Fair point. Ik wou zelf vroeg of laat de pads toch gaan vervangen. Gezien het resultaat misschien niet de beste keus, maar ja hij leeft nog. En hopelijk langer dan het garantie termijnHelp!!!! schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:25:
Bij 80c zie ik het nut niet echt om te gaan vervangen. Vooral niet bij deze prijzen mocht je onverhoopt je kaart slopen (niet dat dat gauw gebeurt als je weet wat je doet maar toch).
Moet zeggen vind de 4k performance beetje tegenvallen met de gigabyte rtx 3080 gaming oc. Misschien verwachte ik er teveel van. Maar in valhalla en cyberpunk op 4k ultra haal ik avg 45fps en zelfs daarvoor moet ik de settings lichtelijk down tweaken. Zijn dan ook wel niet de best optimized games, iemand een game die wel goed zou moeten draaien op 4k ultra op de 3080. Met goed bedoel ik 60+ fps. Zit steeds maar te denken dat er iets mis is met mijn kaart, ga denk ik maar gewoon de fps counter weghalen
Met timespy haal ik een total score van 16400. GPU: 17580 en CPU 11400 ongeveer. Wat volgens mij wel rond het geen zit wat je mag verwachten.
[ Voor 6% gewijzigd door balarina op 03-09-2021 21:58 ]