Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.877 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:08:
Maar oh wat wordt er geklaagd als Schuurs opgeroepen wordt als er 3-4 geblesseerden zijn, want hij heeft nog veel te weinig gespeeld etc etc.
Punt is dat het meten met 2 maten is. Schuur kreeg veel eerder de kans. Het is raar dat een ander dat niet krijgt. Als de norm is tenminste X wedstrijden dan geldt dat voor spelers van alle clubs. Het is ook logisch dat je de derde keeper positie aan een talent geeft, die komt waarschijnlijk toch niet in actie.

Je moet bouwen naar zomer 2021, dit is het moment om talenten de kans te geven en te bekijken. Zeker omdat je verder geen fatsoenlijke keeper hebt moet je denken aan keepers die tenminste nog de mogelijkheid hebben om door te groeien. Het ervaringsargument is overdreven, dat krijg je alleen maar door te spelen.

Straks zijn Bizot, Cilessen en Krul met pensioen en dan zijn we verbaasd dat de jongere keepers nog geen ervaring hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 05-10-2020 08:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Misschien moeten we verder kijken dan de namen die we horen.
Cillissen vind ik, als het er op aan komt, niet goed genoeg. Maar hij is de beste van de slechtste

Weer omdat ik geen Groningen pet op heb... Maar ik zou Padt eens proberen.
Eens, hij oogt niet zo maar bekijk zijn statistieken maar eens:
Tweede keeper achter Onana .
Keept al jaren top op een paar slippertjes na.

Niet dat Padt er voor mij in moet, maar kijk eens verder...

Trouwens zolang van Dijk niet goed blijft verdedigen en alleen maar strategisch blijft staan, is een goede keeper grote noodzaak toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-10-2020 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:28:
Niet dat Padt er voor mij in moet, maar kijk eens verder...
Padt (30) heeft net zo als de andere opties niet echt de toekomst.

Zou het dus echt om een jongere speler moeten gaan kom je eigenlijk op een beperkt aantal spelers uit:
  • Bijlow
  • Scherpen*
  • Paes
  • Drommel
Uit dat lijstje zou Bijlow bij mij wellicht ook op één staan om mee te nemen. Waarbij Drommel - hoewel vorige seizoen niet geweldig (understatement) - nu wel een goede ontwikkeling door lijkt te maken.

*speelt echter niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het gaat er volgens mij om dat je de spelers kiest die het beste presteren lijkt me.
Oranje is geen ontwikkel omgeving en hoeft dat ook niet te doen voor de financiën.
Padt is trouwens het meest stabiel. Daar gaat het om lijkt me bij een keeper.

Maar ok... Als je dan toch graag een jonkie wilt... Bijlow lijkt mij een goede optie..
Belangrijk vind ik wel dus dat hij lange tijd stabiel keept. Slippertje kan een keer gebeuren

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-10-2020 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Op incidenten moet je ook niet selecteren, zowel naar boven als naar onder. Iedere speler heeft zo zijn pieken en/of dalen zolang die dalen maar niet te lang zijn.

Een speler moet spelen om te kunnen beoordelen of hij nog net zo stabiel/goed is als hij was. Dat gaat lastig met reservekeepers en makkelijker met spelers die spelen. Als het vermeende verschil dan klein is dan zou mijn voorkeur de keuze voor de jongere speler zijn. Niet spelen = niet oproepen gaat wat te ver maar als je al meer dan een half jaar op de bank zit en niet invalt dan houdt het een keer op. Wat bijzonder lastig is voor keepers aangezien invallen haast niet bestaat op die positie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
donleone83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:41:
[...]

Bizot is 29, dat is maar twee jaar jonger dan Cillessen, en laat nooit iets bijzonders zien bij AZ. Waar baseer je die potentie op? Hij is geen jong talent, maar als keeper in de bloei van zijn carrière.

Bijlow is voor zijn 22 jaar echt heel goed. Hoeveel rust en zekerheid hij uitstraalt is vrij bijzonder op die leeftijd.
En toch kan je Bijlow beter niet oproepen voor het grote Oranje. De kans op speeltijd is minimaal, waarom hem meenemen voor wat trainingen? Je kan Bijlow dan veel beter laten keepen bij Jong Oranje, want daar zal hij dan gewoon in de basis staan en minuten maken. Voor Bijlow is het belangrijk om veel wedstrijden te keepen. Prima als dat voor nu bij Jong Oranje is, er komt vanzelf een moment dat hij wel in aanmerking komt voor minuten in het grote Oranje. Hoe meer ervaring hij heeft op dat moment, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:40
JST94 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

En toch kan je Bijlow beter niet oproepen voor het grote Oranje. De kans op speeltijd is minimaal, waarom hem meenemen voor wat trainingen? Je kan Bijlow dan veel beter laten keepen bij Jong Oranje, want daar zal hij dan gewoon in de basis staan en minuten maken. Voor Bijlow is het belangrijk om veel wedstrijden te keepen. Prima als dat voor nu bij Jong Oranje is, er komt vanzelf een moment dat hij wel in aanmerking komt voor minuten in het grote Oranje. Hoe meer ervaring hij heeft op dat moment, hoe beter.
Rationeel gezien heb je misschien best gelijk, maar je vergeet dan compleet wat het voor die jongen zijn zelfvertrouwen zal doen. Je ziet wekelijks dat je veel jonger en niet minder goed bent dan de drie keepers die opgeroepen worden, dan wil je er gewoon bij zitten.

Los daarvan geloof ik dat een week op pad met het NL elftal, het professionalisme wat daar bij komt kijken, de media aandacht en de gesprekken en trainingen met de andere spelers veel meer voor zijn ontwikkeling gaan doen dan twee kutpotjes op achteraf veldjes tegen Gibraltar en Cyprus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:59:
[...]

Punt is dat het meten met 2 maten is. Schuur kreeg veel eerder de kans.
Schuurs heeft 24 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld, incl meerdere in Europa, Bijlow 30 incl 1 in Europa. Is dat "veel eerder" voor jou?
Daarbij, zijn er 3 keepers geblesseerd? Nee toch? Schuurs zit er nu niet meer bij dus dat maakt het wel duidelijk dat hij alleen opgeroepen werd wegens die blessures.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:49:
Schuurs heeft 24 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld, incl meerdere in Europa, Bijlow 30 incl 1 in Europa. Is dat "veel eerder" voor jou?
Ja. Hoeveel daarvan waren basis, tegen serieuze tegenstanders? Bijlow is al 3 jaar lang basisspeler. Vergeet ook niet dat toen Schuurs er in kwam Ajax een slechte periode had, terwijl de rentree van Bijlow gelijk valt met de enorme opmars van Feyenoord. Het aantal wedstrijden dat Schuurs basisspeler was en overtuigde voor zijn debuut is op 1 hand te tellen volgens mij. Schuurs zei zelf dat hij is beloond voor oefenwedstrijden in de voorbereiding toen hij geselecteerd werd en volgens mij speelt hij nog steeds niet alles.
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:49:
Daarbij, zijn er 3 keepers geblesseerd? Nee toch? Schuurs zit er nu niet meer bij dus dat maakt het wel duidelijk dat hij alleen opgeroepen werd wegens die blessures.
Niet geblesseerd, maar wel allemaal zwak tot matig om te beginnen. Voor Schuurs staan er 3-4 wereldtoppers in Oranje, en ook nog wel een paar in de categorie daar net onder zoals Blind en Ake. Keepers hebben we er geen 1 die het niveau van Oranje haalt, maar wel een groot talent die dat niveau kan halen. Dat de keepers niet geblesseerd zijn maar niet spelen of van blunder naar blunder gaan zegt genoeg.

We hebben een groot keepers probleem, dat vonden de meeste mensen al voordat Bijlow aan de deur klopte dus dat heeft niets met clubvoorkeur te maken. Eindelijk is er hoop, geef zo'n jonge gozer de kans. Als het niks is kan je van de zomer altijd nog met Cilessen spelen, maar het zou ook zomaar kunnen dat hij een verbetering blijkt en dat de ervaring die hij nu op had kunnen doen Oranje van de zomer en de 5 eindtoernooien daarna helpt.
Napo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:07:
Wat bijzonder lastig is voor keepers aangezien invallen haast niet bestaat op die positie.
Het zegt genoeg als een keeper dat gewoon accepteert en niet bijv. zoals Zoet gelijk op zoek gaat naar speeltijd. Een keeper met sportieve ambitie gaat niet op de bank zitten (je hebt ook keepers die hun beperkingen kennen en wel tevreden op de bank zijn, maar die zitten niet bij oranje).

[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 05-10-2020 12:08 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Ja. Hoeveel daarvan waren basis, tegen serieuze tegenstanders? Bijlow is al 3 jaar lang basisspeler. Vergeet ook niet dat toen Schuurs er in kwam Ajax een slechte periode had, terwijl de rentree van Bijlow gelijk valt met de enorme opmars van Feyenoord. Het aantal wedstrijden dat Schuurs basisspeler was en overtuigde voor zijn debuut is op 1 hand te tellen volgens mij. Schuurs zei zelf dat hij is beloond voor oefenwedstrijden in de voorbereiding toen hij geselecteerd werd en volgens mij speelt hij nog steeds niet alles.
En hoeveel wedstrijden heeft Bijlow tegen serieuze tegenstanders gespeeld? 3 seizoenen basisspeler, gemiddeld 10 wedstrijden per seizoen... Kan nooit veel zijn.
Klinkt als 'zodra de belasting iets hoger wordt valt ie geblesseerd weg'.
Schuurs speelt dit seizoen in de basis, enige reden dat ie gisteren niet speelde is een schouderblessure die ie de vorige wedstrijd opliep.

En nogmaals, je hebt het nu over een speler (Schuurs) die op z'n hoogst de 6e CV voor Oranje is (V Dijk, De Ligt, De Vrij, Ake, Blind, wellicht nog Hoedt als die weer gaat spelen bij Lazio). Het is niet dat ie voorgetrokken werd tov vele logischere keuzes.
Wie had ie dan op moeten roepen, Bruma of Rekik ofzo?

Als Cillessen enzo de komende 4 maanden nou niks spelen en Bijlow zet een steady run neer en raakt niet weer geblesseerd, ja dan verdient ie absoluut een kans. Maar nu slaat dat nog nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:25:
En hoeveel wedstrijden heeft Bijlow tegen serieuze tegenstanders gespeeld? 3 seizoenen basisspeler, gemiddeld 10 wedstrijden per seizoen... Kan nooit veel zijn.
Iets met een Nederlandse competitie waar de lol van af was ofzo.
[b]
Wie had ie dan op moeten roepen, Bruma of Rekik ofzo?
Bijlow heeft ook geen wereldtop als concurrentie.
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:25:
Als Cillessen enzo de komende 4 maanden nou niks spelen en Bijlow zet een steady run neer en raakt niet weer geblesseerd, ja dan verdient ie absoluut een kans. Maar nu slaat dat nog nergens op.
Het slaat nergens op om nu nog te zeggen dat hij geen kans bij de selectie verdient. Er is geen enkele andere jonge keeper die aan de deur klopt, je moet hem koesteren. Hij is al een jaar steengoed en Corona heeft hem niet van de wijs gebracht.

Ik heb gezegd dat ik De Boer het voordeel van de twijfel geef, maar als ik lees dat hij het Ajax verleden van Bizot meeneemt maakt hij het wel moeilijk om hem dat voordeel te blijven geven.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 05-10-2020 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:54:
[...]
Ik heb gezegd dat ik De Boer het voordeel van de twijfel geef, maar als ik lees dat hij het Ajax verleden van Bizot meeneemt maakt hij het wel moeilijk om hem dat voordeel te blijven geven.

Voor de uitleg

Frank de Boer neemt enkel het verleden bij Ajax mee omdat hij de coach was van de O18 van Ajax. Op zich prima dat je dat aangeeft maar raar als dat meegenomen wordt in je uitleg om je beslissing te onderbouwen. Iemand waar je minimaal 11 jaar geleden een coach van was zegt niets over het hier en nu. De uitleg is bijzonder matig, zeg dan gewoon dat je Bizot beter vindt.

Uiteindelijk gaat de derde keeper toch niet spelen en is het enkel goed om bij de groep betrokken te worden.

wie is Gapko trouwens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Napo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:18:
[...]

[Twitter]
Voor de uitleg

Frank de Boer neemt enkel het verleden bij Ajax mee omdat hij de coach was van de O18 van Ajax. Op zich prima dat je dat aangeeft maar raar als dat meegenomen wordt in je uitleg om je beslissing te onderbouwen. Iemand waar je minimaal 11 jaar geleden een coach van was zegt niets over het hier en nu. De uitleg is bijzonder matig, zeg dan gewoon dat je Bizot beter vindt.

Uiteindelijk gaat de derde keeper toch niet spelen en is het enkel goed om bij de groep betrokken te worden.

wie is Gapko trouwens :+
En Ihatarren neemt ie wel mee, alsof hij al zoveel heeft laten zien over een langere periode (hij is wel een talent hoor, maar je trekt een lijn of je doet het niet).

Het is op z'n zachtst gezegd onhandig om te suggereren dat een speler als Bizot een streepje voor heeft om zijn Ajax verleden.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 05-10-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:02:
[...]

En Ihatarren neemt ie wel mee, alsof hij al zoveel heeft laten zien over een langere periode (hij is wel een talent hoor, maar je trekt een lijn of je doet het niet).
Als hij deze lijn doortrekt (wat ik niet mag hopen) dan gaat hij het zichzelf lastig maken. Dat je nu start met een redelijk standaard selectie is ook wel te begrijpen maar benoem dat dan ook gewoon. Zie wat men dit weekend doet en maak dan je keuzes. Andere trainers (Koeman denk ik?) hebben die fout ook gemaakt, uitspraken in de lijn van "niet spelen is niet geselecteerd worden" maar dan weer uitzondering gaan maken.

Het is allemaal niet zo lastig. Wees consequent en geef aan dat je spelers selecteert die je hebt beste in de selectie/speelwijze vindt passen.
Het is op z'n zachtst gezegd onhandig om te suggereren dat een speler als Bizot een streepje voor heeft om zijn Ajax verleden.
Onhandig is het zeker, als hij in de vorige twee jaren trainer was van AZ was geweest kan je dat nog begrijpen, je weet hoe de speler is en hoe hij kan presteren. Iets wat minimaal 11 jaar geleden plaatsvond is irrelevant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

Napo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Dat je nu start met een redelijk standaard selectie is ook wel te begrijpen maar benoem dat dan ook gewoon.
Dat deed hij vrij in het begin van de persconferentie ook gewoon. Door de zeer korte tijd dat hij bondscoach is en de de zeer korte tijd dat hij nu de spelers heeft voor de eerste wedstrijd heeft hij de selectie vrijwel hetzelfde gelaten als onder Koeman gaf hij aan. Denk dat we er nog niet teveel achter moeten zoeken en pas bij de volgende interland periode gaan zien of en wat hij gaat veranderen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:40
gws24 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Dat deed hij vrij in het begin van de persconferentie ook gewoon. Door de zeer korte tijd dat hij bondscoach is en de de zeer korte tijd dat hij nu de spelers heeft voor de eerste wedstrijd heeft hij de selectie vrijwel hetzelfde gelaten als onder Koeman gaf hij aan. Denk dat we er nog niet teveel achter moeten zoeken en pas bij de volgende interland periode gaan zien of en wat hij gaat veranderen.
Eens. Maar met de kanttekening dat hij met de opmerking: “laat ze eerst maar eens gedurende een lange periode dit niveau houden” er een waardeoordeel aan koppelt en die argumentatie zelf onderuit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:15
gws24 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Door de zeer korte tijd dat hij bondscoach is en de de zeer korte tijd dat hij nu de spelers heeft voor de eerste wedstrijd heeft hij de selectie vrijwel hetzelfde gelaten als onder Koeman gaf hij aan. Denk dat we er nog niet teveel achter moeten zoeken en pas bij de volgende interland periode gaan zien of en wat hij gaat veranderen.
Kan hij zoveel anders dan? Hij heeft bijna alle spelers opgeroepen die hij kan oproepen volgens mij. De volgende periode zal hij de groep waarschijnlijk kleiner houden en dan valt Strootman misschien af in plaats van Koopmeiners en zit Stengs er bij in plaats van Babel. Maar voor de rest liggen de wereldtoppers toch ook niet voor het oprapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:55
donleone83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:55:
[...]

Eens. Maar met de kanttekening dat hij met de opmerking: “laat ze eerst maar eens gedurende een lange periode dit niveau houden” er een waardeoordeel aan koppelt en die argumentatie zelf onderuit haalt.
Ja, dat is de Boer ten voeten uit. :P
Die man is niet voor niets overal geflopt. Ik snap nog steeds niets van zijn aanstelling. Slechter dan Blind zal het niet zijn, maar dit komt wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

Bij gebrek aan een coax kabel in de 'mancave' (wat een woord...), was ik eigenlijk van plan de wedstrijd van oranje te streamen.. maar bij de NPO moet je gewoon een plus abbonement hebben om HD te streamen? ZiggoGo is niet veel beter, maar van de NPO had ik eigenlijk wel verwacht dat het beschikbaar was voor iedereen, in HD.

720p op een beamer :s

nouja.. Hup Holland Hup!

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:30
Gemiste kan van de KNVB om een groot ‘Era Penal’ spandoek te hangen over een van die lege vakken.

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
sjufke schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:44:
Gemiste kan van de KNVB om een groot ‘Era Penal’ spandoek te hangen over een van die lege vakken.
En terecht dat ze dat niet doen, je moet niet met dat niveau willen meegaan;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Hoe kort zou je die Corona eigenlijk moeten dekken?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Shabbaman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:50:
Hoe kort zou je die Corona eigenlijk moeten dekken?
Ik zou het veld af gaan... Corona op het veld, brrrr

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Weet Depay dat wel al begonnen zijn? of ben ik nu te kritisch na 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
P.O. Box schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:55:
Nou ik wilde net hetzelfde zeggen
4x depay 4x bal kwijt... Tjongejonge

Edit : 5e keer bal kwijt... Laat die eerst maar even wakker worden in de dug-out niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

P.O. Box schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:55:
Geen idee wat die in Oranje doet. Net als Babel. Armoede.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Nou ik wilde net hetzelfde zeggen
4x depay 4x bal kwijt... Tjongejonge
make it 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hateboer kijkt, ziet komen en doet niks :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Hateboer ook nog niet wakker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hateboer... serieus, zelfs zonder coaching, dramatisch :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan dat commentaar... "Hateboer had gecoached moeten worden".. :'(

Hij kijkt nota bene meer naar die tegenstander dan naar de bal...
Dan maar zonder geluid kijken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:41
Mexico heeft er een beetje zin in, Nederland uiteraard niet want vriendschappelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
geweldig verdedigd door onze wijzende reus

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik vraag me na 14:51min weer af waarom ik dit in godsnaam ben gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis weer slapheid troef... Op een paar na die zich wel kunnen motiveren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:02:
Ik vraag me na 14:51min weer af waarom ik dit in godsnaam ben gaan kijken...
Ik had na dat geweldige commentaar het venster alweer afgesloten ipv alleen op mute gezet, denk dat ik t zo maar laat ;)
Worden 2 zware weken zonder normaal voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:03:
Tis weer slapheid troef... Op een paar na die zich wel kunnen motiveren....
Wie zijn dat? Ga ik er even extra op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Typhone schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:04:
[...]

Wie zijn dat? Ga ik er even extra op letten.
Koopmeinders... Wijnaldum... Berghuis

Rest eigenlijk niet

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:05:
[...]

Koopmeinders... Wijnaldum... Berghuis
Wijndal , de Vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wijnrek vind ik ook wel prima spelen trouwens, Wijndal dus autocorrect..:

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 07-10-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Oh ja de Vrij...
Wijndal is nog wat zoekende heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ja joh, Berhuis, gewoon schieten vanuit een onmogelijke hoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Han schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:06:
Ja joh, Berhuis, gewoon schieten vanuit een onmogelijke hoek
Had geen andere keus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Depay denkt bij iedere stap: "shit ik moet terug naar Lyon, shit ik moet terug naar Lyon, shit ik moet terug naar Lyon...oh een bal..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
de Vrij voetbalt zich zo gemakkelijk onder druk uit. Heerlijk om te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Echt wel, twee aanstormende spelers randje 16. Kappen en voorzetten. Schot was sowieso kansloos, ondanks het gegrabbel van de keeper

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Geweldig ik wist niet eens dat Alvarez een Mexicaan was. Dacht Colombiaan. Zie ik hem net spelen en ik denk verdomme dat lijkt die vertragende Ajacied wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tribune in 3, 2,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Stapte wel op het been van die verdediger. De VAR in Nederland zou nu al druk bezig zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Memphis overschat zichzelf maar een heel klein beetje he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Is het zo warm in de JC Arena? het zweet guts ze van het hoofd na krap 25 min spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

remco112 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:10:
Memphis overschat zichzelf maar een heel klein beetje he
Kijk nou uit dalijk scoort ie per ongeluk en dan krijg je het over je heen. Dat is nu een echte BV Memphis speler en geen oranjeklant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Och och zitten die Mexicanen meteen te mekkeren om een kaart... Wat een matige lui ook weer

Memphis kan geweldig voetballen maar hij moet dan wel zijn uiterste best doen.... Dat vergeet ie nog wel eens

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:11:
Och och zitten die Mexicanen meteen te mekkeren om een kaart... Wat een matige lui ook weer
Terecht ook. Wat een prutser die Hateboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Typhone schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Kijk nou uit dalijk scoort ie per ongeluk en dan krijg je het over je heen. Dat is nu een echte BV Memphis speler en geen oranjeklant.
Met sommige spelers heb je meer dan met andere spelers. Maar met Depay heb ik écht helemaal niets. Alles wat hij doet, staat me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Montaner schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Terecht ook. Wat een prutser die Hateboer.
Viel wel mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

remco112 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Met sommige spelers heb je meer dan met andere spelers. Maar met Depay heb ik écht helemaal niets. Alles wat hij doet, staat me tegen.
Ik vind het ook al tijden niks. Scoort bij NL regelmatig maar is even zo vaak ook absoluut het aanzien niet waard en haalt dan ook nooit een voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
Zo slecht speelt Depay tot dusverre toch nog niet? Beste van de aanvallers so far zou ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Snowdog schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:14:
Zo slecht speelt Depay tot dusverre toch nog niet? Beste van de aanvallers so far zou ik zeggen.
Je hebt de eerste 15 minuten gemist waarin het 5x op rij balverlies was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Depay...... Ik word gek van die gozer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Zijn eerste 5 (!!!) balcontacten waren balverlies,zijn 6e een terugspeelbal met moeite en zijn 9e een vrije trap van lik me kut.... dus tsja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Nu is ie wel weer wakker... Eerste 10 15 minuten niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Netjes van Berghuis. Dat was inzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Ligt het nou aan mij of is vd Beek nou extreem traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waar ik me aan erger... Wijndal krijgt een bal en ipv naar voren te denken, gewoon wachten op de man en afkappen...
Durf eens

Enfin komt net kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
Pfff.. het doet soms echt pijn aan de ogen...
We hebben best goede spelers maar als team zijnde is het nu echt niks.

Die Corona gaat scoren let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

gws24

Thinking is hard!

Lekker ingetrapt Hateboer :X

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:41
Harribo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:21:
Waar ik me aan erger... Wijndal krijgt een bal en ipv naar voren te denken, gewoon wachten op de man en afkappen...
Durf eens

Enfin komt net kijken
Insgelijks, was net iets aan het typen om te vragen wie Wijndal is :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ja verschrikkelijk he...

Moet je gewoon schamen dat die Mexicanen steeds die bal hebben

Edit ; je ziet Krul steeds schrikken van die vele terugspeelballen die hij krijgt

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het feit dat Van de Beek en Van Dijk afgelopen weekend een dik vet Jantje hebben gekregen werkt natuurlijk ook niet mee.

En Koopmeiners had ook een nare ervaring met mijn cluppie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Wat is dit bizar slecht opeens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tip: ga commentatoren hoppen op Wikipedia. Heb zojuist wat dingen gelezen over Frank Snoeks, Evert ten Napel, Sierd de Vos, Eddy Poelman en Jeroen Grueter. Ik keek op en had niks gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ajax had die Corona moeten kopen ipv Klaiber :p

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
WAT IS DIT?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Die vrije trap jongens _o-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Die oranje poppetje zijn "het Nederlands mannenelftal voetbal". De witte mannetjes zijn het Mexicaanse elftal. Zij spelen een oefenwedstrijd.

ja, ik vind het ook schokkend dat Mexico niet in het groen speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door P.O. Box op 07-10-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Een vriendschappelijk potje zonder pit.
Mogen wel wat Mexicaanse pepers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat de commentator zei... Hopen dat de eventuele wissels wat peper in de wedstrijd gooien...
Kortom slappe hap dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
P.O. Box schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Die oranje poppetje zijn "het Nederlands mannenelftal voetbal". De witte mannetjes zijn het Mexicaanse elftal. Zij spelen een oefenwedstrijd.

Het is dat je het zegt.

Als je had gezegd dat dit het Nederlands Kampioenschap snelwandelen is had ik het ook wel geloofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montaner
P.O. Box schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Jullie missen even dat Berghuis door dat idiote overstapje een vrije trap op zichzelf nam of..? Lijkt wel een amateur wedstrijd dit. Hateboer, die debutant van Az, Memphis, Babel,.. pff..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
De Boer: Toen ik zei ''rustig aan en het verstand op nul'' bedoelde ik dit niet letterlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Dat Alvarez prima kan meekomen, zegt genoeg over hoe slecht het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Kwartiertje gekeken, weet genoeg. Zo traag, zo lui. Die Mexicanen spelen ook niet best maar proberen soms nog wat.

Tv staat weer uit, niet het kijken waard.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Babel.... I rest my case...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Van de Beek heeft ook nog nooit een goede interland gespeeld he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het is niet alleen matig qua spel, de ambiance maakt het er ook niet beter op natuurlijk in deze klote tijd. Niet even het publiek dat erachter gaat staan om ze wat op te peppen maar alleen maar bij elke balcontact een echo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:08

OMX2000

By any means necessary...

Berghuis de beste speler op het veld.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
Vlassie1980 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:55:
Het is niet alleen matig qua spel, de ambiance maakt het er ook niet beter op natuurlijk in deze klote tijd. Niet even het publiek dat erachter gaat staan om ze wat op te peppen maar alleen maar bij elke balcontact een echo.
Mjah vind het publiek nog vrij enthousiast gezien het vertoonde spel. Wordt dat eigenlijk ook in het stadion afgespeeld of is dat puur op tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge jonge wat simpel door onze verdediging gespeeld...

Nee er zijn er echt weinig die voluit gaan, dat zie je aan alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Veltman kan echt niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:58:
Berghuis de beste speler op het veld.
beetje overdreven. bij de witte shirtjes lopen er sowieso al een paar die beter spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Het spel is erg matig maar dat komt ook omdat geen team is dus allerlei automatismen ontbreken. Iedereen speelt naar zijn kunnen. Een typische oefen interland pot, zoveel mogelijk spelers bekijken en hopen dat er hier en dat wat “klikjes” ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
De keren dat spelers van het nederlands elftal bij een vriendschappelijke wedstrijd meer dan 50% inzet tonen zijn te tellen op de vingers van een hand van capitein haak...

Kunnen ze vriendschappelijk niet gewoon afschaffen? is beter voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
#noerapenal.... alhoewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
NO ERA PENAL!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Grindtegel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:01:
De keren dat spelers van het nederlands elftal bij een vriendschappelijke wedstrijd meer dan 50% inzet tonen zijn de tellen op de vingers van een hand van capitein haak...

Kunnen ze vriendschappelijk niet gewoon afschaffen? is beter voor iedereen.
Je hebt deze potten nodig om je selectie met name in de breedte op orde te krijgen. Niet om je beste elf te laten schitteren. Helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Er is toch ook nog zoiets als de eer van een wedstrijd of ben ik nu te ouderwets?

Afgezien van de inzet ben ik ook wel klaar met Depay. Als je lange ballen speelt omdat je niet op kunt bouwen, ben je ze allemaal kwijt met hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 07-10-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Miki schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:03:
[...]

Je hebt deze potten nodig om je selectie met name in de breedte op orde te krijgen. Niet om je beste elf te laten schitteren. Helaas...
maar als niemand speelt naar zijn kunnen heeft het toch geen zin om dat te beoordelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Hoe kunnen Veltman, Babel en Strootman nog in de selectie zitten? Laat staan dat Veltman en Babel minuten krijgen vandaag..

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.