[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Ik vrees dat dat het nieuwe reddit scriptje in actie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-02-2024
smocho schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:39:
[...]

Wellicht pakken ze het scripten/botten aan? Of zeg ik dan iets geks. Hopelijk komen er veel FE's beschikbaar via Nvidia weer.
Kan zijn dat de API nu achter slot en grendel zit, waardoor de bots niet meer kunnen controleren of het artikel beschikbaar is via de API.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

(jarig!)
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:37:
Het zal wel niks zijn, maar de API van Digital River geeft al een aantal keer:

504 Gateway Time-out

503 Service Temporarily Unavailable

Dit heb ik in de afgelopen dagen nog niet gezien.
De kans is aanwezig dat ze voor de volgende lichting kaarten de API uitschakelen. Er schijnt al een captcha toegevoegd te zijn aan de website maar de botters gebruikten de API. Als deze uitgeschakeld is op het moment dat de kaarten online komen kunnen alleen de niet-botters nog maar bestellen.

Heb hier geen bron voor, dit is speculaas.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
NightyNite schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:31:
[...]

Op de zaterdag hebben mensen foto's gepost van de ventus. Deze is dus in handen van mede-Tweakers. Daarnaast zag ik dat jij op nr 3 stond bij cdromland voor de ventus toch? Mooi positie :D
Klopt. Zit er eigenlijk wel aan te denken om te annuleren..
Ok cool, sommige modellen blijken stuk later te komen Ventus (non oc) en gaming trio (non oc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:11
thibaultvdb schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:41:
Ik vrees dat dat het nieuwe reddit scriptje in actie is..
Zeer vervelend, eerst zeuren over bots en dan zelf een bot gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 08:28
Blaat schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:41:
[...]

De kans is aanwezig dat ze voor de volgende lichting kaarten de API uitschakelen. Er schijnt al een captcha toegevoegd te zijn aan de website maar de botters gebruikten de API. Als deze uitgeschakeld is op het moment dat de kaarten online komen kunnen alleen de niet-botters nog maar bestellen.

Laten we hopen dat dit zo is, en dat ik dan ook niet toevallig moet werken op het moment dat de verkoop start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
[...]

Als de API het niet doet weet de nvidia site ook niet wanneer de nieuwe lichting is uitverkocht dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lukjah schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:42:
[...]

Als de API het niet doet weet de nvidia site ook niet wanneer de nieuwe lichting is uitverkocht dus dat lijkt me sterk.
Je kunt die call ook aan de backend plaats laten vinden met een API key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
[...]

Captcha hoeft niks uit te maken.
Je kan vaak gewoon handmatig een captcha oplossen en dan krijg je 3 "passes" bij de volgende captcha's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik zou het welsupertof vinden als de FE kaarten vandaag weer in de verkoop gingen, maar we kunnen er denk ik beter maar niet vanuit gaan. Overigens kan ik ook geen andere producten meer aanschaffen op de Nvidia site (e.g. kan bijvoorbeeld een NVlink in m'n mandje doen), dus er lijkt wel iets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:53
Sven02 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:07:
Ik vind het ook wel frappant dat megekko de enige is die enig zins wat informatie kan geven over levertijden van de kaarten. Andere webshops claimen helemaal niks te weten over wat en hoeveel er binnenkomt.
Ik begrijp dat er niet veel duidelijk is over hoeveel je binnen krijgt maar je moet toch wel weten van welk merk je überhaupt iets binnenkrijgt??
Uit persoonlijke ervaring is wat Megekko zegt ook niet alles..
Had sinds April de NZXT H1 bij hen besteld en dat werd maar uitgesteld en uitgesteld. (zei telkens 31 Juni, daarna 31 Juli, daarna weer ergens augustus etc)
op een gegeven moment was hij ergens anders op voorraad en megekko zei dat hij morgen geleverd zou worden, dus ik een mailtje naar megekko gestuurd of dat echt zo was.
kreeg een mailtje terug met de "garantie dat hij echt morgen komt", dus ik wachten en prompt wordt hij de volgende dag gewoon weer een maand uitgesteld. alles gaat bij hen via "het systeem" en die weet ook niks. De werknemers halen daar hun informatie ook gewoon vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:44:
Ik zou het welsupertof vinden als de FE kaarten vandaag weer in de verkoop gingen, maar we kunnen er denk ik beter maar niet vanuit gaan. Overigens kan ik ook geen andere producten meer aanschaffen op de Nvidia site (e.g. kan bijvoorbeeld een NVlink in m'n mandje doen), dus er lijkt wel iets aan de hand.
Dat kon ik de dag voor dat de FE uitkwam al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:45:
[...]

Dat kon ik de dag voor dat de FE uitkwam al niet meer.
Ik had nog geen Nvidia store account, vanochtend op deze manier aangemaakt en toen ging het goed. Nu wilde ik het wachtwoord opslaan in een ander browser door er even in te loggen, maar het lukte niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:43:
[...]

Captcha hoeft niks uit te maken.
Je kan vaak gewoon handmatig een captcha oplossen en dan krijg je 3 "passes" bij de volgende captcha's
Je kunt natuurlijk ook een eigen captcha gebruiken met een zeer humane vraag die iedereen weet (Nvidia specifiek bv) en die pas live zetten op het moment dat de verkoop start. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
Ze zijn nu echt duidelijk bezig met de API:

502 Bad Gateway
We couldn't find any Cloudhub application listening on this API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:41:
[...]

Klopt. Zit er eigenlijk wel aan te denken om te annuleren..
Ok cool, sommige modellen blijken stuk later te komen Ventus (non oc) en gaming trio (non oc).
Ik denk stiekem dat mensen voor mij ook al geannuleerd hebben, waardoor ik ook weer wat hoger kom. Maar weet je dat zeker? Als je op 3 staat, is de kans wel bijzonder groot dat je hem meteen krijgt (vrijwel zeker). Lijkt me zonde om te doen, maar het is uiteraard jouw keuze en het betekent dat ik hem sneller krijg. Wat is de reden dat je aan annuleren denkt, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
hmm ze zijn best druk bij alternate blijkbaar.
Ik probeer 2 kaarten te annuleren maar hoor niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
Paprika schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:47:
[...]

Je kunt natuurlijk ook een eigen captcha gebruiken met een zeer humane vraag die iedereen weet (Nvidia specifiek bv) en die pas live zetten op het moment dat de verkoop start. :p
Zou dat makkelijk binnen 4 dagen op te zetten zijn? Lijkt mij nog wel lastig om een goede Captcha te schrijven die niet te scripten is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:51:
[...]

Zou dat makkelijk binnen 4 dagen op te zetten zijn? Lijkt mij nog wel lastig om een goede Captcha te schrijven die niet te scripten is....
Kan gewoon heel simpel zijn en alleen te zien als er voorraad is... Element of suprise ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:51:
[...]

Voordat ze een script kunnen schrijven voor de nieuwe captcha met het antwoord, is het alweer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Mijn Megekko bestelling voor de MSI Gaming X maar geannuleerd. Ik bedoel plaats 183,... dat gaat nog wel even duren en de recenties van de Gaming X vallen me een beetje tegen. Het is weliswaar geen referentiedesign maar ze hebben niet de componenten geupgrade, Gewoon 13+3 VRM wat je ook op een Zotac trinity vind voor veel goedkoper. Ik heb die Zotac in bestelling staan bij Amazon.de en levering staat nog steeds op morgen. Ik geloof er niets van maar we zien het wel. Ik heb mijn oog nu een beetje laten vallen op de Asus strix. Ik zal echter wel een enorme wachtrij voor me hebben als ik die nu pre-order.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
FullThrottle schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:52:
Mijn Megekko bestelling voor de MSI Gaming X maar geannuleerd. Ik bedoel plaats 183,... dat gaat nog wel even duren en de recenties van de Gaming X vallen me een beetje tegen. Het is weliswaar geen referentiedesign maar ze hebben niet de componenten geupgrade, Gewoon 13+3 VRM wat je ook op een Zotac trinity vind voor veel goedkoper. Ik heb die Zotac in bestelling staan bij Amazon.de en levering staat nog steeds op morgen. Ik geloof er niets van maar we zien het wel. Ik heb mijn oog nu een beetje laten vallen op de Asus strix. Ik zal echter wel een enorme wachtrij voor me hebben als ik die nu pre-order.
Hou een creditcard/debit card met wat geld achter de hand voor de FE's die deze week zouden moeten komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:04
Valt wel mee ;) :

Order: xxx
Artikelnr: 1119243
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 16 van de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:09
Quartz123 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:50:
hmm ze zijn best druk bij alternate blijkbaar.
Ik probeer 2 kaarten te annuleren maar hoor niet veel
ik heb ook een order vrijdag geannuleerd bij alternate vandaag pas bevestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:31
Bij mij is de status van mijn order bij Alternate veranderd van 'product niet op voorraad' naar 'Wordt momenteel verwerkt'.

Ben benieuwd...

[ Voor 10% gewijzigd door morm op 21-09-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
zombie01 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:53:
[...]

Hou een creditcard/debit card met wat geld achter de hand voor de FE's die deze week zouden moeten komen
Ja dit dus. Goede tip. Ga ik ook doen. Los van mijn bestelling. MOCHT ik een FE scoren dan ga ik die even gebruiken verkoop ik hem daarna aan een mede-tweaker voor de kost prijs of paar eurotjes meer. Maar geen honderden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
NightyNite schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:49:
[...]

Ik denk stiekem dat mensen voor mij ook al geannuleerd hebben, waardoor ik ook weer wat hoger kom. Maar weet je dat zeker? Als je op 3 staat, is de kans wel bijzonder groot dat je hem meteen krijgt (vrijwel zeker). Lijkt me zonde om te doen, maar het is uiteraard jouw keuze en het betekent dat ik hem sneller krijg. Wat is de reden dat je aan annuleren denkt, als ik vragen mag?
Nouw, Ventus is 1 van de mindere kaarten. Op zich is dat niet zo erg presteert nog steeds minimaal 98% van een FE. En overclocken doe ik eigenlijk ook niet, stroomverbruik is al hoog en met OC gaat het echt snel richting de 400w. Maar heb ook weinig tijd om te gamen, dus beetje bang dat kaart van +700 weinig te doen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 21:44
Strix oc komt week van 28 sept of 5 okt. Redelijk wat preorders gezien dus wsl moet je wachten. Ik heb zelf de normale Strix gaming besteld. Nog onbekende levertijd (eind okt/begin nov?) maar tot nu toe geen echt grote wachtrij gezien. Liever plek 10 van een product die begin november komt dan plek 200 van een kaart die wel al gereleased is maar waar je geen idee hebt hoeveel er per keer komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:53
Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:13:
[...]

Zou je zeggen! Dit is hun "procedure": Ik kan de bestelling annuleren en retourneren na _verzending_ van de order. Echt gevraagd of dit niet een typfout is, maar nee. Ik kan of alles annuleren, of delen er van terugsturen na verzending... Wat dus gebeurd na de Eagle binnen is. :+
Man dat is echt bullshit.. Ik had ook een bestelling bij ze afgelopen zomer met een kast, moederbord en ssd, kon gewoon de kast laten staan en moederbord en ssd laten annuleren zodat ik deze los kon bestellen en laten leveren (kast was maanden niet leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
DennisDeMennis schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:56:
[...]

Man dat is echt bullshit.. Ik had ook een bestelling bij ze afgelopen zomer met een kast, moederbord en ssd, kon gewoon de kast laten staan en moederbord en ssd laten annuleren zodat ik deze los kon bestellen en laten leveren (kast was maanden niet leverbaar)
Ja zoiets vind ik dus best wel vaag. Laat je klant dan gewoon weten hoe of wat en stuur dan idd de beschikbare artikelen vast op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

[...]

Je kunt natuurlijk altijd een scripje maken die de html code om de x tijd binnenhaalt en checkt of bepaalde waardes veranderen. Zodra voorraadindicator = true kun je hem in winkelmandje laten plaatsen. Vanaf hier moet je het waarschijnlijk handmatig afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
SpX schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:58:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd een scripje maken die de html code om de x tijd binnenhaalt en checkt of bepaalde waardes veranderen. Zodra voorraadindicator = true kun je hem in winkelmandje laten plaatsen. Vanaf hier moet je het waarschijnlijk handmatig afronden.
De voorraad indicator zit in de API, niet in de code van de website. Je zou wel een script kunnen maken die kijkt naar de button ADD TO CART en vanaf daar je acties uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 00:54
Reactie op mail van CD-ROM Land..
Ik sta op plek 119 op de lijst voor de MSI Gaming X..
meeeh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59

SpX

Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:00:
[...]

De voorraad indicator zit in de API, niet in de code van de website. Je zou wel een script kunnen maken die kijkt naar de button ADD TO CART en vanaf daar je acties uitvoeren.
Dat bedoelde ik ook inderdaad. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsquared
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-06-2022
Voor diegene die opzoek zijn naar een script:

https://gist.github.com/jef/96fd50c6fe3eedc1bdf52585eac2b3c4

https://github.com/jef/nvidia-snatcher

Pas op dat je IP adres niet wordt gebanned!

[ Voor 11% gewijzigd door bsquared op 21-09-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30
Helaas. Alice geeft nu geef levertermijn meer aan.

[ Voor 79% gewijzigd door Arsance op 21-09-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverra
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
DennisDeMennis schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:56:
[...]

Interessant! Ik DM je even :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberzone
If you can beat them, join them? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Mats
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:08:
[...]

het enige waar ik vindt dat je bots of script mag gebruiken is om scalpers te naaien. zag er net ook weer twee op tweakers voorbij komen die al een paar honderd euro boven de koopprijs vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:07
Volgens de livechat van Alternate mogen ze geen uitspraken doen over wachttijden en hoeveel keer een kaart besteld is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

Voor vandaag stond er op de RTX3080 info pagina van megekko dat de nieuwe batch verwacht zou worden (21-9). Iemand al een mail over gekregen?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
ShadowStrider1 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:10:
Volgens de livechat van Alternate mogen ze geen uitspraken doen over wachttijden en hoeveel keer een kaart besteld is 8)7
Geloof ik wel, maar "mogen" ze niet van boven af. Omdat mensen anders orders gaan cancelen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:19
Cyberzone schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:08:
[...]

Het verschil is dat de meeste scriptjes die ik voorbij zie komen alleen checken of de kaart te bestellen is, en niet vervolgens ook het hele proces door lopen.

Ik heb er zelf ook eentje draaien die me een notificate stuurt via telegram, zodat ik zelf meteen een browser kan openen om hem te bestellen en niet zelf om de paar minuten die pagina hoef te refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Sartsj schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:13:
[...]

Het verschil is dat de meeste scriptjes die ik voorbij zie komen alleen checken of de kaart te bestellen is, en niet vervolgens ook het hele proces door lopen.

Ik heb er zelf ook eentje draaien die me een notificate stuurt via telegram, zodat ik zelf meteen een browser kan openen om hem te bestellen en niet zelf om de paar minuten die pagina hoef te refreshen.
De locatie lijkt niet meer toegankelijk; 504 Gateway Time-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik las op reddit wel een leuk idee om scalpers tegen te gaan.
double stage allocation..

2fa sent - product is available. two fa codes sent in a max of 10 minutes .. otherwise bots can ask for 100 2fa codes in a short time.

2fa entered - product is held for 15 minutes to complete sale other wise the product is released
In andere worden, voordat je kunt betalen wordt er eerst een verificatie 2FA sms gestuurd naar het telefoonnummer dat je bij je adres hebt opgegeven. Helaas zal DigitalRiver/Nvidia dit waarschijnlijk niet implementeren, maar het zou wel een goede stap zijn.

--

@Lord_Dain Dat komt doordat de API van de Nvidia store er momenteel uit ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 21-09-2020 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Whatsausername schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:17:
[...]

Precies dit. Megekko wil een compleet systeem leveren, daar heb je immers voor gekozen. Het heeft vooral met garantie en aansprakelijkheid te maken dat ze het niet in deelleveringen kunnen doen.

Heel gek gesteld. Dat is hetzelfde als dat je een auto bestelt, maar er zit geen motor in omdat dat niet op voorraad is. Je geeft aan dat je die later zelf bij besteld en erin zet en uiteindelijk werkt de auto niet omdat je 'm verkeerd hebt aangesloten. WIe is er dan aansprakelijk voor een niet werkende auto?

Wat moet je uberhaupt met een pc zonder videokaart? 8)7
Megekko heeft helemaal niks te willen. Als ik als klant een 'compleet' systeem wil zonder videokaart, zonder voeding, zonder een ssd, of wat dan ook, heeft Megekko maar gewoon te leveren. De losse onderdelen wel te verstaan.

Je vergelijking met een auto slaat nergens op, want een complete auto afleveren is specialistisch werk en een autodealer biedt ook nergens losse onderdelen aan zodat de klant zelf aan de gang kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:09

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Heb je dit al gelezen over die Zotac Trinity?
https://www.techpowerup.c...-rtx-3080-trinity/38.html
Iets lagere clockspeeds t.o.v. FE en iets hoger stroomverbruik.

Maakt niet heel veel uit, maar toch.

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverra
Saekerhett schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:18:
[...]

Megekko heeft helemaal niks te willen. Als ik als klant een 'compleet' systeem wil zonder videokaart, zonder voeding, zonder een ssd, of wat dan ook, heeft Megekko maar gewoon te leveren. De losse onderdelen wel te verstaan.

Je vergelijking met een auto slaat nergens op, want een complete auto afleveren is specialistisch werk en een autodealer biedt ook nergens losse onderdelen aan zodat de klant zelf aan de gang kan.
Kalm maar ^^ User had al aangegeven dat hij niet had begrepen dat het om losse onderdelen ging - alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
DaLoona schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:18:
[...]

De FE is dan ook een "Custom" kaart en daarom ook populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:38
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:54:
[...]

Nouw, Ventus is 1 van de mindere kaarten. Op zich is dat niet zo erg presteert nog steeds minimaal 98% van een FE. En overclocken doe ik eigenlijk ook niet, stroomverbruik is al hoog en met OC gaat het echt snel richting de 400w. Maar heb ook weinig tijd om te gamen, dus beetje bang dat kaart van +700 weinig te doen krijgt.
Heb jij al onafhankelijke benchmarks gezien dan? Ik moet ze nog tegenkomen. En data van gebruikers is totaal niet relevant in mijn ogen. Een gevaarlijke statement dus gebaseerd op onervaren gebruikers en inconsistente testomgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:21:
[...]

Kalm maar ^^ User had al aangegeven dat hij niet had begrepen dat het om losse onderdelen ging - alles goed!
Topic gaat ook veel te snel :P

Maar goed, ik heb mijn zinnen op de RTX 3070 gezet, misschien wel de Founders Edition, ik hoop dat Nvidia geleerd heeft van dit fiasco en dat hij in oktober van de website te bestellen is.

Aan de andere kant ben ik bang dat de vraag naar een 3070 nog veel groter zal zijn dan naar de 3080...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
[...]

Lekker, speculaas! :Y)

Ik zou van harte hopen dat dit het geval is, maar ik ben bang dat hij gewoon tijdelijk kapot ging door die nieuwe bot die op reddit rond gaat. Ik krijg hem er hier namelijk gewoon weer voor (na een lange lange laadtijd wel, maar toch). Deze werkt overigens nog wel zonder enig probleem: https://api.digitalriver....b159e42edb08a83bde0d83dia

Ik heb zelf een distill.io extensie draaien die om de 5 min even een element checkt op de pagina. Er zijn veel mensen die soortgelijke dingen draaien, maar dan om de 10s oid. wat mij dan niet echt handig lijkt -O-

[ Voor 8% gewijzigd door nalufrank op 21-09-2020 13:32 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:54:
[...]

Ikzelf ben wel iemand die graag lekker gamet, maar ik ben niet iemand die per se de laatste paar Mhz uit een GPU moet knijpen. Ik denk dat voor mij deze kaart prima is, zolang hij maar niet te warm wordt. Verder overclocken enzo zal ik toch niet vanuit mijzelf doen. In dat geval zou mijn advies zijn om niet jouw pre-order te annuleren, zeker niet zo ver vooraan de rij. Het zal vermoedelijk toch allemaal niet op 2-3 fps meer of minder gaan hangen. Ik heb een scherm van 4k 60Hz (Samsung) en een 1440p 144Hz (Acer Predator met IPS), als ik daar maar tegen aan zit, ben ik al blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rburck
  • Laatst online: 08-05-2021
Heeft iemand de TUF besteld bij Central Point of Dustin Home? Enig idee hoe lang de wachtrijen daar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

Saekerhett schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:24:
[...]

Topic gaat ook veel te snel :P

Maar goed, ik heb mijn zinnen op de RTX 3070 gezet, misschien wel de Founders Edition, ik hoop dat Nvidia geleerd heeft van dit fiasco en dat hij in oktober van de website te bestellen is.

Aan de andere kant ben ik bang dat de vraag naar een 3070 nog veel groter zal zijn dan naar de 3080...
Ik denk dat de 3070 release ook met een reden niet tegelijk is met de 3080, geeft de fabrikanten wat tijd om de fabricage wat op te schroeven

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:09
rburck schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:27:
Heeft iemand de TUF besteld bij Central Point of Dustin Home? Enig idee hoe lang de wachtrijen daar zijn?
ja ik vandaag bij Dustin Home...ze gaven aan 28 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

DaLoona schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:18:
[...]

Bedankt, ja die review had ik gelezen. Inderdaad in dat opzicht wat minder maar wel een erg stille kaart wat ik zelf belangrijker vind dan 2 fps meer of een fractie meer verbruik.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
nalufrank schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:24:
[...]

Lekker, speculaas! :Y)

Ik zou van harte hopen dat dit het geval is, maar ik ben bang dat hij gewoon tijdelijk kapot ging door die nieuwe bot die op reddit rond gaat. Ik krijg hem er hier namelijk gewoon weer voor (na een lange lange laadtijd wel, maar toch).

Ik heb zelf een distill.io extensie draaien die om de 5 min even een element checkt op de pagina. Er zijn veel mensen die soortgelijke dingen draaien, maar dan om de 10s oid. wat mij dan niet echt handig lijkt -O-
Ik krijg nu bij elke manuele refresh een 504 error. Het zou echt ruk zijn als reddit nu Digital River plat legt, want dan kunnen wij nog niet bestellen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:50
Wat ook misschien wel bijdraagt aan het 'iets' beter presteren van de ASUS TUF reeks is dat de ASUS site oorspronkelijk 769 dollar vermeldde voor deze uitgebracht werden. De OC versie zou dus hoogst waarschijnlijk 799$ gekost hebben.

Later heeft ASUS dit teruggeschroefd naar de 719 dollar MSRP (misschien bang tov FE om minder te verkopen?)

Misschien nu ze zien hoeveel er al aan de webshops gegeven wordt... :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quartz123
hmm ... ik krijg nu mijn annulerings mailtjes terug van Alternate met "mail kan niet bezorgd worden"

""all hosts for 'alternate.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)""

Kunnen jullie misschien even 10 minuutjes niet in paniek mailen over een levertijd zodat ik een kans heb om mijn 2 kaarten te annuleren ? (ook beter voor jullie toch ? :)

[ Voor 30% gewijzigd door Quartz123 op 21-09-2020 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Lycan-Strife schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:59:
Ok... Ik panikeer niet... Maar ben wel lichtelijk geirriteerd nu.

Mijn enthousiasme is nog steeds groot dus...

Ik ben van 12 dagen (via Alice robot) gegaan naar LEVERTERMIJN ONBEKEND.

FML!!!
Ik keek toevallig ook net, same here..

Ik hoop dat ik gewoon redelijk vooraan sta in de wachtrij met de STRIX OC.. Ik was er wel pas om 16:10 bij, maar die kaart werd op dat moment niet zoveel besteld vgm.

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:33
ShadowStrider1 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:10:
Toch bijzonder, ik heb betaald met mijn cc en dit bedrag hebben ze wel gewoon afgeschreven terwijl ze deze ook op gereserveerd kunnen laten staan. Je zou verwachten als ze het geld wel incasseren dat ze iig openheid in zaken kunnen geven maar dat doen ze ook niet.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 21:44
Quartz123 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:33:
hmm ... ik krijg nu mijn annulerings mailtjes terug van Alternate met "mail kan niet bezorgd worden"

""all hosts for 'alternate.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)""

Kunnen jullie misschien even 10 minuutjes niet in paniek mailen over een levertijd zodat ik een kans heb om mijn 2 kaarten te annuleren ? (ook beter voor jullie toch ? :)
Ik heb gister mijn kaart geannuleerd en kreeg vanochtend wel gewoon de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Santee schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:38:
[...]

Ik heb gister mijn kaart geannuleerd en kreeg vanochtend wel gewoon de bevestiging.
Via de mail gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Inmiddels staat bij mijn Alternate order ook levertijd onbekend. Besteld om 15:06 17-9. :X

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik sta op plek 22 van de 267(waren eerder nog meer dan 270) bij megekko voor de Gigabyte OC. Niet de kaart die ik wou maar laat hem lekker staan. Ik hoopte nog wat plaatsjes op te schuiven maar dat is denk ik ijdele hoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
ascendance schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:34:
[...]

Ik keek toevallig ook net, same here..

Ik hoop dat ik gewoon redelijk vooraan sta in de wachtrij met de STRIX OC.. Ik was er wel pas om 16:10 bij, maar die kaart werd op dat moment niet zoveel besteld vgm.
Ik denk precies hetzelfde! :) We gaan t zien maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:04
Azerty heeft de levertermijn van de X trio en de Ventus aangepast van Pre-Order naar "Meer dan 10 werkdagen". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:39:
Inmiddels staat bij mijn Alternate order ook levertijd onbekend. Besteld om 15:06 17-9. :X
WOW! WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 19:59
Maar gewoon even om te snappen.

Die Ventus MSI heeft een standaard boost overclock naar 1740Mhz terwijl de FE op de 1710Mhz staat. En toch zou de FE beter presteren? Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Waar verbaas je je over?

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:11
Ik kan helemaal niks in mijn winkelmand plaatsen op de nvidia website, ook niet de nvlink. Iemand een idee waarom? de knop staat er wel gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeltaV
  • Laatst online: 05-11-2020
Fordox schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:12:
Voor vandaag stond er op de RTX3080 info pagina van megekko dat de nieuwe batch verwacht zou worden (21-9). Iemand al een mail over gekregen?
Ik sta op 1 voor de Gigabyte OC dus ik gok dat ik daarmee bij de eerstvolgende levering zit, maar ik heb nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Dat deze mede tweaker letterlijk op de dag van release alsnog t zelfde krijgt als ik qua melding.
Had toch op zn minst verwacht dat hij al wel duidelijkheid zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Lycan-Strife schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:45:
[...]

Dat deze mede tweaker letterlijk op de dag van release alsnog t zelfde krijgt als ik qua melding.
Had toch op zn minst verwacht dat hij al wel duidelijkheid zou krijgen.
Graag, maar wat moet je. Ik kan ze wel bellen maar ben liever een 'stille klant' die uiteindelijk z'n spul geleverd krijgt, andere manier van benaderen. ;) Patience is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberzone
SpicyRamen schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:44:
Ik kan helemaal niks in mijn winkelmand plaatsen op de nvidia website, ook niet de nvlink. Iemand een idee waarom? de knop staat er wel gewoon
Ze zijn waarschijnlijk updates aan het doen aan het bestelsysteem. De API van Digital River heeft ook problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New_Interfaces
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 16:28
Chromanin schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:42:

Die Ventus MSI heeft een standaard boost overclock naar 1740Mhz terwijl de FE op de 1710Mhz staat. En toch zou de FE beter presteren? Iemand een idee hoe dit kan?
Koeling e.d. kan een aardige invloed hebben op de clockspeed van kaarten. Betere koeling kan ook een hogere clockspeed betekenen. In dit geval zou ik alleen van een offset uitkunnen gaan, oftewel de FE gaat bij lagere temperaturen naar hogere clockspeeds dan de opgegeven 1710MHz.

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Lekiame schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:42:
Azerty heeft de levertermijn van de X trio en de Ventus aangepast van Pre-Order naar "Meer dan 10 werkdagen". 8)7
Ik denk dat er vanaf de 28e meer duidelijkheid komt rondom deze kaart en in diezelfde week veel blije berichtjes van de eerste klanten die een leuk pakketje hebben ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
Chromanin schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:42:

Ja FE heeft een power limit van 375w, Ventus blijkbaar 320w (niet 100% zeker, Zotac kaart blijkbaar 336w). Dus de FE zal boven de 1710mhz boosten als koeling het toelaat. Ventus zal ook proberen te boosten omdat koeling goed is maar loopt dan tegen power limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Heeft iemand een idee hoe Gigabyte levert op het moment? Ik ben stiekem wel benieuwd of mijn 3080 (Eagle) enige progressie heeft qua stock op andere winkels dan Alternate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Williebrord
  • Laatst online: 04-05 23:08
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:50:
[...]

Ja FE heeft een power limit van 375w, Ventus blijkbaar 320w (niet 100% zeker, Zotac kaart blijkbaar 336w). Dus de FE zal boven de 1710mhz boosten als koeling het toelaat. Ventus zal ook proberen te boosten omdat koeling goed is maar loopt dan tegen power limit.
Maar is die power limit van de Ventus ook relevant wanneer je niet overclockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverra
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:51:
Heeft iemand een idee hoe Gigabyte levert op het moment? Ik ben stiekem wel benieuwd of mijn 3080 (Eagle) enige progressie heeft qua stock op andere winkels dan Alternate.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qbr_rvArKSgxj9qmPggYRGnUTO8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/swNtpWTJtuzK4OKJatEMbllU.jpg?f=user_large

Da's alles wat ik je kan vertellen. Hij is helaas heel populair. Als het goed is komen er Gigabyte kaarten binnen bij ze vandaag en morgen, dus ben benieuwd of dat ook de Eagle is, en of mijn positie dus opschuift.

[ Voor 36% gewijzigd door Xaverra op 21-09-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Ok, Alternate annuleringen net bevestigd. Geld gaan ze gelijk terugstorten (vandaag nog)

Top, ze zijn er nog dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:54
kr4t0s schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:50:
[...]

Ja FE heeft een power limit van 375w
Volgens mij gewoon 320w, maar ik kan het mis hebben. Waar heb je dit vandaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Arsance schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:06:
[Afbeelding]

Helaas. Alice geeft nu geef levertermijn meer aan.
Kijk uit! ik zie gewoon je ordernummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Quartz123 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:55:
Ok, Alternate annuleringen net bevestigd. Geld gaan ze gelijk terugstorten (vandaag nog)

Top, ze zijn er nog dus :)
Heb donderdag geannuleerd en nog geen geld gezien, of gaan ze vandaag alles terugboeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
SpicyRamen schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:44:
Same here, het ziet er inderdaad naar uit dat ze bezig zijn. Zal het dan toch vandaag zo ver zijn? :9~

Ik denk dat ze dit bewust doen om 1 van de volgende 2 redenen:

1. Ze hebben alle bestellingen stop gezet om wat orde in de chaos te creeren achter de schermen.
2. Ze zijn bezig om de afreken/winkelmand procedure meer bot-proof te maken.

Mijn voorkeur gaat uit naar nr 2. Maar who knows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie

bouvrie

Interior demolisher

Xaverra schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:54:
[...]

[Afbeelding]

Da's alles wat ik je kan vertellen. Hij is helaas heel populair. Als het goed is komen er Gigabyte kaarten binnen bij ze vandaag en morgen, dus ben benieuwd of dat ook de Eagle is, en of mijn positie dus opschuift.
Ok, is het doorgaans zo geregeld dat elke 'initiele partner' dezelfde hoeveelheden / op hetzelfde moment geleverd krijgt? Geen idee hoe dat werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
nalufrank schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:58:
[...]

Same here, het ziet er inderdaad naar uit dat ze bezig zijn. Zal het dan toch vandaag zo ver zijn? :9~

1. Ze hebben alle bestellingen stop gezet om wat orde in de chaos te creeren achter de schermen.

Op reddit is net een screen gepost van iemand die een 'buy now' knop kreeg, al werkte het vervolgens niet.

https://www.reddit.com/r/...fp/my_heart_just_dropped/

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/50uouwjmpho51.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=b613c0af1a2bb368e1d7bc857727435557c91387

[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 21-09-2020 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberzone
nalufrank schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:58:
[...]

Volgens mij had iemand al gezegd dat er een Captcha tool was toegevoegd aan het bestelproces, maar ik hou mijn verwachtingen nog laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
glnk schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:55:
[...]

Volgens mij gewoon 320w, maar ik kan het mis hebben. Waar heb je dit vandaan?
Dat is de opgegeven TDP.

https://www.gamersnexus.n...edition-review-benchmarks
In benchmark meet hij 367w, de 375w wordt ook genoemd.

Ik zou me niet te druk maken over overclocken of je moet echt fan zijn van OC-en. Kaart trekt serieus veel stroom bij overklokken voor paar procent winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
BinaryRun schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:59:
[...]

Op reddit is net een screen gepost van iemand die een 'buy now' knop kreeg, al werkte het vervolgens niet.

[Afbeelding]
Was gisteren ook al in de UK.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quartz123
Jongens het is toch al lang duidelijk dat die Alice bot niet correct is ?
Het heeft denk ik niet zoveel zin om elke keer als deze chat bot iets zegt het te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
[...]

[Afbeelding]
Oh man! oOo Thanks voor het delen!

Het is dan ook al bijna tijd voor hun store refresh (6am ~ 9am PST) dus tussen 15:00~18:00 NL tijd. Wie weet kunnen we vandaag nog een poging wagen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJoery
  • Niet online
Weet iemand hier hoeveel orders er staan bij Megekko voor de TUF OC/nonOC volgens de wachtrij-tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:10
[...]

[Afbeelding]
Nou nog hopen dat ze ook Paypal als betaalmethode hebben geactiveerd, want anders gaat het lastig worden zonder CC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
nalufrank schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:01:
[...]

Oh man! oOo Thanks voor het delen!

Het is dan ook al bijna tijd voor hun store refresh (6am ~ 9am PST) dus tussen 15:00~18:00 NL tijd. Wie weet kunnen we vandaag nog een poging wagen dus!
Geloof dat iemand van het weekend op de franse site ook al een keer de buy know kreeg, maar ook niet kon bestellen. Ben benieuwd of het iets betekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xaverra
bouvrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:58:
[...]

Ok, is het doorgaans zo geregeld dat elke 'initiele partner' dezelfde hoeveelheden / op hetzelfde moment geleverd krijgt? Geen idee hoe dat werkt.
Daar heeft niemand concrete informatie over gevonden. 1 bron (Megekko) zegt dat NL en zij zelf in een "goede positie" staat, andere mensen zeggen juist dat NL een kleine markt is en dus minder leveringen krijgt.

Sorry, geen antwoord mogelijk dus! Elke vendor/nVidia zal vaag zijn met hun antwoord omdat ze nergens toezeggingen op willen maken.

Bron Megekko's statement over hun positie: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Reem0nN schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:03:
[...]

Nou nog hopen dat ze ook Paypal als betaalmethode hebben geactiveerd, want anders gaat het lastig worden zonder CC 8)7
Daar ga ik niet vanuit. Volgens mij vraagt Nvidia altijd een CC boven een bepaald limiet.
Pagina: 1 ... 82 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord