LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Heb je er al eens over nagedacht dat het misschien geen leugens zijn, maar dat er meerdere medewerkers zijn die allemaal hun best doen om zeikende klanten te helpen? Ik help mijn klanten soms ook net even anders dan mijn collega, en voor de vriendelijke klant ga ik soms net even iets verder.Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:31:
[...]
Het gaat mij niet om die videokaart die laat binnenkomt, het gaat mij om de leugens die dit bedrijf durft te verkondigen tegen hun klanten.
Dat ze die levertijd niet weten, snap ik ook wel. Alleen hun argumentatie is simpelweg niet waar.
Ik werk in een andere branche, maar ik snap heel goed waar het service personeel nu voor staat.
Aangezien ik dit nu ook heb op mn bestelling nadat ik mijn Kijkhondcode heb gekregen, denk ik het eersteZaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
Alternate (Asus ROG STRIX RTX 3080 OC)
"Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. In behandeling"
Zou het komen dat ik mijn key heb gevraagd (omdat deze er niet bij zat) of gaat er toch iets gebeuren?
Als ik Chantal was stond je nu in ieder geval achteraan de wachtlijstToinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:31:
[...]
Het gaat mij niet om die videokaart die laat binnenkomt, het gaat mij om de leugens die dit bedrijf durft te verkondigen aan hun klanten.
Dat ze die levertijd niet weten, snap ik ook wel. Alleen hun argument van " We kunnen dit niet inzien in onze systemen" is simpelweg niet waar.

PSN/Steam: Xamsix
Deze status heb ik al vanaf het moment van bestellen. Verwacht er niet teveel van er is nog geen ROG STRIX in Europa aangekomen. Dat gaat nog zeker een week duren. Vanaf 28 September hoop ik op meer nieuws omtrent deze kaart en leveringen.Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
Alternate (Asus ROG STRIX RTX 3080 OC)
"Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. In behandeling"
Zou het komen dat ik mijn key heb gevraagd (omdat deze er niet bij zat) of gaat er toch iets gebeuren?
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Klopt, (zie mijn wenslijst)ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
[...]
Nee dat snap ik. Maar die Tweaker hier wilde volgens mij een compleet systeem bestellen.
Daar kunnen die support medewerkers ook niks aan doen > support krijgt van management te horen 'vertel NIETS over de orderstatus' en 1 aardige medewerker denkt 'oke maar positie of percentage van de bestellingen is toch anders' en verteld je heel aardig waar je zit.Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:31:
[...]
Het gaat mij niet om die videokaart die laat binnenkomt, het gaat mij om de leugens die dit bedrijf durft te verkondigen tegen hun klanten.
Dat ze die levertijd niet weten, snap ik ook wel. Alleen hun argumentatie is simpelweg niet waar.
Nu krijgt een andere medewerker jou over zijn/haar kop omdat 1 medewerker perongeluk iets te aardig is geweest en iets heeft verteld dat eigenlijk niet uitgecommuneerd mag worden. Neem van mij maar aan dat de medewerker dat iets teveel heeft verteld om aardig te zijn nu ook zwaar op zijn kop krijgt en ook hetzelfde zal reageren als de rest nu.
Dit is ook voor Alternate een drukke en verwarrende situatie en het is niet altijd zwart en wit voor een support medewerker wat nou wel en niet verteld mag worden.
KingxHai
Ik (en meerdere mensen hier) hebben wel een mail gehad rond 16:00 afgelopen donderdag.Grotbewoner schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]
Digital River, een notoir flutbedrijf, verzorgt de distributie in Europa. Die kan je bellen en zeggen dat iedereen een uur vantevoren een mail krijgt. Dat zeiden ze ook bij het te laat erop gooien van de stock, dat er een nieuwe mail verstuurd zou worden alvorens de voorraad te verkoop werd aangeboden. Hebben ze niet gedaan. Dus wat het waard is weet ik ook niet.
Inderdaad. Alternate doet ook gewoon maar hun werk, zeker een helpdesk medewerker. Ze zijn misschien niet heel handig in eea maar ze zullen hoe dan ook er voor zorgen dat kaarten zsm verstuurd worden. Ze blijven wel vriendelijk, moet ik ze meegeven.Xamsix schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:34:
[...]
Als ik Chantal was stond je nu in ieder geval achteraan de wachtlijst
[ Voor 6% gewijzigd door bouvrie op 21-09-2020 16:36 ]
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Een paar pagina's terug gaf iemand aan dat hijeen verzendbevestiging heeft ontvangen.ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:34:
[...]
Deze status heb ik al vanaf het moment van bestellen. Verwacht er niet teveel van er is nog geen ROG STRIX in Europa aangekomen. Dat gaat nog zeker een week duren. Vanaf 28 September hoop ik op meer nieuws omtrent deze kaart en leveringen.
Weet je wanneer deze persoon heeft besteld?Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:36:
[...]
Een paar pagina's terug gaf iemand aan dat hijeen verzendbevestiging heeft ontvangen.
Nice!
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Dat was een TUF.Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:36:
[...]
Een paar pagina's terug gaf iemand aan dat hijeen verzendbevestiging heeft ontvangen.
Had dat dan gezegd, in plaats van met een argument te komen "Wij kunnen dit niet inzien."KingxHai schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:35:
[...]
Daar kunnen die support medewerkers ook niks aan doen > support krijgt van management te horen 'vertel NIETS over de orderstatus' en 1 aardige medewerker denkt 'oke maar positie of percentage van de bestellingen is toch anders' en verteld je heel aardig waar je zit.
Nu krijgt een andere medewerker jou over zijn/haar kop omdat 1 medewerker perongeluk iets te aardig is geweest en iets heeft verteld dat eigenlijk niet uitgecommuneerd mag worden. Neem van mij maar aan dat de medewerker dat iets teveel heeft verteld om aardig te zijn nu ook zwaar op zijn kop krijgt en ook hetzelfde zal reageren als de rest nu.
Dit is ook voor Alternate een drukke en verwarrende situatie en het is niet altijd zwart en wit voor een support medewerker wat nou wel en niet verteld mag worden.
Dan had ik er nog meer begrip mee gehad dan nu.
Ja maar niet van een 3080 ROG STRIX OC. Dit topic gaat mij te snel dus dat kan ik niet meer controleren. Als dat toch zo is zou dat heel erg goed nieuws zijn, maar letterlijk nergens kan je nog een review van deze kaart vinden. Hier kunnen we echt nog wel een maand op wachten. En dan zou ik het eerlijk gezegd nog snel vinden.Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:36:
[...]
Ik vind het ook zeer jammer om alle boze berichten te lezen over de verschillende bedrijven. Die mensen werken keihard om alles op orde te krijgen en ze krijgen alleen maar gezeik.KingxHai schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:35:
[...]
Daar kunnen die support medewerkers ook niks aan doen > support krijgt van management te horen 'vertel NIETS over de orderstatus' en 1 aardige medewerker denkt 'oke maar positie of percentage van de bestellingen is toch anders' en verteld je heel aardig waar je zit.

En nee, ik heb niet makkelijk praten want ik wilde voor de FE gaan en vanwege alle gedoe op de website heb ik mijn bestelling niet kunnen plaatsen. Ik moet nu ook wachten.
Dat mag prima, alleen de medewerkers op de klantenservice kunnen daar niks aan doen natuurlijk. Val hun niet lastig met je boosheid.Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:39:
[...]
Ik vind het ook zeer jammer om alle boze berichten te lezen over de verschillende bedrijven. Die mensen werken keihard om alles op orde te krijgen en ze krijgen alleen maar gezeik.![]()
En nee, ik heb niet makkelijk praten want ik wilde voor de FE gaan en vanwege alle gedoe op de website heb ik mijn bestelling niet kunnen plaatsen. Ik moet nu ook wachten.
Dit exact. Werk zelf bij een firma met klantenservice die op dezelfde manier te werk gaat. Helaas, maar waar.KingxHai schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:35:
[...]

Edit: en het is lastig voor die mensen om de bozen klanten de gehele dag aan te horen. (wat ook weer begrijpelijk is)
[ Voor 5% gewijzigd door prodygee op 21-09-2020 16:41 ]
Overdrijven is ook een vak.... het hoort gewoon bij hun werk, als ik het drukker heb moet ik ook harder werken. Dat hoort erbij, niks bijzonders.Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:39:
[...]
Ik vind het ook zeer jammer om alle boze berichten te lezen over de verschillende bedrijven. Die mensen werken keihard om alles op orde te krijgen en ze krijgen alleen maar gezeik.
Stay hungry, stay foolish!
Artikelnr: 1118249
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 12 van de 12
Winkel: MeGekko
12 van 12 zegt weinig maar las ook dat EVGA een grote batch gaat leveren deze week.
[ Voor 21% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-09-2020 16:42 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Sorry maar je besteld bij een bedrijf, die zeggen gewoon niet te kunnen zien waar je staat op de wachtlijst. Dan moet je dat daar gewoon mee doen, je kan wel boos worden op een klantenservice medewerker die zegt dat ze het niet kan zien maar daar schiet niemand wat mee op. Misschien kan Chantal echt niet zien waar je staat, wellicht heb je vorige keer een collega gesproken die meer rechten in het systeem had en door de drukte ook even de telefoon op nam.Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:38:
[...]
Had dat dan gezegd, in plaats van met een argument te komen "Wij kunnen dit niet inzien."
Dan had ik er nog meer begrip mee gehad dan nu.
Dat Megekko wel een tool heeft gemaakt is leuk voor, maar betekend niet dat andere bedrijven die inzage ook moeten doen.
Als je het niet eens ben met de gang van zaken bij een bedrijf annuleer je je order en ga je elders bestellen. Ik vind het gedram van sommige en het dagelijks (soms vaker dan eens per dag) de klanten service bellen van WANNEER KOMT MIJN KAART?!!!? Een beetje zielig tbh.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ik zou er bijna een bestellen vanwege het lage aantal bestellingen. Maar ik heb nu al drie hengels uit staan en het buffertje is op.Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:41:
Voor de geïnteresseerden onder ons:
Dan zeik je maar lekker over het bedrijf dat ze onvoldoende personeel aan nemen, maar over de medewerkers zelf zeuren vind ik not done.RBN026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:41:
[...]
Overdrijven is ook een vak.... het hoort gewoon bij hun werk, als ik het drukker heb moet ik ook harder werken. Dat hoort erbij, niks bijzonders.
€1089?Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:41:
12 van 12 zegt weinig maar las ook dat EVGA een grote batch gaat leveren deze week.

Helemaal mee eens.Azerox schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:40:
[...]
Dat mag prima, alleen de medewerkers op de klantenservice kunnen daar niks aan doen natuurlijk. Val hun niet lastig met je boosheid.
Maar als je de aanpak van Megekko en Alternate vergelijkt is het verschil nogal stuitend. Dat mag je alleen de personen klantenservice niet persoonlijk aanrekenen.
Vind ik nog veel voor die prijsXtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:41:
Heb mijn order van MSI gaming x gewijzigd naar STRIX.
Zelfde order datum staat er nog in van de gaming x, ben benieuwd of die die datum aanhoud voor de wachtrij.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
https://www.twitch.tv/fragdanvers
En dan ga je dus stemmen met je geld en annuleer je bij Alternate en koop je bij Megekko. Maar dat willen de meesten dan ook niet omdat ze dan hun positie in de wachtrij kwijt zijn..jorgen83 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:43:
[...]
Helemaal mee eens.
Maar als je de aanpak van Megekko en Alternate vergelijkt is het verschil nogal stuitend. Dat mag je alleen de personen klantenservice niet persoonlijk aanrekenen.
blup
Grappig, Alternate BE geeft wel posities aan? NL doet dat namelijk niet.FragDAnvers schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:44:
Ik sta blijkbaar 76ste voor de MSI gaming x trio bij alternate.BE
Ik zou ze gaan bellen en lastig vallen!ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:45:
[...]
Grappig, Alternate BE geeft wel posities aan? NL doet dat namelijk niet.
Heb liever een klantenservice die mij geen antwoorden kan geven over een levertijd dan de service toeslag die Megekko berekent.Bezulba schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:45:
[...]
En dan ga je dus stemmen met je geld en annuleer je bij Alternate en koop je bij Megekko. Maar dat willen de meesten dan ook niet omdat ze dan hun positie in de wachtrij kwijt zijn..
in tegenstelling tot Alternate zijn deze niet direct leverbaar:
https://www.informatique....e-mygamepc-xtreme-ii.html
https://www.informatique....gamepc-amd-xtreme-ii.html
Ja welke positie ik sta bij Alternate weet niemand, en Megekko is 100 euro duurder.Bezulba schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:45:
[...]
En dan ga je dus stemmen met je geld en annuleer je bij Alternate en koop je bij Megekko. Maar dat willen de meesten dan ook niet omdat ze dan hun positie in de wachtrij kwijt zijn..
Ehhh ja, tis niet niks. Maar goed meeste gaan voor de lage bedragen, dan weet je dat als er iets binnen komt, ook al is het erg weinig, je enorm lang in de rij staat te wachten.
Hoge bedragen worden vaak vermeden, vooral als andere winkels hem voor veel goedkoper aanbieden.
Het is maar hoe het verloopt.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Overigens is er iets gewijzigd m.b.t de Rog Strix 3090 OC bij Amazon.
Er staat nu bij: Aankomst 27 sep - 28 sep in mijn bestelling overzicht.
betekend waarschijnlijk de datum dat zij het binnen krijgen denk ik dan ?
Ik heb het op een andere manier aangepakt.ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:45:
[...]
Grappig, Alternate BE geeft wel posities aan? NL doet dat namelijk niet.
Ga die hier nu wel niet zetten, aangezien hij aangaf dat hij dat nu niet voor iedereen gaat doen.
Was ook eerder een indicatie en niet 100% juist.
3x raden waar die 100 euro uiteindelijk naar toe gaat... naar een beter functionerende servicedesk.jorgen83 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:46:
[...]
Ja welke positie ik sta bij Alternate weet niemand, en Megekko is 100 euro duurder.
Goedkoop, goed en snel. Kies er 2.
[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 21-09-2020 16:47 ]
blup
Welke service kosten?Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:46:
[...]
Heb liever een klantenservice die mij geen antwoorden kan geven over een levertijd dan de service toeslag die Megekko berekent.
Heb geduld. Als je klachten hebt, kun je terecht bij Tros Radar.
Deze week krijgen we hopelijk weer genoeg informatie.
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Hoelaat mail ontvangen? Ik om 14.57FragDAnvers schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:44:
Ik sta blijkbaar 76ste voor de MSI gaming x trio bij alternate.BE
10% meer performance voor de dubbele prijs, no thanks
Iedereen zo zijn dingjorgen83 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:48:
[...]
10% meer performance voor de dubbele prijs, no thanks
even gecorrigeerdSander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:47:
Man man man. Wat is de kwaliteit van dit draadje achteruit gegaan sinds vrijdag.
Heb geduld. Als je klachten hebt, laat je testen!!!
Deze week krijgen we hopelink weer genoeg informatie.
Ok ik heb bij Alternate goedkoop, wat is de tweede dan?Bezulba schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:47:
[...]
3x raden waar die 100 euro uiteindelijk naar toe gaat... naar een beter functionerende servicedesk.
Goedkoop, goed en snel. Kies er 2.
Scherp
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
ja maar dat is dus het waardeloze aan heel dat overzicht... morgen zou er ook een levering van gigabyte zijn.. zet er dan bij welke kaart er geleverd word inplaats van alleen leverancier merk aangezien ze allemaal meerdere types hebben....fame89 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:10:
Bij Megekko lijkt het voor de Gigabyte kaart rustig te zijn. Vanochtend had ik positie 44 van de 267, Dat is nu 44 van de 268 geworden. Helaas, ik had gehoopt icm. de berichtgeving dat ik een kleine inschatting kon maken wanneer die van mij zou komen.
Iemand binnen die 44 als een leveringsbericht gekregen?
wie weet brachten ze alleen moederborden XD
De hogere prijs die ze voor bijna elke kaart vragen. De Strix en Tuf die ik niet besteld heb bij Alternate zijn samen €1588 tegenover €1708.
15u08
Snap dat als je minstens 700 euro (velen zelfs meerdere bestellingen als ik het moet geloven) voor een videokaart (!) hebt uitgegeven dat je even nergens anders aan denkt. Ik lach me de ballen uit mn broek!Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:47:
Man man man. Wat is de kwaliteit van dit draadje achteruit gegaan sinds vrijdag.
Heb geduld. Als je klachten hebt, kun je terecht bij Tros Radar.
Deze week krijgen we hopelijk weer genoeg informatie.
30semi70 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:56:
Weet iemand hoeveel er wachten voor een strix oc bij megekko?
30 orders op dit momentsemi70 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:56:
Weet iemand hoeveel er wachten voor een strix oc bij megekko?
Zou het dan....

Denk dat iedereen bij Alternate dat nu heeft, omdat ze de gamekey hebben toegevoegd aan de bestelling.Breadrun schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:59:
Sinds vandaag staat mijn order bij Alternate voor de Asus TUF OC op "Uw bestelling wordt momenteel verwerkt."
Zou het dan....
Een hogere prijs zegt niks over servicekosten. Ik heb er namelijke de Gigabyte Eagle gehaald voor 719. Terwijl diezelfde kaart op het moment van bestellen bijn andere webshops duurder was.Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:51:
[...]
De hogere prijs die ze voor bijna elke kaart vragen. De Strix en Tuf die ik niet besteld heb bij Alternate zijn samen €1588 tegenover €1708.
Dat zij nu door de gecreerde schaarste hogere prijzen gaan vragen is hun goed recht en vrij logisch aangezien dat truucje al jaren zo werkt.
Ik dacht dat iemand zei dat hij heel even bij megekko zag 28-9 staan maar geen ss of iets dus bewijs heb ik niet.Numeo schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:59:
wat zou de levering zijn van de MSI GeForce RTX 3080 VENTUS bij megekko?
Dat is een palceholder leverdatum, die is 10+ dagen na je bestellingSven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:01:
[...]
Ik dacht dat iemand zei dat hij heel even bij megekko zag 28-9 staan maar geen ss of iets dus bewijs heb ik niet.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Yup, nummer 43 hier voor de Gigabyte Gaming OCTreejay schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:01:
Bij alternate chatbot staat er nu positie in wachtrij.
Nummer 18 voor de MSI Gaming X TRIOmorm schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:02:
[...]
Yup, nummer 43 hier voor de Gigabyte Gaming OC
Maar het is wel klantvriendelijk!
Die zat er vanaf moment een al bij maar vrees dat je wel eens gelijk kan hebben dan.morm schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:00:
[...]
Denk dat iedereen bij Alternate dat nu heeft, omdat ze de gamekey hebben toegevoegd aan de bestelling.
We did it!Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:03:
Geweldig jongens Alternate is gezwicht onder onze druk om een wachtrij tool te maken. Ik weet niet hoe trots we moeten zijn dat we dit hebben doorgedrukt.
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
En dat ook nog voor een normalere prijs.Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:03:
Geweldig jongens Alternate is gezwicht onder onze druk om een wachtrij tool te maken. Ik weet niet hoe trots we moeten zijn dat we dit hebben doorgedrukt.
Voor de Gigabyte Gaming OCTreejay schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:01:
Bij alternate chatbot staat er nu positie in wachtrij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Wf0XAmL956MjQE3GEPMUPhEj.png?f=user_large)
Niet tijdens de launch, aangezien Nvidia ze voor een bepaalde prijs op de markt zet en zelf ook de prijs hanteert, echter wacht maar tot 1-2 uur na de launch en alles weer out of stock is ;-)BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:03:
Zouden de winkels nu de launch prijzen voor de 3070 al van te voren opschroeven nu ze zich bewust zijn van de vraag?
Ik 14 voor de XC3 Gaming. Heb ook de TUF besteld afgelopen zaterdag, maar daar krijg ik geen wachtrij plek voor... We wachten rustig afSven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:05:
Nummer 40 voor EVGA XC3 (non-OC)
Hahaha ik geloof er niks vanAdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:05:
[...]
Voor de Gigabyte Gaming OC
[Afbeelding]
Stay hungry, stay foolish!
( misschien zijn ze gewoon heel lang bezig met uitladen al die pallets asus en gigabyte kaarten....

Wanneer had je hem besteld? Bij mij stond die datum er al vanaf het begin.star-saber schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:47:
Weinig gaat er over de 3090 die eraan komt
Overigens is er iets gewijzigd m.b.t de Rog Strix 3090 OC bij Amazon.
Er staat nu bij: Aankomst 27 sep - 28 sep in mijn bestelling overzicht.
betekend waarschijnlijk de datum dat zij het binnen krijgen denk ik dan ?
Geloof iets van uitleverdatum 24 sept (release dus) en verwachte leverdatum sond vanaf het eerste moment op 27-28 bij mij. Moet zeggen dat met het nog volledig ontbreken van de hele strix linup ik het met een goede korrel zout neem hoor.
Ik zie het wel.
Staat er al meerdere dagen op, zal wel het zelfde verhaal worden als de zotac 3080 die had op het einde 20k orders.
Ik heb deze via Alternate besteld om 14:55, sta alsnog in de queue. Zelf ook geen ervaring met het merk maar juist omdat het wat minder popi is (vooral op US gedomineerde fora) had ik stiekem de hoop een betere kans te maken, maar oh well.Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:09:
Iemand die weet of de inno3d x4 wat is? Denk dat die rij erg kort is maar nog nooit iets gekocht van het merk "Inno".
Maakt uiteindelijk vrij weinig uit welk merk/variant, niet alsof deze kaarten lekker overclocken ofzo. Qua performance gewoon silicon lotto.
Ik zet m'n huis vast in de verkoop.
In all seriousness; ASUS heeft al aangegeven dat de 3090s ook niet op de normale releasedate beschikbaar gaan zijn, dus dit lijkt me een gevalletje amazon.de ZOTAC.
Op de hoofdpagina rechtsonder blauw rondje. Adblock moet uit staan. De website in nu heel sloom omdat iedereen het probeerd.Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:11:
Waar zit die chatbot verstopt joh bij Alternate? Niet bij contact
Main page, ad block uit en op chrome. Site/bot is wel traag geworden gewoon even wachten op de main page (rechts onderin)Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:11:
Waar zit die chatbot verstopt joh bij Alternate? Niet bij contact
Ha, ik was om iets voor half en sta op 325....Numeo schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:11:
lol had me kaart al geannuleerd bij Alternate vanochtend, maar ik weet zeker dat ik toch well in de 200 was met bevestiging van de msi trio op half 4
Op welke plek sta je in de queue bij alternate nu?DrNaidge schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:11:
[...]
Ik heb deze via Alternate besteld om 14:55, sta alsnog in de queue. Zelf ook geen ervaring met het merk maar juist omdat het wat minder popi is (vooral op US gedomineerde fora) had ik stiekem de hoop een betere kans te maken, maar oh well.
Maakt uiteindelijk vrij weinig uit welk merk/variant, niet alsof deze kaarten lekker overclocken ofzo. Qua performance gewoon silicon lotto.
Heb je daar een bron van? Het enig wat ik heb kunnen vinden is dat 3080 strix waarschijnlijk in de week van de 28ste gaat uitkomem maar niets kunnen vinden over de 3090?RalphvG schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:11:
[...]
Ik zet m'n huis vast in de verkoop.
In all seriousness; ASUS heeft al aangegeven dat de 3090s ook niet op de normale releasedate beschikbaar gaan zijn, dus dit lijkt me een gevalletje amazon.de ZOTAC.
Prima service en goed geregeld.
-------------------------------------------------------------------------------
Beste -naam-
Bedankt voor de email.
De gamekey was inderdaad nog niet toegevoegd aan uw order.
Dit is zojuist in orde gemaakt. Ook ontvang je binnen enkele werkdagen de verzendkosten van ons retour op je rekening.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
-naam-
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |