Rot toch op Memphis.
Als je gaat liggen, krijg je een vrije trap... Verschrikkelijk
De aanvoer is voor de Jong niet ideaal inderdaad, maar hij mag ook best iets sneller handelen als hij 1 op 1 met de keeper staat.Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:28:
[...]
We hebben er genoeg lopen bij PSV en bij AZ. Malen, Stengs, Boadu, Gakpo. Die jongens kun je prima in de diepte wegsturen zoals nu af en toe geprobeerd wordt met Luuk de Jong.
Zijn het topspitsen, nee, maar kwa spelbeeld passen die beter zoals er nu gespeeld wordt.
[...]
Minstens de helft van de voorzetten, ik heb er nu geen gezien terwijl hij bij Sevilla ze met enige regelmaat krijgt. Hij is technisch beperkt maar heel sterk in de lucht.
...
Je staat 2-0 voor, waarom zou je?Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:19:
Ze spelen niet onaardig maar na ruim een kwartier is Luuk de Jong nog steeds niet in stelling gebracht. Ik snap niet waarom de Boer dan niet kiest voor een snelle wendbare spits.
Stengs en Gakpo spelen bij hun clubs op de flanken maar gezien hun techniek en balvaardigheid icm hun snelheid kun je ze prima inzetten voorin. Ieder weekend vind je ze tenslotte ook in de 16m van de tegenstanderVos schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:31:
[...]
Stengs en Gakpo zijn buitenspelers toch? Andere twee zijn optie inderdaad. Malen is alleen niet echt in vorm? Boadu weet ik niet.
Voor de toekomst zijn dit wel de spelers ja.
Op zich kan je wel een schop verwachten als je de bal achter je standbeen speelt.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Belachelijke actie. Heel bewust vol op voet gaan staan.Exocet schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:38:
Dat is gewoon rood
Tjemig dit was gewoon rood
Je mist echt een var hoor.
Je mist echt een var hoor.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 15-11-2020 18:39 ]
Hou toch op. Dit hoort niet op het voetbalveld thuis.Shabbaman schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:38:
Op zich kan je wel een schop verwachten als je de bal achter je standbeen speelt.
Want dat mag niet?Shabbaman schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:38:
En op zich mag je dan rood verwachten.Shabbaman schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:38:
Dat iemand een trucje uithaalt (of een paar keer) maakt het nog niet goed.
Misschien maar dat doe je dan in het duelShabbaman schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:38:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou, we spelen gewonnen wedstrijd. Zal toegeven dat dat zeer nuttig is, en dit meer maakt dan een oefenwedstrijd. Groepshoofd, en nog Nations League groepswinnaar kunnen worden. Alhoewel qua dat laatste niemand echt weet welke 2 landen daarmee een Wk-playoff afdwingen.
Zelfs bij de amateurwedstrijden die ik gespeeld hebt wordt het minder opzichtig gedaan. Daar wacht je inderdaad tot het volgende duel
Bij een amateurwedstrijd had die Bosniër het einde van de wedstrijd dan niet gehaaldNapo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:41:
[...]
Zelfs bij de amateurwedstrijden die ik gespeeld hebt wordt het minder opzichtig gedaan. Daar wacht je inderdaad tot het volgende duel. Nog steeds compleet onwenselijk maar in ieder geval niet op zo'n manier.
Sarcasme is moeilijk heNapo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:39:
[...]
Hou toch op. Dit hoort niet op het voetbalveld thuis.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het blijft treurig om te zien, dat Depay niet normaal kan voetballen.
Altijd moet het gek of opvallend. Laat dit soort rare opmerkingen achterwege aub
Verder vind ik het Nederlands elftal best goed spelen.
Altijd moet het gek of opvallend. Laat dit soort rare opmerkingen achterwege aub
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 15-11-2020 19:54 ]
Het inderdaad volkomen onnodig. Vooral die laatste achter het standbeen bal. Dat had gewoon een simpel pass kunnen zijn...mavaros schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:43:
Het blijft treurig om te zien, dat Depay niet normaal kan voetballen.
Altijd moet het gek of opvallend. <knip>
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 15-11-2020 19:55 . Reden: Quote aangepast ]
Klopt.. als dat tegen onze linksbuiten gebeurde stond ik daarna even linksbuiten ipv rechtsbackTerranova schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:42:
[...]
Bij een amateurwedstrijd had die Bosniër het einde van de wedstrijd dan niet gehaaldAls je zo bewust iemand pijn doet dan ben je zwaar de lul.
Ik erger me kapot aan die Memphis. Omhooggevallen diva dat het is.
Text to sarcasme zeker zonder enige indicatie van smilies of als er een mogelijkheid tot uitlegbaarheid is inderdaad niet overduidelijk.
Is bijna niet te merken...remco112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:45:
Naar mijn mening ook. Vandaag wisselt hij egoïsme (wat een spits wat mij betreft mag hebben) af met goede passes (zie voorbereiding van beide doelpunten).Snowdog schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:50:
Wat een gezeur op Memphis, speelt toch prima vandaag?
Zitten er wat mindere momenten bij? Zeker, dat zal je altijd houden. Ben in ieder geval blij dat er een speler is die - soms te snel - op doel schiet zodat daar in ieder geval ook op gerekend dient te worden.
En met name het ene hakje was gewoon heel erg nuttig.Snowdog schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:50:
Hij speelt wel prima, maar z'n diva gedrag is gewoon niet wenselijk en daar vallen mensen over(waaronder ik)Snowdog schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:50:
Depay is in potentie een groot voetballer, mits hij al die opsmuk van zich afwerpt. Ga gewoon voetballen en iedereen staat op de bank thuis te juichen.Snowdog schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:50:
Nu ergert een deel van het volk zich kapot aan dat onnodige achter het standbeenballetje. Totaal nutteloos en verstorend als je een team wilt oprollen. En dat flikt hij elke keer. Ook in mijn tokkiekringen wordt dit divagedrag genoemd. Dat is niet nodig als het onnodig is.
Verder vind ik dat insert naam een beetje zielloos op het veld staat. Die jongen kan best voetballen, maar daar krijgt ie de kans niet voor.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 16-11-2020 01:50 . Reden: Hij heeft een naam ]
Berghuis had hem hier wel mogen maken zeg...
Als Berghuis dit had afgemaakt was het een geweldige goal geweest.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Berghuis maar wisselen. Dit wordt niks meer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind zo'n strakke terugspeelbal op de keeper altijd eng als de bal het doel in kan rollen, hebben meer mensen dat?
Berghuis en Oranje lijkt vooralsnog een slechte match.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat ben ik tot nu toe blij met Klaassen.
Heerlijk zoals die er in kleunt
Het helpt niet dat zijn taak is opzij te gaan voor Dumfries. Jammer dat hij die eerste kans niet maakte. Ook jammer dat hij de man op het veld is met de beste traptechniek, maar geen voorzetten "mag" geven en de vrije trappen over moet laten aan de diva.snmght schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:07:
Berghuis en Oranje lijkt vooralsnog een slechte match.
In de problemen omdat Blind een oplossing zocht diepvroor hem het makkelijkste was en anderen in problemen bracht.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die hoor je dan eigenlijk ook naast het doel te mikken zodat als er iets mis gaat het hooguit een corner is. Maar dat soort voetbalwijsheden vindt de huidige generatie maar onzin en die weten het beter.ElPaco schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:07:
Ik vind zo'n strakke terugspeelbal op de keeper altijd eng als de bal het doel in kan rollen, hebben meer mensen dat?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb met Berghuis het idee dat hij te graag van die nul af wil, lijkt soms te gehaast. Bij zijn club gaat het beter.
Hopelijk wordt het beter als hij er eenmaal een in heeft liggen.
Hopelijk wordt het beter als hij er eenmaal een in heeft liggen.
Ja het verbaast me hoe vaak ze hem recht het doel in mikken terwijl dat al zo vaak fout is gegaan. Waarom het risico überhaupt nemen?Gonadan schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:
[...]
Die hoor je dan eigenlijk ook naast het doel te mikken zodat als er iets mis gaat het hooguit een corner is. Maar dat soort voetbalwijsheden vindt de huidige generatie maar onzin en die weten het beter.
Dumfries met weer een slechte voorzet
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik vind het meer eng als de keeper de bal aan de voet houd en de aanvaller laat komen. Schiet die bal maar in één keer wegElPaco schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:07:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We zijn echt een stuk beter.
Toch heeft Bosnië wel een aantal redelijke spelers staan, Pjanic, Kolasinac, Visca en nog een paar.
Toch heeft Bosnië wel een aantal redelijke spelers staan, Pjanic, Kolasinac, Visca en nog een paar.
Cilessen dus, die wacht altijd zoooooooooooo langAgent47 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:14:
[...]
Ik vind het meer eng als de keeper de bal aan de voet houd en de aanvaller laat komen. Schiet die bal maar in één keer weg
jezus, waarom Hateboer. Breng dan Veltman...
Haha ja, Hateboer. Maar Dumfries kan beter rust gebruiken. Aan Veltman heb je niks op rechts.
...
Uitermate zwak verdedigt!
Veltman? Die had niet eens geselecteerd mogen zijn.Terranova schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:21:
jezus, waarom Hateboer. Breng dan Veltman...
Heb jij Hateboer wel eens zien spelen dan?Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:21:
Haha ja, Hateboer. Maar Dumfries kan beter rust gebruiken. Aan Veltman heb je niks op rechts.
Toch leuk hoe Bosnië er een open wedstrijd van maakt, lekker aanvallend.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zullen we die discussies mijden vandaag?Agent47 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:21:
[...]
Veltman? Die had niet eens geselecteerd mogen zijn.
Hateboer... Sorry maar er zijn toch betere rechtsbacks?
De beste verdediger van de serie A 
En Hateboer? Das natuurlijk helemaal niets, maar dat weten we al even.
En Hateboer? Das natuurlijk helemaal niets, maar dat weten we al even.
[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 15-11-2020 19:24 ]
XXXVI
Ik zou het niet weten eigenlijk. Dest koos helaas(en terecht) voor de VS. Maar voor de rest is er niet zoveel.Harribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:23:
Hateboer... Sorry maar er zijn toch betere rechtsbacks?
Zonder klaassen hebben we een probleem.
Die verdedigt zo strak
Edit : dit doet die niet handig
Die verdedigt zo strak
Edit : dit doet die niet handig
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 15-11-2020 19:26 ]
Vind Tete bijvoorbeeld al een stuk beterTerranova schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:24:
[...]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Dest koos helaas(en terecht) voor de VS. Maar voor de rest is er niet zoveel.
Bosnië krijgt wel steeds vaker de bal zeg
Ja zonder die overtreding was het een op een op de keeper.Harribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:24:
Zonder klaassen hebben we een probleem.
Die verdedigt zo strak
XXXVI
De Vrij verdedigde weer slapephymerous schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:26:
[...]
Ja zonder die overtreding was het een op een op de keeper.
Schakel nu pas in
.
Oranje in goede vorm?

Oranje in goede vorm?
Klaassen is het verschil of de tegenstander vrij baan krijgt naar het strafschopgebied of niet.ephymerous schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:26:
[...]
Ja zonder die overtreding was het een op een op de keeper.
Want de rest kleunt niet. Hoewel Wijnaldum dat ook wel wat deed vandaag
Nee, Depay is vandaag weer ontzettend matig 1 doelpunt en 2 (eigenlijk 3) pre-assists. Moet stukken beter in de toekomst
Hoedje af 👒Napo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:28:
[...]
Nee, Depay is vandaag weer ontzettend matig 1 doelpunt en 2 (eigenlijk 3) pre-assists. Moet stukken beter in de toekomst
Ik wil die ene passeer actie van hem nog wel zien, was fantastisch.Napo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:28:
[...]
Net zo als Bergkamp lang geleden
Verloren zonen doen altijd extra hun best om zich te profileren.Harribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:07:
Wat ben ik tot nu toe blij met Klaassen.
Klaasen is een prima speler die eigenlijk nooit uit het Nederlands elftal gehaald moest worden. Het is geen Maradonna, maar een stabiele factor in je team. Net als Van de Beek. Het sleurt en het trekt de tegenstander uit elkaar, waardoor straks of morgen de <knip> speler zijn ding gaat doen.
Dit Nederlands elftal gaat gewoon keihard de wereldtitel winnen. Of de Europese om effe warm te draaien. Laat die Zuid Amerikanen maar komen.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 15-11-2020 19:58 . Reden: Noem het beestje bij zijn naam en ga niet vervelend zitten doen ]
Hahahahaha.. Toch?Harribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:29:
[...]
Ik wil die ene passeer actie van hem nog wel zien, was fantastisch.
Net zo als Bergkamp lang geleden
Bergkamp.. Depay..
Het niveauverschil is huge.
De Vrij mag er wel eens wat korter op gaan zitten.. Had zomaar de 3-2 kunnen zijn
Twente komt eraan!
Ik heb diezelfde beweging succesvol gemaakt(tot iedereens verbazing, vooral voor mij) dus het is een kelderklasse bewegingsnmght schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:33:
[...]
Hahahahaha.. Toch?
Bergkamp.. Depay..
Het niveauverschil is huge.
Hahaha, maar ff zonder dollen. Heb nu de goals gezien, (en de afgekeurde) maar die 1-0 kon iedereen wel inschieten ze stonden allemaal vrij voor de goal.Napo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:28:
[...]
Dumfries en Wijnaldum zijn er al uitmavaros schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:31:
[...]Het sleurt en het trekt de tegenstander uit elkaar, waardoor straks of morgen die Rotterdamse speler zijn ding gaat doen.
Promes en Hateboer zijn inderdaad sublieme subs.
Welke killer zie jij dan voor NL. Depay verstaat de kunst om te staan waar die moet staan om hem erin te schieten. Helaas is Mario Gotze geen Nederlander.remco112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:45:
Lekkere sprint van Promes en de pass. De snelheid zat er goed in.
...
Tsja er staat nu eentje op Depays plek die wel eens een balletje mist dit seizoen.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:35:
[...]
Hahaha, maar ff zonder dollen. Heb nu de goals gezien, (en de afgekeurde) maar die 1-0 kon iedereen wel inschieten ze stonden allemaal vrij voor de goal.
Na de 2-0 voorzag ik een monsterscore maar het is nog best een leuke wedstrijd geworden zo.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
GotzeSjah schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:38:
[...]
Welke killer zie jij dan voor NL. Depay verstaat de kunst om te staan waar die moet staan om hem erin te schieten. Helaas is Mario Gotze geen Nederlander.

Waarom dat gehaat op Berghuis? Prachtige assist bij de 2-0, speelt voor het team en niet egoïstisch. Verricht ook prima verdedigend werk. Vandaag een dikke voldoende.
Is er überhaupt gehaat dan? Hij is niet doeltreffend bij Oranje, maar das ook het enige.donleone83 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:46:
Waarom dat gehaat op Berghuis? Prachtige assist bij de 2-0, speelt voor het team en niet egoïstisch. Verricht ook prima verdedigend werk. Vandaag een dikke voldoende.
Die is aanvallend net zo matig als Veltman. Met deze speelwijze geen optie in mijn ogen.
Ik zie geen gehaat hoor, ik zie hem alleen ook nog niet zijn niveau halen.donleone83 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:46:
Vond hem vandaag (van de delen die ik zag) prima spelen. Dat doelpunt komt echt wel maar hij brengt veel anderen in stelling en creëert genoeg ruimte.
Na alle wissels keldert het niveau aanzienlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 15-11-2020 19:51 ]
Goede actie bij die onterechte 3-0 ook. Tja, hij scoort vandaag niet, maar verder speelt hij prima. Hij heeft ook geen grote kansen gemist ofzo.donleone83 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:46:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lijkt PSV welHarribo schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:49:
Na alle wissels keldert het niveau opmerkelijk
Het kwam mij al zo bekend voor...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Afgelopen, van wat ik zag vond ik er geen hol aan, waren de 1e 60 minuten wel leuk?
JaDoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:50:
Afgelopen, van wat ik zag vond ik er geen hol aan, waren de 1e 60 minuten wel leuk?
Maar serieus die wissels erin en oranje word een heel stuk minder.
Die waren dikke prima!DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:50:
Dit topic is gesloten.