Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste
Acties:
  • 140.911 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:51

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:49:
[...]

@Typhone
Maar wil je Klaassen dan blijven opstellen? Vraag is waar Klaassen dan moet spelen. Dan moet vd Beek er dus weer uit?
De 11 die het beste samenspelen en de beste balans creëren moeten spelen zeg ik. Of dat ook de beste 11 zijn laat ik in het midden.

Van mij mag Klaassen, sorry voor hem, zo snel mogelijk uit Oranje, evenals alle andere spelers van Ajax. ;) Al helemaal in vriendschappelijke wedstrijden. Atalanta zal ook niet zo blij zijn met die klap van Hateboer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
Wat te denken van Aké die na 5 minuten spelen geblesseerd moest afhaken, daar zal zijn club blij mee zijn.

Gisteren moeten we sowieso niet als benchmark nemen voor de Boer, vergeet niet dat hij bewust niet het sterkste elftal had opgesteld zodat die jongens konden opladen voor de potten die wel belangrijk zijn.

Volgens mij konden we gisteren mooi zien dat sommige dingen goed werken, andere dingen niet goed werken en dat het aan de Boer is om dat op te pikken en mee te nemen.

Zo mag de tandem Dumfries-Stengs wat mij betreft blijven, maar moeten we niet gaan denken dat het duo Blind/Veltman ons achterin op de been gaan houden.

Ik denk dat als blijkt dat de komende 2 wedstrijden waardeloos zijn (zowel door de gebruikte tactiek/opgestelde spelers als doordat iedereen futloos is) dat we dan wel aan de Boer mogen vragen waar hij denkt mee bezig te zijn.

Just my 2 cents

WoT stats

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Welke wedstrijden en tegenstanders heeft De Boer nu gehad?

Eerste wedstrijd was tegen Mexico, een gelijkwaardig team aan Nederland, waarin beoogde basisspelers rust kregen voor de Nations League.

Tweede wedstrijd was geen beste wedstrijd tegen Bosnië, daarin werd in een veel te laag tempo gespeeld en was iedereen over de gehele linie gewoon niet goed.

Wedstrijd drie was tegen Italië uit. Goede wedstrijd, wel op achterstand gekomen, maar uiteindelijk over de hele wedstrijd gezien verdienden we te winnen en werd er goed voetbal op de mat gelegd aan de hand van een hele goede Frenkie de Jong.

Nu een vriendschappelijke wedstrijd tegen Spanje, wederom gelijk, maar weer geen schande. Daar zitten gewoon spelers bij waaraan je al heel snel ziet dat ze veel meer tegenstand gewend zijn dan de Veltmans en de Wijndals van onze selectie. Ook tegen Spanje zag het er soms goed uit en waren er ook nog twee dotten van kansen dankzij goed werk van Dumfries. Een Memphis in vorm had die gescoord, maar nu was z'n eerste reactie om de bal ff onder de voet doorhalen en een slap geplaatst balletje. Meer dan terecht dat hij daar kritiek op krijgt plus het feit dat hij altijd een hele moeilijke oplossing lijkt te zoeken. Hou het eens simpel en dan komt de rest vanzelf wel. De Jong had de pijp leeg en kon er niet meer van maken dan wat hij deed. Was ook een matige voorzet van Dumfries.

Al met al vind ik het over de gehele linie nog niet zo slecht en zo dramatisch als veel het doen overkomen.

De kritiek op Memphis is terecht nu, al slaan sommige door door te zeggen dat 't nooit iets is geweest in Oranje. Dat is ook niet waar. Hij heeft lange tijd echt goed gepresteerd, dat laten de statistieken ook wel zien. Maar de afgelopen wedstrijden is 't echt minder en dat zit toch echt in zijn koppie en is volgens mij absoluut niet de schuld van een bondscoach. Het is niet alsof Frank op de bank zit met een controller in de hand waarmee ie Memphis bestuurt. Al die verkeerde keuzes maakt Depay toch echt zelf.

offtopic:
@Baseman77 misschien moet je de volgende keer eens niet als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan. In je eerste post maak je drie mensen uit voor goudvissen en diskwalificeer je die meningen door ze af te doen als onzin. Je bent het niet met ze eens, prima, maar dat kan je ook op een andere manier zeggen. Daarna komen er nog wat posts met overmatig negatief smileygebruik die op geen enkele wijze een constructieve discussie uitnodigen, zoals ;w 7(8)7 :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Baseman77 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:00:
[...]

De Boer zet een negatief record neer als bondscoach door van zijn 1e 4 wedstrijden er niet eentje te winnen, de tactiek is matig en twijfelachtig, bijna elke speler lijkt in slechte vorm (terwijl de meeste bij hun clubs juist sterk spelen) en bijna niemand speelt echt goed.

Maar focus je vooral op Memphis.
De enige aanvaller die altijd dreigend is en al vele wedstrijden op rij beslissend is geweest.
Ik zal een van de eerste zijn om De Boer af te kraken, maar ik vond zijn tactiek tegen Italië niet matig.

De Boer is ook niet mijn favoriete coach, maar om hem nu onderuit te halen op basis van twee gelijke spelen tegen kwalitatief betere tegenstanders als Italië en Spanje is te vroeg. Beide wedstrijden hadden met wat meer geluk gewonnen kunnen worden. Het geluk wat Koeman bijvoorbeeld wel had tegen een Duitsland zit bij De Boer vooralsnog tegen.

Maar goed, als er tegen Bosnië en Polen ook niet gewonnen wordt, dan is het een ander verhaal en vind ik dat je moet ingrijpen voordat het EK 2021 begint.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Memphis valt bijna altijd tegen.
Soms maakt hij dan een goal of assist en zegt men dat hij top was, dat het de overige 89 min slecht was word dan niet gezegd.

Dat hij de laatste jaren de meeste goals maakt is toch logisch.
Waar andere spelers vaak naar de bank verdwenen vanwege hun spel mocht Memphis altijd in de basis blijven staan, hoe zwak hij de voorgaande wedstrijd ook was.

Tevens mag hij in zijn favo rol spelen etc.

Als Luuk de jong de afgelopen jaren altijd basis had gestaan en het team om hem heen was gebouwd dan had hij de afgelopen jaren de meeste goals gemaakt.

Op het moment zou ik gewoon 4-4-2 spelen. En als Depay niet presteert gewoon in de rust eraf.
Want er wordt gedaan alsof hij onaantastbaar is, maar de prestaties weerspiegelen dit niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Baseman77 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:32:[...]
Met destijds bedoel je tot 4 wedstrijden geleden?
En Koeman prefereerde schijtbakkenvoetbal?
En statistieken van de interlands onder Koeman zijn oud?
Andere bondscoach andere periode, een periode die is afgesloten.
De Boer doet het uitstekend en Depay kan er niets weinig van
Dat eerste zegt echt niemand, maar ben het wel grotendeels eens met het laatste.
D-e-n schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:49:
[...]Je typering van Koeman is totaal ongefundeerd.
Totaal ongefundeerd? Omdat het niet strookt met jouw mening?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Het grootste probleem van De Boer is dat hij de uitstraling heeft van een regenworm die met zijn verkeerde been uit bed is gestapt. Geen idee dat in het verleden ook een probleem was maar het straalt in elk geval niet goed/sterk uit naar de media/fans en waarschijnlijk ook niet binnen het team.

Daarmee ga je geen krediet opbouwen en zal hij bij elke teleurstelling meteen de klappen krijgen.

Wat betreft Memphis Depay. Die jongen kan best aardig voetballen, als hij in dienst van het team speelt. Alleen hij denkt de ster te zijn en loopt te ver naast zijn schoenen. Die moet gewoon een tijdje banken en af en toe als invaller met de grote jongens meedoen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:22
OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:57:
[...]

Totaal ongefundeerd? Omdat het niet strookt met jouw mening?
Nee. Omdat je het niet fundeert. De realiteitszin is ook echt ver te zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

Je zou (nu) ook 4-4-2 kunnen spelen met De Jong én Weghorst. Oorlog maken in de 16.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Deadsy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:47:
Memphis valt bijna altijd tegen.
Soms maakt hij dan een goal of assist en zegt men dat hij top was, dat het de overige 89 min slecht was word dan niet gezegd.

Dat hij de laatste jaren de meeste goals maakt is toch logisch.
Waar andere spelers vaak naar de bank verdwenen vanwege hun spel mocht Memphis altijd in de basis blijven staan, hoe zwak hij de voorgaande wedstrijd ook was.

Tevens mag hij in zijn favo rol spelen etc.

Als Luuk de jong de afgelopen jaren altijd basis had gestaan en het team om hem heen was gebouwd dan had hij de afgelopen jaren de meeste goals gemaakt.

Op het moment zou ik gewoon 4-4-2 spelen. En als Depay niet presteert gewoon in de rust eraf.
Want er wordt gedaan alsof hij onaantastbaar is, maar de prestaties weerspiegelen dit niet echt.
Pas op hoor, dalijk komt er iemand met de cijfers en dan zit je helemaal verkeerd...

Memphis is gewoon niet goed in het Nederlands elftal zijn, hij mag volgens z'n statistieken dan belangrijk zijn.
Maar wij zijn Nederlanders, daar hoort een speler niet alleen goede statistieken te hebben, maar ook goed te spelen.

En dat is iets wat Depay niet doet, totaal niet. Ook in de wedstrijden dat hij scoort niet en dan gaat het toch de boeken in als een "goede" wedstrijd van Depay. Dat zou nog niet eens erg zijn, ware het niet dat het ook bij Depay overkomt alsof hij goed speelt en dus nog meer zichzelf als de enige echte sterspeler ziet en zich er nog meer naar gaat gedragen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:02:
Je zou (nu) ook 4-4-2 kunnen spelen met De Jong én Weghorst. Oorlog maken in de 16.
Twee dezelfde spitsen lijkt me niet optimaal. Dan kan je nog beter 4-4-2 spelen met bijvoorbeeld Depay (of een andere speler die wel iets meer kan dan enkel de afrondende fase zoals een Berghuis/Malen) en Weghorst/L de Jong.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 12-11-2020 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
En wie brengt er dan nog wat creatiefs? De Jong heeft wat creativiteit maar komt amper uit de midden cirkel, Van Beek, Klaassen en Wijnaldum, etc zijn niet echt creatief, maar ren je rot spelers.

Depay is de meest creatieve speler en alleen daarom al onmisbaar imo. Hij is ook een type die je een wedstrijd lang niet ziet maar toch beslissend is. Goed ook in een kleine ruimte waar de tegenstander vooral tegenhoudt.

Dat hij op het moment slecht speelt in Oranje klopt, maar ik zie het meer als een taak van de coach om hem aan de praat te krijgen. Er is geen alternatief. Anders wordt Oranje ironisch genoeg net Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

JanW schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:22:
offtopic:
@Baseman77 misschien moet je de volgende keer eens niet als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan. In je eerste post maak je drie mensen uit voor goudvissen en diskwalificeer je die meningen door ze af te doen als onzin. Je bent het niet met ze eens, prima, maar dat kan je ook op een andere manier zeggen. Daarna komen er nog wat posts met overmatig negatief smileygebruik die op geen enkele wijze een constructieve discussie uitnodigen, zoals ;w 7(8)7 :F
Hahaha, dus je mag wel onzin plaatsten maar je mag er niet aangesproken worden? Kom op zeg, grow up.
Je geeft vervolgens zelf aan dat ze doorslaan, wat is daar minder 'erg' aan?

Je bedient je er zelf overigens ook van:
plus het feit dat hij altijd een hele moeilijke oplossing lijkt te zoeken
Altijd ja?
Dit is ook doorslaan natuurlijk.

De nuance is hier weer ver te zoeken. Totdat je hetzelfde doet en er tegenin gaat, dan mag het ineens weer niet. Typisch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
Hahaha? Alsjeblieft probeer eens normaal te reageren i.p.v. zo verongelijkt. Is goed voor de sfeer hier en ook veel beter voor jezelf.

Edit, en stop alsjeblieft met dat selectief quoten. Als je mijn hele post leest zie je dat ik gewoon deels met je mee ga.

[ Voor 29% gewijzigd door JanW op 12-11-2020 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54

gws24

Thinking is hard!

@ph4ge We hebben 2 de Jongs, denk dat je de verkeerde in gedachten hebt ;)

edit: tenminste, ik neem aan dat Luuk bedoeld werd.

[ Voor 30% gewijzigd door gws24 op 12-11-2020 14:48 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
Ik snap je gedachte alleen als je twee statische spitsen neerzet wordt het wel erg makkelijk verdedigen. Je komt dan diepte te kort doordat je alleen ballen erin kunt pompen. Je wilt juist door loop acties over de flanken en vanuit het middenveld de verdediging kapot spelen. Daarnaast heb je op de flanken goede spelers nodig die kunnen opkomen om de voorzetten te geven. Gisterenavond is bijvoorbeeld Luuk de Jong in de lucht totaal niet bereikt terwijl Luuk daar op z’n best is. Zie maar eens de EL finale tegen Inter.

Spanje speelt bijvoorbeeld vaak met een valse 9 in een 4-5-1 systeem. Morata is dan de spits maar is veel op het middenveld te vinden om de aanval op te zetten en medespelers vrij te zetten. Het eerste doelpunt tegen Nederland is daar een voorbeeld van. Voor verdedigers is het een nachtmerrie omdat je steeds met andere aanvallers te maken hebt die ergens anders opduiken.

Ik denk zelf dat met de spelers die we in Nederland hebben het beste af zijn met een 4-4-2 of een 3-5-2 opstelling met daarbij twee rappe spitsen. Bij AZ en PSV lopen genoeg jongens rond die die rol prima kunnen verzorgen. Daarachter kun je met Van de Beek, Klaasen, De Jong en Ihattaren en Wijnaldum een leuk en creatief middenveld maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
gws24 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:47:
@ph4ge We hebben 2 de Jongs, denk dat je de verkeerde in gedachten hebt ;)

edit: tenminste, ik neem aan dat Luuk bedoeld werd.
Nee, ik begreep dat Luuk werd bedoeld, ik nam aan dat L. De Jong en Weghorst in de spits betekent dat er geen plekje is voor Depay want ik zie in hem geen middenvelder in een 4-4-2. Zonder Depay heb je geen speler die uit het niets iets kan creëren en zich door stugge verdedigende tegenstanders kan wurmen. Je blijft dan met een team over dat het van kracht en loopvermogen moet hebben, op F. De Jong na.

Dat zie ik als vragen om problemen, en bovendien een onjuiste analyse van het probleem. Als Depay niet presteert (maar bij zn club wel) zou ik er als coach alles aan doen om te zorgen dat hij ook bij Oranje presteert, in plaats van hem er dan maar uithalen.

Ligt het aan Depay of aan de tactiek van de bondscoach? Depay heeft in ieder geval al bewezen dat hij kan presteren en winnen met Oranje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het aloude team om de speler bouwen of speler moet zich voegen in het team.
Depay kan maar in één van de twee renderen, De Boer kan maar met één van de twee leven. Reken maar uit waar dit heen gaat. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Gonadan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:05:
Het aloude team om de speler bouwen of speler moet zich voegen in het team.
Depay kan maar in één van de twee renderen, De Boer kan maar met één van de twee leven. Reken maar uit waar dit heen gaat. ;)
Koeman had ook niet echt zn team om Depay heen gebouwd, maar hij functioneerde wel. Bovendien claimt de Boer de lijn van Koeman door te zetten. Depay stond als eerste op het formulier bij Koeman, als die nu geslachtofferd wordt voor het wensdenken van De Boer dan is dat een flinke breuk met die belofte.

Ik zie dat vooralsnog niet gebeuren, ik denk dat De Boer zn elftal eerst nog een poosje laat doorploeteren voordat hij dit soort besluiten durft te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:12:
Koeman had ook niet echt zn team om Depay heen gebouwd, maar hij functioneerde wel.
Zeker wel. Initieel had hij zijn eigen positie, dat werkte dus niet. Daarna kreeg Depay meer een vrij rol en werd de rest er omheen gebouwd, dat werkte een stuk beter.
Bovendien claimt de Boer de lijn van Koeman door te zetten. Depay stond als eerste op het formulier bij Koeman, als die nu geslachtofferd wordt voor het wensdenken van De Boer dan is dat een flinke breuk met die belofte.

Ik zie dat vooralsnog niet gebeuren, ik denk dat De Boer zn elftal eerst nog een poosje laat doorploeteren voordat hij dit soort besluiten durft te nemen.
De Boer gaat de lijn echt niet door zetten, je ziet hem vanaf minuut één al sleutelen. Boeit ook eigenlijk niet zoveel, want beiden zijn en waren gewoon nog zoekende naar het ideale plaatje.
Als het straks maar om aan te gluren is wanneer het er echt om gaat, dan ben ik al tevreden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12
Typhone schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:56:

Van mij mag Klaassen, sorry voor hem, zo snel mogelijk uit Oranje, evenals alle andere spelers van Ajax. ;) Al helemaal in vriendschappelijke wedstrijden. Atalanta zal ook niet zo blij zijn met die klap van Hateboer
Helemaal mee eens. Irlt Ajax kan Oranje me gestolen worden :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:17:
Als het straks maar om aan te gluren is wanneer het er echt om gaat, dan ben ik al tevreden.
Het kan mij niet schelen hoe het er uit ziet, maar het zou toch fijn zijn als er af en toe gewonnen wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:51:
Het kan mij niet schelen hoe het er uit ziet, maar het zou toch fijn zijn als er af en toe gewonnen wordt.
Punten kan ik in de krant ook wel lezen, wedstrijden kijk ik voor mijn plezier.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:27:
[...]

Dat ben ik compleet met je eens hoor! Maar waar andere spelers het volgens de Boer het voor een langere periode moeten laten zien, wordt iemand als Gravenberch wel opgeroepen. Dat is toch krom?
Tjah de Boer is dan ook geen goede coach. Dat heeft hij meerdere malen bewezen. Laat hem een voorbeeld nemen aan van Basten.

XXXVI

• ph4ge
Gonadan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]

Punten kan ik in de krant ook wel lezen, wedstrijden kijk ik voor mijn plezier.
Ik heb veel meer plezier als we lelijk Europees kampioen worden dan in schoonheid in de eerste ronde stranden. :) Bovendien verschillen smaken en zal nooit iedereen hetzelfde mooi vinden, maar over de winnaar zijn we het allemaal eens tenzij je Trump heet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:29
ph4ge schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:32:
[...]

Ik heb veel meer plezier als we lelijk Europees kampioen worden dan in schoonheid in de eerste ronde stranden. :) Bovendien verschillen smaken en zal nooit iedereen hetzelfde mooi vinden, maar over de winnaar zijn we het allemaal eens tenzij je Trump heet.
Het WK 2010 en ook 2014 hadden het WK kunnen zijn waarin we lelijk kampioen werden. Ik heb persoonlijk niet het idee dat we toen een geweldig elftal hadden, maar vooral flink wat geluk. Dat heeft ook te maken met het soort voetbal wat je speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:17:
[...]

Tjah de Boer is dan ook geen goede coach. Dat heeft hij meerdere malen bewezen. Laat hem een voorbeeld nemen aan van Basten.
Ach ja nu wordt Botman oproepen en is 10 wedstrijden op niveau spelen en dan opgeroepen worden ineens geen probleem meer. Ik snap de logica niet maar goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zo zwart wit is het leven gelukkig niet, maar ik zie ze liever met goed voetbal stranden in de achtste finale dan met abominabel spel twee rondes verder komen.
Dat betekent niet dat het per se een bepaalde speelstijl moet zijn, mocht je misschien in die richting denken. Het gaat om een kloppende opstelling met goed uitgevoerde tactiek en goed voetbal. Dat maakt voor mij een wedstrijd leuk om te kijken, winst alleen is niet genoeg.

Nu besef ik mij dat ik meer een sportliefhebber ben dan fan die resultaat boven alles stelt, in tegenstelling tot veel anderen. Zo werd ik van de vier kampioenschappen op rij uiteindelijk niet gelukkig en genoot ik meer van de pot tegen Liverpool dan tegen Jutland om naar even wat te noemen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Het hoeft niet het een of het ander te wezen, leer eens minder zwart wit te redeneren. En wat heeft Trump er nou mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
onze EK poule is compleet:
Nederland
Oekraïne
Oostenrijk
Noord Macedonië

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

3e plaats is te doen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
P.O. Box schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:28:
onze EK poule is compleet:
Nederland
Oekraïne
Oostenrijk
Noord Macedonië
Aleksandar Trajkovski van Noord Macedonië is natuurlijk wel gewoon een ontzettend goede speler, ze zullen zich wel als underdog positioneren. Lastig voor Nederland! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Vincent Dave schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:28:
[...]

Het hoeft niet het een of het ander te wezen, leer eens minder zwart wit te redeneren. En wat heeft Trump er nou mee te maken?
Reageer eens een beetje normaal en lees gewoon. Punt is dat schoonheid een kwestie van smaak is terwijl de winnaar na 90 minuten gewoon bekend is (iedereen die een beetje het nieuws volgt weet dat alleen Trump moeite heeft om z'n verlies te herkennen terwijl de uitslag voor zich spreekt). Voetbal is geen jurysport.

Overigens ziet het voetbal er niet uit en worden er geen resultaten geboekt, dus valt er voor niemand wat te genieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Meld in dit EK-topic (wat het toch beetje is), dat Schotland zich geplaatst heeft. Ben ik blij om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Leuk dat Noord-Macedonië bij ons in de groep zit, mijn vriendin komt er vandaan. Haar boeit het niet veel,maar gok dat ik en haar familie niet on speaking terms zullen zijn :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Wel een gekke verhouding die poules, je hebt dan de poule van Nederland die op papier ontzettend eenvoudig is, maar de tegenhanger daarvan is weer beziar moeilijk

Frankrijk
Portugal
Duitsland
Hongarije

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:58:
Meld in dit EK-topic (wat het toch beetje is), dat Schotland zich geplaatst heeft. Ben ik blij om.
Als er supporters bij het EK mogen zijn wel. Anders had ik liever Servië gehad, zit een stuk meer voetbal in dat team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gynnad schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:31:
Wel een gekke verhouding die poules, je hebt dan de poule van Nederland die op papier ontzettend eenvoudig is, maar de tegenhanger daarvan is weer beziar moeilijk

Frankrijk
Portugal
Duitsland
Hongarije
Ik heb het even gemist, maar we zitten op het EK dus in een poule met Oekraïne, Oostenrijk en Noord-Macedonië? Dat is op papier een pret poule, zou een schande zijn als we die niet overleven.

Als ik de Boer was zou ik focussen op het oefenen van stukspelen van stugge verdedigende landen, want tegen landen die ook voetballen komen we de laatste jaren redelijk mee maar die stugge kleinere landen zijn lastig gebleken. Poule winnaar worden geeft dat je tegen een van de beste nr3s uit een andere poule moet, dat is waarschijnlijk de zwakste tegenstander die je kan treffen in de 1/8e finale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:06:
[...]

Ik heb het even gemist, maar we zitten op het EK dus in een poule met Oekraïne, Oostenrijk en Noord-Macedonië? Dat is op papier een pret poule, zou een schande zijn als we die niet overleven.

Als ik de Boer was zou ik focussen op het oefenen van stukspelen van stugge verdedigende landen, want tegen landen die ook voetballen komen we de laatste jaren redelijk mee maar die stugge kleinere landen zijn lastig gebleken. Poule winnaar worden geeft dat je tegen een van de beste nr3s uit een andere poule moet, dat is waarschijnlijk de zwakste tegenstander die je kan treffen in de 1/8e finale.
Klopt inderdaad, kwartfinale zou op papier toch goed haalbaar moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:06:
[...]

Eerst volgende tegenstander is Bosnië zondag, dus dat lijkt me een goed begin.
Gynnad schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:31:

Frankrijk
Portugal
Duitsland
Hongarije
Hopen dat Hongarije en Duitsland door gaan. Frankrijk en Portugal mogen wat mij betreft z.s.m. naar huis. Lelijkste Wereld- en Europees kampioenen van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
JanW schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
[...]

Eerst volgende tegenstander is Bosnië zondag, dus dat lijkt me een goed begin.

[...]

Hopen dat Hongarije en Duitsland door gaan. Frankrijk en Portugal mogen wat mij betreft z.s.m. naar huis. Lelijkste Wereld- en Europees kampioenen van de afgelopen jaren.
Portugal heeft dit jaar juist een prachtig team!
Ronaldo, Felix, Bernardo Silva, Jota, Bruno Fernandes _/-\o_

Koopmeiners afgevallen. Bijzonder dat Taylor of Ekkelenkamp niet is opgeroepen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

remco112 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:58:
[...]

Koopmeiners afgevallen. Bijzonder dat Taylor of Ekkelenkamp niet is opgeroepen :D
Snap het ook niet, die verdienen toch wel een kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:58:
[...]

Oh Sinkgraven had prima gekunnen. Die heeft net 10 wedstrijden gespeeld bij Leverkusen net als Botman bij Lille, dus die had je vast wel prima gevonden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:54:
[...]
Bij Koeman zag je juist gelijk positieve wijzigingen toen hij het overnam van Blind.
De laatste interland van bondscoach Danny Blind was op 25 maart 2017 Bulgarije uit 2-0 verlies.
De eerste interland van bondscoach Ronald Koeman was op 23 maart 2018 England thuis 0-1 verlies.

Tussendoor zijn Fred Grim (3) en Dick Advocaat (7) ook bondscoach geweest.

De eerste vijf interlands onder Ronald Koeman waren ook niet geweldig. Het ging pas lopen in die 6e interland uit bij Frankrijk (2-1) met het basisdebuut van Frenkie de Jong. En de eerste interland waarin Ronald Koeman afstapte van drie centraal achterin.

Van de 14 spelers die in september 2019 door Ronald Koeman gebruikt werden in de 2-4 uitoverwinning in Duitsland zijn er vanavond minimaal 6 afwezig. Cillessen, De Ligt, Van Dijk, Propper, de Roon en Ake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
strafschop schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:17:
De eerste vijf interlands onder Ronald Koeman waren ook niet geweldig. Het ging pas lopen in die 6e interland uit bij Frankrijk (2-1) met het basisdebuut van Frenkie de Jong. En de eerste interland waarin Ronald Koeman afstapte van drie centraal achterin.
Het verschil is dat Koeman een zwalkend elftal over nam, nogal logisch dat het even op zich lieten wachten, al zag je gelijk goede wijzigingen die aan de basis bleken te staan van het latere succes. Na een paar wedstrijden leken beide elftallen niks meer op de erfenis die ze ontvingen, maar dat was nou precies niet wat De Boer moest doen.

Ik geloof niet dat we over een half jaar terugkijken naar deze periode en tot de conclusie komen dat De Boer het goed heeft aangepakt met bijv. het ontregelen van het succes van Koeman (de tendem Depay/Wijnaldum). Hij moest voortborduren niet puinruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:31:
[...]

Het verschil is dat Koeman een zwalkend elftal over nam..
Acht van de negen interlands voor de aanstelling van Ronald Koeman werden gewonnen.

Een Depay is bij zijn club ook niet bepaald in vorm. De Depay van voor zijn blessure is er simpel weg nog niet. Dat kan je moeilijk Frank de Boer aanrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
strafschop schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:42:
Acht van de negen interlands voor de aanstelling van Ronald Koeman werden gewonnen.
Iets met 2 gemiste eindtoernooien.

Overigens is het te vroeg om De Boer af te schrijven, maar voorlopig zijn lichtpuntjes gewoon schaars. Van de geoliede machine die Koeman achter liet lijkt linksom of rechtsom weinig meer over. Of dat ondanks of dankzij de Boer is is niet eens zo relevant, het is wel zorgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:22:
[...]
Van de geoliede machine die Koeman achter liet lijkt linksom of rechtsom weinig meer over.
Die geoliede machine van Koeman had het erg lastig in drie van zijn laatste vier wedstrijden.

^ thuis 3-1 Noord Ierland
^ uit 1-2 Wit Rusland
^ uit 0-0 Noord Ierland
^ thuis 5-0 Estland
Of dat ondanks of dankzij de Boer is is niet eens zo relevant, het is wel zorgelijk.
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over.
VDS91 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:23:
Maar goed, als er tegen Bosnië en Polen ook niet gewonnen wordt, dan is het een ander verhaal en vind ik dat je moet ingrijpen voordat het EK 2021 begint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Opstelling Oranje: Krul; Dumfries, De Vrij, Blind, Wijndal; Klaassen, Wijnaldum, F. De Jong; Berghuis, L. De Jong, Depay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
remco112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:24:
Opstelling Oranje: Krul; Dumfries, De Vrij, Blind, Wijndal; Klaassen, Wijnaldum, F. De Jong; Berghuis, L. De Jong, Depay.
Geen verkeerde opstelling al ben ik benieuwd of Luuk de Jong nu echt eens door de lucht bereikt gaat worden want anders heeft het geen zin om hem op te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wordt een dikke overwinning voor oranje met deze opstelling.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

Op de opstelling valt weinig aan te merken. Hopelijk geldt dat straks ook voor de instelling. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen Babel. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Dumfries staat wel héél erg hoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Boem! Goede aanval!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goed gelopen van Wijnaldum en gezien van Dumfries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
de Jong trekt die verdedigers lekker mee waardoor Wijnaldum vrij kan opkomen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Depay voetbalt weer heerlijk voor zichzelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Depay heeft echt de verkeerde mentaliteit

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Agent47 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:12:
Depay heeft echt de verkeerde mentaliteit
Meen je dat? Ik vind dit echt een te voorbarige conclusie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
remco112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:11:
En dan gaat hij soms ook nog dingen proberen te doen waar hij technisch niet goed genoeg voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verloopt voorspoedig zo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:11:
De pass op Dumfries en op Berghuis beiden net voor de doelpunten waren inderdaad een goed voorbeeld van voor zichzelf spelen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Napo op 15-11-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Nederland is goed bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Prima doelpunten. Is Klaassen dan ook in Oranje de missende pion? :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Goeie goal weer, mooi neergelegd door Berghuis voor Wijnaldum. Prima pass van Memphis, dat mag hij blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ze spelen erg goed. Wel geluk dat die gasten hun kansen niet afmaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Topcoach, we worden Europees kampioen! :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Napo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:14:
[...]

De pass op Dumfries en op Berghuis beiden net voor de doelpunten waren inderdaad een goed voorbeeld van de verkeerde mentaliteit :+
Is ook moeilijk, een bal over 5m spelen. Daarentegen begint die weer van 30m te schieten wat nergens over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker voor Gini. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
Ik mis het eerste kwartier en al meteen 2-0! Lekker om zo vroeg voor te staan!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:14:
[...]

De pass op Dumfries en op Berghuis beiden net voor de doelpunten waren inderdaad een goed voorbeeld van voor zichzelf spelen :+
Ja dat doet hij goed, maar hij doet ook nog andere dingen. Te veel voor eigen succes gaan of proberen door 3 spelers heen te spelen terwijl er spelers vrij staan.

Daar moet hij eens mee stoppen, dan zal hij veel waardevoller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Mooi 2-0! Zijn goed bezig!

Toch mag die wereld grote kans van Pjanic natuurlijk niet gebeuren. Dat Dumfries gezien is met 1 schijnbeweging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:01

Shabbaman

Got love?

Volgens mij doet Herzegovina vandaag helemaal niet mee.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Luuk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:16:
[...]

Is ook moeilijk, een bal over 5m spelen. Daarentegen begint die weer van 30m te schieten wat nergens over gaat.
Over 5m spelen? Ben ik nu een andere wedstrijd aan het kijken? Ja hij heeft 1x door een verdediger heen pogen te schieten en wellicht wat te veel door willen blijven combineren maar per saldo nog steeds ruim voldoende mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ze spelen niet onaardig maar na ruim een kwartier is Luuk de Jong nog steeds niet in stelling gebracht. Ik snap niet waarom de Boer dan niet kiest voor een snelle wendbare spits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Toch zuur dat de eerste keer 0-0 gespeeld werd tegen Bosnië. Als Italië wint ben je zo goed als uitgeschakeld.
Luuk de Jong blijft een prutser met de voeten. Dat duurt toch allemaal veels te lang.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Lekkere pass van Berghuis net. De jong is een pinchitter, geen vaste spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Heerlijke pass van Berghuis op de Jong net, jammer dat ie hem niet af maakt.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:19:
Ze spelen niet onaardig maar na ruim een kwartier is Luuk de Jong nog steeds niet in stelling gebracht. Ik snap niet waarom de Boer dan niet kiest voor een snelle wendbare spits.
Heeft wel al een paar keer een gat getrokken door verdediges mee te trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Agent47 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:20:
Lekkere pass van Berghuis net. De jong is een pinchitter, geen vaste spits.
Deadsy schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:21:
[...]

Heeft wel al een paar keer een gat getrokken door verdediges mee te trekken
De Jong is een prima spits in een 433 maar dan moet je hem wel als centrum spits gebruiken. Hij wordt nu overgeslagen of hij krijgt ballen waar hij weinig mee kan.
Het is een kopsterke spits dus de ballen moeten hoog in de zestien komen. Dat is al 20min niet gebeurd.

[ Voor 17% gewijzigd door Miki op 15-11-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:19:
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:22:
[...]

[...]

De Jong is een prima spits in een 433 maar dan moet je hem wel als centrum spits gebruiken. Hij wordt nu overgeslagen of hij krijgt ballen waar hij weinig mee kan.
Het is een kopsterke spits dus de ballen moeten hoog in de zestien komen. Dat is al 20min niet gebeurd.
Misschien doel je op het spel in het algemeen, maar de bal van net (en de vorige wedstrijd tegen Spanje) zijn gewoon voer voor een spits. Of moet echt alles via het hoofd?

[ Voor 10% gewijzigd door Luxicon op 15-11-2020 18:27 ]

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als dit buitenspel is... Dan is het wel heel slecht van Luuk.

Lang geen buitenspel. Wat een blunder.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 15-11-2020 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Zonde!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:26:
Zelfs een eigen goal. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:52
Geen VAR dus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Op dit soort momenten mis je wel een VAR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Vos schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:26:

Lang geen buitenspel. Wat een blunder.
Als service voor de grens stond er zelfs een kalklijn precies op de juiste plek op het veld. en dan nog fout beslissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Toch wel bijzonder dat je dan wedstrijden hebt waar het ergens om gaat maar dan geen VAR hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zonde, geweldige loopacties en goede pass. Berghuis en De Jong hadden die goal goed kunnen gebruiken voor hun vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Raar dat hier geen var is. Wel netjes van Berghuis dat die afgaf, hij wilt ook graag scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Omdat zelfs de UEFA het een nutteloos toernooi vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Deadsy schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:28:
[...]

Omdat zelfs de UEFA het een nutteloos toernooi vind.
Niet alleen de UEFA :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
We hebben er genoeg lopen bij PSV en bij AZ. Malen, Stengs, Boadu, Gakpo. Die jongens kun je prima in de diepte wegsturen zoals nu af en toe geprobeerd wordt met Luuk de Jong.
Zijn het topspitsen, nee, maar kwa spelbeeld passen die beter zoals er nu gespeeld wordt.
Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:26:
[...]

Misschien doel je op het spel in het algemeen, maar de bal van net (en de vorige wedstrijd tegen Spanje) zijn gewoon voer voor een spits. Of moet echt alles via het hoofd?
Minstens de helft van de voorzetten, ik heb er nu geen gezien terwijl hij bij Sevilla ze met enige regelmaat krijgt. Hij is technisch beperkt maar heel sterk in de lucht.

[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 15-11-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De UEFA krijgt er tenminste nog geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In de herhaling toch geen eigen goal geweest.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:28:
Toch wel bijzonder dat je dan wedstrijden hebt waar het ergens om gaat maar dan geen VAR hebt...
Op papier is het een vervanging van oefenwedstrijden met op het eind een klein prijsje. Zo werd het gebracht, maar iedereen weet natuurlijk dat het eerst een beetje voorzichtig gebracht wordt om het vervolgens financieel (en fysiek voor de spelers) compleet uit te melken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Miki schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:28:
[...]

We hebben er genoeg lopen bij PSV en bij AZ. Malen, Stengs, Boadu, Gakpo. Die jongens kun je prima in de diepte wegsturen zoals nu af en toe geprobeerd wordt met Luuk de Jong.
Zijn het topspitsen, nee, maar kwa spelbeeld passen die beter zoals er nu gespeeld wordt.
Stengs en Gakpo zijn buitenspelers toch? Andere twee zijn optie inderdaad. Malen is alleen niet echt in vorm? Boadu weet ik niet.

Voor de toekomst zijn dit wel de spelers ja.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.