[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ruil over 4 jaar mijn GPU weer om voor een nieuwe dus ik gok erop dat ik goed zit tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:35
Eddify schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:52:
[...]

Waar komen deze geruchten vandaan? Geeft me toch hoop :)
Kaart is een stuk prijziger dan 719 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 19:26
Eddify schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:52:
[...]

Waar komen deze geruchten vandaan? Geeft me toch hoop :)
EVGA heeft zelf gereageerd op het voorraad probleem dat zij de komende dagen nog veel voorraad gaan versturen. Of dat ook in NL is, is natuurlijk de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:52:
[...]

Damn, nee daar kan ik ook niet bij helpen :P Dacht misschien als je nog met een 980 zit ofzo (zijn nog genoeg mensen die daarvan willen upgraden naar een 3080), dan had ik je kunnen helpen met mijn oude kaart, als mijn 3080 zou arriveren voordat jij de kans krijgt om te upgraden.
Haha thanks in ieder geval voor de gedachte. Er zijn mensen die het harder nodig hebben blijkbaar ja.

Luxe problemen hè. Maar goed ik had zelfs een week vrij genomen voor mijn VR en Cyberpunk als ze binnen komen. Maar eens kijken wat ik met die 2 weken ga doen.

Waarschijnlijk de Nvidia website f5-en... :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik heb een order bij Tones; volgens de mail die ik gekregen heb kan het "vele dagen" duren voor er geleverd wordt, wat ofwel hoopgevend is ofwel een prachtig eufemisme :/

Besteld op donderdag om 15u10, geen idee hoeveelste in de rij ik ben, maar ik kan evengoed wachten tot ze iets leveren. Het is alleszins, na de FE, het model waarvoor ik sowieso zou gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Erico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:54:
[...]

EVGA heeft zelf gereageerd op het voorraad probleem dat zij de komende dagen nog veel voorraad gaan versturen. Of dat ook in NL is, is natuurlijk de vraag.
Dit.

Uiteraard blijft het de vraag hoeveel er daadwerkelijk op korte termijn naar NL komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:52:
[...]

Damn, nee daar kan ik ook niet bij helpen :P Dacht misschien als je nog met een 980 zit ofzo (zijn nog genoeg mensen die daarvan willen upgraden naar een 3080), dan had ik je kunnen helpen met mijn oude kaart, als mijn 3080 zou arriveren voordat jij de kans krijgt om te upgraden.
Jup ik zit hier nog met een GTX970 :'(

Hopelijk komt amazon.nl snel met voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
issari schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:53:
Hoogstwaarschijnlijk wel ja, zou ook kunnen komen omdat ik ieder uur obsessief de nvidia order pagina zit te checken... ik kreeg de emailadres van lennart vooraf ingevuld te zien in de email field. Snap niet hoe ze dit voorelkaar krijgen in de backend maar je ziet ook dat de store en profiel pagina van nvidia niet dezelfde backend/code hebben aangezien je voor beide dubbel moet inloggen.

[...]
Zit ook te verversen. zie af en toe het Niet beschikbaar icoontje verdwijnen maar geen bestelknop :p

Denk dat deze er is op het moment dat ik ga slapen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360
  • Laatst online: 13-09 19:26
Henkje.doc schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:56:
[...]

Zit ook te verversen. zie af en toe het Niet beschikbaar icoontje verdwijnen maar geen bestelknop :p

Een firefox extensie gaat mij mooi wakker maken als dit gebeurt XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Henkje.doc schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:56:
[...]

Als ze wat gaan doen zal het maandag pas zijn lijkt me. Nu puur tests om bots tegen te houden wellicht.

Ze gaan dat ook nog wel aankondigen verwacht ik. Maar ja dan zal ik wel aan het werk zijn en geen tijd hebben. Zul je altijd zien hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Erico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:58:
[...]

Een firefox extensie gaat mij mooi wakker maken als dit gebeurt XD.
hahaha begint wel op mn maandelijkse Piketdienst te lijken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:51
Tomtomkrab schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:56:
[...]

Jup ik zit hier nog met een GTX970 :'(

Hopelijk komt amazon.nl snel met voorraad...
Zit met een 980ti, kan nog meekomen maar heeft wel vaak moeite met bepaalde games om 60 fps te halen.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Phusebox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:55:
[...]

Haha thanks in ieder geval voor de gedachte. Er zijn mensen die het harder nodig hebben blijkbaar ja.

Luxe problemen hè. Maar goed nu af zelfs een week vrij genomen voor mijn VR en Cyberpunk als ze binnen komen. Maar eens kijken wat ik met die 2 weken ga doen.

Waarschijnlijk de Nvidia website f5-en... :+
Nou, we duimen allemaal hard met je mee. Hopelijk komt AMD met een goede concurrent, voor een goede prijs en met genoeg voorraad (niemand gaat mij overtuigen dat NVidia dit niet zag aankomen en er niets aan had kunnen doen).

Maar dan zal je zien dat NVidia opeens een paar duizend kaarten uit een hoed tovert. ALS dit allemaal gebeurd kan je lekker 2 weken lang je afsluiten van de wereld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:51
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:00:
[...]

Nou, we duimen allemaal hard met je mee. Hopelijk komt AMD met een goede concurrent, voor een goede prijs en met genoeg voorraad (niemand gaat mij overtuigen dat NVidia dit niet zag aankomen en er niets aan had kunnen doen).

Maar dan zal je zien dat NVidia opeens een paar duizend kaarten uit een hoed tovert. ALS dit allemaal gebeurd kan je lekker 2 weken lang je afsluiten van de wereld 8)
Wordt lastig als je stage heb, je meot toch eenmaal verschijnen. Maar als je gelijk heb dan zijn het wel een stelletje prutsers met voorraadbeheer. Of het is een geniale manier om te kijken wat de demand is.

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:00:
[...]

Ja je moet wat met je tijd en geld als je droomvakantie waar je 8 jaar naar hebt uitgekeken niet doorgaat.

Wellicht is Nvidia al begonnen met de productie van de 3080 Super en hebben ze daarom zo weinig voorraad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Als ik al deze reacties zie, is mijn plek 36 voor de ventus kaart bij cdromland niet eens heel slecht, ik zal vermoedelijk wel sowieso een eerstvolgende lichting niet meegenomen worden, vermoed ik. Helaas, maar wel realistisch. Als hij maar nog wel komt ergens (dit jaar zou leuk zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Haha wel grappig dat het dan ook mensen van hier zijn :P :w

email adres leak is wel jammer, als iemand ineens mijn voornaam zou zien heb ik daar 0 moeite mee want dan heb/weet je nog niets :P

Zou mooi zijn als ze iig nog iets van een update sturen ofzo met de storing in de order backend is het toch nog een beetje billenknipen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:27:
Schijnt dat de EVGAs goed leverbaar worden (geruchten)

Net besteld bij Megekko en de wachtrij nagekeken.

Order: xxxx
Artikelnr: xxxx
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING
Jouw positie: 4 van de 4

Okee 4 van de 4 is niet slecht toch? Is deze kaart zo weinig besteld? Is de kaart zo slecht? Of hoe moet ik dit interpreteren? Als ik zie dat sommige op plek 234 staan voor een Gaming X
Het lijkt inderdaad de wat minder populaire kaart, ik heb zelf de ultra besteld @alternate voor 100 minder dan bij megekko voor de non ultra :/
Erico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:54:
[...]

Is nog helemaal geen voorraad geweest in EU volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Verderf op 18-09-2020 23:06 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 12:56
Verderf schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:05:
[...]

Het lijkt inderdaad de wat minder populaire kaart, ik heb zelf de ultra besteld @alternate voor 100 minder dan bij megekko voor de non ultra :/
En de FTW's worden pas de 25ste leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Jaguar645 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:04:
Haha wel grappig dat het dan ook mensen van hier zijn :P :w

email adres leak is wel jammer, als iemand ineens mijn voornaam zou zien heb ik daar 0 moeite mee want dan heb/weet je nog niets :P

Zou mooi zijn als ze iig nog iets van een update sturen ofzo met de storing in de order backend is het toch nog een beetje billenknipen :D
Ligt eraan ik ken iemand die heeft een unieke voornaam in de gehele wereld. Als je zijn voornaam zoekt vind je direct zijn Facebook en Linkedin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
LeStef schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:06:
[...]

En de FTW's worden pas de 25ste leverbaar.
Ik verwacht wel dat die richting de 11-1200 zal gaan.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Laatst online: 23:42
Zijn er toevallig mensen die hun order bij Alternate nogmaals gechecked hebben bij die chatbot?

Ik krijg ineens een levertijd van 6 dagen...

[IMG=353,274]https://tweakers.net/i/dcU6NQ5jqyEeg-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JzpXun2ucRUucmtRHG3d8pz1z8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UO6If7Qiev3w5JZj2qgqLLxr.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:07:
Zijn er toevallig mensen die hun order bij Alternate nogmaals gechecked hebben bij die chatbot?

[Afbeelding]
Er is al meerdere malen door Alternate aangegeven dat de chatbox niet klopt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Aggressor schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:51:
Als ik op mijn Amazon bestelling klik en dan op pakket traceren ..
Dan staat er "Wordt bezorgd op dinsdag."

Hij is nog niet verzonden....ik ben benieuwd
Gaat om de zotac
Ja bij mij ook. Ga er maar niet vanuit hoor dat hij daadwerkelijk dinsdag aangeboden wordt. Maar ik weet wel dat 'ie binnen 2 tellen geannuleerd is als ze beginnen te schuiven met die datum. Geen zin om voor 729€ aan het lijntje te worden gehouden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:07:

[Afbeelding]
Alice zit je gewoon te trollen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
lol die chatbot , laat 't . Ding lult maar wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:08:
[...]

Er is al meerdere malen door Alternate aangegeven dat de chatbox niet klopt.
Ah excuses, ik ben vandaag vooral aan het werk geweest dus heb het niet op de voet gevolgd haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
kr4t0s schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:08:
[...]

Alice zit je gewoon te trollen
Oh, haha :+ ........ :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:18
Waar kan je die chatbot vinden op de site van alternate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
  • Laatst online: 19-04 10:34
Iedereen ook al dikke nieuwe monitoren gekocht ?
Moet ook he als je nog een 1080P hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:12:
Waar kan je die chatbot vinden op de site van alternate?
Rechtsonder.... maar ze loopt te trollen met misinformatie klaarblijkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

M2M

medicijnman

Zijn er ook fysieke winkels in NL geweest met voorraad? CDRomland bijvoorbeeld?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Quartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:12:
Heb er 3 van 2560 x 1440 maar een is de geest aan het geven, wellicht 4k proberen. Vind het alleen zonde om van 144hz naar 60hz te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:13:
[...]

Rechtsonder.... maar ze loopt te trollen met misinformatie klaarblijkelijk :P
Volgensmij ben ik blind want ik zie niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Verderf schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:07:
[...]

Ik verwacht wel dat die richting de 11-1200 zal gaan.
Gelukkig nu al ge preorderd voor +-900€, nog altijd veel maar kom, ik heb het gevoel dat de winkels de prijzen nog meer gaan opdrijven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:15:
[...]

Volgensmij ben ik blind want ik zie niks 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKWfKun4Bg7M3LZNhz65dxOBjSs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yXCyZzZp9bHmPuanpNeKlAZe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 18:26
Zeker, 3x pricewatch: Gigabyte G32QC Zwart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYi23oZp6YugbWO2PdeG5KdZvUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fImfFyPbTBCzqnJ2gNPFpUnD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
Haha bij mij staat dat bolletje er niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:17:
[...]

Ik heb adblock uitgezet, wellicht heb jij het aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
Toch wel een beetje een tegenvaller toen ik mn plek in de rij ontdekte voor de Gigabyte Gaming OC, heb er hier nog niet veel over gelezen maar blijkbaar is ie toch aardig populair:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCBUVY_-FekDnr1ZQQrhG3mJPmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9JjYi0uC3ihDLu1rcApVZV4U.jpg?f=fotoalbum_large

Dus f* it. Dan maar de cc wat extra belasten en de kaart die er het langste over doet gaat annulé/retour/voor kostprijs naar een maat.
Fingers crossed dat Evga daadwerkelijk gaat leveren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28YJ1G1L7El3qRAPGQDOubKRZ3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e7apme7vKpg0sFxDpCQYj8zc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
Emryte schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:02:
[...]

Wordt lastig als je stage heb, je meot toch eenmaal verschijnen. Maar als je gelijk heb dan zijn het wel een stelletje prutsers met voorraadbeheer. Of het is een geniale manier om te kijken wat de demand is.
Waarschijnlijk heeft Nvidia opzettelijk te weinig chips geleverd aan de partners en hebben ze relatief weinig FE kaarten geproduceerd. Deze kleine aantal kunnen ze dan verkopen voor de 700$ prijs, zoals beloofd, maar ze willen natuurlijk dat die kaarten voor ongeveer 1000$ gaan, want meer winst. Maar als Jensen tijdens de presentatie zegt " ze kosten 1000" komt dat natuurlijk minder fantastisch over dan 700.

Nu komt Nvidia over als de goodguy die 'goedkope' kaarten leverd met fantastische prestaties. De partners (EVGA, MSI enz.) doen de prijzen omhoog, want er is veel meer vraag dan aanbod, zeker nadat velen van ons de 20xx series hebben overgeslagen (daarom weten ze ook dat die belachelijk hoge prijzen niet werken).

De prijzen stijgen en blijven hoog (zeker als AMD niet adequaat reageert). Zo krijgt Nvidia toch nog hun winstmarge uit de 1000$ partner kaarten, kunnen ze de vinger wijzen naar de partners en roepen "Wij hebben de kaart verkocht voor msrp, maar die zijn op, de partners bepalen nu de prijs, niet onze schuld."

Nvidia komt nog steeds over alsof ze er niks aan konden doen, en intussen wel hun winst trekken uit duurdere kaarten. De 2080Ti is vandaag nog bij winkels te koop voor 1250 euro. Dus die verhoogde prijzen van de 3080 die we nu zien (al 10 minuten na release) zullen niet gaan dalen en dat weet Nvidia. (tenzij AMD wat te bieden heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:18:
[...]

Ik heb adblock uitgezet, wellicht heb jij het aan staan?
Nu uitgezet en nog niks, ik zie alleen het bolletje bij Internet explorer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
LeStef schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:15:
[...]

Gelukkig nu al ge preorderd voor +-900€, nog altijd veel maar kom, ik heb het gevoel dat de winkels de prijzen nog meer gaan opdrijven .
Dat gaat dus niet gebeuren. Nogmaals de 3080 10GB is gewoon een lokkertje at max. Toekomst games ga je hiermee niet max 4K doen, ik hoor hier mensen met GTA5 komen maar is wat 7 of 8 jaar oud en gebruikt al 4GB. Games worden gemaakt op welke kaarten er beschikbaar zijn, 10GB is straks minimaal om zo te zeggen. Hier trouwens nog een leuke video voor iedereen die geen kaart heeft en of wacht. Je zult echt zien als je de kaart nu niet nodig hebt dat je beter max 2 maanden kan wachten. YouTube: AMD’s RX 6900 XT BEATS The RTX 3090, 20GB RTX 3080 CONFIRMED?!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
Vandaag de MSI ventus pre-ordered en er staat levertijd over 6 dagen, denk niet dat t klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
Brakesreleased schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:20:
Toch wel een beetje een tegenvaller toen ik mn plek in de rij ontdekte voor de Gigabyte Gaming OC, heb er hier nog niet veel over gelezen maar blijkbaar is ie toch aardig populair:

[Afbeelding]

Dus f* it. Dan maar de cc wat extra belasten en de kaart die er het langste over doet gaat annulé/retour/voor kostprijs naar een maat.

[Afbeelding]
Waar is dit? En hoeveel heb je voor de ultra betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09-2023
Brakesreleased schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar vind je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:21:
[...]

Nu uitgezet en nog niks, ik zie alleen het bolletje bij Internet explorer 8)7
Oh bij mij verschijnt ie gewoon in Chrome. Ik ben wel ingelogd, misschien is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 16-09 11:44
Heb een 1440p 144 Hz, zou graag een Asus PA32UCG willen maar die worden aardig aan de prijs :') . Dus dan maar wachten op een 'gamer' equivalent daarvan of voor kleiner dan 32 inch gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:25:
[...]

Oh bij mij verschijnt ie gewoon in Chrome. Ik ben wel ingelogd, misschien is dat het?
Naja die bot zegt bij mij levertijd over 6 dagen voor de MSI ventus, klopt helemaal niks van denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:26:
[...]

Naja die bot zegt bij mij levertijd over 6 dagen voor de MSI ventus, klopt helemaal niks van denk ik haha
Het gaat bij mij ook om een MSI Ventus. Ze is in elk geval wel consequent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:35
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:17:
[...]

Bij mij werkt het in Firefox niet, in chrome wel... Waarschijnlijk niet helemaal goed geprogrammeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CptMatineejr
Cascade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:25:
[...]

Heb een 1440p 144 Hz, zou graag een Asus PA32UCG willen maar die worden aardig aan de prijs :') . Dus dan maar wachten op een 'gamer' equivalent daarvan of voor kleiner dan 32 inch gaan.
LG UltraGear 34GN850-B is onderweg....mag er nog wel 3 weken op wachten (amazon), maar wel 100 tot 250 euro goedkoper dan andere winkels 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bschnitz schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:22:
[...]

Dat gaat dus niet gebeuren. Nogmaals de 3080 10GB is gewoon een lokkertje at max. Toekomst games ga je hiermee niet max 4K doen, ik hoor hier mensen met GTA5 komen maar is wat 7 of 8 jaar oud en gebruikt al 4GB. Games worden gemaakt op welke kaarten er beschikbaar zijn, 10GB is straks minimaal om zo te zeggen. Hier trouwens nog een leuke video voor iedereen die geen kaart heeft en of wacht. Je zult echt zien als je de kaart nu niet nodig hebt dat je beter max 2 maanden kan wachten. YouTube: AMD’s RX 6900 XT BEATS The RTX 3090, 20GB RTX 3080 CONFIRMED?!
Wat een clickbait zeg, dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:27:
[...]

Het gaat bij mij ook om een MSI Ventus. Ze is in elk geval wel consequent haha.
Ik had m vandaag om 17:10 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
MoonRaven schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:27:
[...]

Bij mij werkt het in Firefox niet, in chrome wel... Waarschijnlijk niet helemaal goed geprogrammeerd?
In firefox werkt ie voor mij ook niet haha. Haha, waarschijnlijk heeft die bot nog nooit zo veel aandacht gehad als nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:29:
[...]

Ik had m vandaag om 17:10 besteld
Het echte verhaal is dat het nog onduidelijk is wanneer de volgende levering komt. Zag net een mailtje in mijn inbox. Misschien heb jij die ook gehad? Heb je al een bevestiging ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:28:
[...]

Hahaha, gamermeld is 95% van de tijd clickbait :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
Ik heb hem dan eindelijk in mijn bezit de Zotac RTX 3080 Trinity heb er wel 1050,- voor betaald maar dan heb ik weer wat te doen en voor het geld hoef ik het niet te laten. Op naar 3dMark en kijken wat ik eruit kan persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Shifra schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:30:
Ik heb hem dan eindelijk in mijn bezit de Zotac RTX 3080 Trinity heb er wel 1050,- voor betaald maar dan heb ik weer wat te doen en voor het geld hoef ik het niet te laten. Op naar 3dMark en kijken wat ik eruit kan persen.
Het is maar wat de gek er voor geeft.. geniet van je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Geniet er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:30:
[...]

Het echte verhaal is dat het nog onduidelijk is wanneer de volgende levering komt. Zag net een mailtje in mijn inbox. Misschien heb jij die ook gehad? Heb je al een bevestiging ontvangen?
Had bevestiging van betaling en een mail van Verwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
Geniet ervan! dat meen ik echt...Ik wacht nog geduldig op mijn gaming x trio voor 779,- 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:32:
[...]

Had bevestiging van betaling en een mail van Verwerking
Ah oké, waarschijnlijk krijg je dan nog het mailtje over de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:28:
[...]

Titel is wat minder ja, maar hij heeft zeker wel een punt. 3080 is to good to be true qua prijs. De 3090 niet, denk zelf na waroom dat zo is en ze nu al een 20GB versie eruit gooien. Nvidia is hier echt goed bezig om iedereen een oor aan te naaien haha

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strongbird
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 17:55
Vraagje, weet iemand wie de distributor MeGekko heeft? Ik heb een EVGA FTW3 Ultra kaart besteld maar wil wel van garantie/Step up gebruik kunnen maken bij EVGA. hiervoor moet het een authorized reseller zijn (zijn ze niet) of moet Megekko de producten kopen van een EVGA authorized distributor. op EVGA staan de namen van distributors maar ik weet niet welke Megekko heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
DLSS schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:32:
[...]

Ah oké, waarschijnlijk krijg je dan nog het mailtje over de levering.
Wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 18:26
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? Via
een scalper die heb via Amazon heeft kunnen kopen toevallig?

Of anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:21:
[...]

Waarschijnlijk heeft Nvidia opzettelijk te weinig chips geleverd aan de partners en hebben ze relatief weinig FE kaarten geproduceerd. Deze kleine aantal kunnen ze dan verkopen voor de 700$ prijs, zoals beloofd, maar ze willen natuurlijk dat die kaarten voor ongeveer 1000$ gaan, want meer winst. Maar als Jensen tijdens de presentatie zegt " ze kosten 1000" komt dat natuurlijk minder fantastisch over dan 700.

Nu komt Nvidia over als de goodguy die 'goedkope' kaarten leverd met fantastische prestaties. De partners (EVGA, MSI enz.) doen de prijzen omhoog, want er is veel meer vraag dan aanbod, zeker nadat velen van ons de 20xx series hebben overgeslagen (daarom weten ze ook dat die belachelijk hoge prijzen niet werken).

De prijzen stijgen en blijven hoog (zeker als AMD niet adequaat reageert). Zo krijgt Nvidia toch nog hun winstmarge uit de 1000$ partner kaarten, kunnen ze de vinger wijzen naar de partners en roepen "Wij hebben de kaart verkocht voor msrp, maar die zijn op, de partners bepalen nu de prijs, niet onze schuld."

Nvidia komt nog steeds over alsof ze er niks aan konden doen, en intussen wel hun winst trekken uit duurdere kaarten. De 2080Ti is vandaag nog bij winkels te koop voor 1250 euro. Dus die verhoogde prijzen van de 3080 die we nu zien (al 10 minuten na release) zullen niet gaan dalen en dat weet Nvidia. (tenzij AMD wat te bieden heeft).
Leuke theorie, maar die koeler van de Founder's Edition is gigantisch duur. Samen met dat GDDR6X geheugen is die $700/€720 voor een FE versie een koopje. Die partners gebruiken allemaal hun eigen koelers die waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn in productie dan die van Nvidia. Toch zijn hun kaarten vaak een stuk duurder.

Dus nee, die prijsverhoging ligt niet aan Nvidia en het is ook geen geheime strategie om de prijzen te verhogen. Ze zijn puur zo hoog omdat de partners veel winst willen maken, de winkels ook veel winst willen maken en een groot deel van de kopers ook veel winst willen maken... waarvan de winkels dan weer misbruik maken.

De markt is vandaag de dag helaas gewoon veel te gierig. Zodra er iets te koop is voor een geweldig lage prijs, dan zijn er veel mensen en winkels die ervoor zorgen dat die prijs omhoog gaat omdat zij allemaal een extra zakcentje mee willen pikken. Want het verkoopt immers alsnog voor die hogere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Gisteren rond een uur of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:01
Schijnbaar hebben mensen gewoon bots gebruikt om de FE te kopen.
Eentje heeft er 42 gekocht:
YouTube: A Bot Bought Dozens Of Nvidia RTX 3080 Cards Before Customers Could ...

Geen wonder dat je meteen een uitverkocht knop had. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numeo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-06 22:20
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:32:
[...]

Geniet ervan! dat meen ik echt...Ik wacht nog geduldig op mijn gaming x trio voor 779,- 8)
wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Khallouki schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:37:
Schijnbaar hebben mensen gewoon bots gebruikt om de FE te kopen.
Eentje heeft er 42 gekocht:
YouTube: A Bot Bought Dozens Of Nvidia RTX 3080 Cards Before Customers Could ...

Geen wonder dat je meteen een uitverkocht knop had. :'(
:| Zwaar kut gewoon. Had er graag een gehad, vind 'm mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMatineejr
Numeo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:37:
[...]

wanneer had je hem besteld?
bevestigingsmail ontvangen om 15:06 van alternate, dus ik sta in de rij, maar hopelijk niet voor lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bschnitz schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:33:
[...]

Titel is wat minder ja, maar hij heeft zeker wel een punt. 3080 is to good to be true qua prijs. De 3090 niet, denk zelf na waroom dat zo is en ze nu al een 20GB versie eruit gooien. Nvidia is hier echt goed bezig om iedereen een oor aan te naaien haha
Ik denk dat je vooral héél veel aannames doet. Niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:40:
[...]

Ik denk dat je vooral héél veel aannames doet. Niet meer, niet minder.
Dat mag, dat kan. Toch zegt mijn gezond mensen verstand met alle info die te vinden is dat het zo is. Net zoals dat ik kan tellen dat er circa een vraag van 1000 3080s in Nederland atm. Dat gaat geen 8 weken zijn om die vraag te vervullen. Dan is er concurrentie en zakken sowieso de prijzen, links of rechts om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:24:
[...]

Waar is dit? En hoeveel heb je voor de ultra betaald?
Megekko. Je kunt je via ordernummer plek in de wachtrij bekijken. De Gigabyte gisteren om 15:15 besteld, Evga pas vanavond rond 21:00 na een eerder post hier. Was een beetje een gok, maar blijkbaar weinig interesse in deze (normaliter) solide fabrikant. Kost 939,- aardig wat erop gegooid door megekko inderdaad, maar ik zit nog in t 970 tijdperk dus ik praat t voor mezelf maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Denken jullie dat ze 3070 release net zo'n ramp wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Eerste meldingen op Reddit mbt verzendbevestiging vanuit Nvidia FE zijn er!

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:35
BinaryRun schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:46:
Dat is puur koffiedik kijken, echter denk ik dat dit net zo erg gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-08 09:55
Bij Alternate gingen de kaarten al een minuut of 5 eerder in de verkoop. Heb de Asus Strix 3080 toen direct besteld en kreeg om 15:13 een bevestigingsmail.

Asus heeft zelf aangegeven dat de eerste Strix kaarten pas na 21/24 september geleverd gaan worden en ik heb er een goed gevoel over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
Brakesreleased schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:46:
[...]

Megekko. Je kunt je via ordernummer plek in de wachtrij bekijken. De Gigabyte gisteren om 15:15 besteld, Evga pas vanavond rond 21:00 na een eerder post hier. Was een beetje een gok, maar blijkbaar weinig interesse in deze (normaliter) solide fabrikant. Kost 939,- aardig wat erop gegooid door megekko inderdaad, maar ik zit nog in t 970 tijdperk dus ik praat t voor mezelf maar goed...
Ik heb de non-ultra besteld bij Megekko, vandaar mijn vraag. Moet voor mezelf nog een manier vinden om die 909 euries goed te praten :X

Ik was overig ook verbaasd over de geringe interesse in deze kaart. Kan met de prijs te maken hebben natuurlijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Whatsausername op 18-09-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:28:
[...]

LG UltraGear 34GN850-B is onderweg....mag er nog wel 3 weken op wachten (amazon), maar wel 100 tot 250 euro goedkoper dan andere winkels 8)
Nice, hier binnenkort de 38GN950-B. Kan niet wachten i.c.m. de RTX 3080 FE, mocht ik die ooit kunnen bemachtigen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Nu online
Nee, want dan zijn er geen 12 weken aan vraag op 1 dag gedumpt en er zijn voldoende andere opties voor min of meer hetzelfde geld. Er is letterlijk geen enkele reden hoe de 3070 ergens in oktober een ramp kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 16-09 11:44
Ik denk: op launchdatum dezelfde puinhoop, daarna iets soepeler omdat er waarschijnlijk meer voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Zo niet nog erger. De 3070 is eigenlijk een nog betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-08 09:55
mprkooij schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:49:
[...]

Nice, hier binnenkort de 38GN950-B. Kan niet wachten i.c.m. de RTX 3080 FE, mocht ik die ooit kunnen bemachtigen :9
Heb de 38GN950 hier al een maand of 2 staan en ik kan je vertellen dat ik sindsdien alleen nog mijn kamer verlaat om eten te pakken en de wc te bezoeken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:35:
[...]

Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? Via
een scalper die heb via Amazon heeft kunnen kopen toevallig?

Of anders?
Bij een meneer uit Wierden die er een paar in Duitsland heeft weten te bemachtigen blijkbaar werkt zijn broer bij een grote online retailer. Ik kan natuurlijk niet na gaan of dat ook echt zo is maar dat is best scummy mocht het zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nu de rtx 3080 solide 4k60fps gemiddeld gezien haalt en niet gemiddeld overal 1440p 144fps twijfel ik tussen de LG GL850 en en goede 4k monitor. Ja ik ben nu nog van de 1080p. Heb al wel een LG b9 oled 4k tv met hdmi 2.1 en VRR optie achter de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CptMatineejr
RedHeroDude schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:36:
[...]

Leuke theorie, maar die koeler van de Founder's Edition is gigantisch duur. Samen met dat GDDR6X geheugen is die $700/€720 voor een FE versie een koopje. Die partners gebruiken allemaal hun eigen koelers die waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn in productie dan die van Nvidia. Toch zijn hun kaarten vaak een stuk duurder.

Dus nee, die prijsverhoging ligt niet aan Nvidia en het is ook geen geheime strategie om de prijzen te verhogen. Ze zijn puur zo hoog omdat de partners veel winst willen maken, de winkels ook veel winst willen maken en een groot deel van de kopers ook veel winst willen maken... waarvan de winkels dan weer misbruik maken.

De markt is vandaag de dag helaas gewoon veel te gierig. Zodra er iets te koop is voor een geweldig lage prijs, dan zijn er veel mensen en winkels die ervoor zorgen dat die prijs omhoog gaat omdat zij allemaal een extra zakcentje mee willen pikken. Want het verkoopt immers alsnog voor die hogere prijzen.
Dus Nvidia, een bedrijf die de markt zo goed kent dat ze bijna een monopolie hebben wist niet dat de vraag zo groot zou zijn? zeker niet na het falen (in hun ogen) van de 20xx series.
Ze hebben niet genoeg kaarten kunnen produceren?
Een bedrijf die in de top zit als het gaat om innovatie in AI, hebben niks kunnen doen tegen bots die alles leeg kochten?
Dat van die koeler, nogmaals, ze verkopen aan 1000 man een goedkope kaart en pakken dat verlies, om te kunnen zeggen dat ze niet hebben gelogen over de prijzen, want ze verdienen er genoeg aan door aan de andere 50.000 man te verkopen voor een verhoogde prijs.
Nvidia zag niet aankomen dat door een schaarste, wat niet nodig was, de partners en winkels de prijzen zouden verhogen en dus stiekem ook hun winst?

Wat was de msrp voor de 2080tI ook alweer? En in 2 jaar tijd, hoeveel mensen hebben het voor die prijs kunnen kopen?
Nvidia is niet dom, hun strategie werkt, ook op mij :P

Het mooiste vind ik dat je precies doet wat ik in mijn eerste post had voorspeld, 'de partners en de winkels verhogen de prijs door de vraag, Nvidia is niet de schuldige hier.'

ALS AMD met een goede concurrent op de markt komt en Nvidia dan opeens uit het niets met genoeg 3080 kaarten, 10 of 20 GB vram, de schappen kan vullen, geeft het maar weer aan dat het met opzet was. Je kan niet dit release plannen vanaf vorig jaar, niet genoeg kaarten hebben, en dan opeens in 1,5 maand tijd genoeg productie hebben voor de hele wereld.

We'll see, I might be wrong, maar Nvidia heeft geen domme mensen in de marketing departement, en als ik deze strat kan verzinnen (die blijkbaar zou werken als ik je reactie lees) dan kunnen de mensen die dit voor hun werk doen dat ook :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eddify
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-09 11:52
AMD moet eerst hun drivers op orde krijgen. Performance is niks waard zonder stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Nu online
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:53:
[...]

Dus Nvidia, een bedrijf die de markt zo goed kent dat ze bijna een monopolie hebben wist niet dat de vraag zo groot zou zijn? zeker niet na het falen (in hun ogen) van de 20xx series.
Een bedrijf die in de top zit als het gaat om innovatie in AI, hebben niks kunnen doen tegen bots die alles leeg kochten?
Dat van die koeler, nogmaals, ze verkopen aan 1000 man een goedkope kaart en pakken dat verlies, om te kunnen zeggen dat ze niet hebben gelogen over de prijzen, want ze verdienen er genoeg aan door aan de andere 50.000 man te verkopen voor een verhoogde prijs.
Nvidia zag niet aankomen dat door een schaarste, wat niet nodig was, de partners en winkels de prijzen zouden verhogen en dus stiekem ook hun winst?

Wat was de msrp voor de 2080tI ook alweer? En in 2 jaar tijd, hoeveel mensen hebben het voor die prijs kunnen kopen?

Het mooiste vind ik dat je precies doet wat ik in mijn eerste post had voorspeld, 'de partners en de winkels verhogen de prijs door de vraag, Nvidia is niet de schuldige hier.'

ALS AMD met een goede concurrent op de markt komt en Nvidia dan opeens uit het niets met genoeg 3080 kaarten, 10 of 20 GB vram, de schappen kan vullen, geeft het maar weer aan dat het met opzet was. Je kan niet dit release plannen vanaf vorig jaar, niet genoeg kaarten hebben, en dan opeens in 1,5 maand tijd genoeg productie hebben voor de hele wereld.

We'll see, I might be wrong, maar Nvidia heeft geen domme mensen in de marketing departement, en als ik deze strat kan verzinnen (die blijkbaar zou werken als ik je reactie lees) dan kunnen de mensen die dit voor hun werk doen dat ook :)
Je snapt hem. Het gat is ook te groot tussen de 3080 en de 3090 xD hier gaat dus de oorlogstijd gebeuren en nog dit jaar. Ze zijn niet gek. De 3080 is leuk voor 2k 144h maar niet voor 4K. Ja die kan 4K op de huidige games ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Daar zit bij mij niets. Privacy badger en uBlock staan uit.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Joosie200 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:53:
[...]

Nu de rtx 3080 solide 4k60fps gemiddeld gezien haalt en niet gemiddeld overal 1440p 144fps twijfel ik tussen de LG GL850 en en goede 4k monitor. Ja ik ben nu nog van de 1080p. Heb al wel een LG b9 oled 4k tv met hdmi 2.1 en VRR optie achter de hand.
Ik heb ook de LG 27GL850.B.AEU gekocht, kom ook van 1080P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CptMatineejr
Bschnitz schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:57:
[...]

Je snapt hem. Het gat is ook te groot tussen de 3080 en de 3090 xD hier gaat dus de oorlogstijd gebeuren en nog dit jaar. Ze zijn niet gek. De 3080 is leuk voor 2k 144h maar niet voor 4K. Ja die kan 4K op de huidige games ;).
Mee eens, de vraag is dus: Kan AMD concurreren en krijgen we een 3080 TI/Super eind dit jaar als reactie of kan AMD dat niet en wacht Nvidia totdat volgend jaar zomer wanneer ze weer hun naam in het nieuws willen?

• ShadowStrider1
Heb nu nog een 1080p 144hz scherm, moet wel echt upgraden nadat ik de 3080 binnen heb ooit haha

• Bschnitz
  • Nu online
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:59:
[...]

Mee eens, de vraag is dus: Kan AMD concurreren en krijgen we een 3080 TI/Super eind dit jaar als reactie of kan AMD dat niet en wacht Nvidia totdat volgend jaar zomer wanneer ze weer hun naam in het nieuws willen?
Er kan geen TI komen van de 3080 omdat deze te ver bij de 3090 zou komen, 3080 20GB is de max wat je dit jaar kan verwachten. De 3090 moet king blijven anders was die niet 1600€ vs 700€ 3080. Om welke reden een 20GB maken en alvast aan MSI etc. melden? Omdat AMD met 16GB de 3080 gaat verslaan op 4K en dat kunnen ze niet hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
CptMatineejr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:53:
[...]

Ik heb het over de prijzen. De productiesnelheid is gewoon beperkt en ze maken wat ze kunnen. Er is niks artificieels aan. Ze hebben het wel laten vallen wat betreft werking van de website, maar zelfs als alles goed werkte was het hoe dan ook een ramp geweest en zouden de prijzen nog steeds zo hoog zijn.

Nvidia verdient geen cent op die hogere prijzen die anderen zetten (en niet zij). Niet op de korte termijn en niet op de lange termijn. Sterker nog, het werkt alleen maar in hun nadeel want zo zijn er tal van boze en ontevreden klanten en is er een hele hoop negatieve pers (en dat spreekwoord van 'alle pers is goede pers' is nooit waar geweest).

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:03
Heb momenteel een Dell S2417DG (TN, 24 inch, 1440p, 144hz met G-sync) maar moet zeggen dat ik wel geïnteresseerd ben in de Dell S2721DGF (IPS, 27 inch, 1440p, 144hz), heeft hetzelfde paneel als de LG 27GL850. Maar heb voorlopig wel even genoeg uitgegeven aan een 3080 en een pre-order voor de PS5.
Pagina: 1 ... 65 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord