[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

20GB 3080? 899 euro? droom maar verder. De kaart zal geheid op de 1200 euro komen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
RayG81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:02:
Mijn TUF (non-OC) van Alternate lijkt er toch echt aan te komen. Alice gaf melding dat de kaart uitgeleverd wordt en dat de bestelling niet meer aan te passen is. Bestelling staat nu ook alleen in order historie als uitgeleverd. Verder nog geen bericht gehad.
Hoe heb je geinteracteerd met de chatbot? Ik krijg alleen maar terug dat die niet leverbaar is namelijk. En hoe laat had je deze kaart besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:10:
[...]

20GB 3080? 899 euro? droom maar verder. De kaart zal geheid op de 1200 euro komen.
In ieder geval meer dan 1000. Dat vult de kloof tussen de 3080 en 3090 mooi op.

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Ik lees op het forum van OC UK dat ze officieel een queue systeem gaan invoeren zodat je kan zien waar je in de rij staat met je bestelling. Dus net zoals MeGekko. Daar kan een Alternate wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 15:42
Wat ik vreemd vind is de voorraad bij Coolblue. Je zou verwachten dat webwinkels ongeveer gelijk voorraden aangeleverd krijgen (ik neem even mijn LG LG UltraGear 34GN850 die sinds vorige week vrijdag bij meerdere winkels weer op voorraad is). Coolblue moet die dingen al in het magazijn hebben liggen, dat kan bijna niet anders. Waar wachten ze op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RayG81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:10:
Verzendbevestiging van Alternate nu ook gehad voor de Asus TUF non-OC
Nice :)! Veel plezier er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
[...]

Ik denk het niet. De benchmarks t.o.v. de 10GB gaan niet spectaculair zijn voor 9 van de 10 toepassingen, dus zullen ze de prijs niet zo hoog gooien lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:06
Oh had ik maar geweten dat dit ook een goede optie was :) Zat donderdag op de MSI gaming X te jagen dus toen ik die niet kon krijgen heb ik het maar opgegeven. Dat krijg je er van als je je slecht inleest :+ Benieuwd hoeveel ze er binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayG81
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-01 21:53
Toinetto schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:10:
[...]

Hoe heb je geinteracteerd met de chatbot? Ik krijg alleen maar terug dat die niet leverbaar is namelijk. En hoe laat had je deze kaart besteld?
Naam invullen, order status, ordernummer opgeven, postcode invoeren.

Hij gaf bij mij een aantal dagen terug al aan dat het 3 en daarna 2 dagen zou duren. Gisteren stond hij op binnenkort uitgeleverd. Heb de bevestiging donderdag om 15:09 gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvohoritch
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-08-2024
Zou overigens ook wel leuk zijn als Alternate, een van de grootste online hardwareboeren van Nederland, dit ook zou gaan melden op hun website

Trouwens, gefeliciteerd mazzelpik! Hoop dat je er plezier aan beleefd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
API is nogsteeds down, dus ik vraag me af of ze de kaarten op deze manier uberhaubt wel kunnen verkopen.

Edit: De API komt nu weer terug, blijkbaar gaan de bots offline.

[ Voor 24% gewijzigd door BinaryRun op 21-09-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

CzMichiel schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:11:
Wat ik vreemd vind is de voorraad bij Coolblue. Je zou verwachten dat webwinkels ongeveer gelijk voorraden aangeleverd krijgen (ik neem even mijn LG LG UltraGear 34GN850 die sinds vorige week vrijdag bij meerdere winkels weer op voorraad is). Coolblue moet die dingen al in het magazijn hebben liggen, dat kan bijna niet anders. Waar wachten ze op?
Jij gaat voor dezelfde set-up als ik zo te zien :)
Ik heb de 3080 samen met die monitor besteld bij megekko

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JoepD schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:12:
[...]

Ik denk het niet. De benchmarks t.o.v. de 10GB gaan niet spectaculair zijn voor 9 van de 10 toepassingen, dus zullen ze de prijs niet zo hoog gooien lijkt me.
Je moet niet kijken op basis van performance, maar op basis van Vram en de kosten van GDDR6X.
Waarom denk je dat het gat van 3080 10GB en 3090 24GB zo groot is qua prijs.

Daarbij de performance maar max 20% is tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Coolblue is geen nivdia partner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:12:
[...]

Oh had ik maar geweten dat dit ook een goede optie was :) Zat donderdag op de MSI gaming X te jagen dus toen ik die niet kon krijgen heb ik het maar opgegeven. Dat krijg je er van als je je slecht inleest :+ Benieuwd hoeveel ze er binnen hebben gekregen.
Nou slecht inlezen, dit krijg je als het embargo op hetzelfde moment afloopt als wanneer de verkoop van AIB's net begint. Dan is het raden wat ok is en zo snel mogelijk wat bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
  • Laatst online: 21-08 15:44
DionDV schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:41:
Ik moet nog even kijken hoe en wat, hoe snel er geleverd gaat worden.
Ik heb zelf 2 kaarten besteld, zodra er 1 binnen is annuleer ik die ander. Ik was er heel snel bij dus zal wel een van de eerste krijgen. Het zou een beetje ongelukkig zijn als ik ze beide op de zelfde dag binnen krijg... Maarja we zien het wel. Als dat gebeurt wil ik er best een mede tweakeraar blij mee maken. dan verkoop ik hem gewoon voor de prijs die ik ervoor heb gekregen mochten mensen daar geïnteresseerd in zijn, hit me up!

Het gaat om de GIGABYTE GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G grafische kaart.
Ik zou ook zeker geïnteresseerd zijn in deze kaart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 10:00
Dit heeft niks te maken met RTX 3xxx levertijden en prijzen

[ Voor 101% gewijzigd door Blaat op 21-09-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:11:
[...]

In ieder geval meer dan 1000. Dat vult de kloof tussen de 3080 en 3090 mooi op.
Uhuh. Todat ze de 3090 2000 maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Mochten mensen zich afvragen of Nvidia toch nog Paypal gaat toestaan voor de 3070. Op dit moment staat het in de API specifiek uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 23:45
Ik vind het idd ook wel raar dat Alternate zo kneuterig doet over welke positie in de wachtrij je hebt. De informatie is in hun bezit, dus waarom niet gewoon delen. Het is niet alsof de pleuris bij megekko is uitgebroken omdat ze het wel delen :P

Lichtelijk off topic, maar ik wilde net mn oude gpu verkopen op marktplaats, viel me ineens op dat de videokaartenrubriek in marktplaats nu een betaalde rubriek is geworden haha. Slimme jongens, even een graantje meepakken van de madness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Laatst online: 12-02-2021
Fuku-San schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:16:
Ik vind het idd ook wel raar dat Alternate zo kneuterig doet over welke positie in de wachtrij je hebt. De informatie is in hun bezit, dus waarom niet gewoon delen. Het is niet alsof de pleuris bij megekko is uitgebroken omdat ze het wel delen :P

Lichtelijk off topic, maar ik wilde net mn oude gpu verkopen op marktplaats, viel me ineens op dat de videokaartenrubriek in marktplaats nu een betaalde rubriek is geworden haha. Slimme jongens, even een graantje meepakken van de madness.
Idd en t geld hebben ze toch al van de pre-orders en als er iemand anders annuleert komt de volgende wel weer wat bestellen. Ze kunnen alle orders toch niet binnen 1 dag fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
Aramiss schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:05:
[...]

Hoho, bij Alternate hebben ze een algemene pagina gemaakt zonder aanvullende informatie sinds vrijdag:

https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

Dezelfde informatie die er vrijdagmiddag is gestuurd per mail.

Ik zie Adrie Broos vanuit Megekko telkens mailtjes sturen, updates geven en verwachtingen managen. Vanuit Alternate blijft het opvallend stil.
En dat laatste is bijzonder omdat het een internationale toko betreft waarbij je nog meer data vergaart en met meerdere locaties dezelfde workload hebt/ontvangt.
Juist Alternate zou er plezier van hebben indien ze een tool laten ontwikkelen waarbij klanten gemakkelijk informatie kunnen opvragen.

Alice the chatbot is stap 1 maar daar klopt blijkbaar standaard de informatie niet van.
Ik heb een mail terug gehad van Alternate. Hierbij de mail:

"Vervelend te moeten vernemen dat je hebt misgegrepen bij het bestellen van de grafische kaart.
Momenteel is onze voorraad uitverkocht, waardoor wij dit product niet direct kunnen leveren.
Het is nog onbekend wanneer er een volgende levering zal plaatsvinden. Zodra het product weer op voorraad is, worden alle bestellingen op volgorde uitgeleverd.
We kunnen geen informatie geven aangaande jouw plek in de wachtrij.
Zie ook de informatie op onze website met betrekking tot deze grafische kaarten: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Op het moment dat je order is verwerkt en verzonden ontvang je hiervan een Track en Trace code per e-mail.
Mocht je niet willen wachten op jouw bestelling, dan is het mogelijk om dit te annuleren via je account op onze website.

Wel is de gamekey toegevoegd aan je bestelling en kan je binnen enkele werkdagen de verzendkosten op de rekening retour verwachten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 22:19
Vandaag mijn order bij CD-ROM-LAND geannuleerd en nu al geld terug op mijn rekening. Had plek 99 bij de MSI Trio, dus hopelijk is er iemand anders wat mee opgeschoten.

Ze zijn inderdaad snel daar en bij Megekko. Dat vind ik wel echt netjes. Alleen jammer van de meerprijs tov Alternate. Ik wacht nog ff af hoeveel kaarten er de komende weken komen en ga dan weer kijken of ik wil pre-orderen. Heb iig besloten om voor de TUF te gaan, het liefst voor MSRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 23:08
Helaas niks gehoord van Alternate, wel is er sinds vanochtend veranderd van 11 dagen naar levertermijn onbekend dus dat is geen vooruitgang.

Communicatie is ver te zoeken bij Alternate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Fuku-San schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:16:
Door het niet te delen kunnen ze ongestoord schuiven, niet netjes maar ik zou er niet raar van opkijken als het gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door codeneos op 21-09-2020 15:21 ]

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:19:
Helaas niks gehoord van Alternate, wel is er sinds vanochtend veranderd van 11 dagen naar levertermijn onbekend dus dat is geen vooruitgang.

Communicatie is ver te zoeken bij Alternate.
Ik denk dat ze de bot hebben geupdate voor iedereen, want bij mij is dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 21:44
[...]

MSRP $899 is volledig logisch, $200 boven de normale RTX3080. Aangezien meeste kaarten nu €800-900 zijn zal dit idd €1000+ worden maar ook wel later afkoelen naar €900-950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
codeneos schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:19:
[...]

Door het niet te delen kunnen ze ongestoord schuiven met wie de kaarten als eerste krijgen, niet netjes maar ik zou er niet raar van opkijken als het gebeurd.
Dat was ook mijn gedachten.
Ach ja ik bestel daar nooit iets weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-06 22:55
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:17:
[...]

"Vervelend te moeten vernemen dat je hebt misgegrepen bij het bestellen van de grafische kaart.
Momenteel is onze voorraad uitverkocht, waardoor wij dit product niet direct kunnen leveren.
Het is nog onbekend wanneer er een volgende levering zal plaatsvinden. Zodra het product weer op voorraad is, worden alle bestellingen op volgorde uitgeleverd.
Zie ook de informatie op onze website met betrekking tot deze grafische kaarten: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Op het moment dat je order is verwerkt en verzonden ontvang je hiervan een Track en Trace code per e-mail.
Mocht je niet willen wachten op jouw bestelling, dan is het mogelijk om dit te annuleren via je account op onze website.

Wel is de gamekey toegevoegd aan je bestelling en kan je binnen enkele werkdagen de verzendkosten op de rekening retour verwachten."
Ik kreeg ook precies dezelfde copy-pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
Major schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:18:
Vandaag mijn order bij CD-ROM-LAND geannuleerd en nu al geld terug op mijn rekening. Had plek 99 bij de MSI Trio, dus hopelijk is er iemanders wat mee opgeschoten.

Ze zijn inderdaad snel daar en bij Megekko. Dat vind ik wel echt netjes. Alleen jammer van de meerprijs tov Alternate. Ik wacht nog ff af hoeveel kaarten er de komende weken komen en ga dan weer kijken of ik wil pre-orderen. Heb iig besloten om voor de TUF te gaan, het liefst voor MSRP.
kan je je voorstellen hoeveel orders ze wel niet zouden hebben als ze hun prijzen niet verhoogd hadden.
ze zouden zo 50% of meer van de 3080 market kunnen nemen.
maar nee, ze zijn op winst uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Hebben ze nog niet, vanaf de 29e waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-02-2024
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:13:
API is nogsteeds down, dus ik vraag me af of ze de kaarten op deze manier uberhaubt wel kunnen verkopen.

Edit: De API komt nu weer terug, blijkbaar gaan de bots offline.
Of er is een update uitgevoerd op de store of de bots geven het op (wat ik niet verwacht, eigenlijk 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Santee schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

MSRP $899 is volledig logisch, $200 boven de normale RTX3080. Aangezien meeste kaarten nu €800-900 zijn zal dit idd €1000+ worden maar ook wel later afkoelen naar €900-950.
Las ergens dat het geheugen ongeveer 12 dollar per GB is dus je zit waarschijnlijk wel in de goeie richting.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XDeluxeX
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08 11:26
[...]

Ik hoop dat ze dat laatste doen voor iedereen die voor die extra's heeft besteld zoals ik. :/ Of dat je er specifiek om moet vragen. Laat aub even weten wanneer je de verzendkosten daadwerkelijk hebt ontvangen.

Lian Li Lancool II Mesh Performance | Intel Core 2 Duo 5.2Ghz | R5770 Hawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inny
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07 01:02
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:21:
[...]
Of er is een update uitgevoerd op de store of de bots geven het op (wat ik niet verwacht, eigenlijk 8)7 )
't Is natuurlijk wel enige tijd na 15:00... misschien is er in een andere region nog iets gebeurd.
Maar voor ons (nog) geen kaarten dus.
Cloudhub API loopt inderdaad weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 22:19
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

kan je je voorstellen hoeveel orders ze wel niet zouden hebben als ze hun prijzen niet verhoogd hadden.
Naja het is gewoon een vraag en aanbod dingetje denk ik. Als ze gewoon MSRP zouden vragen, dan zouden ze zoveel bestellingen krijgen dat ze niet kunnen leveren. Ik denk dat dat nu bij Alternate ook het geval is. Vind het bijvoorbeeld ook raar dat daar de pre-orders nog open staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

Oh nee een bedrijf dat winst wil maken :o

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Verderf schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:23:
[...]

Oh nee een bedrijf dat winst wil maken :o
Ze denken te short term.
Long term zijn klant relaties belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

[...]

Welk type is dit? Ik heb nog geen gamekey voor mijn 3080 op de rekening staan ofwel iets met verzendkosten? Heb je geannuleerd? >:)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:14:
[...]

Ik zou ook zeker geïnteresseerd zijn in deze kaart!
stuur even een pb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Santee schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

Nee, zou compleet onlogisch zijn. Als je een 3080 10GB model hebt voor 699$ en een 3090 24GB voor 1499$.
Een prijs verschil van 110%

Dan ga je niet een kaartje neerleggen met dubbele vRam van 3080 voor maar 200$ meer verschil tov de 3080 10GB. Prijs - verhouding klopt daar helemaal niks van.

Dan schiet nvidia in zijn eigen voet, omdat niemand maar ook niemand geïnteresseerd is in een kaart met 4GB meer voor 600$ meer.

Prijs logica marketing:

3080 10GB = 699$
3080 20GB = 1199$
3090 24GB = 1499$

Denk dat het daarop neer gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
API is weer up. Misschien kunnen we even wat linkjes bij elkaar zoeken met de stock per land?

NL (1)
https://in-and-ru-store-a...&expand=availablequantity

FR (7)

US (363)

Het lijkt er dus op dat stock per land verkocht wordt? In de US werd er hevig gebot en dat is ook te zien aan het aantal orders die geannuleerd zijn.
Hoeveel stock was er in NL? 10?

Digital River heeft enkel het supply chain backend systeem. In FR bijvoorbeeld worden de orders direct door de leverancies verzonden (Ingram Micro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W11KjENfZ2DTLQhS_ADCyr73ZE8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kUkmyOs0FnCZ6FNSqs15HkmV.jpg?f=user_large

Had gister een Asus rog strix besteld waarbij mijn status is veranderd terwijl bij de MSI gaming x trio nog steeds staat dat er geen voorraad is alhoewel ik hem als een van de eerste heb besteld. (14:51)

Ben benieuwd, high hopes :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 15:45
Joao schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:26:
API is weer up. Misschien kunnen we even wat linkjes bij elkaar zoeken met de stock per land?

NL (1)

FR (7)

US (363)

Het lijkt er dus op dat stock per land verkocht wordt? In de US werd er hevig gebot en dat is ook te zien aan het aantal orders die geannuleerd zijn.

Digital River heeft enkel het supply chain backend systeem. In FR bijvoorbeeld worden de orders direct door de leverancies verzonden (Ingram Micro).
Is er een link voor België ? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFARenderZ
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:25:
[...]

Nee, zou compleet onlogisch zijn. Als je een 3080 10GB model hebt voor 699$ en een 3090 24GB voor 1499$.
Een prijs verschil van 110%

Dan ga je niet een kaartje neerleggen met dubbele vRam van 3080 voor maar 200$ meer verschil tov de 3080 10GB. Prijs - verhouding klopt daar helemaal niks van.

Dan schiet nvidia in zijn eigen voet, omdat niemand maar ook niemand geïnteresseerd is in een kaart met 4GB meer voor 600$ meer.

Prijs logica marketing:

3080 10GB = 699$
3080 20GB = 1199$
3090 24GB = 1499$

Denk dat het daarop neer gaat komen.
Vergeet niet dat de 3080 20GB eigenlijk alleen gebruikt wordt als tegenpool van Big Navi als AMD gebruik maakt van 16GB, dus dan zullen ze de prijs toch niet zo omhoog kunnen gooien. 899 euro lijkt me daarom het meest logisch. Misschien 999 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:31
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:24:
[...]

Ze denken te short term.
Long term zijn klant relaties belangrijker
Al is het aan de andere kant voor veel mensen meer belangrijk als de prijs... En als je de mensen wilt binden op basis van prijs moet je ALTIJD de goedkoopste blijven wat niet altijd marge-wise heel slim is. Als je er 50 kan verkopen met €100,- winst waarbij 30% blijft omdat ze goede service of communicatie bieden, of je er 100 verkoopt met €40,- winst waarbij maar 10% blijft omdat die gewoon opzoek blijven naar de goedkoopste prijs, zou ik het toch wel weten...

En het feit op moment is ook gewoon inderdaad, ze hebben de voorraad toch niet dus of ze er nu 50 uit hun voorraad voor €799,- of voor €869,-, is toch weer mooi mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-10 22:59
Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:28:
[Afbeelding]

Had gister een Asus rog strix besteld waarbij mijn status is veranderd terwijl bij de MSI gaming x trio nog steeds staat dat er geen voorraad is alhoewel ik hem als een van de eerste heb besteld. (14:51)

ooeeh waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:30
[...]

Goed om te weten. Ik heb dezelfde vraag uitstaan omdat ik ook geen game key bij m'n bestelling zie.

Welke kaart had jij besteld en wanneer/hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FIFARenderZ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:28:
[...]

Vergeet niet dat de 3080 20GB eigenlijk alleen gebruikt wordt als tegenpool van Big Navi als AMD gebruik maakt van 16GB, dus dan zullen ze de prijs toch niet zo omhoog kunnen gooien. 899 euro lijkt me daarom het meest logisch. Misschien 999 :)
Niet raar opkijken als ik toch gelijk heb ;)

nvidia zal nooit geld inleveren. De 6000 serie reeks is al bekend gemaakt met 12GB Vram en 16GB Vram.
Waarbij Navi 21 de big boy is van AMD.

Ik hou het bij de 1199$ voor de 3080 20Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat ze de bot hebben geupdate voor iedereen, want bij mij is dat ook zo.
Net een medewerker gesproken, nieuwe batch komt over 11 dagen (wat ik dus vanochtend zag) maar ze weten niet de hoeveelheid, dat kunnen er 2 zijn of 200 zei ze.

Ik heb in ieder geval mijn verzendkosten teruggekregen en daarbij ook de keys want die zaten er ook nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
Beide op Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-10 11:56
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:30:
[...]

Net een medewerker gesproken, nieuwe batch komt over 11 dagen (wat ik dus vanochtend zag) maar ze weten niet de hoeveelheid, dat kunnen er 2 zijn of 200 zei ze.

Ik heb in ieder geval mijn verzendkosten teruggekregen en daarbij ook de keys want die zaten er ook nog niet bij.
Nieuwe batch voor welke kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFARenderZ
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
Xtr3me4me schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:30:
[...]

Niet raar opkijken als ik toch gelijk heb ;)

nvidia zal nooit geld inleveren. De 6000 serie reeks is al bekend gemaakt met 12GB Vram en 16GB Vram.
Waarbij Navi 21 de big boy is van AMD.

Ik hou het bij de 1199$ voor de 3080 20Gb
We gaan het zien, denk alleen niet dat mensen dat gaan neerleggen voor alleen +10GB Vram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Joao schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:26:

NL (1)

FR (7)

US (363)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a64LezSIPQfPhtYC5C_qcQch2tg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z8ghld4FKUKJzeVHYjGD3kDD.png?f=user_large
Volgens deze grafiek zijn er al 11 alleen in deze thread. Gok 10x zoveel beschikbaar totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
Simone96 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:32:
[...]

Nieuwe batch voor welke kaart?
Asus ROG STRIX RTX 3080 OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdriaanVDH
Mr Magic schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:30:
[...]

Goed om te weten. Ik heb dezelfde vraag uitstaan omdat ik ook geen game key bij m'n bestelling zie.

Welke kaart had jij besteld en wanneer/hoe laat?
Ik heb de Gigabyte gaming oc besteld om 15:00 en ik kreeg de bevestigingsmail om 15:07. De mail dat er geen voorraad meer was kreeg ik om 15:31.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
OC UK heeft het volgende gepost qua binnenkomende batches:
18/09 - small batch of MSI cards
21/09 (whole week) - ASUS TUF, PALIT GamingPro & GamingPro OC (small numbers)
21/09 - small batch of ZOTAC cards
28/09 (whole week) - ASUS TUF / STRIX OC

Helaas ook dit:
Shipments for September will be small.
October will have an initial delay due to Golden Week in Asia during 4-9th October causing a production delay, but then production volumes will improve, but we are not seeing any numbers yet.
November and December are currently unknown but in theory should be larger volumes.

Als dat representatief is voor de algemene aanvulling van voorraden..snif..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Laatst online: 06-10 17:42
Net even bij Ingram Micro gekeken maar die hebben enkel een PNY kaart in hun game (leverdatum stond op 30/09)

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Echt gek hoe dit nu allemaal gegaan is. Ik ben nu in een aantal dagen van "ik ga een FE kopen" naar "misschien krijg ik dit jaar nog een willekeurige kaart" gegaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:30:
[...]

Heeft demedewerker gezegd dat dit voor alle kaarten het geval is? En bedoel je de gamekey enzo want waar kan ik die vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
JoepD schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:33:
Echt gek hoe dit nu allemaal gegaan is. Ik ben nu in een aantal dagen van "ik ga een FE kopen" naar "misschien krijg ik dit jaar nog een willekeurige kaart" gegaan. 8)7
Stage 2 van 3000 griefing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
[...]

Hoe kom je nou precies bij die bot? Ik heb mijn ad blocker uitgeschakeld, alle cookies geaccepteerd, maar kan het niet zien of niet vinden op de website van Alternate.

[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 21-09-2020 15:35 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Laatst online: 06-10 11:56
Nice ben benieuwd. Heb gisteren deze kaart ook besteld bij Alternate en mijn andere order geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:18
Snap niet dat het voor Nvidia zo moeilijk is om een pre order systeem te maken, wil gewoon een FE kunnen bestellen en zie dan vanzelf wel wanneer die binnenkomt, maar heb dus geen tijd om 100x per dag die site te refreshen om te zien of die beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FIFARenderZ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:32:
[...]

We gaan het zien, denk alleen niet dat mensen dat gaan neerleggen voor alleen +10GB Vram
Mensen zitten al met smacht te wachten op de launch van de 3090. En die is qua prijs/performance verhouding helemaal gestoord.
Mensen zullen echt wel 1200$ neerleggen ervoor. Future proof, maar toch niet de duurste kaart gekocht.

Het werkt een beetje psychologisch dit soort marketing trucjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Ik was van te voren aan het balen dat ik nog zolang op Ryzen 4000 moest wachten. Dat maakt opeens niks meer uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
ZesBarkiePK schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:34:
[...]

Hoe kom je nou precies bij die bot? Ik heb mijn ad blocker uitgeschakeld, alle cookies geaccepteerd, maar kan het niet zien of niet vinden op de website van Alternate.
Als het goed is komt er dan rechtsonder een blauw bolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:28:
[Afbeelding]

X of non X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 06-10 15:36
NosferatuX schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:07:
[...]

Was die niet al een tijdje te preorderen?
Ja die kon je al een tijdje bestellen, ik heb hem zelf de 18e al besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Melkaz

Melkazar

JoepD schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:35:
[...]

Ik was van te voren aan het balen dat ik nog zolang op Ryzen 4000 moest wachten. Dat maakt opeens niks meer uit haha.
Nou maar hopen dat de Ryzen 4000 geen paper launch wordt ook :P Ik heb mn voeding en memory vorige maand al geupgrade ter voorbereiding van Ryzen 4 en een RTX 3080, achteraf gezien beetje te voorbarig.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
Heb de MSI Gaming X trio besteld en de Asus rog strix OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
AdriaanVDH schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:34:
[...]

Heeft demedewerker gezegd dat dit voor alle kaarten het geval is? En bedoel je de gamekey enzo want waar kan ik die vinden?
Nee alleen specifiek over mijn kaart gehad.
De gamekeys kan je nog alleen in je order zien, ik denk niet dat ze die van te voren opsturen. Ookal hoop ik dat van wel, want er zullen een hoop mensen zijn die dat gaan mislopen door dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Melkaz schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:38:
[...]

Nou maar hopen dat de Ryzen 4000 geen paper launch wordt ook :P Ik heb mn voeding en memory vorige maand al geupgrade ter voorbereiding van Ryzen 4 en een RTX 3080, achteraf gezien beetje te voorbarig.
Het is misschien te off-topic, maar dat is precies waarom ik een 3600 ga halen wanneer ik een 3080 heb gescoord. Op dit moment heb ik namelijk alleen een simpele ThinkPad en ik heb geen zin in nog zo'n debacle voordat ik kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prime_nl_
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:39:
[...]

De gamekeys kan je nog alleen in je order zien, ik denk niet dat ze die van te voren opsturen. Ookal hoop ik dat van wel, want er zullen een hoop mensen zijn die dat gaan mislopen door dit geval.
Oh alternate stuurt ze via de mail hadden ze gezegd in mijn live chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:39:
[...]

Welke kaart heb jij gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
Asus ROG STRIX RTX 3080 OC op de 17de om 15:16 (bevestingsmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
Prime_nl_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:41:
[...]

Oh alternate stuurt ze via de mail hadden ze gezegd in mijn live chat.
Ooh dat zou wel beter zijn, vroeger werd het altijd bij het pakket gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
[...]

Hoe ging dat bij jou?
Ik heb best wel moeten 'vechten' om het verzendkosten terug te krijgen en gratis games toegevoegd krijgen. Bij mij waren ze constant bezig dat ik niet voldeed aan de actier terwijl ik hem op donderdag ~15.15 had besteld. Maar volgens mij begrepen ze het zelf niet helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander64
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:40:
[...]

Het is misschien te off-topic, maar dat is precies waarom ik een 3600 ga halen wanneer ik een 3080 heb gescoord. Op dit moment heb ik namelijk alleen een simpele ThinkPad en ik heb geen zin in nog zo'n debacle voordat ik kan gamen.
Gelijk heb je. Onderschat de 3600 niet. Het mag dan een relatief goedkope chip zijn vergeleken met de concurrentie en de hogere modellen, maar het is een supersnelle cpu die makkelijk met de 3080 mee kan komen.

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Raven__NL schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:43:
[...]

Hoe ging dat bij jou?
Ik heb best wel moeten 'vechten' om het verzendkosten terug te krijgen en gratis games toegevoegd krijgen. Bij mij waren ze constant bezig dat ik niet voldeed aan de actier terwijl ik hem op donderdag ~15.15 had besteld. Maar volgens mij begrepen ze het zelf niet helemaal.
Waarom krijg je uberhaupt de verzendkosten terug? Ik begrijp dit niet? Omdat ze niet kunnen leveren?

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Lord_Dain schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:33:
OC UK heeft het volgende gepost qua binnenkomende batches:
18/09 - small batch of MSI cards
21/09 (whole week) - ASUS TUF, PALIT GamingPro & GamingPro OC (small numbers)
21/09 - small batch of ZOTAC cards
28/09 (whole week) - ASUS TUF / STRIX OC

Helaas ook dit:
Shipments for September will be small.
October will have an initial delay due to Golden Week in Asia during 4-9th October causing a production delay, but then production volumes will improve, but we are not seeing any numbers yet.
November and December are currently unknown but in theory should be larger volumes.

Als dat representatief is voor de algemene aanvulling van voorraden..snif..
En net als Megekko niets over EVGA... Had ook op de TUF moeten inzetten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
[...]

Hoe ging dat bij jou?
Wanneer ben je eligible voor de gamekey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
Mensen die hier een Gigabyte of Asus bij Megekko besteld hebben, kunnen jullie ons updaten wat betreft de positie / wachtrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:44:
[...]

Waarom krijg je uberhaupt de verzendkosten terug? Ik begrijp dit niet? Omdat ze niet kunnen leveren?
Ik ook niet, je mag aannemen dat je gewoon het volledige bedrag wat je betaald hebt terug krijgt, toch? Dus inclusief verzendkosten, deze zijn immers niet gebruikt.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
Mensen die hier een Gigabyte of Asus bij Megekko besteld hebben, kunnen jullie ons updaten wat betreft de positie / wachtrij?
Er valt niets te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdriaanVDH
[...]

Hoe ging dat bij jou?
Ik had een mail gestuurd op de 17e en ik heb dit terug gekregen, ik vroeg alleen voor meer informatie over het leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
[...]

Hoe ging dat bij jou?
Was bij mij ook eerst, je moet net de goede medewerker treffen denk ik. Ik had net toevallig geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
Vandaag komen er Asus en Gigabyte kaarten binnen bij Megekko. Ik ben benieuwd wat de invloed hiervan is op de wachtrijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
[...]

Nee, omdat ten tijden toen de orderpagina online kwam was die niet volledig. Alleen de kaart + verzendkosten werd aangeboden. 2uur later ongeveer hadden ze de productpagina bijgewerkt met de melding gratis games + geforce now EN gratis verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

Niks veranderd, ik denk dat een klant voor mij een order heeft geannuleerd want ik ben nu nr 34 ipv 35. Beetreft de TUF non OC bij megekko

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Krijg je de Gratis NVIDIA® Watch Dogs Legion Golden King Pack spel en Gratis NVIDIA® GeForce NOW Founders-lidmaatschap (1 jaar) licentie in de doos bij de videokaart (standaard) of zijn dit aparte producten die op je order moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 14:21
Henkdepotvis schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:01:
[...]

Eigenlijk moeten we ze weer lastigvallen hehe
Eigenlijk wel ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
[...]

Omdat ze daar nu mee adventeren op de productpagina en sommige wel verzendkosten hebben betaald zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
Gigabyte Gaming OC 2 plekjes opgeschoven. Dat kunnen annuleringen zijn of..... Ik hoop het eerste 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaodith
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
Krijg je de Gratis NVIDIA® Watch Dogs Legion Golden King Pack spel en Gratis NVIDIA® GeForce NOW Founders-lidmaatschap (1 jaar) licentie in de doos bij de videokaart (standaard) of zijn dit aparte producten die op je order moeten staan?
Bij alternate moet het op de order staan, indien niet ff berichtje sturen naar hun en dan krijg je het op je order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
Die krijg je ouderwets op een blaadje in de doos van je bestelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Zaodith schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
[...]

Was bij mij ook eerst, je moet net de goede medewerker treffen denk ik. Ik had net toevallig geluk
Ja, ik heb tot aan manager niveau moeten spelen maar dat was afgelopen vrijdag/zaterdag. Misschien dat ze daarvan hebben geleerd. Sloeg ook nergens op en voor mij was het op een gegeven moment een principe kwestie. De helpdeskmedewerker had geen clue wat ze allemaal terugkoppelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
Brakesreleased schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:47:
[...]

Gigabyte Gaming OC 2 plekjes opgeschoven. Dat kunnen annuleringen zijn of..... Ik hoop het eerste 😏
Wat is de totale hoeveelheid mensen in de wachtrij dan op dit moment, ook interessant om te weten!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddify
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:24
Jay-v schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:44:
[...]

En net als Megekko niets over EVGA... Had ook op de TUF moeten inzetten denk ik :P
Eerder had Megekke volgens mij wel een bericht over enkele EVGA's die zouden binnenkomen, maar niet meer blijkbaar. Mega radiostilte heerst er over EVGA leveringen, op een bericht van EVGA zelf na. Maar ik vraag me af in hoeverre dat bericht ook over EU ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeltaV
  • Laatst online: 05-11-2020
Brakesreleased schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:47:
[...]

Ik sta op #1 voor die kaart en heb nog niks van Megekko gehoord over verzending dus dat zullen annuleringen zijn idd. Als ik bericht krijg dat mijn kaart op de post is laat ik dat wel even hier weten.

edit: ook fijn dat de tweaker auto avatar gen mij een creeper vindt.

[ Voor 7% gewijzigd door DeltaV op 21-09-2020 15:50 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord