[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Wombat148
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-10 21:10
Weggehaald was op verkeerd bericht beantwoord excuus

[ Voor 95% gewijzigd door Wombat148 op 20-09-2020 13:07 ]

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:57
Wombat148 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:03:
[...]

Weet niet of iemand behoefte heeft aan deze informatie. Ik vroeg of er speling zat tussen de prijs omdat ik toch een pre order had toen ik het kocht en de prijzen omhoog zijn gegaan. Kreeg dit terug:

Beste,
Wij houden inderdaad een prijs aan welke gebaseerd is op de inkoopprijs.
Met vriendelijke groet,

Lijkt me sterk wat ze zeggen, inkoop zal denk ik rond de 719 - 750 zijn max en dan 5procent winst erover heen? Kom ik nog altijd niet uit op het prijskaartje wat ik kreeg. Bahbah
Enige signaal dat je naar zulke shops kunt geven: annuleren en rustig afwachten om hem daarna voor de normale prijs (ergens anders) bestellen.

• DannyHrmnns
  • Laatst online: 07-06 12:56
MSI X TRIO nu op amazon.nl 940 euro lol

https://www.amazon.nl/308...080&qid=1600599926&sr=8-1

• Wombat148
  • Laatst online: 20-10 21:10
Wombat148 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:21:
Ik weet niet of dit de plek is maar ik vind sommige winkels toch wel een beetje misselijk makend met de prijzen die ze hanteren.

Ik zocht een gaming trio maar heb perongelijk de ventus aangedrukt door alle stress en het refreshen. Kan gebeuren natuurlijk. Ik gemaild en de webshop zegt kan gebeuren wisselen mag altijd! iemand heeft toevallig gecanceld je zult de 5e zijn van de eerste batch. maar je mag wel 140 euro bij betalen. 8)7

Even ter verhouding: Alternate bood de ventus voor 723,95 (incl shipping) aan ik heb nu bij de andere webwinkel 720 betaald.
Alternate bood de trio aan voor 779 ( nu inmiddels 800 ) maar deze webshop moet ik dus 860 betalen voor een identiek product? Als ik dit aanneem voel ik me wel een beetje afgezet. ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

140 euro is een hoop geld ( tegen over 60 tot 80 euro van een andere webwinkel bij betalen )
Weet niet of iemand behoefte heeft aan deze informatie. Ik vroeg of er speling zat tussen de prijs omdat ik toch een pre order had toen ik het kocht en de prijzen omhoog zijn gegaan. Kreeg dit terug:

Beste,
Wij houden inderdaad een prijs aan welke gebaseerd is op de inkoopprijs.
Met vriendelijke groet,

Lijkt me sterk wat ze zeggen, inkoop zal denk ik rond de 719 - 750 zijn max en dan 5procent winst erover heen? Kom ik nog altijd niet uit op het prijskaartje wat ik kreeg. Bahbah

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Je zit in het verkeerde topic.

[ Voor 84% gewijzigd door Blaat op 20-09-2020 14:40 ]

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:54:
[...]

Dus jij stelt dat het onderzoek van TPU niet klopt? Interessant.
Dit zijn de charts van de zotac en een TUF, je ziet hoe slap de fancurve is op de zotac waardoor deze maar rond de 1500rpm haalt op de fans en de kaart eerder terug klokt want er wordt in reviews ook gezegd dat de zotac terugklokt boven de 70c.

Je kan dit verleggen door een betere curve en doordat de zotac zo stil is merk je er weining van en zal de kaart minimaal zo snel als de FE draaien lijkt me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EOu-WDXcGw4Z4aSHqCyehguLSIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myYbXoy2AGl7r0ErWGKKQoNW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZcPYvINNxxoPF8KtoNelH5Pzrk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jzlFUPNZ4mpMIFDTKvpOogEj.jpg?f=fotoalbum_large

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:33
Heeft iemand informatie gehad van alternate over een nieuwe batch kaarten voor hun webshop?
NosferatuX schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:13:
[...]

Dit zijn de charts van de zotac en een TUF, je ziet hoe slap de fancurve is op de zotac waardoor deze maar rond de 1500rpm haalt op de fans en de kaart eerder terug klokt want er wordt in reviews ook gezegd dat de zotac terugklokt boven de 70c.

Je kan dit verleggen door een betere curve en doordat de zotac zo stil is merk je er weining van en zal de kaart minimaal zo snel als de FE draaien lijkt me

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik snap nog altijd niet wat je punt is. Iedere kaart zal hogere kloks draaien wanneer je de fans harder laat draaien. Dat staat los van het feit dat de Trinity frequency curve zegt op voltage X gaat deze kaart maximaal frequency Y draaien, waarbij deze waarden voor de FE bij dezelfde voltage X een frquency Y waarde van +1 a 2% heeft. Als je de kaart op precies dezelfde temperatuur zal draaien als een FE met dezelfde load dan zal de Trinity een lagere kloksnelheid hebben, omdat de frequency curve dit stelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 20-09-2020 13:17 ]

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:38
We zitten inmiddels op 153 replies in de bestelstatus form

https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform
Ik heb een dashboardje geknutseld met de resultaten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJYl0eA4jeaXIGsTn3NIvcLvh2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qgcyaj0ap8oTaAS9ZU21jWwh.png?f=fotoalbum_large

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:46
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:16:
[...]

Ik snap nog altijd niet wat je punt is. Iedere kaart zal hogere kloks draaien wanneer je de fans harder laat draaien. Dat staat los van het feit dat de Trinity frequency curve zegt op voltage X gaat deze kaart maximaal frequency Y draaien, waarbij deze waarden voor de FE bij dezelfde voltage X een frquency Y waarde van +1 a 2% heeft. Als je de kaart op precies dezelfde temperatuur zal draaien als een FE met dezelfde load dan zal de Trinity een lagere kloksnelheid hebben, omdat de frequency curve dit stelt.
Dit is toch aan te passen in afterburner? Ik heb op mijn 1080ti een custom curve ingesteld en dat werkt als een zonnetje. Ik neem aan dat dit bij de 3080 ook kan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

AtlAntA schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:22:
[...]

Dit is toch aan te passen in afterburner? Ik heb op mijn 1080ti een custom curve ingesteld en dat werkt als een zonnetje. Ik neem aan dat dit bij de 3080 ook kan?
Dit kan zeker. Ctrl+F werkt nog altijd.

• Cruise252
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05-2022
takkenjong schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:18:

[Afbeelding]
Ik zie nog geen Tones staan, das een goed teken :P

• Undeadhunter
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 10:35
Cruise252 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:31:
[...]

Ik zie nog geen Tones staan, das een goed teken :P
Ik stond bij tones in rij als nr #144.

Dus verwacht ook maar dat je kan wachten :)

• Cruise252
Undeadhunter schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:32:
[...]

Ik stond bij tones in rij als nr #144.

Dus verwacht ook maar dat je kan wachten :)
Ah? Hoe weet je welke positie je staat btw? Ben ik ook wel benieuwd in.

• Undeadhunter
Cruise252 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:34:
[...]

Ah? Hoe weet je welke positie je staat btw? Ben ik ook wel benieuwd in.
Heb mailtje gestuurd via contact formulier op de website, sta ondertussen er niet meer in.

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10 16:56
Undeadhunter schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:35:
[...]

Heb mailtje gestuurd via contact formulier op de website, sta ondertussen er niet meer in.
Waar of wat heb je dan nu geordered?

• Cruise252
[...]

Aha, ik kreeg enkel dit standaard antwoord (al es zien paseren hier denk ik).
Ook al vroeg ik naar de plaats in de que.
Bedankt voor uw interesse in dit product. Momenteel hebben wij geen stock maar wij weten wel dat dit onderweg is naar ons magazijn. Momenteel kan ik U helaas geen exacte leverdatum geven.

• Undeadhunter
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:36:
[...]

Waar of wat heb je dan nu geordered?
Niets, ik wacht gewoon tot er available stock is, en bestel dan wel.
Geen reden om te haasten. Mijn 980Ti doet nog wat het moet.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:07
Brains Bush schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:44:
Ook even aanhaken bij het EVGA step up programma: hou er rekening mee dat de voorraad van het step up programma totaal anders is dan de reguliere leveringen aan de distri's en vervolgens retailers/winkels.
Het is op dit moment (net als de rest trouwens) totaal niet duidelijk wanneer EVGA de voorraad voor het step up programma met 30X0-series gaat 'vullen'.

Wellicht valt het mee maar wel iets om rekening mee te houden. Ik vermoed dat als het >90 dagen in beslag neemt vanwege schaarste dat ze daar een mouw aanpassen? Maar zou dat wel vooraf checken om mogelijke teleurstellingen te voorkomen.
Een mdw van EVGA heeft op het forum bevestigd dat er een gelijke verdeling zal zijn tussen hun eigen store, de retailers en het stepup programma

• predator0235
Undeadhunter schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:37:
[...]

Niets, ik wacht gewoon tot er available stock is, en bestel dan wel.
Geen reden om te haasten. Mijn 980Ti doet nog wat het moet.
Was ik ook maar niet zo stom geweest om mijn 1080 Ti te presalen voor hogere prijs.
Nuja, deze ravage van donderdag had ik ook niet voorzien.

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
[...]

Wanneer was die oorspronkelijke bestelling bij Tones geplaatst? En voor welke kaart?

• Undeadhunter
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:39:
[...]

Was ik ook maar niet zo stom geweest om mijn 1080 Ti te presalen voor hogere prijs.
Ach, je hebt teminste de hogere prijs gekregen dan wat hij nu voor zou gaan ;)
Ik had stormloop wel verwacht, het was lang geleden dat er nog zo een incentive was om te upgraden.

Nvidia heeft denk ik wel fout gemaakt met het zo vroeg uitbrengen, ipv een stock te maken en dan uit te brengen, nu goed, nvidia is niet apple :P

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
dhudhu schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:54:
Weet iemand de betalingsmogelijkheden in de NVidia store? Is het alleen mogelijk met CC af te rekenen of ook met iDeal/PayPal?

En nog een vraag voor de Megekko bestellers:

Welk type kaart en wat is jullie positie in de queue? Wellicht kunnen we elkaar helpen door kleinere wachtrijen te vinden.

Ik heb de MSI Gaming X Trio besteld om 15:10. Mijn positie is momenteel 163 van de 339.

Ik wil heel graag een 3080. Merk en type boeit me niet dus ik sluit graag aan in de kortste rij :)
De EVGA rijen zijn kort (<10). Wel gelijk het meest aan de prijs. Omdat MeGekko ook wel weet dat er mensen zijn die (veel) meer neerleggen voor een kortere wachttijd. Gebeurde met de Inno’s vrijdag die gewoon beschikbaar waren voor next day delivery. Wel een slordige 200 piek bijbetalen...

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:16:
[...]

Het punt is dat het geen probleem is dat de standaard zotac minimiaal langzamer is dan de FE.
Stock reference is nou eenmaal langzamer dan de FE en op een vrij simpele manier kan je 1 van de "nerfs" van zotac ongedaan maken waardoor hij minimaal net zo snel is als de FE.

Dat is het punt waar het omging op het bericht waar ik op reageerde. 😏
AtlAntA schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:22:
[...]

Ja hoor of de EVGA tool 👍

[ Voor 14% gewijzigd door NosferatuX op 20-09-2020 13:44 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• dhudhu
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Brakesreleased schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:42:
[...]

De EVGA rijen zijn kort (<10). Wel gelijk het meest aan de prijs. Omdat MeGekko ook wel weet dat er mensen zijn die (veel) meer neerleggen voor een kortere wachttijd. Gebeurde met de Inno’s vrijdag die gewoon beschikbaar waren voor next day delivery. Wel een slordige 200 piek bijbetalen...
Jah ik heb voor de MSI ook al flink onnodig bijgelapt (840 ballen) puur omdat ik haast had toen alles plat ging.
Ik was er ruim op tijd bij maar wachtte op de FE die vervolgens niet kwam pffff

• Undeadhunter
steaktartaar schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:40:
[...]

Wanneer was die oorspronkelijke bestelling bij Tones geplaatst? En voor welke kaart?
ASUS GeForce RTX 3080 TUF 10G GAMING 10GB GDDR6X

Donderdag rond 8 uur 's ochtends.

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:56
wauturr schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:16:
Heeft iemand informatie gehad van alternate over een nieuwe batch kaarten voor hun webshop?
Niks bekend over een tweede batch voor de MSI TRIO.

• predator0235
Undeadhunter schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:42:
[...]

Ach, je hebt teminste de hogere prijs gekregen dan wat hij nu voor zou gaan ;)

[...]

Ik had stormloop wel verwacht, het was lang geleden dat er nog zo een incentive was om te upgraden.

Nvidia heeft denk ik wel fout gemaakt met het zo vroeg uitbrengen, ipv een stock te maken en dan uit te brengen, nu goed, nvidia is niet apple :P
Klein beetje off-topic maar kijk maar eens naar de PS5 daar is er ook een ravage, alles pre-order uitverkocht. Denk dat daar mensen zonder pre-order ook blij mogen zijn met kerstmis nog een console te vinden :/

• Prime_nl_
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-06 22:55
Ik heb net ook een strix oc geordered van alternate (want prijzen zijn net iets goedkoper dan gekko en andere sites). Maar heb ook nog msi gaming x trio die vrij hoog in de wachtrij staat.
Ik zie wel welke eerst komt thuis als het maar nog dit jaar is.

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:39:
[...]

Same!

• smocho
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 09:19
Hier ook maar dan een 2080ti. Op zich geen spijt van gezien de keldering in waarde 1 week later 😊 Dat had niemand kunnen voorzien.

• Lycan-Strife
smocho schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:12:
[...]

Hier ook maar dan een 2080ti. Op zich geen spijt van gezien de keldering in waarde 1 week later 😊 Dat had niemand kunnen voorzien.
NICE :P

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:41
Prime_nl_ schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:48:
Ik heb net ook een strix oc geordered van alternate (want prijzen zijn net iets goedkoper dan gekko en andere sites). Maar heb ook nog msi gaming x trio die vrij hoog in de wachtrij staat.
Ik zie wel welke eerst komt thuis als het maar nog dit jaar is.
Denk dat die msi en gigabyte veel zijn besteld Ik heb zelf ook een strix oc besteld maar ik denk dat de strix versies niet heel veel is besteld (hoop ik😔😂)
JF050 schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:16:
[...]

Denk dat die msi en gigabyte veel zijn besteld Ik heb zelf ook een strix oc besteld maar ik denk dat de strix versies niet heel veel is besteld (hoop ik😔😂)
Je zult vast de enige zijn ;) :+.

• Prime_nl_
JF050 schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:16:
[...]

Hoop ik ook, alhoewel ik hem best laat heb besteld. Als ik mijn gaming x trio toch binnenkrijg breng ik m wel terug of verkoop ik hem, denk ik. Had gezien dat de specs van de strix oc 7% beter is dan de msi.

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:41
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:19:
[...]

Je zult vast de enige zijn ;) :+.
Was het maar waar 😂😂
Prime_nl_ schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:20:
[...]

Had gezien dat de specs van de strix oc 7% beter is dan de msi.
Door de boost werking zegt de boost clock zelf vrij weinig.

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-10 22:53
Zet ik mijzelf in de wachtrij bij alternate of ga ik een kaart proberen te snipen bij een webshop die niet aan pre orders doet. moeilijke keuze :/
SpicyRamen schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:31:
Zet ik mijzelf in de wachtrij bij alternate of ga ik een kaart proberen te snipen bij een webshop die niet aan pre orders doet. moeilijke keuze :/
Hoezo niet beide? Annuleren kan altijd nog en met een creditcard betaling zit je veilig.

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-10 22:53
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:31:
[...]

Hoezo niet beide? Annuleren kan altijd nog en met een creditcard betaling zit je veilig.
Ik heb geen creditcard dus ik moet het geld meteen ergens vastzetten als ik pre order

• Prime_nl_
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:27:
[...]

Door de boost werking zegt de boost clock zelf vrij weinig.
True, ik wacht wel op de reviews over een paar dagen en dan cancel ik het als ze beetje tegenvallen.

• Lycan-Strife
SpicyRamen schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb geen creditcard dus ik moet het geld meteen ergens vastzetten als ik pre order
Same here. Mijn CC komt hopelijk aankomende week ergens binnen. Maar dan nog.
Wel irri dat je alleen met CC iets kan doen. Weinig winkels ondersteunen afterpay of paypal ook niet ivm onzekerheden en bedragen.

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
SpicyRamen schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:32:
[...]

Maak niet altijd uit, Alternate doet gelijk geld afschrijven van je CC.
Prime_nl_ schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:37:
[...]

True, ik wacht wel op de reviews over een paar dagen en dan cancel ik het als ze beetje tegenvallen.
Tegenvallen in prestaties zal ie zeker niet. De vraag is meer of een TUF van 719 niet hetzelfde gaat doen als een STRIX die waarschijnlijk 140 euro meer kost. 19.5% meer betalen voor zeg 1% meer FPS is nou ook niet echt 'n geweldige deal.
Scale schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:42:
[...]

Alleen heb je met je CC nog aankoop garantie mocht de keten waar je besteld omvallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 20-09-2020 14:44 ]

• Lycan-Strife
[...]

Dat wist ik dan weer niet. Goed om te weten. Thanks.

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
Undeadhunter schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:44:
[...]

ASUS GeForce RTX 3080 TUF 10G GAMING 10GB GDDR6X

Donderdag rond 8 uur 's ochtends.
Als 17/9 8:00 al 144 was... ja dan ga ik lang kunnen wachten :)

• Repeelsteeltje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-02-2021
[...]

Yep klopt had hem daar al geannuleerd en dag erna werd er alsnog geld afgeschreven, heb al mail geatuurd of ze asap terug sturen anders ga ik de cc maatschappij maar ff bellen😀

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
Repeelsteeltje schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:54:
[...]

Yep klopt had hem daar al geannuleerd en dag erna werd er alsnog geld afgeschreven, heb al mail geatuurd of ze asap terug sturen anders ga ik de cc maatschappij maar ff bellen😀
Vind het maar een vreemd systeem, a dat ze geld afschrijven voor een pre-order en b dat de annulering niet direct doorgevoerd word wanneer je op het annuleren knopje druk.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Lycan-Strife schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:47:
[...]

Dat wist ik dan weer niet. Goed om te weten. Thanks.
Volgens mij is de enige die niet meteen afschrijft amazon.
Scale schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
[...]

Vind het maar een vreemd systeem, a dat ze geld afschrijven voor een pre-order en b dat de annulering niet direct doorgevoerd word wanneer je op het annuleren knopje druk.
Omdat er best wel wat variabelen zijn die een situatie kunnen creëeren waarbij jij of het product nog gaat krijgen (bv net ingepakt / gereserveerd) of dat je bv via je creditcard een terugvordering hebt gestart en zo tweemaal je geld terug gaat krijgen.

• Lycan-Strife
BinaryRun schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:05:
[...]

Right. Roger that. Maar daar bestel ik dan weer niet dus dat is dan weer kaka.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

takkenjong schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:18:

[Afbeelding]
Waar zijn de resultaten van dit form in excel? Ben wel benieuwd hoe laat anderen hebben besteld.

• takkenjong
ion schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:21:
[...]

Waar zijn de resultaten van dit form in excel? Ben wel benieuwd hoe laat anderen hebben besteld.
FORM:https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform

Resultaten:
https://docs.google.com/s...-KQsiBgs/edit?usp=sharing

Update :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXNhk0Qjtmmjv3DxOKBOyuEq2K0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DoLFs20n0tsAI4pHgrgHKwFb.png?f=fotoalbum_large

• MAstiGinger
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Kloppen de getallen wel? Als ik alles van alternate optel kom ik op 76 ipv 89. Als ik de EAGLE optel kom ik op 8 + 13 = 21 ipv 23.

• takkenjong
Maarten120188 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:30:
[...]

Kloppen de getallen wel? Als ik alles van alternate optel kom ik op 76 ipv 89. Als ik de EAGLE optel kom ik op 8 + 13 = 21 ipv 23.
De grafiek rechtsonderaan toont alleen de kaarten waar 3+(per kaart per winkel) van zijn besteld, anders word het vrij onleesbaar:),
Goede observatie!

• MAstiGinger
takkenjong schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:31:
[...]

De grafiek rechtsonderaan toont alleen de kaarten waar 3+(per kaart per winkel) van zijn besteld, anders word het vrij onleesbaar:),
Goede observatie!
Ah vandaar, thx!

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Minimaal 135.000 euro....dus rond 150k (geschat), nou boys kunnen we met z'n 200en een klein appartementje kopen in Amsterdam :P

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heeft iemand misschien een idee van de EVGA wachtrij lengte bij Alternate?

• takkenjong
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:41:
[...]

Minimaal 135.000 euro....dus rond 150k (geschat), nou boys kunnen we met z'n 200en een klein appartementje kopen in Amsterdam :P
Ja ik heb de MSRP van €719 aangehouden. Er zitten een aantal annuleringen tussen, dus weet niet wat het precies is.

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
BinaryRun schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:05:
[...]

Las dat iemand dit zei over Informatique. En bij Tones kun je bestellen en ophalen, moet je wel naar belgie.

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-08 12:30
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:41:
[...]

Een parkeerplaats bedoel je? :/
Gezien het kleine aantal FE verwacht ik dat het totaal nog iets hoger is echter.

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

• CptMatineejr
takkenjong schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:43:
[...]

Ja ik heb de MSRP van €719 aangehouden. Er zitten een aantal annuleringen tussen, dus weet niet wat het precies is.
Dat vermoeden had ik al en aangezien de meesten van ons meer dan 720 betalen, heb ik ook maar een getal uit de lucht getrokken (150k).
Maakt allemaal niet uit, ik kwam met een domme grap, 200 man hun geld samen poolen om 1 woning te kopen. Ik heb echt even niks beters te doen, kom op met die kaarten :P

• cbf500
  • Laatst online: 12-12-2023
BinaryRun schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:43:
Heeft iemand misschien een idee van de EVGA wachtrij lengte bij Alternate?
Heb zelf al contact genomen met Alternate en ze doen geen uitspraken over wachtrijen.

• CptMatineejr
cbf500 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:51:
[...]

Heb zelf al contact genomen met Alternate en ze doen geen uitspraken over wachtrijen.
Dat is idd zooooo irritant. Het is dat ik om 15:06 een bevestigingsmail heb ontvangen en dus hopelijk niet te laag in de wachtrij sta. Anders had ik mijn bestelling ergens anders gedaan.

• Craftop
  • Laatst online: 31-10 15:04
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:53:
[...]

Dat is idd zooooo irritant. Het is dat ik om 15:06 een bevestigingsmail heb ontvangen en dus hopelijk niet te laag in de wachtrij sta. Anders had ik mijn bestelling ergens anders gedaan.
Om 15.06 was je eigenlijk overal al te laat geweest. Dus dat had weinig zin gehad..

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:48
CptMatineejr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:16:
[...]

Houdt ons op de hoogte, tot nu toe hebben we van meerdere Alternate medewerkers te horen gekregen dat de bot niet kloppende info geeft.

Maar als de jouwe over 2 dagen leverbaar is, zal ik een dansje doen, mijne zegt nog 17 dagen. Dus ik duim voor je.
Inmiddels staat er i.p.v. 2 dagen vanaf vandaag 'binnenkort leverbaar'.

Wat staat er bij jou als datum?

Gaat om de Asus Tuf Gaming kaart.

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:10
Aangezien ik gister heb aangevraagd mn order van de msi x gaming te verschuiven naar een strix doet deze tabel me deugd!

• Dvohoritch
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-08-2024
Santee schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:01:
[...]

Aangezien ik gister heb aangevraagd mn order van de msi x gaming te verschuiven naar een strix doet deze tabel me deugd!
Ging je dan weer achteraan de rij in bij de Strix?

• Rubenwest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 14:50
Aramiss schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:01:
[...]

Hetzelfde staat nu ook bij die van mij, gaat hier ook om de Asus Tuf kaart.

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-10 22:05
Santee schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:01:
[...]

Ik ben aan het denken om dat ook te doen. Enig idee hoe dat werkt met het verschil betalen?

• predator0235
Het lijkt dat de whine van de EVGA ook alweer opgelost is door firmware update. Heb nu wel een ventus en tuf oc in pre-order, maar heb altijd EVGA gehad.

Misschien eens kijken of ik ergens op een lijst geraak, maar is er ergens een webshop die tegen msrp EVGA aanbiedt? Als die ook 850 beginnen, hou ik het wel bij mijn tuf oc pre-order voor 849 🤔

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 15:17
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:20:
Het lijkt dat de whine van de EVGA ook alweer opgelost is door firmware update. Heb nu wel een ventus en tuf oc in pre-order, maar heb altijd EVGA gehad.

Misschien eens kijken of ik ergens op een lijst geraak, maar is er ergens een webshop die tegen msrp EVGA aanbiedt? Als die ook 850 beginnen, hou ik het wel bij mijn tuf oc pre-order voor 849 🤔
Volgens mij is de XC3 gaming 800, tenminste toen ik die "gekocht" had bij Alternate.

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:20:

Volgensmij heeft alternate nog goede prijzen

• predator0235
Sven02 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:26:
[...]

Volgensmij heeft alternate nog goede prijzen
Alternate.nl zit inderdaad nog op relatief lage prijzen (zeker al vergeleken met alternate.be).
Daarom dat ook 80% van de mensen daar pre-orderen dus daar zal ik niet snel aan de bak komen denk ik...

• CptMatineejr
Aramiss schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:01:
[...]

Mijne telt nog steeds elke dag netjes af (vandaag op 16 dagen).
MSI Gaming x Trio, populairste kaart bij de populairste winkel 8)7

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:10
Dvohoritch schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:03:
[...]

Ging je dan weer achteraan de rij in bij de Strix?
Dat wel ja
Simone96 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:07:
[...]

Ik ben aan het denken om dat ook te doen. Enig idee hoe dat werkt met het verschil betalen?
Niet bij Alternate maar wel bij andere shops, meestal geven ze je gewoon een link om het verschil bij te betalen. Ik zou ook deze kunnen cancellen en de Strix gewoon nu bestellen, maar dan heb ik 1600 uit staan bij Alternate en terugbetalingen duren altijd vrij lang dus niet zo'n trek in. Ik denk alleen dat het een tijdje duurt voor de klantenserivce mijn mail leest dus ik ga morgenochtend even bellen :)

[ Voor 62% gewijzigd door Santee op 20-09-2020 16:39 ]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:59

Snippertje

Light up your life

Ik ben benieuwd of er deze week al nieuwe kaarten worden uitgeleverd of dat het nog wat langer gaat duren. Toen ik zelf nog in de retail (telefoons) werkte kwamen er zo om de dag nieuwe binnen, maar dan wel vaak maar twee tot vijf oid bij een kleine winkel. Zal ongetwijfeld niet te vergelijken zijn, maar ben erg benieuwd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Volgens mij zit ik in de top qua wachtrij als die gegevens kloppen, hopelijk komt mijn kaart dan volgende week ook binnen :*)

• CptMatineejr
Craftop schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:00:
[...]

Om 15.06 was je eigenlijk overal al te laat geweest. Dus dat had weinig zin gehad..
Als Alternate tegen mij zegt, je staat op plaats 400 in de wachtrij, dan zou ik gewoon achteraan sluiten bij een andere winkel (misschien zelfs met een andere kaart) en ontvang ik 'm eerder.
Als ze zeggen je staat op plek 45, is dat weer een ander verhaal.
Nu weten we helemaal niets van onze status in de wachtrij, waardoor de gok nemen heel dom is, en dat is denk ik ook wat Alternate wilt. Ze hebben van iedereen geld ontvangen en willen je geen info geven, want dan zouden er meer mensen annuleren waardoor ze dat geld terug moeten betalen.

• SyNuS_XL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-10 12:08
Ik heb bij Alternate een MSI Ventus besteld en als ik de bot op Alternate.nl raadpleeg zegt die leverbaar over 4 dagen. Zou mooi zijn :)

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
Het is best irritant dat ik nu niet weet op welke plek ik in de wachtrij van alternate zit met mijn Gigabyte Gaming OC. Ik heb de bevestingsmail gekregen om 15:06 uur.

Alice geeft bij mij nu aan dat mijn Gigabyte kaart over 5 dagen leverbaar is. Ook al zal dat wellicht niet kloppen, misschien dat het gering aantal dagen toch aangeeft dat ik ergens vooraan in de wachtlijst staat?

Ik zit zelf te denken om toch voor de EVGA XC3 ULTRA te gaan, vanwege A) de eventueel kortere wachtrij en B) de goeie service. Kan iemand mij vertellen wat de momentele wachtrij is voor de EVGA XC3?

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
wat ook irritant is is dat vb megekko geen idee heeft hoeveel stuks de komende zending kaarten heeft......(zo blijf je waarschijnlijk valse hoop houden )

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:05
digibazz schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
wat ook irritant is is dat vb megekko geen idee heeft hoeveel stuks de komende zending kaarten heeft......(zo blijf je waarschijnlijk valse hoop houden )
Zeker in deze tijd verbaasd me dat.. zou toch denken dat je met een druk op de knop kan zien wat er richting magazijn komt (ala T&T postnl)

• biggydeen2
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:32:
[...]

Mijne telt nog steeds elke dag netjes af (vandaag op 16 dagen).
MSI Gaming x Trio, populairste kaart bij de populairste winkel 8)7
Die bot klopt niet. MSI trio hebben ze van zowel MSI en Nvidia geen update van voor een tweede batch. Kan dus net zo goed nog 2 maand duren.
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:35:
[...]

Als Alternate tegen mij zegt, je staat op plaats 400 in de wachtrij, dan zou ik gewoon achteraan sluiten bij een andere winkel (misschien zelfs met een andere kaart) en ontvang ik 'm eerder.
Nu weten we helemaal niets van onze status in de wachtrij, waardoor de gok nemen heel dom is, en dat is denk ik ook wat Alternate wilt. Ze hebben van iedereen geld ontvangen en willen je geen info geven, want dan zouden er meer mensen annuleren waardoor ze dat geld terug moeten betalen.
Maar wat heeft het voor een winkel nut om geld vast te houden? Rente krijg je niet meer tegenwoordig. Het enige wat ze kunnen doen is klanten proberen vast te houden. Ze hebben nog steeds de laagste prijs dus ik laat mijn order daarom staan. Ze kunnen het geld ook niet uitgeven (zou wel heel dom zijn). Maar je bent wel de sjaak als ze failliet gaan.

Bij andere shops ben ik 850+ kwijt voor dezelfde kaart (MSI trio). Dat gaat ook niet veranderen ben ik bang. Enige reden dat mijn order nog staat. Plus dat ik er vrij vroeg bij was dus ergens vooraan in de rij sta hopelijk (14:52 besteld).
biggydeen2 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:57:
[...]

Enige reden dat mijn order nog staat. Plus dat ik er vrij vroeg bij was dus ergens vooraan in de rij sta hopelijk (14:52 besteld).
Als je toen de mail hebt ontvangen kan het niet langer worden dan één batch zou ik zeggen.

• biggydeen2
Paprika schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:59:
[...]

Als je toen de mail hebt ontvangen kan het niet langer worden dan één batch zou ik zeggen.
Zou kunnen maar als ik naar de ordernummers kijk zit ik toch nog 80 boven een kameraad van me die ook nog niks heeft ontvangen. Daar zitten natuurlijk ook andere orders tussen. Maar het is vooral afhankelijk van hoe groot de nieuwe batches zijn. Als dat 50-100 kaarten zijn zal ik er wel bij zitten. Afwachten maar :)

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-10 11:42

SpX

biggydeen2 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:01:
[...]

Zou kunnen maar als ik naar de ordernummers kijk zit ik toch nog 80 boven een kameraad van me die ook nog niks heeft ontvangen. Daar zitten natuurlijk ook andere orders tussen. Maar het is vooral afhankelijk van hoe groot de nieuwe batches zijn. Als dat 50-100 kaarten zijn zal ik er wel bij zitten. Afwachten maar :)
Heb je mail 1 of 2 op dit tijdstip ontvangen?

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
[...]

Hier hoop ik ook op bij cdromland, dat er minimaal 50 kaarten komen voor de ventus, zodat ik ook in de volgende batch zit. Ik kan alleen niet live zien wat mijn huidige plek is, maar wellicht zijn er ook nog wat annuleringen, waardoor ik iets verder hogerop in de rij zit.

• Kevin24
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-04-2021
[...]

Ja besteld op 14:52 of de bevestigingen mail op die tijd? Ik heb namelijk ook besteld op 14:53 maar bevestiging mail gekregen op 14:57 ^^

• predator0235
Ik denk dat voor oktober-half oktober (heb ook geen glazen bol) dat de geleverde dozen nooit veel kaarten zullen bevatten, hooguit een 10-20tal per levering (per merk).

De bootjes uit Azië vertrekken nog wel, die luchtpost wordt te duur op lange termijn >:)

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39
In Amerika (misschien ook Europa?) binnenkort enorme levering aan de retailers vanuit eVGA.

Bron: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4A3seUg-E74SxvusJZxFXjfOmx0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/laAFyFhEZYbcCVYRckWInj5y.png?f=user_large

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:06:
Ik denk dat voor oktober-half oktober (heb ook geen glazen bol) dat de geleverde dozen nooit veel kaarten zullen bevatten, hooguit een 10-20tal per levering (per merk).

De bootjes uit Azië vertrekken nog wel, die luchtpost wordt te duur op lange termijn >:)
blijf hopen op een 30tal _/-\o_

• MAstiGinger
CptMatineejr schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:35:
[...]

Precies dit! Alternate is ook een van de weinigen die pre-order continue open hebben gehad, dus zou me niets verbazen als ze veel langere wachtrijen hebben of iig meerdere mensen in wachtrijen dan bijv. megekko. Ze zijn denk ik bang dat wanneer ze zeggen dat je op de 1000e plek staat dat je dan annuleert.

• predator0235
Freaky Max schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:15:
In Amerika (misschien ook Europa?) binnenkort enorme levering aan de retailers vanuit eVGA.

Bron: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[Afbeelding]
De vraag van 1000'en is... over heel Amerika? Is dit dan veel? Ik ken de afzetmarkt van GPU's niet goed genoeg

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mensen hier die een evga hebben besteld? Ftw3 ofzo?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39
predator0235 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:16:
[...]

De vraag van 1000'en is... over heel Amerika? Is dit dan veel? Ik ken de afzetmarkt van GPU's niet goed genoeg
Geen idee... Goede vraag! Snelle Google search geeft alleen complete afzetmarkt in dollars of percentage van de gehele markt t.o.v. AMD. Gezien de prijs zou de 3080 meer niche market moeten zijn maar de VS is natuurlijk huge... Het zou interessant zijn als andere leveranciers hetzelfde zouden melden dan telt het lekker op.

• Williebrord
  • Laatst online: 04-05 23:08
Moet je bij Megekko gewoon ff een mailtje sturen om je pre-order te annuleren? Ik zie daar nergens zo'n knopje zoals bij Alternate.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Williebrord schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:30:
Moet je bij Megekko gewoon ff een mailtje sturen om je pre-order te annuleren? Ik zie daar nergens zo'n knopje zoals bij Alternate.
Nee hun moet je mailen. Gewoon replyen op je order bevestiging mailtje

• Ryanwire00
  • Laatst online: 12-11-2021
Xtr3me4me schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
Mensen hier die een evga hebben besteld? Ftw3 ofzo?
Ik heb een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra besteld

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ryanwire00 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:32:
[...]

Ik heb een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra besteld
Ik zat te denken aan de ftw3 ultra. Maar ja 1089€ gelijk bij meGekko.
Jammer zijn hun de enige momenteel waar je je wachtrij op kan zien. Maar goed ga niet elke kaart af om te zien welke de kleinste wachtrij heeft, straks dik 10k daar in de kluis.

Pagina: 1 ... 76 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord