Net even contact opgenomen met de livechat van Alternate.
Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met een collega van jullie (-naam-) hij gaf aan dat ik bij de eerste 10% van bestellingen zat van de asus TUF niet OC versie en dat deze eerste 10% van de eerste batch geleverd ging worden. Nu lees ik op een forum dat een aantal mensen een verzendbevestiging hiervan hebben ontvangen. Maar ik nog niet. Kunnen jullie in het systeem kijken wat mijn status is?
15:42:04
Medewerker
Hoi -naam-, volgens mij heb ik je vanmorgen ook gesproken. En is er nog geen update rondom deze kaarten gekomen in de tussentijd. Mocht er een update komen, kun je dit vinden op:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
15:42:19
Wanneer je geen verzendbevestiging hebt ontvangen houdt in dat je niet bij de eerste levering zat.
15:42:41
Bezoeker
Dat is wel tegenstrijdig aangezien jouw collega dit wil aangaf
15:42:56
wel*
15:43:24
Medewerker
Dat zal een miscommunicatie geweest zijn, welke intern is opgepakt. Alle informatie kun je terugvinden op onze site.
15:44:06
Bezoeker
Wanneer wordt de volgende Batch verwacht?
15:44:17
Daarnaast vraag ik me af op de hoeveelste plek ik sta in de wachtlijst
15:46:30
Medewerker
Helaas zoals ik vanmorgen ook aangaf, kan ik helaas geen plek in de wachtrij inzien. Wanneer er een levering bekend is zal dit op de site komen te staan.
15:47:47
Bezoeker
Een vriend van me heeft afgelopen zaterdag met jullie klantenservice gebeld en wel te horen gekregen op welke plek hij staat
15:49:28
Ik parkeer ruimweg 700 euro bij jullie dan vind ik het op zijn minst fair dat informatie open wordt gedeeld. Ik krijg het gevoel dat jullie hier terughoudend in zijn om 'afzeggingen' te voorkomen. Maar deze afzeggingen maken toch niets uit wanneer jullie -zoals nu- niet aan de vraag kunnen voldoen.
15:51:08
Medewerker
Beste -naam-, ik snap dat het erg vervelend is. Echter kan ik niks veranderen aan deze situatie, mocht je je order willen annuleren kun je dit aangeven in je klantaccount.
15:55:22
Bezoeker
Ik vraag je simpelweg om openheid van zaken te geven betreffende mijn plek in de wachtrij. Je draagt argument aan dat dit niet in te zien is in jullie systeem. Echter laat jouw collega weten dat ik bij de eerste 10% hoor (dus hij kan het wel inzien) en laat een vriend van me weten dat een andere collega van je het wel in kon zien. Hij had over handmatig terugkijken in jullie systemen. Dan is het argument " Ik kan het niet terugzien in de systemen." natuurlijk niet valide.
15:56:39
Dat is het enige wat ik wil weten
15:57:13
Medewerker
Helaas hebben wij hier geen inzage op -naam-. Wanneer je order verwerkt is ontvang je een aparte e-mail.
15:59:14
Bezoeker
Jouw collega's blijkbaar wel, dus wie moet ik nou geloven?
[
Voor 4% gewijzigd door
Toinetto op 21-09-2020 16:53
]