[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rs5racer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:29:
Wat denken jullie van bijgevoegde video? Gaat het echt zo zijn dat na de eerste batch de volgende batch waarschijnlijk pas in 2021 komt?

https://www.youtube.com/w...&ab_channel=ReviewTechUSA
Van de financial analyst Q&A van afgelopen dinsdag.

How do you foresee the supply situation? Do you believe that you will have enough supply in the market to satisfy the demand that you're forecasting?

As you know, we take a great deal at trying to take care of our channel, and we wanted to make sure that we had sold through prior product before we rolled out some new generation products at certain price points. With Ampere, the channel's healthy and the business is strong. And we are prepared for a pretty healthy cadence of rolling out new devices. I think you'll see Ampere's cadence of new parts to be faster than what you saw on Turing.

Whenever we launch a new product and as compelling as Ampere is, there will no doubt be shortage of product. We just can't -- you can't ramp a fab to follow that front load of demand of new buyers that quickly. So that said, we have a great relationship with Samsung. The product is in volume production. We've begun shipping to our channel partners, and you will start -- you will see volume product hitting the shelf starting on the dates that we've announced. And it will -- naturally, as the entire supply chain ramps continue to grow as we get toward the holiday season.

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 14:14
Paprika schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:36:
[...]

Van de financial analyst Q&A van afgelopen dinsdag.

How do you foresee the supply situation? Do you believe that you will have enough supply in the market to satisfy the demand that you're forecasting?

As you know, we take a great deal at trying to take care of our channel, and we wanted to make sure that we had sold through prior product before we rolled out some new generation products at certain price points. With Ampere, the channel's healthy and the business is strong. And we are prepared for a pretty healthy cadence of rolling out new devices. I think you'll see Ampere's cadence of new parts to be faster than what you saw on Turing.

Whenever we launch a new product and as compelling as Ampere is, there will no doubt be shortage of product. We just can't -- you can't ramp a fab to follow that front load of demand of new buyers that quickly. So that said, we have a great relationship with Samsung. The product is in volume production. We've begun shipping to our channel partners, and you will start -- you will see volume product hitting the shelf starting on the dates that we've announced. And it will -- naturally, as the entire supply chain ramps continue to grow as we get toward the holiday season.
Thanks duidelijk verhaal en blijft natuurlijk koffiedik kijken. Heb momenteel op Amazon.nl een pre-order voor de gigabyte eagle kaart maar zou liever een MSI kaart bemachtigen. Gelukkig valt Amazon makkelijk te annuleren/retourneren.

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:23
eclipse1919 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:31:
[...]
heb iig de voeding van de 2080 gezien die is 2 x 8 pins gelukkig.
Niet allemaal, er zijn er ook een paar 3 x 8 pins. Maar ik heb net een nieuwe voeding, zodat ik die 2 x 8 pins in ieder geval beschikbaar heb :*)

Maar ik hoor al wel dat ik dan maar zal gaan wachten op de latere batches. Het maakt ook allemaal niet zo heel veel uit, zolang ik hem maar eerder heb dan de Reverb G2 binnenkomt >:) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
Paprika schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:09:
[...]

Misschien tijd voor een ander toetsenbord of zit je echt zo achter je toetsenbord zoals je avatar gifje? 650W kan voldoende zijn, maar dat is lastig te zeggen zonder precies te weten welke voeding en hoe de rest van de hardware uitziet.
#Topicstarter, zit hier met een rechterhand die niet zo best meer is, arthrose en dat is vervelend met typen. je vingers gaan niet altijd de goede kant op. wat je zei over mijn hardware komt ie: 9Gen. i7-9700 K ...32 gig ddr 4 ... rtx 2060...2 x ssd 970 2 x ssd 860...samsung C27FG7x (1920x1080@144Hz , waterkoeling dus met rgb fans 6 maal met rgb : mobo Z390 Aorus Pro -cf, ,corsair ( met losse kabels
650 watt :.....misschien dat dit de kenner een goed inzicht geeft, heb je een advies ? zoja graag :-)
Je noemt niet het precieze model van je voeding. Corsair heeft best wel wat modellen in huis. Als het een RM650x betreft zit je sowieso wel goed.

• eclipse1919
Paprika schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:48:
Je noemt niet het precieze model van je voeding. Corsair heeft best wel wat modellen in huis. Als het een RM650x betreft zit je sowieso wel goed.
ik ken mijn voeding niet meer terugzien in de orderhistory van alternate, en de kast openen wordt een probleem , die voeding zit in een ruimte , die alleen via rechterpaneel is te zien, en dan nog moet ik hem naar voren trekken, gezien alles vastgetiripped zit? ik heb een TQXSM40 Sharkoon TG6 RGB ATX,

Oke even naar zolder geweest, heb de doos, voeding Sharkoon Twin cpu connector FOR RyZEN, zero rpm, semi modulair, WPM GOLD ZERO 80 PLUS GOLD ..650 WATT, In m`n vorige kast zat een corsair,

• eclipse1919
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:31:
[...]

Nee en die reviewer klets wel vaker uit zijn nek.Het zal na de eerste batch, gewoon mondjes maat binnen komen.
Hier en daar zal het af en toe verschijnen en moet je gewoon snel zijn. De fabrieken draaien nu in volle toeren.
las gisteren op hardware dat miners van die crypto zooi, ook oog hebben voor de 3080, vanwege zijn rekenkracht, en stroomverbruik. dus voorraad zal fluctueren als die gasten ervoor gaan, laat ze een telraam kopen gratis. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
eclipse1919 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:04:
[...]

ik ken mijn voeding niet meer terugzien in de orderhistory van alternate, en de kast openen wordt een probleem , die voeding zit in een ruimte , die alleen via rechterpaneel is te zien, en dan nog moet ik hem naar voren trekken, gezien alles vastgetiripped zit? ik heb een TQXSM40 Sharkoon TG6 RGB ATX,

Oke even naar zolder geweest, heb de doos, voeding Sharkoon Twin cpu connector FOR RyZEN, zero rpm, semi modulair, WPM GOLD ZERO 80 PLUS GOLD ..650 WATT, In m`n vorige kast zat een corsair,
Ik denk dat je dan even je vraag moet stellen in Voeding advies en informatie topic - Deel 34
eclipse1919 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:08:
[...]

las gisteren op hardware dat miners van die crypto zooi, ook oog hebben voor de 3080, vanwege zijn rekenkracht, en stroomverbruik. dus voorraad zal fluctueren als die gasten ervoor gaan, laat ze een telraam kopen gratis. ;)
Die rumour is al debunked. Het plaatje met de Inno3D hardware is letterlijk het testlab van Inno3D zelf.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhiRbrBXYAAG61w.png

Helaas is de clickbait titel behouden voor HW.info belangrijker dan dit feit toevoegen en de clickbait weghalen...

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 10-09-2020 12:13 ]

• eclipse1919
*knip* Dit heeft niet zo veel te maken met levertijden en prijzen van RTX 3xxx kaarten. Als je advies op maat wil m.b.t. je voeding, stel dan hier je vraag onder vermelding van je complete systeem.

[ Voor 77% gewijzigd door Blaat op 10-09-2020 12:26 ]

Paprika schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:10:

[...]

Die rumour is al debunked. Het plaatje met de Inno3D hardware is letterlijk het testlab van Inno3D zelf.

[Afbeelding]

Helaas is de clickbait titel behouden voor HW.info belangrijker dan dit feit toevoegen en de clickbait weghalen...
Sowieso zover mij bekend is crypto mining primair integer operaties uitvoeren. Waar de 3000 nu net veel beter in is geworden zijn floating point operaties uitvoeren.

En het idee dat ze maanden lang geen nieuwe voorraad chips zouden krijgen is gewoon onzinnig. Die Samsung fabrieken staan gewoon op volle snelheid GPUs uit te poepen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 10-09-2020 12:21 ]

Sissors schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:19:
[...]

Sowieso zover mij bekend is crypto mining primair integer operaties uitvoeren. Waar de 3000 nu net veel beter in is geworden zijn floating point operaties uitvoeren.

En het idee dat ze maanden lang geen nieuwe voorraad chips zouden krijgen is gewoon onzinnig. Die Samsung fabrieken staan gewoon op volle snelheid GPUs uit te poepen.
Het is gewoon jammer dat er nu weer allemaal geruchten de wereld in vliegen waardoor mensen nog meer last hebben van FOMO, terwijl er geen enkel bewijs voor lijkt te zijn, en dat de techwebsites er vooral ook niets aan doen om die geruchten tegen te gaan, want daar zit het geld niet.

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 01:28
Is de 3090 al te bestellen/laten reserveren bij de Nederlandse shops?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

babbi schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:37:
Is de 3090 al te bestellen/laten reserveren bij de Nederlandse shops?
3080 - 17 sept. 3090 - 24 sept.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• babbi
  • Laatst online: 21-09 01:28
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:38:
[...]

3080 - 17 sept. 3090 - 24 sept.
Dank je..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 19:26

Klippy

Still Game

Grotbewoner schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:18:
[...]

Ja, hij zegt immers een middelmatig 1080p 60hz systeem te hebben en voor de eerste keer een kaart van meer dan 300 euro te kopen.
Ik geloof ook niet dat ik dat zei, ik zeg alleen dat ik een 1080p 60Hz scherm heb en daar tevreden mee ben.
Verder is mijn systeem denk ik nog wel ok, maar je had in mijn inventaris kunnen kijken gallery: Klippy

Het is nog een PCI-e 3.0 moederbord natuurlijk, maar verder denk ik dat het een upgrade is.

Hoor graag je mening, en ter info mijn GTX1060 was meer dan 300 op het moment van aanschaf ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Klippy schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:12:
[...]

Ik geloof ook niet dat ik dat zei, ik zeg alleen dat ik een 1080p 60Hz scherm heb en daar tevreden mee ben.
Verder is mijn systeem denk ik nog wel ok, maar je had in mijn inventaris kunnen kijken gallery: Klippy

Het is nog een PCI-e 3.0 moederbord natuurlijk, maar verder denk ik dat het een upgrade is.

Hoor graag je mening, en ter info mijn GTX1060 was meer dan 300 op het moment van aanschaf ;)
Dus je gaat niet je scherm upgraden? :?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 19:26

Klippy

Still Game

ion schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:13:
[...]

Dus je gaat niet je scherm upgraden? :?
Voorlopig nog niet, dat kan altijd nog. Zoals gezegd, ik zou het nu vooral voor VR nodig hebben de upgrade.
Op den duur zal er vast een nieuw scherm komen.

Maar goed dat gaat nogal offtopic hier, advies vraag ik wel ergens anders ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:40
Ik vind de Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master en/of Xtreme de mooiste RTX 3080 die ik tot nu toe gezien heb.

Ik kan alleen nog nergens een prijs vinden. Ik vraag me ook af of deze wel al op 17 september beschikbaar komen. De overige Gigabyte kaarten kan ik namelijk wel vinden in de webshops.

In ieder geval wacht ik op een van deze twee kaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 10-09-2020 14:50 ]

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

• eclipse1919
eclipse1919 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:13:
[mbr]*knip* Dit heeft niet zo veel te maken met levertijden en prijzen van RTX 3xxx kaarten. Als je advies op maat wil m.b.t. je voeding, stel dan hier je vraag onder vermelding van je complete systeem.[/]
Dank voor de link O-)

• eclipse1919
ZesBarkiePK schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:50:
Ik vind de Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master en/of Xtreme de mooiste RTX 3080 die ik tot nu toe gezien heb.

Ik kan alleen nog nergens een prijs vinden. Ik vraag me ook af of deze wel al op 17 september beschikbaar komen. De overige Gigabyte kaarten kan ik namelijk wel vinden in de webshops.

In ieder geval wacht ik op een van deze twee kaarten.
kijk even op alternate daar staat ie pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master 10G zal ook tegen de 730 aanhangen, alles wat ik tot nu van 3080 hebt gevonden gaat allemaal tussen de 700 en 770 weg...maar ikzelf ga dr pas van uit als het op de website s van de winkels staat. nog 7 daagjes wachten |:(

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

eclipse1919 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:10:
[...]

kijk even op alternate daar staat ie pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master 10G zal ook tegen de 730 aanhangen, alles wat ik tot nu van 3080 hebt gevonden gaat allemaal tussen de 700 en 770 weg...maar ikzelf ga dr pas van uit als het op de website s van de winkels staat. nog 7 daagjes wachten |:(
Welke alternate zie je die? Want ik zie hem zowel niet op de .de als de .Nl niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
[...]

Ik denk dat de Master eerder 779 gaat zijn en de Extreme 849.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:40
[...]

Misschien kan je me even met een link helpen, want ik kan hem echt nog nergens vinden. Behalve bij een webshop uit Engeland.

In het ergste geval zal ik gewoon wat langer moeten wachten.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik deze RTX 3080 wil hebben, vind het design echt prachtig.

Gigabyte Aorus maakt mooie dingen!
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat de Master eerder 779 gaat zijn en de Extreme 849.
Ja reken op 800 euro minimaal.

[ Voor 11% gewijzigd door ZesBarkiePK op 10-09-2020 15:21 ]

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

• eclipse1919
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:14:
[...]

Welke alternate zie je die? Want ik zie hem zowel niet op de .de als de .Nl niet
nee was deze byzonder mooi die gloed, maar je krijgt het niet te zien want het hangt naar beneden bij het plaatsen, nu weet ik niet of je er een bracket voor hebt natuurlijk, maar hij is écht mooiiiii, ik wil voor de msi 3080, maar zou dan ook met een bracket moeten aansluiten.. https://www.overclock3d.n...r_to_be_4-slot_monsters/1

hij staat voor 749 euro even doorklikken op de site https://m.alzashop.com/gi...0-master-10g-d6128463.htm

[ Voor 9% gewijzigd door eclipse1919 op 10-09-2020 15:50 ]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

Nou heb ik zelf de vorige generatie wat gemist, maar zit nu zelf te wachten op de Hydro Copper variant van EVGA.

Weet iemand nog hoe veel later dan de normale versies deze op de markt kwam? Ik heb voorbij zien komen dat ze voor oktober gaan, maar ja eerste of laatste week is wel even een verschilletje :+
Dacht misschien hebben we wat aan een blik naar het verleden, maar zelf kan ik niet echt wat vinden over het release moment van de 20x0 serie Hydro Copper versie

https://www.dutchsolarboat.com

• flawizz
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-08-2022
kan ik een kaart verwachten als ik een order plaats binnen 2 minuten van launch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 11:35

GG85

.......

flawizz schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:05:
kan ik een kaart verwachten als ik een order plaats binnen 2 minuten van launch?
Nee, moet binnen 1:50.....

• flawizz
GG85 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:10:
[...]

Nee, moet binnen 1:50.....
nee ff serieus :)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:52
Hoe moeten wij dat weten ? Tenzij er hier vertegenwoordigers zijn van webshops ?

Het zal niet de eerste keer zijn dat websites de druk niet aan kunnen, dat er meer orders geplaatst en betaald worden dan er voorraad is. In dat geval zal je een berichtje krijgen in de trend als "wil je blijven wachten op nieuwe voorraad of nu je geld terug?"

Niemand is hier helderziend, kijk gewoon wat er de 17de gebeurd.

• flawizz
Skybullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:13:
[...]

Het zal niet de eerste keer zijn dat websites de druk niet aan kunnen, dat er meer orders geplaatst en betaald worden dan er voorraad is. In dat geval zal je een berichtje krijgen in de trend als "wil je blijven wachten op nieuwe voorraad of nu je geld terug?"
dit is genoeg :)

• ion
  • Niet online

ion

Als je nou een bot maakt, dan ben je vast een van de eerste.

• flawizz
ion schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:16:
[...]

Als je nou een bot maakt, dan ben je vast een van de eerste.
wist ik maar hoe ik zo iets zou kunnen maken, heb simpele kredietkaart macro, maarja dan zit ik nog met zo'n stom kaartlezer, ik ga waarschijnlijk proberen met qr code op bank app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:08
*knip* Kom op, lief zijn! :>

[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 10-09-2020 16:37 ]

• flawizz
*knip* Geen ruzie maken! *;

[ Voor 86% gewijzigd door Blaat op 10-09-2020 16:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djbokkeman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-02-2023
Ter info (nu op amazon Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10GB GDDR6X ) :

https://www.amazon.nl/Gig...HZY/ref=sr_1_4?__mk_nl_NL

[ Voor 44% gewijzigd door djbokkeman op 10-09-2020 18:51 ]

• mr.DJ95
  • Laatst online: 20:02
djbokkeman schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:40:

Nice,

Heeft iemand het verschil paraat met de eerder geposte Eagle 3080?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
mr.DJ95 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:55:
[...]

Nice,

Veel te duur naar mijn idee voor deze kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

mr.DJ95 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:55:
[...]

Nice,

Betere shroud, dual bios en waarschijnlijk iets beter koelblok maar wel evenveel heatpipes.

• mr.DJ95
ion schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:58:
[...]

Betere shroud, dual bios en waarschijnlijk iets beter koelblok maar wel evenveel heatpipes.
Lees ook 4 jaar garantie. Heb de Eagle gecanceld en deze besteld via Amazon. Mij de meerprijs wel waard. Indien er een kaart in de voorverkoop komen met in mijn ogen betere opties zal ik ook deze cancelen. Best een leuk spelletje zo.

Niet dat ik het zolang uithou met een kaart. Volgens mij binnen 2 jaar 5 videokaarten gehad.
GTX1050Ti
GTX1070
GTX1070 SLI
GTX1080Ti
RTX2080
En dan hopelijk ergens rond de 17e een RTX3080

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Voor iedereen die hem gemist heeft;

https://www.amazon.nl/Gig...080&qid=1599760462&sr=8-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem1995
Mocht iemand mij het verschil (behalve 50/60,-) tussen deze en de Eagle Oc willen vertellen. Ik ben nogal een leek op detailverschillen. Bvd!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 10:58
Jochem1995 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:58:
[...]

Mocht iemand mij het verschil (behalve 50/60,-) tussen deze en de Eagle Oc willen vertellen. Ik ben nogal een leek op detailverschillen. Bvd!
Als je even 2 berichtjes boven je kijkt.. :)

Ka-tjing

• Jochem1995
Th@_M@ster schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:00:
[...]

Als je even 2 berichtjes boven je kijkt.. :)
Dank! Betere cooling is die paar tientjes wel waard voor zo’n kaart imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eclipse1919
mooi 2 x 8 pins, maar wacht op een Nederlandse verkoper, zag goedkopere kaarten gisteren met rondneuzen. scheelt misschien Ca 50 euro, maar is mooi 50 euro, moet ook een 144 hrz 4 k monitor komen,En niet met een kanon metro excodus spelen bijv. om volledig gebruik te maken van de kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik keek een half uurtje geleden op Caseking.de en zag daar de EVGAs staan met prijzen. Ik las de net de post van iemand die benieuwd was naar de FTW prijzen dus ik dacht ik haal ze er even bij, heeft caseking de EVGAs verwijderd. Gelukkig zat de pagina in mijn cache :Y

FTW3 Ultra: €899
FTW3: €873
XC3 Ultra: €828
XC3: €805
XC3 Black: €783

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OmUZUjFMrtMKp5lmgwwPZtGbLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XCQdNzavM7euBJw9X7cefvNj.png?f=user_large

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58

super bedankt voor de tip! heb hem besteld!

zo 20 of ma 21 geleverd... echt blij.

is het wat gigabyte? geen ervaring mee nml. had een 2080ti FE

[ Voor 13% gewijzigd door hully op 10-09-2020 20:48 ]

• ion
  • Niet online

ion

JeroenNietDoen schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:37:
Ik keek een half uurtje geleden op Caseking.de en zag daar de EVGAs staan met prijzen. Ik las de net de post van iemand die benieuwd was naar de FTW prijzen dus ik dacht ik haal ze er even bij, heeft caseking de EVGAs verwijderd. Gelukkig zat de pagina in mijn cache :Y

[Afbeelding]
Dat zijn de Duitse prijzen ;)

• Skybullet
hully schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:39:
[...]

super bedankt voor de tip! heb hem besteld!

zo 20 of ma 21 geleverd... echt blij.

is het wat gigabyte? geen ervaring mee nml. had een 2080ti FE
Je hebt echt 0 garantie dat hij 20 of 21 geleverd gaat worden hoor, dus verheug je er niet te veel op aub.

En gigabyte, tja.. alle merken hebben goede, matige en slechte modellen/reeksen gehad. Verleden bied geen garantie op de toekomst. Reviews zullen het laten zien de komende weken

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04

[Afbeelding]
Ik zoek net en ze staan er nog gewoon op. Stuk hoger dan gehoopt. Zeker de black edition is een reference board zónder backplate, daar wil je toch niet meer dan €700 voor neerleggen? Kan je beter voor de founders edition gaan.
Had op zich die €900 voor de FTW3 wel verwacht, maar had stiekem gehoopt met de gelekte prijs van de MSI Gaming X van €779 dat de FTW3 nét boven de 800 zat. Wishful thinking.

• hully
Skybullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:53:
[...]

Je hebt echt 0 garantie dat hij 20 of 21 geleverd gaat worden hoor, dus verheug je er niet te veel op aub.

En gigabyte, tja.. alle merken hebben goede, matige en slechte modellen/reeksen gehad. Verleden bied geen garantie op de toekomst. Reviews zullen het laten zien de komende weken
ow ok, ik heb hem "betaald" en krijg berichtje dat hij met Prime op zondag 20 of maandag 21 sept gebracht wordt. maar ik begrijp dat dit nul garantie is. jammer. waarom melden ze dat dan?

ik was even helemaal blij...

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door MasterXL6 op 10-09-2020 21:03 ]

• Phusebox
MasterXL6 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:55:
[...]

Maar is het niet zo dat je nooit goedkoper kan zijn dan echt op de EVGA shop zelf te bestellen?
Resellers krijgen slechte aankoopprijzen dus je zal daar nooit goedkoper geraken, plus heb je nog eens een tussenpersoon bij garantiekwesties terwijl je makkelijk rechtstreeks zou kunnen.
Hoe koop je daar dan want ik zie daar nooit een knop om iets te kopen. Alleen BTW informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MasterXL6 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:55:
[...]

Maar is het niet zo dat je nooit goedkoper kan zijn dan echt op de EVGA shop zelf te bestellen?
Resellers krijgen slechte aankoopprijzen dus je zal daar nooit goedkoper geraken, plus heb je nog eens een tussenpersoon bij garantiekwesties terwijl je makkelijk rechtstreeks zou kunnen.
Jawel alleen de EU-shop van EVGA is niet online. Ook op het forum daar heeft men weinig goede hoop.

• JeroenNietDoen
Santee schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:54:
[...]

Ik zoek net en ze staan er nog gewoon op. Stuk hoger dan gehoopt. Zeker de black edition is een reference board zónder backplate, daar wil je toch niet meer dan €700 voor neerleggen? Kan je beter voor de founders edition gaan.
Had op zich die €900 voor de FTW3 wel verwacht, maar had stiekem gehoopt met de gelekte prijs van de MSI Gaming X van €779 dat de FTW3 nét boven de 800 zat. Wishful thinking.
Als ik naar grafische kaarten ga en dan kies voor 3080 staat daar bij mij geen EVGA meer tussen hoor.

• Skybullet
hully schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:55:
[...]

ow ok, ik heb hem "betaald" en krijg berichtje dat hij met Prime op zondag 20 of maandag 21 sept gebracht wordt. maar ik begrijp dat dit nul garantie is. jammer. waarom melden ze dat dan?

ik was even helemaal blij...
Omdat hij officieel pas donderdag vanaf 3 uur smiddags bestelbaar is. Dan heb ik grote twijfels of ze nu al precies weten hoeveel voorraad er is voor het aantal orders dat er gaat binnenkomen. En of de website nu dus ook al "weet" wanneer de huidige voorraad op is. Of dat er nu 4000 orders binnen komen terwijl de webshop maar 1000 units binnen krijgt.

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
*snip*

[ Voor 98% gewijzigd door MasterXL6 op 10-09-2020 21:03 ]

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
JeroenNietDoen schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:58:
[...]

Als ik naar grafische kaarten ga en dan kies voor 3080 staat daar bij mij geen EVGA meer tussen hoor.
Toch wel als je de zoekfunctie gebruikt ;)

• Phusebox
MasterXL6 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:01:
[...]

Niks speciaal, is een shop als een ander? Add to cart en afrekenen...
Productpagina voor de 3080s is er idd nog niet, maar het is dan ook nog niet de 17de. Geen nut die te vroeg online te zetten als je niet mag preorderen.

Heb ze gemailed maar kreeg geen antwoord. Maak me niet zoveel zorgen, ik heb daar m'n 980ti en 1080ti destijds gekocht. Wordt verstuurd vanuit NL magazijn.

Beetje principe van raspberry pi. Je kan ze ergens anders krijgen, maar je zal altijd meer betalen dan via officiele shop.
Ik heb diverse producten aangeklikt maar kan niks kopen op de hele 'shop' niet.

• JeroenNietDoen
Klopt, is al poosje zo dat de EU shop niets meer doet.

• hully
Skybullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:59:
[...]

Omdat hij officieel pas donderdag vanaf 3 uur smiddags bestelbaar is. Dan heb ik grote twijfels of ze nu al precies weten hoeveel voorraad er is voor het aantal orders dat er gaat binnenkomen. En of de website nu dus ook al "weet" wanneer de huidige voorraad op is. Of dat er nu 4000 orders binnen komen terwijl de webshop maar 1000 units binnen krijgt.
ok, wel gek dat die eagle niet meer te koop is

denk daardoor dat ze ze al lang op voorraad hebben.

• Skybullet
hully schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:06:
[...]

ok, wel gek dat die eagle niet meer te koop is

denk daardoor dat ze ze al lang op voorraad hebben.
Je kan zeker geluk hebben hoor ! Ik zeg alleen neem die verzenddatums voorlopig met een korrel zout ;)

• hully
Skybullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:07:
[...]

Je kan zeker geluk hebben hoor ! Ik zeg alleen neem die verzenddatums voorlopig met een korrel zout ;)
ik hoop het, heb er erg zin in!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03

Nice :D Eagle toch maar geannuleerd. Zie nu ook dat de Gaming OC 4 jaar garantie heeft wat die Eagle niet had volgens mij.

Ben verder wel benieuwd of ze uberhaupt uitgeleverd gaan worden, maar het is wel zo dat de rest van de pre-orders op de Amazon sites na een korte tijd op niet beschikbaar komen te staan. In Amerika stonden een aantal MSI kaarten te koop als pre-order maar na ongeveer 45 minuten waren die ook al weer uitverkocht/niet meer beschikbaar.

Zal het mij niet verbazen als ze al een voorraadje hebben en ze deze al "ingescand" hebben en dat hij zo op die manier op de website terecht komt, en als het aantal bestellingen over die grens gaat gaat hij weer automatisch naar niet beschikbaar. Een Overlockers.co.uk medewerker meldde op hun forum namelijk al dat ze al wat vooraad klaar hadden liggen in het magazijn (ze mochten alleen niet zeggen welke en hoeveel).

Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat Amazon helemaal niets binnen heeft/krijgt en je niks ontvangt, maargoed het lijkt er op dat mijn creditcard pas bij verzonden belast wordt dus als ik hem uiteindelijk annuleer hoef ik niet verder op mijn geld te wachten.

Wel wil ik eigenlijk het lieftste de FE, dat is denk ik mijn nr.1 keus op dit moment. Volgende maand worden de Zen 3 processoren aangekondigd (en grote kans dat die dan het eind van die maand uitkomen) en ik wil eens een Mini ITX build gaan doen. Dan komt zo'n FE kaart qua grootte wel goed uit, maar eerst maar eens kijken hoe die presteert komende maandag :P

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 10-09-2020 21:43 ]

• Joao
  • Laatst online: 18-08 00:37
Inmiddels ook de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10GB GDDR6X via amazon.nl besteld.
Ik zat even op de NVIDIA Reddit te kijken en iemand geeft aan:
Pre-ordered. LETS GOOOOO!
Update: Spoke to Amazon by the way. It's a legit pre-order. Just got off the phone with them to verify.
Update 2: I was emailed by Amazon this morning. Here's the email: "I've checked your account and see your order for 1 X MSI Gaming GeForce RTX 3080 10GB GDRR6X 320-Bit HDMI/DP Nvlink Tri-Frozr 2 Ampere Architecture OC Graphics Card (RTX 3080 Gaming X Trio 10G) was placed successfully.

We don't actually charge you until the order ships. "
Link: https://www.reddit.com/r/...080_listed_on_amazon_usa/

Dit is Amazon US maar het lijkt erop dat de pre-orders op de Amazon site legit zijn.
Hier is niks afgeboekt van mijn CC; dat wordt pas gedaan zodra de kaart verzonden wordt.

Good luck iedereen!

[ Voor 5% gewijzigd door Joao op 10-09-2020 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 15:18

belblade

Belgian wacko

Hier ook net de gigabyte gaming besteld op amazon.nl , thanks voor de heads up!

• Hedgy
  • Laatst online: 22-09 11:17
Aantrekkelijk om die op Amazon te kopen, maar ik heb nu een GTX 1080 ti van 290mm, en er lijkt nog ongeveer 3,5cm bij te passen (tot hij de fan aanraakt, dus liever wat minder). Dus dan moet ik wel erg vertrouwen dat de afmetingen van amazon kloppen en dan past het net... Kan ze bij de fabrikant niet terug vinden, dus misschien toch maar even wachten, eventueel op nog iets kleinere kaarten.

• Jo0wZ
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04-2021
https://www.amazon.nl/Gig...210c00f5a7&language=nl_NL

Levertijd is 20 september staat er

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-08 10:56
denk dat ik wacht op een MSI Gaming X variant op megekko/azerty/alternate

als je op 17 sept besteld verwacht ik dat je hem via NL verkopers gewoon 18 september krijgt toch?

heb nu een MSI gtx 1080 gaming x :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hully
zahh schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:54:

als je op 17 sept besteld verwacht ik dat je hem via NL verkopers gewoon 18 september krijgt toch?

ja dat klopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 22:58
Goh 8)7

Lijkt hier wel op een FOK topic...

• hully
belblade schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:43:
Hier ook net de gigabyte gaming besteld op amazon.nl , thanks voor de heads up!
Gaaf!

• RoelvdBerg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 18:13
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:56:
[...]

Hoe koop je daar dan want ik zie daar nooit een knop om iets te kopen. Alleen BTW informatie.
Zover ik van de customer service heb gehoord (paar weken geleden gebeld voor mijn huidige product) heeft EVGA geen europees verkoop afdeling meer voor particulieren.
Geen idee of dit kan via US site

• eclipse1919

[Afbeelding]
stuiteren aardig met de eurotjes, maar ik beslis pas als ik de msi kaarten heb gezien, en enkelen heb kunnen vergelijken, heb nog een maandje voor de 2070 of week voor de 2080.

• eclipse1919

[Afbeelding]
ik heb de pr scr geopend en nu heeft hij het over te groot en thumbnail, maar de pr scr stond er al ??

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

zahh schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:54:

Als er exemplaren beschikbaar zijn ja. Ik ga zelf ook voor de MSI Gaming X, want ik heb nu ook de GTX1080 Gaming X, en daar ben ik erg blij mee :)

Alleen besef je wel dat de nieuwe Gaming X koelers weinig meer te maken hebben met de dual fan exemplaren die wij hebben.

Overigens ben ik persoonlijk ook wel aan het overwegen om de Ventus 3X te kopen, deze is namelijk even duur als reference, en lijkt qua koeling (hoeveelheid koelribben, maat van fans etc.) redelijk gelijk aan de Gaming X. Alleen dan zonder de RGB meuk, maar dat boeit mij toch niet. Als de koeling daadwerkelijk slechter blijkt ga ik wel voor de Gaming X. MSI zet die Ventus koeler echter ook op de 3090, dus hij heeft wel iets van capaciteit over. Edit: ok, de Ventus koeler lijkt fysiek toch wel een stuk kleiner te zijn helaas. Maar de Gaming X heeft 3 power connectors dus dat gaat hem voor mij niet worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Kuusj op 10-09-2020 23:01 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• zahh
  • Laatst online: 30-08 10:56
Kuusj schreef op donderdag 10 september 2020 @ 22:51:
[...]

Als er exemplaren beschikbaar zijn ja. Ik ga zelf ook voor de MSI Gaming X, want ik heb nu ook de GTX1080 Gaming X, en daar ben ik erg blij mee :)

Alleen besef je wel dat de nieuwe Gaming X koelers weinig meer te maken hebben met de dual fan exemplaren die wij hebben.

Overigens ben ik persoonlijk ook wel aan het overwegen om de Ventus 3X te kopen, deze is namelijk even duur als reference, en lijkt qua koeling (hoeveelheid koelribben, maat van fans etc.) redelijk gelijk aan de Gaming X. Alleen dan zonder de RGB meuk, maar dat boeit mij toch niet. Als de koeling daadwerkelijk slechter blijkt ga ik wel voor de Gaming X. MSI zet die Ventus koeler echter ook op de 3090, dus hij heeft wel iets van capaciteit over. Edit: ok, de Ventus koeler lijkt fysiek toch wel een stuk kleiner te zijn helaas. Maar de Gaming X heeft 3 power connectors dus dat gaat hem voor mij niet worden.
thanks voor de info, heb sinds mijn aankoop in 2017 niet meer gekeken naar de verschillende GPU's.

uiteindelijk gaat het mij om de beste koeling EN stilste koeling :P maar als ik m ook snel wil hebben rond 17-20 september word dat even gokken, of wachten op reviews maar dan is de kans dat ze al uitverkocht zijn.

3x8 pin zou geen probleem moeten zijn voor mij :P maar zal ik binnenkort even checken :)

• Skybullet
Ik heb maar 2 mooie cablemod kabeltjes dus hier wordt het ook maar een 2x 8 pin kaart. :+ Ben wel benieuwd naar de gigabyte aorus master of anders de ventus of gaming oc.

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
GG85 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:11:
[...]

Of 3x NF-A9, dat paste perfect op m'n Gigabyte 2080Ti Gaming OC. Heb je denk ik meer aan dan 2x 120mm en 3x120mm gaat denk ik niet passen. Gelid adapter kabeltje er bij en ze kunnen zeer waarschijnlijk gewoon via de kaart zelf aangestuurd worden.

Ik ga hetzelfde doen. Een AIG kopen met een goede heatsink en dan gelijk modden. Heb zelf geen dB meter maar al mijn fan's doen maximaal ~25dB (vlgns datasheet) maar boven de ~60% PWM vind ik het al te luid worden. Dus als je dan in reviews leest dat de beste stock koelers ~33dB doen onder load (Asus in silent mode) dan voelt dat voor mij als veel te veel herrie.

FE is denk ik qua thermal design wat ingenieuzer en heeft een hoop potentie maar ik denk niet dat de fan's die daar op zitten 'Noctua grade' zijn en daar eigen fan's op modden ziet er lastiger uit dan op een AIB model en gewoon voor 'blower style' gaan.
Ah goede suggestie van 3x 92mm, zal beetje liggen aan dimensies van de kaart. Vind de NF-A12x25 wel hele mooie fans eigenlijk :9~

Ja de FE heeft inderdaad denk ik wel een slimmer ontworpen thermal design dan de AIB kaarten zullen hebben, maar dat zorgt er dan vooral voor dat ze mooi binnen 2 en 3 slots passen. Door een wat mindere design en gewoon meer heatsink en meer fan oppervlakte kunnen ze dat dan toch evenaren. Ik hoop wel een kaart te vinden met een heatsink die voorbij de PCB steekt met een opening in de backplate zodat een deel van de lucht gewoon lekker door de heatsink aan de achterkant naar buiten kan.

Bijvoorbeeld de Gigabyte kaarten zien er best interessant uit, heatsink steekt boven en achter uit. Nu nog hopen op leverbaarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Bijvoorbeeld de Gigabyte kaarten zien er best interessant uit, heatsink steekt boven en achter uit. Nu nog hopen op leverbaarheid 

nou op amazon te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:58
Klippy schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:12:
[...]

Je hebt gelijk, dat systeem is beter dan ik dacht. Ik denk dat je upgrade dan nog prima is. En dat een 1060 meer dan 300 euro kostte doet mij een beetje duizelen. De prijzen voor gpus zijn echt niet mals geworden. Denk wel dat het gaat kriebelen om een betere monitor te scoren 144hz is fijn en 1440p ook.

Zelf wil ik naar een 3080 of AMD equivalent en een 4k 120hz oled televisie. Dan ben ik wel bang dat ik richting de 2000 euro ga en dan alleen voor videokaart en tv 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broccoli79
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-03-2023
Komt de 3070 tegelijkertijd uit met de 3080 en 3090? Ik kon het zo gauw nergens vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
Broccoli79 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:58:
Komt de 3070 tegelijkertijd uit met de 3080 en 3090? Ik kon het zo gauw nergens vinden..
Google zegt Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
*knip* Dit heeft niets te maken met levertijden of prijzen. Als je aankoopadvies wil, open dan je eigen topic in CAA.

[ Voor 85% gewijzigd door Blaat op 11-09-2020 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zou iemand dat nu al kunnen? De kaarten zijn nog niet uitgekomen en er is geen enkele review. Enige wat je hebt is een naam en eventueel een foto. Daar is amper iets uit te halen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
-The_Mask- schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:26:
Hoe zou iemand dat nu al kunnen? De kaarten zijn nog niet uitgekomen en er is geen enkele review. Enige wat je hebt is een naam en eventueel een foto. Daar is amper iets uit te halen.
Hij bedoelt per merk, van budget naar top kaart. Volgens mij is dat vrij duidelijk op elke site van de fabrikant te vinden.

Meestal: hoe meer lampjes, hoe duurder :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
biggydeen2 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:17:
Weet iemand of er ook een overzicht is van alle brands waarbij de kwaliteit van de kaarten van laag naar hoog op een rijtje staan? Die benamingen die ze overal gebruiken wordt je echt niks wijzer van...
Hoe meer marketing en onzin termen ze ertegen aan plakken op hun eigen website, hoe duurder de kaart en hoe "beter" deze zal zijn.
Ik weet inmiddels wel dat bv de FTW3 de top van EVGA is en AORUS van Gigabyte. MSI lijkt allen ventus en Gaming X te hebben.
De Kingpin is de top kaart van EVGA.

Ik zit namelijk sterk te twijfelen of ik deze keer voor een premium kaart/koeler moet gaan. Normaal gaat mijn GPU hooguit 2-3 jaar mee en koop daarna een nieuwe. Maar ik verwacht dat ik de eerste 5 jaar geen nieuwe GPU meer ga kopen.

De FTW3 gaat voor bijna 200 euro meer dan reference prijs, wel enorm duur... Maar kan me goed voorstellen dat je daar over 4-5 jaar wel profijt van hebt ten opzichte van een reference kaart.

Welke kwaliteit koeler en brand zouden jullie aanraden?
Hoger dan het bedrag van de MSI Trio is pure onzin. Alles dat meer dan 10% boven de instapprijs zit ga je er nooit meer uithalen. De meeste merken kiezen een ontwerp dat ze nog hebben liggen, passen deze wat aan een voegen er meer RGB en plastic aan toe dan de vorige generatie. Dan moeten bij de grote jongens (Asus, MSI, EVGA en Gigabyte) nog de grote beursstands en giveaways terugverdiend worden. Koppel dit aan een firmware met een kleine overclock die je zelf in Afterburner kunt instellen en je weet waarvoor je daadwerkelijk gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Laatst online: 22-09 17:04
Paprika schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:28:
[...]

Hoe meer marketing en onzin termen ze ertegen aan plakken op hun eigen website, hoe duurder de kaart en hoe "beter" deze zal zijn.

[...]

De Kingpin is de top kaart van EVGA.

[...]

Hoger dan het bedrag van de MSI Trio is pure onzin. Alles dat meer dan 10% boven de instapprijs zit ga je er nooit meer uithalen. De meeste merken kiezen een ontwerp dat ze nog hebben liggen, passen deze wat aan een voegen er meer RGB en plastic aan toe dan de vorige generatie. Dan moeten bij de grote jongens (Asus, MSI, EVGA en Gigabyte) nog de grote beursstands en giveaways terugverdiend worden. Koppel dit aan een firmware met een kleine overclock die je zelf in Afterburner kunt instellen en je weet waarvoor je daadwerkelijk gaat betalen.
Voor welke merk ga jij dan kiezen? Want je noemt ongeveer de grootste wel op.
Met andere merken heb ik geen ervaring. Een paar pagina's geleden had jij het over 'B' merken die dat helemaal niet zijn maar minder marketing en buzz veroorzaken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rs5racer
  • Laatst online: 02-06 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlN5_Treeg8WUIhcJXn7QxnglnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DGPVbkoBBVJtkgfUsuxkLTNw.png?f=user_large

Mooi dat iets wat nog niet uit is de bestseller is op Amazon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
rs5racer schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:30:
[Afbeelding]

Ik denk dat dit alleen maar betekend dat heel veel mensen achter het net gaan vissen. Die link is echt overal gedeeld en massaal besteld. Geloof niet dat er zoveel aantallen geleverd worden aan Amazon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aramiss schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:21:
[...]
Voor welke merk ga jij dan kiezen?
Even de reviews afwachten en sowieso nog maar eens zien hoe het er maandag daadwerkelijk uitziet. Ik heb geen enkele haast.
[...]Want je noemt ongeveer de grootste wel op.
Ik denk dat er een verschil zit tussen de grootste en de bekendste ;). Nogmaals, dure marketing afdeling.
Palit Microsystems runs two major brands, Palit, and Gainward, which target different global markets, and other brands like Daytona, Galaxy (GALAX), Vivkoo, Yuan, KFA2, and XpertVision. It also contract-manufactures graphics cards for other companies. In 2013 Palit Microsystems surpassed ASUSTek, becoming the biggest graphics card vendor by volume. Palit Microsystems' monthly maximum capacity reaches 1,200,000 units.As of 2011 Palit's production share was about at 20–25% of world market of graphics solutions. In the same time on the Russian market Palit had more than 40%, in Ukraine – about 30%.
Daarnaast heb je dus ook nog https://www.pcpartner.com/en/subpage.php?sid=22
The Group manufactures VGA Cards for Original Design Manufacturer/Original Equipment Manufacturer (“ODM/OEM”) customers and also manufactures and market VGA Cards and other products under its own brands, namely ZOTAC, Inno3D, and Manli. The business relationships with NVIDIA and AMD, the two globally dominant GPU suppliers, enable the Group to develop cost-competitive, high performance products and solutions to serve its customers, VGA Cards remain the core business of the Group for the year under review.
According to the latest global graphics card market share seen by Taiwanese tech industry observer DigiTimes, Palit Microsystems and PC Partner have each surpassed ASUSTek. The two relegated ASUS to the position of third biggest graphics card vendor by volume.
https://www.techpowerup.c...raphics-card-market-share
[...]
Met andere merken heb ik geen ervaring.
Afbeeldingslocatie: https://aws-cf.imdoc.fr/prod/photos/2/2/5/11580225/26581056/big-26581056c54.jpg?v=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
rs5racer schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:30:
[Afbeelding]

Gisteren was het nog de RTX 3080 Eagle die op #1 stond. Die link was relatief kort online, waarna de Eagle was 'uitverkocht'. Opvallend dat de Gaming OC nu nog steeds te pre-orderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Ik heb een Palit 1080 gehad en dat was een hele fijne kaart. Jammer dat zowel Gainward, Palit en Inno3D geen sobere kaarten uitbrengen van de 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwdtje schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:38:
Ik heb een Palit 1080 gehad en dat was een hele fijne kaart. Jammer dat zowel Gainward, Palit en Inno3D geen sobere kaarten uitbrengen van de 3080.
Zo haalt iedereen z'n neus op voor Inno3D. Van HW.info: De koelste, de snelste en de stilste: de Ultimate Product award kan uiteraard niet uitblijven, met als gouden randje dat dit ultieme product dit keer wat bereikbaarder is voor de gewone man..

Tja, het is geen EVGA AIO dus dan hoeven we hem niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 11-09-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Paprika schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:39:
[...]

Zo haalt iedereen z'n neus op voor Inno3D. Van HW.info: De koelste, de snelste en de stilste: de Ultimate Product award kan uiteraard niet uitblijven, met als gouden randje dat dit ultieme product dit keer wat bereikbaarder is voor de gewone man..

Niks mis mee inderdaad! Daarom even wachten op de reviews. MSI, ASUS, EVGA en Gigabyte zijn lang geen zekerheid, maar je betaald wel premium door eerder genoemde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Paprika schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:39:
[...]

Ik ga voor de Inno3D 3080 X3 of X4, goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
De 3090 ook online... :-)

https://www.amazon.nl/dp/B08HGFNPJQ/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL

[ Voor 79% gewijzigd door Jochem1995 op 11-09-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

holy crap die prijs. Dat is wel even "iets" over adviesprijs

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
flessuh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:39:
[...]

holy crap die prijs. Dat is wel even "iets" over adviesprijs
Mijn gedachte: 3080 verkoopt snel, laten we de 3090 gewoon online zetten voor heel veel geld en we zien wel.

Maar tikfout of iets anders kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

https://www.amazon.nl/dp/...090&qid=1599813812&sr=8-2

Whahaha wat een grappenmakers ook. Ten eerste de leverdatum is verkeerd, daarnaast is dat 1000 euro boven de adviesprijs. Ehhhh nope!

Grappige is dat de Ultra goedkoper is dan de normale uitvoering: https://www.amazon.nl/s?k=Nvidia+3090

[ Voor 18% gewijzigd door Xtr3me4me op 11-09-2020 10:45 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord