Hahn schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 01:08:
[...]
Een video van een YouTuber met 7k subscribers vind ik nou niet bepaald de meest betrouwbare bron. En dat iets per ongeluk op een website staat zegt totaal niks over wanneer het gaat uitkomen.
De 3070 en 3090 zijn nog niet eens te koop, en Nvidia gaat echt niet zichzelf in de weg zitten door binnen een paar maanden al met betere versies te gaan komen.
Aantal subs zegt helemaal niets hoor.
waarheid hangt echt niet af van het aantal subs...
Maar het gaat echt geen jaar duren voor die Super versies, komen vrij vlot in t volgend jaar.
Want AMD zal hoogstwaarschijnlijk en hier en daar ook al gelekt met 16Gb - 20Gb kaarten uitkomen.
Denk dan maar niet dat Nvidia daar alleen maar naar staat te kijken zonder actie te ondernemen.
Ook in de MSI chat was al bevestigd dat de kaarten eraan komen.
Nee ik denk zeker niet dat als AMD straks eind deze maand de 16-20Gb kaarten aankondigd dat Nvidia langs de zijlijn blijft staan en tot ver volgend jaar wacht.
Nvidia probeert nu al zijn kaarten snel te verkopen voor AMD komt....ze hebben haast...
AMD lekken melden dat hun kaarten zeker met Nvidia gaan concurreren.
1 kaart zou tussen de RTX3070 en 3080 staan terwijl de snelste met de RTX3090 zal concureren.
Maar als je niet kan wachten dan ben je uiteraard vrij om nu de RTX3080 te kopen.
Ik wacht liever.