[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Bestel hier, zit een 3080 bij en op voorraad - Direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:19
Ik krijg weer 'still out of stock' berichtjs van mijn script, dus de digital river API lijkt weer up te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:10
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:04:
[...]

Daar ga ik niet vanuit. Volgens mij vraagt Nvidia altijd een CC boven een bepaald limiet.
Net nog getest met een Geforce 2080 Super in mijn winkelmandje van 759 euro, en had wel gewoon de keuze om voor Paypal te kiezen.
Bij de 3080 launch, was het weer enkel CC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:04:
[...]

Daar ga ik niet vanuit. Volgens mij vraagt Nvidia altijd een CC boven een bepaald limiet.
Correct. Kijk maar bij de meeste winkels die de kaarten verkopen die ook paypal wel als optie hebben (Alternate bijv.) maar het vervolgens hebben uitgeschakeld. Net als afterpay.

Maar idd. Het zou ze niet mistaan paypal er alsnog bij te zetten.

Ik ben nog altijd aan t wachten op mijn cc. Dus ben bang dat ik weer naast de pot pies vandaag of morgen of woensdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Laatst online: 12-02-2021
Reem0nN schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:05:
[...]

Net nog getest met een Geforce 2080 Super in mijn winkelmandje van 759 euro, en had wel gewoon de keuze om voor Paypal te kiezen.
Bij de 3080 launch, was het weer enkel CC :+
Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:03:
[...]

Daar heeft niemand concrete informatie over gevonden. 1 bron (Megekko) zegt dat NL en zij zelf in een "goede positie" staat, andere mensen zeggen juist dat NL een kleine markt is en dus minder leveringen krijgt.
NL is een relatief kleine markt, maar veel bedrijven focussen zich héél erg op de Nederlandse markt omdat het een land is wat altijd innoveert en de consumenten dus ook. Iedereen wil altijd het nieuwste van het nieuwste en daarnaast kan iedereen het daadwerkelijk betalen. Daarom testen ze ook vaak op ons.

Maar wat betreft leveren heeft letterlijk niemand hier inzicht over haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Nvidia API

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/j5GVgVm.png

Wellicht verplaatsen ze de API naar een andere URL om te botters te misleiden?

[ Voor 39% gewijzigd door BinaryRun op 21-09-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:19
Sartsj schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:05:
Ik krijg weer 'still out of stock' berichtjs van mijn script, dus de digital river API lijkt weer up te zijn.
Nevermind, was van korte duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:03:
[...]

Daar heeft niemand concrete informatie over gevonden. 1 bron (Megekko) zegt dat NL en zij zelf in een "goede positie" staat, andere mensen zeggen juist dat NL een kleine markt is en dus minder leveringen krijgt.

Sorry, geen antwoord mogelijk dus! Elke vendor/nVidia zal vaag zijn met hun antwoord omdat ze nergens toezeggingen op willen maken.

Bron Megekko's statement over hun positie: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Uit het docs.google.com lijstje blijkt dat er 1 persoon eerder was met het bestellen van de Eagle bij Alternate. Still have my hopes up. O-)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04 08:45
Alternate klantenservice: "Het is op dit moment erg druk, de verbinding wordt verbroken. Probeer het later nog eens." xDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infinitelau
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
Betaal je via de Nvidia site dus alleen maar als je ook werkelijk een kaart te pakken krijgt of werkt het zelfde als de andere webshops en betaal je en kom je in een wachtlijst?
Heb nu een bestelling staan bij Informatique maar misschien wil ik het via Nvidia proberen als je niet van te voren hoeft te betalen. zou ook weer 80 euro schelen ten opzichte van de MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Laatst online: 16:13
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:39:
Inmiddels staat bij mijn Alternate order ook levertijd onbekend. Besteld om 15:06 17-9. :X
Mijn ROG STRIX OC staat nog steeds in oranje letters op "In behandeling" En ik was er lang niet zo vroeg bij als jou.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Waar kun je inloggen bij nvidia shop? Inlog linkt naar gewone site dat is andere login. Kan ook niks aan winkelmand toevoegen. Probeer NVLINK-Brug maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
infinitelau schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:09:
Betaal je via de Nvidia site dus alleen maar als je ook werkelijk een kaart te pakken krijgt of werkt het zelfde als de andere webshops en betaal je en kom je in een wachtlijst?
Heb nu een bestelling staan bij Informatique maar misschien wil ik het via Nvidia proberen als je niet van te voren hoeft te betalen. zou ook weer 80 euro schelen ten opzichte van de MSI.
Nvidia doet niet aan pre-orders. Betaalde bestelling = gegarandeerde levering in ongeveer 2-5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverra
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
infinitelau schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:09:
Zo ver ik heb gezien is betalen = hebben. Geen wachtlijsten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-02-2024
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:09:
Waar kun je inloggen bij nvidia shop? Inlog linkt naar gewone site dat is andere login. Kan ook niks aan winkelmand toevoegen. Probeer NVLINK-Brug maar werkt niet.
Je kan alleen een profiel maken als je daadwerkelijk een artikel gaat bestellen. Aangezien dat nu niet kan, kan je geen profiel maken. Je kan ook als gast een bestelling plaatsen trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inny
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07 01:02
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:00:
[...]
Volgens mij had iemand al gezegd dat er een Captcha tool was toegevoegd aan het bestelproces, maar ik hou mijn verwachtingen nog laag...

CAPTCHA

Iemand gaf aan dat er een Captcha werd getoond bij het inloggen.
Dit was echter al het geval, maar je kunt ook als gast kopen zonder Captcha.
Ik was zelf als onderdeel van m'n strategie al ingelogd, echter kwam ik er al ingelogd zijnde niet doorheen.
Door als gast te kopen, kwam ik wel tot de checkout (onzinnige extra pagina's om te bevestigen, bah), maar daar hield het voor mij op en liep alles vast.

API

De API vertoont nu problemen. Ik dacht in eerste instantie dat ze aan het verbouwen zijn, aangezien er verschillende foutmeldingen langskomen. Maar met het bericht dat er een script op reddit is gepost om de availability te checken, zou het me ook niet verbazen als de backend eenvoudigweg overbelast is. Af en toe kwam er nog wel een succesvolle respons uit.
Andere producten in de store vertonen volgens mij nu ook geen BUY knop, dus misschien is de store nu wel goed gesloopt. Zo zijn ze er in feite wel toe genoodzaakt om het (geautomatiseerd queryen van de API) te fixen, for better or worse! Hoewel dat best nog eens ingrijpend zou kunnen zijn afhankelijk van de aanpak, so who knows.

3080 FE Restock

Iemand noemde eerder dat donderdag een potentiële restock date zou zijn, maar dit heb ik verder nergens terug kunnen vinden van een officieel kanaal.
Dat er vandaag zou worden gerestocked hebben we volgens mij ook nog geen goede indicator voor.
Persoonlijk zou het me niet verbazen als een eerste resupply nog enkele dagen op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
Misschien wil je ook helemaal niet ingelogd zijn. Lees meerdere berichten van mensen die als gast hebben afgerekend en wél een FE gescoord hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
https://store.nvidia.com/...ThemeID.326200#bottomForm

Bovenin op login drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverra
  • Laatst online: 02-11-2020
Van wat ik heb gezien bij mensen die het gelukt is; zij skipten de optie om in te loggen op hun account en rekende af als "guest". Dit scheelt een stap in het proces en elke stap meer is een kans om er 1 mis te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:11:
[...]

Van wat ik heb gezien bij mensen die het gelukt is; zij skipten de optie om in te loggen op hun account en rekende af als "guest". Dit scheelt een stap in het proces en elke stap meer is een kans om er 1 mis te lopen.
Maar als je een goed opgezet account hebt dan hoef je geen adres en creditcard info in te vullen, dus is het een kwestie van 'add to card -> volgende -> volgende -> volgende.'

--

Hoe zat het ook al weer met de cache en het zien van een 'add to cart' button? (mochten ze idd weer in de verkoop gaan vandaag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:11:
[...]

Ok, op zich raar want CC gegevens en adres zijn dan al ingevuld. Maar als je met die stap bezig bent is kaart gereserveerd tijdelijk denk ik. Moet alleen site niet crashen bij CC check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
  • Laatst online: 13-02-2024
Inny schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:10:
[...]

CAPTCHA

Ik was zelf als onderdeel van m'n strategie al ingelogd, echter kwam ik er al ingelogd zijnde niet doorheen.
Door als gast te kopen, kwam ik wel tot de checkout (onzinnige extra pagina's om te bevestigen, bah), maar daar hield het voor mij op en liep alles vast.

API

De API vertoont nu problemen. Ik dacht in eerste instantie dat ze aan het verbouwen zijn, aangezien er verschillende foutmeldingen langskomen. Maar met het bericht dat er een script op reddit is gepost om de availability te checken, zou het me ook niet verbazen als de backend eenvoudigweg overbelast is. Af en toe kwam er nog wel een succesvolle respons uit.
Andere producten in de store vertonen volgens mij nu ook geen BUY knop, dus misschien is de store nu wel goed gesloopt. Zo zijn het ze er in feite wel toe genoodzaakt om het (geautomatiseerd queryen van de API) te fixen, for better or worse! Hoewel dat best nog eens ingrijpend zou kunnen zijn afhankelijk van de aanpak, so who knows.

3080 FE Restock

Iemand noemde eerder dat donderdag een potentiële restock date zou zijn, maar dit heb ik verder nergens terug kunnen vinden van een officieel kanaal.
Dat er vandaag zou worden gerestocked hebben we volgens mij ook nog geen goede indicator voor.
Persoonlijk zou het me niet verbazen als een eerste resupply nog enkele dagen op zich laat wachten.
Precies :). Ik hou daarom mijn verwachtingen laag. Het zou leuk zijn als de voorraad vandaag wordt aangevuld, maar ja.

Het zou trouwens niet handig zijn om pas tijdens de launch van de 3090 ook de 3080 weer beschikbaar te maken. Dan klapt de website er zeker uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inny
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:13:
[...]
Hoe zat het ook al weer met de cache en het zien van een 'add to cart' button? (mochten ze idd weer in de verkoop gaan vandaag.)

Backend cache

De backend cache cacht pagina's voordat ze naar de client worden gestuurd.
Op basis van foutmeldingen die ik heb zien langskomen gebruiken ze Varnish als caching server.
Door het aanpassen van de query string naar een unieke waarde, werd de pagina vers opgehaald van de backend.
Dus bijvoorbeeld door continue de URL aan te passen:
http://blahblah/?random12385
http://blahblah/?random12852
http://blahblah/?random19572

Browser cache

Je kunt in je browser settings onder "F12 > Network" je cache uitschakelen. Ook zijn er diverse addons die je hierbij helpen. Volgens mij is dit echter geen issue.

[ Voor 45% gewijzigd door Inny op 21-09-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Inny schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:10:
[...]

CAPTCHA

API

Andere producten in de store vertonen volgens mij nu ook geen BUY knop, dus misschien is de store nu wel goed gesloopt. Zo zijn het ze er in feite wel toe genoodzaakt om het (geautomatiseerd queryen van de API) te fixen, for better or worse! Hoewel dat best nog eens ingrijpend zou kunnen zijn afhankelijk van de aanpak, so who knows.

3080 FE Restock

Afgelopen donderdag stond ook de hele API / store uit voordat 's middags de sales begonnen. Dus het kan allemaal. Of in elk geval kon je niets toevoegen aan je mandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:10:
[...]

Je kan alleen een profiel maken als je daadwerkelijk een artikel gaat bestellen. Aangezien dat nu niet kan, kan je geen profiel maken. Je kan ook als gast een bestelling plaatsen trouwens.
Heb al een account, had vorige week 2060 in mand gedaan en toen alle gegevens ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-10 22:59
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:14:
[...]

Afgelopen donderdag stond ook de hele API / store uit voordat 's middags de sales begonnen. Dus het kan allemaal. Of in elk geval kon je niets toevoegen aan je mandje.
Dat kwam omdat bots helemaal losgingen op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
Na successvol te hebben ingelogd, refresh ik een keer en krijg vervolgens een:

(X) We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again.

Jullie ook?

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
nalufrank schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:17:
[...]

Na successvol te hebben ingelogd, refresh ik een keer en krijg vervolgens een:

(X) We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again.

Jullie ook?
Hier niet, ik kan op die manier wel inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
Kan nog steeds niet inloggen op de winkelwagen pagina dus ik denk dat guest nog steeds de beste optie is.

https://store.nvidia.com/...vidia&id=QuickBuyCartPage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-02 20:18
Ik zie bij sommigen dat ze een positie in de wachtrij hebben voor een strix oc. Bij mijn weten kon je deze alleen bij alternate bestellen en die zeggen tegen mij dat die info niet kan worden gegeven. Ik heb ook een tweet gezien van JJ van Asus US dat strix OC later zou komen? Klopt dit? Enig idee wat hier allemaal van klopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
Erico360 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:22:
Kan nog steeds niet inloggen op de winkelwagen pagina dus ik denk dat guest nog steeds de beste optie is.

https://store.nvidia.com/...vidia&id=QuickBuyCartPage
Is mij wel gelukt, CC toegevoegd is ook gelukt, net nieuwe CC.
Probeer dan wel 2 browsers, 1 waar ik ingelogd ben, andere als guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNaidge
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:40
gideonv2901 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:23:
Ik zie bij sommigen dat ze een positie in de wachtrij hebben voor een strix oc. Bij mijn weten kon je deze alleen bij alternate bestellen en die zeggen tegen mij dat die info niet kan worden gegeven. Ik heb ook een tweet gezien van JJ van Asus US dat strix OC later zou komen? Klopt dit? Enig idee wat hier allemaal van klopt?
De Strix is nog niet uitgekomen, niemand heeft er nog een. Ook nog geen reviews. OC versie zou volgens mij later deze week moeten launchen, niet-OC geen woord van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:24:
[...]

Misschien stomme vraag ,maar hoe log je in als gast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Henkje.doc schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:29:
[...]

Kwestie van bestellen en dan drukken op order as guest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Henkje.doc schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:29:
[...]

Tijdens de check out in je winkelmandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Lol. hoe simpel kan het leven zijn. Thanks: @Paprika . @Bilderbeek en @Lord_Dain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
ik ga ook maar een scripje runnen maar hoe draai ik zoiets onder windows?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New_Interfaces
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 16:28
Michel242186 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:33:
Powershell o.a denk aan, run as administrator.

[ Voor 7% gewijzigd door New_Interfaces op 21-09-2020 14:34 ]

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Michel242186 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:33:
Onder cmd promt Format C: <enter> ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
Bij Megekko stond eerst 28-9 Ventus verwacht.
Nu niet meer 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:47
De hele 3080 pagina is er nu uit bij nvidia zie ik en brengt je naar de algemene 30xx serie pagina toe. De 3070 en 3090 pagina is nog wel te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
DeKoetsier schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:35:
De hele 3080 pagina is er nu uit bij nvidia zie ik en brengt je naar de algemene 30xx serie pagina toe. De 3070 en 3090 pagina is nog wel te bereiken.
https://www.nvidia.com/nl...rtx-3080/?uniqueidKetwo=2
works just fine for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Klopt, met een extra toevoeging van ?randomiets=1 wel ja. Zonder dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Zeker weten dat je niet geblocked word vanwege teveel requests ofzo?

[ Voor 85% gewijzigd door Moortu op 21-09-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Vreemd... dan ga ik van mijn macbook af en weer achter de windows kruipen. Zal vast iets met caching te maken hebben dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:24:
[...]

Wazig, zegt bij mij vul een geldig email adres is, het email adres is toch echt geldig en juist :+
Bilderbeek schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:40:
De webwinkel heeft issues. Ik kreeg ook die melding en daarna was ik ingelogd als "Roelof" (maar kon niet verder klikken o.i.d.) Roelof is niet mijn naam :p
lol, ok jij wint :P
New_Interfaces schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:41:
[...]

Je hebt een "NVIDIA" account en een "NVIDIA Store" account, ik kon het ook niet met mijn account.
Zucht, why! WHY! :D 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door PaYnE81 op 21-09-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
De webwinkel heeft issues. Ik kreeg ook die melding en daarna was ik ingelogd als "Roelof" (maar kon niet verder klikken o.i.d.) Roelof is niet mijn naam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-02 20:18
Niet op voorraad 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New_Interfaces
PaYnE81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:39:
[...]

Wazig, zegt bij mij vul een geldig email adres is, het email adres is toch echt geldig en juist :+
Je hebt een "NVIDIA" account en een "NVIDIA Store" account, ik kon het ook niet met mijn account.

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Sander64
Ik kan zo het marketingteam in bij Nvidia.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4GpobIRH6CDBKlwyaQIDAter9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RsuYQGYcX86BRLJWCGGTmWGq.png?f=fotoalbum_large

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sander64 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:45:

[Afbeelding]
_O- _O-

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New_Interfaces

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 14:21

[Afbeelding]
_O- _O-

Gemiste kans op de "VANAF € 719.00"

Daar had natuurlijk "(OF € 1219.00 OP EBAY)" bij gekund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander64
Shmorky schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:47:
[...]

_O- _O-

Gemiste kans op de "VANAF € 719.00"

Daar had natuurlijk "(OF € 1219.00 OP EBAY)" bij gekund
Ik zat net nog te denken. Vanaf 719 (Exclusief prijsverhogingen door onze luiheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Laatst online: 05-10 00:13

[Afbeelding]
Veel te eerlijk voor 'n marketing team joh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
De Nederlandse store gaat toch altijd pas om 5u live? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
PaYnE81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:39:
[...]

[...]

lol, ok jij wint :P

[...]

Zucht, why! WHY! :D 8)7
Site lijkt al beetje te kraken laadt niet altijd even snel. En wat gekke dingetjes hier en daar.
Ook nog geen mail gehad dus zal geen sale starten om 15:00 denk ik.
Misschien weer 17:00 zoals vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larslouis
  • Laatst online: 11-11-2023
Ben benieuwd hoeveel Gigabyte kaarten er vandaag en morgen bij Megekko binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Zitten we elkaar hier nou gek te maken dat er zo een FE-sale aan komt of is er ook ergens daadwerkelijk een bron te vinden van deze madness? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:49:
De Nederlandse store gaat toch altijd pas om 5u live? }:O
Bedoeling was 15:00 vorige week maar door 'technische' problemen was het 17:00 geworden. Mailtje kwam wel netjes uur van te voren om 16:01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New_Interfaces
DeKoetsier schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:51:
Zitten we elkaar hier nou gek te maken dat er zo een sale aan komt of is er ook ergens daadwerkelijk een bron te vinden van deze madness? >:)
Daar twijfel ik ook over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ombc
  • Laatst online: 13-03-2023
Er is ook weer een nieuwe update bij Megekko

RTX 3080 Statement.

Laatste update: Maandag 21-9 '20 9:03

Bedankt voor je aandacht

Donderdag 17 september was de release van de nieuwe GTX 3080 videokaart van Nvidia en dat hebben we geweten... servers overbelast, websites plat, voorraad updates in de knel. Inmiddels is alle stof neergedaald en weten alle klanten waar ze aan toe zijn. Middels deze pagina gaan we je op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Een gedeelte van de RTX 3080 videokaarten hebben we kunnen uitleveren maar niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen wereldwijd binnen enkele maanden worden uitgeleverd. Megekko heeft directe contacten met Asus, EVGA, Gigabyte, Inno3D en MSI en deze merken geven aan er alles aan te doen om de nieuwe kaarten naar Megekko te krijgen. De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden. Omdat Megekko de grootste Nvivia partner van Nederland en België is op dit moment verwachten wij ook dat de in verdeling hiermee rekening gehouden wordt. Wereldwijd gebeurt ook iets vergelijkbaars, landen die in het verleden naar verhouding veel "high-end" kaarten verkochten krijgen worden naar verhouding beter bedeeld, Nederland staat er erg gunstig op in dit overzicht.

Ik wil toch zo'n RTX 3080 ondanks de levertijd
Als je een RTX 3080 of later een RTX 3090 of RTX 3070 kaart wil hebben dan doe je er verstandig aan je bestelling gewoon te laten staan bij Megekko. Besluit je te annuleren en later toch weer te bestellen dan sluit je achteraan in de rij.

Hoe word ik op de hoogte gehouden?
Regelmatig ga je een mailtje ontvangen met daarop de verwachte levertijd, deze kan zowel naar voren als naar achteren verschuiven.

Nieuwe informatie op klantniveau beschikbaar!
Het is ons gelukt vandaag een tool te activeren waarop je zelf jouw positie in de wachtrij kunt achterhalen, zonder dat je onze klantenservice nodig hebt. Onderaan deze pagina kun je zelf jouw ordernummer en postcode invoeren. Je krijgt dan precies te zien, op welke positie in de wachtrij jouw order staat.

Annuleringen
Heb je toch liever je geld terug op je rekening in plaats van een positie in de wachtrij, geen enkel probleem, alle begrip. Inmiddels zijn de eerste betalingen al weer teruggestort en wordt de wachtrij dus ook korter. Je kunt er van uit gaan dat je geld na een annulering binnen 1 werkdag weer op je rekening staat. We hopen dat deze data jullie meer inzicht geeft.

Wisselen van videokaart
Sommige videokaarten hebben een kortere wachtrij, andere kaarten komen misschien eerder binnen, dit heeft als gevolg dat jij mogelijk je videokaart later krijgt dan iemand anders die een andere videokaart later besteld heeft. Het is echter niet mogelijk te wisselen tussen kaarten door onze klantenservice. De enige optie is annuleren en een andere kaart bestellen waardoor je weer achteraan aansluit in de wachtrij.

Verwachte leveringen
21-9: Er worden enige Asus RTX 3080 videokaarten verwacht.
21-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
22-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.

Zijn alle RTX 3080 kaarten van de Megekko site verdwenen?
Nee hoor, het is alleen zo dat standaard producten met een levertijd langer dan 10 dagen niet worden weergegeven. Je kunt dit forceren door te klikken op [alle producten tonen]. Dit is de link. Alle RTX 3080 kaarten

Adri Broos,
Directeur Megekko BV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inny
Zitten we elkaar hier nou gek te maken dat er zo een FE-sale aan komt of is er ook ergens daadwerkelijk een bron te vinden van deze madness? >:)
Ja, nul indicatie dat er vandaag een restock zou zijn. Alleen dat er deze week nieuwe stock binnen zou komen bij NVIDIA "ergens," dus hopelijk ook voor Nederland.
Restock lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk op maandag.
Ik denk persoonlijk dat we nog een paar daagjes moeten wachten.
Maar goed, to keep the hype alive: houd je mail in de gaten, don't sleep..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Laatst online: 15:07
Wel mooi hoor, ze weten wel klanten te winnen met dit soort berichtgeving.

Geef ze groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:11
Heeft iemand idee of ze de FE kaarten het hele jaar door blijven produceren of is het een exlusief iets? Dit is wel de kaart die ik oog maar ik verwacht niet dat ik de eerste paar keer sneller ben dan de mensen die scripts draaien enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Vorige week werd er door een nVidia rep op Reddit gezegd: "ergens volgende week". Dat is voor zover ik weet de meest nauwkeurige info die er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ombc schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:51:

RTX 3080 Statement.

Laatste update: Maandag 21-9 '20 9:03

Bedankt voor je aandacht

Donderdag 17 september was de release van de nieuwe GTX 3080 videokaart van Nvidia en dat hebben we geweten... servers overbelast, websites plat, voorraad updates in de knel. Inmiddels is alle stof neergedaald en weten alle klanten waar ze aan toe zijn. Middels deze pagina gaan we je op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Een gedeelte van de RTX 3080 videokaarten hebben we kunnen uitleveren maar niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen wereldwijd binnen enkele maanden worden uitgeleverd. Megekko heeft directe contacten met Asus, EVGA, Gigabyte, Inno3D en MSI en deze merken geven aan er alles aan te doen om de nieuwe kaarten naar Megekko te krijgen. De verdeling gaat meestal op basis van verkopen uit het "high-end" segment in het recente verleden. Omdat Megekko de grootste Nvivia partner van Nederland en België is op dit moment verwachten wij ook dat de in verdeling hiermee rekening gehouden wordt. Wereldwijd gebeurt ook iets vergelijkbaars, landen die in het verleden naar verhouding veel "high-end" kaarten verkochten krijgen worden naar verhouding beter bedeeld, Nederland staat er erg gunstig op in dit overzicht.

Ik wil toch zo'n RTX 3080 ondanks de levertijd
Als je een RTX 3080 of later een RTX 3090 of RTX 3070 kaart wil hebben dan doe je er verstandig aan je bestelling gewoon te laten staan bij Megekko. Besluit je te annuleren en later toch weer te bestellen dan sluit je achteraan in de rij.

Hoe word ik op de hoogte gehouden?
Regelmatig ga je een mailtje ontvangen met daarop de verwachte levertijd, deze kan zowel naar voren als naar achteren verschuiven.

Nieuwe informatie op klantniveau beschikbaar!
Het is ons gelukt vandaag een tool te activeren waarop je zelf jouw positie in de wachtrij kunt achterhalen, zonder dat je onze klantenservice nodig hebt. Onderaan deze pagina kun je zelf jouw ordernummer en postcode invoeren. Je krijgt dan precies te zien, op welke positie in de wachtrij jouw order staat.

Annuleringen
Heb je toch liever je geld terug op je rekening in plaats van een positie in de wachtrij, geen enkel probleem, alle begrip. Inmiddels zijn de eerste betalingen al weer teruggestort en wordt de wachtrij dus ook korter. Je kunt er van uit gaan dat je geld na een annulering binnen 1 werkdag weer op je rekening staat. We hopen dat deze data jullie meer inzicht geeft.

Wisselen van videokaart
Sommige videokaarten hebben een kortere wachtrij, andere kaarten komen misschien eerder binnen, dit heeft als gevolg dat jij mogelijk je videokaart later krijgt dan iemand anders die een andere videokaart later besteld heeft. Het is echter niet mogelijk te wisselen tussen kaarten door onze klantenservice. De enige optie is annuleren en een andere kaart bestellen waardoor je weer achteraan aansluit in de wachtrij.

Verwachte leveringen
21-9: Er worden enige Asus RTX 3080 videokaarten verwacht.
21-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
22-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.

Zijn alle RTX 3080 kaarten van de Megekko site verdwenen?
Nee hoor, het is alleen zo dat standaard producten met een levertijd langer dan 10 dagen niet worden weergegeven. Je kunt dit forceren door te klikken op [alle producten tonen]. Dit is de link. Alle RTX 3080 kaarten

Adri Broos,
Directeur Megekko BV
Mooi dat ze communiceren. Radiostilte bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numeo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 21:05
EnigmaNL schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:59:
[...]

Megekko is stukken duurder, maar voor de rest zijn ze heel goed en ook snel met terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 14:21
JoepD schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:58:
[...]

Vorige week werd er door een nVidia rep op Reddit gezegd: "ergens volgende week". Dat is voor zover ik weet de meest nauwkeurige info die er is...
Ik heb Digital River afgelopen vrijdag gesproken. Die zeiden toen "deze week nog", maar dat vond ik al raar klinken aangezien er dan iemand voor zo'n grote corp in het weekend gaat zitten werken. Dat is ongebruikelijk. Logischer zou dan begin deze week zijn.

Maar goed, daarna niets meer gehoord of gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:06
[...]

Ja dat is die mooie meerprijs die je betaald tegenover Alternate 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:34
[...]

Echt een reden om nooit meer te bestellen bij Alternate. Prima dat je niet kan leveren maar communiceren is zo belangrijk...

Complimentje voor Megekko, ergens spijt dat ik daar niet heb besteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Weet iemand wat UPS bedoelt met "Estimated Time End of Day"?

Betekend dat aan het einde van de dag heb ik em zeker of komen ze letterlijk pas rond een uur of 12? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkdepotvis
  • Laatst online: 02-10 22:59
Shmorky schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:00:
[...]

Ik heb Digital River afgelopen vrijdag gesproken. Die zeiden toen "deze week nog", maar dat vond ik al raar klinken aangezien er dan iemand voor zo'n grote corp in het weekend gaat zitten werken. Dat is ongebruikelijk. Logischer zou dan begin deze week zijn.

Maar goed, daarna niets meer gehoord of gelezen.
Eigenlijk moeten we ze weer lastigvallen hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
Lamah schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:01:

Betekend dat aan het einde van de dag heb ik em zeker of komen ze letterlijk pas rond een uur of 12? :+
Volgens mij komen ze ergens tussen 8 & 20u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Ombc schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:51:

RTX 3080 Statement.

...
Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen wereldwijd binnen enkele maanden worden uitgeleverd. ...
Hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:34

Dat betekent dat ze vandaag komen, zonder bloktijd. Bij mij is hij er altijd rond een uur of 12, maar dat is voor iedereen verschillend uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45

Komt gewoon vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Numeo schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:00:
[...]

Megekko is stukken duurder, maar voor de rest zijn ze heel goed en ook snel met terugstorten.
Dat verschilt. Laatst iets geretourneerd (ongeopend), moest anderhalf week wachten op mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
[...]

Ik had het geld binnen 3-4 uur weer op de rekening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayG81
  • Laatst online: 07-01 21:53
Mijn TUF (non-OC) van Alternate lijkt er toch echt aan te komen. Alice gaf melding dat de kaart uitgeleverd wordt en dat de bestelling niet meer aan te passen is. Bestelling staat nu ook alleen in order historie als uitgeleverd. Verder nog geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
15:00 is gekomen en gegaan, geen kaarten.
Denk niet dat het vandaag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
RayG81 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:02:
Mijn TUF (non-OC) van Alternate lijkt er toch echt aan te komen. Alice gaf melding dat de kaart uitgeleverd wordt en dat de bestelling niet meer aan te passen is. Bestelling staat nu ook alleen in order historie als uitgeleverd. Verder nog geen bericht gehad.
Gefeliciteerd! Denk tijdens het gamen nog even aan ons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Ze zouden toch niet zo stom zijn om ze tegelijk met de 3090's te koop aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:06
Nice. Wanneer heb je deze besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
Jochem1995 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:00:
[...]

Echt een reden om nooit meer te bestellen bij Alternate. Prima dat je niet kan leveren maar communiceren is zo belangrijk...

Complimentje voor Megekko, ergens spijt dat ik daar niet heb besteld. :+
Zelfde hier, idioot beleid van Alternate, gaat geen cent meer naar toe van mij. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Ook eigenlijk spijt dat ik besteld heb bij Alternate.. (doe normaal alleen megekko en azerty)
Had geen idee dat Alternate zo slecht was met communicatie.

Maja... hun hadden de meest redelijke prijs en het was al 9 uur op de 17e dus sta waarschijnlijk ver achter in de rij.

Ik verwacht hem ergens in October met een beetje mazzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wanneer had je die besteld? Mijne staat nog op 'niet leverbaar' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:18
Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:00:
[...]

Ja dat is die mooie meerprijs die je betaald tegenover Alternate 8)7
Hoho, bij Alternate hebben ze een algemene pagina gemaakt zonder aanvullende informatie sinds vrijdag:

https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

Dezelfde informatie die er vrijdagmiddag is gestuurd per mail.

Ik zie Adrie Broos vanuit Megekko telkens mailtjes sturen, updates geven en verwachtingen managen. Vanuit Alternate blijft het opvallend stil.
En dat laatste is bijzonder omdat het een internationale toko betreft waarbij je nog meer data vergaart en met meerdere locaties dezelfde workload hebt/ontvangt.
Juist Alternate zou er plezier van hebben indien ze een tool laten ontwikkelen waarbij klanten gemakkelijk informatie kunnen opvragen.

Alice the chatbot is stap 1 maar daar klopt blijkbaar standaard de informatie niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayG81
Beakzz schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:05:
[...]

Nice. Wanneer heb je deze besteld?
Donderdag om 15:09 de eerste bevestigingsmail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
Aramiss schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:05:
[...]

Hoho, bij Alternate hebben ze een algemene pagina gemaakt zonder aanvullende informatie sinds vrijdag:

https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

Dezelfde informatie die er vrijdagmiddag is gestuurd per mail.

Ik zie Adrie Broos vanuit Megekko telkens mailtjes sturen, updates geven en verwachtingen managen. Vanuit Alternate blijft het opvallend stil.
En dat laatste is bijzonder omdat het een internationale toko betreft waarbij je nog meer data vergaart en met meerdere locaties dezelfde workload hebt/ontvangt.
Juist Alternate zou er plezier van hebben indien ze een tool laten ontwikkelen waarbij klanten gemakkelijk informatie kunnen opvragen.

Alice the chatbot is stap 1 maar daar klopt blijkbaar standaard de informatie niet van.
Weinig anders van Alternate verwacht, 0 service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ombc
  • Laatst online: 13-03-2023
[...]

Ik heb voor dezelfde prijs bij Meggeko besteld als bij Alternate... (Exact de zelfde kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:31
Wat verwachten mensen over de prijzen die de 20GB versies van de RTX3080's zullen gaan doen? Als we even de RTX3080 FE als uitgangspunt nemen op de €719,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFARenderZ
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
MelleJ schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:08:
Wat verwachten mensen over de prijzen die de 20GB versies van de RTX3080's zullen gaan doen? Als we even de RTX3080 FE als uitgangspunt nemen op de €719,-.
899,- euro waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Ombc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:07:
[...]

Ik heb voor dezelfde prijs bij Meggeko besteld als bij Alternate... (Exact de zelfde kaart)
Nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Alice blijft bij mij zeggen levertermijn onbekend helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayG81
Verzendbevestiging van Alternate nu ook gehad voor de Asus TUF non-OC
Pagina: 1 ... 83 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord