Ik had afgelopen week precies hetzelfde. Voor mij was de info vanuit UPS track&trace leidend.HEY_DUDE schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:45:
[...]
Exact hetzelfde hier. Als ik op NBB inlog, dan staat hij eerst op verzonden en als ik daar op klik staat deze nog in bearbeitung. Ik vermoed dat NBB ze aangemeld heeft voor verzending maar UPS ze daar nog niet opgehaald heeft. Gokje dat ze dan aan het eind van de middag verzonden worden.
Mijn UPS tracker is net bijgewerkt. Vandaag verstuurd, aanstaande maandag wordt hij bezorgd.HEY_DUDE schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:45:
Exact hetzelfde hier. Als ik op NBB inlog, dan staat hij eerst op verzonden en als ik daar op klik staat deze nog in bearbeitung. Ik vermoed dat NBB ze aangemeld heeft voor verzending maar UPS ze daar nog niet opgehaald heeft. Gokje dat ze dan aan het eind van de middag verzonden worden.
LootBoxSurvivor
Heb er niet veel verstand van maar volgens mij is dit wel een goede prijs:
https://www.bol.com/nl/nl...992770/?s2a=#productTitle
https://www.bol.com/nl/nl...992770/?s2a=#productTitle
LootBoxSurvivor
/f/image/JJU3wyqvLH3m9twm9oy1p14o.png?f=fotoalbum_large)
Zo ik kan ermee stoppen... Boven de marktprijs... Maar voor deze prijs.... Ach wie kan me wat doen. Ik kan hem nog altijd annuleren, maar ik denk dat dit helemaal geen slechte deal is. Wat denken jullie? Het is niet door Amazon zelf, maar goed ik neem aan dat Amazon wel bescherming doet bieden. Als ik de boot in ga.... Fuck me.
[ Voor 20% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 14-01-2022 16:55 ]
Lekker bezig, ik kan 'm al niet meer vindenLootBoxSurvivor schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:53:
[Afbeelding]
Zo ik kan ermee stoppen... Boven de marktprijs... Maar voor deze prijs.... Ach wie kan me wat doen. Ik kan hem nog altijd annuleren, maar ik denk dat dit helemaal geen slechte deal is. Wat denken jullie? Het is niet door Amazon zelf, maar goed ik neem aan dat Amazon wel bescherming doet bieden. Als ik de boot in ga.... Fuck me.
Edit, gevonden met wat hulp en ook besteld
[ Voor 5% gewijzigd door caspervu op 14-01-2022 17:11 ]
Voor op dit moment? Beste prijs die je gaat krijgen voor non-FE kaarten.LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:53:
[Afbeelding]
EDIT: Als je toevallig nog een oude GPU kan doorverkopen op dit moment als je deze wel houdt dan valt het wellicht wel mee qua kosten
[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 14-01-2022 17:00 ]

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
LootBoxSurvivor
Ja ik verkoop mijn oude 1070 voor een aardig prijsje, maar ik wacht eerst even af tot ik deze heb. Zou eind januari of eind februari kunnen zijn. Hoef ik niet met NBB te kloten.Brutal1ty schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:59:
[...]
Voor op dit moment? Beste prijs die je gaat krijgen voor non-FE kaarten.
EDIT: Als je toevallig nog een oude GPU kan doorverkopen op dit moment als je deze wel houdt dan valt het wellicht wel mee qua kosten
Waar heb je die gekocht dan?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
LootBoxSurvivor
Amazon. https://www.amazon.de/ASU...HFZN9P/ref=cm_wl_huc_itemGuillome schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:41:
Waar heb je die gekocht dan?
[ Voor 33% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 14-01-2022 17:43 ]
LootBoxSurvivor
Hij is geannuleerd..... Joy joyLootBoxSurvivor schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:53:
[Afbeelding]
Als iets te mooi is om waar te zijn... is het dat vaak ook.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
LootBoxSurvivor
Dat dacht ik ook toen ik mijn ex voor het eerst zag. Maar toch een geweldige tijd met haar gehad. Soms moet je ook gewoon een beetje geluk hebben.UniMatrix schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 18:53:
Als iets te mooi is om waar te zijn... is het dat vaak ook.
LootBoxSurvivor
https://www.notebooksbill...i+ventus+3x+oc+lhr+727999
Beetje aan de prijs maar 3060 TI voor 800 euro.
Als daar nou nog 300 euro van af gaat wordt het ook nog interessant.LootBoxSurvivor schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:56:
https://www.notebooksbill...i+ventus+3x+oc+lhr+727999
LootBoxSurvivor
Ja er is nu wel een scammer actief op amazon.nl.lordsnow schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:01:
[...]
Als daar nou nog 300 euro van af gaat wordt het ook nog interessant.
Die biedt er eentje aan voor die prijzen. Maar hij heeft 30 kaarten of meer in stock.

[ Voor 5% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 15-01-2022 12:03 ]
De bots slaan meestal third party over.LootBoxSurvivor schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:03:
[...]
Ja er is nu wel een scammer actief op amazon.nl.
Die biedt er eentje aan voor die prijzen. Maar hij heeft 30 kaarten of meer in stock.![]()
![]()
![]()
Jammer dat de bots daar nooit van kopen.
MSI 3080ti Suprim voor scherpe prijs op Amazon (€1390,-). Staat op voorraad:
-- link verwijderd ivm grote waarschijnlijkheid oplichting --
Wordt geleverd door UTOPICA in Spanje. Ik ken ze niet, maar met Amazon er tussen mogelijk wel de gok waard?
-- link verwijderd ivm grote waarschijnlijkheid oplichting --
Wordt geleverd door UTOPICA in Spanje. Ik ken ze niet, maar met Amazon er tussen mogelijk wel de gok waard?
[ Voor 32% gewijzigd door Hammetje op 15-01-2022 17:23 . Reden: ahv onderstaande feedback, link verwijderd zodat er geen onschuldigen in trappen ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Zou daar heel ver vandaan blijven. Winkel met geen enkele feedback en als je uberhaupt googled op Eutopica vind je een verhuurder van feestproducten of iets in die richting. 99% zeker dat het een scam is.Hammetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:
https://www.amazon.nl/dp/...N=B0957WCY1M&linkCode=asm
Koop geen third-party GPUs op Amazon.Hammetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Alleen de naam al!Hammetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:

Het kan ook eigenlijk niet dat hij op de bestseller lijst staat en nog steeds op voorraad is...
if(!awesome){awesome=true;}
LootBoxSurvivor
Oh dat is de oplichter hij heeft ook nog heel wat anders op voorraad:Hammetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:
https://www.amazon.nl/GeF...3060+ti%2Caps%2C81&sr=8-7
https://www.amazon.nl/GeF...3060+ti%2Caps%2C81&sr=8-8
Koop niet van deze link hij heeft meer dan 30 stuks op voorraad en is een scammer. Ik heb al contact gehad met amazon klantenservice vanmorgen en het zou naar een afdeling worden doorgestuurd die het nakijkt maar zoveel voorraad hebbne in deze markt kan niet
Toch bijzonder; mensen die via Amazon bestellen, bestellen toch praktisch altijd met creditcard? Bij 'fraude' krijgt de koper zijn geld terug...
Ik weet nog dat ik een tijd bij mijn eigen zaak creditcard betalingen accepteerde; dat was geen pretje hoor. Ik kreeg maar 20% van het bedrag direct, 30% na een maand en de overige 50% pas na 3 maanden...
Sorry voor de scam link dan - ik had verwacht met Amazon ertussen dat het wel te vertrouwen zal zijn. Ik zal mijn oorspronkelijke bericht aanpassen en de link verwijderen.
Ik weet nog dat ik een tijd bij mijn eigen zaak creditcard betalingen accepteerde; dat was geen pretje hoor. Ik kreeg maar 20% van het bedrag direct, 30% na een maand en de overige 50% pas na 3 maanden...
Sorry voor de scam link dan - ik had verwacht met Amazon ertussen dat het wel te vertrouwen zal zijn. Ik zal mijn oorspronkelijke bericht aanpassen en de link verwijderen.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
LootBoxSurvivor
Als iemand graag teveel betaald 795 euro voor een 3060 ti (verkoper is Amazon)
https://www.amazon.nl/PNY...ti%2Caps%2C83&sr=8-2&th=1
https://www.amazon.nl/PNY...ti%2Caps%2C83&sr=8-2&th=1
Het idee met dit soort scams is dan niet azen op de CC betalingen, maar dus te claimen dat er iets mis gaat met de betaling en vervolgens verzoeken te betalen via bankoverschrijving.Hammetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:22:
Toch bijzonder; mensen die via Amazon bestellen, bestellen toch praktisch altijd met creditcard? Bij 'fraude' krijgt de koper zijn geld terug...
LootBoxSurvivor
Amazon.nl is wel lui ermee. Heb er een melding van gemaakt, ze ging het laten onderzoeken maar onderzoeksafdeling zal wel vrij hebben in het weekend of zo. Kan het me haast niet voorstellen maja... Ze gooien ook allemaal dezelfde shit online. Cameralenzen, videokaarten, espressoapparaten en dat soort dingen.Mr_Troy schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:18:
[...]
Het idee met dit soort scams is dan niet azen op de CC betalingen, maar dus te claimen dat er iets mis gaat met de betaling en vervolgens verzoeken te betalen via bankoverschrijving.
Ik dacht donderdag bij de 3080 drop van NBB ook geluk te hebben. Maar nu ik de status check staat er ook 'Storniert'. Balen
LootBoxSurvivor
Bah dat is wel klote man....SpeedySK schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:03:
Ik dacht donderdag bij de 3080 drop van NBB ook geluk te hebben. Maar nu ik de status check staat er ook 'Storniert'. Balen
same here , baal er nog steeds van. maar gewoon weer door naar de volgende drop en hopen op meer geluk dan.SpeedySK schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:03:
Is bij jou de reservering al weg van je creditcard. Deze staat namelijk bij mij nog steeds als -748.35?SpeedySK schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:03:
bij mij was de reservering gelijk weer terug gestort nadat de status was verandert naar `storniert`
LootBoxSurvivor
NBB is 1x in de twee weken ongeveer toch? Wordt weer even wachten.fluffybunny schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:56:
[...]
same here , baal er nog steeds van. maar gewoon weer door naar de volgende drop en hopen op meer geluk dan.
Nu net juist vrij vlak achter elkaar geloof ikLootBoxSurvivor schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:40:
[...]
NBB is 1x in de twee weken ongeveer toch? Wordt weer even wachten.
Heel apart dan. Hoop stiekem dat hij alsnog binnenkomt, maar ook niets meer van NBB gehoord voor de rest.fluffybunny schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:31:
bij mij was de reservering gelijk weer terug gestort nadat de status was verandert naar `storniert`
NBB geeft geen extra info. Je zal er zelf achteraan moeten gaan.Jordika schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:57:
[...]
Heel apart dan. Hoop stiekem dat hij alsnog binnenkomt, maar ook niets meer van NBB gehoord voor de rest.
Mvg
Hier ook nog niet terug. Ik heb een debit visa kaart gebruikt, miss dat de reden? Heb ze vrijdag al proberen te bereiken maar toen werd ik uit de chat gegooid..Jordika schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:57:
[...]
Heel apart dan. Hoop stiekem dat hij alsnog binnenkomt, maar ook niets meer van NBB gehoord voor de rest.
Ik heb het zelfde, kan nu niet eens meer een chat starten. ik heb ze een mailtje gestuurdPred87 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:08:
[...]
Hier ook nog niet terug. Ik heb een debit visa kaart gebruikt, miss dat de reden? Heb ze vrijdag al proberen te bereiken maar toen werd ik uit de chat gegooid..
Ik heb een normale CC gebruikt, dus dat zal het niet zijn. Naja, we gaan het zien. Houd jullie op de hoogtePred87 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:08:
[...]
Hier ook nog niet terug. Ik heb een debit visa kaart gebruikt, miss dat de reden? Heb ze vrijdag al proberen te bereiken maar toen werd ik uit de chat gegooid..
Bij mijn staat de reservering er ook nog op mijn cc. Ik heb een email gestuurd zojuist, vragend om opheldering.Jordika schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:07:
[...]
Is bij jou de reservering al weg van je creditcard. Deze staat namelijk bij mij nog steeds als -748.35?
In het weekend worden geen CC reserveringen ongedaan gemaakt. Dus het zal morgen vast alsnog gebeuren.
Daarbij is het een reservering, weet niet wat je moeilijk doet. Niet alsof het AMD is die eerst afschrijft en dan pas weer terugbetaald.
Daarbij is het een reservering, weet niet wat je moeilijk doet. Niet alsof het AMD is die eerst afschrijft en dan pas weer terugbetaald.
[ Voor 40% gewijzigd door Postman op 16-01-2022 21:26 ]
Waarschijnlijk waren het alleen overblijvers na cancelling/retour. Overige kaarten die de dag ervoor niet waren geweest kwamen wel aan bod.Brutal1ty schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Nu net juist vrij vlak achter elkaar geloof ik
Edit: Typo
Bij bunq worden reserveringen direct afgeschreven, zij doen niet aan 'credit' cards, maar gewoon MasterCard en een reservering wordt direct afgeschreven. Bij mij is het dus ook nog niet terug gestort en dat is dus wel de prijs van een 3080 die ik echt tijdelijk niet kan gebruiken.Postman schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:25:
In het weekend worden geen CC reserveringen ongedaan gemaakt. Dus het zal morgen vast alsnog gebeuren.
Ik kreeg een standaard reactie van NBB over een mislukte betaling en dat het tot 7 werkdagen kan duren. Onzin natuurlijk want de betaling is duidelijk wel gelukt maar er was gewoon geen voorraad meer (waar ik ook begrip voor heb gezien de situatie). De betaling wordt bij mij overigens niet getoond als 'gereserveerd' maar als 'afgerond'. Het zal wel deze week terugkomen, maar irritant is het wel. Maargoed als het maar terug is voor de volgende drop
Die ervaringen heb ik vaker gehad met de Nederlandse afdeling, ik zou ook niet snel een gpu kopen via de NLse Amazon. Ondertussen heb ik wel een 3080 kunnen scoren van Asus, gelukkig via mijn werk want anders was hij niet te betalen. Maargoed ook want ik wou eerst wachten op de 12gb versies, toen kwam nieuws over laptop kaarten en dacht ik fuck it. Toch maar een goede keus want zo groot is het verschil kennelijk niet en de prijs maar ook beschikbaarheid vele malen erger als de originele 3080. Fijn hoor als je ipv 10min maar minder als 1 minuut hoeft te wachten op je textures
LootBoxSurvivor
Ondertussen kan ik mijn credit card niet activeren: 'uw credit card is onderweg' lees ik al 3 dagen lang. Ik heb hem al....
En inmiddels gezakt naar slechts 700 Euro.......
Denk dat ik op Amazon maar eens wat Ferrari's ga verkopen

LootBoxSurvivor
Grappig (ik had het ook al gezien) ben nu weer in de chat met de klantenservice van Amazon om het weer even te melden... Voel me net een klein kind dat naar de juf rent.furball schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:51:
[...]
En inmiddels gezakt naar slechts 700 Euro.......
Denk dat ik op Amazon maar eens wat Ferrari's ga verkopen![]()
![]()
Blijkbaar werkt de scam dus als volgt? Je doet betalen en daarna mailt de verkoper je, en wil hij dat je buiten amazon betaald en dag dag geld? Waarom trappen mensen hierin?
[ Voor 20% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 17-01-2022 11:03 ]
Zo werkt het inderdaad. Dat is dan ook de reden dat er altijd al geroepen wordt dat je geen kaart van Amazon moet kopen als Amazon niet de verkoper is.LootBoxSurvivor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:59:
[...]
Grappig (ik had het ook al gezien) ben nu weer in de chat met de klantenservice van Amazon om het weer even te melden... Voel me net een klein kind dat naar de juf rent.
Blijkbaar werkt de scam dus als volgt? Je doet betalen en daarna mailt de verkoper je, en wil hij dat je buiten amazon betaald en dag dag geld? Waarom trappen mensen hierin?
Is in alle 2400 pagina’s hier al tig keer vermeld en uitgelegd.
En waarom mensen erin trappen? Ja dat is de vraag bij alles. Waarom trappen mensen in de whatsapp oplichting? Waarom trappen mensen in de Nigeriaanse prinsen? En zo kan ik nog wel even door gaan.
Het is iig belangrijk om de mensen die erin trappen niet te veroordelen, dat voelt al vervelend genoeg dat dat gebeurd. Het blijft verschrikkelijk dat mensen het gewoon keihard kunnen om iemand op te lichten.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 17-01-2022 11:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ach ja, en zo heel gek is het niet. Mensen zoals ik die opgegroeid zijn in en rondom het internet en computers en alles zijn vaak wat moeiljker te foppen.Hupske schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:42:
[...]
Zo werkt het inderdaad. Dat is dan ook de reden dat er altijd al geroepen wordt dat je geen kaart van Amazon moet kopen als Amazon niet de verkoper is.
Is in alle 2400 pagina’s hier al tig keer vermeld en uitgelegd.
En waarom mensen erin trappen? Ja dat is de vraag bij alles. Waarom trappen mensen in de whatsapp oplichting? Waarom trappen mensen in de Nigeriaanse prinsen? En zo kan ik nog wel even door gaan.
Het is iig belangrijk om de mensen die erin trappen niet te veroordelen, dat voelt al vervelend genoeg dat dat gebeurd. Het blijft verschrikkelijk dat mensen het gewoon keihard kunnen om iemand op te lichten.
Maar als Oma (of wie er dan ook gewoon niet zo thuis is in de digiwereld) die net weet hoe ze online kan shoppen zoiets tegenkomt denkt ze wellicht ''Oh dat zocht kleine Henk nog! Dit is best een goede deal denk ik! Wat fijn dat deze koper me door de betaling heen helpt!' en... dan is er weer iemand opgelicht.
(Excuus Henk, voor random persoon gebruik ik die naam nogal vaak, is een tic van me
Als mijn oma wist wat voor prijzen er achter die videokaarten zitten ..... hahaBrutal1ty schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:49:
[...]
Ach ja, en zo heel gek is het niet. Mensen zoals ik die opgegroeid zijn in en rondom het internet en computers en alles zijn vaak wat moeiljker te foppen.
Maar als Oma (of wie er dan ook gewoon niet zo thuis is in de digiwereld) die net weet hoe ze online kan shoppen zoiets tegenkomt denkt ze wellicht ''Oh dat zocht kleine Henk nog! Dit is best een goede deal denk ik! Wat fijn dat deze koper me door de betaling heen helpt!' en... dan is er weer iemand opgelicht.
(Excuus Henk, voor random persoon gebruik ik die naam nogal vaak, is een tic van me)
Gelukkkg is kleine Henk inmiddels al twee keer voorzien dus geen probleem.Brutal1ty schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:49:
[...]
Ach ja, en zo heel gek is het niet. Mensen zoals ik die opgegroeid zijn in en rondom het internet en computers en alles zijn vaak wat moeiljker te foppen.
(Excuus Henk, voor random persoon gebruik ik die naam nogal vaak, is een tic van me)
(voor zowe mijzelf als vrouwlief)
Mijn 3080Ti van afgelopen donderdag is net binnen
. Nu nog een pc eromheen gaan bouwen
.
Wel apart die UPS bezorgers, heb niets hoeven tekenen... Klein 1200 euro pakketje

Wel apart die UPS bezorgers, heb niets hoeven tekenen... Klein 1200 euro pakketje
Hier in hetzelfde bootje. 3080TI net binnen, nu de rest nogplakpot schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:12:
Mijn 3080Ti van afgelopen donderdag is net binnen. Nu nog een pc eromheen gaan bouwen
.
LootBoxSurvivor
Ik word helemaal leip dat ik mijn credit card niet kan activeren....
'uw credit card is onderweg.' Ja leuk, ik heb hem al drie dagen potverdrie.... Laat me dat ding activeren.
Ik ben als de dood dat drop komt en ik dat ding nog niet geactiveerd heb.
'uw credit card is onderweg.' Ja leuk, ik heb hem al drie dagen potverdrie.... Laat me dat ding activeren.
Mocht je een bunq travelcard hebben (prepaid creditcard), vergeet dan niet om de limiet te verhogen.LootBoxSurvivor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:36:
Ik word helemaal leip dat ik mijn credit card niet kan activeren....

LootBoxSurvivor
Nee is een rabokaart. Maar ik zit een beetje met het gedoe van drops en zo....LilaC schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:44:
[...]
Mocht je een bunq travelcard hebben (prepaid creditcard), vergeet dan niet om de limiet te verhogen.
Ik heb ook wel zoiets van fuck it, ik betaal wel duurder.....
Had deze gezien: https://www.notebooksbill...ti+mini+lhr+bundle+751530
Moederbord is 275 euro waard. Dus heb je wel een goed moederbord dat lang meegaat. Maar ik weet niet, ik denk dat ik toch liever de intel route ga. Maar het lijkt me zo wel een goed deal...
pricewatch: ASUS ROG Strix B550-XE Gaming WiFi (Moederbord)
[ Voor 9% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 17-01-2022 14:55 ]
Waar heb je een 3080TI gekocht voor €1200 dan? Ik zit net in dit topic, omdat ik zelf ook graag een nieuwe GPU wil...plakpot schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:12:
Mijn 3080Ti van afgelopen donderdag is net binnen. Nu nog een pc eromheen gaan bouwen
.
LootBoxSurvivor
https://www.notebooksbilliger.de/BrainDrop schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Waar heb je een 3080TI gekocht voor €1200 dan? Ik zit net in dit topic, omdat ik zelf ook graag een nieuwe GPU wil...
Alles staat in de openingspost.
Veel plezier ermee! heb eind december ook eindelijk mijn PC in elkaar laten zetten met alle bestelde onderdelen nadat mijn RTX 3080 van LDLC eindelijk terecht was ;-)plakpot schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:12:
.
dat zijn gewone MSRP prijzen; vind je dus enkel via de officiele NVIDIA partners: NBB ( notebookbilligers ) voor Nederland ( duitse webshop ) & LDLC ( franse webshop ) voor de Belgen.BrainDrop schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Waar heb je een 3080TI gekocht voor €1200 dan? Ik zit net in dit topic, omdat ik zelf ook graag een nieuwe GPU wil...
Beste is om het correcte Telegram kanaal te volgen en hopen dat t je lukt bij n drop
Adrenaline van het moment zowel als alle andere blije stofjes in je hoofd die het moeilijk maken om duidelijk na te denken over je beslissingen. Kan er deels over mee praten, toen de 20xx kaarten uitkwamen en ik zocht voor een 10xx kaart upgrade ben ik er ook ingetrapt via Tweakers V&A en ik zeker niet alleen. Gelukkig waren de kaarten toen nog niet zo duur als nu. Heb wel vaker tweedehandse gpu's gekocht maar de tijd leert dat je ze zelf moet ophalen, getest wilt zien en daarna pas betaald.LootBoxSurvivor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:59:
[...]
Grappig (ik had het ook al gezien) ben nu weer in de chat met de klantenservice van Amazon om het weer even te melden... Voel me net een klein kind dat naar de juf rent.
Skyline GT-R schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:34:
[...]
En wat is de status van je bestelling? Ik hoop voor je dat je die mooie kaart geleverd krijgt!
:strip_exif()/f/image/N7EyFawiycQJpiNtGbaSWbjh.jpg?f=fotoalbum_large)
Na problemen bij de koerierdienst, is hij eindelijk geleverd
Ja in mijn geval had ik niet zo een haast, omdat ik begin vorig jaar een PS5 heb kunnen scoren bij Bol. Heb dus nu een hele backlog aan PS4 games liggen die ik nog moet uitspelen (krijg je als je springt van PS1 naar PS5LootBoxSurvivor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:55:
[...]
Nee is een rabokaart. Maar ik zit een beetje met het gedoe van drops en zo....
Ik heb ook wel zoiets van fuck it, ik betaal wel duurder.....
Had deze gezien: https://www.notebooksbill...ti+mini+lhr+bundle+751530
Moederbord is 275 euro waard. Dus heb je wel een goed moederbord dat lang meegaat. Maar ik weet niet, ik denk dat ik toch liever de intel route ga. Maar het lijkt me zo wel een goed deal...
pricewatch: ASUS ROG Strix B550-XE Gaming WiFi (Moederbord)
625 voor een 3060Ti is volgens mij niet verkeerd als je kijkt naar scalper prijzen.
Ik heb even de eerste post gelezen en ik begrijp dat het om Founder Editions gaat.AnacondaM17xR2 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:14:
[...]
dat zijn gewone MSRP prijzen; vind je dus enkel via de officiele NVIDIA partners: NBB ( notebookbilligers ) voor Nederland ( duitse webshop ) & LDLC ( franse webshop ) voor de Belgen.
Beste is om het correcte Telegram kanaal te volgen en hopen dat t je lukt bij n drop( verdere info kan je idd in de eerste post vinden )
Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet met een Alder Lake CPU, en heb voor nu maar even de 1080TI uit mijn vorige pc overgezet. Maar ik wil graag een 3080 of 3080TI, voor de juiste prijs.
als je een RTX kaart wil aan "juiste" prijs dan kan je enkel beroep doen dus op de Founder Editions kaarten.BrainDrop schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:24:
[...]
Ik heb even de eerste post gelezen en ik begrijp dat het om Founder Editions gaat.
Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet met een Alder Lake CPU, en heb voor nu maar even de 1080TI uit mijn vorige pc overgezet. Maar ik wil graag een 3080 of 3080TI, voor de juiste prijs.
Andere fabrikanten zoals Gigabyte EVGA zijn duurder en kan je mogelijks vinden bij webwinkels als Alternate, Megekko etc.
LootBoxSurvivor
Ja precies, maar de vraag is of zo'n 275 euro moederbord het waard is. Scheelt wel in prijs omdat je weer een belangrijke component erbij hebt. Maar ik denk dat je met een goedkoper moederbord ook wel daar komt. Alhoewel het blijft een mooie prijs. Misschien dat we ook wel gaan zien dat prijzen nog wat omlaag gaan. Ik wacht nog even en misschien bijt ik dan over een maand op mijn tong haha.LilaC schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:21:
[...]
Ja in mijn geval had ik niet zo een haast, omdat ik begin vorig jaar een PS5 heb kunnen scoren bij Bol. Heb dus nu een hele backlog aan PS4 games liggen die ik nog moet uitspelen (krijg je als je springt van PS1 naar PS5).
625 voor een 3060Ti is volgens mij niet verkeerd als je kijkt naar scalper prijzen.
Netjes! Ook mooi van ze dat ze deze gewoon hebben geleverd! Meeste webshops komen met wat random argemunten waarom ze je order toch gaan annuleren...Colike schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:17:
[...]
[Afbeelding]
Na problemen bij de koerierdienst, is hij eindelijk geleverdIk ben tevreden!
Mijn 3080 is ook vandaag aangekomen. Alleen nog even in mijn systeem inbouwen en dan lekker gamenplakpot schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:12:
.
En ook hier inderdaad niet hoeven te tekenen.
Hoe zit het eigenlijk met garantie als je koopt bij notebooksbilliger.de? En als je pech hebt en een defect product terug moet sturen? Iemand hier al ervaring mee?
Voordeel van EVGA is dan wel de step-up.AnacondaM17xR2 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:28:
[...]
als je een RTX kaart wil aan "juiste" prijs dan kan je enkel beroep doen dus op de Founder Editions kaarten.
Andere fabrikanten zoals Gigabyte EVGA zijn duurder en kan je mogelijks vinden bij webwinkels als Alternate, Megekko etc.
Nu moet ik wel zeggen dat ik al ruim een jaar op mijn step-up van 3070 naar een 3080 wacht, maar ach dan heb ik wel een 3080 voor msrp.
nbb is een gerenommeerd bedrijf waar je prima terecht kunt voor garantie. Wel is de garantie in duitsland doorgaans 1 jaar ipv in Nederland 2 jaar (levensduur/verwachting verhaal) voor consumenten.BrainDrop schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:16:
Hoe zit het eigenlijk met garantie als je koopt bij notebooksbilliger.de? En als je pech hebt en een defect product terug moet sturen? Iemand hier al ervaring mee?
Rondje gedaan voor de aftermarket modellen bij Azerty, alternate etc helaas geen interessante dalingen
Ik heb mijn vorige kaart verkocht en opgenomen in de tekst dat je bij cool blueLibbz schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:41:
[...]
nbb is een gerenommeerd bedrijf waar je prima terecht kunt voor garantie. Wel is de garantie in duitsland doorgaans 1 jaar ipv in Nederland 2 jaar (levensduur/verwachting verhaal) voor consumenten.
, waar mijn vorige kaart gekocht was, de garantie voorwaarden beter zijn dan bij de scalpers op V&A. NBB kan namelijk ook je 800 euro terug geven ipv een nieuwe kaart. Als je de kaart dan voor 1600 bij een scalper gekocht hebt, ga je toch behoorlijk het schip in.
Vervolgens had ik boze scalpers in mijn DM
Iemand een idee of Nvidia inderdaad 3 jaar garantie geeft op FE kaarten?
Ik heb die quote nog voorbij zien komen in een discord groepHEY_DUDE schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:01:
[...]
Ik heb mijn vorige kaart verkocht en opgenomen in de tekst dat je bij cool blue
, waar mijn vorige kaart gekocht was, de garantie voorwaarden beter zijn dan bij de scalpers op V&A. NBB kan namelijk ook je 800 euro terug geven ipv een nieuwe kaart. Als je de kaart dan voor 1600 bij een scalper gekocht hebt, ga je toch behoorlijk het schip in.
Vervolgens had ik boze scalpers in mijn DM. NVidia zou rechtstreeks 3 jaar garantie geven en je altijd een nieuwe kaart geven. Bla bla
Iemand een idee of Nvidia inderdaad 3 jaar garantie geeft op FE kaarten?

Maar NBB is gewoon het verkooppunt van Nvidia in benelux dus volgens mij klopt het wel met die garantie.
GARANTIEBEPERKINGEN
Deze garantie is alleen van toepassing op de oorspronkelijke kopers van de producten waarvoor de garantie geldt van een door NVIDIA geautoriseerde derde partij of www.nvidia.com; deze garantie geldt niet voor de tweedehandsgebruiker die een gebruikt product aanschaft waarvoor nog garantie geldt.
dus ff (voor geld) via de vorige eigenaar regelen is de enige manier.. En een beetje vertrouwen hebben ;-)PP_Sound schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:46:
[...]
GARANTIEBEPERKINGEN
Deze garantie is alleen van toepassing op de oorspronkelijke kopers van de producten waarvoor de garantie geldt van een door NVIDIA geautoriseerde derde partij of www.nvidia.com; deze garantie geldt niet voor de tweedehandsgebruiker die een gebruikt product aanschaft waarvoor nog garantie geldt.
Heeft iemand nog leuke suggesties voor goedkope producten die je bij NBB kan kopen zodat je je credit card aan de site kan koppelen? Of kan je alles direct stornieren zodat je je geld niet kwijt bent?
Ik heb een USB stickje besteld om mijn CC bij NBB in het systeem te krijgen. Ik heb wel in dit topic gelezen dat anderen hun bestelling gewoon geannuleerd hadden en op die manier dus gratis hun CC in het systeem kregen.stijnvdlippe schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:13:
Heeft iemand nog leuke suggesties voor goedkope producten die je bij NBB kan kopen zodat je je credit card aan de site kan koppelen? Of kan je alles direct stornieren zodat je je geld niet kwijt bent?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Die route werkt niet (meer). Ten eerste zal NBB de gebruikte CC voor een dag blokkeren, ten tweede verdwijnt de CC uit het geheugen bij NBB na x dagen. Het blijft wel zichtbaar in je account, maar als je wil bestellen mag je alsnog je CC gegevens invoeren.sjirafje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:21:
Ik heb wel in dit topic gelezen dat anderen hun bestelling gewoon geannuleerd hadden en op die manier dus gratis hun CC in het systeem kregen.
Leuke trucjes dus waar je echt helemaal niets aan hebt.
Wil je inderdaad zekerheid dan zul je een order moeten afsluiten. Of je hierna zelf annuleert lijkt voor je CC weinig uit te maken, wellicht dat NBB wel nieuwe accounts die iets bestellen en direct weer annuleren flagged en deze bij een FE drop eruit vist en dan ook van een annulering voorziet (mijn inziens volkomen terecht).
Persoonlijk gewoon dingen besteld die ik nog wilde hebben zoals een degelijke lange Displayport kabel en een reserve muismatstijnvdlippe schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:13:
EDIT: zie postman's post. Gewoon kijken of je toevallig nog iets wilt hebben en bestellen. De meeste zaken als kabels, randapparatuur of random dingen (zoals eerder genoemde mondkapjes) hebben vrij normale prijzen bij ze en verzending is niet erg duur. Zodra het je lukt (na hopelijk niet al te veel pogingen) een GPU te scoren heb je dat verschil meer dan terugverdiend
[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 18-01-2022 06:52 ]
iemand een idee wanneer de volgende Be drop is of kan zijn ?
Na rose e cient spin
Niemand hier heeft een glazen bol.Nessuno schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:47:
Niemand weet wanneer de volgende drop is.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Dit weet niemand. Verder dropt LDLC op de meest rare dagen/tijden dus is er ook geen pijl op te trekken. Ik zou zeggen analyseer even alle drop gegevens en maak een schatting. Iedereen hier heeft exact dezelfde informatie als jijNessuno schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:47:
Om het even duidelijk te krijgen, als je dus doorgaat met een bestelling blijft de CC wel in je account? Alleen als je een order cancelt wordt de CC na x dagen uit het systeem gehaald?Postman schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 01:03:
[...]
Die route werkt niet (meer). Ten eerste zal NBB de gebruikte CC voor een dag blokkeren, ten tweede verdwijnt de CC uit het geheugen bij NBB na x dagen. Het blijft wel zichtbaar in je account, maar als je wil bestellen mag je alsnog je CC gegevens invoeren.
Leuke trucjes dus waar je echt helemaal niets aan hebt.
Wil je inderdaad zekerheid dan zul je een order moeten afsluiten. Of je hierna zelf annuleert lijkt voor je CC weinig uit te maken, wellicht dat NBB wel nieuwe accounts die iets bestellen en direct weer annuleren flagged en deze bij een FE drop eruit vist en dan ook van een annulering voorziet (mijn inziens volkomen terecht).
Even een vraagje, heb bij NBB een FE besteld. Maar de status blijft op In Bearbeitung.
Is dat normaal dat hij daar op blijft hangen of betekend dit wss dat ik toch pech heb
Is dat normaal dat hij daar op blijft hangen of betekend dit wss dat ik toch pech heb
Geen mail gehad?AcidBanger schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:02:
Even een vraagje, heb bij NBB een FE besteld. Maar de status blijft op In Bearbeitung.
Nee alleen dat hij akkoord is maar voor de rest nog niks.
Bestellings bevestiging.
[ Voor 6% gewijzigd door AcidBanger op 18-01-2022 10:06 ]
Dan ben ik er bang voor, ik kreeg mijn mail een aantal uur na de bestelling met daarin de track en trace code.AcidBanger schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:05:
[...]
Bestellings bevestiging.
Even een mail naar de klantenservice? Kzie wel veel tijdsverschil tussen de bestellingen van verschillende mensen.AcidBanger schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:05:
[...]
Bestellings bevestiging.
Ik weet in ieder geval zeker dat als je iets met je CC besteld hebt via NBB (zonder cancellen) dat deze CC in je account blijft staan. Dat is bij zowel mijn account als dat van een vriend van mij het geval.stijnvdlippe schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:00:
[...]
Om het even duidelijk te krijgen, als je dus doorgaat met een bestelling blijft de CC wel in je account? Alleen als je een order cancelt wordt de CC na x dagen uit het systeem gehaald?
Dan heb je pech, ik heb een bestelling van 16-07-2021 die nog steeds in Bearbeitung hangt..AcidBanger schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:02:
Ik was zo blij met die bevestiging dat hij tussen 18-1-2022 en 21-1-2022 geleverd zou worden.ricjuh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:16:
[...]
Dan heb je pech, ik heb een bestelling van 16-07-2021 die nog steeds in Bearbeitung hangt..

Misschien even contact opnemen met de live-chat. Zou kunnen dat het omgezet is in backorder, of wat ook soms schijnt voor te komen met Nederlandse adressen is dat de postcode fout in het systeem komt te staan. In dat geval kan ook alleen de klantenservice het voor je oplossen.AcidBanger schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:05:
[...]
Bestellings bevestiging.
LootBoxSurvivor
Credit card bij NBB ingeklopt... Daar gaat 6 euro 39... Maar ik mag nu wel meedingen met een videokaart. Verdomme.
Maar Chrome vult toch automatisch de CC aan? Kost toch 1 sec tijd? Of gebeurt er nog wat meer onderwater ofzo wat tijd kost?LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:04:
Credit card bij NBB ingeklopt... Daar gaat 6 euro 39... Maar ik mag nu wel meedingen met een videokaart. Verdomme.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
LootBoxSurvivor
Dat weet ik niet, ik zie dat iedereen hier, maar alvast wat besteld zodat de cc geregistreerd staat.Guillome schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:13:
[...]
Maar Chrome vult toch automatisch de CC aan? Kost toch 1 sec tijd? Of gebeurt er nog wat meer onderwater ofzo wat tijd kost?
Ach ja als ik een kaart kan bemachtigen is het maar een kleine prijs die ik heb betaald. (en stel je pakt hem mobiel)
[ Voor 3% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 18-01-2022 13:18 ]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |