[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:33
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:47:
[...]

Bij alternate moet het op de order staan, indien niet ff berichtje sturen naar hun en dan krijg je het op je order
Ik heb die gratis zaken ook niet op mijn order staan maar wel een lager bedrag dan dat ze er nu voor vragen. Kan ik alsnog een bericht sturen?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvdijk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 20:54

hjvdijk

hendrikjanvandijk

Brakesreleased schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:47:
[...]

Gigabyte Gaming OC 2 plekjes opgeschoven. Dat kunnen annuleringen zijn of..... Ik hoop het eerste 😏
`
nee ik sta nog op 16...annuleringen dus...

hendrikjanvandijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
Craftop schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:49:
[...]

Wat is de totale hoeveelheid mensen in de wachtrij dan op dit moment, ook interessant om te weten!
Enige wat boeit is hoeveel kaarten ze binnen krijgen. Op welke plaats je staat zegt in feite niets. Als je op plek 10 staat en ze krijgen maar 1 per week binnen dan moet je nog wachten op 10 weken bv.

Snap al die heisa eigenlijk niet dat men wilt weten op welke plek je staat van de hoeveelheid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BergKnaap
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-02-2021
Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
Mensen die hier een Gigabyte of Asus bij Megekko besteld hebben, kunnen jullie ons updaten wat betreft de positie / wachtrij?
Ik sta op plek 5/21 voor de TUF (OC) bij Megekko, niks echt gebeurd verder. Misschien toch geen levering van Asus vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartchristiaans
  • Laatst online: 23-11-2020
Net even met de klantenservice van Coolblue gebeld.

De medewerker kon me niet precies vertellen wanneer ze gaan beginnen met de verkoop van de kaarten. Ze verwachten ergens aan het einde van deze maand en meer weten ze nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
Krijg je de Gratis NVIDIA® Watch Dogs Legion Golden King Pack spel en Gratis NVIDIA® GeForce NOW Founders-lidmaatschap (1 jaar) licentie in de doos bij de videokaart (standaard) of zijn dit aparte producten die op je order moeten staan?
Bij een founders edition krijg je de codes in de bevestigings mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
issepower schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:28:
[...]

Is er een link voor België ? Thanks
Nee, die heb ik helaas niet... Als iemand het hier weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 23:08
RBN026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:50:
[...]

Ik heb die gratis zaken ook niet op mijn order staan maar wel een lager bedrag dan dat ze er nu voor vragen. Kan ik alsnog een bericht sturen?
De prijs zou gelijk moeten blijven lijkt mij, tis het proberen waard lijkt mij, denk niet dat ze gaan zeggen dat je zou moeten bijbetalen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
Raven__NL schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:51:
[...]

Enige wat boeit is hoeveel kaarten ze binnen krijgen. Op welke plaats je staat zegt in feite niets. Als je op plek 10 staat en ze krijgen maar 1 per week binnen dan moet je nog wachten op 10 weken bv.

Snap al die heisa eigenlijk niet dat men wilt weten op welke plek je staat van de hoeveelheid :S
Dus als iemand op plek 2 staat, en ik niet weet of de wachtrij 2 of 200 mensen heeft, is dat niet boeiend? Natuurlijk is dat wel boeiend voor mij om te overwegen of ik al dan niet nu wil beslissen ook in die wachtrij aan te sluiten. Het is ook geen heisa, ik snap je frustratie niet omdat mensen dit gewoon willen weten.. :?

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
Craftop schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:49:
[...]

Wat is de totale hoeveelheid mensen in de wachtrij dan op dit moment, ook interessant om te weten!
65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Craftop schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:53:
[...]

Dus als iemand op plek 2 staat, en ik niet weet of de wachtrij 2 of 200 mensen heeft, is dat niet boeiend? Natuurlijk is dat wel boeiend voor mij om te overwegen of ik al dan niet nu wil beslissen ook in die wachtrij aan te sluiten. Het is ook geen heisa, ik snap je frustratie niet omdat mensen dit gewoon willen weten.. :?
Nee, ik vind van niet.
Want als ze 100 per week binnen krijgen dan wacht je dus max 2 wkn. Mochten ze, wie weet, 200 binnen krijgen dan krijg je ze alsnog deze week.

Het gaat er toch echt om hoeveel ze binnen krijgen. Dat getal is vele malen belangrijker dan op welke plek je staat. Zie mijn voorbeeld eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-02-2024
Joao schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:52:
[...]

Nee, die heb ik helaas niet... Als iemand het hier weer?
Ik ben aan het kijken in de html code van de Belgische website, echter kan ik daar geen artikelnummer vinden. Het kan zijn dat ik niet goed kijk of ze hebben iets aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Raven__NL schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:55:
[...]

Nee, ik vind van niet.
Want als ze 100 per week binnen krijgen dan wacht je dus max 2 wkn. Mochten ze, wie weet, 200 binnen krijgen dan krijg je ze alsnog deze week.

Het gaat er toch echt om hoeveel ze binnen krijgen. Dat getal is vele malen belangrijker dan op welke plek je staat. Zie mijn voorbeeld eerder.
Als je op plek 2 staat, weet je zeker dat je bij de volgende levering aan de beurt bent. Op plek 200 kan het letterlijk nog maanden duren. Nogal een verschilletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:55:
[...]

Ik ben aan het kijken in de html code van de Belgische website, echter kan ik daar geen artikelnummer vinden. Het kan zijn dat ik niet goed kijk of ze hebben iets aangepast.
Ik weet niet zeker hoe mensen hier aan de API van Digital River zijn gekomenn... Maar die is niet terug te vinden in de html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Lief zijn!

[ Voor 106% gewijzigd door Blaat op 21-09-2020 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
[...]

Vandaag komen er Asus en Gigabyte kaarten binnen bij Megekko. Ik ben benieuwd wat de invloed hiervan is op de wachtrijen.
voorlopig nog geen eagle's nog steeds 29..... zou misschien ook fijn zijn als ze het type erbij vermelden inplaats alleen asus of gigabyte....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Geen ruzie maken! :>

[ Voor 93% gewijzigd door Blaat op 21-09-2020 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Inderdaad, even netjes tegen elkaar. Lief zijn.

Het lijkt wel alsof Nvidia een nieuwe kaart heeft uitgebracht en niemand hem k..... Nvm.

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Laten we het leuk houden jongens ;)

Ayways, iemand bij meGekko de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING Videokaart op pre-order staan?
Zo ja, welk nummertje heb je nu?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberzone
Joao schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:56:
[...]

Ik weet niet zeker hoe mensen hier aan de API van Digital River zijn gekomenn... Maar die is niet terug te vinden in de html.
Afgelopen donderdag maakte de website steeds een call naar de API. Zodra deze call een foutmelding gaf, zag je die terug in je console van je webbrowser, via die manier heb ik de link gevonden naar de Nederlandse API gevonden.

Echter stond het artikelnummer ook in de HTML code, maar die kan ik niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:59:
Laten we het leuk houden jongen ;)

Ayways, iemand bij meGekko de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING Videokaart op pre-order staan?
Zo ja, welk nummertje heb je nu?
Ik heb denk ik nog niemand langs zien komen die de kaart heeft besteld. Dus je hebt succes als ze binnenkomen ;)

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:42
Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:39:
[...]

Heb de MSI Gaming X trio besteld en de Asus rog strix OC
Top! Net de Strix en Tuf besteld bij Alternate. Laat ik die even 2 weken staan en kijken welke er eerder binnen komt. Of hoe dan ook of er 1 binnen komt :) Die populaire MSI zie ik hoe dan ook niet geleverd worden als ik vandaag nog bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:00:
[...]

Ik heb denk ik nog niemand langs zien komen die de kaart heeft besteld. Dus je hebt succes als ze binnenkomen ;)
Mja succes heb ik nooit. Weet niet of iemand er ook 1089euro voor betaald heeft. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Laatst online: 20-09 16:34
[...]

Inspector -> network ;)

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
Net even contact opgenomen met de livechat van Alternate.

Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met een collega van jullie (-naam-) hij gaf aan dat ik bij de eerste 10% van bestellingen zat van de asus TUF niet OC versie en dat deze eerste 10% van de eerste batch geleverd ging worden. Nu lees ik op een forum dat een aantal mensen een verzendbevestiging hiervan hebben ontvangen. Maar ik nog niet. Kunnen jullie in het systeem kijken wat mijn status is?
15:42:04
Medewerker
Hoi -naam-, volgens mij heb ik je vanmorgen ook gesproken. En is er nog geen update rondom deze kaarten gekomen in de tussentijd. Mocht er een update komen, kun je dit vinden op: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
15:42:19
Wanneer je geen verzendbevestiging hebt ontvangen houdt in dat je niet bij de eerste levering zat.
15:42:41
Bezoeker
Dat is wel tegenstrijdig aangezien jouw collega dit wil aangaf
15:42:56
wel*
15:43:24
Medewerker
Dat zal een miscommunicatie geweest zijn, welke intern is opgepakt. Alle informatie kun je terugvinden op onze site.
15:44:06
Bezoeker
Wanneer wordt de volgende Batch verwacht?
15:44:17
Daarnaast vraag ik me af op de hoeveelste plek ik sta in de wachtlijst
15:46:30
Medewerker
Helaas zoals ik vanmorgen ook aangaf, kan ik helaas geen plek in de wachtrij inzien. Wanneer er een levering bekend is zal dit op de site komen te staan.
15:47:47
Bezoeker
Een vriend van me heeft afgelopen zaterdag met jullie klantenservice gebeld en wel te horen gekregen op welke plek hij staat
15:49:28
Ik parkeer ruimweg 700 euro bij jullie dan vind ik het op zijn minst fair dat informatie open wordt gedeeld. Ik krijg het gevoel dat jullie hier terughoudend in zijn om 'afzeggingen' te voorkomen. Maar deze afzeggingen maken toch niets uit wanneer jullie -zoals nu- niet aan de vraag kunnen voldoen.
15:51:08
Medewerker
Beste -naam-, ik snap dat het erg vervelend is. Echter kan ik niks veranderen aan deze situatie, mocht je je order willen annuleren kun je dit aangeven in je klantaccount.
15:55:22
Bezoeker
Ik vraag je simpelweg om openheid van zaken te geven betreffende mijn plek in de wachtrij. Je draagt argument aan dat dit niet in te zien is in jullie systeem. Echter laat jouw collega weten dat ik bij de eerste 10% hoor (dus hij kan het wel inzien) en laat een vriend van me weten dat een andere collega van je het wel in kon zien. Hij had over handmatig terugkijken in jullie systemen. Dan is het argument " Ik kan het niet terugzien in de systemen." natuurlijk niet valide.
15:56:39
Dat is het enige wat ik wil weten
15:57:13
Medewerker
Helaas hebben wij hier geen inzage op -naam-. Wanneer je order verwerkt is ontvang je een aparte e-mail.
15:59:14
Bezoeker
Jouw collega's blijkbaar wel, dus wie moet ik nou geloven?

[ Voor 4% gewijzigd door Toinetto op 21-09-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Bij OC UK krijgen sommigen nu de Zotac shipment informatie, er was een kleine batch binnengekomen vandaag. Dus de informatie lijkt te kloppen van de binnenkomende batches. Nu zegt dat natuurlijk niets over de NL shops maar het zou zo maar kunnen dat het redelijk gelijk is over de EU shops heen. Volgens mij konden we in NL geen Zotac bestellen bij Alternate/Informatique?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC-BNOwcMNM_tXx72K-Z-sr8P_U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fCeNzAsqorHc1CZvRGjolZpe.png?f=user_large

Kreeg dit net binnen :).
Betreft een bestelling van afgelopen donderdag.

[ Voor 10% gewijzigd door PakoeDIEP op 21-09-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:04:
Net even contact opgenomen met de livechat van Alternate. Wat een *PIEP* bedrijf. Mijn advies aan iedereen is net zo lang doorzeuren totdat ze een tool gaan ontwikkelen die jouw positie laat zien in de wachtrij. Met andere woorden, lekker de live chat en telefoon belasten.

Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met een collega van jullie (Joey) hij gaf aan dat ik bij de eerste 10% van bestellingen zat van de asus TUF niet OC versie en dat deze eerste 10% van de eerste batch geleverd ging worden. Nu lees ik op een forum dat een aantal mensen een verzendbevestiging hiervan hebben ontvangen. Maar ik nog niet. Kunnen jullie in het systeem kijken wat mijn status is?
Chantal
Hoi -naam-, volgens mij heb ik je vanmorgen ook gesproken. En is er nog geen update rondom deze kaarten gekomen in de tussentijd. Mocht er een update komen, kun je dit vinden op: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Wanneer je geen verzendbevestiging hebt ontvangen houdt in dat je niet bij de eerste levering zat.
Bezoeker
wel*
Chantal
Dat zal een miscommunicatie geweest zijn, welke intern is opgepakt. Alle informatie kun je terugvinden op onze site.
Bezoeker
Chantal
Helaas zoals ik vanmorgen ook aangaf, kan ik helaas geen plek in de wachtrij inzien. Wanneer er een levering bekend is zal dit op de site komen te staan.
Bezoeker
Een vriend van me heeft afgelopen zaterdag met jullie klantenservice gebeld en wel te horen gekregen op welke plek hij staat
Ik parkeer ruimweg 700 euro bij jullie dan vind ik het op zijn minst fair dat informatie open wordt gedeeld. Ik krijg het gevoel dat jullie hier terughoudend in zijn om 'afzeggingen' te voorkomen. Maar deze afzeggingen maken toch niets uit wanneer jullie -zoals nu- niet aan de vraag kunnen voldoen.
Chantal
Beste -naam-, ik snap dat het erg vervelend is. Echter kan ik niks veranderen aan deze situatie, mocht je je order willen annuleren kun je dit aangeven in je klantaccount.
Bezoeker
Ik vraag je simpelweg om openheid van zaken te geven betreffende mijn plek in de wachtrij. Je draagt argument aan dat dit niet in te zien is in jullie systeem. Echter laat jouw collega weten dat ik bij de eerste 10% hoor (dus hij kan het wel inzien) en laat een vriend van me weten dat een andere collega van je het wel in kon zien. Hij had over handmatig terugkijken in jullie systemen. Dan is het argument " Ik kan het niet terugzien in de systemen." natuurlijk niet valide.
Chantal
Helaas hebben wij hier geen inzage op -naam-. Wanneer je order verwerkt is ontvang je een aparte e-mail.
Bezoeker
Ze spelen bij alternate een heel raar spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renect
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 19:43
Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:05:
Bij OC UK krijgen sommigen nu de Zotac shipment informatie, er was een kleine batch binnengekomen vandaag. Dus de informatie lijkt te kloppen van de binnenkomende batches. Nu zegt dat natuurlijk niets over de NL shops maar het zou zo maar kunnen dat het redelijk gelijk is over de EU shops heen. Volgens mij konden we in NL geen Zotac bestellen bij Alternate/Informatique?
Ik heb een order voor Amazon DE.
Nog geen update op de Zotac.

[CiP] Thermaltake Xaser III RoG Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
PakoeDIEP schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:06:
[Afbeelding]

Kreeg dit net binnen :).
Betreft een bestelling van afgelopen donderdag.
Heel toevallig ik net ook. Binnen een paar dagen op de rekening staat er dan nog in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 12:17
Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:05:
Er staat een Zotac op Alternate.be maar preorder. Denk dus niet dat er een truck op zelfde moment van de dag in elke winkel binnegereden komt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
Net even contact opgenomen met de livechat van Alternate. Wat een *PIEP* bedrijf. Mijn advies aan iedereen is net zo lang doorzeuren totdat ze een tool gaan ontwikkelen die jouw positie laat zien in de wachtrij. Met andere woorden, lekker de live chat en telefoon belasten.

Chantal
Bezoeker
Takke bedrijf. Laat die bestelling ook alleen maar staan omdat ik anders kan fluiten naar een 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• longtime_lurker
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-09 13:02
[...]

De productpagina is inmiddels aangepast.
Als je alle netwerkcalls bekijkt, zie je dat de 3080-pagina niet eens een poging doet om de status op te vragen. We kijken nu allemaal naar een placeholder.

Ga bijv naar https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/buy/ - Dan zie je dat daar wel een call wordt gedaan om de status van de nvlink-brug op te halen.

Check de respons voor de digitalriver-endpoint(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fame89
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06-2023
Bij Megekko lijkt het voor de Gigabyte kaart rustig te zijn. Vanochtend had ik positie 44 van de 267, Dat is nu 44 van de 268 geworden. Helaas, ik had gehoopt icm. de berichtgeving dat ik een kleine inschatting kon maken wanneer die van mij zou komen.

Iemand binnen die 44 als een leveringsbericht gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Nu wachten totdat er iemand een bestel en betaal landingspagina maakt waar het aangepast script op uitkomt, dat niet naar nVidia gaat maar naar zijn eigen portemonnee. :+ ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
longtime_lurker schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:08:
[...]

Als je alle netwerkcalls bekijkt, zie je dat de 3080-pagina niet eens een poging doet om de status op te vragen. We kijken nu allemaal naar een placeholder.

Ga bijv naar https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/buy/ - Dan zie je dat daar wel een call wordt gedaan om de status van de nvlink-brug op te halen.

Misschien gaan ze mensen die zich hebben ingeschreven een mail sturen met een 'geheime' of unieke link. Zodat je die maar 1x kan gebruiken en het niet voor iedereen bekend is waar ze hun bots op af moeten sturen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Hoe zouden de bv 10 kaarten die Nederkand krijgt verdeeld worden onder de retailers 😂

PS nvidia store doet tegenwoordig toch ook aan paypal? Mijn geforce now sub gaat iig via paypal

[ Voor 36% gewijzigd door NosferatuX op 21-09-2020 16:14 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:59:
[...]

Afgelopen donderdag maakte de website steeds een call naar de API. Zodra deze call een foutmelding gaf, zag je die terug in je console van je webbrowser, via die manier heb ik de link gevonden naar de Nederlandse API gevonden.

Echter stond het artikelnummer ook in de HTML code, maar die kan ik niet meer terug vinden.
Lijkt alsof dat allemaal weggehaald is aangezien ik bij de 2070S pagina wel een API respons krijgen (die niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Phusebox schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:11:
[...]

Misschien gaan ze mensen die zich hebben ingeschreven een mail sturen met een 'geheime' of unieke link. Zodat je die maar 1x kan gebruiken en het niet voor iedereen bekend is waar ze hun bots op af moeten sturen.
Zou mooi zijn. Maar ik heb me destijds opgegeven, maar heb zelfs die eerste mail niet gekregen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
Phusebox schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:11:
[...]

We kunnen alleen maar dromen van slimme manieren om bots tegen te gaan.
Wat echt gaat gebeuren weet alleen nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mavamaarten schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:12:
[...]

Zou mooi zijn. Maar ik heb me destijds opgegeven, maar heb zelfs die eerste mail niet gekregen.
Ook niet in je spam? Ik heb hem hier wel gehad in ieder geval. Maar wellicht lag de mail server er toen ook (deels) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 21:31
Mailtje van Megekko met oa dit erin :

"Wanneer de volgende levering binnenkomt is echter niet te zeggen. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd. Het is dus onbekend wanneer er een nieuwe levering wordt verwacht. Hiervoor kunnen wij geen enkele indicatie geven. "

Heb zo gevoel dat het niet meer voor 2020 gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwingzz
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-08 15:21
Net onze goede vriend azerty aan de telefoon gehad.

Ik had besteld om 15:02 op release dag de MSI gaming x trio geval (of hoe ik het schrijf)

Ik sta als een van de eerste. En ze vinden het zelf ook vervelend dat ze niet kunnen zeggen waar mensen ergens op et lijstje staan (ookal zien ze wel dat ik een van de eerste ben)

De werknemer die ik aan de telefoon had was ook een van de eerste bij azerty die aardig en respectvol over kwam dus dikke punten alleen naar die werknemer.

Ook vertelde ze me dat meerdere werknemers bij hun leiding hebben geklaagd en gevraagd naar een tool om mensen hun queue positie te laten zien.

Ook krijgen de mensen eerdaags iets van een email met wat informatie.

Dit geld voor azerty.

Nu nog zien of hier iets van klopt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ze zijn wel erg vriendelijk en snel met reageren bij Alternate. Kwartier geleden mail gestuurd over de gamekey en hij is nu al toegevoegd aan mijn order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
longtime_lurker schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:08:
[...]

Ja, ik ben daar ook bang voor. Als ik de HTML code bekijk, lijkt het op een statische button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

lapino schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:14:

"Wanneer de volgende levering binnenkomt is echter niet te zeggen. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd. Het is dus onbekend wanneer er een nieuwe levering wordt verwacht. Hiervoor kunnen wij geen enkele indicatie geven. "

Hier mailtje van MeGekko. Levering zal plaatsvinden op 2-10-2020. Zal het dan toch echt zo zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
lapino schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:14:

Standaard mailje al van meerdere personen gezien. Nvidia geeft dat ook niet aan natuurlijk. AIB's leveren de kaarten aan de groothandels die weer leveren aan de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasca
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-04 14:59
Had zaterdag een mailtje gestuurd naar SiComputers om te vragen naar status van stock en kreeg vandaag een antwoord maar zij weten niks/willen niks zeggen.
Goedemorgen (Karasca),

Bedankt voor je bericht en leuk dat je geïnteresseerd bent in een RTX3080! De videokaarten kan je inderdaad al bestellen op pre-order basis, helaas is de levertijd wel echt onbekend. Het kan zijn dat wij volgende week voorraad krijgen maar dit kan dus ook nog een maand duren. Hier is helaas geen indicatie voor.
Uiteraard geldt, hoe eerder je de bestelling plaatst hoe eerder je aan de beurt bent!

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Medewerker Klantenservice

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:09
Update van informatique: mn ververs extensie liep nog en daardoor per abuis IP adres gebanned.. :P
Oeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Henkje.doc schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:16:
Update van informatique: mn ververs extensie liep nog en daardoor per abuis IP adres gebanned.. :P
Oeps :)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:15:
[...]

Hier mailtje van MeGekko. Levering zal plaatsvinden op 2-10-2020. Zal het dan toch echt zo zijn *O*
2-10 ? dat is vrij laat toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 06-10 21:31
[...]

Nope, is gewoon omdat er op site "levering minimaal 10 dagen" staat, dus vandaag + 10. Is hier ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
Vandaag geen FE's dan, heb geen mail gehad rond 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:30
ion schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:15:
Ze zijn wel erg vriendelijk en snel met reageren bij Alternate. Kwartier geleden mail gestuurd over de gamekey en hij is nu al toegevoegd aan mijn order :)
Bizar. Ik heb hier zaterdag al over gemaild en nog geen antwoord ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Ik heb nu een MSI gaming x in de bestelling staan op alternate, denken jullie dat als ik deze nu zou omruilen voor een STRIX OC bij alternate ik een betere kans maak om hem eerder binnen te krijgen.

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Julian-Intel schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:17:
Ik heb nu een MSI gaming x in de bestelling staan op alternate, denken jullie dat als ik deze nu zou omruilen voor een STRIX OC bij alternate ik een betere kans maak om hem eerder binnen te krijgen.
Beide in reservering, dan kan je annuleren als je er één binnen hebt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Hoe laat heb je besteld? Als het na 15:00 is dan kun je eventueel beter switchen naar strix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 23:01
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:17:
Ik heb Nvidia even gebeld vanmiddag en ze herhaalden idd nogmaals dat als er stock binnenkomt ze een uur van te voren een mail uitsturen.

Die had ik afgelopen donderdag niet gehad dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat is maar goed, we zullen zien.

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:17:
Iemand had hier aangegeven dat emails een uur voor verkoop verzonden worden. Waar is dit door NVIDIA gecommuniceerd? Weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

ion schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:19:
[...]

Hoe laat heb je besteld? Als het na 15:00 is dan kun je eventueel beter switchen naar strix.
16:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
Dat weet niemand! Ook flink aan de prijs die STRIX OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Mr Magic schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:17:
[...]

Bizar. Ik heb hier zaterdag al over gemaild en nog geen antwoord ontvangen :/
Misschien is aan jouw ticket nog geen medewerker gekoppeld! Anders nog een mailtje sturen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:21

Luukwa

o/

Godsamme bijna een dagtaak geworden op m'n werk om dit topic te checken :+

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Deity schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:19:
[...]

Ik heb Nvidia even gebeld vanmiddag en ze herhaalden idd nogmaals dat als er stock binnenkomt ze een uur van te voren een mail uitsturen.

Die had ik afgelopen donderdag niet gehad dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat is maar goed, we zullen zien.
Misschien dat niet iedereen een mail krijgt.
Maar zolang je elk half uur hier checked kom je er van zelf achter wanneer het eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Jaa dat is erg laat. Waarschijnlijk zitten er honderden voor je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:03
Mag ik misschien weten hoe je dit hebt gecommuniceerd? Wat heb je precies gezegd? Want ik moet dit ook nog regelen.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Ben ik nou de enige die dit leest bij Megekko :

Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen wereldwijd binnen enkele maanden worden uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
  • Laatst online: 21-08 15:44
Ik snap trouwens niet hoe mensen bij Alternate al konden bestellen om 14:50. Was dat alleen bij bepaalde kaarten? Ik heb namelijk de Gigabyte Gaming OC om 15:00 pas kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:20:
[...]

Mag ik misschien weten hoe je dit hebt gecommuniceerd? Wat heb je precies gezegd? Want ik moet dit ook nog regelen.
Ik had destijds contact opgenomen via het contactformulier over de levertijd. Ik heb hier gewoon weer op gereageerd op de ticket of ik ook nog de gamekey zou ontvangen aangezien die er niet tussen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Ik ruil hem dan maar om voor een RTX 3080 STRIX lijkt me ook een beter kaart, als de TUF al een goede kaart is, zit deze strix daar nog even bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 10:00
Joao schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:19:
[...]

Iemand had hier aangegeven dat emails een uur voor verkoop verzonden worden. Waar is dit door NVIDIA gecommuniceerd? Weet je dat?
Digital River, een notoir flutbedrijf, verzorgt de distributie in Europa. Die kan je bellen en zeggen dat iedereen een uur vantevoren een mail krijgt. Dat zeiden ze ook bij het te laat erop gooien van de stock, dat er een nieuwe mail verstuurd zou worden alvorens de voorraad te verkoop werd aangeboden. Hebben ze niet gedaan. Dus wat het waard is weet ik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fame89
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06-2023
made schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:21:
Ben ik nou de enige die dit leest bij Megekko :

Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen wereldwijd binnen enkele maanden worden uitgeleverd
Nee zeker niet, echter was dit de initiele berichtgeving. Aangezien ze zu al meerdere updates geplaatst hebben met leveringen lijkt het dus dat hun eerste berichtgeving niet meer klopt. Ik denk dat dit gewooon een gevalletje van voorzichtigheid was qua communicatie dat daardwerkelijke feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-06 22:55
[...]

Welke kaart :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag dus niks nieuws bij NVidia, was ook niet te verwachten op een maandag. Neem aan dat ze het ook niet donderdag doen ivm de 3090 launc. Dus zal morgen of woensdag zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
biggydeen2 schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:45:
Voor wat het waard is, op de site van central point staat het volgende op de pagina van de MSI rtx3080 trio:

Verwachte voorraad datum:
maandag 5 oktober 2020

Voor de prijs hoef je daar niet te zijn, 900 euro :X (alleen voor zakelijke klanten btw).
Dat is wederom een placeholder datum. Staat bij elke moeilijk te verkrijgen product, ofwel koop bij ons geen idee wanneer jij het ontvangt.

https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
killer2 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:01:
hier ook van 3 dagen naar :

Order xxxxxx van 17-09-2020
Order status: Niet leverbaar.

De volgende producten uit jouw order zijn momenteel niet leverbaar:
JHXN0S01
Levertermijn onbekend
Daar hebben ze een uitdrukking voor: Aan het lijntje houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Vincent Dave op 21-09-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvohoritch
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-08-2024
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:21:
Ik snap trouwens niet hoe mensen bij Alternate al konden bestellen om 14:50. Was dat alleen bij bepaalde kaarten? Ik heb namelijk de Gigabyte Gaming OC om 15:00 pas kunnen bestellen.
Dat was omdat Alternate een grote oeps deed en de bestellingen per ongeluk al open gooide.

Het zou prima kunnen dat dat alleen voor sommige kaarten gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Luukwa schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:19:
Godsamme bijna een dagtaak geworden op m'n werk om dit topic te checken :+
Haha ja kan ik inkomen. Heb zelf 2 weken vrij en doe niks met mijn vrije dag dus weet niet wat erger is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

hij leest de mail verkeerd. gekozen leverdatum =/= echte leverdatum.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

fame89 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]

Nee zeker niet, echter was dit de initiele berichtgeving. Aangezien ze zu al meerdere updates geplaatst hebben met leveringen lijkt het dus dat hun eerste berichtgeving niet meer klopt. Ik denk dat dit gewooon een gevalletje van voorzichtigheid was qua communicatie dat daardwerkelijke feiten.
Alternate rade mij af om nu een nieuwe pc incl RTX 3080 te bestellen bij hun ivm duizende mensen die in de wachtrij staan :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhudhu
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Dvohoritch schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]

Dat was omdat Alternate een grote oeps deed en de bestellingen per ongeluk al open gooide.

Het zou prima kunnen dat dat alleen voor sommige kaarten gold.
haha ja

ging vast niet expres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Wel te hopen dat die strix wat minder lange wachtttijden heeft dan die Msi gaming x want dat was gewoon om te janken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING Videokaart

Even een test om te zien in welke wachtrij ik sta hiermee. Als die extreem hoog ik, cancel ik hem.
Wie weet vanwege zijn belachelijke hoge prijs dat ik een laag nr heb.

Anyways, zou al een kaart kopen van een mede tweaker hier die ook 1tje sinds begin op pre-order heeft staan, dus die zal hem wel eerder binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 18:58
Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:00:
[...]

Top! Net de Strix en Tuf besteld bij Alternate. Laat ik die even 2 weken staan en kijken welke er eerder binnen komt. Of hoe dan ook of er 1 binnen komt :) Die populaire MSI zie ik hoe dan ook niet geleverd worden als ik vandaag nog bestel.
Die TUF is anders in de Pricewatch hier ook behoorlijk populair dus waarom zouden daar niet al een hoop bestellingen van gedaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:03
made schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:24:
[...]

Alternate rade mij af om nu een nieuwe pc incl RTX 3080 te bestellen bij hun ivm duizende mensen die in de wachtrij staan :'(
Ik weet het niet hoor, maar hier staat direct leverbaar en er zit een RTX3080 in;

https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:06
Julian-Intel schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:25:
Wel te hopen dat die strix wat minder lange wachtttijden heeft dan die Msi gaming x want dat was gewoon om te janken volgens mij.
Ik denk dat het probleem eerder gewoon het totale gebrek aan chips is vanuit NVIDIA. Ik verwacht dat geen enkele kaart veel beter leverbaar gaat zijn dan de ander.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:25:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar hier staat direct leverbaar en er zit een RTX3080 in;

de azerty site met prebuild 3080 pc's laad geeneens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

[...]

Die kaart is dan gewoon gereserveerd voor dat systeem. Pre-build staat meestal op de plank. Daar gaan ze natuurlijk geen kaarten uitschroeven.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
[...]

Ja duwen de kaarten in systemen met meer marge in plaats van losse kaarten te verkopen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met een collega van jullie (Joey) hij gaf aan dat ik bij de eerste 10% van bestellingen zat van de asus TUF niet OC versie en dat deze eerste 10% van de eerste batch geleverd ging worden. Nu lees ik op een forum dat een aantal mensen een verzendbevestiging hiervan hebben ontvangen. Maar ik nog niet. Kunnen jullie in het systeem kijken wat mijn status is?
Chantal
Bezoeker
wel*
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Relax gewoon man, de wereld vergaat niet als jij je videokaart een weekje later binnen krijgt.
Alle winkels zijn afhankelijk van de aanvoer en ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er niemand zeker weet wanneer ze iedereen kunnen leveren.
Irritant lopen doen tegenover medewerkers schiet jij niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

[...]

Zelf samengesteld systeem.

Uit de mail : De RTX3080 videokaarten zijn voorlopig niet te leveren en er zijn letterlijk duizende mensen voor u in de wachtrij.

Vervelendeste is dat mijn pc overleden is een week geleden :(

[ Voor 6% gewijzigd door made op 21-09-2020 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvohoritch
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-08-2024
Overigens heb ik ook eventjes gezellig met Alternate Chantal gebabbeld om mn Watch Dogs code aan mn bestelling toe te hengelen, wat snel en vriendelijk was gedaan IMO.

Het is echt alleen het "geef je klanten die elk 700-900 ekkies hebben gestort een referentiekader" waar Alternate het verkloot. Jammer dat dat het grootste ding met deze kaarten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Leader98 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:25:
[...]

Die TUF is anders in de Pricewatch hier ook behoorlijk populair dus waarom zouden daar niet al een hoop bestellingen van gedaan zijn?
Ja die is nu ook populair, maar was het niet. En aangezien er bericht was van iemand hier die al een verzendbevestiging kreeg met een vrij late besteltijd vind ik het de gok wel waard. Geef ze gewoon 2 weken de tijd om op mijn geld te passen en anders vraag ik het weer terug. CC wordt toch pas weer eind van de volgende maand afgeschreven. Bij de MSI weet ik hoe dan ook zeker dat de wachtrij al megalang is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30

Chantal
Bezoeker
wel*
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Chantal
Bezoeker
Ik heb dit met open mond gelezen. Niet bepaald klant vriendelijk hoe ze ook betweterig jouw vragen beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
unfor schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:27:
[...]

Relax gewoon man, de wereld vergaat niet als jij je videokaart een weekje later binnen krijgt.
Alle winkels zijn afhankelijk van de aanvoer en ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er niemand zeker weet wanneer ze iedereen kunnen leveren.
Irritant lopen doen tegenover medewerkers schiet jij niks mee op.
Het gaat mij niet om die videokaart die laat binnenkomt, het gaat mij om de leugens die dit bedrijf durft te verkondigen aan hun klanten.

Dat ze die levertijd niet weten, snap ik ook wel. Alleen hun argument van " We kunnen dit niet inzien in onze systemen" is simpelweg niet waar.

[ Voor 3% gewijzigd door Toinetto op 21-09-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 23:08
Alternate (Asus ROG STRIX RTX 3080 OC)

"Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. In behandeling"

Zou het komen dat ik mijn key heb gevraagd (omdat deze er niet bij zat) of gaat er toch iets gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
  • Laatst online: 11:35
Ja ze zijn echt super, ik heb geen enkele mail gestuurd en ze zijn bij mij ook toegevoegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:31:
[...]

Het gaat mij niet om die videokaart die laat binnenkomt, het gaat mij om de leugens die dit bedrijf durft te verkondigen tegen hun klanten.

Dat ze die levertijd niet weten, snap ik ook wel. Alleen hun argumentatie is simpelweg niet waar.
De meeste van de klantenservice gebruiken een script en dergelijke.
Alleen sommige van de klantenservice wijken daar van af om zowaar wat service te bieden aan de klant waar mogelijk, ookal hoort het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
made schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:27:
[...]

Zelf samengesteld systeem.

Uit de mail : De RTX3080 videokaarten zijn voorlopig niet te leveren en er zijn letterlijk duizende mensen voor u in de wachtrij.

Vervelendeste is dat mijn pc overleden is een week geleden :(
Zelf samengesteld oftewel alle onderdelen los van elkaar.
Logisch dat je moet wachten imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet zeggen nu er een paar dagen voorbij zijn neemt de stress van het "ik moet nu een kaart hebben" ook af. Aangezien het nog wel een maandje gaat duren waarschijnlijk kan ik ook nog wachten op wat AMD doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 21:19
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
Alternate (Asus ROG STRIX RTX 3080 OC)

"Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. In behandeling"

Zou het komen dat ik mijn key heb gevraagd (omdat deze er niet bij zat) of gaat er toch iets gebeuren?
Wat was de status hiervoor?
Pagina: 1 ... 85 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord