 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:32
Terranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:11:
[...]

Omdat ie 50% van het jaar geblesseerd is.
Cilissen toch ook? Non-argument.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:55
ph4ge schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:20:
[...]

Maar omdat Cillissen toch het hele seizoen op de bank zit, benadeelt hij zijn team daar niet mee. Wat dat betreft dus meer een teamplayer dan Bijlow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
ph4ge schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:20:
[...]

Daarom moet Steek ook in de goal :+

Maar geen non-argument. Cilessen > Bijlow en niet zo'n beetje ook. Dus bij gelijke beschikbaarheid is het ook wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:21:
[...]

Maar omdat Cillissen toch het hele seizoen op de bank zit, benadeelt hij zijn team daar niet mee. Wat dat betreft dus meer een teamplayer dan Bijlow.
Daarom noemen ze hem ook wel eens Justin "is er weer niet" Bijlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Terranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:28:
[...]

Daarom moet Steek ook in de goal :+

Maar geen non-argument. Cilessen > Bijlow en niet zo'n beetje ook. Dus bij gelijke beschikbaarheid is het ook wel duidelijk.
Pijltje wijst richting Bijlow :D

Waarom doe je alsof het een uitgemaakte zaak is dat Cilissen beter is dan Bijlow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:29:
[...]

offtopic:
Niet bekend met "groter dan" en "kleiner dan" tekens? O-)

Aaah, een graaappjjjee.... suuuuuurrreee :z

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 31-05-2021 20:35 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
naitsoezn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:32:
[...]

offtopic:
Niet bekend met "groter dan" en "kleiner dan" tekens? O-)
Niet bekend met een grapje? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Waarom doe je alsof het een uitgemaakte zaak is dat Cilissen beter is dan Bijlow?
Omdat het ook echt een uitgemaakte zaak is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Ervaring bij o.a. 1 van de grootste teams ter wereld vs wat Eredivisie en bijna een handvol EL wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Terranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Omdat het ook echt een uitgemaakte zaak is?
Oh. Dat wist ik helemaal niet. Toch wat geleerd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:35:
[...]

Ervaring bij o.a. 1 van de grootste teams ter wereld vs wat Eredivisie en bijna een handvol EL wedstrijden
1 van de grootste teams ter wereld? Het Nederlands elftal bedoel je? Of ? Ik bedoel het is de veilige keuze, maar ik denk niet dat er zoveel tegen een keuze voor Bijlow zou zijn. Met het oog op de toekomst waarschijnlijk beter dan de man die de bank warm houdt bij een semi-ok team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:35:
[...]

Met die argumentatie is Braithwate ook een betere spits dan ongeveer elke spits ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:36:
[...]

Oh. Dat wist ik helemaal niet. Toch wat geleerd vandaag.
Nouja Bijlow is z'n plek bij Feyenoord alleen niet kwijt omdat Marsman vertrekt, dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat ie beter is dan Cilessen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Oh helemaal vergeten dat hij ook bij Barca een bankwarmhouder was. Ja, inderdaad op basis daarvan verdient hij het wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Terranova schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:39:
[...]

Nouja Bijlow is z'n plek bij Feyenoord alleen niet kwijt omdat Marsman vertrekt, dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat ie beter is dan Cilessen
Daar valt sowieso niet veel over te zeggen, maar dat Cillissen geen geweldige topkeeper is, lijkt me inmiddels wel duidelijk (waarmee ik niet zou willen zeggen dat hij slecht is ofzo overigens, hij is overduidelijk gewoon een degelijke keeper). Dan kun je imo wel een gokje nemen op een jongere keeper die het goed doet. Maar goed, verder boeit het me ook helemaal niks hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Snowdog op 31-05-2021 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:38:
[...]

Met die argumentatie is Braithwate ook een betere spits dan ongeveer elke spits ter wereld.
Vergeleken met de spits van een subtopper in Nld zou het niet eens zo'n gekke inschatting zijn ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
[...]

De gele kanarie had Cillessen ook op de bank gehouden.

Feit is dat Bijlow de laatste maanden echt bizar sterk keept. Ik vind het een goede keuze dat hij mee is met Jong Oranje, lekker wedstrijden keepen. Heb je veel meer aan dan op de bank zitten als derde keeper bij het grote Oranje.

Hetgeen me wel gigantisch opvalt is het downplayen door sommigen hier. Gun ons ook eens een succesje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:38:
[...]

Wereld verzin je nu zelf, vind je dat nou een fijne manier van discussiëren?

Ik heb het over alleen Eredivisie ervaring vs bij Barca spelen. Dus ja, Braithwaite is beter dan de spitsen van Utrecht, Vitesse, Jorgensen, Labyad, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Ik heb het over alleen Eredivisie ervaring vs bij Barca spelen. Dus ja, Braithwaite is beter dan de spitsen van Utrecht, Vitesse, Jorgensen, Labyad, etc.
Nouja, soms moet je wel een gokje nemen denk ik. Ik bedoel we spelen in het NL elftal ook op andere posities met talenten, dus waarom zou dit voor de keeperspositie niet gelden? Ik bedoel als we nou een keeper van uitzonderlijke kwaliteit hadden, natuurlijk niet. Maar Cillissen heeft zich de afgelopen jaren nou niet zoveel bewezen (zelfs niet als hij wel eens speelde), dus waarom zou hij een uitzonderingspositie moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat een groot gedeelte van de competities in de wereld vergelijkbaar is met het niveau van de Nederlandse competitie. Ervaring bij Barcelona vind ik echt een non-argument, sorry.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Op een eindtoernooi ga je geen gokjes doen en al helemaal niet met keepers. Dat kun je prima doen in de kwalificatie fase die erna komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[...]

Hoe verzin je dit?
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:49:
Op een eindtoernooi ga je geen gokjes doen en al helemaal niet met keepers. Dat kun je prima doen in de kwalificatie fase die erna komt.
Daarom had je hem al eerder de kans moeten geven, dit is een self fulfilling prophecy. Bovendien zijn er nog oefenwedstrijden om te testen.

[ Voor 40% gewijzigd door ph4ge op 31-05-2021 20:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:47:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat een groot gedeelte van de competities in de wereld vergelijkbaar is met het niveau van de Nederlandse competitie. Ervaring bij Barcelona vind ik echt een non-argument, sorry.
Hij is ongetwijfeld ook stukken beter dan de spitsen uit de Sloveense competitie, die uit Kroatie, de League One in Engeland etc. De eredivisie is echt niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat had Advocaat toch gewoon gezegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Dat had Advocaat toch gewoon gezegd?
Wanneer? Toen Bijlow fit was ging Marsman er gewoon gelijk weer uit en de hele reden dat Marsman niet bijtekent is omdat hij niet achter Bijlow wil zitten. Advocaat kent geen twijfel.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 31-05-2021 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:49:
Nouja, een gokje klinkt extreem, maar zo'n verschil zal het waarschijnlijk niet maken. Ook met een Cillissen neem je een gokje aangezien je met een keeper speelt die bij z'n club zelden speelt (en daar ook niet altijd de beste prestaties heeft geleverd als dat wel het geval was (iirc)).

Ik bedoel, ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Maar goed, ik denk dat het uiteindelijk toch niet zo'n enorm verschil zou maken maar met het oog op de toekomst denk ik niet dat het een heel slecht idee zou zijn. Maar misschien heb je wel gelijk als in, het is beter om daarmee in de kwalificatie mee te beginnen. Het probleem is dat ook daar Cillissen alweer op doel staat (nouja "probleem").

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22

Vos

AFCA

Niet weer die keepers discussie... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:08:
Niet weer die keepers discussie... :z
Dat gaat elke keer dat Bijlow goed keept en/of Cilissen niet/slecht keept gaat dat gebeuren. :D Dus dat is vaak. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 31-05-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:57:
[...]

Nouja, een gokje klinkt extreem, maar zo'n verschil zal het waarschijnlijk niet maken. Ook met een Cillissen neem je een gokje aangezien je met een keeper speelt die bij z'n club zelden speelt (en daar ook niet altijd de beste prestaties heeft geleverd als dat wel het geval was (iirc)).

Ik bedoel, ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Maar goed, ik denk dat het uiteindelijk toch niet zo'n enorm verschil zou maken maar met het oog op de toekomst denk ik niet dat het een heel slecht idee zou zijn. Maar misschien heb je wel gelijk als in, het is beter om daarmee in de kwalificatie mee te beginnen. Het probleem is dat ook daar Cillissen alweer op doel staat (nouja "probleem").
Ik weet niet waar jij je data vandaan haalt, maar Cillessen staat al tijden niet meer in de basis bij Oranje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:16:
[...]

Ik weet niet waar jij je data vandaan haalt, maar Cillessen staat al tijden niet meer in de basis bij Oranje ;)
Uit mijn geheugen, maar was dat ook niet meer door blessures? Ik dacht eigenlijk dat Krul speelde omdat Cillissen geblesseerd was, maar volgens mij is dat sowieso ook geen enorm succes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:51:
Stond Kluivert niet een meter buiten spel ofzo?
Ik dacht wel 2.

Maar de afronding… _/-\o_

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:51:
Stond Kluivert niet een meter buiten spel ofzo?
Kwam hij niet van eigen helft? Moet wel zeggen dat ik nog geen geschikte herhaling heb gezien die het moment van de pass laat zien en waarbij Kluivert zijn positie als mede alle verdedigers van Frankrijk op te zien zijn :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Wanneer? Toen Bijlow fit was ging Marsman er gewoon gelijk weer uit en de hele reden dat Marsman niet bijtekent is omdat hij niet achter Bijlow wil zitten. Advocaat kent geen twijfel.
Bijlow zat op de bank uit bij PSV en thuis tegen Emmen, dat waren de wedstrijden van Feyenoord voor de groepsfase van dit EK.

"'Die keuze maak ik morgen', vertelde Advocaat. 'Het blijft een moeilijke afweging, maar daar moet je gewoon heel eerlijk in zijn in de keuze die je maakt. Dat je aan de spelers vertelt wat er gaat gebeuren.'"

Advocaat zei dat voor de wedstrijd tegen Emmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
strafschop schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:57:
[...]

Bijlow zat op de bank uit bij PSV en thuis tegen Emmen, dat waren de wedstrijden van Feyenoord voor de groepsfase van dit EK.

"'Die keuze maak ik morgen', vertelde Advocaat. 'Het blijft een moeilijke afweging, maar daar moet je gewoon heel eerlijk in zijn in de keuze die je maakt. Dat je aan de spelers vertelt wat er gaat gebeuren.'"

Advocaat zei dat voor de wedstrijd tegen Emmen.
Dat is toch heel iets anders dan wat Advocaat gezegd zou hebben. Geen moment heeft Advocaat of iemand anders bij Feyenoord gezegd dat Bijlow geen eerste keeper was, of dat alleen maar is omdat Marsman vertrekt. Het is juist andersom, Marsman vertrekt omdat hij geen kans had Bijlow eruit te spelen.

Dat je midden in een reeks wedstrijden een keeper niet vervangt is een typische Advocaat afweging, zeker als Bijlow nog niet helemaal fit is. Na de onderbreking stond Bijlow er gewoon weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-10 19:25

snmght

imho dan he

remco112 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:47:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat een groot gedeelte van de competities in de wereld vergelijkbaar is met het niveau van de Nederlandse competitie.
Zeker, het overgrote merendeel zelfs. Zwitserland, Gibraltar, Oostenrijk, Zweden, Finland, België, Luxemburg etcetera etcetera.

Maar je doelt toch niet op landen als Frankrijk, Italië, Spanje, Engeland of Duitsland he?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 21:46
Han schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:12:
[...]

Kwam hij niet van eigen helft? Moet wel zeggen dat ik nog geen geschikte herhaling heb gezien die het moment van de pass laat zien en waarbij Kluivert zijn positie als mede alle verdedigers van Frankrijk op te zien zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e7gGkiNh.jpg
Lijkt mij geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jasper Cillessen gaat niet naar het EK. De Oranje-goalie testte vorige week positief op corona en bondscoach Frank de Boer heeft hem laten weten dat hij hem niet kan opnemen in de definitieve selectie.

https://www.vi.nl/nieuws/jasper-cillessen-mist-ek

Grote kans dus dat Stekelenburg eerste keeper wordt

[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 01-06-2021 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nou ja die Ajax voortrekkende De Boer toch, wat doet ie nou! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Vorige week positief en dan niet mee?

Weekje apart houden is meestal wel voldoende.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:31
Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:40:

Tja, definitieve lijst moet vandaag ingeleverd worden. Duur bezoekje vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:40:

2 weken niet mee kunnen doen aan de voorbereidingen is toch best aanzienlijk lijkt me zo. Ik snap de beslissing in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:39:
Nou ja die Ajax voortrekkende De Boer toch, wat doet ie nou! :+
Bizot is toch ook een Ajax keeper, dus veranderd niets :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:42:
[...]

2 weken niet mee kunnen doen aan de voorbereidingen is toch best aanzienlijk lijkt me zo. Ik snap de beslissing in ieder geval wel.
Maar goed, het is een ervaren keeper die al jaren bij de selectie zit. Die twee weken voorbereiding zullen echt niet zo hard erin hakken. Wat overblijft zijn best matige keepers, Cillessen is ook geen topper maar wel duidelijk beter en meer ervaren dan wat er nu staat. (Ok, Stekelenburg heeft ook ervaring maar is toch ook over zijn top)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Er zit nog ruimte tussen de bal en de voet van Stengs. Is de bal hier al gespeeld of moet ie nog gespeeld worden? Dat kan helaas wel het verschil zijn tussen wel of geen buitenspel. De speler van Frankrijk of Kluivert kan in die fractie nog een stukje verder bewogen zijn waardoor het wel buitenspel is.

Overigens 'vind ik' het daardoor geen buitenspel, good old voordeel voor de aanvaller, maar toch.

[ Voor 8% gewijzigd door ilhanko op 01-06-2021 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:24
Hadden we Bijlow nu maar in de selectie gehad he... }:O

Ben toch wel benieuwd of Cillessen als 1e keeper was geselecteerd of niet, mocht dat het geval zijn dan vind ik het toch wel een verrassende wending, als hij al als 2e of 3e keeper was geselecteerd dan snap ik het opzich wel.

[ Voor 67% gewijzigd door Gynnad op 01-06-2021 15:01 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:57
Rare beslissing om je eerste keeper niet mee te nemen.

Ik vind Krul geen topper, en Bizot te licht. Hou je alleen Stekelenburg over. Ervaring te over, maar niet iemand die de afgelopen jaren op hoog niveau constant heeft gepresteerd. Ik word er niet enthousiast van.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
Exocet schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:38:
Jasper Cillessen gaat niet naar het EK. De Oranje-goalie testte vorige week positief op corona en bondscoach Frank de Boer heeft hem laten weten dat hij hem niet kan opnemen in de definitieve selectie.

https://www.vi.nl/nieuws/jasper-cillessen-mist-ek

Grote kans dus dat Stekelenburg eerste keeper wordt
Rare berichtgeving, want keepers mag je voorafgaand aan elke wedstrijd laten invliegen.
Dan had ik Cillissen gewoon op de lijst laten staan, die zal toch wel hersteld zijn voorafgaand aan de eerste EK wedstrijd? En anders kun je Bijlow er dus nog bijhalen...
Met die ene week die hij nu mist in de voorbereiding verleer je het keepen niet hoor. Lijkt mij nog steeds een betere keeper dan Bizot en Bijlow, die bovendien voor Jong Oranje speelt en wellicht later kan aanhaken.
Bizot was eerder juist afgevallen en geen optie, maar nu dus wel weer...

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 01-06-2021 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:26
Zuur voor Cillessen, maar wel begrijpelijke keuze.

Als ik aan Stekelenburg denk dan zie ik gelijk de redding weer op de bal van Kaka tijdens Nederland - Brazilië in 2010. "Allemaal even dankjewel zeggen tegen Maarten Stekelenburg!"

Afbeeldingslocatie: https://voetbaljournaal.com/wp-content/uploads/2020/06/Stekelenburg.jpg

Oud? Buffon, die is pas oud! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Ik ben nog ouder en kan ook nog steeds niet keepen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:03:
Zuur voor Cillessen, maar wel begrijpelijke keuze.

Als ik aan Stekelenburg denk dan zie ik gelijk de redding weer op de bal van Kaka tijdens Nederland - Brazilië in 2010. "Allemaal even dankjewel zeggen tegen Maarten Stekelenburg!"

[Afbeelding]

Oud? Buffon, die is pas oud! :+
Zo is het.

Aan je ‘status’ bij een nationaal elftal hangen verantwoordelijkheden.

Cillessen heeft een bewust risico genomen, en de gevolgen zijn voor hem én het team.

Alleen ‘niet meenemen’ vind ik nog wel wat magertjes, je benadeelt een nationaal elftal, verdorie!
Ankona schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:08:
[...]

Ik ben nog ouder en kan ook nog steeds niet keepen.
Breng De Boer nou niet op ideeën… :X

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 01-06-2021 15:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-10 10:27
dutchgio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Rare berichtgeving, want keepers mag je voorafgaand aan elke wedstrijd laten invliegen.
Dan had ik Cillissen gewoon op de lijst laten staan, die zal toch wel hersteld zijn voorafgaand aan de eerste EK wedstrijd? En anders kun je Bijlow er dus nog bijhalen...
Met die ene week die hij nu mist in de voorbereiding verleer je het keepen niet hoor. Lijkt mij nog steeds een betere keeper dan Bizot en Bijlow, die bovendien voor Jong Oranje speelt en wellicht later kan aanhaken.
Brrrr Bizot in Oranje |:( met die rare benen/knieën vooruit sprongen richting aanvallers? Nee dank je, niet dat hij zou gaan spelen maar ik zie daar een Europese scheids wel rood voor trekken in plaats van de Eredivisie scheidsen.

Verder compleet met je eens dat het raar is dat omdat je een weekje mist, je opeens niet meer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:29:
[...]

Brrrr Bizot in Oranje |:( met die rare benen/knieën vooruit sprongen richting aanvallers? Nee dank je, niet dat hij zou gaan spelen maar ik zie daar een Europese scheids wel rood voor trekken in plaats van de Eredivisie scheidsen.

Verder compleet met je eens dat het raar is dat omdat je een weekje mist, je opeens niet meer mee kan.
Hij mist er 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:05:
Prima voorselectie zo op het eerste oog.
Bijzonder dat er 13(!!) verdedigers opgeroepen zijn, zal er dan toch voor 5-3-2 gekozen worden?
Goed voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:45
Heel apart dat Cillissen niet wordt meegenomen. Ja hij heeft corona, maar hem geïsoleerd houden van de rest zou voldoende moeten zijn. Wellicht geen risico willen nemen met het oog op long covid, maar dan nog. Stekelenburg lijkt mij dan wel de beste optie om eerlijk te zijn, vooral vanwege zijn naam. :+
Zonder dollen, bij Ajax presteert hij nog steeds behoorlijk goed, wat minder lenig dan Onana, maar compenseert met zijn ervaring.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Should listed players or goalkeepers become seriously injured or ill, they may only be substituted if both their team doctor and a doctor from the UEFA Medical Committee confirm that the injury or illness is sufficiently serious to prevent them from taking part in the final tournament.

- Kan je een speler vervangen die al ziek was op het moment dat de lijst werd ingeleverd?
- Kan je een speler vervangen die in de eindfase van zijn herstel zit?

Dus wat doe je als Cillessen nog niet helemaal fit is en één van die andere twee verstapt zich de dag voor de eerste wedstrijd?
:
Bizot was al mee als vierde keeper voor de trainingen en misschien wel vanwege dit scenario.
Maarten_E schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:44:
Heel apart dat Cillissen niet wordt meegenomen.
Ik lees een antwoord in het persbericht.

We weten niet hoelang het gaat duren tot dat hij weer 100% fit is

[ Voor 14% gewijzigd door strafschop op 01-06-2021 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Malfunctions schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:02:
Rare beslissing om je eerste keeper niet mee te nemen.

Ik vind Krul geen topper, en Bizot te licht. Hou je alleen Stekelenburg over. Ervaring te over, maar niet iemand die de afgelopen jaren op hoog niveau constant heeft gepresteerd. Ik word er niet enthousiast van.
Tussen de regels door lees ik dat hij ziek is. `We weten niet hoelang het gaat duren tot dat hij weer honderd procent fit is. Ik wil wat dat betreft geen risico nemen.` Tot zover de discussie over de betrouwbaarheid van keepers. :+

Als hij goed ziek is begrijp ik het wel, anders vind ik het raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 18:41
Heel apart dat Cillissen niet wordt meegenomen. Ja hij heeft corona, maar hem geïsoleerd houden van de rest zou voldoende moeten zijn. Wellicht geen risico willen nemen met het oog op long covid, maar dan nog. Stekelenburg lijkt mij dan wel de beste optie om eerlijk te zijn, vooral vanwege zijn naam. :+
Zonder dollen, bij Ajax presteert hij nog steeds behoorlijk goed, wat minder lenig dan Onana, maar compenseert met zijn ervaring.
Zou me niets verbazen als de Boer ineens Krul er in zet, maar ik laat me verrassen.. Bij de laatste interland(s) stond toch Krul in de goal ? Gibraltar kan ik me niet herinneren. Tegen Turkije zeker.

Laat het een waarschuwing voor de 6 zijn die geen vaccin wilde. Positieve PCR test en je kan nokken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Zou me niets verbazen als de Boer ineens Krul er in zet, maar ik laat me verrassen.. Bij de laatste interland(s) stond toch Krul in de goal ? Gibraltar kan ik me niet herinneren. Tegen Turkije zeker.

Laat het een waarschuwing voor de 6 zijn die geen vaccin wilde. Positieve PCR test en je kan nokken.
Krul heeft meerdere wedstrijden gespeeld onder de Boer, dus zo 'ineens' zou het niet zijn als hij een basisplaats heeft ;)
Ik denk zelfs dat Cillessen als 3e keeper mee was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:45
loekf2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Je kan nog steeds positief getest worden op het virus, ook al heb je het vaccin, maar dat terzijde.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:55:
[...]

Krul heeft meerdere wedstrijden gespeeld onder de Boer, dus zo 'ineens' zou het niet zijn als hij een basisplaats heeft ;)
Ik denk zelfs dat Cillessen als 3e keeper mee was...
Krul heeft de laatste vijf interlands gekeept, mede omdat Cillessen geblesseerd raakte in de warming-up tegen de Turken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Kortom. Cilissen was gewoon eerste keeper, Krul is de tweede en Stekelenburg de derde. Lijkt me geen discussie, in elk geval voor De Boer niet. Iedereen schuift een plekje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Helaas is herstellen van Corona, als je het echt te pakken gehad hebt, niet een weekje of zo. Veel mensen zijn na 4 weken nog niet 100% fit. Dat risico wil je niet lopen.
strafschop schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:48:
[...]

Should listed players or goalkeepers become seriously injured or ill, they may only be substituted if both their team doctor and a doctor from the UEFA Medical Committee confirm that the injury or illness is sufficiently serious to prevent them from taking part in the final tournament.

- Kan je een speler vervangen die al ziek was op het moment dat de lijst werd ingeleverd?
- Kan je een speler vervangen die in de eindfase van zijn herstel zit?
Zeker als dit ook meespeelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:57
ph4ge schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Tussen de regels door lees ik dat hij ziek is. `We weten niet hoelang het gaat duren tot dat hij weer honderd procent fit is. Ik wil wat dat betreft geen risico nemen.` Tot zover de discussie over de betrouwbaarheid van keepers. :+

Als hij goed ziek is begrijp ik het wel, anders vind ik het raar.
Vreemd, want ze hebben de afgelopen dagen nadrukkelijk gecommuniceerd dat hij geen klachten had. Het zal wel. Het EK leefde bij mij toch al niet, dus kan er niet wakker van liggen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Dank je!
En vervolgens Karsdorp niet meenemen…..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:15
Stekelenburg gaat gewoon eerste keeper worden :o

Ondertussen lijkt het erop dat de Roon ook gaat spelen. De explosie van armoede in de voorhoede kan de bondscoach niets aan doen. Om dan ook een armoedig middenveld te formeren is een (domme) keuze :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach tis maar oefenen tegen Schotland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
ephymerous schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:34:
Stekelenburg gaat gewoon eerste keeper worden :o

Ondertussen lijkt het erop dat de Roon ook gaat spelen. De explosie van armoede in de voorhoede kan de bondscoach niets aan doen. Om dan ook een armoedig middenveld te formeren is een (domme) keuze :/
Schotland zijn toch altijd een stel houthakkers? Hard werken en georganiseerd, sterk in de spelhervatting en lange bal. Met extra verdedigers en een blok op het middenveld maak je het wel moeilijk om daar doorheen te spelen en ze echt onder druk te zetten, of er moeten echt types als Karsdorp op de vleugels staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:34:
[...]

Schotland zijn toch altijd een stel houthakkers? Hard werken en georganiseerd, sterk in de spelhervatting en lange bal. Met extra verdedigers en een blok op het middenveld maak je het wel moeilijk om daar doorheen te spelen en ze echt onder druk te zetten, of er moeten echt types als Karsdorp op de vleugels staan...
Het idee schijnt te zijn dat de tegenstander dan wat meer naar voren komt en er zo met ruimte komt.
Blijkbaar denken ze er niet aan dat die tegenstander kan denken "fuck it, wij gaan helemaal niet aanvallen een punt is al heel wat"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 14:44
De rugnummers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nokI9CNrhDyeR38SIkLUOcyZKqI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SUxxPYVJgSngro04WGqvCHKt.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Stekelenburg met 1 lijkt duidelijk, De Jong/Weghorst wellicht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik vind dat vaak zo weinig zeggen, genoeg spelers die een voorkeur hebben voor een nummer. Al is het wel beetje opvallend dat Stekelenburg 1 krijgt, aangezien Krul volgens mij ook altijd met 1 speelt en de laatste tijd vaker in Oranje heeft gestaan dan Stekelenburg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dutchgio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:24:
Stekelenburg met 1 lijkt duidelijk, De Jong/Weghorst wellicht ook.
Veltman de voorkeur op de rechtsbackpositie? :?

F. De Jong op ‘21’? In een zwart vak dat ‘reserves’ lijkt te suggereren? 8)7

Ik houd het maar op voorkeur voor specifieke rugnummers. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 02-06-2021 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Ramzzz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:31:
[...]

Dumfries speelt bij PSV ook met 22, net als Frenkie met 21 bij Barca. Denk niet dat dat wisselspelers worden. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
[...]

Ik snap waarom je het denkt, maar ik vermoed dat we ook geen 18 basisspelers hebben ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
dutchgio schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:33:
[...]

Dumfries speelt bij PSV ook met 22, net als Frenkie met 21 bij Barca. Denk niet dat dat wisselspelers worden. >:)
Inderdaad, vooral Frenkie is onbetwist basisspeler.
ElPaco schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:36:
[...]

Ik snap waarom je het denkt, maar ik vermoed dat we ook geen 18 basisspelers hebben ;)
Klopt, we hebben er zes, de rest is op z'n best goed genoeg voor de bank :o

[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 02-06-2021 10:45 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElPaco schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:36:
[...]

Ik doel op de onhandige kleurvlakken, als er één gegarandeerd basis staat is hij het wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ramzzz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:42:
[...]

Ik doel op de onhandige kleurvlakken, als er één gegarandeerd basis staat is hij het wel. :9
Moet dat niet gewoon het oranje shirt en zwarte broekje voorstellen? Ik vind vooral sommige namen van L. de Jong en Malen slecht leesbaar omdat er ook nog een witte gradient lijkt te zijn aan de onderkant van plaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Voor Krul lukt het iig niet op voorkeur. Hij heeft 13 alleen maar dit jaar een keer in Oranje gedragen. Normaal heeft ie andere nummers.

Dumfries heeft wel een tijdje al 22. Dus dan is het logisch dat er een "basis"nummer vrij komt, de 2 van Veltman dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 14:44
Pompi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:44:
[...]

Moet dat niet gewoon het oranje shirt en zwarte broekje voorstellen? Ik vind vooral sommige namen van L. de Jong en Malen slecht leesbaar omdat er ook nog een witte gradient lijkt te zijn aan de onderkant van plaatje
Er zit ook nog wel wat Jpeg compressie op. Ik heb het uit dit groter plaatje geknipt:
https://twitter.com/OnsOranje/status/1399984126241869827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 21:46
Fleximex schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:15:
[...]

Er zit ook nog wel wat Jpeg compressie op. Ik heb het uit dit groter plaatje geknipt:
https://twitter.com/OnsOranje/status/1399984126241869827
Geen idee wat ze betalen voor dat design maar elke cent is er één teveel. Jouw knipsel is dan al een stuk beter!

[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 02-06-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41
Zie daar ook op twitter de namen van Engeland voorbij komen...Tjonge die zouden toch ook ver moeten komen als je die zo ziet...
Als Nederlander ben ik wel jaloers op zo'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:04
Die Engelsen komen ook ver, altijd als het in hun eigen land is/was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:21:
Zie daar ook op twitter de namen van Engeland voorbij komen...Tjonge die zouden toch ook ver moeten komen als je die zo ziet...
Als Nederlander ben ik wel jaloers op zo'n team.
4 rechtsbacks, Maguire, Henderson (al maanden geblesseerd) meenemen en Warde Prowse en Watkins, die beiden een meer dan prima seizoen draaien, thuislaten Als ze toch eens een fatsoenlijke bondscoach hadden gehad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Belachelijk trouwens dat ze vanavond door laten gaan. Die Schotten hebben ik weet niet hoeveel spelers preventief in quarantaine gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41
Toch lijkt me het wel zinnig om te oefenen.
Georgië is toch ook niet echt wat en je zult als team toch een beetje het wedstrijd ritme samen op moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:18:
Toch lijkt me het wel zinnig om te oefenen.
Georgië is toch ook niet echt wat en je zult als team toch een beetje het wedstrijd ritme samen op moeten doen.
De Georgiërs komen met de bus naar Enschede. Een beetje oefenen met het oog op de groepsfase kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

strafschop schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:50:
[...]

De Georgiërs komen met de bus naar Enschede. Een beetje oefenen met het oog op de groepsfase kan geen kwaad.
Kan de parkeervergunning voor de Grolschveste worden opgeschort? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItiY6i8CIX2-sB5TDUOwcyzhis8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wuqXhMoLu8GhHsRIOFY8cxYl.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 02-06-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
5-3-2 met Weghorst als aanvaller :+ :+

[ Voor 42% gewijzigd door remco112 op 02-06-2021 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
[...]

Laat ie vandaag maar starten, een mega fout maken en dan hebben we dat ook weer gehad. Maar denk dat de Boer voor Wijndal kiest.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
toolkist schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:56:
[...]

4 rechtsbacks, Maguire, Henderson (al maanden geblesseerd) meenemen en Warde Prowse en Watkins, die beiden een meer dan prima seizoen draaien, thuislaten Als ze toch eens een fatsoenlijke bondscoach hadden gehad...
Oranje is natuurlijk ook Powered by Janssen (minus 6 man) TM, maar die vaccins werken pas over 1 week.

(net als ik, nee ben geen zwerver, commando of losser op een schip, gewoon te oud voor Pfizer/Moderna)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:20
remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:21:
5-3-2 met Weghorst als aanvaller :+ :+
Niet tevreden? Lijkt mij juist heel goed met opkomende backs, die man kan echt wel voetballen hoor, hoop eigenlijk gewoon dat is 3x scoort en iedereen z'n gelijk toont.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Geen Gravenberch wel houthakker De Roon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
krissie100 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:30:
[...]

Niet tevreden? Lijkt mij juist heel goed met opkomende backs, die man kan echt wel voetballen hoor, hoop eigenlijk gewoon dat is 3x scoort en iedereen z'n gelijk toont.
Weghorst is een ideale spits in een 4-3-3 systeem. Echt een pure centrumspits.
Ik gun het hem ook, maar ik denk dat je meer aan Malen had gehad.

Ook bijzonder dat Aké niet speelt in plaats van Timber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Mark31 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:33:
Slot op de deur en dat soort geneuzel inderdaad. Ik had ook veel liever Gravenberch gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Mark31 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:33:
Denk steeds meer dat de Roon net als Strootman vroeger een DVDtje van de Boer ergens in een kluis heeft liggen. Voegt niets toe in een elftal, behalve vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:20
remco112 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:34:
[...]

Weghorst is een ideale spits in een 4-3-3 systeem. Echt een pure centrumspits.
Ik gun het hem ook, maar ik denk dat je meer aan Malen had gehad.
We gaan het zien, Weghorst is sneller dan de meeste denken, ik heb genoeg countergoals gezien. Heb er zin in, systeem kan mij in ieder geval wel bekoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
De Roon op die plek is echt BS. Gravenberg zal meer toevoegen en voor veel meer dynamiek en dreiging zorgen, maar hopelijk is het een testje van de Boer en niet het echte plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Wat had ik graag Karsdorp gezien in plaats van dat blinde paard Dumfries. Met afstand de meest geschikte man als je 5-3-2 gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
loekf2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:38:
De Roon op die plek is echt BS. Gravenberg zal meer toevoegen en voor veel meer dynamiek en dreiging zorgen, maar hopelijk is het een testje van de Boer en niet het echte plan.
Ik begrijp niet wat die bondscoaches in de Roon zien. Zijn basistechniek is matig en voegt mede daarom in balbezit niets toe. Verdedigend is hij echt niet zoveel beter dan de andere middenvelders.

XXXVI

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.